Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1, Did:0, useCase: 3

Bagatskis: "Demisija sapurinās komandu"

Jānis Pārums

eSports.lv jau ziņoja, ka sestdien pēc neveiksmes pret “Lietuvos Rytas” atkāpās Kauņas “Žalgiris” galvenais treneris Ainārs Bagatskis. Laikrakstam “Diena” treneris atzīst, ka citu iespēju nav redzējis.

"Manuprāt, tas bija vienīgais veids, kā sapurināt komandu," atzina Bagatskis, kas komandu vadīja kopš šī gada marta, kad atkāpās iepriekšējais “Žalgiris” treneris Antans Sireika.

Bagatskis arī atzīst, ka ne viss darīts pareizi, taču garākos komentāros neizplūst: "Brīžiem komanda demonstrēja labu, skatāmu basketbolu, taču dažus mačus vai, pareizāk, to daļas vajadzēja spēlēt savādāk."

"Kluba vadības un arī fanu atbalsts man bija, taču ar varu mīļš nebūsi," trenera vārdi netieši norāda, ka starp viņu un spēlētājiem tomēr bijusi plaisa. Tāpat Bagatskis atzīst, ka ir gatavs turpināt darbu “Žalgiris” sistēmā, norādot, ka nav nožēlojis pavasarī pārejot uz Kauņu, jo tur gūtā pieredze ir neatsverama.

Izmantotie resursi:
“Diena”

     [+] [-]

, 2006-12-04 00:29, pirms 18 gadiem
Jau martā nojautu, ka ilgi viņš tur nepaliks. Nu neko, vismaz expa iekrāta laba, tā kā priekš viņa, protams, tikai pozitīvi.

     [+] [-]

, 2006-12-04 00:30, pirms 18 gadiem
aizgaaju uz zhalgiri uzkrfaat pieredzi....tas izklausas taapat, kaa ar bk roja stradat...

     [+] [-]

, 2006-12-04 00:37, pirms 18 gadiem
sudigii!

     [+] [-]

, 2006-12-04 00:39, pirms 18 gadiem
Bagijs tāads [cenzēts]

     [+] [-]

, 2006-12-04 00:40, pirms 18 gadiem
Bagijs tāads [cenzēts]

     [+] [-]

, 2006-12-04 00:45, pirms 18 gadiem
Cerams ka Bagijs turpinās strādāt par Treneri, un neatmetīs ar roku trennēšanai. Būtu Labi, ja viņš tiktu par Treneri kādā komandā kura spēlē Eirokausos !!!

     [+] [-]

, 2006-12-04 00:49, pirms 18 gadiem
++zhalgirī par trennera palīgu vajadzētu!ar zemāku līmeni kā ar diegiem-nav aršanas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-12-04 00:54, pirms 18 gadiem
Bagijs vnk lokss tapec jau vadiba paludza sim aiziet tad mudaks stulbais kretins droceklis [cenzēts] pipis riktigs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-12-04 01:08, pirms 18 gadiem
vins jau a nedaudzpa skarbu streba. gan jau talak bus ok - nedaudzapsvilinajas, tagad mos saks pakapeniskak

     [+] [-]

, 2006-12-04 02:00, pirms 18 gadiem
Vismaz leišiem prātu pačakarēja! Šiem bija lieli pārdzīvojumui - Žalgera treneris latvietis

     [+] [-]

, 2006-12-04 06:11, pirms 18 gadiem
Kraninš..

     [+] [-]

, 2006-12-04 08:25, pirms 18 gadiem
Žēl ka Bagijam neizdevās atdzīvināt Žalgiri.

     [+] [-]

, 2006-12-04 08:28, pirms 18 gadiem
ir tikai ļoti nedaudzi cilvēki, kas uzreiz pēc spēlētāja karjeras kļūst par labiem treneriem labos klubos. nez kāpēc Žalgira saimnieki (un arī pats Bagijs) bija iedomājušies, ka viņš būs viens no tiem.

arī Barons priekš viņa iesākumam bija labs līmenis...

     [+] [-]

, 2006-12-04 08:33, pirms 18 gadiem
Hawk tu mums esi baigais experts
viss i kedaa. malacis Bagijs!!!

     [+] [-]

, 2006-12-04 08:34, pirms 18 gadiem
NEzinu, es ceru, ka tagad zhalgirim veiksies sliktaatk , laikam tas nav labi, bet nu tas paraadiis, ka ta nebij Bagatska vaina...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-12-04 09:56, pirms 18 gadiem
Cik varēja spēles redzēt - sezonas sākumā "Žalgira" spēle izskatijās labāk kā LR, bet šiem nomainījās treneris un... Tomēr, Ainār, dieva sods atnāk un šoreiz ātri... Ja nezolīdi izrīkojies ar Baronu pērn - sodam "no augšas" bij jānāk... Un vēl - jāmāk tomēr novērtēt savas spējas - ja trenera pieredze nav liela nevajag uzreiz pieņemt CSKA, Barselonas vai Macabi priekšlikumus - kādreiz arī jāatsaka - citādi tā var sabojāt visu turpmāko karjeru... Brāļiem Migliniekiem lēkšana pār vairākiem pakāpieniem bez ieskrējiena jau maksāja dārgi... Igors gan laikam sāk atgūties, bet ja būtu sācis no apakšas, varbūt jau pērn būtu Latvijas izlases treneris - tagad, domāju, nekad vairs nebūs... Labāk pamācīties no Galvanovska - domāju, tas ir pareizais ceļš, kā kļūt par labu treneri!!! Bet vispār repect Bagijam - par drosmi šoreiz(nevis pagājušgad ) !!!

     [+] [-]

, 2006-12-04 10:01, pirms 18 gadiem
nu patiesībā jau Bagijs malacis, tā turēt!!!
un WAP man liekas ir kādi gadiņi tlīspadsmit!!!

     [+] [-]

, 2006-12-04 10:45, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis gocha
Cik varēja spēles redzēt - sezonas sākumā "Žalgira" spēle izskatijās labāk kā LR, bet šiem nomainījās treneris un... Tomēr, Ainār, dieva sods atnāk un šoreiz ātri... Ja nezolīdi izrīkojies ar Baronu pērn - sodam "no augšas" bij jānāk... Un vēl - jāmāk tomēr novērtēt savas spējas - ja trenera pieredze nav liela nevajag uzreiz pieņemt CSKA, Barselonas vai Macabi priekšlikumus - kādreiz arī jāatsaka - citādi tā var sabojāt visu turpmāko karjeru... Brāļiem Migliniekiem lēkšana pār vairākiem pakāpieniem bez ieskrējiena jau maksāja dārgi... Igors gan laikam sāk atgūties, bet ja būtu sācis no apakšas, varbūt jau pērn būtu Latvijas izlases treneris - tagad, domāju, nekad vairs nebūs... Labāk pamācīties no Galvanovska - domāju, tas ir pareizais ceļš, kā kļūt par labu treneri!!! Bet vispār repect Bagijam - par drosmi šoreiz(nevis pagājušgad ) !!!



Atzīmēšu uzreiz, neesmu Bagatska fans, atbalstītājs...
Pilnīgi idiotisks komentārs... tipiski latviešu skauģu garā.
Ar filozofiju lēnām un pakāpeniski tu tā arī visu dzīvi sapņosi par tāliem nesasniedzamiem mērķiem un vecumdienās būsi kārtējais īgņa, kas uz visiem piktosies par savu neizdevušos dzīvi, sava paša neuzņēmības pēc.

Pilnībā atbalstu Bgatski, ir izdevība tā ir jāpieņem un jātiecas to izmantot. Vienreiz varbūt nesanāca citreiz sanāks (ja būs cita reize). Citam sanāk uz pirmo reizi.

Gribētu redzēt, kurš šeit atteiktos no žilbinoša piedāvājumā, kāds bija Bagatskim no Žalgira. Ja cilvēks netiecas pēc paaugstinājuma, tads viņš ir norakstāms, jo nav tendēts uz attīstību.

Par Barona apdullušajiem faniem... Jums vismaz ir kāds ko turpināt vainot sava kluba neveiksmēs un pilnīgi nebaudāmajā sniegumā, bet ineteresanti, kāpēc neviens neceļ paniku, ka jebkurā citā biznesa nozarē konkurents pārvilina kādu labu darbinieku? Visu nosaka piedāvājums, attīstības iespējas, līmenis!

Par pašu demisiju... Jāatzīst, ka tas patiešām bija gaidāms, bet Bagatskis no tā ir tikai ieguvējs un domāju, ka arī turpmāk veiksmīgi attīstīs savu karjeru.

Kaut vairāk LV speciālistu tiktu pie šāda līmeņa klubu trenēšanas, tad arī basketa līmenis mums celtos, jo kvalitatīvu pieredzējušu treneru trūkums pamazām sāk izpausties ar vien konkrētāk.

     [+] [-]

, 2006-12-04 10:51, pirms 18 gadiem
Heh, Bagijs paarspeeja manas prognozes - domaaju, ka vinju izmetiis ap jauno gadu, bet shams tik ilgi nenotureejaas

     [+] [-]

, 2006-12-04 11:37, pirms 18 gadiem
Bagijs malacis!!!! Gan atradīs labu klubu un turpinās iesākto trennera darbu. Viņš kā trenneris vēl ir jauns un arī viņam daudz jāmācās vēl!!!

     [+] [-]

, 2006-12-04 12:14, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Skeps

Citāts:

Publicējis gocha
Cik varēja spēles redzēt - sezonas sākumā "Žalgira" spēle izskatijās labāk kā LR, bet šiem nomainījās treneris un... Tomēr, Ainār, dieva sods atnāk un šoreiz ātri... Ja nezolīdi izrīkojies ar Baronu pērn - sodam "no augšas" bij jānāk... Un vēl - jāmāk tomēr novērtēt savas spējas - ja trenera pieredze nav liela nevajag uzreiz pieņemt CSKA, Barselonas vai Macabi priekšlikumus - kādreiz arī jāatsaka - citādi tā var sabojāt visu turpmāko karjeru... Brāļiem Migliniekiem lēkšana pār vairākiem pakāpieniem bez ieskrējiena jau maksāja dārgi... Igors gan laikam sāk atgūties, bet ja būtu sācis no apakšas, varbūt jau pērn būtu Latvijas izlases treneris - tagad, domāju, nekad vairs nebūs... Labāk pamācīties no Galvanovska - domāju, tas ir pareizais ceļš, kā kļūt par labu treneri!!! Bet vispār repect Bagijam - par drosmi šoreiz(nevis pagājušgad ) !!!



Atzīmēšu uzreiz, neesmu Bagatska fans, atbalstītājs...
Pilnīgi idiotisks komentārs... tipiski latviešu skauģu garā.
Ar filozofiju lēnām un pakāpeniski tu tā arī visu dzīvi sapņosi par tāliem nesasniedzamiem mērķiem un vecumdienās būsi kārtējais īgņa, kas uz visiem piktosies par savu neizdevušos dzīvi, sava paša neuzņēmības pēc.

Pilnībā atbalstu Bgatski, ir izdevība tā ir jāpieņem un jātiecas to izmantot. Vienreiz varbūt nesanāca citreiz sanāks (ja būs cita reize). Citam sanāk uz pirmo reizi.

Gribētu redzēt, kurš šeit atteiktos no žilbinoša piedāvājumā, kāds bija Bagatskim no Žalgira. Ja cilvēks netiecas pēc paaugstinājuma, tads viņš ir norakstāms, jo nav tendēts uz attīstību.

Par Barona apdullušajiem faniem... Jums vismaz ir kāds ko turpināt vainot sava kluba neveiksmēs un pilnīgi nebaudāmajā sniegumā, bet ineteresanti, kāpēc neviens neceļ paniku, ka jebkurā citā biznesa nozarē konkurents pārvilina kādu labu darbinieku? Visu nosaka piedāvājums, attīstības iespējas, līmenis!

Par pašu demisiju... Jāatzīst, ka tas patiešām bija gaidāms, bet Bagatskis no tā ir tikai ieguvējs un domāju, ka arī turpmāk veiksmīgi attīstīs savu karjeru.

Kaut vairāk LV speciālistu tiktu pie šāda līmeņa klubu trenēšanas, tad arī basketa līmenis mums celtos, jo kvalitatīvu pieredzējušu treneru trūkums pamazām sāk izpausties ar vien konkrētāk.



Ir starpiiba - cilveeku paarvilina un vinjsh nokaarto visas savas starpiibas, vai vienkaarshi aizbeeg. Bagija gadiijumaa bija otrais variants!
Personiigi man nebija dizhu iebildumu par to, ka vinjsh aizgaaja. Bet gan par to, KAA vinjsh aizgaaja. Un visi tie plaani, ko vinjsh sasoliija - ka Veepili apspeeleeshot u.t.t.

     [+] [-]

, 2006-12-04 12:26, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Skeps

Citāts:

Publicējis gocha
Cik varēja spēles redzēt - sezonas sākumā "Žalgira" spēle izskatijās labāk kā LR, bet šiem nomainījās treneris un... Tomēr, Ainār, dieva sods atnāk un šoreiz ātri... Ja nezolīdi izrīkojies ar Baronu pērn - sodam "no augšas" bij jānāk... Un vēl - jāmāk tomēr novērtēt savas spējas - ja trenera pieredze nav liela nevajag uzreiz pieņemt CSKA, Barselonas vai Macabi priekšlikumus - kādreiz arī jāatsaka - citādi tā var sabojāt visu turpmāko karjeru... Brāļiem Migliniekiem lēkšana pār vairākiem pakāpieniem bez ieskrējiena jau maksāja dārgi... Igors gan laikam sāk atgūties, bet ja būtu sācis no apakšas, varbūt jau pērn būtu Latvijas izlases treneris - tagad, domāju, nekad vairs nebūs... Labāk pamācīties no Galvanovska - domāju, tas ir pareizais ceļš, kā kļūt par labu treneri!!! Bet vispār repect Bagijam - par drosmi šoreiz(nevis pagājušgad ) !!!



Atzīmēšu uzreiz, neesmu Bagatska fans, atbalstītājs...
Pilnīgi idiotisks komentārs... tipiski latviešu skauģu garā.
Ar filozofiju lēnām un pakāpeniski tu tā arī visu dzīvi sapņosi par tāliem nesasniedzamiem mērķiem un vecumdienās būsi kārtējais īgņa, kas uz visiem piktosies par savu neizdevušos dzīvi, sava paša neuzņēmības pēc.

Pilnībā atbalstu Bgatski, ir izdevība tā ir jāpieņem un jātiecas to izmantot. Vienreiz varbūt nesanāca citreiz sanāks (ja būs cita reize). Citam sanāk uz pirmo reizi.

Gribētu redzēt, kurš šeit atteiktos no žilbinoša piedāvājumā, kāds bija Bagatskim no Žalgira. Ja cilvēks netiecas pēc paaugstinājuma, tads viņš ir norakstāms, jo nav tendēts uz attīstību.

Par Barona apdullušajiem faniem... Jums vismaz ir kāds ko turpināt vainot sava kluba neveiksmēs un pilnīgi nebaudāmajā sniegumā, bet ineteresanti, kāpēc neviens neceļ paniku, ka jebkurā citā biznesa nozarē konkurents pārvilina kādu labu darbinieku? Visu nosaka piedāvājums, attīstības iespējas, līmenis!

Par pašu demisiju... Jāatzīst, ka tas patiešām bija gaidāms, bet Bagatskis no tā ir tikai ieguvējs un domāju, ka arī turpmāk veiksmīgi attīstīs savu karjeru.

Kaut vairāk LV speciālistu tiktu pie šāda līmeņa klubu trenēšanas, tad arī basketa līmenis mums celtos, jo kvalitatīvu pieredzējušu treneru trūkums pamazām sāk izpausties ar vien konkrētāk.



Muļķis esi - ja domā, ka man skauž... Droši vien vēlēšanās arī vienmēr balso par Šleseru...

Vēl - neesmu Barona fans un nekad arī neesmu bijis(varbūt tikai Lainera laikos) - bet par Bagiju - joprojām uzskatu - viņš nezolīdi aizgāja no Barona (piečakarēja!)- iespējams tas gājiens šim vēl kādreiz "atspēlēsies" un šī ir tikai pirmā reize(Žalgira spēle jau it kā nebij slikta- kā viņi ar CSKA spēkojās, bet visu laiku neveicās) ...


Savkārt šim piekrītu " Ja cilvēks netiecas pēc paaugstinājuma, tads viņš ir norakstāms, jo nav tendēts uz attīstību" BET! Jāprot objektīvi novērtēt savas spējas, bet galvenais, dotās iespējas nav jāizmanto par katru cenu, pat "pāri līķiem". Jo pāgājušgad pēc Bagija aiziešanas no Barona, tāds "līķis" no komandas vien palika...

     [+] [-]

, 2006-12-04 12:36, pirms 18 gadiem
Jaa - vispreciizaak pateica YO. Var aiziet, bet ne taa kaa no Barona uz Zhalgiri piechakareejot pirmos un nenokaartojot visas lietas un saistiibas. Zinu - to lietu uzreiz vareeja atrisinaat savaadaak, jo visi tachu esam cilveeki. Pat nebuutu ko risinaat iisteniibaa - izrunaatu ar Baronu visas lietas un vis. Bet taa... Tagad pats dabuuja atpakalj - saprata, ka nevar pavilkt...

     [+] [-]

, 2006-12-04 14:03, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis gocha

Citāts:

Publicējis Skeps

Citāts:

Publicējis gocha
Cik varēja spēles redzēt - sezonas sākumā "Žalgira" spēle izskatijās labāk kā LR, bet šiem nomainījās treneris un... Tomēr, Ainār, dieva sods atnāk un šoreiz ātri... Ja nezolīdi izrīkojies ar Baronu pērn - sodam "no augšas" bij jānāk... Un vēl - jāmāk tomēr novērtēt savas spējas - ja trenera pieredze nav liela nevajag uzreiz pieņemt CSKA, Barselonas vai Macabi priekšlikumus - kādreiz arī jāatsaka - citādi tā var sabojāt visu turpmāko karjeru... Brāļiem Migliniekiem lēkšana pār vairākiem pakāpieniem bez ieskrējiena jau maksāja dārgi... Igors gan laikam sāk atgūties, bet ja būtu sācis no apakšas, varbūt jau pērn būtu Latvijas izlases treneris - tagad, domāju, nekad vairs nebūs... Labāk pamācīties no Galvanovska - domāju, tas ir pareizais ceļš, kā kļūt par labu treneri!!! Bet vispār repect Bagijam - par drosmi šoreiz(nevis pagājušgad ) !!!



Atzīmēšu uzreiz, neesmu Bagatska fans, atbalstītājs...
Pilnīgi idiotisks komentārs... tipiski latviešu skauģu garā.
Ar filozofiju lēnām un pakāpeniski tu tā arī visu dzīvi sapņosi par tāliem nesasniedzamiem mērķiem un vecumdienās būsi kārtējais īgņa, kas uz visiem piktosies par savu neizdevušos dzīvi, sava paša neuzņēmības pēc.

Pilnībā atbalstu Bgatski, ir izdevība tā ir jāpieņem un jātiecas to izmantot. Vienreiz varbūt nesanāca citreiz sanāks (ja būs cita reize). Citam sanāk uz pirmo reizi.

Gribētu redzēt, kurš šeit atteiktos no žilbinoša piedāvājumā, kāds bija Bagatskim no Žalgira. Ja cilvēks netiecas pēc paaugstinājuma, tads viņš ir norakstāms, jo nav tendēts uz attīstību.

Par Barona apdullušajiem faniem... Jums vismaz ir kāds ko turpināt vainot sava kluba neveiksmēs un pilnīgi nebaudāmajā sniegumā, bet ineteresanti, kāpēc neviens neceļ paniku, ka jebkurā citā biznesa nozarē konkurents pārvilina kādu labu darbinieku? Visu nosaka piedāvājums, attīstības iespējas, līmenis!

Par pašu demisiju... Jāatzīst, ka tas patiešām bija gaidāms, bet Bagatskis no tā ir tikai ieguvējs un domāju, ka arī turpmāk veiksmīgi attīstīs savu karjeru.

Kaut vairāk LV speciālistu tiktu pie šāda līmeņa klubu trenēšanas, tad arī basketa līmenis mums celtos, jo kvalitatīvu pieredzējušu treneru trūkums pamazām sāk izpausties ar vien konkrētāk.



Muļķis esi - ja domā, ka man skauž... Droši vien vēlēšanās arī vienmēr balso par Šleseru...

Vēl - neesmu Barona fans un nekad arī neesmu bijis(varbūt tikai Lainera laikos) - bet par Bagiju - joprojām uzskatu - viņš nezolīdi aizgāja no Barona (piečakarēja!)- iespējams tas gājiens šim vēl kādreiz "atspēlēsies" un šī ir tikai pirmā reize(Žalgira spēle jau it kā nebij slikta- kā viņi ar CSKA spēkojās, bet visu laiku neveicās) ...


Savkārt šim piekrītu " Ja cilvēks netiecas pēc paaugstinājuma, tads viņš ir norakstāms, jo nav tendēts uz attīstību" BET! Jāprot objektīvi novērtēt savas spējas, bet galvenais, dotās iespējas nav jāizmanto par katru cenu, pat "pāri līķiem". Jo pāgājušgad pēc Bagija aiziešanas no Barona, tāds "līķis" no komandas vien palika...



He he... Par to balsošanu par Šleseru... Nekad neesmu par viņu balsojis un patreiz liekas, ka to nedarīšu, pietiekami skaidri redzama viņa vēlme visā atrast pašlabumu, bet ir viena lieta kas viņā mazliet simpatizē - viņš prasa aktīvu rīcību nevis tukšas un garas runas.

Par to veidu kā Bagijs aizgāja pilnībā piekrītu, tas nebija zolīdi, bet paskaties pats no otras puses, vai viņam būtu kaut mazākās izredzes aiziet normālā, pieklājīgā veidā?! Domāju man uz šo jautājumu nav jāatbild.

Par to, ka Barons palika kā līķis, tiesa, bet liekas kāds reiz teica, ka izdzīvo stiprākais un domāju (ceru), ka Barons no šāda gadījuma mācījās un turpmāk tādus nepieļaus...

     [+] [-]

, 2006-12-04 16:43, pirms 18 gadiem
Treneris Eirokausos viņš nebūs!

     [+] [-]

, 2006-12-04 16:55, pirms 18 gadiem
Un atkal ir cilveecinji, kuri ljoti aatri aizmirst visu labo, ko Bagijs devis Latvijas basketbolam, faniem...
Tik daudz fantastiskas speeles valsts izlasee, Latvijas klubos.
Sanjeema lielisku trenera darba piedaavaajumu (ko, loģiski arii pienjeema), un dazhi uzreiz paarvelk krustu paari...
Tas ir shausmiigi pretiigi, ka Juus priecaajaties par vinja neveiksmeem!!!
Varbuut beigsiet vienreiz buut tik egoistiski?!?!

     [+] [-]

, 2006-12-04 17:02, pirms 18 gadiem
Es balsoju par Šleseru, nu UN?!?!?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-12-04 19:19, pirms 18 gadiem
nu paskatoties uz online spēlei starp Valmieru un Žalgiri, neizskatās, kā kāds būtu sapurinājies

     [+] [-]

, 2006-12-04 20:28, pirms 18 gadiem
Zeel, interesanti kas naks vina vieta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja