Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:110, Did:0, useCase: 3

O'Salivans pārliecinoši uzveic Ebdonu

Lauris Bērziņš
Lauris Bērziņš

O'Salivans pārliecinoši uzveic Ebdonu
Ronijs O'Salivans
Foto: World Snooker

2012. gada pasaules snūkera čempionāta ceturtajā dienā noskaidroti vēl divi 2. kārtas dalībnieki. Viens no tiem būs Ronijs O'Salivans, kurš itin pārliecinoši pārspēja Pīteru Ebdonu – 10:4.

Pēc pasaules čempionāta pamatturnīra izlozes spēle starp Ebdonu un O'Salivanu, ņemot vērā abu samērā labos pēdējā laika rezultātus, tika uzskatīta par vienu no intriģējošākajām. Tomēr cerības uz saistošu dueli starp diviem šīs sezonas reitinga turnīru uzvarētājiem noplaka jau pēc pirmās sesijas, kurā ar 7:2 labāks bija O'Salivans.

Otro sesiju O'Salivans iesāka ar 80 punktu sēriju, palielinot rezultāta starpību līdz sešiem freimiem. Ebdons gan nepadevās un uzvarēja divus no nākamajiem trim freimiem un "izdzīvoja" līdz pārtraukumam.

Šķita, ka Ebdonam izdosies vēl nedaudz paildzināt spēli, jo 14. freimu viņš uzsāka cerīgi, taču ar 50 gūtiem punktiem uzvarai partijā bija par maz. O'Salivans atspēlējās, izveidoja labu snūkeru, bet nākamajā piegājienā nodrošināja uzvaru freimā un mačā.

"Bija patīkami spēlēt. Mana attieksme bija laba, un tā tāda ir bijusi visu šo sezonu, lai arī neesmu spēlējis lieliski. Bet šoreiz es par to nesatraucos kā agrāk," pēc spēles atzina O'Salivans.

Čempionāta ceturtā diena neveiksmīga izrādījās vēl vienam TOP 16 spēlētājam. Par jau piekto izsēto dalībnieku, kurš zaudējis 1. kārtā, kļuva Stīvens Lī, kura spēle pēdējos turnīros bijusi diezgan augstā līmenī. Lī Šefīldā ar rezultātu 6:10 bija spiests piekāpties Endrjū Higinsona priekšā.

Higinsons pēc mača pirmās sesijas bija vadībā ar 5:4. Lai kā arī Lī centās, viņam spēles turpinājumā tā arī neizdevās tikt tuvāk nekā viena freima atstatumā. Un līdz ar sesijas pārtraukumu priekšgalā joprojām bija Higinsons – 7:6.

Par izdevību trūkumu Lī sūdzēties nevarēja, taču pieļautās kļūdas viņam tā arī neļāva sasniegt ko vairāk. Daudz stabilāk prata nospēlēt Higinsons, uzvarēja nākamajos trijos freimos ar 111, 51 un 61 punkta sērijām un iekļuva 2. kārtā.

Pavisam tuvu zaudējumam 1. kārtā ir vēl viens izsētais dalībnieks – pasaules reitinga devītais numurs Greiems Dots. Viņam spēles pirmā sesija izvērtās par pilnīgu katastrofu, un viņš nonācis zaudētājos ar 1:8. Jāteic gan, ka viņa pretinieks Džo Perijs nebūt nebija tik rezultatīvs, taču Dota parādītais sniegums bija pavisam vājš.

Citās spēlēs pirms noslēdzošajām sesijām ar 5:4 vadībā tikuši Džads Tramps un Raiens Dejs, bet Barijs Hokinss ieguvis triju freimu pārsvaru pār pasaules reitinga līderi Marku Selbiju (6:3).

Izmantotie resursi:
www.worldsnooker.com

     [+] [-]

, 2012-04-25 01:57, pirms 13 gadiem
Ļoti žēl par Lī.

     [+] [-]

, 2012-04-25 06:27, pirms 13 gadiem
Andi rakstīja: Ļoti žēl par Lī.
Man arii likaas, ka no Lī var gaidīt vairaak!
Ceru, ka Selbis negatavo paarsteigumu! Go Mark!

     [+] [-]

, 2012-04-25 07:52, pirms 13 gadiem
Ronijs beidzot parādīja lielisku sniegumu!

     [+] [-]

, 2012-04-25 09:15, pirms 13 gadiem
Jā, šai mačā Ronijs tiešām bija pārliecinošs gan meistarības, gan psiholoģiskās stabilitātes ziņā.Priecājos un ļoti ceru nākamajā kārtā uz tādu pašu sniegumu.

  +2 [+] [-]

, 2012-04-25 10:18, pirms 13 gadiem
Ronijs parādīja labu (bet ne izcilu sniegumu). Nezinu vai tikai man bet visiem sporta komentētājiem latviešu un krievu kanālos tajā skaitā arī Eurosport visvairāk nepatīk Siņicins kad komentē snukeru. Brīžiem pretīgi klausīties. Komentēts tiek ar tādu domu ka es esmu visgudrākais , izteikti uzspiež savu viedokli (lai arī pats visu laiku saka - es izsaku savu viedokli, bet kāda ir intonācija). Vakar Siņicins visu laiku runāja ka Salivans spēlē slikti. Viņš studijā atbild uz skatītāju uzdotajiem jautājumiem-ja kāds jautājums nepatīk uzreiz izsaka aizvainojošas piezīmes par uzdevēju(laikam nosauc par deģenerātu un tml.). Cik reizes ir lauztas kijas-parast jautājums ko internetā nesameklēsi-nekas īpašs , bet interesēju vai tie gadījumi ir bijuši - uzreiz palika Siņicins dusmīgs.
Atceros jautājumu pirms gada-Kā jārīkojās situācijā kad no snukera iziet nav iespējams-Siņicins atkal apvainoja jautājuma uzdevēju-ka tādas situācijas nav bijušas utt-tā nevar būt. Teorētiski būt var ja baltā bumba apstājās pirmā stūrī un viņai PĒC TAM pieripo priekšā 2 krāsainās. Protams ka tāda iespējamība ir nu ļoti maza bet domāju ka kādreiz pienāks- ko tad tiesneši dara, vai kas tāds noteikumos ir rakstīts. Labi ja negrib lai neatbild-nē Siņicins nolasa jautājumu lai pēc tam pazemotu tā uzdevēju. Augstprātīgs , iedomīgs tips. Protams snukerā ļoti zinošs, bet jauno paaudzi tāds nepiesaistīs pie šīs spēles-kāds uzdos kādu bērnišķīgu jautājumu-viņu studijā nolamās.

  +2 [+] [-]

, 2012-04-25 10:43, pirms 13 gadiem
Par Siņicinu ,piekrītu pilnībā ,viņa komentāri kaut vai par Brešelu bija ļoti nekorekti. Salivanam uzvarai pietika , bet lai paceltu kausu vaidzēs krietni pielikt

     [+] [-]

, 2012-04-25 10:50, pirms 13 gadiem
FUNS rakstīja: Ronijs parādīja labu (bet ne izcilu sniegumu). Nezinu vai tikai man bet visiem sporta komentētājiem latviešu un krievu kanālos tajā skaitā arī Eurosport visvairāk nepatīk Siņicins kad komentē snukeru. Brīžiem pretīgi klausīties. Komentēts tiek ar tādu domu ka es esmu visgudrākais , izteikti uzspiež savu viedokli (lai arī pats visu laiku saka - es izsaku savu viedokli, bet kāda ir intonācija). Vakar Siņicins visu laiku runāja ka Salivans spēlē slikti. Viņš studijā atbild uz skatītāju uzdotajiem jautājumiem-ja kāds jautājums nepatīk uzreiz izsaka aizvainojošas piezīmes par uzdevēju(laikam nosauc par deģenerātu un tml.). Cik reizes ir lauztas kijas-parast jautājums ko internetā nesameklēsi-nekas īpašs , bet interesēju vai tie gadījumi ir bijuši - uzreiz palika Siņicins dusmīgs.
Atceros jautājumu pirms gada-Kā jārīkojās situācijā kad no snukera iziet nav iespējams-Siņicins atkal apvainoja jautājuma uzdevēju-ka tādas situācijas nav bijušas utt-tā nevar būt. Teorētiski būt var ja baltā bumba apstājās pirmā stūrī un viņai PĒC TAM pieripo priekšā 2 krāsainās. Protams ka tāda iespējamība ir nu ļoti maza bet domāju ka kādreiz pienāks- ko tad tiesneši dara, vai kas tāds noteikumos ir rakstīts. Labi ja negrib lai neatbild-nē Siņicins nolasa jautājumu lai pēc tam pazemotu tā uzdevēju. Augstprātīgs , iedomīgs tips. Protams snukerā ļoti zinošs, bet jauno paaudzi tāds nepiesaistīs pie šīs spēles-kāds uzdos kādu bērnišķīgu jautājumu-viņu studijā nolamās.
Pirmkārt, ja nepatīk tad klausies ar anglju komentētājiem. Ja Latvijā un Krievijā nav profesionālu spēlētāju un komentētāju, daudz neko nevar prasīt.

  +2 [+] [-]

, 2012-04-25 12:45, pirms 13 gadiem
Teiksim godīgi, Siņicins komentē labi, zinoši utt., jo īpaši uz Akimiča un zaļā gurķa fona, kas bija pirms tam. BET diemžēl jūtās pārāk un pārāks, kas vislaiku atspoguļojās komentējot. Nu un par cik Ronijs ar viņu nečomojās, vai nav paspiedis roku un tamlīdzīgi, tad nu Zīlītes kungs dzeļ cik var.
Atceramies rakstus pirms kādiem 2gadiem Eurosport blogā, ka Salivans jau nosēdies, ne kas nespīd, bezmaz liek galvu ķīlā, ka ne ko ne kad vairs nevinnēs.
Un vēl kas...jo tas kaitina tieši mani... Ronijs jau no 2004 gada nemetās uz 50/50 bumbām bet izvēlās atspēli (ienāca Wenbo pirms gada prāta WC prāta, kad vispār netaisijās atspeeleeties)), bet Zīlītes kungam joprojām tas ir pārsteigums. Stāsta kā nu tūlīt metīsies virsu, jo sit visu un ta pats brīnās, kā atspēle???, kā neuzbruka???

     [+] [-]

, 2012-04-25 15:22, pirms 13 gadiem
engine9 rakstīja: Pirmkārt, ja nepatīk tad klausies ar anglju komentētājiem. Ja Latvijā un Krievijā nav profesionālu spēlētāju un komentētāju, daudz neko nevar prasīt.
Man ļoti patīk snukers, cenšos uzzināt pēc iespējas vairāk. Skolā man bija vācu valoda un angļu valoda nepārzinu, klausoties krieviski kaut ko uzzinu vairāk, bet bieži patiešām klausos angliski, jo Siņicina augstprātīgais tonis ir neizturams.

     [+] [-]

, 2012-04-25 15:27, pirms 13 gadiem
Nothing rakstīja: Teiksim godīgi, Siņicins komentē labi, zinoši utt., jo īpaši uz Akimiča un zaļā gurķa fona, kas bija pirms tam. BET diemžēl jūtās pārāk un pārāks, kas vislaiku atspoguļojās komentējot. Nu un par cik Ronijs ar viņu nečomojās, vai nav paspiedis roku un tamlīdzīgi, tad nu Zīlītes kungs dzeļ cik var.
Atceramies rakstus pirms kādiem 2gadiem Eurosport blogā, ka Salivans jau nosēdies, ne kas nespīd, bezmaz liek galvu ķīlā, ka ne ko ne kad vairs nevinnēs.
Un vēl kas...jo tas kaitina tieši mani... Ronijs jau no 2004 gada nemetās uz 50/50 bumbām bet izvēlās atspēli (ienāca Wenbo pirms gada prāta WC prāta, kad vispār netaisijās atspeeleeties)), bet Zīlītes kungam joprojām tas ir pārsteigums. Stāsta kā nu tūlīt metīsies virsu, jo sit visu un ta pats brīnās, kā atspēle???, kā neuzbruka???
Jā Siņicins jau bieži pareģo freima iznākumu ja kādam palikušas līdz uzvarai 4 vieglas sarkanās bumbas-tātad kopā 8 viegli sitieni-viņš jau nosauc rezultātu. Ja pēkšņi kādu bumbu neiesit-tad seko piebilde-kas tad varēja zināt ka tik vieglu neiesitīs-iznāk ka visi labie snukeristi spēlē kā roboti.

  +1 [+] [-]

, 2012-04-25 15:53, pirms 13 gadiem
FUNS rakstīja: Ronijs parādīja labu (bet ne izcilu sniegumu). Nezinu vai tikai man bet visiem sporta komentētājiem latviešu un krievu kanālos tajā skaitā arī Eurosport visvairāk nepatīk Siņicins kad komentē snukeru. Brīžiem pretīgi klausīties. Komentēts tiek ar tādu domu ka es esmu visgudrākais , izteikti uzspiež savu viedokli (lai arī pats visu laiku saka - es izsaku savu viedokli, bet kāda ir intonācija). Vakar Siņicins visu laiku runāja ka Salivans spēlē slikti. Viņš studijā atbild uz skatītāju uzdotajiem jautājumiem-ja kāds jautājums nepatīk uzreiz izsaka aizvainojošas piezīmes par uzdevēju(laikam nosauc par deģenerātu un tml.). Cik reizes ir lauztas kijas-parast jautājums ko internetā nesameklēsi-nekas īpašs , bet interesēju vai tie gadījumi ir bijuši - uzreiz palika Siņicins dusmīgs.
Atceros jautājumu pirms gada-Kā jārīkojās situācijā kad no snukera iziet nav iespējams-Siņicins atkal apvainoja jautājuma uzdevēju-ka tādas situācijas nav bijušas utt-tā nevar būt. Teorētiski būt var ja baltā bumba apstājās pirmā stūrī un viņai PĒC TAM pieripo priekšā 2 krāsainās. Protams ka tāda iespējamība ir nu ļoti maza bet domāju ka kādreiz pienāks- ko tad tiesneši dara, vai kas tāds noteikumos ir rakstīts. Labi ja negrib lai neatbild-nē Siņicins nolasa jautājumu lai pēc tam pazemotu tā uzdevēju. Augstprātīgs , iedomīgs tips. Protams snukerā ļoti zinošs, bet jauno paaudzi tāds nepiesaistīs pie šīs spēles-kāds uzdos kādu bērnišķīgu jautājumu-viņu studijā nolamās.
Pilnīgi piekrītu - it īpaši par augstprātīgo toni pret jautājumu uzdevējiem, ja kāds jaut. nav pa prātam.Šad tad trāpās otrs krievu kom (neatceros uzvārdu), pavisam cita lieta, bet viņš pārsvarā laikam Eurosport2 komentē.Angliski - nav mana stiprā puse, daudz labāk pārzinu krievu val., diemžēl