Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Bet kāpēc jūs man nejautājat par Raiti Ivanānu?

Bet kāpēc jūs man nejautājat par Raiti Ivanānu?
Raitis Ivanāns, tāpat kā jebkurš pieklājīgs hokejists, varētu spēlēt Rīgas "Dinamo". Jautājums - ko komanda no viņa gaida?

Foto: AP/Scanpix

Rīgas „Dinamo” nākamās sezonas sastāva uzmetums lielā mērā atbildēs uz jautājumu, kāda ir kluba menedžera un viņam apkārt stāvošo padomdevēju loma un izpratne par hokeja tirgu un tur pastāvošo kārtību. Tieši šīs vasaras darbs noteiks šo cilvēku patieso kompetenci, jo tagad sastāvs ir jānokomplektē atbilstoši trenera spēles koncepcijai, kas vairs nav noslēpums.

Pieņemu, ka pirmie paraksti uz jaunajiem līgumiem jau ir nožuvuši un tik pat droši var teikt, ka viens otrs no izziņotajiem savu līgumu nemaz nav vēl parakstījis – bet, tas nekas, tā tikai formalitāte, kas jau novērota iepriekšējos gados... No pēdējo dienu dzirdētā, nevarēja nepamanīt Rīgas „Dinamo” administratora Jura Savicka aizrautīgo rindkopu par Raiti Ivanānu, kas sākās ar pretjautājumu kolēģim: - Bet kāpēc jūs man nejautājat par Raiti Ivanānu?
Citāts: „Redziet, vispirms būtu jānoformulē Ivanāna statuss. Daudzi viņu uztver tikai kā hokeja «policistu», bet tās spēles, kuras es esmu redzējis, teikšu: viņš ir spēlētājs. Padomes sēdē savu viedokli es jau izteicu, proti, tikai kā «policists» viņš mums nav vajadzīgs, bet, ja viņš var gan spēlēt, gan arī aizstāvēt komandas partnerus, tad es esmu par Ivanānu. Pie šīs tēmas mēs vēl atgriezīsimies.”
Ko var saprast no šīs rindkopas? Parādīju teikumus vienam no psihologiem, kas nestrādā pie „Dinamo”. Aina diezgan skaidra – mēs saprotam, ka komandas sastāva formēšanā lielākā loma un vārds pieder Savickim. Citiem teikšana maza. Varbūt menedžeris Normunds Sējējs paraksta kādus dokumentus un skraida pa interneta saitiem, meklējot variantus, ko nolikt uz galda valdei, padomei un vēl kādam, bet galavārds tomēr pieder kluba administrācijas vadītājam.
- Vai tu esi hokeja policists?
- Esmu.
- Vai tu vari arī spēlēt hokeju?
- Varu.
- Vai vari aizstāvēt komandas partnerus?
- Varu.
- Tad mēs tevi ņemam!

Nu, apmēram, tāds varētu būt Savicka dialogs ar Ivanānu, lai „Dinamo” patiešām pārliecinātos, vai viņi iegādājas īsto spēlētāju. Bet tagad uz mirkli aizmirsīsim, ka mēs pazīstam tādu spēlētāju kā Raitis Ivanāns. Tikai uz mirkli...
33 gadus vecs spēlētājs, NHL aizvadījis 282 spēles, guvis 12 vārtus un 6 piespēles, nopelnījis 569 soda minūtes. NHL debitējis pirms septiņiem gadiem. Pēdējos divos gados šajā līgā praktiski nav spēlējis – pirmajā gadījumā viņš sezonas atklāšanas mačā debitēja ar gūtu smadzeņu satricinājumu, kas radīja nopietnas sekas... Pēc tam viņš pēc pusotra gada pārtraukuma uzspēlēja vēl vienu maču, kurā viņa komanda zaudēja ar 0:9. Starp citu, šajā spēlē hokejistam ir pieklājīgs laiks laukumā – 11 minūtes un 5 sekundes. Labākā sezona kā uzbrucējam – 2007/08., kad 73 spēlēs guva sešus vārtus un divas piespēles. Pēc tam sekoja 76 spēļu sezona, kad tika gūti divi vārti (piespēļu nav), tad bija cita sezona ar 61 spēli un – bez vārtiem un piespēlēm. Šo gadu viņš aizvada fārmklubā Abotsfordā, kur 27 spēlēs guvis 2 vārtus un 3 piespēles. Ražena auguma, fiziski spēcīgs, tipisks hokeja policists, labi iejūtas komandas gaisotnē, kolektīvā, kas praktiski ir visu šāda tipa spēlētāju rakstura iezīme. Vai tas ir tieši tas, kas šobrīd visvairāk vajadzīgs Rīgas „Dinamo”? Atkārtošos vēlreiz – aizmirstam, ka viņš ir latvietis Ivanāns.

Ja viņš nav Ivanāns, tad gribētu redzēt Sējēja seju, kad viņš nopietni stāsta par savu jaunāko ieguvumu hokeja tirgū. Ja šis hokejists ir Ivanāns, tad, mums beidzot parādās štata vieta, kas saucas – latvietis... No mārketinga viedokļa – labs variants. Nu, uz pirmajām piecām, varbūt desmit spēlēm. Ko darīt pēc tam? Skaidrs, ka Raitis nav ne tizls, ne nespējīgs – skaidrs, ka viņš ir spēlētājs (citējot Savicki), jo pasaules labākajā hokeja līgā arī hokeja policistiem ir jāmāk darīt uz ledus hokeja lietas, tikai ar mazu un būtisku atkāpi: NHL apritē Ivanānu integrēja ar skaidru domu un vietu. Tur nevienam neradās jautājums par viņa uzbrucēja iemaņām, kas akūti tiek gaidītas. Viņam bija jānospēlē savas trīs vai četras minūtes ceturtajā maiņā, vajadzības gadījumā – arī jāizkaujas ar pretinieku komandas tāda paša tipa spēlētāju. NHL klubos, kuros viņš ir bijis, visos gadījumos viņam ir tikusi iedalīta loma. Ko viņam iedalīs „Dinamo”, ja viņš te ar Svētā Jura (St.Juris) gādību nonāks?
No Raita pozīcijām raugoties, šim piedāvājumam ir divas puses: emocionālā un finansiālā. Skaidrs, ka viņam patiktu spēlēt Rīgā, kā jebkuram normālam latvietim. Tāpat viņš nav ticis lutināts ar latviešu hokeja līdzjutēju klātienes urravām, ko uz arēnas ledus noteikti izbaudītu. Finansiāli – arī piedāvājumam droši vien būs NHL līguma svars. Ja šobrīd Raitis pelna 600 000 dolārus gadā, kas pēc nodokļu nomaksas ir ap 350 000, tad šī summa vai tuvu tai, Rīgas komandai ir mierīgi paceļama. Kamēr viņa ģimenē bērns vēl nav skolas vecumā, arī šāds sezonas komandējums pie vīra radiem nebūtu nekas ārkārtējs. Jēdzīgi – un vēl naudu maksā.

Ko dabū Rīgas „Dinamo”? Uzbrucēju, kas var aizstāvēt komandas biedrus. Cik reižu tie ir sezonas laikā jāaizstāv? Vismaz divās spēlēs ar Vitjaz, kas konkrēti Ivanānam un viņa pretspēlētājam beigsies ar noraidījumu līdz mača beigām. Tad būs vēl pāris provokācijas un saķeršanās – ne vairāk... Naivi ir iztēloties, ka šobrīd visi KHL klubi kaļ plānus, kā saviem sastāviem piesaistīt policistus, kas sāks aizstāvēt savus kolēģus. Rīga, visticamāk, kā katru gadu, spēlēs divīzijā, kur pretinieki piedāvās ātru, fizisku un mērķtiecīgu hokeju. Tās būs labi nokomplektētas brigādes ar labiem uzbrucējiem – kā allaž. Kā šādā salikumā izskatīsies Raitis Ivanāns? Labi un, piedodiet... nekā. Par snaiperi viņu nesauksim – viņš pats to nedarītu. Vairākumā turēt vārtu priekšā? Variants, bet – vairākums vispirms ir jāizcīna... Viņš nekādi neierakstās pēc spēles stila pirmajās divās maiņās. Otrajās divās – jau ar piepūli, tuvāk. Nevajag aizmirst, ka Ivanānam vajadzēs arī pielāgoties lielajiem laukumiem. Agresīvi viņš var nospēlēt, ātri – visai nosacīti... Pie apmalēm – nebūs problēmu. Aizsardzībā – spētu... Raug, ar piepūli jau sākam saskatīt ietvaru ceturtajai, nu, labi – trešajai maiņai. Tomēr, arī tad, saliekot visu kopā, paliek viena lieta, ko pats hokejists vairs nespēj ietekmēt. Un tā ir – veselība...

Klubs, kas viņu izvēlas, labi zina, kādas Ivanānam bija veselības problēmas. Smadzeņu satricinājums un tā sekas ir kā lācis ziemas miegā – ar vienu sitienu vai kritienu to var atsvaidzināt, neatgriezeniski pazaudējot sezonu. NHL ārsti viņam ir ļāvuši spēlēt profesionālo hokeju – pieņemsim, ka no šāda viedokļa viss ir kārtībā. Tomēr, pirmais kautiņš, vai – komandas biedra aizstāvēšana – var beigties pie neiropataloga. Domājiet, apdrošinātāji būs entuziasma pārņemti? Ja, nu, mēs atkal aizmirstam, ka tas ir Ivanāns – vai Rīgai šādu spēlētāju vajag? Tālāk par mārketinga interesēm netieku... Katru vakaru viņš nekausies – skaidrs. Tāpat kā katru vakaru nemetīs ripas vārtos, ko, starp citu, viņš arī nav darījis savā karjerā. Kāds būs sausais atlikums no šīs sadarbības? Mārketings vai... mērkaķings? Ja vajag piķi – Raiča, nedomā, ņem to, ko tev liek uz galda. Ja interesē veselība – ieteiktu nopauzēt, jo KHL tomēr nav bērnudārzs, pieauguši veči... Ja Rīgai vajag spēlētāju, kas palīdz komandai – tā nebūs nedz atbilde, nedz jautājums. Tātad – paliek tomēr...latvietis. Ja tā padomā – ja reiz pats Savickis strādā pie krievu naudas kā tā sauktais latvietis, kāpēc viņš negribētu redzēt savā administrētajā klubā tādu pašu raksturlomu tēlotāju (-s), tikai uz slidām? Vienīgi, hokejā tomēr vēl paliek tāda smalka nianse kā uzvaras. Ja tās nebūs, tad kuru vietu plikais karalis piesegs ar Ivanānu?
Raitis ir komandas spēlētājs, viņš potenciāli varētu būt viens no tās emocionālajiem līderiem – nu, vismaz ģērbtuvē noteikti. Vien tāda maza problēma – kādai komandai Ivanāns tiek piedāvāts? Ko viņš aizstāvēs? Ar ko kopā spēlēs? No tā gala vajadzētu sākt... Mums jau nav jābaida bērni pirms gulētiešanas, bet gan jāspēlē hokejs. Tātad, biedri Savicki, noformulējiet Ivanānu statusu, kā pats aicinājāt... Noformulējiet.

1 2 70 komentāri

  +8 [+] [-]

, 2012-04-03 09:32, pirms 13 gadiem
No mārketinga - obligāts spēlētājs
No spēles viedokļa - noderīgs spēlētājs
No līdera viedokļa - vajadzīgs spēlētājs
No uzbrucēja viedokļa - ne īpaši rezultatīvs spēlētājs
utml..
manā izpratnē vairāk plusu kā mīnusu

 +33 [+] [-]

, 2012-04-03 09:40, pirms 13 gadiem
Nu nav jabūt policistam, lai sezonā iemestu 1-2 ripas un spēlētu RD. Tādi jau tagad ir un Raitis kopskatu nebojās

 +21 [+] [-]

, 2012-04-03 09:41, pirms 13 gadiem
Ja vajadzētu spēlēt, gan jau labi spēlētu. Ar gaļu ripu dabūtu vārtos. Es jau nu noteikti gribētu viņu redzēt.

Kā nekā, leģenda kuru reti ir izdevies redzēt dzīvē

  +8 [+] [-]

, 2012-04-03 09:41, pirms 13 gadiem
Kamēr viņš nebūs spēlējis Dinamo tikmēr visi viņu gribēs redzēt tur spēlējam.UN nedod Dievs viņš tiks kādā citā KHL komandā un labi sevi pierādīs Ja Raitis komandā vairāk skatītāji pie TV un arēnā tas ir skaidrs UN kāpēc man šīs sezonas sākumā bija jāskatās uz pāris leģionāriem tādiem nekādiem kuri vēlāk pazuda,tāpēc ka domāja ka būs labi,bet pamēģināja un nekā.Tad kāpēc tagad spriest kā būs ja nav izmēģināts viņš?

 +10 [+] [-]

, 2012-04-03 09:50, pirms 13 gadiem
Ja jau mēs šajā sezonā "piecietām" latvieti-Cipuli kā melnā darba darītāju (un Pekka viņu slavēja), bet ne-metēju, tad latvietis-Raitis būtu jāņem vismaz kā savadāka melnā darba darītājs. Nebrīnītos, ja viņš gaidāmajā sezonā būtu rezultatīvāks, kā šīs sezonas Cipulis... Nu, jā, cena, protams, atšķirsies.

 +16 [+] [-]

, 2012-04-03 09:50, pirms 13 gadiem
Dinamo krekls ar Ivanāns uz muguras? Labprāt tādu iegādātos !

 +11 [+] [-]

, 2012-04-03 09:52, pirms 13 gadiem
Raitim ir jābūt komandā, ja pastāv tāda iespēja....
Ja Ozo vairs nav komandā, tad mums jebkurā gadījumā vajag kādu, kurš nebaidīsies noskaidrot taisnību ar jebkuru no spēlētājiem... Citi no RD to nevar izdarīt regulāri, to jau sezona parādija...
Rezultivitāte? Tur pat varētu Cipuļa pagājušas sezonas golu grafiku pārsist .
Es nevaru iedomāties, kapēc neņemt tādu spēlētāju.... esmu pārlieciāts, ka dažu bezkaunīgāku, agresivāku spēletaju spēles maniere stipri vai vismaz daļēji tiktu pārskatīta attiecībā pret RD ''vājākajiem'' spēlētājiem.....

 +14 [+] [-]

, 2012-04-03 09:53, pirms 13 gadiem
Puče brauc auzās nu nebūs Ivanānam nākamsezon NHL līgums par 600$ viņam būs AHL līgums par 60-70$ un tad Rīgas piedāvājums par 100-120$ jau kļūst interesants. + neaizmirsīsim lai kā dinamieši centās mums šogad pietrūka masīva uzbrucēja kurš varētu pretinieku kārtīgi ielīmēt bortā. Neizprotu Pučes skepsi kāpēc mums nederētu 100tk $ vērts 4. maiņas uzbrucējs kurš var ielīmēt bortā visadus pretinieku gailēnus ala Komarovs vai kas papļāpā ar Artjuhinu kad vajag

  +9 [+] [-]

, 2012-04-03 10:01, pirms 13 gadiem
Un kāda starpības kas tur spēlē tāpat katru gadu vienāds iznākums... UN tāpēc normāli latvieši grib redzēt Raiti..

 +17 [+] [-]

, 2012-04-03 10:03, pirms 13 gadiem
Tīri teorētiski Armandam ir taisnība.
Tomēr dzīvē viss ne vienmēr ir tā kā teorijā.

Redzot, ka RD mierīgi var spēlēt leģionāri, kas nemet vai met ļoti reti, kāpēc gan nevarētu spēlēt arī tāds pat latvietis, kurš vajadzības gadījumā var nospēlēt arī agresīvi?
Jā, protams, tas ir tautības faktors, bet liela daļa no RD spēlētājiem jau tikai tāpēc ir šajā klubā. Būsim reāli, citos KHL klubos šie latvieši nespēlētu.

Nākošsezon NHL Raitim diez vai spīd, karjeru noslēgt viņš diez vai gribēs, tāpēc parādīšanās Eiropā varētu būt diezgan reāla. Un tad labāk, lai tas ir RD, nekā, piemēram, tas pats Vitjaz.

  +3 [+] [-]

, 2012-04-03 10:06, pirms 13 gadiem
zzk rakstīja: Tīri teorētiski Armandam ir taisnība.
Tomēr dzīvē viss ne vienmēr ir tā kā teorijā.

Redzot, ka RD mierīgi var spēlēt leģionāri, kas nemet vai met ļoti reti, kāpēc gan nevarētu spēlēt arī tāds pat latvietis, kurš vajadzības gadījumā var nospēlēt arī agresīvi?
Jā, protams, tas ir tautības faktors, bet liela daļa no RD spēlētājiem jau tikai tāpēc ir šajā klubā. Būsim reāli, citos KHL klubos šie latvieši nespēlētu.

Nākošsezon NHL Raitim diez vai spīd, karjeru noslēgt viņš diez vai gribēs, tāpēc parādīšanās Eiropā varētu būt diezgan reāla. Un tad labāk, lai tas ir RD, nekā, piemēram, tas pats Vitjaz.
atklāti sakot, nespēju iedomāties Raiti iekš Vitjaz. Viņam tomēr ir sava nostāja un viedoklis.. Nu nav un nebūs viņš Vitjaz marionete

  +2 [+] [-]

, 2012-04-03 10:08, pirms 13 gadiem
.............. rakstīja: atklāti sakot, nespēju iedomāties Raiti iekš Vitjaz. Viņam tomēr ir sava nostāja un viedoklis.. Nu nav un nebūs viņš Vitjaz marionete
Ēst visiem gribas un ģimene ir jāuztur. Tas ir darbs. Piedāvāt viņi noteikti var vairāk nekā AHL klubi.

     [+] [-]

, 2012-04-03 10:10, pirms 13 gadiem
282 spēles NHL kaut ko tomēr parāda, lai vai kāda loma viņam tur ir bijusi.. pēdējās sezonas gan protams nav iepriecinošas, bet tam ir iemesls.. Labprāt redzētu viņu RD sastāvā, BET ir vairāki būtiski BET:
1) vai mums ir vajadzīgs 3-4 maiņas spēlētājs par 300k dolāriem?
2) vai lietderīgāk skatoties nākotnē tomēr 3-4 maiņā nebūtu iespēlēt jaunos čaļus?

  +6 [+] [-]

, 2012-04-03 10:11, pirms 13 gadiem
Magnats rakstīja: Ja jau mēs šajā sezonā "piecietām" latvieti-Cipuli kā melnā darba darītāju (un Pekka viņu slavēja), bet ne-metēju, tad latvietis-Raitis būtu jāņem vismaz kā savadāka melnā darba darītājs. Nebrīnītos, ja viņš gaidāmajā sezonā būtu rezultatīvāks, kā šīs sezonas Cipulis... Nu, jā, cena, protams, atšķirsies.
Tieši šādi spēlētāji mums ir vajadzīgi jo jaunie (Upītis, Indrašis) nav 4 maiņas spēlētāji, tas tomēr ir jāmāk un ir jābūt attiecīgiem parametriem lai varētu skriet un sist, mūsu jaunie vairāk tendēti uz tehnisku spēli, bet maiņa Podziņš - Ivanāns - Ankipāns būtu katras komandas murgs

  +6 [+] [-]

, 2012-04-03 10:11, pirms 13 gadiem
zzk rakstīja: Ēst visiem gribas un ģimene ir jāuztur. Tas ir darbs. Piedāvāt viņi noteikti var vairāk nekā AHL klubi.
Šaubos, ka Raitis spēlē no algas līdz algai....
Iespējams jau būtu viss, bet Ivanāns diezvai būtu ar mieru iet par bandītu uz laukuma... j

  +7 [+] [-]

, 2012-04-03 10:27, pirms 13 gadiem
Es domāju sekojoši...var jau pieiet lietai kā Armands, racionāli (aizmirstot, kāda ir Raita tautība). Bet...ir viens fakts, kas tāda veida racionalitāti apgāž. Un tas ir - Rīgas Dinamo nekad necīnīsies par galveno KHL trofeju. Iemesls vienkāršs,- nauda. Kamēr par komandas sposnoru nekļūs no sērijas Valsts Meži, Latvenergo vai kāds cits monopolists (nemaz to negribu) + krievi "kapeļņicu" nenoņem, tikmēr nekā. Līdz ar to - kas paliek? Dižas uzvaras nespīd, jo tām kā minimums vajag 3 sakarīgas maiņas. Bet kas tad atliek? Opijs tautai! Un te nu Raitis būtu īsti vietā. Skatītāju piesaistītu 100%. Redz kā Vitjaza tafus arī tauta mīl, bet cik tad viņi kopā ir ripas iemetuši? 4i tafgaji kopā pa sezonu iemetuši labi ja 10 ripas!!! Ja precīzāk, tad liekas, ka bija pat mazāk - 6-7. Tā kā, ja vien Raitis ir gatavs riskēt, dodiet šurp!

  -2 [+] [-]

, 2012-04-03 10:30, pirms 13 gadiem
hej tauta - Nolans arī grib redzēt Raiti. Varbūt paskatamies, kas Nolanam no tā visa sanāks un tad spriedelējam par Raita sezonu RD. Pašreiz izskatās tāda pat spriešana kā pirms Jaunā gada par sūdīgo RD importu un potenciālajiem HK Rīga talantiem, ko ņemt brāķa importa vietā. Kad šie paši jaunie talanti pakāsa Kiras čempī sēriju pensionāriem no Monarch - tad komentāros visi speciālisti sēdēja klusu. Piekrītu Aramndam - nevajag mums hokejistu Raiti nākošā gada RD modelī, par Jurčiku Savicki - nav komentāru...

  +8 [+] [-]

, 2012-04-03 10:38, pirms 13 gadiem
Raitis ir Dinamo mārketinga saldais ēdiens. Jau tagad redzu kā viņš ar saplēstu kreklu, nomestiem cimdiem un skarbu seju smukā reklāmā aicina līdzjutējus uz Arēnu, vai aicina šos ēst Dinamo pelmeņus. Uj kā tas strādās.

 +10 [+] [-]

, 2012-04-03 10:41, pirms 13 gadiem
Cipulis,Lucenius oky var ari pieskaitit Melinu,Shindelu un Niemanenu!!!! ludzu !!! chalji kas vinji bija lielie vilceji? Ja nevareja iemest tad vismaz ar pieredzi lauzt speli un tas gaitu? Nope nevareja un ari nebija motivacijas ....cipa ok plesa pakalju pushu ,bet nu cilveki jau beigas nogura no neviksmes!!! 41# bus ari chalis gerbtuves un jauniem bus ko smelties no pieredzes ..... Domajams ka meitariba paliek meistariba!!

  +7 [+] [-]

, 2012-04-03 10:43, pirms 13 gadiem
1. No marketinga viedokļa tad Dinamo noteikti ir pluss.
2. Vai Ivanāns iekļaujas Pekas piekoptajā spēles stilā vienozīmīgī JĀ
3. Aicinātu neskatīties uz Pučes aprakstu par algām, kā jau teicu iepriekš reālā Ivanāna alga ir 60-70 nu max 80tk $
4. Puče satraucās par Ivanāna veselību, bet vai nav tā, ka KHL spēlējot kur kautiņi varētu gadīties 1-2 reizes sezonā Ivanāna karjera varētu turpināties ilgāk, nekā kaujoties katrā otrā spēlē AHL?
5. Vienīgais pamatotais arguments varētu būt jautājums, kā Raiča jutīsies lielajā Eiropas laukumā
P.S.
Par Raiču zinoši cilvēki mēļoja jau pirms 2 nedeļām, vienošanās par līguma tekstu esot panākta, tāpēc arī Juris tik brīvi par to esot izmuldējies. Intriga varētu būt par to, vai RD izdosies vienoties ar citu AHL spēlējošu mūsu izlases spēlētāju...

  +2 [+] [-]

, 2012-04-03 10:50, pirms 13 gadiem
Zemekis rakstīja: hej tauta - Nolans arī grib redzēt Raiti. Varbūt paskatamies, kas Nolanam no tā visa sanāks un tad spriedelējam par Raita sezonu RD. Pašreiz izskatās tāda pat spriešana kā pirms Jaunā gada par sūdīgo RD importu un potenciālajiem HK Rīga talantiem, ko ņemt brāķa importa vietā. Kad šie paši jaunie talanti pakāsa Kiras čempī sēriju pensionāriem no Monarch - tad komentāros visi speciālisti sēdēja klusu. Piekrītu Aramndam - nevajag mums hokejistu Raiti nākošā gada RD modelī, par Jurčiku Savicki - nav komentāru...
Tas ir atkarīgs, ko katrs sagaida no Ivanāna un arī RD...
es RD spēles skatos tikai dēļ letiņu zvaigznēm un zvaigznītēm, ne uz 3. šķiras importu...
šogad būs promgā'jēji no vietējā ražojuma, vajadzēs kādu vietā.. Nejau Hk Rīga spēletajus tur likt, varu tāpat MHL paskatīties...
Visas komandas cenšas piesaistīt kādu, kas vilks skatītājus uz spēlēm... Jā, nav Raitis OZo līmenis, bet ko tad liks vietā?
ko tad tagat? protams, ne jau ap viņu komandu būvēt...

  +5 [+] [-]

, 2012-04-03 10:54, pirms 13 gadiem
Saprotu, ka viss no Savicka mutes skanošais ir daudziem kā ar mēslu piegaršu, ko tagat? Noriesim Ivanānu, jo par viņu Savickis runā?
Par Nolanu tā necepas, tik tā, starp citu ieminējās un miers, ka šis gribot arī viņu redzēt izlasē.....
Visi jau sen zin, kas ir Ivanāns, kāds ir viņa darbs un cik liels snaiperis viņš ir....

  +3 [+] [-]

, 2012-04-03 10:55, pirms 13 gadiem
piekrītu, daudz ko izšķirs tas, ko Raitis parādīs izlasē. Ja būs lietderīgs, noskaņojums arī uz spēlēšanu Dinamo sastāvā mainīsies.

  +1 [+] [-]

, 2012-04-03 10:57, pirms 13 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: Šaubos, ka Raitis spēlē no algas līdz algai....
Iespējams jau būtu viss, bet Ivanāns diezvai būtu ar mieru iet par bandītu uz laukuma... j
Tagad droši vien nē, bet nevajag aizmirst, ka hokejista karjera beidzas jau ap 40 gadiem.

OK, tā visa ir teoretizēšana, bet, jebkurā gadījumā, es labāk gribētu viņu redzēt RD nekā AHL vai citur. Tomēr savējais, lai arī cik maz vārtos mestu.

  +3 [+] [-]

, 2012-04-03 11:00, pirms 13 gadiem
par 600 tk $ nevar pat runāt. ja plāno un ņem kā 3 -4 maiņas spēlētāju, tad arī algu dod kā 3 - 4 maiņas spēlētājiem.
protams R.Ivanāns būtu interesanti Rīgā un iespējams arī noderīgi. tikai abām pusēm reāli jāizvērtē cik liels ir vilšanās risks, lai to nevajadzētu piedzīvot.

  +3 [+] [-]

, 2012-04-03 11:00, pirms 13 gadiem
smailiite rakstīja: 282 spēles NHL kaut ko tomēr parāda, lai vai kāda loma viņam tur ir bijusi.. pēdējās sezonas gan protams nav iepriecinošas, bet tam ir iemesls.. Labprāt redzētu viņu RD sastāvā, BET ir vairāki būtiski BET:
1) vai mums ir vajadzīgs 3-4 maiņas spēlētājs par 300k dolāriem?
2) vai lietderīgāk skatoties nākotnē tomēr 3-4 maiņā nebūtu iespēlēt jaunos čaļus?
1) 300k ir Pučes izdomāts skaitlis.
2) Cik lietderīgi ir iespēlēt 3. maiņā Cipuli? + arī šajā sezonā 3./4/ nesastāvēja tikai no jaunajiem, turklāt tas būtu ļoti riskanti 2 maiņas sastādīt tikai no zaļajiem gurķīšiem.

  +1 [+] [-]

, 2012-04-03 11:03, pirms 13 gadiem
Raitis būtu DR noderīgs tikai un vienīgi mārketinga nolūkā - arī to momentu Puče pieminēja. No pārējiem visiem viedokļiem skatoties - vieni vienīgi mīnusi...

starp raksta autoru un viņa oponentiem ir viena būtiska atšķirība - Armands redz nākotnes DR konkurētspējīgu, ātru, rezultatīvu, visu kas piedien normalai hokeja komandai..........tiem kuri īsti nesaprata raksta jēgu vairāk patīk cirks, izklaide [nevis hokejs kā tāds] un ...orgasms no tā vien ka redzēs Raiti Ivanānu...

rakstam 100% piekrītu - ļoti izsmeļoši un precīzi !!!

  +5 [+] [-]

, 2012-04-03 11:09, pirms 13 gadiem
smailiite rakstīja: 282 spēles NHL kaut ko tomēr parāda, lai vai kāda loma viņam tur ir bijusi.. pēdējās sezonas gan protams nav iepriecinošas, bet tam ir iemesls.. Labprāt redzētu viņu RD sastāvā, BET ir vairāki būtiski BET:
1) vai mums ir vajadzīgs 3-4 maiņas spēlētājs par 300k dolāriem?
2) vai lietderīgāk skatoties nākotnē tomēr 3-4 maiņā nebūtu iespēlēt jaunos čaļus?
Mums jau te vienu gadu ravās "snaiperis" Petrovickis par 4 maiņu, te vēl vesalu kaudzi ar kandidātiem var nosaukt, Sindeļi un citi zvēri, tad ar ko Ivanāns sliktāks ir? Kamēr viņam neviens nav devis iespēju sevi apliecināt RD sastāvā, šitā diskutēšana ir lieka!

     [+] [-]

, 2012-04-03 11:13, pirms 13 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: Visas komandas cenšas piesaistīt kādu, kas vilks skatītājus uz spēlēm... Jā, nav Raitis OZo līmenis, bet ko tad liks vietā?
skatītajus nevajag vilkt....viņi paši nāks, ja.....komanda spēlēs hokeju...un Raitis nebūs tas ar kura palīdzību tiks pārsisti arēnas RIGA apmeklētības rekordi....

  +2 [+] [-]

, 2012-04-03 11:18, pirms 13 gadiem
tapirs19 rakstīja: Raitis būtu DR noderīgs tikai un vienīgi mārketinga nolūkā - arī to momentu Puče pieminēja. No pārējiem visiem viedokļiem skatoties - vieni vienīgi mīnusi...

starp raksta autoru un viņa oponentiem ir viena būtiska atšķirība - Armands redz nākotnes DR konkurētspējīgu, ātru, rezultatīvu, visu kas piedien normalai hokeja komandai..........tiem kuri īsti nesaprata raksta jēgu vairāk patīk cirks, izklaide [nevis hokejs kā tāds] un ...orgasms no tā vien ka redzēs Raiti Ivanānu...

rakstam 100% piekrītu - ļoti izsmeļoši un precīzi !!!
marketings, tas ir kautkas grēcigs, ka dēļ tā nedrīkst ņemt spēlētāju?
es, piemēram, nerunāju par Ivanānu kā snaiperi, bet kā par spēka demosntrētāju un aizstāvi... Ozo būs prom, paliek neatbildēts jautājums kurš būs vietā(arī mārketinga jautājumā)...
hokejs arī Eiropā paliek fiziski atlētiskāks un ar lielāku kontaktu, vairs ar klasiku neiztikt... var neņemt nevienu vietā, var palikt kā bija un noskatīties, kā tiek atdots morālais pārsvars p[ret nekaunīgiem, agresīviem un skarbiem hokejistiem....

  +1 [+] [-]

, 2012-04-03 11:19, pirms 13 gadiem
tapirs19 rakstīja: Armands redz nākotnes DR konkurētspējīgu, ātru, rezultatīvu, visu kas piedien normalai hokeja komandai..........
Iespējams, tomēr ar esošajiem vietējo spēlētāju resursiem RD tāds nebūs. Nav mums vairumā tādu hokejistu. Lai RD tāds kļūtu, ir jānopērk daudz un labi leģionāri, bet to šī kluba saimnieki nedarīs.

     [+] [-]

, 2012-04-03 11:23, pirms 13 gadiem
Varu gandrīz vai saderēt, ka katru vakaru pirms krišanas snaudas pēļos Svētais Juris noskaita lūgšanu: Kaut tam Pūcītim (Pučem) uz galvas ķieģelis uzveltos!

     [+] [-]

, 2012-04-03 11:25, pirms 13 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: marketings, tas ir kautkas grēcigs, ka dēļ tā nedrīkst ņemt spēlētāju?
es, piemēram, nerunāju par Ivanānu kā snaiperi, bet kā par spēka demosntrētāju un aizstāvi... Ozo būs prom, paliek neatbildēts jautājums kurš būs vietā(arī mārketinga jautājumā)...
hokejs arī Eiropā paliek fiziski atlētiskāks un ar lielāku kontaktu, vairs ar klasiku neiztikt... var neņemt nevienu vietā, var palikt kā bija un noskatīties, kā tiek atdots morālais pārsvars p[ret nekaunīgiem, agresīviem un skarbiem hokejistiem....
esmu kategoriski pret pašu principu, kad mārketings iet pa priekšu pašam spēles saturam....Raitis var būt kā piedeva komandai, nevis kā fundamentāls elements...

  +3 [+] [-]

, 2012-04-03 11:27, pirms 13 gadiem
tapirs19 rakstīja: Raitis būtu DR noderīgs tikai un vienīgi mārketinga nolūkā - arī to momentu Puče pieminēja. No pārējiem visiem viedokļiem skatoties - vieni vienīgi mīnusi...

starp raksta autoru un viņa oponentiem ir viena būtiska atšķirība - Armands redz nākotnes DR konkurētspējīgu, ātru, rezultatīvu, visu kas piedien normalai hokeja komandai..........tiem kuri īsti nesaprata raksta jēgu vairāk patīk cirks, izklaide [nevis hokejs kā tāds] un ...orgasms no tā vien ka redzēs Raiti Ivanānu...

rakstam 100% piekrītu - ļoti izsmeļoši un precīzi !!!
Daudz vairāk plusu ir turot komandā Cipuli un fiziski vājus un vārtus gūt nespējīgus ārzemniekus?

Un nejau RD ir pirmā komanda KHL, kas meklē iespēju papildināt savas rindas ar šāda amplua spēlētāju. Nepietiek ar to, ka komandā visi ir ātri un tehniski.

Starp citu, tev pašam laikam orgasms no Pučes rakstiem, ja reiz piekrīti par visiem 100 procentiem.

     [+] [-]

, 2012-04-03 11:30, pirms 13 gadiem
zzk rakstīja: Iespējams, tomēr ar esošajiem vietējo spēlētāju resursiem RD tāds nebūs. Nav mums vairumā tādu hokejistu. Lai RD tāds kļūtu, ir jānopērk daudz un labi leģionāri, bet to šī kluba saimnieki nedarīs.
vienalga - komandas veidošanas domu virzienu nedrīkst izkropļot - tam jābūt secīgam. Ja mēs nevaram izveidot komandu, tas drīzāk nozīmē, ka negribam...es jau teicu ka Ivanāns neglābs Dinamo ...tas būs tikai prece smukā iepakojumā ...un arī tad uz neilgu laiku...
1 2 70 komentāri