Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Paldies, Peka!

Jānis Matulis
Jānis Matulis

Paldies, Peka!
Juris Savickis ar Peku Rautakalio cerēja tikt līdz Gagarina kausam...
Foto: Ieva Čīka/LETA

Kopš 2012. gada 5. novembra Peka Rautakalio ir bijušais Rīgas "Dinamo" treneris. Pelnīti atlaists vai nepelnīti? Vislabāk to zina viņš pats un nu jau bijušie viņa padotie. Kāds Rautakalio bija kā treneris?

Atbildes uz šādiem jautājumiem vislabāk ir uzzināt pēc tam, kad pagājis kāds laiks. "Dinamo" sistēmā kopš sešdesmito gadu beigām bijuši tikai seši/septiņi galvenie treneri: čehs Staņislavs Motls, Viktors Tihonovs, Ēvalds Grabovskis, Vladimirs Jurzinovs, 1989. gadā vasarā sagatavošanās posmā Helmuts Balderis, tad atkal Grabovskis, bet jaunlaiku projektā - Jūliuss Šuplers un Peka Rautakalio. Skaidrs, ka salīdzināt Peku ar Tihonovu un Jurzinovu nebūtu korekti - viņi abi tomēr ir pasaules grandi. Taču teikt, ka Rautakalio slikti strādāja? Nē, strādāja daudz un varbūt pat labi, taču nebija paša galvenā - rezultāta.

Kāpēc nebija? Vārgs materiāls? Var jau būt, bet vasarā un arī pirms paša čempionāta Peka nākotni zīmēja rožainās krāsās - komandā tagad visi zinot viņa prasības un spēles stilu, būšot labāk. Neviens jau neprasīja, lai tā būtu 1. vieta Rietumos, taču 13. vieta Rietumos un 24. visā līgā tomēr nav šīs komandas spēju griesti.

Aigars Kalvītis saka, ka mums esot 20. budžets līgā, tātad apmēram arī tikpat laba/slikta komandas komplektācija. Ar ko atšķiras labs treneris no ne tik laba? Ka viņš no viduvējas komandas izspiež visu un vēl mazliet. Kā, piemēram, Anatolijs Jemeļins Novokuzņeckā. Pēc neoficiālas informācijas, Novokuzņeckai ir pats mazākais budžets līgā, vasarā pat bija runas, ka naudas trūkuma dēļ viņi nespēlēs KHL. Arī tagad GM Leonids Vaisfelds raud, ka naudas neesot. Taču tas netraucē "Metallurg" ar 37 būt 7. vietā visā KHL!

Nabadzīgai Kuzņai ar galīgi zaļu sastāvu ir par 13 (!) punktiem vairāk nekā mūsu "Dinamo". Vasarā Vaisfelds no dažādiem Krievijas otrās (VHL) un jaunatnes līgas (MHL) klubiem savāca desmit (!!!) spēlētājus bez KHL pieredzes. Aizsargus Grišinu (1988.), Jacenkovu, Kupatovu (abi 1991.), uzbrucējus Černihu (1985.), Jefimovu, Kurepanovu (abi 1988.), Turukinu (1990.), Mitrakovu (1991.), Nazarovu (1992.), Žafjarovu (1994.). Un lielākā daļa no viņiem arī spēlē! Bet mēs sūdzamies, ka mums vārgs sastāvs...

Jau pērnruden, kad Rautakalio sāka art Rīgas "Dinamo" vagu, apjautājos vairākiem somu žurnālistiem, kas viņš par putnu. Atbildes bija praktiski identiskas: izcils hokejists, viņa vārdā nosaukta Somijas čempionāta balva labākajam aizsargam. Kā treneris? Nekas īpašs. KHL strādājošajiem Jalonenam un Jortikam kā treneriem ir vairāki Somijas čempionu tituli, abi, tāpat kā Summanens un tagad Matikainens bijuši piesaistīti dažādām Somijas izlasēm. Rautakalio - nekad...

20 trenera darba gados vienu reizi nopelnījis Šveicē 2. vietu, divas reizes zaudējis pusfinālā, pārsvarā zaudējot jau 1/4 finālā, vai pat netiekot "play-off". Un mēs cerējām ar šādu neveiksminieku cīnīties par Gagarina kausu? Ar domu, ka 58/59 gadu vecumā treneris būs nobriedis lielajām uzvarām? Diezgan naiva cerība! Viss teiktais nebūt nenozīmē, ka Rautakalio kā treneris ir nekāds, taču katram speciālistam savi griesti.

No vairākiem cilvēkiem esmu dzirdējis, ka Peka esot viens kārtīgs vecis un īsts soms. Diezin vai mēs atradīsim daudz profesionālo hokejistu, kas karjeru NHL ziedo... ģimenes labā. Kad Rautakalio pamanījis, ka dēli labāk runā angļu valodā, viņš no Amerikas ātri braucis mājās... Veiksmi, Peka turpmākajos darbos! Un nav jau obligāti jāstrādā par treneri.

Peka Rautakalio Eiropas virslīgās

Sezonakomandavalstsvieta regulārajā turnīrāplay-off
1994./1995."Rapperswill"Šveice9.netiek p/o
1995./1996."Rapperswill"Šveice3.zaudē 1/4 f.
1996./1997."Rapperswill"Šveice8.zaudē 1/4 f.
1997./1998."Rapperswill"Šveice7.zaudē 1/4 f.
1998./1999."Blues"Somijanomainīts pussezonā
1999./2000."Bern"Šveice4.zaudē 1/2 f.
2000./2001."Bern"Šveice10.netiek p/o
2001.2002.ZSCŠveice5.zaudē finālā
2002./2003.ZSCŠveice1.zaudē 1/2 f.
2004./2005."Blues"Somija11.netiek p/o
2005./2006."Ambri"Šveice7.zaudē 1/4 f.
2006./2007."Ambri"Šveice9.netiek p/o
2009./2010."Assat"Somija13.netiek p/o
2010./2011."Assat"Somija2.zaudē 1/4 f.
2011./2012."Dinamo"KHL15.zaudē 1/8 f.
2012./2013."Dinamo"KHL24.atlaists pussezonā

1 2 36 komentāri

 +13 [+] [-]

, 2012-11-06 12:18, pirms 12 gadiem
Prieks, ka Matulis visos rakstos spēj uzslavēt savu mūzu Tihonovu. Pietrūka vēl tikai dižā trenera Beresņeva pieminēšana.

  +3 [+] [-]

, 2012-11-06 12:21, pirms 12 gadiem
Nu, ja jau pat Matulis...

 +13 [+] [-]

, 2012-11-06 12:21, pirms 12 gadiem
Nezinu gan, Jāni..... vairāk tomēr Bisenieka domas liekas pareizākas, ka Pekka nespēja savākt mūsu paslinkos un dažbrīd iedomīgos hokejistus.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-06 12:34, pirms 12 gadiem
Vai tas būtu nepieklājīgi, ja es teiktu, ka šis raksts būtu zelta vērtē pirms gada-pusotra, bet tagad izskatās pēc tradicionālā "pēc kautiņa visi gudri"?

 +12 [+] [-]

, 2012-11-06 12:36, pirms 12 gadiem
guntarsr rakstīja: Vai tas būtu nepieklājīgi, ja es teiktu, ka šis raksts būtu zelta vērtē pirms gada-pusotra, bet tagad izskatās pēc tradicionālā "pēc kautiņa visi gudri"?
Cien. kungs! Lielākā daļa no šā raksta ir atrodama pag. gada 4. oktobra drukātajā SA.

  +4 [+] [-]

, 2012-11-06 12:38, pirms 12 gadiem
Pirms gada-pusotra visi (labi, deviņi no desmit) gaidīja, ka Peka Jūļa gremdēto Rīgas Dinamo pacels jaunā kvalitātē, ka Gagarina kausa otrajā kārtā tikai sāksies īstā dzīve... Pavisam nopietni! Peka ir foršs čalis, bet atzīsim, ka Šuplers ar visu savu bezsistēmu, pierādāmi idiotiskajiem numerologiem un co sasniedza labākus rezultātus, tātad, bija pārāks. Tikai psiholoģijā? Protams, tikai psiholoģijā. Viss ir galvās. Viss!

  +3 [+] [-]

, 2012-11-06 12:38, pirms 12 gadiem
Ābols vēl nav gatavs...

  -1 [+] [-]

, 2012-11-06 12:43, pirms 12 gadiem
Gluži manas domas, nebija Peka treneris.

  -2 [+] [-]

, 2012-11-06 12:49, pirms 12 gadiem
tādi diezgan neargumentēti spriedelējumi. Viņš ir diezgan stabils treneris ar labu redzējumu un vīziju. Varbūt nebija pareizā blīve starp skrūvi un materiālu.

  -2 [+] [-]

, 2012-11-06 13:02, pirms 12 gadiem
Diez uz ko cer spēlētāji ,jo Ābols no viņiem prasīs apmēram to pašu ko Peka un arī izlasē virsaitis prasīs praktiski to pašu hokeju.

  +6 [+] [-]

, 2012-11-06 13:07, pirms 12 gadiem
M rakstīja: Pirms gada-pusotra visi (labi, deviņi no desmit) gaidīja, ka Peka Jūļa gremdēto Rīgas Dinamo pacels jaunā kvalitātē, ka Gagarina kausa otrajā kārtā tikai sāksies īstā dzīve... Pavisam nopietni! Peka ir foršs čalis, bet atzīsim, ka Šuplers ar visu savu bezsistēmu, pierādāmi idiotiskajiem numerologiem un co sasniedza labākus rezultātus, tātad, bija pārāks. Tikai psiholoģijā? Protams, tikai psiholoģijā. Viss ir galvās. Viss!
Maziņš piemērs: tavam mīlotajam 2010. / 2011. gada sezonā bija 3 labas maiņas Ņiživijs - Hartigans - Surovijs; Karsums - Sprukts - Ankipāns; Dārziņš - Troters - Miķelis.
Tagad mums ir tikai viena maiņa, kura kaut ko spēj uzbrukumā uztaisīt un viss.
Tagad Dārziņa, Trotera, Miķeļa, Sprukta, Surovija vietā spēlē Džeriņš, Meija, Šremps, Šekura, Ivanāns. Ko te vēl piebilst?

  +3 [+] [-]

, 2012-11-06 13:18, pirms 12 gadiem
Stīvens Sigals rakstīja: Maziņš piemērs: tavam mīlotajam 2010. / 2011. gada sezonā bija 3 labas maiņas Ņiživijs - Hartigans - Surovijs; Karsums - Sprukts - Ankipāns; Dārziņš - Troters - Miķelis.
Tagad mums ir tikai viena maiņa, kura kaut ko spēj uzbrukumā uztaisīt un viss.
Tagad Dārziņa, Trotera, Miķeļa, Sprukta, Surovija vietā spēlē Džeriņš, Meija, Šremps, Šekura, Ivanāns. Ko te vēl piebilst?
skatīt rakstā minēto par Novokuzņeckas Metalurg....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-11-06 13:35, pirms 12 gadiem
Jānis Matulis rakstīja: Cien. kungs! Lielākā daļa no šā raksta ir atrodama pag. gada 4. oktobra drukātajā SA.
Tādā gadījumā atvainojos un lūdzu manu komentāru neņemt vērā.

  +4 [+] [-]

, 2012-11-06 13:36, pirms 12 gadiem
Calvin rakstīja: skatīt rakstā minēto par Novokuzņeckas Metalurg....
Tāpat var teikt, ka mēs jau nezinām kas un kur pēc laika būs Kuzņas jaunie talanti, par kuriem raksta Matulis. Vispār man Kuzņas piemērs iedarbojas pilnīgi pretēji, tas ir piemērs kā treneris ar GM nokomplektējis labu sastāvu, savukārt kā zinām Peka ar spēlētajiem iepazinās ģērbtuvē. Tādēļ slikts arguments, kurš teica, ka ja Pekam būtu ļauts piedalīties komandas komplektācija, tad viņš nevarētu savākt spējīgu komandu?

Es vairāk sliecos uz Skudras, Bisenieka teikto, jo kā redzam, tad tādi spēlētāji kā Žirū, Šremps, Ščehura ir labi tikai pie noteiktiem apstākļiem, par Karla, Ivanāna pirkšanu vispār nerunāsim.

Peku varētu vainot tikai pie stūrgalvīguma, ka neatkāpās no savām pozīcijām, lai gan piekrītu Pučem, kurš gan saka, ka nākamie treneri neprasīs to pašu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-11-06 13:39, pirms 12 gadiem
Calvin rakstīja: skatīt rakstā minēto par Novokuzņeckas Metalurg....
Tu ieej paskaties tos spēlētājus. Grišins, Kurepanovs, Černihs jau iepriekš khl ir spēlējuši un puse no viņa nosauktajiem nav nemaz sastāvā - skatījos khl mājaslapā.

  +2 [+] [-]

, 2012-11-06 13:43, pirms 12 gadiem
A-BURTS 73 rakstīja: ja dotu tagad Bukartam un Meijam spelet, ka Laurim un Mikelim toreiz,tad pirmie nosauktie izaugtu tadi pasi ka pedejie, un rezultati butu identiski! ja Peka butu nacis 2010.gada,tad Lauris tiktu nosutits uz LM,tapat ka Bukarts!
sasmīdināji, paldies. Neviens tāpat nedod spēlēt....tev ir jātiek līdz tai spēlēšanai.
izaugtu tādi paši...klau, nu, nekļūsti tak klauns.....Meijam ir 25 gadi, ja nebūtu Dinamo, viņš spēlētu ungārijas līgā.
Un visu pieminētais dižais snaiperis Bukarts vnk ir nesaprasts, jo, ja viņam dotu iespēju, tad tik ripas lidotu tīklā.....viņu sastāvā neņēma ne Znaroks, ne Peka, ne Nolans....tas laikam visu izsaka.

  +3 [+] [-]

, 2012-11-06 13:46, pirms 12 gadiem
A-BURTS 73 rakstīja: Bisinieka raksts ir vistrulakais raksts kads vispar ir bijis saistiba ar hokeju pedejos desmit gados! tads iespaids,ka rakstijis ir to pats Peka,bez jebkadas paskritikas,visu novelot uz speletaju "meistaribas trukumu"! esmu par 100% parliecinats,ka VAR GAZT KALNUS ARI AR ESOSO SASTAVU! tikai akcentus jaliek,nevis uz "kapatajiem",bet gan uz SKORERIEM,ja pat vini ir slinki un nedisciplineti! es ceru,ka Abols atgirezis ierasto virknejumu Bukarts-Dzerins-Meija,dodot siem iespeju ari vairakuma realizacija, tai vieta lai nepartraukti jauktu treso un ceturto mainiu ar vartsargu vedera masazistiem un mates dabas apdalitajiem 4ekingeriem un pressingotajiem!
Jā, vecā labā maiņa Bukarts-Džeriņš-Meija, kuri varoja burtiski pretinieku aizsardzību vecajos labajos laikos. Atceries tikai vienu būtisku lietu.....šo maiņu neviens treneris nekad nav ielicis augstāk par 4to maiņu....

  +1 [+] [-]

, 2012-11-06 13:51, pirms 12 gadiem
Te viens ir apsities ar to Bukartu & Co.
Laikam radinieks.
Kas attiecas uz Bisenieku - viņš diezgan labi pārzin, kādas tur "princeses" sastopamas, viņš taču kopš jauniešu vecuma gandrīz visus viņus pazīst.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-11-06 14:15, pirms 12 gadiem
A-BURTS 73 rakstīja: ja dotu tagad Bukartam un Meijam spelet, ka Laurim un Mikelim toreiz,tad pirmie nosauktie izaugtu tadi pasi ka pedejie, un rezultati butu identiski! ja Peka butu nacis 2010.gada,tad Lauris tiktu nosutits uz LM,tapat ka Bukarts!
"Ja dotu iespēju"? Ko tu tur runā? Bukartam 119 spēles KHL, Meijam - 155. Cik tad vajag, lai parādītu sevi? 200? 300? Indrašim pietika ar divām pārbaudes spēlēm, lai parādītu, ka ir tas tavs "skoreris" (nu baigi stulbs apzīmējums mūsdienu hokejā). Meija savu ir sasniedzis - lielisks 4. maiņas un mazākuma spēlētājs, nekas vairāk. Džeriņš? Kaut kāds cerību stariņš ar šo sezonu sāk spīdēt. Bukarts? Četri treneri viņu ir atzinuši par nederīgu ne pirmajām divām, ne pēdējām divām maiņām. Nevis treneriem ir jāpielāgojas viņa stilam, bet viņam ir jāpielāgojas mūsdienu hokeja prasībām - nu nav tā tehnika un spēles izpratne tik fantastiska, ka visos līmeņos tagad būs 30 vārtu guvējs.

     [+] [-]

, 2012-11-06 14:22, pirms 12 gadiem
A-BURTS 73 rakstīja: Znaroks viniu nema sastava,tikai ar piebildi,ka NELIKS SO CETURTAJA MAINIA,jo viniam ir citas dotibas un citas funkcijas vai nu vins spele ka lideris,vai nu nespele vispar! toreiz uz kreisas malas uzbruceju pozicijam bija TRIS viri,kuri objektivi tomer bija labaki par jauno Bukiju: Nizivijs,Karsums un Darzins aizgaja Znaroks,paradijas Tedis,kurs nosedinaja Bukartu mala,par to ka "slidinas gar zilo liniju,kad visa komanda aizsargajas un pressingo " vieta ielika "kapataju" Keniniu,kurs izcelas ar vieniem rikoseta vartiem pret Italiju un entiem metieniem virsu vartsargam si Bukarta nosedinasana sa4akareja gan Meijas, gan Dzerinia sniegumu,jo pirms tam bija lieliski saspelejusies un veiksmigi paradijusi sevi parbaudes speles par tiem gadiem runajot,Mikelis ari sevi pa istam tik saka radit 25 gados,Lauris ari Bukarta tagadeja vecuma saka uguniot(pat mazliet velak),par Ungarijas ligu,maigi sakot,tu parspile tikpat labi tur varetu but ari Mikelis,ja nebutu Dinamo jo lidz tam vins ari bija speletajs bez varda
Nestāsti, pirmajā gadā Znaroks paņēma Štālu, Pečuru, Saulieti, Bērziņu un Bukartu atstāja mājās, nākamajā gadā, kad nespēlēja Karsums, Sprukts, Daugaviņš un Dārziņš bija pusdzīvs, tikai tad paņēma Bukartu.

  +4 [+] [-]

, 2012-11-06 14:24, pirms 12 gadiem
A-BURTS 73 rakstīja: ja dotu tagad Bukartam un Meijam spelet, ka Laurim un Mikelim toreiz,tad pirmie nosauktie izaugtu tadi pasi ka pedejie, un rezultati butu identiski! ja Peka butu nacis 2010.gada,tad Lauris tiktu nosutits uz LM,tapat ka Bukarts!
Tu laikam esi Bukarta radinieks-ko var visu laiku gvelzt-Bukarts,Bukarts-ko tad viņš ir izdarījis-pareizi te raksta -virs 100 spēles jau nospēlētas...Bukarts-Džeriņš-Meija ir 3.- 4.maiņas spēlētāji un ne vairāk!Ja Džeriņam nebūtu pagājusī sezona traumas dēl praktiski izkritusi-tad būtu vēl cerīgāk,kaut gan reāli no visiem 3 tieši Džeriņš šogad izskatās vislabāk!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-11-06 14:52, pirms 12 gadiem
A-BURTS 73 rakstīja: Meija nav nekads ceturtas mainia speletajs! Peka ar Tedi par tadu viniu velas uztaisit tie speliu skaiti ir visai nosaciti,lielaka dalia no tam ir vai nu "pieteikts sastava",vai ari 3-5 minutes laukuma ceturtaja mainia kad sis trio ir pedejo reizi redzets vairakuma izspeles? Dinamo sastava tas bija Spenglera kausa,kur vini ugunioja ne pa jokam! izlases sastava jau pieminatajas parbaudes speles tapec jasecina ka,iespejas tiek dotas, ta4u MINIMALAS,nepietiekamas nedz meistaribas pilnveidosanai, nedz savu potencialu realizacijai
Pareizi pateici - uguņoja Špelnglera kausā, uguņoja Euro Hockey turnīrā ar Francijas, Itālijas, Dānijas un bla bla bla izlasēm ... Un tu šiem abiem turnīriem (pirmais - atpūtas brauciens, otrais - eksperiments ar sastāvu, spēlētājiem un da jebko) liec vienādības zīmi ar otro pasaules spēcīgāko hokeja līgu un Pasaules čempionātu/Olimpiskajām spēlēm? Ja teiksi jā, tad viss skaidrs par tevi - diskusiju izbeigšu.
Starp citu, ja spēlētājs ir pieteiks spēlei, bet laukumā neiziet, tad kopējā statistikā viņam nospēlēta spēle netiek ieskaitīta.

     [+] [-]

, 2012-11-06 15:17, pirms 12 gadiem
tr00 rakstīja: Pareizi pateici - uguņoja Špelnglera kausā, uguņoja Euro Hockey turnīrā ar Francijas, Itālijas, Dānijas un bla bla bla izlasēm ... Un tu šiem abiem turnīriem (pirmais - atpūtas brauciens, otrais - eksperiments ar sastāvu, spēlētājiem un da jebko) liec vienādības zīmi ar otro pasaules spēcīgāko hokeja līgu un Pasaules čempionātu/Olimpiskajām spēlēm? Ja teiksi jā, tad viss skaidrs par tevi - diskusiju izbeigšu.
Starp citu, ja spēlētājs ir pieteiks spēlei, bet laukumā neiziet, tad kopējā statistikā viņam nospēlēta spēle netiek ieskaitīta.
Tagad hokeju spēlē visā pasaulē,turklāt neslikti,bet,ja runa par trio Bukarts,Džeriņš,Meija - vai tad mums ir kāda baigā izvēle sastāvos?Šī tomēr ir maiņa,kas sevi pierāda un,kāpēc tā ir tā jākritizē un jājauc?

  +1 [+] [-]

, 2012-11-06 15:26, pirms 12 gadiem
brachka rakstīja: Tagad hokeju spēlē visā pasaulē,turklāt neslikti,bet,ja runa par trio Bukarts,Džeriņš,Meija - vai tad mums ir kāda baigā izvēle sastāvos?Šī tomēr ir maiņa,kas sevi pierāda un,kāpēc tā ir tā jākritizē un jājauc?
Es viņus nekritizēju - spēlētāji labi un ārkārtīgi nepieciešami Latvijas hokejam, bet... nepiekrītu attiecīgā indivīda apgalvojumam, ka, lūk, Tedis, Pekka, Znaroks, Šupis un vēl virkne hokeja ekspertu ir tie idioti, kas šim trio neredz vietu pirmajā/otrajā vai pat trešajā maiņā (KHL līmenī).

  +1 [+] [-]

, 2012-11-06 17:08, pirms 12 gadiem
A-BURTS 73 rakstīja: Meija nav nekads ceturtas mainia speletajs! Peka ar Tedi par tadu viniu velas uztaisit tie speliu skaiti ir visai nosaciti,lielaka dalia no tam ir vai nu "pieteikts sastava",vai ari 3-5 minutes laukuma ceturtaja mainia kad sis trio ir pedejo reizi redzets vairakuma izspeles? Dinamo sastava tas bija Spenglera kausa,kur vini ugunioja ne pa jokam! izlases sastava jau pieminatajas parbaudes speles tapec jasecina ka,iespejas tiek dotas, ta4u MINIMALAS,nepietiekamas nedz meistaribas pilnveidosanai, nedz savu potencialu realizacijai
Tu laikam te visus par analfabētiem turi-vari vienkārši ieiet KHL mājas lapā un apskatīt Meijas statistiku-un zini kāda tā ir?KHLvisās 5 sezonās,ieskaitot play-off spēles čalis ir nospēlējis 156 spēles kurās guvis 8 vārtus-tas būtu vidēji 19,5 spēlēs 1 vārti.Ja ir pieteikts sastāvā un nosēž uz soliņa-kā piemēram Podziņam bieži sanāca-tad tas statistikā neparādās.Un Meija šogad un iepriekšējā sezonā spēlē vidēji 11-13 minūtes spēlē.

     [+] [-]

, 2012-11-06 18:39, pirms 12 gadiem
Jāni Matuli! Sveiciens jubilejā!

  +3 [+] [-]

, 2012-11-06 19:26, pirms 12 gadiem
vienmēr lasu un brīnos, cik tups var būt Matulis!!!
Tik nekompetenti un tukši ir viņa raksti, ka katru reizi atveru viņa rakstu tikai, lai redzētu kādu sviestu viņs ir samalis atkal!!!
nu tad šis sit visu pušu!!!!
p.s. labāk dzer alu un ļauj rakstīt tiem, kas kaut ko spēj vēl uztvert, jo tava spriest spēja ir apstājusies pie vecās Dinamo komandas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-07 09:24, pirms 12 gadiem
A-BURTS 73 rakstīja: ja dotu tagad Bukartam un Meijam spelet, ka Laurim un Mikelim toreiz,tad pirmie nosauktie izaugtu tadi pasi ka pedejie, un rezultati butu identiski! ja Peka butu nacis 2010.gada,tad Lauris tiktu nosutits uz LM,tapat ka Bukarts!
Tas tak ir veca suņa murgs.
1 2 36 komentāri