Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Starp boingiem, karātavām un koklēm...

Starp boingiem, karātavām un koklēm...
Trīs vīri cēlās... Gan jau!

Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze/f64

Latvijas hokeja izlases ģērbtuvē pēc divām zaudētām spēlēm dziesmas nedzied, taču – arī karātavas tur nevajadzētu sliet. Jo patiesībā – kur tu skriesi vanadziņi, ar tiem vaska spārniņiem? Jo citi nevis skrien, bet lido un - nevis ar vaska spārniņiem, bet boingiem...

Gribētos arvien vairāk piekrist kolēģim Matulim, kas izlases spēlēs Manheimā ir saredzējis komandu bez tvaika. Vai vēl precīzāk – komanda, kas tvaiku jau nolaidusi. Izšāvusies, nogurusi, apātiska... Trenerus ieskaitot. Ar vārdiem, protams, mēs visi esam apņēmības pārpilni, taču šādā līmenī ar meistarību uz vienas slidas kalnus negāzīsi. Vēl jo vairāk tādā gadījumā, kāda ir Latvijas izlase, kad par hokejistu kvalitātēm varam runāt kā par darba zirgiem – proti, nolēkšot ceļa gabalu varam mierīgi, bet hipodromā gan mums nav ko darīt. Nedeg acis? Drīzāk – esam bez emocijām, jo tās visas ir palikušas kaut kur KHL sezonā. Lielākā daļa no Rīgas Dinamo spēlē Latvijas izlasē. Klubam kopš sezonas pirmā mača katra cīņa ir kā pēdējā – tādā režīmā viņi faktiski ir lēkuši augstāk gan par saviem dibeniem un dažos gadījumos – arī galvām. Vai to savlaicīgi saprata arī treneri, kam pavasaris kopā ar izlasi pagāja neklātienē? Prāts bija pie vietas, kad Znaroks pirms čempionāta sarunāja teikumus par izlases ilgtermiņa plāniem – divas nedēļas pirms braukšanas uz Vāciju, Oļegs šo rindu autoram vaļsirdīgi atzina, ka ar šādu materiālu, kāds ir viņa rīcībā, labākajā gadījumā varētu palikt A grupā. Tagad redzam, ka uz to pusi velk... Taču publiskajā komunikācijā tādus tekstus no mužika jūs nedzirdēsiet. Dažos gadījumos patiešām krīt uz nerviem, kad Znaroks kārtējo reizi lamā tiesnešu. Kādi tiesneši pret Kanādu! Vai citādi viņš savu komandu nosargāt nemāk? Vai – vēl nav iemācījies. Savējos nenodod? Jā, tā ir laba metode, taču dažos gadījumos savējie nesaprot, ka trenerim ir bijis nodoms viņus pasargāt...

Divās spēlēs mēs varētu uzskaitīt virkni gadījumu, kad hokejisti neizpildīja treneru uzdevumu. Labi, tas neizdodas debitantam Džeriņam, bet neko labāks nav kapteinis Vasiļjevs, kam aukstasinību un pieredzi tā kā nevajadzētu uz šiem laukumiem piemeklēt. Pirms spēles Daugaviņš pasaka, ka Latvijas izlases priekšrocība pret Kanādu ir... pieredze. Par kādu pieredzi Kaspars runāja? Vienīgais, kas nāk prātā – mūsējie, atšķirībā no šī Kanādas modeļa, pa visiem kopā ir sakrājuši daudz vairāk spēļu Amerikas un Kanādas zemākajās līgās... Tāda pieredze patiešām kanādiešiem nav. Bet – kas ir mums? Liela daļa no izlases šobrīd ir bez darba līgumiem, kas arī nav nekas labs. Ja būtu kontrakti kabatā, vai tad šie spēlētu labāk? Nezinu, taču šobrīd ir tā kā ir un var pamanīt, ka puikas tā kā taupās, tā kā cenšas, tā kā grib nospēlēt skaisti. Latvijas izlase nekad nav izcīnījusi uzvaras skaistā spēlē, vai arī – tas bija ļoti sen. Skaisti spēlēt hokeju var tad, ja meistarībā esi pārāks. Par Kanādu nerunāsim, par Šveici – tur vajadzēja vienu nesmuku apņemšanos... Katrā solī pietrūka 5 centimetri, bet pa visu spēli kopumā tur savācas vairāki desmitu metru. Vai viņi negrib? Drīzāk atļaujos apgalvot, ka nevar. Šis Latvijas izlases konkrētais modelis viens otru labi pazīst, mikroklimats ir vienkārši lielisks, treneri saprotoši, bet – pietrūkst azarta. Pat pirmsspēles vai pēcspēles sarunās ir sajūta, ka mēs atrodamies brīvdabas muzejā pie latviešu nacionālā instrumenta kokles... Rāmi un prātīgi. Nedaudz pārspīlēju, taču kopumā uz laukuma viss ir redzams – iekrītam muļķīgās epizodēs, pēc tam nospēlējam žilbinoši (iespēju robežās) un atkal seko atslābums... Nav spēka, jo tie vienkārši nav. Gudri hokeja līdzjutēji zina, kur tie ir palikuši. Ja nav spēka un pietrūkst arī meistarība – galā sanāk Kanādas skaitliskā vairākuma izspēle.

Vēl jau jāpatur prātā arī emocionālais fons, kas mūsu hokejistiem tagad liek justies kā konfekšu fabrikā pie lielajiem šokolādes traukiem... Cik ilgi ēdīsi? Pirms tam katru gadu/pavasari viņi kā gājputni sabrauca mājās, sabučojās, apkampās un spēlēja par Latviju. Fani kā traki metās savā drudzī un hokejisti bija ekstāzē... Kas notiek tagad? Visas sezonas garumā Rīgas Dinamo ir nēsāti uz rokām – desmit tūkstoši ik vakaru mauroja arēnā, skudriņas pa rokām un kājām rāpoja šurp turpu, saviļņojums milzīgs, neaprakstāma ažiotāža... Viņiem tas viss ir bijis! Pienāk pavasaris un Latvija spēlē pasaules čempionātā. Arī tur līdzjutēji vicina karogus, taču... Viņiem tas viss ir bijis! Kas tie par 3000 tūkstošiem Manheimā ar sarkanbaltsarkanām kaujas krāsām, ja Rīgā...viss jau ir bijis un trīs reizes vairāk! Protams, ka tik vienkāršota šī pasaule nav, taču maza daļiņa no tā visa tomēr ir meklējama arī šajos burtos. Kur tad vēl mūsu hokeja saimniecības sistēma un kārtība? Draugi, mēs neko vairāk neesam pelnījuši, kā dažus slotas kātus, kas pilda kalašņikova automātu funkcijas reizi septiņos gados un cīņu par devīto vietu... Labākajā gadījumā! Nu, kā tas var būt, ka mēs Vankūveras spēlēs neizburtojam līdz galam pieteikuma formu? Nu, kā tas ir iespējams, ka vēl nedēļu pirms pasaules čempionāta mūsu treneru rīcībā nebija videoieraksta par Šveices izlases pārbaudes spēlēm, lai gan tobrīd šveicieši jau bija nospēlējuši kādus piecus pārbaudes mačus? Mēs spēlējam hokeju atbilstoši savām iespējām un līmenim – laižamies uz zemes... Ar pašreizējo sistēmu, kas faktiski ir kārtība, kurā sistēma vienkārši nav, mums pietiek, lai hokejā noturētos starp pasaules desmit labākajām valstīm. Ar šo mums nepietiek, lai mēs būtu sestie, taču ir gana, lai ik pa brīdim pārsteigtu citus un arī sevi ar dažādām apstākļu sakritībām un tam sekojošajām konsekvencēm, izcīnītajām vietām un neizbēgamo eiforiju. Pret Itāliju varēsim parādīt – cik tuvu ar šo sastāvu esam desmitajai vietai. Jo objektīvi - tas ir mūsu īstais līmenis.

1 2 40 komentāri

  +5 [+] [-]

, 2010-05-11 14:37, pirms 14 gadiem
Grūti nepiekrist par emocionālo fonu, tomēr kaut kas liek domāt, ka viss būs labi! Cerams, ka pēdējā grupas spēle liks aizmirst visu, kas bijis - jo cik gan bieži līdz šim tas tā ir noticis , ka pēdējā spēlē mūsējie prot visu nokārtot! Kaut vai atceroties Vankūveru, kad tik maz pietrūka, lai izšķirošajā spēlē pieveiktu čehus...

  +9 [+] [-]

, 2010-05-11 14:40, pirms 14 gadiem
labs raksts, tik izklausas, ka šo izlasi gribi jau norakt - rītā uzvilsin itāļus zarā, un varēs atkal runāt par pārlicinošo sniegumu, profesionalitāti un mirdzumu acīs - vārdu sakot Armand turi buru, un vējš gan jau iepūtīs...

  -3 [+] [-]

, 2010-05-11 14:42, pirms 14 gadiem
davai kritam vienreiz aaraa, varbut kkas pamainiiisies

  +2 [+] [-]

, 2010-05-11 14:51, pirms 14 gadiem
nu tas ir koks ar diviem galiem... no vienas puses, ir forši spēlēt Olimpiādē, cīnīties KHL play-off, piedalīties PČ... no otras puses, priekš tā visa mums ir diezgan mazs spēlētāju resurss, visur piedalās vieni un tie paši (nu vismaz lielākā daļa)... mums nav 14 līdzvērtīgu spēlētāju no nosacītā "otrā sastāvā" kā Šveicei...

tāpēc arī ir tā kā ir - daļai spēlētāju tas PČ nafig nav vajadzīgs, bet ir jābrauc, jo citu nav, ko ielikt vietā...

  +1 [+] [-]

, 2010-05-11 14:53, pirms 14 gadiem
precīzi pateikts

 +12 [+] [-]

, 2010-05-11 14:54, pirms 14 gadiem
mrPO rakstīja: davai kritam vienreiz aaraa, varbut kkas pamainiiisies
Nu un kas mainīsies? Značoku izmetīs? Nē! Lipmanu izmetīs? Nē! Mums uzradīs 5-6 1,90 m gari 90kg smagi drafta kandidāti? Nē! Hokeja attīstībai B grupa mums neko labu nenesīs...

  +6 [+] [-]

, 2010-05-11 14:55, pirms 14 gadiem
ja izdaram atskatu vēsturē-atceraties pasaules cempi Maskava,kad no itāļiem norāvāmies un arī pedējajā grupas svarīgā spēlē.....

  +1 [+] [-]

, 2010-05-11 14:57, pirms 14 gadiem
normiic rakstīja: Grūti nepiekrist par emocionālo fonu, tomēr kaut kas liek domāt, ka viss būs labi! Cerams, ka pēdējā grupas spēle liks aizmirst visu, kas bijis - jo cik gan bieži līdz šim tas tā ir noticis , ka pēdējā spēlē mūsējie prot visu nokārtot! Kaut vai atceroties Vankūveru, kad tik maz pietrūka, lai izšķirošajā spēlē pieveiktu čehus...
Cik bijis,ka neprot nokaartot!
Ja godiigi,tad man arii ticiiba saak zust... Reeali pir PČ domaaju,ka viss buus labi,bet tagad redzu,ka nekas nav labi.
Veel lielaaku nepaarlieciibu ieviesh tas ,ka Itaalijas vaartusargs spelee vnk LIELISKI! Veelk visu,ko var izvilkt.
p.s. Es tieshaam nesaprotu,vai Karsums par iekluushanu NHL domaa nopietni?Reeali pagaidaam vinsh nav paraadiijis neko!

  +3 [+] [-]

, 2010-05-11 15:02, pirms 14 gadiem
Bravo Armand, beidzot tavs patiesais redzējums, nevis eiforija vai kāda deviņdesmito gadu nostaļģija par Kanādas uzvilkšanu

  +1 [+] [-]

, 2010-05-11 15:04, pirms 14 gadiem
lauriņš rakstīja: labs raksts, tik izklausas, ka šo izlasi gribi jau norakt - rītā uzvilsin itāļus zarā, un varēs atkal runāt par pārlicinošo sniegumu, profesionalitāti un mirdzumu acīs - vārdu sakot Armand turi buru, un vējš gan jau iepūtīs...
Nav norakta, tikai nebija par ko paslavēt

     [+] [-]

, 2010-05-11 15:16, pirms 14 gadiem
pēc šīm 2 spēlem mani nepamet sajūta,ka ir tāds deža vu variants-būs no italijas pa kaju un cīnīsimies par paliksanu elitē.....bet visu cienu raksta autoram,precīzi uzrakstijis..

 +10 [+] [-]

, 2010-05-11 15:20, pirms 14 gadiem
muļķīgi runāt par KHL čempionātā uzkrāto nogurumu uz Kanādas čaļu NHL 82 spēlēm... Pilnībā piekrītu par emociju trūkumu. Tas viss ir galvās! Mēs tomēr esam zaudētāju nācija, lai cik arī skarbi tas neskan. Priecājamies (joprojām) cik skaisti zaudējām čehiem OS, tai pat laikā aizmirstam kurā vietā palikām... Jā, jau tikšana uz OS ir panākums, bet tomēr man palika ļoti liels rūgtums pēc šī turnīra. Mēs esam mazi, zaļi, nepieredzējuši utt., bet paskatamies uz Dāniju šajā turnīrā! Skaudība skatoties uz viņu spēli. Jā, meistarības pamaz, bet degsme, azarts, cīņa....
Zinu, ka atkal daudzi tūlīt metīsies virsū par savu LIELO panākumu nenovērtēšanu, taču ļoti gribētos kādā turnīrā fanot par Latviju ne tikai līdz pusturnīram un tad par kādu citu izlasi...
Negribu uzņemties trenera funkcijas, taču nesapratu, kādēļ netika paņemti uz izlasi Bukarts un Jekimovs. Viņu spēlē ir kkas no nestandarta gājieniem. Man šķiet, ka tieši uz viņiem jābalsta izlase nākotnē, nevis uz darba zirgiem. Bet tas jau ir cits stāsts...

     [+] [-]

, 2010-05-11 15:30, pirms 14 gadiem
sporta lidzzinatajs rakstīja: Nav norakta, tikai nebija par ko paslavēt
labi teikts

  +4 [+] [-]

, 2010-05-11 15:31, pirms 14 gadiem
tas, ka Šveici vajadzēja vinnēt, ir fakts - lai nu kā, bet brīnumus laukumā viņi nerādīja - vnk mēs nerādījām pilnīgi neko!
kas attiecas uz Kanādu, tad tā ir kā atbilde bļāvējiem, kuri saka, ka KHL ir gandrīz vienā līmenī ar NHL - KHL vidusmēra klubu līderi uz NHL vidusmēra klubu līderu fona, kā saka - vienos vārtos par labu NHL!

kas attiecas uz morālo aspektu, tad nepiekrītu Armandam, jo tas nekādi nevar kalpot par attaisnojumu... sorry, bet visiem PČ dalībniekiem aiz muguras ir smaga un gara sezona. savukārt fakts, ka potenciālie izlases līderi ir no viena kluba(Dinamo) ir drīzāk jāvērtē kā trumpis, jo spēlētājiem ir vienam otru jāredz ar pakausi! vai tā ir? diskutabls jautājums, jo laukumā to neredz!

p.s. par Daugaviņa minēto pieredzi - tā bija domāta pieredze iekš PČ, kur liela daļa kanādiešu ir mazāk pieredzējuši kā mūsējie, kuriem aiz muguras jau vairāki čempionāti!

p.s.2. vai mēs esam labāki par itāļiem? pie labas spēles jā, taču principā līmenis vienāds...diemžēl...

     [+] [-]

, 2010-05-11 15:31, pirms 14 gadiem
kāpēc es nevaru atvērt tos 10 punktus pret Kanādu? Visi pārējie raksti iet

  -3 [+] [-]

, 2010-05-11 15:32, pirms 14 gadiem
Armand bišku atslābsti ar to nodi.ršanu! Nu neizdevās divas spēles pret spēcīgām kom. Un tu uzreiz kā izvarots nīdi!!! Vai tad tie džeki, kas visu gadu tev dāvāja tik lieliskas emocijas, ir pelnījuši tādu attieksmi? Znaroks pareizi dara, ka savējos aizstāv, bet tu lec citos ierakumos!?!

  +2 [+] [-]

, 2010-05-11 15:34, pirms 14 gadiem
mahuprat vajadzeja nomest znarku un panemt normalu arzemnieku kurs varetu ieviest jauans dvesmas un citu pieeju izlasei. kadu kanadieti. un tad lai sitas, lai pierada treenrim sevi no jauna, savadak tadi niziviji, darzini un vasiljevi..vini tak necinas viniem vis ir vienalga. nizivijs vispar ir baigais calis. iespejams ka vinu pat nevajag dinamo jo spele loti nestabili ta ari bija khl. vinam ir srijas pec kartas ar labam 7-8 spelem un ari tik pat garas serijas ar katastrofalu sniegumu. pagajusa cempi vins trapija ar labo seriju, os bija katastrofala serija un tada pati ir ari saja cempi. ceru ka nizivijs pardomas savu dzivi un beidzot saks spelet, ja ne tad lai uz dinamo nemaz nenak lai tinas uz savu jaroslavlu.

  +2 [+] [-]

, 2010-05-11 15:35, pirms 14 gadiem
kā teiktu nopelniem bagātais treneris Rešetņikovs tad kādu spēli pašlaik demonstrē LV izlase viņš raksturotu vārdiem - takoj hokej gavno

 +10 [+] [-]

, 2010-05-11 15:37, pirms 14 gadiem
Ar pašreizējo sistēmu, kas faktiski ir kārtība, kurā sistēma vienkārši nav, mums pietiek, lai hokejā noturētos starp pasaules desmit labākajām valstīm. - Armand, iebrauci auzās. Jau šobrīd IIHF rangā pirms PČ esam 11.v. Ja domā vietu konkrētā turnīrā, arī nebūs tiesa: OS - 12.v., 2008.g. PČ - 11.v., 2007.g. PČ - 13.v. u.t.t.
nepietiek, Armand, nepietiek arī priekš 10-nieka...

  +4 [+] [-]

, 2010-05-11 15:42, pirms 14 gadiem
Ontario rakstīja: mahuprat vajadzeja nomest znarku un panemt normalu arzemnieku kurs varetu ieviest jauans dvesmas un citu pieeju izlasei. kadu kanadieti. un tad lai sitas, lai pierada treenrim sevi no jauna, savadak tadi niziviji, darzini un vasiljevi..vini tak necinas viniem vis ir vienalga. nizivijs vispar ir baigais calis. iespejams ka vinu pat nevajag dinamo jo spele loti nestabili ta ari bija khl. vinam ir srijas pec kartas ar labam 7-8 spelem un ari tik pat garas serijas ar katastrofalu sniegumu. pagajusa cempi vins trapija ar labo seriju, os bija katastrofala serija un tada pati ir ari saja cempi. ceru ka nizivijs pardomas savu dzivi un beidzot saks spelet, ja ne tad lai uz dinamo nemaz nenak lai tinas uz savu jaroslavlu.
1) attiecīgas kvalifikācijas kanādietis, ja viņu ņems uz visu sezonu, noēdīs viens pats 2/3 no visa LHF budžeta, savukārt, tikai uz PČ laiku ņemt diez vai ir jēga.
2) nav jau mums, ko ņemt tā Ņiživija, Dārziņa vai Vasiļjeva vietā - sevišķi tas redzams attiecībā uz centirem - aiz Sprukta un Vasiļjeva tālāk jau ir Pečura, Bērziņš un A.Džeriņš, kas jau ir līmeni zemāki. Kas nāk aiz tiem - Vilkoits, Ozols, Cinks... te arī Boumens neko neizdarītu...

  +4 [+] [-]

, 2010-05-11 15:46, pirms 14 gadiem
V.ZATLERS rakstīja: Armand bišku atslābsti ar to nodi.ršanu! Nu neizdevās divas spēles pret spēcīgām kom. Un tu uzreiz kā izvarots nīdi!!! Vai tad tie džeki, kas visu gadu tev dāvāja tik lieliskas emocijas, ir pelnījuši tādu attieksmi? Znaroks pareizi dara, ka savējos aizstāv, bet tu lec citos ierakumos!?!
Redzi kā ir, Armands "pakrata pirkstu" tiem izlases spēlētājiem, kuri uz izlasi brauca aiz pienākuma jeb atzīmēšanās dēļ nevis iedvesmas vadīti. Ja tu jūties noguris fiziski un psiholoģiski pēc garas sezonas klubā un nejūties savā ādā tikai tapēc ka gribas atpūsties, tad nevajadzēja braukt uz izlasi. varēji pateikt paldies, bet šoreiz es nejūtos gatavs spēlēt izlasē, jo nespēšu parādīt to labāko ko varu. tad arī visi saprastu un nesauktu par nodevēju ka atsaka izlasei. Jāspēlē bija tiem, kuri jūt iekšā dzinuli un ir gatavi par 100

P.S. tas pats Raitis visu sezonu nosēdējies uz soliņa, domāju ka ja viņam dotu uzdevumu, viņš labprāt pagrauztu čempionāta ledu

     [+] [-]

, 2010-05-11 15:57, pirms 14 gadiem
lai cik tas dīvaini nebūtu tieši jaunie,4 maiņa(nosacīti jaunie ) ir iemetusi vienīgos vārtus saja cempionātā...

  +4 [+] [-]

, 2010-05-11 15:58, pirms 14 gadiem
Jā, tikai citreiz kaitina tas, ka tad, kad RD nedeg acis, tad ARMANDS PUČE vaino Šupleru, ka šis ir mīksts un nevarot savākt komandu....bet kad pret Šveici 2 trešdaļas spēlē sūdīgi, tad tā nav trenera vaina.... bet RD (jo visu sezonu bija hokej), mož vēl sameklē kaut kādas sakarības, ka mož Šuplers vainīgs.....

  -2 [+] [-]

, 2010-05-11 16:00, pirms 14 gadiem
Montesuma1 rakstīja: lai cik tas dīvaini nebūtu tieši jaunie,4 maiņa(nosacīti jaunie ) ir iemetusi vienīgos vārtus saja cempionātā...
Pujacs arī būtu tas jaunais?

  +2 [+] [-]

, 2010-05-11 16:01, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: Pujacs arī būtu tas jaunais?
es rakstiju nosaciti jaunajiem

  +1 [+] [-]

, 2010-05-11 16:12, pirms 14 gadiem
Montesuma1 rakstīja: lai cik tas dīvaini nebūtu tieši jaunie,4 maiņa(nosacīti jaunie ) ir iemetusi vienīgos vārtus saja cempionātā...
Man jau liekas ka nomināli 4. maiņai uz ledus būtu jādod vairāk iespēju un minūtes. Neteiktu ka viņi būtu sliktāki par pirmajām trijām... viņi ir pelnijuši Trenera uzticību pēc šīm divām spelēm.

  +7 [+] [-]

, 2010-05-11 16:17, pirms 14 gadiem
Liekas, ka izlase tiešām neredz jēgu šādam turnīram? Principā no malas tā arī izskatās, visi +/- spēlē vai spēlēs KHL, un tagad ,gluži kā labākajos amerikāņu PČ paraugos , apskata pilsētu, paslidinās pa ledu, gan jau būs čiki briki un A grupā paliksim. Bet par sistēmu, Kirovs laikam kritīs tikai tad, kad noliks karoti, tātad varam parēķināt, ka vēl ilgi jāgaida.

     [+] [-]

, 2010-05-11 16:19, pirms 14 gadiem
sporta lidzzinatajs rakstīja: Man jau liekas ka nomināli 4. maiņai uz ledus būtu jādod vairāk iespēju un minūtes. Neteiktu ka viņi būtu sliktāki par pirmajām trijām... viņi ir pelnijuši Trenera uzticību pēc šīm divām spelēm.
lūk to es arī gribēju teikt

  +3 [+] [-]

, 2010-05-11 16:28, pirms 14 gadiem
Var pamanīt, ka tas Pasaules čempis ir svarīgs- Meijam, Pečuram, Štālam un citiem jaunajiem, bet tādi vecie buki, kā Reķis, Vasiļjevs, Ņiživijs jau sen pazaudējuši motivāciju!

  +6 [+] [-]

, 2010-05-11 16:42, pirms 14 gadiem
Ministrs rakstīja: Var pamanīt, ka tas Pasaules čempis ir svarīgs- Meijam, Pečuram, Štālam un citiem jaunajiem, bet tādi vecie buki, kā Reķis, Vasiļjevs, Ņiživijs jau sen pazaudējuši motivāciju!
un ko tad tu iesaki - uz PČ ņemt tikai jaunos, tos, kuriem nav kluba vai 3os tēvadēlus no otršķirīgām līgām? tad jau tādiem Ovečkiniem, Krosbijiem vai Brodēriem arī nav motivācijas spēlēt izlasē, jo viss jau ir sasniegts... tikai starpība tā, ka viņi izlases sastāvā cīnās tik pat azartiski kā klubā, kurš maksā algu, jo viņi ir savas valsts patrioti un dzimuši uzvarētāji - grib vinnēt visus un visur, bet tādi Vasiļjevi, Nedzīvie un Reķi padzenā ripiņu un pa mājām... zaudē kkādiem itāļiem vai frančiem - nu un? kā saka - galvenais, ka kājas ir siltas...

  +2 [+] [-]

, 2010-05-11 16:55, pirms 14 gadiem
nu par rekji es nezin, tik shvaks neizskataas, bet nu pirmaa uzbrukuma mainja ir ljoti vaaja, atskaitot cipu, kuram laikam jaapieraada kkas seejeejam. vasiljevs negatiivi paarsteidz. treshaa mainja, manaa skatiijumaa, shobriid ir visvaajaakaa, jo gan laurim, gan mikjelim izskataas, ka tieshaam neko negribaas. otraa ir laba, bet karsums nereaali kriit aaraa. karoche, vajag visus chaljus no ceturtaas uzcelt uz augshu, un tad maybe arii sasitiisim itaaljus, lai gan vakar man nelikaas, ka nebija ciinjasspara, speeka speele jau kkaa ir veerta, vieniigi uz tablo taa neko nemainiija...

     [+] [-]

, 2010-05-11 17:02, pirms 14 gadiem
barclay7 rakstīja: nu par rekji es nezin, tik shvaks neizskataas, bet nu pirmaa uzbrukuma mainja ir ljoti vaaja, atskaitot cipu, kuram laikam jaapieraada kkas seejeejam. vasiljevs negatiivi paarsteidz. treshaa mainja, manaa skatiijumaa, shobriid ir visvaajaakaa, jo gan laurim, gan mikjelim izskataas, ka tieshaam neko negribaas. otraa ir laba, bet karsums nereaali kriit aaraa. karoche, vajag visus chaljus no ceturtaas uzcelt uz augshu, un tad maybe arii sasitiisim itaaljus, lai gan vakar man nelikaas, ka nebija ciinjasspara, speeka speele jau kkaa ir veerta, vieniigi uz tablo taa neko nemainiija...
kāda jēga tagad kaut ko celt uz augšu? nebūs nekādu rezultātu tam - tieši pretēji, jo tie, kas tagad ir - ir iespēlēti. lai nu kā tur izskatās, bet domāju, ka ar meistarību problēmu nav - drīzāk motivācija, noskanojums pirms spēlēm, attieksme

  +1 [+] [-]

, 2010-05-11 17:04, pirms 14 gadiem
sporta lidzzinatajs rakstīja: Redzi kā ir, Armands "pakrata pirkstu" tiem izlases spēlētājiem, kuri uz izlasi brauca aiz pienākuma jeb atzīmēšanās dēļ nevis iedvesmas vadīti. Ja tu jūties noguris fiziski un psiholoģiski pēc garas sezonas klubā un nejūties savā ādā tikai tapēc ka gribas atpūsties, tad nevajadzēja braukt uz izlasi. varēji pateikt paldies, bet šoreiz es nejūtos gatavs spēlēt izlasē, jo nespēšu parādīt to labāko ko varu. tad arī visi saprastu un nesauktu par nodevēju ka atsaka izlasei. Jāspēlē bija tiem, kuri jūt iekšā dzinuli un ir gatavi par 100

P.S. tas pats Raitis visu sezonu nosēdējies uz soliņa, domāju ka ja viņam dotu uzdevumu, viņš labprāt pagrauztu čempionāta ledu
iedomājies, kas būtu, ja visi pēkšņi pateiktu, ka negrib brauk uz PČ dēļ hgarās sezonas, dēļ noguruma utt

  +2 [+] [-]

, 2010-05-11 17:09, pirms 14 gadiem
Laikam stulbākais ir tas, ka neviens no izlases šo neizlasīs vai, arī ja izlasīs - nesapratīs... vajag nolaisties uz zemes, bet tik ļoti gribas ticēt brīnumam, ka varam lidot kopā ar ērgļiem, nevis mēģināt lidot kopā ar vistām. Varbūt tiešām ir pienācis brīdis, kad Latvijas izlasei ir pienāis brīdis, kad viņi ir atēdušies fanu mīlestību, kad tas vairs nav dzinulsi, ka 3000 par savu naudu aizbrauc un ļauj Vācijā justies, kā mājās, žēl... agrāk tā nebija. Bet objektīvi skatoties - mūsu vieta ir 10. vieta, ar atsevišķiem pārsteigumiem, gados, kad sakrīt visas zvaigznes.

  +2 [+] [-]

, 2010-05-11 17:20, pirms 14 gadiem
rakstam liels +
1 2 40 komentāri