Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Lakers" zaudē Milvoki, Sendersam karjeras labākais mačs

Rolands Eliņš

"Lakers" zaudē Milvoki, Sendersam karjeras labākais mačs
Stīvs Nešs un Montei Eliss
Foto:AP/Scanpix

Nacionālajā basketbola asociācijā šonakt uzvaru izcīnījusi Milvoki „Bucks” vienība, kura mājās, pateicoties sava gados jaunā centra Lerija Sendersa lieliskajam sniegumam, ar 113:103 apspēlējusi Losandželosas „Lakers”. Savukārt Dalasas „Mavericks” ar 25 punktu starpību piekāpās Indianas „Pacers” ar Polu Džordžu priekšgalā.

Ņemot vērā „Lakers” uzbrucējs Meta Vorlda Pīsa savainojumu, šonakt pamatsastāvā devās Džodijs Mīkss, bet kopumā treneris Maiks D`Antoni izmantoja tikai astoņus spēlētājus, kamēr „Bucks” treneris Džims Boilans saspringtajā mačā atrada laiku laukumā sūtīt 11 basketbolistus, līdz ar to spēles galotnē „Bucks” līderi bija nedaudz svaigāki un Montei Elisa palīdzību spēja ceturtās ceturtdaļas vidū izrauties 10 punktu vadībā, kuru noturēja arī līdz spēles beigām (113:103), bet Kobe Braients pēc spēles no komandas ģērbtuvēm prom devās ar kruķu palīdzību kreisās pēdas sāpju dēļ. Viņš pats gan pārvietojās bez mazākajām sāpju pazīmēm un apgalvoja, ka ar viņa veselību viss kārtībā.

To pierādīja arī Braienta nospēlētās 36 minūtes, kurās viņš guva 30 punktus, šobrīd tikai par četriem punktiem atpaliekot no Vilta Čemberleina NBA visu laiku rezultatīvāko spēlētāju sarakstā. Taču šonakt par mača varoni kļuva pavisam cits spēlētājs, turklāt tāds, no kura tas nez vai tika sagaidīts. „Bucks” 24 gadus vecais centrs Lerijs Senderss droši stājās pretī Dvaitam Hovardam un guva 21 punktu, realizējot astoņus no saviem 11 metieniem pa grozu. Senderss, kurš ir šosezon labākais metienu bloķētājs NBA (vidēji spēlē 3 bloki), savāca arī 13 atlēkušās bumbas un spēli pabeidza ar lielisku +/- rādītāju plus 22. Sendersa 21 gūtais punkts bija viņa labākais rādītājs karjerā.

Savukārt „Lakers” centrs Dvaits Hovards, lai arī savāca double-double (15+15), atkal bija pagalam neprecīzs no soda metienu līnijas (3/10). „Lakers” šis zaudējums gan neliedz saglabāt astoto vietu Rietumu konferencē, taču to var pazaudēt pavisam drīz, ņemot vērā, ka ceturtajā ceturtdaļā savainojuma dēļ nespēlēja Stīvs Nešs. Tikmēr „Bucks” savu astoto vietu Austrumu konferencē saglabā diezgan pārliecinoši, par septiņām uzvarām apsteidzot „76ers”. Šonakt „Bucks” sastāvā visi pieci pamatsastāva spēlētāji guva vairāk par 15 punktiem, arī Brendons Dženingss, kurš iepriekš sūdzējās par nosēdināšanu uz rezervistu soliņa vakardienas spēles otrajā puslaikā.

Rietumu konference

V.KomandaU-Z%Sērija
1.Sanantonio „Spurs”54-17.7611U
2.Oklahomas „Thunder”53-19.7363U
3. Losandželosas „Clippers”49-23.6811U
4.Denveras „Nuggets”49-24.6712Z
5.Memfisas „Grizzlies”47-24.6622Z
6.Goldensteitas „Warriors”41-32.5621Z
7.Hjūstonas „Rockets”39-32.5491Z
8.Losandželosas “Lakers”37-36.5071Z
9.Jūtas „Jazz”36-36.5002U
10.Dalasas „Mavericks”35-37.4861Z

”Pacers” trešajā ceturtdaļā sagrauj „Mavericks”

Dalasas „Mavericks” šīs nakts spēlē bija iespēja beidzot atgriezt neitrālu uzvaru bilanci, kas dotu viņiem iespēju tikt vaļā no savām bārdām, kuras „Mavericks” spēlētāji apņēmušies nedzīt, līdz nesasniegs kāroto. Viņi bija pat uzaicinājuši frizieri uz spēli pret „Pacers”, taču viņa pakalpojumi izrādījās nevajadzīgi, jo pēc samērā līdzīga pirmā puslaika trešo ceturtdaļu „Pacers” uzsāka ar izrāvienu 20:5, astoņus no šiem punktiem gūstot Polam Džordžam. Ceturtdaļā kopā „Pacers” bija pārāka ar 34:17, iegūstot pārsvaru 75:58, kuru spēles noslēdzošajā ceturtdaļā spēja vēl palielināt un svinēja uzvaru ar 103:78.

24 punktus uzvarētāju rindās guva Pols Džordžs, kā arī savāca astoņas atlēkušās bumbas un sešas rezultatīvas piespēles, taču par galveno „Pacers” uzvaras iemeslu kļuva viņu sniegums aizsardzībā. „Mavericks” grozam uzbruka ar tikai 38% precizitāti un zem groziem spēja izcīnīt tikai 34 atlēkušās bumbas pret „Pacers” 55. 21 punktu „Mavericks” rindās guva Dirks Novickis.

„Mūsu spēle aizsardzībā kļūst arvien labāka un labāka,” atzīst „Pacers” treneris Frenks Vogels, „esmu ļoti lepns, redzot savus puišus spēlei noskaņojamies tik rūpīgi kā pašreiz un redzot viņu disciplīnu aizsardzībā.”

„Pacers” šī bija otrā uzvara izbraukumā pa Rietumu konferenci, kurš vakar sākās Hjūstonā un parīt un aizparīt turpināsies Fīniksā un Losandželosā (pret „Clippers”). "Pacers" šobrīd atrodas sīvā cīņa ar "Knicks" par otro vietu Austrumu konferencē, taču "Pacers" ir daudz grūtāks atlikušo spēļu kalendārs, tiesa, viņu nākamie pretinieki „Suns” šonakt piedzīvoja zaudējumu pret Sakramento „Kings” (103:117) un ar 23 uzvarām 73 spēlēs atrodas pēdējā vietā Rietumu konferencē.

NBA spēļu rezultāti

KomandasRezultātsRezultatīvākie
Lakers-Bucks103:113Braients 30 Senderss 21
Pacers-Mavericks103:78Džordžs 24 Novickis 21
Kings-Suns117:103Kazinss 34 Skola 25

Austrumu konference

V.KomandaU-Z%Sērija
1.Miami „Heat”56-15.7891Z
2.Indianas „Pacers”46-27.6303U
3.Ņujorkas „Knicks”44-26.6296U
4.Bruklinas „Nets”42-29.5922U
5.Čikāgas „Bulls” 39-31.5573U
6.Atlantas „Hawks” 40-32.5561U
7.Bostonas „Celtics”36-34.5215Z
8.Milvoki „Bucks”35-36.4934Z
9.Filadelfijas „76ers”28-43.3941U
10.Vašingtonas „Wizards”26-45.3661Z

Dienas izcilnieki

SpēlētājsKomandaKategorija
Demarkuss Kazinss„Kings”34punkti
Dvaits Hovards„Lakers”15atlēkušās bumbas
Kendels Māršals„Suns”10rez. piespēles
Dvaits Hovards„Lakers”3bloki
Ersans Iljasova„Bucks”4pārtvertas bumbas
Aizeja Tomass„Kings”3tālmetieni

Izmantotie resursi:
NBA.com
ESPN: The Worldwide Leader In Sports

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-03-29 08:11, pirms 11 gadiem
Nedaudz sāk piegriezties tie viņu zaudējumi, neko vairāk kā 1 uzvaru nespēj uzcīnīt, lielākas ir zaudējumu sērijas nekā uzvaru

  -1 [+] [-]

, 2013-03-29 08:16, pirms 11 gadiem
Nu kur it tas vakardienas pokemons, kurš teica, ka Lakers soļo tālāk. Nekur viņi nesolo, kopējot It's all about #24 vakardienas teikto, par šodienu varētu teikt tā:
Mamba visu noraka, LAL lūzero tālāk, vai playoff tiks, tas jau ir stipri apšaubāmi, būs pamatīgi jāsaņemas, kritums nav jūtams, tiek pieturēts visas sezonas laikā piekoptais lūzerisms, playoff 1.kartā SA izvaros LAL visos caurumos

  -3 [+] [-]

, 2013-03-29 08:28, pirms 11 gadiem
Karma is b!tch. Kas vakar ļauni priecājās ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2013-03-29 09:01, pirms 11 gadiem
Prieks, ka Mavs ar tomēr zaudēja. Sanders vienkārši piesmēja Gazeli ... D'Antoni ir āksts. Gazols visu spēli taisa mēslus aizsardzībā, bet viņam vēl dod spēlēt.

Skatoties uz LAL kalendāru - nezinu gan vai tiks PO. Ja Bucks nevar uzvarēt, tad neredzu nekādu iespēju cīnīties ar labākiem. Cerams, ka kļūdos. Lietderīgāk būtu paņemt no D-Līgas fārma kādus 3-4 sūros atlētus un laist tos laukumā. Rezultāti nebūtu sliktāki. Pie tam, liekas, ka LA fārms spēlē tīri labi pēdejā laikā.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-29 09:03, pirms 11 gadiem
Domāju, ka Lakers tiks play-off bet cīnīties pret SPURS vai THUNDER tā kā viņi to dara pēdējās pāris spēles nav cerību. 0-4 sērijā būs garantēts.

Šodien centru duelī Sanders iznīcināja Hovardu. Nesaprotu vai tas ir trenera uzstādījums vai Howards par visām vārītēm mēģina tikt pie def. reb. bet acīs krita epizodes kur Milvokī spēlētāji īpaši jau Sanderss meta precīzus pustālos un priekšā vienēr bija Howards kurš slinkoja izdarīt soli uz priekšu lai vismaz kaut kādā mērā traucētu metieniem. Aizsardzībā Dvaits šodien spēlēja ļoti neapmierinoši.

Braients kā vienmēr daudz punktu kuri mijās ar lielu skaitu pilnīgi nepamatotu metienu cauri roku mežam, daudz kļūdu un vietām ilgu vazāšanos ar bumbu rokās bez nekādas darbības (šodien tas nebija tik uzskatāmi).
Nu lai veicas. Plejofs bez L.A nav plejofs, cerams, ka tomēr noturēsies vismaz astotajā vietā.

     [+] [-]

, 2013-03-29 09:07, pirms 11 gadiem
One Man Show! rakstīja: Prieks, ka Mavs ar tomēr zaudēja. Sanders vienkārši piesmēja Gazeli ... D'Antoni ir āksts. Gazols visu spēli taisa mēslus aizsardzībā, bet viņam vēl dod spēlēt.

Skatoties uz LAL kalendāru - nezinu gan vai tiks PO. Ja Bucks nevar uzvarēt, tad neredzu nekādu iespēju cīnīties ar labākiem. Cerams, ka kļūdos. Lietderīgāk būtu paņemt no D-Līgas fārma kādus 3-4 sūros atlētus un laist tos laukumā. Rezultāti nebūtu sliktāki. Pie tam, liekas, ka LA fārms spēlē tīri labi pēdejā laikā.
Kāpec prieks? Tavas subjektīvās domas ?

  -1 [+] [-]

, 2013-03-29 09:14, pirms 11 gadiem
Ricky#9 rakstīja: Kāpec prieks? Tavas subjektīvās domas ?
Nesaprotu, kāpēc man būtu jāpamato vēl savs prieks par to, ka Mavs nokāsa. Tas itkā būtu jāsaprot. Katra LAL konkurenta uz PO zaudējums man ir labas ziņas.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-29 09:16, pirms 11 gadiem
Kobe traumēts, redzēs cik nopietni viss izvērtīsies, turpmākais kalendārs ir sarežģītāks Leikeriem, bet 6 mājas spēles pret trijām viesos domāju izkārtos iekļūšanu izslēgšanas spēlēs. Neredzu, ka Leikeri būtu īpaši vājāki bez kobes kā ar viņu.
Dallasai vajadzēja uzvaru šodien, tagad šiem būs grūti tikt astotniekā, vajag uzvaru sēriju.

  -3 [+] [-]

, 2013-03-29 09:21, pirms 11 gadiem
Marchelitto rakstīja: Kobe traumēts, redzēs cik nopietni viss izvērtīsies, turpmākais kalendārs ir sarežģītāks Leikeriem, bet 6 mājas spēles pret trijām viesos domāju izkārtos iekļūšanu izslēgšanas spēlēs. Neredzu, ka Leikeri būtu īpaši vājāki bez kobes kā ar viņu.
Dallasai vajadzēja uzvaru šodien, tagad šiem būs grūti tikt astotniekā, vajag uzvaru sēriju.
Nekas viņam tur traks nav Kobem, domāju, ka spēlēs. Tu neredzi, kā LAL būtu vājāki bez Kobes - loģiski, bez Kobes LAL aizvadījuši tikai 3 spēles. Paredzēt to nevar, bet ja zaudēs Kobi uz šīm atlikušajām spēlēm - par PO var aizmirst.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-29 09:42, pirms 11 gadiem
One Man Show! rakstīja: Nekas viņam tur traks nav Kobem, domāju, ka spēlēs. Tu neredzi, kā LAL būtu vājāki bez Kobes - loģiski, bez Kobes LAL aizvadījuši tikai 3 spēles. Paredzēt to nevar, bet ja zaudēs Kobi uz šīm atlikušajām spēlēm - par PO var aizmirst.
Es domāju arī tos momentus kad viņš sēž uz soliņa, šodien kā reiz bija kārtējā pēle kad Lakers nospēlēja ne sliktāk tajos momentos kad kobe atpūtās. Bez Kobes varbūt būtu grūtāk, bet tik vai tā visdrīzāk iekļūtu.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-29 09:45, pirms 11 gadiem
One Man Show! rakstīja: Nesaprotu, kāpēc man būtu jāpamato vēl savs prieks par to, ka Mavs nokāsa. Tas itkā būtu jāsaprot. Katra LAL konkurenta uz PO zaudējums man ir labas ziņas.
Es par to, lai PO tiek tiešam tie kas ar savu spēli ir pelnījuši. Pagaidam es LAL neredzu ka PO dalībnieci. Jūs Lakers fani vienmēr uzmetat lūpu, ka kāds pasaka ka šosezon LAL ir pilnīgi nekadi jeb ļoti vidēji. Nevar paļauties uz citām komandām, pašiem LAL jasaņemās lai tiktu PO, neviss jacer uz Jazz un Mavericks neveiksmem.

  -1 [+] [-]

, 2013-03-29 10:06, pirms 11 gadiem
Ricky#9 rakstīja: Es par to, lai PO tiek tiešam tie kas ar savu spēli ir pelnījuši. Pagaidam es LAL neredzu ka PO dalībnieci. Jūs Lakers fani vienmēr uzmetat lūpu, ka kāds pasaka ka šosezon LAL ir pilnīgi nekadi jeb ļoti vidēji. Nevar paļauties uz citām komandām, pašiem LAL jasaņemās lai tiktu PO, neviss jacer uz Jazz un Mavericks neveiksmem.
Protams, ka pašiem jāuzvar arī, bet Mavs un Jazz zaudot - dod lielāku iespēju. Redz, LAL nav pelnījuši, bet nesenie čempioni Mavs ir? Kura komanda tiks - tā arī būs pelnījusi to, ko sasniegusi.

  -1 [+] [-]

, 2013-03-29 10:15, pirms 11 gadiem
Marchelitto rakstīja: Es domāju arī tos momentus kad viņš sēž uz soliņa, šodien kā reiz bija kārtējā pēle kad Lakers nospēlēja ne sliktāk tajos momentos kad kobe atpūtās. Bez Kobes varbūt būtu grūtāk, bet tik vai tā visdrīzāk iekļūtu.
Heat rezervisti arī labi mēdz aizvadīt spēles, labāk pat kā starta 5nieks, bet vai tāpēc kāds apšauba to, ka bez viņiem Heat netiktu PO? Neviens manuprāt.

Kobem ir otrs labākais +/- rādītājs iekš LAL. Vissliktākie rādītaji šajā kategorijā ir visiem LAL rezervistiem.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-29 10:47, pirms 11 gadiem
One Man Show! rakstīja: Protams, ka pašiem jāuzvar arī, bet Mavs un Jazz zaudot - dod lielāku iespēju. Redz, LAL nav pelnījuši, bet nesenie čempioni Mavs ir? Kura komanda tiks - tā arī būs pelnījusi to, ko sasniegusi.
Vispar es par Jazz un tāpec, ka viņiem sastāvs pilnīgi nekads pēc papīra, salīdzot ar Lakers. Lakers draud Mavs liktenis, ja nesāks domāt par nākotni, jo Braients jaunāks nepaliks, Nešs jau drīz beigs karjeru, Peace noteikti antiprogresē u.t.t.

  -1 [+] [-]

, 2013-03-29 10:54, pirms 11 gadiem
One Man Show! rakstīja: Prieks, ka Mavs ar tomēr zaudēja. Sanders vienkārši piesmēja Gazeli ... D'Antoni ir āksts. Gazols visu spēli taisa mēslus aizsardzībā, bet viņam vēl dod spēlēt.

Skatoties uz LAL kalendāru - nezinu gan vai tiks PO. Ja Bucks nevar uzvarēt, tad neredzu nekādu iespēju cīnīties ar labākiem. Cerams, ka kļūdos. Lietderīgāk būtu paņemt no D-Līgas fārma kādus 3-4 sūros atlētus un laist tos laukumā. Rezultāti nebūtu sliktāki. Pie tam, liekas, ka LA fārms spēlē tīri labi pēdejā laikā.
Prieks, ka lakers balagāns zaudēja, jātur īkšķi lai mavs viņus izmet no PO zonas

  -1 [+] [-]

, 2013-03-29 10:54, pirms 11 gadiem
Ricky#9 rakstīja: Vispar es par Jazz un tāpec, ka viņiem sastāvs pilnīgi nekads pēc papīra, salīdzot ar Lakers. Lakers draud Mavs liktenis, ja nesāks domāt par nākotni, jo Braients jaunāks nepaliks, Nešs jau drīz beigs karjeru, Peace noteikti antiprogresē u.t.t.
Par LAL pārbūvi vari neuztraukties, jo tā ir vieta, kur zvaigznes spēlēs vienmēr. Varbūt būs kādi kritumi, bet ne ilgāk par 1-2 sezonām.

  -1 [+] [-]

, 2013-03-29 10:54, pirms 11 gadiem
Ricky#9 rakstīja: Vispar es par Jazz un tāpec, ka viņiem sastāvs pilnīgi nekads pēc papīra, salīdzot ar Lakers. Lakers draud Mavs liktenis, ja nesāks domāt par nākotni, jo Braients jaunāks nepaliks, Nešs jau drīz beigs karjeru, Peace noteikti antiprogresē u.t.t.
beidzot kāds ir mani sapratis +1
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-29 11:17, pirms 11 gadiem
One Man Show! rakstīja: Par LAL pārbūvi vari neuztraukties, jo tā ir vieta, kur zvaigznes spēlēs vienmēr. Varbūt būs kādi kritumi, bet ne ilgāk par 1-2 sezonām.
Pilnīgi piekrītu. Pie tam vel jau nav teikts, ka Lakers nepamodīsies no krituma ši gada play off. Ja komandā ir tādas zvaigznes tad arī SPURS var būt pa zobam, tik kaut kas ir jāaina, iespējams, ka trenera nomaiņa prasās visdrīzāk, neprātīgi būtu pirm plejofa bet kas zin kā viss iegrieztos.
Episks būtu Lakers-Heat fināls. Bet tad gan mēs būtu pretējās barjeras pusēs.

     [+] [-]

, 2013-03-29 11:24, pirms 11 gadiem
Marchelitto rakstīja: Pilnīgi piekrītu. Pie tam vel jau nav teikts, ka Lakers nepamodīsies no krituma ši gada play off. Ja komandā ir tādas zvaigznes tad arī SPURS var būt pa zobam, tik kaut kas ir jāaina, iespējams, ka trenera nomaiņa prasās visdrīzāk, neprātīgi būtu pirm plejofa bet kas zin kā viss iegrieztos.
Episks būtu Lakers-Heat fināls. Bet tad gan mēs būtu pretējās barjeras pusēs.
Es uzskatu, ka abu D'Antoni aiztriekšana dotu pozitīvu lādiņu komandai. Es nezinu, tur būtu komandā jāņem kāds tirāns. Tāds vīrs, lai Hovardam ceļi ļodzās, kad jārunā ar treneri. Savādāk tas bērns jau apnicis mūždien ar savu rotaļāšanos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-03-29 11:35, pirms 11 gadiem
One Man Show! rakstīja: Es uzskatu, ka abu D'Antoni aiztriekšana dotu pozitīvu lādiņu komandai. Es nezinu, tur būtu komandā jāņem kāds tirāns. Tāds vīrs, lai Hovardam ceļi ļodzās, kad jārunā ar treneri. Savādāk tas bērns jau apnicis mūždien ar savu rotaļāšanos.
Bija moments strap Braunu un Antoniju, kad komandu vadīja asistents ja neamldos, un ja atmiņa neviļ tad zaudēto uzvarēto spēļu bilance bija vairāk kā pozitīva. Acīmredzot tā nav D'Antonija komanda, Leikeriem ir labi aizsargi, tas pats Howards jau skaitās neslikts, bet kompozīcijā sanāk riktīga caurstaigājamā sēta. Doāju ka var ielikt uz dullo kādu un sliktāk nebūs. Nav jau slikts tas treneris, bet nav šai komandai paredzēts.

     [+] [-]

, 2013-03-29 11:38, pirms 11 gadiem
Marchelitto rakstīja: Bija moments strap Braunu un Antoniju, kad komandu vadīja asistents ja neamldos, un ja atmiņa neviļ tad zaudēto uzvarēto spēļu bilance bija vairāk kā pozitīva. Acīmredzot tā nav D'Antonija komanda, Leikeriem ir labi aizsargi, tas pats Howards jau skaitās neslikts, bet kompozīcijā sanāk riktīga caurstaigājamā sēta. Doāju ka var ielikt uz dullo kādu un sliktāk nebūs. Nav jau slikts tas treneris, bet nav šai komandai paredzēts.
Nē jebkuru ar nevar. Jebkurš netiks galā ar tik skaļiem uzvārdiem. Slouns būtu bijis ideāls variants. Protams aiz Fila, bet nu šis pats vairs negrib.

  -1 [+] [-]

, 2013-03-29 11:48, pirms 11 gadiem
One Man Show! rakstīja: Nē jebkuru ar nevar. Jebkurš netiks galā ar tik skaļiem uzvārdiem. Slouns būtu bijis ideāls variants. Protams aiz Fila, bet nu šis pats vairs negrib.
Slouns manā uztverē ir liels manipulators, kas bieži aizpēlējas un sajauc gaisu, atmosfēru komandā, nav izslēgts, ka lielais bēbis nesāktu niķoties kā pret Van Gandiju savulaik, arī Pau un MWP nav tās spēcīgākās nervu šunas. Ja jau tāds vīrs kā Kiriļenko tika salauzts Sloana vadībā un sāka sūdzēties tad jau tā varēja būt arī ar Lakeru līderiem. Treneris kurš izbrauca uz JAZZ zelta paaudze muguras.

Fils kā jau Fils, nevienam nevar būt šaubu kam bija jāvada Lakers tīms šogad.

Ja pafantazēt, tad es iedomātos Antonija vietā - OKC, MIN, protams SAS koučus. Arī Spolestra lai kā tiek kritizēts varētu uzņemties vadību. Sekojot līdz katrai HEAT spēlei bieži esmu manījis,ka minūtes pārtraukumi un spēles manieres maiņas pēc tiem liek domāt - Ērikam ir taktikas un stratēģijas viltības kabatā, Pets Railijs jau kuru katru neliks vadīt savu komandu.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-29 11:59, pirms 11 gadiem
kobe.james rakstīja: Tādā finālā es neko episku toč nesaskatu. 4-0 vienos vārtos.
Spēlējot kā šodien JĀ, bet ja tiktos finālā tad jau Lakeri rādītu pavisam citu spēli un tas ir iespējams. Episks fināls tas būtu priekš manīm, jo visus gadus no brīža kad sekoju LBJ spēlei uzskatu ka tieši KB ir galvenais konkurents par labāko veci līgā. Ne Durants, ne Rouzs ne kāds cits, bet tieši Kobe un gribas lai viņam izdodas, jo ir gandarījums vērot kā šie divi cinās un kā tie tiek apspriesti, aprieti un glorificēti šo gadus no nba fanu puses. Ceras KD arī vel pieliks meistarībā, jo uz doto mirkli Lebronam kā MVP nav konkurentu.

  -2 [+] [-]

, 2013-03-29 12:46, pirms 11 gadiem
Howards ar savu ma*ku Gazeli vienkārši katastrofāli spēlē defā. Kobe vienīgais spēlē abos laukuma galos kā pieklājas. Būtu es treneris, norautu malā Gazeli un.liktu Hillu spēlēt, tikai žēl, ka trauma...

  -2 [+] [-]

, 2013-03-29 13:00, pirms 11 gadiem
It's all about #24 rakstīja: Howards ar savu ma*ku Gazeli vienkārši katastrofāli spēlē defā. Kobe vienīgais spēlē abos laukuma galos kā pieklājas. Būtu es treneris, norautu malā Gazeli un.liktu Hillu spēlēt, tikai žēl, ka trauma...
Hovards slikti nespēlē, viņš dara daudz. Gazele ir tas, kurš nevar vienkārši un arī Nešs nevar.

  -1 [+] [-]

, 2013-03-29 13:07, pirms 11 gadiem
It's all about #24 rakstīja: Howards ar savu ma*ku Gazeli vienkārši katastrofāli spēlē defā. Kobe vienīgais spēlē abos laukuma galos kā pieklājas. Būtu es treneris, norautu malā Gazeli un.liktu Hillu spēlēt, tikai žēl, ka trauma...
.vot žēl ,ka Tu neesi treneris.

  -1 [+] [-]

, 2013-03-29 14:17, pirms 11 gadiem
Kobi vajag noraut malaa vai ieraadiit vietu vinjam, metienos 6-20 un pelnīti sliktākais +- rādītājs komandā. Kobe saac beidzot spēlēt kaa komanda, nevis pluutiit paari 3 aizsargiem.

     [+] [-]

, 2013-03-29 14:27, pirms 11 gadiem
valjero rakstīja: Kobi vajag noraut malaa vai ieraadiit vietu vinjam, metienos 6-20 un pelnīti sliktākais +- rādītājs komandā. Kobe saac beidzot spēlēt kaa komanda, nevis pluutiit paari 3 aizsargiem.
Pēdejās sekundes rit un jāizdara metiens? Kam tad dot, ja visi nosegti. Labāk, lai Kobe met pāri 3 aizsargiem, nekā kļūdās dodot piespēli, vai dot mest kādam citam, kurš ne tuvu nespēj iemest sarežģītus metienus.

Pie tam 6-20? Likās, ka 6-17, nu labi, trīs metieni nav nekas. Kāpēc nepiemini 18-20 FT. Tas nozīmē, ka spēlējis ļoti agresīvi un daudz gājis uz grozu un nav izpildījis tālus metienus.

Šo procentu viņam grūti ir uzlabot, jo daudz bumba nonāk pie viņa, pēc tam, kad nav izdevusies saspēle un jāizdara izmisuma metiens.

     [+] [-]

, 2013-03-29 15:55, pirms 11 gadiem
It's all about #24 rakstīja: Howards ar savu ma*ku Gazeli vienkārši katastrofāli spēlē defā. Kobe vienīgais spēlē abos laukuma galos kā pieklājas. Būtu es treneris, norautu malā Gazeli un.liktu Hillu spēlēt, tikai žēl, ka trauma...
Pec lietotajvarda vien var noprast, kurs bus labakais pec tavam domam.