Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:370, Did:0, useCase: 3

Video: "Riga Lions" spēlētāji iepazīstina ar amerikāņu futbolu

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis
Šogad darbu sāka Latvijas Amerikāņu futbola federācija, un tagad pie mums jau ir divas komandas. "Riga Lions" kluba spēlētāji Viljams Timrots un Jānis Neinbergs šonedēļ radio Pieci.lv studijā iepazīstināja par šo sporta veidu.

Video: PieciLV, youtube.com
Vērtējums: +2

     [+] [-]

, 2014-07-18 19:54, pirms 10 gadiem
Foršs video.Tik laikam Lions paliek vienīgā komanda Latvijā,Saldū velk uz grunti tas pasākums.

     [+] [-]

, 2014-07-18 20:16, pirms 10 gadiem
rullis666 rakstīja: Foršs video.Tik laikam Lions paliek vienīgā komanda Latvijā,Saldū velk uz grunti tas pasākums.
Priekš Latvijas pagaidām primārais pasākums būtu maksimāli izplatīt flag football spēles variāciju. Tas varētu ieinteresēt jauniešus un tad, ja kkur tā interese ir nopietnāka, arī veidotos komandas.

Es izteikšu tādu nepopulāru domu, bet Latvijā, ja mēs runājam par laba līmeņa futbolu (protams, labs līmenis Eiropai, jo līdz ASV labam līmenim pat Eiropas labākās komandas netiek), vairāk kā 2-3 komandas nemaz nevar būt (11-11 formātā). Un tādām komandām ir jāspēlē ar igauņiem, lietuviešiem, poļiem, somiem, baltkrieviem, ukraiņiem... t.i., jāiekļaujas reģiona sporta veida notikumos.

Spēlējot mazākā formātā, 9-9 vai 7-7 (full pad variantā) tur gan kkas var veidoties, bet arī, tas noteikti nebūs masveidīgs pasākums.

Protams, ka visam pāri ir visai rezervētā attieksme pret šo sporta veidu, bet arī tīri praktiski - ekipējums (otrreizējās lietošanas tirgus nu jau ir parādījies, bet ļoti mazs ir vēl aiz vien), laukumi, treneri, tiesneši... utt.

Faktiski, kā es to redzu, amfutbols Latvijā var attīstīties pēc novadu principa, kad katrā novadā ir pa vienai komandai + Rīgas komanda, kas arī kko vietējā līmenī veido (Protams, ka tās 3 lielākās komandas par ko runāju, būtu TOP). Viss pārējais ir 9-9 formāts, kas katrā reģionā dotu vēl 2-3 komandas.

Vispārīgi - amerikāņu futbols latviešu cilvēkam ir ĻOTI piemērots sporta veids... otru tādu pat iedomāties nevaru. Ceru, ka puišiem izdosies to iedzīvināt Latvijā.

     [+] [-]

, 2014-07-18 20:44, pirms 10 gadiem
Simply_the_BEAST rakstīja: Vispārīgi - amerikāņu futbols latviešu cilvēkam ir ĻOTI piemērots sporta veids... otru tādu pat iedomāties nevaru. Ceru, ka puišiem izdosies to iedzīvināt Latvijā.
Gribētos dzirdēt pamatojumu šim apgalvojumam, kāpēc mums tas ir tik ļoti piemērots? Es, piemēram, uzskatu, ka labāk kultivēt regbiju, jo tas ir daudz populārāks Eiropā, mums ir bijuši kaut kādi panākumi (eč regbijā-7 ja nemaldos), plus am futbolam ir vajadzīgs ekipējums, kamēr regbiju var spēlēt ar parastiem bučiem un viss, un laukumos tak arī vajag atzīmēt tās jardu līnijas (palabojiet ja maldos), kamēr regbijā var izmantot praktiski jebkuru futbola laukumu.

  -1 [+] [-]

, 2014-07-18 21:29, pirms 10 gadiem
Assasinss' rakstīja: Gribētos dzirdēt pamatojumu šim apgalvojumam, kāpēc mums tas ir tik ļoti piemērots? Es, piemēram, uzskatu, ka labāk kultivēt regbiju, jo tas ir daudz populārāks Eiropā, mums ir bijuši kaut kādi panākumi (eč regbijā-7 ja nemaldos), plus am futbolam ir vajadzīgs ekipējums, kamēr regbiju var spēlēt ar parastiem bučiem un viss, un laukumos tak arī vajag atzīmēt tās jardu līnijas (palabojiet ja maldos), kamēr regbijā var izmantot praktiski jebkuru futbola laukumu.
Regbija mentalitāte ir citāda. Es jau iepriekš atvainojos ja kādu aizvainošu, bet regbijs daudz vairāk ir darbības, nevis domāšanas sporta veids. Vajag skriet, cīnīties, darīt, ņemties utt. Protams, ir jāredz laukums, jāreaģē un tā... ir par ko domāt, bet ar amfutbolu to nesalīdzināt.

Turklāt regbijs ir daudz vienveidīgāks tīri spēlētāju atlases ziņā. Protams, atšķiras kāds hūkers no vingera, bet tas ir daudz mazākā mērā nekā, teiksim OL un DB futbolā.

Jebšu amerikāņu futbols ir daudz intelektuālāka spēle, kurā ir plašākas iespējas dažāda apjoma un spēju atlētiem, turklāt arī pats spēles gars... regbijā tas, vēsturiski, ir riktīgs divu "dzerauņu" cīniņš, kas ietverts kkādos noteikumos. Nav galīgi brutāli, taču tas ir tāds "mordabojs". Latviešiem daudz tuvāki ir inteliģentāki sporti.

Basketbols, ja nu kas, ir kā piemērs (tajā Latvijai ir ļoti labi, iespējams, vislabākie panākumi visos komandu sportos). Savukārt par daudz brutālāko hokeju savulaik V.Tihonovs teica, ka latvieši nevar būt hokejisti. Es viņam pat daļēji piekrītu.

Apkopojot - amfutbols ir daudz intelektuālāka spēle priekš plaša spektra atlētiem, kur vajag kā spēku, tā ātrumu un pats spēles gars - pretinieku "paņemt ar prātu", nevis brutālu spēku ir daudz piemērotāks variants.

Par nepieciešamo ekipējumu - jā - krūšu sargi, ķivere utt. ir vajadzīgi, bez tiem nekur. Laukums gan der jebkurš futbloa (vārti tik ir jautājums, bet ne pārāk liels), jo jardu atzīmes var nolikt tik laukuma malā, uz paša laukuma tās nav nemaz tik vajadzīgas (ja ir, protams, tas ir labāk).

     [+] [-]

, 2014-07-18 21:55, pirms 10 gadiem
Simply_the_BEAST rakstīja: Regbija mentalitāte ir citāda. Es jau iepriekš atvainojos ja kādu aizvainošu, bet regbijs daudz vairāk ir darbības, nevis domāšanas sporta veids. Vajag skriet, cīnīties, darīt, ņemties utt. Protams, ir jāredz laukums, jāreaģē un tā... ir par ko domāt, bet ar amfutbolu to nesalīdzināt.

Turklāt regbijs ir daudz vienveidīgāks tīri spēlētāju atlases ziņā. Protams, atšķiras kāds hūkers no vingera, bet tas ir daudz mazākā mērā nekā, teiksim OL un DB futbolā.

Jebšu amerikāņu futbols ir daudz intelektuālāka spēle, kurā ir plašākas iespējas dažāda apjoma un spēju atlētiem, turklāt arī pats spēles gars... regbijā tas, vēsturiski, ir riktīgs divu "dzerauņu" cīniņš, kas ietverts kkādos noteikumos. Nav galīgi brutāli, taču tas ir tāds "mordabojs". Latviešiem daudz tuvāki ir inteliģentāki sporti.

Basketbols, ja nu kas, ir kā piemērs (tajā Latvijai ir ļoti labi, iespējams, vislabākie panākumi visos komandu sportos). Savukārt par daudz brutālāko hokeju savulaik V.Tihonovs teica, ka latvieši nevar būt hokejisti. Es viņam pat daļēji piekrītu.

Apkopojot - amfutbols ir daudz intelektuālāka spēle priekš plaša spektra atlētiem, kur vajag kā spēku, tā ātrumu un pats spēles gars - pretinieku "paņemt ar prātu", nevis brutālu spēku ir daudz piemērotāks variants.

Par nepieciešamo ekipējumu - jā - krūšu sargi, ķivere utt. ir vajadzīgi, bez tiem nekur. Laukums gan der jebkurš futbloa (vārti tik ir jautājums, bet ne pārāk liels), jo jardu atzīmes var nolikt tik laukuma malā, uz paša laukuma tās nav nemaz tik vajadzīgas (ja ir, protams, tas ir labāk).
vispār hokejā mēs esam daudz augstāk nekā basketbolā. DAUDZ AUGSTĀK top 10 pasaulē.

     [+] [-]

, 2014-07-18 22:00, pirms 10 gadiem
Simply_the_BEAST rakstīja: Regbija mentalitāte ir citāda. Es jau iepriekš atvainojos ja kādu aizvainošu, bet regbijs daudz vairāk ir darbības, nevis domāšanas sporta veids. Vajag skriet, cīnīties, darīt, ņemties utt. Protams, ir jāredz laukums, jāreaģē un tā... ir par ko domāt, bet ar amfutbolu to nesalīdzināt.

Turklāt regbijs ir daudz vienveidīgāks tīri spēlētāju atlases ziņā. Protams, atšķiras kāds hūkers no vingera, bet tas ir daudz mazākā mērā nekā, teiksim OL un DB futbolā.

Jebšu amerikāņu futbols ir daudz intelektuālāka spēle, kurā ir plašākas iespējas dažāda apjoma un spēju atlētiem, turklāt arī pats spēles gars... regbijā tas, vēsturiski, ir riktīgs divu "dzerauņu" cīniņš, kas ietverts kkādos noteikumos. Nav galīgi brutāli, taču tas ir tāds "mordabojs". Latviešiem daudz tuvāki ir inteliģentāki sporti.

Basketbols, ja nu kas, ir kā piemērs (tajā Latvijai ir ļoti labi, iespējams, vislabākie panākumi visos komandu sportos). Savukārt par daudz brutālāko hokeju savulaik V.Tihonovs teica, ka latvieši nevar būt hokejisti. Es viņam pat daļēji piekrītu.

Apkopojot - amfutbols ir daudz intelektuālāka spēle priekš plaša spektra atlētiem, kur vajag kā spēku, tā ātrumu un pats spēles gars - pretinieku "paņemt ar prātu", nevis brutālu spēku ir daudz piemērotāks variants.

Par nepieciešamo ekipējumu - jā - krūšu sargi, ķivere utt. ir vajadzīgi, bez tiem nekur. Laukums gan der jebkurš futbloa (vārti tik ir jautājums, bet ne pārāk liels), jo jardu atzīmes var nolikt tik laukuma malā, uz paša laukuma tās nav nemaz tik vajadzīgas (ja ir, protams, tas ir labāk).
Interesants domu gājiens, bet šķiet, ka latviešiem tas pats hokejs ir ļoti labi aizgājis pie sirds, tāpēc nevar teikt, ka mums tuvi ir tikai inteliģentie sporti.
Rebijs nav nemaz tik vienveidīgs, ir čaļi kuriem ir 110-120 kg, un ir arī sprinteri, nedomāju, ka am futbolam tur ir milzīga priekšrocība.
Turklāt, spēles sarežģītuma dēļ am futbolam būs grūtāk piesaistīt auditoriju nekā regbijam, jo regbijā var ātrāk saprast noteikumus, un sarežģītāk ir ar normālu treneru piesaisti, lai varētu ātrāk apgūt šo sportu.
Principā tāpēc, regbijam ir daudz labāki panākumi Latvijā, un jā par pasaules kausu regbijā, komandu sporta veidos augstāk ir tikai pk futbolā, kamēr par superbowl haipo tikai amerikā

     [+] [-]

, 2014-07-18 23:05, pirms 10 gadiem
hewlet rakstīja: vispār hokejā mēs esam daudz augstāk nekā basketbolā. DAUDZ AUGSTĀK top 10 pasaulē.
Tik ar piebildi, ka FIBA ir 213 biedri... IIHF tai pat laikā 73, kas nozīmē, veicot nelielus aprēķinus, iegūstam to, ka basketbolā ir gandrīz vai 3x lielāka konkurence. Un kur mēs esam un kā mēs esam un kas ir krutāk - tās ir nebeidzamas diskusijas, taču fakts ir tāds, ka basketbols ir izteikti Latvijas un latviešu sporta veids (ne hokejs, ne futbols tāds noteikti nav).

Par to TOP10... pēc IIHF ranga mēs esam 9. vietā, lai gan 5 gadus PČ neesam bijuši nemaz TOP10... Tāpēc tas tops ir vaisai šaubīgs.

     [+] [-]

, 2014-07-18 23:17, pirms 10 gadiem
Assasinss' rakstīja: Interesants domu gājiens, bet šķiet, ka latviešiem tas pats hokejs ir ļoti labi aizgājis pie sirds, tāpēc nevar teikt, ka mums tuvi ir tikai inteliģentie sporti.
Rebijs nav nemaz tik vienveidīgs, ir čaļi kuriem ir 110-120 kg, un ir arī sprinteri, nedomāju, ka am futbolam tur ir milzīga priekšrocība.
Turklāt, spēles sarežģītuma dēļ am futbolam būs grūtāk piesaistīt auditoriju nekā regbijam, jo regbijā var ātrāk saprast noteikumus, un sarežģītāk ir ar normālu treneru piesaisti, lai varētu ātrāk apgūt šo sportu.
Principā tāpēc, regbijam ir daudz labāki panākumi Latvijā, un jā par pasaules kausu regbijā, komandu sporta veidos augstāk ir tikai pk futbolā, kamēr par superbowl haipo tikai amerikā
Ja jau par hokeju... Tihonova teiktais bija jāsaprot, ka vidējam latvietim nav tāda psiholoģiskā nostādne, lai būtu par labu hokejistu. Un tagad tas tik pierādās... gan tajā kā latviešu hokejisti parasti, ar pavisam nelieliem izņēmumiem, atvainojos bet pakakā svarīgos momentus, gan to cik daudz latviešu ir tikuši līdz TOP līmenim - NHL.

Tas, ka kādam patīk skatīties... nu man jau patīk skatīties F1 un zinu, ka neesmu viens tāds, bet... par mūsu valsts autosportu tas NEKO nesaka.

Par sprinteriem un tā... amfutbolā, labā līmenī, līnijnieki sver ap 150 kg (tas ir ok svars, bet ir daudzi ar lielākiem), un kādi PR savus 80 knapi... Tāpat katram kadram ir savi uzdevumi un katrs katrā spēles epizodē un sekundē ir svarīgs. To nenodrošina NEVIENS sporta veids. Jā, spēlētājiem ir jābūt savās vietās, jā ir jāskatās kas notiek, bet amfutbolā katram ir savs uzdevums un tas ir jāpilda, savādāk viss pajūk.

Treneri... jā, regbijs te ir ilgāk, līdz ar to i treneru varētu būt vairāk, taču...ja ir sistemātisks darbs pie amfutbola treneru gatavošanas, viss ir labojams.

Par sporta veida pašu augstāko punktu nozīmību... ir jāsaprot nelielas atšķirības. PK regbijā, futbolā, tāpat kā OS ir vairāku nedēļu (mēnesi ilgs, aptuveni) pasākums... kas ir atsevišķs no regulārajiem sporta veida notikumiem.
Super Bowl ir IKGADĒJS notikums. VIENA SPĒLE. Turklāt, tas notiek klubu, ne valstu līmenī. Neskatoties uz to, tas kā bija otrais visvairāk skatītais sporta notikums (starp ikgadējiem), tā arī paliek, priekšā tik ČL fināls, kas, tomēr, paņem uz sporta veida izplatību.
Priekš PRO līmenī (runa ir TIKAI par PRO līmeni, amatieri ir visā pasaulē un tas pēc izplatības ir kkur ledus hokeja līmenī) tik lokāla sporta kā amfutbols, tas ir FANTASTISKS sasniegums.

     [+] [-]

, 2014-07-18 23:34, pirms 10 gadiem
Simply_the_BEAST rakstīja: Ja jau par hokeju... Tihonova teiktais bija jāsaprot, ka vidējam latvietim nav tāda psiholoģiskā nostādne, lai būtu par labu hokejistu. Un tagad tas tik pierādās... gan tajā kā latviešu hokejisti parasti, ar pavisam nelieliem izņēmumiem, atvainojos bet pakakā svarīgos momentus, gan to cik daudz latviešu ir tikuši līdz TOP līmenim - NHL.
Par tiem latviešiem tu stāsti pilnīgas muļķības. Drausmīga aprobežotība, vispārinājumi un patiesībā diezgan atklāts rasisms.

Uz 1 hokejistu Latvijā NHL spēlētāju un draftēto skaits ir top 5-6
pasaulē. Latvijā efektivitāte hokejā ir ļoti augsta.

Top 2-3 hokeja valsts pēc efektivitātes ir Somija, kas ir gandrīz identiska pēc kultūras un mentalitātes. Kā reiz hokejs ir piemērots mūsu raksturam un mentalitātei.

Basketbolā esam tālu atpakaļ no vadošajām valstīm (tai skaitā mūsu izmēra) un, iespējams, ar jauno paaudzi (Bertāni, Porziņģis, Strēlnieks, utt.) varētu tikt tajā līmenī, kur šobrīd un pēdējos 18 gadus ir Latvijas hokeja valstsvienība.

Tāpat nav taisnība, ka FIBA būtu 213 aktīvas dalībvalstis. Tās ir pilnīgas muļķības. Tur ir saveidotas federācijas salu valstiņās, kur basketbola bumbu neviens nav pat redzējis.

IIHF par pilntiesīgu locekli pieņem, ja tiek izpildīti noteikti kritēriji. Skaitliski neviens necenšas salasīt 200 dalībvalstis, lai varētu izlikties, ka hokejs ir globāls sporta veids.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-18 23:50, pirms 10 gadiem
dale rakstīja: Ta ko varat njemties...
Vispiemerotaakais LAT buutu Aussie football
Vispiemērotākais acīmredzami ir tas, kur ir vislielākie panākumi.

     [+] [-]

, 2014-07-18 23:57, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Par tiem latviešiem tu stāsti pilnīgas muļķības. Drausmīga aprobežotība, vispārinājumi un patiesībā diezgan atklāts rasisms.

Uz 1 hokejistu Latvijā NHL spēlētāju un draftēto skaits ir top 5-6
pasaulē. Latvijā efektivitāte hokejā ir ļoti augsta.

Top 2-3 hokeja valsts pēc efektivitātes ir Somija, kas ir gandrīz identiska pēc kultūras un mentalitātes. Kā reiz hokejs ir piemērots mūsu raksturam un mentalitātei.

Basketbolā esam tālu atpakaļ no vadošajām valstīm (tai skaitā mūsu izmēra) un, iespējams, ar jauno paaudzi (Bertāni, Porziņģis, Strēlnieks, utt.) varētu tikt tajā līmenī, kur šobrīd un pēdējos 18 gadus ir Latvijas hokeja valstsvienība.

Tāpat nav taisnība, ka FIBA būtu 213 aktīvas dalībvalstis. Tās ir pilnīgas muļķības. Tur ir saveidotas federācijas salu valstiņās, kur basketbola bumbu neviens nav pat redzējis.

IIHF par pilntiesīgu locekli pieņem, ja tiek izpildīti noteikti kritēriji. Skaitliski neviens necenšas salasīt 200 dalībvalstis, lai varētu izlikties, ka hokejs ir globāls sporta veids.
Pirms kādu apvainot rasismā, lūdzu, ĻOTI lūdzu... paskaties kādā skaidrojošajā vārdnīcā kas ir rasisms...

Rēķināt efektivitātes utt. To visu parasti dara, kad saprot, ka pēc pamatrādītājiem nekas prātīgs nesanāk.

Uz šo brīdi Latvijai ir VIENS NHL spēlētājs (tb spēlētājs, nevis "paspēlējis NHL", kādu tad ir 2).
A tagad tāds jautājums - kur ir tie hokejisti, kas varētu mierīgi spēlēt NHL, bet spēlē kkur citur? Un vēl sekojošais jautājums - kāpēc?

Par somiem - neesmu bijis Somijā, nez kā tur ir, bet ja saki, ka mentalitāte līdzīga... tad amfutbols ir tieši laikā arī mums, jo tur ir vietējais čempionāts 4 līmeņos + 5 jauniešu/junioru/bērnu līgas (ar apakšdivīzijām) + sieviešu full-pads čempionāts (eiropai tas ir retums).
Ja kas, arī NFL spēlētāji ik pa laikam somiem parādās... .

Par valstu uzskati federācijās - visas federācijas uzrauga gan SOK, gan citas organizācijas, tāpēc galīgi pašdarbnieciski strādāt viņi ar nevar. Protams, ka katra federācija izmanto savas kkādas iespējas, taču... teikt, ka IIHF ir godīgi tāpēc pie viņiem biedru ir mazāk... nesmīdini tautu. Ledus hokejs pasaules mērogā ir tur kur tas ir. Amfutbols ir kkur turpat blakus, ja nu kas, pēc biedru skaita.

Par to kas un kur ir nozīmīgāk - pasaules ranga 9. vieta ir labi, taču tā globāli. Kas tas ir? Kas ir IIHF ranga 9. vieta? Teikšu atklāti, es par hokeju interesējos jau gadus vairāk kā 20, esmu iekrājis tik daudz info, ka ļoti šaubos vai kādam citam tās būs tik daudz (ja būs, tad tas būs kāds viens vai divi cilvēki valstī, es to saku nevis lai lielītos, bet lai problēmas mērogu apjaustu)... un es pilnīgi nez kas ir tā 9. vieta IIHF rangā... cik nozīmīgi tas ir? FIFA rangā, IRB rangā zinu... ATP topā zinu... a IIHF? Tāda lokālsporta top-10 komanda... tikpat labi i sasniegumus kādā novusā var likt priekšā, tur, iespējams, ir kkas labāks (tiešām nez)....

     [+] [-]

, 2014-07-18 23:59, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Vispiemērotākais acīmredzami ir tas, kur ir vislielākie panākumi.
Jā?
Nenonāc pretrunā ar sevi?

Kādi ir Latvijai panākumi hokejā? Pakāsiens kanādai 1/4 OS... un tā kā paredzu nākamās replikas uzreiz cits provokatīvas dabas jautājums - vai tagad iekļūšana OS 1/4 ir baigais panākums?

     [+] [-]

, 2014-07-19 00:12, pirms 10 gadiem
Tīri salīdzinājumam, ja jau par tiem reitingiem un rangiem

FIFA 9.vieta pašlaik ir Šveicei.
IRB 9. vietā ir Samoā.

Teiksim tā, tās ir valstis, kas savos sporta veidos ir kko uzvarējušas, lai arī nav uzvarējušas neko LIELU, nu tā ka PK vinnējušas, savā sportā ir ļoti pieklājīga līmeņa komandas, kas ir parādījušas savu spēku.

Kādu spēku parāda IIHF ranga 9. komanda? Lab, sīkās cīņās šo to uzvar, bet pie reālas cīņas par medaļām (izslēgšanas mačiem, jeb 1/4 finālam) tiek labi ja reizi 4-5 turnīros.
Lai situācija būtu vēl skaidrāka - pēdējos 5 turnīros IIHF ranga 9. komanda NE REIZI nav tikusi izslēgšanas mačos, bet vienreiz spēlēja par vietas saglabāšanu starp spēcīgākajām komandām.

Un tagad jautājums - cik vērta ir tā 9. vieta, ja tajā ir komanda, kas ne tikai nepiedalās nekādā cīņā par medaļām, bet arī ik pa laikam ir uz izkrišanas robežas (Pēdējos 8 gados, jeb 2 OS ciklos - 7 reizes bez PO spēlēm, no kurām 2reiz spēlēja par palikšanu, 1 reizi tika PO mačos, kur uzreiz zaudēja)?

     [+] [-]

, 2014-07-19 00:24, pirms 10 gadiem
Simply_the_BEAST rakstīja: Tīri salīdzinājumam, ja jau par tiem reitingiem un rangiem

FIFA 9.vieta pašlaik ir Šveicei.
IRB 9. vietā ir Samoā.

Teiksim tā, tās ir valstis, kas savos sporta veidos ir kko uzvarējušas, lai arī nav uzvarējušas neko LIELU, nu tā ka PK vinnējušas, savā sportā ir ļoti pieklājīga līmeņa komandas, kas ir parādījušas savu spēku.

Kādu spēku parāda IIHF ranga 9. komanda? Lab, sīkās cīņās šo to uzvar, bet pie reālas cīņas par medaļām (izslēgšanas mačiem, jeb 1/4 finālam) tiek labi ja reizi 4-5 turnīros.
Lai situācija būtu vēl skaidrāka - pēdējos 5 turnīros IIHF ranga 9. komanda NE REIZI nav tikusi izslēgšanas mačos, bet vienreiz spēlēja par vietas saglabāšanu starp spēcīgākajām komandām.

Un tagad jautājums - cik vērta ir tā 9. vieta, ja tajā ir komanda, kas ne tikai nepiedalās nekādā cīņā par medaļām, bet arī ik pa laikam ir uz izkrišanas robežas (Pēdējos 8 gados, jeb 2 OS ciklos - 7 reizes bez PO spēlēm, no kurām 2reiz spēlēja par palikšanu, 1 reizi tika PO mačos, kur uzreiz zaudēja)?
Hokejā ir pilnīgs bezcers- cīnīties par medaļām OS.
Vajag vismaz 20 labus spēlētājus un tādi ir tikai top6 valstīm + kādu laiku bija Slovākijai, kad tas bija nr1 sports- valstī.
Nav resursi= nav medaļu.

PČ ir kļuvis par nenopietnu pasākumu(top hokejistu acīs) un tāpēc arī viduvējā Slovākija, Šveice- varēja arī kādu medaļu izcīnīt.

Kad mums bija iespējas izcīnīt medaļas PČ, tad parasti komandas bija labi nokomplektētas vai daži mūsējie vienkārši nevilka līmeni(tieši aizsardzībā) un vilka komandu uz leju.

     [+] [-]

, 2014-07-19 08:32, pirms 10 gadiem
flipsider rakstīja: Hokejā ir pilnīgs bezcers- cīnīties par medaļām OS.
Vajag vismaz 20 labus spēlētājus un tādi ir tikai top6 valstīm + kādu laiku bija Slovākijai, kad tas bija nr1 sports- valstī.
Nav resursi= nav medaļu.

PČ ir kļuvis par nenopietnu pasākumu(top hokejistu acīs) un tāpēc arī viduvējā Slovākija, Šveice- varēja arī kādu medaļu izcīnīt.

Kad mums bija iespējas izcīnīt medaļas PČ, tad parasti komandas bija labi nokomplektētas vai daži mūsējie vienkārši nevilka līmeni(tieši aizsardzībā) un vilka komandu uz leju.
IIHF ranga 9. komanai izcīnīt medaļas ir BEZCERS! Vot tagad padomājam par šādu apgalvojumu.

Par tām iespējām izcīnīt medaļas... es te visu laiku runāju par PIEDALĪŠANOS cīņā par medaļām, tu par - iespēju izcīnīt. Tāpēc man loģisks jautājums - KAD šādi gadījumi ir bijuši?

Esmu redzējis visus PČ Elites divīzijā (un vēl šo to no B grupas), tāpēc, iespējams, man atmiņa klibo, bet tās dažas reizes, kad izlase tika 1/4 finālā uzskatīt par "iespēju izcīnīt medaļas"... visai pārdrošs apgalvojums.

     [+] [-]

, 2014-07-19 13:29, pirms 10 gadiem
Piekrītu Beastam... AM futbols izskatās sakārtotāks par regbiju (pret to man pretenziju gan nav, katram savs), un katra izspēle ir svarīga. Noteikumi - nav grūti, vienkāršāki nekā regbijā, kur nogāžot spēlētāju ar bumbu, es nesaprotu, kas notiek, kā viņi izkārpa bumbu, kam paliek utt.
Jā, ir pauzes, bet tās nav nemaz tik garas, galu galā bullīšos hokejā arī pārsvarā ir pauze, taču visi, aizturējuši elpu, gaida kā kārtējais metiena izpildītājs, izslido apli, ieskrienas...

     [+] [-]

, 2014-08-21 11:30, pirms 10 gadiem
Simply_the_BEAST rakstīja: IIHF ranga 9. komanai izcīnīt medaļas ir BEZCERS! Vot tagad padomājam par šādu apgalvojumu.

Par tām iespējām izcīnīt medaļas... es te visu laiku runāju par PIEDALĪŠANOS cīņā par medaļām, tu par - iespēju izcīnīt. Tāpēc man loģisks jautājums - KAD šādi gadījumi ir bijuši?

Esmu redzējis visus PČ Elites divīzijā (un vēl šo to no B grupas), tāpēc, iespējams, man atmiņa klibo, bet tās dažas reizes, kad izlase tika 1/4 finālā uzskatīt par "iespēju izcīnīt medaļas"... visai pārdrošs apgalvojums.
Ja skatāmies no sasniegumiem, un to iespējamību nākotnē, tad ar milzīgu sakritību un veiksmes faktoru vienu reizi, ir iespējams izšaut, bet tā nebūs likumsakarība. Runāju gan par basketbolu, gan hokeju. Vairāk gan kontekstā par eiropas mēroga turnīriem, ne olimpiādi. Futbols jau to parādija, ka var izšaut, un nebija tālu no sensācijas, pret to pašu Čehiju vai Vāciju, bet kur mūsu izlase ir pēc desmit gadiem...

Amfutbols tiešām vidējam latvietim ir piemērotāks nekā regbijs, jo sasniegt kaut cik augstu līmeni drīzāk ir iespējams amfutbolā, tīri vadoties no tā, ka regbijs ir ļoti izteikts skriešanas un izturības sporta veids. Amfutbolā, tomēr pozīcijas ir sadalītas, un laba komanda nolasās no virknes citos sportos nederīgiem kadriem, sprinteris, diska metējs, bobslejists, hokejists utml... Runājot par regbiju, tad regbijs pēdējos 20gados ir gājis uz leju. Ar mokām būs iespēja atrast, kas regbijā notiek šajā vasarā....
Amfutbola gadījumā mums ir viena milzīga priekšrocība, jo tur ASV milzīgā plašumā viņi meklē eksotiku, domāts eiropa, āzija utml, un ne jau NFL kontekstā, bet arī koledžu līmenī. Līdz ar to jaunajiem džekiem ir ļoti labas iespējas tikt pie bezmaksas izglītības, pro treniņu apstākļiem, protams, tā nebūs Alabama, Nebraska, vai UCLA utml, bet iekļut NCAA 2. vai 3. divīzijas komandās pat ļoti reāli. Nerunājot par vidusskolas apmaiņas programmām.

     [+] [-]

, 2014-08-21 11:34, pirms 10 gadiem
+ Amfutbola attīstībā Latvijā droši vien nebūs 4 komandas (11:11). Optimāli vienota līga reģionā. Igaunija, Latvija un Baltkrievija. Iespējams pat ar apvienotu komandu no Latvijas un Igaunijas. Baltkrievu un Somu augstākās līgas pašlaik ir ļoti augsts līmenis.

     [+] [-]

, 2014-08-21 16:54, pirms 10 gadiem
Antiņš Lāčplēsis rakstīja: Amfutbola gadījumā mums ir viena milzīga priekšrocība, jo tur ASV milzīgā plašumā viņi meklē eksotiku, domāts eiropa, āzija utml, un ne jau NFL kontekstā, bet arī koledžu līmenī. Līdz ar to jaunajiem džekiem ir ļoti labas iespējas tikt pie bezmaksas izglītības, pro treniņu apstākļiem, protams, tā nebūs Alabama, Nebraska, vai UCLA utml, bet iekļut NCAA 2. vai 3. divīzijas komandās pat ļoti reāli. Nerunājot par vidusskolas apmaiņas programmām.
Starp citu, latviešu DE Jānim Matulim, kurš pašlaik spēlē NCAA II divīzijā, savā laikā, ja pareizi atceros stipendiju gribēja piedāvāt arī K-State komanda, taču mazliet sabijās par to, ka viņam bija ĻOTI maza pieredze amfutbolā.

Tāpēc nu... es teiktu tā, ja ir fiziski spēcīgs un sportisks jaunietis, kuram interesē amfutbols, tad tikt NCAA pirmās divīzijas apritē ir pilnīgi reāli. Protams, jau kādu laiku pirms tam, vismaz vidusskolas gadi, ir jāpavada ASV. Protams, ka tie nebūs nekādi Alabamas vai LSU, USC līmeņa piedāvājumi, taču no FBS vidējā līmeņa skolām vai FCS skolām - mierīgi. Otrajā divīzijā, TOP komandās arī var tikt (Matulis tieši tādā spēlē un tieši no viņa skolas ir draftēti NFL).

Trešā divīzija nespīd, ja godīgi, jo tās ir mazās privātskolas ar augstu un ļoti augstu akadēmisko līmeni, kuras ļoti reti vispār piedāvā sporta stipendijas (lielākoties tādu nav vispār). Savukār pa savu naudu mācīties tur, lai spēlētu futbolu... nu tā būtu ĻOTI dīvaina izvēle.