Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2880, Did:0, useCase: 3

Šveds: "Latvijas izlasē pazīstu daudzus puišus, talantīga komanda ar labu treneri"

Rolands Eliņš

Šveds: "Latvijas izlasē pazīstu daudzus puišus, talantīga komanda ar labu treneri"
Jānis Timma vēl "Zenit" sastāvā pret Alekseju Švedu
Foto: basket.fc-zenit.ru

Krievijas basketbola izlases aizsargs Aleksejs Šveds atzinīgi novērtējis savu nākamo pretinieci Latvijas izlasi un izteicies, ka pret to būs interesanti spēlēt Kristapa Porziņģa dēļ, savukārt Krievijas treneris Sergejs Bazarevičs norādīja, ka nu laiks sākt domāt par vieglākā astotdaļfināla pretinieka iegūšanu.

„Esam tikuši izslēgšanas spēlēs? Ļoti labi,” preses konferencē novērtēja Krievijas galvenais treneris Sergejs Bazarevičs. „Mums bija tāds mērķis, tagad nepieciešams doties tālāk, sākt domāt par to, kā iegūt pēc iespējas vieglāku ceļu izslēgšanas spēlēs. Patiesībā gan mūsu pieeja nākamajām spēlēm īpaši nemainīsies.”

„Par Alekseja Šveda traumu – sākumā izskatījās, ka viņš guvis savainojumu pēc satriekšanās ar pretinieku, skats bija nepatīkams,” turpināja Bazarevičs. „Taču Aleksejs vienmēr vēlas spēlēt. Izlaidām viņu atkal laukumā, un otrajā puslaikā viņš nospēlēja labi.”

Bazarevičs atzina, ka pret beļģiem gaidījis ļoti smagu cīņu un, lai gan vēlējies kļūdīties, tieši tāda arī bijusi. „Tā ir nestandarta komanda, katrs spēlētājs spēj iemest un sagādāt problēmas. Pašā sākumā mūsu komanda tika galā ar savu uzdevumu, bet to īsti nevar teikt par turpmākajām minūtēm. Mums arī traucēja vājā metienu realizēja. Taču tas nu ir aiz muguras, tagad jāgatavojas nākamajai spēlei pret Latviju,” sacīja Bazarevičs.

Savukārt Krievijas izlases līderis Aleksejs Šveds pēc uzvaras pār Beļģiju izteicās, ka vēlas palikt pirmajā vietā grupā arī pēc pēdējās kārtas: „Mēs gatavojamies katrai atsevišķai spēlei, un ļoti labi, ka ir iegūta bilance 3-0. Gribam iegūt pirmo vietu grupā.”

„Latvijas izlases sastāvā pazīstu daudzus puišus, esmu pret viņiem spēlējis,” sacīja Šveds. „Viņiem ir talantīga komanda ar labu treneri, kurš zina, kā komandai dot pašpārliecinātību. Tā ka būs grūti, neviens nevēlēsies zaudēt. Porziņģis? Lieliski, ka viņš spēlē, būs interesantāk.”

Šveds arī izteicās, ka fiziskajā ziņā jūtas ļoti labi un nesatraucas par spēļu laikiem un to biežumu: „Kāda starpība, kad spēlēt, divos vai piecos pēcpusdienā. Eiropas čempionātā daudzām komandām ir līdzīga situācija.”

Tikmēr Krievijas pieredzējušais spēlētājs Vitālijs Fridzons aicināja neaizrauties sajūsmā par garantēto vietu astotdaļfinālā: „Nesāksim tagad minēt savus pretiniekus, tāpat būs jāgatavojas ļoti nopietni. Rīt mūs sagaida ļoti sarežģīts mačs pret Latviju. Arī pret Beļģiju bija grūti, kā jau paredzējām. Spēles sākumā zaudējām, piekāpāmies viņu agresivitātei, bet nenolaidām rokas. Kāpēc man nekrīt metieni? Pagaidām nejūtu savu ritmu, neveicas. Tāpēc spēlējam uz tiem puišiem, kuriem sokas metieni. Pašam ir nedaudz nepatīkami, taču gan jau spēle aizies no rokas, tā gadās basketbolā.”

Izmantotie resursi:
https://www.championat.com/basketba...
https://www.championat.com/basketba...
https://www.championat.com/basketba...

1 2 3 72 komentāri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: ssnurks

  +4 [+] [-]

, 2017-09-04 21:45, pirms 7 gadiem
ssnurks rakstīja: Šveds sakurījies? Labu treneri?
Viņš jau labāk zinās pie tam, eirolīgas līmeņa treneris nav salikts, ko arī pierāda viņa vadītie klubi

  +2 [+] [-]

, 2017-09-04 21:49, pirms 7 gadiem
ssnurks rakstīja: Šveds sakurījies? Labu treneri?
tu labāks?

  +4 [+] [-]

, 2017-09-04 21:52, pirms 7 gadiem
Ir jau Bagijs labs-vienkārši brīžiem uzrauj dusma,kad viņš savāra tādus sūdus kā šodien 4/4 un gan jau pats nedaudz sabaidijās! Ne pa velti,viņš bija Telavivā. Problēma,ka soliņš bēdīgs, Vecvagara, Siliņa pietrukst,Mejeris!

  -2 [+] [-]

, 2017-09-04 21:57, pirms 7 gadiem
Kāds Eirolīgas līmeņa treneris, ja viņš tāds būtu, tad viņš jau sen būtu atradis darbu kādā laba līmeņa Eirolīgas komandā! Man Bagatskis nepatīk kā treneris, bet objektīvi vērtējot viņš ir vidusmēra Eiropas treneris, kas trenējis pāris labas, ne izcilas komandas
Real Rebel rakstīja: Viņš jau labāk zinās pie tam, eirolīgas līmeņa treneris nav salikts, ko arī pierāda viņa vadītie klubi

  +8 [+] [-]

, 2017-09-04 22:01, pirms 7 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Kāds Eirolīgas līmeņa treneris, ja viņš tāds būtu, tad viņš jau sen būtu atradis darbu kādā laba līmeņa Eirolīgas komandā! Man Bagatskis nepatīk kā treneris, bet objektīvi vērtējot viņš ir vidusmēra Eiropas treneris, kas trenējis pāris labas, ne izcilas komandas
Redzi, var nepatikt, bet viņš pastarīšus ir ievedis eirolīgā un ar NN salīdzinoši mazo budžetu un eirolīgas grandu fona spēja augstu aizspēlēties un izspiest maksimumu, tāpat viņa komandas ir rādījušas labu spēli....Pa lielam skatoties, viņam iet ar tā saucamajiem underdog komandām, spēj maksimumu izspiest...Starp citu, rīt mums spēle ir tieši pret vienu no viņa audzēkņiem - Hvostovu, paši krievi uzskata, ka tieši Bagatskis viņu ir pacēlis citā līmenī

  +1 [+] [-]

, 2017-09-04 22:03, pirms 7 gadiem
Es skatījos interviju ar Džordzeviču pēc Latvijas spēles-ļoti labs treneris, kas prata gan uzslavēt savējos, gan arī teica, ka vairāk sagaida pienesumu no otrā piecinieka! Necenšas nevienam mālēt acis ciet! Domāju, pret Lielbritāniju mūsu otrais piecinieks noteikti bija pelnījis nedaudz kritikas!

  +1 [+] [-]

, 2017-09-04 22:04, pirms 7 gadiem
Bagatskis pēc Lielbritānijas spēles teica, ka tajā komandā ir 4 viņa spēlētāji!
Real Rebel rakstīja: Redzi, var nepatikt, bet viņš pastarīšus ir ievedis eirolīgā un ar NN salīdzinoši mazo budžetu un eirolīgas grandu fona spēja augstu aizspēlēties un izspiest maksimumu, tāpat viņa komandas ir rādījušas labu spēli....Pa lielam skatoties, viņam iet ar tā saucamajiem underdog komandām, spēj maksimumu izspiest...Starp citu, rīt mums spēle ir tieši pret vienu no viņa audzēkņiem - Hvostovu, paši krievi uzskata, ka tieši Bagatskis viņu ir pacēlis citā līmenī

  +3 [+] [-]

, 2017-09-04 22:04, pirms 7 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Es skatījos interviju ar Džordzeviču pēc Latvijas spēles-ļoti labs treneris, kas prata gan uzslavēt savējos, gan arī teica, ka vairāk sagaida pienesumu no otrā piecinieka! Necenšas nevienam mālēt acis ciet! Domāju, pret Lielbritāniju mūsu otrais piecinieks noteikti bija pelnījis nedaudz kritikas!
Kurš mālē acis ciet? Daudz to piesauc Bagija sakarā, bet viņa intervijas lielākoties ir tiešas

  -2 [+] [-]

, 2017-09-04 22:05, pirms 7 gadiem
Ar kādām nozīmīgām uzvarām Bagijs kā treneris var lepoties???

Nekādām!!!

  -1 [+] [-]

, 2017-09-04 22:06, pirms 7 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Bagatskis pēc Lielbritānijas spēles teica, ka tajā komandā ir 4 viņa spēlētāji!
Gulbis vairāk tieši Hvostovu izcēla, jo bija nokrities pēc labās debijas pieaugušo basī

  +1 [+] [-]

, 2017-09-04 22:06, pirms 7 gadiem
ssnurks rakstīja: Ar kādām nozīmīgām uzvarām Bagijs kā treneris var lepoties???

Nekādām!!!
NN, Budivelnik, tās ir komandas, ar kuru sasniegumiem var lepoties

     [+] [-]

, 2017-09-04 22:07, pirms 7 gadiem
Nezinu, kad Buļs viņam uzdeva jautājumu Par otrā piecinieka spēli, viņš atbildèja diezgan diplomātiski!
Real Rebel rakstīja: Kurš mālē acis ciet? Daudz to piesauc Bagija sakarā, bet viņa intervijas lielākoties ir tiešas

     [+] [-]

, 2017-09-04 22:10, pirms 7 gadiem
Kā jau Tu teici, viņš ir labs treneris priekš underdog komandām,bet vai mūsu izlase tāda ir? Ja godīgi, tad es vēl joprojām pēc šīm trim spēlēm, neesmu sapratis uz ko īsti mēs esam spējīgi! Ļoti daudz spēlētāji spēlē saraustīti
Real Rebel rakstīja: NN, Budivelnik, tās ir komandas, ar kuru sasniegumiem var lepoties

  +1 [+] [-]

, 2017-09-04 22:16, pirms 7 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Kā jau Tu teici, viņš ir labs treneris priekš underdog komandām,bet vai mūsu izlase tāda ir? Ja godīgi, tad es vēl joprojām pēc šīm trim spēlēm, neesmu sapratis uz ko īsti mēs esam spējīgi! Ļoti daudz spēlētāji spēlē saraustīti
Tā ir šī sastāva problēma, ka trūkst konsekvences starp maiņām, īpaši tajos brīžos, kad Strēlnieks noiet no laukuma, jo tad sākas, es teiktu, neliels haoss, ne Bertānam, nedz Blūmam tā saspēle tik labi nevedas, nepieminēsim Šķēli....Tas ir pats sliktākais, vismaz manuprāt, jo uznākot otrā piecinieka spēlētājiem tā arī visa saspēle pazūd, es vēl saprastu, ja būtu kāds spēlētājs garajā galā pavilktu un spētu uz viņu nospēlēt, piemēram, šodien, ir otrais piecinieks laukumā, iedod postā Gražulim, tas bakstās un neko nevar, un pēdējās sekundēs Blūmam atmet, bet tajā pašā laikā ar Gražuli nav pilnīgi citas izspēles no saspēles vadītāja, es teiktu, ka pg trūkuma dēļ otrajam pieciniekam trūkst sasaites starp pozīcijām, man tāds viedoklis radies, skatoties spēles

     [+] [-]

, 2017-09-04 22:24, pirms 7 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Kā jau Tu teici, viņš ir labs treneris priekš underdog komandām,bet vai mūsu izlase tāda ir? Ja godīgi, tad es vēl joprojām pēc šīm trim spēlēm, neesmu sapratis uz ko īsti mēs esam spējīgi! Ļoti daudz spēlētāji spēlē saraustīti
Otrā pg trūkuma dēļ es arī neuztveru šo izlases sastāvu kā talantīgāko, kamēr Strēlniekam nav kvalitatīvas maiņas, tikmēr mums vienmēr būs problēmas, un tas nav pirmais čempis, kad mums tā ir
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-09-04 22:38, pirms 7 gadiem
kepka96, 22:25, pirms 8 minūtēm, ignorēt, atbildēt

ssnurks rakstīja: Šveds sakurījies? Labu treneri?

Sakurījies ir Valters ar saviem PSRS bezkonkurences apstākļos iegūtajiem tituliem un statistikas rādītājiem, nomelnojot šodienas spēlētājus un trenerus, tādejādi mēģinot sevi celt debesīs. Šodien pat tāds Šveds izskolotu to Valteru...

Tādas muļķības var rakstīt tikai puišelis,kurš nācis pasaulē tikai šajā gadsimtā.

     [+] [-]

, 2017-09-04 22:42, pirms 7 gadiem
Agrāk šajā pozīcijā mums bija tik izcili spēlētāji, gan Miglenieks, gan Štelmahers, gan savā ziņā arī Valters! Žēl, ka Valters bija tik pretīgs pēc sava rakstura, būtu normālāks vēl tagad spēlētu un būtu mums ļoti labs otrais saspēles vadītājs!
Real Rebel rakstīja: Otrā pg trūkuma dēļ es arī neuztveru šo izlases sastāvu kā talantīgāko, kamēr Strēlniekam nav kvalitatīvas maiņas, tikmēr mums vienmēr būs problēmas, un tas nav pirmais čempis, kad mums tā ir

  +1 [+] [-]

, 2017-09-04 22:44, pirms 7 gadiem
Stulbākais komentārs kādu jebkad esmu redzējis Tu labāk painteresējies cik tajā laikā viegli bija iekļūt PSRS izlasē un cik daudziem tas tā arī nekad neizdevās!
kepka96 rakstīja: Sakurījies ir Valters ar saviem PSRS bezkonkurences apstākļos iegūtajiem tituliem un statistikas rādītājiem, nomelnojot šodienas spēlētājus un trenerus, tādejādi mēģinot sevi celt debesīs. Šodien pat tāds Šveds izskolotu to Valteru...

  +1 [+] [-]

, 2017-09-04 22:45, pirms 7 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Agrāk šajā pozīcijā mums bija tik izcili spēlētāji, gan Miglenieks, gan Štelmahers, gan savā ziņā arī Valters! Žēl, ka Valters bija tik pretīgs pēc sava rakstura, būtu normālāks vēl tagad spēlētu un būtu mums ļoti labs otrais saspēles vadītājs!
Es drīzāk teiktu, ka Vecā savainojums mūs iegāza, tomēr Žalgira rindās labu sniegumu demonstrēja un sezonas sākumā arī bija labs....Pie tam, viņš tendēts uz caurgājienu, kas mums noderētu...

P.s. Neskaties Turcijas - Serbijas spēli? Tur tiesneši tādi klauni ir

     [+] [-]

, 2017-09-04 22:49, pirms 7 gadiem
Neskatos gan! Kāds tur rezultāts?
Bet jā, Tev ir taisnība, mums uzkrītoši trūkst otrā pg un trakākais, ka jauniešu izlasēs mums nav neviena talantīga pg!

     [+] [-]

, 2017-09-04 22:51, pirms 7 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Neskatos gan! Kāds tur rezultāts?
Bet jā, Tev ir taisnība, mums uzkrītoši trūkst otrā pg un trakākais, ka jauniešu izlasēs mums nav neviena talantīga pg!
78 - 72 serbi uzvar, bet nu tiesneši gribēja atkal serbus iegāzt, Bogdanovičam nosvilpj sodu, un iedot trīs soda metienus turkam, lai gan metiens izteikti pēc svilpes bija....Pēdējā minūte iet

     [+] [-]

, 2017-09-04 22:51, pirms 7 gadiem
Tu skatījies interviju ar Džordzeviču, kur viņš daudz runāja par slikto tiesāšanu un par FIBA organizaciju
Real Rebel rakstīja: Es drīzāk teiktu, ka Vecā savainojums mūs iegāza, tomēr Žalgira rindās labu sniegumu demonstrēja un sezonas sākumā arī bija labs....Pie tam, viņš tendēts uz caurgājienu, kas mums noderētu...

P.s. Neskaties Turcijas - Serbijas spēli? Tur tiesneši tādi klauni ir

  +1 [+] [-]

, 2017-09-04 22:52, pirms 7 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Tu skatījies interviju ar Džordzeviču, kur viņš daudz runāja par slikto tiesāšanu un par FIBA organizaciju
Es izlasīju, Mesina jau arī neko labās domās par FIBA nav + citi lieli treneri arī

  +1 [+] [-]

, 2017-09-04 22:53, pirms 7 gadiem
Es ceru, ka Serbi uzvarēs, turki man nekad nav simpatizejuši, ja nu vienīgi tad kad Turkoglu tajā izlasē spēlēja!
Real Rebel rakstīja: 78 - 72 serbi uzvar, bet nu tiesneši gribēja atkal serbus iegāzt, Bogdanovičam nosvilpj sodu, un iedot trīs soda metienus turkam, lai gan metiens izteikti pēc svilpes bija....Pēdējā minūte iet

     [+] [-]

, 2017-09-04 22:54, pirms 7 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Es ceru, ka Serbi uzvarēs, turki man nekad nav simpatizejuši, ja nu vienīgi tad kad Turkoglu tajā izlasē spēlēja!
uzvarēja jau, brīnos, ka atkal serbu līdzjutēji neskandēja Fiba Mafija

     [+] [-]

, 2017-09-04 22:55, pirms 7 gadiem
Nesaprotu, kam viņiem tas viss bija vajadzīgs, agrāk tiešām likās, ka viss ap basketbolu ir sakārtots!
Real Rebel rakstīja: Es izlasīju, Mesina jau arī neko labās domās par FIBA nav + citi lieli treneri arī

     [+] [-]

, 2017-09-04 22:55, pirms 7 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Nesaprotu, kam viņiem tas viss bija vajadzīgs, agrāk tiešām likās, ka viss ap basketbolu ir sakārtots!
Divu lietu dēļ - politika un nauda, FIBA vienkārši vēlas kā FIFA pelnīt, viņi var aizspēlēties tik tālu, ka SOK varētu dot priekšroku uleb, lai no eiropas izvirzītu izlases uz OS, bet nu es nezinu tad, kādus s.ūdus fiba būtu jāsavāra

     [+] [-]

, 2017-09-04 22:56, pirms 7 gadiem
FIBA ir pelnījusi tādu attieksmi, bet neizskatas, ka tur kaut kas varētu mainīties uz labo pusi!
Real Rebel rakstīja: uzvarēja jau, brīnos, ka atkal serbu līdzjutēji neskandēja Fiba Mafija

     [+] [-]

, 2017-09-04 22:58, pirms 7 gadiem
hokejists1188 rakstīja: FIBA ir pelnījusi tādu attieksmi, bet neizskatas, ka tur kaut kas varētu mainīties uz labo pusi!
Tak nemainīsies, viņus pat tiesas lēmumi nebaida, ka tika aizliegts viņiem šantažēt klubus, bet pat pēc tam pienāca draudu vēstules federācijām

     [+] [-]

, 2017-09-04 22:58, pirms 7 gadiem
Kādā ziņā politiski viņi mēģina ietekmēt?
Par naudu ir skaidrs, bet viņi nekad mūžā neizveidos neko konkurētspējīgu Eirolīgai!
Real Rebel rakstīja: Divu lietu dēļ - politika un nauda, FIBA vienkārši vēlas kā FIFA pelnīt

     [+] [-]

, 2017-09-04 23:00, pirms 7 gadiem
Es tikai ceru, ka Eiroliga kļūs tikai spēcīgāka pēc visam šim peripetijām
Real Rebel rakstīja: Tak nemainīsies, viņus pat tiesas lēmumi nebaida, ka tika aizliegts viņiem šantažēt klubus, bet pat pēc tam pienāca draudu vēstules federācijām

     [+] [-]

, 2017-09-04 23:01, pirms 7 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Es tikai ceru, ka Eiroliga kļūs tikai spēcīgāka pēc visam šim peripetijām
Viņi pašlaik meklē optimālo komandu skaitu, it kā bija plānots šosezon ar 20 komandām spēlēt
1 2 3 72 komentāri