Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2976, Did:0, useCase: 3

LHF: Merzļikins un Balcers piekrituši spēlēt PČ, Girgensons šoreiz atteicis

Rolands Eliņš

LHF: Merzļikins un Balcers piekrituši spēlēt PČ, Girgensons šoreiz atteicis
Elvis Merzļikins. Foto: Reuters/Scanpix

Latvijas Hokeja federācijas ģenerālsekretārs Roberts Pļāvējs šovakar LTV7 tiešraidē intervijā pastāstīja par situāciju saistībā ar Latvijas NHL hokejistu plāniem pasaules čempionāta sakarā.

"Šobrīd ir tā, ka Elvis Merzļikins un Rūdolfs Balcers apstiprinājuši dalību pasaules čempionātā," par Latvijas spēlētājiem NHL izteicās LHF ģenerālsekretārs Roberts Pļāvējs. "NHL sezona gan vēl nav beigusies, un tāpēc jātur īkšķi, ka neviens negūs traumas."

Pļāvējs atzīmēja arī to, ka Teodors Bļugers varētu ierasties palīgā izlasei, ja viņa pārstāvētā "Penguins" ātri izstātos no Stenlija kausa. Savukārt Zemgus Girgensons ģimenes apstākļu dēļ izlasē šoreiz neplāno spēlēt, apstiprināja LHF ģenerālsekretārs.

Girgensons aizvadītajā vasarā palīdzēja Latvijas izlasi OS kvalifikācijas turnīrā, bet PČ nav spēlējis kopš 2017. gada. Viņš piedalījies četros pasaules čempionātos, kuros Latvijas izlases rindās guvis piecus vārtus. Savukārt Balcers piedalījies divos PČ, kuros pamanījies 15 spēlēs savākt 15 punktus.

Teorētiski gan vēl visas latviešu pārstāvētās komandas pretendē uz vietu Stenlija kausa izcīņā, taču Girgensona "Sabres" šīs izredzes ir vairs tikai minimālas, kamēr "Blue Jackets" un "Sharks" būtu nepieciešams atlikušajās 11 un 13 spēlēs atspēlēt attiecīgi 12 un 16 punktu deficītu, kas prasītu ļoti mazticamu apstākļu sakritību. Savukārt Bļugera "Penguins" bez "play-off" var palikt tikai teorētiski un atrodas drošās izslēgšanas spēļu pozīcijās.

NHL regulārā sezona noslēgsies 30. aprīlī. Pasaules čempionāts sāksies 13. maijā, bet Latvijas izlase oficiālo gatavošanos PČ sāks nākamnedēļ un ieplānojusi sešas pārbaudes spēles.

"Šīs pāris nedēļas, kurās izlases neoficiālie treniņi jau notiek, galvenokārt bija paredzētas tam, lai izlases kandidāti, kuriem sezona beigusies, nepaliktu bez treniņiem," sacīja Roberts Pļāvējs. "Šajos treniņos pievienojās arī spēlētāji no U18 izlases, tāpat pievienojās spēlētāji, kuri nākotnē varētu tikt uzskatīti kā izlases kandidāti, Bet oficiālie treniņi sāksies nākamnedēļ, kad galvenā trenera Harija Vītoliņa spēlētāju lokā jau būs tie, kuri kandidēs uz vietu sastāvā pasaules čempionātā."

Slēpts komentārs: roliksis40

  +9 [+] [-]

, 2022-04-06 22:26, pirms 3 gadiem
Viņam ir tikai 28 gadi, noteikti nē

  +8 [+] [-]

, 2022-04-06 22:26, pirms 3 gadiem
roliksis40 rakstīja: Domāju Zemgus savu pēdējo spēli izlasē jau ir nospēlējis
Jo? Zemgum ir 28. gadi

  -2 [+] [-]

, 2022-04-06 22:30, pirms 3 gadiem
roliksis40 rakstīja: Domāju Zemgus savu pēdējo spēli izlasē jau ir nospēlējis
kā Tu to domā? Vecums noteikti nav šķērslis.

  +3 [+] [-]

, 2022-04-06 22:31, pirms 3 gadiem
Bļin, kāpēc SC.com kaut reizi nevar nosaukt, tos kuri piedalās treniņos??? Citi mediji (Delfi, hokejazinas.com) vismaz daļu ir nosaukuši...

..."Šīs pāris nedēļas, kurās izlases neoficiālie treniņi jau notiek, galvenokārt bija paredzētas tam, lai izlases kandidāti, kuriem sezona beigusies, nepaliktu bez treniņiem," sacīja Roberts Pļāvējs. "Šajos treniņos pievienojās arī spēlētāji no U18 izlases, tāpat pievienojās spēlētāji, kuri nākotnē varētu tikt uzskatīti kā izlases kandidāti, ...
Nu, šis nav gluži precīzi - piemēram, kā Haris šodien stāstīja https://www.youtube.com/watch?v=DBI... , U18 jau nedēļu trenējoties atsevišķi un gatavojieties U18 PČ - treniņos esot U20 kadri, vairāki pieredzējušie izlases spēlētāji, vairāki no ZAmerikas (tai skaitā 5 no Aļaskas universitātes). Tāpat esot izsaukt vārtsargs no Liepājas.
Par izlases kadriem, kas jau ir šajā neoficiālajā nometnē - cik iepriekš citur bija minēts: Balinskis, Ri.Bukarts, Jaks, laikam arī Sotnieks, vēl tur bij pāris - uz sitienu nevaru atcerēties.
Slēpts komentārs: Helsinku Jokerit

     [+] [-]

, 2022-04-06 22:39, pirms 3 gadiem
Helsinku Jokerit rakstīja: Dvj sportacentr pazvanat Daugavai vai Dārziņam, domāju viens no viņiem būs tomēr izlasē. Lieku 70% uz Daugavu
tiešām pārdomās?

 +11 [+] [-]

, 2022-04-06 22:41, pirms 3 gadiem
roliksis40 rakstīja: Domāju Zemgus savu pēdējo spēli izlasē jau ir nospēlējis
Lohs? Viņam tikko meita piedzima, protams, ka nespēlēs šogad.

 +10 [+] [-]

, 2022-04-06 22:48, pirms 3 gadiem
san4ito rakstīja: Lohs? Viņam tikko meita piedzima, protams, ka nespēlēs šogad.
Meita piedzima 2020.gadā, bet viņš nespēlēs, jo būs otrs bērns drīzumā.

  +4 [+] [-]

, 2022-04-06 22:52, pirms 3 gadiem
Diskusiju virzītājs Edgars rakstīja: tiešām pārdomās?
Šitādi OS karjeras beidzēji ir vairāki bijuši, tiesa ne tajā gada atgriežas, bet tpt. Dārziņš varētu pārdomāt jo Dinamo vairs nav, domāju ka grib sevi pierādīt lai nav uz OHL jābrauc vai Franciju un Daugaviņš ari bez kluba paliek.

  +3 [+] [-]

, 2022-04-06 22:59, pirms 3 gadiem
Helsinku Jokerit rakstīja: Šitādi OS karjeras beidzēji ir vairāki bijuši, tiesa ne tajā gada atgriežas, bet tpt. Dārziņš varētu pārdomāt jo Dinamo vairs nav, domāju ka grib sevi pierādīt lai nav uz OHL jābrauc vai Franciju un Daugaviņš ari bez kluba paliek.
jā, visādi var gadīties. Bija jau arī rūgtums pēc OS turnīra.

  +2 [+] [-]

, 2022-04-06 23:41, pirms 3 gadiem
balodis90 rakstīja: Meita piedzima 2020.gadā, bet viņš nespēlēs, jo būs otrs bērns drīzumā.
Pagājušogad janvārī piedzima, kāds 20. gads.

  -3 [+] [-]

, 2022-04-06 23:49, pirms 3 gadiem
Pie šī ielikteņa, būs vēl ļoti daudz atteikumi. Zinot kāds patriots ir Kaspars, Zemgus, Mārtiņš un Lauris, nebrīnos, ka paspētu mainīt lēmumu, ja izdotos atrast ĪSTU galveno treneri, nevis koloradosu lentas ielikteni

  +3 [+] [-]

, 2022-04-06 23:54, pirms 3 gadiem
Ar asinīm rakstīts normatīvais akts rakstīja: Pie šī ielikteņa, būs vēl ļoti daudz atteikumi. Zinot kāds patriots ir Kaspars, Zemgus, Mārtiņš un Lauris, nebrīnos, ka paspētu mainīt lēmumu, ja izdotos atrast ĪSTU galveno treneri, nevis koloradosu lentas ielikteni
Lerijam nav varianti, domāju kož pirkstos un gaida zvanu, Daugaviņš varētu gadu nogaidīt

  +2 [+] [-]

, 2022-04-07 01:24, pirms 3 gadiem
roliksis40 rakstīja: Domāju Zemgus savu pēdējo spēli izlasē jau ir nospēlējis
lai domātu,jābūt ar ko( domāt)..

  +6 [+] [-]

, 2022-04-07 09:15, pirms 3 gadiem
Helsinku Jokerit rakstīja: Lerijam nav varianti, domāju kož pirkstos un gaida zvanu
Kāpēc, lai viņam nebūtu variantu?
Cita lieta, vai viņš pats vispār vairs grib braukt uz sezonu prom no ģimenes un mājām? Varbūt nemaz negrib.
Beigt aktīvā spēlētaja karjeru un darīt kaut ko citu - arī tas ir variants.
Ar hokeju dzīve nebeidzas.

  +5 [+] [-]

, 2022-04-07 09:27, pirms 3 gadiem
Helsinku Jokerit rakstīja: Dvj sportacentr pazvanat Daugavai vai Dārziņam, domāju viens no viņiem būs tomēr izlasē. Lieku 70% uz Daugavu
vai mums to vajag? Lai nāk jaunie līderi un sevi pierāda..

     [+] [-]

, 2022-04-07 10:10, pirms 3 gadiem
roliksis40 rakstīja: Domāju Zemgus savu pēdējo spēli izlasē jau ir nospēlējis
Nu domāšana nav tava stiprā puse!

  +1 [+] [-]

, 2022-04-07 11:21, pirms 3 gadiem
Ar asinīm rakstīts normatīvais akts rakstīja: Pie šī ielikteņa, būs vēl ļoti daudz atteikumi. Zinot kāds patriots ir Kaspars, Zemgus, Mārtiņš un Lauris, nebrīnos, ka paspētu mainīt lēmumu, ja izdotos atrast ĪSTU galveno treneri, nevis koloradosu lentas ielikteni
Zemgus jau Boba laikā atteica izlasei pāris reizes. Karsums PČ salīdzinoši maz spēlēja izlasē savas karjeras laikā. Lauris? Jājautā viņam pašam, taču pieļauju, ka drīz mēs varam no viņa sagaidīt paziņojumu par karjeras beigām vai pievienošanos kādam OHL klubam. Daugava? Nezinu, kas tur viņiem ar Hari bija noticis "(un vai vispār kaut kas bija noticis), taču Kaspars noteikti varētu vēl izlasei noderēt. Bet nu, pie katra trenera būs spēlētāji, kas nespēlēs.

  +3 [+] [-]

, 2022-04-07 11:23, pirms 3 gadiem
Prieks, ka būs Elvis un Rūdolfs. Par Tediju nav nekādu pārsteigumu: šis vīrs pierāda, ka ir valsts patriots ar darbiem, jo ir vienmēr gatavs braukt palīgā izlasei pat pēc garās NHL sezonas

     [+] [-]

, 2022-04-07 11:31, pirms 3 gadiem
No OS aizsargiem laikam neviens vēl nav atteicis:
Balinskis
Zīle
Freibergs
Cibuļskis
Jaks
Kulda
Mamčičs
Ozols
+ arī Sotnieks nometnē
Uzbrucējiem jāskatās ko liks Dārziņš,Daugaviņš,Meija vietā, iespējams Balcers,Bukarts Ro.,Marenis.
Vissticamāk sastāvs būs līdzīgs kā OS 2022.

     [+] [-]

, 2022-04-07 11:33, pirms 3 gadiem
Ar asinīm rakstīts normatīvais akts rakstīja: Pie šī ielikteņa, būs vēl ļoti daudz atteikumi.
Kas vainas Harijam? Es personīgi viņam neko nepārmetu. Nu, pielika viņš 9.maijā lentīti. Bet tolaik viņš bija Krievijas izlases treneris, un nedomāju, ka viņam bija varianti to nedarīt bez naudas zaudējumiem. Interesanti, vai Tu pats (vai vbt pati) to darītu Hara vietā?! Deroši vien jau, ka tāpat uzvilktu to lenti.

Man Haris patīk ar to, ka viņš meklē jaunos un ļauj viņiem spēlēt. Tas ir liels pluss, ņemot vērā to faktu, ka paaudžu maiņa izlasē ir aizkavējusies. Tas pats Krastenbergs jau tagad ir izlases viens no līderiem, bez pārspīlējuma. Tagad Harim būs jāmeklē vēl vismaz 4 spēlētāji, ar kuriem aizstāt Karsumu, Meiju, Daugaviņu un Dārziņu. Es domāju, ka redzēsim izlasē Mareni.

     [+] [-]

, 2022-04-07 11:40, pirms 3 gadiem
raivis77 rakstīja: No OS aizsargiem laikam neviens vēl nav atteicis:
Balinskis
Zīle
Freibergs
Cibuļskis
Jaks
Kulda
Mamčičs
Ozols
+ arī Sotnieks nometnē
Uzbrucējiem jāskatās ko liks Dārziņš,Daugaviņš,Meija vietā, iespējams Balcers,Bukarts Ro.,Marenis.
Vissticamāk sastāvs būs līdzīgs kā OS 2022.
No aizsargiem ir vēl daži Šveicē spēlējošie, kurus varētu ielikt spēlēt.

  +2 [+] [-]

, 2022-04-07 12:35, pirms 3 gadiem
Lex_X rakstīja: No aizsargiem ir vēl daži Šveicē spēlējošie, kurus varētu ielikt spēlēt.
reāli tikai Smons. Nauris Sējējs tur vien tik ir 3./4. pāra aizsargs SL klubā.
tad jau drīzāk kādu no NCAA aizsargiem, kuri ir šobrīd nometnē. Kaļķi, piemēram.

  +4 [+] [-]

, 2022-04-07 12:40, pirms 3 gadiem
Bija jau iepriekš raksts, ka Girgensons nebūs izlasē ģimenes pieauguma dēļ. Viss saprotams, džeks vēl pagūs pacelt Latviju.

     [+] [-]

, 2022-04-07 13:19, pirms 3 gadiem
Lex_X rakstīja: Kas vainas Harijam? Es personīgi viņam neko nepārmetu. Nu, pielika viņš 9.maijā lentīti. Bet tolaik viņš bija Krievijas izlases treneris, un nedomāju, ka viņam bija varianti to nedarīt bez naudas zaudējumiem. Interesanti, vai Tu pats (vai vbt pati) to darītu Hara vietā?! Deroši vien jau, ka tāpat uzvilktu to lenti.

Man Haris patīk ar to, ka viņš meklē jaunos un ļauj viņiem spēlēt. Tas ir liels pluss, ņemot vērā to faktu, ka paaudžu maiņa izlasē ir aizkavējusies. Tas pats Krastenbergs jau tagad ir izlases viens no līderiem, bez pārspīlējuma. Tagad Harim būs jāmeklē vēl vismaz 4 spēlētāji, ar kuriem aizstāt Karsumu, Meiju, Daugaviņu un Dārziņu. Es domāju, ka redzēsim izlasē Mareni.
Ar to arī viss izteikts - ja naudas dēļ ir gatavs darīt ko tādu, tad man tāds "treneris" izlasei nav vajadzīgs.
Un ir jau pierādījies, ka Latvijas izlasei labāk piestāv treneri ar ZA mentalitāti. Lielisks variants būtu, šobrīd brīvais, Tortorella.

     [+] [-]

, 2022-04-07 13:36, pirms 3 gadiem
Ar asinīm rakstīts normatīvais akts rakstīja: Ar to arī viss izteikts - ja naudas dēļ ir gatavs darīt ko tādu, tad man tāds "treneris" izlasei nav vajadzīgs.
Un ir jau pierādījies, ka Latvijas izlasei labāk piestāv treneri ar ZA mentalitāti. Lielisks variants būtu, šobrīd brīvais, Tortorella.
Jebkuā valstī ir sava kārtība: krievi 9.maijā uzliek lentītes un prasa no saviem padotiem darīt to pašu. Un ar ko konkrēti šī lentīte sliktu asociējas? Saprotu, tas burts, kuru tagad uzmanto karā Ukrainā: tur nav jautājumu, bet par Georga lentīti nu gan nezinu.

Par treneriem runājot, es domāju, ka katram ir sava vieta. Bobs ir labs, taču iekavējās paaudžu maiņa viņa laikā. Haris ir cita tipa treneris, kurš meklē jaunos, jo viņš pats ir vietējais

     [+] [-]

, 2022-04-07 13:40, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: reāli tikai Smons. Nauris Sējējs tur vien tik ir 3./4. pāra aizsargs SL klubā.
tad jau drīzāk kādu no NCAA aizsargiem, kuri ir šobrīd nometnē. Kaļķi, piemēram.
Tomēr viņš ir SL, kas labi kotējas Eiropā. Taču piekrītu, ka jāaicina no ZA jaunie arī!

     [+] [-]

, 2022-04-07 13:50, pirms 3 gadiem
Lex_X rakstīja: Tomēr viņš ir SL, kas labi kotējas Eiropā. Taču piekrītu, ka jāaicina no ZA jaunie arī!
cik labi kotējas? Apmēram, tikpat cik Čehijas 1. līga.

     [+] [-]

, 2022-04-07 13:54, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: cik labi kotējas? Apmēram, tikpat cik Čehijas 1. līga.
Nezinu, bet nedomāju, ka nav sliktāka par NCAA, kas arī ir universitāšu līga

  +1 [+] [-]

, 2022-04-07 13:55, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: reāli tikai Smons. Nauris Sējējs tur vien tik ir 3./4. pāra aizsargs SL klubā.
tad jau drīzāk kādu no NCAA aizsargiem, kuri ir šobrīd nometnē. Kaļķi, piemēram.
Sējējam jau Haris iedeva priekšroku attiecībā pret Smonu, kurš bija izlases 8 aizsargs OS kvalifikācijā..
Noteikti Čukste būs sastāvā!

  +2 [+] [-]

, 2022-04-07 15:04, pirms 3 gadiem
Bļāviens, ko te var cepties par to Hara toreiz piesprausto kolorādo lenti...? Krīt uz nerviem. Tak, darba devējs bija RU izlase. Viņu noteikumi. Droši vien, ja sprēgātu par to lenti, viņu no darba izmestu. Tik vienkārši. Filozofēt visiem patīk. Nav viņš ne nodevējs, ne okupantu pielūdzējs! 😡

     [+] [-]

, 2022-04-07 21:25, pirms 3 gadiem
raivis77 rakstīja: Sējējam jau Haris iedeva priekšroku attiecībā pret Smonu, kurš bija izlases 8 aizsargs OS kvalifikācijā..
Noteikti Čukste būs sastāvā!
Čukste jā, bet nu Sējējs tur vairāk pēc blatņika izskatījās...

     [+] [-]

, 2022-04-07 21:25, pirms 3 gadiem
Lex_X rakstīja: Nezinu, bet nedomāju, ka nav sliktāka par NCAA, kas arī ir universitāšu līga
pēc kā Tu to līgas "labumu" vērtē?