Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1, Did:0, useCase: 3

Viedoklis: Nepelnītās regālijas

Viedoklis: Nepelnītās regālijas
Valdis Valters
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Es nezinu, kura militārā struktūra ir iecēlusi W par ģenerāli, jo šobrīd ir īstais laiks pazemināt šo pakāpi līdz "praporam".

Šodien ar kaunpilnu VEF Rīga komandas zaudējumu noslēdzās LBL regulārā sezona. Šī nebija vienkārši spēle, jo uzvarētājs ieguva pirmo vietu regulārajā čempionātā un praktiski ieguva vietu finālā (lai neapvainojās Liepājas un Valmieras fani, bet neticas, kā viņi spēs uzvarēt pirmās vietas ieguvēju trīs reizes).

Ir zaudējumi kad "bišķiņ kaut kas pietrūkst" un ir zaudējumi "bez variantiem". Šis "VEF Rīga" komandai bija otrais gadījums. Tāpat, ka BBL sērija pret "Ventspili" – vienīgā uzvara tika izrauta tikai pateicoties pašaizliedzīgai cīņai un individuālai meistarībai. Tāpat "bez variantiem" tika zaudētas visas svarīgas spēles šosezon. W vienmēr ir gatavs attaisnojumiem – nebijām gatavi, traumas, pietrūka pieredzes – vienu vārdu sakot - "kam pļutka, kam vējbakas". Tikai līdz šim nav sanācis dzirdēt, ka spēlē tika zaudēta TAKTISKI, jo par taktiku atbild galvenais treneris.

Jau sezonas vidū pārmetu W, ka komandai nav spēles – tādas, kad katrs zina ko viņš dara laukuma, zina savu vietu un viss notiekošais izskatās organiski un vienoti. Tā vietā ir divi varianti – Run&Gun vai pozicionālais, kad viens nodarbojās ar bumbas sišanu pret grīdu, bet pārējie ne bez intereses noskatās uz šo priekšnesumu. Diemžēl neviens no spēles modeļiem ne laimi, ne rezultātu nav atnesis. Uz maniem pārmetumiem saņēmu skaidrojumu – "tulīt, tulīt nāks Jahoo un Sančo un spēle aizies!". Viņi atnāca, bet spēli laikam bija pa ceļam pazaudējuši. Un pārmest ne vienam, ne otram neko nevar – pus gads un gandrīz pusotrs bez spēlēšanas nevarēja palikt bez sekām. Uz manu kārtējo atgādinājumu par spēles trūkumu tika norādīts, ka "tulīt piebrauks garais super čalis un visus saplēsīsim, kā suņuks vecu čību!". Atbrauca un atkal nekā......

Es nezinu, kura militārā struktūra ir iecēlusi W par ģenerāli, jo šobrīd ir īstais laiks pazemināt šo pakāpi līdz PRAPORAM. Trešā sezona un bez panākumiem. Sezona bez nevienas lielas uzvaras. Sezona, kad uz komandas spēli bez Validola skatīties nevar. Tukšā sezona!

Nav jēgas pirkt centru, ja tavā spēles redzējumā viņam ir pienākums uz trīspunktu metienu līnijas likt blokus "mazajiem". Un ja viņš beidzot ieņem vietu uz ūsas, bumbu ātri aizrotē uz otru malu – iztiksim ar esošajiem. Kāda jēga visu sezonu marinēt Neļubovu uz beņķa, ja viņš spēj iemest 22 punktus?

W ir savi plusi un savi mīnusi – lielākais no mīnusiem neapšaubāmi pārlieku liela mute un tas fakts, ka vārdi, kuri birst bez apstājas no šis mutes skrien pa priekšu darbiem. Kur izslavētais Peiners? Kur viesspēlētais, kurš ir labākais LBL ever? Vai tas ir tas pats, kurš met 16/6 sodus un 11/3 2p?. Kur ir Latvijas izlases kandidātu sejas, kuram būtu jāseko līdzi? Kur ir komanda?
Šosezon sastāvs ir spēcīgs, kā vel nekad, bet rezultāta nav. Vai hipotētiski, ja komandu vadītu jebkurš cits treneris, komandas rezultāti būtu atšķirīgi? Labāki jā, bet vai sliktāki? Vai ir jēga turēt W uz nākamo sezonu galvenā trenera amatā, ja jau tagad ir skaidrs, ka jāmaina, atkal, 70% no esoša sastāva?

W ir spēja saskatīt talantu, bet diemžēl nav spēju izveidot kolektīvu ,kurš gatavs cīnīties ar jebkuru pretinieku. Nauda, pieredze un viss cits, ko W liek sliktiem rezultātiem par iemeslu, šobrīd nav vairs attaisnojums nekam. Tas viss kļuva mazsvarīgs, kad "Partizan" iekļuva Final Four. Viņi pierādīja, ka ir jābūt komandai, bet W nespēj izveidot vienotu kolektīvu ar vienotu mērķi.

W nesen teica, ka lielās spēlēs tikai priekšā un ka es nedrīkstu viņam neko pārmest, kamēr vēl ir iespējas. Vai tagad es drīkstu pārmest, Valdi?

 +13 [+] [-]

, 2010-04-03 21:20, pirms 15 gadiem
PĀRLIECINOŠS VIEDOKLIS. DAUDZ KAM VAR PIEKRIST.

  +7 [+] [-]

, 2010-04-03 22:53, pirms 15 gadiem
Patīkami pausts uzskats. Argumentēti, saprotami, bez uzbrukumiem, bet pats bruņojies ar faktiem, super.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-04-03 23:03, pirms 15 gadiem
Piekrītu viedoklim, tikai nevajag viņu pazemināt! Vajag pavadīt ar cieņu citā, mazāk pietuvinātam basketbolam statusā.

  +2 [+] [-]

, 2010-04-03 23:26, pirms 15 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Lietuvietis Labuckas , kas šodien nespēlēja - manuprāt labāk, ja komandā būtu palicis Māris Gulbis. Ar to viss izteikts.
Tapat Vefam viens legionars buus jaatstaaj malaa, jo LBL driikst spelet tikai 4.... vienaa speleee

tas pats Gulbis tad jau buutu noderiigaaaks, neka kkads legionaars uz solinja!

  +7 [+] [-]

, 2010-04-03 23:30, pirms 15 gadiem
Pilnībā piekrītu. Pagājušajā sezonā nepārtraukti bija dzirdamas frāzes - spēlētāji jauni, trūkst šādu spēļu pieredzes utt. Nav ko noliegt, jo tā arī bija un lielākā daļa ticēja, ka šī sezona varētu būt pavisam savādāka un šķiet, ka arī pats VV tam ticēja! Ticēja tiktāl, ka sāka likties, ka viss pats no sevis notiks. Taču nenotiek viss, jo sezonas 2 uzdevumi jau nav izpildīti un trešo uzdevumu izpildīt būs gaužām grūti ar šādu spēles kvalitāti un taktisko gatavību. Man ir tāda sajūta, ka VEFā tikai divi cilvēki zin un saprot savu lomu komandā- SV jāpuļī troikas un Renfro jādara viss pārējais.

Pats Valdis man brīžiem atgādina no azartspēlēm atkarīgu jaunēkli- ik pa brīdim pats sev un citiem apsola, ka pēdējā reize, taču pie pirmās izdevības ir atkal manāms zālē. No sākuma kā vērotājs, bet tad jau pats sēž un rausta vienroča kloķi, bet visi tie spēlētāji, kā tādi piečuki- nu vēl šito ''ielaidīšu spēlē'' un tad gan vinnēšu! Ak, nesanāca- nekas vēl man ir divi piečuki aizķērušies un tad jūs visi redzēsiet! Taču skumji, ka visi šie stāsti parasti beidzas ar taisnošanos un melošanu- sievai, draugiem, kolēģiem....

     [+] [-]

, 2010-04-03 23:43, pirms 15 gadiem
VV ir VEF. līdz ar to muļķības par atkāpšanos varat aizmirst.
Otrkārt VV ir tas virzošais spēks, kas liek pārējām komandām par sastāvu domāt, jo tomēr runāšana ietekmē

  +1 [+] [-]

, 2010-04-03 23:44, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Pilnībā piekrītu. Pagājušajā sezonā nepārtraukti bija dzirdamas frāzes - spēlētāji jauni, trūkst šādu spēļu pieredzes utt. Nav ko noliegt, jo tā arī bija un lielākā daļa ticēja, ka šī sezona varētu būt pavisam savādāka un šķiet, ka arī pats VV tam ticēja! Ticēja tiktāl, ka sāka likties, ka viss pats no sevis notiks. Taču nenotiek viss, jo sezonas 2 uzdevumi jau nav izpildīti un trešo uzdevumu izpildīt būs gaužām grūti ar šādu spēles kvalitāti un taktisko gatavību. Man ir tāda sajūta, ka VEFā tikai divi cilvēki zin un saprot savu lomu komandā- SV jāpuļī troikas un Renfro jādara viss pārējais.

Pats Valdis man brīžiem atgādina no azartspēlēm atkarīgu jaunēkli- ik pa brīdim pats sev un citiem apsola, ka pēdējā reize, taču pie pirmās izdevības ir atkal manāms zālē. No sākuma kā vērotājs, bet tad jau pats sēž un rausta vienroča kloķi, bet visi tie spēlētāji, kā tādi piečuki- nu vēl šito ''ielaidīšu spēlē'' un tad gan vinnēšu! Ak, nesanāca- nekas vēl man ir divi piečuki aizķērušies un tad jūs visi redzēsiet! Taču skumji, ka visi šie stāsti parasti beidzas ar taisnošanos un melošanu- sievai, draugiem, kolēģiem....
Tava otrā rindkopa skan kā folklora... Sad, but true.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-04 02:22, pirms 15 gadiem
Par niansēm var diskutēt,bet nevajag aizmirst galveno - VEF=W(vai otrādi). Projekta būtība=pirmsvēlēšanu laiks. Ļurināšanas tik daudz,ka pašam aizmirstās kas un kam ir solīts. Un nav svarīgi kas un ka ir teikts pirms gada/mēneša/nedēļas. Vai tik nebūs mācijies no kāda politikāņa,kas sevi,gan politikā gan bbolā,jau sen ir sevi pasludinājis par uzvarētāju.Ļoti līdzīgas,pat identiskas, paralēles.
Vēl jau W neko nav zaudējis,tik jāuzvar 7 spēles LBL.Tikai māc ĻOTI LIELAs šaubas,ka vadoņa vadītajai komandai tas būs pa spēkam.Un ko tad?Tāds pats liktenis kā iepriekšējām komandām?Visi būs vainīgii,tikai W paliks KARTĒJO REIZI nesaprasts.

     [+] [-]

, 2010-04-04 03:51, pirms 15 gadiem
Neesmu VEFa fans bet Valtera tomēr žēl jo cilvēks ar sirdi un dvēsli tam jautājumam pieiet ko sauc pas bsketbolu vienīgais mazāk būtu pļurkstējis un vairāk darījis! Lielākā viņa kļūda šosezon ir sava dēla lūzera iesaistīšana komandā tas ir no tēmas žadnoskj frajera pogubila

  +1 [+] [-]

, 2010-04-04 13:08, pirms 15 gadiem
valdis ir tik daudz pasakkas savaa muuzhaa sacereejis, ka jausudrabinjam buutu jaasarkt, ja valdis savus memuarus apkopotu.

bet vai jeega no tiem memuaariem? .....
deeli - jordans nobaal, vinju speeli redzot..... taada tipa komentaari jau kaadu laiku ir pazudushi.
jahovics skeele, janichenoks, bluums stabili eiroliigas sliktaakjaa gadiijumaa speeleetaaji....... normaalaa gadiijumaa nba pamasastaava vechi.......
par paareejiem pat nerakstiishu, katrs no pie valtera speeleetaajiem ir vismaz ar lebrona james potenciaalu.

iisteniiiba taa muldeet arii ir jaamaak un to konsekventi dariit jau kaadus 20 gadus.
zeltins, kraulins, muizhnieks, zvirgzdins, butauts, okorns, valdmanis, bagatskis, miglinieks, vetra - visi lampuuni vinja aciis. (par kruuminju un vishnjeevicu pat nerunaasim....) (tam vareetu veltiit kaadus 3 seejumus no kopotajiem raktiem pa 400lpp katraa).

briinums ir viens, kaa cilveeki tik ilgi klausaas taadus "murgus", un speeleetaaji tachu arii viena dalja tiem tic, jo forshi tachu ir ticeet, ka tu speleesi nba peec paaris gadiem.....
tas nekas, ka tagad lbl 2 diviizijaa naac rezervee, un nekaa no tevis nav.
neviens neredz to, ka valtera komandas ja gadu desmitus zaudee pretiniekiem taktiski. nevar visu speeli balstiit tikai uz aatru speeli. visi jau sen pasaulee maak speleet aatri, tikai ar starpiibu, ka maak arii leeni un speelee aizsardziiba. kameer kriit, tikmeer jau kaut ko kaadreiz jau var arii uzvareet, it sevishki, ja komandaa ir visi labaakie latvijas speeleetaaji + paaris (peedeejaa laikaa vairaaki) viesspeeleetaaji.
valdi attopies, nemuldi niekus, keries pie darbiem.
bez darba ar latvijas resursiem nba speeleetajus neizaudzeesim.

  +2 [+] [-]

, 2010-04-04 13:16, pirms 15 gadiem
Kas ir autors? Kas slēpjas zem profesora? Valters visu laiku grib analītiskos rakstus, tad lūk šeit arī ir perfekta analīze par VEF. Autoram žetons!

     [+] [-]

, 2010-04-04 19:15, pirms 15 gadiem
Labs raksts un varu tikai piekrist autoram,

     [+] [-]

, 2010-04-04 20:02, pirms 15 gadiem
deeliem garsho...
a tev?

     [+] [-]

, 2010-04-04 22:21, pirms 15 gadiem
Raksts kopumā izskatās pēc dzeltenās preses lapeles.. Starp citu "nu jau atlaistais Mažeika" netika atlaists !! Man ir jautājums tev Profesor; Ko Tu vēlies ar šo rakstu panākt ??

     [+] [-]

, 2010-04-05 09:30, pirms 15 gadiem
Bezkaunīgais rakstīja: Raksts kopumā izskatās pēc dzeltenās preses lapeles.. Starp citu "nu jau atlaistais Mažeika" netika atlaists !! Man ir jautājums tev Profesor; Ko Tu vēlies ar šo rakstu panākt ??
šis ir mans viedoklis. es esmu uz vis;am mājas un daļu izbraukumu spēlēm un uzskatu ka kaut ko saprotu no basketbola. zinu ka šito ir izlasijis gan W, gan daļa no VEF valdes - viņiem viela pārdomām pirm nākamās sezonas.
par dzeltenām lapelēm - pēc kādiem kritērijiem?

     [+] [-]

, 2010-04-05 09:51, pirms 15 gadiem
Profesors rakstīja: šis ir mans viedoklis. es esmu uz vis;am mājas un daļu izbraukumu spēlēm un uzskatu ka kaut ko saprotu no basketbola. zinu ka šito ir izlasijis gan W, gan daļa no VEF valdes - viņiem viela pārdomām pirm nākamās sezonas.
par dzeltenām lapelēm - pēc kādiem kritērijiem?
Tas jau ir labi , ka tu apmeklē spēles un basketbolu!!! Un kaut ko arī saproti, tad izmanto savas spējas un labāk iesaki V.V., ko TAKTISKI labāk mainīt?? Un nevajag tik daudz čīkstēt bet gan vairāk skatīties, ko pats var darīt lietas labā, lai palīdzētu komandai un Latvijā basketbolam kopumā..

     [+] [-]

, 2010-04-05 11:00, pirms 15 gadiem
Bezkaunīgais rakstīja: Tas jau ir labi , ka tu apmeklē spēles un basketbolu!!! Un kaut ko arī saproti, tad izmanto savas spējas un labāk iesaki V.V., ko TAKTISKI labāk mainīt?? Un nevajag tik daudz čīkstēt bet gan vairāk skatīties, ko pats var darīt lietas labā, lai palīdzētu komandai un Latvijā basketbolam kopumā..
ieteikt W? nu un kurš no mums ir naivs?
diemžēl Valdis neuztver kritiku/ieteikumus un diemžēl 3 gadu laikā nav mainijis neko no savas spēlēs redzējuma.
tieši TAKTIKA ir W vājāka puse - deļ tā tiek zaudētas spēles.

es vēlos lai komanda uzvar, bet vel vairāk vēlos lai tā spēlē basketbolu nevis mocās. to var izdarīt tikai galvenais treneris.
W to nevar...

     [+] [-]

, 2010-04-05 12:39, pirms 15 gadiem
vai bezkauniigais ir pats valdis?

ja esi, tad varu tev pateikt, ka neesmu nekad redzeejis, ka tevis vadiitaa komanda speetu izspeeleet kaadu nomraalu uzbrukuma kombinaaciju.
kaapeec taa? vai taadeelj ka speeleetaaji to nemaak? domaaju, ka driizaak, ka tu neveelies, lai vinji to dariitu.
muusdienaas taa speelee tikai lejasgala nba komandas, toties tur ir vismaz labi individuaalie izpildiitaaji, bet tavaas komandaas nav nekaa.
domaaju, ka sen laiks dariit ko citu un nemoociit laatvijas basketbolu ar savaam "gudriibaam".

     [+] [-]

, 2010-04-05 13:19, pirms 15 gadiem
Nē es neesmu Valdis