Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Znaroka tuvredzīgums

Rolands Norietis
Rolands Norietis

Znaroka tuvredzīgums
Oļegam Znarokam patīk spēlēt ar četriem aizsargu pāriem, taču ne vienmēr tas ir labākais risinājums.
Foto: Romāns Kokošarovs, "Sporta Avīze", f64

Neesmu liels hokeja pārzinātājs un nedomāju apšaubīt Oļega Znaroka kompetenci (par to liecina viņa panākumi ar "MVD" un arī Latvijas izlasi), tomēr vienā jautājumā izlases treneru štābs šajā čempionātā, manuprāt, bijis nedaudz tuvredzīgs.

Nezinu, vai Znaroks ar Hariju Vītoliņu tagad domā tāpat, taču viņu kļūda bija uz Vāciju vest astoņus aizsargus un divpadsmit uzbrucējus. Jā, uz Manheimu atbrauca 13 uzbrucēji, taču nevienā no posmiem uz ledus nav devušies vairāk nekā četri uzbrucēju trijnieki (pirmajā spēlēja Miķelis Rēdlihs, bet tagad – Kaspars Saulietis). Pieteikt 12 uzbrucējus ir riskanti – ja kāds gūst traumu, viņu nav ar ko aizvietot. Diemžēl tā gadījies šajā čempionātā, kur sākot no piektās spēles mačus no tribīnēm ir spiests noraudzīties Juris Štāls. Un kas notiktu, ja malā paliktu vēl kāds (tfu, tfu, tfu)?

Pašreizējā situācijā Znaroks par piemērotāko variantu uzskatīja Jēkaba Rēdliha pārcelšanu pie uzbrucējiem. Jēkabam nav ko pārmest, taču viņam kā aizsargam pretinieku zonā nevar būt tādu iemaņu kā jebkuram no mājās palikušajiem uzbrucējiem. Mačā ar Norvēģiju ceturtais uzbrucēju trijnieks (Pečura, Saulietis, J. Rēdlihs) izskatījās tīri formāli. No šīs maiņas netiek gaidīta rezultāta taisīšana, taču nav tā, ka viņi domāti vienīgi protokola aizpildīšanai! Atcerēsimies, ka čempionāta pirmajos divos mačos uzbrukumā produktīvākā bija tieši izlases ceturtā maiņa.

Jājautā, kāpēc treneri sākot no pirmā posma nepieteica 7 aizsargus un 13 uzbrucējus? Kaut vai līdzjutēju pastāvīgi piesaukto Bukartu. Spēlēt var arī ar trīs aizsargu pāriem, turklāt no Māra Jasa un Jāņa Andersona lielu pienesumu neredz – ne viņiem uzticas, ne viņi savas iespējas izmanto. Ja vēl rēķina, ka papildinājums uz otro posmu bija gaidāms tikai aizsardzības līnijā (Artūrs Kulda vai Oskars Bārtulis)...

  +7 [+] [-]

, 2010-05-16 22:10, pirms 15 gadiem
Piekrītu. To pašu Bukartu gan varēja paņemt! Tas būtu daudz labāks risinājums.

     [+] [-]

, 2010-05-16 22:11, pirms 15 gadiem
vel jau ir lūsiņš!
jā, pilnīgi piekrītu autoram, ka no andersona un jasa būtu mazāks labums, kā no vel viena uzbrucēja.

 +17 [+] [-]

, 2010-05-16 22:13, pirms 15 gadiem
Neesmu liels hokeja pārzinātājs un nedomāju apšaubīt autora kompetenci ,taču,manuprāt,vajadzētu pagaidīt čempionāta beigas un redzēt cik tālu Znaroks ar šo saukto nekompetenci tiks,un tad kritizēt viņa darbu.
Slēpts komentārs: grube
Slēpts komentārs: Aizmugure

  +3 [+] [-]

, 2010-05-16 22:21, pirms 15 gadiem
a ja buutu pieteicis 7 aizsargus un kaadi 2 dabuutu traumas...ko tad?
atkal Znaroks buutu bijis tuvredziigs?

  -1 [+] [-]

, 2010-05-16 22:22, pirms 15 gadiem
vsp man ar likās visai dīvains Znaroka lēmums nepaņemt Bukartu, it īpaši pēc Znaroka izteikumiem, ka Bukarts neder 4. maiņai, bet vairāk ir pirmo triju maiņu spēlētājs, domāju, ka Roberts būtu labāks aizvietotājs Miķelim nekā Saulietis, kuru varēja paņemt traumu gadījumā
Slēpts komentārs: hzzh

     [+] [-]

, 2010-05-16 22:24, pirms 15 gadiem
pieteica vairaak aizsargus,jo nezinaaja kurus atstaat maajaas..DDD..panjeema visu bukjeti..

  +1 [+] [-]

, 2010-05-16 22:26, pirms 15 gadiem
Padomā loģiski! Domāju, ka Znaram bija labi zināms, ka Osis nebūs neatkarīgi no tā kā lidotājiem veicās un pietiekami ticams izskatījās Kuldas sērijas turpinājums. Sākumposmā pieteikt 8 aizsargus bija pilnīgi pamatoti, jo nebija zināms vai būs palīdzība no Z-amerikas. Tā kā Artūrs atbrīvojās, tad jautājumu nebija, kuru iekļaut pieteikumā. Aizsargu ielikt 4.maiņas uzbrukumā izskatās daudz loģiskāk un drošāk nekā uzbrucēju 3.aizsargu pārī!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-05-16 22:53, pirms 15 gadiem
Ka ir tā ir.Varēja,sākuma,pieteikt 7 aizsargus,skatīties,ka iet.Manuprāt,krievi tā izdarīja,un otra posma pieteica jau 3 spēlētājus

  -1 [+] [-]

, 2010-05-16 22:55, pirms 15 gadiem
eisaks rakstīja: Neesmu liels hokeja pārzinātājs un nedomāju apšaubīt autora kompetenci ,taču,manuprāt,vajadzētu pagaidīt čempionāta beigas un redzēt cik tālu Znaroks ar šo saukto nekompetenci tiks,un tad kritizēt viņa darbu.
Pat ja kļūsim par čempioniem, nebūs tā, ka treniņprocesā vai spēlētāju atlasē kļūdas nav izdarītas. Kļūdu ir vienmēr, lielākā vai mazākā mērā. Tāpēc, manuprāt, uz kādu pamanāmu (iespējamu) kļūdiņu var norādīt arī čempionāta laikā.

  +4 [+] [-]

, 2010-05-16 22:58, pirms 15 gadiem
hzzh rakstīja: nu nu ..... tagad gadījās ka notrumējās uzbrucējs ..... bet ja būtu..

un vēl jo vairāk - ja pirmajā maiņā ir tāds uzbrucēju pāris kā Reķis - Pujats .......
(1) aizsarga trumas gūšana rakstā ir atrunāta- jāmācās lasīt.
(2) Ja domāji katoļu kardinālu Jāni Pujatu, tad man jāapbēdina- viņš šajā čempionātā nav pieteiks, neskatoties uz savu milzīgo pieredzi. Taču Vācijā uz ledus nereti manīts kāds Georgijs Pujacs.
Slēpts komentārs: Ontario

  -1 [+] [-]

, 2010-05-16 23:29, pirms 15 gadiem
Man gan ir jautājums - kāpēc autors pēkšņi tagad kaut ko tādu raksta, bet brīdī kad sastāvu nosauca neko? Ja būtu kāds aizsargs notraumējies (vai vairāki) tad atkal Znaroks būtu tuvredzīgs.

     [+] [-]

, 2010-05-16 23:29, pirms 15 gadiem
protams ka tas ir loti iespejams

     [+] [-]

, 2010-05-16 23:36, pirms 15 gadiem
es gan apšaubu znakora kompetenci, viena lieta ir uzdzīt fizisko tādu ka komanda spēj bez kritumiem fiziskajā nomaukt visu sezonu, pavisam cita motivēt spēlētājus katrā spēlē un lauzt spēles kas neveidojas kā gribētos, tāds vidusmēra košļātājs aiz borta viš ir.

lv izlases aizsardzība ir maigi izsakoties bēdīga, visu laiku kāds kādu pazaudē, tāpat nesaprotu viņa lielo mīlestību pret pirmo maiņu, tur sen bija profilakses nolūkos ņiživijs jānodzen uz 4o, vismaz vienā spēlē, lai pieņemas prātā, kaut gan par vēlu.

  -1 [+] [-]

, 2010-05-17 00:48, pirms 15 gadiem
Man gluži tāpat kā autoram neliekas īsti pareizi, ka Znars uz PČ paņēma tikai 12 uzbrucējus (paņēma jau 13, bet tāpat visi zināja, ka Miķelis pēc pirmā posma brauks atpakaļ un tad varēja paņemt 14) un 8 aizsargus, jo tāpat dažas spēles Znars spēlēja ar 3 aizsargu pāriem un tad 7 aizsargi būtu īsti laikā, jo viens tāpat tad būtu kā rezerves variants kāda traumai + bija iespējamība, ka kāds mūsu ZA aizsargs varēs braukt palīgā uz otro posmu un tā arī notika! Bet tagad tikai ar 12 uzbrucējiem notika tas, kas vareja notikt.... viens satraumējās un praktiski pajuka 4. maiņa..... tagad aizsardzībā ir pārpalikums (9 aizsargi) un uzbrukumā ir iztrūkums - tikai 11 uzbrucēji..... sviests! Nezinu vai tur Kira "nožagojās" ņemt vienu lieku uzbrucēju (kā nekā lieki tēriņi) vai Znars ar Hari neuzkatija to par vajadzīgu un uzskatija, ka avosj proskočim..... ņeproskočiļi.... negribu neko sliktu teikt par Ješku (spēlē normāli) bet, domāju, nomināls uzbrucējs tajā malā būtu tomēr bišķi labāks un lietderīgāks (kaut tas pats daudzu te pieminētais Bukarts).... bet nu ir kā ir tik ceru, ka uz priekšdienām treneri izdarīs pareizos secinājumus un šādas situācijas atkārtojumu vairs nepieļaus....

  +5 [+] [-]

, 2010-05-17 08:30, pirms 15 gadiem
Man jau liekas, ka daudzi te skalda matus un paši nesaprot par ko.
Pirms katra čempionāta ir jautājums kādu kombināciju ņemt, 12+8 vai 13+7. Ņemot vērā faktu, ka mūsu aizsardzības līnijā ir vairāk vai mazāk jauni kadri, bez vairākiem stabiliem pieredzējušiem vīriem, tad loģisks izskatās treneru lēmums par labu 12+8. Tad var nosēdināt malā, ja kāds baigi krīt ārā no spēles.

  +4 [+] [-]

, 2010-05-17 08:57, pirms 15 gadiem
Koks ar diviem galiem!!!, Varu pateikt tikai to ka aizsargam aiziet uzbrukumā ir vieglāk kā uzbrucējam aizsardzībā.

  +1 [+] [-]

, 2010-05-17 10:03, pirms 15 gadiem
spečuks tenisa lietās un Gulbja nolicējs tagad ir arī spečuks hokejā uz ledus! Pēc kara visi gudri.

  +1 [+] [-]

, 2010-05-17 10:31, pirms 15 gadiem
76 rakstīja: spečuks tenisa lietās un Gulbja nolicējs tagad ir arī spečuks hokejā uz ledus! Pēc kara visi gudri.
Preciizi pateikts.
Vineesim chehus, tad varees uzcept jaunu rakstu-"Znaroka taalredziiba".

  -1 [+] [-]

, 2010-05-17 11:10, pirms 15 gadiem
un par šo rakstu bija jāmaksā???? Labi, ka ir abonements, bet tā pilnīgs fail....