Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1599, Did:0, useCase: 3
Autors: Ilvars Koscinkevičs

Vasiļevskis paziņo, ka beidz sportista karjeru

Vasiļevskis paziņo, ka beidz sportista karjeru
Vadims Vasiļevskis
Foto: Romāns Kokšarovs, f64/Sporta Avīze

Šķēpmetējs Vadims Vasiļevskis pēc neveiksmīgā starta Londonas olimpiskajās spēlēs šodien žurnālistiem paziņoja par karjeras beigšanu. Kaut gan vēl nav pārrunāts ar treneri, lēmums neesot pieņemts emociju iespaidā.

''Ko jūs citu gaidījāt?" vaicāja Vadims, atnākot uz mediju zonu pie žurnālistiem. ''Es gāju uz to labāko, cerēju uz to labāko, bet, ko jūs? Pēc pēdējiem trijiem gadiem jau ir redzams, kas būs. Tas, ka man bija sezonas otrais labākais rezultāts, neko nenozīmē. Otrais vai trešais labākais rezultāts man ir bijis vienmēr, bet tas jau nenozīmē, ka lielos mačos varu uzstartēt. Lieli mači man iet cauri, bet tiklīdz pēc tam ir Dimanta līga, tā varu nostartēt. Es pats nevaru izskaidrot (kāpēc tas tā notiek - aut.). To neviens nevar izskaidrot.''

Vadims pauda pārliecību, ka fiziski olimpiādei bija labi sagatavojies. "Tehniskā ziņā viss man ir, arī spēks. Ārpus lielā stadiona (domāts šovakar Londonā - aut.) vēl viss bija normāli, ienācu šeit un viss vienkārši atslēdzās," neizpratnē bija Latvijas rekordists. ''Trenera uzreiz saka, ka skrienu citādāk, ka ir ne šis, ne tas. Tas man ir galvā. Es nemaz nevaru izskaidrot.''

Vadims norādīja, ka cēloņus meklējis visu gadu, bet atrast skaidrojumu neveiksmēm tā arī nav izdevies. "Nekas nelīdz. Šogad esmu izdarījis visu - gājis pie psihologa, un kur tik vēl ne, ko tik nedarīju. Tas man acīmredzot nepalīdz. Parastos mačos kā Dimanta līgā es vēl varu savākties, bet pasaulē un Eiropā (domāti pasaules un Eiropas čempionāti - aut.) nevaru un viss. Nu neko. Vēl palikuši divi starti, ja, protams, mani vispār paņems. Pēc tam mana sporta karjera ir cauri."

30 gadus vecais Vadims paskaidroja, ka rezultātu nav, un līdz ar to nebūs nedz LOV A, nedz arī B sastāvā. "Man finansējums beidzas," viņš sacīja. "Kur es dabūšu naudu (karjeras turpināšanai - aut.). Ar treneri vēl par to neesmu runājis. Tagad iešu runāt."

Vadims arī neslēpa, ka tas bijis viņš, kurš ielicis sludinājumu par Atēnu olimpiādē izcīnītās sudraba medaļas pārdošanu. "To es ieliku. Būs jāpārdod atkal no jauna. Varbūt kāds pircējs būs. Sponsoru man nav. Tagad slikti nostartēju, LOV finansējums arī beidzas."


, 2012-08-08 22:36, pirms 13 gadiem
Nu pēc šādām OS, tas ir saprotami...
, 2012-08-08 22:36, pirms 13 gadiem
Num,varbut ta ari ir labak,tomer parak nenoturigi tie rezultati,un zel man Eidukas!!
, 2012-08-08 22:36, pirms 13 gadiem
Pareizi, pa 8 gadiem lielajos mačos nevienas medaļas. Nav ko mocities un bojāt faniem garastāvokli
, 2012-08-08 22:36, pirms 13 gadiem
Skumji... Paldies par visu, ko es devis Latvijai un tās vārdu nešanai visā pasaulē!
Slēpts komentārs: Trakucis
, 2012-08-08 22:37, pirms 13 gadiem
Nu žēl,ka tā,es domāju rezultātu,dikti jau šķiet,ka sagatavošanās proces ir bijis kļūdains.
Bet tik un tā liels paldies par labajām emocijām sudrabu izcīnot gan Vadimam,gan Aināram!
, 2012-08-08 22:37, pirms 13 gadiem
Ir laiks jo tiešam pamanami ka pec medalas olimpiade pietrukst motivacijas!
, 2012-08-08 22:38, pirms 13 gadiem
Cerams Sirmais drīz kļūs par pasaules top sķēpmetēju ar regulāri izcinītām medaļām
, 2012-08-08 22:38, pirms 13 gadiem
Paldies par lieliskajām emocijām 2004. gadā!!!
, 2012-08-08 22:39, pirms 13 gadiem
Tad jau paldies par skaistajiem mirkļiem un emocijām!
, 2012-08-08 22:40, pirms 13 gadiem
Žēl Eidukas,tomēr cerēja,ieguldīts darbs..
, 2012-08-08 22:41, pirms 13 gadiem
Ja nav, tad nav jā... Iespējams, ka vajag tiešām paņemt kaut vai vienu gadu brīvu - savest kārtībā savu iekšējo pasauli, privāto dzīvi un dzīvi kopumā (nezinu, kaut vai braukt uz Tibetu meditēt) un tad skatīties uz to visu ar jaunām emocijām.. Domāju, ka Vadims pats būs ieguvējs no tā, jo sports acīmredzot vairs nesniedz nekādas pozitīvas emocijas - tikai negācijas..
, 2012-08-08 22:43, pirms 13 gadiem
Gan jau neņems. Vadim saņemies!
, 2012-08-08 22:44, pirms 13 gadiem
da nu
, 2012-08-08 22:44, pirms 13 gadiem
Kā jau faniem arī viņam emociju iespaidā pasprūk daudz kas! Gan vēl izdomās kārtīgi.
Bet tiešām ļoti žel Eidukas.
Tomēr esi mūsu valstij sagādājis arī medaļu un Latvijas rekordu, par to PALDIES!
, 2012-08-08 22:45, pirms 13 gadiem
Tikai emocijas.... Vecim, kam labāka metiena pasaulē tik 1-2 no esošajiem nav jēgas mest mieru pēc dekāžu darba. Nu, ja tik ir kas prātigāks darāms...........Neveiksmes ir tik un vienīgi pārbaudījums.
, 2012-08-08 22:46, pirms 13 gadiem
Sii olimpiade ir tikai latviesu meiteneem,vieniigaas,kuras iepreicina,cerams BMX iepriecinas!
Paldies Vadimam par visu labo ko devis,tados brizos izstiksim bez kritikas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-08-08 22:47, pirms 13 gadiem
fffuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
, 2012-08-08 22:47, pirms 13 gadiem
Pagaidām izskatās, ka Eidukai tomēr iznāks no Londonas nākt ar kājām mājās, kā viņa to solija pēc EČ, ja mūsējie OS vāji nostartēs.
, 2012-08-08 22:48, pirms 13 gadiem
Vadim, nesatraucies, Tevi visi atceresies ka olimpisko vicecempionu. Paldies par tiem skaistiem mirkliem kurus esi sagadajis.
, 2012-08-08 22:49, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pagaidām izskatās, ka Eidukai tomēr iznāks no Londonas nākt ar kājām mājās, kā viņa to solija pēc EČ, ja mūsējie OS vāji nostartēs.
Aizbraukšu pretīm.
, 2012-08-08 22:50, pirms 13 gadiem
Nebeigs viņš karjeru!
Viss pierims un būs labi. Protams ar tādu finansējumu ir ļoti smagi. To saprot tikai paši sportisti cik tas ir grūti. Jo mūsu valstī individuālos sportistus gandrīz neatbalsta.
Lai neņem galvā visus komentārus jo kā sportistam tā arī fanam tas ir pārdzivojums un pasprūk daudz nedomātu vārdu.
, 2012-08-08 22:50, pirms 13 gadiem
skumji, tiešam neizskaidrojami!
, 2012-08-08 22:50, pirms 13 gadiem
Jebkurā gadījumā atcerēsies viņu kā olimpisko medaļnieku.
, 2012-08-08 22:50, pirms 13 gadiem
paldies par fenomenālo Latvijas rekordu un sudrabu Atēnās.
Vadims ir uzstādījis patiešām augstu latiņu mūsu jaunajiem un ir ievedis Latviju, tās 2. brīvvalsts pastāvēšanas laikā, nākošajā līmenī.
, 2012-08-08 22:50, pirms 13 gadiem
zwirbelis rakstīja: Sii olimpiade ir tikai latviesu meiteneem,vieniigaas,kuras iepreicina,cerams BMX iepriecinas!
Paldies Vadimam par visu labo ko devis,tados brizos izstiksim bez kritikas
Pļaviņš ar Šmēdiņu neiepriecina?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-08-08 22:53, pirms 13 gadiem
arī Kovals var beigt karjeru, lai līdzjutējiem nečakarē prātu
, 2012-08-08 22:53, pirms 13 gadiem
Arvis Justs rakstīja: aiztaisi muti, kro pli
Patiesība ir skarba.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Krokodils
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-08-08 22:54, pirms 13 gadiem
mrPO rakstīja: arī Kovals var beigt karjeru, lai līdzjutējiem nečakarē prātu
Tieši tā, lai neaplipina Sirmo ar savu trulumu.
, 2012-08-08 22:55, pirms 13 gadiem
Ehh, nu paldies Vadim par šiem gadiem!
Jācer varbūt vēl uz Kovalu nākotnē vai uz kādu jauno!
, 2012-08-08 22:56, pirms 13 gadiem
Loģisks lēmums, bet ko citu viņš darīs - vienīgi ar šķēpmešanu var noplenīt naudu - lai koncentrējas uz komercmačiem.

Diemžēl ar tādu ķīseli galvā svarīgākajos nav ko darīt .. Tā arī treneres atbildība, tāpēc bail par Sirmā nākotni.
, 2012-08-08 22:56, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Nauda, nauda un vēlreiz nauda, nezinu - labi vai slikti, bet 99% viss ir dēļ naudas.
nu mudaks tu esi
, 2012-08-08 22:56, pirms 13 gadiem
Jūs visi esat muļķi, nu gandrīz visi. Vadims cenšas un cīnas bet jūs tikai noliekat kaut ari paši ne reizi neko tādu neesat sasnieguši! pēc jūsu domām jau visi kas netiek top 6 ir tūristi, bet īstenībā visi ir top klases sportisti! ja piedalās vismaz 30 dalībnieki visi jau nevar tikt top 6! bet jums jau to nesaprast!
, 2012-08-08 22:57, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Patiesība ir skarba.
kas var, tas dara, kurš nevar, tas kritizē, lai viņš aiziet kaut 40m aizmet. Protams, kārtējais fiasko, bet kam no tā labāk paliek visu laiku to skandinot ? Pieļauju iespēju, ka arī Vadims lasīs komentārus un tādu pediņu komentāri jau nu nepalīdzēs viņam savākties.
, 2012-08-08 22:59, pirms 13 gadiem
piedodiet, bet nu ir jābūt kādam iemeslam kāpēc visu laiku lielajos sačos ir tādas izgāšanās?? varbūt sieva viņu pārmoka?? vai nu vnk čalis ir galvā saspiedies to ka viņs ir labākais un vēsi paņems sačus, nu nezinu bet kādam iemeslam ir jābūt,

MĀCATIES NO BOLTA, KURŠ UZ LIELAJĀM SPĒLĒM PAŅEM UN PAMET DRAUDZENI UN KĀDU LAIKU UN VIŅAM IR MIERS, UN NAV PAR KO JĀSTRESO, UN VIŅS VAR TĪRI GATAVOTIES TIKAI SPĒLĒM, !!!
UN LŪ KARĪ REZULTĀTS, JAUNS OLIMPISKAIS REKORDS

NEPĀRPROTIET-NESAKU TO KA ČALIEM IR JAPAMET SAVAS DRAUDZENES VAI SIEVAS!!!
, 2012-08-08 22:59, pirms 13 gadiem
Arvis Justs rakstīja: kas var, tas dara, kurš nevar, tas kritizē, lai viņš aiziet kaut 40m aizmet. Protams, kārtējais fiasko, bet kam no tā labāk paliek visu laiku to skandinot ? Pieļauju iespēju, ka arī Vadims lasīs komentārus un tādu pediņu komentāri jau nu nepalīdzēs viņam savākties.
Ja tu brauc uz tāda limenja sacensībam nevar mest ne 60 ne 70 metrus...
Aizbraukt un uzmest nav māksla....
, 2012-08-08 22:59, pirms 13 gadiem
džiba rakstīja: Jūs visi esat muļķi, nu gandrīz visi. Vadims cenšas un cīnas bet jūs tikai noliekat kaut ari paši ne reizi neko tādu neesat sasnieguši! pēc jūsu domām jau visi kas netiek top 6 ir tūristi, bet īstenībā visi ir top klases sportisti! ja piedalās vismaz 30 dalībnieki visi jau nevar tikt top 6! bet jums jau to nesaprast!
Ko mums nesaprast? Respect čalim par 90 metriem un sudrabu Atēnās, liels paldies viņam par to, bet tas, ko viņš dara lielajās sacensībās pēdējos gadus ir smieklīgi! Nu priekš kam bojāt nervus sev un faniem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-08-08 23:01, pirms 13 gadiem
Sav3jaizz rakstīja: Pļaviņš ar Šmēdiņu neiepriecina?
Protams,tas arpus konkurences,bet no kuriem cereejaam medalju nekas nesanaaca!
, 2012-08-08 23:01, pirms 13 gadiem
kas notiktu, ka Vadims ar Kovalu negrauztos, bet dzīvotu draudzīgi - varam tikai zīlēt. Lai veicas turpmāk mūsu vīriem, abi malači. Laiks ģimenei un citiem panākumiem
, 2012-08-08 23:02, pirms 13 gadiem
Skumji patiesībā. Viņš ir Olimpiskais čempions un to viņam nevar atņemt. Paldies par lielisko sasniegumu! Man šķiet, ka mūsu sportisti vienkārši pārāk daudz no sevis prasa. Viss, taču ir kārtībā, Vadimam ir bijusi lieliska karjera! Bet sajūta tāda it kā viņš būtu vīlies. Varbūt vienkārši nevajag prasīt no sevis tik daudz... Turies Vadim'!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-08-08 23:02, pirms 13 gadiem
zwirbelis rakstīja: Protams,tas arpus konkurences,bet no kuriem cereejaam medalju nekas nesanaaca!
Atļauj pabeigt sacensības Štrombergam. Pagaidām palicis vienīgais, no kā gaidījām medaļu.
, 2012-08-08 23:03, pirms 13 gadiem
pitonsxxl rakstīja: kas notiktu, ka Vadims ar Kovalu negrauztos, bet dzīvotu draudzīgi - varam tikai zīlēt.
Tur, kur pa vidu diviem vīriešiem ir viena sieviete, miera nebūs!
, 2012-08-08 23:03, pirms 13 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Skumji patiesībā. Viņš ir Olimpiskais čempions un to viņam nevar atņemt. Paldies par lielisko sasniegumu! Man šķiet, ka mūsu sportisti vienkārši pārāk daudz no sevis prasa. Viss, taču ir kārtībā, Vadimam ir bijusi lieliska karjera! Bet sajūta tāda it kā viņš būtu vīlies. Varbūt vienkārši nevajag prasīt no sevis tik daudz... Turies Vadim'!
vice-čempions
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-08-08 23:04, pirms 13 gadiem
Arvis Justs rakstīja: kas var, tas dara, kurš nevar, tas kritizē, lai viņš aiziet kaut 40m aizmet. Protams, kārtējais fiasko, bet kam no tā labāk paliek visu laiku to skandinot ? Pieļauju iespēju, ka arī Vadims lasīs komentārus un tādu pediņu komentāri jau nu nepalīdzēs viņam savākties.
Mana stiprā psue nav šķēpa mešana, tāpēc es nodarbojos ar citu. Varbūt viņam ar jāmeklē savējais, jo pēdējie rezultāti ir nožēlojami. Pasaule vēl domās, ka rijam tabletes šķēpmešanā.
, 2012-08-08 23:04, pirms 13 gadiem
Prieks vismaz par Palameiku.
, 2012-08-08 23:05, pirms 13 gadiem
Trakucis rakstīja: Ja tu brauc uz tāda limenja sacensībam nevar mest ne 60 ne 70 metrus...
Aizbraukt un uzmest nav māksla....
aizbraukt un slikti nostartēt nav māksla, bet normatīvi ir ļoti augsti, tāpēc katrs, kas tos ir izpildījis ir pelnījis tur atrasties.
, 2012-08-08 23:05, pirms 13 gadiem
Turam iikshkus par Radeviichu Vasilevskis jau ir pagaane.
, 2012-08-08 23:05, pirms 13 gadiem
Žēl! Šis jau tāds izmisuma sauciens pēc palīdzības!
Es zinu, kas viņam par problēmu!
Viens no vislielākajiem talantiem, tomēr talants ir jāmāk izmantot...
, 2012-08-08 23:05, pirms 13 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Viņš ir Olimpiskais čempions un to viņam nevar atņemt.
????
, 2012-08-08 23:06, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Mana stiprā psue nav šķēpa mešana, tāpēc es nodarbojos ar citu. Varbūt viņam ar jāmeklē savējais, jo pēdējie rezultāti ir nožēlojami. Pasaule vēl domās, ka rijam tabletes šķēpmešanā.
tava stipraa puse ir komentaaru rakstishana diemzhel arii esi nozheelojams
, 2012-08-08 23:07, pirms 13 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Atļauj pabeigt sacensības Štrombergam. Pagaidām palicis vienīgais, no kā gaidījām medaļu.
Man ljoti nepatiik,ka pirms laika visus saslavee,taadaa formaa taadas iespejas,medaljas,bet kad vajag,tad vienmeer kautkas noiet greizi...Negribu buut pesimists,bet nekas tads veel nav redzets,ka BMX buus zelta kalni gazti,ceru,ka dzili kljudos!
, 2012-08-08 23:07, pirms 13 gadiem
HitMix* rakstīja: MĀCATIES NO BOLTA, KURŠ UZ LIELAJĀM SPĒLĒM PAŅEM UN PAMET DRAUDZENI UN KĀDU LAIKU UN VIŅAM IR MIERS, UN NAV PAR KO JĀSTRESO, UN VIŅS VAR TĪRI GATAVOTIES TIKAI SPĒLĒM, !!!
UN LŪ KARĪ REZULTĀTS, JAUNS OLIMPISKAIS REKORDS
ahahaha dau nis atklaaji veiksmes formulu lai sasniegtu olimpiskos rekordus dzelzs logjika, cik tev gadu - 10 ?
, 2012-08-08 23:08, pirms 13 gadiem
džiba rakstīja: Jūs visi esat muļķi, nu gandrīz visi. Vadims cenšas un cīnas bet jūs tikai noliekat kaut ari paši ne reizi neko tādu neesat sasnieguši! pēc jūsu domām jau visi kas netiek top 6 ir tūristi, bet īstenībā visi ir top klases sportisti! ja piedalās vismaz 30 dalībnieki visi jau nevar tikt top 6! bet jums jau to nesaprast!
tu laikam neorientējies sportā .. tāpēc papēti viņa rezultātus svarīgākajās sacensībās gadu laikā un tie ir daudz mazāki nekā no valsts un līdzjutējiem saņemtais atbalsts.
, 2012-08-08 23:09, pirms 13 gadiem
.............. rakstīja: Žēl! Šis jau tāds izmisuma sauciens pēc palīdzības!
Es zinu, kas viņam par problēmu!
Viens no vislielākajiem talantiem, tomēr talants ir jāmāk izmantot...
Problēma ir tā, ka augļotāji elpo pakausī. Nevar aizmirst, ka ikdienā viņš arī ir parasts mirstīgais kurš maksā kredītus , veikalā pērk pārtiku un apgādā ģimeni. Tie , kas to nesaprot, žēl.
, 2012-08-08 23:09, pirms 13 gadiem
Viens un Divi rakstīja: Kādu zeltu, ko tu lieto - Sudrabu!
Man viņš vienmēr būs Olimpiskais čempions
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-08-08 23:10, pirms 13 gadiem
zigiss rakstīja: tu laikam neorientējies sportā .. tāpēc papēti viņa rezultātus svarīgākajās sacensībās gadu laikā un tie ir daudz mazāki nekā no valsts un līdzjutējiem saņemtais atbalsts.
jaa liidzjuteeju atbalsts ir tieshaam iespaidiigs.. ko tu kaa lidzjuteejs esi izdarijis lai vadimam butu labaks rezultats lielajas sacensiibas? komentaros nod irsi?
, 2012-08-08 23:10, pirms 13 gadiem
zigiss rakstīja: tu laikam neorientējies sportā .. tāpēc papēti viņa rezultātus svarīgākajās sacensībās gadu laikā un tie ir daudz mazāki nekā no valsts un līdzjutējiem saņemtais atbalsts.
Morālais atbalsts..tā teikt, par pliku paldies nekas nenotiek.
, 2012-08-08 23:11, pirms 13 gadiem
Sabaton rakstīja: ahahaha dau nis atklaaji veiksmes formulu lai sasniegtu olimpiskos rekordus dzelzs logjika, cik tev gadu - 10 ?
EJ DIR** TU NEKO NESAPROTI,
, 2012-08-08 23:11, pirms 13 gadiem
zigiss rakstīja: tu laikam neorientējies sportā .. tāpēc papēti viņa rezultātus svarīgākajās sacensībās gadu laikā un tie ir daudz mazāki nekā no valsts un līdzjutējiem saņemtais atbalsts.
par kādu līdzjutēju atbalstu tu runā ? 75% vienmēr ir slikti
, 2012-08-08 23:11, pirms 13 gadiem
Cietais Riekst$ rakstīja: Vadim, nebeidz karjeru, atdod tak to dzīvokli atpakaļ bankai, lai nav vairāk lieki uztraukumi un viss, 2.vieta Atēnās, divas 4.vietas PČ, viena 4.vieta EČ.
Nav ar ko izbraukāt cilvēkam saproti? + nevaig bojāt savu veselību ja rezultāta nav.
Pareiz lēmums Vadim. Žēl.
, 2012-08-08 23:12, pirms 13 gadiem
HitMix* rakstīja: EJ DIR** TU NEKO NESAPROTI,
paamet savu draudzeni (vai roku??) un ej uzstaadi olimpisko rekordu chempinj gaidaam zeltu no tevis rio
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-08-08 23:17, pirms 13 gadiem
Tagad visi tik laimīgi ka viņš beidz karjeru? Pag pag.. ja Sirmais ātri nesāks augt tad mums tagad klusums šķēpā būs un sauksiet visi viņu atpakaļ..
, 2012-08-08 23:20, pirms 13 gadiem
ļoti žēl, ka viss beidzās šādi. turies Vadim, novēlu tev labu veselību, viss pārējais nāks pats.
, 2012-08-08 23:24, pirms 13 gadiem
jocker rakstīja: Tagad visi tik laimīgi ka viņš beidz karjeru? Pag pag.. ja Sirmais ātri nesāks augt tad mums tagad klusums šķēpā būs un sauksiet visi viņu atpakaļ..
Sirmais ar lādē sieviešu metienus. pie 60m
, 2012-08-08 23:26, pirms 13 gadiem
Sabaton rakstīja: paamet savu draudzeni (vai roku??) un ej uzstaadi olimpisko rekordu chempinj gaidaam zeltu no tevis rio
BOLTS
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-08-08 23:26, pirms 13 gadiem
Gan jau nebeigs karjeru. Jāuztaisa maksātnespējas process kā Ādolfam un jāpasūta uz dzimumlocekļa augļotāji un jāpievēršas kaut kādai jogai vai fenšui vai kas tur tagad modē un viss būs labi. Principā jau kāds privātais sponsors varēja šamo paručīt, moš ziedojumu līniju atvērt, es jei bogu piečuku pārskaitītu, tīri lai čalis var nedomāt par tām briesmīgajām inkasatoru lietām utt
, 2012-08-08 23:27, pirms 13 gadiem
Tie divi mudaki būs Sirmo ar savu sērgu aplaiduši tfu- tfu-tfu
, 2012-08-08 23:27, pirms 13 gadiem
seemslegit rakstīja: Sirmais laikam ņirgājas. Tas nav nopietni.
Aplipināts jau.
, 2012-08-08 23:29, pirms 13 gadiem
Vasilevski padomaa taksh ar galvu...kam tev tie tituli ja ir rezultaats?? pelni naudu komercsacensibas un viss ko tu nemies,nesaprotu??? Kapec tev kadam jataisnojas nu nav tad nav..tak poh..galvenais ka nauda nak un ka daudz kur tiec aicinats starteet tieshi del rezultaata!
, 2012-08-08 23:32, pirms 13 gadiem
Cietais Riekst$ rakstīja: Kāds pareizs? Viņš tak vēl jauns.
Cilvēks sapi.šs sev vecumdienas. Nav rezultāta nevaig neko marinēt. Jāsāk strādāt. Sāvādak līdz pensijai mūsu valstī neizvilks. Vadims esot pabeidzis kkādas studijas nesen, un ir gatavs aizvietot Eiduku.
, 2012-08-08 23:35, pirms 13 gadiem
skumji...
, 2012-08-08 23:35, pirms 13 gadiem
Vaģiks metīs pa lampu
, 2012-08-08 23:36, pirms 13 gadiem
Tas to4 nav emocijas,,tas ir paar-emocijas uz kuraam vinsh tadus lemumus pienem!...Vadim tev to4 mazaak prese jalasa! un netaa vispar nedriksti sedeet,ka sitaa ietekmejies no taa visa
, 2012-08-08 23:37, pirms 13 gadiem
Es ieteiktu pamainīt treneri. Nav jau slikta tā Eiduka, bet kautkas tomēr šķiet ka nav ar to sagatavošanos. No 6 sportistiem viens knapi tiek finālā. Būtu cits treneris, uzreiz citas emocijas un aizietu tā lieta....!
, 2012-08-08 23:38, pirms 13 gadiem
wizzy888 rakstīja: Vasilevski padomaa taksh ar galvu...kam tev tie tituli ja ir rezultaats?? pelni naudu komercsacensibas un viss ko tu nemies,nesaprotu??? Kapec tev kadam jataisnojas nu nav tad nav..tak poh..galvenais ka nauda nak un ka daudz kur tiec aicinats starteet tieshi del rezultaata!
tas gan varēja mest zelta līgā regulāri un nopelnīt, ja nevar galvenajiem mačiem savākties!
, 2012-08-08 23:39, pirms 13 gadiem
Duucis rakstīja: Es ieteiktu pamainīt treneri. Nav jau slikta tā Eiduka, bet kautkas tomēr šķiet ka nav ar to sagatavošanos. No 6 sportistiem viens knapi tiek finālā. Būtu cits treneris, uzreiz citas emocijas un aizietu tā lieta....!
tas viens , kas tika nemaz netrenējas pie eidukas.
, 2012-08-08 23:39, pirms 13 gadiem
Kad Kenijietis aizmet par tevi tālāk šķēpā tiešām ir grūti redzēt kaut kādas nākotnes perspektīvas...
, 2012-08-08 23:39, pirms 13 gadiem
vnk nožēlojams ņuņņa!!!
, 2012-08-08 23:44, pirms 13 gadiem
Buivols rakstīja: Tikai emocijas.... Vecim, kam labāka metiena pasaulē tik 1-2 no esošajiem nav jēgas mest mieru pēc dekāžu darba. Nu, ja tik ir kas prātigāks darāms...........Neveiksmes ir tik un vienīgi pārbaudījums.
Neveiksmes pārbaudījums? Nezinu, kā ir ar to finansēšanas modeli, bet skaidrs, ka ja ar naudu bija knapi, tad šobrīd, iespējams, ka pat līdz nakamaji olimpiadei ar naudu būs vēl grūtāk, ja nav šis olimp. finansējums. Tā, ka žēl, bet tā tas notiek ar visiem Latvijā, sākot no maizniekiem beidzot ar olimipāžu mmedeļniekiem. Tāda situācija, ka lauž dzīves brīvā valstī, pastalās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-08-08 23:49, pirms 13 gadiem
Duucis rakstīja: Es ieteiktu pamainīt treneri. Nav jau slikta tā Eiduka, bet kautkas tomēr šķiet ka nav ar to sagatavošanos. No 6 sportistiem viens knapi tiek finālā. Būtu cits treneris, uzreiz citas emocijas un aizietu tā lieta....!
Interesanti gan uz ko lai nomaina, tā kā te būtu 10 treneri rindā.
, 2012-08-08 23:49, pirms 13 gadiem
PASAZZIR rakstīja: Tie divi mudaki būs Sirmo ar savu sērgu aplaiduši tfu- tfu-tfu
Tiem abiem "mudakiem" ir pa olimpiskajam sudrabam Forši ka tajā brīdī var celt pieminekļus, bet tagad nolikt līdz ar zemi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-08-08 23:53, pirms 13 gadiem
Kādas jums vispār visiem ir tiesības ko kritizēt? Gribās kādu rupju vārdu pateikt, tiešām.. kā jums nav kauna?
, 2012-08-08 23:55, pirms 13 gadiem
Easton77 rakstīja: tas viens , kas tika nemaz netrenējas pie eidukas.
Vēl labāk....
, 2012-08-08 23:57, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Interesanti gan uz ko lai nomaina, tā kā te būtu 10 treneri rindā.
Da bļe lai iet kaut pie Lāča, kāda jēga no Eidukas, ja rezultāti dirsā.
, 2012-08-08 23:59, pirms 13 gadiem
Duucis rakstīja: Da bļe lai iet kaut pie Lāča, kāda jēga no Eidukas, ja rezultāti dirsā.
Tehnika jau ir dirsā, diezvai Lācis kaut ko iemācīs. Šaubos vai viņš grib krāmēties ar kaut kādiem iedomīgiem gaisa grābšļiem, ja skrējēju netrūkst.
, 2012-08-09 00:02, pirms 13 gadiem
Par kādu naudu viņš uz Tibetu aizbrauks? ļoti daudz kas mūsdienās atduras naudā, diemžēl arī sportistu rezultātos...
hmm rakstīja: Ja nav, tad nav jā... Iespējams, ka vajag tiešām paņemt kaut vai vienu gadu brīvu - savest kārtībā savu iekšējo pasauli, privāto dzīvi un dzīvi kopumā (nezinu, kaut vai braukt uz Tibetu meditēt) un tad skatīties uz to visu ar jaunām emocijām.. Domāju, ka Vadims pats būs ieguvējs no tā, jo sports acīmredzot vairs nesniedz nekādas pozitīvas emocijas - tikai negācijas..
, 2012-08-09 00:03, pirms 13 gadiem
Ne Lācis ne Vilks te nepalīdzēs. Bēgot no lāča uz vilka uzdursies
, 2012-08-09 00:04, pirms 13 gadiem
Traki, traki, bet paldies par Atēnu Sudrabu - tas bija Tavs dzīves augstākais punkts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-08-09 00:10, pirms 13 gadiem
2004.g. no Vadima neviens neko negaidīja, un viņš pats arī. Izgaja uz starta un aizmeta uz sudrabu. Bet pēc viņš sāka mest ap 90m un uzreiz spriedze kļust lielākā. Tapāt ka Asafa Pauels. Nu nevar neko izdarīt. Bet tik un tā labs sportists.
, 2012-08-09 00:13, pirms 13 gadiem
Un nevar mums aizmirst, ka Vadims ir OS vice-čempions, divreiz 4.vietas Pasaules čempionātos, 4.v. EČ. un t.t. Tas arī ir ļoti labi .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-08-09 00:46, pirms 13 gadiem
Cik žēl, ka dažkārt sportistiem šādu lēmumu pieņemšanā liela nozīme ir naudai. Daļēji jau var saprast- rezultātu nav, tapēc arī naudas nav, bet bieži vien, piemēram biatlonā, jaunajiem sportistiem pie labiem rezultātiem nemaz nav iespējams tikt, ja kāds nesniedz finansējumu. Ja gadās kādi rocīgi vecāki, kā piemēram Gulbim, tad eventuāli nāk arī rezultāti, bet ko darīt, ja esmu jauns talants, bet vnk nav naudas, lai turpinātu trenēties?
Varbūt ka piemēram Lietuva pat ir rīkojusies gudrāk- pārliecinoši lielāko finansējumu novirzot basketbolam un ir redzami arī stabili rezultāti 2 dekāžu garumā. Latvijā savukārt sadala visu naudu pa visādiem orientieristiem, bļitkotajiem, virves vilcējiem un vēl 100 sporta veidiem, ka beigās katram sanāk tik kapeikas.
Manuprāt derētu tomēr izvērtēt- kas ir labāk- viens čempions vai 5 tūristi.
, 2012-08-09 00:46, pirms 13 gadiem
Mūsējiem vienreiz jāpieiet pie TORKILDSENA ar 0,7 un jāpavaicā kā var aizmest vienmēr
, 2012-08-09 00:47, pirms 13 gadiem
normalu menedžeri vajag viņiem. Citādi vienam parādi,otrs vispār divains tipiņš,laikam Sintu tikai māk vālēt. Kā Fadejevs pacēla sološana kad bija topā.
, 2012-08-09 00:50, pirms 13 gadiem
kastans rakstīja: normalu menedžeri vajag viņiem. Citādi vienam parādi,otrs vispār divains tipiņš,laikam Sintu tikai māk vālēt. Kā Fadejevs pacēla sološana kad bija topā.
un kur ta ir soļotāju bari
, 2012-08-09 00:51, pirms 13 gadiem
KOVALAM ģimenē divi metēji.....
, 2012-08-09 01:08, pirms 13 gadiem
finkelstains rakstīja: Mūsējiem vienreiz jāpieiet pie TORKILDSENA ar 0,7 un jāpavaicā kā var aizmest vienmēr
Ar 0.7 uz abiem būs par īsu. Torkildsens vēl sadusmosies
Bet ja nopietni, tad visas problēmas Vadimam tiešām ir galvā. Ja paskatās cik viņš spējis uzmest katru gadu, tad pēc potenciāla viņs joprojām ir spējīgs ņemt zeltus. Problēma tikai- ka Latvijas mēroga mačos. Kā pienāk kārta kaut kam citam, tā kāds loceklis noraustās vai kas? Nezinu. Bet Latvijas birokrātija šobrīd laikam smagi nogriezīs finansējumu čalim, kas gandrīz katru gadu aizmet tālāk kā Atēnu sudraba attālums.
, 2012-08-09 02:11, pirms 13 gadiem
Nāc pie mums būvniecībā strādāt. Mēs arī katru darbadienu metam, un saņemam tos pašus 500-600 latus.
Mums čempionāti notiek katru mēnesi jaunā vietā, pēdējo reizi notika Sabilē, kur Vaļera ar savu metienu pārliecinoši uzvarēja pārējos džekus.
Šis nebija aizvainojums, manuprāt, vienam no talantīgākajiem Latvijas sportistiem-Vadimam, bet gan mans dzīves redzējums un pieredze valstī ... Kas par to varētu atbildēt?
, 2012-08-09 02:15, pirms 13 gadiem
Nu hvz šāda rezultāta iemeslus, bet acīs iekrita kas cits, kad Torkildsens un Pītemjaki pēc kvalificēšanās novilka krekliņus, izskatījās pēc atlētiem, Vadims, ar visu slodzes jostu, pēc alus vēderiņa...
, 2012-08-09 02:35, pirms 13 gadiem
LRT rakstīja: Nu hvz šāda rezultāta iemeslus, bet acīs iekrita kas cits, kad Torkildsens un Pītemjaki pēc kvalificēšanās novilka krekliņus, izskatījās pēc atlētiem, Vadims, ar visu slodzes jostu, pēc alus vēderiņa...
Tie ir muskuļi. Man kaut kad arī tādi būs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-08-09 07:12, pirms 13 gadiem
Viss pareizi. Ja Tu visu mūžu trenējies cītīgi aizlidināt to metāla stieni un olimpiādē aizmet kā sieviete, tad nu čalīt, ko lai saka...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-08-09 10:52, pirms 13 gadiem
Zilā Kalna Marta varbūt būtu līdzējusi bet tagad tikai uz darba biržu un jāsāk strādāt.