Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1599, Did:0, useCase: 3

Plēsniekam jauns personiskais rekords un septītā vieta

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Plēsniekam jauns personiskais rekords un septītā vieta
Artūrs Plēsnieks
Foto: AP/Scanpix

Latvijas svarcēlājs Artūrs Plēsnieks ar jaunu personisko rekordu 390 kg uzvarējis Londonas olimpisko spēļu svarcelšanas sacensībās 105 kg svara kategorijā B grupā. Divu grupu summā Plēsniekam 7. vieta! Par olimpisko čempionu kļuva ukrainis Oleksijs Torohtijs.

Plēsnieks pirmajā disciplīnā raušanā visos trīs mēģinājumos nostartēja pārliecinoši un pacēla 167, 171 un 175 kg. Pēc raušanas Plēsnieks B grupā atradās 2. vietā, piekāpjoties tikai ekvadorietim Horhem Davidam Arojo Valdesam, kurš bija ticis galā ar 185 kg.

Sākoties grūšanai, bija acīmredzams, ka Arojo Valdess sacensību laikā bija guvis kājas savainojumu, kas neizbēgami liedza viņam parādīt labāko sniegumu. Raušanā ekvadorietim tikai 200 kg.

Plēsnieks sāka ar 208 kg svaru, kuru pacēla bez grūtībām. 20 gadus vecais sportists turpināja startēt ļoti stabili un tika galā arī ar 215 kg smagu svaru. Savam pēdējam mēģinājumam Plēsnieks izvēlējās 225 kg! Tik daudz Plēsniekam nebija pa spēkam, taču uzvara B grupā jau bija nodrošināta ar jaunu personisko rekordu – 390 kg.

Vēlāk startēja A grupas atlēti. Pēc sacensību noslēguma kļuva zināms, ka Plēsniekam ir septītais labākais rezultātus visu dalībnieku konkurencē.

Par olimpisko čempionu kļuva Ukrainas sportists Oleksijs Torohtijs, kurš summā pacēla 412 kg un tikai par vienu kg pārspēja Irānas svarcēlāju Navabu Nasiršelalu. Bronzas godalga polim Bartlomejam Vojceham Bonkam (410).

Londonas olimpiāde. Svarcelšana (105 kg)

VSportistsValstsRaušanaGrūšanaSumma
1.Oleksijs TorohtijsUkraina185227412
2.Navabs NasiršelalsIrāna184227411
3.Bartlomejs Vojcehs BonksPolija190220410
4.Ruslans NurudinovsUzbekistāna184220404
5.Ivans JefremovsUzbekistāna183218401
6.Aheds JugliSīrija180218398
7.Artūrs PlēsnieksLatvija175215390

Izmantotie resursi:
london2012.com

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-08-06 21:01, pirms 12 gadiem
neputns rakstīja: un kā būtu nemētāties ar nievājošiem izteicieniem un apvainojumiem nemaz nezinot faktus? kopš kura laika vairāku valodu zināšana ir kļuvusi par kko negatīvu un nosodāmu?
Es dzīvojot Latvijā, šeit gribu runāt latviski. Kāpēc tu man to pārmet. Vai tev Latvijā gribas runāt svešā mēlē?

  -3 [+] [-]

, 2012-08-06 21:05, pirms 12 gadiem
Godlike rakstīja: esmu jau nodzīvojis pietiekami daudz, lai saprastu, ka svarīgāk ir nevis kādā valodā tu kaut ko saki, bet gan ko tu saki. dzīvē esmu saticis ļoti daudz cilvēku, kurus priecātos nekad vairs Latvijā neredzēt. tajā skaitā arī ļoti daudz latviešu. atceries, ka tautība nav tikums un pēc tās labāk cilvēkus nevērtē, citādi pašam vien var nākties dzīvē sāpīgi apdedzināties.
Man prieks par tevi, bet tas nemaina manus uzskatus. Viena lieta ir rakstura īpašības, cita - valoda.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-08-06 21:08, pirms 12 gadiem
neputns rakstīja: un kā būtu nemētāties ar nievājošiem izteicieniem un apvainojumiem nemaz nezinot faktus? kopš kura laika vairāku valodu zināšana ir kļuvusi par kko negatīvu un nosodāmu?
Negatīva un nosodāma ir vienas konkrētas, latviešu valodas NEzināšana!

 +11 [+] [-]

, 2012-08-06 21:09, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Lojāls ar to, ka kopš dzimšanas nav varējis iemācīties latviešu valodu, augot Latvijā, pie kam dzīvojot mazpilsētā Dobelē.
Latvija pilna ar tādiem lojālajiem Kuldām, Plēsniekiem, Zirņiem u.c. latviešu pilsoņiem !
atsaldētais pamuļķi ko tu tur tagad muldi ?

Trenējos vienā svaru zālē kopā ar viņu.

Viņš ir kārtīgs latvietis, kurš māk arī krievu valodu, kā daudzi no mums + ir ļoti sakarīgs cilvēks, no iedomības ne smakas (:

  +1 [+] [-]

, 2012-08-06 21:09, pirms 12 gadiem
Plēsnieks jau 9 ,Korejietis bez rezultāta 178 kg nepaceļ

     [+] [-]

, 2012-08-06 21:14, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Es dzīvojot Latvijā, šeit gribu runāt latviski. Kāpēc tu man to pārmet. Vai tev Latvijā gribas runāt svešā mēlē?
es tev pārmetu nepamatotu cilvēka nonievāšanu. būtu vismaz pieticis prāta atsaukt savus neadekvātos apvainojumus un beigt te dzīt demagoģiju, lai piesegtu savu muļķīgo izrunāšanos.

  -3 [+] [-]

, 2012-08-06 21:15, pirms 12 gadiem
K-Kobe rakstīja: atsaldētais pamuļķi ko tu tur tagad muldi ?

Trenējos vienā svaru zālē kopā ar viņu.

Viņš ir kārtīgs latvietis, kurš māk arī krievu valodu, kā daudzi no mums + ir ļoti sakarīgs cilvēks, no iedomības ne smakas (:
Paldies, sakarsētais gudrīti!

Turpini trenēties tālāk!

Ceru, ka tāds viņš arī paliks!

     [+] [-]

, 2012-08-06 21:19, pirms 12 gadiem
neputns rakstīja: es tev pārmetu nepamatotu cilvēka nonievāšanu. būtu vismaz pieticis prāta atsaukt savus neadekvātos apvainojumus un beigt te dzīt demagoģiju, lai piesegtu savu muļķīgo izrunāšanos.
Ko tur vairāk atsaukt, uzrakstītu vārdu - neizdzēsīsi, pateiktu - nenoķersi! Piekrītu, zin viņš latviešu valodu.
TIKAI nonievāt es viņu necentos!
Vienkārši ir piegriezusies šī situācija, ka Latvijā nerunā latviski!

  -2 [+] [-]

, 2012-08-06 21:20, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Es pat nevarētu iedomāties runāt krieviski ar cilvēku, kura uzvārds ir Plēsnieks.
ar Ščerbatihu gan tu runātu? viņam arī ar latviešu valodu problēmas, bet jā- viņš ir godalgots atšķirībā no Plēsnieka.

     [+] [-]

, 2012-08-06 21:22, pirms 12 gadiem
Canterano rakstīja: Negatīva un nosodāma ir vienas konkrētas, latviešu valodas NEzināšana!
bet zin jau, tas gan netraucē veselai rindai cilvēku apvainot, jo viņš kādam ir sniedzis interviju citā valodā, pat nepacenšoties noskaidrot faktus... man personīgi škiet, ka šada īpašība ir negatīva un nosodāma.

  -4 [+] [-]

, 2012-08-06 21:24, pirms 12 gadiem
pūce rakstīja: ar Ščerbatihu gan tu runātu? viņam arī ar latviešu valodu problēmas, bet jā- viņš ir godalgots atšķirībā no Plēsnieka.
Ne es viņu pazīstu, ne viņš man rads un draugs.
Latvijā es runāju tikai latviešu valodā, ja cilvēks nesaprot, tad tā ir viņa problēma.

  +1 [+] [-]

, 2012-08-06 21:25, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Ko tur vairāk atsaukt, uzrakstītu vārdu - neizdzēsīsi, pateiktu - nenoķersi! Piekrītu, zin viņš latviešu valodu.
TIKAI nonievāt es viņu necentos!
Vienkārši ir piegriezusies šī situācija, ka Latvijā nerunā latviski!
LTV.LV / Londona 2012 / Ekskluzīvi / Pilna...
Ko tagad teiksi?

  -1 [+] [-]

, 2012-08-06 21:27, pirms 12 gadiem
neputns rakstīja: bet zin jau, tas gan netraucē veselai rindai cilvēku apvainot, jo viņš kādam ir sniedzis interviju citā valodā, pat nepacenšoties noskaidrot faktus... man personīgi škiet, ka šada īpašība ir negatīva un nosodāma.
Atvaino, bet sižets bija sagatavots latviešu valodā, kāda velna pēc Plēsniekam dzīvojot Latvijā un sniedzot interviju kadam Latvijas TV kanālam, tā jāsniedz krieviski?!

  -3 [+] [-]

, 2012-08-06 21:28, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: LTV.LV / Londona 2012 / Ekskluzīvi / Pilna...
Ko tagad teiksi?
Teikšu TEV, labrīt, pamodies?!

  +1 [+] [-]

, 2012-08-06 21:29, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Paldies, sakarsētais gudrīti!

Turpini trenēties tālāk!

Ceru, ka tāds viņš arī paliks!
turpināšu turpināšu

bet tu gan NETURPINI rakstīt savas gudrības, kuras pats savā mazajā paurī esi sadomājis

  -1 [+] [-]

, 2012-08-06 21:31, pirms 12 gadiem
K-Kobe rakstīja: turpināšu turpināšu

bet tu gan NETURPINI rakstīt savas gudrības, kuras pats savā mazajā paurī esi sadomājis
Man prieks par tevi!
Sargā savu super-smadzeni, dzīvē tā tev noderēs!

     [+] [-]

, 2012-08-06 21:32, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Atvaino, bet sižets bija sagatavots latviešu valodā, kāda velna pēc Plēsniekam dzīvojot Latvijā un sniedzot interviju kadam Latvijas TV kanālam, tā jāsniedz krieviski?!
uzraksti žurnālistei un uzvaicā, kapēc viņa intervēja krieviski.

  -1 [+] [-]

, 2012-08-06 21:38, pirms 12 gadiem
neputns rakstīja: uzraksti žurnālistei un uzvaicā, kapēc viņa intervēja krieviski.
Kas es izmeklētājs kāds?! Kā sižetu pasniedza, tā arī sapratu. Ja saka, ka brūns, šķidrs un smirdošs, tad tas arī ir brūns, šķidrs un smirdošs. Ja latviskajā sižetā runā krievu valodā, tad es tā arī saprotu, vai nu nezin latviešu valodu vai negrib runāt!

Vēlreiz atkārtošos, mani tracina, ka Latvijā nerunā latviski!

     [+] [-]

, 2012-08-06 21:42, pirms 12 gadiem
Mieru veči 2 večiem 0 raušanā.Plēsnieks vismaz jau 8 vietā

     [+] [-]

, 2012-08-06 22:17, pirms 12 gadiem
Septītais!

  +4 [+] [-]

, 2012-08-06 22:21, pirms 12 gadiem
7 vieta Plēsniekam šajā olimpiādē.

     [+] [-]

, 2012-08-06 22:24, pirms 12 gadiem
Namgejs rakstīja: Juri,uz Rio tu būsi gatavs?
Tas ir konkrēts piedāvājums?

  -2 [+] [-]

, 2012-08-06 22:25, pirms 12 gadiem
Guntars 19 rakstīja: 7 vieta Plēsniekam šajā olimpiādē.
puika būs spējīgs noturēt svaru un palikt šajā svara kategorijā?

     [+] [-]

, 2012-08-06 22:26, pirms 12 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Formula Lulu Žou panākumam ir "vienkārša": kkāda daļa iedzimto īpašību (kaut vai svars 133 kg), NENORMĀLI smags darbs treniņos, Ķīnas svarcelšanas programmas rezultāti, farmas palīdzība... kopā ņemot tas dod rezultātu.
bet vienalga izcils rezultāts priekš sievietes. Vairāki vīri pat tik daudz summā nepacēla šajās OS
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-08-06 22:34, pirms 12 gadiem
Super diena šodien!

     [+] [-]

, 2012-08-06 22:37, pirms 12 gadiem
Plēsnieka spēkos ir pacelt vismaz 405 kg, bet debija viņam ļoti laba sanākusi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-08-06 22:41, pirms 12 gadiem
skaidrs, ka pļava ar šmēdu ir nodrošinājuši labāku vietu, bet nu pagaidām augstākais sasniegums, apsveicam !

     [+] [-]

, 2012-08-06 22:41, pirms 12 gadiem
malacis. prognozeju 6nieku bet 7ta vieta ari vera nemams rezultats. visu cienu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-08-06 22:48, pirms 12 gadiem
labas emocijas paldies