Piedāvājam iespēju noskatīties nelielu fragmentu no Sporta Avīze + lielās intervijas ar Latvijas izlases centra uzbrucēju Herbertu Vasiļjevu, kurš atzīst, ka šobrīd izlasē valda neliela neziņa.
Herberts beidzot pareizi pasaka to kā ir, ir daudzi kas aizstāv Spruktu, bet ja cilvēks ir bez traumām, un ja nav reāli tādu klases spēlētāju ko ielikt vietā, tad vienkārši nespēlēt dēļ noguruma, tomēr piekāsiens, beidzot to ar kāds no izlases skaidri pasaka.
Lieciet mierā Latvijas ARNASONU! Mazie hokejisti to redz un domāju arī saprot, ko dara lielais Spruksts, grūti izskaidrot mazajam šo situāciju, kāpēc spēlētāji atsakās no spēlēšanas Latvijas izlasē! Jo viņiem ir prieks par katru uzvaru - lielu vai mazu, izlases vai Dinamo!
rediss77 rakstīja: Herberts beidzot pareizi pasaka to kā ir, ir daudzi kas aizstāv Spruktu, bet ja cilvēks ir bez traumām, un ja nav reāli tādu klases spēlētāju ko ielikt vietā, tad vienkārši nespēlēt dēļ noguruma, tomēr piekāsiens, beidzot to ar kāds no izlases skaidri pasaka.
Tā ir viņa izvēle, dunduk. Ja negrib tad nevajag. Galugalā.. tas ir tikai sports...
roaddog rakstīja: interesanta vieta partraucas intervijas izgriezums ;D
Tiešām, gribētos dzirdēt turpinājumu, un jo īpaši par Spruktu. Kāpēc vieni var, bet citi nevar?? Herbis ir piemērs tam, ka arī spēlētājam, kam nav ko pierādīt, ir izlasē ar sirdi un dvēseli, neskatoties uz aizvadīto sezonu. Vienam otram lielais kauns. Tā jau viss pa to ķēdīti aiziet. Viens paskatās, otrs nespēlē, da prekš kam man tad jāiet, trešais paskatās, da nu, neiešu jau par pailikšanu elitē tur sisties, ja nespēlē, tas un tas....Tā tas viss aiziet, proti, ķēdes reakcija. Brīnums ka Herbis vēl brauc...
kasparello99 rakstīja: Tiešām, gribētos dzirdēt turpinājumu, un jo īpaši par Spruktu. Kāpēc vieni var, bet citi nevar?? Herbis ir piemērs tam, ka arī spēlētājam, kam nav ko pierādīt, ir izlasē ar sirdi un dvēseli, neskatoties uz aizvadīto sezonu. Vienam otram lielais kauns. Tā jau viss pa to ķēdīti aiziet. Viens paskatās, otrs nespēlē, da prekš kam man tad jāiet, trešais paskatās, da nu, neiešu jau par pailikšanu elitē tur sisties, ja nespēlē, tas un tas....Tā tas viss aiziet, proti, ķēdes reakcija. Brīnums ka Herbis vēl brauc...
Runāt un apspriest spēlētājam par citu spēlētāju nav diez ko korekti. Ja nu vienīgi Herbis par savu varoņdarbu negaida medāli. Godīgi sakot grūti izprast,ko te visi tam Spruktam cenšas pārmest. Laikam labāk būtu,ja Sprukts uz PČ aizbrauktu noguris un bez motivācijas. Cik var ilgi skalot tos kauliņus Spruktam ?!
Kharlamovs32 rakstīja: Runāt un apspriest spēlētājam par citu spēlētāju nav diez ko korekti. Ja nu vienīgi Herbis par savu varoņdarbu negaida medāli. Godīgi sakot grūti izprast,ko te visi tam Spruktam cenšas pārmest. Laikam labāk būtu,ja Sprukts uz PČ aizbrauktu noguris un bez motivācijas. Cik var ilgi skalot tos kauliņus Spruktam ?!
Izbeidz aizstāvēt cilvēku, kas to nav pelnījis. Cūciska izrīcība tāda ir un paliks, lai cik lakstīgalas arī dziedātu.
Labi gan, ka visi, kuri pārmet Spruktam vienmēr darbam, mācībām, citur dzīvē un kur nu vēl valstij, atdevuši sevi visu, ka viņiem nevarētu pārmest noslinkošanu vai nepiepūlēšanos.
Lai pirmais akmeni met tas, kurš pats bez grēka.
Tik daudz godīgu un uzcītīgu cilvēku mums Latvijā, ka nenobrīnīties, un visi pietam tādi patrioti.
MrEmeschEmess rakstīja: Labi gan, ka visi, kuri pārmet Spruktam vienmēr darbam, mācībām, citur dzīvē un kur nu vēl valstij, atdevuši sevi visu, ka viņiem nevarētu pārmest noslinkošanu vai nepiepūlēšanos.
Lai pirmais akmeni met tas, kurš pats bez grēka.
+ Viņš savos 29 gados jau ir piedalījies 6 PČ,bet kam tas rūp,cūka un viss. Kā arī jājūtas vainīgam,ka grib atpūsties, veltīt vairāk laika ģimenei un ka LV nav pietiekoši daudz centra uzbrucēju,kas viņu varētu aizstāt. LV jau ir tradīcija no 97 gada meklēt vainīgos un varoņus. Cūkas un pozitīvos tēlus.
purva_velns rakstīja: Izbeidz aizstāvēt cilvēku, kas to nav pelnījis. Cūciska izrīcība tāda ir un paliks, lai cik lakstīgalas arī dziedātu.
Noguris? O.k,bet ko nozīmē BEZ MOTIVĀCIJAS?? Tad jau viņam japarakņājas savā galvā kāpēc viņam nav motivacijas spēlēt izlasē!!...Nav garīga redz vīņam...Nabadziņš,visu sezonu par 200 latiem mēnesī laikam spēlēja....Pareizi Vītoliņš teica..."zvaigznīti" dzeķiņš noķēris sākot pelnīt labu naudiņu....
Kharlamovs32 rakstīja: + Viņš savos 29 gados jau ir piedalījies 6 PČ,bet kam tas rūp,cūka un viss. Kā arī jājūtas vainīgam,ka grib atpūsties, veltīt vairāk laika ģimenei un ka LV nav pietiekoši daudz centra uzbrucēju,kas viņu varētu aizstāt.
Maniaŗi tas pārsteidz fakta, ka Sprukts nekad iepriekš nav atteicis, ignorēšana, turklāt intervijā ar Puči taču solīja nākošgad spēlēt.
Vienkārši pa šiem gadiem sakrājies nogurums, nav ko pārmest. Atpūtīsies tagad un atkal nospēlēs 6 PČ.
Manuprāt, PČ tiešām būtu jārīko retāk, lai būtu reizi 2 gados, ja ne vēl mazāk, un normālā laikā, nevis, kad KHL playoff tikko beidzies un NHL nupat sācies.
intervija ar Vasiļjevu, bet lielākā daļa apspriež spruktu. lai viņš nespēlē,ja jau nav motivācijas. es priecājos par tiem, kas uzskata, ka izlase nav ikdienas darbs, bet prieks spēlēt saviem Latvijas skatītājiem. nebūtu [izlases] skatītāju, nez kur tas dinamo+ sprukts būtu,
Arina Kudrjavceva rakstīja: Noguris? O.k,bet ko nozīmē BEZ MOTIVĀCIJAS?? Tad jau viņam japarakņājas savā galvā kāpēc viņam nav motivacijas spēlēt izlasē!!...Nav garīga redz vīņam...Nabadziņš,visu sezonu par 200 latiem mēnesī laikam spēlēja....Pareizi Vītoliņš teica..."zvaigznīti" dzeķiņš noķēris sākot pelnīt labu naudiņu....
Sprukts gan neies kā Lipmans pie žurnālistiem sprēgāt, bet vaina varētu būt LHF, ar kuru vienmēr jācīkstās pat par pašsaprotamākajiem sīkumiem. Tas, ka citi par to nerunā, neko nenozīmē, klusē, lai "miers mājās".
Un tomēr kaut kā nekorekti no treneru (Vītoliņa) un spēlētāju (šajā gadījumā Vasiljeva) puses pat pēc Pučes pamudinājuma, ķerties pie Sprukta izvēles vērtēšanas, pašiem vēl dzīvē ne reizi vien ceļi krustosies.
Arina Kudrjavceva rakstīja: Noguris? O.k,bet ko nozīmē BEZ MOTIVĀCIJAS?? Tad jau viņam japarakņājas savā galvā kāpēc viņam nav motivacijas spēlēt izlasē!!...Nav garīga redz vīņam...Nabadziņš,visu sezonu par 200 latiem mēnesī laikam spēlēja....Pareizi Vītoliņš teica..."zvaigznīti" dzeķiņš noķēris sākot pelnīt labu naudiņu....
Tev derētu paskatīties mazliet plašāk,kā tikai uz LV hokejistiem. Cik daudz atsaka citās izlasēs piedalīties PČ spēlētāji gan no KHL,gan no NHL. Tad iespējams sapratīsi,ka tas nav nekas ārkārtējs. Vainhandels,Mortensens,Torensens utt ir atteikusies,bet viņus par cūkām neviens nesauc,nerunājot par NHL spēlētājiem. Pietiek pavērot ASV izlases sastāvu ar Janiem Sčasnijiem priekšgalā,lai saprast,ka PČ viņiem nav nekāda prioritāte. Un viņu darbs ir pirmajā vietā.
pikolo rakstīja: intervija ar Vasiļjevu, bet lielākā daļa apspriež spruktu. lai viņš nespēlē,ja jau nav motivācijas. es priecājos par tiem, kas uzskata, ka izlase nav ikdienas darbs, bet prieks spēlēt saviem Latvijas skatītājiem. nebūtu [izlases] skatītāju, nez kur tas dinamo+ sprukts būtu,
Tieši tā, varu iedomāties Sprukta sejas izteiksmi,kad viņš lepni ieslidotu Arena Riga un tribīnēs ieraudzītu tikai pretinieku komandas fanus ... un savas ģimenes locekļus
Žurnālisti laikam nesaprot, jo ilgāk viņi taisīs sev reitingus "mazgājot veļu" sakarā ar Spruktu&co jo tas nodarīs lielāku kaitējumu LV izlasei kopumā. Šogad jau tā grupa ir nereāli smaga un te vēl vajag šitādu balagānu taisīt kopā ar "īstajiem latviešiem" komentētājiem.
Un ko Sprukts teiktu Savickim, piemēram gadījumā ja Dinamo būtu jāspēlē KHL finālā...piedod vecīt esmu noguris, hoķis ir līdz kaklam. Te ir variants, ka izlase bija tikai kā atspēriens hokejista izaugsmei, pēc tam kad ir pacelta naudas latiņa, tad izlase ir pie pakaļas, jo izlasē jau tādu nevienam nemaksā.. Viss atdurās naudas jautājumā
pikolo rakstīja: intervija ar Vasiļjevu, bet lielākā daļa apspriež spruktu. lai viņš nespēlē,ja jau nav motivācijas. es priecājos par tiem, kas uzskata, ka izlase nav ikdienas darbs, bet prieks spēlēt saviem Latvijas skatītājiem. nebūtu [izlases] skatītāju, nez kur tas dinamo+ sprukts būtu,
Spēlētu ārzemēs tāpat kā visi normāli spēlētāji to iepriekš darīja! Ja gribi atsaukties uz to ka Sprukts tad spēlētu LČ, aizmirsti. LČ nekad nav bijis līmenī. Finālos tik slidinājušies bokseri uz slidām un nekas vairāk.
Kharlamovs32 rakstīja: Tev derētu paskatīties mazliet plašāk,kā tikai uz LV hokejistiem. Cik daudz atsaka citās izlasēs piedalīties PČ spēlētāji gan no KHL,gan no NHL. Tad iespējams sapratīsi,ka tas nav nekas ārkārtējs. Vainhandels,Mortensens,Torensens utt ir atteikusies,bet viņus par cūkām neviens nesauc,nerunājot par NHL spēlētājiem. Pietiek pavērot ASV izlases sastāvu ar Janiem Sčasnijiem priekšgalā,lai saprast,ka PČ viņiem nav nekāda prioritāte. Un viņu darbs ir pirmajā vietā.
Tikai starpība ar Latviju ir tā,ka viņus ir ar ko aizstāt. Herbis arī varēja nebraukt. Nedomāju,ka viņš būtu mazāk noguris par Spruktu, bet Herbim atšķirībā no Jāņa ir atbildības sajūta, jo viņš saprot, ka bez viņa būtu pavisam zadņiks
Kharlamovs32 rakstīja: Tev derētu paskatīties mazliet plašāk,kā tikai uz LV hokejistiem. Cik daudz atsaka citās izlasēs piedalīties PČ spēlētāji gan no KHL,gan no NHL. Tad iespējams sapratīsi,ka tas nav nekas ārkārtējs. Vainhandels,Mortensens,Torensens utt ir atteikusies,bet viņus par cūkām neviens nesauc,nerunājot par NHL spēlētājiem. Pietiek pavērot ASV izlases sastāvu ar Janiem Sčasnijiem priekšgalā,lai saprast,ka PČ viņiem nav nekāda prioritāte. Un viņu darbs ir pirmajā vietā.
Pirmkart,es par cūku nevienu neesu saucis.Un otrkart man ir pie kājas visas parējas izlases!!.. Lai vīņi tur dara kā grib....Mana izlase ir Latvijas izlase.Sprukts labi zin situāciju komandā....Karsums un Ņizivijs nav īsti veseli un vienalga steidz palīgā!...Labs piemērs Sprukta kungam....
semerjaks rakstīja: Tikai starpība ar Latviju ir tā,ka viņus ir ar ko aizstāt. Herbis arī varēja nebraukt. Nedomāju,ka viņš būtu mazāk noguris par Spruktu, bet Herbim atšķirībā no Jāņa ir atbildības sajūta, jo viņš saprot, ka bez viņa būtu pavisam zadņiks
Ir tāda starpība,ka Spruktam nav jājūtas vainīgam,ka LV hokeja saimniecība ir maksimums vienas konkurēt spējīgas izlases daudzumā. To tu vari pārmest Lipmana kungam un ko,kas atbild par saimniecību.
Kharlamovs32 rakstīja: Ir tāda starpība,ka Spruktam nav jājūtas vainīgam,ka LV hokeja saimniecība ir maksimums vienas konkurēt spējīgas izlases daudzumā. To tu vari pārmest Lipmana kungam un ko,kas atbild par saimniecību.
Ko tad var Lipmanam pārmest, re - šis dievojas, ka izglābis profesionālo hokeju Latvijā.
Kharlamovs32 rakstīja: Ir tāda starpība,ka Spruktam nav jājūtas vainīgam,ka LV hokeja saimniecība ir maksimums vienas konkurēt spējīgas izlases daudzumā. To tu vari pārmest Lipmana kungam un ko,kas atbild par saimniecību.
Ir gan jajūtas vainīgam,jo jebkurā spota veida ir piņemts,ka ja tu esi izsaukts uz izlasi,tatad tu esi labakais šaja valstī...bet ja tu atsaki tai, aizbildinotis ar vienkarsu NAV LUSTES,nu piedod vecīt....es kā treneris vairs nekad nepasauktu!!!
semerjaks rakstīja: Tikai starpība ar Latviju ir tā,ka viņus ir ar ko aizstāt. Herbis arī varēja nebraukt. Nedomāju,ka viņš būtu mazāk noguris par Spruktu, bet Herbim atšķirībā no Jāņa ir atbildības sajūta, jo viņš saprot, ka bez viņa būtu pavisam zadņiks
Pilnībā tev piekrītu !!!!! Vot saka ka Krievi skrien spēlēt kā traki uz izlasi!!!!protams !!!Viņi ta cīnās par zeltu un ja dabūj sudrabu to pat kaklā nevelk (paskatijos ka Ru juniori tāpat dara saskatijušies !)Un protams ka visi grib būt čempioni vot i labs spēlmans neatsaka !!!!! Protams arī citi valstu atsaka hokeisti,bet ir kaudze hokeistu ko aizvietot !!!!! Bet,mums parasti jācīnās par palikšanu elitē un tas ir mūsu sasniegums kurš jānotur !!!Un ja kāds maz ataisnojošu,vai protesta dzīti atsaka latvijas izlasei ir pieskaitāms gandrīz vai kā nodevējs!!! Tāpēc Spruktam jārēkinās ka viņu tagad aprunās un aprunās un aprunās un ja gadijumā izlidosim no elites protams ka vainīgs (līdzjutēju acīs)būs Janka !!!!!!!!!!!
Arina Kudrjavceva rakstīja: Ir gan jajūtas vainīgam,jo jebkurā spota veida ir piņemts,ka ja tu esi izsaukts uz izlasi,tatad tu esi labakais šaja valstī...bet ja tu atsaki tai, aizbildinotis ar vienkarsu NAV LUSTES,nu piedod vecīt....es kā treneris vairs nekad nepasauktu!!!
Katrā ziņā, ja nākošgad Spruktu tomēr pasauks uz izlasi, komandas garam tas nenāks par labu, jo jaunie pie sevis padomās apmēram tā : " Ja es atteiktos spēlēt savas iegribas dēļ, mani noteikti vairs nesauktu... "
semerjaks rakstīja: Katrā ziņā, ja nākošgad Spruktu tomēr pasauks uz izlasi, komandas garam tas nenāks par labu, jo jaunie pie sevis padomās apmēram tā : " Ja es atteiktos spēlēt savas iegribas dēļ, mani noteikti vairs nesauktu... "
Domaju ja treneris būs Znaroks,Janku izlasē vēl neredzēsim kādu laiku...Nu tā,profilaksei...)) Un tas būs pareizi.Es ta domaju.
T R A K A I S rakstīja: Pilnībā tev piekrītu !!!!! Vot saka ka Krievi skrien spēlēt kā traki uz izlasi!!!!protams !!!Viņi ta cīnās par zeltu un ja dabūj sudrabu to pat kaklā nevelk (paskatijos ka Ru juniori tāpat dara saskatijušies !)Un protams ka visi grib būt čempioni vot i labs spēlmans neatsaka !!!!! Protams arī citi valstu atsaka hokeisti,bet ir kaudze hokeistu ko aizvietot !!!!! Bet,mums parasti jācīnās par palikšanu elitē un tas ir mūsu sasniegums kurš jānotur !!!Un ja kāds maz ataisnojošu,vai protesta dzīti atsaka latvijas izlasei ir pieskaitāms gandrīz vai kā nodevējs!!! Tāpēc Spruktam jārēkinās ka viņu tagad aprunās un aprunās un aprunās un ja gadijumā izlidosim no elites protams ka vainīgs (līdzjutēju acīs)būs Janka !!!!!!!!!!!
Ja ir vēlme varu arī citu pasaules zvaigžņu lielos startus PČ minēt.
Ko Tu tur vari ņemties par citam izlasēm??!! Skati savējo!!......Tev tak paskaidroja,ka TOP izlasēs spelētaji pirmkart labi apzinās,ka viņu aizvietos pilnīgi mierīgi un bez "sāpem"!!...
Skumji. Te daudziem ir taisnība. Esmu pieņēmis priekš sevis lēmumu - nākošajā sezona nevienu 'Dinamo spēli neapmeklēšu - šogad biju kādās 11((....lai piedod tādi puiši kā Saša, Mārtiņš un citi MŪSĒJIE....bet .....Jāņa lēmums ir gan saprotams...bet neizprasts....tā nevar pievilt komandas biedrus......līdzjutēji var piedot.....bet KOMANDAS BIEDRI....to neaizmirsīs.
Arina Kudrjavceva rakstīja: Ko Tu tur vari ņemties par citam izlasēm??!! Skati savējo!!......Tev tak paskaidroja,ka TOP izlasēs spelētaji pirmkart labi apzinās,ka viņu aizvietos pilnīgi mierīgi un bez "sāpem"!!...
Mini kaut vienu,kas tajā laikā varētu aizvietot Burē Žmnovu Mogiļno Fjodorovu Kovoļovu Zubovu Žitņiku Habibuļinu utt ? Ja nu vienīgi viens Jašins par visiem,kas nekad neatteica Rus izlasei.
bars161 rakstīja: Skumji. Te daudziem ir taisnība. Esmu pieņēmis priekš sevis lēmumu - nākošajā sezona nevienu 'Dinamo spēli neapmeklēšu - šogad biju kādās 11((....lai piedod tādi puiši kā Saša, Mārtiņš un citi MŪSĒJIE....bet .....Jāņa lēmums ir gan saprotams...bet neizprasts....tā nevar pievilt komandas biedrus......līdzjutēji var piedot.....bet KOMANDAS BIEDRI....to neaizmirsīs.
Es vispār nesaprotu kā es paliktu majās,zinot,ka Karsums piemēram pec operacijas spēlē,bet es redz ne....Nu da i fig s ņim,lai pūšas. Katram savs. Vienkarši citu profesiju vajadzeja izvelēties tada gadījuma!!...
Kharlamovs32 rakstīja: Mini kaut vienu,kas tajā laikā varētu aizvietot Burē Žmnovu Mogiļno Fjodorovu Kovoļovu Zubovu Žitņiku Habibuļinu utt ? Ja nu vienīgi viens Jašins par visiem,kas nekad neatteica Rus izlasei.
Nu,pirmkārt,NHL uz PČ sākumu ir kā minimums spēles 30 vairak par šodienas KHL,nerunajot pat par tiem gadiem...Un otrkart es jau Tevis nosauktos arī neatbalstu,ja iemesl bija NAV IEDVESMAS....
T R A K A I S rakstīja: Pilnībā tev piekrītu !!!!! Vot saka ka Krievi skrien spēlēt kā traki uz izlasi!!!!protams !!!Viņi ta cīnās par zeltu un ja dabūj sudrabu to pat kaklā nevelk (paskatijos ka Ru juniori tāpat dara saskatijušies !)Un protams ka visi grib būt čempioni vot i labs spēlmans neatsaka !!!!! Protams arī citi valstu atsaka hokeisti,bet ir kaudze hokeistu ko aizvietot !!!!! Bet,mums parasti jācīnās par palikšanu elitē un tas ir mūsu sasniegums kurš jānotur !!!Un ja kāds maz ataisnojošu,vai protesta dzīti atsaka latvijas izlasei ir pieskaitāms gandrīz vai kā nodevējs!!! Tāpēc Spruktam jārēkinās ka viņu tagad aprunās un aprunās un aprunās un ja gadijumā izlidosim no elites protams ka vainīgs (līdzjutēju acīs)būs Janka !!!!!!!!!!!
Vainīgs būs Sprukts un nevis tie spēlētāji, kuri reāli atradās laukumā? Makes sense.
LAIKS rakstīja: tu taču ievēroji ka visi šitie gandrīz katru gadu bija aizņemti playoffos?
Zini Rus izlasei sekoju jau krietnu laiku un lieliski atceros kā un cik bieži viņi tika aizņemti. Un ja tu ievēroji,tad karstgalvji šajā topikā apgalvo,ka izlase ir krietni nozīmīgāka par kaut kādu darbu un naudas pelnīšanu.
Ja ir vēlme varu arī citu pasaules zvaigžņu lielos startus PČ minēt. Slinķis Spruksts ir aizvadījis vairāk PČ,kā šie visi censoņi kopā salikti.
Tu mani nepareizi saprati !!!Es tik kā piemēru minēju krieviju !!Doma bij tāda ka ar krievijas izlasi var izcīnīt zeltu pat esot bez motivācijas ,traumētam un uz rezervistu soliņa jo medalu tāpat dod visiiem !!!!Un ja ir iespēja tikt izlasē un tevi gaida tur -parasti neatsaka jo ir iespēja ar izlasi dabūt medaļas pat nogurušam un bez motivācijas !!!Hokis ta ir komandas cīņa atškirībā no skrējēja,lecēja,šāvēja un t.t.
Kā var nebūt motivācija spēlēt izlasē?> Ok, Jānis būtu uzmetis, pasakot ''negribu šogad''. Visi ceptos, bet vismaz būtu godīga vīra runa. Bet tagad Jānis uzmet un vel studzinādamies ūdeni lej. Ko te var pārmest izlases faniem? Ja uzmet, tad vismaz ar cieņu!
T R A K A I S rakstīja: Tu mani nepareizi saprati !!!Es tik kā piemēru minēju krieviju !!Doma bij tāda ka ar krievijas izlasi var izcīnīt zeltu pat esot bez motivācijas ,traumētam un uz rezervistu soliņa jo medalu tāpat dod visiiem !!!!Un ja ir iespēja tikt izlasē un tevi gaida tur -parasti neatsaka jo ir iespēja ar izlasi dabūt medaļas pat nogurušam un bez motivācijas !!!Hokis ta ir komandas cīņa atškirībā no skrējēja,lecēja,šāvēja un t.t.
Daudz ko biju lasījis,bet atzinumus ka bez motivācijas traumētam un hvz kādam var izcīnīt PČ zeltu , toč nebiju lasījis. Zini savā laikā Rus arī piekopa noriešanas taktiku un nosodījuma,kur tas noveda,nevienam nav noslēpums. 15 gadus iztika bez vadošajiem valsts spēlētājiem,kas vairumā visi kā viens uzlika mīksto uz izlasi. NHL spēlētāji beidzoties līgumam bieži atsaka izlasei aizbildinotes ar to,ka baidās gūt traumu un nedabūt labu līgumu. Pērn daudzi neizprata Kovaļčuku,kas par spīti tam piedalījās PČ. Man bail iedomāties,kas panestos pret Spruktu,ja viņš ko līdzīgu pateiktu.Ķipa man nav līguma un es neriskēšu,bet meklēšu sev jaunu darba vietu. Civilizētā pasaulē tauta saprot,kas ir nogurums,ģimene,darba meklējums utt. Pie mums ar to ir kā ir.
Kharlamovs32 rakstīja: Daudz ko biju lasījis,bet atzinumus ka bez motivācijas traumētam un hvz kādam var izcīnīt PČ zeltu , toč nebiju lasījis. Zini savā laikā Rus arī piekopa noriešanas taktiku un nosodījuma,kur tas noveda,nevienam nav noslēpums. 15 gadus iztika bez vadošajiem valsts spēlētājiem,kas vairumā visi kā viens uzlika mīksto uz izlasi. NHL spēlētāji beidzoties līgumam bieži atsaka izlasei aizbildinotes ar to,ka baidās gūt traumu un nedabūt labu līgumu. Pērn daudzi neizprata Kovaļčuku,kas par spīti tam piedalījās PČ. Man bail iedomāties,kas panestos pret Spruktu,ja viņš ko līdzīgu pateiktu.Ķipa man nav līguma un es neriskēšu,bet meklēšu sev jaunu darba vietu. Civilizētā pasaulē tauta saprot,kas ir nogurums,ģimene,darba meklējums utt. Pie mums ar to ir kā ir.
Runa iet ja nu gadijumā VIENAM spēlmanim no komandas nav motivācijas ,bet ir ieradies izlasē un izlase dabūj medaļu ,tas VIENS tāpat dabūj medalu kopā ar visiem !!!!Un no kurienes mums zināt top izlašu spēlmaņi iet spēlēt izlasē deļ izlases vai deļ medaļas un labas reputācijas,neviens jau nu to neteiks !!!!! Un tur tā starpība ka ar latvijas izlasi medaļu nedabūt un vēsi var atteikt !!!!!
ka es gribu redzet pilno interviju, bet tik loti zel ka tas nav iespejams ;( loti patikamu iespaidu atstaja vasilevs, lai vinam veseliiba turas un nospele vel ilgu laiku
ļoti cienu Herbertu. un uz visa tā fona, kas valda apkārt izlasei - vēl jo vairāk! gaidu intervijas pilno versiju. bet par mūsu spruktiņu - nu ko, cilvēki vēl ilgi ņemsies un cepsies, un atcerēsies, kā viņš atteica izlasei. un kā te pareizi viens komentētājs teica - tad spruktu tagad aprunās un aprunās, un aprunās... labi, ja vēl neizsvilps kādā no Dinamo spēlēm, bet ai kā derētu...
Kharlamovs32 rakstīja: Mini kaut vienu,kas tajā laikā varētu aizvietot Burē Žmnovu Mogiļno Fjodorovu Kovoļovu Zubovu Žitņiku Habibuļinu utt ? Ja nu vienīgi viens Jašins par visiem,kas nekad neatteica Rus izlasei.
Pietiek maldināt tautu !!! Lūk, patiesi cipari(starp citu,arī no Eliteprospects): S.Fjodorovs- 38 spēles PČ, 16 spēles OS P.Burē - 26 spēles PČ, 12 spēles OS Žamnovs 21 spēle PČ , 20 spēles OS Kovaļovs - 27spēles PČ, 22 spēles OS Zubovs 6 spēles PČ, 8 - OS Žitniks 26- PČ, 14 - OS Mogilnijs nespēlēja Krievijas izlasē, jo ilgus gadus vispār bij bez krievu pases
Piedodiet, bet jūs tiešām domājat, ka hokejists, kurš pelna naudu katru spēli domājot ar galvu, ka cilvēks, kurš pirms katras izlases un Dinamo spēles ir dziedājis himnu, kurš spēlējis PČ 6 gadus no vietas un kuram ir laba alga nespēlēs Bratislavā, jo viņam par to nemaksās? Skumji.
Kharlamovs32 rakstīja: Daudz ko biju lasījis,bet atzinumus ka bez motivācijas traumētam un hvz kādam var izcīnīt PČ zeltu , toč nebiju lasījis. Zini savā laikā Rus arī piekopa noriešanas taktiku un nosodījuma,kur tas noveda,nevienam nav noslēpums. 15 gadus iztika bez vadošajiem valsts spēlētājiem,kas vairumā visi kā viens uzlika mīksto uz izlasi. NHL spēlētāji beidzoties līgumam bieži atsaka izlasei aizbildinotes ar to,ka baidās gūt traumu un nedabūt labu līgumu. Pērn daudzi neizprata Kovaļčuku,kas par spīti tam piedalījās PČ. Man bail iedomāties,kas panestos pret Spruktu,ja viņš ko līdzīgu pateiktu.Ķipa man nav līguma un es neriskēšu,bet meklēšu sev jaunu darba vietu. Civilizētā pasaulē tauta saprot,kas ir nogurums,ģimene,darba meklējums utt. Pie mums ar to ir kā ir.
Atvaino mans druags bet Tev nu toč nav nekādas saprašanas par faniem un ko tie teiks ja būs BLA BLA!!! Pirms pirst šeit tas paseko līdz ko tiešām tie fani ar saka kad ko spēklētāji ne tā dara!! Paskati gan un neslinko gan amīošos gan rusos gan can!!! Mūsu kritika un rtunas ir mazu bērnu līmenī!! Tā lūk mans draugs!!!
semerjaks rakstīja: Pietiek maldināt tautu !!! Lūk, patiesi cipari(starp citu,arī no Eliteprospects): S.Fjodorovs- 38 spēles PČ, 16 spēles OS P.Burē - 26 spēles PČ, 12 spēles OS Žamnovs 21 spēle PČ , 20 spēles OS Kovaļovs - 27spēles PČ, 22 spēles OS Zubovs 6 spēles PČ, 8 - OS Žitniks 26- PČ, 14 - OS Mogilnijs nespēlēja Krievijas izlasē, jo ilgus gadus vispār bij bez krievu pases
Tā kā,iesaku parbaudīt to,ko raksta Kharlamovs32
Iesaku tev neskatīties un nepieskaitīt PSRS laiku statistiku,kad spēlētājiem nebija izvēles iespēju. Bet tiklīdz viņi devās uz NHL,maksimums PČ aizvadīja 1 - 2 turnīrus karjerā.
Es domaju Sprukts tgd grib jau spelet izlase shogad.... vnk ka mazs beerns tgd negrib savu nee parverst par jaa... es domaju pec visam shitam negativajam kaislibam vinjam jau tgd motivacijas netrukst visus shitos negativos komentarus nobliezt ar savu idealo speli... butu zhurnaljuga kartigak apskaidrotu
Kharlamovs32 rakstīja: Runāt un apspriest spēlētājam par citu spēlētāju nav diez ko korekti. Ja nu vienīgi Herbis par savu varoņdarbu negaida medāli. Godīgi sakot grūti izprast,ko te visi tam Spruktam cenšas pārmest. Laikam labāk būtu,ja Sprukts uz PČ aizbrauktu noguris un bez motivācijas. Cik var ilgi skalot tos kauliņus Spruktam ?!
Paskaties cik NHL večiem ir spēles(viņi nav noguruši)!!! Viņi tiko ir brīvi no klubiem tā uz reiz dodas palidzēt izlasei.Tas vairāk izskatās pēc liela konflikta kur ir iejaukts gan Lipmanis gan Znaroks.
semerjaks rakstīja: Pietiek maldināt tautu !!! Lūk, patiesi cipari(starp citu,arī no Eliteprospects): S.Fjodorovs- 38 spēles PČ, 16 spēles OS P.Burē - 26 spēles PČ, 12 spēles OS Žamnovs 21 spēle PČ , 20 spēles OS Kovaļovs - 27spēles PČ, 22 spēles OS Zubovs 6 spēles PČ, 8 - OS Žitniks 26- PČ, 14 - OS Mogilnijs nespēlēja Krievijas izlasē, jo ilgus gadus vispār bij bez krievu pases
Krievi 15 gadus var teikt iztika bez vadošajiem izlases spēlētājiem.Šo sarakstu varu ilgi turpināt. Un tikai uz pirkstiem saskaitāms bariņš,kas tiešām brauca uz PČ.
sweges rakstīja: Paskaties cik NHL večiem ir spēles(viņi nav noguruši)!!! Viņi tiko ir brīvi no klubiem tā uz reiz dodas palidzēt izlasei.Tas vairāk izskatās pēc liela konflikta kur ir iejaukts gan Lipmanis gan Znaroks.
Tas ko tu saki par konfliktu, noteikti nav izslēgts.
Kharlamovs32 rakstīja: Tas ko tu saki par konfliktu, noteikti nav izslēgts.
Kaut kā jau neticās ka čalis kas visus gadus ir bijis gatavs celties un krist par izlasi pēkšņi ir noguris.Žurnālistiem vajag parakt dziļāk kas tur īsti ir. Domāju ka viss kas tagad notiek ap izlasi un RD(Lipmaņa kunga draudi par aizliekšanu spelēt KHL) Tas izskatās ka Lipmanim ilgs laiks pie LHF stūres nav palicis.
nu,ko Kharlamovs32, gribi vēl pakarot ar cipariem, vai varbūt pietiek ? Domāju, ka mēs te ar šo ņemšanos visiem esam apriebušies un vispār, ja Tu vairāk uztraucies par Krievijas izlasi nevis Latviju, tad varu Tev novēlēt labu ceļa vēju attiecīgā virzienā...
Putns56 rakstīja: Un ko Sprukts teiktu Savickim, piemēram gadījumā ja Dinamo būtu jāspēlē KHL finālā...piedod vecīt esmu noguris, hoķis ir līdz kaklam. Te ir variants, ka izlase bija tikai kā atspēriens hokejista izaugsmei, pēc tam kad ir pacelta naudas latiņa, tad izlase ir pie pakaļas, jo izlasē jau tādu nevienam nemaksā.. Viss atdurās naudas jautājumā
Izrāvi man vārdus no mutes!...bet lielākais pārsteigums,ka tieši Sprukts,kas itkā bija patriotisma paraugs...tāds iespaids,ka tomēr tur apakšā ir kas gruntīgāks pie vainas...bet tad Janka,esi vecis un saki,kā ir,,,,jo pagaidām tad piekrītu iepriekš minētjamuz 100%!
Krievi 15 gadus var teikt iztika bez vadošajiem izlases spēlētājiem.Šo sarakstu varu ilgi turpināt. Un tikai uz pirkstiem saskaitāms bariņš,kas tiešām brauca uz PČ.
Atvaino par slinkumu lasīt vecākos komentārus, bet kādā sakarā šis atspoguļojums? Latvija taču netiek salīdzināta ar Krieviju ne? Piet tava izteikuma, ka Krievija 15 gadus iztika bez... Viņi pēc manām domām vēl jo projām lieliski iztiktu bez visiem Kovaļčukiem, Ovečkiniem un Sjominiem.
Harlamovtips atkal nodarbojās ar kārtējo demagoģiju,tur pat diskutēt nav vērts.Kā var salīdzināt hokejistu izvēli hokeja lielvalstīs ar Latviju,kur augstas klases spēlētāji nav vairāk par padsmit.Srukts jau nav vienkārši viens spēlētājs.Tas cilvēks ar savu rīcību ir izjaucis veselas sezonas laikā iespēlētas maiņas darbību.Un ja vēl būtu izdomājis normālu iemeslu,tad jau līdzjutēji kaut kā pārdzīvotu.Izlase tikai spēlēs vājāk,tas arī viss un nedod dievs ,ja zaudēsim dāņiem,tad to Jānim pieminēs ļoti ilgi.
es ar drusku nesaprotu jaani...bet drusku arii saprotu...un taaa buus vienmeer ar jebkuru no vadosajiem speeleetaajiem LV izlasee,jo nav ar ko vinjus aizstaat...
alguns rakstīja: Harlamovtips atkal nodarbojās ar kārtējo demagoģiju,tur pat diskutēt nav vērts.Kā var salīdzināt hokejistu izvēli hokeja lielvalstīs ar Latviju,kur augstas klases spēlētāji nav vairāk par padsmit.Srukts jau nav vienkārši viens spēlētājs.Tas cilvēks ar savu rīcību ir izjaucis veselas sezonas laikā iespēlētas maiņas darbību.Un ja vēl būtu izdomājis normālu iemeslu,tad jau līdzjutēji kaut kā pārdzīvotu.Izlase tikai spēlēs vājāk,tas arī viss un nedod dievs ,ja zaudēsim dāņiem,tad to Jānim pieminēs ļoti ilgi.
Norvēģija arī ir hokeja lielvalsts ar 101 Torensenu ierindā ? Cik zinu viņš vēl PO laikā atteica izlasei un iemesls bija tas pats,ka vēlas atpūsties,sadziedēt traumas utt.
Raitcha rakstīja: Atvaino par slinkumu lasīt vecākos komentārus, bet kādā sakarā šis atspoguļojums? Latvija taču netiek salīdzināta ar Krieviju ne? Piet tava izteikuma, ka Krievija 15 gadus iztika bez... Viņi pēc manām domām vēl jo projām lieliski iztiktu bez visiem Kovaļčukiem, Ovečkiniem un Sjominiem.
Ja palasītu,tad saprastu kādā sakarā. Ne jau es šo līdzināšanu ar lielvalstīm iesāku. Dotajā situācijā Rus noteikti iztiktu bez taviem minētajiem spēlētājiem,bet 90 gados kad vietējais RUS čempis bija LAČ līmenī,tie kadri nebija aizvietojami.
alguns rakstīja: Harlamovtips atkal nodarbojās ar kārtējo demagoģiju,tur pat diskutēt nav vērts.Kā var salīdzināt hokejistu izvēli hokeja lielvalstīs ar Latviju,kur augstas klases spēlētāji nav vairāk par padsmit.Srukts jau nav vienkārši viens spēlētājs.Tas cilvēks ar savu rīcību ir izjaucis veselas sezonas laikā iespēlētas maiņas darbību.Un ja vēl būtu izdomājis normālu iemeslu,tad jau līdzjutēji kaut kā pārdzīvotu.Izlase tikai spēlēs vājāk,tas arī viss un nedod dievs ,ja zaudēsim dāņiem,tad to Jānim pieminēs ļoti ilgi.
Da nomierinies vienreiz !!!Atsaka ,jau nu atsaka visās valstīs un daudzos sporta veidos netikai hoki -viss ok ,viss sk !!!bet,vai tos kas atsaka slavē m ?!?!?!?! Ok mēgina saprast -bet ne slavē vai ļoooti atbalsta to !!!! Jeb kuram sportistam tikt izlasē un piedalīties PČ ir parasti gods un mērķis !!! Un tas kas to dara ir mīlēts un cienīts !!!!kas atsaka bez konkrēta iemesla -paliek nodevējs paļubomu !!!Un tur tā lieta ka Sprukts tā īsti iemeslu nav pateicis !!!! Un ja protestēt -tad to jādara visai komandai ar treneriem priekš galā !!!!!! Un katik Sprukts tagad nepaliek pie sasistas siles izlases jautājumā uz priekšdienām !!!!!!!!Izlase ir kā armija kas aizstāv valsts godu un ja kāds kosī armiju -parasti dienējošo acīs ir 0 !!!!Un ja aizlaižas no kaujas lauka ir dezertieris un ja sportists neskaidru iemeslu dēļ atsaka izlaseij-arī pieskaitāms praktiski pie nodevēja !!!
Kharlamovs32 rakstīja: Runāt un apspriest spēlētājam par citu spēlētāju nav diez ko korekti. Ja nu vienīgi Herbis par savu varoņdarbu negaida medāli. Godīgi sakot grūti izprast,ko te visi tam Spruktam cenšas pārmest. Laikam labāk būtu,ja Sprukts uz PČ aizbrauktu noguris un bez motivācijas. Cik var ilgi skalot tos kauliņus Spruktam ?!
1. Spēlētājam runāt par citu spēlētāju ir tikpat korekti kā tev un man par Spruktu. Ne vairāk, ne mazāk, jo katram ir tiesības uz savu viedokli. Cita lieta, ja Sprukts un Vasiļjevs būtu komandas biedri, bet - nav. 2. Ja Spruktam būtu jāspēlē vēl, piemēram, 6 spēles Gagarina kausa izcīņā, viņš arī būtu kā Arnasons, kam nav ne motivāciijas, ne spēka? Grozi kā gribi, sešas papildus spēles pēc sezonas jau maijā ir biķiņ vieglāk nekā 6 spēles Gagarina kausa izcīņā uzreiz.
nesaprotu, kā var sēdēt malā tā miera vējos un skatīties, kā savējie cīnās un ņemās, un grauž ledu. Man vienmēr ir bijis grūti malā nosēdēt un skatīties, kā mana komanda spēlē.
Iļja Poļakovs rakstīja: 1. Spēlētājam runāt par citu spēlētāju ir tikpat korekti kā tev un man par Spruktu. Ne vairāk, ne mazāk, jo katram ir tiesības uz savu viedokli. Cita lieta, ja Sprukts un Vasiļjevs būtu komandas biedri, bet - nav. 2. Ja Spruktam būtu jāspēlē vēl, piemēram, 6 spēles Gagarina kausa izcīņā, viņš arī būtu kā Arnasons, kam nav ne motivāciijas, ne spēka? Grozi kā gribi, sešas papildus spēles pēc sezonas jau maijā ir biķiņ vieglāk nekā 6 spēles Gagarina kausa izcīņā uzreiz.
Viņi ir izlases biedri un noteikti ne vienu reizi plecu pie pleca pārstāvēs LV izlasi. Ja nu vienīgi būs Skudras-2 variants,kad spēlētājs pēc visām šīm nepelnītām samazgām ,kas viņam līst pār galvu principiāli atteiks izlasei. Kas no tā būs ieguvējs ? Runājot par tavu otro punktu,nejauc darbu ar izlases spēlēm.
Iļja Poļakovs rakstīja: ... 2. Ja Spruktam būtu jāspēlē vēl, piemēram, 6 spēles Gagarina kausa izcīņā, viņš arī būtu kā Arnasons, kam nav ne motivāciijas, ne spēka? Grozi kā gribi, sešas papildus spēles pēc sezonas jau maijā ir biķiņ vieglāk nekā 6 spēles Gagarina kausa izcīņā uzreiz.
pie visa tā jāpiezīmē, ka Sprukts jau februārī bija teicis, ka nespēlēs PČ...
Kharlamovs32 rakstīja: Norvēģija arī ir hokeja lielvalsts ar 101 Torensenu ierindā ? Cik zinu viņš vēl PO laikā atteica izlasei un iemesls bija tas pats,ka vēlas atpūsties,sadziedēt traumas utt.
Iegāju sportbox.ru palasīt krievu komentus šaij ziņai un lielākā daļa krievu raksta -protams ka norvēgijai lovīt nav ko PČ vot i atsaka un tikai krievi raujas uz čempi!!!Tieši tas ko es tev visu laik saku -ja latvijas,norvēģijas izlase cīnītos par medaļām atteicēju nebūtu jo būt pasaules top 3kā ir labs ieraksts SV !!!!
Sprukts riktigs sprukstins.Biju par vinu visas sezonas garumaa.Patika vina spele,domaju buus viens no vadosakajiem izlase.Bet ja var atteikt Latvijas izlasei un pie tam minet nez kadus iemeslus,tad nu tas nav sportists bet sprukstins.Prieks manis vairs tada Sprukta nav.
Piekrītu Herbim un uzskatu, ka Sprukts daudzu acīs ir noslīdējis zemu. Protams, var aizstāt jebkuru, bet nu, būsim godīgi, Jāņa līmenī nu nav neviena...pameta savējos kauja laukā un pats aizlaidās...nesaprotu, kā var atteikties, zinot kāda loma viņam ir laukumā + vēl labi saprotot, ka centri mums ir deficīts, bet tas, lai paliek uz viņa sirdsapziņas. un vēl viņa muļķīgās atrunas kā nogurums, ta būtu vismaz kā vecis pateicis īsto iemeslu, bet laikam bail, ka tauta viņu nesapratīs, bet tā pat jau nesaprot!
+30 [+] [-]
+18 [+] [-]
+6 [+] [-]
+19 [+] [-]
+60 [+] [-]
+14 [+] [-]
+5 [+] [-]
+5 [+] [-]
-3 [+] [-]
+8 [+] [-]
Mazie hokejisti to redz un domāju arī saprot, ko dara lielais Spruksts, grūti izskaidrot mazajam šo situāciju, kāpēc spēlētāji atsakās no spēlēšanas Latvijas izlasē! Jo viņiem ir prieks par katru uzvaru - lielu vai mazu, izlases vai Dinamo!
-4 [+] [-]
+13 [+] [-]
+9 [+] [-]
+16 [+] [-]
+5 [+] [-]
+13 [+] [-]
+13 [+] [-]
+3 [+] [-]
+3 [+] [-]
Lai pirmais akmeni met tas, kurš pats bez grēka.
Tik daudz godīgu un uzcītīgu cilvēku mums Latvijā, ka nenobrīnīties, un visi pietam tādi patrioti.
[+] [-]
+3 [+] [-]
+8 [+] [-]
+1 [+] [-]
+6 [+] [-]
+4 [+] [-]
+2 [+] [-]
-4 [+] [-]
-3 [+] [-]
Un tomēr kaut kā nekorekti no treneru (Vītoliņa) un spēlētāju (šajā gadījumā Vasiljeva) puses pat pēc Pučes pamudinājuma, ķerties pie Sprukta izvēles vērtēšanas, pašiem vēl dzīvē ne reizi vien ceļi krustosies.
+3 [+] [-]
-1 [+] [-]
+9 [+] [-]
-2 [+] [-]
Spēlētu ārzemēs tāpat kā visi normāli spēlētāji to iepriekš darīja! Ja gribi atsaukties uz to ka Sprukts tad spēlētu LČ, aizmirsti. LČ nekad nav bijis līmenī. Finālos tik slidinājušies bokseri uz slidām un nekas vairāk.
+15 [+] [-]
+11 [+] [-]
+3 [+] [-]
+7 [+] [-]
+6 [+] [-]
+5 [+] [-]
+3 [+] [-]
+3 [+] [-]
+5 [+] [-]
+4 [+] [-]
-3 [+] [-]
+1 [+] [-]
+5 [+] [-]
+3 [+] [-]
[+] [-]
+9 [+] [-]
+4 [+] [-]
+8 [+] [-]
+3 [+] [-]
+3 [+] [-]
+5 [+] [-]
Ok, Jānis būtu uzmetis, pasakot ''negribu šogad''. Visi ceptos, bet vismaz būtu godīga vīra runa. Bet tagad Jānis uzmet un vel studzinādamies ūdeni lej. Ko te var pārmest izlases faniem? Ja uzmet, tad vismaz ar cieņu!
-1 [+] [-]
+3 [+] [-]
loti patikamu iespaidu atstaja vasilevs, lai vinam veseliiba turas un nospele vel ilgu laiku
+1 [+] [-]
+9 [+] [-]
bet par mūsu spruktiņu - nu ko, cilvēki vēl ilgi ņemsies un cepsies, un atcerēsies, kā viņš atteica izlasei. un kā te pareizi viens komentētājs teica - tad spruktu tagad aprunās un aprunās, un aprunās... labi, ja vēl neizsvilps kādā no Dinamo spēlēm, bet ai kā derētu...
+3 [+] [-]
+1 [+] [-]
+1 [+] [-]
+5 [+] [-]
S.Fjodorovs- 38 spēles PČ, 16 spēles OS
P.Burē - 26 spēles PČ, 12 spēles OS
Žamnovs 21 spēle PČ , 20 spēles OS
Kovaļovs - 27spēles PČ, 22 spēles OS
Zubovs 6 spēles PČ, 8 - OS
Žitniks 26- PČ, 14 - OS
Mogilnijs nespēlēja Krievijas izlasē, jo ilgus gadus vispār bij bez krievu pases
Tā kā,iesaku parbaudīt to,ko raksta Kharlamovs32
[+] [-]
Skumji.
+2 [+] [-]
[+] [-]
Pirms pirst šeit tas paseko līdz ko tiešām tie fani ar saka kad ko spēklētāji ne tā dara!! Paskati gan un neslinko gan amīošos gan rusos gan can!!!
Mūsu kritika un rtunas ir mazu bērnu līmenī!! Tā lūk mans draugs!!!
+1 [+] [-]
[+] [-]
+2 [+] [-]
+3 [+] [-]
+5 [+] [-]
Alexei Yashin (LW/C) 59 24 16 40
Maxim Afinogenov (RW)52 18 9 27
Ilya Kovalchuk (LW) 57 21 34 55
Alexei Morozov (RW) 43 18 18 36 Viktor Kozlov (C/W) 38 7 13 20
Alex Ovechkin (LW) 47 24 16 40
Alexander Semin (RW) 36 13 14 27
Pavel Datsyuk (C/LW) 29 10 13 23
Alex Frolov (LW) 31 11 10 21
Alex Kovalev (RW) 27 10 9 19
Evgeni Malkin (C) 30 13 17 30
nu,ko Kharlamovs32, gribi vēl pakarot ar cipariem, vai varbūt pietiek ?
Domāju, ka mēs te ar šo ņemšanos visiem esam apriebušies
un vispār, ja Tu vairāk uztraucies par Krievijas izlasi nevis Latviju, tad varu Tev novēlēt labu ceļa vēju attiecīgā virzienā...
+1 [+] [-]
+1 [+] [-]
Piet tava izteikuma, ka Krievija 15 gadus iztika bez... Viņi pēc manām domām vēl jo projām lieliski iztiktu bez visiem Kovaļčukiem, Ovečkiniem un Sjominiem.
+1 [+] [-]
+2 [+] [-]
[+] [-]
+3 [+] [-]
+6 [+] [-]
2. Ja Spruktam būtu jāspēlē vēl, piemēram, 6 spēles Gagarina kausa izcīņā, viņš arī būtu kā Arnasons, kam nav ne motivāciijas, ne spēka? Grozi kā gribi, sešas papildus spēles pēc sezonas jau maijā ir biķiņ vieglāk nekā 6 spēles Gagarina kausa izcīņā uzreiz.
+7 [+] [-]
-3 [+] [-]
-1 [+] [-]
-2 [+] [-]
+2 [+] [-]
+1 [+] [-]
+1 [+] [-]
[+] [-]
[+] [-]
Un par Masaļski ļoti labi pateica
[+] [-]