Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2510, Did:0, useCase: 3
Autors: Agris Suveizda

Biļaļetdinovs: "Izlasē bija visi labākie - Mozjakins olimpiādē netiktu līdz vārtiem"

Biļaļetdinovs: "Izlasē bija visi labākie - Mozjakins olimpiādē netiktu līdz vārtiem"
Zinetula Biļaļetdinovs
Foto: ITAR-TASS/Scanpix

Krievijas hokeja izlases galvenais treneris Zinetula Biļaļetdinovs pēc zaudējuma olimpisko spēļu ceturtdaļfinālā (1:3 pret Somiju) uzņēmās visu vainu un atbildību par piedzīvoto fiasko. Vaicāts par sastāva komplektāciju, Biļaļetdinovs nezaudēja pārliecību - valstsvienībā bija savākti visi labākie spēlētāji.

"Negaidītas kļūdas…Somija spēlēja labi. Ļoti precīzi darbojās bez ripas, ievērojami apgrūtinot mūsu uzbrukumus," zaudējumu Somijai skaidroja Krievijas izlases galvenais treneris Zinetula Biļaļetdinovs. "Mani visu laiku lamā par spēli aizsardzībā - ka Biļaļetdinovs spēlē no aizsardzības. To saka cilvēki, kuri nesaprot, kas ir aizsardzība un kas ir uzbrukums. Atkārtošos, ka komandai ir jāspēlē gan tur, gan tur – kā to dara somi."

"Tas nav jautājums man. Man ir vēlme, taču ne es to izlemju. Izlems vadība," Biļaļetdinovs atbildēja uz jautājumu, vai paliks galvenā trenera amatā. "Pie visa vainīgs esmu es. Ja neizpildīju uzdevumu, tātad tā ir mana vaina. Un pie tā arī paliksim – pagaidām neesmu gatavs turnīru analizēt konkrētāk. Vai sastāva komplektācijā tika pieļautas kļūdas? Citus spēlētājus neredzēju. Visi spēlētāji, kuri bija olimpiskajās spēlēs Sočos, ir labākie krievu spēlētāji. Ja ņemam pa pozīcijām, kas mums ir – vārtsargi, aizsargi, uzbrucēji. Nosauciet, kuru es nepaņēmu! Sergeju Mozjakinu? Viņš šeit neaizslidotu līdz vārtiem."

"Viņš vēlas palikt. Pagaidām ar viņu par to vēl neesam runājuši. Pēc spēles bija pavisam citas sarunas. Atbrauksim uz Maskavu un lemsim. Ļausim viņam attapties un sāksim gatavoties pasaules čempionātam, kas notiks jau pēc diviem mēnešiem," iespējamo sadarbības turpināšanu ar Biļaļetdinovu komentēja federācijas galva Vladislavs Tretjaks. "Vai ir iespējams, ka izlasi vadīs ārzemnieks? Kategoriski nē. Krievijas izlasei ir jābūt krievu trenerim."

Savas domas par Biļaļetdinova palikšanu amatā izteica arī federācijas izpilddirektors Valērijs Fesjuks: "Un kādam lēmumam vajadzētu tikt pieņemtam? Galvenā trenera sakarā ir jābūt noteiktam lēmumam – viņš strādā. Viņš paveica milzīgu darbu. Jā, tika piedzīvota neveiksme – tātad kaut kur tika pieļautas ļoti lielas kļūdas. Tas viss vēlreiz ir jāizanalizē. Ja Biļaļetdinovs turpinās kā izlases galvenais treneris, tad tālāk gatavosimies pasaules čempionātam." Uz atkārtotu jautājumu, vai Biļaļetdinovs saglabās amatu, Fesjuks vēlreiz atbildēja ar pretjautājumu: "Un kurš viņu atlaidīs?"

"Federācija izdarīja visu nepieciešamo, lai izlase veiksmīgi startētu olimpiskajās spēlēs," Fesjuks turpināja. "Atbrīvotie treneri, treneru štābs. Iespēja braukt, skatīties un apmeklēt spēles, izvēlēties visus labākos, aģenti. Treneru štābs centās un izvēlējās pašus labākos spēlētājus. Tagad ir grūti kaut ko analizēt un pateikt, kur slēpjas zaudējuma galvenais iemesls. Ar federācijas prezidentu Tretjaku apmainījāmies domām, un, manuprāt, komanda nospēlēja zem sava spēju līmeņa. Federācijas vārdā vēlos atvainoties visas daudzmiljonu auditorijas priekšā."

"Uzdevums ir, lai KHL spēlētu pēc iespējas vairāk krievu," teica Tretjaks. "Leģionāru ierobežojums? Tagad mums ir pieci, bet sanāca, ka spēlē pa astoņiem deviņiem. Ja būtu pieci spēlētāji, tas būtu vairāk vai mazāk normāli. Federācija iestājas par trīs leģionāru limitu. Un, ja spēlēs komanda no Somijas, tajā ir jāspēlē pieciem krieviem. Kāpēc mums ir pieci, bet tur ne? Mums ir jādod iespēja spēlēt savai jaunatnei. Pa 200 jauno hokejistu aizbrauc uz Baltkrieviju, ASV, Kanādu, jo nav citas izejas. Ir vieglāk paņemt pieredzējušu somu nekā jauno."

Izmantotie resursi:
Р-Спорт. Все главные новости спорта
Чемпионат.com: новости спорта - Чемпионат.com


, 2014-02-20 11:38, pirms 11 gadiem
Pēdējā rindkopa laba.
, 2014-02-20 11:38, pirms 11 gadiem
Paņems Znaroku - tas atradīs nepieciešamos vārdus motivācijai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-20 11:42, pirms 11 gadiem
Zinetuļa, par Mozjakinu gan tu kļūdies un tā pamatīgi! Lielie "stāri" neparādija neko kamēr Mozjakins tur savās rokās MG
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-20 11:43, pirms 11 gadiem
Vispār jau Bilam ir taisnība, jo viņš tiešām izlasē bija paņēmis visus krievu Top spēlētājus.
Tagad tikai nevajag spekulācijas,ka KHL spēlētāji būtu bijuši labāki.
, 2014-02-20 11:43, pirms 11 gadiem
bettt: rakstīja: Paņems Znaroku - tas atradīs nepieciešamos vārdus motivācijai.
Tas tiesa. Atklāti sakot ir neliels prieks, ka komanda izgāzās. Komandai kliboja - aizsardzība un uzbrukums, nebija saliedētības. Piemērs par Ovi - paskatieties NHL statistiku - iemet, piespēlē bet lietderības koeficients ir vēl sliktāks par Girgensonu, apm., -20. Uzbrucējiem ir jāstrādā arī aizsardzībā. Kāpēc vārtos stāvēja Varlamovs nevis Bobrovskis? Komanda negāja uz pretinieku vārtiem ar sportisku niknumu, aizsardzība ar nebija neko spoža. Kļūdas daudz - tas noved pie tā, ka finālā nebūs Rus vs Can.
, 2014-02-20 11:43, pirms 11 gadiem
nepietiek ar to, ka savāc visus labākos.... tas jau ir pierādījies vairākkārtīgi, it sevišķi tas attiecas uz krievijas izlasi. sirds dziļumos kaut kur ir žēl to krieveļu, bet tā tam bija jānotiek.... Oļegs zinātu, kuriem būtu jāspēlē un kā!!!
, 2014-02-20 11:44, pirms 11 gadiem
Skarbi, skarbi vārdi no Bila mutes par KHL rezultatīvo spēlētāju. Skarbi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-20 11:44, pirms 11 gadiem
Brīnums ka jau nav aizvests uz taigu!
, 2014-02-20 11:45, pirms 11 gadiem
nicks rakstīja: Pēdējā rindkopa laba.
par pēdējo rindkopu brīnums, ka vēl nav uzcepts atsevišķs raksts!
krievu presē jau iet vaļā par šiem Tretjaka izteikumiem saistībā ar KHL.
tur vēl lielākas pērles bija no viņa mutes:
1. Šveicē tik 2 ļeģionāri 2. Kanādā 2 leģionāri un vārtsargi nedrīkst būt
viņš junioru līgas pielīdzina KHL!

katrā ziņā būs interesanti pavērot, ko tālāk mals un kāds KHL būs nākošgad!
ФХР выступает за ужесточение лимита на...
, 2014-02-20 11:45, pirms 11 gadiem
nicks rakstīja: Pēdējā rindkopa laba.
Jā, ja jau somiem būs jāņem pieci krievi, tad jau iznāk ka arī pārējām nekrievu komandām tas būs jādara, jo kāpēc somiem būtu jābūt izņēmumam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-20 11:47, pirms 11 gadiem
Viss vienkārši - krieviem nebija tāda līmeņa aizsargu, kādi ir somiem, kanādiešiem, zviedriem un amerikāņiem. Visi krievu uzbrukumi sākās ar trīs uzbrucēju skriešanu un individuālo centību, bet mūsdienās vārtus gūt bez aizsargu palīdzības ir ļoti grūti. Pret Norvēģiju un Slovēniju tas gāja cauri (plus/mīnus), bet ja pretī stājas somi, amerikāņi, slovāki, tad viss ir dimbā.
, 2014-02-20 11:48, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vispār jau Bilam ir taisnība, jo viņš tiešām izlasē bija paņēmis visus krievu Top spēlētājus.
Tagad tikai nevajag spekulācijas,ka KHL spēlētāji būtu bijuši labāki.
Protams, ka taisnība. Novelt vainu uz NHL spēlētājiem, sakot, ka KHL rubaki būtu bijuši labāki, ir imperiāli domājošo krievu zaudējuma rūgtuma mierināšana ar vēl dziļāku imperiālu domāšanu

Visi krievu NHL spēlētāji ir arī lieliski spēlējuši KHL/RSL. Vai tas būtu lokautos, vai pirms debijas NHL, nav nozīmes. Starp KHL un NHL spēlētājiem ir viena atšķirība, pirmie var pelnīt 5 miljonus gadā Očetsvinajā čempī, bet otrie - kur grib.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-20 11:51, pirms 11 gadiem
bettt: rakstīja: Paņems Znaroku - tas atradīs nepieciešamos vārdus motivācijai.
Pastāsti,lūdzu, ko Znaroks un Vītoliņš tādu super puper parādīja pie LV izlases stūres,lai tagad mēs apgalvotu,ka viņi ir labi ne tikai kā kluba treneri, bet arī izlašu. ja kas,tad Zinetula ar AK Bars arī izcīnija divus čempionu titulus.
Man personiski ļoti ticama šķiet Tretjaka sniegtā informācija, ka ir iespējama Bikova un Zaharkina atgriešanās pie RU izlases stūres. lai arī viņi izgāzās Vankuverā, tomēr viņu vadībā RU izlase regulāri ņēma zeltu PČ, kas iepriekšējiem (arī Zinetulai) treneriem nekādi neizdevās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-20 11:57, pirms 11 gadiem
es domāju, nevajag dramatizēt situāciju. Sports ir sports, kāds vienmēr zaudē. Krievi nespēlēja slikti, spieda visus pretiniekus, ripa spītīgi negāja vārtos. Neredzu ne treneru, ne spēlētāju vainas. Cita lieta, ka visiem krieviņiem (līdzjutējiem, iedzīvotājiem) ir "iepotēts", ka viņi ir visvarenākie un neuzvaramie, neskatoties ne uz vēsturiskiem rezultātiem, ne uz ko citu. Te arī rodas tā neizpratne - bet kā?! Mēs nedrīkstējām zaudēt KKĀDIEM somiem !!!! Veči, somi MĀK spēlēt pret krieviņiem! Jau vēsturiski un izsenis! Drīzāk brīnums būtu, ja krievi uzvarētu. Krieviem vajadzēja uzvarēt slovākus pamatlaikā, tad nebūtu jāspēlē ar somiem 1/4 finālā. To nu treneru štābam vajadzēja izskaitļot...
, 2014-02-20 12:00, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Eirotūres? Smejies? Eirotūres sastāvs pat Slovēņiem pakāsis būtu
Tur jau tā lieta, ka vienai daļai mūsējo ir latviešu tradicionālā domāšana, bet krieviem vienmēr uzdevums ir cīnīties par zeltu, un nevis būt turnīra tabulā augstāk par Austriju.
KHL spēlētāji jau Euroturē regulāri dabūja pa muguru no tiem pašiem somiem bez visiem somu KHL stariem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-20 12:01, pirms 11 gadiem
Jāpiekrīt, ka arī Oļegam uzreiz nesanāktu savaldīt izlasi, kaut arī viņa izvēlētais sastāvs būtu krietni citāds.
, 2014-02-20 12:02, pirms 11 gadiem
oi, šis vēl dzīvs un nav kopā ar komandu izsūtīts uz sibīriju?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-20 12:03, pirms 11 gadiem
Varbūt Mozjakins nav pats jaunākais, bet nu Belijs jau pārspīlē. + Mozjakins būtu vairākuma mosntrs, kopā ar Zaripovu
, 2014-02-20 12:04, pirms 11 gadiem
Un šovs var sākties.
Visi atgājuši no vakardienas un tagad sāks bērt savas pērles un domas kā ir pareizi un kas jādara .
Viss kā parasti.
Krievijā gaidāma laba nedēļas nogale, būs ko lasīt no speciālistu prātojumiem par KHL, Krievijas hokeju utt, kā parasti, kad izlase ar blīkšķi izlido no Olimpiādes .
Jānopērk biļetes pirmajā rindā, gribu redzēt cirku .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-20 12:05, pirms 11 gadiem
Lielās līnijās Bilam doma bija pareiza, taču kļūdījās sīkumos (sapinās). Lai cerētu uz uzvaru pret Kanādu - jābūt uzsvaram uz primāri stabilu aizsardzību un ļoti agresīvai spēlei. Tāpēc bija pareizi neņemt KHL metējus. Bet Krievijai tieši aizsargi lielākais mīnuss. Tāpat nebija arī agresīvo izpildītāju 3-4.maiņā (vienkārši maz tādu Krievijā). Lielākas cerības būtu, ja 1maiņa uzbrukuma monstri un pārējās 3 Maskavas Dinamo tipa kapļi. Un vārtsargs - pēc pagājušā gada vajadzēja būt skaidram, ka tuvākajos gados Bobrovskis ir stabils 1 numurs, nevis kaut kāda demokrātiska dalīšana.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-20 12:05, pirms 11 gadiem
īstenībā, būtu jānoskaidro kas darījās komandas iekšienē pa īstam, jo tā nebija izlase, ,kura kapātos par sevi, biedriem un dzimteni.
Tur kautkas bija salaists dēlī ar mikroklimatu, liekas.
, 2014-02-20 12:06, pirms 11 gadiem
Krievijas izlasē nebija komandas ķīmijas. Mozjakins netiktu līdz vartiem..nu, nu... Dārziņš tika līdz vārtiem. Tad jau mūsu Dārziņš pēc trenera uzskatiem ir labāks par Mozjakinu. KHL hokejisti iemeta 7 ripas bet NHL -6. Protams ka Radulovs un Kovaļčuks kuri kopā guva 6 vārtus bez problēmām var spēlēt arī NHL.
Mozjakins, Zaripovs - tos tagad Bilaļetdinovam bieži pieminēs. Vai vajadzēja ņemt lai domā paši krievi. Bet fakts ir viens izlasē nebija īstu
"klavieru nesēji". Vai tie būtu NHL vai KHL - tas ir cits jautājums. Bet kā Tu ņemsi no NHL it kā kādu viduvēju hokejistu un arī krievu izvēle NHL nav liela. Tāds ļoti gudrs treneris noteikti nepaņemtu Krievijas izlasē visus labākos, bet veidotu labu komandas ķīmiju kas tādā parastā līdzjutējā izsauktu izbrīnu, kāpēc tas ir paņemts , bet tas nav. Ir vajadzīgi katrā izlasē uzbrucēji kuri nav tik rezultatīvi bet dara to ko vajag komandai.
Piemēram Latvijas izlasē lielisks tāds ir Sprukts, daļēji Kēniņš, šajās OS arī Cipulis bija īsts melnā darba darītājs, kas viņam nav tik raksturīgs, uz to pusi iet Pavlovs. Tāds bija Ankipāns, DR tāds bija Lusenisuss. Neredzēju tik daudz no Krievijas spēlēm un arī no dažām spēlēm ir grūti pateikt kuri tādi bija Krievijas izlasē un vai vispār bija.
, 2014-02-20 12:06, pirms 11 gadiem
Calvin rakstīja: es domāju, nevajag dramatizēt situāciju. Sports ir sports, kāds vienmēr zaudē. Krievi nespēlēja slikti, spieda visus pretiniekus, ripa spītīgi negāja vārtos. Neredzu ne treneru, ne spēlētāju vainas. Cita lieta, ka visiem krieviņiem (līdzjutējiem, iedzīvotājiem) ir "iepotēts", ka viņi ir visvarenākie un neuzvaramie, neskatoties ne uz vēsturiskiem rezultātiem, ne uz ko citu. Te arī rodas tā neizpratne - bet kā?! Mēs nedrīkstējām zaudēt KKĀDIEM somiem !!!! Veči, somi MĀK spēlēt pret krieviņiem! Jau vēsturiski un izsenis! Drīzāk brīnums būtu, ja krievi uzvarētu. Krieviem vajadzēja uzvarēt slovākus pamatlaikā, tad nebūtu jāspēlē ar somiem 1/4 finālā. To nu treneru štābam vajadzēja izskaitļot...
Toties te es skatos,ka vienam ir ''iepotēta'' tradicionālais letiņu skata leņķis uz hokeja būšanām.
Krievi var un drīkst sevi uzskatīt par hokeja lielvalsti. Tas ka viņiem, pēc šur tur pavīdējušās informācijas, esot bijis iekšējais kašķis starp vadošiem spēlētājiem un Bilu viņiem, protams, labumu nedod. Tomēr pēc komandas potenciāla viņi vienmēr būs starp jebkura turnīra līderiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-20 12:09, pirms 11 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: Un šovs var sākties.
Visi atgājuši no vakardienas un tagad sāks bērt savas pērles un domas kā ir pareizi un kas jādara .
Viss kā parasti.
Krievijā gaidāma laba nedēļas nogale, būs ko lasīt no speciālistu prātojumiem par KHL, Krievijas hokeju utt, kā parasti, kad izlase ar blīkšķi izlido no Olimpiādes .
Jānopērk biļetes pirmajā rindā, gribu redzēt cirku .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-20 12:12, pirms 11 gadiem
Arprac kada politika, smiekli nak! Gandriz ka Legenda nr. 17.
Nolika mozjakinu, u cmoon, tagad pasaules cempi labajiem krieviem bus nkl play off un tad jau tas mozjakins bus vien jasauc diezvai vins naks un noteikti ka, zinot krievu mentalitati, citi ari bus uzmetusi luupu.

Un pa tiem legionariem, ja gribat lai liga ir cipa labaka pasaule vai otra labaka, tad tur ir jaspele labakajiem, un tad ar 3 vietam nepietiks, ka tas ir nkhl , cik zviedri ir detroita?? limenis auga ja ir labakie un attiecigi no ta ari parejie raujas uz so ligu un megina izsist labakos un ta pa apli, limenis augg! A kas ta speles KHL cik tas krievu zvaigznes ir tru 6 apm KOVI Radulovs mozjakins Morozovs Zaripovs, un tas jau pa lielam viss.
Ar ierobezojumu nepanaksiet labu limeni, loh! Jus
, 2014-02-20 12:18, pirms 11 gadiem
Kam interesē pilns raksts no preses konferences ar Tretjaku:

Третьяк: Билялетдинов должен объяснить, в чем...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-20 12:22, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Kam interesē pilns raksts no preses konferences ar Tretjaku:

http://sochi2014.rsport.ru/sochi2014_analytics/20140220/727589798.html
Skatos,ka Tretjaks mazliet samelojies, jo ne jau KHF valde lems par Bila likteni, bet gan Vova Putins. Tieši tāpat kā par Bikova likteni pēc Vankūveras.
, 2014-02-20 12:25, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Skatos,ka Tretjaks mazliet samelojies, jo ne jau KHF valde lems par Bila likteni, bet gan Vova Putins. Tieši tāpat kā par Bikova likteni pēc Vankūveras.
labs jautājums par Putinu...
domā.... vēl nav zvanījis
, 2014-02-20 12:27, pirms 11 gadiem
Jautājums: kas labāk?
Kvantitāte? Max 5 vai mazāk leģi. Vairāk krieviem vietas komandās. Bet nav jāplēš tik daudz tirsa, lai tiktu sastāvā. Sasniedz vajadzīgo līmeni, ieslīgsti pašapmierinātībā. Spēlētāja attīstība palēninās, apstājas.

Kvalitāte? Max 8-10 leģi. Krieviem jāsitas par vietu sastāvā ne tikai ar leģionāriem, bet arī ar savējiem. Jāattīstas, jāpilnveidojas, jākļust labākam, lai tiktu vispār komandā. Un pat tad, kad tur jau esi, gulēt nedrīkst.

Bet nu laikam kādu nedēļu visus tos izteikumus var laist gar ausi. Uz karstām oglēm tur daudz kas tiks pateikts, par ko varēs pasmaidīt.
, 2014-02-20 12:28, pirms 11 gadiem
tr00 rakstīja: Viss vienkārši - krieviem nebija tāda līmeņa aizsargu, kādi ir somiem, kanādiešiem, zviedriem un amerikāņiem. Visi krievu uzbrukumi sākās ar trīs uzbrucēju skriešanu un individuālo centību, bet mūsdienās vārtus gūt bez aizsargu palīdzības ir ļoti grūti. Pret Norvēģiju un Slovēniju tas gāja cauri (plus/mīnus), bet ja pretī stājas somi, amerikāņi, slovāki, tad viss ir dimbā.
Jā tikai spēlē pret ASV krievi izskatījās pat ļoti labi, nedaudz labāki pat par ASV pārējās spēlēs gan no tā vairs nebija ne miņas.
, 2014-02-20 12:31, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: labs jautājums par Putinu...
domā.... vēl nav zvanījis
Gan jau ka ir.
Kas tika runāts ir ieguvis valsts noslēpuma statusu.
, 2014-02-20 12:33, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Toties te es skatos,ka vienam ir ''iepotēta'' tradicionālais letiņu skata leņķis uz hokeja būšanām.
Krievi var un drīkst sevi uzskatīt par hokeja lielvalsti. Tas ka viņiem, pēc šur tur pavīdējušās informācijas, esot bijis iekšējais kašķis starp vadošiem spēlētājiem un Bilu viņiem, protams, labumu nedod. Tomēr pēc komandas potenciāla viņi vienmēr būs starp jebkura turnīra līderiem.
Jā, Krievija ir hokeja lielvalsts. Tāpat kā vēl piecas valstis. Un var domāt, cik tik ādā lien, par to, ka obligāti jāuzvar- ja tev pretī spēlē līdzvērtīgs pretinieks, ir stulbi zaudējuma gadījumā teikt- ''kā tad tā?'' Tā un viss. Konkrētajā spēlē labāki bija somi. Spēlētu tagad otru spēli, ļoti iespējams, labāki būtu krievi.
, 2014-02-20 12:35, pirms 11 gadiem
zigiss rakstīja: Lielās līnijās Bilam doma bija pareiza, taču kļūdījās sīkumos (sapinās). Lai cerētu uz uzvaru pret Kanādu - jābūt uzsvaram uz primāri stabilu aizsardzību un ļoti agresīvai spēlei. Tāpēc bija pareizi neņemt KHL metējus. Bet Krievijai tieši aizsargi lielākais mīnuss. Tāpat nebija arī agresīvo izpildītāju 3-4.maiņā (vienkārši maz tādu Krievijā). Lielākas cerības būtu, ja 1maiņa uzbrukuma monstri un pārējās 3 Maskavas Dinamo tipa kapļi. Un vārtsargs - pēc pagājušā gada vajadzēja būt skaidram, ka tuvākajos gados Bobrovskis ir stabils 1 numurs, nevis kaut kāda demokrātiska dalīšana.
Ja kas,tad Zinetula jau gribēja ņemt Maskavas Dinamo kapļus Soinu un Kokarevu, bet ne jau viņš vainīgs,ka abi šie īsi pirms OS notraumējas.
Vienīgi Zinetulam var uzdot jautājumu ko šai izlasē darīja Iļja Ņikuļins, kurš AK Bars tiešām bija baigi labais, kad pats Bils šo komandu trenēja, bet tagad jau vismaz trīs sezonas Ņikuļins ne tuvu vairs nav tas.
, 2014-02-20 12:36, pirms 11 gadiem
hypocrisy rakstīja: Jā, Krievija ir hokeja lielvalsts. Tāpat kā vēl piecas valstis. Un var domāt, cik tik ādā lien, par to, ka obligāti jāuzvar- ja tev pretī spēlē līdzvērtīgs pretinieks, ir stulbi zaudējuma gadījumā teikt- ''kā tad tā?'' Tā un viss. Konkrētajā spēlē labāki bija somi. Spēlētu tagad otru spēli, ļoti iespējams, labāki būtu krievi.
Principā piekrītu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-20 12:47, pirms 11 gadiem
Kategoriski nē. Krievijas izlasei ir jābūt krievu trenerim."
-------------------------------------
Tad jau znarokam nekas nespīd. Viņš taču ir Vācijas hokeja speciālists. Tā vismaz apgalvoja Lipmans, kad viņam taujāja, kāpēc šis tips nerunā latviski.
, 2014-02-20 12:47, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tur jau tā lieta, ka vienai daļai mūsējo ir latviešu tradicionālā domāšana, bet krieviem vienmēr uzdevums ir cīnīties par zeltu, un nevis būt turnīra tabulā augstāk par Austriju.
KHL spēlētāji jau Euroturē regulāri dabūja pa muguru no tiem pašiem somiem bez visiem somu KHL stariem.
Nezinu kas tā tāda par tradicionālu domšānu, bet Tev gan gadiem ir viena un tā pati iedoma, ka krieviem visur intresē tikai zelts.

Nebija laika pasekot kamaniņām, bet vakar apmēram pusstundu bija raidijums, kur tika intervētas viņu renes šļūcējas un tika par kko baigi slavētas. Pie mums bieži izsakās nievājoši par šo sporta veidu, bet viņi intervējas meitenes un slavēja. Krievijā vismaz pēdējos piecus gadus, jebkura medaļa EČ, PČ, OS momentā ir TOP ziņa par ko paziņo visos federālajos kanālos. Sen jau pagājuši tie laiki, kad skaitija tikai zeltu, tagad ka tikai kaut kas būtu.
, 2014-02-20 12:59, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Nezinu kas tā tāda par tradicionālu domšānu, bet Tev gan gadiem ir viena un tā pati iedoma, ka krieviem visur intresē tikai zelts.

Nebija laika pasekot kamaniņām, bet vakar apmēram pusstundu bija raidijums, kur tika intervētas viņu renes šļūcējas un tika par kko baigi slavētas. Pie mums bieži izsakās nievājoši par šo sporta veidu, bet viņi intervējas meitenes un slavēja. Krievijā vismaz pēdējos piecus gadus, jebkura medaļa EČ, PČ, OS momentā ir TOP ziņa par ko paziņo visos federālajos kanālos. Sen jau pagājuši tie laiki, kad skaitija tikai zeltu, tagad ka tikai kaut kas būtu.
Nekad neesmu rakstījis, ka krievi nonievātu cita kaluma medaļas. Protams,ka viņi arī tās atzīmē, bet viņu ambīcijas vienmēr tendētas uz zeltu. Tas gan vairāk attiecas uz līdzjutējiem un sporta funkcionāriem.
, 2014-02-20 13:01, pirms 11 gadiem
Par sastāva izvēli viņam var piekrist ,jo KHL izlase šajā sezonā neuzvarēja nevienu Eirotūri ,un izgāzās iepriekšējā PČ,zaudējums Francijai vien ko nozīmē ,plus sagrāve pret ASV.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-20 13:04, pirms 11 gadiem
frutttto rakstīja: Nu tas fakts,ka Malkinu saliek ar Ovečkinu,nozīmē to ,ka Bils no hokeja nekā nesaprot
Arī Krosbijs bieži spēlē kopā ar Malkinu,tātad arī treneris ne ko nesajēdz vai?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-20 13:10, pirms 11 gadiem
Grūti pateikt, cik tālu tiktu Mozjakins, varbūt ka viņu vnk kāds tajos vārtos iegrūstu, lai pašam nav jāiet. Stāsts ir par ko citu, -

pie visām krievu neveiksmēm galvenokārt vainīga viņu pašu domāšana. Pat tagad pēc zaudējuma viens otrs nekautrējās teikt,-" kā tad tā, ? Mēs taču esam labāki nekā somi, mums vairāk meistarības, esam tehniskāki?? Kā mēs tā varējām zaudēt? Viņi taču visu laiku tikai aizsargājās !!"

Kamēr krievs šitā domās, nekas labs viņu negaida.
Un otrs, - krieviem pašiem jāzina, ko viņi grib. Vai viņi grib katrā PČ uzvarēt par katru cenu, varbūt atkal sauks savus avečkinus un sidorovus no NHL, kuri nebūs tikuši pleiofos? Leģionāru limits KHL? katrā komandā ne vairāk par 3 leģionāriem??
Vai varbūt izdomās KHL ietvaros uztaisīt " izlases bāzes komandu", teiksim, SP CKA ?
Bet varbūt tomēr sākt ar jaunatnes hokeju, kvalificētiem treneriem, modernām treneru metodikām, kur māc kko vairāk nekā tikai ripas pārlikšanu no vienas nūjas lāpstiņas uz otru? Tagad viņiem būtu īstais laiks sākt par to domāt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-20 13:17, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nekad neesmu rakstījis, ka krievi nonievātu cita kaluma medaļas. Protams,ka viņi arī tās atzīmē, bet viņu ambīcijas vienmēr tendētas uz zeltu. Tas gan vairāk attiecas uz līdzjutējiem un sporta funkcionāriem.
Krievu TV, radio ir bijušas daudz diskusijas par šo tēmu, kapēc vairs nav ne tikai zeltu, bet pat medaļu. Vaina tiek novelta uz perestroiku, Jeļcina laiku kad dzima maz bērnu, kuriem šobrīd vajadzētu startēt, piedevām vēl tajā laikā nebija iespēju jaunatnei trenēties, jo visur bija bardaks. Es gan vairāk sliecos uz atziņu ko pauž daudzi treneri, krievi nav sportiska nācija. Ķīnieši, jeņķi, vācieši, skandināvi ir sportiskas nācijas, viņi jau no bērnības zina ka jāsporto, kaut vai savas veselības dēļ, bet krievu jaunatnei ir citas prioritātes.

Vakar ierakstā 1.kanālā noskatijos jaukto biatlona stafeti, pēc kuras komentētājs nopūtās un teica, diemžēl, mums biatlonā vēl nav neviena medaļa (es pat nezināju ka viņai tik švaki iet), bet cerēsim ka citās stafetēs kaut ko vēl izcīnīsim. Kurš pirms 10-15 gadiem kaut ko tādu varēja iedomāties, kādas vēl medaļas, dajoš zoloto, krievu tradicionālā disciplīna, nekas cits neder! Tas viss ir sena pagātne.
, 2014-02-20 13:18, pirms 11 gadiem
Leflērs rakstīja: Grūti pateikt, cik tālu tiktu Mozjakins, varbūt ka viņu vnk kāds tajos vārtos iegrūstu, lai pašam nav jāiet. Stāsts ir par ko citu, -

pie visām krievu neveiksmēm galvenokārt vainīga viņu pašu domāšana. Pat tagad pēc zaudējuma viens otrs nekautrējās teikt,-" kā tad tā, ? Mēs taču esam labāki nekā somi, mums vairāk meistarības, esam tehniskāki?? Kā mēs tā varējām zaudēt? Viņi taču visu laiku tikai aizsargājās !!"

Kamēr krievs šitā domās, nekas labs viņu negaida.
Un otrs, - krieviem pašiem jāzina, ko viņi grib. Vai viņi grib katrā PČ uzvarēt par katru cenu, varbūt atkal sauks savus avečkinus un sidorovus no NHL, kuri nebūs tikuši pleiofos? Leģionāru limits KHL? katrā komandā ne vairāk par 3 leģionāriem??
Vai varbūt izdomās KHL ietvaros uztaisīt " izlases bāzes komandu", teiksim, SP CKA ?
Bet varbūt tomēr sākt ar jaunatnes hokeju, kvalificētiem treneriem, modernām treneru metodikām, kur māc kko vairāk nekā tikai ripas pārlikšanu no vienas nūjas lāpstiņas uz otru? Tagad viņiem būtu īstais laiks sākt par to domāt.
Viss ir ļoti vienkārši - krievu apetītei nav robežu, un savs pārākums(kura nav) ir jāpierāda vienmēr un visur. Tāpēc arī mūšdien šitās gaudas pie katra zāģa vienalga kāda līmeņa turnīrā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-20 13:19, pirms 11 gadiem
Leflērs rakstīja: Grūti pateikt, cik tālu tiktu Mozjakins, varbūt ka viņu vnk kāds tajos vārtos iegrūstu, lai pašam nav jāiet. Stāsts ir par ko citu, -

pie visām krievu neveiksmēm galvenokārt vainīga viņu pašu domāšana. Pat tagad pēc zaudējuma viens otrs nekautrējās teikt,-" kā tad tā, ? Mēs taču esam labāki nekā somi, mums vairāk meistarības, esam tehniskāki?? Kā mēs tā varējām zaudēt? Viņi taču visu laiku tikai aizsargājās !!"

Kamēr krievs šitā domās, nekas labs viņu negaida.
Un otrs, - krieviem pašiem jāzina, ko viņi grib. Vai viņi grib katrā PČ uzvarēt par katru cenu, varbūt atkal sauks savus avečkinus un sidorovus no NHL, kuri nebūs tikuši pleiofos? Leģionāru limits KHL? katrā komandā ne vairāk par 3 leģionāriem??
Vai varbūt izdomās KHL ietvaros uztaisīt " izlases bāzes komandu", teiksim, SP CKA ?
Bet varbūt tomēr sākt ar jaunatnes hokeju, kvalificētiem treneriem, modernām treneru metodikām, kur māc kko vairāk nekā tikai ripas pārlikšanu no vienas nūjas lāpstiņas uz otru? Tagad viņiem būtu īstais laiks sākt par to domāt.
Tas viss nav tik vienkārši nomaināms,kas veidojies vairāku paaudžu garumā.
Pirmkārt,jau mūžīgā jebkuru pretinieku nenovērtēšana.
Kaut vai ņemot vērā šo OS, kad visi hokeja turnīra finālā kā pašsaprotamu lietu redzēja RU Vs CAN. It kā jau daži sporta funkcionāri vēlējās padzesēt dažu pārkarsušās galvas, bet jau jau pats Vova Putins ska, ka krievi spēlēs finālā pret kanādiešiem, tad tā tas arī būs. Tikai šīs pārkarsušās galvas nekādi negribēja saprast,ka OS nopirkt var, bet rezultātus arēnās un trasēs gandrīz neiespējami.
, 2014-02-20 13:21, pirms 11 gadiem
Gan jau Putins "uzaicinās" Bilu uz medībām un tur arī noskaidrosies - paliks Bils pa treneri vai nē. Ja no meža iznāks abi, tad gan jau ka paliks.
, 2014-02-20 13:21, pirms 11 gadiem
Vareja nokomplektet Maskavas Dinamo lidzigu komandu no krievu KHL speletajiem ar Znaroku priekšgala =]
, 2014-02-20 13:23, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas viss nav tik vienkārši nomaināms,kas veidojies vairāku paaudžu garumā.
Pirmkārt,jau mūžīgā jebkuru pretinieku nenovērtēšana.
Kaut vai ņemot vērā šo OS, kad visi hokeja turnīra finālā kā pašsaprotamu lietu redzēja RU Vs CAN. It kā jau daži sporta funkcionāri vēlējās padzesēt dažu pārkarsušās galvas, bet jau jau pats Vova Putins ska, ka krievi spēlēs finālā pret kanādiešiem, tad tā tas arī būs. Tikai šīs pārkarsušās galvas nekādi negribēja saprast,ka OS nopirkt var, bet rezultātus arēnās un trasēs gandrīz neiespējami.


Nu tad tagad Vova Puķins var gatavot tepiķīti Kremlī, lai pēc Olimpiādes uz tā pie sevis paņemtu račkom priekšā Tretjaku, Fesjuku un pārējos Jukus par neizpildītiem mājasdarbiem.

Starp citu, - galvenie uzdevumi jau atkal ir izvirzīti, - 2016 . gadā obligāti jāuzvar PČ pie sevis mājās. It kā loģiski, attīstība notiek pa spirāli, ja atceramies uzdevumus pēc 2010. gada.
, 2014-02-20 13:26, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Krievu TV, radio ir bijušas daudz diskusijas par šo tēmu, kapēc vairs nav ne tikai zeltu, bet pat medaļu. Vaina tiek novelta uz perestroiku, Jeļcina laiku kad dzima maz bērnu, kuriem šobrīd vajadzētu startēt, piedevām vēl tajā laikā nebija iespēju jaunatnei trenēties, jo visur bija bardaks. Es gan vairāk sliecos uz atziņu ko pauž daudzi treneri, krievi nav sportiska nācija. Ķīnieši, jeņķi, vācieši, skandināvi ir sportiskas nācijas, viņi jau no bērnības zina ka jāsporto, kaut vai savas veselības dēļ, bet krievu jaunatnei ir citas prioritātes.

Vakar ierakstā 1.kanālā noskatijos jaukto biatlona stafeti, pēc kuras komentētājs nopūtās un teica, diemžēl, mums biatlonā vēl nav neviena medaļa (es pat nezināju ka viņai tik švaki iet), bet cerēsim ka citās stafetēs kaut ko vēl izcīnīsim. Kurš pirms 10-15 gadiem kaut ko tādu varēja iedomāties, kādas vēl medaļas, dajoš zoloto, krievu tradicionālā disciplīna, nekas cits neder! Tas viss ir sena pagātne.
Es gan zinu kur ir lielākā krievu problēma.
Viņu lielās problēmas ar n-tiem gadījumiem,kad iekrīt ar dopingu. Visām pasaules sporta lielvalstīm +/- ar ķīmiju kaut kā izdodas izslīdēt (protams, arī viņi šad tad iekrīt), bet krievu sportisti regulāri iekrīt.
Tagad jau nevienam vairs nav noslēpums, ka PSRS un VDR savā laikā grāba medaļas pateicoties sazāļotiem monstriem, bet tagad, kad dopinga rijējus sāka dzenāt, arī sākās problēmas.
, 2014-02-20 13:31, pirms 11 gadiem
Leflērs rakstīja:

Nu tad tagad Vova Puķins var gatavot tepiķīti Kremlī, lai pēc Olimpiādes uz tā pie sevis paņemtu račkom priekšā Tretjaku, Fesjuku un pārējos Jukus par neizpildītiem mājasdarbiem.

Starp citu, - galvenie uzdevumi jau atkal ir izvirzīti, - 2016 . gadā obligāti jāuzvar PČ pie sevis mājās. It kā loģiski, attīstība notiek pa spirāli, ja atceramies uzdevumus pēc 2010. gada.
Nu re! Bet Tu gribēji, lai krievi maina savu domāšanu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-20 13:47, pirms 11 gadiem
A-BURTS-ANTI-MULTI-KULTI rakstīja: soreiz pamata isti nebija ne to pianistu,ne to klavieru neseju,nedz ari kaut kadas tur daudz maz pardomatas "kimijas" Bliadinovs vedas tikai pec viena pincipa-spelesana NHL,ka kvalitates zimes neapsaubams kriterijs 4-5 speletaji,kuri taisija rezultatu (cik viniem to deva pretinieki),parejie visi peleki nesaspeleti statisti parsvara no "mekas"
Krieviem droši vien Bukkarts pietrūka?
, 2014-02-20 13:51, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es gan zinu kur ir lielākā krievu problēma.
Viņu lielās problēmas ar n-tiem gadījumiem,kad iekrīt ar dopingu. Visām pasaules sporta lielvalstīm +/- ar ķīmiju kaut kā izdodas izslīdēt (protams, arī viņi šad tad iekrīt), bet krievu sportisti regulāri iekrīt.
Tagad jau nevienam vairs nav noslēpums, ka PSRS un VDR savā laikā grāba medaļas pateicoties sazāļotiem monstriem, bet tagad, kad dopinga rijējus sāka dzenāt, arī sākās problēmas.
Bens Džonsons, amerikāņu sprinteres, utt, pilna vieglatlētika ar dopinga lietotājiem, par riteņbraukšanu nevam nerunāsim, austriešu biatlonisti, tas vācu slēpotājs, kas pārstāvēja Spāniju, svarcēlāji – dopings, tā ir starptaustiska problēma, ne jau tikai krievu.
Jebkurai sporta lielvalstij ir savas laboratorijas un savi ārsti.
, 2014-02-20 13:54, pirms 11 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: Bens Džonsons, amerikāņu sprinteres, utt, pilna vieglatlētika ar dopinga lietotājiem, par riteņbraukšanu nevam nerunāsim, austriešu biatlonisti, tas vācu slēpotājs, kas pārstāvēja Spāniju, svarcēlāji – dopings, tā ir starptaustiska problēma, ne jau tikai krievu.
Jebkurai sporta lielvalstij ir savas laboratorijas un savi ārsti.
Müleggs, vācietis, kurš startēja ar Spānijas karogu, - "cilvēks ar divām sirdīm", - kas tas toreiz bija par skandālu!! Atceros, kā tajā Olimpiādē 50 km distancē viņš kabināja visiem ar puskilometra atstarpi.
Kurā kategorijā ierindojami visi norvēģu astmas slimnieki ar Bjerndalenu priekšgalā?
, 2014-02-20 13:55, pirms 11 gadiem
Bija visi labākie, bet ne komanda! Un tā ir trenera laža! Mums bija labākie Latvijas spēlētāji un LABĀKĀ KOMANDA!!! Un te ir trenera nopelns!
, 2014-02-20 14:12, pirms 11 gadiem
Jā, davai Tretjak, uztaisiet vēl vairāk juniorus miljonārus. Tas noteikti cels līmeni.
, 2014-02-20 14:35, pirms 11 gadiem
atbilde ir vienkars - ne jau saliekot labakos spletajus uz pariru ta uzvares , ir javeido komanda .... tik liela naacija un tomer tadas lietas nesaprot
, 2014-02-20 14:43, pirms 11 gadiem
Mjaa KHL bombardieris netiktu lidz vaartiem..
Tas treneris laikam tik stulbs cik vinja vaards
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-20 15:15, pirms 11 gadiem
Izlasē pietrūka pirmā tenora. Kāpēc nespēlēja Aņīsins?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-20 15:49, pirms 11 gadiem
Visa vaina krieviem ir viņu attieksmē. Jau kopš Vankūveras visi krievi, sākot ar sētnieci Vaļu un beidzot ar prezidentu Vovu (par hokejistiem nemaz nerunājot) dzīvoja pārliecībā, ka zelta medaļas dabūs tāpēc, ka OS notiek Krievijā. Ja jau no paša sākuma visi noskaņotos uz grūtu un nežēlīgu cīņu, tad Krievija varētu uzvarēt gan ar šo, gan Eirotūres sastāviem.
, 2014-02-20 16:00, pirms 11 gadiem
Leflērs rakstīja: Müleggs, vācietis, kurš startēja ar Spānijas karogu, - "cilvēks ar divām sirdīm", - kas tas toreiz bija par skandālu!! Atceros, kā tajā Olimpiādē 50 km distancē viņš kabināja visiem ar puskilometra atstarpi.
Kurā kategorijā ierindojami visi norvēģu astmas slimnieki ar Bjerndalenu priekšgalā?
Jā, Mīlegs toreiz izskatījās tā nedaudz aizelsies. Bija iespaids, ka viņš tūlīt pat vārētu vēl vienu tādu pašu distanci noslēpot, nezaudējot ātrumu. Norvēģu astma varētu arī būt patiesība. Šajā zemē ir ārkārtīgi liels alerģisku cilvēku īpatsvars. Man pašam deviņdesmito gadu beigās pavasarī sanāca būt Norvēģijā. Tad tieši sāka ziedēt bērzi, un katri divi no trīs norvēģiem staigāja ar piepampušiem deguniem un asarojošām acīm. Bet šādas alerģijas ir pirmsākums astmai (ja neārstē alerģiju, protams).
, 2014-02-20 16:30, pirms 11 gadiem
Izrādās, ka manu izteikto domu par " izlases bāzes klubu ", kur varētu zbornajai iespēlēt piķorkas un tādējādi reanimēt Sarkano Mašīnu, Tretjaks ir ņēmis nopietni vērā.

Владислав Третьяк: «Ни одного сыгранного звена...

Otrs gudrinieks ir Daņila " Asprātis " Markovs, kurš atklāti pasaka, ka tepiķīti Kremlī Puķinam jāizrullē platu jo platu, garu, jo garu !!

Хоккей на AllHockey.Ru - Д.Марков: Путин должен...

, 2014-02-20 16:36, pirms 11 gadiem
Krieviem bija savi labākie, bet viņi nebija labākie Olimpiādē...
Pēc tām visām krievu izdarībām Soču bobsleja/skeletona trasē, es vakar īpaši cieši turēju īkšķus par somiem. Tomēr spēles beigās es sapratu, ka mūsu Dukura neiegūtais zelts (Dukurs tāpat ir un paliks labākais savā sporta veidā) nav tas pats, kas krievu hokejistu neiegūtais zelts, jo krievi nav labākie hokejisti, kaut vai tādēļ, ka kā atsevišķa valsts kopš 1993.g. Krievija vēl nekad nav uzvarējusi Olimpiskajās spēlēs (2x uzvarēja zviedri, 2x kanādieši un 1x čehi). Un man palika krievus žēl. Es gribētu cerēt, ka vairums krievu, ja viņiem būtu tāda izvēle (un nebūtu jāpilda pavēles no augšas, kas trīc un dreb par katru medaļu) tomēr izvēlētos cīņu par zeltu Olimpiādē godīgā ceļā, nevis kā skeletonā un bobslejā. Par mūsu varonīgo cīņu, bet tomēr zaudējumu hokejā kanādiešiem un sudrabu skeletonā vismaz man ir lielāks gandarījums, nekā ja mūsu Dukuri iegūti zeltu krāpjoties un ņirgājoties par saviem konkurentiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-02-20 18:24, pirms 11 gadiem
man kaut kā neaiziet... labākais khl pāris netiktu pat līdz vārtiem, bet tajā pašā laikā štāls-jass-bērziņš radīja bīstamus momentus pie kanādas vārtiem? tad kāda jēga no khl?!
, 2014-02-20 18:34, pirms 11 gadiem
RobisMC rakstīja: ko tur dara Ovečkins,Sjomins,Anisimovs,Tarasenko,Kulomins?
Kuļomins tur būtu ideālais variants- pagājušā gada KHL supermaiņa -Malkins,Mozjakins,Kuļomins
es drīzāk prasītu ,ko tur dara Ņičuškins
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja