Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:166, Did:0, useCase: 3

Veids: "Pierādījām savu dominanci" (labots)

Veids: "Pierādījām savu dominanci" (labots)
Dveins Veids
Foto: AFP

Pēc zelta medaļas izcīnīšanas Pekinas Olimpisko spēļu basketbola turnīrā, čempionu ASV izlases spēlētāji Kobe Braients, Karmelo Entonijs, Lebrons Džeimss un Dveins Veids dalījās savās pārdomās par izcīnīto pirmo vietu.

Kobe Braients

"Treneris un Lebrons pateica to vislabāk - mēs šeit tikāmies ar neticamām komandām. Zinājām, ka ar spāņiem nebūs viegli, tāpat kā ar Argentīnu, Grieķiju un citām komandām, pret kurām tikāmies. Šodien Spānija parādīja lielisku sniegumu, pierādot, ka ir Pasaules čempioni. Viņi spēlē patiešām labi. Šodien redzējām komandu. Visi grib runāt, ka NBA spēlētāji ir savtīgi, iedomīgi, egoistiski, bet šodien varēja redzēt saliedētu komandu, kas guva lielu uzvaru."

Vai nebūt vieglā uzvara padarīja zelta medaļas iegūšanu saldāku?
"Viennozīmīgi, īpaši, kad tā tiek iegūta pret Pasaules čempioniem. Šādā spēlē ir jāspēlē kā komandai, lai gūtu uzvaru. To mēs arī izdarījām, spēlējot kā viens vesels."

Par zelta medaļas iegūšanu:
"Tā ir neticama sajūta, kad ir iespēja izcīnīt zelta medaļu savai valstij. Nevaru aprakstīt sajūtu, kādu pašreiz jūtu, tas ir neticami. "

Par savu Olimpisko pieredzi:
"Izveidojāmies kā komanda. Šīs attiecības, ko izveidojām nekad nevarēs aizmirst, tās paliks mūžīgi. Ir neticami, ka viss tagad ir galā."

Karmelo Entonijs

Par šodienas spēli:
"Pirms spēles negaidījām, ka varētu būt sagrāve. Gaidījām, ka spēle būs līdzīga un tas arī piepildījās."

Par sajūtu, kad ir izcīnīta zelta medaļa:
"Esam nogājuši ļoti lielu ceļu, īpaši tie spēlētāji, kas piedalījās 2004. gada spēlēs, un sajūta ir lieliska. Tā mums ir svētība, un šo momentu mēs izbaudīsim ilgu laiku."

Par savu sniegumu Olimpiskajās spēlēs:
"Izdarīju to, ko no manis gaidīja: mest bumbu, aizsardzība, cīņa par atlēkušajām bumbām - nedaudz no visa, kas jādara laukumā."

Kopējie iespaidi par pavadīto laiku:
"Pārstāvu izlasi jau četrus gadus. Paskatoties atpakaļ uz 2004. gadu, šī pieredze ir bijusi svētīga man, Lebronam, Dveinam Veidam, arī Karlosam Būzeram (šie spēlētāji arī bija 2004. gada izlasē). Bijām Amerikas zemākajā punktā 2004. gadā, bet tagad ir iespēja būt atpakaļ labākajiem pasaulē. Domāju, paveicām labu darbu, ieliekot atpakaļ Ameriku tur, kur tai pienākas būt. Esmu lepns par to, ko paveica komanda, treneri un Kolandželo kungs, kā arī visu ASV izlases personāls."

Lebrons Džeimss

"Vispirms vēlos uzslavēt Spānijas izlasi, kas bija neticama. Mums bija spēles plāns, kurš tika traucēts no spāņu puses ar lieliskām izspēlēm. Jebkurš uzbrukums šodien skaitījās visu 40 minūšu garumā. Visu cieņu Spānijai, bet ASV atkal ir atgriezusies virsotnē. Spēle bija interesanta. Zinājām, ka nebūs tik viegli kā iepriekšējā tikšanās reizē. Iespējams, ka šis ir viens no visu laiku labākajiem mačiem Olimpisko spēļu vēsturē."

Sajūta pēc zelta medaļas izcīnīšanas:
"Tas ir labākais panākums, ko esmu sasniedzis, spēlējot basketbolu. Ir lieliska sajūta, kas būs vēl ilgu laiku."

Par savu Olimpisko pieredzi:
"Vienmēr ir patīkami būt kopā ar 11 labākajiem spēlētājiem pasaulē, treneru kolektīvu, kas ir viens no labākajiem. Šis ir piepildījies sapnis, kad ir iespēja spēlēt pret pašiem labākajiem."

Dveins Veids

"Sajūta ir lieliska. Visam, kam esam izgājuši cauri, tas ir bijis tā vērts. Tas ir vērts, lai sajustu šo sajūtu, kad esi virsotnē. Paveicām to kā komanda, kas ļauj justies lieliski. Nebijām uzvarējuši astoņus gadus. Ir bijušas vairākas šaubas par ASV basketbolu, par NBA spēlētājiem, par to, vai varam to paveikt kopā. Domāju, pierādījām savu dominanti."

Par fanu atbalstu:
"Tas ir tas, ko vēlējāmies panākt basketbola laukumā un ārpus tā. Gribējām parādīt cilvēkiem, ka neesam sliktie, jo tā tikai tikām uztverti. Tiklīdz cilvēki ieguva iespēju mūs redzēt tuvāk un arī iepazīt, viņi redzēja, ka esam tādi paši. Mēs esam fani tādi paši fani kā ir viņi. Mēs esam tādi cilvēki, ko gribējām parādīt."

Par Olimpisko pieredzi:
"Tā ir labākā pieredze, kas man bijusi. Runājot par basketbolu, tas aizvedis mani uz vairākām vietām un arī aizvedis līdz būšanai pasaules virsotnē."

Izmantotie resursi:
usabasketball.com

Slēpts komentārs: psycho
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +43 [+] [-]

, 2008-08-24 20:23, pirms 17 gadiem
edgarito rakstīja: Vajadzēja pajautāt, ko viņi domā par Andri Biedriņu.


Nav jau Novika raksts!
Slēpts komentārs: joker7

  +5 [+] [-]

, 2008-08-24 20:23, pirms 17 gadiem
nu atguva savu godu un malziet pašlepnuma - bet pec čertiem gadiem paredzu ka ies vēl grūtāk !!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: neznez

  +7 [+] [-]

, 2008-08-24 20:29, pirms 17 gadiem
Demars rakstīja: Izlīdzinājušies, bet USA vēl aizvien ir 2 soļus priekšā gandrīz visām izlasēm (dažām tikai 1,5 soli priekšā)

Kad Argentīna izaudzinās vēl kādus 2-3 Džinobili un kad Spānijai paaugsies Rubio, vot tad gan Usa dabūs pasvīst

tieši tā.. vēl joprojām ASV ir krietni priekšā pārējai pasaulei...

     [+] [-]

, 2008-08-24 20:29, pirms 17 gadiem
ASV labaakie. Statistika nemelo un vini ir galvas tiesu paaraaki par citiem. Protams, ir komandas ar NBA speletaajiem un kas var ciiniities, bet ASV pieraadiija ka sastaavs ir lielisks un maak speelet komandas basketbolu.

     [+] [-]

, 2008-08-24 20:30, pirms 17 gadiem
Man šķiet, ka pareizi ir "dominanci", nevis "dominanti", jo nav tāds lietvārds "dominante".
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2008-08-24 20:32, pirms 17 gadiem
bezbiksis rakstīja: Man šķiet, ka pareizi ir "dominanci", nevis "dominanti", jo nav tāds lietvārds "dominante".



Bezbiksi teikshu tu esi ljoti inteligents

     [+] [-]

, 2008-08-24 20:33, pirms 17 gadiem
nu par peedeejos speeli to iisti teikt nevar, bet jaa, bijaat visvairaak pelniijushi!
diemzheel karmelo mazliet sabojaaja manas domas par vinju, diezgan leciigs...
bet shaubos vai vinjam manas domas vispar interese!

  +7 [+] [-]

, 2008-08-24 20:35, pirms 17 gadiem
portugāle rakstīja: Bezbiksi teikshu tu esi ljoti inteligents



Vienalga te jau nau kaut kāda puišeļu saruna ,bet gan LV liela portāla virsraksts ,ko lasa tūkstoši.

  +3 [+] [-]

, 2008-08-24 20:36, pirms 17 gadiem
edgarito rakstīja: Vajadzēja pajautāt, ko viņi domā par Andri Biedriņu.


jaa, taa jau kljuvusi par neatnjemamu sastaavdalju intervijaas

  +5 [+] [-]

, 2008-08-24 20:39, pirms 17 gadiem
"Bezbiksi teikshu tu esi ljoti inteligents "
Gana inteliģents, lai rakstītu pareizi. Ja ir šādi virsraksti, tad tādi puisīši kā tu samācās nepareizus vārdus un neprot pareizi rakstīt

  +3 [+] [-]

, 2008-08-24 20:41, pirms 17 gadiem
Nu , ja Eiropa uztaisiitu savu izlasi , domaju ka USA pakastu . Ja paskaita ka +/- katrs USA štats ir ~1 Eiropas valsts .

  -2 [+] [-]

, 2008-08-24 20:42, pirms 17 gadiem
Demars rakstīja: Izlīdzinājušies, bet USA vēl aizvien ir 2 soļus priekšā gandrīz visām izlasēm (dažām tikai 1,5 soli priekšā)

Kad Argentīna izaudzinās vēl kādus 2-3 Džinobili un kad Spānijai paaugsies Rubio, vot tad gan Usa dabūs pasvīst


par tiem soļiem gan nedaudz nepiekrītu.
Kopsummā skatoties visu turnīru nepameta sajūta, ka amīši no tāda interesantuma viedokļa spēlē totāli primitīvu basketbolu, kurš protams pagaidām gan ir ļoti, ļoti iedarbīgs uz fiziskā pārspēka rēķina.
Un tomēr...
Šī bija maksimāli spēcīgākā USA valstsvienība, kāda vien uz šo brīdi iespējama (OK, varēja nebūt Būzers, bet viņa vietā Gārnets plus varbūt Amare, bet tās jau ir detaļas), bet jau šobrīd bija dažas spēles un pazīmes, kas man saka- šī bija pēdējā šāda veida olimpiskā medaļa amīšiem.
Man domāt, ka šis sporta veids straujiem soļiem iet hokeja taciņu- jā, kanādieši katrā turnīrā ir favorīti, bet ir vēl 4- 5 izlases, kuras var viņus 'piesist'.
Tāpat būs arī basketbolā. Spānija, Lietuva, Ķīna, Francija, Itālija, Grieķija- šeit visur basketbols iet uz augšu jeb tā attīstība turpinās. Ja agrāk eiropieši un aziāti fiziski atpalika no melnajiem, tad šobrīd ir atrasti citi ieroči kā cīnīties.
Un bija, bija tā foršā stulbā apjukusī sejas izteiksme amīšu sejās brīžos, kad spāņi sāka 'sagrieza' virpuli pie viņu groza

  +2 [+] [-]

, 2008-08-24 20:45, pirms 17 gadiem
neznez rakstīja: neviena no citām komandām nespēja nospēlēt pat zem -20
Šodien nospēlēja faktors ka ESP nebija vairāku līderu, tāpēc pārējie močīja vēl vairāk(šis gan ir subjektīvs viedoklis). Turklāt ja ESP nemestu ar tādu procentu, tad sagrāve būtu. ASV arī meta ar augstu procentu, bet viņi to darīja lielākoties no groza apakšas, tāpēc arī loģiski ka augsts procents...
Šis rezultāts neataino reālo spēku samēru + jāņem vērā ka ASV vienalga nebija labākajā iespējamajā sastāvā...


paņem un apskaties spēles protokolu gudriniek.
un paskaties amerikāņu izmesto un iemesto trīspunktu metienu skaitu un tad pasaki, ka amerikāņi kautko iemeta no apakšas

  -1 [+] [-]

, 2008-08-24 20:45, pirms 17 gadiem
spānija nocīnijās ļotio labi...baigās bija tā kuram paveiksies tas uzvarēs....un paveicās asv...

     [+] [-]

, 2008-08-24 20:46, pirms 17 gadiem
manic rakstīja: par tiem soļiem gan nedaudz nepiekrītu.
Kopsummā skatoties visu turnīru nepameta sajūta, ka amīši no tāda interesantuma viedokļa spēlē totāli primitīvu basketbolu, kurš protams pagaidām gan ir ļoti, ļoti iedarbīgs uz fiziskā pārspēka rēķina.
Un tomēr...
Šī bija maksimāli spēcīgākā USA valstsvienība, kāda vien uz šo brīdi iespējama (OK, varēja nebūt Būzers, bet viņa vietā Gārnets plus varbūt Amare, bet tās jau ir detaļas), bet jau šobrīd bija dažas spēles un pazīmes, kas man saka- šī bija pēdējā šāda veida olimpiskā medaļa amīšiem.
Man domāt, ka šis sporta veids straujiem soļiem iet hokeja taciņu- jā, kanādieši katrā turnīrā ir favorīti, bet ir vēl 4- 5 izlases, kuras var viņus 'piesist'.
Tāpat būs arī basketbolā. Spānija, Lietuva, Ķīna, Francija, Itālija, Grieķija- šeit visur basketbols iet uz augšu jeb tā attīstība turpinās. Ja agrāk eiropieši un aziāti fiziski atpalika no melnajiem, tad šobrīd ir atrasti citi ieroči kā cīnīties.
Un bija, bija tā foršā stulbā apjukusī sejas izteiksme amīšu sejās brīžos, kad spāņi sāka 'sagrieza' virpuli pie viņu groza


pilnīgi piekrītu...

  +1 [+] [-]

, 2008-08-24 20:51, pirms 17 gadiem
bezbiksim taisnība. Pareizi ir "dominance"

  -2 [+] [-]

, 2008-08-24 20:52, pirms 17 gadiem
manic rakstīja: paņem un apskaties spēles protokolu gudriniek.
un paskaties amerikāņu izmesto un iemesto trīspunktu metienu skaitu un tad pasaki, ka amerikāņi kautko iemeta no apakšas

gribi teikt ka viņiem afigennais procents ņemot vērā ka viņi vislaik meta viņus brīvus? es tā neteiktu. +ņem vērā faktu ka NBA 3pt ir tālāk, takā viņiem šie metieni nav tik sarežģīti kā pārējiem...

  -1 [+] [-]

, 2008-08-24 20:57, pirms 17 gadiem
Bet ja nemaldos Spānija pasaules čempī nemaz ar USA nedabūja uzspēlēt, jo, šamie zaudeja 1/2 pusfinala
Soreiz labaki bija USA, bet cerams citu reizi būs citi.
Slēpts komentārs: persik

     [+] [-]

, 2008-08-24 21:00, pirms 17 gadiem
neznez rakstīja: gribi teikt ka viņiem afigennais procents ņemot vērā ka viņi vislaik meta viņus brīvus? es tā neteiktu. +ņem vērā faktu ka NBA 3pt ir tālāk, takā viņiem šie metieni nav tik sarežģīti kā pārējiem...


piedod, bet bērnudārza diskusijās es neiesaistīšos- 'domā viņi meta brīvus', 'viņiem NBA ir tālāk' utt.
VIŅIEM BIJA AFIGENA LABS 3PUNKTNIEKU PROCENTS ŠAJĀ SPĒLĒ.
viss. punkts.

Ja tāda nebūtu, tad viņiem būtu sudrabs, jo visi ierastie viņu ieroči (pārtvertās piespēles, dominance zem groza, individuālā apspēlēšana) šajā konkrētajā spēlē nekādus taustāmus labumus nedeva.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-08-24 21:10, pirms 17 gadiem
Cipanz rakstīja: Nu , ja Eiropa uztaisiitu savu izlasi , domaju ka USA pakastu . Ja paskaita ka +/- katrs USA štats ir ~1 Eiropas valsts .

Varbūt jā, varbūt nē. US tomēr viena valoda, viena kultūra, bet saliekot kopā ziemeļniekus LT ar dienv.Spāniju un Grieķiem, nez kā kopā ietu, jo saliedētība ir lielāka, ja spēlē par savu valsti, tomēr, nevis par kontinentu.. kkā tā!

  -3 [+] [-]

, 2008-08-24 21:13, pirms 17 gadiem
Fantastiska dominance 8 gados uzvara vienā turnīrā. Nesaku ka visiem, bet dažiem tā iedomība tā lien ārā. Nu nepatīk man viņu primitīvais basketbols.

 +10 [+] [-]

, 2008-08-24 21:15, pirms 17 gadiem
persik rakstīja: Labākie vārdi šajā intervijā Lebrona izpildījumā,manuprāt, :
" Iespējams, ka šis ir viens no visu laiku labākajiem mačiem Olimpisko spēļu vēsturē."

Nožēlojamākie-Entonija izpildījumā: "Negaidījām, ka tā būs sagrāve. Gaidījām, ka spēle būs līdzīga." - iedomība,kas praktiski izpaudās tikai šim stāram..kur te var runāt par sagrāvi?Nepilnas 2min pirms beigās bija tikai - 4pt spāņiem!


vajag jau veciit bishk pakustinaat smadzenes par to ko vins teica. vins domaaja ka pirms speeles vini negaidiija ka te buus sagraave, bija gatavojushies uz saspringtu speeli kaa arii notika.

kur te iedomiiba?

  +5 [+] [-]

, 2008-08-24 21:15, pirms 17 gadiem
teikšu godīgi, bet Dveinu Veidu nemaz tā īsti darbībā nebiju redzējis un tagad kad bija iespēja redzēt, varu teikt, ka šis spēlētājs atstāja ļoti spilgtu iespaidu, tik universāls un kustīgs šis spēlētājs, baudīju šī džeka rādīto basketbolu!
NBA sezonu gaidu ar nepacietību!

  +8 [+] [-]

, 2008-08-24 21:16, pirms 17 gadiem
es nesaprotu, ko juus varat fanot par eiropas NEprimitiivo muuzhiigo pick and roll izmantoshanu.

Paskataties cik % uzbukumos visas komandas iznemot USA izmanto garo speeletaaju, kas veido bloku un tikai taa meegina kkaa apspeelet. Tas saucas neesam pietiekami tehniski un nevaram aspeelet 1:1, bet lietojam garaa speeltaaja bloku un tad kaut ko izmocam.

ir aklam jaabuut, lai nesaskatiitu sho gauzhaam skumjo uzbrukuma saakumu.

  +9 [+] [-]

, 2008-08-24 21:20, pirms 17 gadiem
persik rakstīja: Nožēlojamākie-Entonija izpildījumā: "Negaidījām, ka tā būs sagrāve. Gaidījām, ka spēle būs līdzīga." - iedomība,kas praktiski izpaudās tikai šim stāram..kur te var runāt par sagrāvi?Nepilnas 2min pirms beigās bija tikai - 4pt spāņiem!

tieši to arī viņš saka, ka gaidīja līdzīgu spēli, nevis sagrāvi..
domāju, ka ļoti labi zini kā viņi savā starpā nospēlēja grupu turnīrā.. vienkārši Entonijs pateica ka pirms fināla viņi bija gatavi līdzīgai spēlei un zināja, ka vairāk spāņus tā nesagraus! Tieši šajā Entonija komentārā vispār neredzu iedomību.

  +5 [+] [-]

, 2008-08-24 21:26, pirms 17 gadiem
gretzky99 rakstīja: pilnīgi piekrītu...


B***, Tu paskaties kāds sastāvs ir USA. Tur lielākajai daļai nedaudz virs 20. Tuvākās pāris olimpiādes nevienav nav izredžu. Ja nu vienīgi šie sāk likt Nikolaju...

     [+] [-]

, 2008-08-24 21:31, pirms 17 gadiem
Kobe ir reaali neticamais vecis

  +2 [+] [-]

, 2008-08-24 21:33, pirms 17 gadiem
neznez rakstīja: gribi teikt ka viņiem afigennais procents ņemot vērā ka viņi vislaik meta viņus brīvus? es tā neteiktu. +ņem vērā faktu ka NBA 3pt ir tālāk, takā viņiem šie metieni nav tik sarežģīti kā pārējiem...


tieši tāpēc, ka NBA 3pt līnija ir tālāk, ASV Eiropas trīņi ir grūtāki, jo tas viņiem ir tikai ļoti tāls pustālais, kādus NBA pārsvarā nemet

  +1 [+] [-]

, 2008-08-24 22:01, pirms 17 gadiem
Apsveicu ASV, no sirds izbaudīju visas viņu spēles, patiesi šobrīd LABĀKIE PASAULĒ!!!

     [+] [-]

, 2008-08-24 22:13, pirms 17 gadiem
vilx rakstīja: tieši tāpēc, ka NBA 3pt līnija ir tālāk, ASV Eiropas trīņi ir grūtāki, jo tas viņiem ir tikai ļoti tāls pustālais, kādus NBA pārsvarā nemet

turklaat veel ar molten bumbaam speeleeja, nevis nba ierastajaam spalding. taapeec jau pirmajaa speelee pret kjiiniizeriem % truljos pavaajsh bija, ja nemaldos, puslaikaa neviena nebija (kaut gan tajaa speelee iipashi neprasiijaas - tur ar dankiem katrs otrais uzbrukums beidzaas)

par finaalu - abas komandas raadiija fantastisku speeli. spaanjem zhetons par to, ka speeja tureet liidzi, neskatoties uz to, ka amiishi meta teju ar 76% precizitaati pirmajaa puslaikaa.
parasti ir taa, ka ar amerikaanjiem var ciiniities liidziigi tikai, ja vinjiem nekriit.
iisteniibaa jaaatziist, ka spaanjem bik nepaveicaas, jo ar taadu procentu, kaa viniem bij shodien, citaa dienaa buutu labas iespeejas uzvareet.

p.s.
Fernandesa danka paari Hovarda rokaam ar sodu, manupraat, bija speeles spilgtaakaa epizode.

     [+] [-]

, 2008-08-24 22:15, pirms 17 gadiem
un veel bija interesanti veerot, ka amiishi ir maaciijushies no ieprieksheejo gadu kljuudam, kad, shkjiet, gaaja laukumaa ar domu - esam no NBA, mums speeles plaanu nevajag, tapat apspeeleesim visus. Bija sadarbiibas zonas apspeeleeshanai, bija mazaak individuaalas laushanaas pret visu pretinieku komandu.

  +2 [+] [-]

, 2008-08-24 22:28, pirms 17 gadiem
edgarito rakstīja: Vajadzēja pajautāt, ko viņi domā par Andri Biedriņu.

viņš ir labs

  +3 [+] [-]

, 2008-08-24 22:28, pirms 17 gadiem
kalfis rakstīja: turklaat veel ar molten bumbaam speeleeja, nevis nba ierastajaam spalding. taapeec jau pirmajaa speelee pret kjiiniizeriem % truljos pavaajsh bija, ja nemaldos, puslaikaa neviena nebija (kaut gan tajaa speelee iipashi neprasiijaas - tur ar dankiem katrs otrais uzbrukums beidzaas)

par finaalu - abas komandas raadiija fantastisku speeli. spaanjem zhetons par to, ka speeja tureet liidzi, neskatoties uz to, ka amiishi meta teju ar 76% precizitaati pirmajaa puslaikaa.
parasti ir taa, ka ar amerikaanjiem var ciiniities liidziigi tikai, ja vinjiem nekriit.
iisteniibaa jaaatziist, ka spaanjem bik nepaveicaas, jo ar taadu procentu, kaa viniem bij shodien, citaa dienaa buutu labas iespeejas uzvareet.

p.s.
Fernandesa danka paari Hovarda rokaam ar sodu, manupraat, bija speeles spilgtaakaa epizode.


Spilgtākā tomēr bija Kobes 3pt + sods ... tāpēc ka nozīmīgāka un daudz izšķirošāka, bet nu tas tā subjektīvi ... turklāt tas dank nemaz īsti nebija tā saucamais dunk in face ... bet nu protams, visu cieņu Fernandesam ... ļoti ceru, ka šis spēlētājs aizķersies portlendā un nebūs pēc gada atpakaļ eiropā kā simulants navarro un vēl lērums "nenovērtēto" eiropiešu ...

     [+] [-]

, 2008-08-24 22:29, pirms 17 gadiem
vf rakstīja: Varbūt jā, varbūt nē. US tomēr viena valoda, viena kultūra, bet saliekot kopā ziemeļniekus LT ar dienv.Spāniju un Grieķiem, nez kā kopā ietu, jo saliedētība ir lielāka, ja spēlē par savu valsti, tomēr, nevis par kontinentu.. kkā tā!


Neksatoties uz to, ka Puče ir NRA redaktors par sportu viņš runā vēljoprojām ļoti sakarīgi un labi...vajadzēja šodien paklausīties viņu!
Ne jau kvantitāte nozīmē kvalitāti.
Kā viņš teica, kad bija 1,5 hokeja halles bija daudz labāki hokejisti kā tagad, kad haļļu papilnam.

Bez tam Eiropā ir ap 700 000 000 iedzīvotāju, amerikā - 300 000, bet nu šāda veida diskusijas ir bezjēdzīgas.

  +2 [+] [-]

, 2008-08-24 22:31, pirms 17 gadiem
Man tikai žēl, ka Kids uzteisīja piezīmi pret Rubio, kad šis laikam pārķēra piespēli. Izskatījās, ka Džeims būtu skaisti nobloķējis. Bet nu šīs ir tikai tādas spekulācijas.

     [+] [-]

, 2008-08-24 22:37, pirms 17 gadiem
neko jēdzīgu neviens tā arī nepateica. Parastie"prieks spēlēt" "spēlējām kā komanda" "citi bija lieliski"utt Tukšas runas.

  +1 [+] [-]

, 2008-08-24 22:51, pirms 17 gadiem
bezbiksis rakstīja: Man šķiet, ka pareizi ir "dominanci", nevis "dominanti", jo nav tāds lietvārds "dominante".

Tāds lietvārds ir, tikai tas nozīmē kaut ko citu. To lieto muzikā...

  +3 [+] [-]

, 2008-08-24 23:05, pirms 17 gadiem
Straka rakstīja: Neksatoties uz to, ka Puče ir NRA redaktors par sportu viņš runā vēljoprojām ļoti sakarīgi un labi...vajadzēja šodien paklausīties viņu!
Ne jau kvantitāte nozīmē kvalitāti.
Kā viņš teica, kad bija 1,5 hokeja halles bija daudz labāki hokejisti kā tagad, kad haļļu papilnam.

Bez tam Eiropā ir ap 700 000 000 iedzīvotāju, amerikā - 300 000, bet nu šāda veida diskusijas ir bezjēdzīgas.

Amerikā tomēr ir nedaudz vairāk kā 300 000...

  -2 [+] [-]

, 2008-08-25 04:38, pirms 17 gadiem
gribeetu redzeet kaa tie jenkji nospeletu pret eiropas savienibas izlasi?

  +4 [+] [-]

, 2008-08-25 09:23, pirms 17 gadiem
spaanji vakar izspieda maksimumu, kameer ua veel vareeja pielikt. ja amiishi speetu pienjemt eiropas tipa treneri un iemaaciities kaadas 4 kombenes , tad pareejiem tieshaam nebuutu variantu. neizskatiijaas ka usa visu laiku speeleetu ar maksimaalu atdevi, apmeeram 80-85% paraadiija to ko var. taapat spaanjiem diezgan nereaali krita, gan rudy triiniishi, gan navarro zilie caurgaajieni. amishi tomeer sameta daudz vieglaakus metienus.

     [+] [-]

, 2008-08-25 09:34, pirms 17 gadiem
Jā, man arī nepatīk tās (relatīvi) haļavnās planējošās bumbas.

Latvis rakstīja: gribeetu redzeet kaa tie jenkji nospeletu pret eiropas savienibas izlasi?

ja paņem tūlīt, tad USA ar +100 uzvarētu. pat ja dotu 4g laiku diez vai arī tur kas sanāktu. No komandas gara tur tāds vien pšik, jo pamatmerķis būtu uzvarēt tikai USA, nevis pārstāvēt savu valsti.

Interesanti būtu, ja kāds/-i klubi spēlētu NBA sezonā.

  +1 [+] [-]

, 2008-08-25 11:02, pirms 17 gadiem
Dāvis Kalniņš rakstīja: spaanji vakar izspieda maksimumu, kameer ua veel vareeja pielikt. ja amiishi speetu pienjemt eiropas tipa treneri un iemaaciities kaadas 4 kombenes , tad pareejiem tieshaam nebuutu variantu. neizskatiijaas ka usa visu laiku speeleetu ar maksimaalu atdevi, apmeeram 80-85% paraadiija to ko var. taapat spaanjiem diezgan nereaali krita, gan rudy triiniishi, gan navarro zilie caurgaajieni. amishi tomeer sameta daudz vieglaakus metienus.

precīzi teikts

     [+] [-]

, 2008-08-25 13:37, pirms 17 gadiem
Mala4i,Laikam tā ir vienreizēja sajūta būt pirmiem pasaulē