Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:345, Did:0, useCase: 3

Pirmoreiz spēlējot kopā, Ostapenko un Sevastova uzvar izšķirošajā dubultspēlē

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Pirmoreiz spēlējot kopā, Ostapenko un Sevastova uzvar izšķirošajā dubultspēlē
Anastasija Sevastova
Foto: EPA/Scanpix

Latvijas sieviešu tenisa izlase ar uzvaru pār Turciju (2:1) sāka Tallinā notiekošo "Fed Cup" Eiropas/Āfrikas zonas 1. grupas turnīru. Mūsu komandai uzvaru nodrošināja Aļonas Ostapenko un Anastasijas Sevastovas graujošais 6:1, 6:1 panākums dubultspēlē pret Ailu Aksu un Pemru Ezgenu. Sevastova pirms tam ar 6:4, 6:3 pieveica Aksu, bet Ostapenko pēdējā setā nenosargāja breiku un ar 2:6, 6:3, 3:6 piekāpās Čālai Bjukakčajai.

Sevastova uzvar pirmajā spēlē izlasē kopš 2010. gada

Latvijas otrā rakete Sevastova, kura šobrīd WTA rangā atrodas 15. vietā (viņas rekords), "Fed Cup" piedalās pēc astoņu gadu pauzes. Atgriešanās spēlē viņai pretī stājās 21 gadu vecā Aksu, kura pašreiz rangā atrodas 226. vietā, bet viņas rekords ir 214. pozīcija. Aksu šodien bija debija "Fed Cup" vienspēlēs, bet iepriekš izlases sastāvā viņai tikai viena dubultspēle, pērn zaudējot Lielbritānijai.

Aksu uzvarējusi deviņos ITF 10 000 turnīros, 2015. un 2016. gadā visus titulus iegūstot Turcijā notikušajos turnīros. WTA līmenī viņa piedalījusies tikai trīs spēlēs (1-2), visas nospēlējot Stambulā ar "wild card". Vienīgā uzvara gūta 2017. gadā pret 224. numuru Jeļizavetu Kuļičkovu.

Sevastova kļuva par rangā visaugstāk esošo tenisisti, ar kuru Aksu sacentusies. Turciete līdz šim tikai vienreiz bija spēkojusies ar Top 100 spēlētāju, pagājušajā sezonā ar 3:6, 4:6 zaudējot mača brīdī 100. vietā esošajai Francijas tenisistei Paulīnei Parmontjē.

Neskatoties uz milzīgo atšķirību meistarībā un sasniegumos, Sevastovai šodien bija negaidīti grūta spēle. Viņa četras reizes zaudēja savas serves geimos, turklāt 1. setā tas notika trīs reizes pēc kārtas, kad no trešā geima bija septiņi breiki pēc kārtas. Sevastovai 10. geimā, servējot par uzvaru setā, ar ceturto mēģinājumu beidzot izdevās nostiprināt breiku.

Statistika

KategorijaSevastovaAksu
Eisi23
Dubultkļūdas39
1. serves precizitāte55%64%
Iegūtie punkti ar 1. servi22/3220/41
Iegūtie punkti ar 2. servi10/236/14
Breikpunktu realizācija7/84/9
Visi iegūtie punkti7052

Ostapenko nenosargā pārsvaru, uzvaras gaidīšanu atliekot uz dubultspēli

Abu komandu pirmo numuru cīņa notika ar līdzvērtīgāku spēkošanos, taču Ostapenko otro gadu pēc kārtas nespēja pieveikt Bjukakčaju. Aļona pagājušajā gadā Tallinā notikušajā turnīrā bija pārāka ar 7:6(4), 5:7, 6:3. Šoreiz Ostapenko trīs setu cīņā pret Turcijas vēsturē vienīgo WTA čempioni (Čāla 2016. gadā uzvarēja Stambulā) uzvarēt nemācēja, lai gan pēc atspēlēšanās sev deva labas iespējas. Pasaules sestās raketes uzveikšana Bjukakčajai (#161) ir pirmā Top 10 uzvara (1-5). Līdz šim viņa mačos pret ranga pirmā desmitnieka spēlētājām bija uzvarējusi tikai vienā setā (pērn Tallinā pret Johannu Kontu).

Ostapenko 1. setā ne reizi nenosargāja servi, un, lai arī cīņas turpinājumā viņas sniegumā bija uzlabojumi, Ostapenko neizdarīja pietiekami daudz, lai izvairītos no neglīta zaudējuma. Ostapenko 2. setā vienreiz tika nobreikota, bet punktu setam spēja pielikt tikai ar ceturto setbumbu, turklāt pēdējā geimā nācās atspēlēt trīs breikbumbas. Savukārt pēdējā setā Ostapenko pēc piektā geima bija vadībā ar breiku (3:2), turpinājumā izceļoties ar četru pēc kārtas zaudētu geimu sēriju.

Statistika

KategorijaOstapenkoBjukakčaja
Eisi32
Dubultkļūdas91
1. serves precizitāte47%76%
Iegūtie punkti ar 1. servi28/4645/75
Iegūtie punkti ar 2. servi18/427/22
Breikpunktu realizācija5/177/17
Visi iegūtie punkti92103

Izšķirošajā dubultspēlē uzvara 45 minūtēs

Ostapenko par savu zaudējumu Bjukakčajai tika sodīta ar piedalīšanos dubultspēlē, pirmoreiz darbojoties vienā komandā ar Sevastovu, kura arī tika pie neplānotas spēles. Ja Ostapenko būtu uzvarējusi savā vienspēlē, dodot Latvijai panākumu arī visā mačā, dubultspēlē mūsu izlasi būtu pārstāvējušas Diāna Marcinkeviča un Daniela Vismane.

Ostapenko un Sevastovas pirmā kopā aizvadītā dubultspēle par nopietnu pārbaudījumu nekļuva, turku pretinieces sagraujot nieka 45 minūšu laikā. Turcijas komandai nebija nevienas breikbumbas, mūsu tenisistes ar servi zaudēja tikai sešus punktus.

Latvijas un Turcijas mačā arī pirms gada uzvarētāja tika noskaidrota ar dubultspēles palīdzību, un toreiz mūsu komanda uzvarēja, kad Ostapenko pārī ar Marcinkeviču pieveica Bjukakčajas un Ipekas Soilu duetu – 6:3, 6:4.

Latvija pēc šodienas uzvaras savstarpējos mačos izvirzījusies vadībā ar 2-1. Turcija bija pārāka abu komandu pirmajā mačā 2012. gadā Kairā, kad uz māla seguma uzvarēja ar 2:1. Mūsu komandas sastāvā toreiz spēlēja Marcinkeviča un Līga Dekmeijere, bet pretiniecēm Bjukakčaja un Ezgena.

Latvija rīt plkst. 10:00 tiksies ar Poliju, bet piektdien tajā pašā laikā mačs pret Austriju. Arī polietēm šodien bija nepieciešama uzvara dubultspēlē, lai ar 2:1 pieveiktu Austriju.

Ja mūsu komanda uzvarēs savā apakšgrupā (D), sestdien būs mačs pret A apakšgrupas uzvarētāju (Serbija, Bulgārija vai Gruzija) par ceļazīmes iegūšanu uz Pasaules otrās grupas "play off" cīņām, kas notiks aprīlī. Latvijas mačus tiešraidēs no Tallinas rāda Best4SportTV.

"Fed Cup" Eiropas/Āfrikas zonas 1. grupas pirmā diena

Latvija – Turcija, 2:1

SpēleRezultāts
Anastasija Sevastova – Aila Aksu6:4 6:3
Aļona Ostapenko – Čāla Bjukakčaja2:6 6:3 3:6
Ostapenko/Sevastova – Aksu/Ezgena6:1 6:1

Polija – Austrija, 2:1

SpēleRezultāts
Magdalēna Freha – Melānija Klafnere3:6 4:6
Magda Linete – Jūlija Grābere6:2 7:5
Linete/Rosolska – Grābere/Klafnere6:3 6:4

Latvijas apakšgrupas komandu sastāvi

LatvijaTurcijaPolijaAustrija
Aļona Ostapenko (6.)Čāla Bjukakčaja (161.)Magda Linete (56.)Barbara Hāsa (177.)
Anastasija Sevastova (15.)Bašaka Erajdina (175.)Magdalēna Freha (144.)Jūlija Grābere (244.)
Diāna Marcinkeviča (274.)Aila Aksu (226.)Iga Švjateka (725.)Melānija Klafnere (523.)
Daniela Vismane (871.)Pemra Ezgena (364.)Alicja Rosolska (1149.)Pija Kēniga (562.)

Iekavās norādīta tenisistes vieta WTA vienspēļu rangā.

1 2 3 105 komentāri

 +18 [+] [-]

, 2018-02-07 11:40, pirms 7 gadiem
paldies, ka abas dāmas beidzot spēlē kopā!

  +7 [+] [-]

, 2018-02-07 11:47, pirms 7 gadiem
Super!
Slēpts komentārs: Jānis Derums

  +5 [+] [-]

, 2018-02-07 12:18, pirms 7 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Apsveicu, Nastju!
Bet daudziem faniem tomēr jānolaižas uz zemes! Gan Nastja, jan Aļona ir labas spēlētājas, bet tomēr ne pasaules elites spēlētājas un katra uzvara pat pret pirmā 100 beigām un 200 būs jāizkapā nopietnā cīņā!
Cik tad pavisam ir elites spēlētāju? Top 20 neskaitās? Pat top 10 nē? Kas tas par mazvērtības kompleksu?

  -1 [+] [-]

, 2018-02-07 12:20, pirms 7 gadiem
Tad diemžel Latvijai ar Igauniju nemaz nesanāks spēlēt. No vienas puses jau labi, jo ar Igauniju varēja rasties grūtības uzvarēt.
A grupā ir Serbija, Bulgārija, Gruzija. Ja Latvija uzvarēs savā grupā, tā tam loģiski jānotiek, tad potenciālā A grupas uzvarētāja Serbija arī nav nepārvarams šķērslis. Nezin vai Jankoviča spēlēs?

  +4 [+] [-]

, 2018-02-07 12:22, pirms 7 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Tad diemžel Latvijai ar Igauniju nemaz nesanāks spēlēt. No vienas puses jau labi, jo ar Igauniju varēja rasties grūtības uzvarēt.
A grupā ir Serbija, Bulgārija, Gruzija. Ja Latvija uzvarēs savā grupā, tā tam loģiski jānotiek, tad potenciālā A grupas uzvarētāja Serbija arī nav nepārvarams šķērslis. Nezin vai Jankoviča spēlēs?
Serbijai nespēlēs neviena augsta līmeņa tenisiste. Labākā laikam bija Joroviča

  +3 [+] [-]

, 2018-02-07 12:22, pirms 7 gadiem
Jums arī jānolaižas uz zemes, jebkurai tenisistei pret ranga 200. numuru ir jāspēlē ar pilnu spēku, lai cerētu uz uzvaru, arī Vozņackī, arī Halepai, arī Mugurusai.

Visas māk spēlēt tenisu un visām ir vieni vai otri ieroči, lai sakautu pretinieku.

Kas attiecas uz dažu fanu cerībām uz uzvaru, tās ir absolūti pamatotas. Ko tad Jūs uzskatāt par eliti, ja ne TOP 10 tenisisti un Grand Slam čempioni?

Jānis Derums rakstīja: Apsveicu, Nastju!
Bet daudziem faniem tomēr jānolaižas uz zemes! Gan Nastja, jan Aļona ir labas spēlētājas, bet tomēr ne pasaules elites spēlētājas un katra uzvara pat pret pirmā 100 beigām un 200 būs jāizkapā nopietnā cīņā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2018-02-07 12:33, pirms 7 gadiem
yoPCix rakstīja: Cik tad pavisam ir elites spēlētāju? Top 20 neskaitās? Pat top 10 nē? Kas tas par mazvērtības kompleksu?
Nav ko skatīties uz reitingu, bet pēc būtības, pēc snieguma pēdējos mēnešos, kaut vai pēdējā pusgadā.
Nu faktiski jau elite ir viss pirmais 100, nu 50 vismaz, kur katra var uzvarēt katru!
Bet ir kādas 10-20, kuras ir mazliet priekšā stabilitatē un meistarībā- Halepa, Kerbere, Pliškova, Kvitova, Svitoļina, Mugurusa, Vozņacki, Gergesa, Konta. . .domāju, ka drīz varēsim šim pulciņam pieskaitīt arī Serenu, Azarenku, var gadīties arī Šarapovu, kādu no jaunām amerikānietēm. . .visas jau neuzskaitīt.. . .
Redzēs ko rādīs mūsējās šogad. . . visādi var gadīties, pagaidām neredzu lielu pamatu optimismam. Uz Gulbi arī ceram. . .Lai veicas!

  +3 [+] [-]

, 2018-02-07 12:44, pirms 7 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Nav ko skatīties uz reitingu, bet pēc būtības, pēc snieguma pēdējos mēnešos, kaut vai pēdējā pusgadā.
Nu faktiski jau elite ir viss pirmais 100, nu 50 vismaz, kur katra var uzvarēt katru!
Bet ir kādas 10-20, kuras ir mazliet priekšā stabilitatē un meistarībā- Halepa, Kerbere, Pliškova, Kvitova, Svitoļina, Mugurusa, Vozņacki, Gergesa, Konta. . .domāju, ka drīz varēsim šim pulciņam pieskaitīt arī Serenu, Azarenku, var gadīties arī Šarapovu, kādu no jaunām amerikānietēm. . .visas jau neuzskaitīt.. . .
Redzēs ko rādīs mūsējās šogad. . . visādi var gadīties, pagaidām neredzu lielu pamatu optimismam. Uz Gulbi arī ceram. . .Lai veicas!
Smieklīgi, Kontu skaita pie Elites, bet Ostapenko vai Sevastovu nē, Latvietes ir bijušas stabilākas un Ostapenko ir arī lielāki panākumi bijuši. Konta pēdējā pusgadā ir bijusi noteikti sliktāka par Ostapenko.

To, kas pēdējā gada laikā ir bijušas priekšā meistarībā un vai stabilitātē, var redzēt pēc pasaules ranga, kur Ostapenko ir 6. vietā un Sevastova ir 15. Tas, ka daža labai ir lielāks potenciāls, piemēram, Kvitovai, Kerberei, Azarenkai, varbūt Serenai Viljamsai ir tikai iespējamība, kas analoģiski ir attiecināma arī uz Ostapenko.

  +4 [+] [-]

, 2018-02-07 12:44, pirms 7 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Nav ko skatīties uz reitingu, bet pēc būtības, pēc snieguma pēdējos mēnešos, kaut vai pēdējā pusgadā.
Nu faktiski jau elite ir viss pirmais 100, nu 50 vismaz, kur katra var uzvarēt katru!
Bet ir kādas 10-20, kuras ir mazliet priekšā stabilitatē un meistarībā- Halepa, Kerbere, Pliškova, Kvitova, Svitoļina, Mugurusa, Vozņacki, Gergesa, Konta. . .domāju, ka drīz varēsim šim pulciņam pieskaitīt arī Serenu, Azarenku, var gadīties arī Šarapovu, kādu no jaunām amerikānietēm. . .visas jau neuzskaitīt.. . .
Redzēs ko rādīs mūsējās šogad. . . visādi var gadīties, pagaidām neredzu lielu pamatu optimismam. Uz Gulbi arī ceram. . .Lai veicas!
Ja arī pienāks laiki, kad Ostapenko būs ranga virsotnē, tad, protams, Tu rakstīsi, ka tas neskaitās utt. Vecīt, labāk novērtē, ka mums ir divas tik lieliskas tenisistes, nevis katrā rakstā meklē iemeslus, lai mazinātu viņu nopelnus, noliktu. Izskatās, ka gaidi tos laikus, kad nevienas LV tenisistes nebūs pat top 100...

  +4 [+] [-]

, 2018-02-07 12:48, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ja arī pienāks laiki, kad Ostapenko būs ranga virsotnē, tad, protams, Tu rakstīsi, ka tas neskaitās utt. Vecīt, labāk novērtē, ka mums ir divas tik lieliskas tenisistes, nevis katrā rakstā meklē iemeslus, lai mazinātu viņu nopelnus, noliktu. Izskatās, ka gaidi tos laikus, kad nevienas LV tenisistes nebūs pat top 100...
Jānis Derums tad noteikti teiks, ka tagad vairs Serena Viljamsa nav tādā līmenī, nav vairs sieviešu tenisa ziedu laiki, ja jau kaut kāda Latvijas tenisiste var tik augstu tikt.

  +6 [+] [-]

, 2018-02-07 13:01, pirms 7 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Nav ko skatīties uz reitingu, bet pēc būtības, pēc snieguma pēdējos mēnešos, kaut vai pēdējā pusgadā.
Nu faktiski jau elite ir viss pirmais 100, nu 50 vismaz, kur katra var uzvarēt katru!
Bet ir kādas 10-20, kuras ir mazliet priekšā stabilitatē un meistarībā- Halepa, Kerbere, Pliškova, Kvitova, Svitoļina, Mugurusa, Vozņacki, Gergesa, Konta. . .domāju, ka drīz varēsim šim pulciņam pieskaitīt arī Serenu, Azarenku, var gadīties arī Šarapovu, kādu no jaunām amerikānietēm. . .visas jau neuzskaitīt.. . .
Redzēs ko rādīs mūsējās šogad. . . visādi var gadīties, pagaidām neredzu lielu pamatu optimismam. Uz Gulbi arī ceram. . .Lai veicas!
tad jau pēc Tava viedokļa būtu labāk, ja nestabilā Aļona tomēr nespēlētu?
vai tomēr ir labi, ka Marcinkeviča nav mūsu 2. un izšķirošais numurs?
Ieslēdz domāšanu un sāc analizēt, cik daudz dod mums tas , ka abas spēlētājas var palīdzēt, mēs automātiski esam pretendents uz iekļūšanu augstākajā grupā.

  +4 [+] [-]

, 2018-02-07 13:03, pirms 7 gadiem
TOP -6 vairs neskaitās kādam elitē. Lai nu kur, bet tenisā rangs ir viens no objektīvākajiem salīdzinot ar citiem sporta veidiem. Stabilitāte Ostapenko nav, bet uz doto brīdi tādas stabilas tenisistes gandrīz vai vispār nav.
Varētu arī tad teikt kādā brīdī ,ka neviena tenisiste nav elitē. Ja ranga pirmais numurs kādai ārpus TOP50 zaudēs, tad otrais numurs. Vai tad teiksim tenisā elites nav.
Cik var nenovērtēt savājos sportistus. Ostapenko TOP-6 bet jau diezgan daudz komentāros ir saņēmusi un ne jau tā ir kritika bet lamas. Kritika būtu pavisam kas cits. Tāpat M.Dukurs , Rastorgujevs.
Ja sportists ir savā sporta veidā augšgalā , tad vispirms cienīsim viņu par to. Laikam daudzi īsti nesaprot cik nežēlīgs ir profesionālais sports un par kādiem robotiem sportisti pārtop lai nokļūtu pašā augšā.
Rastorgujevam lai kādi būtu sasniegumi beidzot ir stabilitāte rezultātos (nejaukt ar stabilitāti šaušanā). Labākais sezonas sākums un turpinājums.
Ostapenko, ja zaudēs droši vien šeit tiks ne jau kritizēta, bet būs sacensības kurš izteiksmīgāk nolamās.

  +2 [+] [-]

, 2018-02-07 13:06, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ja arī pienāks laiki, kad Ostapenko būs ranga virsotnē, tad, protams, Tu rakstīsi, ka tas neskaitās utt. Vecīt, labāk novērtē, ka mums ir divas tik lieliskas tenisistes, nevis katrā rakstā meklē iemeslus, lai mazinātu viņu nopelnus, noliktu. Izskatās, ka gaidi tos laikus, kad nevienas LV tenisistes nebūs pat top 100...
Piekrītu, ka mums ir jānovērtē un jāpriecājas, ka mums ir divas labas, stabilas pirmā 100 spēlētājas, jo vienmēr tā nebūs. Tāpat Gulbi nenovērtējām, kad viņš bija elitē, bet vēl var arī atgriezties, jo pēc sava potenciāla viņš bija pirmā 10 spēlētājs!
US open pusfinālā bija tikai 4 amerikānietes. Bet tas bija viens turnīrs, kur visus laurus plūca tikai viņas. . .
Vēl jau arī viņas iespējams nav teikušas savu pēdējo vārdu!
Bet pie elites es vēl pieskaitīšu Bartli, arī veselu baru krievietes Makarovu, Kasatkinu, Pavļučenkovu, Vesņinu. . .un mūsu meitenes nav nemaz par viņām vājākas, bet vai labākas? kad sāk runāt tūlīt, tūlīt būs pašā virsotnē. . .mazliet jāvērtē objektīvi, kaut savējās. . .bet no mūsējām manas simpātijas nenoliedzami ir Sevastovas pusē.
Ka viņa prot uzvesties tas jau saprotams, praktiski pēdējos gadus dzīvo Eiropas kultūras pilsētā Vīnē.

  +2 [+] [-]

, 2018-02-07 13:07, pirms 7 gadiem
nav, ko tur cepties ar krabjiem, kam nav loģiskās domāšanas.
Tāpat vārīsies savā sulā un saskatīs visādas traģēdijas katrā zaudējumā.
SPORTS IR ILGTERMIŅA SACENSĪBA, 6. vieta rangā- viņu respektē ikviena tenisiste tūrē. BTW- viņa tikko no traumas.
Atceries pirmos mačus Azarenkai, Radvanskai vai jebkurai tenisistei pēc traumām?
Sen jau visi aizmirsuši, bet par savējiem deg un vārās, jo vnk Tava pasaule ir tik maza un aprobežota, ka katrs zaudējums vai neuzvarēta epizode tik ļoti deg sirsniņā.
Domājam, analizējam.
Attīstām domāšanu, daudziem tas šeit trūkst.

  +4 [+] [-]

, 2018-02-07 13:08, pirms 7 gadiem
Analizējiet sportistu formas, mīļākos segumus, parocīgu/neparocīgu pretinieku, iepriekšējo turnīru vēsturi un sniegumu, nogurumu.
Beidzie aprobežoties tikai ar ranga vietu.
Tiešām- domājiet plašāk

     [+] [-]

, 2018-02-07 13:18, pirms 7 gadiem
Nu jāiemet te kāds nedaudz cits viedoklis, tā Ostapenko pielūgsme ir diezgan dīvaina, ņemot vēl vērā viņas nesakarīgo, apkaunojošo izturēšanos!
Uvarēja FO, saņēma par to atzinību, pat par Latvijas Eiropas gada cilvēku tika nominēta??? Ļoti dīvaini?!
Tagad jauns gads , no jauna sevi jāpierāda un nav ko kladzināt 6 reitingā, jo pēc meistarības tam neatbilst.
Tāpat jau ir citos sporta veidos ar reitingiem- futbolā diezgan ačgārns, basketbolā, kur objektīvi Latvijai jābūt krietni augstāk.
Tenisā viena Grand Slam uzvara dot daudz punktu un diezgan ilgi uz tiem var veģitēt, Mladenoviča pusgadu tikai zaudēja, bet reitingā bija 10(viņa pat nebija uzvarējusi nevienā GS)

  +2 [+] [-]

, 2018-02-07 13:20, pirms 7 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Nu jāiemet te kāds nedaudz cits viedoklis, tā Ostapenko pielūgsme ir diezgan dīvaina, ņemot vēl vērā viņas nesakarīgo, apkaunojošo izturēšanos!
Uvarēja FO, saņēma par to atzinību, pat par Latvijas Eiropas gada cilvēku tika nominēta??? Ļoti dīvaini?!
Tagad jauns gads , no jauna sevi jāpierāda un nav ko kladzināt 6 reitingā, jo pēc meistarības tam neatbilst.
Tāpat jau ir citos sporta veidos ar reitingiem- futbolā diezgan ačgārns, basketbolā, kur objektīvi Latvijai jābūt krietni augstāk.
Tenisā viena Grand Slam uzvara dot daudz punktu un diezgan ilgi uz tiem var veģitēt, Mladenoviča pusgadu tikai zaudēja, bet reitingā bija 10(viņa pat nebija uzvarējusi nevienā GS)
Palagu vecis esi!
Viņš prasa vai Jankoviča spēlēs, bet ieiet uz 10sec fed cup ir grūti?

  +3 [+] [-]

, 2018-02-07 13:32, pirms 7 gadiem
Jā Ostapenko dažbrīd rāda izcilu sniegumu taču dažbrīd pilnīgi neatbilstošu ne tikai ranga vietai bet arī stipri plašākam lokam!

  -2 [+] [-]

, 2018-02-07 13:32, pirms 7 gadiem
flipsider rakstīja: Palagu vecis esi!
Viņš prasa vai Jankoviča spēlēs, bet ieiet uz 10sec fed cup ir grūti?
Nu mūsējām ir jāuzvar Tallinā, tā briesmīgi uz to neiespringstu!
Man jau tuvāks veču teniss, tur tiešām vismaz kādi 200 rāda meistarīgu spēli un nav kā dāmām, kur kļūdas nāk sērijām!

  +4 [+] [-]

, 2018-02-07 13:41, pirms 7 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Nu jāiemet te kāds nedaudz cits viedoklis, tā Ostapenko pielūgsme ir diezgan dīvaina, ņemot vēl vērā viņas nesakarīgo, apkaunojošo izturēšanos!
Uvarēja FO, saņēma par to atzinību, pat par Latvijas Eiropas gada cilvēku tika nominēta??? Ļoti dīvaini?!
Tagad jauns gads , no jauna sevi jāpierāda un nav ko kladzināt 6 reitingā, jo pēc meistarības tam neatbilst.
Tāpat jau ir citos sporta veidos ar reitingiem- futbolā diezgan ačgārns, basketbolā, kur objektīvi Latvijai jābūt krietni augstāk.
Tenisā viena Grand Slam uzvara dot daudz punktu un diezgan ilgi uz tiem var veģitēt, Mladenoviča pusgadu tikai zaudēja, bet reitingā bija 10(viņa pat nebija uzvarējusi nevienā GS)
Noņem Ostapenko 2000 punktus par FO un viņa reitingā būtu 9.vietā. Pat bez FO uzvaras TOP-10. Tagad Ostapenko ir gan uzvara Grand slam, gan arī bez visa tā izcīnījusi tik daudz punktus lai būtu desmitniekā.

  -2 [+] [-]

, 2018-02-07 13:42, pirms 7 gadiem
Bet ja runājam par eliti- vēl jau ir Agņeška Radvanska. . .

  +4 [+] [-]

, 2018-02-07 13:42, pirms 7 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Nu mūsējām ir jāuzvar Tallinā, tā briesmīgi uz to neiespringstu!
Man jau tuvāks veču teniss, tur tiešām vismaz kādi 200 rāda meistarīgu spēli un nav kā dāmām, kur kļūdas nāk sērijām!
Nu to var just, ka tev veči iet vairāk pie sirds kā dāmas. Man jau ar, nenoliegšu, bet nu mani tomēr sauc Laura nevis Jānis, tā kā mana patika uz večiem tomēr ir nedaudz pašsaprotamāka

  +1 [+] [-]

, 2018-02-07 13:46, pirms 7 gadiem
Lai kā mēs kritizētu mūsu abas tenisistes , īpaši jau Ostapenko par sezonas sākumu, tad paskatāmies uz šīgada reitingu. Sevastova 33.vieta, Ostapenko 43.vieta. Protams mēs gribam augstāk, bet tas, ka pat tagad abas mūsējās šogad ir pasaules tenisā TOP-50 ar ne īpaši pārliecinošu spēli kaut ko tomēr nozīmē.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-07 13:47, pirms 7 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Nu jāiemet te kāds nedaudz cits viedoklis, tā Ostapenko pielūgsme ir diezgan dīvaina, ņemot vēl vērā viņas nesakarīgo, apkaunojošo izturēšanos!
Uvarēja FO, saņēma par to atzinību, pat par Latvijas Eiropas gada cilvēku tika nominēta??? Ļoti dīvaini?!
Tagad jauns gads , no jauna sevi jāpierāda un nav ko kladzināt 6 reitingā, jo pēc meistarības tam neatbilst.
Tāpat jau ir citos sporta veidos ar reitingiem- futbolā diezgan ačgārns, basketbolā, kur objektīvi Latvijai jābūt krietni augstāk.
Tenisā viena Grand Slam uzvara dot daudz punktu un diezgan ilgi uz tiem var veģitēt, Mladenoviča pusgadu tikai zaudēja, bet reitingā bija 10(viņa pat nebija uzvarējusi nevienā GS)
Jūsu teiktais ir ne mazāk apkaunojošs kā Ostopenko izturēšanās. Starp citu, Ostopenko tagad būtu TOP 10 arī, ja French Open nebūtu ieguvusi nevienu pašu punktu. Tāpēc, nevajag lūdzu tukši muldēt par veciem panākumiem.

     [+] [-]

, 2018-02-07 13:54, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Lai kā mēs kritizētu mūsu abas tenisistes , īpaši jau Ostapenko par sezonas sākumu, tad paskatāmies uz šīgada reitingu. Sevastova 33.vieta, Ostapenko 43.vieta. Protams mēs gribam augstāk, bet tas, ka pat tagad abas mūsējās šogad ir pasaules tenisā TOP-50 ar ne īpaši pārliecinošu spēli kaut ko tomēr nozīmē.
Piekrītu, malaces, bet smieklīga ir dažu fanu neojektīvs aklums, kas neredz pašreizējo līmeni. . .
Varam būt pateicīgi mūsu tenisistēm un pirmkārt jau Ostapenko, ka Latvijas televīzija nedaudz pievērsusies tenisam un varam reizēm skatīt pasaules labākos tenisistus!

  -3 [+] [-]

, 2018-02-07 13:56, pirms 7 gadiem
Izskatās zaudēs?

  -2 [+] [-]

, 2018-02-07 13:56, pirms 7 gadiem
janchuxb rakstīja: Jūsu teiktais ir ne mazāk apkaunojošs kā Ostopenko izturēšanās. Starp citu, Ostopenko tagad būtu TOP 10 arī, ja French Open nebūtu ieguvusi nevienu pašu punktu. Tāpēc, nevajag lūdzu tukši muldēt par veciem panākumiem.
Nu vēl viņa vinnēja septembrī Seulu. Gudra meitene, izvēlējās turnīru, kur no pirmā 50 laikam nespēlēja neviena!

  -2 [+] [-]

, 2018-02-07 14:06, pirms 7 gadiem
Tava gudra meiča jau zaudeja Turkish ))))

  -4 [+] [-]

, 2018-02-07 14:06, pirms 7 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Nu vēl viņa vinnēja septembrī Seulu. Gudra meitene, izvēlējās turnīru, kur no pirmā 50 laikam nespēlēja neviena!
Pēc Tavas analīzes Ostapenko tik pat labi varēja beigt karjeru pēc FO uzvaras, kas pa lielam ir lielākais Lv sporta sasniegums, ja pieiet kritiski un salīdzina, cik daudz spēlē tenisu un kāda ir konkurence.
To var pārspēt tikai KP ar NBA vai izlases titulu.
Visu cieņu Stronbergam, Dukuriem un Melnbārdim, bet tāda ir patiesība.

  +4 [+] [-]

, 2018-02-07 14:10, pirms 7 gadiem
Tas komentētājs ir vienkārši unikums - sākumā saka ka labi ka pirmā spēle ir pret Turciju un ka tā ir laba iesildīšanās, bet pēc tam jau kad neiet vairs labi un zaudē un saka ka neviens jau no sākuma neteica ka būs viegli, lai gan pats tā teica. Pēc tam trešā seta vidū jau teica ka viss kārtībā un būs 2:0, BET ŠE TEV. varbūt kamēr spēle nav beigusies, nevajag jau rēķināt?

  +5 [+] [-]

, 2018-02-07 14:11, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Noņem Ostapenko 2000 punktus par FO un viņa reitingā būtu 9.vietā. Pat bez FO uzvaras TOP-10. Tagad Ostapenko ir gan uzvara Grand slam, gan arī bez visa tā izcīnījusi tik daudz punktus lai būtu desmitniekā.
Tā īsti nav! Nebūtu FO viņa noteikti netiktu tik augstu! Nespēlētu gada noslēguma turnīrā!

  -3 [+] [-]

, 2018-02-07 14:15, pirms 7 gadiem
Ja jā, ista top 10 speletajā )))
Labi ka uzliku uz Bjukakchaju 50€, paspeju pa kf 8 viena kantori

  +3 [+] [-]

, 2018-02-07 14:15, pirms 7 gadiem
archellos rakstīja: Tas komentētājs ir vienkārši unikums - sākumā saka ka labi ka pirmā spēle ir pret Turciju un ka tā ir laba iesildīšanās, bet pēc tam jau kad neiet vairs labi un zaudē un saka ka neviens jau no sākuma neteica ka būs viegli, lai gan pats tā teica. Pēc tam trešā seta vidū jau teica ka viss kārtībā un būs 2:0, BET ŠE TEV. varbūt kamēr spēle nav beigusies, nevajag jau rēķināt?
Komentēt no sērijas "būs viegli", "būs labi", "likās, ka viss būs kārtībā" (pie 3:2!) vai "ai, nepaveicās" (tas gan vairāk Rīmenis) vispār ir neprofesionālisma kalngals. Bet ko nu tur, jāpriecājas, ka vispār rāda...
Būtu labāk paskaidrojuši šo to no tenisa specifikas, skatās taču daudzi, kas maz ko saprot no viena vai otra veida sitieniem utt.
1 2 3 105 komentāri