Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3038, Did:0, useCase: 3

Latvijai sausā sakāve pret Zviedriju

Rolands Eliņš

Latvijas hokeja izlase ar 0:6 piekāpās mājiniecei Zviedrijai, lai gan vēl līdz 31. minūtei rezultāts bija neizšķirts 0:0. Latvijai tas ir otrais zaudējums šajā PČ un pirmā spēle bez gūtiem vārtiem pasaules čempionātos kopš 2023. gada atklāšanas mača pret Kanādu.

Zviedrijas izlasei šī bija ceturtā uzvara četrās spēlēs, kamēr Latvijai šī bija otrā lielā sakāve šajā turnīrā - iepriekš ar 1:7 tika zaudēts Kanādai.

Latvijas izlases vārtus sargāja Kristers Gudļevskis, kurš atvairīja 21 no pretinieku 27 metieniem. Savukārt pretinieku vārtos sausā palika Sāmuels Ēšons.

Latvija bez vārtu guvuma palika pirmoreiz šajā PČ, turklāt pirmoreiz kopš 2023. gada PČ atklāšanas mača, kad tieši ar tādu pašu rezultātu tika zaudēts Kanādai, tiesa, toreiz sekoja iespaidīgs uzvaru gājiens un izcīnīta bronzas medaļa.

Šodien pirmajā periodā Latvijai trīsreiz nācās spēlēt mazākumā, taču visi trīs mazākumi tika izturēti. Sekmīgi spēlēja Kristers Gudļevskis, un pretuzbrukumos izdevās likt satraukties arī zviedru aizsardzībai, kad pie labiem metieniem tika Gļebs Prohorenkovs un Rūdolfs Balcers.

Otrajā periodā Zviedrijas pārsvars kļuva arvien masīvāks, taču ar Gudļevska un disciplinētas aizsardzības palīdzību izdevās noturēt savus vārtus līdz spēles vidum. Taču tad Zviedrija salauza spēli.

Vispirms Rasmuss Andešons pēc uzvarēta iemetiena apslidoja Latvijas vārtus un nepiesegts izslidoja to priekšā, no kurienes precīzi trāpīja vārtu stūrī. Spēle atsākās, un nieka 12 sekundes vēlāk, izmantojot nelielo haosu Latvijas izlases rindās, Antons Bengsons tika pie ripas vārtu priekšā un panāca jau 2:0.

Latvija paņēma pusminūtes pārtraukumu un sakārtoja savas rindas, kā arī drīz tika pie savas iespējas vairākumā. Gandrīz pilnas divas minūtes pavadot pretinieku zonā, daudz metieni gan netika izdarīti, un rezultātu mainīt neizdevās, turklāt otrā perioda pašā izskaņā izcēlās arī asumi, spēlētājiem konfliktējot arī pēc signāla par otrā perioda beigām.

Cerības par atspēlēšanos trešajā periodā tika pamatīgi iedragātas jau pašā sākumā, kad Zviedrija perioda pirmajā minūtē panāca 3:0, vārtus gūstot Detroitas "Red Wings" uzbrucējam Lūkasam Reimondam.

Lai gan spēle laukumā būtībā neatšķīrās no tā, ko abas komandas rādīja spēles pirmajā pusē, rezultāta starpība turpināja augt. 49. minūtē pēc neveiksmīga rikošeta ripa vēlreiz atrada ceļu Gudļevska vārtos, bet 51. minūtē Mika Zibānežads pielika punktu skaistam zviedru uzbrukumam (5:0).

Lieliska iespēja gūt vismaz goda vārtus bija Balceram, kurš 57. minūtē pēc pretinieku kļūdas tika pie izgājiena viens pret vienu, bet viņa metiens tika atvairīts. Vēl sliktāk - beigās tika sabojāta arī līdz šim perfektā Latvijas mazākuma statistika, kad zviedri nokārtoja mača gala rezultātu 6:0.

Latvija-Zviedrija 0:6 (0:0, 0:2, 0:4)

Vārti: 30:15 Andešons (Lindholms) 0:1, 30:27 Bengsons (Venbergs, Brodīns) 0:2, 40:36 Reimonds (Kārlsons, Lundestrems) 0:3, 48:32 Lārsons (Frodens, Kārlsons) 0:4, 50:46 Zibānežads (Venberjs, Brodīns) 0:5, 58:49 Lindholms (Frodens, Reimonds) (vair.) 0:6
Metieni: 20:27
Soda minūtes: 10:4
Vārtsargi: Kristers Gudļevskis - Sāmuels Ēšons

A grupas kopvērtējums

VKomandaSUUPZPZVārtiP
1.Zviedrija4400017:312
2.Kanāda3300016:19
3.Slovākija420117:107
4.Latvija4200210:166
5.Somija311017:65
6.Austrija301026:82
7.Francija400135:151
8.Slovēnija300033:120

Latvijas kalendārs pasaules čempionātā Stokholmā

DatumsLaiksPretinieceRez.
10.05.21.20Francija4:1
11.05.17.20Kanāda1:7
13.05.17.20Slovēnija5:2
14.05.21.20Zviedrija0:6
17.05.13.20Somija
18.05.21.20Slovākija
20.05.13.20Austrija

Noderīgas lietas:

PČ jaunumi, komentāri un viedokļi
PČ kalendārs un rezultāti
Lielā SPORTLAND prognožu spēle
Baudi PČ hokejā lielākajā sporta bārā Latvijā O'LEARYS

  +1 [+] [-]

, 2025-05-14 23:29, pirms 4 nedēļām
Nav vērts pat sāk saukt, kas bija slikti. 4 spēles - 5 dienās. Lai atpūšas - gaidam Ābolu, lai beidzot savestu kārtībā Daugavas/Balcera maiņu. Cerams.

  +2 [+] [-]

, 2025-05-14 23:29, pirms 4 nedēļām
Kāds var ar Rūdi parunāties? Nekrīt un neveicas, sāk zust pārleicības.. arī pēc tās intervijas šodien LTV, džekam acīs tukšums… Jācer gan ka Ābols iedos jaunu dzirksti gan Balceram, gan Daugavam. Viss vēl priekšā

     [+] [-]

, 2025-05-14 23:31, pirms 4 nedēļām
Viss normāli. Andešona gols (piektais) - konča!

 +15 [+] [-]

, 2025-05-14 23:33, pirms 4 nedēļām
Sen gribēju pajautāt, bet tieši gaidīju spēli pret zviedriem… Vai Sportacentrs žurnālisti nekad nebija iedomājušies sazināties ar hokeja komentētājiem un palabot viņus ar zviedru hokejistu uzvārdu izrunāšanu? Tiešraidē dzirdu - Ersons atvaira metienu, Forsbergs met pa vārtiem, Larsons ieslido mūsu zonā, 2 min noraidījums Andersonam…
Kaut kā nedzirdēju nevienu Ēršonu, Laršonu, Foršbjēru, Anderšonu…😂😂😂

  +1 [+] [-]

, 2025-05-14 23:33, pirms 4 nedēļām
Nebijām pelnījuši 0:6 daudz mazāk brāķu nekā iepriekšējās spēlēs, daudz vairāk kvalitatīvas piespēles un bīstami momenti izveidoti, bet nekas nekrita iekšā. Un cik vārtus mēs savos iemetām?
Būtu veiksmes faktors kaut vai vienlīdzīgi sadalīts šodien, varbūt ,ja ne līdz papildlaikm tiktu tad vismaz nezaudētu ar vairāk kā divu vārtu pārsvaru. 0:6 galīgi neatspoguļo spēles gaitu..

  +1 [+] [-]

, 2025-05-14 23:33, pirms 4 nedēļām
Pabojāja Gudim statistiku...

  +3 [+] [-]

, 2025-05-14 23:34, pirms 4 nedēļām
Jānis_LV rakstīja: Kāds var ar Rūdi parunāties? Nekrīt un neveicas, sāk zust pārleicības.. arī pēc tās intervijas šodien LTV, džekam acīs tukšums… Jācer gan ka Ābols iedos jaunu dzirksti gan Balceram, gan Daugavam. Viss vēl priekšā
Grūta sezona (trauma) + play off līdz finālam, pēdējā mirklī ieradaš uz izlasi. Ir grūti.

     [+] [-]

, 2025-05-14 23:34, pirms 4 nedēļām
Trippigakillen rakstīja: Nebijām pelnījuši 0:6 daudz mazāk brāķu nekā iepriekšējās spēlēs, daudz vairāk kvalitatīvas piespēles un bīstami momenti izveidoti, bet nekas nekrita iekšā. Un cik vārtus mēs savos iemetām?
Būtu veiksmes faktors kaut vai vienlīdzīgi sadalīts šodien, varbūt ,ja ne līdz papildlaikm tiktu tad vismaz nezaudētu ar vairāk kā divu vārtu pārsvaru. 0:6 galīgi neatspoguļo spēles gaitu..
Lai, nebūtu 0:6 ir jāspēlē, un citādāk 3/3 bija jāsāk.

  +3 [+] [-]

, 2025-05-14 23:35, pirms 4 nedēļām
Patroļļošu. Cik ideāli būtu, ja zviedriem šāds sastāvs būtu 2023.gadā!

Bet, ja nopietni, tad zviedriem ir gandrīz NHL Pasaules kausa komanda. Nu nevarēja nekādā veidā šodien cerēt uz pozitīvu rezultātu. Ļoti interesanta būs Kanädas un Zviedrijas savstarpējā spēle.

  +3 [+] [-]

, 2025-05-14 23:35, pirms 4 nedēļām
Nu, ar pusotru maiņu zviedrus nepaņemsim. Cīņasspars liels, bet pārāk daudz tūristu šogad. Proharenkovs, Egle, Bukarts, Andersons, Daugaviņš, Komuls, Buncis. Nu nevelk šo līmeni. Paldies Daugaviņam par mūža ieguldījumu Latvijas izlasē, bet ir pienācis laiks palaist jaunos.

Nafig Gudi bija lauzt šodien?

  -1 [+] [-]

, 2025-05-14 23:35, pirms 4 nedēļām
zviedri ar, pagaidām, sliktāko spēli 6-0 uzvar, nu jā.....

  +5 [+] [-]

, 2025-05-14 23:36, pirms 4 nedēļām
Daugava vairs nevelk, secinājumus izdarat paši

  +3 [+] [-]

, 2025-05-14 23:36, pirms 4 nedēļām
Radās iespaids, ka pārāk daudz tika bloķēti mūsu metieni, tai skaitā arī puslīdz brīvi. Otra lieta - tāda līmeņa spēlētāji, kā zviedri, paviršības nepiedod. Mums momenti arī bija, bet šoreiz neiekrita. Gudļevskim nav ko pārmest.

  +1 [+] [-]

, 2025-05-14 23:37, pirms 4 nedēļām
vozā rakstīja: Grūta sezona (trauma) + play off līdz finālam, pēdējā mirklī ieradaš uz izlasi. Ir grūti.
Jā.. viņam meitene arī bēbi gaida, varbūt domas ir nedaudz citur.. saprotami protams.. bet nu cerams, ka atgūs vismaz vārtu un uzvaru garšu tālāk

     [+] [-]

, 2025-05-14 23:37, pirms 4 nedēļām
Galvenas speles veel prieksa, turam ikskus

     [+] [-]

, 2025-05-14 23:38, pirms 4 nedēļām
Kasparens rakstīja: Nu, ar pusotru maiņu zviedrus nepaņemsim. Cīņasspars liels, bet pārāk daudz tūristu šogad. Proharenkovs, Egle, Bukarts, Andersons, Daugaviņš, Komuls, Buncis. Nu nevelk šo līmeni. Paldies Daugaviņam par mūža ieguldījumu Latvijas izlasē, bet ir pienācis laiks palaist jaunos.

Nafig Gudi bija lauzt šodien?
Un kuri tad vilktu, bet tika atstāti mājās?

  +3 [+] [-]

, 2025-05-14 23:39, pirms 4 nedēļām
Tas bija logiski jo si ir otra speles divas diena un zviedriem piedejos 5 gados labakais sastavs. Atruma patikai tikai pirmajai tresdalai.

  +1 [+] [-]

, 2025-05-14 23:40, pirms 4 nedēļām
Makleins rakstīja: Daugava vairs nevelk, secinājumus izdarat paši
Domāju ,ka viņam vēl ir iekšā ,vnk galīgi neiet ,tāpat kā Balceram. Cerams, ka abi divi atvērsies uz nākošajam spēlēm

  +1 [+] [-]

, 2025-05-14 23:41, pirms 4 nedēļām
Runājot futbola valodā, vektors pozitīvs, u-z-u-z ja tā turpināsim, ar 12 punktiem jāpieliek 1/4

  +2 [+] [-]

, 2025-05-14 23:41, pirms 4 nedēļām
Pirma maina sodien izskatijas pagurusi, bet parejas ne suda nevar.

  +4 [+] [-]

, 2025-05-14 23:42, pirms 4 nedēļām
Pāris atziņas:
1) ja Balcers ir liels meistars, tad kāpēc viņam nepietiek ar četriem 100% momentiem, lai gūtu vārtus?
2) Prohorenkovs nav gatavs šim līmenim. Pārāk liels avanss tiek dots, kādu savulaik pat Ločmelis nesaņēma.
3) Buncis atstāja labu iespaidu. Vismaz var iemetienus uzvarēt. Labāks par Prohorenekovu.
4) Gudļevski bija jāņem nost pēc piektajiem vārtiem. Ne tāpēc, ka slikti spēlēja, bet tīri emociju dēļ.

  +4 [+] [-]

, 2025-05-14 23:43, pirms 4 nedēļām
Gudļevskim kaut kā nepārmestu neko, aizsargiem, ir spēles lasīšanas problēmas. Vēl aizsargi, nevar uzšķelt no zilās linijas

  -1 [+] [-]

, 2025-05-14 23:44, pirms 4 nedēļām
Kasparens rakstīja: Nu, ar pusotru maiņu zviedrus nepaņemsim. Cīņasspars liels, bet pārāk daudz tūristu šogad. Proharenkovs, Egle, Bukarts, Andersons, Daugaviņš, Komuls, Buncis. Nu nevelk šo līmeni. Paldies Daugaviņam par mūža ieguldījumu Latvijas izlasē, bet ir pienācis laiks palaist jaunos.

Nafig Gudi bija lauzt šodien?
Vakar Andersons dalīja dāvanas vārtu priekšā un šodien jau nevelk līmeni. Buncis malacis, šodien iemetienos salīdzinoš līmenī. Egle liek sirdi ārā mazākumā. Pietiks gaidīt sliktas spēles un tad lamāties.

  +2 [+] [-]

, 2025-05-14 23:44, pirms 4 nedēļām
Paklusēšu.

  -2 [+] [-]

, 2025-05-14 23:44, pirms 4 nedēļām
Martins Latviņš intervijā LTV pirms mača: “Ceru, ka visiem Zviedrijas aizsargiem rādīšos murgos. Tāds ir plāns. ...un sīkā Duļevska intervija pēc spēles vispār čau..lecīgs..pa muti atrāvies vismaz 3 reizes čempī..

  +2 [+] [-]

, 2025-05-14 23:45, pirms 4 nedēļām
berimors rakstīja: Un kuri tad vilktu, bet tika atstāti mājās?
Es jau nesaku, ka nav paņemti labākie no pieejamajiem. Iespējams, ka ir. Bet tas jau neatceļ faktu, ka manis nosauktie nevelk šo līmeni. Par cīņassparu respekts. Cīnījās kā varēdami, bet ar nopietnu pusotru maiņu nav aršana pret lielvalstīm. Savu misiju jāizpilda. Nodrošinam palikšanu, pacīnamies pret mūsu līmeņa izlasēm un skatāmies tālāk.

Īsti nesapratu Gudļevska iesaistīšanu, bet nu- varbūt doma, lai neatdziest.

  +3 [+] [-]

, 2025-05-14 23:46, pirms 4 nedēļām
Ko stipram padarīsi!

  +1 [+] [-]

, 2025-05-14 23:46, pirms 4 nedēļām
Šis ir tas gadaijums, kad var teikt spēles rezultāts īsti neatbilst laukumā redzētajam. Zviedri, protams, bija labāki, otrā perioda vidū nosēdāmies, tomēr savas iespējas bija arī Latvijai. Skriešanās ar zviedriem arī beigu beigās noveda pie šāda rezultāta. Ja spēlētu "autobusu", ka jau beigās būtu mazāka starpība. Bet vai tāda Latvijas izlase izskatītos labāka? Diez vai. Man šodienas izlases spēle likās gana sakarīga, neskatoties uz sagrāvi beigās. Kaut kur arī spēka pietrūka, kopš sestdienas vakara ceturtā spēle tomēr. Manuprāt, šādi spēlējot būs labas iespējas pret slovākiem un austriešiem, kā pret somiem, tad jau redzēs. Fiziskā forma izskatās laba, un pēc divām brīvdienām fiziskais izlasei varētu būt tieši pīķī.

  +3 [+] [-]

, 2025-05-14 23:47, pirms 4 nedēļām
Bēda, tāda ka mums atkal būs 2 spēles pēc kārtas 2 dienās, un otrajā dienā pret Slovākiju pēc Somijas, nebūs viegli.
Slēpts komentārs: Dzimmiy

     [+] [-]

, 2025-05-14 23:48, pirms 4 nedēļām
Momenti bija, paši neizmantojām, neveiksmīgs rikošets un Andersona gols. Kopumā nebija slikta spēle.

Par Gudi, nu , ja šādi nospēlētu Elvis, būtu apliets samazgām. Taču, protams, Gudi vainot nevar.

  -2 [+] [-]

, 2025-05-14 23:48, pirms 4 nedēļām
Skaista spēle, PALDIES ZVIEDRIEM!

     [+] [-]

, 2025-05-14 23:49, pirms 4 nedēļām
yourbro rakstīja: Vakar Andersons dalīja dāvanas vārtu priekšā un šodien jau nevelk līmeni. Buncis malacis, šodien iemetienos salīdzinoš līmenī. Egle liek sirdi ārā mazākumā. Pietiks gaidīt sliktas spēles un tad lamāties.
Kur es lamājos? Tātad šodien spēlētāji ir jāslavē? Vienkārši konstatēju faktu. Nu nevelk puse no izlases šo līmeni. Pret slovēņiem, frančiem tas meistarības trūkums, līmeņu atšķirība, domāšanas ātrums nav tik acīmredzams. 9.-11. vieta ir maksimums. Kas šajā gadījumā ir visnotaļ cienījams rezultāts.

     [+] [-]

, 2025-05-14 23:50, pirms 4 nedēļām
Manuprāt uzvarot Somus un Austriju vajadzētu būt pietiekami 1/4finalam bet tagad pašas svarīgākās spēles priekšā

  +4 [+] [-]

, 2025-05-14 23:51, pirms 4 nedēļām
Un teikšu, jā Indraša trūkst izlasei, noteikti nav labāks Andersons vai Bukarts izlasē. Indrašis spēlē daudz labāk.

  +2 [+] [-]

, 2025-05-14 23:53, pirms 4 nedēļām
kristaps30 rakstīja: Manuprāt uzvarot Somus un Austriju vajadzētu būt pietiekami 1/4finalam bet tagad pašas svarīgākās spēles priekšā
Es teikšu punktu paņems no Somiem, bet pret Austriešiem mums nekā laba nebūs, mēs neprotams spēlēt pret šadu pretinieku.

     [+] [-]

, 2025-05-14 23:53, pirms 4 nedēļām
erty rakstīja: Patroļļošu. Cik ideāli būtu, ja zviedriem šāds sastāvs būtu 2023.gadā!

Bet, ja nopietni, tad zviedriem ir gandrīz NHL Pasaules kausa komanda. Nu nevarēja nekādā veidā šodien cerēt uz pozitīvu rezultātu. Ļoti interesanta būs Kanädas un Zviedrijas savstarpējā spēle.
Man skiet ka zviedri nolauzis Kanadas pensionarus.

  +2 [+] [-]

, 2025-05-14 23:54, pirms 4 nedēļām
Kārtējā spēle,kad nevar saprast - ko izlasē dara Daugaviņš...

     [+] [-]

, 2025-05-14 23:55, pirms 4 nedēļām
vozā rakstīja: Un teikšu, jā Indraša trūkst izlasei, noteikti nav labāks Andersons vai Bukarts izlasē. Indrašis spēlē daudz labāk.
Tikpat arī vēl Krastenbergs, Bļugers un Girgensons. Ak tā pareizi, pēdējais jau teju vai amerikānis.

  +1 [+] [-]

, 2025-05-14 23:55, pirms 4 nedēļām
LUKA GOAT MVP rakstīja: Man skiet ka zviedri nolauzis Kanadas pensionarus.
Nepiekrītu, Kanāda ir krietni labāka (asāka, tur mums nebija nekādu variantu) šodien vairāk bija, nepratām iemest.

     [+] [-]

, 2025-05-14 23:56, pirms 4 nedēļām
pret meistarīgām komandām mūsu “skrien un met bez jēgas” taktika nestrādā. nekādas sagataves, atstrādātas kombinācijas, shēmas. tāpēc arī vairākuma nav. ar ko viņi nodarbojušies visi gatavošanās posmu?

     [+] [-]

, 2025-05-15 00:02, pirms 4 nedēļām
šogad talu netiksim

     [+] [-]

, 2025-05-15 00:03, pirms 4 nedēļām
Pandora rakstīja: pret meistarīgām komandām mūsu “skrien un met bez jēgas” taktika nestrādā. nekādas sagataves, atstrādātas kombinācijas, shēmas. tāpēc arī vairākuma nav. ar ko viņi nodarbojušies visi gatavošanās posmu?
Šodien jau tās divas minūtes vairākumā bija tīri sakarīgas, salīdzinot ar čempionāta sākumu. Divās spēlēs pēc kārtas pretiniekiem pret mums tikai 2 minūtes kopā. Grūti no tā kaut ko secināt.

     [+] [-]

, 2025-05-15 00:05, pirms 4 nedēļām
Nu ja- šajā augstākajā līgā nezkāpēc būtībā ir apvienotas 2 līgas. Un, kad stiprajām komandām jāspēlē ar vājajām, tām vnk nav interesanti. Un arī skatītājiem nav intersanti skatīties, kā stiprais vājo sit

  -1 [+] [-]

, 2025-05-15 00:07, pirms 4 nedēļām
vozā rakstīja: Nepiekrītu, Kanāda ir krietni labāka (asāka, tur mums nebija nekādu variantu) šodien vairāk bija, nepratām iemest.
Kanadai bija robi aizsardziba. Ja Balcers butu iemetis tur mierigi vareja but 2-0, bet sodien pret zvieriem variantu isti nebija.

  +1 [+] [-]

, 2025-05-15 00:09, pirms 4 nedēļām
Un nav zinams vai kanadas pezionari spes aizvilkt lidz finalam tur daziem jau 40 gadi.

  +1 [+] [-]

, 2025-05-15 00:42, pirms 4 nedēļām
vozā rakstīja: Bēda, tāda ka mums atkal būs 2 spēles pēc kārtas 2 dienās, un otrajā dienā pret Slovākiju pēc Somijas, nebūs viegli.
Arī slovākiem tās būs back-to-back spēles, turklāt 8h mazāk aika atjaunoties.

     [+] [-]

, 2025-05-15 01:13, pirms 4 nedēļām
4. maiņai neitrāls lietderības koeficients.
Jakam un Zīlem -4. OK, gadās.
Buncim 8/11 iemetienos!

     [+] [-]

, 2025-05-15 01:51, pirms 4 nedēļām
Makleins rakstīja: Daugava vairs nevelk, secinājumus izdarat paši
Es teiktu, ka pēdējās 2x spēles tieši Cibuļskis, Freibis peld, no aizsargiem vispār tikai Rubīns, Zīle un Mamuts izskatās daudz maz labi...Komuls spēlē kā 7tais, tam nav ko daudz piesieties, bet cik neprecīzu piespēļu ir izdarījuši Ciba ar Freibi...neesmu pētījis +/-, bet pieļauju, ka Cibuļskim tur toč nav nekā laba

  +2 [+] [-]

, 2025-05-15 01:59, pirms 4 nedēļām
Bukarts ir ļooooti pārvērtēts...

  -3 [+] [-]

, 2025-05-15 07:54, pirms 4 nedēļām
Šo maču tiesāja paši tizlākie un nekompetentākie tiesneši pasaulē. Šie tizleņi ne tiesneši tikai mūsējiem svilpa noteikumu pārkāpumus, aizmugures, zonas un spēles pretinieku vārtsarga laukumā. Viņi Zviedriem neko tādu nesvilpa vispār. Viņi šādi tiesāja šo maču tikai tāpēc, ka Zviedrija šinī pasaules čempionātā hokejā ir laukuma saimnieki. Šie korumpētie tizleņi ne tiesneši deva priekšroku Zviedrijas valstsvienībai, jo viņi ir laukuma saimnieki šinī pasaules čempionātā hokejā. Viņi arī tikai Zviedrijai ieskaitīja vārtu guvumus. Mūsējiem viņi nekad vārtu guvumus neieskaitīja vispār. Viņi to visu darīja tikai tāpēc, ka Zviedrija ir laukuma saimnieki šinī pasaules čempionātā hokejā. Šos negodīgos tiesnešus vajag atlaist no darba un ietupināt aiz restēm cietumā vai arī likt viņiem maksāt soda naudu par šitik negodīgu tiesāšanu.

  +1 [+] [-]

, 2025-05-15 08:12, pirms 4 nedēļām
Objektīvs rezultāts jo šobrīd komandai ir tikai viens uzbrucēju trijnieks un Balceris!Daugaviņam jāpasaka Paldies par mūža ieguldījumu hokejā!Izskatās ka galvenais treneris var pēc čempionāta doties atpūtā...jo nespēj nokomplektēt vismaz 3 uzbrucēju trijniekus.
Šobrīd izskatās ka Ķēniņš..Indrašis....Vilmanis joprojām atbilst otrās maiņas līmenim!!!!Ceturto maiņu var izveidot no večiem,kuri turpina spēlēt ....bet uzaicinājumus uz izlasi nesaņem...Vecie aizsargu daiļslidotāji pat republikas čempī neder-bet turpina baletu izlasē.
TRENERIS CER UZ PALIKŠANU IZLASĒ-bet ignorēt sabiedrības viedokli nevarēs

     [+] [-]

, 2025-05-15 08:16, pirms 4 nedēļām
Ko tu stipram padarīsi, izņemot kā pakāsīsi.

  +1 [+] [-]

, 2025-05-15 09:17, pirms 4 nedēļām
Negribās jau neko tādu teikt, bet laiks ir pienācis jaunajiem, Daugava par soli atpaliek no spēles ritējuma... Pussezona bez spēļu prakses, droši vien, arī atstāj iespaidu, bet cerēt ka atbrauks Ābols un visu nokārtos - šaubos...

     [+] [-]

, 2025-05-15 09:24, pirms 4 nedēļām
Izdevības iemest bija, bet jātrāpa. Kādreiz Balderis atbildēja- ja ir brīvs metiens vienkārši jāmet iekšā. Tagad neviens tik liels meistars mums nav. Varbūt kāds no jaunajiem kļūs? Bet tādi kā Balders dzimst reizi 50, vai pat 100 gados.

     [+] [-]

, 2025-05-15 10:00, pirms 4 nedēļām
Ko jūs tam Daugavam leciet virsū, viņam jau tā 4 mači 5 dienās nav nekas labs Nebrīnieties, ja viņam benzīns iet uz biegām 4-tajā mačā...
Nav ko te dalīt pīrāgu, ja vēl ir jāspēlē 3 spēles, kas ir svarīgas un ņemamas. Manuprāt, varam uzvilkt i Somus i Slovākus. Somiem mazliet stiprāks tas sastāvs pēc pārbaudes mačiem, nu un...mums jau arī ir.
Slovākiem ir tur kaut kas no NHL, bet nekas tur tāds arī nav...ņemami!
Nu tad pēc tam paliek Austrija, uz pēdējo varam izkapāt!

Piekrītu tiem komentāriem, kuri raksta, ka pietrūkst mums tās uzbrucēju meistarības (Indraši, Ķēniņi, Bļugeri utt.), viens no šiem tiešām noderētu, bet kāda ir situācija, tāda tā ir. Nav ko te punķoties un jāņem savs!
PAR LIELU LATVIJU!

     [+] [-]

, 2025-05-15 10:01, pirms 4 nedēļām
Krīt acīs, ka ļoti jau nu brīvi pretinieki jūtas mūsu vārtu priekšā. Attiecas uz visām spēlēm. Mazā cerība, ka Vītoliņš ir līdz šim gudrākais treneris, kurš grib uzvarēt obligāti uzvaramās spēles, lsi tiktu 1/4 finālā un likt komandai augt turnīra gaitā, nevis piedzīvot skaisto zaudējumu mazohismu un beigās par 1/4 finālu zaudēt, piemēram, Austrijai. Tādēļ neko norakstīt vēl nevajadzētu steigties.

  +1 [+] [-]

, 2025-05-15 10:02, pirms 4 nedēļām
Prieks par grandiem Bukartu un CIbuļski...

  +1 [+] [-]

, 2025-05-15 10:46, pirms 4 nedēļām
Frants rakstīja: Kārtējā spēle,kad nevar saprast - ko izlasē dara Daugaviņš...
Reklāmas seja.

     [+] [-]

, 2025-05-15 11:00, pirms 4 nedēļām
Tāds neliels paradoks.Skatāma,skaista spēle,bet reti slikts rezultāts.Šeit tomēr visizteiktāk izpaudās starpība meistarībā,tieši noslēdzot momentus un savstarpējās divcīņās.Pārmest mūsējiem nav galīgi par ko,jo visi cīnījās līdz galam.Ejam tālāk.Jau pirms turnīra bija skaidrs,ka pirmajās četrās spēlēs divas uzvaras būtu reālais maksimums un tā par laimi arī ir.Tagad sāksies tas atbildīgais posms,kurā būs jāvāc punkti,ja ceram ieraudzīt mūsējos 1/4 finālā.Turam īkšķus!

     [+] [-]

, 2025-05-15 11:29, pirms 4 nedēļām
Eliņš turpina fetišot ar saviem Andešoniem, kamēr komentētāji normāli veči.

  +1 [+] [-]

, 2025-05-15 13:34, pirms 4 nedēļām
Nesapratu ideju par Dānijas līgas spēlētājiem, tur tās līmenis Alpu līgas līmenis, bet veterānu Cibuļski, zem vidējā esošo Brunci kam vilkt sastāvā? Daugava diemžēl švaks...vārtu rāmī nevar trāpīt, jaunāki mēs nepaliekam. B.Hartlija laikos mēs tā nezaudējām...bet neviens jau negrib sisties par katru centimetru. H.Vitoliņa sistēma ir nesaprotama...

     [+] [-]

, 2025-05-15 16:20, pirms 4 nedēļām
Laikam pirmoreiz uzminēju rezultātu. Kaut kā šķita tas debilais 0-6. Cerams, tālāk man tikai kļūdas. Lai puišiem veicās!

     [+] [-]

, 2025-05-15 19:00, pirms 4 nedēļām
Cibuļskis nožēlojams
Kāpēc Tumanovu nevarēja viņa vietā?