Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2889, Did:0, useCase: 3

Vasiļjevam kritiens izvēles programmā un 19. vieta olimpiskajā debijā

Krišs Upenieks

Vasiļjevam kritiens izvēles programmā un 19. vieta olimpiskajā debijā
Deniss Vasiļjevs
Foto: EPA/Scanpix

LETA. Latvijas daiļslidotājs Deniss Vasiļjevs sestdien, noslēdzot savu debiju Phjončhanas olimpiskajās spēlēs, neiztika bez kritiena arī izvēles programmā, tomēr kopvērtējumā spēja uzlabot savu pozīciju un iekļūt labāko divdesmitniekā.

Jau ziņots, ka Vasiļjevs īsajā programmā piektdien pieļāva kļūdu trīskāršā aksela lēcienā, sacensību pusceļā ieņemot 21.vietu, tomēr tiekot pie iespējas izpildīt izvēles programmu.

Tajā Latvijas sportists arī neiztika bez misēkļiem, jo atkal kļūdījās akseļa lēcienos, šoreiz nokrītot pat divas reizes, par savu uzstāšanos gan nopelnot 155,06 punktus. Sacensību summā 18 gadus vecais daugavpilietis tika pie 234,58 punktiem, kas viņam ļāva iekļūt starp 20 labākajiem dalībniekiem.

No sava personīgā rekorda izvēles programmā (158,41), kas tika sasniegts janvārī Eiropas čempionātā, viņš atpalika par 3,35 punktiem, bet summā viņu no sava labākā rezultāta (243,52) šķīra 8,94 punkti. Izvēles programmā Vasiļjevs uzstājās kā pirmais no 24 dalībniekiem, turpinājumā Latvijas pārstāvim apsteidzot divus konkurentus.

Līderis pēc īsās programmas ar 111,68 punktiem bija 2014.gada Soču olimpisko spēļu čempions Juzuru Hanju no Japānas, kuram ar 107,58 punktiem sekoja divkārtējais pasaules un seškārtējais Eiropas čempions Havjers Fernadess no Spānijas. Tikmēr labāko trijnieku ar 104,17 punktiem noslēdza Šoma Uno no Japānas, kurš pērn kļuva par pasaules vicečempionu.

Izvēles programmā Soču čempions Juzuru Hunju pārliecinoši sev nodrošināja arī Phjončhanas zeltu, summā sakrājot 317.85 punktus un tuvāko sekotāju tautieti Uno apsteidzot par vairāk nekā desmit punktiem. Tieši izvēles programma bija tā, kas Uno uz goda pjedestāla trešo pozīciju ļāva atbīdīt Spānijas sportistu Fernandesu.

Pašlaik 18 gadus vecais Vasiļjevs ir olimpisko spēļu debitants. Viņš šogad izcīnīja augsto ceturto vietu Eiropas čempionātā. Olimpisko ceļazīmi daugavpilietis nopelnīja pērn pasaules čempionātā, kurā ierindojās 14.pozīcijā.

Šosezon Vasiļjevs, kuru trenē slavenais šveicietis Stefans Lambjēls, piedalījās divos Starptautiskās Slidošanas savienības (ISU) "Grand Prix" posmos, Maskavā notikušajā etapā ieņemot astoto vietu, bet pēc tam novembrī Japānas pilsētā Osakā ierindojoties sestajā pozīcijā.

Nākamajā trešdienā daiļslidošanā sāksies sacensības dāmām, kur Latviju pārstāvēs Diāna Ņikitina. Latvija Ziemas olimpiskajās spēlēs daiļslidošanā startē pirmoreiz kopš 1994.gada.

Phjončhanas olimpiskās spēles, daiļslidošana vīriešiem

VSportistsValstsĪsā programmaIzvēles programmaSumma
1.J.HanjuJapāna111.68206.17317.85
2.Š.UnoJapāna104.17202.73306.90
3.H.FernandessSpānija107.58197.66305.24
4.Ž.BojangsĶīna103.32194.45297.77
5.N.ČensASV82.27215.08297.35
6.V.ŽoASV84.53192.16276.69
19.D.VasiļjevsLatvija79.52155.06234.58

Kopumā piedalījās 24 sportisti

Izmantotie resursi:
LETA

  -1 [+] [-]

, 2018-02-17 08:43, pirms 7 gadiem
Čalis kur iet, tur krīt. Tā kā es

  +3 [+] [-]

, 2018-02-17 08:49, pirms 7 gadiem
Latvijai šīs spēles ir katastrofālas. Melbārdis - pēdējā cerība!

  +4 [+] [-]

, 2018-02-17 08:57, pirms 7 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Latvijai šīs spēles ir katastrofālas. Melbārdis - pēdējā cerība!
Kāpēc netici Ķibermanim?

  +3 [+] [-]

, 2018-02-17 08:58, pirms 7 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Latvijai šīs spēles ir katastrofālas. Melbārdis - pēdējā cerība!
vēl jau Haralds un Roberto
Slēpts komentārs: Curtiys

     [+] [-]

, 2018-02-17 09:06, pirms 7 gadiem
šķiet visneveiksmīgākās spēles vēsturē.. to vējš par stipru, to renes neiet, to jāgāžas.. bet prognozēja kā viscerīgākās. skumji

  -3 [+] [-]

, 2018-02-17 09:08, pirms 7 gadiem
Šīs olimpiskās spēles ir viens liels kritiens Latvijai....
Delfos rakstīts ka Vasiļevs ir pārpildīts ar labāk emocijām pēc debijas olimpiādē...aizbrauc uz olimpiādi un abās sacensībās krīti un Tu vēl esi priecīgs par to...kautkas nav riktīgi...Tev vajadzētu kritizēt sevi nevis priecāties par to ka esi tikai piedalījies olimpiādē...

  +1 [+] [-]

, 2018-02-17 09:10, pirms 7 gadiem
Cofijs rakstīja: Čalis kur iet, tur krīt. Tā kā es
Nabadziņš tu! Tāds jauns un tik tizls!

  +5 [+] [-]

, 2018-02-17 09:10, pirms 7 gadiem
Mēs esam tur kur esam , visu laiku "braucām" uz tīro entuziasmu un fanātismu (bez kā arī protams nevar). Diemžēl sports ir valsts attīstības līmeņa spogulis. Mums šajā spogulī ir skarba bilde.

  -1 [+] [-]

, 2018-02-17 09:11, pirms 7 gadiem
Chelubejs rakstīja: šķiet visneveiksmīgākās spēles vēsturē.. to vējš par stipru, to renes neiet, to jāgāžas.. bet prognozēja kā viscerīgākās. skumji
Jau picas vietas TOP-6. Vai tad OS ir tikai pirmās trīs vietas? Mums jau tagad ir 4,4,5,6,6, vieta. Plus vēl ļotipatīkami divi rezultāti K. Zvejniekam-26.vieta un Eidukai-44.vieta. Vēl atzimēt var Rastorgujeva 12.vietu.

  +2 [+] [-]

, 2018-02-17 09:12, pirms 7 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Latvijai šīs spēles ir katastrofālas. Melbārdis - pēdējā cerība!
Labs komentārs par daiļslidošanu! Gan jau pats izdomāji!

     [+] [-]

, 2018-02-17 09:23, pirms 7 gadiem
lai kaut viens no kritiķiem iziet olimpiskajā arēnā un kaut vai četrindu dzejolīti pamēģina bez kļūdīšanās noskaitīt...

  +1 [+] [-]

, 2018-02-17 09:25, pirms 7 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Latvijai šīs spēles ir katastrofālas. Melbārdis - pēdējā cerība!
Vēl viens kuriem viss sportā saistās TIKAI ar medaļām. Nekas cits neinteresē. Tie cilvēki kuri tā domā, dzīvē nav laimīgi (ar ļoti retiem izņēmumiem),jo tiem vienmēr būs slikti, grūti, dzīve paiet lamājoties.

  +8 [+] [-]

, 2018-02-17 09:27, pirms 7 gadiem
Vajadzetu aizliegt komentaru sadalu jaunakiem par 25 gadiem. Diemzel sodien berni attistas tikai inovacijas virziena nevis garigaja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-02-17 09:38, pirms 7 gadiem
ama-tieris rakstīja: lai kaut viens no kritiķiem iziet olimpiskajā arēnā un kaut vai četrindu dzejolīti pamēģina bez kļūdīšanās noskaitīt...
Ko tu murgo...Esmu jumiķis,un ja piedāvās man špaktelēt,tad es atteikšos ,jo es to izdarīšu slikti....Bet ,ja jāšpaktelē koRĒJĀ UN CEĻŠ UZ SAIMNIEKA RĒĶINA,TAD LŪDZU...ES BRAUCU...
Tāpēc vajag stingu atlasi,ā Kanādai,Šveicei un citām valstīm....tur brauc tie ,kuri vismaz 10.nikā iek....

  -2 [+] [-]

, 2018-02-17 09:39, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Vēl viens kuriem viss sportā saistās TIKAI ar medaļām. Nekas cits neinteresē. Tie cilvēki kuri tā domā, dzīvē nav laimīgi (ar ļoti retiem izņēmumiem),jo tiem vienmēr būs slikti, grūti, dzīve paiet lamājoties.
Grozies kā gribi, bet tieši medaļu skaits ir rādītājs lai objektīvi izvērtētu, kā katrai valstij ir veicies. Visi jau nav kā tu, kas pieraduši pie ģinamo zāģiem un mūžīgās neveiksmes pieņem kā pašsaprotamu lietu.

  -4 [+] [-]

, 2018-02-17 09:44, pirms 7 gadiem
ballbreaker rakstīja: Šīs olimpiskās spēles ir viens liels kritiens Latvijai....
Delfos rakstīts ka Vasiļevs ir pārpildīts ar labāk emocijām pēc debijas olimpiādē...aizbrauc uz olimpiādi un abās sacensībās krīti un Tu vēl esi priecīgs par to...kautkas nav riktīgi...Tev vajadzētu kritizēt sevi nevis priecāties par to ka esi tikai piedalījies olimpiādē...
Tieši šādi pozitīvi cilvēki biežāk sasniedz labus rezultātus. Jā spēj gūt arī neveksmēs pozitīvas emocijas, tad ir lielas iespējas sportā augt. Izlasīju ko Vasiļjevs teica un nodomāju-šitas puisis vēl daudz ko sasniegs. Tie stresainie, drūmie biežāk ir nolemti neveiksmēm. Vai tuu patiešām domā ka sportists kurš ir drūms būs vairāk motivēts par priecīgu cilvēku. Depresīvajiem cilvēkiem bieži nepatīk pozitīvie, priecīgie, ar dzīvi apmierinātie. Tagad daudzi pat nepamamana ka mums ir daudz labas vietas OS, ir sportisti, kuri nerāda ko gaidīja. Tikai nevajag iekrist depresijā , vaimaniņsportā, bet izrunāt kas un kā.
Kā kamaniņsportā veiksmīgāk tikt galā ar paaudžu maiņu.Stafete izskatās ļoti cerīga nākotnē ar vienu bet. Ja paliks Šici. Ar Zirni un Aparjodu atpalicība no pirmās vietas stafetē 0,8 sekundes. Ir jaunā Eiduka. Vasiļjevs gūst prieku no tā dara, līdz ar to cerības saistu ar viņu.
Bendika izveidojusies par stabilu labu biatlonisti.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-17 09:46, pirms 7 gadiem
Lai nu kam, bet šim čalim nākotnē ir visas iespējas progresēt. Un konkurence mežonīga, ar punktiem, kas viņam deva 4.vietu Eiropas čempionātā, būtu tā pati 19.vieta. Šeit gan laikam tika slidota drusku cita programma, neesmu tāds eksperts, lai novērtētu, kas būtu ideāla izpildījuma gadījumā, bet vienalga šaubos, vai stipri augstāk.

     [+] [-]

, 2018-02-17 09:50, pirms 7 gadiem
Kas par iemeslu kritieniem? Vai pārdega mūsu jaunais censonis?

  +1 [+] [-]

, 2018-02-17 09:52, pirms 7 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Grozies kā gribi, bet tieši medaļu skaits ir rādītājs lai objektīvi izvērtētu, kā katrai valstij ir veicies. Visi jau nav kā tu, kas pieraduši pie ģinamo zāģiem un mūžīgās neveiksmes pieņem kā pašsaprotamu lietu.
Grozies kā gribi bet olimpiskais sešnieks ir ļoti augsts sasniegums. Piemērs. Latvijai ir viena bronza un vairāk neviens sportists nav TOP-10.
Un medaļas nav bet ir piecas vietas TOP-6. Pēdējais variants man daudz labāk patīk jo vairākas augstas veitas. Starpība starp tevi un mani ir liela. Man ir iekšā sportiskais gars visu mūžu un priecājos par katru vietu uz augšu. Ar tavu domāšanu ir ļoti grūti ko augstu sasniegt,jo galvā TIKAI medaļas. Ja tās nav tad ir slikti. Ja tā domātu visis sportisti tad starti varētu būt graujoši slikti. Kādē''l īpaši censties ja medaļas nav-tāpat slikti , lamās, kritizēs utt.
Mans variants-cīnīties , sisties par katru vietu uz augšu. Priecāties par vietām desmitniekā, sešniekā jo tas tuvina medaļām.
Vienmēr un tikai uz augšu - mana pamatdoma.
Tikai medaļas - pārējais neinteresē un tas nav nekas labs-tava pamatdoma.
Izejot no tavas domas Priedulēnai nevajag šodien īpaši censties jo medaļa ir tālu. Rastorgujevam ja nesanāk pirmās divas šautuves pārsstāt cīnīties un pusdistanci pārstāt cīnīties utt.
Sportiskais gars nozīmē cīņa par katru vietu, sekundi, centimetru. Tev tas nav iekšā. Ko lai dara katram savs. Ja neesi cīnītājs , tad tā arī saki. Es vēlos lai Priedulēna šodien par katru simtdaļu cīnās. Ja tiek 6.vietā, domā par piekto utt. Tev - ja nav medaļas tad ir slikti, nav ko tur cōnīties .

  -2 [+] [-]

, 2018-02-17 10:06, pirms 7 gadiem
zaxx rakstīja: Kas par iemeslu kritieniem? Vai pārdega mūsu jaunais censonis?
Gan jau ledus bij slidens..

     [+] [-]

, 2018-02-17 10:08, pirms 7 gadiem
Kāpēc viens padomju vectēvs nepārtraukti bāž mums acīs veco krievu izgudrojumu ''pirmo sešinieku''? Kāpēc ne astotnieks?

  -3 [+] [-]

, 2018-02-17 10:08, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Jau picas vietas TOP-6. Vai tad OS ir tikai pirmās trīs vietas? Mums jau tagad ir 4,4,5,6,6, vieta. Plus vēl ļotipatīkami divi rezultāti K. Zvejniekam-26.vieta un Eidukai-44.vieta. Vēl atzimēt var Rastorgujeva 12.vietu.
Atkal top 6 kepka ieskrēja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-02-17 10:33, pirms 7 gadiem
Ka var shita rakstu konstruet? bija ljotilabs slidojums un tehiskais izpildījums, vispirms uzraksti, kas bija labs un pēc tam,ka pieļautas divas kļūdas no kādiem 8 lēcieniem, ovācijas bija šķiet lielākās no tās grupas dalibniekiem... es nēesmu daiļslidošanas skatītājs, bet nobeigumā tiešām sajutos lepns !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-02-17 10:46, pirms 7 gadiem
skepse[LV] rakstīja: Funs, bļeģ, beidz rīt tehnsko spirtu un noliec adatu, tādi lohi kā tu arī ir visu neveiksmju bāze. Sports ir sacensība visās tā izpausmēs ar vienu mērķi - uzvarēt bļeģ, un ar tādu demagoģiju un izpratni par to, kas ir labi, nekad nekļūsi par sportistu (nekad arī neesi tāds bijis), jo tu nekad neko neuzvarēsi, jo piedalīties tev ir gana labi. Tev līdzīgie labākajā gadījumā var spēlēt kaut kādu futbolu latvijas mērogā, tur tadu caurkritēju netrūkst
Pirmkārt nelamājies, Otrkārt , krievu lamu vārdu tev godu nedara. Treškārt ,tu manus komentārus lasīji. Es aizstāvu to ka visu laiku sportistam ir jācīnās par katru vietu uz augšu. Tikai medaļas ir neveiksminieku psiholoģija. Uzvarētāji ir tie kas cīnās par katru vietu, cm, sekundes simtdaļu un tad arī kaut ko sasniedz. Ar Tavu domāšanu ļoti daudzi sportisti ir nolemti pēdējām vietām.
Domāšanas veids tikai medaļas rada to kas ir tagad-tās nav.
Sports ir īsta cīņa un medaļu tālums ļaut pārtraukt cīnīties. Nevaram ielīst otra galvā, bet pēc noskaņojuma, izteikumiem šķiet ka Vasiļjevs var būt labs sportists. Daiļslsidošana ir savādāks sporta veids. Daudz mākslinieciskāks par citiem. Izklausās ka viņam ļoti patīk tas ko dara un tas var kalpot par labu panākumu atslēgu.

     [+] [-]

, 2018-02-17 10:46, pirms 7 gadiem
Kad man bija 5 gadi, es arī uzskatīju,ka labāk no slidojis tas, kurš nenokrīt.

     [+] [-]

, 2018-02-17 10:49, pirms 7 gadiem
Bet man nav nekādas parliecības , ka otrais bija Tregubovs. Pieļaiju ka tas bija Tretjakovs, kam ir Tregubova maska. Tas visu izskaidrotu, bet angli rupīgi japarbauda uz dopingu! !!!

     [+] [-]

, 2018-02-17 10:51, pirms 7 gadiem
tie kas saka ka esam izgāzušies, laikam šķēpmetējus ir aizmirsuši.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-17 10:53, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Kāpēc viens padomju vectēvs nepārtraukti bāž mums acīs veco krievu izgudrojumu ''pirmo sešinieku''? Kāpēc ne astotnieks?
padomju domāšanas veids atnāca pie mums. Vieglatlētikā ir astotnieks topā. Pārējos sporta veidos no treneru, sportistu, federāciju izteikumiem var saprast domu-ja nav medaļa , tad tikt sešniekā. Tas ir daudzos sporta veidos un laika gaitā izveidojies priekšstats. Ja ņem par pamatdomu cik apdzen, tad sešnieks pasaulē tas tomēr ir izcils sasniegums. Tev ir apziņa ka šajā sporta veidā par tevi ir labāki ne vairāk par 5 sportistiem vai valstīm. Arī federāciju uzdevumi ir iekļūt TOP-6 TOP-10 atkarībā no potenciāla. Tenisā ir pirmais desmitnieks.
Dažos sporta veidos ir veiglāk iekļūt sešniekā un to mēs jau uzskatam par normu. Ja kādam ir viegli iekļūt sešniekā tad sportists vai valsts šajā sporta veidā ir leilavalsts. Piemēram kamaniņās ir 7 lielvalstis tādēļ sešnieku uzskatam par sevi saprotamu. M. Dukurs ir leģenda un tad jau 4.vieta ir neveiksme.

     [+] [-]

, 2018-02-17 10:53, pirms 7 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: loģiski, ka galvenā nozīme ir tikai medaļām

medaļas ir pat Lihtenšteinai un Spānijai

tālāk vairs nav kur
beidz vaidēt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-17 10:56, pirms 7 gadiem
Olimpiskās hartas 60.pants.
SOK un OSOK nedrīkst valstis sakārtot secībā pēc to iegūto medaļu skaita. OSOK veido goda sarakstu, kurā minēti medaļu ieguvēju vārdi un uzvārdi, kā arīapbalvojumu saņēmēji katrā sacensību veidā. Medaļu ieguvēju vārdi un uzvārdi atrodas galvenajā stadionā uz pastāvīga un labi saskatāma ekrāna.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-17 10:56, pirms 7 gadiem
skepse[LV] rakstīja: Redzi, Kleins arī ir vienīgais apmierinātais pēc Brieža zaudējuma, jo viņš ir tikpat tipisks gailis kā tu, kam bija svarīgi, lai Mairis labi noboksē, nevis lai uzvar, tikai nez kapēc Mairis jūtas sagrauts tā vietā, lai priecātos, ka normāli gāja, tikai bļeģ papi5a visu kā dēļ svīda visus šos gadus.

Pēc cīņas Kleins Mairim topī, ka labāk uztreneties vaira nevar, pēc cīņas intervijā Mairis saka, ka jāsagatavojas labāk un ka viņš var labāk, bļeģ- ko tādā gadijumā tas Kleins tai spānijā bļeģ darīja? Tā bija galvenā bļeģ cīņa, lielākā ko čempis savā karjerā var gribēt, bet tadu bleģu dēļ kā funs, šijā gad Keina, viņš nevienam vairs nav iteresants, nevienam neinteresē otrie, piektie vai sestie numuri, tu funs bļeģ!!
Tava doma sportā ir vērsta ka 90% sportistu no sporta jāpazūd jo uzvarēt tie nekad nevarēs. Tenisā tūkstošiem tenisisti nekad nebūs rangā pirmie. Muižnieks nekad neuzvarēs biatlonā-vai viņam jāpamet sports. Daudzas Anglijas futbolkomandas nekad nebūs čempioni. Sports ir raksturam ,izturības pārbaudei, trenē psiholoģisko noturību, cīņai ar sevi un diemžēl arī veselības bendēšanai (profesionālais sports).

  +2 [+] [-]

, 2018-02-17 10:58, pirms 7 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: fuņa, zini kāpēc LV iespringst par sešinieku??? tāpēc ka par vietu sešiniekā piešķir valsts finansējumu

normālās valstīs finansējumu piešķir tikai par medaļām
Lielvalstis varbūt jā. Tātad ja sportists olimpiādē nevar izcīnīt medaļas viņam jāpamet sports. Tev patiktu ja OS piedalītos 6-8 bobsleja kamanas, 6 skeletonisti, 6 hokeja komandas, ka'di 10 slēpotāji. OS maz kam interesētu jo leilākā daļa tur nekad nenokļūs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-02-17 11:03, pirms 7 gadiem
Ir labi, bet pārlieku priecāties, ja ledus trases turētājvalsts izcīna 6 vietu no 7 konkurētspējīgām komandām, ir ļoti dīvaini.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-17 11:13, pirms 7 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: domā ka Anglijā 80% komandas, kas nav oligarhi, tur cīnās tikai dēļ sportiskā gara?

tad tiešām esi duraks

atklāšu patiesību - Anglijā eksistē lielas TV naudas, kuru lielums atkarīgs no izcīnītajiem punktiem līgā

tur arī visa motivācija un "sportiskais gars" - nauda

par ko cīnās tādi slotiņi vai muižnieki biatlonā, piemēram? man nav saprotams
Lamāties , apsaukāties te daudziem patīk. Tu laikam nezini teicienu-es mīlu savu darbu. To varu teikt pats par sevi. To var teikt par daudziem sportistiem. īsts sportists ir tas kurš mīl to ko dara nevis tas kurš to dara pamatā naudas dēļ. Nopelnīt grib bet ja nemīlēsi savu darbu/sportu , tad rezultāts nav.
Labi ka pateici -nesaprotu ko Muižnieks biatlonā dara. Tas arī parāda tavu domāšanas veidu. es arī cenšos mūsu jaunajos sportistos lasīt starp rindām. Kuram patīk tas ko dara , bet kuram tomēr vairāk dominē slava, nauda. Ir daži jaunie dažādos sporta veidos kuri varbūt uz laiku uzplaiksnīs bet nejūtu mīlestību no viņu sacītā, vairāk tā ir slava kas interesē, vēlme pamēģināt utt. Otram galvā neielīdīsi bet nojaust kaut ko var, tāpat kā var kļūdīeties savās nojausmās.
Jāsāk skatīties cik šeit ir SC komentētāji kuri nelamājās.

     [+] [-]

, 2018-02-17 11:14, pirms 7 gadiem
Žēl... čalis tā cenšās tomēr
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-17 11:16, pirms 7 gadiem
Kādēļ Dānijā straujš hokeja kāpums. Jauniešiem neprasa obligāti uzvarēt, viņiem prasa peč iespējas labāk nospēlēt. Viņus neiedzen rāmjos - uzvara par katru cenu un var slavēt hokejistus arī pēc zaudējumiem jo tu biji labs vai kritizēt pēc uzvaras jo nebiji tik labs. Tas arī neiedzen izmisumā vai neveido eiforiju pēc uzvarām. Ir jākritizē arī uzvarētāji un par sliktu nenāk kritika arī OS čempioniem dažiem. Uzvara vēl nenozīmē ka viss bija labi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-17 11:18, pirms 7 gadiem
HMB - RIO 2018!!! rakstīja: Mani cho-ta tas Baltslaava emails nespeej sasniegt, akal skatos kkadi izmeginajuma shaavini raiditi manaa virzienaa BET nekaa nava

Funi, pa muti gribi???
Birojs pamodies no miega
Laikam izgulējies slikti
Vārdos izklusās pēc spiega
Uzvedās te dikti pikti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-17 11:24, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Esi ieskatījies privātajā sarakstē + e-pastā? Neredzu apstiprinājumu no tevis!
Tavu māju jau pārdevām, šovakar dzersim nost.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2018-02-17 11:29, pirms 7 gadiem
Nav nekāda kritiena Latvijai kā te daži raksta. Jā, Vasiļjeva vieta zemāka par gaidīto, bet tāpat nebija gaidāma augstākā par 10. Puisis ļoti perspektīvs un cerams šīs Olimpiskās spēles viņam būs neatsverama pieredze. Kamaniņās un skeletonā nostartējām sava līmenī, jā Dukurs palika bez medaļas, bet turpat jau vien bija. Tā, protams, neveiksme, bet vai izgāšanās? Kamaniņas nobrauca savā līmenī. Rezultāti atbilst viņu varējumam pēdējās sezonās. Silovs ļoti labi. Vēl jau ir vairāki starti, kur var būt medaļas. Ja Estera Ledecka uzvar kalnu slēpošanā supergigantā sievietem, tad notikt var viss kaut kas. Tad Haralda uzvara masu startā ir ticamāka par to, kas šodien notika uz kalna.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-17 11:33, pirms 7 gadiem
FUNIM vienkārši jau sen ir pus 6. Vot i TOP 6 olimpiskais topā ))
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-17 11:37, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Olimpiādēs neoficiālās valstu kopvērtējuma vietas rēķina tikai un vienīgi pēc medaļām! Tāpēc, piemēram, ja mums VISI dalībniekii ir top 6, taču nav neviena medaļnieka, bet, savukārt, kādai Papuasu salai visi ir pēdējie, izņemot vienu bronzinieku, Papuasi kopvērtējumā būtu priekšā Latvijai
Un? Lai tak ir priekšā, ko reāli tas maina?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-17 11:42, pirms 7 gadiem
knapi atvēris acis esmu un jau Funis atkal par TOP 6 bazaru bliež
Funi beidz meklēt attaisnojumus tā pat kā pēc DR zaudējuma Šplengerī , kur teici šiem nav motivācijas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-17 11:49, pirms 7 gadiem
Bet nu Vasīļevs pārdega šajās OS , divi kritieni godu ar nerada

     [+] [-]

, 2018-02-17 11:50, pirms 7 gadiem
HMB - RIO 2018!!! rakstīja: 6diens riit man patik BET tomer labak ira 7dienas , jo tad ir superbingo un dievkalpojums LIVE
Man gan dievkalpojumu labāk patīk ierakstā skatīties, nav tāda spriedze.

Tuvākais benzīntanks 4km, staķiks Valmierā 40+km.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-17 11:56, pirms 7 gadiem
HMB - RIO 2018!!! rakstīja: es ir nesaprast, huli programma raada vienu, a reaali LIVE iet kkada divainai sleposhan pa sliedi un Toljiks ierinda???
vis iet pēc programmas

     [+] [-]

, 2018-02-17 11:56, pirms 7 gadiem
veelviens ar nerviem seerkocinja lielumaa. psc kkaads

     [+] [-]

, 2018-02-17 11:57, pirms 7 gadiem
Ja Rastorgujevs spēs atslābt kā "lupata" (labā nozīmē) un vispār par neko nedomāt, tad mazs cerību stariņš vēl paliek arī masiniekā! Turam īkšķus par visiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-17 11:57, pirms 7 gadiem
HMB - RIO 2018!!! rakstīja: Tas lab, kad iedzersim itaalu viinu, varesim kopigi aizcierot pec kaada biezpien sierin

Valmiera tev tuvu, Valleta biezi esi???
Kas tur tik īpašs, lai tur ietu? Ja Valmierā vajag kādreiz laiku nosist, tad labāk pa Depo pavandos, kko mājai pameklēju, tur noteikti interesantāk nekā Valletā.

     [+] [-]

, 2018-02-17 11:57, pirms 7 gadiem
vienīgi nepatīk man slīdsoļa stafete , parastā labāka

     [+] [-]

, 2018-02-17 11:58, pirms 7 gadiem
HMB - RIO 2018!!! rakstīja: kuras???
LTV7
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-17 11:59, pirms 7 gadiem
HMB - RIO 2018!!! rakstīja: biatlona masenieks bus LIVE???
rādīs kopā ar skeletonu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-17 12:00, pirms 7 gadiem
HMB - RIO 2018!!! rakstīja: es ir nesaprast, huli programma raada vienu, a reaali LIVE iet kkada divainai sleposhan pa sliedi un Toljiks ierinda???
Aizej, izgulies!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-17 12:01, pirms 7 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: slidsolis ir brīvais stils
Kas tad skaitās ,kad pa tām sliedēm slēpo?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-17 12:01, pirms 7 gadiem
Ko ta norvēģietes tik švakas slēpošanā, pat trijniekā nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-17 12:01, pirms 7 gadiem
Super! Ar nepacietību gaidu vakaru, lai ierakstā varētu baudīt šo sasniegumu!!
Malaģetc pariņj!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-02-17 12:02, pirms 7 gadiem
HMB - RIO 2018!!! rakstīja: nehuja!!!
kas tu astojs esi?
VISS PĒC PROGRAMMAS IET
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-17 12:03, pirms 7 gadiem
HMB - RIO 2018!!! rakstīja: cho ta debils nosaukums!!!! kipa 18. gs bija taada sliedes ka visi taa klasiski sleepoja???
Aizej, izgulies- goč pendel!!

     [+] [-]

, 2018-02-17 12:03, pirms 7 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: klasiskais
Dīvaini tie nosaukumi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-17 12:04, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Ko ta norvēģietes tik švakas slēpošanā, pat trijniekā nav.
Sočos jau ar tik 5v bij.

     [+] [-]

, 2018-02-17 12:04, pirms 7 gadiem
HMB - RIO 2018!!! rakstīja: Matainais, tu man varetu kaadu biezpien sierin atvest
Pagaidām vēl šaubos, vai kaut kur bīdīšu šodien

     [+] [-]

, 2018-02-17 12:05, pirms 7 gadiem
HMB - RIO 2018!!! rakstīja: Es tak nez valmiera ko darit!!! Valleta, Chillene un Mahima!!! es tak tev jautaju ko tur darit

Depo ari der, var iekert kaadu udens bachoku
Nu man parasti tur ir visādas ģēlas, attiecīgi mērķtiecīgas darbības, kamēr visu izdar, diena jau pagājusi, tad ir besis un tik uz māju gribas. Maksimā ar gadiem neesmu bijusi.

     [+] [-]

, 2018-02-17 12:05, pirms 7 gadiem
HMB - RIO 2018!!! rakstīja: https://www.tv.lv/
programma ir pareiza
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-17 12:06, pirms 7 gadiem
killo2000 rakstīja: Sočos jau ar tik 5v bij.
Kkā dīvaini liekas, individuāli tak visu laiku kāda medaļās.

     [+] [-]

, 2018-02-17 12:06, pirms 7 gadiem
Diezgan garlaicīgi skatīties to stafeti , tur reāli bez intrigas

     [+] [-]

, 2018-02-17 12:07, pirms 7 gadiem
HMB - RIO 2018!!! rakstīja: saki 14:10 skeletons IERAKSTAA un jau pec 30min LIVE???
jap , LTV7 galīgi neforši tā dara šajās OS

     [+] [-]

, 2018-02-17 12:08, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Kkā dīvaini liekas, individuāli tak visu laiku kāda medaļās.
Norvēģietēm šoreiz tās, kuras PK dominē šosezon (Wenga, Ostberga), OS bezmazvai vājākais posms no visām norvēģietēm. Laikam tomēr grūti visu sezonu pa pirmajām vietām nobliezt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-17 12:09, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: Diezgan garlaicīgi skatīties to stafeti , tur reāli bez intrigas
Šitā norvēģiete vismaz nāk klāt, pēdējā posmā būs trīs komes, kas pa zeltu varēs cīnīties, normāli, ir daudz sliktāk bijis.

     [+] [-]

, 2018-02-17 12:09, pirms 7 gadiem
HMB - RIO 2018!!! rakstīja: tu uz Ruujiens pus dzivo??
4km no Rūjienas

     [+] [-]

, 2018-02-17 12:09, pirms 7 gadiem
HMB - RIO 2018!!! rakstīja: Biatlons tad jau ari ieraksta???
nē tas būs live
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-17 12:10, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Šitā norvēģiete vismaz nāk klāt, pēdējā posmā būs trīs komes, kas pa zeltu varēs cīnīties, normāli, ir daudz sliktāk bijis.
biatlonā stafetes ir 100 reizes labākas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-17 12:11, pirms 7 gadiem
HMB - RIO 2018!!! rakstīja: Toljiks tik par ojaariem fano, gluzhi kaa Carnikavas Abrams
jā biki nobesija , ka par šiem tik runā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-17 12:12, pirms 7 gadiem
šortreks sākās

     [+] [-]

, 2018-02-17 12:12, pirms 7 gadiem
killo2000 rakstīja: Norvēģietēm šoreiz tās, kuras PK dominē šosezon (Wenga, Ostberga), OS bezmazvai vājākais posms no visām norvēģietēm. Laikam tomēr grūti visu sezonu pa pirmajām vietām nobliezt.
Skatoties, kā Bē skrēja sezonas sākumā, ar jau likās, ka uz OS būs nolūzis, bet nu slēpojumā šis joprojām stipri pārāks. Bet nu vispār liekas dīvaini, ka tā saplāno formu, ziemas sportos jau OS pārliecinoši svarīgākie sači.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-17 12:13, pirms 7 gadiem
HMB - RIO 2018!!! rakstīja: programma citaadi!!! es tak saku ka nepas!!!
msu starts apmēram 35 min tik iet vai mazāk pat

     [+] [-]

, 2018-02-17 12:13, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: biatlonā stafetes ir 100 reizes labākas
Vai tad kāds to apstrīd?

     [+] [-]

, 2018-02-17 12:13, pirms 7 gadiem
HMB - RIO 2018!!! rakstīja: PAJAAT
tur divi mūsējie ar ir

     [+] [-]

, 2018-02-17 12:14, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Vai tad kāds to apstrīd?

Vienkārši gribēju to pateikt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-17 12:15, pirms 7 gadiem
ceru , ka tie Ojāri noplīsīs beigās

     [+] [-]

, 2018-02-17 12:15, pirms 7 gadiem
HMB - RIO 2018!!! rakstīja: tad jau saldejums tev garsho, ja???
Kuram tad saldējums negaršo?

     [+] [-]

, 2018-02-17 12:15, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Skatoties, kā Bē skrēja sezonas sākumā, ar jau likās, ka uz OS būs nolūzis, bet nu slēpojumā šis joprojām stipri pārāks. Bet nu vispār liekas dīvaini, ka tā saplāno formu, ziemas sportos jau OS pārliecinoši svarīgākie sači.
Tie, kuri teorētiski to var paveikt, tie iet pēc visa, gan pēc PK, gan OS. Tie, kuri saprot, ka PK tāpat nav reāli pacelt, tie koncentrēas tikai uz OS, tāpēc OS nereti otrā plāna aktieri izlien.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-02-17 12:17, pirms 7 gadiem
ak68 rakstīja: Nav nekāda kritiena Latvijai kā te daži raksta. Jā, Vasiļjeva vieta zemāka par gaidīto, bet tāpat nebija gaidāma augstākā par 10. Puisis ļoti perspektīvs un cerams šīs Olimpiskās spēles viņam būs neatsverama pieredze. Kamaniņās un skeletonā nostartējām sava līmenī, jā Dukurs palika bez medaļas, bet turpat jau vien bija. Tā, protams, neveiksme, bet vai izgāšanās? Kamaniņas nobrauca savā līmenī. Rezultāti atbilst viņu varējumam pēdējās sezonās. Silovs ļoti labi. Vēl jau ir vairāki starti, kur var būt medaļas. Ja Estera Ledecka uzvar kalnu slēpošanā supergigantā sievietem, tad notikt var viss kaut kas. Tad Haralda uzvara masu startā ir ticamāka par to, kas šodien notika uz kalna.
Šodien supergigants kaut kas mazliet no fantastikas. Grūti notocēt, bet vienā dienā vienā spēlē, vienās sacensībās viss kas var notikt. Tādēļ augstu vērtēju uzvaru PK kopvērtējumā-tur viendienīši neuzvar.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-17 12:21, pirms 7 gadiem
killo2000 rakstīja: Tie, kuri teorētiski to var paveikt, tie iet pēc visa, gan pēc PK, gan OS. Tie, kuri saprot, ka PK tāpat nav reāli pacelt, tie koncentrēas tikai uz OS, tāpēc OS nereti otrā plāna aktieri izlien.
Un tieši tāpēc OS ir tik interesants

     [+] [-]

, 2018-02-17 12:21, pirms 7 gadiem
HMB - RIO 2018!!! rakstīja: jap, kuram tad sex nepatik!!!
Nu ja!

     [+] [-]

, 2018-02-17 12:22, pirms 7 gadiem
ir jauktā stafete slēpošanā?

     [+] [-]

, 2018-02-17 12:22, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Un tieši tāpēc OS ir tik interesants
Nu re, tomēr norvēģietes paņēma.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-17 12:24, pirms 7 gadiem
HMB - RIO 2018!!! rakstīja: pustuksh stadions!!! te korejaa puse arenas tiks nograutas, pilnigs atstojs!
es saku Ķīnā būs traģiskāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-17 12:26, pirms 7 gadiem
killo2000 rakstīja: Nu re, tomēr norvēģietes paņēma.
Jā, nu te paskatoties starta numurus un vietas beigās, nekādu īpašo pārsteigumu nav.

     [+] [-]

, 2018-02-17 12:27, pirms 7 gadiem
HMB - RIO 2018!!! rakstīja: OS ir jariko skandinaavos vai alpos, citu variantu vnk nava!!!
Vēl Ziemeļamerikā var rīkot
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-17 12:28, pirms 7 gadiem
HMB - RIO 2018!!! rakstīja: var jau arii argentina
Austrālijā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-17 12:29, pirms 7 gadiem
HMB - RIO 2018!!! rakstīja: OS ir jariko skandinaavos vai alpos, citu variantu vnk nava!!!
Kanāda un ASV ziemeļi, tur ar publika netrūktu, bet Āzija tiešām nav īsti piemērota ziemas OS, nevienam tie ziemas sporti tur neinteresē un faniem tādu gabalu dzīties ar baigā ekstra tomēr.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-17 12:33, pirms 7 gadiem
Laukuma saimnieki atkal nolažojās. Korejietis, kam Vasiļjeva akseļa beigu daļā vajadzēja izslēgt gravitāciju, aizmiga, nenospieda pogu un - lūdzu!

Tieši tā arī rakstiet atskaitē Vrubļevskim. Pie kritiena vainīga Einšteina vispārīgā relativitātes teorija un telplaika liekums masīva ķermeņa tuvumā.

     [+] [-]

, 2018-02-17 12:34, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Šodien supergigants kaut kas mazliet no fantastikas. Grūti notocēt, bet vienā dienā vienā spēlē, vienās sacensībās viss kas var notikt. Tādēļ augstu vērtēju uzvaru PK kopvērtējumā-tur viendienīši neuzvar.
Tieši tā, uzvara PK kopvērtējumā parāda īsto spēka samēru! OS rezultāti ne vienmēr ir objektīvi. Bet tituls paliek, to neatņemsi. Dukurs - izcils skeletonists, bet OS čempiona titulu viņš laikam jau tā arī nedabūs. Ja nu vienīgi izdomās vēl braukt Pekinā! ( p.s. vai arī, ja diskvalificēs līdz galam Tretjakovu)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-17 12:36, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Kanāda un ASV ziemeļi, tur ar publika netrūktu, bet Āzija tiešām nav īsti piemērota ziemas OS, nevienam tie ziemas sporti tur neinteresē un faniem tādu gabalu dzīties ar baigā ekstra tomēr.
Āzija tik skij jumping ,daiļlslidošana , ātrslidošana , šortreks , snovborda big air sacensības ,un areāls ir , pārējie ziemas sporti sētas līmenī
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-17 12:41, pirms 7 gadiem
HMB - RIO 2018!!! rakstīja: Varetu super gigantaa masu startu ieviest
snovbordā ar

  -1 [+] [-]

, 2018-02-17 12:41, pirms 7 gadiem
HMB - RIO 2018!!! rakstīja: programma ja??? kur tad ir shortreks
da bl2 tie lohi visu laiku pisās tur

  -1 [+] [-]

, 2018-02-17 12:42, pirms 7 gadiem
HMB - RIO 2018!!! rakstīja: Varetu super gigantaa masu startu ieviest
..vai kērlingā..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-02-17 12:42, pirms 7 gadiem
HMB - RIO 2018!!! rakstīja: Varetu super gigantaa masu startu ieviest
Skikrosu skaties, kkas uz to pusi ir. Snovbordkrosā normāli australim pēc pusfināla turpat ātri notin salauzto roku, lai šis var B finālu nobraukt. Tie veči ir ar tērauda olām laikam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-02-17 12:44, pirms 7 gadiem
HMB - RIO 2018!!! rakstīja: kross jau ir
tas jau čista haļavčiku sports ir. Viens vecis ar salauztu kaklu finišēja

  -1 [+] [-]

, 2018-02-17 12:45, pirms 7 gadiem
HMB - RIO 2018!!! rakstīja: viss pec programmas ja???
TIE kOREJIEŠI VISU LAIKU LĒNI VISU DARA , REĀLI KAVĒ SACENSĪBAS PA 15 MIN
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-02-17 12:46, pirms 7 gadiem
HMB - RIO 2018!!! rakstīja: butu nizcag ja kaadi 6 pacani uz 100km laizh no kalna lejaa kopaa
To sauc par snovbordkrosu, huli

  -1 [+] [-]

, 2018-02-17 12:46, pirms 7 gadiem
HMB - RIO 2018!!! rakstīja: pec programmas ja, autist???
viņi jau tik kavē , bet tā viss pēc programmas iet
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-02-17 12:47, pirms 7 gadiem
redz šakās tagad
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-02-17 12:50, pirms 7 gadiem
HULI BEIDZ LIKT MĪNUSUS VISIEM
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-02-17 12:52, pirms 7 gadiem
HMB - RIO 2018!!! rakstīja: saki tur ar uz 100km laizh lejaa??? mans domat tur max 50km
Nu es nezinu, bet ja var ticēt komentētājiem, tad ātrākajā vietās esot kkur ap 90km/h

  -1 [+] [-]

, 2018-02-17 12:54, pirms 7 gadiem
musējiem vajag team game uzspēlēt savā slidojumā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-02-17 12:54, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Nu es nezinu, bet ja var ticēt komentētājiem, tad ātrākajā vietās esot kkur ap 90km/h
taču ne , viņiem pat normāls balanss nav uz dēla ,,lai iegūtu tādu ātrumu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-02-17 12:56, pirms 7 gadiem
HMB - RIO 2018!!! rakstīja: max 50km!!!
tā varētu būt , varbūt pat mazāk

     [+] [-]

, 2018-02-17 12:57, pirms 7 gadiem
HMB - RIO 2018!!! rakstīja: nespeju iedomaties ka man slidojot ar rokam aiz muguras kluutu vieglak, nekad neesmu sapratis!!!
Ir ir, skritulojot ar vieglāk, īpaši, ja garākus taisnus gabalus brauc.

     [+] [-]

, 2018-02-17 12:57, pirms 7 gadiem
baltais cilvēks lohs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-17 12:59, pirms 7 gadiem
HMB - RIO 2018!!! rakstīja: Shortina nav gari gabali un taisni netik
toties pagriezieni ir

     [+] [-]

, 2018-02-17 12:59, pirms 7 gadiem
HMB - RIO 2018!!! rakstīja: fufelis! paskaties kaa mauc lejaa ar slepem un kaa ar bordu!!! tur bords uz 0,25 iet lejaa
Var jau būt, es tā baigi neesmu iedzilinajusies, tik piefiksēju, ka komentētāji kko tādu teica sacensību laikā. Strīdēties netaisos

     [+] [-]

, 2018-02-17 13:01, pirms 7 gadiem
tie penalty ir pārak bieži šortrekā

     [+] [-]

, 2018-02-17 13:03, pirms 7 gadiem
JSAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2018-02-17 13:04, pirms 7 gadiem
eh trešais palika laikam

     [+] [-]

, 2018-02-17 13:05, pirms 7 gadiem
man liekas ka ungārs penalty dabūs

     [+] [-]

, 2018-02-17 13:05, pirms 7 gadiem
"I s etķim poļzovalsja naš ļubimij Puķītis"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-17 13:06, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: eh trešais palika laikam
aa, blll, divi tik tiek tālāk?

     [+] [-]

, 2018-02-17 13:06, pirms 7 gadiem
Kommaer/// rakstīja: aa, blll, divi tik tiek tālāk?
jap
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-17 13:08, pirms 7 gadiem
Tā arī nesapratu, par ko ķīnietim penaltijs, tur tak ungārs šo izsita pēdējā līkumā it kā. Žēl, ka mūsējais netika, baigi tuvu bija

     [+] [-]

, 2018-02-17 13:09, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Tā arī nesapratu, par ko ķīnietim penaltijs, tur tak ungārs šo izsita pēdējā līkumā it kā. Žēl, ka mūsējais netika, baigi tuvu bija
Tiesnešiem sajuka ķīnieši

     [+] [-]

, 2018-02-17 13:10, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Tā arī nesapratu, par ko ķīnietim penaltijs, tur tak ungārs šo izsita pēdējā līkumā it kā. Žēl, ka mūsējais netika, baigi tuvu bija
hvz par ko ķīnietUs dabuja penalyt
Grūti saprast šo sporta veidu dēļ tiem penalty , bet vienalaga patīk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-17 13:10, pirms 7 gadiem
JA MUMS SOGAD NEBUS BLEKA, TAD TAS BUS LAASTS!!!

     [+] [-]

, 2018-02-17 13:10, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Un tieši tāpēc OS ir tik interesants
..ka var uzverēt kāds ļoti nestabils sportists, kāds vidēja līmeņa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-17 13:13, pirms 7 gadiem
HMB - RIO 2018!!! rakstīja: 180 pakas SEB kontaa, tas nozime ka mugijies ar franku nodokliem lkm neesi... interesanti
Gan jau filmējas "vīriešu" pieaugušo filmās jeb ge.. po...

     [+] [-]

, 2018-02-17 13:15, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: ..ka var uzverēt kāds ļoti nestabils sportists, kāds vidēja līmeņa.
Kamēr tu mēri līmeņus, es skatos sacensības. Un skatoties sacensības ir daudz interesantāk, ja uzvar vai augstās vietās tiek kāds pārsteigums, nevis jau pirms starta viss +/- zināms.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-02-17 13:21, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Viss ir kārtībā, viss ir processā, viss ir ander kontrol! Darījums ar notāru tiks veikts līdz Februāra beigām, kāpēc tik ilga visa kopējā procedūra? Tāda šeit Francijā ir kārtība, es nekur nesteidzos, ja kas, līdz PČ Hokejā mani pilnībā apmieina
Tik cik gadus jau runā, ka uz LV celsies, diezgan neloģisks šķiet solis pirkt māju frančos tādā gadījumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-02-17 13:24, pirms 7 gadiem
es domat ka viņš jums pis smadzenes par to māju Francijā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-17 13:27, pirms 7 gadiem
RESNĀ VĀCIETE BIŠKI ATPALIEK NO PĀRĒJĀM

     [+] [-]

, 2018-02-17 13:28, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Visu kārtīgi un rūpīgi apdomāju... nosvēru visus par un pret... teritorija ir Baltajā zonā, praktiski izolēta no visa pārējā ārprāta LV arī nekur nepazudīs Galvenais, ne jau gluži pēdējo kreklu norāvu priekš enkura Francijā
hehe Baltā zona!

     [+] [-]

, 2018-02-17 13:28, pirms 7 gadiem
HMB - RIO 2018!!! rakstīja: Vel decembri prasija darbu LV, darit JEBKO pa 2000EUR menesi un petija Jelgavas elektrichkas, a sheku reku 180 pakas naa un hata Frankos!!! OK
Par to jau stāsts, tāpēc prasu šim, ko tad tā pēkšņi pārdomājis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-17 13:29, pirms 7 gadiem
Šodien vēja vispār tik pat kā nav
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-17 13:30, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Maksājumu esmu veicis uz SAVU KONTU Francijā no sava LV konta Pretendēju es viens, tāpēc, ka pārējie pretendenti nav gatavi maksāt visu un uzreiz, atšķirībā no manis Tieši tāpēc arī skidka uz 5 štukām, kā sacīts, prokatila
Kaut kāda spalvaina armēņa roka kaut kur rēgojas. Tā kā atceros, ka pats kaut ko arī par to rakstīji savu laik.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-17 13:33, pirms 7 gadiem
HMB - RIO 2018!!! rakstīja: Toties 180 pakas gan LV kontaa var ieripot gaishaa dienas laikaa
VID nevar uzsķert?

     [+] [-]

, 2018-02-17 13:34, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Visu kārtīgi un rūpīgi apdomāju... nosvēru visus par un pret... teritorija ir Baltajā zonā, praktiski izolēta no visa pārējā ārprāta LV arī nekur nepazudīs Galvenais, ne jau gluži pēdējo kreklu norāvu priekš enkura Francijā
Es sliecos piekrist hulim ar koivu, tavs skaidrojums par rūpīgo apdomasanu šķiet nedaudz amizants, ņemot vērā, ka pavisam nesen meklēji pārdesmit tūkstošu māju LV un tad rūpīgi padomājot kādu nedēļu, izdomāji pirkt māju Frankos pa 180 štukiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-17 13:37, pirms 7 gadiem
Kuzmina sev vienu kļūdu rezervē atstājusi uz pēdējo šaušanu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-17 13:38, pirms 7 gadiem
Kuzmina par 95 % uzvarējusi

     [+] [-]

, 2018-02-17 13:38, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Kuzmina sev vienu kļūdu rezervē atstājusi uz pēdējo šaušanu.
SODIEN pANEMS ZELTU!

     [+] [-]

, 2018-02-17 13:38, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Viens no iemesliem ir arī tas, ka tāds darbs, darīt JEBKO par 2000 štukām, Latvijā vienkārši neekzistē
Dinamo hokejists ar Latvijas pasi- tur pat vairāk noloka.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-17 13:39, pirms 7 gadiem
HMB - RIO 2018!!! rakstīja: Nu arii shada lieta jaspej sabidit, 10% iekaset nav slikti par Balta cilveka pasi
Kas man nešķiet gudri ir, ka viņš tik brīvi šo visu netā zem sava vārda stāsta un vēl tev dokumentus visus sūta..

     [+] [-]

, 2018-02-17 13:40, pirms 7 gadiem
HMB - RIO 2018!!! rakstīja: FURKADS!
Furkāds rīt tik
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-17 13:41, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: Furkāds rīt tik
Ko doma par Rastargujevu?Saku, ka masinieks ir vina trumpis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-17 13:42, pirms 7 gadiem
Redzēs, kas būs pēdējā šautuvē, bet pagaidām diezgan neinteresantas sacīkstes.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-17 13:42, pirms 7 gadiem
Floka pirmā skeletonā , otrā YARNOLDA ,trešā resnā vāciete
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-17 13:43, pirms 7 gadiem
No kurienes savos 30+ pēkšņi Kuzmina ir savu ārprātīgo ātrumu ieguvusi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-17 13:44, pirms 7 gadiem
Kuzimna gandriz sev atnem zeltu! Nah tik ilgi temet? Parsvars tapat bija!

     [+] [-]

, 2018-02-17 13:45, pirms 7 gadiem
HMB - RIO 2018!!! rakstīja: Jautajums vietaa, no kurienes Baltais cilveks vienaa diena peksni 180 pakas izrava!
Dieviņš pārskaitījāa varbūt tumbačkā atradās. Variantu daudz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-02-17 13:46, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: No kurienes savos 30+ pēkšņi Kuzmina ir savu ārprātīgo ātrumu ieguvusi
Kkur rakstīju savas pārdomas par šo, baigais slinkums atkārtoties.. Varbūt sava bračkas kokteili dzērusi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-17 13:47, pirms 7 gadiem
Cerams Darja noķers Kuzju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-17 13:49, pirms 7 gadiem
Ai nee

     [+] [-]

, 2018-02-17 13:50, pirms 7 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Ai nee
Ko Kuzmina domaju temejot 15 sek?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-17 13:52, pirms 7 gadiem
SportaDievstheBEST rakstīja: Ko Kuzmina domaju temejot 15 sek?
Pie tam superritmā sašaujot pirmos 4. Un tad apslapinājās laikam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-17 13:55, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Mazliet mani pārprati toreiz Jā, gribēju iegādāties īpašumu LV, taču sapratu, ka tas arī būs viss, ko iegādāšos un kas paliks pāri , no tā arī dzīvošu tālāk, jo nekādas 2 štukas mēnesī tur nespīd Latvijā nav paša galvenā, proti GARANTĒTA IENĀKUMA AVOTA!!! Var iegādāties kaut 10 pilis, taču ja nav pastāvīgu ikmēnēša, iknedēļas vai ikdienas ienākumu, tev tajās pilīs no bada peles ledusskapī kārsies
A tāda lieta kā izīret kādam īpašumus galvā nav ienākusi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-17 13:57, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Mazliet mani pārprati toreiz Jā, gribēju iegādāties īpašumu LV, taču sapratu, ka tas arī būs viss, ko iegādāšos un kas paliks pāri , no tā arī dzīvošu tālāk, jo nekādas 2 štukas mēnesī tur nespīd Latvijā nav paša galvenā, proti GARANTĒTA IENĀKUMA AVOTA!!! Var iegādāties kaut 10 pilis, taču ja nav pastāvīgu ikmēnēša, iknedēļas vai ikdienas ienākumu, tev tajās pilīs no bada peles ledusskapī kārsies
Tāpēc jau A-eiropieši ir skarbi meža zvēri, ka nekas nav garantēts. Ne tik mīksti kā izlaistie r-eropieši. Nazis kabatā, pirmam pretīmnācējam vertuškā ar kāju pa ģimi- tā mēs dzīvojam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-17 14:00, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Esmu rēķinājis, nav izdevīgi Ne tur, Latvijā, ne šeit, Francijā Labāk ir mierīgi, bez lieka stresa dzīvot savā personiskajā paradīzē, paralēli arī īpaši neiespringstot strādāt fabrikā, saņemot par topienācīgu atalgojumu, plus vēl laiku pa laikam kārtīgi un pelnīti atpūsties
Fabrikā strādājot sakrāji 180K?????? Piedod, bet tu d...!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-17 14:10, pirms 7 gadiem
HMB - RIO 2018!!! rakstīja: nesakiet kas renee, skatos replay!!!
Es ari
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-17 14:18, pirms 7 gadiem
Palasot te tos komentus par resnajām sportistēm, atliek secināt, ka te baigie modeļi nolasijusies ar sešpakām un apolonu augumiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-02-17 14:28, pirms 7 gadiem
vēl jūs dalbajobi spamojat šeit?

     [+] [-]

, 2018-02-17 14:28, pirms 7 gadiem
HMB - RIO 2018!!! rakstīja: Taa nav, pavisam noteikti nav! runajot par ideaaliem, nu duudam uz 70kg jau ir tomer par daudz, ja vien protams tev augums nava virs 1,8m!!!
Baigos rāmjos tev patīk līst, kkāda viena formulina, kuru pielāgo visiem, daudz kur tomēr individuāli jāskatās kā dāmām, tā večiem, bet nu tāds mans viedoklis. Bet nu tas ir fakts, ka ja fiziski otrs cilvēks nebūs pievilcīgs, tad nekas nesanāks, man ar ne uz kauliem, ne baigo speķi "nestāv", lai arī cik skaistas tās "iekšas" nebūtu

     [+] [-]

, 2018-02-17 14:29, pirms 7 gadiem
antons_upesdeglis_112850049538399 rakstīja: Klau, Tev patīk sūkāt?
Saldējumu labāk laizu nekā grauž, tas ir fakts.

     [+] [-]

, 2018-02-17 14:30, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Baigos rāmjos tev patīk līst, kkāda viena formulina, kuru pielāgo visiem, daudz kur tomēr individuāli jāskatās kā dāmām, tā večiem, bet nu tāds mans viedoklis. Bet nu tas ir fakts, ka ja fiziski otrs cilvēks nebūs pievilcīgs, tad nekas nesanāks, man ar ne uz kauliem, ne baigo speķi "nestāv", lai arī cik skaistas tās "iekšas" nebūtu
Pardon, kas tev nestāv?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-17 14:31, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Pardon, kas tev nestāv?
Nu kā man labāk teikt, lai jums labpatiku - netek?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-17 14:31, pirms 7 gadiem
HMB - RIO 2018!!! rakstīja: Taads lashara tu esi Tjoma, tu te breec ka krieviem jadomine lai palidzetu musejie IIHF rankinga, a tani pat laikaa esi par SLOVENIEM kas rankaa ir aiz mums

Tak atziisti ka esi vate, gmail konts jau runaa pats par sevi
Gmail ir kaut kas slikts?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-17 14:33, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Nu kā man labāk teikt, lai jums labpatiku - netek?
Jā, tā būtu precīzāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-17 14:36, pirms 7 gadiem
Krievi gan jau ASV paņems šajā fortmātā- tad nu līdīs ārā visi utaiņi, Saksons, ābrams

     [+] [-]

, 2018-02-17 14:36, pirms 7 gadiem
Cerams ojāri nolies amurikāņu amatieriem un studentiem

     [+] [-]

, 2018-02-17 14:36, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Jā, tā būtu precīzāk.
Labi, koiva, turpmāk, tev par godu, izmantošu šo epitetu,lai nerastos nekādu lieku pārpratumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-17 14:56, pirms 7 gadiem
HMB - RIO 2018!!! rakstīja: Neimaram cik tur 800 pakas nedela par 1 speelu un 3 treniniem jaa??? ahujek , pasaule juk prata
Tu pats izklaidēm naudu netērē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-17 16:34, pirms 7 gadiem
Jums abiem vajadzētu mest savus kauliņus kopā, balodīši
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja