Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2861, Did:0, useCase: 3

"Mogo" atvaira jelgavnieku centienus un izcīna trešo Latvijas čempiones titulu

Kārlis Justovičs
Kārlis Justovičs

"Mogo" atvaira jelgavnieku centienus un izcīna trešo Latvijas čempiones titulu
2024. gada Latvijas čempionvienība Rīgas "Mogo"/LSPA. Foto: HK Mogo

Latvijas atklātajās hokeja meistarsacīkstēs triumfējusi Rīgas "Mogo"/LSPA, piektajā finālspēlē ar 4:0 sakaujot iepriekšējo divu gadu čempionvienību Jelgavas "Zemgali"/LBTU.

Cīņas pirmajā cēlienā jelgavnieki sparīgi centās ātri iegūt pārsvaru, tomēr mājiniekiem teritoriālo pārsvaru neizdevās pārvērst sev tīkamos skaitļos uz tablo, "Mogo" cietoksni pārliecinoši sargājot 18 gadīgajam Linardam Feldbergam, kurš tika atzīts par finālsērijas augstvērtīgāko spēlētāju.

Pirmajā trešdaļā abas komandas neizmantoja pa vienam vairākumam un vienīgos vārtus guva tieši vairāk no aizsardzības pozīcijām spēlējušie rīdzinieki, pieredzējušo Rihardu Cimermani pārspējot 18 gadīgajam Kristeram Ansonam, kurš sezonu iesāka Kvebekas Junioru līgā.

Platu soli tuvāk zelta godalgām "Mogo" spēra otrās trešdaļas ievadā, kad pēc Deivida Sarkaņa filigrānas piespēles un vārtsarga noguldīšanas viesu pārsvaru divkāršoja Kārlis Ozoliņš, kurš iepriekšējā kaujā iemeta bullīti.

Turpinājumā galvaspilsētas vienība neizmantoja vairākumu, taču pāris neizmantotās iespējas tai nemaksāja dārgi. Līdzvērtīgā cīņā "Mogo" braši turēja aizsardzības vaļņus un trešās trešdaļas vidū mājiniekus noķēra pretuzbrukumā, Laurim Bajarunam un Elvisam Želubovskim divi pret viens izgājienu izspēlējot līdz otrā precīzam metienam.

Regulārajā sezonā pirmo vietu izcīnījusī Jelgavas komanda centās cik spēka, taču "Mogo" aizsardzība netika satricināta. Punktu vārajām mājinieku cerībām pielika Sarkaņa izslidošana pret tukšiem vārtiem.

Jelgavas "Zemgale"/LBTU – Rīgas "Mogo"/LSPA 0:4 (0:1, 0:1, 0:2)
Vārti: 9:47 K. Ansons (Re. Bērziņš, K. Ziemiņš) 0:1, 23:35 K. Ozoliņš (Sarkanis) 0:2, 48:36 Želubovskis (Bajaruns, Kamergrauzis) 0:3, 57:24 Sarkanis (Meija, t.v.) 0:4.
Metieni pa vārtiem: 35-21 (16-4, 7-13, 12-4)
Iemetieni: 36-25 (11-10, 10-10, 15-5)
Soda minūtes: 10-8 (2-2, 4-2, 4-4)
Vārtsargi: Rihards Cimermanis – Linards Feldbergs.

"Optibet" hokeja līgas fināls

Duelis1. spēle2. spēle3. spēle4. spēle5. spēleSērija
Zemgale/LBTU – Mogo/LSPA2:31:01:33:4 p.m.0:41-4

Neatkarīgās Latvijas meistarsacīkstes hokejā

Gads1. vieta2. vietaGads1. vieta2. vieta
2024.Mogo/LSPAZemgale/LBTU (Jelgava)
2023.Zemgale/LLU (Jelgava)Mogo/LSPA2022.Zemgale/LLU (Jelgava)Olimp/Venta 2002 (Rīga)
2021.Olimp/Venta 2002 (Rīga)Zemgale/LLU (Jelgava)2019.Mogo (Rīga)Kurbads (Rīga)
2018.Kurbads (Rīga)Zemgale/LLU (Jelgava)2017.Kurbads (Ogre)Mogo (Rīga)
2016.LiepājaKurbads (Ogre)2015.Mogo (Rīga)Kurbads (Ogre)
2014.Prizma (Rīga)Kurbads (Ogre)2013.SMScredit.lv (Rīga)Dinamo Juniors (Rīga)
2012.Liepājas Metalurgs-2Ozolnieki/Monarch2011.Liepājas Metalurgs-2Ozolnieki/Monarch
2010.Dinamo Juniors (Rīga)Liepājas Metalurgs-22009.Liepājas MetalurgsASK/Ogre
2008.Liepājas MetalurgsASK/Ogre2007.Rīga 2000ASK/Ogre
2006.Rīga 2000Liepājas Metalurgs2005.Rīga 2000ASK/Ogre
2004.Rīga 2000ASK/Ogre2003.Liepājas MetalurgsRīga 2000
2002.Liepājas MetalurgsRīga 20002001.Rīga 2000Liepājas Metalurgs
2000.Liepājas MetalurgsLido Nafta (Rīga)1999.Nik's Brih (Rīga)Lido Nafta (Rīga)
1998.Nik's Brih (Rīga)Lido Nafta (Rīga)1997.Essamika/Latvijas Bērzs (Ogre)Nik's Brih (Rīga)
1996.Alianse (Rīga)Essamika (Ogre)1995.Nik's Brih (Rīga)Essamika (Ogre)
1994.Pārdaugava (Rīga)Hokeja Centrs (Rīga)1993.Pārdaugava (Rīga)Latvijas zelts (Rīga)
1992.Sāga (Ķekava)Pārdaugava (Rīga)1940.Universitātes Sports (Rīga)ASK/LSB (Rīga)
1939.ASK (Rīga)Universitātes Sports (Rīga)1938.ASK (Rīga)Universitātes Sports (Rīga)
1937.Universitātes Sports (Rīga)ASK (Rīga)1936.ASK (Rīga)Universitātes Sports (Rīga)
1935..ASK (Rīga)Universitātes Sports (Rīga)1934.ASK (Rīga)Universitātes Sports (Rīga)
1933.Unions (Rīga)Olimpija (Liepāja)1932.Unions (Rīga)Olimpija (Liepāja)

Latvijas meistarsacīkšu titulētākās komandas

KomandaTituli
Liepājas Metalurgs7
ASK (Rīga)5
Rīga 2000
Nik's Brih (Rīga)3
Mogo (Rīga)
Unions (Rīga)2
Universitātes Sports (Rīga)
Pārdaugava (Rīga)
Kurbads (Ogre/Rīga)
Zemgale/LLU (Jelgava)
1 2 37 komentāri

  +6 [+] [-]

, 2024-04-04 21:33, pirms 8 mēnešiem
Kad savā starpā sacenšas divas viena līmeņa komandas visu izšķir nianses. Bija dažas nianses kas liecināja par pilnīgu Zemales neprofesionalitāti. Un šeit akmens vairāk Zemgales vadības virzienā. Ir daudz jautājumu. Dažas lietas:

1) Visu regulāro sezonu pārliecinošs Zemgales 1. vārtsargs bija Bajaruns-Galejs (25 spēles) un 2. vārtsargs Bukatovs (5 spēles). Bet par Zemgales play off un finālsērijas 1. vārtsargu ielikts Cimermanis kurš ar vienu kāju jau ir beidzis spēlētāja karjeru un kurš regulārajā sezonā nospēlējis vien 2 spēles. Vai tas vispār ir nopietni?
Es nesaku, ka Cimermanis spēlēja šausmīgi slikti, tomēr ko tas liecina par Zemgales stratēģiju, ja visu sezonu viņi spēlē vienu vārtsargu, neiespēlē otro vārtsargu, bet finālsērijā ieliek vārtos 3. vārtsargu – komandas treneri kuram nav spēļu prakses? Kas tas par sviestu?
Nav nekur informācijas, ka Bajaruns-Galejs satraumējies, viņš play-off sākumā spēlēja, varbūt nepatika sniegums. Nav nozīmes trauma vai nē, tad liekat otro vārtsargu (kuram mazs uzticibās kredīts regulārajā sezonā nez kāpēc), nē viņi ieliek vārtos treneri. Ko tas liecina par līmeni?
Cimermanis spēlējā normāli tomēr dažās epizodēs redzams spēļu prakses trūkums. 4. spēlē bullīšos ielaist 3 no pieciem metieniem tomēr ir par daudz. It īpaši izšķirošo bullīti, kur slīdēja prom no vārtiem, Želubovskim atlika vien iebīdīt ripu vārtos.

2) Finālsērijas 4. spēlē Zemgale pieteikusi tikai 6 aizsargus. Kāpēc? Labi, es saprotu, vismaz 2 vadošie satraumēti, bet kur ir citi aizsargi? Jelgavai taču rezervē ir vairāki aizsargi un vēl taču ir Zemgales otrā komanda un arī juniori. Spēle intensīva, vai Ankipāns bija devis uzdevumu uzlikt spiedienu uz Zemgales aizsargiem, vai arī vienkārši spēles moments, bet Zemgales aizsargi nogura un nav ko ielikt vietā. Ābols izdomā atpūtināt aizsargus un vairākumā izlaiž tikai uzbrucējus. Uzbrucēji aizsargu pozīcijā izskatās apjukuši un dažas reizes gandrīz ielaiž vārtus. Var redzēt šis nav iespēlēts treniņos, tā ir Ābola improvizācija. Par to liecina tas, ka viņi spēlē (jā spēlē, nevis uz sekundi) ar 6 spēlētājiem un dabū skaitliskā sastāva pārkāpumu. Ābols ar izbolītām acīm bļauj uz savu asistentu. Bet kurš tad stūrē to kuģi? Kāpēc vispār līdz tai improvizācijai nokļuva?

3) Mogo play offam gatavojās. Piesaistīja vārstargu Feldbergu no HS Rīga, kurš kļuva par pirmo numuru. Un divus jaunos – Vasiļjevu un Ansonu, kas iedeva komandai enerģiju un nesa rezultātu play offā. Ko Zemgale tikmēr? Dabūja atpakaļ Bernhardu kurš bija līderis un tiešām cīnījās, bet sezonas gaitā prom devās līderis Karsums. Principā pastiprinājuma ziņā viens aizgāja un vien atnāca.

4) Sērijas pēdējā 5. spēlē. Man šķiet pārāk bieži redzam Ābola vadītās komandas paliekot uz nulles. Jāatrod veidi lauzt spēles gaitu. Šī pēdējā spēle bija vienkārši formalitāte.

  -2 [+] [-]

, 2024-04-04 21:41, pirms 8 mēnešiem
Tiklīdz strīpainie nevelk Jelgavas nespējniekus,tā viņi pat 1.vārtus nespēj iemest

  +4 [+] [-]

, 2024-04-04 21:41, pirms 8 mēnešiem
Visu cieņu Mogo treneru korpusam! Feldberjs tādā vecumā nospēlē sauso spēli finālsērijas finišā, zvērs!!! Komandas gars kā īstiem večiem!

  +2 [+] [-]

, 2024-04-04 21:43, pirms 8 mēnešiem
Visu noteica pieredze. Mogo tā ir, ja paskatās uz uzvārdiem. Zemgalei nav. Nezinu, kā Zemgale grasījās spēlēt pirms sezona Mestis, ja neņem zeltu OHL.

     [+] [-]

, 2024-04-04 21:46, pirms 8 mēnešiem
Ovelis rakstīja: Visu noteica pieredze. Mogo tā ir, ja paskatās uz uzvārdiem. Zemgalei nav. Nezinu, kā Zemgale grasījās spēlēt pirms sezona Mestis, ja neņem zeltu OHL.
Ja vajadzētu lhf palīdzētu,nebūtu pirmā reize.

     [+] [-]

, 2024-04-04 22:01, pirms 8 mēnešiem
Un te mēs redzam kāpēc Ābolu Vītoliņš atšuva no izlases korpusa

  -1 [+] [-]

, 2024-04-04 22:05, pirms 8 mēnešiem
Pastnieks5 rakstīja: Un te mēs redzam kāpēc Ābolu Vītoliņš atšuva no izlases korpusa
Ābola griesti - viss normāli.

  -2 [+] [-]

, 2024-04-04 22:08, pirms 8 mēnešiem
burkans21 rakstīja: Kad savā starpā sacenšas divas viena līmeņa komandas visu izšķir nianses. Bija dažas nianses kas liecināja par pilnīgu Zemales neprofesionalitāti. Un šeit akmens vairāk Zemgales vadības virzienā. Ir daudz jautājumu. Dažas lietas:

1) Visu regulāro sezonu pārliecinošs Zemgales 1. vārtsargs bija Bajaruns-Galejs (25 spēles) un 2. vārtsargs Bukatovs (5 spēles). Bet par Zemgales play off un finālsērijas 1. vārtsargu ielikts Cimermanis kurš ar vienu kāju jau ir beidzis spēlētāja karjeru un kurš regulārajā sezonā nospēlējis vien 2 spēles. Vai tas vispār ir nopietni?
Es nesaku, ka Cimermanis spēlēja šausmīgi slikti, tomēr ko tas liecina par Zemgales stratēģiju, ja visu sezonu viņi spēlē vienu vārtsargu, neiespēlē otro vārtsargu, bet finālsērijā ieliek vārtos 3. vārtsargu – komandas treneri kuram nav spēļu prakses? Kas tas par sviestu?
Nav nekur informācijas, ka Bajaruns-Galejs satraumējies, viņš play-off sākumā spēlēja, varbūt nepatika sniegums. Nav nozīmes trauma vai nē, tad liekat otro vārtsargu (kuram mazs uzticibās kredīts regulārajā sezonā nez kāpēc), nē viņi ieliek vārtos treneri. Ko tas liecina par līmeni?
Cimermanis spēlējā normāli tomēr dažās epizodēs redzams spēļu prakses trūkums. 4. spēlē bullīšos ielaist 3 no pieciem metieniem tomēr ir par daudz. It īpaši izšķirošo bullīti, kur slīdēja prom no vārtiem, Želubovskim atlika vien iebīdīt ripu vārtos.


2) Finālsērijas 4. spēlē Zemgale pieteikusi tikai 6 aizsargus. Kāpēc? Labi, es saprotu, vismaz 2 vadošie satraumēti, bet kur ir citi aizsargi? Jelgavai taču rezervē ir vairāki aizsargi un vēl taču ir Zemgales otrā komanda un arī juniori. Spēle intensīva, vai Ankipāns bija devis uzdevumu uzlikt spiedienu uz Zemgales aizsargiem, vai arī vienkārši spēles moments, bet Zemgales aizsargi nogura un nav ko ielikt vietā. Ābols izdomā atpūtināt aizsargus un vairākumā izlaiž tikai uzbrucējus. Uzbrucēji aizsargu pozīcijā izskatās apjukuši un dažas reizes gandrīz ielaiž vārtus. Var redzēt šis nav iespēlēts treniņos, tā ir Ābola improvizācija. Par to liecina tas, ka viņi spēlē (jā spēlē, nevis uz sekundi) ar 6 spēlētājiem un dabū skaitliskā sastāva pārkāpumu. Ābols ar izbolītām acīm bļauj uz savu asistentu. Bet kurš tad stūrē to kuģi? Kāpēc vispār līdz tai improvizācijai nokļuva?


3) Mogo play offam gatavojās. Piesaistīja vārstargu Feldbergu no HS Rīga, kurš kļuva par pirmo numuru. Un divus jaunos – Vasiļjevu un Ansonu, kas iedeva komandai enerģiju un nesa rezultātu play offā. Ko Zemgale tikmēr? Dabūja atpakaļ Bernhardu kurš bija līderis un tiešām cīnījās, bet sezonas gaitā prom devās līderis Karsums. Principā pastiprinājuma ziņā viens aizgāja un vien atnāca.


4) Sērijas pēdējā 5. spēlē. Man šķiet pārāk bieži redzam Ābola vadītās komandas paliekot uz nulles. Jāatrod veidi lauzt spēles gaitu. Šī pēdējā spēle bija vienkārši formalitāte.
Pats ar sevi nonāc pretrunās, kritizē ka vajag atrast veidus kā lauzt spēles gaitu un pārmet par to ka vairākumā iznāk pieci uzbrucēji.

Uz šo spēli tika sajauktas maiņas un pirmajā periodā tas nostrādāja un būtu turpinājies ja Cimmermanis neielaistu tizlu golu, kad pirmais bija iekšā Ankipāns vienkārši ieslēdza savu Dinamo laikos izstrādāto aizsardzības sistēmu un gaidīja iespējas.

Par to kas stāvēs vārtos, man gribētos domāt ka Ābols nesaka kuram jāiet sargāt viņš uzprasa vārstargu trenerim un konsultējoties tika izlemts šādi. Drošivien ja Bajaruns būtu uzvarējis pirmo spēli sargātu tālāk, bet viņš neuzvarēja.

Ir diezgan skaidri redzams ka Ābols gribēja uzvarēt bet ne par kuru katru cenu, viņš tomēr audzina jaunos džekus un cer ka kāds no viņiem varbūt tiks kaut kur tālāk hokejā un čēmpiona tituls Latvijas līgā viņam jau ir.
Ankipānam nebija un tāpēc viņs tā cītīgi gatavojās playoffiem.

     [+] [-]

, 2024-04-04 22:12, pirms 8 mēnešiem
Un galu galā kā var uztvert nopietni finālsēriju kurā tik svarīgā spēlē tiek izspēlēti bullīši? Zemgale spieda nost Mogo tieši OT un otrajā noteikti būtu iemetuši. Tad labāk 3v3 spēlēt lai gols ir ar izspēli nevis individuālajām meistarībām.

  +7 [+] [-]

, 2024-04-04 22:23, pirms 8 mēnešiem
Nolūza Zemgale pēc zaudējuma bullīšos.Bet lielas dusmas uz LHF ,jo daļa līdzjutēju izšķirošo spēli neredzēja,jo ne visiem ir internets.Piemēram man tēvs un sievas brālis zvanīja ,kas noticis kāpēc TV 6 kuri solīja visu finālsēriju rādīt to nedara un kur skatīties.Zinot ,ka viņiem tikai Tet.tv pateicu,ka diemžēl spēli viņi neredzēs.Vispār tā ir cūcība vismaz TV4 būtu sarunājuši,lai rāda.Tas tikai pierāda ,ka GO3 nedrīkst uzticēt pilnīgi ne ko.

  +6 [+] [-]

, 2024-04-04 22:24, pirms 8 mēnešiem
edgefall23 rakstīja: Pats ar sevi nonāc pretrunās, kritizē ka vajag atrast veidus kā lauzt spēles gaitu un pārmet par to ka vairākumā iznāk pieci uzbrucēji.

Uz šo spēli tika sajauktas maiņas un pirmajā periodā tas nostrādāja un būtu turpinājies ja Cimmermanis neielaistu tizlu golu, kad pirmais bija iekšā Ankipāns vienkārši ieslēdza savu Dinamo laikos izstrādāto aizsardzības sistēmu un gaidīja iespējas.

Par to kas stāvēs vārtos, man gribētos domāt ka Ābols nesaka kuram jāiet sargāt viņš uzprasa vārstargu trenerim un konsultējoties tika izlemts šādi. Drošivien ja Bajaruns būtu uzvarējis pirmo spēli sargātu tālāk, bet viņš neuzvarēja.

Ir diezgan skaidri redzams ka Ābols gribēja uzvarēt bet ne par kuru katru cenu, viņš tomēr audzina jaunos džekus un cer ka kāds no viņiem varbūt tiks kaut kur tālāk hokejā un čēmpiona tituls Latvijas līgā viņam jau ir.
Ankipānam nebija un tāpēc viņs tā cītīgi gatavojās playoffiem.
nekādas pretrunas neredzu. Ja Ābols būtu pieteicis uz 4. spēli 7-8 aizsargus nebūtu jātaisa tā improvizācija ar 5 uzbrucējiem. Tas jau aiziet pa ķēdīti tālāk, arī uzbrucēji līdzarto nogurst vairāk.
Kas tika mainīts šajā mačā, lai vismaz nepaliktu uz nulles? kas traucēja.

Lūk pats pateici, ka Cimermanis ielaida tizlu golu, tas ir mans 1. punkts ko minēju.
Tu saki, ka vārtsargu treneris saka, kas stāvēs vārtos? kas tad ir vārtsargu treneris Zemgalei? - Cimermanis. Viņš pieiet pie Ābola un saka: ''esmu labāks par Bajarunu-Galeju liec mani'' Ja tā ir, tev tas šķiet normāli?

Un es nesaku tikai Ābols, es taču skaidri un gaiši rakstīju Zemgales vadība. Tur ir vairāki cilvēki kas atbildīgi par spēlētāju piesaisti, trenēšanu utt.

Tu saki uzvarēt nebija galvenais, nu čau rasma. Priekš kam tad spēlēt ja negribi uzvarēt? ar šo savu ''eksperta'' pērli varēji sākt, lai varam diskusiju slēgt uzreiz.

  -3 [+] [-]

, 2024-04-04 22:25, pirms 8 mēnešiem
Atkal kkads alus līgas gaiļu saiets savācies

  +4 [+] [-]

, 2024-04-04 22:27, pirms 8 mēnešiem
coffijs rakstīja: Nolūza Zemgale pēc zaudējuma bullīšos.Bet lielas dusmas uz LHF ,jo daļa līdzjutēju izšķirošo spēli neredzēja,jo ne visiem ir internets.Piemēram man tēvs un sievas brālis zvanīja ,kas noticis kāpēc TV 6 kuri solīja visu finālsēriju rādīt to nedara un kur skatīties.Zinot ,ka viņiem tikai Tet.tv pateicu,ka diemžēl spēli viņi neredzēs.Vispār tā ir cūcība vismaz TV4 būtu sarunājuši,lai rāda.Tas tikai pierāda ,ka GO3 nedrīkst uzticēt pilnīgi ne ko.
jā tas ir neloģiski, kapēc TV6 nevarēja translēt ierakstā ar nobīdi uzreiz pēc izlases spēles. Šis nebija smuki, tad nav jābrīnās, ka neaug čempionāta popularitāte.
Bet kopumā translācijas bija kvalitatīvas pa TV6 ar vismaz normāliem slow motion atkārtojumiem.

  +2 [+] [-]

, 2024-04-04 22:28, pirms 8 mēnešiem
edgefall23 rakstīja: Un galu galā kā var uztvert nopietni finālsēriju kurā tik svarīgā spēlē tiek izspēlēti bullīši? Zemgale spieda nost Mogo tieši OT un otrajā noteikti būtu iemetuši. Tad labāk 3v3 spēlēt lai gols ir ar izspēli nevis individuālajām meistarībām.
citās Eiropas līgās arī tā ir. Bet piekrītu, play offā bullīši ir dīvaini.

  +2 [+] [-]

, 2024-04-04 22:30, pirms 8 mēnešiem
nu tās svinības tādas pašķidras un samocītas izskatījās... varbūt uzvara nāca pārāk viegli un nebija tāda haipa, varbūt svinēšana svešā hallē, varbūt komandas fanu bāzes trūkums... mīļi izskatījās komandas dakterītes emocijas

  +2 [+] [-]

, 2024-04-04 22:34, pirms 8 mēnešiem
Man kaut kā likās, ka Cimmermanis arī ir Zemgales vārtsargu treneris, bet Bajaruns jau sērijā pret Prizmu vietām sāka peldēt, tamdēļ vārtsargu izvēle diezgan loģiska.
Šosezon Zegalei nemaz tik daudz tādas kvalitātes aizsargu, ko droši iemest finālsērijas 4.spēlē nav, salīdzinoši var paskatīties, kā JAHL veicas Zemgalei un Mogo fanklubam Falcon. Tamdēļ arī spēlēja ar tiem sešiem, kas bija gatavi un nevienu pavisam zaļu gurķi nepieteica.
Par to Zemgales jauno audzināšanu ar tāds neliels mīts, jā viņi ir sastāvā nedaudz vairāk kā Mogo, bet potenciāla ziņā šaubos, ka kāds uzspēlēs LV izlasē, atšķirībā no Mogo jaunajiem (Felberga, Antona, Mūrnieka, Bērziņa).

  +2 [+] [-]

, 2024-04-04 22:44, pirms 8 mēnešiem
Principā fināla rezultāts neizbrīna, Mogo bija labāki. Zemgale dēļ viena kadra manas simpātijas zaudēja.

Par Ābolu, saprotu, čaļiem traumas un kāds mazāk gatavs, taču mazliet aizeksperimentējās, šoreiz tomēr daļa vainas ir jāņem uz sevi. Taču nekas kritisks.

  +1 [+] [-]

, 2024-04-04 22:47, pirms 8 mēnešiem
coffijs rakstīja: Nolūza Zemgale pēc zaudējuma bullīšos.Bet lielas dusmas uz LHF ,jo daļa līdzjutēju izšķirošo spēli neredzēja,jo ne visiem ir internets.Piemēram man tēvs un sievas brālis zvanīja ,kas noticis kāpēc TV 6 kuri solīja visu finālsēriju rādīt to nedara un kur skatīties.Zinot ,ka viņiem tikai Tet.tv pateicu,ka diemžēl spēli viņi neredzēs.Vispār tā ir cūcība vismaz TV4 būtu sarunājuši,lai rāda.Tas tikai pierāda ,ka GO3 nedrīkst uzticēt pilnīgi ne ko.
Tu 90tajos dzīvo? Pat visdziļākajā Latvijas purvā ir internets. Jā, stulbi ja pa TV nerāda, bet visu spēli dzīvajā no sākuma līdz beigām varēja redzēt LHF youtube kanālā.

  +1 [+] [-]

, 2024-04-04 22:52, pirms 8 mēnešiem
Apsveicu Ankipānu ar uzvaru.un visu Mogo komandu.
Un vēl-Ankipāns paradija visiem SC troļļiem,ka esot vienāfos apstākļos ir labāks par Ābolu.
Zemgale diemžēl bez Mestis ir sperusi vairākus soļus atpakaļ.diemžēl to atzist arī Zemgales treneris.sezonas vidū satikāmies un aprunājāmies.
Vajadzetu Jelgavai atgriezties Mestis

  +1 [+] [-]

, 2024-04-04 23:01, pirms 8 mēnešiem
55555555 rakstīja: Apsveicu Ankipānu ar uzvaru.un visu Mogo komandu.
Un vēl-Ankipāns paradija visiem SC troļļiem,ka esot vienāfos apstākļos ir labāks par Ābolu.
Zemgale diemžēl bez Mestis ir sperusi vairākus soļus atpakaļ.diemžēl to atzist arī Zemgales treneris.sezonas vidū satikāmies un aprunājāmies.
Vajadzetu Jelgavai atgriezties Mestis
iedod naudu un viņi atgriezīsies arī nhl.

  +2 [+] [-]

, 2024-04-04 23:17, pirms 8 mēnešiem
Izcili, Mogo 10. jubilejas sezonā paceļ savu 3. kausu! Fināls bija labs, veči sitās nopietni. Man ir muķīga cerība, kaut mums Latvijas čempionātā būtu vairāk komandu kā šīs divas. Cepuri nost večiem un ar nepacietību gaidu nākošo Baltijas/Latvijas līgas sezonu.

  +1 [+] [-]

, 2024-04-04 23:31, pirms 8 mēnešiem
varonis rakstīja: iedod naudu un viņi atgriezīsies arī nhl.
Neesmu 100% pārliecināts..bet ne jau naudā bija vaina...somiem Latvijas komanda savā čempī nah nav vajadziga..parāk lielas izmaksas uz tejieni braukat...un sportiskais ieguvums nekāds.

  -1 [+] [-]

, 2024-04-04 23:35, pirms 8 mēnešiem
burkans21 rakstīja: nekādas pretrunas neredzu. Ja Ābols būtu pieteicis uz 4. spēli 7-8 aizsargus nebūtu jātaisa tā improvizācija ar 5 uzbrucējiem. Tas jau aiziet pa ķēdīti tālāk, arī uzbrucēji līdzarto nogurst vairāk.
Kas tika mainīts šajā mačā, lai vismaz nepaliktu uz nulles? kas traucēja.

Lūk pats pateici, ka Cimermanis ielaida tizlu golu, tas ir mans 1. punkts ko minēju.
Tu saki, ka vārtsargu treneris saka, kas stāvēs vārtos? kas tad ir vārtsargu treneris Zemgalei? - Cimermanis. Viņš pieiet pie Ābola un saka: ''esmu labāks par Bajarunu-Galeju liec mani'' Ja tā ir, tev tas šķiet normāli?

Un es nesaku tikai Ābols, es taču skaidri un gaiši rakstīju Zemgales vadība. Tur ir vairāki cilvēki kas atbildīgi par spēlētāju piesaisti, trenēšanu utt.

Tu saki uzvarēt nebija galvenais, nu čau rasma. Priekš kam tad spēlēt ja negribi uzvarēt? ar šo savu ''eksperta'' pērli varēji sākt, lai varam diskusiju slēgt uzreiz.
Gribēja uzvarēt bet ne par katru cenu galīgi neizklausās pēc uzvarēt nebija galvenais.

  -2 [+] [-]

, 2024-04-04 23:37, pirms 8 mēnešiem
te neviens neizskatās forši - ne ābols, kurš ģērbtuvēs visus lamā krievu mātes vārdiem un izturās destruktīvi, ne pieblīdušais Ankipāns, kuram visu laiku spēles pavediens slīd ārā no rokām. Šoreiz uzvarēja tusnis. Kolorītākā komanda šosezon bija Kurbads - mazliet pietrūka

  +1 [+] [-]

, 2024-04-05 00:04, pirms 8 mēnešiem
Cik tur tie 5nieki, ja Jelgava segtu visus somu komandu ceļošanas izdevumus, tad viņi varētu atgriezties Mestis. Tātad, naudas trūkumā ir problēma.

  +1 [+] [-]

, 2024-04-05 00:04, pirms 8 mēnešiem
adrock rakstīja: te neviens neizskatās forši - ne ābols, kurš ģērbtuvēs visus lamā krievu mātes vārdiem un izturās destruktīvi, ne pieblīdušais Ankipāns, kuram visu laiku spēles pavediens slīd ārā no rokām. Šoreiz uzvarēja tusnis. Kolorītākā komanda šosezon bija Kurbads - mazliet pietrūka
O-4 sērijā pret Mogo manuprāt ir bezceris..nevis nedaudz pietruka...

  +2 [+] [-]

, 2024-04-05 00:10, pirms 8 mēnešiem
Kamēr neizmainīs likumus par nodokļiem, komandu sports nīkuļo. Piekrītu, ka senāk situācija un prakse ar atkāpēm bija izveidojusies tāda, kā situācija jāmaina, bet tā vietā, lai jautājumu sakārtotu, visu padarot daudz caurskatāmību, kā jau parasti, visu aizgrieza ciet pa visam. Līdz ar to nealstiskajam sektoram sponsorēt sportu nav nekādas motivācijas. Noņemu cepuri Martinsona un Pikāna priekšā, ka uztur privātās komandas un ir tāda Baltijas hokeja līgā. Liels nosodījums Liepājas, Ogres un Daugavpils pašvaldībām, ka žmiedzas uz mazumiņu, lai uzturētu pilsētā kaut pusprofesinālu komandu.
Ceru, ka Brocēni (Saldus), tuvākajā sezonā palielinās budžetu un uz esošās JAHL komandas uztaisīs kaut vai vidusmēra BČ komandu, mājās Skorcevu Opeltu, pasaukt kādu liepājnieku un ar Prizmu un Rīgu jau nākamsezon varētu sisties.

  +1 [+] [-]

, 2024-04-05 06:52, pirms 8 mēnešiem
C vitamīns rakstīja: Ja vajadzētu lhf palīdzētu,nebūtu pirmā reize.
Es runāju par sastāvu. Sastāvs pagājušā sezonā bija plus mīnus tāds kā tagad. Tur LHF neko nelīdzētu. Ja neuzvar pārliecinoši OHL, tādā Mestis nav ko darīt

     [+] [-]

, 2024-04-05 07:14, pirms 8 mēnešiem
guntis86 rakstīja: Cik tur tie 5nieki, ja Jelgava segtu visus somu komandu ceļošanas izdevumus, tad viņi varētu atgriezties Mestis. Tātad, naudas trūkumā ir problēma.
Nuu ja Tu tā to pagriez..tad protams Tev taisnība

     [+] [-]

, 2024-04-05 07:21, pirms 8 mēnešiem
Šajā jostu savilkšanas periodā pašvaldībām būtu grēks pārmest žmiegšanos ar naudu, uzturot pusprofesionālu hokeja komandu. Ja Mogo un Jelgavai izdodas piekabināt augstskolu vārdus, tad pārējām komandām reģionos varbūt jāmēģina meklēt laimi šajā struktūrā.

  +1 [+] [-]

, 2024-04-05 07:52, pirms 8 mēnešiem
Misters Spirts rakstīja: Tu 90tajos dzīvo? Pat visdziļākajā Latvijas purvā ir internets. Jā, stulbi ja pa TV nerāda, bet visu spēli dzīvajā no sākuma līdz beigām varēja redzēt LHF youtube kanālā.
Lasīt proti ne jau man bija problēmas ,bet gan daudziem lauku un mazpilsētu cilvēkiem un tu kaut kādā pasakā dzīvo.Tas ir apmēram no tās pat tēmas,kam vajadzigs pasts ,ja visu var nokārtot caur internetu.Bet daudzi vecāki cilvēki neizmanto to internetu un viņiem nav pat tādu mobilo un tv ierīču,lai skatītos interneta tv un arī pabalstus un pensijas viņi iet saņemt uz pastu,jo neizmantu kartes.Kad sapratīsi kā dzīvo cilvēki novados ,tad nerakstīsi muļķības.

     [+] [-]

, 2024-04-05 08:14, pirms 8 mēnešiem
55555555 rakstīja: Neesmu 100% pārliecināts..bet ne jau naudā bija vaina...somiem Latvijas komanda savā čempī nah nav vajadziga..parāk lielas izmaksas uz tejieni braukat...un sportiskais ieguvums nekāds.
tātad - somu nauda nav nauda, tāpēc ne jau naudā ir problēma somi rēķina un kā izskatās - zemgale ir spiesta rēķināt. protams, ka zemgalei jāsedz somu komandu izbraukumi. atradušies, biznesmeņi.

  -1 [+] [-]

, 2024-04-05 08:26, pirms 8 mēnešiem
Ovelis rakstīja: Es runāju par sastāvu. Sastāvs pagājušā sezonā bija plus mīnus tāds kā tagad. Tur LHF neko nelīdzētu. Ja neuzvar pārliecinoši OHL, tādā Mestis nav ko darīt
Arī 21/22 gadā Jelgava regulāro čempi neuzvarēja un pirms pašiem play off lhf Liepājai noņēma puskomandu,jo Jelgavai jau bija sarunāts mestis un kā tur ies komanda kura Latvijā nav uzvarējusi čempi,jo Liepāja ar pilnu sastāvu tajā gadā Jelgavai nebija variantu apspēlēt.
Vienalga arī pēc puskomandas noņemšanas Jelgava Liepāju knapi nolauza.

     [+] [-]

, 2024-04-05 09:47, pirms 8 mēnešiem
Pelnīti. Zemgalei nebija ko likt pretī finālsērijā. Es domāju, ka tāpat izspieda maksimumu ar šo sastāvu. Viss kārtībā, cepuri nost!
Viss ko meistarībai varēja likt pretī bija enerģija un komandas spēle, bet ar to šoreiz bija par īsu.
LHF gan kauns. Spēles saplānot tā lai pārklājas ar izlases mačiem. Te arī var redzēt cik nopietni tiek domāts par vietējo čempi.

     [+] [-]

, 2024-04-05 09:50, pirms 8 mēnešiem
Misters Spirts rakstīja: Tu 90tajos dzīvo? Pat visdziļākajā Latvijas purvā ir internets. Jā, stulbi ja pa TV nerāda, bet visu spēli dzīvajā no sākuma līdz beigām varēja redzēt LHF youtube kanālā.
Fināla izšķirošā spēle Youtube? Tas ir bēdīgi.. ļoti bēdīgi. Gan jau TV6 parādītu, ja LHF nebūtu aptaisījušies ar kalendāra plānošanu.
1 2 37 komentāri