Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:474, Did:0, useCase: 3

Sastāvu nosauc arī vācieši

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Sastāvu nosauc arī vācieši
Marko Šturms var kļūt par Vācijas izlases galveno spēku uzbrukumā
Foto: AP/Scanpix

Šovakar sastāvu 2010. gada olimpiskajām spēlēm, kas februārī risināsies Kanādas pilsētā Vankūverā, nosaukuši arī vācieši. 23 pieteikto spēlētāju skaitā seši pārstāv NHL klubus, bet viens spēlē AHL.

Šovakar sastāvu gaidāmajām olimpiskajām spēlēm, kas nākamā gada februārī risināsies Kanādas pilsētā Vankūverā, nosaukušas vairākas komandas, to skaitā arī galvenie zelta pretendenti kanādieši un pagājušo spēļu sudraba medaļnieki somi. Sastāvu nosaukusi arī Vācijas hokeja federācijas vadība, 23 pieteikto spēlētāju skaitā iekļaujot trīs būrī stāvētājus, astoņus aizsargus un 12 uzbrucējus.

No olimpiādei pieteikto spēlētāju klāsta septiņi spēlē Ziemeļamerikā (Seši NHL, bet viens pārstāv AHL klubu Portlendas ''Pirates''), savukārt desmit spēlētāji Vācijas godu aizstāvēja iepriekšējā pasaules čempionātā, kas gan Vācijai neizvērtās veiksmīgs, jo nācās cīnīties par vietas saglabāšanu elitē, lai gan vāciešiem vieta nākošajā čempionātā bija garantēta, kā rīkotājvalstij.

Pieredzējušākais komandas spēlētājs ir Svens Feski, kurš Vācijas izlasē aizvadījis 140 spēļu. Jāatzīmē, ka komandas sastāvā nav iekļauti divi spēlētāji, kas spēlē NHL, tomēr abi hokejisti iekļauti rezerves sarakstā. Vēl jāpiemin, ka aizsargs Kristians Erhofs varēs justies kā mājās, jo ikdienā pārstāv Vankūveras ''Canucks''.

Vācija spēlēs C grupā, kopā ar pagājušo olimpisko spēļu čempioniem zviedriem, sudraba medaļu ieguvējiem somiem, kā arī ar Baltkrievijas nacionālo hokeja izlasi.

Vācijas izlases sastāvs

Vārtsargi: Deniss Endrass (Augsburgas ''Panther''), Tomass Graiss (Sanhosē ''Sharks'', NHL), Dmitrijs Patcolds (''ERC Ingolstadt'')
Aizsargi: Mihails Bakoss (''ERC Ingolstdt''), Kristians Erhofs (Vankūveras ''Canucks'', NHL), Jakubs Ficenecs (''ERC Ingolstadt''), Džeisons Holands (Diseldorfas ''DEG Metro Stars''), Korbinians Holcers (Diseldorfas ''DEG Metro Stars''), Kriss Šmits (Manheimas ''Adler''), Deniss Zaidenbergs (Floridas ''Panthers'', NHL), Aleksandrs Šulcers (Našvilas ''Predators'', NHL)
Uzbrucēji: Aleksandrs Barta (Hamburgas ''Freezers''), Svens Felski (Berlīnes ''Eisbären''), Marsels Gocs (Našvilas ''Predators'', NHL), Filips Gogula (Portlendas ''Pirates'', AHL), Tomass Greilingers (''ERC Ingolstadt''), Manuels Klinge (''Kassel Huskies''), Marsels Millers (Ķelnes ''Haie''), Treviss Džeims Malaks (Berlīnes ''Eisbären''), Andrē Rankels (Berlīnes ''Eisbären''), Marko Šturms (Bostonas ''Bruins'', NHL), Džons Trips (Hamburgas ''Freezers''), Mihaels Volfs (''Iserlohn Roosters'')

Izmantotie resursi:
iihf.com

     [+] [-]

, 2009-12-30 20:41, pirms 14 gadiem
sermulis rakstīja: 6 NHL spēlētāji. solīdi!
Bet nu tādi, kas tiešām ir ļoti labi ir tikai Štrums un Zeidenbergs, pārējie tādi so so!

  +2 [+] [-]

, 2009-12-30 20:43, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: pārējos - mazāk populāros, varbūt tad tiešām teikšu: woooow...
Lavrenovs, Korņilovs, Paste!

  +2 [+] [-]

, 2009-12-30 20:44, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: Lavrenovs, Korņilovs, Paste!
Povečerovski un Fanduļu vēl aizmirsi

  +3 [+] [-]

, 2009-12-30 20:44, pirms 14 gadiem
astro rakstīja: Povečerovski un Fanduļu vēl aizmirsi
Vietas izlasē ir tik cik ir, visus nesabāzīsi!

  +4 [+] [-]

, 2009-12-30 20:46, pirms 14 gadiem
JiSkx rakstīja: Tev neliekas, ka nodarbojies tagad ar demagoģiju? Kapēc liec citiem domāt, ka esmu teicis, ka pārāki par gandrīz visu izlasi? Protams, Vasiļevam, Skrastiņam viņi klāt nestāv.
ar demagoģiju nodarbojies Tu... vispirms skaļi pavēsti: ...Latvijas šāgada pusizlasei pret šitādu sastāvu nebūtu variantu. Šitādiem pretī jāliek valsts spēcīgākie vīri, nevis ankipāni, laviņi un tādi... tad vēl vairāk uzsver: "...Pareizi, nevis klasi, bet tieši vairākas klases pārāki!"
un tad beigās nosauc 3 (kā Tu pats saki populārākos): Kuldu, Ivanānu un Saulieti - spēlētājus, kas ir (vairāk vai mazāk) izlases kandidāti, taču līdz izlasei šobrīd tomēr šādu vai citu iemeslu dēļ nevelk...
Tad kurš ir demagogs???

  -4 [+] [-]

, 2009-12-30 20:47, pirms 14 gadiem
astro rakstīja: nu nu, Saulietis vairākas klases augstāks par Ankipānu? salīdzini kaut vai viņu šīs sezonas statistiku un tad padomā vēl. par Saulieti Meijas vietā vēl varētu strīdēties, bet tas trenerim labāk redzams.
Ivanāns vnk neiederas šī brīža Latvijas spēles stilā un tur neko nevar padarīt.
un par Kuldu - manuprāt arī viņam bija jābūt izlasē, tikai ne jau Laviņa vietā, kurš šosezon ir viens no stabilākajiem Dinamo. Par Sotnieku, to, savukārt, nevarētu teikt
Nu tad paskaties, ar ko Ankipāns visu sezonu spēlē kopā, vai tik tas nav čempionāta līderis? Salīdzini Ankipāna slidojumu ar Saulieša, metienu, meistarību.. Paskaties, kā Ankipāns tos punktus savācis.. Ankipāna vienīgais pluss ir tas, ka viņš māk sakarīgi runāt un uz laukuma viņam šosezon ir neticama veiksme, piemēram, piespēle no aizvārtes Hosam - to piespēli viņš nebija domajis dot Hosam, vienkārši izmest vārtu priekšā ripu gribēja, trāpīja aizsargam pa slidu, mainīja virzienu par kādiem 120 grādiem, nonāca pie Hosas un tālāk jautājumu vairs nav - vārti! Komentētāji, kam hokejs salīdzinoši svešs, sāk bļaut - kas par peispēli, malacis Ankipāns! Un visi tur fani dzied līdzi - Ankipāns zvērs...

     [+] [-]

, 2009-12-30 20:47, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Bet nu tādi, kas tiešām ir ļoti labi ir tikai Štrums un Zeidenbergs, pārējie tādi so so!
Erhoffu vēl pieskaitītu, stabils NHL aizsargs ar 25-30 punktiem vidēji sezonā.
canucks.nhl.com: Christian Ehrhoff, Canucks - Stats - Vancouver...

  +1 [+] [-]

, 2009-12-30 20:48, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: Lavrenovs, Korņilovs, Paste!
neteikšu woooow - Parādnieku aizmirsi...

  +1 [+] [-]

, 2009-12-30 20:51, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: neteikšu woooow - Parādnieku aizmirsi...
esi atpalicis no pēdējām aktualitātēm, viņš izlasei teica ardievas, vairs nespēj rauties visās frontēs. bet mazais Parādnieks #69 vēl nav izaudzis lidz izlases līmenim

  -3 [+] [-]

, 2009-12-30 20:52, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: ar demagoģiju nodarbojies Tu... vispirms skaļi pavēsti: ...Latvijas šāgada pusizlasei pret šitādu sastāvu nebūtu variantu. Šitādiem pretī jāliek valsts spēcīgākie vīri, nevis ankipāni, laviņi un tādi... tad vēl vairāk uzsver: "...Pareizi, nevis klasi, bet tieši vairākas klases pārāki!"
un tad beigās nosauc 3 (kā Tu pats saki populārākos): Kuldu, Ivanānu un Saulieti - spēlētājus, kas ir (vairāk vai mazāk) izlases kandidāti, taču līdz izlasei šobrīd tomēr šādu vai citu iemeslu dēļ nevelk...
Tad kurš ir demagogs???
Ar tiem populārākajiem biju domājis tādus, par kuriem te komentētāji vairāk varētu būt dzirdējuši. Un iemesls, kapēc šie trīs izlasē nespēlē, ir tikai viens - antipātija.

     [+] [-]

, 2009-12-30 20:55, pirms 14 gadiem
astro rakstīja: Povečerovski un Fanduļu vēl aizmirsi
Meistarības ziņā Ankipānam līdz Fanduļam točna ir kā līdz mēnesim... Tikai fiziskajā, protams, Ankipāns labāks...

     [+] [-]

, 2009-12-30 20:56, pirms 14 gadiem
JiSkx rakstīja: Nu tad paskaties, ar ko Ankipāns visu sezonu spēlē kopā
klau, nu beidz, tu neesi baudaams...

  -1 [+] [-]

, 2009-12-30 20:58, pirms 14 gadiem
juhans rakstīja: klau, nu beidz, tu neesi baudaams...
es nekandidēju vēlēšanās, lai mans teiktais būtu baudāms.

  +2 [+] [-]

, 2009-12-30 20:58, pirms 14 gadiem
JiSkx rakstīja: Ar tiem populārākajiem biju domājis tādus, par kuriem te komentētāji vairāk varētu būt dzirdējuši. Un iemesls, kapēc šie trīs izlasē nespēlē, ir tikai viens - antipātija.
NEPIEKRĪTU (par to antipātiju)

Ivanāns - lietderība izlasei tuvu nullei, vismaz Znaroka modulī. Kulda - kamēr izlasē nebūs nevienu spēli (pārbaudes) aizvadījis vai arī nespēlēs NHL (es nerunāju par pāris spēlēm) - viņš ir tumšais zirdziņš, un iekļaut izlasē bez jebkādas pārbaudes (un nevajag te ļja, ļja - par video ierakstiem no AHL spēlēm!; hokejs ir komandas spēle!). Saulietis - jau reiz tika minēts, ka Znarokam ļoti nepatīk tie, kas pelna nevajadzīgus noraidījumus... Saulietis bija viens no kandidātiem uz 4. maiņu - taču savu iespēju izpurgāja.

P.s. izskatās, ka te dažiem liekas, ka tieši viņu viedoklis ir tas pareizais un tik muļķa Znaroks to nesaprot.

  +1 [+] [-]

, 2009-12-30 20:59, pirms 14 gadiem
"The 23-player preliminary roster is just a formality for the IIHF. We just wrote down 23 names - but that doesn't mean anything, cause the roster hasn't been set yet. We work with the expanded roster of 35 players and will cut it down to 23 players till the Olympics"
, Krupp says in an interview with SPOX.

Tas nozīmē, ka Hehts un Šūberts vēl varētu būt iekļauti sastāvā.
Hehts vispār man ir šoks. Stabils NHL uzbrucējs nav pietiekoši labs Vācijias izlasei....

     [+] [-]

, 2009-12-30 21:02, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Erhoffu vēl pieskaitītu, stabils NHL aizsargs ar 25-30 punktiem vidēji sezonā.
http://canucks.nhl.com/club/player.htm?id=8469555
Jā, viņš arī, bet tomēr DEL līmenis, nu nezinu nezinu, šaubos vai vāciešiem kaut kas var sanākt!

  +2 [+] [-]

, 2009-12-30 21:05, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Jā, viņš arī, bet tomēr DEL līmenis, nu nezinu nezinu, šaubos vai vāciešiem kaut kas var sanākt!
gribi teikt, ka, piemēram, DEL līderis ir vājāks par, teiksim, KHL stipri viduvēju spēlētāju?

  +2 [+] [-]

, 2009-12-30 21:08, pirms 14 gadiem
Sārms96 rakstīja: 6 NHL kapātāji,... hmmm nav slikti
Mēs esam tik bagāti, ka mums visi savējie NHL špīleri nav vajadzīgi

     [+] [-]

, 2009-12-30 21:14, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: NEPIEKRĪTU (par to antipātiju)

Ivanāns - lietderība izlasei tuvu nullei, vismaz Znaroka modulī. Kulda - kamēr izlasē nebūs nevienu spēli (pārbaudes) aizvadījis vai arī nespēlēs NHL (es nerunāju par pāris spēlēm) - viņš ir tumšais zirdziņš, un iekļaut izlasē bez jebkādas pārbaudes (un nevajag te ļja, ļja - par video ierakstiem no AHL spēlēm!; hokejs ir komandas spēle!). Saulietis - jau reiz tika minēts, ka Znarokam ļoti nepatīk tie, kas pelna nevajadzīgus noraidījumus... Saulietis bija viens no kandidātiem uz 4. maiņu - taču savu iespēju izpurgāja.

P.s. izskatās, ka te dažiem liekas, ka tieši viņu viedoklis ir tas pareizais un tik muļķa Znaroks to nesaprot.
Nu beidz, mēs jau par demagoģiju izrunājām. Es nesaku, ka Znaroks kaut ko nesaprot. Viņš Latvijas hokejā visu mūžu bijis iekšā un visu par tā saimniecību zin tāpat kā, piemēram, Sējējs, Paste un citi.
Katram cilvēkam ir ienaidnieki un tāpat arī draugi. Latvija ir maza valsts, tapēc maza arī hokeja saimniecība, tajā ir savējie un svešāki tipi. Ivanāns un Kulda Znarokam nav diez ko labi pazīstami, Laviņš un Ankipāns ir viņa draugi. Par Saulieti viss tāpat skaidrs.
Un tādus hokejistus, kas spēlē NHL jebkurā maiņā, vai ir tuvu pie NHL, normāls treneris (ne ar Lv hokeju saistīts) priekš tādas mazas valsts kā mūsu, paņemtu ar acīm ciet.

     [+] [-]

, 2009-12-30 21:36, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: Sašu jau pēc Turīnas vairs neņem izlasē (nezinu kāpēc). Ir jau vēl 3. brālis - eliteprospects.com: Eliteprospects.com - Nikolai Goc Šamais šogad Šveicē PČ spēlēja Vācijas izlasē.
nezinaju !!
man laikas ka vinjsh speleja iepriekshejaja PČ
tad tas bija Nikolais!

  +2 [+] [-]

, 2009-12-30 22:51, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: tjipa Bergmanis, Ščerbatihs un Kazeļņiks?
Pirmais piecinieks - Bergmanis, Ščerbatihs, Kazeļņiks - Vidzis un Zeļonijs aizsardziibaa

     [+] [-]

, 2009-12-30 22:56, pirms 14 gadiem
ja kas tad Šmits cepuri nost šplengerā kausā super

     [+] [-]

, 2009-12-30 22:56, pirms 14 gadiem
JiSkx rakstīja: Nu beidz, mēs jau par demagoģiju izrunājām. Es nesaku, ka Znaroks kaut ko nesaprot. Viņš Latvijas hokejā visu mūžu bijis iekšā un visu par tā saimniecību zin tāpat kā, piemēram, Sējējs, Paste un citi.
Katram cilvēkam ir ienaidnieki un tāpat arī draugi. Latvija ir maza valsts, tapēc maza arī hokeja saimniecība, tajā ir savējie un svešāki tipi. Ivanāns un Kulda Znarokam nav diez ko labi pazīstami, Laviņš un Ankipāns ir viņa draugi. Par Saulieti viss tāpat skaidrs.
Un tādus hokejistus, kas spēlē NHL jebkurā maiņā, vai ir tuvu pie NHL, normāls treneris (ne ar Lv hokeju saistīts) priekš tādas mazas valsts kā mūsu, paņemtu ar acīm ciet.
Tu tiešām uzskati, ka labāk būtu bijis ņemt izlasē Ivanānu, Kuldu un Saulieti??? Es noteikti, nē! Domāju, argumenti ir pietiekoši objektīvi (skat. augstāk).

P.s. domāju, ja par izlases treneri ieliktu, piemēram, Šupleru, Bikovu, Ržigu vai vēl kādu - neviens no Tevis minētās 3-jotnes nebūtu izlasē.

  +1 [+] [-]

, 2009-12-30 23:13, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: Tu tiešām uzskati, ka labāk būtu bijis ņemt izlasē Ivanānu, Kuldu un Saulieti??? Es noteikti, nē! Domāju, argumenti ir pietiekoši objektīvi (skat. augstāk).

P.s. domāju, ja par izlases treneri ieliktu, piemēram, Šupleru, Bikovu, Ržigu vai vēl kādu - neviens no Tevis minētās 3-jotnes nebūtu izlasē.
Runājot par uzbrucējiem, domāju ka Ivanāns ir noteikti labākā formā par Ankipānu,bet zinot Znaroka domu tad šobrīd Dinamo loma ir liela izlases modelī, tāpat varētu minēt arī Bērziņu un teikt ka daugaviņš ir labāks kas noteikti tā arī ir bet tomēr Znaroks spiež uz saspēlētību Dinamo rinadās, un domāju ka Kulda ir tikai nesen pēc savainojuma atguvies un tas arī varētu būt liels faktors, forma nav labākā pretējā gadījumā viņš būtu izlasē tāpat kā Karsums, drošvien tāpat drīzāk Kulda nekā Saulietis. Tā kā piekrītu JiSkx ka ir labāki čaļi, bet Lv izlasē vairāk domāju ka dod tieši Dinamo saspēlētība, nevis stāri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-31 02:00, pirms 14 gadiem
JiSkx, znarox pats teica, ka tādos turnīros jāspēlē ar pēc iespējas mazāk noraidījumiem, jo pret tāda līmeņa pretiniekiem mazākums ir nāve. saulieties bieži izdara muļķīgus un nevajadzīgus pārkāpumus, vispār ir tāds lecīgs čalis. komandās viņš varbūt būtu lietderīgāx, nekā dažs labs, bet ne jau olimpiskajā izlasē.
un ivanāns nhl ir tikai un vienīgi pretinieku iekaustīšanas dēļ. tu biji par viņu dzirdējis, pirms viņš parādījās nhl? es skatījos interviju ar raiti un tur rādīja viņa ikdienu. sākumā iesildās uz ledus ar komandu, pāris reizes uzmet pa vārtiem un tad iet uz zāli kačāties un sist pa maisu, kamēr pārējā komanda slīpē tehniku. čalim nervi neizturēs, kādu sāx klapēt un noraidījums līdz spēles beigām un vel nākamā spēle bez viena uzbrucēja. kam viņš vajadzīgs? tikai dēļ tā, ka viņš 4min atrodas uz ledus kādā no nhl spēlēm? un cik viņš reizes katrā no spēlēm pieskaras ripai? to pat nevar saukt par spēļu praxi.
jā, bet kuldu gan varēja iemainīt pret sotnieku vai laviņu. tomēr lavinš ir pelnījis uzspēlēt pēdējo reizi olimpiskajās spēlēs. jaunajiem viss vel priekšā!

     [+] [-]

, 2009-12-31 09:58, pirms 14 gadiem
Man gan liekas,ka pret Vāciju mums paliek arvien grūtāk un grūtāk.

     [+] [-]

, 2009-12-31 11:23, pirms 14 gadiem
laba komanda fričiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-06 23:00, pirms 14 gadiem
Ko4inja rakstīja: Tas nebija Austrijas sastāvā?
vispār jau Šveices