Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2943, Did:0, useCase: 3

ASV izlase piesaka PČ sastāvu ar 18 NHL spēlētājiem

Rolands Eliņš

ASV izlase piesaka PČ sastāvu ar 18 NHL spēlētājiem
Džeisons Robertsons. Foto: USA TODAY Sports/Scanpix

ASV hokeja izlase, kas būs viena no Latvijas pretiniecēm B apakšgrupā pasaules čempionātā hokejā, paziņojusi savu sastāvu šim turnīram. No 20 šosezon rezultatīvākajiem ASV hokejistiem tajā iekļauts tikai viens, Džeisons Robertsons.

ASV izlases pieteikumā ir 26 spēlētāji – trīs vārtsargi, deviņi aizsargi un 14 uzbrucēji. Lielākā daļa izlases hokejistu būs no Nacionālās hokeja līgas. Šo līgu pārstāvēs 18 hokejisti, ieskaitot visus trīs vārtsargus – 29 mačus "Stars" sastāvā šosezon aizvadījušo Džeiku Otingeru, 32 spēles "Kings" sastāvā nospēlējušo Kelvinu Pītersenu un šosezon mazāk spēlējušo Entoniju Stolarzu no "Ducks".

ASV šosezon ir seši spēlētāji, kuri NHL savākuši vismaz 50 punktus, taču izlasē nebūs neviena no viņiem. Rezultatīvākais spēlētājs ASV šoreiz būs "Stars" uzbrucējs Džeisons Robertsons, kurš 51 spēlē guva 45 punktus. Taču izlasē ir iekļauts arī Braiens Boils, NHL vairāk nekā 800 spēles aizvadījušais uzbrucējs, kurš šosezon ir brīvā aģenta statusā.

Kopumā no 20 šosezon labākajiem punktu guvējiem NHL, kas pārstāv ASV, Robertsons ir vienīgais, kas iekļauts izlases sastāvā. Sastāvā toties būs "Coyotes" spēlētājs Konors Gārlands (šosezon 49 spēlēs 39 punkti), un viņi abi ir vienīgie ASV izlases hokejisti starp 50 ASV labākajiem punktu guvējiem šosezon NHL.

ASV izlasē būs arī trīs AHL aizsargi, ieskaitot "Blue Jackets" fārmkluba "Monsters" aizsargu Adamu Kledeningu, bet NCAA pārstāvēs Metjū Benīrs, kurš šosezon jau spēlēja ASV U20 izlasē un tiek uzskatīts par vienu no gaidāmā NHL drafta favorītiem. Savukārt no Eiropas klubiem vieta izlasē atradusies Krisam Vaidmenam no "Torpedo" (59 spēlēs 41 punkts KHL), Džastinam Abdelkaderam no Šveices "Zug", kurā gan viņš šosezon aizvadīja tikai dažas spēles, un Džekam Drūrijam no Zviedrijas "Vaxjo Lakers" (41 spēlē 30 punkti).

ASV izlase PČ finālā nav spēlējusi 60 gadus, taču pirms trim gadiem ieguva bronzas medaļas. Šajā pasaules čempionātā ASV pirmo maču aizvadīs pret Somiju, kamēr pret Latviju spēle paredzēta 27. maijā.

ASV izlases pasaules čempionātā

VārtsargiKomanda
Džeiks OtindžersDallas Stars (NHL)
Kels PītersensLA Kings (NHL)
Entonijs StolarzsAnaheim Ducks (NHL)
AizsargiKomanda
Adams KlendeningsCleveland Monsters (AHL)
Mets HeliksonsBinghamton (AHL)
Zeks DžounssN.Y. Rangers (NHL)
Konors MakijsCalgary Flames (NHL)
Mets RojsLA Kings (NHL)
Raiens ŠīTexas Stars (AHL)
Mets TenisonsN.J. Devils (NHL)
Kriss VaidmensNizhny Novgorod (KHL)
Kristians VolaninsLA Kings (NHL)
UzbrucējiKomanda
Džastins AbdelkadersEV Zug (NL)
Metijs BenīrssUniv. of Michigan (Big 10)
Kolins BlekvelsN.Y. Rangers (NHL)
Braiens BoilsFlorida Panthers (NHL)
Saša HmelevskisSan Jose Sharks (NHL)
Raiens DonatoSan Jose Sharks (NHL)
Džeks DrūrijsVaxjo Lakers HC (SHL)
Konors GārlandsArizona Coyotes (NHL)
Kevins LabanksSan Jose Sharks (NHL)
Trevors MūrsL.A. Kings (NHL)
Džeisons RobertsonsDallas Stars (NHL)
Eriks RobinsonsColumbus Blue Jackets (NHL)
Kevins RūnijsN.Y. Rangers (NHL)
Teidžs TompsonsBuffalo Sabres (NHL)

Izmantotie resursi:
https://teamusa.usahockey.com/2021m...

1 2 36 komentāri

  +3 [+] [-]

, 2021-05-13 17:46, pirms 4 gadiem
Kopuma cempionats bez zvaigznem. Laikam nebus neviens no TOP50 vadosiem speletajiem.
Protams, labak neka OS18 kopuma, bet piemeram OS18 bija vismaz kadas hokeja zvaigznes.

  +4 [+] [-]

, 2021-05-13 17:47, pirms 4 gadiem
Aizsardzība vāja, bet nu protams nosacīti

Ar tādiem jācīnās par uzvaru būtu

  +5 [+] [-]

, 2021-05-13 18:01, pirms 4 gadiem
Par uzvaru jācīnās, bet praktiski visi viņu spēlētāji ir meistarīgāki par mūsējiem un spēlē nhl.

Redzēsim ko čehi, zviedri un somi dabūs no nhl

     [+] [-]

, 2021-05-13 18:04, pirms 4 gadiem
ā par šiem tak vispār aizmirsu , bet nu viņiem sastāvā apmēram tas pats kanādiešiem : vārtos - sieti, aizsardzībā - konusi un uzbrukumā - koka rokas!

  +4 [+] [-]

, 2021-05-13 18:06, pirms 4 gadiem
Sobrid Kazahstana-Baltkrievija Marupe https://www.youtube.com/watch?v=udE...

  +1 [+] [-]

, 2021-05-13 18:21, pirms 4 gadiem
nevienmer stari palidz savam izlasem, var atcereties to pasu Krieviju kad savaca labakos un palika bez medalam... nesen Somi speleja ar speletajiem no sava cempionata un izcinija zeltu...

  +6 [+] [-]

, 2021-05-13 18:36, pirms 4 gadiem
Vakar komentāros tika izteikta doma, ka ASV var nokomplektēt 15 PČ līmeņa izlases.

Nu, redzot šo sastāvu, var droši teikt, ka šīs numurs būtu jau otrajā desmitā.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-13 18:40, pirms 4 gadiem
Būs labi, nekādu kreņķu. Mūsu klienti jebkurā gadījumā!

  +2 [+] [-]

, 2021-05-13 18:47, pirms 4 gadiem
No NHL špìleriem tikai rùkijam Džeisonam Robertsonam no Dallas Stars bij iespaidīga sezona !

  +2 [+] [-]

, 2021-05-13 18:49, pirms 4 gadiem
lasu, ka kazahi palikuši bez Kāšona vārtos, būs ar vietējiem sietiem jāspēlē, nez vai vairs paspēs nonaturalizēt kādu

  +1 [+] [-]

, 2021-05-13 18:53, pirms 4 gadiem
Ar šādu sastāvu būs stipri jāpacīnās par tikšanu play-off.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-13 18:56, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: lasu, ka kazahi palikuši bez Kāšona vārtos, būs ar vietējiem sietiem jāspēlē, nez vai vairs paspēs nonaturalizēt kādu
Ja vajadzès, kazahi nonaturalizès vèl 10 tàdus Kàšonus

     [+] [-]

, 2021-05-13 19:03, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: lasu, ka kazahi palikuši bez Kāšona vārtos, būs ar vietējiem sietiem jāspēlē, nez vai vairs paspēs nonaturalizēt kādu
Nu, uz šo PČ nepaspēs

Tagad fonā ieslēdzu BLR-KAZ spēli Mārupē. BLR komentētāji domāja, ka tā ir otra arēna, kurā aizvadīs PČ spēles. It kā saprata, ka laikam tomēr nav

  +4 [+] [-]

, 2021-05-13 19:23, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: lasu, ka kazahi palikuši bez Kāšona vārtos, būs ar vietējiem sietiem jāspēlē, nez vai vairs paspēs nonaturalizēt kādu
Nav jau tā, ka kazahiem nebūtu vārtsargu (nav jāaizmirst par VHL un vietējā čempionāta kadriem), līdz NHL pat daži ir tikuši, tik tagad tā problēma, ka pēdējos gados viss ir likts uz vienu Kāšonu (lielajos turnīros tikai 2 mačos vārtos bijuši citi) un tāpēc šādās situācijās sanāk pa-kāšons.

     [+] [-]

, 2021-05-13 19:36, pirms 4 gadiem
Andersons ir Andešons, bet Karlsons lasās kā Kalson, vainīgs L burts

     [+] [-]

, 2021-05-13 20:05, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: lasu, ka kazahi palikuši bez Kāšona vārtos, būs ar vietējiem sietiem jāspēlē, nez vai vairs paspēs nonaturalizēt kādu
kas ta Kāšonam atgadījās? Apnika kazahoties?

  +2 [+] [-]

, 2021-05-13 20:44, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: kas ta Kāšonam atgadījās? Apnika kazahoties?
oficāli ģimene. neoficāli Barys neiedeva līgumu uz nākošo sezonu!
naudas nav un kazahs vairs nav! ticis brīvā Eiropā no čurbānijas atcerējās par zviedru pasi un aizlaidās

     [+] [-]

, 2021-05-13 20:46, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nav jau tā, ka kazahiem nebūtu vārtsargu (nav jāaizmirst par VHL un vietējā čempionāta kadriem), līdz NHL pat daži ir tikuši, tik tagad tā problēma, ka pēdējos gados viss ir likts uz vienu Kāšonu (lielajos turnīros tikai 2 mačos vārtos bijuši citi) un tāpēc šādās situācijās sanāk pa-kāšons.
tikušie līdz NHL paņem krievu pases Nabokovs, Hudobins. nez kāds vācietis tika līdz NHL? vācu izlasē es tur atceros bija kaut kāds, uzvārds izskrēja no paura. varbūt pat divi vācieši bija no Ustjkamenogorskas?
skola viņiem laba un ražo, tik ka daudzi krieviņi junioros pārceļas uz matušku.
bet no otras puses kazahi krieviem nederīgos arī naturalizē nepārtraukti.

     [+] [-]

, 2021-05-13 21:17, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: tikušie līdz NHL paņem krievu pases Nabokovs, Hudobins. nez kāds vācietis tika līdz NHL? vācu izlasē es tur atceros bija kaut kāds, uzvārds izskrēja no paura. varbūt pat divi vācieši bija no Ustjkamenogorskas?
skola viņiem laba un ražo, tik ka daudzi krieviņi junioros pārceļas uz matušku.
bet no otras puses kazahi krieviem nederīgos arī naturalizē nepārtraukti.
Nu, Nabokovs un Hudobins arī ir krievi (NHL šamos pie kazahiem nemaz neskaita), ja tā po-česnoku un viņus es tā nemaz neskaitu.

Vācietis bija Patzolds. Diezgan liela katastrofa SJS vārtos bija.

Taču Kazahstānas kadri ir Koļesņiks un Jeremejevs. Arī neko baigi nespīdēja NHL, taču RSL/KHL bija tīri labi, sevišķi jau Jeremejevs vēl Maskavas Dinamo laikos (kopā ar Jeromenko 2000šo vidū bija TOP duets).

  +1 [+] [-]

, 2021-05-13 21:25, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: tikušie līdz NHL paņem krievu pases Nabokovs, Hudobins. nez kāds vācietis tika līdz NHL? vācu izlasē es tur atceros bija kaut kāds, uzvārds izskrēja no paura. varbūt pat divi vācieši bija no Ustjkamenogorskas?
skola viņiem laba un ražo, tik ka daudzi krieviņi junioros pārceļas uz matušku.
bet no otras puses kazahi krieviem nederīgos arī naturalizē nepārtraukti.
Otrais Kazahstānas vācietis bija Kočņevs, bet NHL un ZAmerikā šams nespēlēja, tikai KHL.

     [+] [-]

, 2021-05-13 21:29, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nu, Nabokovs un Hudobins arī ir krievi (NHL šamos pie kazahiem nemaz neskaita), ja tā po-česnoku un viņus es tā nemaz neskaitu.

Vācietis bija Patzolds. Diezgan liela katastrofa SJS vārtos bija.

Taču Kazahstānas kadri ir Koļesņiks un Jeremejevs. Arī neko baigi nespīdēja NHL, taču RSL/KHL bija tīri labi, sevišķi jau Jeremejevs vēl Maskavas Dinamo laikos (kopā ar Jeromenko 2000šo vidū bija TOP duets).
nu, a ar ko Nabokovs ir mazāk "kazahs" nekā Koļesņiks vai Jeremejevs? Uzspēlēja kazahu izlasē, tad tika NHL un, kā vienā kaimiņmēlē saka. "huj zabil" uz kazahu izlasi... A citādi, viņam nav mazāk "kazahu" asiņu kā abiem pārējiem...

  +1 [+] [-]

, 2021-05-13 22:02, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: nu, a ar ko Nabokovs ir mazāk "kazahs" nekā Koļesņiks vai Jeremejevs? Uzspēlēja kazahu izlasē, tad tika NHL un, kā vienā kaimiņmēlē saka. "huj zabil" uz kazahu izlasi... A citādi, viņam nav mazāk "kazahu" asiņu kā abiem pārējiem...
Te vienā komentā teici, ka PČ nav jāiespēlē neviens, bet jāspēlē stiprākajiem. Pasaki to amerikāņiem! Pašam neliekas, ka esi gudrākais uz pasaules? Šis PČ faktiski daudzām izlasēm būs izmēģinājumu lauciņš. Jātestē gan neierastie burbuļa apstākļi, gan jācīnās ne jau ar tiem stiprākajiem savējiem un pretinieku spēlētājiem. Latvija tikai iet uz visu banku, kā nekā spēlēs savās mājās, un Hārtlijam svarīgāks ir tieši šis PČ, un nevis, kas spēlēs pēc gada, kad liela daļa no šī sastāva drīzāk pateiks, atā izlasei!

     [+] [-]

, 2021-05-13 22:06, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: nu, a ar ko Nabokovs ir mazāk "kazahs" nekā Koļesņiks vai Jeremejevs? Uzspēlēja kazahu izlasē, tad tika NHL un, kā vienā kaimiņmēlē saka. "huj zabil" uz kazahu izlasi... A citādi, viņam nav mazāk "kazahu" asiņu kā abiem pārējiem...
Ar to, ka viņš starptautiski pārstāv Krieviju (un spēlēšanu Kazahstānas izlasē ir saucis par pārpratumu).

Hudobins vispār uz Krieviju pārcēlās (tika pārcelts, jo ģimene pārvācās) vēl pirms nopietnā hokeja spēlēšanas.

Bet Jeremejevs ar Koļesņiku izvēlējās (lai gan šaubos, ka viņiem vispār bija reāla izvēle, t.i., citi varianti) pārstāvēt Kazahstānu un tāpēc viņi sportā ir kazahi.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-13 22:36, pirms 4 gadiem
sjamba rakstīja: Te vienā komentā teici, ka PČ nav jāiespēlē neviens, bet jāspēlē stiprākajiem. Pasaki to amerikāņiem! Pašam neliekas, ka esi gudrākais uz pasaules? Šis PČ faktiski daudzām izlasēm būs izmēģinājumu lauciņš. Jātestē gan neierastie burbuļa apstākļi, gan jācīnās ne jau ar tiem stiprākajiem savējiem un pretinieku spēlētājiem. Latvija tikai iet uz visu banku, kā nekā spēlēs savās mājās, un Hārtlijam svarīgāks ir tieši šis PČ, un nevis, kas spēlēs pēc gada, kad liela daļa no šī sastāva drīzāk pateiks, atā izlasei!
Nu un ko Tu gribi pateikt, ka esi gudrākais uz Pasaules? Nē, Tu tāds neesi. Iedzer tēju, nomierinies. Iedzer tēju, gan jau sieva Tev iedos citu dienu.

Amerikā ir citas prioritātes - viņiem ir NHL. Mums tāda nav, mums jādzīvo ar to, kas ir.
Un vēl - PČ Rīgā, kas zin, kad būs nākamais un vai vispār vēl kādreiz Latvijā tāds būs. Tāpēc ir jāmēģina "izšaut" tieši tagad, nevis kaut kas jātestē... Iesaku Tev mazāk uztruakties par citiem.

     [+] [-]

, 2021-05-13 22:39, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ar to, ka viņš starptautiski pārstāv Krieviju (un spēlēšanu Kazahstānas izlasē ir saucis par pārpratumu).

Hudobins vispār uz Krieviju pārcēlās (tika pārcelts, jo ģimene pārvācās) vēl pirms nopietnā hokeja spēlēšanas.

Bet Jeremejevs ar Koļesņiku izvēlējās (lai gan šaubos, ka viņiem vispār bija reāla izvēle, t.i., citi varianti) pārstāvēt Kazahstānu un tāpēc viņi sportā ir kazahi.
ā, nu skaidrs, tad jau Kāšons ar Dīcu ar tik pat īsteni kazahi kā Jeremejevs ar Koļesņiku! Spēlē takš kazahu izlasē!

p.s. un kurā gadā pēc Tavas teorijas tad Nabokovs pārstāja būt kazahs? 20 gados viņš vēl tāds bija

  -1 [+] [-]

, 2021-05-13 22:48, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: Nu un ko Tu gribi pateikt, ka esi gudrākais uz Pasaules? Nē, Tu tāds neesi. Iedzer tēju, nomierinies. Iedzer tēju, gan jau sieva Tev iedos citu dienu.

Amerikā ir citas prioritātes - viņiem ir NHL. Mums tāda nav, mums jādzīvo ar to, kas ir.
Un vēl - PČ Rīgā, kas zin, kad būs nākamais un vai vispār vēl kādreiz Latvijā tāds būs. Tāpēc ir jāmēģina "izšaut" tieši tagad, nevis kaut kas jātestē... Iesaku Tev mazāk uztruakties par citiem.
Mēs tak katru gadu cenšamies "izšaut" - un kā ir 10. vieta, tā ir Šis gads bija pats pateicīgākais, lai pārbaudītu, ko spēj nākamā paaudze, jo no A grupas ārā šogad nevar izlidot..
Nē, nu var jau būt, ka aiz cieņas ļaujam visiem "D" noslēgt izlases karjeru mājās, bet tad nevajag pļāpāt par "izšaušanu"

  -1 [+] [-]

, 2021-05-13 23:00, pirms 4 gadiem
Bzh rakstīja: Mēs tak katru gadu cenšamies "izšaut" - un kā ir 10. vieta, tā ir Šis gads bija pats pateicīgākais, lai pārbaudītu, ko spēj nākamā paaudze, jo no A grupas ārā šogad nevar izlidot..
Nē, nu var jau būt, ka aiz cieņas ļaujam visiem "D" noslēgt izlases karjeru mājās, bet tad nevajag pļāpāt par "izšaušanu"
beidz zosi dzīt! 2018. gadā bijām pat 1/4finālā. Tas tā, ja gribam būt precīzi. Teorētiski šogad laba iespēja to atkārtot.
Nu pārbaidītu jauno paaudzi, ieņemtu kaut kādu padsmito vietu un ko ar to tālāk pasākt? Rudenī OS kvalifikācija, jāvāc tāpat labākie (nevis tagad testētie), tad februārī OS (ja būsim tur tikuši) - atkal labākei jāvāc. A pēc gada jau vairs nebūs aktuāli, kā kāds ir nospēlējis gadu atpakaļ...

ka aiz cieņas ļaujam visiem "D" noslēgt izlases karjeru mājās, bet tad nevajag pļāpāt par "izšaušanu" - davai pamato savu apgalvojumu! Ir kāds, kuram bija jābūt izlasē, bet nav šoreiz paņemts??? Ir kāds kurš nepelnīti paņemts? Gribi teikt, ka varēja savākt spēcīgāku sastāvu?

  +1 [+] [-]

, 2021-05-13 23:07, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: ā, nu skaidrs, tad jau Kāšons ar Dīcu ar tik pat īsteni kazahi kā Jeremejevs ar Koļesņiku! Spēlē takš kazahu izlasē!

p.s. un kurā gadā pēc Tavas teorijas tad Nabokovs pārstāja būt kazahs? 20 gados viņš vēl tāds bija
No sportiskā aspekta - jā. Tas kur viņi dzīvo un pavada brīvo laiku, mani, teikšu atklāti, neinteresē.

Kad viņš vairs nav kazahs? Mārrutks viņu zina kad, jo Kazahstānas izlasē viņš, kā tiek runāts, spēlēja vēl ar PSRS pasi (90to pirmajā pusē arī pie mums ne visiem izlases hokejistiem bija Latvijas/pilsoņu pases), Krievijas pasi dabūja ap 1995., pēc tam arī tika iesaukts Krievijas armijā (reāli gan turpināja spēlēt Maskavas Dinamo). Pieliekot klāt tos izteikumus par spēlēšanu Kazahstānas izlasē, kas nosaukta par nezināšanas dēļ radušos pārpratumu, man nav baigās vēlmes/pamata saukt viņu par Kazahstānas hokejistu, turklāt, arī viņam tā visa epopeja beidzās U20 vecumā.

Bet tev, protams, ir visas tiesības domāt citādāk un nevajag mani mēģināt pārliecināt par pretējo.

     [+] [-]

, 2021-05-13 23:11, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: No sportiskā aspekta - jā. Tas kur viņi dzīvo un pavada brīvo laiku, mani, teikšu atklāti, neinteresē.

Kad viņš vairs nav kazahs? Mārrutks viņu zina kad, jo Kazahstānas izlasē viņš, kā tiek runāts, spēlēja vēl ar PSRS pasi (90to pirmajā pusē arī pie mums ne visiem izlases hokejistiem bija Latvijas/pilsoņu pases), Krievijas pasi dabūja ap 1995., pēc tam arī tika iesaukts Krievijas armijā (reāli gan turpināja spēlēt Maskavas Dinamo). Pieliekot klāt tos izteikumus par spēlēšanu Kazahstānas izlasē, kas nosaukta par nezināšanas dēļ radušos pārpratumu, man nav baigās vēlmes/pamata saukt viņu par Kazahstānas hokejistu, turklāt, arī viņam tā visa epopeja beidzās U20 vecumā.

Bet tev, protams, ir visas tiesības domāt citādāk un nevajag mani mēģināt pārliecināt par pretējo.
jā, lielā mēra Tev taisnība. Bet nu labi, štrunts ar to Nabokovu.
Vairāk besī tie naturalizēto bari, it sevišķi, belaru un kazahu izlasēs (citās tādu tagad ir mazāk)

  +1 [+] [-]

, 2021-05-13 23:28, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: jā, lielā mēra Tev taisnība. Bet nu labi, štrunts ar to Nabokovu.
Vairāk besī tie naturalizēto bari, it sevišķi, belaru un kazahu izlasēs (citās tādu tagad ir mazāk)
Manuprāt, tā problēma ir sistēmiska. Kā no 90tajiem gadiem sākās tā lielā tautu staigāšana starp RUS-BLR-UKR-KAZ hokeja saimniecībām (turklāt, visos iespējamajos virzienos), tā tā īsti nav beigusies vēl aizvien.

Paralēli tam ir parādījušās KHL lielkomandas ar naudu un iespēju paņemt faktiski jebkuru kanādieti, vietvarai arī patīk savas ambīcijas realizēt tieši hokejā, tāpēc šī nekritiskā naturalizācijas pieeja ir pāraugusi kaut kādās tādās neveselīgās formās.

Bet, no otras puses, hokejs ir hokejs. Nesen jau rakstīju par citām izlasēm, tāda prakse ir bijusi sen, sevišķi komandām, kas balansē uz elites grupas robežas.

Turklāt, es teikšu tā, tas drīzāk ir loģiski, jo arī citos sportos, kur ir izteikta lielvaru dominance (un ir arī daudz talanta, kas netiek līdz savas valsts izlasēm), bet "otrajam ešelonam" un zemākiem līmeņiem, vienkārši nav resursu īstermiņa uzrāvienam, šāda naturalizācija zeļ un plaukst.
Piemēram, regbijā, kur kādā Rumānijas izlasē mierīgi var būt kāds samoānis.

  -3 [+] [-]

, 2021-05-13 23:40, pirms 4 gadiem
Atradušies te ģeogrāfi un ģeopolitiķi hrenovi Ustj- Kamenogorska ir Krievu pilsēta pēc fakta un būtības, kura Kazahstānas PSR nokļuva pavisam nejauši, ja tā var teikt Kazahi nepelnīti piesavinājuši sev visus Ustj-Kamenogorskas Hokeja sasniegumus! Tie ir Krievu un tikai Krievu sasniegumi un tas, ka pilsēta formāli atrodas čurbānu pārvaldītajā teritorijā, nenozīmē to, ka Kazahstānas Hokejs ir čurbānu nopelnu radīts!

  +1 [+] [-]

, 2021-05-13 23:52, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Atradušies te ģeogrāfi un ģeopolitiķi hrenovi Ustj- Kamenogorska ir Krievu pilsēta pēc fakta un būtības, kura Kazahstānas PSR nokļuva pavisam nejauši, ja tā var teikt Kazahi nepelnīti piesavinājuši sev visus Ustj-Kamenogorskas Hokeja sasniegumus! Tie ir Krievu un tikai Krievu sasniegumi un tas, ka pilsēta formāli atrodas čurbānu pārvaldītajā teritorijā, nenozīmē to, ka Kazahstānas Hokejs ir čurbānu nopelnu radīts!
Neviens jau nesaka, ka kazahi ir kaut ko radījuši.
Un, kamēr Latvijā fanos par Siguldas reni un visiem tur šļūkājošajiem sportiem, tikmēr neredzu iemeslu kazahiem kaunēties par sava hokeja parādīšanos.

     [+] [-]

, 2021-05-14 00:12, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Atradušies te ģeogrāfi un ģeopolitiķi hrenovi Ustj- Kamenogorska ir Krievu pilsēta pēc fakta un būtības, kura Kazahstānas PSR nokļuva pavisam nejauši, ja tā var teikt Kazahi nepelnīti piesavinājuši sev visus Ustj-Kamenogorskas Hokeja sasniegumus! Tie ir Krievu un tikai Krievu sasniegumi un tas, ka pilsēta formāli atrodas čurbānu pārvaldītajā teritorijā, nenozīmē to, ka Kazahstānas Hokejs ir čurbānu nopelnu radīts!
īsts kazahs nekad nav bijis un nebūs teicams hokejists savas ķermeņa uzbūves dēļ. . Tāpat kā mongolis

  +1 [+] [-]

, 2021-05-14 07:26, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Atradušies te ģeogrāfi un ģeopolitiķi hrenovi Ustj- Kamenogorska ir Krievu pilsēta pēc fakta un būtības, kura Kazahstānas PSR nokļuva pavisam nejauši, ja tā var teikt Kazahi nepelnīti piesavinājuši sev visus Ustj-Kamenogorskas Hokeja sasniegumus! Tie ir Krievu un tikai Krievu sasniegumi un tas, ka pilsēta formāli atrodas čurbānu pārvaldītajā teritorijā, nenozīmē to, ka Kazahstānas Hokejs ir čurbānu nopelnu radīts!
Krievu pilsēta tā ir pēc putina teorijas kops to ieņēma somugru/mongoļi.

     [+] [-]

, 2021-05-14 07:45, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: Nu un ko Tu gribi pateikt, ka esi gudrākais uz Pasaules? Nē, Tu tāds neesi. Iedzer tēju, nomierinies. Iedzer tēju, gan jau sieva Tev iedos citu dienu.

Amerikā ir citas prioritātes - viņiem ir NHL. Mums tāda nav, mums jādzīvo ar to, kas ir.
Un vēl - PČ Rīgā, kas zin, kad būs nākamais un vai vispār vēl kādreiz Latvijā tāds būs. Tāpēc ir jāmēģina "izšaut" tieši tagad, nevis kaut kas jātestē... Iesaku Tev mazāk uztruakties par citiem.
Labi, ka Tu zini pat kādas ir Amerikā prioritātes! Es izteicu savu viedokli, ko nedaru 10 x dienā, atbildot uz katru, jo nepretendēju uz vispareizāko viedokli, atšķirībā no Tevis! Par došanu vai nedošanu - tas jau ir personīgi, laikam Tu savādāk neproti...
1 2 36 komentāri