Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1, Did:0, useCase: 3

Vai ASK pārkāpumi sāk kļūt par sistēmu?

Andris Vētra
Andris Vētra

Vai ASK pārkāpumi sāk kļūt par sistēmu?
Miledžs ilgstoši spēlējis
bez darba atļaujas

Par strādāšanu bez darba atļaujas un atrašanos Latvijā bez derīgas vīzas sodīti basketbola kluba "ASK Rīga" basketbolisti Kērtiss Miledžs un Ārons Bramlets.

Administratīvā pārkāpuma protokols par ASV pilsoņu nodarbināšanu bez darba atļaujas noformēts arī klubam "ASK Rīga". Spēlētāji bez darba atļaujas strādājuši no 1. septembra, bet vīza vienam bija beigusies 6.decembrī, bet otram - 12. decembrī.

Šis ir jau otrais gadījums, kad "ASK Rīga" sastāvā spēlējošajiem viesspēlētājiem nav noformētas darba atļaujas. Problēmas radās jau aprīlī, kad par strādāšanu bez darba atļaujas jau tika sodīts gan Toraijs Bragss, gan klubs.

Diskusijas vērts ir jautājums, vai Latvijas Basketbola savienībai (LBS) nebūtu šoreiz jāpiemēro arī kāds sods sportiskā izteiksmē - atņemti vairāki iegūtie punkti LBL, piešķirti tehniskie zaudējumi vai tml., jo šie pārkāpumi ir vismaz nekorekti attiecībā pret pārējiem klubiem, kuri likumus nav pārkāpuši. Vēl ir iespējama situācija, ka kāds cits LBL klubs, piemēram, "Barons/LMT" vai BK "Ventspils" iesniegtu protestu.

Piemēram, Anglijas premjerlīgas futbola klubam "Southampton" 1999. gadā ilgstoši radās problēmas noformēt darba atļauju Lielbritānijā Latvijas futbolistam Marianam Paharam, taču klubs neatļāvās pieteikt Paharu spēlēm, rēķinoties ar iespējamām sekām.

Izmantotie resursi:
LTV Ziņu dienests

Foto: Romāns Kokšarovs, "Sporta Avīze"

Slēpts komentārs: baller46
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +48 [+] [-]

, 2007-12-21 21:45, pirms 17 gadiem
nu ja lai Kertisu liek Olainee
Slēpts komentārs: annnda

  +8 [+] [-]

, 2007-12-21 21:46, pirms 17 gadiem
Nav jēga no atņemtajiem punktiem LBL, jo galvenās cīņas būs play-off, bet BBL tas būtu vēl viens iemesls leišiem staigāt ar deguniem gaisā.
Slēpts komentārs: j`rou
Slēpts komentārs: BaronDavis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +27 [+] [-]

, 2007-12-21 21:58, pirms 17 gadiem
Tas tikai liecina cik "profesionāli" strādā ASK menedžeris!!!!
Sēdies - divi!!!!
Slēpts komentārs: BaronDavis

 +31 [+] [-]

, 2007-12-21 22:02, pirms 17 gadiem
No juridiskā viedokļa autors ir es atvainojos, bet zābaks

"Diskusijas vērts ir jautājums, vai Latvijas Basketbola savienībai (LBS) nebūtu šoreiz jāpiemēro arī kāds sods sportiskā izteiksmē - atņemti vairāki iegūtie punkti LBL, piešķirti tehniskie zaudējumi vai tml., jo šie pārkāpumi ir vismaz nekorekti attiecībā pret pārējiem klubiem, kuri likumus nav pārkāpuši. Vēl ir iespējama situācija, ka kāds cits LBL klubs, piemēram, "Barons/LMT" vai BK "Ventspils" iesniegtu protestu."

Varbūt vajadzētu no sākuma izlasīt basketbola līgas nolikumu, lai saprastu par ko vispār var atņemt punktus, diskvalificēt u.t.t.!!!!!
Arī par ētiku šeit runāt ir pastulbi jo šeit ir runa par basketbola kluba attiecībām ar valsti nevis ar citiem klubiem, spēlētāju tiesības spēlet rodas tajā brīdī kad viņiem atļauju spēlēt dod LBS tam nav sakara ar vīzām, darba atļaujām u.t.t.

Daudz labaks jautājums par ētiku būtu visu komandu līgumu publiskošana un tad mēs varētu redzēt vai cik klubi godīgi norāda darba līgumos patiesās algas un cik maksā daļu algas aploksnē.

Par konkrēto pārkāpumu administratīvais sods ir aptuveni 100-300 latu kas pilnībā atbilst konkrētai situācijai un ASK nav ne pirmais ne pēdējais Latvijas klubs, kam tas ir noticis.
Slēpts komentārs: Western
Slēpts komentārs: Kojan
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2007-12-21 22:08, pirms 17 gadiem
haahaha. labs raksts.

 +13 [+] [-]

, 2007-12-21 22:09, pirms 17 gadiem
Man sāk riebties ASK... laikam tas fanu dēļ - lamājas, noliek citus. Kā saka tas teiciens par to skaidu citu acīs un baļķi savējā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2007-12-21 22:15, pirms 17 gadiem
Gatrelis. es PAR.
es no Olaines

 +22 [+] [-]

, 2007-12-21 22:18, pirms 17 gadiem
ak dievs, tas skaa saak smiidinaat ritiigi, nu taadi profinji, speles eiroliigaa, viss buus kruta, bl.ed pat normaali dokumentus nokartot nevar, kur nu veel normaali spelet...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2007-12-21 22:25, pirms 17 gadiem
Piekrītu Edagaram, labāk ieviešat praksi kā visās normālās valstīs un parādat cik maksājat spēlētājiem, tas tik nozīmē ka ASK ģenerālmenedžeris nav uzdevumu augstumos.

  -1 [+] [-]

, 2007-12-21 22:26, pirms 17 gadiem
kaadu veel sportisko sodu- tur ar sporta lietaam nekaadas saistiibas, vnk ask komandas atbildiigais par shiim lietaam ir noslinkojis!!! bet lai atnjemtu punktus- tas tach buutu galiig garaam!!!

     [+] [-]

, 2007-12-21 22:27, pirms 17 gadiem
ska riga - padomijas mantojoms . Baltijas ko
nu
s
na

  +7 [+] [-]

, 2007-12-21 22:31, pirms 17 gadiem
Nožēlojamie ASK faneļi atzīstat, taču, ka ASK ir pelnījis lielāku sodu nevis kaut ko te ņaudat par to, ka raksts pasūtīts, vai sazin, kas tur vēl... esat, taču objektīvāki tagad varu pateikt, ka uzvedaties kā stulbi stulbeņi

Manuprāt lielākam sodam būtu jābūt jau pēc otrās reizes, bet ja likums un LBS nolikums neko tādu neparedz tad diemžēl jāatstāj sods kāds viņš ir jo vajadzības gadījumā pielāgot nolikumu / likumus - tā dara tikai politiķi. Klinstons un Kalniņš - lūk vainīgie!!!

  +1 [+] [-]

, 2007-12-21 22:37, pirms 17 gadiem
nelegālie imigranti!

  +1 [+] [-]

, 2007-12-21 22:38, pirms 17 gadiem
nu ja jaw LBS naw taada likuma, tad kaa gan vareetu vinjus sodiit ar punktu atnjemshanu- tas tak ir smiekliigi!!!

  +6 [+] [-]

, 2007-12-21 22:48, pirms 17 gadiem
nu punktu atņemšanu šajā gadījumā nebūtu korekti pielietot, bet naudas sodu no līgas vadības gan. tāda līmeņa organizācija tādas kļūdas pieļaut vnk nedrīkst. starp citu, man šķiet, ka šobrīd nekas nevar liegt izraidīt viņus no valsts

  +2 [+] [-]

, 2007-12-21 22:50, pirms 17 gadiem
Come on! debīli...
Vispareizāk būtu viņiem lbl un bbl tabulās punktus atņemt, bet loģiksi, ka kādam būs jāpasūdzas... nevienu jau t;a pat nesodīs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2007-12-21 22:56, pirms 17 gadiem
Jūs esat pie pilna prāta? Šeit pārkāpts Latvijas valsts likums un tam nav nekāda sakara ar basketbolu... Ar Basketbola licensi viss ir kārtībā... Saklausījušies F1 notikumus?

 +10 [+] [-]

, 2007-12-21 22:56, pirms 17 gadiem
nu baac... ka te tik daudziem skauz ka ASk ir labaki par vinu klubiem.. samierinaties nu... nevertejat ASK pec faniem.. Piekritu ka ir daudzi stulbi skiikie kuriem patik nezin ko teikt (ka ASK labakie utt) ...ASK ir klubs ar potenciaalu, kops ASk dibinats latvijas basketbola atgriezusies intriga un limenis ir tikai ceelies... atbalstat savus klubus un viss. es ari priecajos par BKV gan par Barona uzvaraam eiropas turniros... un es vinus nesoditu un nenoniecinatu pat tad ja vini visu laiku uzvaretu ASK .. SAMIERINATIES TIE KURI NICINA ASK ... gan ari jusu klubam kadreiz paspides veiksme ... merry christmas

  -1 [+] [-]

, 2007-12-21 23:04, pirms 17 gadiem
Ja kāds no mums(Latvijas iedz.) ASV strādātu bez darba atļaujas, sekotu izraidīšana no valsts (labākajā gadījumā)

  +6 [+] [-]

, 2007-12-21 23:07, pirms 17 gadiem
Tātad Miledžu un Bramletu apcietinās, ievietos nometnē nelegāliem imigrantiem un pēcāk deportēs no valsts
Ja nopietni, te galīgi nav nostrādājis ASK menedžments..!

  +5 [+] [-]

, 2007-12-21 23:09, pirms 17 gadiem
stulba situācija...

  +6 [+] [-]

, 2007-12-21 23:09, pirms 17 gadiem
hmm, es nesaprotu, kas man kā BKV fanam varētu skaust? varbūt vienīgi pēdējais čempionu tituls, par kuru jūs droši vien runāsiet līdz pat šīs sezonas beigām. no vienas puses tā pat ir labāk, vismaz palika interesantāk. un lai ko jūs teiktu, BKV viņu tāpat ir 7 vai arī varbūt jūsu spēle uleb kausā ar 2 uzvarām 7 spēlēs?
runa nav par skaušanu, bet par to, ka ASK ir pārkāpuši LR likumus, es kluba valdes vietā jau būtu atbildīgo atlaidis no amata, jo tā strādāt nedrīkst

  -4 [+] [-]

, 2007-12-21 23:10, pirms 17 gadiem
par šo reizi nezinu, bet pirmajā ASK pastāvēšanas gadā kāds vīrs policijā sniedza liecības, ka viņam spēlētāju licences Gulbenē no viesnīcas nozagtas. nez, vai viņš par melošanu kādu sodu ir saņēmis, vai arī šāda pļāpāšana ir atzīta par atbilstošu Latvijas armijas morāles kritērijiem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: astro

  -1 [+] [-]

, 2007-12-21 23:30, pirms 17 gadiem
to astro .... ja jau tev neskauz tad ned,irs kad ASk ir st,ulba komanda... varbut tikai kaut kadi siikie fani... nu protams ka BKV vini ir vairak... varbut bus vel vairak kaut kad... bet ASK ir ja nemaldos 3 gadus tikai pastavejusi un jau ir Latvijas cempions... tas jau nekas .... es vnk saku ka nevajag dirs,t neparko.. un pa ULEB... ir dazadi pretinieki grupaas.. taka nevajag.... bet nu protams malaci BKV... man prieks par viniem... zheel ka jus tikai priecjaties ka ASK zaudee
Slēpts komentārs: Oasis

  +1 [+] [-]

, 2007-12-21 23:33, pirms 17 gadiem
Vispirms pateikshu to, ka neesmu neviena LV kluba fans, lai gan fanoju par LV klubiem kaa taadiem internacionaalajaas sacensiibaas, bet nu shoreiz ir jaasaka, ka lai arii kaadu bet sodu ASK vajag, arii sportiskajaa jomaa, tjipa jaaatnjem ieguutie punkti. Un tik nevajag te ''ASK faniem'' saakt blaustiities, ka viizaam un darba atljaujaam nav nekaada sakara ar sportisko pusi, vajag tikai atcereeties, ka piemeram futbolaa, ja uz laukuma ir uzgaajis speeleetaajs un aktiivi piedaliijies sportiskajaas darbiibaas, tad klubam ir automaatikais tehniskais zaagjis (ne vienu vien reizi taa ir noticis dazjjaadaas futbola liigaas). Shim principam ir jaaatiecas arii uz basketbolu, tjipa savaadaak var sanaakt situaacija, ka piemeeram, kaada kluba menedzeris kaadaa pirtii sadzer braaliibas ar teiksim Kobi Bryantu un shis atbrauc pa draugam uzspeeleet paaris speeles playoffos (protams ar kaadu officiaalu un mistisku liigumu). Labi esmu nedauz iedzeeris un visa shii situaacija ir ļoti, ljoti teoreetiska, bet nu cerams saprataat galveno domu.

  +1 [+] [-]

, 2007-12-21 23:35, pirms 17 gadiem
1. es neesmu teicis, ka ASK ir stulba komanda, Butauts ir lielisks treneris un arī pret lielāko daļu spēlētāju(zņemot varbūt dažus) man nekādu pretenziju nav, tomēr tie vienkārši ir principiālie pretinieki un tā tam būs palikt
2. un es nepriecājos, ka ASK zaudē, es tikai pasmejos par tiem gudrajiem, kas pirms sezonas prognozēja, ka ASK mierīgi tiks ārā pat no tādas grupas, a BKV vinnēšot tikai portugāļus...

  -3 [+] [-]

, 2007-12-21 23:37, pirms 17 gadiem
to Oasis pilniigi piekriitu!

  +1 [+] [-]

, 2007-12-21 23:39, pirms 17 gadiem
nu skaidrs.. man prieks... nu tie gan jau ari ir tie siikie kas to teica... nekad nevar buut viegli izklut no kadas eirokausa grupas...

  +6 [+] [-]

, 2007-12-21 23:40, pirms 17 gadiem
oasis - varbūt pats vispirms uzzini pirms raksti?
Latvijai ar ASV bezvīzu režīma nekad nav bijis
un to sauc par darba atļauju, nevis uzturēšanās
un Akingbala spēlēja legāli, tikai nedrīkstēja izbraukt no valsts un braukt atpakaļ laikam vai kkas tāds, īpaši neesmu iedziļinājies tajā situācijā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2007-12-21 23:45, pirms 17 gadiem
Vispar valsts likumi ir par visadiem klubu ligumiem. Tapec ja speeltajiem nav darba atlaujas Latvijaa, tad arii LBL speleshanas atlaujas nav derigas.

  -1 [+] [-]

, 2007-12-21 23:47, pirms 17 gadiem
Es gan gribētu zināt kādā veidā tas ietekmē spēļu iznākumus. Kādā veidā kāda komanda iegūst kaut kādu pārsvaru un kādā veidā tas ir negodīgi pret pārējām komandām?! Ir vai nav darba atļauja, spēlē - tāpat. Viss. Es uzskatu, ka šis pat nav diskusijas cienīgs temats...
Slēpts komentārs: Namejs latgaļu karotājs

  +3 [+] [-]

, 2007-12-21 23:48, pirms 17 gadiem
jaa , nu tas jau pa daudz ! cka dzīvo no valsts budžeta , bet nodokļus nemaksā , kā tā var man nav vārdu ,kauns , zagļi , mau*as , zilie- Alumīnija Siļķu Kārba
-rīga

  +1 [+] [-]

, 2007-12-21 23:50, pirms 17 gadiem
man smiekli sanaaca, kad viens te pateica ka BKV ir vairaak fanu par ASK- ha ha ha!!! smiekliigi skatiities cik skatiitaaju sanaak uz vinju speeleem pat ULEB kausaa!!!

  -1 [+] [-]

, 2007-12-21 23:50, pirms 17 gadiem
gatias , aks ba runājis , uzpērk visus , bet ulebā nevar uzpirkt , nav autaritāte - un bez tiesnešu palīdzības nevar vinnēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2007-12-21 23:54, pirms 17 gadiem
Alumīnija Siļķu Kārba - Rīga bez šmaukšanas a ne kā!!!

  -1 [+] [-]

, 2007-12-21 23:56, pirms 17 gadiem
ak jus zinat tik ka cinkstet ,vis uzpirkts utt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-12-22 00:04, pirms 17 gadiem
"man smiekli sanaaca, kad viens te pateica ka BKV ir vairaak fanu par ASK- ha ha ha!!! smiekliigi skatiities cik skatiitaaju sanaak uz vinju speeleem pat ULEB kausaa!!!"

pilniigs idiots!!!
Riigaa varbuut ir vairaak cilveeku nekaa Ventspilii,ne,idinj?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2007-12-22 00:09, pirms 17 gadiem
lai nu kursh buutu runaajis,lai nu kursh. bet ne jau ask fans.

  +4 [+] [-]

, 2007-12-22 00:15, pirms 17 gadiem
.... begli spele ASK

     [+] [-]

, 2007-12-22 00:17, pirms 17 gadiem
Kauns! Valsts naudas tērētāji! PIETIEK!!! Kurš tādus profesionāļus vēl atbalstīs?????? KAUNS!!!!!!!!!!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2007-12-22 00:17, pirms 17 gadiem
Astro! Daudzām valstīm ar ASV ir vienpusējais bezvīzu režīms, respektīvi, ASV pilsoņiem nav vajadzīgas vīzas, lai iebrauktu šajā valstī. Šķiet, tāds režīms ir arī ar Latviju.
Slēpts komentārs: Banzai
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2007-12-22 00:33, pirms 17 gadiem
haa- iisti fani tapat brauktu atbalstiit saveejos, nevis te gudri dirs.. !!! un manupraat raksts tieshaam nav apspriedes veerts, protams ka sods ir jaasamaksaa, bet no sportiskaa viedoklja tur nekaada sakara- sviests kkaads!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2007-12-22 00:55, pirms 17 gadiem
Latvijas valstī nav stulbākas organizācojas, kā ASK (Atkal Sāpīgs Kāsiens), lai arī cik tendenciozi būtu raksti par šo klubu, bet.... kaut kā viņiem izdodas izcelties.... visādu pārkāpumu un nolikumu neievērošanas ziņā, bet galvanais, ka tam vienmēr ir attaisnojoši izskaidrojumi, te viens, te otrs darbinieks, nav izpildījuši savus pienāumus.... Tātad visa problēma ir vadībā? Kura nespēj veikt normālu darbinieku komplektāciju, līdz ar to atrodot iemeslus atrunām.

  +2 [+] [-]

, 2007-12-22 01:07, pirms 17 gadiem
Mums ar ASV ir vienpusēji bezvīzu režīms, mums vajag vīzu, viņiem nevajag, gudrīži, he he

  +1 [+] [-]

, 2007-12-22 01:24, pirms 17 gadiem
ai sviests shitas raksts domaats baronu un ventinju faniem(nekaa personiiga)
taa tak nav nekaada katastrofa, buutu uztraukushies par simtiem chigaanu un tml., kas tieshaam straadaa visaados darbos, kur letinji netiek,(ne deelj kvalifikaacijas) deelj taa ka darba deveejiem vieglaak maksaat mazaak, bet ''aploksee'' - bez nodokljiem... un bez nodokljiem tas noziimee, ka zaudee katrs latvijias iedziivotaajs... no ask probleemaam necieta neviens, ja nu vieniigi niideeju pashlepnums...

  -4 [+] [-]

, 2007-12-22 01:28, pirms 17 gadiem
Atbilde uz virsrasta jautajumu...
Nevis par sistemu klust ASK parkapumi...
Bet gan par sistemu sak klut esports.lv meginajumi nolikt pilniba ASK...

  -1 [+] [-]

, 2007-12-22 03:56, pirms 17 gadiem
ir taada lieta kaa LBL nolikums kur viss rakstiits luudzu publiceejiet taadu punktu kur buut par sho kaut kas rakstiits!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Juris.

  +6 [+] [-]

, 2007-12-22 07:21, pirms 17 gadiem
Mīļie cilvēki! Kāpēc apd*** Esportu? pārkāpums ir? ir. Un laikā, kad tuvojas Z-Svētki tāpat nav nekā īpaša par ko rakstīt. tāpēc šis raksts. un sportiskie ASK sasniegumi? kur tie ir? Kad ASK pēdējo reizi uzvarēja nopietnu pretinieku (ULEB kausā, Lietuvas top 3 komandu vai to pašu BKV vai Baronu?). es neesmu ne Barona, ne BKV ne ASK fans, bet situācija, kad vienīgajā lielajā klubā, kas saņem valsts un Rīgas naudu tiek atklāti pārkāpumi, nosliecos domāt, ka sodam ir jābūt. ja ne no kāda cita puses, tad kluba prezidentam (Rīgas mēram) beidzot vajadzētu painteresēties kas tur īsti notiek. un piekritīsiet, ka šogad ASK ir daudz nepevilcīgāks nekā pērn.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-12-22 07:54, pirms 17 gadiem
nav jau smuki, ka Latvijas chempionvieniiba nevar nokaartot shaadas formalitaates, bet par punktu atnjemshanu gan nevajag muldeet. varbuut kljuudos, bet, lai speeleetu LBL prasa LBS izsniegtu speeleetaaju licenzi, kuru izsniedz uz gadu.. ir shii licenze - taatad driikst speeleet.

     [+] [-]

, 2007-12-22 09:14, pirms 17 gadiem
nunu

  +6 [+] [-]

, 2007-12-22 09:18, pirms 17 gadiem
bet ask strādā direktori direktoru galā un pa vidu vēl visādi meneģeri un ģenerāl menedzeri un kur nu vēl Šēnhofs ar visu pilsētas mēru......nu un kā jūs domājat kurš tad no visa tā lielā saraksta taisīs darba atļaujas ārzemniekiem????tur jau vajag jaunu štata vienību-darba atļaujas kārtošanas direktoru. dažreiz smiekli nāk par viņu neizdarībām,bet dažreiz uzsit dusmas,tik daudz darbinieku ,bet labā roka nezin ko dara kreisā....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2007-12-22 10:50, pirms 17 gadiem
ko var sapnot pa Eiroligu , ja Ulebaa no grupas netiek aaraa!! nozeelojami!! veel dokumentus nevar nokaartot, Latvijaa jau speelee 2 sezonu un nevar neko nokaartot, kkaada nekaartiiba !

nekad nav paticis ASK un nepatiks !!

  +4 [+] [-]

, 2007-12-22 10:53, pirms 17 gadiem
visvairaak ask riebjas fanu deelj, tjip vinjus nedriikst nolikt, juutas aizvainoti, a kad pashi palaizh muti juutaas taa it kaa vinjiem ir taisniiba !!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2007-12-22 11:26, pirms 17 gadiem
Nu ko lai pasaka - totala neizdariba!!! Un uzskatu, ka naudas sodam vajadzetu but LOTI bargam (pec LV standartiem) - vismaz 10k - lai visi sak domat.
P.S. Loti pareizi pateica Namejsl.

  +8 [+] [-]

, 2007-12-22 11:27, pirms 17 gadiem
lasu komentārus un netieku gudrs, kur tik ļoti nervozi un agresīvi paliek ASK fani, kad aizskar viņu mīļoto klubu! Saprotu ka klubam klājās visai grūti, bet tāpēc jau nav jāpārkāpj LV likumi. Ja esi pārkāpis likumu, tad atbildi pēc likuma / nolikuma pantiem. Vēlme taupīt uz atļaujām un citiem birokrātijas papīriem nevienā valstī nav novedusi pie kārtības. Pamēģiniet bez kādas no atļaujām pastrādāt ASV, ātri vien būsi attiecīgu iestāžu redzes lokā. Vai tā ir sistēma iekš ASK? neatceros, ka tas būtu bijis ASK, bet kādreizējais Skonto gan bija tādā pašā situācijā.

Lai veicās ASK un rāpjieties tak no tās bedres reiz ārā!

  +4 [+] [-]

, 2007-12-22 11:42, pirms 17 gadiem
Nu ja likums ir pārkāpts, tad pārkāpts un sodam ir jāseko. Tas, ka šie pārkāpumi atkārtojas, tā ir kluba neizdarība.

Principā pretiniekiem būtu visas tiesības pieprasīt, lai anulē ASK spēļu rezultātus, no tiem datumiem, kopš nav visi papīri kārtībā.
Labi Miladžam bija savainojums tajā brīdī un tādēļ viņš neko daudz tajā brīdī neietekmēja, bet Bramlets visu laiku spēlēja.

Šādi pārkāpumi acīmredzot liecina ASK attieksmi pret Latvijas likumiem un noteikumiem. Žēl, it īpaši tādēļ, ka viens no naudas devējiem ir Rīgas pilsēta.

  +8 [+] [-]

, 2007-12-22 11:51, pirms 17 gadiem
1.ASK LĪDZJŪTĒJI IR sakarīga tauta un daudz maz objektīvi komentētāji iekš esports.lv.
2.ASK FANI-dauņu bars,kuri to vien bļauj,ka vinu komanda ir dievi,citas komandas( bkv, barons),tipa lūzeri utt.
3.novēlu veiksmi ASK cīņā par LBL čempionu titulu,un BBL ieņemt godalgotu vietu.

  +3 [+] [-]

, 2007-12-22 11:52, pirms 17 gadiem
Ventspilij boss ķurķī, ASK nelegālos imigrantus mauc iekšā, bail pat iedomāties, ko un kam pārdod Barona vadība.
Slēpts komentārs: pikjulis

  +1 [+] [-]

, 2007-12-22 11:58, pirms 17 gadiem
-> viper, neizdarība ir! Bet par tiem lielajiem sodiem nepārspīlē! Sodam ir jābūt tādam, kāds ir paredzēts likumdošanā ! Un galvenais, ja kāda no amatpersonām ir vainīga, lai ASK pats tiek galā ar saviem darbiniekiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2007-12-22 12:14, pirms 17 gadiem
Anton, nekad neesmu strādājis celtniecībā ("stroikā"), tā ka derības esi zaudējis. Un man ir tikai legāli ienākumi.

Ja nav darba atļaujas, tad licencei nav nekāda nozīme - ir/nav, tad nedrīkst strādāt/spēlēt un viss. Prioritāra ir darba atļauja un tikai tad nāk licence. "ASK Rīga" problēmas pirmsākumos bija ar licencēm (Gulbenē), Bragss aprīlī, Miledžs un Bramlets no septembra līdz decembrim. Klubam, kuram tie nav pirmie viesspēlētāji, jau nu vajadzētu prast nokārtot visu laicīgi.

  +7 [+] [-]

, 2007-12-22 12:17, pirms 17 gadiem
pavisam nesena vēsture 2006.gada 18. maijs

Latvijas čempionāta pirmajā spēlē par 3. vietu trešdien Gulbenē laukuma saimnieki "Bumeranga"/ Gulbenes/ASK basketbolisti ar 82:75 pārspēja ASK Rīgu, kas cīņā devās sešu vīru sastāvā, jo tikai šiem spēlētājiem bija pie sevis licences. Gulbeniešiem Raimonds Feldmanis (uz foto) guva 25 punktus.

Pirms spēles, atbilstoši sacensību nolikumam, komisārs vēlējās iepazīties ar abu komandu basketbolistu licencēm. ASK Rīga varēja uzrādīt tās tikai sešiem spēlētājiem - Gatim Zonbergam, Rinaldam Sirsniņam, Trojam Ostleram, Kasparam Bērziņam, Arnim Vecvagaram un Atim Ozolam.

Savukārt Rodnijam Bilapsam, Jurim Patmalniekam, Sandim Valteram, Darjum Lukminam un Jānim Laksam šo maču nācās vērot no skatītāju tribīnēm. Latvijas Basketbola savienības izsniegtās licences ir arī šiem spēlētājiem, taču šoreiz netika izpildīts punkts par to uzrādīšanu pirms mača.


ASK Rīga iesniedza protestu, bet tas viss beidzās ar...

"BK ASK Rīga iesniegtais protests nav noformēts atbilstoši (..) nolikuma 13.1.5.punktam," vēsta oficiālais ziņojums presei, tāpēc LBS apelācijas komisija atstājusi protestu bez izskatīšanas. Tas nozīmē, ka sērijas Bumerangs/Gulbene/ASK — ASK Rīga pirmās spēles iznākums 82:75 paliek spēkā. Sestdien plkst.14 sporta namā Daugava notiks otrais mačs. Atsauce uz nolikuma punkta 13.1.5. neievērošanu vienkāršā valodā nozīmē, ka protestam pietrūcis ASK Rīga vecākā trenera Ramūna Butauta paraksta (to parakstījis tikai ģenerālmenedžeris Ģirts Kalniņš, kuram bijis attiecīgs kluba prezidenta Aivara Aksenoka pilnvarojums). Nevērība pret dokumentu noformēšanu klubam izmaksājusi Ls 200 (drošības naudu neviens neatdos!), un izdarījusi vēl vienu triecienu pa ASK Rīga amatpersonu profesionālo reputāciju. Ģ.Kalniņa rupjā kļūda pamatīgi atviegloja LBS apelācijas komisijas darbu, jo konflikta izskatīšana pēc būtības solīja pamatīgu galvas lauzīšanu.

problēmas ar dokumentiem ir, un tās arī esports.lv atspoguļo

  +3 [+] [-]

, 2007-12-22 12:27, pirms 17 gadiem
--> Anton

Nē neesmu no LBS.
Bet tu, cik saprotu, esi no tiem ASK faniem, kuri nespēj pieņemt to, ka ar tavu atbalstīto klubu, var arī nebūt viss kārtībā.

Un, manuprāt, eSports pareizi dara, kad raksta arī par šādām, ne vienmēr patīkamām lietām. Jeb tu esi no tiem, kuri uzskata, ka likumu neievērošana ir cienījama un godājama darbība?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-12-22 12:37, pirms 17 gadiem
Puisiic27, pēc nika izklausies pēc sīkā, kuram ļauts pie kompja piesēsties tikai sestdienās! Uzprasies pēc ilglaicīga "bānīša!"

  +1 [+] [-]

, 2007-12-22 13:21, pirms 17 gadiem
Protams likums jaieveero, taapeec kaut kaadu naudas sodu ir jauzliek, taadu sodu, kaadu piemeero jebkuram darba deveejam, kas nodarbina darbinieukus bez darba atljaujaam!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2007-12-22 13:45, pirms 17 gadiem
Ko jūs te visi vāraties, Latvijā ir trīs lielas komandu fanu grupas- Barona, Ventspils un ASK, katru reizi, kad parādās kāda ziņa ka kāds no klubiem ir kko pārkāpis savējie atbalstītāji aizstāvēs savu klubu, bet divu pārējo klubu fani noliks to kurš kko ir pārkāpis...
tā tas ir tagad un būs vienmēr, tas vai tgd ASK rīgais uzliks kkādu sodu būs tikai un vienīgi LBS darīšana un tas jūs nekādā veidā neskar, jūs nevarēsiet sniegt prasību, ja lēmums būs pa vai pret ASK...
Jūs esat tikai atbalstītāji vai fani un tas skar tikai to komandu un tās spēlētājus...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: KrishO

     [+] [-]

, 2007-12-22 14:23, pirms 17 gadiem
p.s tas pats Yu-Gi-Oh ir siiks 15 gadiigs (zinu vinju) Valmierietis, kursh te vienmeer totaali nodirsh ask, taadi pashi ir arii paareejie te, kuri var atljauties tikai te rakstiit.

  +1 [+] [-]

, 2007-12-22 14:25, pirms 17 gadiem
-> ilzīte dīvaini bet Tavs komentārs noliek visu pa plauktiņiem nu gandrīz visu! es kaut kā esmu pa vidu šiem visiem 3 "lielajiem" klubiem!

Tikai viena nenozīmīga piebilde: ir vērts argumentēti aizstāvēt klubu, ja tas nekaitē paša kluba reputācijai. Un ne visi fani, vai tas ir tas, kurš uzbrūk, vai tas kurš aizstāvās ir objektīvs. Katrā no šīm grupām atradīsies kāds, kurš meklēs kašķi un asumus. Cienu fanus, kuri diskusijā neies personīgās rupjībās un daudz maz objektīvi spēj novērtēt situāciju!

Ceru, ka LBS visu noliks pa plauktiņiem!

esports.lv lai vienmēr paliek neitrāls!

  +3 [+] [-]

, 2007-12-22 14:27, pirms 17 gadiem
Anton, ir tāda lieta - tiesību normu hierarhija, likumi šajā hierarhijā atrodas augstāk par kādas organizācijas (šajā gadījumā LBS) noteikumiem (pēc kuriem spēlētājiem nepieciešamas licences, kuras arī bija). Bez darba atļaujām spēlēt nedrīkstēja, un nav vairs svarīgi, ka bija/nebija licences, likums ir pārkāpts.

  +1 [+] [-]

, 2007-12-22 14:31, pirms 17 gadiem
Atkārtošu to, ko pieminēju iepriekšējā topikā par ASK problēmām - klubam nav vajadzīgs ģenerāldirektors un ģenerālmenedžeris, jo pietiek tikai ar vienu no viņiem... šķiet, ka viņi paši nesaprot, kurš par ko atbild. Birokrātija nav vajadzīga par daļēju valsts naudu.

pats esmu ASK atbalstītājs, taču kaut kas vadības līmenī būtu jāpamaina

     [+] [-]

, 2007-12-22 14:39, pirms 17 gadiem
->Andris Vētra, piekrītu par to hierarhiju, bet rezultāta anulēšana/neanulēšana/soda piespriešana/un_daudz_ko_citu mūsu sportā regulē tikai un vienīgi attiecīgā federācija! Šajā gadījumā LBS. Gribētu es redzēt tos noteikumus, kas regulē atbildību par šādiem pārkāpumiem un sodus, kādus drīkst piespriest LBS par šāda veida pārkāpumiem.

Vai kaut ko tādu ir iespējams ielikts šī raksta ietvaros?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-12-22 14:47, pirms 17 gadiem
Sods ir jāsaņem un jāsaņem bargs. Varbūt ne naudas izteiksmē, bet, piemēram, neļaut šiem pārkāpējiem spēlēt tik ilgu laiku, cik ilgi beigusies vīza. Respektīvi, sākot no janvāra, Miledzs un Bramlets nespēlē 20 dienas. Soda naudu arii jāliek. Citādi būs tā- nu nesodisim, citādi nebus mums vairs basketbols, nu lai dara, ko grib.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2007-12-22 14:55, pirms 17 gadiem
Par spēļu rezultātu anulēšanu- pirmajā reizē tas būtu stulbi, bet ja gada laikā atkārto vienu un to pašu kļūdu, varbūt kādam tomēr kkas nav aizgājis. Nu- samaksās ASK tos 300Ls, nekas nemainīsies. Šoreiz noteikti vajadzīgs kas bargāks.

Pārējie jau arī gudrīši- ķipa mēs te nedrīkstam nospriest, kas jāpiešķir, kas nē. Nu i spriedīšu, apturi mani. Tieši tam šie komentāri ir domāti- lai izteiktu savu viedokli. Kāds vēl grib aizliegt, ka, redz, neprofesionālie lietotāji izsaka savas debilās domas.

Likums tika pārkāpts, vienalga, cik nozīmīgs tas bija. Tā tomēr ir ētika, kura ir jāievēro. Atbalstu, ka tajā LBL anulētu punktus, kas gūti pēc tā 9. decembra.

     [+] [-]

, 2007-12-22 14:57, pirms 17 gadiem
-> Anton, piedod ... bet nu ja autoram ir labi ar redzi, tad ceru, šim rakstam tomēr sagaidīt papildinājumu - tas būtu viens liels pluss autoram kā žurnālistam. Un manās acīs tikai celtu esports.lv kompetenci!

  +3 [+] [-]

, 2007-12-22 14:58, pirms 17 gadiem
Anton, mošķi, ideja bija tāda, ka tai licencei nav nekāda spēka, ja viņi nedrīkst te strādāt/spēlēt, jo nav darba atļaujas (jo tā ir prioritāra).

Kvēlākajiem "ASK Rīga" atbalstītājiem iesaku nesatraukties, jo skaidrs, ka Kehra LBS, visdrīzāk, neko nemainīs, lai nākotnē varētu atņemt punktus, piešķirt tehniskos zaudējumus vai tml. Tieši tāpēc jau arī rakstīju - "diskusijas vērts jautājums", lai paredzētu tādu iespēju nākotnē, lai neturpinātos šī visatļautība, kad spēlē spēlētāji bez darba atļaujām, uzturas Latvijā bez uzturēšanās atļaujām u.tml.

Nav tas normāli, bija arī BK "Ventspils" gadījums šosezon, kad baidījās uz izbraukuma spēlēm doties viens spēlētājs (domāju, ka zinām, par ko ir runa). Un ir jāparedz pavisam oficiāli sodi, ne tikai no Imigrācijas dienesta puses naudas izteiksmē, bet arī no LBS. Tehniskais zaudējums ir visai normāls sods, vai kādi atņemti punkti, lai klubi nevarētu atļauties ignorēt Latvijā spēkā esošos likumus. Un te nav runa par "ASK Rīga" (kuriem šis ir jau otrais gadījums pusgada laikā), bet par sistēmu kā tādu. Šādi pārkāpumi nedrīkst kļūt par sistēmu.

Ja LBS un Kehris drīzumā nenāks klajā ar ierosinājumiem, kā rīkoties līdzīgos gadījumos, tad drīz klubi vispār netērēs laiku darba atļauju kārtošanai, jo sodi nav no lielajiem. Par Bragsu "ASK Rīga" samaksāja 2 000 Ls sodu, pats spēlētājs 150 Ls. Cik % no, piemēram, Miledža algas tas ir, rēķināt lieki - nenozīmīgas summas.

  -1 [+] [-]

, 2007-12-22 15:03, pirms 17 gadiem
-> peto ne mums lemt par LBS sankcijām! + būs sankcijas no valsts puses klubam & spēlētājiem

     [+] [-]

, 2007-12-22 15:08, pirms 17 gadiem
-> Andris Vētra, par ideju man ir skaidrs, bet vai nebūtu iespējams ar esports.lv palīdzību tikt pie regulām, kuras paredz sodus no LBS puses par attiecīgiem pārkāpumiem (spēlēšanu bez darba atļaujas) ??? Jo attiecīga licence tak netiek anulēta?! vai arī ir tāds punkts, kas anulē arī licenci?

  +3 [+] [-]

, 2007-12-22 15:16, pirms 17 gadiem
mošķi, ne mums lemt gan, bet kāpēc mēs nevaram dalīties iespaidos un viedokļos, kas būtu jādara? Kamēr visi klusē, nekas jau nemainās. Samaksās ASK tos 150LS un viss turpināsies. Redzams, ka arī LBS jāuzņemas atbildība, jo ASK sods acīmredzami bija daudz par mazu, lai aizdomātos, kas par lietu. Piekrītu Andrim Vētrai. Jādomā normālāki soļi, lai nekas tāds vairs nenotiktos. Tad vienubrīd apsēdīsimies uz pakaļas, kad piem. ULEB 1/2 finālā mums šito iebāzīs sejā un diskvalificēs vēl.

  +2 [+] [-]

, 2007-12-22 15:24, pirms 17 gadiem
P.S- kāds te kko kakā, ka mums ar ASV esot bezvīzu režīms. CIk zinu, tad nav tak. Ar Kanādu nesen apstiprināja, bet ar ASV man liekas toč nav.

  +3 [+] [-]

, 2007-12-22 15:25, pirms 17 gadiem
mošķi, formāli jau nav pārkāpts LBL nolikums www1.basket.lv , kur noteiktas sankcijas par spēlēšanu bez licences, kuru izsniegšanas kārtību reglamentē šie noteikumi:
www1.basket.lv

Tas jau vien ir nožēlojami, ka LBL nolikumā nekas šādiem gadījumiem vispār nav paredzēts, pie tam - aprīlī jau bija precedents, taču nekas jauns šīs problēmas risināšanai nav parādījies (LBL nolikums apstiprināts septembrī).

Tomēr LBL nolikums un "Spēlētāju licencēšanas noteikumi" u.tml. izdotie dokumenti ir statusa ziņā zemāk stāvoši par likumiem un licence nevar būt spēkā. Tātad būtu jāpiemēro tāds pats sods (0:20 zaudējums, 0 punkti, 300 Ls), kāds ir par spēlēšanu bez licences. No otras psues - nožēlojama ir LBS sistēma, ka izsniedzot licenci neskatās vai vispār ir darba atļauja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2007-12-22 18:19, pirms 17 gadiem
--> Anton, 2007-12-22 14:12

Nē, mana doma nebija gluži tāda, ka "davai, tagad anulējam ASK spēles". Tas ko es teicu, ka tām komandām, kuras ir spēlējušas pret ASK no tā datuma, kad papīri nav kārtībā Miladžam un Bramletam, būtu tiesības prasīt, lai anulē šos rezultātus.

Respektīvi, neesmu par to, lai automātiski tik bargi sodītu ASK, bet gan par to, lai tiktu sasaukta kāda LBS komisija, lai ASK pretinieki gūtu kādu oficiālu viedokli vai lēmumu, par to vai tas ir normāli, ka pret viņiem (ASK konkurentiem) ir spēlējuši spēlētāji, kuriem nav bijusi kārtībā visa dokumentācija.
Un komisija tad lai arī izdara kādu slēdzienu. Ja reiz pateiks, ka viss ir kārtībā, tad jau arī pārējie drošu sidri varēs beigt ķēpāties ar papīriem, bet ja reiz LBS pateiks ka ASK tomēr ir ko pārkāpusi, tad principā sods varētu būt arī iepriekšējo spēļu anulēšanu, jo tie spēlētāji tajā laikā nedrīkstēja spēlēt (strādāt, jo nebija darba atļaujas).

Principā tā bija tā mana doma.

Starpcitu, domāju, ka rezultātu anulēšana būtu pārāk drastisks sods.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-12-23 19:56, pirms 17 gadiem
Mani darba kolēģi padarbojušies gan, cik atceros kādus gadus nesen BK SKONTO jau dabūja iekšās par to ( Hils un vēl viens melnais, uzvārdu neatceros), bet nē mācība nav nākusi, es piekrītu tiem, kas saka: sods ir jāsasņem