Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1, Did:0, useCase: 3
Autors: zaljais43

"Barons/LMT" sāk ar pamatīgu zaudējumu

Šodien savu pirmo spēli "FIBA Eirokausa" turnīrā ļoti neveiksmīgi aizvadīja "Barons/LMT" basketbolisti. Aptuveni 7000 skatītāju klātbūtnē "Arēnā Rīga" mājiniekus ar 54:76 sakāva Krievijas pašreiz septītā spēcīgākā vienība Maskavas apgabala "Dinamo".

Rezultātu mača 15. sekundē ar diviem precīziem soda metieniem atklāja viesi. Spēles 3. minūtē vadību pēc Meisona radījuma pārņēma jau baroni (6:4). Maskavieši 6. minūtē skaitļus uz tablo līdzsvaroja (8:8), bet 8. minūtē panāca -3 (8:11) „Barons/LMT” komandai. Pirmā ceturtdaļa beidzās gan neizšķirti – 15:15.

Tiesa, cerīgais baronu sākums mijās cīņā ar vējdzirnavām. Sekmīga Riča metiena rezultātā atguvuši vadības grožus, 12. minūtē panākot 17:15, mājiniekiem sākās neveiksmes ar metienu precizitāti. Sekoja viesu izrāviens 8-0, uz ko baroni 5 minūšu laikā atbildēja ar nieka 2 precīziem pustālajiem raidījumiem (21:23 – 17. minūtē) , kas arī bija gandrīz viss šajā ceturtdaļā mājinieku izpildījumā. „Dinamo” guva 12 punktus pēc kārtas, kamēr baroni 3 minūtes un 30 sekundes vāca vienīgi piezīmes un atlēkušās bumbas. Zaudēta 2.ceturtdaļa ar 7:20, un, pārtraukumā ejot, -13 (22:35) „Baronam/LMT”.

Otrajā puslaikā iepriekšējās 10 minūtēs pieredzētā tendence nemainījās. Maskavieši turpināja audzēt pārvaru, kas 15. minūtē sasniedza jau +15 (26:41). Tikai pēc spēlētām 25 minūtēm savus pirmos punktus „FIBA Eirokausā” guva par baronu galveno vilcēju uzskatītais Šķēle, kuru, tāpat kā visu komandu, sekmīgi bija neitralizējusi viesu disciplinētā aizsardzība.

Ceturto ceturtdaļu iesākot, cīņas liktenis bija skaidrs -24 (33:57) Gundara Vētras trenētajai vienībai. Tomēr tas nebija šķērslis krieviem uz vēl vienu triecienu noslēdzošā perioda ievadā – izrāviens 3-9, bet 34. minūtē pēc Gedraita pustālā lielākie mīnusi „Arēnas Rīga” saimniekiem: 36:66. Katastrofālo bilanci mājinieki uzlaboja sekmīgi nospēlējot pašu mača izskaņu, kad rezultatīvu un aktīvu sniegumu nodemonstrēja Meisons un Bērziņš. Iznākumā – 54:76 - „Dinamo” labā.

„Barons/LMT” galvenais treneris Gundars Vētra: „Ja aizsardzībā tikām galā ar plānoto (veiksmīgi darbojās „cilvēks cilvēku” shēma), tad uzbrukumā gāja slikti... Lielākā daļa mūsu komandas spēlētāji nav spēlējuši komandās, kur pašiem jāuzņemas līdera nasta – atbildība par rezultātu. Puišiem daudz vēl jāmācās, šī bija laba spēle no pieredzes viedokļa. Nevar būt uzvaru bez zaudējumiem”, īpašu neapmierinātību par neveiksmīgo maču Vētra neizrādīja.

„Barons/LMT” spēlētājs Jevgēņijs Kosuškins: „Neizpildījām trenera norādījumus uzbrukumā. Šī bija cita klases komanda salīdzinājumā ar Valmieras vienību [ko pirms divām dienām „Barons/LMT” pārliecinoši apspēlēja – aut.]. Mums vēl jāmācās spēlēt ar „Dinamo” līmeņa komandām.”

Maskavas apg. „Dinamo” spēlētājs Giedrus Gusts: „Patīkami bija atgriezties! „Barons/LMT” komanda kļuvusi krietni spēcīgāka, īpaši sākumpiecinieks. Žēl, ka tāda tā nebija pagājušajā sezonā.” Lakonisks savos izteikumos bija kādreizējais (2005/06.g. sezonas) „Barons/LMT” aizsargs.

7. novembris, „Arēna Rīga”,
FIBA Eirokausa basketbola spēle
„Barons/LMT” – Maskavas apgabala „Dinamo” – 54:76 (15:15, 7:20, 11:22, 21:10).
„Barons/LMT”: Bērziņš 12, Meisons 12, Ričs 9, Šķēle 6 (9 atl.b., 4 kļ.), Kravčenko 6, Kosuškins 5, Gulbis 4.
„Dinamo”: Gusts 11, Morgunovs 11, Bleknijs 11, Padius 10, Ļikhoļitovs 9, Demeškins 8, Deiviss 6 (13 atl.b.), Zamanskis 6, Gedraitis 4.

Rakstu sagatavoja: Kristaps Zaļkalns

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2006-11-07 21:37, pirms 19 gadiem
Kas tā ir par komandu, kas mums nesīs uzvaru.. - BARONS, BARONS!

P.S. Uz Barons spēlēm vairs neiešu - ja nu vienīgi, kad viņi pret ASK spēlēs..
, 2006-11-07 21:38, pirms 19 gadiem
shvaki shvaki
, 2006-11-07 21:38, pirms 19 gadiem
mudaku komanda ar idiotu Šķēli priekšgalā man ir kauns viņu vietā. Ja neproti spēlēt basketbolu tad nespēle»
, 2006-11-07 21:38, pirms 19 gadiem
vai vai vai,labinjais ierunaajaas....
, 2006-11-07 21:38, pirms 19 gadiem
kā var tik sūdīgi mest no visām pozīcijām pietam brīvus metienus??? WTF??? Kaut kāds stulbums.
, 2006-11-07 21:38, pirms 19 gadiem
tas gan SHKJEELE
mazaak jaatusee pa naktsklubiem
, 2006-11-07 21:38, pirms 19 gadiem
Bardaks....Šķēle monstrs,plosījās kā negudrs!
, 2006-11-07 21:39, pirms 19 gadiem
Nu shitais zaudējums, tik lieku reizi atgādināja, kāpēc man tik ljoti nepatīk Barons., un nekad nav paticis. Vismaz pēdējā ceturtdaļā sameta punktus, savād jau izskatītos apkaunojoši
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2006-11-07 21:39, pirms 19 gadiem
Biš apjukuši puiši bija, saprotu, ka krievu kluba budžets ir 3x lielāks vismaz... bet tik daudz haotisku darbību
, 2006-11-07 21:39, pirms 19 gadiem
Ja spēlētāji nevar iemest, tad ko tur treneris var padarīt. Ielaists jau nav nemaz tik daudz.
, 2006-11-07 21:40, pirms 19 gadiem
....kad uzlaida otro sastāvu Dinamo,tad arī sameta!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2006-11-07 21:40, pirms 19 gadiem
Pabriesmīgs basketbols barona izpildijumā.Tik sliktu spēli sen nebiju redzējis.Labi ka neaizbraucu skatīties.Ļoti šķidri,nu ļoti.
, 2006-11-07 21:40, pirms 19 gadiem
Kauns....tieshaam pat negribeeju skatiities....
, 2006-11-07 21:41, pirms 19 gadiem
Barons pamatiigi apdirsaas!
, 2006-11-07 21:41, pirms 19 gadiem
skele ir Barona neveiksmigakais pirkums pedejo piecu gadu laika
, 2006-11-07 21:42, pirms 19 gadiem
barons pitālova,barons pitālova....olē,olē,olē....
, 2006-11-07 21:44, pirms 19 gadiem
nožēlojami...
, 2006-11-07 21:44, pirms 19 gadiem
Pēc Valmieras spēles iestājās zvaigžņu stunda......
, 2006-11-07 21:44, pirms 19 gadiem
njaa..taadas 000les sen nebiju redzeejis fiba vai pat bbl!!

P.S atdodu briivbiljeti 110 ls veertiiba 2 personaam uz atlikushajaam speeleem!ja kaads panjems moshi veel piemaksaashu!
, 2006-11-07 21:44, pirms 19 gadiem
Vienkārši šausmīgs (ne)sniegums no Barona puses. Nemazākās vēlēšanās skatīties vēl kādu spēli, ar minētās (ne)komandas piedalīšanos...
, 2006-11-07 21:45, pirms 19 gadiem
Ha 4 .cet vidū bija 36:66!!!
Grib kļūt par Latvijas čempioniem, lai no sākuma iemācās bumbu driblējot nenostaigāt, un vismaz vienu uzbrukuma kombināciju!!!
Toties aizmes 3 sodiņus pēc kārtas to gan Barons māk.
Šķēle pilnīgi nekāds, nevajadzēja laikam uz Latviju braukt, pa daudz meiteņu un šaibu riņķī
, 2006-11-07 21:46, pirms 19 gadiem
Pie sita pazemojuma uzskatu ka wainigs VETRA, nost ar winu
, 2006-11-07 21:46, pirms 19 gadiem
Barons - 0, absaluuti neko shosezon nav paraadijis, zeel G.Veetra,ka ar taadu komandas liideri kaa Skeeli,velti izskiez laiku.
, 2006-11-07 21:47, pirms 19 gadiem
par to skjeeles izpirkuma lielo summu vareeja kautko labaaku dabuut 120%
, 2006-11-07 21:48, pirms 19 gadiem
Stulbi...Turklāt, runājot par budzetu, metienu precizitāte no tā nav atkarīga.
, 2006-11-07 21:49, pirms 19 gadiem
ir gan atkariiga!jo dargaaku speeleetaaju nopirks jo vins spees paraadiit labaaku sniegumu!nevis izpirkt kaadu latvju baalinju kurs iepinies nepatiksanaas...
, 2006-11-07 21:50, pirms 19 gadiem
Kur ir vecie labie treneri palikuši...Brigmanis,Bolvačovs,Zeltiņš.....nu to nejēgu Vētru tak ar koku vajag padzīt,atkal teiks ,ka komanda nebija noskaņojusies!
, 2006-11-07 21:51, pirms 19 gadiem
Vienīgi varētu teikt, ka man patika kā darbojās Bērziņš un Kravčenko - arī viņiem bija kļūdas, tomēr uz pārējo fona...

Un nesaprotu, kāpēc vispār jālaiž to stulbo lietuvieti laukumā tik daudz ja viņš tādas kļūdas pielaiž un tik neprecīzi vienmēr met....
, 2006-11-07 21:51, pirms 19 gadiem
Ja taa padomaa, tad juus tagad pamatiigi noliekat pashi sevis, jo lielaakaa dalja no jums nedara uz pusi tik daidz cik puikas baronaa. Ljaujiet tak speeleet, ja zaudees, zaudees, pashi izdariis secinaajumus. Taadu murmulju kaa juus padoms vinjiem nu noteikti nav vajadziigs.
, 2006-11-07 21:51, pirms 19 gadiem
Stulbi...Turklāt, runājot par budzetu, metienu precizitāte no tā nav atkarīga.
, 2006-11-07 21:52, pirms 19 gadiem
Skeele jau maak iemest, tacu zeel ka vinsh to prot tikai klubaa Essential.
, 2006-11-07 21:52, pirms 19 gadiem
autor, starpcitu, 7000 skatiitaaju toch nebij!
, 2006-11-07 21:54, pirms 19 gadiem
Man vislabāk patika tie divi minūtes pārtraukumi,ko parādīja tuvplānā. Pirmajā Vētra galīgi sašļucis prasa Osim "Kā lai šos apspēlē?" un pats galīgi nemaz netaisās iet pie čaļiem runāt... Otrajā Rītenis tādu tik sulīgi dvēselisku "su... bļ..." uz savējiem laiž vaļā,ka patiešām bauda klausīties.
, 2006-11-07 21:54, pirms 19 gadiem
Stulbi...Turklāt, runājot par budzetu, metienu precizitāte no tā nav atkarīga.
, 2006-11-07 21:54, pirms 19 gadiem
Tifosi...par ko viņi tos ārprātīgos rubļus saņem,tur ir arī kāds procents no jebkura no mums!Tad arī jāspēlē,nemāki ...ej mājās,vai labāk pa tiem klubiem šlenderē!Tādi špīleri,ka d****st gribas!
, 2006-11-07 21:57, pirms 19 gadiem
cik ta ilgi gaidiisim no baroniem uzvaras!!
, 2006-11-07 21:59, pirms 19 gadiem
Veerta vainiigs... Bagiju un Zeltinju atpakalj!!!
, 2006-11-07 22:01, pirms 19 gadiem
aarpraac kaa es te izbljaustiijos... naaks lielaaki suudi, shitie aizmirsiisies!!!

Cepuri nost to Barona fanu priekshaa, kuri pie -30 un shaadas speeles veel aktiivi atbalstiija komandu!!! es buutu aizgaajis uz baaru kaadus 5 alus izdzert

Un liecieties tak vienreiz mieraa ar tiem naktsklubiem - noiets etaps - zb jau
, 2006-11-07 22:01, pirms 19 gadiem
Vētram ir jādemisionē, jo tieši viņš panāca, ka Barons izliek 200 000 $ par Šķēli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2006-11-07 22:01, pirms 19 gadiem
ko diez gusts par to visu padomaja! laikam jau priecajas ka pargajis uz augstaka limeņa klubu! vienigais kas ir baronam ir skatititaji un gandriz pilnas tribiines! aa un vel uznakshana laukumā kā NBA

Bet Gustas labs, zhel ka viņs nepalika baronā, vinsh 5x labaks par to melni meisonu.... AllahBar
, 2006-11-07 22:04, pirms 19 gadiem
ha,visi nodirsh shkjeeeli! tad jau shodien daudz suudiigaaak nospeeleeja Richs(kursh peedeeja laikaaa nav vecais richs) un tas pats kosushkins,kursh nezin kaapeec ir panjemts komandaa!
, 2006-11-07 22:04, pirms 19 gadiem
[cenzēts] ka shkeele kautko izdara tad celj debesiis a tagad noniecina, [cenzēts] juus tak neesat normaali, vienkaarshi slikta speele un vis nav jau jaadirsh pa speeleetaajiem auni taadi
, 2006-11-07 22:04, pirms 19 gadiem
njaa... atceroties, kaa pirms sezonas visi dievojaas par Veertu... tjipa, vinjsh tik labs un gudrs, un strings, un taads, un shitaads...

bet tagad kas notiek?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2006-11-07 22:08, pirms 19 gadiem
Barons izskatijaas vienkaarshi nozheelojami
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2006-11-07 22:09, pirms 19 gadiem
Barons mekle speli, bet galigi nevar atrast ar visiem otras skiras legionariem...
, 2006-11-07 22:10, pirms 19 gadiem
nu atzīsim ka šodien gan skelem gan parejiem bija melnaa diena! ko tur dariit... otrs ka bija specigs pretinieks un objektivi specigaks par baronu ar lielaku budzetu! ja tur tads speletajs kaa Gusts neiziet pamatā tad par tas komandas potencialu spriezhiet pashi!


P.S kads nezin kapec Marshals nespeleja?
, 2006-11-07 22:10, pirms 19 gadiem
Biju uz spēli klātienē. Kaut arī esmu ASK fans, bija kauns skatīties kā Barons spēlē otrajā puslaikā... Šķēle šodien bija nulle un visā visumā Baronam šodien negāja. Ja Baronam būtu labāka metienu precizitāte, tad varbūt būtu cita spēle.

Šķiet, ka LTV7 vajadzēja rādīt Ventiņu spēli...
, 2006-11-07 22:11, pirms 19 gadiem
kā nāk pretī komanda ar lielāku budžetu tā kājas pret sauli,kā tādam mazam kucēnam.Jā, barons tik māk apspēlēt komandas kam mazāk naudiņas,nu i pie valmieras viņiem apstāties,tālāk nespīd.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2006-11-07 22:19, pirms 19 gadiem
Jurona taisnība pa Šķēli!! Pilnīgs mudaks!!
, 2006-11-07 22:20, pirms 19 gadiem
Eu Juus daunji, neapniik jau visu laiku paarmest?!?! Tusee vai netusee, bet jums jau par to vismazaak buutu jaadomaa!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2006-11-07 22:20, pirms 19 gadiem
haha, nu gan, laikam visus pilnos metienus izshaava speelee pret valmieru sveetdien ! isteniiibaa, neredzu labas mainjas sastaavaa, baronam ir jaatlaizh maceina , un jaunzems uz lbl tikai, jalaizh speeleet ir jeromanovs, japiepeerk kads eiropietis , augstas klases protams ! amerikaanji veseli 3, tas galiig garaam ! kautkas ir jaasaak domaat, cukuram jaaizliedz entrance essential , shodien pilniig un galig vaajsh izskatijas... kautko jau centas, bet nu kaukaada tusinja sekas bija redzamas ! berzinsh ir labs, centigs vismaz, priekshkam skirmants ir komanda ja netiek laukuma ?! richs no saakuma raka raka , kadus 3 uzbrukumus pec kartas , kautkas jaameegjina darit ! kapec taadu algu maksaat tiem speletajiem , vini ir profesionaalji , bet nu tadas berniskjiigas kljudas visulaik ! 32 punkti pec 3 ceturtdaljaam , tas ir nepiedodami tadai ceriibu komandai ka barons ! skataas uz augshu , kas tik vinji nebus un vel kas , bbl aiz trijnieka 100% shaja apakshgrupa, un lbl , varbut 3 vieta ... no more...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2006-11-07 22:24, pirms 19 gadiem
salaati nevis basketbolisti...
, 2006-11-07 22:25, pirms 19 gadiem
njaa tik smagu sakavi es negaidiju..
, 2006-11-07 22:27, pirms 19 gadiem
ja nebutu tik daudz atlaidusi un vareeja viz mas minimalaak zaudeet sitais baigais robs!! tads pazors
, 2006-11-07 22:28, pirms 19 gadiem
Visiem neapmierinātajiem: sametiet naudiņu un tad Barons varēs nopirkt labākus spēlētājus. Un tie kas burkšķēja tribīnēs un tizli smīkņāja - labāk nākamreiz paliekiet mājās un noskatieties kādu seriālu
, 2006-11-07 22:30, pirms 19 gadiem
tas taa arii bija jaanotiek kas ir barons un kas ir Dyinamo bet malachi ciinijaas!!!
, 2006-11-07 22:30, pirms 19 gadiem
Vispār bezcerīga spēle, atskaitot 1cet. Baronam pilnīgi negāja. Metienu procents katastrofāls, tik daudz neiemest. Bija pat -30, šausmas. Barons sameta tik cik ļāva Dinamo. Īpaši pēdējā cetutdaļā!
Vienīgais normālais Barona rindās, manuprāt, bija Ričs!!!
Sākās 4cet un kad līdz beigām bija 8min, tauta jau sāka iet prom. Katastrofa, un ne jau daži cilvēki, bet daudzi!!!
rotams nevar noliegt Dinamo faktoru, jo klubs bija krietni spēcīgāks un tomēr tā spēlēt nevar!!!
Un vēl. Kādēļ uz soliņa marinēja Jeromanovu un laida laukumā trulo Maceinu??? Ar ko tas leitis labāks. Skirmants ar neizgāja un Māršals!!!! nespēlēja!!!!!! Kāpēc??? Beigās varēja uzlaist citus, jo līderiem vispār negāja. Meisons beigās no trijiem sodiem iemeta nulli!!!
Nu vēl jau būs spēles, bet šitā... ai... skumīgi.
, 2006-11-07 22:32, pirms 19 gadiem
Nu nav jau barons spēlētāji tik sūdīgi, vismaz indivuali ņemot. Vētra ir varbūt ir labs treneris, taču ne baronam, viņam pietrūkst pieredzes, lai noskaņotu komandu cīnīties, vienkārši nespēj iedvesmot komandu. Tas bija šausmas skatīties cik negribīgi brīžiem spēlēja komanda. Vajag pierdzējušāku speciālistu noteikti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2006-11-07 22:34, pirms 19 gadiem
Barons spēlētāji izskatījās brīžiem pēc pilnīgiem pohujistiem par notiekošo uz laukuma, vajag tādu treneri, kas sapurina šos, ja vajag pat nolamā, īstajā reizē.
, 2006-11-07 22:35, pirms 19 gadiem
paskatieties labak visi pasi uz sevi,ko jus darat ...visi tadi sveetie...bet skele-mulkis,tusejas,dzer......apnikusi jau taa vecaa dziesma...neko jaunu nevar pateikt...varbuut vins ada zekes liidz velai naktij,tapec nevar paspelet..nenormalie gudrinieki atradusies...nu ja jau esat tik gudri..pieejiet ludzu vinam klat un personigi pasakiet visu,nevis seziet pie datora,tumsinaa,kur neviens neredz un tad nu komentee,apliek......un uzejiet luudzu uz laukuminja un tad paradiet,ka jaaspeelee...patrennejiet kadu komandu....nu tas jau nieks laikam...kada starpiba cik kas par ko sanjem...mamma nav maacijusi,ka ir nepieklajiigi liist cita macinjos???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2006-11-07 22:38, pirms 19 gadiem
, 2006-11-07 22:38, pirms 19 gadiem
Spēle bija drausmīga, nevar noliegt. Pārāk daudz pozicionālu kļūdu, tāpat arī stulbi neiemestie metieni. Saprotu, ka komanda jauna - taču kļūdījas arī pieredzējušie - Ričs, Kosuškins - pietam nepiedodami. Komanda bija vienkārši nekāda, nebija pareizi noskaņojušies spēlei. Lai uzvarētu, ir jāiemet kaut no groza apakšas ko daudzkārt nespēja ne Ričs, ne Bērziņš. Kravčeno vispār baidījās mest. Savukārt, uzslavēt tomēr var Šķēli - cīnījās. Tas nekas, ka pieļāva kļūdas (tieši uz savu komandas biedru rēķina). Ja mazais var izcīnīt vairāk bumbas par abiem garajiem kopā, nu tad rezultāts nekad nebūs labvēlīgs. Būtu vismaz cīnijušies, nevis padevušies pie -12.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2006-11-07 22:45, pirms 19 gadiem
to bumbits

ej labak un spelejies ar savam bumbinam
, 2006-11-07 22:46, pirms 19 gadiem
Nu kur tad Barona lielie fani palikuši??? Ha
Vienmēr esmu teicis nebūs atdeves nebūs spelēs!! labi komandai neiet bet tapēc nedrīkst nolaist rokas!!!!
P.S ASK labākie!!!
, 2006-11-07 22:48, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis lapsa777
Tifosi...par ko viņi tos ārprātīgos rubļus saņem,tur ir arī kāds procents no jebkura no mums!Tad arī jāspēlē,nemāki ...ej mājās,vai labāk pa tiem klubiem šlenderē!Tādi špīleri,ka d****st gribas!



Viss pareizi, tikai neesmu veel redzeejis nevienu klubu attiistaamies ar taadu liitjuteeju "atbalstu" kaads baroniem...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2006-11-07 22:51, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis eziitis
aarpraac kaa es te izbljaustiijos... naaks lielaaki suudi, shitie aizmirsiisies!!!

Cepuri nost to Barona fanu priekshaa, kuri pie -30 un shaadas speeles veel aktiivi atbalstiija komandu!!! es buutu aizgaajis uz baaru kaadus 5 alus izdzert

Un liecieties tak vienreiz mieraa ar tiem naktsklubiem - noiets etaps - zb jau



PROVILJNA GOVORISH!!!
, 2006-11-07 22:53, pirms 19 gadiem
Bija 12000,nujau7000,buus35!


Pēc jaunā gada tā arī būs!!!!!
, 2006-11-07 22:56, pirms 19 gadiem
Šķēles sniegums mani šodien sarūgtināja...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2006-11-07 23:04, pirms 19 gadiem
5 minūtes līdz spēles beigām Barons bija iemetuši tikai 36 punktus...Smieklīgi vnk!!! Un lai cik tas banāli izklausītos-šoreiz patiešām vaina, manuprāt, ir trenerī!
, 2006-11-07 23:08, pirms 19 gadiem
pum purumpum pum
Lieliba naudu nemaksaa
, 2006-11-07 23:10, pirms 19 gadiem
a es nemaz neko citu negaidīju.
tās ir 2 nesal'dzināma līmeņa komandas
normāls rezultāts
, 2006-11-07 23:12, pirms 19 gadiem
ja nevar iemest, tad tikai podā var kaut ko iemest!

Treneris nav vainigs kas speletaji nevar iemest, jo lidz brivam metienam viņi tak izspēlē...
, 2006-11-07 23:18, pirms 19 gadiem
Principā viss ir pareizi, kas notika šīsdienas spēlē. Baronam vasaras laikā ir slikti veikts selekcijas darbs. Joprojām nav iegādāts daudz maz labs saspēles vadītājs. Nav spēcīga (galvenais - precīza) trešā numura. Protams neveicās ar centriem, Skirmantam trauma, utt.. Vētra, strādāja pēc labās VEF skolas tradīcijām, izmantot spēlē 6-8 spēlētājus. Principā spēles beigās varēja izlaist laukumā jaunos spēlētājus (kaut gan 20 gadi, nemaz jau tik jauni nav, Miglinieks -jaunākais VEFā 16 gadu vecumā sāka spēlēt!!! un KĀ!!!).
, 2006-11-07 23:40, pirms 19 gadiem
No Barona patika kaa Bērziņš nokapaaja - ciiniijaas...
Bet shodienas topu izgraaba Dinamo traineris!!! peedeejaa minuutes paartraukumaa shamais pateica kaadus 4 teikumus - tajos bij kaadi 5 normaali vaardi, paareejie [cenzēts] blje [cenzēts] blje [cenzēts] blje utt... Par shito vismaz nelieli suudinji shamam var sanaakt
, 2006-11-07 23:50, pirms 19 gadiem
Kāpē Maršals nespēlēja??? Maceina galīgi nederīgs Baronam! Jeromānovu vajag laist laukumā un arī Kravčenko!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2006-11-07 23:54, pirms 19 gadiem
BArons jau zināja, ka papisīs.
Tāpēc pietaupīja Maršalu un Skiri, jo pret Kalevu tomēr ir svarīgāka spēle.

subjektiv
, 2006-11-08 00:00, pirms 19 gadiem
fiba var tikai 2i amiishi maukt, bija richs un meisons, taapeec marshals nevareeja speeleet.
patika beerzinsh, viss paareejais nepatika.
jautri bija klausiities pirmajaa ceturtdaljaa fraazes no kinofilmaam, iipashi ierulleeja kad maskavas neegeris meta sodus teksts "bednii malchik", arii chjort pobjeri utt..

nesaprotu kaapeec komandaa ir 11-12 speeleetaaji bet laukumaa iziet kaadi 7 tikai, nesaprotu nafig maceina vispaar vajadziigs, aizsardziibaa vismaz kaut kripatas jeegas, bet uzbrukumaa, nesaprotu kaapeec skiriiti nelaida kau shis ljoti aktiivi iesildiijaas pirms 2aa puslaika, nesaprotu kaapeec nevareeja speeleet ar mazo sastaavu kad richs puudeleeja vislaik garaam i bumbas savaakt nespeeja, nesaprotu kaapeec netika meeginaats presingot otraa puslaikaa, nesaprotu kaapeec pie -30 netika laisti kravchenko un jeromaanovs un kas tur veel, nesaprotu, bija beediigi skatiities, jo speeleetaaji uz laukuma nezinaaja ko dariit, kronis bija pret meisonu 3pt metienu nopelniitais sods kuraa meisons nerealizeeja nevienu soda metienu! nesaprotu kaapeec gulbis taisiija taadus sodus ka bija 2pt grozaa+sods(taadi bija vismaz 3), nesaprotu ko tur dariija veetra jo minuutes paartraukumu nebija laiciigi un netika nekas meeginaats dariit, nu nekriit briivi metieni, tad jaaiet uz sodu, jaaiet uz groza apakshu, jaakapaa, nevis jaanolaizh rokas un jaamet bumba prom vislaik, speeles organizaacija=0, komandas kaa taadas nebija vispaar, ja pret valmieru otraa speeles dalja bija sakariiga daudz maz, piespeeles labas utt, tad shodien nebija vispaar nekaa, biezhaakais uzbrukums bija paardriblee paari un uzmet...rrrRRRrrrr
, 2006-11-08 00:07, pirms 19 gadiem
Un kas tas par šitu, ka drīkst spēlēt tikai divi amērikāņi? Gan jau ar Māršalu būtu labāk.
, 2006-11-08 00:12, pirms 19 gadiem
Tjip Skirmants ir labaaks par berzinju , ka pietaupiija ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2006-11-08 00:18, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis Eastern
hahah, redzeejaat Sporta Studiju ar Vanagu? hahah, tam mulkjim nav ko pateikt, kluba lietas ir pilniigaa dirrsaa, komanda zaudee... kad biju uz Barona speeli pret Sakalai (kuraa jobannie sisenji, protams, izgraaba), tad Vanags speeles laikaa visu laiku staav un ar taadu baltu aci skataas, ka viss notiek pilniigaa dirrsaaa klubam...Un shodien taapat... Veciit, nu nebuus Barons nekaads grands, tikai klubs, kur savaakties taadiem Skirmantiem un Kosushkiniem, ja citur nav kur iet! Ai, karoch, taadi idioti tas Barons, ka reti, nav ko vairaak piebilst.



baac, tas vecis taa izkretineeja, nu ja nemaak runaat, nelien kamerai priekshaa, tjipa- Barons labaakie, pagaajusho gad taa salikaam, bet tagad?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2006-11-08 00:24, pirms 19 gadiem
Ko jus muldat ka šodien dinamo bija baigi labs. Dinamo vispar šodien tadi švaki. Barona speli pirmoreiz redzeju, galiga [cenzēts].
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2006-11-08 00:31, pirms 19 gadiem
Smiekligi!!!kas taisa tos virsrakstus??kad valmiera zaudeja 7dien baronam tad rakstija,barons sagrauj valmieru,tagad kad dianmo to izdara ar baronu tad rakstits tikai neveiksmigi!!!ieraksta,ka skelem 4kludas ,cik bija `ricam man tik daudz pirkstu nav lai paradit,kads bija metienu procents???man liekas amatieri met labak!!!skele ar neko nevareja izdarit,,,tiaki 3ceturdala iemeta pirmos punktus,kas butu ja maskaviesi speletu visu laiku tur butu nullite un barons nebutu virs 50acim tikusi,,,nu ja bet jalauj jau jaunajiem izpausties,pret baronu to var atlauties!!!
ko jus pacelat to ricu,si spele paradija,kas visnj ir patiesiba,tas ka vinjs izmet 50metienus un ir rez speletajs tas ir normali,nbet kads ir vinja procents,stivvvvvvvvvv rrrrriiiiiiiicccc (00000)tas ir stivs!!!ja nav tad nav
, 2006-11-08 00:32, pirms 19 gadiem
Jā, kā mums visiem paveicies, ka te ir tāds pārākais specs Eastern! Tik gudri runā! Protams, tas jau nekas, ka šamais savos 15 gados iet 5 klasē, velkā sievieš stringus un rauj dūrītē pie ASK spēles...
, 2006-11-08 00:37, pirms 19 gadiem
gribetos zinat,ko vetra visu par to saka!!jo dala vainas ir vinja,ne vienmer labs speletajs var but ari labs treneris!!!es doamju,ka vetra ir galigi garam,tadi viri komanda un ko vinji dar???cirkus tacu ir merkela iela!!!
, 2006-11-08 01:50, pirms 19 gadiem
Nu cik var di$%^ par tiem nakstklubiem? Jums te skauž vai? Turklāt tikai pilnīgs deģenerāts var pateikt, ka čalis (Šķēle) šodien necentās ...
cita lieta, ka totāli nekrita, bet nekrita nevienam ...

Ja kāds tur bija uz 1/2 slodzi, tad tas bija Ričs. Ja pie tā, ka viņam ir slinkums palekties jau ir pierasts, tad tas ka pacelta abas rokas pēc atlekušās ir slimkums jau bija jaunums ...
Vēl nesaprotams ir tas - nafig vajadzīgs Maceina??? Aizsardzībā vēl kaut cik var pakrampēt bet pārējais ... īpaši jau metiens no spēles ...
, 2006-11-08 07:45, pirms 19 gadiem
Pāri galvai nepārlēksi......Tieši tā,Maskavas apgabala komanda ir "klasi augstāka" un ar "tusēšanu pa klubiem" tam nav nekāda sakara,dažādi līmeņi.Arī dinamovieši tusē pa klubiem utt.
, 2006-11-08 07:47, pirms 19 gadiem
paldies Dievam ka neesu aizgaajis uz nevienu Baronu speeli, negribeetu redzeet zaudeejumus!
, 2006-11-08 07:50, pirms 19 gadiem
stiivs nebija uzkurijis kaa parasti !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2006-11-08 08:51, pirms 19 gadiem
Izdrāza Baronu pēc pilnas programmas... tie 7000 skatītāji laikam nožēloja, ka aizgāja uz spēli.
, 2006-11-08 08:54, pirms 19 gadiem
SVEICIENS BELKAI NO BARONA FANIEM,TU ESI PATI LABĀKĀ......
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2006-11-08 09:33, pirms 19 gadiem
Spēle bija nožēlojama. Rezultātu saglāba tas, ka pie +30 reti kura komanda spēj saglabāt koncentrēšanos. Bet jebkurā gadījumā - rezultāts ir mīnus 22 punkti un iemesti ir tikai 54 punkti. Puslaikā 22. Trīs ceturtdaļās - 33. Mājas spēlē.

Grūti pat nosaukt to, kas šajā spēlē Barona izpildījumā bija labs. Bērziņš kādās trīs epizodēs. Šķēles entuziasms. Tas arī viss. Briesmīgi daudz kļūdu visu izpildījumā. Cerīgais Gulbis uztaisīja trīs sodus, ļaujot iemest. Kravčenko iemet divus trīnīšus, bet kopumā pa spēli izmet tikai dažus metienus. Ričam - kaudzēm kļūdu. Meisons - trīs soda metieni garām ir laba indikācija visai spēlei. Un komandas līderis pirmos punktus gūst tad, kad spēle gandrīz jau galā. Brr. Te ir nepieciešamas nopietnas pārmaiņas.
, 2006-11-08 09:39, pirms 19 gadiem
Dīvaini- visi runā par slikto Šķēles spēli uzbrukuma(kas gan ir taisnība-1 gads Beniluksā, Dānija vai Andora jebkura jaunā spēlētāja meistarību pazemina ievērojami), bet kā viņš vakar spēlējā aizsardzībā 1. puslaikā!!!! Viņa pretspēlētāji darija ar viņu, ko gribēja- kā teikt "poimeļi v raznih pozicijah". Tiešām vakar šī gada pārmaksātākais spēlētājs izskatījās tieši fiziski ļoti slikti gan aizsardzībā, gan uzbrukumā (Ričs arī, protams, bet viņam jau to gadiņu daudz) 1.puslaikā. Tas laikam bija viens no iemesliem, kāpēc arī pārejiem sāka rokas nolaisties. Šobrīd laikam vienigais risinājums - jāierobežo viņa spēles laiks un jālaiž tikai uz maiņu(tāpat kā Riču)... Vispār Vētram FIBA kausā noteikti jāsāk spēlēt savādāk nekā BBL, kur vismaz pret dažām komandām Baronam ir meistarīgāks sastāvs un var atļauties spēlēt viens pret vienu. Eirokausos jāspēlē komandas spēli ar maksimālu segšanu uz fola robežas, izmantojot visus spēlētājus un neļaujot nevienam daudz spēlēt - jo pretiniekiem individuālā meistarība ir daudz, daudz augstāka... Bet piekrītu visiem iepriekšējiem - nāks jauni s*di - šitie aizmirsīsies...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2006-11-08 10:05, pirms 19 gadiem
Antiņu bars tak tie Baroni. Uzpūsts burbulis, kas jau labu brīdi kā sasprādzis. Nesaprotu kā cilvēki var iet uz TĀDAS komandas spēlēm.
, 2006-11-08 10:08, pirms 19 gadiem
pirmo reizi atnāca uz šo murga spēli, nu tad tā arī būs pēdējā. kauns par ko viņiem tādu naudu maksā. žēl bija vanaga k-gu klausīties, vakar sporta studijā
, 2006-11-08 10:38, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis 7777
Da [cenzēts]ā ar to Baronu. Pirmkārt kā tika komlektēta komanda? Nezinu kāds viņiem tur buģets un cik kuram maksā, bet likt cerības uz tādiem spēlētājiem kā Bērziņš, Skirmants un Gulbis, kas ASK vai Ventspilī spēlētu tikai epizodiski, un kuriem vēl zemi ēst un ēst tā tuvredzīgi liekas. 100% esmu pārliecināts , ka viņus Barons pārmaksāja citādi visi trīs Ventspilī 'vai ASK būtu. Ko Kosuškins BBL komandā dara ar nav skaidrs sen jau LBL sauc. Un melnie arī kautkāda trešā šķira. Rīčam jau daudz neko nevajag, vecs [cenzēts]. Pārējie divi? Rahītiskais Māršals un Meisons tādi ielāpi uz caurumiem. Trenneris pakaļā, komandu noskaņot nemāk, nu nevar būt, ka visiem tur tāds pohujs.
Vienkārši žēl ja pēc šis sezonas Sponsori no Barona novērsīsies. Rīgā divas komandas vajag.



Piekrītu, ka galvenās problēmas ir komplektācijā! Ja mēs kaut vai 1 pret 1 salīdzinām Barona spēlētējus ar ASK vai Ventspili, tad redzam, ka individuāli Barons ir vājāki. Pat Fils nespētu uztaisīt superkomandu no trešās šķiras leģionāriem..
, 2006-11-08 10:41, pirms 19 gadiem
nu nez skatijos to speli .... dikti nepatika ... salidzinat varetu ka Juniori pret pieaugushajiem spele ... dinamo brivi spele ... baronam viss tads taka samuljats ... panmjemts kaukas no ta un no shita ... tikai nav lidz galam apstradats .... nesaprotu kapec ta

un neuzskatu ka Barons butu daudz vajaka komanda par dinamo
, 2006-11-08 10:42, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis snpz
Antiņu bars tak tie Baroni. Uzpūsts burbulis, kas jau labu brīdi kā sasprādzis. Nesaprotu kā cilvēki var iet uz TĀDAS komandas spēlēm.



nu kur skaties kur ne katram 2ajam pazinjam kabata ir tada orandzha kartite...tapec apmeklejuma daudzums neizbrina
, 2006-11-08 10:48, pirms 19 gadiem
Chirks - man ar ir! Biju tikai uz spēli ar Sakalai. Pēc 2/4 aizgāju prom, jo nu tā jau nu nav komanda kas nu nesīs Rīgai uzvaru. ASK cits skats, par ko, protams, prieks.
Sad****s darbs un materiāls! Nekas cits tur nav.
, 2006-11-08 10:51, pirms 19 gadiem
ja Vētra ir apmierināts ar zaudējumu,lai trenē LBL VA-tie biežāk zaudē!
, 2006-11-08 10:55, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis zidans
ja Vētra ir apmierināts ar zaudējumu,lai trenē LBL VA-tie biežāk zaudē!



labs

, 2006-11-08 11:28, pirms 19 gadiem
Baroniem sanākusi Va(nagu)-Vētra... Kā teica kādreiz tādā interesantā spēlē motobolā,kad ar moci bumbai uzbrauca virsū: ...un no lielā lādiņa pāri paliek ādiņa...
, 2006-11-08 11:33, pirms 19 gadiem
4. ceturtdaļas sākumā man likās ka Barons nepārsniegs 40 punktus!
, 2006-11-08 11:43, pirms 19 gadiem
Nebūtu izbrīnīts, ja tā ar notiktu!
, 2006-11-08 12:07, pirms 19 gadiem
Dāmas un Kungi!Nu jau pietiks apdirst,cerams...ka komandas vadība un tie Ultras ņems vērā mūsu ietiekumus un jau sestdien kaut ko jēdzīgu parādīs laukumā.Es pats neesmu ne tuvu barona fans un tāpēc lūdzu (ierosinu) pārtraukt to apdiršanu!
, 2006-11-08 14:15, pirms 19 gadiem
tā, tā, tā..tgd visi no Barona spēļu skatītājiem kļuvuši par Barons spēļu galvenajiem kritiķiem. Varbūt kļūstiet par žurnālistiem, strādājiet TV un avīzēs?! Pusei vispār iesaku strādāt "Privātajā dzīvē" - jums labi sanāk, svētie. Man spēle arī nepatika, ļoti! bet ne jau tādiem lopiem jākļūst, kad anonimitāte garantēta.

Par spēli..smagi, smagi [cenzēts]ā. un? ko tad tgd tiem čaļiem! pakārties? tas ir sports. līderis nevar samest. met un nekrīt, met un nekrīt, met un..iemet, kad jau smagi par vēlu. ko dara pārējie? met un nevar iemest. nu melnā diena.

Tas notiek ar katru spēlētāju, tā notiek ar katru komandu. es (vienkāršs skatītājs, basketbola piekritējs, Barons atbalstītājs) savukārt, gribu galvenajam trenerim Vētras kungam izteikt savu viedokli.

Ko dara treneris? neko nedara - tas ir iespaids, ko atstājāt, kad vēroju jūs vakar.
Vētras kungs!!! kā sākas jūsu vadītā sastāva uzbrukums - skatieties ierakstus, analizējat, domājiet, ko mainīt. Šķēle saņem pirmo piespēli no 5 uzbrukumiem vismaz 4 un tas notiek laikā, kad uzbrukumā jāspēlē vēl ~20-15 sek. vai tad viņam būtu uzreiz jāuzbrūk? un ko dara pārējie? stāv. kā vaina tā ir? 1. nr. vaina! un kas vainīgs pie tā, ka 1.nr. slikti organizē spēli? treneris!

Vētras kungs - ko laukumā dara Gulbis tik lielu spēles laiku ar tik daudzām banālām, rupjām kļūdām? Sniedziet viņam individuālas konsultācijas par to, kā efektīvāk sasniegt izvirzītos uzdevumus un arī mērķi. Citus gan Jūs sodāt momentāni (kosuškinu, Kravčenko, Jeromanovu – tas par ko???). Kā tad lai šie sevi apliecina - domājat viņiem trūkst motivācijas? 2-4min - viena kļūda - malā. Pareizi, lai Jeromanovs spēlē LBL – tas noteikti palīdzēs viņa izaugsmei..ar ko tieši viņš ir sliktāks par Maceinu. Drīkst es pats atbildēšu – ar pārliecību, kas veidojas no laukumā pavadītām/nepavadītām minūtēm.

Visbeidzot Šķēle. es tā sapratu, ka pēcspēles kritika par iniciatīvu tika adresēta viņam. paskatīsimies uz to no otras puses - visiem zināms, ka Šķēle ir Barona pirmā vijole, atslēgas spēlētājs. ko darīja Dinamo. nospieda Šķēli (ne tikai uzbrukumā - bija momenti, kur šī raustīšana, sitieni un kaitināšana katru no mums izvestu). Izdarīja to, kas bija jāizdara un bija taču skaidrs, ka tas tiks izdarīts. un kā rīkojās, ko darīja, kur bija pārējie, lai palīdzētu? Šķēle saņem bumbu un tas nozīmē, ka komandai ir jāizveido metienam pateicīga situācija līderim, bet no tā visa varbūt bija 1%. varbūt vērts atkārtot bērnībā apgūtās lietas - pārskrējieni, bloki, atbloki.
Šķēle ir dinamīts, kas var sagraut visu to Arēnu, bet pirms tam ir jānovieto dinamīts pareizajā vietā, leņķī, un vēl jāaizdedzina tā deglis.

Jūs Vētras kungs esat kāju spēris arī laukumā aiz okeāna - pieredzei taču būtu jābūt. vadieties pēc intuīcijas, pēc sajūtām, pēc skatītāju reakcijas, atsieniet to kaklasaites mezglu un atrodiet ar savu komandu kopīgu valodu, jo tikai pēc tā pastāv iespējamība, ka komanda sāks sarunāties savā starpā.

Veiksmi komandai vēlot nākamajās spēlēs
, 2006-11-08 14:30, pirms 19 gadiem
Peikrītu esp... sevišķi par Šķēli.... un par to, ka bija melnā diena!
, 2006-11-08 14:50, pirms 19 gadiem
In my opinion there are many problems. Firstly, coach vetra ant his strategy. I dont want about strategy and games plans, but rezults are very bad. Secondly and the main problem is 3 American players in this team + Armands Skele. The same were in ZALGIRIS last year. There are names, but not play. All 3 americans and skele are individualists, so team's results are not suprise. Before the seazon both gulbisand maceina played well. What's happening now? The problem is team's roster.
, 2006-11-08 15:00, pirms 19 gadiem
Visiem lauķiem, kas nejēdz neko no sporta.
Ko Jūs varat piepisties vienam cilvēkam???
Ko Jūs nebļaujat virsū piem. Kosuškinam (cik brīvu metienu aizmest garām), Richam (cik no groza apakšas aizmests garām) un citiem. Komandai, ja neievērojāt, negāja metieni ne no vienas pozīcijas un viņiem tā bija riktīgi melnā dienā, bet nē, parādās lieli eksperti, kur sāk spriest, redz Šķēle pa naktsklubiem tusē, dzer u.t.t. un tipa viņš ir [cenzēts]....
Es saprastu, ja visi mestu iekšā, bet Šķēle pigorus taisītu, tad jā, bļaujiet virsū, bet nevis visa komanda nospēlē slikti un Šķēle redz vainīgs....
Ko jūs neviens nediršat cik viņš bumbas piem izcīnija??? Paši aizejiet patusējiet un uzspēlējiet basīti...varu derēt iesildoties jūs jau sprāgtu nost....Auna pieres
, 2006-11-08 15:01, pirms 19 gadiem
Maceinu toč laikam vajag ātri atbrīvot. varbūt, ka džeks nav slikts, vienkārši izskatās, ka Barons tomēr nav viņa komanda. Un Gusts, šķiet, viņam uzbrukumā būtu varējis pat trīsreiz apskriet riņķī, i tad vēl varētu metienu izdarīt. Rīčam tik zemu procentu tiešām nebija gadījies redzēt, var jau būt, ka vienkārši neveiksmīga spēle un viss.
Bet vēl jau tāda lieta, ka tomēr diezgan nezināms pretinieks, tas jau nav kā kaut vai ar Žalgiri vai Rytas vairākas sezonas spēlēt, tomēr zina jau ko var sagaidīt. kamēr abas komandas sākumā izlūkoja viena otru, rezultāts auga līdzīgi, tikko Dinamo saprata, ko var izdarīt un ko vajag darīt pret Baronu, tā spēle arī aizgāja
, 2006-11-08 15:09, pirms 19 gadiem
Vēl gribēju piemetināt.....Parādiet man lūdzu kādu labu spēlētāju, kurš ir jauns un netusētu?????
Visi jauni grib tusēt, protams, cits jautājums cik daudz.
Tātad varu secināt, ka šeit esportā sēž vesels bars kuri nejiet tusēt, jo ir jefiņi, kuri baidās aiziet uz klubu un dabūt pa savu mutīti un kuri māk tikai sēdēt pie kompja un visus nolikt!
Šeit Jums nav vieta......
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2006-11-08 15:36, pirms 19 gadiem
uzvar komanda,zaudē treneris.visiem zināma patiesība.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2006-11-08 16:01, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis Dunduks
Garais22 -

Barons probleema ir kompletaacijaa - Maceina, mazie niggas un arii Shkjeele (un nav neviena, kas var stabili iemest), un es pat teiktu mazaak par sho speeli, vairaak kopumaa vinjsh ne tuvu neattaisno ieguldiito $$$, un man ir dzilji po kur/vai vinjsh tusee, bet ja mazais speeleetaajs met sodus tik tuudiigi kaa vinjsh, tad tur kaut ko vajag dariit.

veel nevajadzeetu aizmirst, ka varbuut Veetra gatavojas pavasarim un tad visus plosiis, tikai tad to taa arii vajadzeeja pateikt.



Jā, tev ir taisnība, nav kaut kas kārtībā komplektācijā, pietrūkst spilgta līdera, kurš varētu uzņemties līdera lomu, bet negribu gluži piekrist par to $$$ atstrādāšanu. Viens jau arī nav vilcējs.....Kas sāksies, ja viņš katru 2 uzbrukumu metīs pa grozu??? atkal te dzaži analfabēti sāks veco dziesmu dziedāt...Šķēle tāds, Šķēle alkāns u.t.t.....
Tas ka komandā nav kaut kas kārtībā ir skaidri un gaiši redzams...nav tās dzirkstelītes un cīņasspara.......
, 2006-11-08 16:41, pirms 19 gadiem
dunduks yra problema)
, 2006-11-08 16:57, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis kino
Vētram ir jādemisionē, jo tieši viņš panāca, ka Barons izliek 200 000 $ par Šķēli.



Droši vien Šķēle pēc tam atskaitīja Vētram par šito joku kādus 10% no algas.
, 2006-11-08 17:01, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis Kashs
Nu cik var di$%^ par tiem nakstklubiem? Jums te skauž vai? Turklāt tikai pilnīgs deģenerāts var pateikt, ka čalis (Šķēle) šodien necentās ...
cita lieta, ka totāli nekrita, bet nekrita nevienam ...

Ja kāds tur bija uz 1/2 slodzi, tad tas bija Ričs. Ja pie tā, ka viņam ir slinkums palekties jau ir pierasts, tad tas ka pacelta abas rokas pēc atlekušās ir slimkums jau bija jaunums ...
Vēl nesaprotams ir tas - nafig vajadzīgs Maceina??? Aizsardzībā vēl kaut cik var pakrampēt bet pārējais ... īpaši jau metiens no spēles ...



Piekrītu tev, gan pilnībā ESP.

Un, Eastern, beidz [cenzēts] tikai tādēļ lai [cenzēts]. Var jau būt, ka viņš ir skaistāks par tevi un nocēla tev meiteni essential, bet tas nav iemesls, lai [cenzēts] Šķēli tikai tā iemesla dēļ. Katrā ziņā Šķēle jau nu nebija tas, kas raka šo spēli. Bija tādu vēl vairāk (Ričs, Kosuškins, tas pats Gulbis). Un Vanaga kungs nav stulbs.
, 2006-11-08 17:04, pirms 19 gadiem
Tātad par vakardienas spēli.

Sākumā Barons spēlēja neslikti. Pat tīri labi. Taču 3. ceturtdaļa bija KATASTROFA!!! Nu totāli nekrita un tika pieļautas kļūdas. Labi saprotu, ka var nekrist, bet nu nejau šitā! Baroniem nekrita no brīviem metieniem, kamēr Dināmo iemetā tādas haļavas, ka nu tikai. Pie šitām neveiksmēm vēl pieplusojās klāt, tas, ka Barons vnk nolaida rokas. tad vēl skatītāji, šos sāka izsvilpt un uzjautrināties, par katru Barons kļūdu.

Vakar visvairāk bija žēl, nivis komandu, bet gan barons ultras, kuras ļoti labi atbalsta savējos. Un Vanagu. Viņš tomēr ir diezgan pacenties, gan par šovu, gan par iespēju mums apmeklēt labas spēles bez maksas un tā nav viņa vaina, ka komanda sūdīgi spēlē.

Vakar visa komanda spēlēja sūdīgi. Un ko es patiešām nesaprotu ir tas, ka situācijā kad viss jau bija zaudēts un bija lieli mīnusi, laukumā netika laisti jaunie. Sūdīgāk jau tāpat nebūtu bijis, bet varbūt, ka kādam jaunajam būtu aizgājusi spēle.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2006-11-10 22:18, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis Dunduks
Garais22 -

Barons probleema ir kompletaacijaa - Maceina, mazie niggas un arii Shkjeele (un nav neviena, kas var stabili iemest), un es pat teiktu mazaak par sho speeli, vairaak kopumaa vinjsh ne tuvu neattaisno ieguldiito $$$, un man ir dzilji po kur/vai vinjsh tusee, bet ja mazais speeleetaajs met sodus tik tuudiigi kaa vinjsh, tad tur kaut ko vajag dariit.

veel nevajadzeetu aizmirst, ka varbuut Veetra gatavojas pavasarim un tad visus plosiis, tikai tad to taa arii vajadzeeja pateikt.



Tikai ir probleema - tagadeejais BBL formaats neljauj iespeeju "atmosties" uz pavasari, var sanaakt krietni noveelots pasaakums. Un veel - ja meerkjis bija pavasaris, tad neredzu jeegu "atsist numuru" Eirokausos...