Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Aiz kalniņa (arēnas) dūmi kūp...

Aiz kalniņa (arēnas) dūmi kūp...
Skaisti...

Foto: Romāns Kokšarovs, F64, SA+

Rīgas „Dinamo’ jaunais treneris ir zināms. Te nav nekādu pārsteigumu, pārpratumu, neskaidrību vai sensāciju... Kluba vadība gan noslēpumaini čukst – ir pieteikušies vairāki kandidāti. Tomēr šo varam uzskatīt par flirtu ar spoguļattēlu. Lai „uz āru” izskatās nopietnāk, nekā patiesībā ir.

Artis Ābols būs Rīgas „Dinamo” galvenais treneris un kluba administrācijai nav praktiski neviena iemesla, kas viņa kandidatūru varētu apšaubīt vai noraidīt. Viedākā no dinamiešu galvām Juris Savickis atzīst, ka viņam pašam arī Ābols kā treneris patīk vislabāk, taču uzreiz tiek precizēts – „nu par to es nelemju viens, par to lemj padome, valde...” Tie, kas vakar ir sākuši sekot līdzi „Dinamo” gaitām, iespējam, Savicka meņģēšanos uztvers kā demokrātijas paraugstundu, kā labas pārvaldības piemēru. Tajā pašā laikā līdzšinējā prakse rāda – ja Savickim patīk, patīk arī citiem, kas sakās esam „padomē” vai „valdē”. „Dinamo” vadošajiem cilvēkiem šajā ziņā nav jābūt ar savu izpratni par lietām, jo tad viņi tur nestrādātu, neatrastos... Svarīgi ir nolasīt no lūpām Svētā Jura vēstījumu, ko viņi centīgi dara. Un tādā vidē arī pašam Savickim sāk likties, ka Skanstes ielas konklāvā patiešām ik reizi notiek Latvijas hokejam piestāvošas vēsturiskas lietas, lēmumi, pagriezieni utml. Trenera Ābola sakarā – par laimi – viņi neko nevar sačakarēt. Jo šādu lēmumu diktē lietu loģiskā kārtība, kas izriet no viņu izpratnes par savu saimniecību.

Ābola kandidatūra ir jāaplūko uz aizvadītās sezonas fona. Pirmoreiz, kopš pastāv KHL, dinamieši neiekļuva izslēgšanas spēlēs. Pirmoreiz sezonas laikā tika mainīti treneri. Pirmoreiz sezonu pabeidzam ar galveno treneri, kam bija klāt rakstīts dīvainais „vietas izpildītājs”. Te gan jāsaprot, ka trenera amatā ir ārkārtīgi sarežģīti izpildīt vai aizpildīt vietu, jo darbs prasa nevis pasīvu vērošanu, bet atbildīgu un drosmīgu lēmumu pieņemšanu. Nē, nu var jau arī rullēt gurķi, var mēģināt arī kaut ko aizpildīt, taču Ābols ar to pārslimoja pirmajās pāris nedēļās. Tādā nozīmē, ka visai ātri saprata, ka – vai nu viņš kaut ko dara, vai nedara vispār. Ar esošo materiālu brīnumi nenotika – Gagarina kausā neiekļuvām, lai gan brīdī, kad uz treneru tiltiņa notika pārmaiņas, gan teorētiski, gan praktiski „Dinamo” kāroto ‘play off” zonu vēl varēja sasniegt. Salīdzinājumam jāmin Mitišču „Atlant” piemērs, kas turnīra gaitā vienubrīd bija vēl lielākā pakaļā kā mūsu dinamieši... Tiesa, viņi ar finiša spurtu beigu galā blakus Gagarinam tomēr nostājās. Mēs – nē. Līdz „play off” zonai Rīgu šķīra graujošie 22 punkti, kas tomēr vērtējams kā bezdibenis. Rietumu konferencē 14 komandu konkurencē ieņēmām pēdējo vietu, pēc izcīnītajiem punktiem līgā kopumā apsteidzām vēl tikai divus klubu. Tātad – ja respektējam KHL reglamentu, tad šogad esam 24. vietā. Sliktāk kā iepriekš... Tiem, kas tagad velk ārā izcīnīto Nadeždas kausu un rāda ar pirkstu, ka esam bijuši labākie starp sliktākajiem, kas it kā automātiski nozīmējot, vietu uzreiz aiz labāko sešpadsmitnieka, vēlos norādīt – vietu dalījumu KHL čempionātā tām komandām, kas neiekļuva Gagarina kausa izcīņā, pēc nolikuma nosaka komandas izcīnīto punktu skaits regulārajā sezonā. Nadeždas kauss ir tikai un vienīgi gandarījuma turnīrs, ar labu finansiālo segumu. Izdomāts trīs nedēļas pirms sezonas beigām, tāpēc nekādu ietekmi tas uz šīs sezonas sportisko atskaiti nevar nest... Jā, esam šo kausu ieguvuši, tāpat kā ieguvām pirms sezonas Dzelzceļa kausu. Nu, un? Rakstām vēsturi, sitam plaukstas, rīkojam uguņošanu – ja kādam no tā paliek labāk, tad kausam ir ne tikai vēsturiska, bet pat dziedējoša funkcija.

Ābolam pēcsezonas kausa izcīnīšana ir morāls gandarījums ar sekām... Nešaubos, ka Artis labi apzinās, cik sportiski niknā cīņā viņam tas nāca, tajā pašā laikā trenera arods prasa elementāro – nu, ej un noskaņo tagad komandu, pamaini sastāvu, domā par izspēlēm, atgādini spēlētājiem, kad beidzas viņu līgumi...
- Ābols jau visu mūžu te nestrādās, nez vai viņš būs galvenais nākošgad...
Lūk, arī tā runāja komandā pirms Nadeždas kausa, kuru vadīt bija uzticēts trenerim Artim Ābolam ar palīgiem. Domājiet, šī atmosfēra iedvesmo revolucionāriem pārkārtojumiem? Tas pats jau izstaroja arī no administrācijas. Tagad viņi paijā Arta un Viktora rociņu, sit uz pleca, daži bučo vaigus, bet – no tā brīža, kad tika nomainīts Rautakalio, komandas jaunajiem/vecajiem treneriem nebija nekādu priekšstatu, kas ar viņiem notiks tālāk? Vai kluba plānos ir meklēt jaunus celtniekus, vai saglabāt esošos, vai Ābolam būs darbs šajā organizācijā pie jebkura sezonas turpinājuma, iznākuma? Vai iespēlēt jaunos, vai sisties par uzvarām ar vecajiem, pieredzes bagātajiem? Tās nav nianses, kuras var ignorēt. Teiksiet, vadībai sava doma, viņi taktiski paskatījās no malas, gudri - maitas... Tagad sanāk patiešām taktiski un stratēģiski gudri, vienīgi, kad dzird svētavotu burbuļojam, ka „beidzot mēs atkal spēlējām savu hokeju, bez visādām shēmām un, tāpēc - uzvarējām”, nākas atzīt, ka tā drīzāk ir bijusi nevis kompetence, kas virzījusi administrācijas domas, bet gan klusā daba ar līdzjūtību... Nu, jā – bet kā lai Ābols tagad pasaka, ka viņš tomēr piespieda savu komandu ievērot nu vismaz kaut kādu plānu, kas izrietēja no konkrētām treneru prasībām, stingras rokas? Labāk paklusēt un atstāt padomi un valdi ar savu pārliecību – jo tas bieži vien šajā organizācijā ir efektīvāk.

Vai Rīgas „Dinamo” treneru sakarā ir varianti? Ja Savickis saka, ka ir – nevajag ticēt... Ja komandai joprojām nav ģenerālmenedžeris, runāt kaut ko par citiem rūķīšiem vai elfiem ir galīgi nenopietni. Jo vispirms ir vajadzīgs cilvēks, kas hokeju saprot un, kam ir konkrēta vīzija, ko darīt ar šo materiālu, kas ir viņa rīcībā. Kā pēc iespējas labāk un efektīvāk ieguldīt komandas ierobežoto budžetu tādos cilvēciskā resursa aktīvos, kas dod konkrētu rezultātu. Sakot ar treneriem, beidzot ar pēdējo rezervistu. Vajadzīgs tāds cilvēks, kas adekvāti saprot hokeja tirgu, kas māk sarunāties, kam ir sakari, pazīšanās. Starp citu, Normunds Sējējs nebija ideāls, bet viņš par tādu menedžeri veidojās. Viņš bija gana viltīgs, lai Skanstes ielas vēderiem acīs teiktu vienu, bet darītu tā, lai labāk komandai... Tur bija Sējēja veiksme – prasme būt žīdam pie šī īpatnējā galda. Tostarp šogad bija situācijas, ka mūsu spēlētājos ieinteresēti ārzemju klubi mēnesi nesaņem nekādu atbildi uz saviem pieticīgajiem vaicājumiem... Kāpēc „Dinamo” vadībai nemeklēt cilvēku, kas spētu noorganizēt komandu? Kam uztic budžetu un pasaka – mūsu mērķis ir piecos gados izveidot komandu, kas nevis piedalās, bet cīnās. Kāpēc tas nenotiek? Tāpēc, ka naudai ir smaka – tā netiek nopelnīta. Tā tiek iedalīta. Krieviem tie desmit miljoni ar astīti vienmēr atradīsies un viņiem patiešām ir vienalga – kā tas uz vietas izskatās. Galvenais, lai kaut kas notiktu. Bet – „kaut ko” var vienmēr salipināt un – arī pāri paliek... Tāpēc jau par Nadeždu jākliedz kā trakiem, lai pat krievi paši sāktu ticēt, ka kauss ir izrādījies vērtīgāks par to absurdo ideju, kas dzima aizvakar...

Ja Savickis saka, ka „neko nezina, kas notiks ar Ozoliņu”, tad visticamāk abas puses jau ir konkrēti vienojušās, ka būs kopā. Normāli. Bet tagad iztēlojieties, ko šīs galvas krata tālāk. Tā – Ozoliņš mums ir. Tātad – kapteinis, līderis, ģērbtuve un visi tie mēsli, kas divos vārdos tiek saukti par komandas garu – teorētiski ir piesegti. Treneris? Ja Ozoliņš tāpat spēlēs noteiktu lomu un ir autoritāte, kāpēc tērēt naudiņu trenerim? Kur liksies Ābols ar Ignatjevu? Pareizi – tieši „nekur”. Tajā pašā laikā, viņus ignorēt arī būtu muļķīgi – Nadeždas kauss taču ir viņu darbs. Tā kā cilvēki ir gatavi šīs trofejas dēļ aranžēt brāļu Grimmu pasaku motīvus, neievērot Ābolu pie šī koka būtu mazākajā mērā nepieklājīgi. Tāpēc jau viņi saka – Artim ir vislabākās izredzes. Kuram vēl? Ja neesat domājuši tērēt naudu labu leģionāru iegādei, ja esat dabūjuši Kapteini, tad – neko vairāk par Ābolu viņi nemaz nemeklēs. To gan nevajadzētu uztvert kā kaut ko nievājošu, jo Artis kopumā nav slikts variants. Viņš zina šos spēlētājus, viņam radās priekšstats par galvenā trenera lomu un atbildību. Viņš varētu spert nākamo kvalitatīvo soli savā karjerā, bet... „Dinamo” viņš derēs nevis tāpēc, ka domā par savu karjeru, bet gan tikai un vienīgi tāpēc, ka – a) būs laimīgs, ka vispār saņems darba piedāvājumu; b) neko neprasīs, jo – sk. punktu „a”. Tātad – lai strādā! Un strādās... Viņi zina, ka Ābols nenāks ar kategoriskām prasībām un nākotnes redzējumu, tātad – papildus tēriņiem, jo dzīve tāda. Jebkurš cits jaunais treneris tāds nebūtu – kasītos, prasītu, piedāvātu, tērētu... Padomājiet – kāpēc Rīgas „Dinamo” vadībai kaut kas tāds ir vajadzīgs? Kāpēc viņiem pēc uguņošanas ir jāiespringst par kaut kādu nākamo sezonu, kurā vajadzētu papūlēties... necīnīties par Nadeždas kausu?

1 2 37 komentāri

  +5 [+] [-]

, 2013-03-26 07:46, pirms 12 gadiem
Gan Ābols ar Ignatjevu tiks galā. Nav ko svešiem kungiem maksāt!

     [+] [-]

, 2013-03-26 07:50, pirms 12 gadiem
Sezonas noslēguma pasākumā, intervējot Savicki, gribējās dzirdēt Armanda Pučes komentārus. Varēja jau redzēt, ka galvā briest raksts. Bet nedrīkst, Jurītis apvainotos.

  +5 [+] [-]

, 2013-03-26 08:05, pirms 12 gadiem
Cerams, ka tā. Ābols galvenais, Ozo kapteinis. Tagad galvenais neaizrauties ar leģionāriem.

  +2 [+] [-]

, 2013-03-26 08:13, pirms 12 gadiem
maris777 rakstīja: Cerams, ka tā. Ābols galvenais, Ozo kapteinis. Tagad galvenais neaizrauties ar leģionāriem.
Interesanti.
Un kurš tad nākošā sezonā vilks,ja ne leģionāri?

  +4 [+] [-]

, 2013-03-26 08:32, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Interesanti.
Un kurš tad nākošā sezonā vilks,ja ne leģionāri?
Es jau nesaku, ka vispār bez leģionāriem, bet ne jau vairāk kā pieci. Mn. Dinamo jau vilka leģionāri un kur aizvilka?

  +3 [+] [-]

, 2013-03-26 08:39, pirms 12 gadiem
Nezinu, bet es uz Ābolu skatos ļoti skeptiski. Neesmu pārliecināts vai viņš ir gatavs. Jā, aizveda viņš komandu līdz Nadeždai, bet mēs paši tagad varam salīdzināt Gagarina un Cerības kausa play off. Katrs muļķis sapratīs, ka Cerības kausā varēja darīt ko grib - tāpēc arī komandas atraisījās.

Un vēl man neiedveš pārliecība Ābola zaudējuma sērija regulārajā čempionātā. To laikam tagad esam aizmirsuši? Protams, jo esam taču Nadeždas ieguvēju, kuru mums palīdzēja izcīnīt Ābols. Vai tik Ābolam nebija daudz sliktāka bilanse par Pekku!?

  +6 [+] [-]

, 2013-03-26 08:40, pirms 12 gadiem
es ceru, ka Guntis ar Juri šos rakstus tomēr reizēm profilaksei arī lasa reiz pa reizei!
jā, vietām tāds uzspīlēts raksturs rakstiem, bet tomēr - nav dūmu bez uguns!
labi, lai ir valdē ielikteņi! tomēr komercprojekts - tā jābūt! bet, ja mums nav tiešām kārtīga GM, tad šai komandai nav nākotnes!
Juri, esi tik labs un sarūpē mums tiešām labu GM (pajautā Ozo par iespējamajiem variantiem)! nepažēlo naudiņu! un redzēsi - rezultāts būs! un būs pašam ar ko atkal lielīties!

  +6 [+] [-]

, 2013-03-26 08:58, pirms 12 gadiem
Peļukāns rakstīja: es ceru, ka Guntis ar Juri šos rakstus tomēr reizēm profilaksei arī lasa reiz pa reizei!
jā, vietām tāds uzspīlēts raksturs rakstiem, bet tomēr - nav dūmu bez uguns!
labi, lai ir valdē ielikteņi! tomēr komercprojekts - tā jābūt! bet, ja mums nav tiešām kārtīga GM, tad šai komandai nav nākotnes!
Juri, esi tik labs un sarūpē mums tiešām labu GM (pajautā Ozo par iespējamajiem variantiem)! nepažēlo naudiņu! un redzēsi - rezultāts būs! un būs pašam ar ko atkal lielīties!
arī valdē nedrīkst būt ''ielikteņi'', visur ir jābūt cilvēkiem ar kompetenci, tai skaitā arī valdē. Jo visiem ķēdes posmiem jābūt stipriem, tikai tad var būt konkurētspējīga komanda

  +2 [+] [-]

, 2013-03-26 09:13, pirms 12 gadiem
maris777 rakstīja: Es jau nesaku, ka vispār bez leģionāriem, bet ne jau vairāk kā pieci. Mn. Dinamo jau vilka leģionāri un kur aizvilka?
ne vairak ka tris!!! vienu vartos,divus uzbrukuma,varetu pat atstat tos kas ir

  -2 [+] [-]

, 2013-03-26 09:29, pirms 12 gadiem
Kur tad Šuplers nozuda no apvāršņa?

  +1 [+] [-]

, 2013-03-26 09:57, pirms 12 gadiem
Nesaprotu,kā Puče var būt tik pārliecināts par Ozo,pat ja Ozoliņš un Sv.Juris to viņam ir teikuši,jo var uzrasties apstākļi,kas krasi maina situāciju. Sv.Juris ir neprognozējams,un nemāk vadīt hokeja klubu.

  +4 [+] [-]

, 2013-03-26 10:08, pirms 12 gadiem
Kurš normāls GM nāks komandā, kurā lēmumu pirkt vai nepirkt konkrētu spēlētāju pieņem valde.
Peļukāns rakstīja: es ceru, ka Guntis ar Juri šos rakstus tomēr reizēm profilaksei arī lasa reiz pa reizei!
jā, vietām tāds uzspīlēts raksturs rakstiem, bet tomēr - nav dūmu bez uguns!
labi, lai ir valdē ielikteņi! tomēr komercprojekts - tā jābūt! bet, ja mums nav tiešām kārtīga GM, tad šai komandai nav nākotnes!
Juri, esi tik labs un sarūpē mums tiešām labu GM (pajautā Ozo par iespējamajiem variantiem)! nepažēlo naudiņu! un redzēsi - rezultāts būs! un būs pašam ar ko atkal lielīties!

  +4 [+] [-]

, 2013-03-26 10:09, pirms 12 gadiem
Lai ātrāk bankrotē tas čekista klubs ,kamēr tur sēdēs balagāni tur gagarinu neredzēt kā savas ausis ....!!!!!!!

  +5 [+] [-]

, 2013-03-26 10:25, pirms 12 gadiem
Vairak par diviem, trim legiem nevajag, tā vīzija, ka mēs ar legiem uzbūvēsim labu komandu piecos gados ir vienkārši smieklīga, ja kāds labs arī gadīsies, to tulīt pārpirks un viss, komanda jābūvē uz savējiem, bet kas patiešām būtu svarīgi (bet par ko ne vārda), ka RD nodibina savu fārmu, lai no jauniešu hokeja nav visiem jāielec veču hoķī, tas varētu arī nodrošināt lielāku rotāciju, tādeādi saglabājot motivāciju sezonas garumā... cik vienkārši ir tas, bet kāpēc neviens to nesaprot??

  -2 [+] [-]

, 2013-03-26 10:46, pirms 12 gadiem
fall in love rakstīja: Vairak par diviem, trim legiem nevajag, tā vīzija, ka mēs ar legiem uzbūvēsim labu komandu piecos gados ir vienkārši smieklīga, ja kāds labs arī gadīsies, to tulīt pārpirks un viss, komanda jābūvē uz savējiem,
Labu komandu no savējiem?
Un tos savējos - kuri izaugs par labiem spēlētājiem - nepārpirks?
Visi kaut cik konkurētspējīgie tiek pārpirkti pēc pirmās labās sezonas RD sastāvā. Karsums ir vienīgais izņēmums (ja, jā, nenovērtētais Bukarts, protams! , un nav teikts, ka viņš tomēr paliks.

  -3 [+] [-]

, 2013-03-26 11:13, pirms 12 gadiem
maris777 rakstīja: Es jau nesaku, ka vispār bez leģionāriem, bet ne jau vairāk kā pieci. Mn. Dinamo jau vilka leģionāri un kur aizvilka?
MnD atskirībā no mūsējiemjau sen ir sapratuši,ka ar savējiem tālu netiks.
Tikai viņu problēma ir tā, ka šī leģionāru piesaiste notiek ļoti haotiski un nepārdomāti.
Protams, var jau stāstīt,ka RD ar saviem vietējiem spēlētājiem ir daudz tālāk tikuši, jo vairāk tikuši PO, un pat pārvarējuši pirmo kārtu, tomēr globāli ņemot nekur tālāk nav tikts, jo viņi ne reizi nav bijuši REĀLI pretendenti uz Gagarina kausu.
Un vakardienas LČ finālspēle lieku reizi pierādīja, ka nākotnē arī nekas spožs nav no jaunās maiņas.

  +4 [+] [-]

, 2013-03-26 11:27, pirms 12 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Labu komandu no savējiem?
Un tos savējos - kuri izaugs par labiem spēlētājiem - nepārpirks?
Visi kaut cik konkurētspējīgie tiek pārpirkti pēc pirmās labās sezonas RD sastāvā. Karsums ir vienīgais izņēmums (ja, jā, nenovērtētais Bukarts, protams! , un nav teikts, ka viņš tomēr paliks.
Atbildēt varu pa diviem punktiem, pirmkārt, tad jāpaskātās kā tad exDinamiešiem ir veicies Krievijas ārēs, maigi sakot - pieticīgi un zinot Krievijas legu limitus, teju, teju varam gaidīt pirmās atgriešanās, tas viens.

Otkārt, pēc pēc mūsu tikko divdemit gados iekāpušajiem puišiem, es ticu, neviens tā īsti neraujas, piemēram, kaut vai tas pats Indrašis, maz ticu, ka Dinamo durvis lauž ārā ar piedāvājumiem un tas ir spilgtākais (pagaidām) kādu otru varbūt tik drīzi varam arī neieraudzīt, bez tam visi līdz 28 gadiem tomēr ir ierobežoti brīvie aģenti khl.

  +4 [+] [-]

, 2013-03-26 11:33, pirms 12 gadiem
brg1 rakstīja: Nesaprotu,kā Puče var būt tik pārliecināts par Ozo,pat ja Ozoliņš un Sv.Juris to viņam ir teikuši,jo var uzrasties apstākļi,kas krasi maina situāciju. Sv.Juris ir neprognozējams,un nemāk vadīt hokeja klubu.
Atceries, kad runas par līgumiem var būt tikai pēc 30. aprīļa. Tāpēc neviens vēl neko nezina.

  +4 [+] [-]

, 2013-03-26 11:36, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: MnD atskirībā no mūsējiemjau sen ir sapratuši,ka ar savējiem tālu netiks.
Tikai viņu problēma ir tā, ka šī leģionāru piesaiste notiek ļoti haotiski un nepārdomāti.
Protams, var jau stāstīt,ka RD ar saviem vietējiem spēlētājiem ir daudz tālāk tikuši, jo vairāk tikuši PO, un pat pārvarējuši pirmo kārtu, tomēr globāli ņemot nekur tālāk nav tikts, jo viņi ne reizi nav bijuši REĀLI pretendenti uz Gagarina kausu.
Un vakardienas LČ finālspēle lieku reizi pierādīja, ka nākotnē arī nekas spožs nav no jaunās maiņas.
Pieņemsim brīnumu, ka Minska nākamgad izcīnīs Gagarinu ar pusi komandas legiem, kuri turklāt spēlēs vadošās lomas, nu un?? Kas ir ta vērtība un kas būs sausais atlikums Balkrievijas hokejam bez Lukašenko ambīciju apmietināšanas? (mūsu gadījumā, tautā mīlētā Savicka analogs)

  +1 [+] [-]

, 2013-03-26 11:44, pirms 12 gadiem
fall in love rakstīja: Pieņemsim brīnumu, ka Minska nākamgad izcīnīs Gagarinu ar pusi komandas legiem, kuri turklāt spēlēs vadošās lomas, nu un?? Kas ir ta vērtība un kas būs sausais atlikums Balkrievijas hokejam bez Lukašenko ambīciju apmietināšanas? (mūsu gadījumā, tautā mīlētā Savicka analogs)
Arī RD vismaz līdz šim nav radijusi paliekošas vērtības LV hokejam.
Hokejam kā tādam, pirmkārt,jau mūsu jaunajiem spēlētājiem (kas spēlētu RD) laba iespēja daudz mācīties no labiem leģionāriem.
Otrkārt, lai arī kā RD vadība deklarē savus cēlos mērķus, tomēr jau sen ir pierādīts, ka RD vismaz patreiz arī nedod nekādu paliekošu efektu LV hokejā izlases kontekstā.
Redzi, MnD ar visiem saviem leģionāriem sit vienu KHL apmekletības rekordu pēc otra,bet RD ar mūsu pašu bāleliņiem ir panākuši, maigi sakot, ka šīs komandas mājas spēļu apmeklētība ir ļoti vāja.

  +3 [+] [-]

, 2013-03-26 11:48, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: MnD atskirībā no mūsējiemjau sen ir sapratuši,ka ar savējiem tālu netiks.
Tikai viņu problēma ir tā, ka šī leģionāru piesaiste notiek ļoti haotiski un nepārdomāti.
Protams, var jau stāstīt,ka RD ar saviem vietējiem spēlētājiem ir daudz tālāk tikuši, jo vairāk tikuši PO, un pat pārvarējuši pirmo kārtu, tomēr globāli ņemot nekur tālāk nav tikts, jo viņi ne reizi nav bijuši REĀLI pretendenti uz Gagarina kausu.
Un vakardienas LČ finālspēle lieku reizi pierādīja, ka nākotnē arī nekas spožs nav no jaunās maiņas.
Jā, tikai nezin kapēc nākamajā sezonā viņiem ir noteikts, ka max. drīkst būt 6 leģionāri laukuma spēlētāji+viens varočiks .

     [+] [-]

, 2013-03-26 11:50, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Arī RD vismaz līdz šim nav radijusi paliekošas vērtības LV hokejam.
Hokejam kā tādam, pirmkārt,jau mūsu jaunajiem spēlētājiem (kas spēlētu RD) laba iespēja daudz mācīties no labiem leģionāriem.
Otrkārt, lai arī kā RD vadība deklarē savus cēlos mērķus, tomēr jau sen ir pierādīts, ka RD vismaz patreiz arī nedod nekādu paliekošu efektu LV hokejā izlases kontekstā.
Redzi, MnD ar visiem saviem leģionāriem sit vienu KHL apmekletības rekordu pēc otra,bet RD ar mūsu pašu bāleliņiem ir panākuši, maigi sakot, ka šīs komandas mājas spēļu apmeklētība ir ļoti vāja.
Atskaitot pēdējās sezonas spēles un Nadeždu, tas apmeklējums nemaz nebija tik vājš.
Otrkārt, kā tu vari zināt, kas būtu, ja nebūtu RD

     [+] [-]

, 2013-03-26 11:54, pirms 12 gadiem
fall in love rakstīja: Atbildēt varu pa diviem punktiem, pirmkārt, tad jāpaskātās kā tad exDinamiešiem ir veicies Krievijas ārēs, maigi sakot - pieticīgi un zinot Krievijas legu limitus, teju, teju varam gaidīt pirmās atgriešanās, tas viens.

Otkārt, pēc pēc mūsu tikko divdemit gados iekāpušajiem puišiem, es ticu, neviens tā īsti neraujas, piemēram, kaut vai tas pats Indrašis, maz ticu, ka Dinamo durvis lauž ārā ar piedāvājumiem un tas ir spilgtākais (pagaidām) kādu otru varbūt tik drīzi varam arī neieraudzīt, bez tam visi līdz 28 gadiem tomēr ir ierobežoti brīvie aģenti khl.
Kā exDinamiešiem veicas Krievijā, to mēs zinām. Bet es neesmu pārliecināts, ka viņi vienalga atgrieztos RD (lai kā man tas patiktos!). Tikpat labi viņiem piedāvā pieklājīgu samaksu spēlēt vidusmēra komandā - nu, tādās kā Sibirj, Jugra, arī Torpedo. Un viņi, iespējams, izvēlētos spēlēt tur.

Par otro punktu gan piekrītu.

     [+] [-]

, 2013-03-26 11:59, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Jā, tikai nezin kapēc nākamajā sezonā viņiem ir noteikts, ka max. drīkst būt 6 leģionāri laukuma spēlētāji+viens varočiks .
Tas tik vien apliecina, ka viņiem trūkst jebkādas konsekvences. No viena grāvja lec otrā.
Viņi nav apjēguši, ka labas komandas noslēpums nav meklējams leģionāru skaitā,to uzvārdos, bet gan pareizo spēlētāju atrašana katrai pozīcijai un maiņai.

  -1 [+] [-]

, 2013-03-26 12:02, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Atskaitot pēdējās sezonas spēles un Nadeždu, tas apmeklējums nemaz nebija tik vājš.
Otrkārt, kā tu vari zināt, kas būtu, ja nebūtu RD
Pēdējās sezonas apliecina tendenci, kas aizvien skaudrāk parādās, kad mums uz beigām iet PSRS laika ieliktais resurss.
katrā ziņā izlases līmenī, noteikti nebūtu tā, kā ir patreiz, kad spēlētājiem PČ vairs nekas nav jāpierāda.

  +2 [+] [-]

, 2013-03-26 12:43, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas tik vien apliecina, ka viņiem trūkst jebkādas konsekvences. No viena grāvja lec otrā.
Viņi nav apjēguši, ka labas komandas noslēpums nav meklējams leģionāru skaitā,to uzvārdos, bet gan pareizo spēlētāju atrašana katrai pozīcijai un maiņai.
Tas ir arī naudas jautājums, labs leģionārs labi maksā, bet ja tu iespēlē 22 gadīgu vietējo kadru, tu viņu vari noturēt līdz 28 gadiem, maksājot mazākas naudas.

  -1 [+] [-]

, 2013-03-26 12:49, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Tas ir arī naudas jautājums, labs leģionārs labi maksā, bet ja tu iespēlē 22 gadīgu vietējo kadru, tu viņu vari noturēt līdz 28 gadiem, maksājot mazākas naudas.
Tad komandai un līdzjutējiem vajag skaidri apzināties ko viņi īsti grib.
Patreiz izskatās,ka RD vadība un liela daļa līdzjutēju grib-ribku sjesķ, i na h.. sesķ. Abi šie komponenti reti kad iet kopā.

  +3 [+] [-]

, 2013-03-26 12:57, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Arī RD vismaz līdz šim nav radijusi paliekošas vērtības LV hokejam.
Hokejam kā tādam, pirmkārt,jau mūsu jaunajiem spēlētājiem (kas spēlētu RD) laba iespēja daudz mācīties no labiem leģionāriem.
Otrkārt, lai arī kā RD vadība deklarē savus cēlos mērķus, tomēr jau sen ir pierādīts, ka RD vismaz patreiz arī nedod nekādu paliekošu efektu LV hokejā izlases kontekstā.
Redzi, MnD ar visiem saviem leģionāriem sit vienu KHL apmekletības rekordu pēc otra,bet RD ar mūsu pašu bāleliņiem ir panākuši, maigi sakot, ka šīs komandas mājas spēļu apmeklētība ir ļoti vāja.
tas gan, no labiem legiem jaunie puši varētu daudz aizgūt, bet nu tad viņiem jābūt labiem.

Ar RD starpniecību, es domāju, labu/āku latvieši spēlētāju ir kļuvis vairāk, bet nu atteikumu izlasei vai motivācijas trūkumu tāpat, tā kā no šāda aspekta arī tev piekrītu, bet un te ir bet mēs nevaram no saviem puišiem prasīt atdoties pilnībā un pakārtot gan savu karjeru, gan personisko dzīvi izlasei, tas nebūtu pareizi, tā kā atslēgas vārds ir kvantitāte, proti, jo vairāk būs atbilstoša līmeņa hokejistu, jo mazāk mēs varēsim uztraukties par kāda konkrēta spēlētāja saprātīgu atteikumu (izdzēsu savu iepriekšejo komentu, jo bija vajadzīgas korekcijas, par to atvainojos)

     [+] [-]

, 2013-03-26 13:05, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tad komandai un līdzjutējiem vajag skaidri apzināties ko viņi īsti grib.
Patreiz izskatās,ka RD vadība un liela daļa līdzjutēju grib-ribku sjesķ, i na h.. sesķ. Abi šie komponenti reti kad iet kopā.
Jāskatās ir realitātei acīs: RD līdzjūtēji var gribēt kā leģionārus Krosbiju, Stemkosu,Malkinu, Tavaresu, Zetebergu u.c. - tikai skaidrs, ka viņus dabūt nav iespējams.
Tāpat liela daļa negrib, ka ir padsmit leģionāri, kā Minskai, vai Donbass, kur vispār 3 ukraiņi uz spēli ir pieteikti.
Un kā zināms, labi leģionāri maksā labu naudu. un ka DR ir praktiski mazākais budžets līgā.
Tā, ka vien atliek variants, kā līdz šim 4-6 leģionāri un pārējie vietējie kadri, kas ir ļoti normāls variants situācijai Latvijas hokejā...
Tā, ka galvenais RD būtu atrast labu GM, kas var atrast labu leģionārus...

     [+] [-]

, 2013-03-26 14:42, pirms 12 gadiem
Kaut kā rodas iespaids, ka Pučem Ābols nepatīk, un, iespējams, tam nav pat sakara ar DR rezultātiem. It kā Ābols kļūtu par labāku treneri, ja viņš slaidā lokā pasūtītu svēto trīsvienību un ietu trenēt kādu LAČ komandu.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-26 16:44, pirms 12 gadiem
Vispār kad ir daudz leģionāru tad nesokas tā spēle... vajag tiešām pēc iespējas mazāk!

     [+] [-]

, 2013-03-26 17:25, pirms 12 gadiem
Tiem, kas kliedz, ka leģionārus nevajag.
Atcerieties kā jaunie Dz. kausā spēlēja - tikpat labi kā Nadjas kausā. Visiem likās nu tik būs! Jurim jau Gagarins sapņos rādījās. Kā sākās turnīrs ar normālu spriedzi, tā viss ieskaitot leģionārus (GM Kalvītis/Savickis atrastos) pajuka pa vīlēm.
Jāpiekrīt Pučem - vispirms klubā smadzenes vajag - GM.
Kā arī tādus vietējos večus kā Cipulis, Masaļskis, Sprukts, Bārtulis, Kulda......... vismaz dažus no tiem.

  +3 [+] [-]

, 2013-03-26 17:35, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: MnD atskirībā no mūsējiemjau sen ir sapratuši,ka ar savējiem tālu netiks.
Mūsējie? Tu neparteicies? Belaru izpratnes augsto lidojumu mēs vērojam ik sezonas

     [+] [-]

, 2013-03-26 18:00, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Interesanti.
Un kurš tad nākošā sezonā vilks,ja ne leģionāri?
Džeriņš ar Meiju un Bukartu vilks pa trim... kādu ziņģi ģērbtuvē no sērijas "ai jel manu vieglu prātu..."!

     [+] [-]

, 2013-03-26 18:19, pirms 12 gadiem
Nu nezinu gan-pareizi te saka-paskatieties un salīdziniet cīņas par Gagarina kausu un Nadeždas-nu un tāpat Latvijas dzezceļa kauss radīja mānīgu iespaidu,ka nu tik būs-sezonas spēles ir pavisam citas raudzes-nu grūti būs pārliecināt līdzjutējus pirkt abonementus nākošai sezonai ar esošo sastāvu!Paskatieties kaut vai kā Dinamo kadri izskatījās LAČ finalspēlēs...Es arī neuzskatu,ka Ābols ir labākā izvēle un ar mūsu jaunajiem kadriem mēs varam cerēt nākošgad uz augstām vietām.
1 2 37 komentāri