Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1, Did:0, useCase: 3

ASK centrs ar NBA pieredzi

ASK centrs ar NBA pieredzi
Bruno Šundovs

Basketbola klubs "ASK Rīga" pastiprinājis sastāvu ar horvātu centru Bruno Šundovu, kurš savulaik ir spēlējis Nacionālajā Basketbola Asociācijā (NBA), kā arī Eirolīgā.

Bruno Šundovs Rīgā ieradās jau pirmdien un visticamāk jau ir piedalījies pāris komandas treniņos. Oficiāls paziņojums no ASK puses par 218 cm garā Šundova piesaistīšanu gaidāms tuvākajās dienās.

Lai arī Šundovs ir centrs, viens no viņa plusiem ir precīzais metiens (pagājušajā sezonā, pārstāvot Spānijas ACB līgas klubu "Grupo Begar Leon" divpunktu metieniem 53% precizitāte, soda metieniem 80%, bet trīspunktniekiem 53%). Viens no spēlētāja mīnusiem esot darbība aizsardzībā, kā rezultātā viņš nenoturējās NBA.

Karjera NBA

1998. gada NBA draftā Šundovu ar 35. numuru izvēlējās Dalasas "Mavericks", kur viņš pavadīja divas sezonas, īpaši ne ar ko neizceļoties. Pēc tam uz 2000./2001. gada sezonu Šundovs pievienojās Indiānas "Pacers", kur aizvadīja savu labāko sezonu NBA karjerā, vidēji spēlē gūstot 3,9 punktus un izcīnot 2,1 atlēkušo bumbu. Tajā sezonā "Pacers" aizkļuva līdz NBA fināliem, kur gan piekāpās Losandželosas "Lakers", bet Šundovs netika iekļauts sastāvā nevienai "play-off" spēlei. Arī nākamo sezonu 28 gadus vecais horvātu centrs pavadīja Indiāna, bet pēc tam sekoja sezonas Bostonas "Celtics", Klīvlendas "Cavaliers" un Ņujorkas "Knicks". Savā NBA karjerā Šundovs laukumā izgāja 102 regulārās sezonas spēlēs, vidēji laukumā pavadītajās 5,1 minūtēs gūstot 1,7 punktu un izcīnot vienu atlēkušo bumbu. Šundovs piedalījies arī vienā "play-off" spēlē. Labākā spēle NBA Šundovam bija 2001. gadā, kad pret Orlando "Magic" viņš 33 minūšu laikā guva 17 punktus un izcīnīja deviņas atlēkušās bumbas.

Karjera Eiropā

2004. gada sākumā Šundovs pārcēlās uz Eiropu, parakstot līgumu ar Telavivas "Maccabi", kura sastāvā laukumā izgāja četrās Eirolīgas spēlēs, kurās vidēji laukumā pavadītajās nepilnās piecās minūtēs guva 2,5 punktus un izcīnīja vienu atlēkušo bumbu. Tā paša gada maijā Šundovs vēl paspēja uzspēlēt Beļģijas "Pepinster". 2005./2006. gada sezonu Šundovs pavadīja spāņu "Etosa Alicante", kura sastāvā 11 ULEB kausa spēlēs vidēji guva sešus punktus un izcīnīja 2,3 atlēkušās bumbas. Arī nākamo sezonu spēlētājs pavadīja "Etosa Alicante", kura sastāvā Spānijas ACB čempionātā vidēji spēlē gūstot nepilnus desmit punktus un izcīnot piecas atlēkušās bumbas. Pagājušo sezonu Šundovs sāka Kipras "Proteas EKA AEL Limassol", bet noslēdza ACB līgas klubā "Grupo Begar Leon", vidēji spēlē gūstot 8,2 punktus un savācot 4,4 bumbas.

Izmantotie resursi:
eurobasket.com
nba.com
acb.com
hoopedia.nba.com

  +6 [+] [-]

, 2008-09-10 22:03, pirms 17 gadiem
nu tad jau redzees kaa buus...

  +4 [+] [-]

, 2008-09-10 22:04, pirms 17 gadiem
Izskatās labs špīlers!

 +11 [+] [-]

, 2008-09-10 22:06, pirms 17 gadiem
paskatīsimies kā viņam ies ASK

 +29 [+] [-]

, 2008-09-10 22:06, pirms 17 gadiem
vares grustities ar Berzinu

  +4 [+] [-]

, 2008-09-10 22:07, pirms 17 gadiem
labs

  +4 [+] [-]

, 2008-09-10 22:07, pirms 17 gadiem
Beidzot kārtīgs centrs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2008-09-10 22:08, pirms 17 gadiem
skatiisimies un veerteesim

  -2 [+] [-]

, 2008-09-10 22:09, pirms 17 gadiem
Izskatās tāds lēnīgs tomēr. Un 53% trīspunktienkos? Droši vien pāris pa sezonu vien izmet. Bet lai veicas ASK!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2008-09-10 22:10, pirms 17 gadiem
uuuu normāli cerams ka iederesies sastaavaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: pony

  +2 [+] [-]

, 2008-09-10 22:13, pirms 17 gadiem
Jauki. Beidzot būs arī drauds zem groziem uzbrukumā.
Slēpts komentārs: LAUVA

  +4 [+] [-]

, 2008-09-10 22:15, pirms 17 gadiem
buus vismaz kaads kas ar leishu centriem spees pakarot, ato briizham zheel paliek skatoties kas notiek groza apakshaa kad lv klubi speelee pret zhalgiri vai rytiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2008-09-10 22:16, pirms 17 gadiem
LAUVA rakstīja: atkal viens no arzemniekiem limitu deļ netiks uz laukuma ...

limits jau ir 5 arzemnieki

  +7 [+] [-]

, 2008-09-10 22:18, pirms 17 gadiem
Ask peerk tiessam labus speleetaajus,bet kad Baronss kktko zinnos par speleetaajiem???????

 +15 [+] [-]

, 2008-09-10 22:18, pirms 17 gadiem
..atkal viens ritkīgi garš Bruno ārdīsies LV basketbolā.. pieļauju, ka NBA tika pirmkārt pateicoties savam augumam, lai gan diezgan ilgi tur apbružājās.. pagājušajā sezonā spēlējis ne pašā spēcīgākajā Spānijas klubā un statistika viduvēja, turklāt skatoties karjeras attīstību, šķiet pēdējos gados tā ir gājusi atpakaļgaitā.. bet nu sāksies sezona, tad arī vērtēsim..
Slēpts komentārs: Krokodils
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-09-10 22:19, pirms 17 gadiem
ko Barons guļ?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-09-10 22:23, pirms 17 gadiem
Forši, forši, cerams būs labais

  -1 [+] [-]

, 2008-09-10 22:24, pirms 17 gadiem
Klausieties - visu cieņu, bet šitas ir nākamais Bruno Pētersons vai Šurkus (ja kāds tādu atceras Baronā?) !!! Nu acīmredzami karjera ir gājusi tikai uz leju! No šitā ASK nebūs nekāda jēga - tikai uz Gulbenes un Ķeizarmeža fona kaut ko izdarīs!!! Nu salīdziniet ko šis Bruno ir iespējis NBA un ko Biedriņš!!! Tad jautājumi par šitā Bruno spējām atkritīs!!! Esiet taču reālisti!!!

  +9 [+] [-]

, 2008-09-10 22:25, pirms 17 gadiem
ACB līgā procenti jau skaisti, bet ja konkrētu ciparu nav tad bezvērtīgi. Kambala Eirolīgā meta, šķiet, 100% no trīspunktu līnijas. Jo tikai vienu reizi arī meta.
Slēpts komentārs: Krokodils
Slēpts komentārs: W W E
Slēpts komentārs: W W E
Slēpts komentārs: bonis2

  +3 [+] [-]

, 2008-09-10 22:29, pirms 17 gadiem
Krokodils rakstīja: Kas tad nu? ASK piķis aptrūcies, ka ņem trešās šķiras leģionāru?

nedomaaju, ka vinsh buus kkads 3aas skiras speeleetaajs

  +8 [+] [-]

, 2008-09-10 22:30, pirms 17 gadiem
Nu jāā izskatās ka ASK būs vienozīmīgi spēcīgāki kā pagājušajā sezonā!! Cerama ka atgūs čempiona titulu, tiks Eiro kausos un arī Labi nostartēs BBL

  -2 [+] [-]

, 2008-09-10 22:30, pirms 17 gadiem
Jaa, spelejis NBA, bet tomer nekas dizsh. Parsvara visur kur spele zem 10 punktiem. Barons var mierigi sho partrumpot (ja pamodisies).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-09-10 22:32, pirms 17 gadiem
ASK ar Grāfu nepietiek?

  -1 [+] [-]

, 2008-09-10 22:32, pirms 17 gadiem
jācer, ka nebūs Jeliča tips, jo pēc apraksta izklausās kkas uz to pusi... bet nu jāredz darbībā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-09-10 22:35, pirms 17 gadiem
Willy rakstīja: Jaa, spelejis NBA, bet tomer nekas dizsh. Parsvara visur kur spele zem 10 punktiem. Barons var mierigi sho partrumpot (ja pamodisies).

Zem 10 punktiem viņš met Eiropā, NBA viņš meta zem 2 punktiem.

  +6 [+] [-]

, 2008-09-10 22:36, pirms 17 gadiem
smejaties, smejaties, tāpat 3,4 numuri ASK būs vislielākais spēks nākamgad.
Yahoo
Kalve
Aleksičs
Helmanis
Māršs
4 vispusīgi, pietiekami pieredzējuši spēlētāji.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-09-10 22:43, pirms 17 gadiem
ir labs, ceru uz labu spēli, vārds Horvātija jau vien izsaka visu

  +2 [+] [-]

, 2008-09-10 22:47, pirms 17 gadiem
Mumbrū rakstīja: Vēl 1 vieta sastāvā ir brīva ASK.. Runā ka Štelmahers..būtu jau ok.
Vienīgais kas mani uztrauc šajā ASK modelī ir tas ka pietrūkst izteikts aizsardzības balsts,bumbu vācējs.. Pagājšsezon bija Bramlets,Sanderss.. A kas ir tagad?!

Yahoo, Aleksičs arī!

  +3 [+] [-]

, 2008-09-10 22:49, pirms 17 gadiem
Nu tiešām nav tik traki kā jūs te rakstāt- garš spēlētājs- labi cīnīsies par bumbām; ar koardināciju viss kārtībā- laba metienu precizitāte; piredze lielos klubos! vrbūt ar šādu sastāvu tiešām izdosies cīnīties par ulebu, kur izskatās ka lielākais šķērslis izkļūšanai no grupas, būs tie spāņi ar kuriem būs jāspēlē vispār par iekļūšanu tai grupu turnīrā
vispār interesanti- pilnīgs pretstats bramletam, pilnīgi pretējs, par 180 grādiem, vienīgi pozīcija sakrīt

  +2 [+] [-]

, 2008-09-10 22:51, pirms 17 gadiem
Rasheed_pacer rakstīja: smejaties, smejaties, tāpat 3,4 numuri ASK būs vislielākais spēks nākamgad.
Yahoo
Kalve
Aleksičs
Helmanis
Māršs
4 vispusīgi, pietiekami pieredzējuši spēlētāji.


to spēlē'taju ir pārāk daudz, būs baigi žēl ja šogad butauts būs visu aizmirsis un atkal liks jahovičam un kalvem sēdēt uz beņķa!

  +2 [+] [-]

, 2008-09-10 22:55, pirms 17 gadiem
Tiešām nesaprotu Baronu - ;loti ātri tika paņemts Hennings, taču tad iestājas LIELA liela pauze ...

  +1 [+] [-]

, 2008-09-10 22:56, pirms 17 gadiem
Bruno Sundov
dzimis: Splitā, 10/02/1980
Spānijas līgas mājas lapā augums: 2.21 m
';

  -4 [+] [-]

, 2008-09-10 23:00, pirms 17 gadiem
pofig aizsardzība, galvenais ka met labi.. moš arī LBL ASK tiks ar to cauri,.. bet eiropā diez vai pietiks ar tādu spēli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2008-09-10 23:15, pirms 17 gadiem
2004, NOKIA Arena, Tel Aviv
Semi Final MACCABI ELITE TEL AVIV 93 (41) CSKA MOSCOW 85 (42) Maccabi:Huffman Parker 27, Jasikevicius 18, Vujcic 14, Baston 11, Bluthenthal 9, Burstein 5, Halperin 4, Thomas 2, Shelef 2, Sharp 1. Coach: Pini Gershon.
CSKA:Brown 23, Holden 16, Alexander 12, Turkcan 10, Monia 10, Tarlac 6, Papaloukas 6, Yudin 2. Coach: Dusan Ivkovic.

Final MACCABI ELITE TEL AVIV 118 (55) Skipper Bologna 74 (30)

Maccabi: Parker 27, Jasikevicius 18, Burstein 17, Bsaton 9, Sharp 9, Vujcic 9, Halperin 7, Sundov 4, Ben Chimol 2, Shelef 2. Coach: Pini Gershon.
Skipper Bologna: Vujanic 21, Basile 10, Mpttola 7, Lorbek 7, Delfino 6, Mencubelli 3, Belinelli 3, Van den Spiegel 3, Smodis 2, Prato 2. Coach: Jasmin Repesa.
----------------------------------
Šundovs ir Eirolīgas čempions

  +8 [+] [-]

, 2008-09-10 23:19, pirms 17 gadiem
lebron12 rakstīja: Izskatās labs špīlers!

Jums nliekas ka katru arzemnieku vissi uzskata par labu speletaju, pec statistikas, bet sezoonaa viiss ir citaadi???

  -3 [+] [-]

, 2008-09-10 23:20, pirms 17 gadiem
speeciigi, bet atkal nevarees samaksaat

  +2 [+] [-]

, 2008-09-10 23:27, pirms 17 gadiem
Apbrīnoju vispārējo optimismu!!! Nu gluži vai pašu Biedriņu ASK būtu dabūjuši!!! Nolaidieties uz zemes - šitais nav tāda līmeņa spēlētājs, diemžēl! Ja jau viņš būtu tik labs, tad taču turpinātu spēlēt NBA vai vismaz Eirolīgā. Kur jūs te saskatāt to spēlētāja izaugsmi?? Vai domājiet , ka viņš pēkšņi rādīs brīnumus un savu fantastisko talantu, ko bija rūpīgi slēpis?? Diemžēl , sportā un vēl jo vairāk 28 gadu vecumā pēkšņi par zvaigzni nevar kļūt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-09-10 23:31, pirms 17 gadiem
atceros šito uz pc nba 2001 un 02!!! tāds "cietais" bija...nu tāds kas neko nevarēj izdarīt uz kompja!!

  +2 [+] [-]

, 2008-09-10 23:32, pirms 17 gadiem
bonis2 rakstīja: Es par Baronu. Un, ja Barons pieteiktu savā komandā šitādu spēlētāju, es aiz prieka nelēktu gaisā. Viņa statistika neliecina neko tādu, lai uzreiz varētu teikt - labs.



laikam jau statistika ir noteicoshais basii ne chalii? Paskaties kada jahovicam statistika bija, a reaali vins dod ieguldiijumu! Un domaju ka ASK vins buus labs!

  +3 [+] [-]

, 2008-09-10 23:34, pirms 17 gadiem
viduvejs speletajs,varetu but ,ka panemts lidz decembrim ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-09-10 23:38, pirms 17 gadiem
aaaigh rakstīja: viduvejs speletajs,varetu but ,ka panemts lidz decembrim ...

........jo decembrī beidzas diskābelis vienam centram
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-09-11 00:09, pirms 17 gadiem
baigaispelmenis rakstīja: laikam jau statistika ir noteicoshais basii ne chalii? Paskaties kada jahovicam statistika bija, a reaali vins dod ieguldiijumu! Un domaju ka ASK vins buus labs!

Jā, čali. Neuztaisot statistiku nekur nevar tikt. Vispār var gan, ja ir laba aizsardzība, kā tas ir jahoo, ja riktīgi izliekas katrā spēles epizodē, tad gan, bet mēs jau dzirdējām, ka šim čalim ar aizsardzību ir tā kā ir. Tā ka ceri vien, ka ar skaistām acīm un garām kājām var kļūt par labu basketbolistu.

     [+] [-]

, 2008-09-11 00:12, pirms 17 gadiem
Vot tas ir kadrs Nez vai bus vel kas no ASK puses! Šitais šķeit ļoti labs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Koks_ar_2_galiem

  +1 [+] [-]

, 2008-09-11 00:16, pirms 17 gadiem
bonis2 rakstīja: Jā, čali. Neuztaisot statistiku nekur nevar tikt. Vispār var gan, ja ir laba aizsardzība, kā tas ir jahoo, ja riktīgi izliekas katrā spēles epizodē, tad gan, bet mēs jau dzirdējām, ka šim čalim ar aizsardzību ir tā kā ir. Tā ka ceri vien, ka ar skaistām acīm un garām kājām var kļūt par labu basketbolistu.



tad nu laikam vinjam tas uzbrukums ir diezgan labs jo 8.2 spanijaa... ir pietiekami labs raditajs,nekas spozh un izcils bet ir ok!! neesi gadijumaa agents Baxteram? Shis arii sataisija status un prom,jo nekas cits neintereeseja.. i

     [+] [-]

, 2008-09-11 00:30, pirms 17 gadiem
Grūti ko spriest,bet ja paņēma šo milzi, tad cik saprotams nākamgad ASK ātro spēli neredzēt...

     [+] [-]

, 2008-09-11 00:37, pirms 17 gadiem
baigaispelmenis rakstīja: tad nu laikam vinjam tas uzbrukums ir diezgan labs jo 8.2 spanijaa... ir pietiekami labs raditajs,nekas spozh un izcils bet ir ok!! neesi gadijumaa agents Baxteram? Shis arii sataisija status un prom,jo nekas cits neintereeseja.. i

Ok, es jau viņu negribu pilnīgi nolikt. Gan jau savus punktus sametīs.

  -1 [+] [-]

, 2008-09-11 01:24, pirms 17 gadiem
mjam, vismaz valkaajis Mavericks, Pacers, Celtics, Cavaliers un Knicks kreklinjus nu vismaz.. citiem pat taadu nav

  +1 [+] [-]

, 2008-09-11 01:47, pirms 17 gadiem
Ja ASK vēl dabūs Štelmaheru vai Gabrānu (kā kaut kur baumoja), tad viņi Baltijas līgā varētu līdz pat otrajai vietai aizsniegties, jo Rytas neizskatās tik nopietni kā pērn. Latvijā noteikti būs finālā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2008-09-11 02:10, pirms 17 gadiem
Nu, vispār, mūsu klubiem ir cerības iegūt tikai kaķus maisā, viens maiss ir bišķīt pievērtās, kur kaut ko arī var saskatīt, es domāju tieši šāda veida spēlētājums- jaunībā labs, vēlāk NBA, tur nekā spīdoša, vēlak kaut kur Eiropa metājis 10pts spēle, ( labi ja ) un, protams, ka visi cer ka tagad čālis atgūs otro jaunību un būs vilcējs ( kas ir pat ļoti nerēli ), ja tā būs... Tad jā! Kaķis ir izvilkts idēals!... Bet ja nē, tad būs vien tāds vidēja līmeņa spēlētājs, kas ne ar ko neizcelsies, labas spēles mīsies ar sliktām vai arī vienmēr spēlēs uz četrinieku/piecinieku pēc 10 baļļu sistēmas... Bet ir arī otrs variants, kas man, piemēram, patīk daudz vairāk! Ir paņemt kaķi, pilnīgi ar maisu ciet! Ar to es domāju kādu jaunu čali, kurš tikko pabeidzis koledžu, iekš tās bišķit nepaveicās, ne tie partneri, komanda spēlē savādāk nekā tu utt... Nu un loģiski ka uz NBA ceļš ciet)) Neviens no grandiem tādu kaķi maisā, protams, neņems, bet tādi viduvējie klubi kā mūsu "grandi" gan! Nu un tad, protams, atkal var sanākt dažād- var būt ka čalis būs pilnīgs 0 kuram komanda bija preizā, apstākļi pareizie, bet pats, diemžēl, bija nepareizs... Un tad loģiski čalis jāsūt mājas, protams, tas ir lieki iztērēts laiks un nauda... Ir arī iespēja, ka čalis būt manis pieminētais viduvējais variants spēlēs uz 4/5... Nu tad nekas, labāks jau par mūsu čaliem būs! Bet galvenais ( otrajā maisā ) ir tas, ka ir daudzas reizes lielāka varbūtība ( nekā pirmajā maisā ) brr... kas man ar tiem maisiem???!! Ka čalis var gadīties otrais Čatmens vai Holdens un tas es domāju uzreiz komandu pacels par daudzām ballēm augstāk! Augstas klases spēlētājs iegūts par samērā mazu samaksu! Cerams ka domu sapratāt- labāk ņemt zaļot no koledžas, nekā čali kam jaunības gadi jau aiz muguras, viņš pats saprot ka nekā laba vairāk nesasniegs, bet arī neko citu nemāk, tāpēc vienkārši kamēr var, vēl spēlē un mēģina sapelnīt vecumdienām... Nekādas motivācijas, nekā, protams, ir arī izņēmumi tāpēc uz tiem arī jacer!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-09-11 07:48, pirms 17 gadiem
Gaidīsim un tad vērtēsim, cik es atceros vienīgais leģionārs uz ko ASK tā reāli ASK iegrābās bija Čandlers....
Mažutim arī statistika bija sūdīga iepriekšējās komandās, bet sezonas beigās bija viens no ASK balstiem!

  +2 [+] [-]

, 2008-09-11 08:39, pirms 17 gadiem
Atceros vinu NBA, vins ir loti lidziigs speletaasj Anstlijam (Australijas izlasee spelee), un principaa tas biaj tas kas pietruka ASK pagaajusho gadu...pustalie mentieni no garajiem speletaajiem, ne Bramlets ne Grafs nek otadu izpildiities nevareeja, mans skatiijums, ka kopumaa Butautam shos materiaals ir labaaks ar ko stradaat nekaa pagaajusho gadu...
+ jus nesaktieties uz statistiku, kur kad ko speleejis...pirmkart, ja vinsh ir bijis NBA, tad vinsh kko maak, tas pats par erioliigu...+ pieredze, speles izpratne un parlieciba par speekiem, tas nozimee daudz ko...tada sajuuta ka katru arzemneiku te sagiada ka bus superzvaigzne ar super uzvaardiem...nebus te ne kobe, nebus pat ne jasikevichus...betr tas ko ir savakushi ASK, par spiti visaam baumaam runaam utt., ir gana iespaidiigi prieksh LV kluba sezonas saakumaa!!!
Slēpts komentārs: maris777

  -2 [+] [-]

, 2008-09-11 09:05, pirms 17 gadiem
Kā ta tā-komentos neviena video rullīša no youtube???
Jeb nu šis ir tik švax, ka nav rullīšu!!!
Par tiem kaķiem maisā pilnīgi piekrītu RUBEN.

  -1 [+] [-]

, 2008-09-11 09:16, pirms 17 gadiem
Es nepiekrītu RUBEN par spēlētāju vākšanu no ASV koledžu basketa. Tur spēlē pilnīgi citu spēli un tas ir pierādījies, ka ne visi iebraukušie spēj pieņemt Eiropas stilu. Pagājušo gad Ventspils paņēma NCAA čempionu, tiešām ļoti labu saspēles vadītāju, taču viņš tā arī nespēja iebraukt kombināciju basketbolā, kur nav 1-2 piespēles un metiens.
Par Bruno nav ko nolikt un nav ko slavēt pirms ASK paši nav tikuši skaidrībā vai der un pirms mēs paši redzam ko tas tornis spēj izdarīt. Tad arī spriedīsim!

  -4 [+] [-]

, 2008-09-11 09:28, pirms 17 gadiem
mīkstais! nu redzesim vai ASK būs no viņa labums...
Slēpts komentārs: superduper

     [+] [-]

, 2008-09-11 09:33, pirms 17 gadiem
Heilijs rakstīja: Es nepiekrītu RUBEN par spēlētāju vākšanu no ASV koledžu basketa. Tur spēlē pilnīgi citu spēli un tas ir pierādījies, ka ne visi iebraukušie spēj pieņemt Eiropas stilu. Pagājušo gad Ventspils paņēma NCAA čempionu, tiešām ļoti labu saspēles vadītāju, taču viņš tā arī nespēja iebraukt kombināciju basketbolā, kur nav 1-2 piespēles un metiens.
Par Bruno nav ko nolikt un nav ko slavēt pirms ASK paši nav tikuši skaidrībā vai der un pirms mēs paši redzam ko tas tornis spēj izdarīt. Tad arī spriedīsim!

es gan piekrītu RUBENAM!!! varētu paņemt kaut vienu jauno spēlētaju! atceries holdena un Chatmena piemērus?!tie taču bija visu laiku labākie leģionāri!!!!
Slēpts komentārs: drumkinens

  +4 [+] [-]

, 2008-09-11 10:02, pirms 17 gadiem
ja nu kas, no drošiem avotiem zināms ka štelmahers trenējas kopā ar ASK Rīga

  +8 [+] [-]

, 2008-09-11 10:08, pirms 17 gadiem
Supervaronis rakstīja: Izskatās tāds lēnīgs tomēr. Un 53% trīspunktienkos? Droši vien pāris pa sezonu vien izmet. Bet lai veicas ASK!


Ja izmet pāris pa sezonu un vienu iemet, tad ir 50%, bet ir 53%. 53% arī droši vien, ka nav apaļi, jo pirmie apaļie 53% sanāk, ja izmet 100 un iemet 53.
1 no 2 = 50.00%
2 no 4 = 50.00%
3 no 6 = 50.00%
4 no 8 = 50.00%
5 no 9 = 55.56%
6 no 11 = 54.55%
7 no 13 = 53.85%
8 no 15 = 53.33%
9 no 17 = 52.94%
10 no 19 = 52.63%
11 no 21 = 52.38%
12 no 23 = 52.17%
13 no 25 = 52.00%
14 no 26 = 53.85%
15 no 28 = 53.57%
16 no 30 = 53.33%
17 no 32 = 53.13%
18 no 34 = 52.94%
19 no 36 = 52.78%
20 no 38 = 52.63%
...

Tātad domājams mazākais ir 8 no 15 vai 9 no 17.

Jā, zinu, ka varēju vienkārši atrast pareizo atbildi internetā, bet tā man īstenībā neliekas svarīga. Interesantāk ir izraisīt supervaroņa domāšanu līdz. Paldies par mīnusiem.

  -1 [+] [-]

, 2008-09-11 10:27, pirms 17 gadiem
zeka rakstīja: es gan piekrītu RUBENAM!!! varētu paņemt kaut vienu jauno spēlētaju! atceries holdena un Chatmena piemērus?!tie taču bija visu laiku labākie leģionāri!!!!


kapeec "lieliem" LV klubiem ir jaaudzina speletaaji prieksh citam komandaam, ar to lai VEF ndoarbojas...

  +2 [+] [-]

, 2008-09-11 10:34, pirms 17 gadiem
Spēlētājs interesants. Kaut arī izskatās, ka karjera iet uz leju, gan jau Butauts ir papētījis viņa stiprās un vājās puses un redz viņam vietu sastāva rotācijā. Varbūt tie punkti un rebi statistikā nav tie svarīgākie salīdzinot ar to, ko viņš dara laukumā - to jāprasa leitim.

  +2 [+] [-]

, 2008-09-11 10:35, pirms 17 gadiem
augums 218 izklausās labs, bet rezultativitāte gan tāda pablāva.
cerēsim ka ASK sastāvā džeks būs produktīvāks kā iepriekšējās komandās

     [+] [-]

, 2008-09-11 10:47, pirms 17 gadiem
jaa, dzekam 9/17 triinishi. vispaar baigi maz speeleejis tajaa klubaa pagaajushosezon. cerams, ka vinjam buus arii kas vairaak kaa tikai NBA pieredze

  -3 [+] [-]

, 2008-09-11 10:53, pirms 17 gadiem
Šis ir acīmredzami ņemts ar domu par nopietnu pacīnīšanos ar Žalgiri. Kurš gan cits varētu tikt galā ar Žukausku, ja ne tāds pats žukauskveidīgais.

  -2 [+] [-]

, 2008-09-11 11:03, pirms 17 gadiem
DDB rakstīja: Šis ir acīmredzami ņemts ar domu par nopietnu pacīnīšanos ar Žalgiri. Kurš gan cits varētu tikt galā ar Žukausku, ja ne tāds pats žukauskveidīgais.


Žukauska Žalgirī vairs nav...

  -1 [+] [-]

, 2008-09-11 11:06, pirms 17 gadiem
Vinss ir 5ls veertiigaaks par Ciprusu!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-09-11 11:10, pirms 17 gadiem
jbk rakstīja: Žukauska Žalgirī vairs nav...


Žukauskas ar Žalgiri ir pagarinājis līgumu vēl uz gadu.

  -1 [+] [-]

, 2008-09-11 11:24, pirms 17 gadiem
puslaiks rakstīja: ko Barons guļ?!

Ko Ventspils guļ!
Šundovs izskatās ka būs Pētersons nr2, nu tad jau redzēs. Rādītāji neizskatās spoži, tomēr LV varētu iet labāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-09-11 12:38, pirms 17 gadiem
Nekas spīdošs neizskatās... Vienīgais, kas piesaista uzmanību ir 2,18 m. Ar to precizitāti arī var būt visādi, ja viņš piespēli saņem brīvs zem groza un ieliek no augšas, tad protams precizitāte būs augstāka nekā metot pustālos. 3p metieni arī tāda so so lieta, ja sanāk kā skirmantam izmest 1 metienu pa visu sezonu un iemest to, tad 3p precizitāte ir 100%... Nu, tas tā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-09-11 12:56, pirms 17 gadiem
stati tadi pasvaki....

  +1 [+] [-]

, 2008-09-11 13:06, pirms 17 gadiem
vf rakstīja: Ko Ventspils guļ!
Šundovs izskatās ka būs Pētersons nr2, nu tad jau redzēs. Rādītāji neizskatās spoži, tomēr LV varētu iet labāk.

Ko pats guli, ka neko nezini par Ventspili? tas, ka Ventspilī šogad nav nez nekādi tur krutie ārzemnieki, vien nenozīmē, ka Ventspils guļ!

  -2 [+] [-]

, 2008-09-11 13:22, pirms 17 gadiem
Mums jau viens centrs Bruno bija

  +1 [+] [-]

, 2008-09-11 13:29, pirms 17 gadiem
vot es reekshu par jums visiem kas te negatiivi par vinju izsakaas , ja vinjsh buus viens no tiem kas vilks speeli zem groziem ! HA!

  -1 [+] [-]

, 2008-09-11 13:50, pirms 17 gadiem
tiko eurobasketaa ssitas kadrs pazuda no ask sastaava....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-09-11 13:55, pirms 17 gadiem
nu info bija no eurobasket.com. tur pie ask sastava ssitas bija pierakstiits, a tiko tika iznemts...

  -2 [+] [-]

, 2008-09-11 14:02, pirms 17 gadiem

  +3 [+] [-]

, 2008-09-11 14:02, pirms 17 gadiem
centrs, kursh labi lade 3pt!

  -3 [+] [-]

, 2008-09-11 14:03, pirms 17 gadiem
drosvien, panema tikai tapec, ka NBA pieredze, savadak es nesaprotu, kapec tads ir vajadzigs, vismaz pec statiem spriezot... mosh, nemts ar domu uzlabot mikroklimatu komanda? vareja jau bishku piemest un Aaronu meginat notureet...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-09-11 14:14, pirms 17 gadiem
Bramlets arī bija ar NBA pieredzi

  +5 [+] [-]

, 2008-09-11 14:17, pirms 17 gadiem
W W E rakstīja: Cerams nav tads pats lepmis kaa Bruno Peyersons


tavu tizlo komentāru pārspēj tikai tavs otrs vēl tizlaikais komentārs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-09-11 15:04, pirms 17 gadiem
218 ... ;p ja čalis ir kaut vai nedaudz veikls un ar koordinaciju viss ok , tad būs top3 centrs baltijā! bet nu par agru spriest protams.

  +1 [+] [-]

, 2008-09-11 15:20, pirms 17 gadiem
Starp citu vakar hallē bija redzams Demetrius Alexanders?!

  -1 [+] [-]

, 2008-09-11 15:28, pirms 17 gadiem
vai visi bruno ir tik gari???

     [+] [-]

, 2008-09-11 16:04, pirms 17 gadiem
valdish rakstīja: Klausieties - visu cieņu, bet šitas ir nākamais Bruno Pētersons vai Šurkus (ja kāds tādu atceras Baronā?) !!! Nu acīmredzami karjera ir gājusi tikai uz leju! No šitā ASK nebūs nekāda jēga - tikai uz Gulbenes un Ķeizarmeža fona kaut ko izdarīs!!! Nu salīdziniet ko šis Bruno ir iespējis NBA un ko Biedriņš!!! Tad jautājumi par šitā Bruno spējām atkritīs!!! Esiet taču reālisti!!!

aha un ko tad nba ir iespejusi musu tie zvaigznji skele, berzins, valters sandis piemeram
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-09-11 17:05, pirms 17 gadiem
archeeye rakstīja: sapnjo vien.. 3/4 vieta.. ne augstaak!


tu gan esi aspraatiigs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-09-11 22:21, pirms 17 gadiem
pff, kaads veel labs centrs, videejs, nba labaakajaa sezonaa tikai 3,9 punkti, nu ne paaraak spiidoshi..

  -1 [+] [-]

, 2008-09-11 22:27, pirms 17 gadiem
Kebu Stewarta variants...
Vinsh arii speeleeja NBA kkad sen, nu un kas, baigais monstrs bija? Speelee vinsh neko taadu labu padariit nevareeja.. Domaaju ka vinsh no Kebu ne ar ko neatskirsies...

  -1 [+] [-]

, 2008-09-11 23:07, pirms 17 gadiem
gizzmodo rakstīja: Ko pats guli, ka neko nezini par Ventspili? tas, ka Ventspilī šogad nav nez nekādi tur krutie ārzemnieki, vien nenozīmē, ka Ventspils guļ!

Ventspilij kā ēst vajag kārtīgu centru, jo Zaķis un Skirīts nu nav tai līmenī. Bet lai kā, varu tik brīnīties, kādi labi kadri vēlas un spēlēs ar ask, kā Uvis, Štelmis, Vītols(?), Brūvers. Par jauno centru, vēl nevar saslavēt.

  -2 [+] [-]

, 2008-09-12 01:06, pirms 17 gadiem
vf rakstīja: ... Bet lai kā, varu tik brīnīties, kādi labi kadri vēlas un spēlēs ar ask, kā Uvis, Štelmis, Vītols(?), Brūvers....

Loģiski, ka grib pie ASK, jo relatīvi jaunā komanda ir pamodinājusi visu LBL sezonu, intriga ir atgriezusies. Plus komandā nolasījusies forša kompānija, arī treneris izcils, kapēc gan ne?