Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1562, Did:0, useCase: 3

Daugaviņš un "Servette" izcīna Špenglera kausu

Kristaps Pildiņš
Kristaps Pildiņš

Daugaviņš un "Servette" izcīna Špenglera kausu
"Servette" pirmo reizi triumfēja Špenglera kausa izcīņā
Foto: AP/Scanpix

Ar Kaspara Daugaviņa pārstāvētās Ženēvas "Servette" komandas uzvaru noslēgusies 87. Špenglera kausa izcīņa hokejā. "Servette" hokejisti finālspēlē ar rezultātu 5:3 prata uzvarēt KHL komandu Maskavas CSKA, pirmo reizi kļūstot par turnīra uzvarētājiem. Skaistu punktu spēlei un visam turnīram pielika Kaspars Daugaviņš, kurš guva savas komandas piektos vārtus.

Finālā tikās divas komandas, kas savā starpā spēkojās jau grupu turnīrā, kad, pateicoties Kaspara Daugaviņa diviem gūtajiem vārtiem un rezultatīvajai piespēlei, Ženēvas "Servette" ar 4:3 pagarinājumā izrāva uzvaru pār Maskavas CSKA. "Servette" līdz šim zaudējuma rūgtumu nebija izjutusi, pusfinālā pieveicot pagājušā gada čempionus, Kanādas hokejistus (6:5), bet CSKA vienīgā neveiksme bija tieši pret "Servette". Maskavas komanda pusfinālā ar 5:4 pēcspēles metienos uzvarēja mājiniekus, "Davos" hokejistus, bet finālspēle KHL rūdītajiem hokejistiem bija piektā piecu dienu laikā.

Jau pirmajā minūtē CSKA tika pie iespējas spēlēt vairākumā, bet nekas bīstams pie pretinieku vārtiem netika izveidots. Nākamajās minūtēs komandas spēlēja visai piesardzīgi, bet sestajā minūtē pie savas pirmās vairākuma iespējas tika "Servette". Pēc pirmās izspēles ripa vārtu priekšā nonāca pie Kaspara Daugaviņa, kurš nespēja pārspēt Rastislavu Staņu. Ko nepaveica latviešu uzbrucējs, to neilgi pēc tam izdarīja Jurajs Šimeks, atklājot mača rezultātu - 1:0. "Servette" hokejisti turpināja dominēt laukumā, 10. minūtē dubultojot savu pārsvaru. Spēcīgu metienu izdarīja Kevins Romī, bet pirmais pie atlēkušās ripas bija Deniss Hollenšteins, raidot to vārtu tīklā - 2:0.

Pēc otro vārtu zaudējuma CSKA hokejisti sāka uzbrukt daudz biežāk, dažkārt arī veiksmei glābjot Ženēvas komandu no vārtu zaudējuma. Iegūtais pārsvars rezultējās arī tikšanā pie skaitliskā vairākuma. CSKA hokejisti spēja nostāties pretinieku zonā vien vairākuma otrajā minūtē, bet ar vienu metienu bija par maz, lai gūtu vārtus. Līdz pirmā perioda beigām notikumus laukumā kontrolēja "Servette" hokejisti, neļaujot pretiniekiem iegūt iniciatīvu.

Pēc pārtraukuma komandas laukumā darbojās gausi. Pirmo bīstamo metienu no aizsega veica Daugaviņš, bet ripa lidoja nedaudz garām vārtiem. Brīdi vēlāk "Servette" varēja spēlēt vairākumā, bet pārāk lielā pasivitāte kustībās un piespēļu izdarīšanā nesekmēja vārtu gūšanu. Pēc mazākuma izturēšanas CSKA vienība devās uzbrukumā, kas beidzās ar iekrišanu aizsardzībā. "Servette" hokejistiem izdevās veikt ātro pretuzbrukumu, vārtus gūstot Lenartam Petrelam - 3:0. Perioda turpinājumā komandas cīnījās kā līdzīga ar līdzīgu, reti tiekot pie vārtu gūšanas iespējām. Trīs ar pusi minūtes līdz otrā perioda beigām pēc Daniela Vukoviča metiena veiksmīgi vārtu priekšā pacīnījās un ripu tajos raidīja Kevins Romī. Jau nākamajā uzbrukumā vārtus varēja gūt arī Daugaviņš, bet Staņa ar grūtībām metienu atvairīja.

CSKA hokejistus no zaudējuma varēja glābt tikai brīnums. Mazu cerību spēja dot otrā perioda izskaņā Oļega Saprikina gūtie vārti, bet situācija tāpat bija sarežģīta. Trešo periodu CSKA varēja sākt skaitliskajā vairākumā. Ženēvas komanda turējās ilgi, bet vārtus tomēr zaudēja, kad precīzs bija Aleksandrs Frolovs - 2:4. CSKA hokejisti bija sajutuši, ka vēl var pacīnīties par uzvaru, turpinot aktīvi uzbrukt, kamēr "Servette" spēlētāji gaidīja pretinieku kļūdas. Ar katru minūti Ženēvas komanda arvien vairāk piespiedās saviem vārtiem, teju vai spēlējot kā mazākumā. Tāpat ar katru minūti saruka CSKA vienības cerības uz izglābšanos.

Trīs ar pusi minūtes līdz pamatlaika beigām armijnieki samazināja rezultāta starpību līdz minimumam, kad precīzu metienu izdarīja Ņikita Zaicevs. CSKA turpināja vētraini uzbrukt, bet lieliski vārtos darbojās Roberts Maiers. Pusotru minūti līdz pamatlaika beigām vārtsargs tika nomainīts pret sesto laukuma spēlētāju. Skaistu punktu šai spēlei un visam turnīram (atcerēsimies, latvietis guva arī turnīra pirmos vārtus) pielika Kaspars Daugaviņš, kurš spēja raidīt ripu jau tukšos pretinieka vārtos, ļaujot Ženēvas komandai pirmo reizi triumfēt Špenglera kausa izcīņā, finālā uzvarot ar rezultātu 5:3.

Špenglera kausa izcīņa, Fināls

CSKA - "Servette" 3:5 (0:2, 1:2, 2:1)

Vārti: 7:00 Šimeks (Hollenšteins) 0:1, 10:24 Hollenšteins (Romī) 0:2, 23:48 Petrels (Gerbers) 0:3, 36:21 Romī (Vukovičs) 0:4, 39:00 Saprikins (Ogurcovs, Morozovs) 1:4, 41:15 Frolovs 2:4, 56:31 Zaicevs 3:4, 59:00 Daugaviņš (Lombardī, Bezina) 3:5
Vārtsargi: Rastislavs Staņa - Roberts Maiers

Izmantotie resursi:
Home - Spengler Cup DE

     [+] [-]

, 2013-12-31 16:35, pirms 11 gadiem
Tā kā negatīvajiem esmu atbildējis vecajā gadā, tad novēlu visiem lasītājiem daudz jaukus hokeja brīžus nākamgad arī, lai izdodas. Un, dažiem indivīdiem nāk apskaidrība par to ko viņi te raksta! Laimīgu jauno gadu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-31 16:37, pirms 11 gadiem
maikls19 rakstīja: Kura tad ir specigaka liga pasaule?Skatoties NHL man liekas ka es sezu teatri un skatos nozelojamu izradi,sakot ar hokeju un beidzot ar skatitatjiem.
NHL ir līga ar vēsturi KHL Vēstures nav tikai traģēdijas

     [+] [-]

, 2013-12-31 16:37, pirms 11 gadiem
sandis44444 rakstīja: Drošības policija? nesmīdini.. ko viņi ir noķēruši? Osipovs klaji pārkāpj valsts likumu liekot ielas nosaukumu 2ās valodās un vinjam par to nekā nav!

kāda Latvijā drošības policija? smiekli nāk par tādu drošumu!
Nu tici man Osipovs par to atgadijuma tika sodīts,likuma paredzētajā kārtībā Vajadzēja sekot presei
Un nu par ši indivīda prāta spējām nav diži jēgas diskutēt,tādi nu ir tie Latvijas valstij "lojālie" iedzivotāji,kas diemžēl kā sērga ir saradušies arī šajā portalā

     [+] [-]

, 2013-12-31 16:37, pirms 11 gadiem
Labi kungi, man jaaiet kapaat rasols ar snjabi! Laimiigu jauno gadu visiem KHL pieluudzeejiem , tiekamies naakamgad!

     [+] [-]

, 2013-12-31 16:37, pirms 11 gadiem
Teikšu tā, ka NLA kluba budžets bez pārlidojumiem gan jau ir Medveščak, Rīgas līmenī u.t.t. Vai šie klubi nevar sasist CSKA? Protams, ka var un to Rīga jau pierādījusi ir visu laiku.... Ja vēl pretī nāk CiSKA, kas spēlē 5 dienas pēc kārtas ar vecu Fjodorovu sastāvā un pusi spēles pof**ā.....

Nav jau runa par to, ka šie Šveicē tur ir profānu klubi.... Vienīgi par to, ka objektīvi Radulovs nu ir labāks par jebkuru citu no tiem uzbrucējiem turnīrelī, tāpat kā Morozovs. Jo Radulovs arī tagad būtu 60 punktu vecis NHL, par Daugavu es nez vai to teiktu....... Cita lieta kā viņi gatavi spēlēt, viena lieta ir KHL PLAY-OFF, cita regulārā sezona, vēl cita- Špenglers Vecgada vakarā.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-12-31 16:38, pirms 11 gadiem
Kyuhe rakstīja: Tribīnēs ne viena vien sarkanā zvaigzne bija redzama. Tas ir kluba simbols, sarkanās armijas simbols! Tā nekad neizdzisīs.
Skaties ka jauno gadu nesagaidi aiz restem strīpainā kreklā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-31 16:39, pirms 11 gadiem
MightyBruins953 rakstīja: NHL ir līga ar vēsturi KHL Vēstures nav tikai traģēdijas
Diemzeel ne jau veesture nosaka hokeja liimeni!

     [+] [-]

, 2013-12-31 16:40, pirms 11 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: Kur lielākas algas = stiprāka līga. Matemātika vienkārša, viss pārējais = fufels.

NHL, NBA, Premjerlīgā, spāņu līgā u.t.t. ir lielākas algas kā citur? Ir! Tās ir labākās līgas? Ir! Viss, vairāk argumentu nav.
tu vēl salīdzini tomātus, gurķus, kabačus un apelsīnus. Nemaz

     [+] [-]

, 2013-12-31 16:41, pirms 11 gadiem
Kurš te rakstīja,ka CSKA šis kauss ne pārāk interesē? Tikai nesmuki,ka viņi neprot zaudēt,un neciena savus pretiniekus.
Хоккей на AllHockey.Ru - Радулов не вышел на...

     [+] [-]

, 2013-12-31 16:41, pirms 11 gadiem
maikls19 rakstīja: Kura tad ir specigaka liga pasaule?Skatoties NHL man liekas ka es sezu teatri un skatos nozelojamu izradi,sakot ar hokeju un beidzot ar skatitatjiem.
NHL, bez šaubām, ir labākā. Viss ir vienkārši - meistarīgāki spēlētāji.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-31 16:42, pirms 11 gadiem
fans366 rakstīja: Tādi klubi kā Atlant varētu savākt 10 leģionārus un konkurēt līdzvērtīgāk ar grandiem, nevis maksāt krievam, lai vispār savāktu komandu
Redzi ir tāda lieta, kā sisties arī par emblēmu uz krūtīm un uzvārdu uz muguras. Domāju, ka RD tāds Pavlovs ir daudz vērtīgāks par jebkuru no AHL trešās maiņas (kur Pavlovs nekad netiks), jo viņš reāli kapājas pa savu valst', pa savu pilsēt', nevis tikai naudu saņem.

Jā, Krievija ir liela un ne jau no Maskavas apgabala tie spēlētāji Atlantam tikai ir, bet nu tie ir spēlētāji, kas ir dzīvojuši Krievijā, kam ir atbilstoša mentalitāte un izpratne par vietējo hokeju, prasībām, vidi u.t.t. Līdz ar to viņiem ir daudz vieglāk spēlēt un viņi nebēs atpakaļ uz lidmašīnu kā melnādains hokejists, kam tikko kā tribīnēs kāds bariņš Krievijā sāk bļaut ''banana, banana, nig*r''...

Viesspēlētāji tomēr ir slidena lieta, var jau būt ka ar gadiem (kā Hosa vai tagad jau arī Telly) kādā komandā tu jau iejūties kā savējais, varbūt ka tu jau no sākuma spēlē kruti, bet nu daudzas komes ir ieberzušās tikai balstoties uz viesspēlētājiem...

  +1 [+] [-]

, 2013-12-31 16:42, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kurš te rakstīja,ka CSKA šis kauss ne pārāk interesē? Tikai nesmuki,ka viņi neprot zaudēt,un neciena savus pretiniekus.
http://allhockey.ru/news/172662/
Radulovs ir īpašs, ne jau par velti viņu patrieca no NHL. Viņš pat treneri neklausījās pārtraukumā.

     [+] [-]

, 2013-12-31 16:42, pirms 11 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: Vācijā tādas dienas diemžēl nav, jo vācieši norobežojas no nacisma un savas vēstures un jā viņi ir tik ļoti izdresēti, ka labāk skatīsies uz sarkano zvaigzni.
Maklenburg-Vorprommen apgabalā ir šāda diena, nav oficiāla, protams, ,bet ir. Apgabala deputātu rindās pastāv arī nacistu partija ar 6. pārstāvjiem! Protams, tas ir nosodāmi, taču atbildē uz vienu no komentāriem balstījos uz frāzi par karu, kas nekādi nav saistīts ar hokeju!

     [+] [-]

, 2013-12-31 16:42, pirms 11 gadiem
fans366 rakstīja: 1. Vai esi tik drošs, ka Šveices klubu līmenis īpaši ceļas? Pēc Špenglera kausa....
2. Pārmaksāti tiek krievu spēlētāji dēļ krievu pasēm
Ja leģionāri un krievu spēlētāji būtu uz daudz maz vienāda līmeņa, tad nebūtu krievam jāmaksā vairāk nekā leģionāram tikai tāpēc, ka viņš ir krievs.
Tādi klubi kā Atlant varētu savākt 10 leģionārus un konkurēt līdzvērtīgāk ar grandiem, nevis maksāt krievam, lai vispār savāktu komandu
1. es nerunāju par Špenglera kausu bet gan par NLA
2. nu būtu Atlantā kaut kādi otrās šķiras kanādieši 3./4. maiņā (tāpat kā DEL) - līgas līmenis no tā neceltos. Labākos tāpat pārpirktu SKA n tamlīdzīgi klubi par nereāliem cipariem.

     [+] [-]

, 2013-12-31 16:43, pirms 11 gadiem
fans366 rakstīja: Tur arī tieneši pieliks savu pirkstu
Vecum vecs teiciens-kurš maksā tas arī pasūta mūziku.
Krievijā tas vienmēr ir bijis aktuāli. Vel no PSRS laikiem.

     [+] [-]

, 2013-12-31 16:44, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: 1. es nerunāju par Špenglera kausu bet gan par NLA
2. nu būtu Atlantā kaut kādi otrās šķiras kanādieši 3./4. maiņā (tāpat kā DEL) - līgas līmenis no tā neceltos. Labākos tāpat pārpirktu SKA n tamlīdzīgi klubi par nereāliem cipariem.
Tieši tā, bet pašiem Krieviem pē 4 gadiem jau būtu jāsāk domāt par kanādiešu naturalizēšanu izlasē, jo visur viduvējos krievus aizstātu ar AHL spēlētājiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-31 16:46, pirms 11 gadiem
Paraleela_linija rakstīja: Radulovs ir īpašs, ne jau par velti viņu patrieca no NHL. Viņš pat treneri neklausījās pārtraukumā.
Tajā pašā laikā viņš NHL bija tik rezultatīvs, ka nemaz nerunājot par Dogu vai Karsumu, bet arī Zemgum šībrīža formā vēl augt līdz viņam.

17 spēlēs 13 punkti (reg. sezona un play-off kopē pēd. sezonā, kad viņš tur aizbrauca)....

  -1 [+] [-]

, 2013-12-31 16:46, pirms 11 gadiem
fans366 rakstīja: Par to, lai spēlētājs atdotos par 100% jāatbild trenerim
Kāds Čičū sakars ar Zagrebu, bet viņš spēlē ar sirdi, atšķirībā no lielas daļas krievu
nu Minska jau cik gadus mēģina kaut ko izdarīt ar leģionāru armiju - un bez rezultātiem. Viņiem nav leģionāru kvotas - bet nav arī rezultātu

  +1 [+] [-]

, 2013-12-31 16:47, pirms 11 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: Tajā pašā laikā viņš NHL bija tik rezultatīvs, ka nemaz nerunājot par Dogu vai Karsumu, bet arī Zemgum šībrīža formā vēl augt līdz viņam.

17 spēlēs 13 punkti (reg. sezona un play-off kopē pēd. sezonā, kad viņš tur aizbrauca)....
Jā, bet tur nevajag nevienu ar 4+3, ja tai pat laikā arī 3 ielaiž vienkārši naturāli neievērojot disciplīnu un spēles plānu.

     [+] [-]

, 2013-12-31 16:47, pirms 11 gadiem
fans366 rakstīja: Par to, lai spēlētājs atdotos par 100% jāatbild trenerim
Kāds Čičū sakars ar Zagrebu, bet viņš spēlē ar sirdi, atšķirībā no lielas daļas krievu
nezinu neko par Čīču, varbūt viņš aizsardzībā sačko kā Hosa pirmajās RD sezonās, un Horvātija gluži jau arī nav Krievija, tomēr tā ir zeme ar maigu klimatu, kūrortvalsts, kas ir tuvu Itālijai, Viduseiropai u.t.t.

Atceros viens čehu hokejists vai k-kas tāds atmiņās kādam krievu portālam stāstīja, ka 18 gados atbrauca uz Krievijas tagad VHL klubu un tur komanda zaudēja un zaudēja un tad vienu dienu ģērbtuvē ienāca komandas ''saimnieks'' mētelī ģerbies, ko pavadīja k-kāds būdīgs miesassargs ar kalašu un pateica, ka, ja šie vēl kādu spēli zaudēs, tad visus aizvedīs uz mežu un nošaus.....

Vot tā ir Krievija (tas gan notika 90tajos un ne top līgā), bet nu nez kā Čīču uz to noreaģētu.

  +1 [+] [-]

, 2013-12-31 16:48, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kurš te rakstīja,ka CSKA šis kauss ne pārāk interesē? Tikai nesmuki,ka viņi neprot zaudēt,un neciena savus pretiniekus.
http://allhockey.ru/news/172662/
Krievi jau rēc, ka Radulovs aizskrēja, lai zakuska veca nepaliek. Vodka jau salieta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-31 16:50, pirms 11 gadiem
MightyBruins953 rakstīja: UN TAPĒC ARĪ NLA IR STIPRĀKĀ LĪGA EIROPĀ UN IERIJIET TO KHL FANEĻI apsveicu Servetti ar panākumu
kaada speciigaakaa liiga. Atbrauktu Borats ar Barys sagrautu 8-0. Un reaali khl klubi brauc atpuusties uz shveici, jo nu Krievzemee nav taadu atpuutas kompleksu.

     [+] [-]

, 2013-12-31 16:50, pirms 11 gadiem
fans366 rakstīja: īsti nepiekrītu
medvescak ir stiprāks par Atlant, nerunājot par Amur, Novokuznecku u.c. bet tādus Medvescak var uztaisīt vēl pāris, un līgas kopējais līmenis celtos
Labus leģionārus pa pasauli var pielasīt pietiekami daudz. Tādi Vilsoni kā RD pa pasauli mētājas simtiem
kādi simitem? Hokeju spēlē praktiski 10 valstīs. Vainu sameklē kanādieti/amerikāni vai zviedru/somu, kuram būs pamatīgi jāmaksā, jo uz miskasti viņi spēlēt nebrauks par kapeikām.

     [+] [-]

, 2013-12-31 16:51, pirms 11 gadiem
Ja KHL grib pārstāvniecību ČL tad ir jāsūta labākie no katras konfereneces playoff rezultātiem, piemēram, 2 vai 4 tas jau atkarīgs no piešķirtaa komandu skaita. Un ja SKA ar savu budžetu un stāriem izgāžas playoff 1.kārtā tad neko darīt lai gaida nākamo gadu. Buutu ļoti negodīgi ja būtu saucamais eirovīzijas princips, ka ir 4 neaizskaramie klubi kuriem rezultāti ČL ir zem katras kritikas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-12-31 16:53, pirms 11 gadiem
fans366 rakstīja: īsti nepiekrītu
medvescak ir stiprāks par Atlant, nerunājot par Amur, Novokuznecku u.c. bet tādus Medvescak var uztaisīt vēl pāris, un līgas kopējais līmenis celtos
Labus leģionārus pa pasauli var pielasīt pietiekami daudz. Tādi Vilsoni kā RD pa pasauli mētājas simtiem
redzi, pagājušajā gadā arī Slovan riktīgi graizīja, bet šogad - čuš... kur garantija, ka ar Medveščak nākamsezon nebūs tas pats? Labākos pārpirks SKA, Omska, CSKA...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-31 16:54, pirms 11 gadiem
fans366 rakstīja: Minsk ir atsevišks stāsts
2 sezonas gan bija tīri neko, kad zaudēja Loko tikai 7. spēlē
bet arī Medveščak ir atsevišķs stāsts