Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:129, Did:0, useCase: 3

Massa: "Negribēju riskēt"

Massa: "Negribēju riskēt"
Felipe Massa

"Ferrari" pilots Felipe Massa pēc uzvaras Eiropas "Grand Prix" neslēpa apmierinājumu, turklāt incidents ar Adrianu Zutilu paliks bez kādām tālākejošām sekām - brazīliešu pilotam izteiks aizrādījumu un būs jāsamaksā 10000 eiro liela soda nauda.

"Es domāju, tas ir apbrīnojami," iesāka Massa, "pēc tik neveiksmīgas sacīkstes kā Ungārijā atbraukt uz šejieni, uz pilnīgi jaunu trasi ikvienam pilotam un uzvarēt."

Massa pauda cerību, ka komanda pieversīs uzmanību dzinēju problēmām: jau otro posmu pēc kārtas kāds no "Ferrari" pilotiem izstājas dzinēja dēļ.

"Mums vienkārši jādodas uz priekšu, jo vēl gaidāmas vairākas svarīgas sacīkstes. Es esmu ārkārtīgi priecīgs par šādu iznākumu pēc neveiksmes Ungārijā," sacīja Felipe Massa, kurš šajā nedēļas nogalē uzvarēja gan kvalifikācijā, gan sacīkstē.

"Es biju līderis, bet viņš - par apli apdzenamais. Trase sašaurinājās un es negribēju riskēt ar izstāšanos," negadījumu ar Adrianu Zutilu boksu izejā skaidroja "Ferrari" pilots.

Kļuvis zināms, ka Massas uzvara tiek ieskaitīta, brazīliešu pilots saņems vien aizrādījumu un 10000 eiro lielu soda naudu.

Izmantotie resursi:
autosport.com

Slēpts komentārs: playthegame

  +6 [+] [-]

, 2008-08-24 17:45, pirms 16 gadiem
ceru ka nee!jo nevelos lai uzvar hamiltons!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2008-08-24 17:49, pirms 16 gadiem
sods man liekas ka pienākas, bet es ar negribu lai Luis uzvar....

p.s. ja es esmu rasists, bet ne pēc tā šķiroju sportistus

  +9 [+] [-]

, 2008-08-24 17:50, pirms 16 gadiem
ak dievs patrauceeja nedaudz Zutilam... kursh tapat uzreiz bij jaapdzen pa apli.. pareizi Massa teica, ka Zutils vareja uzreiz piebremzer boksu celinjaa un palaist garaam, bet nu maximalais ko vinsh SPA vareetu dabuut ir 5 starta vietu sods, nekas briesmigaks jau toch nebuus..

  +4 [+] [-]

, 2008-08-24 17:54, pirms 16 gadiem
nu gan Massu iedzina benkrotaa!

  +4 [+] [-]

, 2008-08-24 17:54, pirms 16 gadiem
Nesaprotu par ko sods, cik iedeva Hamiltonam par to kad izsita Kimi? 10 vietas? Ja massam iedos kaut 5 tas būs pilnīgs debīlisms. Pat sadursmes nebija, it kā pirmā reize kad piloti atrodas blakus pitos.

  +7 [+] [-]

, 2008-08-24 17:57, pirms 16 gadiem
Valensijā labi iekasē Alosno 10000 Massam 10000. Kādam būs prēmija!

  -1 [+] [-]

, 2008-08-24 18:00, pirms 16 gadiem
karliss rakstīja: Nesaprotu par ko sods, cik iedeva Hamiltonam par to kad izsita Kimi? 10 vietas? Ja massam iedos kaut 5 tas būs pilnīgs debīlisms. Pat sadursmes nebija, it kā pirmā reize kad piloti atrodas blakus pitos.

Noteikumi pat Āfrikā ir noteikumi!
Ja Masa radija bīstamu situāciju,tad viņam ir jaatbild! Un pareizi vien būtu,jo nevajadzīgi precedenti nav vajadzīgi,kad kādu apžēlo,bet kādu soda pa pilnu klapi!

  -2 [+] [-]

, 2008-08-24 18:01, pirms 16 gadiem
tur tach nekas nebija! Par ko 10000 tkst.. LOL

     [+] [-]

, 2008-08-24 18:02, pirms 16 gadiem
Būtu tas McLaren tad sods būtu daudz bargāks- nešaubos...

  +4 [+] [-]

, 2008-08-24 18:07, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Noteikumi pat Āfrikā ir noteikumi!
Ja Masa radija bīstamu situāciju,tad viņam ir jaatbild! Un pareizi vien būtu,jo nevajadzīgi precedenti nav vajadzīgi,kad kādu apžēlo,bet kādu soda pa pilnu klapi!

Vettels pirms pāris sacīkstēm tā noārdijās tulīt aiz pitu līnijas ka otram pilotam(diemžēl neatceros kuram) bija jāpārbrauc pāri sānu līnijai, ko viņš pēdējā mirklī paspēja, ja ne tad abi būtu izsmērēti pa trasi. Tas bija 25x bīstamāk, jau gadiju kāds sods sekos un neviens pat neiepīkstējās...lūk precedents.

  +4 [+] [-]

, 2008-08-24 18:08, pirms 16 gadiem
Ne jau Massa bija vainīgs tajā situācijā. Vainīgs bija tas cilvēks, kas parāda zaļo gaismu.

Ā un kad Kimi izbrauca no boksiem, tad komentētāji gan nedaudz nokaitināja ar to, ka centās atrast cilvēku kurš rāda vai var braukt vai nē. Ferrari jau kādu pussezonu izmanto gaismas.

  -3 [+] [-]

, 2008-08-24 18:11, pirms 16 gadiem
karliss rakstīja: Vettels pirms pāris sacīkstēm tā noārdijās tulīt aiz pitu līnijas ka otram pilotam(diemžēl neatceros kuram) bija jāpārbrauc pāri sānu līnijai, ko viņš pēdējā mirklī paspēja, ja ne tad abi būtu izsmērēti pa trasi. Tas bija 25x bīstamāk, jau gadiju kāds sods sekos un neviens pat neiepīkstējās...lūk precedents.

Nu,tiesneši paši vainīgi,ja tur neko nesaskatija!

  -1 [+] [-]

, 2008-08-24 18:14, pirms 16 gadiem
nenormaali garlaiciigas saciikstes

  -1 [+] [-]

, 2008-08-24 18:22, pirms 16 gadiem
Stulba trase un stulba sacīkste. Nevienas jēdzīgas apdzīšanas (par apli neskaitās) augšas galā, neveiksmes favorītiem... Vienīgi labi, ka tā nobrauca Fetels un Gloks. Ātrāk jāaizmirst šo un jānoskaņojas uz Spā.
Izbesīja fakts, kad Masa atgriezās tieši priekšā Raikonenam pēc saviem 1. boksiem, atņēma iespēju uz boksu rēķina apdzīt Heiki plus vēl riktīgi aizkavēja, jo bija acīmredzami lēnāks. Komandas biedri tā nedara - fui! Saprotu, ka viņi vairāk konkurenti, bet tomēr nesmuki. Visas Kimi nelaimes būtībā ar to arī sākās - konkurenti (Kubica un Kovalainens, par Hamiltonu nerunājot) aizmuka 5-10 sekundes un vairāk. Nācās svilināt kā nākas, bet beigās vēl dzinējs uzdeva...

     [+] [-]

, 2008-08-24 18:48, pirms 16 gadiem
Jā! Massa pēdējos posmos izskatās daudz stabilāk nekā Kimi, bet sodien viss sākās ar to, kad Massa aizbrauca prieksā Kimii pēc pitstopa. Var teikt, kad Massa noraka Kimi ceribas uz Podiuma! Ja vel kads atcerās, tad Massa aizvadija katastrofalu sezonas sakumu, un pat vinu no Ferrari gribeja mest ārā, un Hamis pagājušās sezonas pēdējos posmus. Takā katram ir kritumi.. Ceru, kad Kimi tiks ārā no bedres jau nākamajā posmā- Beļģijas GP, kurs esot vina mīļākais, un vins uzvarējis tur pēdējās trīs sacīkstēs, sāvādāk jasamierinas būs ar Nr 2. vietu Ferrari ŠOSEZON! Lai veicās!

p.s. Un noteikti ir jāuzlabo sniegums Q un startā. Ja nemaldos jau kuro reizi pedejajos posmos Kimi zaude pozīciju startā! Neticu, kad tam par iemeslu ir starts no netīrās trases puses!

     [+] [-]

, 2008-08-24 18:58, pirms 16 gadiem
Jā, par kvalifikāciju pilnībā piekrītu. Startā gan netīrā puse pēdējā laikā viņam bieži trāpījusies, un tas, cik tā slikta, vairāk atkarīgs no katras trases. Taču dažviet tas var radīt ievērojamas problēmas startā, proti, kādas 1-2 vietu zaudējumu.

  -1 [+] [-]

, 2008-08-24 19:22, pirms 16 gadiem
a ko masam pec ta pitstopa vajadzeja darit? laist kimi garam? vini tak ir konkurenti cina par cempiona titulu priecajaties vel ka mclaren nelika heiki piebremzet masu un kimi

  -2 [+] [-]

, 2008-08-24 19:25, pirms 16 gadiem
karliss rakstīja: Nesaprotu par ko sods, cik iedeva Hamiltonam par to kad izsita Kimi? 10 vietas? Ja massam iedos kaut 5 tas būs pilnīgs debīlisms. Pat sadursmes nebija, it kā pirmā reize kad piloti atrodas blakus pitos.

bet kas bus ja visas sacikstes formulas saks pitu celina braukt pa divam? pilnigi logiski, jo zutils bija prieksa un neviens vinam nevareja pavelet apstaties lai masa paspes izbraukt. tiesam masa spejas ar uguni. nebrinisos ja nakamaja posma vins dabus kadu 5 starta vietu sodu
vot par stulbiem sodiem var sudzeties alonso kurs sanem 10 000 sodu par baltas linijas parbrauksanu

     [+] [-]

, 2008-08-24 20:17, pirms 16 gadiem
playthegame rakstīja: bet kas bus ja visas sacikstes formulas saks pitu celina braukt pa divam? pilnigi logiski, jo zutils bija prieksa un neviens vinam nevareja pavelet apstaties lai masa paspes izbraukt. tiesam masa spejas ar uguni. nebrinisos ja nakamaja posma vins dabus kadu 5 starta vietu sodu
vot par stulbiem sodiem var sudzeties alonso kurs sanem 10 000 sodu par baltas linijas parbrauksanu

Par ko tad Alonso sods viņš tak 1 apli tikai nobrauca? Par to līniju ko sākumā?
Nu negribu es šeit piekrist, šī nav pirmā reize kad piloti ir blakus pitos, bet pirmo reizi kad dod sodu. Nu nobrauca viņš tur tuvu Sutilam, bet tapēc dot sodu jo tu sacīkstē atrodies blakus? Nakajima izdarija ko daudz stulbāku, bet viņam nekādu sodu neiedeva. Piekrītu par to ka Sutilam nevajadzēja laist garām boksā, nav jau jāgaida kad Massa no boksiem izbrauks, bet vairāk par naudas sodu te nepienākas.

  -2 [+] [-]

, 2008-08-24 20:43, pirms 16 gadiem
karliss rakstīja: Par ko tad Alonso sods viņš tak 1 apli tikai nobrauca? Par to līniju ko sākumā?
Nu negribu es šeit piekrist, šī nav pirmā reize kad piloti ir blakus pitos, bet pirmo reizi kad dod sodu. Nu nobrauca viņš tur tuvu Sutilam, bet tapēc dot sodu jo tu sacīkstē atrodies blakus? Nakajima izdarija ko daudz stulbāku, bet viņam nekādu sodu neiedeva. Piekrītu par to ka Sutilam nevajadzēja laist garām boksā, nav jau jāgaida kad Massa no boksiem izbrauks, bet vairāk par naudas sodu te nepienākas.

ne alonso sanema 10 0000 sodu piektdienas treninos jo parbrauca pari kautkadai baltajai linijai
saproti, ka masa riskeja netikai ar savu bet ari zutila izstasanos un turklat ja vini butu saskrejusies pie bosku izejas tad masa butu ieperies tiesi betona siena kas sakas uzreiz pec izbrauskanas no atruma ierobezojosas zonas un naktos slegt bosku celinu

     [+] [-]

, 2008-08-24 20:57, pirms 16 gadiem
Malacis ,, patiik pilots

     [+] [-]

, 2008-08-24 21:08, pirms 16 gadiem
playthegame rakstīja: ne alonso sanema 10 0000 sodu piektdienas treninos jo parbrauca pari kautkadai baltajai linijai

Laikam šiem naudas problēmas sākušās kad tādi sodi jāpiešķir.
Šoreiz palikšu pie savām domām ka tur īsti nav ko sodīt Massu.

  -1 [+] [-]

, 2008-08-25 17:16, pirms 16 gadiem
To brazili bij jasoda gan un ne tikai ar naudu.. Tie kas saka,ka nebij jasoda,jautajums: jus elementaros satiksmes noteikumus zinat?ja tu brauc taisni pa galveno celu(saja gadijuma pa boksu celinu) tad tev NAV jalaiz garam tas kurs izbrauc no kada sancela(saja gadijuma no boksiem) Par blokesanu ari.. Vini necinijas par vienu un to pasu vietu,brazilim bija japalaiz kimi!ar to gajienu vins praktiski nonema punktus ne tikai kimi,bet ari savai karsti milotajai komandai.. P.S. Vakar bija pirma reize kad es gribeju lai uzvar hamis tikai tapec lai neuzvar brazilis..(saprotams tikai tad kad sapratu ka kimi tas neizdosies)