Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

RFS lūkos nodrošināt otro Virslīgas čempionu titulu pēc kārtas

Andris Liepa
Andris Liepa

RFS lūkos nodrošināt otro Virslīgas čempionu titulu pēc kārtas
Roberts Savaļnieks Foto: Roberts Pūce

Svētdien, 3. novembrī, vienu kārtu pirms Latvijas futbola Virslīgas sezonas beigām RFS futbolistiem būs iespēja priekšlaicīgi nodrošināt savu otro čempionu titulu pēc kārtas.

• RFS plkst. 13 viesosies Liepājas Daugavas stadionā, lai spēkotos ar "Grobiņas"/LFS futbolistiem. Šo maču būs iespējams vērot kanālā TV4 un portālā Sportacentrs.com

• Aizvadītās sezonas čempioni Virslīgas turnīra tabulā tuvākos sekotājus “Riga” apsteidz par sešiem punktiem. Tas nozīmē, ka RFS mačā pret “Grobiņu” pietiks nospēlēt neizšķirtu, lai virs galvas celtu čempionu trofeju.

• Paralēlajā mačā “Riga” “Skonto” stadionā spēkosies ar “Mettu”. “Riga” futbolistiem šajā duelī, protams, der tikai un vienīgi uzvara. Vēl plkst. 13 “Tukums 2000”/”Telms” uzņems “Audu”, “Valmiera” viesosies pie “Daugavpils” futbolistiem, bet “Jelgava” uzņems “Liepāju”.

• Ja sezonas uzvarētāji netiks noskaidroti šodien, tad 10. novembrī abi Rīgas futbola lielklubi par čempionu titulu spēkosies savā starpā, reizē noslēdzot arī Virslīgas sezonu.

• Jau zināms, ka pēc sezonas beigām Virslīgu pametīs “Jelgavas” futbolisti, bet viņu vietā nākamsezon spēlēs “Super Nova”. Savukārt pārspēlēs par palikšanu Virslīgā priekšpēdējā komanda cīnīsies ar JDFS “Alberts” futbolistiem. Šobrīd 9. vietu ieņem “Grobiņas” futbolisti, kuri no 8. pozīcijā esošās “Tukums 2000”/”Telms” atpaliek par vienas uzvaras tiesu.

• Vēl intriga meklējama cīņā par 3. vietu Virslīgā, jo "Audai" un "Valmierai" šobrīd ir pa 54 punktiem. Tiesa, “Valmierai” vēl var tikt piespriests papildu sods par nodokļu parādu laicīgu nenokārtošanu.

Virslīgas 35. kārtas spēles

SpēleNorises vieta
Grobiņa SC/LFS – RFSStadions “Daugava”
Riga – Metta“Skonto” stadions
Tukums 2000/Telms – AudaTukuma pilsētas stadions
Jelgava – LiepājaZemgales OC
Daugavpils - ValmieraStadions "Esplanāde"

Kopvērtējums

VKomandaSUNZVārtiP
1.FC RFS342833100:2387
2.Riga FC34256393:2181
3.FK Auda341661255:3454
4.Valmiera FC34196970:3354*
5.BFC Daugavpils341171637:5440
6.FK Liepāja341071732:5137
7.FK Metta341061834:6736
8.FK Tukums 2000/Telms34881835:7632
9.Grobiņas SC/LFS34852134:7429
10.FS Jelgava34562324:8021

* – "Valmierai" nodokļu parāda dēļ atņemti deviņi punkti.

Labākie vārtu guvēji

VSpēlētājsKomandaSkaits
1.Režinaldu RamirissAuda/Riga23 (4)
2.Aliuns NdojsValmiera20 (1)
3.Marko RegžaRiga18 (5)
4.Jānis IkaunieksRFS16 (5)
5.Abdulrahmans TaivoAuda12 (1)
6.Džozefs EdeJelgava11
Ismaels DiomandēRFS11
8.Darko LemajičsRFS10
9.Moamets KorreāMetta10 (2)
1 2 41 komentārs

  +4 [+] [-]

, 2024-11-03 09:30, pirms 2 mēnešiem
Vēl intriga meklējama cīņā par 3. vietu Virslīgā, jo “Valmierai” un “Mettai” šobrīd ir pa 54 punktiem.

Autor,neceļ tik augstu Mettu,palabo.

  +2 [+] [-]

, 2024-11-03 09:52, pirms 2 mēnešiem
(Sestdien, 3. novembrī,) - svētdien autor, svētdien.

  +3 [+] [-]

, 2024-11-03 09:53, pirms 2 mēnešiem
Raksts pilnīgi nekāds. Tūlīt čempionāts beigsies, tāpēc svarīgi būtu norādīt savstarpējās spēles. Liepājai pret Dpili uzvara un 2 neizšķirti, Tukumam pret Grobiņu pa 2 uzvarām katrai, bet Tukumam +1 vārtu starpība.

  +3 [+] [-]

, 2024-11-03 09:58, pirms 2 mēnešiem
Ja Dpils šodien izcīna punktu, bet Liepāja uzvar, tad Dpilij pēdējās kārtas savstarpējā spēlē deres neizšķirts, ja Liepāja šodien uzvarēs un Dpils zaudēs, tad Dpilij pēdējā kārtā būs obligāti jāuzvar, lai tiktu priekšā Liepājai.

  -1 [+] [-]

, 2024-11-03 10:15, pirms 2 mēnešiem
Kāds var pateikt kāpēc Auda priekšā Valmierai ? Pēc punktu atņemšanas Valmierai vajadzētu būt labākai statistikai

  +4 [+] [-]

, 2024-11-03 10:17, pirms 2 mēnešiem
klibais , 10:15, pirms dažām sekundēm , ignorēt , atbildēt
Kāds var pateikt kāpēc Auda priekšā Valmierai ? Pēc punktu atņemšanas Valmierai vajadzētu būt labākai statistika
=======
savstarpējās spēlēs Audai bilance labāka vārtu guvumos

  +1 [+] [-]

, 2024-11-03 10:31, pirms 2 mēnešiem
Ko var ņemties ar to Valmieru, ja nemaldos termiņš bija 1.novembris. Nomaksāts parāds? Nav, tad attā! Ja ir tad ok.

  +2 [+] [-]

, 2024-11-03 10:43, pirms 2 mēnešiem
MA1963 , 10:31, pirms 6 minūtēm , ignorēt , atbildēt
Ko var ņemties ar to Valmieru, ja nemaldos termiņš bija 1.novembris. Nomaksāts parāds? Nav, tad attā! Ja ir tad ok
=======
pilnīgi piekrītu, baigais klusums, neviens neko nezina, bet ja tomēr noņems tos 25 punktus, tad tālāk viss skaidrs, no virslīgas jau neizlidos, gada beigās būs maksātnespēja, nākošajā sezonā būs jauns nosaukms piem. Brenguļu ziķeri un varēs pa virslīgu maukt, nu vienīgi D-pils varēs priecāties par eirokausiem

     [+] [-]

, 2024-11-03 11:08, pirms 2 mēnešiem
Nu tad šodien par Grobiņu

     [+] [-]

, 2024-11-03 11:16, pirms 2 mēnešiem
Groobiņaa!!

  +1 [+] [-]

, 2024-11-03 11:23, pirms 2 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Liepa starp citu pa kādam rakstam lika jau diezgan sen.. Tik pēdējā laikā aktīvs palicis. un bez pārspīlējuma var teikt, ka katrā otrajā rakstā ir rupjas kļūdas. Agris arī mēdz haltūrēt, bet viņam ir vismaz kāds redeemable quality - kad puisis saņemās var uzrakstīt ļoti labus analītiskos rakstus. Un būtībā tā ir SC galvenā problēma - finansu ierobežotības dēļ ņem to, ko var dabūt. un tas ietekmē gan rakstu dziļumu (jo piemēram, hokeja mīlis par futbolu/basketu/f1 neko dziļu neuzrakstīs), gan vienkārši rakstu kvalitāti - ja ņem, ko var dabūt, jārēķinās ar to, ka ne gramatika, ne stils būs izcili, un bonusā nāks neuzmanība un faktu kļūdas.
P.s. gan Agris, gan liepa, vismaz atšķirībā no Brožes, ņem vērā komentārus/vēstules un izlabo kļūdas.
Vai nebija tā, ka Liepa agrāk kopā ar Novicki bija galvenie rakstu taisītāji par biatlonu te? Ja atmiņa neklibo...

  +1 [+] [-]

, 2024-11-03 11:27, pirms 2 mēnešiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vai nebija tā, ka Liepa agrāk kopā ar Novicki bija galvenie rakstu taisītāji par biatlonu te? Ja atmiņa neklibo...
To es neatceros. Tikai stāv prātā, ka nav tā, ka jauniņais, kas tikko uzradies no nekurienes. Bet varētu būt, ka a)ziemas sporti vai b)motorsporti ar Grīnu.

     [+] [-]

, 2024-11-03 11:31, pirms 2 mēnešiem
MA1963 rakstīja: Ko var ņemties ar to Valmieru, ja nemaldos termiņš bija 1.novembris. Nomaksāts parāds? Nav, tad attā! Ja ir tad ok.
Ir nomaksāts

  +2 [+] [-]

, 2024-11-03 11:32, pirms 2 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Ja, tā ņem - vai lv maz ir daudz iespēju, kur sporta žurnālistam izplesties? Diezgan nišveida joma. Turklāt, ja nemaldos Agris liek rakstus arī citur.
Latvijā sporta žurnālistika praktiski nepastāv. Nu nevar būt kvalitāte, ja Latvijas standartiem sporta žurnālistam jāraksta gandrīz par katru sporta veidu, mediji nevar atļauties katram sportam savu cilvēku. Ja Agris un citi katrā rakstā ieguldītu maksimumu, tad atkal kāds sūdzētos, ka nepaspēj visu laikā izdarīt, ziņas kavējas utt.

  +2 [+] [-]

, 2024-11-03 11:35, pirms 2 mēnešiem
Viensviensvīrs , 11:31, pirms 2 minūtēm , ignorēt , atbildēt
MA1963 rakstīja: Ko var ņemties ar to Valmieru, ja nemaldos termiņš bija 1.novembris. Nomaksāts parāds? Nav, tad attā! Ja ir tad ok.
Ir nomaksāts
==========
kā tu zini, man pat cilvēki no kluba nevar atbildēt, ir nomaksāts vai nav

  +2 [+] [-]

, 2024-11-03 11:36, pirms 2 mēnešiem
Viensviensvīrs rakstīja: Ir nomaksāts
Es tik pārliecinoši neteiktu, kamēr LFF nav paziņojuši.

  +2 [+] [-]

, 2024-11-03 11:39, pirms 2 mēnešiem
BenSimmonsBall rakstīja: Latvijā sporta žurnālistika praktiski nepastāv. Nu nevar būt kvalitāte, ja Latvijas standartiem sporta žurnālistam jāraksta gandrīz par katru sporta veidu, mediji nevar atļauties katram sportam savu cilvēku. Ja Agris un citi katrā rakstā ieguldītu maksimumu, tad atkal kāds sūdzētos, ka nepaspēj visu laikā izdarīt, ziņas kavējas utt.
Bet es jau par to arī runāju - ļoti šaura niša, kur tādu iespēju uzlabot sevi nemaz nav. Nav ta, ka - OI, SC zems līmenis un tad ir kāds portāls X ar 5x augstaku līmeni, kvalitāti un atalgojumu. Un smieklīgākais, kad portāli vai paši žurnālisti mēģina veidot mehānismus, kas uzlabo iespējas atalgot/nopelnīt (maksas sadaļas vai žurnālistu gadījumā Patreon) - atkal nav labi, jo kā tu uzdrošinies man prasīt naudu par to, lai lasu tavu darbu, kur tu varbūt ieguldi entās stundas vai pat dienas.

  +2 [+] [-]

, 2024-11-03 11:39, pirms 2 mēnešiem
BenSimmonsBall , 11:36, pirms 2 minūtēm , ignorēt , atbildēt
Viensviensvīrs rakstīja: Ir nomaksāts
Es tik pārliecinoši neteiktu, kamēr LFF nav paziņojuši.
========
pilnīgi piekrītu

  +1 [+] [-]

, 2024-11-03 11:57, pirms 2 mēnešiem
Vienā intervijā Kalniņš minēja, ka jācīnās ir ne tikai par parādu nomaksu, bet arī ar konkurentiem. Tā kā iespējams, tur kāds arī neguļ, kurš tīko uz EK vietu un pieprasa visu burts burtā.

  -2 [+] [-]

, 2024-11-03 11:59, pirms 2 mēnešiem
Par uzvaru, par intrigu

     [+] [-]

, 2024-11-03 12:05, pirms 2 mēnešiem
sorry

     [+] [-]

, 2024-11-03 12:06, pirms 2 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Bet es jau par to arī runāju - ļoti šaura niša, kur tādu iespēju uzlabot sevi nemaz nav. Nav ta, ka - OI, SC zems līmenis un tad ir kāds portāls X ar 5x augstaku līmeni, kvalitāti un atalgojumu. Un smieklīgākais, kad portāli vai paši žurnālisti mēģina veidot mehānismus, kas uzlabo iespējas atalgot/nopelnīt (maksas sadaļas vai žurnālistu gadījumā Patreon) - atkal nav labi, jo kā tu uzdrošinies man prasīt naudu par to, lai lasu tavu darbu, kur tu varbūt ieguldi entās stundas vai pat dienas.
Kādi Patreon... kādi maksas raksti (sarkasms)...

Paskaties, kādi tik stulbumi te komentāros jau par spēļu translācijām TV nedarās.
Mums daudziem jau traģēdija liekas padsmit eiro mēnesī samaksāt, lai Extra sports noabonētu un ČL/EL/KF, Anglijas Premjerlīgu, Championship utt. skatītos kā normāliem cilvēkiem TV un pie tam latviski.
Nesen lasīju te komentāru, kā tas tā nākoties, ka RFS eirokausu spēle nav... bezmaksas apraidē 😆

Oj... mums te tālu līdz saprašanai, ka kvalitatīvs saturs maksā naudu un bez maksas ir tikai siers peļu slazdā.

  +1 [+] [-]

, 2024-11-03 12:12, pirms 2 mēnešiem
cik es saprotu pēc firmas.lv datiem, Valmiera uz 31.10. ir pa nullēm, kaut vēl 29.10 rādās parāds VID 219 štukas

  +2 [+] [-]

, 2024-11-03 12:19, pirms 2 mēnešiem
No mana kā neitrāla vērotāja puses...
RFS uzvaras turpināšanās Latvijā ir praktiski labākais, ko mēs no Virslīgas varam dabūt ārā.
Lai man piedod, visupirms jau, Riga FC, bet objektīvi / subjektīvi raugoties uz mūsu klubiem, RFS šobrīd ir galvas tiesu priekšā pārējiem klubiem tā sakārtotības, sastāva atlases, menedžmenta ziņā. Arī no stabilitātes viedokļa RFS ar Morozu ir kā ķieģeļu siena, pret kuru pārējie klubi, atvainojos, "šķīst kā puņķi pret sienu".

Apzinos Latvijas realitāti, Eirokausu rudeni (nu vai rudeni/ziemu jaunajā līgas formātā) reāli Latvijas klubs var sasniegt tikai caur čempionu zaru. Līgas zarā problēmas ir jau 2.kārtā, 3.kārtai jau esot "čav, bye bye, brauciet letiņi mājās" ļoti stabili.
Tādēļ tikai par RFS uzvaru. Līdz ar to, mūsu ar atrāvienu (!) spēcīgākais klubs nokļūst labākajās pozīcijās eirokausu cīņā. Uzvara gan Virslīgai, gan visam mūsu klubu futbolam.

  -1 [+] [-]

, 2024-11-03 12:25, pirms 2 mēnešiem
tādā laikā ārā futbolu spēlēt ? pat suņi ārā negrib iet !

  -1 [+] [-]

, 2024-11-03 12:30, pirms 2 mēnešiem
kristaps199009 rakstīja: tādā laikā ārā futbolu spēlēt ? pat suņi ārā negrib iet !
Sāc tik kustēties.
+8 līdz +10 ir labākais laiks futbolam. Gluži vai četras plaušas divu vietā ir, salīdzinājumā ar futboliņu jūlijā 😁

  +3 [+] [-]

, 2024-11-03 12:32, pirms 2 mēnešiem
kristaps199009 rakstīja: tādā laikā ārā futbolu spēlēt ? pat suņi ārā negrib iet !
Futbols jau nav mīksto sports.Tas tiesa.

  -3 [+] [-]

, 2024-11-03 12:36, pirms 2 mēnešiem
alguns rakstīja: Futbols jau nav mīksto sports.Tas tiesa.
nav , nav ! lielākus flopotājus pameklēt !

     [+] [-]

, 2024-11-03 12:49, pirms 2 mēnešiem
DaMarcus rakstīja: Kādi Patreon... kādi maksas raksti (sarkasms)...

Paskaties, kādi tik stulbumi te komentāros jau par spēļu translācijām TV nedarās.
Mums daudziem jau traģēdija liekas padsmit eiro mēnesī samaksāt, lai Extra sports noabonētu un ČL/EL/KF, Anglijas Premjerlīgu, Championship utt. skatītos kā normāliem cilvēkiem TV un pie tam latviski.
Nesen lasīju te komentāru, kā tas tā nākoties, ka RFS eirokausu spēle nav... bezmaksas apraidē 😆

Oj... mums te tālu līdz saprašanai, ka kvalitatīvs saturs maksā naudu un bez maksas ir tikai siers peļu slazdā.
Daudzi nespēja novērtēt, ka kvalifikācijā varēja redzēt, šķiet, praktiski visas LV klubu spēles bez maksas, tepat SC. Smieklīgi vēl, ka daļa apvainojas uz RFS, kaut gan iemesla tam nav.

     [+] [-]

, 2024-11-03 12:50, pirms 2 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: To es neatceros. Tikai stāv prātā, ka nav tā, ka jauniņais, kas tikko uzradies no nekurienes. Bet varētu būt, ka a)ziemas sporti vai b)motorsporti ar Grīnu.
Man liekas, nebija motoru sporti viņam. Tur bija tāds Gatis Liepiņš, šķiet.

  +1 [+] [-]

, 2024-11-03 12:55, pirms 2 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Bet es jau par to arī runāju - ļoti šaura niša, kur tādu iespēju uzlabot sevi nemaz nav. Nav ta, ka - OI, SC zems līmenis un tad ir kāds portāls X ar 5x augstaku līmeni, kvalitāti un atalgojumu. Un smieklīgākais, kad portāli vai paši žurnālisti mēģina veidot mehānismus, kas uzlabo iespējas atalgot/nopelnīt (maksas sadaļas vai žurnālistu gadījumā Patreon) - atkal nav labi, jo kā tu uzdrošinies man prasīt naudu par to, lai lasu tavu darbu, kur tu varbūt ieguldi entās stundas vai pat dienas.
Jau vairākas reizes esmu rakstījis, ka, manuprāt Suveizda futbola zināšanās ir pārāks par visādiem Pakalniem, Ilvariem, Kregeriem, kuri jau ilgus gadus komentē lielās spēles. Pats Agris ir atzinis, ka rakstiski viņam sanāk labāk, nekā komentēt TV. Man gan patīk arī Agra komentēšana. Cilvēki pārāk ieciklejusies uz viņa uzvārdu atveidi un pārāk heito,manuprāt.

  +1 [+] [-]

, 2024-11-03 13:39, pirms 2 mēnešiem
BenSimmonsBall rakstīja: Latvijā sporta žurnālistika praktiski nepastāv. Nu nevar būt kvalitāte, ja Latvijas standartiem sporta žurnālistam jāraksta gandrīz par katru sporta veidu, mediji nevar atļauties katram sportam savu cilvēku. Ja Agris un citi katrā rakstā ieguldītu maksimumu, tad atkal kāds sūdzētos, ka nepaspēj visu laikā izdarīt, ziņas kavējas utt.
Tak beidzat
Sc autoreļi pa lielam raksta tikai par 5 sportiem,par visu pārējo uzraksta Leta

  -1 [+] [-]

, 2024-11-03 13:57, pirms 2 mēnešiem
BenSimmonsBall rakstīja: Es tik pārliecinoši neteiktu, kamēr LFF nav paziņojuši.
firmas.lv un Novickis vēsta, ka maksāts

     [+] [-]

, 2024-11-03 14:23, pirms 2 mēnešiem
DaMarcus rakstīja: Kādi Patreon... kādi maksas raksti (sarkasms)...

Paskaties, kādi tik stulbumi te komentāros jau par spēļu translācijām TV nedarās.
Mums daudziem jau traģēdija liekas padsmit eiro mēnesī samaksāt, lai Extra sports noabonētu un ČL/EL/KF, Anglijas Premjerlīgu, Championship utt. skatītos kā normāliem cilvēkiem TV un pie tam latviski.
Nesen lasīju te komentāru, kā tas tā nākoties, ka RFS eirokausu spēle nav... bezmaksas apraidē 😆

Oj... mums te tālu līdz saprašanai, ka kvalitatīvs saturs maksā naudu un bez maksas ir tikai siers peļu slazdā.
Absolūti piekrītu, BET pēc tam atnāk Eģix ar 52lpp palagu, ka LV neviens nemīl futbolu. Brīnums, ka izlasi atkal var bez maksas skatīt. Viss ir pareizi, ka par labu saturu jāpiķo, tikai pēc tam nevajag birdināt krokodila asaras un pretī heitot basketu un hoķi.

Pagaidām slavenā tēze, ka Virslīgas līmenis paaugstina arī izlases līmeni ir nu tā maigi sakot norakstāma uz Aptiekas ielas čaļiem.
Es neheitoju futbolu un tiešām turu īkšķus par RFS visās spēlēs Eiropā, vnk davai vispirms kaut ko taustāmu un tad sēžamies pie galda un bīdam futo augstāk par 3.v. LV komandu sporta veidu rangā

  +1 [+] [-]

, 2024-11-03 14:54, pirms 2 mēnešiem
DaMarcus rakstīja: No mana kā neitrāla vērotāja puses...
RFS uzvaras turpināšanās Latvijā ir praktiski labākais, ko mēs no Virslīgas varam dabūt ārā.
Lai man piedod, visupirms jau, Riga FC, bet objektīvi / subjektīvi raugoties uz mūsu klubiem, RFS šobrīd ir galvas tiesu priekšā pārējiem klubiem tā sakārtotības, sastāva atlases, menedžmenta ziņā. Arī no stabilitātes viedokļa RFS ar Morozu ir kā ķieģeļu siena, pret kuru pārējie klubi, atvainojos, "šķīst kā puņķi pret sienu".

Apzinos Latvijas realitāti, Eirokausu rudeni (nu vai rudeni/ziemu jaunajā līgas formātā) reāli Latvijas klubs var sasniegt tikai caur čempionu zaru. Līgas zarā problēmas ir jau 2.kārtā, 3.kārtai jau esot "čav, bye bye, brauciet letiņi mājās" ļoti stabili.
Tādēļ tikai par RFS uzvaru. Līdz ar to, mūsu ar atrāvienu (!) spēcīgākais klubs nokļūst labākajās pozīcijās eirokausu cīņā. Uzvara gan Virslīgai, gan visam mūsu klubu futbolam.
Visam piekrītu, bet Morozs, visticamāk būs prom. Tā kā vismaz īslaicīgi tā stabilitāte var pašūpoties. Un RFC, šogad beidzot sāk izrādīt vismaz kaut kādus ilgtermiņa plānu iedīgļus.
1 2 41 komentārs