Layout: current: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:345, Did:0, useCase: 3

Gulbis Meksikā izcīna pirmo uzvaru divarpus mēnešu laikā

Agris Suveizda

Gulbis Meksikā izcīna pirmo uzvaru divarpus mēnešu laikā
Ernests Gulbis. Foto: Reuters/Scanpix

Latvijas vadošais vīriešu tenisists Ernests Gulbis (#129) ar panākumu sācis Loskabosas "ATP 250" sērijas turnīru Meksikā, pirmajā kārtā uz cietā seguma apspēlējot Kalifornijā dzimušo Taivānas sportistu Džeisonu Džungu (#134) – 6:4 un 7:6(2).

Lielāko daļu pirmā seta abi tenisisti diezgan pārliecinoši aizvadīja savas serves geimus, pretiniekiem praktiski nedodot iespējas iegūt vairāk par vienu punktu, bet seta izskaņā meistarīgāks izrādījās Gulbis. Vispirms viņš devītajā geimā servi noturēja uz nulles un panāca 5:4, bet desmitajā geimā Džungs uz nulles palika arī pie savas serves, Gulbim izmantojot pirmo breikbumbu spēlē - 6:4.

Otrā seta ievadā jau pirmās breikbumbas nopelnīja Džungs, taču Gulbis izspruka no nepatikšanām, atspēlējies gan no 15:40, gan atgūstot arī trešo breikbumbu. Šajā setā jau krietni biežāk serves pieņēmējam izdevās panākt 40:40, tomēr breikbumbu vairs nebija. Seta liktenis tika izšķirts taibreikā, kurā dominēja Gulbis – viņš guva pirmos četrus punktus, tad vienu minibreiku pazaudēja (4:1), bet uzreiz to atguva (5:1) un setā bija pārāks ar 7:6(2).

Viens no Gulbja trumpjiem spēlē bija pirmā serve. Latvietim izdevās trāpīt 13 eisus (pret Džunga trim, dubultkļūdas 4:2) un uzvarēt 89% pirmās serves punktu. Tiesa gan, pirmo servi Ernests trāpīja visai reti – tikai 54% (36/67, pret Džunga 62%). Pie otrās serves Gulbis bija labāks 61% punktu (19/31, pret 57%). Nākamajā kārtā jeb astotdaļfinālā pretī stāsies ar trešo numuru izliktais argentīnietis Djego Švarcmans (#27), kurš pirmo kārtu varēja izlaist. Vēl augstāk izlikti ir tikai iepriekšējā gada čempions Fabio Fonjīni no Itālijas un Švarcmana tautietis Gvido Pelja.

Gulbis izcīnīja pirmo uzvaru kopš 19. maija, kad Ženēvā uz māla seguma apspēlēja japāni Jošihito Nišioku (6:2, 7:6(7)). Pēcāk sekoja astoņas neveiksmes pēc kārtas – pret Aleksandru Zverevu, Kasperu Rūdu, Fēliksu Ožē-Aliasimu, Serhiju Stahovski, Altugu Dželikbileku, Leonardo Majeru, Ugo Deljenu un Jirži Veseliju. Iekļūšana Loskabosas astotdaļfinālā tiek atalgota ar 20 ranga punktiem un 12,825 tūkstošiem ASV dolāru jeb 11,5 tūkstošiem eiro.

  +4 [+] [-]

, 2019-07-30 08:27, pirms 5 gadiem
Laikam problemas ir nokartotas un beidzot var sakt spelet, ar labu servesanu ari Svarcmanu var padzenat.
Slēpts komentārs: rezgalis007

  +1 [+] [-]

, 2019-07-30 08:57, pirms 5 gadiem
Nu vismaz!

  +6 [+] [-]

, 2019-07-30 09:02, pirms 5 gadiem
"Iekļūšana Loskabosas astotdaļfinālā tiek atalgota ar 20 ranga punktiem un 12,825 tūkstošiem ASV dolāru jeb 11,5 tūkstošiem eiro".

Daudz! Tāpat кā Baltic open pusfinālā Jūrmalā
Slēpts komentārs: wifebeater

  +6 [+] [-]

, 2019-07-30 09:23, pirms 5 gadiem
Naturban rakstīja: "Iekļūšana Loskabosas astotdaļfinālā tiek atalgota ar 20 ranga punktiem un 12,825 tūkstošiem ASV dolāru jeb 11,5 tūkstošiem eiro".

Daudz! Tāpat кā Baltic open pusfinālā Jūrmalā
Balvu fonds Meksikā arī nesalīdzināmi lielāks!

 +10 [+] [-]

, 2019-07-30 09:24, pirms 5 gadiem
Nav pofig, ka pirmā uzvara 2mēnešu laikā? Uzvara ir un paliek uzvara, virsrakstu autoriem, nedaudz, vajadzētu domāt ar savām smadzenēm, lai vairotu pozitīvu attieksmi, nevis negācijas. Visi mēs zinām, ka Gulbim ir ieilgusi melnā strīpa, nav par to jāatgādina pie katra raksta, ne jūs viņu esat audzinājuši, ne jūs viņam maksājat algu!?
Tas attiecas arī uz citiem sportistiem.
Sportacentrs.com pamazām, paliek par tenku lapeli, nevis sporta ziņu lapu. Ļoti žēl!

  +2 [+] [-]

, 2019-07-30 09:28, pirms 5 gadiem
akings rakstīja: Nav pofig, ka pirmā uzvara 2mēnešu laikā? Uzvara ir un paliek uzvara, virsrakstu autoriem, nedaudz, vajadzētu domāt ar savām smadzenēm, lai vairotu pozitīvu attieksmi, nevis negācijas. Visi mēs zinām, ka Gulbim ir ieilgusi melnā strīpa, nav par to jāatgādina pie katra raksta, ne jūs viņu esat audzinājuši, ne jūs viņam maksājat algu!?
Tas attiecas arī uz citiem sportistiem.
Sportacentrs.com pamazām, paliek par tenku lapeli, nevis sporta ziņu lapu. Ļoti žēl!
nevis pamazām, bet tas jau pasen noticis, ka spirtacentrs ir dzeltens portāls

  +1 [+] [-]

, 2019-07-30 09:33, pirms 5 gadiem
Negribēju, tā uzreiz, apvainot 😊
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2019-07-30 09:49, pirms 5 gadiem
Piekrītu Visiem, kas sauc šo portālu par dzelteno lapeli.
Otra Gulbja mums tuvāko 20 gadu laikā nebūs ...

  +4 [+] [-]

, 2019-07-30 10:04, pirms 5 gadiem
boswel rakstīja: Piekrītu Visiem, kas sauc šo portālu par dzelteno lapeli.
Otra Gulbja mums tuvāko 20 gadu laikā nebūs ...
Ja ne ilgāk. Tagad sīkie izvēlas nedarīt neko vai arī vecākiem nav maksātspējas

  +1 [+] [-]

, 2019-07-30 10:08, pirms 5 gadiem
iihf750 rakstīja: Gruzi kā drīz uz skolu atkal jāiet? Nekas ar otro piegājienu varbūt pabeigsi 9 klasi
Katram savs attīstības līmenis un intelekts, tā kā, lai miers ar tevi!

     [+] [-]

, 2019-07-30 10:15, pirms 5 gadiem
Nu tad jau minimālā programma izpildīta - ceļa un viesnīcas izdevumi atsisti .

  +6 [+] [-]

, 2019-07-30 10:26, pirms 5 gadiem
akings rakstīja: Nav pofig, ka pirmā uzvara 2mēnešu laikā? Uzvara ir un paliek uzvara, virsrakstu autoriem, nedaudz, vajadzētu domāt ar savām smadzenēm, lai vairotu pozitīvu attieksmi, nevis negācijas. Visi mēs zinām, ka Gulbim ir ieilgusi melnā strīpa, nav par to jāatgādina pie katra raksta, ne jūs viņu esat audzinājuši, ne jūs viņam maksājat algu!?
Tas attiecas arī uz citiem sportistiem.
Sportacentrs.com pamazām, paliek par tenku lapeli, nevis sporta ziņu lapu. Ļoti žēl!
Kāpēc negatīvi? Tieši otrādi - beidzot melnā strīpa ir pārvarēta un tagad lietas (iespējams) ies uz augšu!
Kas attiecas uz tenku lapeli, tad tā gluži nav - ir arī normālas intervijas un analītiski gabali. Tā ir SC elementāra biznesa loģika - aptvert pēc iespējas plašāku auditoriju un tādējādi vairāk nopelnīt. Latvijas tirgus ir tik liels, cik ir. Ko te var pārmest? Vai tad Delfi un Apollo ir savādāki katru dienu vēstot par aptaurēto Kiviču?Privāts bizness. LSM piemēram tiek dotēti no valsts budžeta, tāpēc viņi var atļauties būt mazāk dzelteni.

  +3 [+] [-]

, 2019-07-30 11:05, pirms 5 gadiem
Mūsdienu jaunatne palikusi tik jūtīga, ka slikti metas. Kas vainas virsrakstam? Kkas tajā melots? Pēc tik garas melnās svītras pieņemams būtu tikai pliks, sterils "Gulbis izcīna uzvaru 1. kārtā..."? Vai tomēr 2,5 mēneši ir gana liels periods, ko varētu izcelt? Gulbis to tagad lasa, un raud? Jebkurā gadījumā poh, bet redz, daudzām sniegpārsliņām par kko sāp sirsniņa. Nožēlojami.

Runājot par "tenku lapeli". Kas vainas, ja SC cenšas aptvert ļoti plašu sporta spektru, sākot no mazpopulāriem sportiem vai pat tādiem, ko daudzi vsp nesauktu par sportu vsm tā klasiskajā izpratnē, beidzot ar lietām, kas notiek ārpus sporta laukuma? Man dažreiz ir interesanti palasīt par aizkulisēm vai "tenkām". Vai tikai tāpēc, ka ir dažas ziņas "soli pa kreisi", kkā ir cietušas parastās ziņas? Katram ir tā brīnišķīgā iespēja lasīt to, ko vēlas. Bet šitā kaite raudāt par katru sīkumu, kas nepatīk, nav nopietna. Turklāt kāds sakars tenkām ar Gulbja zaudējumu sērijas pieminēšanu? 21. gs. tirliņu histērija ievazājusies arī SC komentāru daļā, skumji.

  +4 [+] [-]

, 2019-07-30 11:54, pirms 5 gadiem
Gulbja tenisam sekoju jau no tā pirmsākumiem viņa profesionālajā karjerā. Uzskatu, ka neskatoties uz krīzēm, kādām viņš ir čāpojis cauri, Gulbja sportiskais potenciāls ir arvien milzīgs, kamēr viņš pats strādā ar sevi un tic savai uzvarai(ām). Viņš sevi jau ir pierādījis arī no labās puses un ticu, ka viņš var atgūties, ja vien veselības likstas neieviesīs kārtejās korekcijas. Jā, viņš ir no tiem, kas prot uzvarēt pasaules top-10 speciālistus un pamanās arī zaudēt tādiem, kas ir tālu ārpus pirmā simtnieka, taču tas nemaina faktu, ko vinš ir pierādījis daudzkārtējās cīņās ar tenisa milžiem. Jā, laiki mainās, līderi - vieni aiziet, citi gozējas panākumu saulīte ilgāk, jaunie pamazām nāk veco vietā, bet novērtēsim to, ka Latvijai ilgus gadus labāka par viņu tenisā starp vīriem nav!

Manuprāt, nav ko īpaši piesieties sportacentram par viņu izvēlēto virsrakstu- nav tādu cilvēku, kas var informāciju pasniegt visiem pa prātam un varbūt pat labi ka nav, jo tad būtu galīgākais boorings un pasīvā bez diskusiju vide, kur visi visiem piekrīt un pielaizās. Uzrakstīt korekti kaut cik pieņemami daudziem arī nav nemaz tik vienkārši- pamēginiet varbūt paši; cilvēki ir dažādi, galvenais ir mācīties cienīt citam citu...

Savukārt par Gulbja spēli un dalību Meksikas turnīrā dažas ziņas te:

Ernests Gulbis Meksikā atrod panākuma atslēgas...

  +1 [+] [-]

, 2019-07-30 12:10, pirms 5 gadiem
Konkrētā raksta virsrakstam nudien nav nekādas vainas šoreiz. Bet jāsaka, ka kopumā rakstu kvalitāte bieži vien pieklibo ar daudzajām gramatiskajām, statistiskajām un cita veida kļūdām. Kā pozītīvais, protams, jāatzīmē rakstu daudzveidība, kā arī dažādas oriģināl intervijas un dažādi diskusiju video. Rakstu kvalitātes ziņā man patīk labāk sportazinas lapa, kur arī vismaz par NBA ir krietni vairāk rakstu un daudz labāk uzrakstīti... Arī pati lapa nav caur dirsu izvilkta, bet ir skaisti noformēta ar mūsdienīgu un vienkāršu dizainu... Diemžēl tajā lapā atkal komentāros ir pilnīgs kapa klusums, tāpēc nav interesanti tur uzturēties, tik vien kā papildus kādu rakstu izlasīt... Ja varētu šos abus portālus apvienot to labākās īpašības, tas būtu perfekti!

  +1 [+] [-]

, 2019-07-30 12:14, pirms 5 gadiem
Par labākiem sportistiem ir interesanti uzzinãt ne tikai tehniskos rezultãtus.
Bet arï viñu dzîves veidu, ikdienu, dzimtas saknes, kas viñus veidojuśas k personîbas.
Par Gulbi Vél zinãm samérã daudz. Par Porziñği, braãłiem Bernatiem, Dukuriem, vél vienu otru! Bet Ko més zinãm par Sevastovu. Ostapenko? Gandrîz neko! Vai nevar sarunåt kādu mãjas interviju,aibraukt pie Nastjas kaut uz Vîni. Vai viñas IR tik nepieejamas? Pie Porziñğa taću pat uz Ñujorku brauca!

     [+] [-]

, 2019-07-30 12:29, pirms 5 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Par labākiem sportistiem ir interesanti uzzinãt ne tikai tehniskos rezultãtus.
Bet arï viñu dzîves veidu, ikdienu, dzimtas saknes, kas viñus veidojuśas k personîbas.
Par Gulbi Vél zinãm samérã daudz. Par Porziñği, braãłiem Bernatiem, Dukuriem, vél vienu otru! Bet Ko més zinãm par Sevastovu. Ostapenko? Gandrîz neko! Vai nevar sarunåt kādu mãjas interviju,aibraukt pie Nastjas kaut uz Vîni. Vai viñas IR tik nepieejamas? Pie Porziñğa taću pat uz Ñujorku brauca!
Jāni, laikam jau visam apakšā ir finanses- intervijas ir laba lieta, bet, kurš par tām maksās, ja tās nav sportistu pašreklamas? Taču lai arī kāda un cik saturiski dziļa būtu intervija, tā būs tikai daļa un fragmenti no realitātes, ko sporta draugi varbūt gribētu uzzināt un saprast.
Manuprāt liela iespēja ir līdzjutējiem iegūt informāciju par sportistu dzīvesveidu arī viņu darba laikā- tos vērojot darbībā vai sacensībās. No tām var izlobīt nereti krietni vairāk, nekā daiļrunīgās intervijās. Vajag tikai rakt un analizēt uzzināto. Protams, ir lietas, ko var pateikt intervijā, bet nevar ar savu darbību, taču iespēju domāt un noprast tas neizslēdz.

     [+] [-]

, 2019-07-30 12:47, pirms 5 gadiem
Ir lietas, ko sporta laukuma vérojot neko nekad neuzzinãt! Par dzimtu, ģimeni.
Par Porziñği, Dukuri, Bernãtiem ir bijuśas sarunas AR viñu vecãkiem!
Vai Nastja, Jełena uzraduśås no nekurienes!
Pie Neilandes savã laikã ir braukts uz Dubultiem mãjãs. Kãrtîgai sarunai vajag vismaz pãris stundas. Kãdreiz bija saruna AR RBI, bet vêl ilgãka ar viña sievu. Tad uzzini daudz ko, ko nekad neuzzinãsi no tribînes, vai îsã intervija pie laukuma.

     [+] [-]

, 2019-07-30 12:57, pirms 5 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Ir lietas, ko sporta laukuma vérojot neko nekad neuzzinãt! Par dzimtu, ģimeni.
Par Porziñği, Dukuri, Bernãtiem ir bijuśas sarunas AR viñu vecãkiem!
Vai Nastja, Jełena uzraduśås no nekurienes!
Pie Neilandes savã laikã ir braukts uz Dubultiem mãjãs. Kãrtîgai sarunai vajag vismaz pãris stundas. Kãdreiz bija saruna AR RBI, bet vêl ilgãka ar viña sievu. Tad uzzini daudz ko, ko nekad neuzzinãsi no tribînes, vai îsã intervija pie laukuma.
Pēc daudzu ģeniālās loģikas, tās būtu tenkas, kas SC nepiedien. Ja jau tenkas pat ir neliela negatīvisma pieskaņa šajā rakstā, kas manuprāt ir pilnīgi pamatota, ņemot vērā pēdējos Gulbja rezultātus, tad ir skaidrs, ka šito jūtīgo knariņu masu nekādīgi neapmierināsi.

  +1 [+] [-]

, 2019-07-30 14:41, pirms 5 gadiem
Intervijas būtu ļoti labs saturs. Taču tām vajadzētu būt saturīgām. Tās, ko esmu lasījis sc ir vai nu atbildes uz triviāliem jautājumiem, vai intervijas, kurās jūtama intervētāja vēlme risināt savus personiskos aizvainojumus pret sportistiem. Nav brīnums, ka šādiem intervētājiem, kas vai nu nav pietiekami profesionāli, vai nu vienkārši risina savu personīgo konfliktu, sportisti atsaka. Tas nav nemaz tikai finansējuma jautājums.
Patiesībā intervija ir liela māksla. Labai intervijai ir ilgi un pamatīgi jāgatavojas. Jābūt arī emocionāli inteliģentam, lai sportists atraisītos un neatbildētu tikai standartfrāzes. Reti kurš (pat profesionāls žurnālists) ir labs intervētājs. No latviešiem, tiem, kas ir intervējuši sportistus, varu pieminēt Puči, lai gan viņš arī dažreiz mēdz haltūrēt.
Ja ne par sportu, bieži klausos Poznera intervijas. Viņš ir viens no šīs profesijas etaloniem manā skatījumā.

     [+] [-]

, 2019-07-30 15:16, pirms 5 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Par labākiem sportistiem ir interesanti uzzinãt ne tikai tehniskos rezultãtus.
Bet arï viñu dzîves veidu, ikdienu, dzimtas saknes, kas viñus veidojuśas k personîbas.
Par Gulbi Vél zinãm samérã daudz. Par Porziñği, braãłiem Bernatiem, Dukuriem, vél vienu otru! Bet Ko més zinãm par Sevastovu. Ostapenko? Gandrîz neko! Vai nevar sarunåt kādu mãjas interviju,aibraukt pie Nastjas kaut uz Vîni. Vai viñas IR tik nepieejamas? Pie Porziñğa taću pat uz Ñujorku brauca!
SC.com nu dien neatceros, ka būtu braucis uz Ameriku pie KP! Tā bija Sporta Studija.

Uz ātro atradu divas lielākas intervijas ar Sevastovu:
https://www.facebook.com/watch/?v=2...
https://www.youtube.com/watch?v=9z8...

Par Ostapenko laikam šī:
https://www.youtube.com/watch?v=yLl...

Tādas filmas, kur brauc uz mājām utt, jau vispār par dažiem tik uztaisītas.

     [+] [-]

, 2019-07-30 15:29, pirms 5 gadiem
Ja runājam par SC "dzeltenumu", tad tomēr laikam ir ne gluži tā.
Piemēram ir masmēdekļi, kuri raksta par Ostapenko attiecībām ar Karašausku (neko sev! tāds tādu atrod!), kamēr SC par to tomēr neraksta neko. Un pareizi dara!

     [+] [-]

, 2019-07-30 22:52, pirms 5 gadiem
JoKaLeMeNe rakstīja: Ja runājam par SC "dzeltenumu", tad tomēr laikam ir ne gluži tā.
Piemēram ir masmēdekļi, kuri raksta par Ostapenko attiecībām ar Karašausku (neko sev! tāds tādu atrod!), kamēr SC par to tomēr neraksta neko. Un pareizi dara!
Svētdienas vakarā Ostapenko nopublicēja identisku Instagram stāstu ar Latvijas izlases futbolistu Artūru Karašausku, kurš pirmdien treniņā rūpējās par tenisistes somu nešanu.
Ostapenko arī "US Open" tūrē varētu strādāt ar...