Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:11, Did:0, useCase: 3
Autors: Edmunds Novickis

Furkads joko: "Neko nesaprotu, apstākļi šodien bija ideāli"

Furkads joko: "Neko nesaprotu, apstākļi šodien bija ideāli"
Martēns Furkads
Foto: sportista "Twitter" profils

Šodien tika atceltas Pasaules biatlona kausa izcīņas iedzīšanas sacensības. Piedāvājam sportistu atskaņas par organizatoru lēmumu sacensības atcelt. Ar humora izjūtu izcēlies Martēns Furkads.

Šodien iedzīšana nenotika ne vīriešu, ne sieviešu konkurencē. Starptautiskās Biatlona savienības pārstāvis Pērs Lange paskaidroja, kāpēc šīs sacensības nenotiks citu dienu: "Ja mēs pārceļam sacensības uz citu dienu, tad kā likums zaudējam iespēju parādīt šīs sacensības televīzijā."

Atgādinām, ka, kamēr vīri uz starta tā arī neizgāja, dāmas aizvadīja aptuveni pusi distances. Ukrainiete Valentīna Semerenko par pēdējo šaušanu: "Netrāpīju nevienā mērķī, turklāt patērēju daudz laika tēmējot. Devos veikt soda apļus - nekad vēl nebiju redzējusi, ka soda aplī ir rinda. Kad veicu visus piecus soda apļus, tiesnesis sāka visus apstādināt un sapratu, ka sacensības beigušās. Godīgi sakot, sacensības varēja apstādināt arī agrāk."

Somiete Kaisa Mekrereinena: "Laika apstākļi mums nepalīdzēja. Šaut bija sarežģīti. Mani lēmums sacensības apturēt apmierināja, jo necīnījos par augstām vietām. Šaujot bija ilgi jāgaida vēja nomierināšanās. Katru reizi vējš sejā sameta sniegu, neko nevarēja redzēt." Līdzīgus vārdus teica citas sportistes.

Runājot par vīriem, nožēlu (bet vienlaikus arī sapratni) izteica tie, kuriem ne katru dienu iedzīšanā ir iespēja startēt no 2. vai 3. pozīcijas. Sprinta sudraba ieguvējs Fredriks Lindstrēms: "Protams, tas ir nepatīkami, zinot manu starta pozīciju. Es zaudēju punktus šo nenotikušo sacensību dēļ. Taču, tā kā mums ir jāšauj, jādomā arī par drošību. Nedrīkst būt nekādi nelaimes gadījumi." Arnds Paifers, kurš sprintā ieņēma 5. vietu, sacīja: "Diemžēl sacensības atcēla. Žēl, ka mēs zaudējām savas labās starta pozīcijas, tomēr šodien sacensības normālos apstākļos aizvadīt nebija iespējams."

Ar humora izjūtu izcēlās sprinta uzvarētājs Martēns Furkads, kurš savā "Twitter" profilā, pievienojot arī foto, ietvītoja: "Neko nesaprotu, apstākļi šodien bija ideāli."

Izmantotie resursi:
Футбол, хоккей, баскетбол, теннис, бокс,...


, 2013-12-01 21:06, pirms 11 gadiem
'' dāmas aizvadīja aptuveni pusi distances. ''
Ko tur muldat!!! Kad apstadinaja sacensibas Domracova ieslepoja stadiona uz ceturto sausanu!!! Ja butu pirmaja trijnieka Zviedri vai Vaciesi, tad nekas lidzigs nebutu...
, 2013-12-01 21:10, pirms 11 gadiem
Norvēģi esot tā kā ierosinājuši atcelt sacensības. Bet nu piekrītu, ka varēja jau palaist līdz galam un viss.
, 2013-12-01 21:37, pirms 11 gadiem
Jaha rakstīja: '' dāmas aizvadīja aptuveni pusi distances. ''
Ko tur muldat!!! Kad apstadinaja sacensibas Domracova ieslepoja stadiona uz ceturto sausanu!!! Ja butu pirmaja trijnieka Zviedri vai Vaciesi, tad nekas lidzigs nebutu...
Ko pats muldi? sacensības skatījies? Domračeva tikko 3. bija beigusi nemaz nesasniedza 1. slēpošanas atzīmi 4. aplī. Un tam kas bija augšgalā nu nekāda nozīme nav- žūrija kas to lemj ir starptautiska un Vācijas balss ir tikpat nozīmīga kā Baltkrievijas.
, 2013-12-01 21:38, pirms 11 gadiem
killo2000 rakstīja: Norvēģi esot tā kā ierosinājuši atcelt sacensības. Bet nu piekrītu, ka varēja jau palaist līdz galam un viss.
tu to nopietni? konstrukcijas gāž nost, brilles pūš prom, trāpīt nav iespējams, drošība nekāda, bet tev tik vajag turpināt tā jau bija loterija nevis biatlons.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-12-01 22:22, pirms 11 gadiem
wildo rakstīja: tu to nopietni? konstrukcijas gāž nost, brilles pūš prom, trāpīt nav iespējams, drošība nekāda, bet tev tik vajag turpināt tā jau bija loterija nevis biatlons.
Nevajag pārspīlēt. 15m/s - tā no vietas krievi ziņoja. Nez vai tādā vējā tur bezmazvai koki pa gaisu lido Tas, ka vējš gāza vienu otru piepūšamo baneri, tas nez vai kādu katastrofu varētu radīt...bez tam ja jau tik nenormāli bīstami - ko tad neevakuēja visus cilvēkus no trases - trase pēc sieviešu sacensību atcelšanas bij pilna ar vīriem, kuri sildījās gaidot savas sacenes... drošibas iemesls šeit tika pievilkts tik skata pēc kā arī sportiskais iemesls "nevaram nodrošināt visiem šautuvē vienādus apstākļus" kad atlikusi vairs tikai viena šaušana arī neliekas pārāk nopietni. Un par to, ka Domračeva bij tikko beigusi 3. šaušanu tu brauc auzās...sacīkstes apturēja ~4min pēc tam, kad Domračeva bij "atzīmējusies" pēc 3.šautuves. Tā kā pēc iepriekšējās sezonas datiem skatoties līderes iedzīšanā apli veica 5-5,5 minūtēs, tad pat pieņemot ka dēļ sliktajiem laikapstākļiem šogad aplis nedaudz lēnāks - vienalga Domračeva pēc 1-2min jau būtu uz pēdējo šaušanu...
, 2013-12-02 00:21, pirms 11 gadiem
killo2000 rakstīja: Nevajag pārspīlēt. 15m/s - tā no vietas krievi ziņoja. Nez vai tādā vējā tur bezmazvai koki pa gaisu lido Tas, ka vējš gāza vienu otru piepūšamo baneri, tas nez vai kādu katastrofu varētu radīt...bez tam ja jau tik nenormāli bīstami - ko tad neevakuēja visus cilvēkus no trases - trase pēc sieviešu sacensību atcelšanas bij pilna ar vīriem, kuri sildījās gaidot savas sacenes... drošibas iemesls šeit tika pievilkts tik skata pēc kā arī sportiskais iemesls "nevaram nodrošināt visiem šautuvē vienādus apstākļus" kad atlikusi vairs tikai viena šaušana arī neliekas pārāk nopietni. Un par to, ka Domračeva bij tikko beigusi 3. šaušanu tu brauc auzās...sacīkstes apturēja ~4min pēc tam, kad Domračeva bij "atzīmējusies" pēc 3.šautuves. Tā kā pēc iepriekšējās sezonas datiem skatoties līderes iedzīšanā apli veica 5-5,5 minūtēs, tad pat pieņemot ka dēļ sliktajiem laikapstākļiem šogad aplis nedaudz lēnāks - vienalga Domračeva pēc 1-2min jau būtu uz pēdējo šaušanu...
vecīt tu te bišķiņ sviestā ej. Gumijas piepūšamā konstrukcija pie laika ņemšanas pēc šautuves apgāzās. un Flatlandas brilles. par kokiem es neko neteicu. Kāds tam visam sakars ar evkuāciju? domā ka nav iespējams normāli pašaut ir tas pats kas jāevakuē cilvēki?
nu bet sportiskie apstākļi tiešām nav vienādi ja vienai jāgaida 2 min lai vsp varētu sākt šaut, a citai mazliet nomierinās vejš un var sašaut 4 mērķus.
Domračeva vēl nebija tikusi līdz nākamai laika atzīmei tā ka līdz šaušanai tur vairāk kā 4 min. un salīdzināt ar pērno gadu ir vnk smieklīgi. citi apstākļi, citāda cietuma sniegs...
Un ja pamatīgi iepūš tu maz apzinies cik ļoti lode maina trajektoriju? nemaz nerunājot par tiem 143 veidiem kā te var sačakarēt plinti.

Ja tu kāptu kalnā ar pieredzējušu alpīnistu un 10min pirms virsotnes sasniegšanas alpīnists tev teiktu ka vētra ir par lielu un jākāpj lejā- tu paklausītu vai kāptu augšā? Visticamāk kāpjot līdz galam nekas nenotiks bet kāpēc riskēt? var taču citu dienu.
, 2013-12-02 01:08, pirms 11 gadiem
wildo rakstīja: vecīt tu te bišķiņ sviestā ej. Gumijas piepūšamā konstrukcija pie laika ņemšanas pēc šautuves apgāzās. un Flatlandas brilles. par kokiem es neko neteicu. Kāds tam visam sakars ar evkuāciju? domā ka nav iespējams normāli pašaut ir tas pats kas jāevakuē cilvēki?
nu bet sportiskie apstākļi tiešām nav vienādi ja vienai jāgaida 2 min lai vsp varētu sākt šaut, a citai mazliet nomierinās vejš un var sašaut 4 mērķus.
Domračeva vēl nebija tikusi līdz nākamai laika atzīmei tā ka līdz šaušanai tur vairāk kā 4 min. un salīdzināt ar pērno gadu ir vnk smieklīgi. citi apstākļi, citāda cietuma sniegs...
Un ja pamatīgi iepūš tu maz apzinies cik ļoti lode maina trajektoriju? nemaz nerunājot par tiem 143 veidiem kā te var sačakarēt plinti.

Ja tu kāptu kalnā ar pieredzējušu alpīnistu un 10min pirms virsotnes sasniegšanas alpīnists tev teiktu ka vētra ir par lielu un jākāpj lejā- tu paklausītu vai kāptu augšā? Visticamāk kāpjot līdz galam nekas nenotiks bet kāpēc riskēt? var taču citu dienu.
Pasaki man kā Domračeva varēja netikt līdz nākošajai kontrolatzīmei ja no brīža, kad viņa pameta soda apli pēc 3. šaušanas līdz sacensību pārtraukšanai bija pagājušas gandrīz 4minūtes? Pie tā kalniņa pie kura Domračevu parādīja 3.aplī Flatlandei no turienes vajadzēja apmēram minūti lai nostātos uz 3šo šaušanu. Ok, tā kā kad rādīja Domračevu tajā kalniņā bij jau kāda minūte pagājusi kopš atcelšanas, tad kādu minūti var piemest klāt. Un iznāk kā jau minēju - nepilnas 2minūtes un Domračeva jau stāvētu 4.šaušanā...
Kāda jēga te salīdzināt ar kalnākāpšanu?
Ok paprasīšu savādāk - nu tad nosauc tos lielos drošības riskus, kuri te pastāvēja?
Kokus kā noskaidrojām vējš negāza.
Aiz šautuves neviens tāpat nedrīkst atrasties un vējš arī diezvai lodi lodes trajektoriju mainīs par 360grādiem, lai kādam būtu tas bīstami. Reāli kādā veidā vējš varēja apdraudzēt sportistu drošību? Tu varbūt arī ārā no mājas neej ja vēja ātrums sasniedz/pārsniedz 15m/s???
, 2013-12-02 01:16, pirms 11 gadiem
Un ok neskatamies uz iepriekšējiem gadiem. Paņemam šodienas sacenes - uz 3.šaušanu Flatlande ieradās var teikt akurāti 21minūtē. Tātad 7min uz apli un tajā iet iekšā vēl pirmās divas šaušanas (kuras šodien protams bij garākas kā parasti) un viens viņas soda aplis. Un tu te kko stāsti par "tikko" pabeigtu 3.šaušanu Laikam tev citas sacensības rādīja pa tv...