Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:323, Did:0, useCase: 3

Miņins: "Šobrīd atpakaļceļu uz izlasi neredzu..."

Jānis Celmiņš

Miņins: "Šobrīd atpakaļceļu uz izlasi neredzu..."
Jānis Miņins
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

"Mans pacietības mērs ir pilns, un šobrīd atpakaļceļu uz izlasi neredzu. Esmu palīdzējis federācijai un tās vadībai ar naudas piesaisti jau ilgus gadus, bet ja tās viceprezidents mani nosauc par bābu un nepilda dotos solījumus, tad man vairs nav ko teikt," sarunā ar portālu Sportacentrs.com pēc sportista atskaitīšanu no Latvijas izlases pauž pats bobslejists Jānis Miņins.

Jau ziņojām, ka Latvijas bobsleja federācija pārtraukusi darba attiecības ar Latvijas vadošo bobsleja pilotu Jāni Miņinu. Par to šodien preses konferencē paziņoja izlases vadība. Portāls Sportacentrs.com sazinājās ar pašu sportistu, lai uzklausītu viņa komentāru par izveidojušos situāciju.

"Viss sākās jau vasarā, kad federācijas vadība solīja – uz Ziemeļamerikas posmiem braukšu. Rudenī stāsts jau bija cits – ja tu dabū naudu, tad mēs tevi neturēsim. Nedēļu pirms došanās uz Eiropas kausu mačiem federācijas sapulcē tika paziņots, ka nauda ir, taču esot nolemts nebraukt. Uzskatu, ka vismaz manu viedokli šajā sakarā kāds varēja uzjautāt. Tas viss bija beigu sākums," pauž Miņins.

"Altenbergā izteicu lūgumu trenerim izdarīt nelielas izmaiņas attiecībā uz pirmo ekipāžu, jo tobrīd visus maksimālos punktus jau bijām savākuši un šiem mačiem vairs nebija nekādas jēgas. Palūdzu, lai pirmā ekipāža tiktu palaista mājās.. Man bija nepieciešamība atgriezties arī cita iemesla dēļ – krīzes dēļ beidzās sponsorēšanas līgums par busiņu, un, lai saglabātu šo transporta līdzekli mūsu rīcībā, man bija jābrauc mājās, lai aprunātos ar sponsoriem. Vienīgā atbilde no trenera bija – tev taču nekad tā nav bijis, ka kāds tev neizīrētu busu," uz 12. decembra sarunu ar izlases galveno treneris Sandi Prūsi atskatās Miņins.

"Šobrīd esmu padarīts par pēdējo nodevēju! Esmu izpildījis visu, kas no manis tika prasīts, nejūtos kādu nodevis. Līdz Altenbergai savu darbu darīju labi un tur palūdzu, lai man ļauj sagatavoties pirmajiem Pasaules kausa posmiem. Dodoties prom, biju izpildījis visus sev uzliktos uzdevumus. Kāds nodevējs?!" neizpratnē bobslejists.

Vēl Miņinam pārmests, ka viņš Eiropas kausa mačus publiski nosaucis par sētas mačiem. "Kā lai šādus mačus dēvē? Ja izlases treneris šos mačus nosauc par treniņiem pirms Pasaules kausa posmiem, tad ko man teikt… Federācijas vadība pārmet man, ka nedomāju kā profesionāls sportists. Jau desmit gadus esmu bobslejā, un šī sporta veida attīstības vārdā esmu izdarījis ļoti daudz. Man visu laiku tiek pārmests, ka esmu lēns startā. Vai kāds maz šobrīd atceras, cik ātrs startā bija pats Prūsis? Stūmēji paši teica intervijās, ka viņam galvenais ir tikt bobā, ka pārējo viņi izdarīs paši..."

Sportistam šobrīd nav skaidrības par nākotnes plāniem, taču viņš neizslēdz, ka līdz Soču olimpiādei varētu atgriezties bobslejā.

     [+] [-]

, 2011-01-06 20:24, pirms 14 gadiem
Pipar, Minins ir tads pats vai pat labaks pilots par Prusi! Uzjautrina Minina noliceji! Malacis Janka ka nekluse un pastasta realo situaciju!

  +3 [+] [-]

, 2011-01-06 20:26, pirms 14 gadiem
Miņins: vienā brīdī viss 'piegriežas' - DELFI

Pēc šī raksta izlasīšanas, daudz kas, top skaidrāks. Miņinam daudz kur ir taisnība, bet vienu lietu viņš nesaprot, ka sportists ir sportists, bet lēmumus, kur startēt pieņem treneris. Tas būtu tas pats, ja futbolisti sāktu diktēt treneriem, kuri jāliek laukumā un ar, kādu taktiku spēlēt. Protams patīkami, ja treneris ņem vērā pieredzējušāko spēlētāju viedokli, bet tas absolūti nav obligāti. Miņins nesaprot, kas vispār ir komandas treneris.

  +2 [+] [-]

, 2011-01-06 20:27, pirms 14 gadiem
arenass0 rakstīja: Pff, ja Maskalāns kko spētu parādīt, tad arī Miņins rukātu treniņos, bet tākā Latvijā viņam nav konkurentu, tad viņš drvien arī sev atļauj lažoties. Un vai tad mēs nezinām, kādas ir mūsu federācijas? Naudassūcēji, nekas vairāk..
Kas tā par attieksmi - spēcīgāks, tātad var slinkot, ja viņš būtu futbolā, vai basketbolā ātri vien sēdētu malā un laukumā neizietu. Un par to, kādas ir federēcijas Tev nepiekrītu, lielākā daļa knapi izvelk, bet Tu sauc par naudas sūcējiem.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-06 20:28, pirms 14 gadiem
Yo rakstīja: Ja nākamsezon Miņka parādīsies, piemēram, Krievijas izlasē, tad viss tagad viņa teiktais būs tīrākais bleķis...
Kaut kā pēc šodienas peripetijām man no galvas neiziet Miņina mūžīgā čīkstēšana, ka ar bobsleju Latvijā neko nopelnīt nevar. Stūmēji un citi piloti par to ir runājuši krietni mazāk...
Stumejus tak neviens tik biezi ari neinterve!!! ja jau viens no komandas kko saka, tatad visi ta doma! vismaz ta vajadzetu but!

  +1 [+] [-]

, 2011-01-06 20:29, pirms 14 gadiem
Gan Miņins, Gan Prūsis nemelo. Bet vairāk piekrītu Prūsim, pēcolimpiskajā sezonā labāk ar naudu nešķiesties un Ameriku mest pāri. Miņka labs, Prūsis labs, kamols jānorij un jābrauc atlikušos Pasaules kausa posmus. Esam maza valsts, lai šos nevajadzīgos ambīciju plūdus neizskaustu.

     [+] [-]

, 2011-01-06 20:35, pirms 14 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Kas tā par attieksmi - spēcīgāks, tātad var slinkot, ja viņš būtu futbolā, vai basketbolā ātri vien sēdētu malā un laukumā neizietu. Un par to, kādas ir federēcijas Tev nepiekrītu, lielākā daļa knapi izvelk, bet Tu sauc par naudas sūcējiem.
Nu uz šo brīdi parādi, kurš Latvijas bobslejā ir labāks par Miņinu? Un tur jau tā lieta, ka cilvēkam iespējams tāds raxturs, ja nav labi sparingpartneri, tad kāda jēga viņam tur skriet kā zirgam priekš "sētas mačiem"? Ja viņš būtu braucis PK, tad domāju, ka situācija būtu savādāka. Nu nez nez, varbūt pārspīlēju par asinssūcējiem, bet paskatoties kā iet vieglatlētiem, kur jāieķīlā sava māja, lai aizbrauktu uz Pasaules čempi, un kā nu nevar aizmirst Radēvičas "karogu" pēc uzvaras tāllēkšanā. Un ja vēl dziļāk parokamies, tad kāpēc viņi Dukuriem un pārējiem vienkārši paņēmu naudu no treniņu naudas un pielika klāt algai, un tad redz saka- "redz kādi mēs malači!!" Manā skatījumā tas ir vienkārši pretīgi..

     [+] [-]

, 2011-01-06 20:44, pirms 14 gadiem
Cik tur tās taisnības,bet nu fakts kā tāds.!

  -1 [+] [-]

, 2011-01-06 20:47, pirms 14 gadiem
Heaven666 rakstīja: Pārāk daudz Miņkam galvā sakāpa, jūtas jau liela zvaigzne...! Ja atrodies profesionālajā sportā un Tev par to maksā naudu, tad treneri tomēr ir Cienijamāki, nevis Jākačā savas tiesības.
Janka jau sen pats nezināja ko grib, sportu vai politiku..., kad šo ievēlēja par deputātu Kuldīgā, šim jau Deguns gaisā...! Tagad rudenī Saeimas vēlēšanās šis bija baigi sacerējies ka tiks ievēlēts, un pat bija sportu pametis..., komada trenējās, bet šis pa priekšvēlēšanas kampaņām braukā. Vai tā var...???
Malacis Sandi, tādus vajag dzīt prom, jo viņi grauj profesionāla sportista reputāciju un māca jaunajiem visādas muļķības...!
Ja beidz aktīvās sporta gaitas, tad dari ko gribi...-politika, bizness vai kas cits!
Nu nav tas janka mūžīgs, un jādomā arī par jauno maiņu...! Ja reiz ir Krīze, un tomār atrodas kaut mazliet nauda lai bobslejs nepazustu, tad no Miņkam nav jaatdod viss, bet juanie paliek bešā...! Nav ko izdabāt Vienam Augstprātīgam, iedomīgam Zvaigžņu slimniekakam. Malacis sandi, sen bija jāpieņem mēri..., ja reiz esi olimpiskajā vienībā un saņem par to Labu algu, tad dari savu darbu un nemāci trenerus ko darīt.
Kad beigsi sporta gaitas, tad ej vai politikā, vai biznesā, vai uz visām četrām debess pusēm...!
piekritu pilniba!!

  +1 [+] [-]

, 2011-01-06 20:50, pirms 14 gadiem
da pie visa vainīgs ir nolāpītais busiņš laikam tagad sāksies trešā veļas mazgāšanas epopeja pēc kamaniņu federācijas un basketbola federācijas.

  -1 [+] [-]

, 2011-01-06 20:50, pirms 14 gadiem
Jei bogu, ņerkst kā bāba. Prūša dēļ ar bobsleju nodarbojies vai? Veči kā ozoli, bet uzvedība brīžiem kā tirgus vecenēm....phe

     [+] [-]

, 2011-01-06 20:51, pirms 14 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Miņins: vienā brīdī viss 'piegriežas' - DELFI

Pēc šī raksta izlasīšanas, daudz kas, top skaidrāks. Miņinam daudz kur ir taisnība, bet vienu lietu viņš nesaprot, ka sportists ir sportists, bet lēmumus, kur startēt pieņem treneris. Tas būtu tas pats, ja futbolisti sāktu diktēt treneriem, kuri jāliek laukumā un ar, kādu taktiku spēlēt. Protams patīkami, ja treneris ņem vērā pieredzējušāko spēlētāju viedokli, bet tas absolūti nav obligāti. Miņins nesaprot, kas vispār ir komandas treneris.
Francijas izlase pagājšvasar...

  +2 [+] [-]

, 2011-01-06 20:57, pirms 14 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Miņins: vienā brīdī viss 'piegriežas' - DELFI

Pēc šī raksta izlasīšanas, daudz kas, top skaidrāks. Miņinam daudz kur ir taisnība, bet vienu lietu viņš nesaprot, ka sportists ir sportists, bet lēmumus, kur startēt pieņem treneris. Tas būtu tas pats, ja futbolisti sāktu diktēt treneriem, kuri jāliek laukumā un ar, kādu taktiku spēlēt. Protams patīkami, ja treneris ņem vērā pieredzējušāko spēlētāju viedokli, bet tas absolūti nav obligāti. Miņins nesaprot, kas vispār ir komandas treneris.
Un ka Tavuprat uzvedas sa briza trenneris Prusis???? Varbut neatceries, bet katru sezonu bija kautkadi kaski intrigas uttt. Tagad vins sanem atpakal tiesi topasu ko kadreiz darija!!!!!!!!! Taka man skiet ka trenneris ir vainigs, trennerim ir jaspej nolidzinat visus negludumus utt. Ja vins to nevar un nespej motivet padotos cinities tad vins nav sava vieta!
Visu cienu Sandim ka pilotam, bet ne vienmer labs sportists spej but labs trenneris!!!!!!!!!!!!!!!

  +3 [+] [-]

, 2011-01-06 21:06, pirms 14 gadiem
Jūlis rakstīja: Un ka Tavuprat uzvedas sa briza trenneris Prusis???? Varbut neatceries, bet katru sezonu bija kautkadi kaski intrigas uttt. Tagad vins sanem atpakal tiesi topasu ko kadreiz darija!!!!!!!!! Taka man skiet ka trenneris ir vainigs, trennerim ir jaspej nolidzinat visus negludumus utt. Ja vins to nevar un nespej motivet padotos cinities tad vins nav sava vieta!
Visu cienu Sandim ka pilotam, bet ne vienmer labs sportists spej but labs trenneris!!!!!!!!!!!!!!!
Tu veel pasaki, ka Pruusis vainiigs, kad Minjins peec 13. decembra neparaadas ne uz komandas kopsapulceem, ne uz pirmajiem treninjiem un nedod zinju par sevi???
Ir saprotams, jaapaarsleedz liigums par businju, bet ne jau 3 nedeeljas nav jaadod zinja par sevi. Intervijaa neredzu, ka Janka buutu paskaidrojis savu prombuutni, tikai runas par to cik vinjsh devis izlasei u.t.t.
Starp citu Minjinam divniekos ir sliktaakais starta laiks starp visaam muusu ekipaazhaam, tas tikai liecina, ka, ja Arhipovs buutu turpinaajis kaa pilots vinjsh buutu tikpat speeciigs kaa Minjka , ja ne pat labaaks, bet naudas truukuma deelj Arhipovu paluudza vairs nepiloteet, i pasham piegriezaas (nez gan kaadeelj???) un paarkvalificeejaas par stuumeeju- redz tas ir cilveeks, kas ir ar sirdi un dveeseli bobslejaa, jo vinjam bija visi iemesli pacelt cepuri un aiziet prom, bet vinjsh palika.

     [+] [-]

, 2011-01-06 21:11, pirms 14 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Miņins: vienā brīdī viss 'piegriežas' - DELFI

Pēc šī raksta izlasīšanas, daudz kas, top skaidrāks. Miņinam daudz kur ir taisnība, bet vienu lietu viņš nesaprot, ka sportists ir sportists, bet lēmumus, kur startēt pieņem treneris. Tas būtu tas pats, ja futbolisti sāktu diktēt treneriem, kuri jāliek laukumā un ar, kādu taktiku spēlēt. Protams patīkami, ja treneris ņem vērā pieredzējušāko spēlētāju viedokli, bet tas absolūti nav obligāti. Miņins nesaprot, kas vispār ir komandas treneris.
Pēc šīs intervijas var saprast, cik lieli pamuļķi ir bobsleja federācija un Prūsis

     [+] [-]

, 2011-01-06 21:25, pirms 14 gadiem
Prizs rakstīja: Pēc šīs intervijas var saprast, cik lieli pamuļķi ir bobsleja federācija un Prūsis
Lai to saprastu no šīs intervijas, laikam ir jābūt priedei, nevis betula pendula

  +2 [+] [-]

, 2011-01-06 21:27, pirms 14 gadiem
Heaven666 rakstīja: Nu nav tas janka mūžīgs, un jādomā arī par jauno maiņu...! Ja reiz ir Krīze, un tomār atrodas kaut mazliet nauda lai bobslejs nepazustu, tad no Miņkam nav jaatdod viss, bet juanie paliek bešā...! Nav ko izdabāt Vienam Augstprātīgam, iedomīgam Zvaigžņu slimniekakam. Malacis sandi, sen bija jāpieņem mēri..., ja reiz esi olimpiskajā vienībā un saņem par to Labu algu, tad dari savu darbu un nemāci trenerus ko darīt.
Miņins savā vecumā ir sasniedzis ļoti daudz (vairāk nekā Prūsis viņa gados), tāpēc domāju, ka trenerim būtu jārespektē viņa viedoklis.
Ja mums būtu 5 pasaules elites piloti, tad kašķīgāko no viņiem varētu arī atskaitīt, bet ja viņš ir viens un nezinām, kad parādīsies nākamais, tad atsaitīt nav pareizi.

ja pārmetumi ir par fizisko gatavību - pats Prūsis ar visiem dopinga skandāliem nekāds spēka mitriķis nebija...

     [+] [-]

, 2011-01-06 21:28, pirms 14 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Lai to saprastu no šīs intervijas, laikam ir jābūt priedei, nevis betula pendula
Skatos Bērzi ļoti izglītoti koki... priecē...

  +2 [+] [-]

, 2011-01-06 21:29, pirms 14 gadiem
Ko tik lētu skaidrojumu par situāciju sen nebiju lasījis.
Miņina atrunas neiztur kritiku runājot par busiņu un federācijas solījumiem.
Jautājumu par busiņu bija jārisina pirms aizbraukšanas jo viņš skaidri zināja ka atradīsies sacensībās tajā laikā,bet par nesponsorēšanu arī jāpiekrīt federācijai ja Miņins pamet sacensības uz savu galvu tad par kādu naudu var vispār runāt. Lai atpūšas sezonu un var būt tad zvaigžņu slimība būs pārgājusi.

  -1 [+] [-]

, 2011-01-06 21:46, pirms 14 gadiem
Viņi pārstāv Latviju, Prūsim un federācijai ir (es pieļauju ir viens mērķis), bet Miņinam vajag, lai viņu novērtē ka viņš nerāli kruts. Te arī sākas bezsakars, ja nemāki strādāk kopā vienam mērķim, bet tikai sev ej d*rst

     [+] [-]

, 2011-01-06 21:55, pirms 14 gadiem
Un ja tu atbalsti komandu ar saviem līdzekļiem, dari ko vari, lai tiktu uz sacensībām un tevi nosauc par sliņķi, kurš neko nedara. Tu arī skatīsies visiem sejā smaidīsi? Teiksi paldies, ka apceļat un ka neviens neklausas tava viedokli. Nu nezinu nezinu. Vairak nosodu Prusi un Ekmani

  -1 [+] [-]

, 2011-01-06 22:05, pirms 14 gadiem
Bāc ja tiešām tā ir tad Miņina vietā es aizietu zem cita karoga izbāztu LV un piejietu pie Prūša un pateiktu "ko tu tagad teiksi ko A !!!" Tas tā no Miņina skatu punkta

  +1 [+] [-]

, 2011-01-06 22:07, pirms 14 gadiem
arenass0 rakstīja: Nu uz šo brīdi parādi, kurš Latvijas bobslejā ir labāks par Miņinu? Un tur jau tā lieta, ka cilvēkam iespējams tāds raxturs, ja nav labi sparingpartneri, tad kāda jēga viņam tur skriet kā zirgam priekš "sētas mačiem"? Ja viņš būtu braucis PK, tad domāju, ka situācija būtu savādāka. Nu nez nez, varbūt pārspīlēju par asinssūcējiem, bet paskatoties kā iet vieglatlētiem, kur jāieķīlā sava māja, lai aizbrauktu uz Pasaules čempi, un kā nu nevar aizmirst Radēvičas "karogu" pēc uzvaras tāllēkšanā. Un ja vēl dziļāk parokamies, tad kāpēc viņi Dukuriem un pārējiem vienkārši paņēmu naudu no treniņu naudas un pielika klāt algai, un tad redz saka- "redz kādi mēs malači!!" Manā skatījumā tas ir vienkārši pretīgi..
Priecājies, ka kāds vispār mēģina strādāt tādos sporta veidos par treneri, jo kko baigi nopelnīt un būt par ''naudas sūcējiem'' vienkārši nevar...

  +1 [+] [-]

, 2011-01-06 22:15, pirms 14 gadiem
Kid A rakstīja: Priecājies, ka kāds vispār mēģina strādāt tādos sporta veidos par treneri, jo kko baigi nopelnīt un būt par ''naudas sūcējiem'' vienkārši nevar...
Kāds te sakars treneriem? Es runāju par pašu federāciju kā tādu, kas mēģina pelnīt uz citu rēķina, ja nu ne tieši viņi, bet tā "augša" gan, kas tur tagad valda.

     [+] [-]

, 2011-01-06 22:17, pirms 14 gadiem
asais4444 rakstīja: Bāc ja tiešām tā ir tad Miņina vietā es aizietu zem cita karoga izbāztu LV un piejietu pie Prūša un pateiktu "ko tu tagad teiksi ko A !!!" Tas tā no Miņina skatu punkta
Gribu redzeet kaa vinjsh aizies uz skaadu speeciigu izlasi??? Kur??? Vaacija??? Tur pils ar Minjiniem, taapat Autrijai, ASV vai Kanaada- zinot vinju principus, labaakajaa gadiijumaa otrais pilots, Krievija??? Maz ticams, jo nebuut tur nav viss kaartiibaa, bet Minjins galvu cilpaa nebaaziis... Pastaav variants Itaalija...veel Holande... Bet vinjiem shvaka tehnika , domaaju, ka shvakaaka kaa muusu. Un tas, ka vinjsh runaa, ka ir intrese vinjam negarantee pat otraa pilota vietu, kur nu par pirmo!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-06 22:22, pirms 14 gadiem
kuklitis25 rakstīja: Slikti gan Beerzinjonkul esi lasiijis !
Vinjsh atteicas starteet tikai tamdeelj ka vinju bez maz vai par miiksto nosauca kad vinjsh pateica skarbu patiesiibu presee un nosauca tos par 'seetas machiem' ! Pret sho Tev arii kas butu iebilstams ak vinjsh ko nepareizi teica ?! :O
Un veel pasham jaapi$aas un jaakaarto businja iire ...
Un punkti taapat vairs netiktu skaitiit tais sacensiibaas vinjam ...
UN nafiga speciaali katinaat un izaicinaat Minjinu Pruusim un Ekmanim ?! Ja bija merkji par katru cenu izvest vunju no pacietiibas un pazemot bez maz va- tad jaa meerkjis ir sasniegts un vinjus var apsveikt !
Bet ja gribeetu ai Minins startee un dabuu labaakas viets Latvijai - ta dpashiem arii dereeja meeli pievaldiit un negruziit vinjam visu virsuu !
Ar asiniijm parakstos zem vinja vaardiem ka ja civleekam pasak ka vinjsh nav vecis, tad par tadiem vardiem arii par paurnu var amiriigi pretim atrauties !
HJmmm..gribu redzeet ko tu teiktu, ja tavs aizbilstamais peedeejo reizi teiksim paraadiitos darbaa 13 datumaa un uzliktu "miiksto"visai komandai, neierastos uz kopsapulceem un trenninjiem un nebuutu iespeejams dabuut vinju rokaa 3 nedeeljas.
Tu ar kluseetu un teiktu- ai viss labi, viss super, straadaa tik taalaak! Tad kaads cits taapat izdariitu, veel kaads, un taa aizietu varen dzilljaa bedree.
Ja esi speeleejis kaadu sporta speeli vai nodarbojies kaadaa sporta veidaa komandaa, tad zini taadu vaardu kaa- discipliina un veel vairaak komandas discipliina.
Janka ir piekaasis veel triis komandas biedrus ( visticamaak 4taas ekipaazhas, jo piloti celsis uz augshu) savas augstpraatiibas iespaidaa, lai sterbj to putru aaraa, bet cienju cilveeku aciis shaadi izriikodamies vinjsh neieguus!

  +1 [+] [-]

, 2011-01-06 22:24, pirms 14 gadiem
Ko nu cepās par to, cik Miņins trenējas. Paskatieties preses konferenci, kur pat Prūsis saka, ka nozīme ir tam, kur tu esi finišā, nevis startā. Nav arī redzēts, ka kāds par startu dotu kādu medāli u.c. Miņins vispār var netrenēties, ja var būt pirmais finišā.

  -1 [+] [-]

, 2011-01-06 22:28, pirms 14 gadiem
LEdgars rakstīja: Ko nu cepās par to, cik Miņins trenējas. Paskatieties preses konferenci, kur pat Prūsis saka, ka nozīme ir tam, kur tu esi finišā, nevis startā. Nav arī redzēts, ka kāds par startu dotu kādu medāli u.c. Miņins vispār var netrenēties, ja var būt pirmais finišā.
Ir gan viena lieta- ja taa turpinaas buus "muuzhiigi otrais", Pruusis labi saprot, ka Minjinam veel ir iespeejas kur pielikt.
Un tas, kas te kliedz, ka Pruusis pats bija shvaks, lai atminas vasaras starta chempionaatus, kur Pruusis un CO bija vieni no labaakajiem!

     [+] [-]

, 2011-01-06 22:34, pirms 14 gadiem
Man vienalga kāds bija ir un būs Miņins par cilvēku,bet viņš bija viens no tiem Latvijas sportistiem,kurš vienmēr cīnījās par godalgām un tās arī nereti veda mājās,bet tas, ka vienam no labākajiem Latvijas sportistiem nav naudas,lai aizbrauktu uz pasaules kausa posmiem (starp citu tie sezonā nav daudz), tad ko tad viņam jādara,rokas klēpī jāliek un jāklusē,daudzi tā darītu,ja būtu Miņina vietā, kad džekam ir vēlme sacensties ar labākajiem un visus viņus uzvarēt,bet tevi bremzē paša bobsleja federācija. Un vēl pie tam Miņinam Olimpiāde gāja secen un tagad vēl šis. Es pilnīgi Miņinu saprotu, protams Prūsi arī saprotu,tmēr viņš ir galvenais treneris un viņš grib,lai komandai būtu kā labāk,bet federācija gan ir mudaki ar Ekmani priekšgalā. Tikai viņu dēļ Latvija ir zaudējusi talantīgu sportistu. Un jānotiek brīnumam, lai Miņins atgriežas. Un es ceru uz šo brīnumu.

     [+] [-]

, 2011-01-06 22:35, pirms 14 gadiem
te ir piemeers, par kadu nevajag kluut, ja domaa, ka ir baigias zvaigzne

  -1 [+] [-]

, 2011-01-06 23:22, pirms 14 gadiem
Nemaz nebrīnītos, ja miņins nodotu Latviju un turpmāk startētu zem cita karoga (da vienalga vai zem krievu vai arābu). kurzemniekiem tādi gājieni jau ir asinīs.

  -1 [+] [-]

, 2011-01-07 00:19, pirms 14 gadiem
Krievija 100%... Kur tad citur?

     [+] [-]

, 2011-01-07 04:51, pirms 14 gadiem
THEekleers rakstīja: Viņi pārstāv Latviju, Prūsim un federācijai ir (es pieļauju ir viens mērķis), bet Miņinam vajag, lai viņu novērtē ka viņš nerāli kruts. Te arī sākas bezsakars, ja nemāki strādāk kopā vienam mērķim, bet tikai sev ej d*rst
priekš Latvijas viņš arī ir nereāli kruts un priekš kam viņam rauties uz pusēm sevis dēļ?

  +1 [+] [-]

, 2011-01-07 04:56, pirms 14 gadiem
Peleeciits rakstīja: HJmmm..gribu redzeet ko tu teiktu, ja tavs aizbilstamais peedeejo reizi teiksim paraadiitos darbaa 13 datumaa un uzliktu "miiksto"visai komandai, neierastos uz kopsapulceem un trenninjiem un nebuutu iespeejams dabuut vinju rokaa 3 nedeeljas.
Tu ar kluseetu un teiktu- ai viss labi, viss super, straadaa tik taalaak! Tad kaads cits taapat izdariitu, veel kaads, un taa aizietu varen dzilljaa bedree.
Ja esi speeleejis kaadu sporta speeli vai nodarbojies kaadaa sporta veidaa komandaa, tad zini taadu vaardu kaa- discipliina un veel vairaak komandas discipliina.
Janka ir piekaasis veel triis komandas biedrus ( visticamaak 4taas ekipaazhas, jo piloti celsis uz augshu) savas augstpraatiibas iespaidaa, lai sterbj to putru aaraa, bet cienju cilveeku aciis shaadi izriikodamies vinjsh neieguus!
Ja mans aizbilstamais nopelnītu aptuveni 80% firmas budžeta un viņa dēļ par manu firmu vispār kaut ko varētu dzirdēt, es tomēr mēģinātu vienoties ar viņu, nevis būt baigais nazis... varētu padomāt, ka mums jūra, ko viņa vietā likt