Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:323, Did:0, useCase: 3
Autors: Rolands Eliņš

Melbārdim un Dreiškenam otrā vieta Kēnigzē

Melbārdim un Dreiškenam otrā vieta Kēnigzē
Oskars Melbārdis un Daumants Dreiškens
Foto: AP/Scanpix

Šodien Kēnigzē, Vācijā notiekošajā Pasaules kausa posmā bobslejā Oskars Melbārdis ar stūmēju Daumantu Dreiškenu pēc pirmā brauciena ieņem augsto otro vietu. Līderi pagaidām ir kanādieši Rašs un Lamsdens, savukārt debiju PK posmā piedzīvo otra Latvijas ekipāža – Oskars Ķibermanis un Raivis Zīrups

Kēnigzē snigšana nebija mazinājusies arī pēc skeletona sacensību beigām, un Oskaram Melbārdim trasē bija paredzēts doties kā ceturtajam, bet Ķibermanim ar Zīrupu – kā divdesmit trešajiem. Kopā startam bija pieteikta 31 ekipāža.

Melbārdis un Dreiškens kā jau ierasti uzrādīja lielisku starta laiku (4,84), kas samērā īsajā Kēnigzes trasē spēlēja ļoti svarīgu lomu. Melbārdis savas kamanas stūrēja pārliecinoši arī pārējā trases daļā, un finišs tika sasniegts pēc 50,03 sekundēm. Šāds laiks ļāva Melbārdim būt līderim līdz pat brīdim, kad trases finišu sasniedza Kanādas ekipāža Rašs un Lamsdens, kuri latviešus apsteidza par piecām sekundes simtdaļām (49,98).

Savukārt trešo vietu pagaidām ieņem Krievijas ekipāža Zubkovs un Truneņkovs, kuri no Melbārža atpaliek 14 sekundes simtdaļas, taču aiz Krievijas ekipāžas tikai astoņu sekundes simtdaļu distancē iekļāvušās četras ekipāžas.

Latvijas otra ekipāža Ķibermanis un Zīrups trasē devās neilgi pēc Austrālijas ekipāžas, kura piedzīvoja kritienu, kurā gan, par laimi, sportisti nopietnus savainojumus neguva. Latvieši uzrādīja piekto labāko starta laiku (4,91 – labākais, protams, Melbārdim un Dreiškenam), taču pieļāva nopietnu kļūdu trases vidusdaļā, un zaudēto vairs neizdevās atgūt, tādēļ tika finišēts pēc 51,11 sekundēm, ar ko diemžēl nepietika, lai iekļūtu pirmajā divdesmitniekā.

Otrajā braucienā, kamēr vairums pirmā desmitnieka braucēju atpalika no saviem pirmā brauciena rezultātiem, lielisku braucienu veica Vācijas ekipāža Floršucs un Kuske, kas spēja pakāpties no devītās vietas uz piekto. Pamatīgu kļūdu startā pieļāva pieredzējušais krievu pilots Aleksandrs Zubkovs, taču spēja to labot trasē, tikai nedaudz atpaliekot no Frīdriha un Gerhardi.

Identisku kļūdu kā Zubkovs startā pieļāva arī Melbārdis un uzrādīja arī tādu pašu laiku (50.57), kas ļāva ieņemt otro vietu Pasaules kausa posmā Kēnigzē. Ar pārliecinošu pārsvaru pirmo vietu nosargāja Kanādas ekipāža Rašs un Lamsdens, kuri uzrādīja labāko laiku gan braucienā, gan kopvērtējumā un apsteidza latviešus par 0,38 sekundēm, kļūstot par kopvērtējuma līderiem.

Rītdien Kēnigzes trasē dosies četrinieki, un arī šīs sacensības varēs vērot LTV 7 ekrānos.

PK bobslejā divniekiem. Kēnigze.

VEkipāžaValsts1.br.2.br.Kopā.
1.Rašs/LamsdensKanāda49.9850.241:40.22-
2.Melbārdis/DreiškensLatvija50.0350.571:40.60+0.38
3.Frīdrihs/GerhardiVācija50.2150.511:40.72+0.50
4.Zubkovs/TruneņkovsKrievija50.1750.571:40.74+0.52
5.Floršucs/KuskeVācija50.3850.381.40:76+0.54
6.Mahata/ HjūbenbekersVācija50.2550.561:40.81+0.59
7.Hefti/EggersŠveice50.2550.571:40.82+0.60
8.Holkombs/LengtonsASV50.2350.781:41.01+0.79
26.Ķibermanis/ZīrupsLatvija51.11

, 2013-01-12 15:16, pirms 13 gadiem
Stabilitāti, talants milzīgs.
, 2013-01-12 15:21, pirms 13 gadiem
Kāds nezina, kādēļ Žaļims nestartē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-12 15:24, pirms 13 gadiem
gaidam otro braucienu pirmajaa vietaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-12 15:29, pirms 13 gadiem
pirms runājat par pirmo vietu, der atcerēties, ka otrs brauciens dažreiz nav vairs tik labs un nav pat medaļas!
Tākā ceram vismaz uz otro vietu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-12 15:31, pirms 13 gadiem
vācieši savā mājas trasē...
, 2013-01-12 15:32, pirms 13 gadiem
labi ka vācieši lažo
, 2013-01-12 15:34, pirms 13 gadiem
Lai arī rupji kļūdījās, tomēr nezinu vai tam ātrumam, kas bija 118.6km/h, vajadzēja būt tik zemam (par 2. ekipāžu runājot). Tomēr starts lielisks bija! Tur ātrumā pat nezinu vai maz kādam bija vēl mazāks!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-12 15:36, pirms 13 gadiem
Galvenais, ka līdz 1ajai maz vajag
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-12 15:38, pirms 13 gadiem
nauchs rakstīja: Kāds nezina, kādēļ Žaļims nestartē?
vienkarshi treneris izlema ielik ķibermani!
, 2013-01-12 15:42, pirms 13 gadiem
Nu tagad točna jānotur!
, 2013-01-12 15:44, pirms 13 gadiem
ja kaut 1x spes izbraukt nomāli pa sadragātu trasi, tad būs pjedetāls..
, 2013-01-12 15:48, pirms 13 gadiem
Ļoti labi prieks, ka mūsejiem starts atkal ir labākais!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-12 15:55, pirms 13 gadiem
autor, bildē ir redzami Edgars Maskalāns un Intars Dambis, nevis Oskars ar Daumantu!
, 2013-01-12 16:04, pirms 13 gadiem
kads nevar paddalities ar linku?
, 2013-01-12 16:06, pirms 13 gadiem
fapfap rakstīja: kads nevar paddalities ar linku?
Königssee WC 2man Bobsleigh Heat 2, January 12...
, 2013-01-12 16:17, pirms 13 gadiem
Te būs latviski:
LTV7
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-12 16:39, pirms 13 gadiem
Malacis!
, 2013-01-12 16:40, pirms 13 gadiem
Dēm, kā nepaveicās. :S
, 2013-01-12 16:40, pirms 13 gadiem
Osim sudrabs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-12 16:42, pirms 13 gadiem
Jāsaka, ka brauciens bija lielisks, ja neskaita to sākuma kļūdu, kurai īsti nav izskaidrojuma....
Malacis!
, 2013-01-12 16:42, pirms 13 gadiem
FIBT komentētāji arī paslavēja Melbārdi par pirmo īsti stabilo braukšanu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-12 16:45, pirms 13 gadiem
šodien Latvieši valda ziemas sportā

Vel Biatlonā desmitniekā
, 2013-01-12 16:45, pirms 13 gadiem
Būs trīs goda pjedastāli Latvijai ziemas sporta veidos vienā dienā?
, 2013-01-12 16:45, pirms 13 gadiem
Rašs nobrauca kā Dievs, nu Melbārdis ar norm savācās. Labs posms.
, 2013-01-12 16:46, pirms 13 gadiem
nu tad beidzot izdevās un ir medālis
, 2013-01-12 16:46, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: nu tad beidzot
Tavi vārdi
sasperjods, 15:30, pirms stundas, ignorēt, atbildēt
paliks 4tais

Abloms tev
, 2013-01-12 16:47, pirms 13 gadiem
Vai arī sniegs risā, proti, Zubkovs ar tieši tāpat sačakarēja sev medāli.
Peter Bondra rakstīja: ir izskaidrojums - problēmas ar stūri
, 2013-01-12 16:48, pirms 13 gadiem
Malači džeki, tagad nākamais solis, zelts!!!
, 2013-01-12 16:50, pirms 13 gadiem
JES! MALAČI PUIKAS! PRIEKS PAR JUMS!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-12 16:51, pirms 13 gadiem
Melbārdis malacis, vienīgā lieta kas jāiemācās-sniegt intervijas angļu valodā Eurosport kanālam. Nesen redzēju interviju ar krievu Ļegkovu - radās cieņa pret viņu-runāja angļu valodā-tā ir cieņa pret intervētājiem un tiem kas klausās
, 2013-01-12 16:51, pirms 13 gadiem
Šitā savākties pēc tāda starta šoka - visu cieņu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-12 16:52, pirms 13 gadiem
Ķibermanim -19 gadi, Melbārdim -24 gadi - kāds potenciāls mūsējiem-tas priecē
, 2013-01-12 16:53, pirms 13 gadiem
FUNS rakstīja: Melbārdis malacis, vienīgā lieta kas jāiemācās-sniegt intervijas angļu valodā Eurosport kanālam. Nesen redzēju interviju ar krievu Ļegkovu - radās cieņa pret viņu-runāja angļu valodā-tā ir cieņa pret intervētājiem un tiem kas klausās
rīmenis tikko taču paskaidroja, ka osis runā angliski. osis runā tā, lai viņa līdzjutēji visu saprot. fricis uz angļu valodā uzdotu jautājumu ar atbildēja savā dzimtajā valodā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-12 16:53, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: paliks 4tais
Nesaprotu ko Tu visu laiku čīksti par mūsu bobslejistiem-izskatās ja Melbārdis startēs līdz Prūša vecumam tad viņam būs vairāk medaļas nekā trenerim
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-12 16:55, pirms 13 gadiem
Peter Bondra rakstīja: 1.Eurosport nerāda bobsleju
2. sava valoda ir jāpopularizē
3.neredzu tavu kritiku krieviem, vāciešiem, kas arī runā savās valodās
Es teikšu gan, ka angļu valoda ir internacionālāis saziņas līdzeklis. Ja visi mācētu angliski un būtu ar normālu attieksmi šī pasaule būtu vēl labāka.
, 2013-01-12 16:55, pirms 13 gadiem
Es tak teicu ka būs.
, 2013-01-12 16:55, pirms 13 gadiem
FUNS rakstīja: Melbārdis malacis, vienīgā lieta kas jāiemācās-sniegt intervijas angļu valodā Eurosport kanālam. Nesen redzēju interviju ar krievu Ļegkovu - radās cieņa pret viņu-runāja angļu valodā-tā ir cieņa pret intervētājiem un tiem kas klausās
Oskars, acīmredzot, pirmkārt ciena savus līdzjutējus, nevis cenšas izdabāt visiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-12 16:56, pirms 13 gadiem
Peter Bondra rakstīja: 1.Eurosport nerāda bobsleju
2. sava valoda ir jāpopularizē
3.neredzu tavu kritiku krieviem, vāciešiem, kas arī runā savās valodās
Kļūdījos par Eurosport, atbalstu vācu, angļu valodu lietošanu-jo tās ir izplatītas . Protams ka nosodu krievus ka viņi sniedz intervijas savā valodā-tas ir pilnīgi nepieņemami
, 2013-01-12 16:56, pirms 13 gadiem
Varam lepoties ar mūsējiem!
, 2013-01-12 16:56, pirms 13 gadiem
Starta monstri, MALAČI, OSKARS NOBRAUCA KĀ PA NOTĪM.
, 2013-01-12 16:57, pirms 13 gadiem
FUNS rakstīja: Melbārdis malacis, vienīgā lieta kas jāiemācās-sniegt intervijas angļu valodā Eurosport kanālam. Nesen redzēju interviju ar krievu Ļegkovu - radās cieņa pret viņu-runāja angļu valodā-tā ir cieņa pret intervētājiem un tiem kas klausās
Absolūta necieņa no tavas puses šobrīd, ka neraksti angliski, lai saprastu starptautiskie lasītāji.
, 2013-01-12 16:57, pirms 13 gadiem
super malaci, zel kad zubkovs nebija trijnieka, tad super butu kad vacieši nebūtu trijnieka, tapat vaciešiem fiasko šodien, gan skeletonā, gan boblejā 2niekos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-12 16:58, pirms 13 gadiem
Malacis Oskars,ja nebūtu tāja vietā iznest tik traki,tad varētu cerēt uz mazāku starpību,bet brauciens patiešam izdēvas labs bez kļudām. Bet Rush arī nobrauca ideālu braucienu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: FUNS
, 2013-01-12 16:59, pirms 13 gadiem
FUNS rakstīja: Melbārdis malacis, vienīgā lieta kas jāiemācās-sniegt intervijas angļu valodā Eurosport kanālam. Nesen redzēju interviju ar krievu Ļegkovu - radās cieņa pret viņu-runāja angļu valodā-tā ir cieņa pret intervētājiem un tiem kas klausās
Iemācies vispār rakstīt.. Cieņa ir ka cilvēks runā Latviski!!!!!!!! Nevis izdomā kā citi,ka stilīgu būtu runāk Krieviski!!
, 2013-01-12 17:00, pirms 13 gadiem
Prieks ka Oskars intervijā latviski runāja, tā un vajag!
, 2013-01-12 17:00, pirms 13 gadiem
simeks2 rakstīja: Nav jāmācās! Mums nav jālien citu valstu priekšā uz vēders! Melbārdi atbalsta latvieši, un ne visi latvieši prot runāt angliski.Latviešiem Melbārdis ir savējais. Melbārdis ir paraugs sportā!
Pasaki kurai auditorijai Melbārdis sniedza interviju. Vai tad Tu atbalsti ka Zubkovs intervijās atbild krieviski un piemēram Kupčiks poliski, japāņi japāniski
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-12 17:01, pirms 13 gadiem
FUNS rakstīja: Kļūdījos par Eurosport, atbalstu vācu, angļu valodu lietošanu-jo tās ir izplatītas . Protams ka nosodu krievus ka viņi sniedz intervijas savā valodā-tas ir pilnīgi nepieņemami
Eksperti šodien bieži kļūdas
, 2013-01-12 17:02, pirms 13 gadiem
MachimoI rakstīja: Absolūta necieņa no tavas puses šobrīd, ka neraksti angliski, lai saprastu starptautiskie lasītāji.
Ieklausies savā loģikā - ir taču jābūt smadzenēm lai saprastu ka šeit ir latviska auditorija pamatā
, 2013-01-12 17:02, pirms 13 gadiem
FUNS rakstīja: Pasaki kurai auditorijai Melbārdis sniedza interviju. Vai tad Tu atbalsti ka Zubkovs intervijās atbild krieviski un piemēram Kupčiks poliski, japāņi japāniski
Problēma ir tajā ka tu pat Latviski nesaproti,ka tev pasaka lai tu aizveries ar savu angleni
, 2013-01-12 17:02, pirms 13 gadiem
MALACHI!

Sorry Nepateemai!!!
biatlons 19:15 10km sprints vīriešiem

Kur varees redzeet???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-12 17:03, pirms 13 gadiem
MachimoI rakstīja: Absolūta necieņa no tavas puses šobrīd, ka neraksti angliski, lai saprastu starptautiskie lasītāji.
Okay so what's the problem man?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-12 17:05, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Okay so what's the problem man?
Džeks tagad google tulkotāja tulko,ko tu pateici
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-12 17:05, pirms 13 gadiem
Visi kas man iebilst-tad sanāk ka Jūs visi atbalstāt ka katrs interviju sniedz savā valodā, ja tas ir domāts starptautiskai auditorijai. Āfrikāņi piemēram savu cilšu valodās, Eiropā flāmu, norvēģu, ungāru utt. jeb Jūs uzskatāt ka tikai latviešiem intervijas jāsniedz savā valodā.
Es ļoti vēlos lai Latvijas bobslejs plauktu un Melbārdis iemantotu cieņu Eiropā vēl lielāku-skatās cilvēki grib saprast ko viņš saka, bet...
, 2013-01-12 17:05, pirms 13 gadiem
gggg rakstīja: Džeks tagad google tulkotāja tulko,ko tu pateici
No ma man, pure english, biatch.
, 2013-01-12 17:05, pirms 13 gadiem
Bija tāda pasaka Suns Funs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-12 17:06, pirms 13 gadiem
FUNS rakstīja: Visi kas man iebilst-tad sanāk ka Jūs visi atbalstāt ka katrs interviju sniedz savā valodā, ja tas ir domāts starptautiskai auditorijai. Āfrikāņi piemēram savu cilšu valodās, Eiropā flāmu, norvēģu, ungāru utt. jeb Jūs uzskatāt ka tikai latviešiem intervijas jāsniedz savā valodā.
Es ļoti vēlos lai Latvijas bobslejs plauktu un Melbārdis iemantotu cieņu Eiropā vēl lielāku-skatās cilvēki grib saprast ko viņš saka, bet...
Globalisation over everythin.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-12 17:06, pirms 13 gadiem
FUNS rakstīja: Visi kas man iebilst-tad sanāk ka Jūs visi atbalstāt ka katrs interviju sniedz savā valodā, ja tas ir domāts starptautiskai auditorijai. Āfrikāņi piemēram savu cilšu valodās, Eiropā flāmu, norvēģu, ungāru utt. jeb Jūs uzskatāt ka tikai latviešiem intervijas jāsniedz savā valodā.
Es ļoti vēlos lai Latvijas bobslejs plauktu un Melbārdis iemantotu cieņu Eiropā vēl lielāku-skatās cilvēki grib saprast ko viņš saka, bet...
Nestrīdēsimies ar idiotiem,sakumā viņi novedīs līdz savam līmenim un ta uzveiks!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-12 17:08, pirms 13 gadiem
simeks2 rakstīja: Funs is traitor of Latvia! He hate Latvia and latvians! He is a jewish spy .
Es angļu valodu nezinu
, 2013-01-12 17:08, pirms 13 gadiem
simeks2 rakstīja: Funs is traitor of Latvia! He hate Latvia and latvians! He is a jewish spy .
I see what you did here.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-12 17:09, pirms 13 gadiem
Peter Bondra rakstīja: why jewish? I think - just yankee whos mother is british
British american jewish spy from Russia?
, 2013-01-12 17:10, pirms 13 gadiem
FUNS rakstīja: Ieklausies savā loģikā - ir taču jābūt smadzenēm lai saprastu ka šeit ir latviska auditorija pamatā
Ir taču jābūt smadzenēm, lai saprastu, ka:
a) bobsleja starptautiskā auditorija ir smieklīgi maza un Latvija ir vienīgā valsts pasaulē, kur mačus tiešraidē translē nacionālā televīzija -- attiecīgi latviešu auditorijas proporcija no kopējās ir ļoti liela;
b) Melbārža pārdomas interesē tikai vai galvenokārt tikai mums.
, 2013-01-12 17:10, pirms 13 gadiem
FUNS rakstīja: Es angļu valodu nezinu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-12 17:11, pirms 13 gadiem
dale rakstīja: KAA PJEDESTAALS, taa uzreiz plashaaa diskusija par valodu
Vo, vo, dažiem tirliņiem te svarīgākais lai visi runā svešā mēlē.
Letiņš kopš ilgiem laikiem nobrauc pa 2. vietu, uz pjedestāla stāv ar Latvijas karogu un sniedz interviju latviski. Kas var būt labāks? Varbūt kāds fricis vai brits to redzot paskatīsies kartē, kur tāda valstiņa atrodas, un sapratīs, ka tur dzīvo sevi cienoši cilvēki, nevis tādi, kas grib citiem līdzināties.
, 2013-01-12 17:11, pirms 13 gadiem
Sorry Nepateemai!!!
biatlons 19:15 10km sprints vīriešiem!

Kur varees redzeet???
, 2013-01-12 17:12, pirms 13 gadiem
vienu brīdi varēja dzirdēt kā jau ekmanis sit dūrītē no priekiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-12 17:14, pirms 13 gadiem
Sanāk ka šitie kas iebilst Vācijā uz žurnālistu jautājumiem atbildēs latviski. ES vēlos lai intervija ar Melbārdi ir garāka, bet kā lai uzdod otro jautājumu ja nezini ko ir atbildējis pirms tam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-12 17:15, pirms 13 gadiem
simeks2 rakstīja: baurs tu esi un tāds vienmēr paliksi.
Kāpēc tu gribi,lai Melbārdi vervelē angliski,ja tu viņu pat nesaprastu?
Es nedomāju par savu labumu , bet gan par Latvijas bobsleja popularitāti kopumā un par pieklājību. Bet labi ka uzrakstīji šo iebildi-uzreiz redzams ka domā tikai par sevi
, 2013-01-12 17:16, pirms 13 gadiem
dale rakstīja: Parasti arii tikai vienu jautaajumu tikai uzdod
Bet ar Melbārdi ir bijušas ļoti īsas intervijas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-12 17:18, pirms 13 gadiem
simeks2 rakstīja: Var redzēt,ka Latvija un latviešu kultūra tev ir pie vienas vietas. Esi tik labs un dodies uz savu Lielbritāniju. Šeit tādi kā tu - nav vajdzīgi.
Valns,kaidi laiki dagojuši,ka latgalīšam joaizstouv čiuļu volūda
Esmu ļoti leils latviešu valodas un Latvijas patrots-mans darbs arī ar to ir daļēji saistīts(patriotisko audzināšanu) . Mīlēt latviešu valodu nenozīmē visur un vienmēr runāt tikai latviski-kāpēc Tu zini citas valodas-droši vien kaut kad taču runā tajās-tātad latviešu valodu Tu nemīli
, 2013-01-12 17:18, pirms 13 gadiem
FUNS rakstīja: Sanāk ka šitie kas iebilst Vācijā uz žurnālistu jautājumiem atbildēs latviski. ES vēlos lai intervija ar Melbārdi ir garāka, bet kā lai uzdod otro jautājumu ja nezini ko ir atbildējis pirms tam.
Tad tu vēlies lai runā Angliski ( No tā pats neko nejēdz),tad tu vēlies lai intervīja garāka..

Kādas būs vel tavas velmes ??
, 2013-01-12 17:21, pirms 13 gadiem
FUNS rakstīja: Esmu ļoti leils latviešu valodas un Latvijas patrots-mans darbs arī ar to ir daļēji saistīts(patriotisko audzināšanu) . Mīlēt latviešu valodu nenozīmē visur un vienmēr runāt tikai latviski-kāpēc Tu zini citas valodas-droši vien kaut kad taču runā tajās-tātad latviešu valodu Tu nemīli
Var redzēt tavu patriotismu - Melbārdis malacis, vienīgā lieta kas jāiemācās-sniegt intervijas angļu valodā Eurosport kanālam. Nesen redzēju interviju ar krievu Ļegkovu - radās cieņa pret viņu-runāja angļu valodā-tā ir cieņa pret intervētājiem un tiem kas klausās
, 2013-01-12 17:22, pirms 13 gadiem
gggg rakstīja: Tad tu vēlies lai runā Angliski ( No tā pats neko nejēdz),tad tu vēlies lai intervīja garāka..

Kādas būs vel tavas velmes ??
Lai mūsu bobsleju uz braucējus labāk labāk iepazīst Eiropā, es viņa teikto uzzināšu no preses. Vai tad Tev nepatiktu ja starptautiskā pārraidē Eiropa vairāk saprastu mūsu pilotu. Neviens neatbildēja vai korejiešiem vai japāņiem jāatbild būtu savā valodā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-12 17:27, pirms 13 gadiem
FUNS rakstīja: (..) mans darbs arī ar to ir daļēji saistīts(patriotisko audzināšanu) . (..)
Tāpēc jau mums tas patriotisms ir, tur kur viņš, ka tādi tie "patriotiskie audzinātāji" - svarīgākais dienas notikums patriotiskajam audzinātājam, ka Melbārdis žurnālistam neatbild angliski
, 2013-01-12 17:28, pirms 13 gadiem
gggg rakstīja: Var redzēt tavu patriotismu - Melbārdis malacis, vienīgā lieta kas jāiemācās-sniegt intervijas angļu valodā Eurosport kanālam. Nesen redzēju interviju ar krievu Ļegkovu - radās cieņa pret viņu-runāja angļu valodā-tā ir cieņa pret intervētājiem un tiem kas klausās
Pilnīgi pareizi-patriots ir tas kurš ciena citus un tad citi Tevi cienīs. Un par patriotisko audzināšanu un tās piemēriem varētu daudz runāt, jo ikdienā saskaros ar patriotisko audzināšanu jauniešu vidū.
Cieni savu latviešu valodu, cieni valsts svētkus, tradīcijas, jauniešiem stāstīt par strēlniekiem un citiem latviešu lepnumiem, vest tos uz Brāļu kapiem, strēlnieku cīņas vietām utt.
Ja 95% no auditorijas nesaprot šo valodu tad runā tā lai saprastu.
Pilnībā atbalstu ka visus kuri nezina latviešu valodu jāatlaiž no darba, ja krievi 1-2 gados neiemācās mūsu valodu un dzīvo šeit -man
nav cieņa pret šādiem cilvēkiem.
katrā valstī centies runāt valsts valodā-Latvijā latviski, Vācijā vāciski utt., protams ja proti
, 2013-01-12 17:31, pirms 13 gadiem
Eu Funs,patriots te atradies Ka Melnbārdim jāruna Angliski

Ko tu saki par to ka Krievu tautības cilvēks nodzīvo 20-30 gadus Lv un nerunā Latviski (Iespejams spītes pēc)

Viss cauri ne? Tev drošvien ar to pieceptas 200 lpp
, 2013-01-12 17:31, pirms 13 gadiem
FUNS rakstīja: Pilnīgi pareizi-patriots ir tas kurš ciena citus un tad citi Tevi cienīs. Un par patriotisko audzināšanu un tās piemēriem varētu daudz runāt, jo ikdienā saskaros ar patriotisko audzināšanu jauniešu vidū.
Cieni savu latviešu valodu, cieni valsts svētkus, tradīcijas, jauniešiem stāstīt par strēlniekiem un citiem latviešu lepnumiem, vest tos uz Brāļu kapiem, strēlnieku cīņas vietām utt.
Ja 95% no auditorijas nesaprot šo valodu tad runā tā lai saprastu.
Pilnībā atbalstu ka visus kuri nezina latviešu valodu jāatlaiž no darba, ja krievi 1-2 gados neiemācās mūsu valodu un dzīvo šeit -man
nav cieņa pret šādiem cilvēkiem.
katrā valstī centies runāt valsts valodā-Latvijā latviski, Vācijā vāciski utt., protams ja proti
Ko tu lieto izklausas aber drausmīgi laba tā manta!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-12 17:50, pirms 13 gadiem
Prieks par Melnbardi kaa ari par Tomas un es loti ceru ka shovakar saldajam edienam Rastorgujevs vel varetu kadu brinumu paradit
, 2013-01-12 17:51, pirms 13 gadiem
Galvenais, ka visai pārējai pasaulei pilnīgs po..., kādā valodā runāja Melbārdis. Bet te, pieci lo.., kaut ko nevar sadalīt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-12 18:08, pirms 13 gadiem
simeks2 rakstīja: Mīlēt Latviju izpaužas angliskā vervelēšanā. Man pauris uzies gaisā,ja es ņemšu tavu loģiku par pilnu. Mūsdienās lai pabeigtu skolu vajag angļu valodas zināšanas.
Vai tad Tev patīk ka krievi cenšas visur pasaulē runāt krieviski. Tev tas ir krievu patriotisms, bet es to uzskatu par krievu bezkaunību.
Mums patīk ka ārzemnieki Latvijā runā latviski, pat ļoti patīk. Man arī ir cieņa pret tiem kuri pasaka kādu frāzi latviski. Ja braucu uz ārzemēm arī iemācos elementāros vārdus tās valsts valodā.
Ja mēs latvieši visā pasaulē sniegsim intervijas latviešu valodā- vai mūs tad sāks cienīs, vai ārzemnieki tad gribēs cienīt mūsu latviešu valodu un runāt tajā ierodoties pie mums.
Ir pat ļoti pretīga sajūta kad redzu tos pašus krievus svešā valstī brīvi runājam krieviski kaut arī viņus nesaprot- es to saucu par bezkaunību.
Es mācījos vācu valodu lai pabeigtu skolu.
, 2013-01-12 18:17, pirms 13 gadiem
Par bobsleju. šodien brīnos par vāciešiem pēc 1.brauciena 4,7,9 vieta-var neiet vienam bet visi kopā-aizdomīgi, varbūt kaut ko eksperimentē. Kopumā nedaudz pārsteidz Raša progress tieši stabilitātes ziņā.
Melbārdis savos 24 gados brīžiem brauc izcili labi. Bet tādi izcili braucieni parasti tomēr ir viens no dieviem , bet arī tas ir labi. Izcils šodien bija otrais izņemot startu, pirmais bija labs. Melbārdim ar veiksmes palīdzību ir iespēja PK kopvērtējumā iekļūt pirmajā trijniekā.
Ķibermanim 19 gadi-grūti spriest , bet junioru čempionātā 2 un 3 vieta-tas tomēr kaut ko nozīmē. Eiropas kausā augstāk par 7 vietu neuzkāpa divniekos, bet konkurence tur bija laba (arī PK bobslejisti tur startēja).
Priekšā Īglsa-īsa, kur startam ir liela nozīme, cerības mums abām ekipāžām(Melbārdim uz TOP-3, Ķibermanim ja startēs uz TOP-20)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-12 18:40, pirms 13 gadiem
Peter Bondra rakstīja: ja briti, jeņķi visur un vienmēr runā angliski, tā nav bezkaunība? tak domā kādreiz ko raksti.
Regulāri saskaros ar to ka angļi un citi pieklājīgi uzprasa vai Jūs runājat angliski, bet krievi neprasa un uzreiz tā sāk sarunu.
Kuras valodas ir izplatītākās Eiropā? Manu latviešu valodu cienīs tad ja es cienīšu citas valodas-tā ir elementārā psiholoģija,ētika. Jebkurā grāmatā to atradīsi.
, 2013-01-12 18:54, pirms 13 gadiem
FUNS rakstīja: Lai mūsu bobsleju uz braucējus labāk labāk iepazīst Eiropā, es viņa teikto uzzināšu no preses. Vai tad Tev nepatiktu ja starptautiskā pārraidē Eiropa vairāk saprastu mūsu pilotu. Neviens neatbildēja vai korejiešiem vai japāņiem jāatbild būtu savā valodā.
Man ir milzīgs prieks, ka Melnbārdis sniedza interviju latviešu valodā un varbūt tad tajā starptautiskajā pārraidē arī citi dzirdēs latviešu valodu. Un Eiropa iepazīs mūsu braucēju kā patriotu un savas valodas cienītāju. Un, jā, lai visi runā savās valodās, jo tas tieši izraisa lielāku interesi uzzināt kko vairāk par konkrēto valsti.
, 2013-01-12 19:04, pirms 13 gadiem
FUNS rakstīja: Pilnīgi pareizi-patriots ir tas kurš ciena citus un tad citi Tevi cienīs. Un par patriotisko audzināšanu un tās piemēriem varētu daudz runāt, jo ikdienā saskaros ar patriotisko audzināšanu jauniešu vidū.
Cieni savu latviešu valodu, cieni valsts svētkus, tradīcijas, jauniešiem stāstīt par strēlniekiem un citiem latviešu lepnumiem, vest tos uz Brāļu kapiem, strēlnieku cīņas vietām utt.
Ja 95% no auditorijas nesaprot šo valodu tad runā tā lai saprastu.
Pilnībā atbalstu ka visus kuri nezina latviešu valodu jāatlaiž no darba, ja krievi 1-2 gados neiemācās mūsu valodu un dzīvo šeit -man
nav cieņa pret šādiem cilvēkiem.
katrā valstī centies runāt valsts valodā-Latvijā latviski, Vācijā vāciski utt., protams ja proti
Nekāda patriotiskā audzināšana nav vajadzīga, ja cilvēkam pašam to vajadzēs, tad viņš pats arī to visu atradīs... Mani neviens pa nekādiem kapiem nevadāja tīņa vecumā un labi vien ir, jo citādi droš vien būtu tāpat kā tiem no reliģiskām skolām, kuri dienā lūdzas, bet vakaros dzer uz nebēdu, lamājas un citādi pretojas tai audzināšanai...

Vai Dzintarlatvieši tagad būs tie īstie patrioti, jo organizē lāpu gājienus autoritāram vadonim par godu, kura 34., 39. un 40. gada lēmumi valstij bija liktenīgi? Vai arī dziedot ''mēs sitīsim tos utainos'' pēc iekļūšanas parlamentā (oi, atvainojos, Saeimā, jo nelietosim svešvārdus)... Brits nekad neplātīsies apkārt ar karogu un kaut kādām patriotiskām audzināšanām, viņš ir lepns jau ar to, ka zina, ka dzīvo dižā valstī un viņam neko citu nevajag. Man arī. Tādas ''patriotiskās audzināšanas'' tādu fašistiski pārspīlētu režīmu kā Trešais Reihs, PSRS, Kievijas Federācija un ASV izgudrojums....
, 2013-01-12 19:10, pirms 13 gadiem
Dartele rakstīja: Man ir milzīgs prieks, ka Melnbārdis sniedza interviju latviešu valodā un varbūt tad tajā starptautiskajā pārraidē arī citi dzirdēs latviešu valodu. Un Eiropa iepazīs mūsu braucēju kā patriotu un savas valodas cienītāju. Un, jā, lai visi runā savās valodās, jo tas tieši izraisa lielāku interesi uzzināt kko vairāk par konkrēto valsti.
Kamēr uz pjedestāla ir krievs, vācietis, anglis vai francūzis man, protams, būs prieks, ka viņi runā savās valodās, es viņus saprotu un viņi paši ir laimīgi. Bet tad, ja tur uzkāps kāds čučmeks no hvz kurienes es pirmkārt tomēr gribēšu saprast ko viņš tur runā, nevis vnk uz runājošu ģīmi apskatīties...
, 2013-01-12 19:28, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Nekāda patriotiskā audzināšana nav vajadzīga, ja cilvēkam pašam to vajadzēs, tad viņš pats arī to visu atradīs... Mani neviens pa nekādiem kapiem nevadāja tīņa vecumā un labi vien ir, jo citādi droš vien būtu tāpat kā tiem no reliģiskām skolām, kuri dienā lūdzas, bet vakaros dzer uz nebēdu, lamājas un citādi pretojas tai audzināšanai...

Vai Dzintarlatvieši tagad būs tie īstie patrioti, jo organizē lāpu gājienus autoritāram vadonim par godu, kura 34., 39. un 40. gada lēmumi valstij bija liktenīgi? Vai arī dziedot ''mēs sitīsim tos utainos'' pēc iekļūšanas parlamentā (oi, atvainojos, Saeimā, jo nelietosim svešvārdus)... Brits nekad neplātīsies apkārt ar karogu un kaut kādām patriotiskām audzināšanām, viņš ir lepns jau ar to, ka zina, ka dzīvo dižā valstī un viņam neko citu nevajag. Man arī. Tādas ''patriotiskās audzināšanas'' tādu fašistiski pārspīlētu režīmu kā Trešais Reihs, PSRS, Kievijas Federācija un ASV izgudrojums....
Gandrīz Tev piekrītu visam. Patriotiskā audzināšana jau arī ir neuzkrītošā veidā to pasniegt un galvenais ir ģimene. Domāju reizi līdz 16 gadu vecumam aizvest Uz brāļu kapiem , kur krituši latvieši ir labi. Un pilnībā Tev piekrītu par dziesmu-ar tādām patriotismu neieaudzina. Dzintars man galīgi nav piemērs patriotisms.

Patriotisms nedrīkst būs pārspīlēts.
, 2013-01-12 19:28, pirms 13 gadiem
Man piemēram pie pēcpuses ko tie vācieši vāciski saka, es domāju ka pārējai Eiropai arī pie pēcpuses ko Melbārdis saka latviski. Kaut kādi globalizācijas piekritēji šeit komentos dominē.
, 2013-01-12 19:52, pirms 13 gadiem
Kefka rakstīja: Man piemēram pie pēcpuses ko tie vācieši vāciski saka, es domāju ka pārējai Eiropai arī pie pēcpuses ko Melbārdis saka latviski. Kaut kādi globalizācijas piekritēji šeit komentos dominē.
Kam neinteresē bobslejs tam vienalga. Man interesē tāpēc lasu visu ko saka dažādu valstu bobslejisti. Kuram neinteresē sports tam ir saprotams ka vienalga.Ļoti interesē vāciešu komentāri pēc starta-varbūt "starp rindiņām "varēs noprast ka bija viņiem kaut kādi eksperimenti šodien.
, 2013-01-12 20:38, pirms 13 gadiem
Vienkārši apsveicu Oskaru un Daumantu un ļoti priecājos , ka 2.braucienā spēja saņemties pēc kļūdas pašā sākumā un pārējo brauciena daļu veikt ļoti labi.Priecājos par viņu 2,vietu šodienas posmā un arī kopvērtējums izskatās labi = pavisam nedaudz līdz trijniekam.Paldies par pozitīvām emocijām !
, 2013-01-12 21:05, pirms 13 gadiem
FUNS rakstīja: Kam neinteresē bobslejs tam vienalga. Man interesē tāpēc lasu visu ko saka dažādu valstu bobslejisti. Kuram neinteresē sports tam ir saprotams ka vienalga.Ļoti interesē vāciešu komentāri pēc starta-varbūt "starp rindiņām "varēs noprast ka bija viņiem kaut kādi eksperimenti šodien.
Tak viņi visi saka standarta frāzes, grūta trase, sniegs snieg u.t.t.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-13 01:59, pirms 13 gadiem
FUNS rakstīja: Melbārdis malacis, vienīgā lieta kas jāiemācās-sniegt intervijas angļu valodā Eurosport kanālam. Nesen redzēju interviju ar krievu Ļegkovu - radās cieņa pret viņu-runāja angļu valodā-tā ir cieņa pret intervētājiem un tiem kas klausās
e takš tu irst ar savu angļu valodu