Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:129, Did:0, useCase: 3

FIA: ''Difuzori ir legāli''

FIA: ''Difuzori ir legāli''
F-1 komandu vadītāji ierodas uz tiesu
Foto: SIPA

Šodien FIA tiesas sēdē nolēma, ka difuzori, kurus iepriekšējās divās sacīkstēs izmantoja ''Brawn GP'', ''Toyota'' un ''Williams'' ir legāli, tādējādi noraidot ''Ferrari'', ''BMW Sauber'', ''Renault'' un ''Red Bull'' iesniegto prasību.

Kā zināms, tad šīs četras komandas uzskata, ka difuzoru izmantošana ir nelegāla, tāpēc tos vajadzētu aizliegt. ''Ferrari'' uzskatīja, ka šīs komandas izmantojušas caurumu noteikumos, izveidojot nelegālu difuzoru, kas trasē dod tiem lielas priekšrocības. Savukārt ''Renault'' paziņoja, ka FIA jau iepriekš izteicās, ka difuzori esot nelegāli, tāpēc ''Renault'' nav tos izmantojuši.

Šodien tiesas sēdē tika nolemts, ka difuzori ir izmantoti legāli, tādējādi noraidot ''Ferrari'', ''BMW Sauber'', ''Renault'' un ''Red Bull'' iesniegto prasību. Līdz šim difuzorus izmantoja trīs komandas - ''Brawn GP'', ''Toyota'' un ''Williams''. Ja tiesa atzītu, ka difuzori ir izmantoti nelegāli, tad ''Brawn GP'' pilotam Džensonam Batonam, iespējams, tiktu atņemtas abos posmos izcīnītās uzvaras.

Tā kā prasība tika noraidīta, tad šīs komandas difuzorus var izmantot arī visu atlikušo sezonu. Savukārt pārējās komandas, iespējams, šobrīd sāks strādāt pie to izveides, lai varētu kļūt konkurētspējīgākas.

Izmantotie resursi:
autosport.com

1 2 47 komentāri

  +8 [+] [-]

, 2009-04-15 12:25, pirms 16 gadiem
....un tagad sākas īstā sacīkste!

 +14 [+] [-]

, 2009-04-15 12:26, pirms 16 gadiem
Kas nav aizliegts, tas ir atļauts. Viss bijis legāli

     [+] [-]

, 2009-04-15 12:26, pirms 16 gadiem
:"Savukārt ''Renault'' paziņoja, ka FIA jau iepriekš izteicās, ka difuzori esot nelegāli, tāpēc ''Renault'' nav tos izmantojuši."

tad jau ķīnā būs 4 komandas ar dubultajiem difuzoriem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-04-15 12:27, pirms 16 gadiem
man gan liekas ka tagad vēl vairāk dominēs BrawnGp

  +4 [+] [-]

, 2009-04-15 12:27, pirms 16 gadiem
Man liekas ka lielākās komandas jau sen kerusas pie difuzoru izveides. Gan jau ka uz Ķņu au būs ko uzmeistarojuši.

     [+] [-]

, 2009-04-15 12:27, pirms 16 gadiem
domaaju ka aiznaakamajaa saciikstee paareejie buus tikushi galaa

  +1 [+] [-]

, 2009-04-15 12:29, pirms 16 gadiem
machumbi rakstīja: Ferari neiet tāpēc grib lai Brawn GP tiktu iedots zaudējums, jo redzkā džeki ir gudrāki..

Neapvainojās Ferari fani, bet tā sanāk.
nejau ferarri vienigie protesteja ...
un vinus izveidot nav tik vienkaris ka uzsist knipi ...
formula ir kluvusi neobjektiva uz visam pusem

piekam tas muzigas noteikumu mainas kretine ara
negribu maksligi raditu aziotazu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-04-15 12:35, pirms 16 gadiem
Da viss ir skaidrs kā diena:
1. Ja aizliegtu difuzorus, tas būtu Brawn un Toyota beigu sākums iekš F-1, Toyota jau labi sen īd par to, ka jāiet prom, un šis izskatās pēc izšķirošā gada. Brawn jau nav paziņojis, ka taisās prom no F-1, bet bez rezultātiem nākamgad atrast normālus piķa devējus ar nevarētu.
2. Tātad, vecais lapsa Bernijs apsvēra, ka dibenās būs ja aizies divas komandas, un nekur nav teikts, ka Mersis taisās palikt, tad nu labāk atļauj šito fīču, iedod čempja titulu Brawn, un nākamgad visi vizinās ar difuzoriem, Brawnam ir piķis uz vēl vienu sezonu, Toyotai normāli rezultāti un ar moš paliek, un viss ir kā nākas!

  +6 [+] [-]

, 2009-04-15 12:36, pirms 16 gadiem
machumbi rakstīja: Nē, nu jā arī fakts, bet palūkojies Ferarim kāpēc tad Mclaren neko nesaka..
McLaren pēc visām viņu izdarībām, muti vērt vaļā vēl sezonu nedrīkst, a to dabūs tādu puļķi dibenā, ka maz neliksies uz ilgu laiku!

  -3 [+] [-]

, 2009-04-15 12:39, pirms 16 gadiem
RIO75 rakstīja: McLaren pēc visām viņu izdarībām, muti vērt vaļā vēl sezonu nedrīkst, a to dabūs tādu puļķi dibenā, ka maz neliksies uz ilgu laiku!
nu jau gan tu muļķības runā

  -1 [+] [-]

, 2009-04-15 12:39, pirms 16 gadiem
jeee....... Batons čempions

  +4 [+] [-]

, 2009-04-15 12:41, pirms 16 gadiem
mrPO rakstīja: nu jau gan tu muļķības runā
Kāpēc diez ? Pēdējā melu sāga jau vien ir ko vērta, tas tik tā no malas izskatās nevainīgi, bet ja reāli padomā:

1. Totāli nesportiska rīcība
2. Naturāla zagšana, jo katrs punkts ir nauda komandai
3. Saskaitot iepriekšējos grēkus, kritiskā masa ir jau sasniegta, vai ļoti tuvu...

     [+] [-]

, 2009-04-15 12:41, pirms 16 gadiem
veel nekas nesaakaas!! kadas 10 trases,tad tik vares sakt kautko saprast!! kada situacija!

  +7 [+] [-]

, 2009-04-15 12:42, pirms 16 gadiem
RIO75 rakstīja: Da viss ir skaidrs kā diena:
1. Ja aizliegtu difuzorus, tas būtu Brawn un Toyota beigu sākums iekš F-1, Toyota jau labi sen īd par to, ka jāiet prom, un šis izskatās pēc izšķirošā gada. Brawn jau nav paziņojis, ka taisās prom no F-1, bet bez rezultātiem nākamgad atrast normālus piķa devējus ar nevarētu.
2. Tātad, vecais lapsa Bernijs apsvēra, ka dibenās būs ja aizies divas komandas, un nekur nav teikts, ka Mersis taisās palikt, tad nu labāk atļauj šito fīču, iedod čempja titulu Brawn, un nākamgad visi vizinās ar difuzoriem, Brawnam ir piķis uz vēl vienu sezonu, Toyotai normāli rezultāti un ar moš paliek, un viss ir kā nākas!
nepiekrītu. Sakne ir faktā, ka par intepretācijām bija saruna vēl mašīnas konstruēšanas posmā, un tad Brawn aicinājums pēc precižēšanas palika bez citu komandu ievērības. Turklāt, lasot ārzemju avotus, vakar ir gājis augstos toņus. ferrari pārstāvis nosauca Rosu par augstprātigu, jo viņš nepiekrīt savu kolēģu viedoklim. Nu kamon, ar šitādiem emocionāliem argumentiem neko nevar uzvarēt.

bet jā, Maklārim klusēja, jo tā viņiem pateica Mercedes kā Brawn dzinēju piegādātājs.

  +2 [+] [-]

, 2009-04-15 12:45, pirms 16 gadiem
Un ja man kāds grib ieskaidrot, ka to lēmumu pieņēma Hamis ar to fruktu kuru atlaida, McLaren fans neesmu, sorry nezinu kā sauc, tad var man nespraust batonus ausīs, 100% visa komanda zināja ko Hamis taisās teikt tajā sēdē, vai precīzāk ko noklusēt! Un pati nevainīgā avs, vispār aprēkties, viņš ko puišelis, kurma 12 gadi, ja var paziņot, ka man mamīte neļāva muti vērt vaļā.....

Ja man nebija nekā personīga pret McLaren un Hamiltonu, tad pēc rasējumu zagšanas man radās radikālas antipātijas pret McLaren un pēc Melu sāgas pret Hamiltonu, un tāda rīcība ir absolūti nepieļaujama, es vispār brīnos ka Hamis tik viegli tika cauri!

     [+] [-]

, 2009-04-15 12:49, pirms 16 gadiem
domāju, ka ferari jau Ķīnā būs starp līderiem. Kāpēc tā? 100 punkti, ka Ferari paredzēja arī šādu virzienu, un uzbūvēja otru formulu, kura jau ir apgreidota ar visiem difūzeriem un citām lietām.

     [+] [-]

, 2009-04-15 12:49, pirms 16 gadiem
xZ rakstīja: nepiekrītu. Sakne ir faktā, ka par intepretācijām bija saruna vēl mašīnas konstruēšanas posmā, un tad Brawn aicinājums pēc precižēšanas palika bez citu komandu ievērības. Turklāt, lasot ārzemju avotus, vakar ir gājis augstos toņus. ferrari pārstāvis nosauca Rosu par augstprātigu, jo viņš nepiekrīt savu kolēģu viedoklim. Nu kamon, ar šitādiem emocionāliem argumentiem neko nevar uzvarēt.

bet jā, Maklārim klusēja, jo tā viņiem pateica Mercedes kā Brawn dzinēju piegādātājs.
Daļēji varu piekrist, jo arī lasīju visus Brauna argumentus, par to ka šis jau sen esot vērsies pie Bernija un pārējām komandām, bet es domāju, ka daļēji tur ar ir mana argumentācija apakšā, jo F-1 jau šobrīd principā irst pa vīlēm, ja palasa apkārt riņķī ko izsakās lielie auto rūpnieki! Renualt runā par aiziešanu, Mercedes arī, Toyota jau labi sen, Brawn bez labiem rezultātiem, liela piķa no Bernija par to un normāliem sponsoriem ar ilgi nevar pastāvēt....

  +4 [+] [-]

, 2009-04-15 12:51, pirms 16 gadiem
fuj1 rakstīja: domāju, ka ferari jau Ķīnā būs starp līderiem. Kāpēc tā? 100 punkti, ka Ferari paredzēja arī šādu virzienu, un uzbūvēja otru formulu, kura jau ir apgreidota ar visiem difūzeriem un citām lietām.
Neticu, ja ņem cik izmaksā viena formula, un to cik darba stundas tajā jāiegulda, tad pat ar visu Ferari budžetu un iespējām, tas nebija reāli.... Ja viņiem tāda fīča būtu, tad šie neprotestētu, mierīgi nogaidītu, izvilktu savu bolīdu no pagultes, un mierīgi sāktu vākt punktus no nākamā posma.... Nav argumentācijas tavam viedoklim...

     [+] [-]

, 2009-04-15 12:54, pirms 16 gadiem
fuj1 rakstīja: domāju, ka ferari jau Ķīnā būs starp līderiem. Kāpēc tā? 100 punkti, ka Ferari paredzēja arī šādu virzienu, un uzbūvēja otru formulu, kura jau ir apgreidota ar visiem difūzeriem un citām lietām.
Nu taču nē. Tak sen jau visas komandas ir pateikušas, ka vajadzēs nomainīt pusi mašīnas. Tā jau nav tikai viena fīča mašīnas aizmugurē, bet viss aerodinamiskais koncepts kā tāds.

  +3 [+] [-]

, 2009-04-15 12:58, pirms 16 gadiem
Ok, par puļķi dibenā bija rupji, tur ar moš mīnusi peinākās, bet par Hamiltona melu sāgu, davai uz priekšu, tas kurš ielika mīnusu, iedod argumentus, kamdēļ tev šķiet, ka manis teiktais ir grām ? Es neesmu Toyota fans, esmu Ferari fans, bet tādi gājieni no jebkuras komandas puses man šķistu pilnīgi nepieņemami!

  +3 [+] [-]

, 2009-04-15 13:18, pirms 16 gadiem
RIO75 rakstīja: Ok, par puļķi dibenā bija rupji, tur ar moš mīnusi peinākās, bet par Hamiltona melu sāgu, davai uz priekšu, tas kurš ielika mīnusu, iedod argumentus, kamdēļ tev šķiet, ka manis teiktais ir grām ? Es neesmu Toyota fans, esmu Ferari fans, bet tādi gājieni no jebkuras komandas puses man šķistu pilnīgi nepieņemami!
Mīnusu Tev neieliku, bet ar vēsu prātu to varētu izdarīt! Netēlo Te svēto tēvu, ka Tev tādi gājieni ir nepieņemami. Sports kopumā ir tik tālu komercializējies, ka viņš vairs nav iespējams bez visādām netīrām spēlītēm. Un tavi sarkanie jau ar nav svētuļi, to cik daudz tiesneši piemiedza acis uz Šūmahera hitrībām to laikam esi aizmirsis, bet to ka pagājušo gadu Ferrari lielākie konkurenti ir sašmucējušies tagad Tev tas ir pilnīgi nepieņemams.

  +1 [+] [-]

, 2009-04-15 13:22, pirms 16 gadiem
Man noteikti tā ir laba ziņa. Batonam neatņems viņa nopelnītās uzvaras, kuras viņš bija izcīnijis un godam pelnījis.

  -3 [+] [-]

, 2009-04-15 13:23, pirms 16 gadiem
kaa jau parasti peedeejos gados, iistos speekus tikai var noveerteet saakot no 4taas, 5taas saciikstes, jo saakumaa visas komandas nav liidzveertiigas(saistiibaa ar difuzoriem)

  +1 [+] [-]

, 2009-04-15 13:27, pirms 16 gadiem
mx3 rakstīja: Mīnusu Tev neieliku, bet ar vēsu prātu to varētu izdarīt! Netēlo Te svēto tēvu, ka Tev tādi gājieni ir nepieņemami. Sports kopumā ir tik tālu komercializējies, ka viņš vairs nav iespējams bez visādām netīrām spēlītēm. Un tavi sarkanie jau ar nav svētuļi, to cik daudz tiesneši piemiedza acis uz Šūmahera hitrībām to laikam esi aizmirsis, bet to ka pagājušo gadu Ferrari lielākie konkurenti ir sašmucējušies tagad Tev tas ir pilnīgi nepieņemams.
Šumahera laikā es par Ferari nefanoju, principā es pat tā pa lielam par komandām kā tādām nefanoju, vairāk fanoju par konkrētiem braucējiem. Šumja laikā mans favorīts bija Hakinens, tagad Raikonens, un šiem diviem jau nu toč tu neko nevari piesiet....

Un ja ir runa par totāli zaglīgu šmaukšanos, tad absolūti nepiekrītu, ka tā ir jādar, jā, ja tu vari uzbūvēt formulu uz noteikumu robežas, kā tagad Brawn, Toyota un Wiliams, un te es neko nesaku, bet atklāta zagšana, nu nav OK!

  +2 [+] [-]

, 2009-04-15 13:36, pirms 16 gadiem
Tūlīt redzēsim, kā pieaugs pseidofanātu skaits, pirms neilga laika, necik populārai un nezināmai komandai Brawn tikai tādēļ, ka tie tagad visiem pa priekšu skrien. Šaubos vai lielākā daļa sajēdz, ka tā tagad tā pati bijusī Honda un BAR
Tādi esam.
McLaren!! Turās un dzīvo!!!! PROZĪT!!!

     [+] [-]

, 2009-04-15 13:45, pirms 16 gadiem
nu pilniigi pareizs leemums (lai gan neesmu nekaads lielais eksperts), bet ja noteikumos bija taads caurums, tad nu tas tur bija. kpc tad peec tam to atziit par nelegaalu.

  +2 [+] [-]

, 2009-04-15 13:46, pirms 16 gadiem
machumbi rakstīja: Ferari neiet tāpēc grib lai Brawn GP tiktu iedots zaudējums, jo redzkā džeki ir gudrāki..

Neapvainojās Ferari fani, bet tā sanāk.
kape tiak iferrari.. kad es pedejo reizi lasiiju sho rakstu tad tur bioja 4 komandas ka ir nemieraaa ar difuzoriem un FIA noteikumiem shaja sakaraa...

     [+] [-]

, 2009-04-15 13:53, pirms 16 gadiem
tagad redzēsim, kuras vienības ir strādājušas pie difuzoru izbūves, kuras nē. domāju, ka ferarri tie jau ir sen gatavi un tagad liks iekšā... Sākas sezonas lielākā intriga...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-04-15 14:09, pirms 16 gadiem
Battons čempions.

     [+] [-]

, 2009-04-15 14:11, pirms 16 gadiem
Ciest nevaru to FIA ar Mosliju prieksgala

  +1 [+] [-]

, 2009-04-15 14:14, pirms 16 gadiem
Ļeļa kungs rakstīja: tagad redzēsim, kuras vienības ir strādājušas pie difuzoru izbūves, kuras nē. domāju, ka ferarri tie jau ir sen gatavi un tagad liks iekšā... Sākas sezonas lielākā intriga...
Cik esmu lasijis tad tieši Ferrari būs vislielākās problēmas ar tiem difuzoriem, jo ir jāveido pilnīgi jauna aerodinamikas pakete un tas nebūs tik vienkārši pieliec un dragā! Arī renaultam ir tādas pašas problēmas. Vislielākie ieguvēji varētu būt RedBul, jo pašlaik viņi izskatās visātrākie pēc difuzoru bandas. Bet nu to jau redzēsim iespējams šīs nedēļas nogalē, kurš būs visoperatīvāk pastrādājis!!
1 2 47 komentāri