Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3038, Did:0, useCase: 3

Ābols ierodas ar vārtiem, Latvija neatalgo sevi par jaudīgu sākumu

Agris Suveizda

Ābols ierodas ar vārtiem, Latvija neatalgo sevi par jaudīgu sākumu
Rodrigo Ābols. Foto: IIHF

Pasaules hokeja čempionātā Stokholmā sāpīgu neveiksmi piedzīvojusi Latvijas valstsvienība, kas sīvā cīņā atzina Somijas pārākumu (1:2). Mūsu vienīgos vārtus pamatlaika beigās guva pirmo maču aizvadījušais Rodrigo Ābols.

Spēles teksta tiešraide.

Pirmo spēli čempionātā aizvadīja no Ziemeļamerikas atbraukušais vadošais centrs Rodrigo Ābols, kurš pirmajā virknējumā spēlēja kopā ar Rūdolfu Balceru un Kasparu Daugaviņu, bet pēc divu maču izlaišanas uz ledus atgriezās Oskars Batņa – ārpus sastāva palika nu jau bijušais pirmās maiņas centrs Gļebs Prohorenkovs.

Agru vairākumu ieguva Somija, taču Latvija atbildēja ar bīstamām pārejām trešdaļas sākumā un spiedienu uz vārtiem trešdaļas beigās un jaudīgā pirmajā periodā sāncenšus nomētāja ar 12:3. Otrais nogrieznis sākās līdzīgā manierē, Latvijai radot iespējas gan vienādos sastāvos, gan arī mazākumā, tomēr Somija 21 sekundi pēc vairākuma neizmantošanas izvirzījās vadībā – pēc šosezon trijās NHL komandās spēlējušā Jūso Persinena filigrānas piespēles ripa no Kristapa Zīles slidas ieslīdēja mūsu vārtos (0:1).

Somija trešā perioda vidū vairākumā dubultoja pārsvaru - ar tālu un spēcīgu metienu vārtu stūrī izcēlās Somijas kapteinis, Šveices čempiones aizsargs un Balcera komandas biedrs Miko Lehtonens (2:0), kuram šajā turnīrā jau ir septiņi (3+4) punkti. Piecas minūtes līdz beigām Latvija atjaunoja intrigu – Ralfs Freibergs savā 34. dzimšanas dienā ar lielisku tālo piespēli iesāka uzbrukumu, un Ābols pēc Balcera piespēles aizsarga aizsegā teicami trāpīja tālajā stūrī (1:2). Divarpus minūtes līdz beigām Latvija tika pie otrā vairākuma mačā, priekšpēdējā minūtē arī noņēma vārtsargu, taču zelta iespēju izglābties palaida garām un Stokholmā joprojām nav izmantojusi nevienu vairākumu (0/9). Par labākajiem spēlētājiem tika atzīts Balcers un somu vārtsargs Jūse Saross.

Somija čempionātu sāka ar nepārliecinošām uzvarām pār Austriju (2:1) un Franciju (4:3 pagarinājumā) un zaudēja mājiniecei Zviedrijai (1:2), bet iepriekšējā spēlē ar 9:1 sagrāva Slovēniju. Latvija līdz šim uzveikusi nosacīti zemāka kalibra izlases Franciju (4:1) un Slovēniju (5:2), bet zaudējusi favorītēm – arī 1:7 pret Kanādu un 0:6 pret Zviedriju. Jau rītvakar Latviju gaida ļoti svarīga cīņa pret Slovākiju.

Novērtē Latvijas izlases spēlētāju sniegumu!


Somija – Latvija 2:1 (0:0, 1:0, 1:1).
Vārti: 27:37 Persinens (Hemēnaho, Lepenens) 1:0, 50:55 Lehtonens (Tereveinens, Tolvanens, vair.) 2:0, 55:09 Ābols (Balcers, Freibergs) 2:1.
Metieni: 23:35 (3:12, 12:10, 8:13).
Soda minūtes: 12:18.
Vārtsargi: Jūse Saross – Kristers Gudļevskis.

A grupa

VKomandaSUUPZPZVārtiP
1.Zviedrija5500021:315
2.Kanāda4400021:212
3.Somija5310118:811
4.Slovākija420117:107
5.Latvija5200311:186
6.Austrija5110312:155
7.Francija500147:201
8.Slovēnija500054:250

Latvijas kalendārs pasaules čempionātā Stokholmā

DatumsLaiksPretinieceRez.
10.05.21.20Francija4:1
11.05.17.20Kanāda1:7
13.05.17.20Slovēnija5:2
14.05.21.20Zviedrija0:6
17.05.13.20Somija1:2
18.05.21.20Slovākija
20.05.13.20Austrija

Pasaules čempionāta kalendārs 17. maijā

PilsētaLaiksSpēleRezultāts
Stokholma13.20Somija – Latvija2:1 (0:0; 1:0; 1:1)
Herninga13.20ASV – Vācija6:3 (3:0; 0:3; 3:0)
Stokholma17.20Francija – Zviedrija
Herninga17.20Čehija – Kazahstāna
Stokholma21.20Kanāda – Slovākija
Herninga21.20Dānija – Norvēģija

Noderīgas lietas:

PČ jaunumi, komentāri un viedokļi
PČ kalendārs un rezultāti
Lielā SPORTLAND prognožu spēle
Baudi PČ hokejā lielākajā sporta bārā Latvijā O'LEARYS

  +5 [+] [-]

, 2025-05-17 15:48, pirms mēneša
Hokeja autobusa meistarklase somu izpildījumā.
Spēlējām tieši tādu spēli, kāda somiem patīk un kādu viņiem vajag.
Īsti gan nevar arī pārmest, jo punktus mums vajag.
Sāpīgi, bet ne negaidīti. Neko, jāiet tālāk!

  +8 [+] [-]

, 2025-05-17 15:48, pirms mēneša
Tur jau beigās bija viss skaidrs. Kaut vai 10 vairākumi un visi spēlētāji laukumā, tāpat neiemetīs.
Slēpts komentārs: go153444

  +4 [+] [-]

, 2025-05-17 15:49, pirms mēneša
LV zaudējumā vainīgs Soross

     [+] [-]

, 2025-05-17 15:50, pirms mēneša
Sāpīgi..

  +2 [+] [-]

, 2025-05-17 15:50, pirms mēneša
Somus apturējām, bet Zīli neapturējām.

  +2 [+] [-]

, 2025-05-17 15:52, pirms mēneša
Lieliska cīņa. Cepuri nost mūsējiem. Jauda nenormāla , enerģija lieliska , fantastiska spēle.
Mēs zaudējām un pilnīgi po.
Atnāca Ābols , salika virknējumus un viss , tādam jābūt mūsu sastāvam.

  +1 [+] [-]

, 2025-05-17 15:52, pirms mēneša
Šodien reāli bijām tuvu punktiem tabulā.
Labi kapājām, - bikuc pietrūka.
Atlikušās 2 jāņem, tad būs 1/4.

  +1 [+] [-]

, 2025-05-17 15:52, pirms mēneša
neiemet tu, iemet tev - un tā katru spēli

  +5 [+] [-]

, 2025-05-17 15:54, pirms mēneša
Daugaviņš pilnīga nulle, izskatās, ka ieģērēsim arī pret Austriju.

  +7 [+] [-]

, 2025-05-17 15:55, pirms mēneša
Daugava ir tieši tas pats stāsts, kas ir Dairis basketbolā. Ja vairs nevelk līmeni, kāpēc nevar pienācīgi aiziet no izlases?

  +4 [+] [-]

, 2025-05-17 15:55, pirms mēneša
Kā bieži gadās skaistā spēlē sāpīgs zaudējums.

  +7 [+] [-]

, 2025-05-17 15:56, pirms mēneša
Žēl. Laba spēle šodien. Vismaz punktu mūsējie bija pelnījuši. Tomēr divas galvenās spēles ar tiešajiem konkurentiem par vietu 1/4F vēl priekšā. Lai izdodas! Pretiniekiem tur nebūs NHL vārtsargu, kas visu vilks ārā. Ja turpināsim spēlēt kā šodien, tad varam tos mačus paņemt. Spēka pietiks. Slovākiem šodien vēlā spēle ar Kanādu, tā ka viņiem būs daudz mazāk laika atpūtai.

  +3 [+] [-]

, 2025-05-17 15:56, pirms mēneša
izraktenis rakstīja: neiemet tu, iemet tev - un tā katru spēli
neiemet tu, iemet pats sev

  +1 [+] [-]

, 2025-05-17 15:57, pirms mēneša
portal rakstīja: Daugaviņš pilnīga nulle, izskatās, ka ieģērēsim arī pret Austriju.
Formulācijā nepiekrītu, bet Daugava šodien varēja uzvarēt spēli,

bet to neizdarīja.
Tev ir daļēja taisnība.

 +12 [+] [-]

, 2025-05-17 15:57, pirms mēneša
Smieklīgi kā Ošenieks nemitīgi izceļ ka šie ir esošie olimpiskie čempioni🙈 Tas jau nekas ka 17 spēlētāji no eiropas līgām Somijai. Būtībā viena nhl maiņa tikai. Ne velti Ābols teica ka līdzvērtīga līmeņa komandas tiksies. Bet tā žurnālistu neizprotamā vēlme uztaisīt pretinieku par 100x stiprāku kā patiesībā ir smieklīgi. Tiešām neesmu dzirdējis nevienā citā sporta veidā, kur izlasi tikai slavē, vienalga 0:6, 1:2, vai 1:7, visas spēles lieliskas😀🙈 Tikai sakritība nejauša ka zaudējam. Ernštreits vispār gatavs izlocīties priekšā, labākā spēle pret Somiju ever😀🙈 1:2 ! Bet labākā🙈 Nu kaut mazliet kritikas šajā sporta veidā izlasei kādreiz dzirdēsim? Tas nav nopietni. Kas tas par abstrakto jēdzienu “momentu realizācija” , vai tad hokejā labākos nenoskaidro kuri iemet vairāk vārtus? Tātad tas arī ir galvenais “labāko” rādītājs! Ja tu konstanti pec katras spēles saki ka viss super tikai tā mistiskā vārtu realizācija pietrūka, tad jāsāk varbut domāt ka tur arī ir tā atšķirība kurš ir labākais. Kaitinoši to klausīties

  +1 [+] [-]

, 2025-05-17 15:57, pirms mēneša
Nu ko, treniņu process beidzies ar saturīgu spēli pret NHL līmeņa komandu. Ceru, ka spēlētājiem traumu nav, noskaņojums labs. Čempionāts pa īstam sākas tagad. Veiksmi un uzvaras.

     [+] [-]

, 2025-05-17 15:58, pirms mēneša
Bet ko Egle dara vairākumā? Tas ir p....

  +9 [+] [-]

, 2025-05-17 15:59, pirms mēneša
bārda un sifons rakstīja: Smieklīgi kā Ošenieks nemitīgi izceļ ka šie ir esošie olimpiskie čempioni🙈 Tas jau nekas ka 17 spēlētāji no eiropas līgām Somijai. Būtībā viena nhl maiņa tikai. Ne velti Ābols teica ka līdzvērtīga līmeņa komandas tiksies. Bet tā žurnālistu neizprotamā vēlme uztaisīt pretinieku par 100x stiprāku kā patiesībā ir smieklīgi. Tiešām neesmu dzirdējis nevienā citā sporta veidā, kur izlasi tikai slavē, vienalga 0:6, 1:2, vai 1:7, visas spēles lieliskas😀🙈 Tikai sakritība nejauša ka zaudējam. Ernštreits vispār gatavs izlocīties priekšā, labākā spēle pret Somiju ever😀🙈 1:2 ! Bet labākā🙈 Nu kaut mazliet kritikas šajā sporta veidā izlasei kādreiz dzirdēsim? Tas nav nopietni. Kas tas par abstrakto jēdzienu “momentu realizācija” , vai tad hokejā labākos nenoskaidro kuri iemet vairāk vārtus? Tātad tas arī ir galvenais “labāko” rādītājs! Ja tu konstanti pec katras spēles saki ka viss super tikai tā mistiskā vārtu realizācija pietrūka, tad jāsāk varbut domāt ka tur arī ir tā atšķirība kurš ir labākais. Kaitinoši to klausīties
jā, faniem vēl var piedot, bet medijiem gan nevajadzētu kāpt uz "mūsējie tāpat malači" grābekļa. vienmēr atbalstīt savējos nav tas pats, kas nespēt paskatities kritiski.

  +3 [+] [-]

, 2025-05-17 16:02, pirms mēneša
portal rakstīja: Daugava ir tieši tas pats stāsts, kas ir Dairis basketbolā. Ja vairs nevelk līmeni, kāpēc nevar pienācīgi aiziet no izlases?
Ja par hokeju,tad kā Znaroks karjeras noslēgumā.Lai pirmā maiņa uguņotu tur viņa vietā jāliek Dzierkals.

  +1 [+] [-]

, 2025-05-17 16:02, pirms mēneša
Jautājums ekspertiem. Jūs tiešām domājat, ka Daugaviņš tīšām spēlē slikti, jebšu nopirka savu vietu izlasē. Kurš, jūsuprāt, bija pelnījis spēlēt izlasē viņa vietā? Pie tam paši spēlētāji iecēla viņu par kapteini.
Cita lieta, ka Indrašis, Girgensons un Bļugers mums ļoti pietrūkst.

  +3 [+] [-]

, 2025-05-17 16:04, pirms mēneša
Diezgan bezcerīgi, no spēles knapi vienu ripu var iebakstīt vārtos, metieni stabili lido vārtsargam vēderā.

  +3 [+] [-]

, 2025-05-17 16:04, pirms mēneša
Cerams šodienas spēku izlikšana neatstās iespaidu uz rītdienas spēli pret Slovākiju ,jo tieši tā un spēle pret Austriju izšķirs to vai spēlesim play off.

  +6 [+] [-]

, 2025-05-17 16:05, pirms mēneša
Vai treneri tiešām neredz,ka Daugaviņš nevelk ???

  +4 [+] [-]

, 2025-05-17 16:05, pirms mēneša
Ceilons rakstīja: jā, faniem vēl var piedot, bet medijiem gan nevajadzētu kāpt uz "mūsējie tāpat malači" grābekļa. vienmēr atbalstīt savējos nav tas pats, kas nespēt paskatities kritiski.
Jā par to arī stāsts. Nesaku ka saturiski slikta spēle, bet zaudējums ir zaudejums. Un kad tad tieši teiks ka slikta spēle būs? Kas ir jāizdara izlasei lai teiktu ka slikta spēle?🙈 visiem jāapguļas uz ledus un jātaisa eņģelīši sniegā ? Tā būs slikta spēle? Nu visi tak nāk un cīnās, jebkurs speletajs jebkurā sportā jebkurā līmenī. Arī es sporta spēlēs laukos izeju un cīnos līdz galam. Nu to tak dara jebkurš sportists, bet nu to uzsvērt kā kaut kādu “labās” spēles rādītāju? Nopietni? 🙈

  +5 [+] [-]

, 2025-05-17 16:06, pirms mēneša
bārda un sifons rakstīja: Smieklīgi kā Ošenieks nemitīgi izceļ ka šie ir esošie olimpiskie čempioni🙈 Tas jau nekas ka 17 spēlētāji no eiropas līgām Somijai. Būtībā viena nhl maiņa tikai. Ne velti Ābols teica ka līdzvērtīga līmeņa komandas tiksies. Bet tā žurnālistu neizprotamā vēlme uztaisīt pretinieku par 100x stiprāku kā patiesībā ir smieklīgi. Tiešām neesmu dzirdējis nevienā citā sporta veidā, kur izlasi tikai slavē, vienalga 0:6, 1:2, vai 1:7, visas spēles lieliskas😀🙈 Tikai sakritība nejauša ka zaudējam. Ernštreits vispār gatavs izlocīties priekšā, labākā spēle pret Somiju ever😀🙈 1:2 ! Bet labākā🙈 Nu kaut mazliet kritikas šajā sporta veidā izlasei kādreiz dzirdēsim? Tas nav nopietni. Kas tas par abstrakto jēdzienu “momentu realizācija” , vai tad hokejā labākos nenoskaidro kuri iemet vairāk vārtus? Tātad tas arī ir galvenais “labāko” rādītājs! Ja tu konstanti pec katras spēles saki ka viss super tikai tā mistiskā vārtu realizācija pietrūka, tad jāsāk varbut domāt ka tur arī ir tā atšķirība kurš ir labākais. Kaitinoši to klausīties
Tas Ernštreits teiktu "paldies" par cīņu, ja arī izkristu no Elites divīzijas. Cik gadus dodas uz pasaules čempionātiem, kā nemācēja, tā joprojām nemāk neko jēdzīgu pajautāt. Tajā LTV vispār tik daudz nekompetentu "žurnālistu" sporta redakcijā piesaistīti, ka kauns.

  +3 [+] [-]

, 2025-05-17 16:06, pirms mēneša
Kaut ko jau mūsējie spēlēs pret favorītiem ir izdarījuši. Tralmaks iemeta Flerī, Ābols iemeta Sarosam. Pret zviedriem Andersons iemeta.

  +5 [+] [-]

, 2025-05-17 16:06, pirms mēneša
Daugava - paldies par visu un atā, jau pagājušajā čempi bremzēja visu komandu, bet nez kāpēc arī šogad pirmajā maiņā un pirmajā vairākuma virknējumā.

  +5 [+] [-]

, 2025-05-17 16:09, pirms mēneša
Gan jau slovāki būs gudrāki un pietaupīsies galvenajai spēlei.

  +5 [+] [-]

, 2025-05-17 16:10, pirms mēneša
Spēle nospēlēta savā līmenī, diemžēl uz doto brīdi pietrūkst mums jaudīgas 1.maiņas, kurā ir vīri, kuri var gūt vārtus. Savulaik tādas bija bet patreiz nav, tāpēc ir kā ir. Diemžēl Daugaviņa varēsanas laiks ir aizmuguras, atlicis tikai gribēsanas, bet ar to ir maz.Balcers patreiz nav formā, vai nu izdedzis pēc Šveices čempionāta, vai nav pietiekošas motivācija, pretstatā saviem maiņas partneriem no Cīrihes, kuri, plosās" un gūst vārtus. Patreiz nav izteikta komandas līdera un Vītoliņš arī nevar gūt vārtus-viņš ir tikai treneris.

  +4 [+] [-]

, 2025-05-17 16:10, pirms mēneša
(O_O) rakstīja: Jautājums ekspertiem. Jūs tiešām domājat, ka Daugaviņš tīšām spēlē slikti, jebšu nopirka savu vietu izlasē. Kurš, jūsuprāt, bija pelnījis spēlēt izlasē viņa vietā? Pie tam paši spēlētāji iecēla viņu par kapteini.
Cita lieta, ka Indrašis, Girgensons un Bļugers mums ļoti pietrūkst.
Izlasē vietu ir pelnījis ,bet trešajā maiņā visticamāk ,bet ja par spēlētājiem kuru trūkst,tad daudzu izlašu fani jebkurā izlasē tādus nosauktu.

  -2 [+] [-]

, 2025-05-17 16:10, pirms mēneša
DainisKazačoks rakstīja: LV zaudējumā vainīgs Soross
Tak Tramps tagad visur visiem plakanzemiešiem vainīgs

  +5 [+] [-]

, 2025-05-17 16:12, pirms mēneša
Ja nespēj iemest un izmantot savus momentus, tad paši vainīgi. Kopumā spēle laba, pirmā pilvērtīgā spēle par kuru nav īsti kauns. LABS treneris, ja no piecām, tikai viena laba spēle.

Vairākums, kā bija drausmīgs tā bija. Ko dara Daugaviņš pirmajā virknējumā, nav saprotams, viņa līmenis šobrīd ir aiz astes ievilkts trešā maiņa, ceturtā.

  +5 [+] [-]

, 2025-05-17 16:14, pirms mēneša
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tas Ernštreits teiktu "paldies" par cīņu, ja arī izkristu no Elites divīzijas. Cik gadus dodas uz pasaules čempionātiem, kā nemācēja, tā joprojām nemāk neko jēdzīgu pajautāt. Tajā LTV vispār tik daudz nekompetentu "žurnālistu" sporta redakcijā piesaistīti, ka kauns.
Ošenieks vēl neaizmirsa atvadoties 1000x uzsvērt, ka līdzīgi cīnījāmies ar Olimpiskajiem čempioniem !!! (Tikai ar 17 eiropas līgas spēlētajiem sastāvā, kas nav ne ar ko labāki par mūsējiem) .
Negribas neko heitot, bet šis ir tiešām tik stulbi un kaitinoši. Domāju ka džekiem kkāds kaut neliels spiediens tieši palīdzētu savākties nevis slavēt pie 3 zāģiem ar kopējo vārtu attiecību 2:15.

     [+] [-]

, 2025-05-17 16:14, pirms mēneša
Es ceru, ka ziņos par tiesnešiem. Otrajā trešdaļā puse noraidījumu pilnīgi par neko.

  -1 [+] [-]

, 2025-05-17 16:15, pirms mēneša
Rubīnam turēja nūju ar rokām, lai viņš nespētu iegrūst ripu tukšos vārtos, bet tiesnesis to izvēlējās ignorēt. Gan jau arī viņš neredzēja kaut ko latviešu darbībās, bet nu tur nozaga vārtu guvumu.

  +3 [+] [-]

, 2025-05-17 16:16, pirms mēneša
fagcentrs rakstīja: Daugava - paldies par visu un atā, jau pagājušajā čempi bremzēja visu komandu, bet nez kāpēc arī šogad pirmajā maiņā un pirmajā vairākuma virknējumā.
Šogad ne ar ko neizceļas, bet manuprāt īsti arā arī nekrīt. Bet piekrītu, jādod vieta jaunajiem.

  +1 [+] [-]

, 2025-05-17 16:20, pirms mēneša
cloud rakstīja: Šodien reāli bijām tuvu punktiem tabulā.
Labi kapājām, - bikuc pietrūka.
Atlikušās 2 jāņem, tad būs 1/4.
Ceru ka tā, bet reāli visu izšķirs meistarība vārtu gūšanā..arī šajā spēlē tieši tāpat

  +2 [+] [-]

, 2025-05-17 16:20, pirms mēneša
35 metieni, tas ir super. Ābols parādīja, kur jāmet,1.maiņu diez vai izjauks, bet neziņa, kā Ābols+Balcers izskatītos, ja kapteiņa vietā būtu kāds ātrāks..
Noslēgumā Haris nevajadzīgi negribēja riskēt, jau uzreiz neliekot 6.laukumā, jo iemetiens bija pretinieku zonā.
Fascinē komentētāji : spēka paņēmiens NO Rubīna, metiens NO Tralmaka, metiens no zilās līnijas

  +2 [+] [-]

, 2025-05-17 16:22, pirms mēneša
MA1963 rakstīja: Bet ko Egle dara vairākumā? Tas ir p....
Domā viņš var izlemt neiet😂

     [+] [-]

, 2025-05-17 16:22, pirms mēneša
Batņam pilnīgi nevajadzīgs noraidījums un 0:1
Šie somi bija uzvarami

  +1 [+] [-]

, 2025-05-17 16:23, pirms mēneša
Nu nebūs 1/4 esam reāli, pret Slovākiem būs vēl grūtāk, pēdējos 2.čempjus zaudējumi. Ja, pareizi zinu, tikušies PČ turnīrā esam vismaz 4 reizes, ja neesmu ko palaidis garām par 5 reizi, šķiet, tomēr četras. Bilanse ir 2 uzvaras un 2 zaudējumi. Diez gan neparocīga komanda,

2024.g- 2:3,
2023.g- 1:2 (mājās)
2017.g-3:1 uzvara
2013.g- 5:3 uzvara

     [+] [-]

, 2025-05-17 16:27, pirms mēneša
norcha 172 rakstīja: Rubīnam turēja nūju ar rokām, lai viņš nespētu iegrūst ripu tukšos vārtos, bet tiesnesis to izvēlējās ignorēt. Gan jau arī viņš neredzēja kaut ko latviešu darbībās, bet nu tur nozaga vārtu guvumu.
Man Tralmaka noraidījums likās murgains, pēc kura somi otros iemeta. Bļin, tādu epizožu desmitiem katrā spēlē, pēc kurām nenoraida. Tā pat Rubīna bloķēšana. Soms redzēja, kur viņš slido. Tagad hokejā jāmūk malā, ja Tev kāds nāk virsū?
Bet kopumā spēle laba.

  +1 [+] [-]

, 2025-05-17 16:35, pirms mēneša
portal rakstīja: Daugaviņš pilnīga nulle, izskatās, ka ieģērēsim arī pret Austriju.
Daugaviņam es neko negribētu pārmest..bet treneriem gan. Joprojām nav saprotams lēmums izmest no treneru sastāva Ābolu. Nav Ābola nav 1/4 fināla

  +3 [+] [-]

, 2025-05-17 16:46, pirms mēneša
Interesanti, ja Daugaviņu norotētu uz 3 maiņu un Dzierkalu uz 1 maiņu.

  +2 [+] [-]

, 2025-05-17 16:50, pirms mēneša
coffijs rakstīja: Izlasē vietu ir pelnījis ,bet trešajā maiņā visticamāk ,bet ja par spēlētājiem kuru trūkst,tad daudzu izlašu fani jebkurā izlasē tādus nosauktu.
Tāpēc es nesaprotu kā var pārmest tiem čaļiem, kuri piekrituši spēlēt. Sevišķi ja paskatās kādās līgās viņi spēlē. Viņi visi ir baigie malači, pat Tumanovs, kurš sēž dziļā rezervē.

     [+] [-]

, 2025-05-17 16:52, pirms mēneša
bārda un sifons rakstīja: Smieklīgi kā Ošenieks nemitīgi izceļ ka šie ir esošie olimpiskie čempioni🙈 Tas jau nekas ka 17 spēlētāji no eiropas līgām Somijai. Būtībā viena nhl maiņa tikai. Ne velti Ābols teica ka līdzvērtīga līmeņa komandas tiksies. Bet tā žurnālistu neizprotamā vēlme uztaisīt pretinieku par 100x stiprāku kā patiesībā ir smieklīgi. Tiešām neesmu dzirdējis nevienā citā sporta veidā, kur izlasi tikai slavē, vienalga 0:6, 1:2, vai 1:7, visas spēles lieliskas😀🙈 Tikai sakritība nejauša ka zaudējam. Ernštreits vispār gatavs izlocīties priekšā, labākā spēle pret Somiju ever😀🙈 1:2 ! Bet labākā🙈 Nu kaut mazliet kritikas šajā sporta veidā izlasei kādreiz dzirdēsim? Tas nav nopietni. Kas tas par abstrakto jēdzienu “momentu realizācija” , vai tad hokejā labākos nenoskaidro kuri iemet vairāk vārtus? Tātad tas arī ir galvenais “labāko” rādītājs! Ja tu konstanti pec katras spēles saki ka viss super tikai tā mistiskā vārtu realizācija pietrūka, tad jāsāk varbut domāt ka tur arī ir tā atšķirība kurš ir labākais. Kaitinoši to klausīties

  +2 [+] [-]

, 2025-05-17 16:53, pirms mēneša
eziitis rakstīja: Man Tralmaka noraidījums likās murgains, pēc kura somi otros iemeta. Bļin, tādu epizožu desmitiem katrā spēlē, pēc kurām nenoraida. Tā pat Rubīna bloķēšana. Soms redzēja, kur viņš slido. Tagad hokejā jāmūk malā, ja Tev kāds nāk virsū?
Bet kopumā spēle laba.
Nu nezinu, sen hokejam līdz nav sekots, varbūt noteikumi mainījušies, bet nu Rubīnam tur likās pārkāpums bez vispār kādām diskusijām, tīra bloķēšana- nogrieza pretinieku spēlētājam bez ripas ceļu, acīmredzami pretinieku redzēja, pirms kontakta vēl piebremzēja un "izbāza pakaļu uz āru". Respektīvi, gandrīz vai kā pēc mācību grāmatas. Varbūt tas, ka ātrumi bija mazi un sakāpinātas emocijas, jo mums bija vairākums un jāatspēlējas, bet nu tagad, ar skaidru galvu paskatoties, tiešām liekas, ka nebija pārkāpums?

  +1 [+] [-]

, 2025-05-17 16:57, pirms mēneša
bārda un sifons rakstīja: ... Kaitinoši to klausīties
Šim, starpcitu, ir ārkārtīgi vienkāršs risinājums.

     [+] [-]

, 2025-05-17 17:04, pirms mēneša
(O_O) rakstīja: Tāpēc es nesaprotu kā var pārmest tiem čaļiem, kuri piekrituši spēlēt. Sevišķi ja paskatās kādās līgās viņi spēlē. Viņi visi ir baigie malači, pat Tumanovs, kurš sēž dziļā rezervē.
Piekrītu,bet viedokli var izteikt jebkurš.

  +2 [+] [-]

, 2025-05-17 17:09, pirms mēneša
cloud rakstīja: Šodien reāli bijām tuvu punktiem tabulā.
Labi kapājām, - bikuc pietrūka.
Atlikušās 2 jāņem, tad būs 1/4.
Latvijas sportam tas raksturīgi.
Ka mūždien nedaudzi pietrūkst...

  +2 [+] [-]

, 2025-05-17 17:09, pirms mēneša
Riktīga škrobe - Latvijas labākā spēle šajā čempī un netika iegūts pat 1 punktiņš... Un, jā, Ābols bez šaubām bija "missing link". Lielisks sastāva papildinājums!

  +4 [+] [-]

, 2025-05-17 17:19, pirms mēneša
RAIZ rakstīja: Daugaviņam es neko negribētu pārmest..bet treneriem gan. Joprojām nav saprotams lēmums izmest no treneru sastāva Ābolu. Nav Ābola nav 1/4 fināla
Ābols pārāk neērts Vītoliņa maigajam stilam, labāk lai Dārziņš jau otro čempi stāsta, ka mums ar vairākumu ir ok.

  +2 [+] [-]

, 2025-05-17 17:20, pirms mēneša
bārda un sifons rakstīja: Ošenieks vēl neaizmirsa atvadoties 1000x uzsvērt, ka līdzīgi cīnījāmies ar Olimpiskajiem čempioniem !!! (Tikai ar 17 eiropas līgas spēlētajiem sastāvā, kas nav ne ar ko labāki par mūsējiem) .
Negribas neko heitot, bet šis ir tiešām tik stulbi un kaitinoši. Domāju ka džekiem kkāds kaut neliels spiediens tieši palīdzētu savākties nevis slavēt pie 3 zāģiem ar kopējo vārtu attiecību 2:15.
Zinot ka atkal Ošenieks būs studijā kā tāda mūžīga mēbele bija skaidrs kas sekos. Un tā ir - kur var būt tik bezmugurkauliniecisks "eksperts" Tāda sajūta ja viņš pieķertu savu sievu ar citu gultā tad 10X atvainotos ka ieraudzījis un vēl šiem kafiju gultā pienestu

     [+] [-]

, 2025-05-17 17:23, pirms mēneša
portal rakstīja: Daugava ir tieši tas pats stāsts, kas ir Dairis basketbolā. Ja vairs nevelk līmeni, kāpēc nevar pienācīgi aiziet no izlases?
Gaida Cibuļski! Vot tas tiešām vairāk tracina kā Daugava, vismaz šinī čempī noteikti! Tak atsēdiniet kāds viņu un iedodat iespēju jaunajam Tumanovam, sūdīgāk tiešām nebūs...!

     [+] [-]

, 2025-05-17 17:25, pirms mēneša
RAIZ rakstīja: Daugaviņam es neko negribētu pārmest..bet treneriem gan. Joprojām nav saprotams lēmums izmest no treneru sastāva Ābolu. Nav Ābola nav 1/4 fināla
...ļoti pareizi...Ābols ,to jau zinoši cilvēciņi federācijā teica,ka bronzu nedabūtu,ja nebūtu vecais Ābols ...Vītolinš nulle...

  +1 [+] [-]

, 2025-05-17 17:30, pirms mēneša
kjengurs rakstīja: Gaida Cibuļski! Vot tas tiešām vairāk tracina kā Daugava, vismaz šinī čempī noteikti! Tak atsēdiniet kāds viņu un iedodat iespēju jaunajam Tumanovam, sūdīgāk tiešām nebūs...!
Balinski gaida.

  -1 [+] [-]

, 2025-05-17 17:33, pirms mēneša
coffijs rakstīja: Balinski gaida.
uz Austriju (labākajā gadījumā) vai uz 1/4 finālu, ar Cibuļski līdz 1/4 tiešām netiksim, tās tikai manas domas, bet katru spēli 2-3 ''lažas'' no viņa

  +1 [+] [-]

, 2025-05-17 17:33, pirms mēneša
Burundukovičs rakstīja: Ābols pārāk neērts Vītoliņa maigajam stilam, labāk lai Dārziņš jau otro čempi stāsta, ka mums ar vairākumu ir ok.
Labs atslēgas vārds Jums maigais stils, tomēr nespējam lauzt spēles gaitu utt, jo projām nāk prātā spēle Latvija- Čehija (2019), kad mūs salauza, un tādu spēli gaidu no LV, kā mūs toreiz, un mēs bijām vadībā 2:0. https://www.youtube.com/watch?v=RJI...

  +1 [+] [-]

, 2025-05-17 17:40, pirms mēneša
Priekšā divas izšķirošās spēles, kurās arī jāgaida goli no pirmās un otrās maiņas. Daudzi kritizē Daugaviņu. Piekritīšu, ka ir lēnāks, bet joprojām spēj ar ripu ieiet zonā, sagaidīt partnerus un iedot precīzu piespēli uz lāpstiņas. Ne visi mūsu izlasē to spēj.

  +1 [+] [-]

, 2025-05-17 17:44, pirms mēneša
kasagrande rakstīja: Priekšā divas izšķirošās spēles, kurās arī jāgaida goli no pirmās un otrās maiņas. Daudzi kritizē Daugaviņu. Piekritīšu, ka ir lēnāks, bet joprojām spēj ar ripu ieiet zonā, sagaidīt partnerus un iedot precīzu piespēli uz lāpstiņas. Ne visi mūsu izlasē to spēj.
Piekritīšu par to, ka Daugavu te kritizē, bet čalis cenšās uzbrukuma zonā, atšķirībā no manis jau daudzreiz kritizētā Cibuļska, kurš vārtu priekšā peld, pazaudē savējo un pamet ''zem tanka vārtsargu''...

  +3 [+] [-]

, 2025-05-17 17:48, pirms mēneša
kjengurs rakstīja: Piekritīšu par to, ka Daugavu te kritizē, bet čalis cenšās uzbrukuma zonā, atšķirībā no manis jau daudzreiz kritizētā Cibuļska, kurš vārtu priekšā peld, pazaudē savējo un pamet ''zem tanka vārtsargu''...
Jā, es teiktu, ka ir acīmredzams, ka trūkst vismaz viens augstāka līmeņa aizsargs. Neesmu pētījis spēļu laiku atsevišķi spēlētājiem, bet ir sajūta, ka uz Rubīnu ļoti liela slodze

  +1 [+] [-]

, 2025-05-17 17:53, pirms mēneša
kasagrande rakstīja: Jā, es teiktu, ka ir acīmredzams, ka trūkst vismaz viens augstāka līmeņa aizsargs. Neesmu pētījis spēļu laiku atsevišķi spēlētājiem, bet ir sajūta, ka uz Rubīnu ļoti liela slodze
Tas pats Mamuts, Mamčics, ko daudzi te pirms čempja kritezēja salīdzinoši izskatās klasi augstāk par iepriekš manis minētajiem...

  +1 [+] [-]

, 2025-05-17 18:02, pirms mēneša
Tiešām jaudīgi, paldies čaļiem par spēli un kapiņu.
Pret Slovākiem jābūt vairāk iemestiem vārtiem!

  +2 [+] [-]

, 2025-05-17 18:05, pirms mēneša
vozā rakstīja: Nu nebūs 1/4 esam reāli, pret Slovākiem būs vēl grūtāk, pēdējos 2.čempjus zaudējumi. Ja, pareizi zinu, tikušies PČ turnīrā esam vismaz 4 reizes, ja neesmu ko palaidis garām par 5 reizi, šķiet, tomēr četras. Bilanse ir 2 uzvaras un 2 zaudējumi. Diez gan neparocīga komanda,

2024.g- 2:3,
2023.g- 1:2 (mājās)
2017.g-3:1 uzvara
2013.g- 5:3 uzvara
Te gan tu kļūdies, jo pērn mēs slovākus uzvarējām bullīšos.

  +1 [+] [-]

, 2025-05-17 18:24, pirms mēneša
Varat minusot, bet man ir tikai viens jautājums komentētājiem - mēs tiešām vienu un to pašu spēli esam skatījušies?
Vispirms, jau kādus gadus 30 neesmu redzējis tik tizlu un nevarīgu Somijas izlasi. Un pat spēlējot ar šo nevarīgu izlasi - cik mēģinājumu iet uz vārtu priekšu un cīnīties tur par ripām esam redzējuši šodien? Vienu? Divus?
Treniņu uzmetieni Sarosam no zilās līnijas bez aizsegā skaisti gozējās spēles statistikā, bet nenes nekāda labuma, ir īpaši kad pretī stājās NHL vārtsargs.
Par personālijam. Vītoliņam ir dziļi jaizelpo un jāliek Daugaviņu ceturtajā maiņā, vai vispār jāatsedina. Visu cieņu Kapteinim, bet šajā čempionātā viņš galīgi nevēlk.
Tāpat ir pēdējais brīdis sapurināties Balceram. Viņš negatīvi pārsteidz pat vairāk, nekā Daugaviņš. Un šodienas rezultatīvais atmetums Ābolam nemainīs lietu būtību - šobrīd redzam parastā Balcera ēnu.
Vispār, no uzbrucējiem pagaidam godām laukumā cīnās Ločmeļa trijnieks (epizodiski izkrīt Ravinskis, bet tās ir saprotams) un Dzierkals. Tās ir maz, jā tēmējam būt nākamajā kārtā.

  +1 [+] [-]

, 2025-05-17 18:28, pirms mēneša
Kaut it kā LV meta vairāk, īsti ne mirkli nelikās, ka var vinnēt somus. Liels prieks par Ābolu, tiešām prieks, ka mums ir gan jau šobrīd jaudīgi spēlētāji, gan ar super potenciālu jaunie.

Cerams, ka Daugaviņš ķeksīša pēc iemetīs vienus vārtus, lai ar to arī varētu atvadīties no izlases. Neticu, ka Vītoliņam būs iekšās pazemināt kapteini šajā čempī.

  +1 [+] [-]

, 2025-05-17 18:41, pirms mēneša
Bez Ābola būtu 0-2.

  +1 [+] [-]

, 2025-05-17 18:51, pirms mēneša
Kā bija, tā bija...
Galvenais jau ka paliekam Ā grupā 😁😁😁
Priekā! 🍺

  +1 [+] [-]

, 2025-05-17 18:51, pirms mēneša
kjengurs rakstīja: Tas pats Mamuts, Mamčics, ko daudzi te pirms čempja kritezēja salīdzinoši izskatās klasi augstāk par iepriekš manis minētajiem...
Kāds mamuts spēlē salīdzinoši stabili un labi.Nav zvaigzne ,bet sūdus netaisa un ir stabils.

  +1 [+] [-]

, 2025-05-17 18:52, pirms mēneša
Aknas čupā rakstīja: Lieliska cīņa. Cepuri nost mūsējiem. Jauda nenormāla , enerģija lieliska , fantastiska spēle.
Mēs zaudējām un pilnīgi po.
Atnāca Ābols , salika virknējumus un viss , tādam jābūt mūsu sastāvam.
salika nepareizi, Daugavas vietā bija jābūt Tralmakam, tā būtu triecienmaiņa, un arī būtu rezultāts......

     [+] [-]

, 2025-05-17 19:09, pirms mēneša
imantsveide rakstīja: Te gan tu kļūdies, jo pērn mēs slovākus uzvarējām bullīšos.
Atvaivaojiet, taisnība Jums, bet tas nemaina būtību, ka nebūs viegli, un rītdien pamatlaikā būs par maz.

     [+] [-]

, 2025-05-17 19:26, pirms mēneša
backtofire5 rakstīja: Ja nespēj iemest un izmantot savus momentus, tad paši vainīgi. Kopumā spēle laba, pirmā pilvērtīgā spēle par kuru nav īsti kauns. LABS treneris, ja no piecām, tikai viena laba spēle.

Vairākums, kā bija drausmīgs tā bija. Ko dara Daugaviņš pirmajā virknējumā, nav saprotams, viņa līmenis šobrīd ir aiz astes ievilkts trešā maiņa, ceturtā.
Kāds tad vairākums bija somiem?

     [+] [-]

, 2025-05-17 19:36, pirms mēneša
krokodilumednieks rakstīja: Žēl. Laba spēle šodien. Vismaz punktu mūsējie bija pelnījuši. Tomēr divas galvenās spēles ar tiešajiem konkurentiem par vietu 1/4F vēl priekšā. Lai izdodas! Pretiniekiem tur nebūs NHL vārtsargu, kas visu vilks ārā. Ja turpināsim spēlēt kā šodien, tad varam tos mačus paņemt. Spēka pietiks. Slovākiem šodien vēlā spēle ar Kanādu, tā ka viņiem būs daudz mazāk laika atpūtai.
Slovāki pret Kanādu luni dzenās

     [+] [-]

, 2025-05-17 19:38, pirms mēneša
Blues rakstīja: salika nepareizi, Daugavas vietā bija jābūt Tralmakam, tā būtu triecienmaiņa, un arī būtu rezultāts......
Bet tad jau Ločmeļa maiņa būtu nekāda ! Tralmaka un Dana tandēmu nevar jaukt ārā !

  +1 [+] [-]

, 2025-05-17 19:40, pirms mēneša
vozā rakstīja: Atvaivaojiet, taisnība Jums, bet tas nemaina būtību, ka nebūs viegli, un rītdien pamatlaikā būs par maz.
Skaidrs, ka par maz. Jāņem gan slovāki gan austrieši. Citādi tie punktu skaitīšanas varianti ne pie kā laba nenoved

     [+] [-]

, 2025-05-17 19:52, pirms mēneša
bārda un sifons rakstīja: Ošenieks vēl neaizmirsa atvadoties 1000x uzsvērt, ka līdzīgi cīnījāmies ar Olimpiskajiem čempioniem !!! (Tikai ar 17 eiropas līgas spēlētajiem sastāvā, kas nav ne ar ko labāki par mūsējiem) .
Negribas neko heitot, bet šis ir tiešām tik stulbi un kaitinoši. Domāju ka džekiem kkāds kaut neliels spiediens tieši palīdzētu savākties nevis slavēt pie 3 zāģiem ar kopējo vārtu attiecību 2:15.
Par to ir/nav labāki var gari strīdēties, jo lielākā daļa somu arī Eiropā spēlē top līgās un ir klubu līderi. Par mūsējiem to teikt nevar. Un pieminēt to, ka lielākā daļa no Eiropastieši somu sakara ir lieki. Pirmkārt, to pašu OS sakarā - pēdējās OS NHL džwku nebija. Tā kā visam izlasēm sastāvi ija pamatā no Eiropas līgām. Un somi lielāko daļu titulu, medaļu izcīna ar lielāko komandas daļu no Eiropas.

  -2 [+] [-]

, 2025-05-17 20:00, pirms mēneša
kjengurs rakstīja: Piekritīšu par to, ka Daugavu te kritizē, bet čalis cenšās uzbrukuma zonā, atšķirībā no manis jau daudzreiz kritizētā Cibuļska, kurš vārtu priekšā peld, pazaudē savējo un pamet ''zem tanka vārtsargu''...
Ar Daugavu lielākā problēma ir tas, ka pirmajā maiņā. Pirmajai maiņai ir jāvelk komanda. Daugava šogad gan slidojumā, gan domāšanā ir lēns. Vai nav fiziskā formā vai pietrūka prakse. Hzv. Bet viņš tā ar visu piebremzē arī pārējo maiņu. Ja viņš šādi kaplētu 3.-4. maiņā būtu savādāk. Nočekerot viņs noteikti, joprojām var + ar mazāku spēles laiku, visticamāk arī noturēt ātrumu.

  +1 [+] [-]

, 2025-05-17 20:08, pirms mēneša
BVV rakstīja: Varat minusot, bet man ir tikai viens jautājums komentētājiem - mēs tiešām vienu un to pašu spēli esam skatījušies?
Vispirms, jau kādus gadus 30 neesmu redzējis tik tizlu un nevarīgu Somijas izlasi. Un pat spēlējot ar šo nevarīgu izlasi - cik mēģinājumu iet uz vārtu priekšu un cīnīties tur par ripām esam redzējuši šodien? Vienu? Divus?
Treniņu uzmetieni Sarosam no zilās līnijas bez aizsegā skaisti gozējās spēles statistikā, bet nenes nekāda labuma, ir īpaši kad pretī stājās NHL vārtsargs.
Par personālijam. Vītoliņam ir dziļi jaizelpo un jāliek Daugaviņu ceturtajā maiņā, vai vispār jāatsedina. Visu cieņu Kapteinim, bet šajā čempionātā viņš galīgi nevēlk.
Tāpat ir pēdējais brīdis sapurināties Balceram. Viņš negatīvi pārsteidz pat vairāk, nekā Daugaviņš. Un šodienas rezultatīvais atmetums Ābolam nemainīs lietu būtību - šobrīd redzam parastā Balcera ēnu.
Vispār, no uzbrucējiem pagaidam godām laukumā cīnās Ločmeļa trijnieks (epizodiski izkrīt Ravinskis, bet tās ir saprotams) un Dzierkals. Tās ir maz, jā tēmējam būt nākamajā kārtā.
Absolūti piekrītu !!! Somu vārtsargam tikai retu reizi kāds no mūsējiem traucēja vārtu priekšā. Tāda līmeņa vorotčiks ķer visu, ja viņam neviens nelien virsū

  -1 [+] [-]

, 2025-05-17 20:35, pirms mēneša
Kāda vella pēc jūs te noliekat Daugavu ???
Čehiem ir Červenka, kas ir 3 gadus vecāks par Daugavu !!!
Viņam jau 5 goli + 3 piespēles šajā čempī !!!

     [+] [-]

, 2025-05-17 20:57, pirms mēneša
ej dillēs rakstīja: Kāda vella pēc jūs te noliekat Daugavu ???
Čehiem ir Červenka, kas ir 3 gadus vecāks par Daugavu !!!
Viņam jau 5 goli + 3 piespēles šajā čempī !!!
Cik Daugaviņam punkti?

     [+] [-]

, 2025-05-17 21:02, pirms mēneša
ej dillēs rakstīja: Kāda vella pēc jūs te noliekat Daugavu ???
Čehiem ir Červenka, kas ir 3 gadus vecāks par Daugavu !!!
Viņam jau 5 goli + 3 piespēles šajā čempī !!!
Izceļot Červenku tu vēl vairak parādi šī PČ Daugaviņa trūkumus Par ko viņu noliek? Par to, ka nav pienesuma laukumā. Par to, ka izšķirošos momentos pārtur ripu, atdod to tieši uz nūjas pretiniekam. Par to, ka aizsardzībā daudz kur nepaspēj. Iespējams, ka ģerbtuvēs, joprojām ir vecais, labais Daugaviņš. Laukumā - noteikti nē. Līdz ar to arī ir pārmetumi Daugaviņam, kas maucot pirmajā maiņa nedod 1. maiņās cienīgu sniegumu un Vītoliņam par to, ka trūks olu Daugaviņu ielkt zemākā maiņā.

     [+] [-]

, 2025-05-17 21:36, pirms mēneša
kasagrande rakstīja: Jā, es teiktu, ka ir acīmredzams, ka trūkst vismaz viens augstāka līmeņa aizsargs. Neesmu pētījis spēļu laiku atsevišķi spēlētājiem, bet ir sajūta, ka uz Rubīnu ļoti liela slodze
Piekrītu, bet vēl labāk būtu, ja 2 aizsargi un ja Andersons nemestu Gudļevskum

     [+] [-]

, 2025-05-17 21:54, pirms mēneša
Somi izmocīja sev tik vajadzīgo uzvaru.

     [+] [-]

, 2025-05-17 21:55, pirms mēneša
Gudijs malacis, lieliska spēle un arī komandai neko pārmest nevar.

     [+] [-]

, 2025-05-17 22:03, pirms mēneša
Malačojam tālāk!

     [+] [-]

, 2025-05-18 02:41, pirms mēneša
Šodien vakarā redzēsim ,kas ir pareizāk mūsu smagā cīņa pret Somiju,vai slovāku luņa dzīšana pret Kanādu.

     [+] [-]

, 2025-05-18 08:26, pirms mēneša
Ja Vītoliņš būtu maiņā ar Abolu un Balceri pievienojis Dzierkali-tad nebūtu ielaistie vārti no Lehtonena,kuru aizmirsa nosegt Daugaviņš!!!!
Reāli vienīgais nopietnais somu aizsargs,kurš spēj gūt vārtus ja ir nenosegts!!!
Pēcspēles gudrības no Vītoliņa par labo spēli noder tikai federācijai un analfabētiem hokejā.
Daugaviņam bija jāsēž skatītājos un trenerim laukumā bija jālaiž spēlētājs kurš cīnās un spēlē ar pašatdevi.Daugaviņa kļūdu sērija aizsardzībā .....vienīgais viņa devums.Uzbrukumā pretinieks noņem ripu un izveido uzbrukumu.Kāpēc to neredz Vītoliņš un ietiepīgi turpina teikt gudrības par labo spēli-lūk jautājums pirms izšķirošajām spēlēm