Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2897, Did:0, useCase: 3
Autors: Konstantīns Fjodorovs

Hokeja izlases mērķis Slovākijā – gūt vārtus un izcīnīt pirmo uzvaru aprīlī

Turpinot gatavoties maijā gaidāmajām pasaules čempionātam, šovakar plkst. 18:00 Slovākijas pilsētā Mihalovcē Latvijas vīriešu hokeja izlase aizvadīs piekto pārbaudes spēli, kurā tiksies ar mājinieci Slovākiju. Mača tiešraidi piedāvās LTV7.

Straujiem soļiem tuvojas pasaules čempionāts, kas šogad norisināsies Dānijas pilsētās Kopenhāgenā un Herningā. Gatavošanos turnīram Latvijas izlase uzsāka 17. martā, kad treniņnometnē piedalījās vairāki jaunie hokejisti, ka arī daži spēlētāji no „Optibet” hokeja līgas (OHL) komandām. Kopš tā laika Latvijas izlase aizvadījusi četras pārbaudes spēles, kuros piedzīvoja četrus zaudējumus, un ja abās neveiksmēs pret Norvēģiju komandai izdevās gūt divus vārtus katrā mačā – 2:3 un 2:6, tad divas spēles pret Somiju tika pabeigtas ar nulli gūto vārtu ailē – 0:3 un 0:5.

Izlases galvenais treneris Bobs Hārtlijs atzina, ko viņa vadītajai komandai pietrūka ātruma, jo somi gandrīz vienmēr bija vienu soli priekšā. Pēc spēlēm pret Somiju no izlases tika atskaitīti uzbrucēji Eduards Tralmaks, Deniss Smirnovs un Artūrs Ozoliņš. Pēc tām izlases treniņiem pievienojās aizsargi Kristaps Sotnieks un Oskars Cibuļskis, ka arī uzbrucējs Andris Džeriņš, tomēr divos tuvākajos mačos viņi nepiedalīsies. Uz Slovākiju Hārtlijs paņēmis 25 spēlētājus, viņu starpā arī vārtsargs Kristers Gudļevskis un aizsargs Kristofers Bindulis. Savukārt Latvijā paliks Egils Kalns, Andris Džeriņš, Oskars Cibuļskis, Kristaps Sotnieks, Roberts Kaļķis, Renārs Kārkls, Ralfs Freibergs un Ernests Tomass, kuri turpinās ledus treniņus.

Latvijas izlases sastāvs spēlēm pret Slovākiju (20. un 21.aprīlis)

Vārtsargi: Māris Jučers (Lyon, Francija), Uldis Čalpa (Kurbads) un Kristers Gudļevskis (Bridgeport Sound Tigers, AHL).
Aizsargi: Guntis Galviņš, Kristaps Zīle, Uvis Balinskis (visi Rīgas Dinamo), Edgars Siksna (Saryarka Karaganda, VHL), Kristofers Bindulis (Hershey Bears, AHL), Artūrs Salija (Nove Zamky, Slovākija), Ēriks Ševčenko (Tsen Tou Jilin, VHL) un Kristiāns Rubīns (Medicine Hat Tigers, WHL).
Uzbrucēji: Roberts Bukarts (HC Zlin, Čehija), Ņikita Jevpalovs, Miķelis Rēdlihs, Miks Indrašis (visi Rīgas “Dinamo”), Mārtiņš Karsums (Maskavas Dynamo, KHL), Rodrigo Ābols (HC Orebro, Zviedrija), Mārtiņš Cipulis (Kurbads), Vitālijs Pavlovs, Gints Meija, Gunārs Skvorcovs, Oskars Batņa, Frenks Razgals, Māris Bičevskis (visi Rīgas “Dinamo”), Renārs Krastenbergs (Oshawa Generals, OHL).

Hārtlijs atzinīgi vērtēja to, ka izlases rindas pakāpeniski tiek papildinātas ar pieredzējušajiem spēlētājiem: „Vairākās spēlēs esam bijuši bez vadošajiem uzbrucējiem, bet tagad ar Bukartu, Indraši, Karsumu un vēl citiem hokejistiem sastāvā mēs uzbrukumā iegūsim lielāku jaudu”. Tāpat treneris atzīmēja abus ziemeļamerikāņus, kuri neskatoties uz nogurumu un vairāku laika joslu šķērsošanu ir gatavi palīdzēt Latvijas izlasei: „Gribu uzslavēt Gudļevski - Kristers varēja pateikt, ka atgriezīsies Rīgā un ne uz kādu Slovākiju nebrauks. Vairāki spēlētāji tā arī darītu, bet Gudļevskis ir cīnītājs. Tas pats ir ar Binduli, arī viņš, neskatoties uz daudzo laika zonu šķērsošanu, ir gatavs mums palīdzēt jau pret Slovākiju. Viņi abi, visticamāk, pirmajā spēlē nespēlēs, bet otrajā, ja paši jutīsies labi, to darīs", - teica Hārtlijs sarunā ar LETA.

Arī Slovākijai tā būs ceturtā pārbaudes spēle – aprīļa sākumā Latvijas pretiniece divas reizes piekāpās Zviedrijai – 3:6 un 1:7, savukārt vēlāk divas reizes pārspēja Vāciju – 2:1 pēcspēles metienu sērijā un 4:1. Komandas galvenais treneris Kreigs Remzijs šiem mačiem pieteicis 25 hokejistus, no kuriem 10 pārstāv vietējo čempionātu. Jau ierasti šajā komandas modelī, vienīgais KHL pārstāvis ir Jekaterinburgas „Avtomobilist” aizsargs Mihals Čaikovskis, šoreiz ir arī viens spēlētājs no NHL – Edmontonas „Oilers” aizsargs Andrejs Sekera. Sportacentrs.Com jau informēja, ka mačos pret Latviju Mihels Miklīks un Ladislavs Naģs var sasniegt 100 aizvadīto spēļu atzīmi.

Slovākijas izlases sastāvs spēlēm pret Latviju (20. un 21.aprīlis)

Vārtsargi: Deniss Godla (Kaipa, Somija), Dāvids Hrenāks (St. Cloud State, NCAA), Patriks Ribārs (Mountfield, Čehija).
Aizsargi: Adams Jānošīks (Bili Tygri, Čehija) Mihals Čaikovskis (Avtomobilist, KHL), Mareks Djaloga (Sparta, Čehija), Martins Fehērvārs (Oskarshamn, Zviedrija), Dominiks Graņāks (Mountfield, Čehija), Mārio Grmans, Jurajs Valahs (abi – Pirati, Čehija), Peters Trška (Vitkovice, Čehija), Andrejs Sekera (Oilers, NHL).
Uzbrucēji: Martins Bakošs (Bili Tygri, Čehija), Lukāšs Cingels (Mountfield, Čehija), Dāvids Bondra, Dāvids Bucs, Patriks Svitana (visi – Poprad), Mihals Krištofs, Matejs Paulovičs (abi – Nitra), Matūšs Sukels (MHL 32), Andrejs Kudrna (Sparta, Čehija), Mareks Hovorka, Mihels Miklīks, Ladislavs Naģs (visi – Košice), Eduards Šimuns (Nove Zamky).

Pēc diviem mačiem pret Slovākiju Latvijas izlase atgriezīsies mājās, kur turpinās treniņus, bet 26. un 27. aprīlī aizvadīs divas spēles pret Šveici. Pēdējais pārbaudes mačs notiks 1. maijā, tajā Latvija Rīgā spēkosies ar Kanādu un uzreiz dosies uz Dāniju, jo pirmā spēle pasaules čempionātā mūsu hokejistiem paredzēta jau 5. maijā plkst. 13:15 pret Norvēģiju.

Latvijas izlases pārbaudes spēles pirms pasaules čempionāta

SpēleDatumsVietaRez.
Norvēģija - Latvija6. aprīlisHoldena3:2
Norvēģija - Latvija7. aprīlisHoldena6:2
Latvija - Somija11. aprīlisRīga0:3
Latvija - Somija12. aprīlisRīga0:5
Slovākija - Latvija20. aprīlisMihalovce
Slovākija - Latvija21. aprīlisPoprada
Latvija - Šveice26. aprīlisRīga
Latvija - Šveice27. aprīlisRīga
Latvija - Kanāda1. maijsRīga

Izmantotie avoti:
Home
LHF | Sākums


, 2018-04-20 10:46, pirms 7 gadiem
Jāņem jau būtu Slovākus. Ceram uz līderiem, kā arī, ka vārtsargu līnija(pieļauju, ka pirmajā spēlē vārtus sargās Čalpa) būs uzdevuma augstumā.
, 2018-04-20 10:51, pirms 7 gadiem
Optimismam nav pamata!
, 2018-04-20 10:56, pirms 7 gadiem
bobs arī minēja, ka tās būs īpaši svarīgas spēles krastenbergam, lai paliktu izlasē
protams, ne viņam vien
, 2018-04-20 11:00, pirms 7 gadiem
kāda iespēja ka Latvija uzvēs
, 2018-04-20 11:05, pirms 7 gadiem
Slovākiem kāds konflikts ar "Slovan"? Neticu, ka neviens no tā kluba netiktu sastāvā.
, 2018-04-20 11:07, pirms 7 gadiem
Nagzzz rakstīja: kāda iespēja ka Latvija uzvēs
Kapec lai neuzvaretu?
, 2018-04-20 11:08, pirms 7 gadiem
edgars007 rakstīja: Slovākiem kāds konflikts ar "Slovan"? Neticu, ka neviens no tā kluba netiktu sastāvā.
Varbut ar federaciju, Mums jau te ari viens lupu uzmetis, staiga muzigi abizojies Ositis!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-04-20 11:16, pirms 7 gadiem
Salavecis2 rakstīja: Jāņem jau būtu Slovākus. Ceram uz līderiem, kā arī, ka vārtsargu līnija(pieļauju, ka pirmajā spēlē vārtus sargās Čalpa) būs uzdevuma augstumā.
Tas, ka Čalpa var uzvarēt LAČ, nenozīmē, ka vilks tagad LV izlasi, aizver acis, kad sapņo
, 2018-04-20 11:18, pirms 7 gadiem
Nagzzz rakstīja: kāda iespēja ka Latvija uzvēs
Precīzi šādas
';
Slēpts komentārs: pernambucano
, 2018-04-20 11:38, pirms 7 gadiem
Lai uzvarētu būs jāgūst vārti, bet nedrīkst aizmirst, ka arī varočikam jābūt vārtos - ne tās parodijas, kuras bija iepriekšējās spēlēs.
, 2018-04-20 11:52, pirms 7 gadiem
D-Mob rakstīja: Precīzi šādas
18% iespēja?
, 2018-04-20 11:55, pirms 7 gadiem
Kas šodien kastē stāvēs?
, 2018-04-20 12:01, pirms 7 gadiem
Nagzzz rakstīja: 18% iespēja?
Nezinu par taviem procentiem, bet koef redzi..
, 2018-04-20 12:08, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: Kas šodien kastē stāvēs?
gan jau, ka Čalpa
, 2018-04-20 12:12, pirms 7 gadiem
Ja Indrašim būs nūja, ar kuru VAR trāpīt pa nekustīgi guļošu ripu, moš kaut kas arī sanāks.
, 2018-04-20 12:23, pirms 7 gadiem
kā katru pavasari, kur talants un veiksme uzbrukumā ...
, 2018-04-20 12:28, pirms 7 gadiem
Skaidrs ir tas, ka LV izlasei aizsardzībā PČ būs vismaz viens šādu turnīru debitants. Interesanti, kurš tas būs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-04-20 12:40, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Skaidrs ir tas, ka LV izlasei aizsardzībā PČ būs vismaz viens šādu turnīru debitants. Interesanti, kurš tas būs?
varbūt pat divi
, 2018-04-20 12:42, pirms 7 gadiem
Ir grūti spriest par izlasi, kad nav visi stiprākie. Tas ko gribas redzēt, ka ir sapratne starp spēlētājiem un izaugsme salīdzīnot ar iepriekšējām spēlēm. Tas ir tikai sagatavošanās process!
, 2018-04-20 13:29, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Skaidrs ir tas, ka LV izlasei aizsardzībā PČ būs vismaz viens šādu turnīru debitants. Interesanti, kurš tas būs?
Jādomā, ka Zīle, varbūt arī Salija.
, 2018-04-20 13:30, pirms 7 gadiem
no LSM: https://www.lsm.lv/raksts/sports/ho... .

...Pirmajā uzbrucēju maiņā treniņos Rīgā tika iespēlēti Mārtiņš Karsums, Miks Indrašis un Rodrigo Ābols, kuriem vairākumā pievienojās Roberts Bukarts. “Nevajag domāt, ka trijatā vilksim vezumu. Hokejs ir komandas sporta veids, un, ņemot vērā mūsu sastāvu, varam uzvarēt tikai visi kopā. Pa vienam neizdosies, jāpilda trenera prasības. Bobs jau pagājušajā gadā ielika pamatus, man vēl jāpierod pie taktikas, jo viņam tā ir pavisam citāda, uzbrūkošais hokejs un visu laiku jākustas,” atzina Karsums, kuram šīs būs pirmās spēles šajā pavasarī. Pēc iepriekšējās nedēļas slodzēm sācis smelgt agrāk daudz cietušais ceļgals, tāpēc svaru zālē ievērojis saudzīgāku režīmu. - no: Lielāka uzbrukuma jauda: Latvijas izlasei... .
, 2018-04-20 13:32, pirms 7 gadiem
Nedaudz jocīgi, ka žurnālisti tā arī nav uzvaicājuši, kas tad īsti ir ar Dzierkalu un Čuksti. Vai ar viņiem tika/tiks runāts? Skaidrs, ka nu jau diez vai viņi būs vairs.
Vēl par Čuksti, viņš ir, iespējams, labākais no jaunajiem aizsargiem, taču nav pat izlases kandidātos, bet ja pēc šīs sezonas viņam piedāvās pro līgumu(kas pieļauju arī notiks), tad uzreiz viņš būtu interesants izlasei. Tā pat kā notika ar Binduli.
Uzskatu, ka tas ir muļķīgi izlases sakarā un neprofesionāli.
, 2018-04-20 13:38, pirms 7 gadiem
no liriskā: baklažāns perņa atkal dzen herņu
, 2018-04-20 13:39, pirms 7 gadiem
50:50
, 2018-04-20 13:40, pirms 7 gadiem
Sochi rakstīja: Nedaudz jocīgi, ka žurnālisti tā arī nav uzvaicājuši, kas tad īsti ir ar Dzierkalu un Čuksti. Vai ar viņiem tika/tiks runāts? Skaidrs, ka nu jau diez vai viņi būs vairs.
Vēl par Čuksti, viņš ir, iespējams, labākais no jaunajiem aizsargiem, taču nav pat izlases kandidātos, bet ja pēc šīs sezonas viņam piedāvās pro līgumu(kas pieļauju arī notiks), tad uzreiz viņš būtu interesants izlasei. Tā pat kā notika ar Binduli.
Uzskatu, ka tas ir muļķīgi izlases sakarā un neprofesionāli.
Nepieļauj, ka Čukste uz izlasi nebrauc mācību dēļ? Jau pirms gada uz izlasi atbrauca Jaks un Bindulis, kaut Čukste bij labāks par viņiem arī pirms gada.
, 2018-04-20 13:41, pirms 7 gadiem
Sochi rakstīja: Nedaudz jocīgi, ka žurnālisti tā arī nav uzvaicājuši, kas tad īsti ir ar Dzierkalu un Čuksti. Vai ar viņiem tika/tiks runāts? Skaidrs, ka nu jau diez vai viņi būs vairs.
Vēl par Čuksti, viņš ir, iespējams, labākais no jaunajiem aizsargiem, taču nav pat izlases kandidātos, bet ja pēc šīs sezonas viņam piedāvās pro līgumu(kas pieļauju arī notiks), tad uzreiz viņš būtu interesants izlasei. Tā pat kā notika ar Binduli.
Uzskatu, ka tas ir muļķīgi izlases sakarā un neprofesionāli.
Dzierkals melnajā sarakstā. Par izgājieniem junioru čempī. Nezin cik ilgi viņš tur atradīsies?! Ja nākošajā sezonā normāli stati būs arī spītīgi neņems?!
, 2018-04-20 13:42, pirms 7 gadiem
edgars007 rakstīja: Slovākiem kāds konflikts ar "Slovan"? Neticu, ka neviens no tā kluba netiktu sastāvā.
Uzvārdus studijā pat uz OS nebija neviena no Slovan pēc statistikas varbūt kandidātos varētu būt aizsargs Mesarošs un uzbrucējs Vedenskijs,bet arī nekā īpaša.Domāju raksts pirms OS labi atspoguļo šo tēmu. Slovākijas hokeja izlasē neiekļauj nevienu KHL...
, 2018-04-20 13:50, pirms 7 gadiem
ciklops007 rakstīja: 50:50
Diezvai tik rezultatīva spēle būs!!
, 2018-04-20 14:00, pirms 7 gadiem
coffijs rakstīja: Uzvārdus studijā pat uz OS nebija neviena no Slovan pēc statistikas varbūt kandidātos varētu būt aizsargs Mesarošs un uzbrucējs Vedenskijs,bet arī nekā īpaša.Domāju raksts pirms OS labi atspoguļo šo tēmu. http://www.delfi.lv/sports/news/ziemas-olimpiskas-speles/zinas/slovakijas-hokeja-izlase-neieklauj-nevienu-khl-kluba-slovan-speletaju.d?id=49660447
varbūt pati federācija neiesaka Slovāku hokejistiem spēlēt KHL līgā , jo tur valda bardaks un tie ,kas tur spēlēs būs grūti tikt izlasē. Pirmajās 5 sezonās Khl līgā Slovāku hokejisti katru sezonu kļuva aizvien vairāk , bet pēdējās 5 sezonās viņu kļust aizvien mazāk
, 2018-04-20 14:06, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: varbūt pati federācija neiesaka Slovāku hokejistiem spēlēt KHL līgā , jo tur valda bardaks un tie ,kas tur spēlēs būs grūti tikt izlasē. Pirmajās 5 sezonās Khl līgā Slovāku hokejisti katru sezonu kļuva aizvien vairāk , bet pēdējās 5 sezonās viņu kļust aizvien mazāk
Drīzāk iemesli ir vienkāršāki - Slovan hroniski mokās ar algu nemaksāšanu un slovākiem pašiem ir izdevīgāk spēlēt, piemēram, kaimiņos Čehijā, kur algas nav nemaz tik zemas un tiek maksātas laikā.
, 2018-04-20 14:07, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: varbūt pati federācija neiesaka Slovāku hokejistiem spēlēt KHL līgā , jo tur valda bardaks un tie ,kas tur spēlēs būs grūti tikt izlasē. Pirmajās 5 sezonās Khl līgā Slovāku hokejisti katru sezonu kļuva aizvien vairāk , bet pēdējās 5 sezonās viņu kļust aizvien mazāk
Federācijas vadītājs tak pasaka ,ka palīdzot klubam iekļūt khl tika cerēts ,ka tas būs izlases bāzes klubs,bet tas nav noticis.Piemēram šajā sezonā tur vairumā spēlēja leģionāri.Bet ja par spēlētāju skaitu,tad slovāki nespēj khl konkurēt ar ZA Zviedrijas Somijas Čehijas leģionāriem krievu klubos.
, 2018-04-20 14:11, pirms 7 gadiem
Tiem dinamiešiem, kuri pa divām sezonām knapi iemet divus vārtus, izlasē nav ko darīt.
, 2018-04-20 14:31, pirms 7 gadiem
Rīgā palika Džeriņš, nāks klāt Ķēniņš. Ja uz PČ brauks 14 uzbrucēji, tad no tiem ,kuri ir Slovākijā liekie varētu būt Krastenbergs, Batņa. Tas kā minējums. Zem jautājuma varētu būr Razgals. It kā ir labs, bet viņš tomēr neder īsti 4.maiņai , bet 1-2 ir par zaļu. Visticamāk ka būs 3.maiņa.
, 2018-04-20 14:37, pirms 7 gadiem
3 uzbrucēju maiņas no SVK līgas, tas ir ?..bez vārdiem
, 2018-04-20 14:40, pirms 7 gadiem
ja perņa šodien neģērēs, ir priekšlikums šo baklankremlinu apsēdināt kādā cietākā vietā, piem., uz mieta- sirsnīgi taču
, 2018-04-20 14:43, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Rīgā palika Džeriņš, nāks klāt Ķēniņš. Ja uz PČ brauks 14 uzbrucēji, tad no tiem ,kuri ir Slovākijā liekie varētu būt Krastenbergs, Batņa. Tas kā minējums. Zem jautājuma varētu būr Razgals. It kā ir labs, bet viņš tomēr neder īsti 4.maiņai , bet 1-2 ir par zaļu. Visticamāk ka būs 3.maiņa.
Spruktu pagāšgad paņēma pēdējā brīdī, varbūt, ka pierunās, Janka jau tāpat nemēdz trenēties un piedevām nav Viestura melnajā excel sarakstā
, 2018-04-20 14:46, pirms 7 gadiem
Jums skolā 1/2 dienās ir kādreiz plovs, prosa vai kupāti?
, 2018-04-20 15:01, pirms 7 gadiem
jeņču aizsardzība ir tik švaka U-18 čempi . Šveice tik 13 metienus pa vārtiem izdarījuši , bet 5 vārtus iemetuši !
, 2018-04-20 15:04, pirms 7 gadiem
specha rakstīja: Jums skolā 1/2 dienās ir kādreiz plovs, prosa vai kupāti?
Plov-yes, gut. Pros & kupat now.
, 2018-04-20 15:21, pirms 7 gadiem
Sochi rakstīja: Nedaudz jocīgi, ka žurnālisti tā arī nav uzvaicājuši, kas tad īsti ir ar Dzierkalu un Čuksti. Vai ar viņiem tika/tiks runāts? Skaidrs, ka nu jau diez vai viņi būs vairs.
Vēl par Čuksti, viņš ir, iespējams, labākais no jaunajiem aizsargiem, taču nav pat izlases kandidātos, bet ja pēc šīs sezonas viņam piedāvās pro līgumu(kas pieļauju arī notiks), tad uzreiz viņš būtu interesants izlasei. Tā pat kā notika ar Binduli.
Uzskatu, ka tas ir muļķīgi izlases sakarā un neprofesionāli.
Čuksti noteikti aicināja (visus studentus, ja jau pat Buncis atbrauca), bet Lotārs&Matulis ir norādījuši, ka viņam ir mācības. Tagad braukt vairs īsti nav jēgas, bet braucot aprīļa sākumā - vai nu kavē mācības un netiec uz čempi, vai tiec uz čempi, un esi nokavējis 2 menešus no skolas... Un vēl jau jautājums, ja tiec sastāvā, vai tiksi arī spēlēt (Jaka&Binduļa variants pērn). Kad studenti būs pro, būs arī cita šance un aršana.
, 2018-04-20 15:26, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Rīgā palika Džeriņš, nāks klāt Ķēniņš. Ja uz PČ brauks 14 uzbrucēji, tad no tiem ,kuri ir Slovākijā liekie varētu būt Krastenbergs, Batņa. Tas kā minējums. Zem jautājuma varētu būr Razgals. It kā ir labs, bet viņš tomēr neder īsti 4.maiņai , bet 1-2 ir par zaļu. Visticamāk ka būs 3.maiņa.
Diezvai Razgals tiks 3.mainjaa, ja veel klat naak Kenins, Bukarts Ri.,Balcers.
, 2018-04-20 15:27, pirms 7 gadiem
Cerams, ka Pavlovu nenjems vismaz..
, 2018-04-20 15:27, pirms 7 gadiem
Kādam ir info par Norge sastāvu? Visi labākie būs ierindā uz PČ?
, 2018-04-20 15:31, pirms 7 gadiem
Fandarms rakstīja: ...ja jau pat Buncis atbrauca), ...
Buncim tēvs LHF vadībā

Sporta direktors - Edgars Buncis
E-pasts: edgars.buncis@lhf.lv
, 2018-04-20 15:33, pirms 7 gadiem
marko_polo rakstīja: Kādam ir info par Norge sastāvu? Visi labākie būs ierindā uz PČ?
Cukarello un Patriks Tūresens atteikuši, Martinsens AHL plovos

Sastāvs, kas šobrīd norvēģu nometnē:

Målvakter (3) Klubb
Lars Haugen Färjestad (SWE)
Henrik Haukeland Timrå (SWE)
Henrik Holm Stavanger

Backer (8)
Christian Bull Storhamar
Alexander Bonsaksen Iserlohn (GER)
Stefan Espeland Vålerenga
Jonas Holøs Fribourg (SUI)
Johannes Johannesen Stavanger
Erlend Lesund Mora (SWE)
Villiam Strøm Stavanger
Dennis Sveum Stavanger

Løpere (15)
Anders Bastiansen Frisk Asker
Kristian Forsberg Stavanger
Michael Haga Mora (SWE)
Ludvig Hoff North Dakota (USA)
Tommy Kristiansen Sparta Sarpsborg
Tobias Lindström Vålerenga
Ken André Olimb Linköping (SWE)
Mathis Olimb Linköping (SWE)
Mats Rosseli Olsen Frölunda (SWE)
Thomas Valkvæ Olsen Södertälje (SWE)
Niklas Roest Sparta Sarpsborg
Martin Røymark Modo (SWE)
Eirik Salsten Stavanger
Steffen Thoresen Storhamar
Mathias Trettenes Stavanger
, 2018-04-20 15:34, pirms 7 gadiem
raivis77 rakstīja: Diezvai Razgals tiks 3.mainjaa, ja veel klat naak Kenins, Bukarts Ri.,Balcers.
Kā tad īsti ir ar to Balceru? Tauta runā, viena tante teica - aptuveni no šīs sērijas baumo , ka Balcers diezgan stabili būšot ja Baracuda izkritīs PO. No kurienes kājas aug šīm baumām? Vai mēs nezinām kaut ko tādu ,ko zina tikai Hārtlijs?
, 2018-04-20 15:34, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: Cukarello un Patriks Tūresens atteikuši, Martinsens AHL plovos

Sastāvs, kas šobrīd norvēģu nometnē:


Målvakter (3) Klubb
Lars Haugen Färjestad (SWE)
Henrik Haukeland Timrå (SWE)
Henrik Holm Stavanger

Backer (8)
Christian Bull Storhamar
Alexander Bonsaksen Iserlohn (GER)
Stefan Espeland Vålerenga
Jonas Holøs Fribourg (SUI)
Johannes Johannesen Stavanger
Erlend Lesund Mora (SWE)
Villiam Strøm Stavanger
Dennis Sveum Stavanger

Løpere (15)
Anders Bastiansen Frisk Asker
Kristian Forsberg Stavanger
Michael Haga Mora (SWE)
Ludvig Hoff North Dakota (USA)
Tommy Kristiansen Sparta Sarpsborg
Tobias Lindström Vålerenga
Ken André Olimb Linköping (SWE)
Mathis Olimb Linköping (SWE)
Mats Rosseli Olsen Frölunda (SWE)
Thomas Valkvæ Olsen Södertälje (SWE)
Niklas Roest Sparta Sarpsborg
Martin Røymark Modo (SWE)
Eirik Salsten Stavanger
Steffen Thoresen Storhamar
Mathias Trettenes Stavanger
kaut ko zini par Dienvidkorejas sastāvu pašlaik?
, 2018-04-20 15:36, pirms 7 gadiem
raivis77 rakstīja: Cerams, ka Pavlovu nenjems vismaz..
4.maiņai ļoti derīgs rotācijas kaplis
, 2018-04-20 15:37, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: kaut ko zini par Dienvidkorejas sastāvu pašlaik?
visapkārt nulle informācijas par korejiešiem. Par korejiešiem VIENĪGAIS, ko esmu redzējis ir šis raksts: S. Korean hockey defenseman won't be happy just...
Pat nezinu, vai viņi kādu pārbaudes spēli ir spēlējuši.
, 2018-04-20 15:41, pirms 7 gadiem
paldies Abragam par info, Norge jau tagad itin pieklājīgs sastāvs, bet dāņiem drīzāk būs vēl spēcīgāks vismaz uz papīra
, 2018-04-20 15:45, pirms 7 gadiem
specha rakstīja: ja perņa šodien neģērēs, ir priekšlikums šo baklankremlinu apsēdināt kādā cietākā vietā, piem., uz mieta- sirsnīgi taču
Ko tu viņu abižo viņa senči ādu pieņemšanas punktā strādāja.
Slēpts komentārs: Sanchezzs
, 2018-04-20 15:57, pirms 7 gadiem
Sochi rakstīja: Nedaudz jocīgi, ka žurnālisti tā arī nav uzvaicājuši, kas tad īsti ir ar Dzierkalu un Čuksti. Vai ar viņiem tika/tiks runāts? Skaidrs, ka nu jau diez vai viņi būs vairs.
Vēl par Čuksti, viņš ir, iespējams, labākais no jaunajiem aizsargiem, taču nav pat izlases kandidātos, bet ja pēc šīs sezonas viņam piedāvās pro līgumu(kas pieļauju arī notiks), tad uzreiz viņš būtu interesants izlasei. Tā pat kā notika ar Binduli.
Uzskatu, ka tas ir muļķīgi izlases sakarā un neprofesionāli.
Tev tas Čukste radinieks vai?
, 2018-04-20 15:58, pirms 7 gadiem
Mūsejie vārtus negūst, mūsējie pie pretinieku vārtiem meklē laimi!
, 2018-04-20 16:00, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: visapkārt nulle informācijas par korejiešiem. Par korejiešiem VIENĪGAIS, ko esmu redzējis ir šis raksts: S. Korean hockey defenseman won't be happy just...
Pat nezinu, vai viņi kādu pārbaudes spēli ir spēlējuši.
Korejieši 16.aprīlī sāka gatavoties, 23.aprīlī izlido uz Slovākiju, aizvadīs 2 pārbaudes spēles pret Slovākiju un Vāciju. No olimpiādes sastāva nebūšot naturalizētais Mike Testwuide, kuram trauma, viņa vietā izsaukts kaut kāds vietējais kadrs.
, 2018-04-20 17:19, pirms 7 gadiem
Slovākijā esmu bijis pāris reizes, pārsvarā caurbraucot, par tādu Mihalovce dzirdu 1.x, būs jāpaskatās mapēdijā
, 2018-04-20 17:25, pirms 7 gadiem
valsts A, Košices apg., raj.centrs, tuvu Rietumukrainai bez Drakulas
, 2018-04-20 17:28, pirms 7 gadiem
, 2018-04-20 17:34, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: sastāvi spēlei :
https://www.hockeyslovakia.sk/sk/stats/matches/663/euro-hockey-challenge/match/99807/LineUp#matchDetailTabs
paldies!
, 2018-04-20 17:37, pirms 7 gadiem
Vai tas, kas Jevpalovs ir 1. maiņā (ticamāk Džeriņa vietā) nozīmētu to, ka viņš var cerēt aizbraukt kā 13. uzbrucējs?
Un Pavlovs jau ir drīzāk braucējs uz PČ?
, 2018-04-20 17:41, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: Vai tas, kas Jevpalovs ir 1. maiņā (ticamāk Džeriņa vietā) nozīmētu to, ka viņš var cerēt aizbraukt kā 13. uzbrucējs?
Un Pavlovs jau ir drīzāk braucējs uz PČ?
Pavlovs ir stabila PČ vērtība 0+0...kā var neņemt? bet nu viņš pamanās pie visiem treneriem tikt, par to vien lai brauc
, 2018-04-20 18:00, pirms 7 gadiem
Vai kāds var pateikt, kā redzēt ltv7 no ārzemēm?
, 2018-04-20 18:00, pirms 7 gadiem
Kāpēc viņi ņirgājās par mūsu himnu???
, 2018-04-20 18:01, pirms 7 gadiem
ma4o rakstīja: Vai kāds var pateikt, kā redzēt ltv7 no ārzemēm?
Cerams ka nekur.
, 2018-04-20 18:05, pirms 7 gadiem
ma4o rakstīja: Vai kāds var pateikt, kā redzēt ltv7 no ārzemēm?
Tu daudz h.inju raksti, neteikšu!
, 2018-04-20 18:06, pirms 7 gadiem
loders rakstīja: Tu daudz h.inju raksti, neteikšu!
tu mani jauc ar kādu citu ar šādu avataru
, 2018-04-20 18:08, pirms 7 gadiem
laikam! hola.org nokaca un skaties kaut Afrikā
, 2018-04-20 18:08, pirms 7 gadiem
jau noraidījums.......
, 2018-04-20 18:18, pirms 7 gadiem
Bļa ej mājās Galviņ!
, 2018-04-20 18:25, pirms 7 gadiem
Salija...
, 2018-04-20 18:26, pirms 7 gadiem
wtf , es nesaprotu kā Slovāki iemeta . Jučers , Salija , Sevčenko varoņi
, 2018-04-20 18:27, pirms 7 gadiem
Izskatījās, ka ripa uzleca Jučeram uz pleca un pēc tam ievēlās vārtos.
, 2018-04-20 18:27, pirms 7 gadiem
Kam Pavlovs ir izlaizījis, ka vēl ir izlasē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-04-20 18:31, pirms 7 gadiem
san4ito rakstīja: Kam Pavlovs ir izlaizījis, ka vēl ir izlasē?
varētu padomāt ka pārējie mums baigie stāri...
, 2018-04-20 18:31, pirms 7 gadiem
Varam Saliju un Ševčenko svītrot no sastāva!!
, 2018-04-20 18:32, pirms 7 gadiem
san4ito rakstīja: Kam Pavlovs ir izlaizījis, ka vēl ir izlasē?
Laiks tev saprast cik zems līmenis izlasei ir, ka Pelavs spēlē.
, 2018-04-20 18:33, pirms 7 gadiem
Tiko no darba atnākdams ieslēdzu hoķi, ieraudziju Jurčeru (dirku) un vairāk kaut kā negribās skatīties.
, 2018-04-20 18:33, pirms 7 gadiem
Jučers , Salija , Sevčenko noteikti tiks atskaitīti no nometnes
, 2018-04-20 18:33, pirms 7 gadiem
Jučerisms turpina dominēt izlasē. Cerams ka Jučeru izlases formā turpmāk neredzēsim. Lai viņam veicas Francijā.
, 2018-04-20 18:33, pirms 7 gadiem
Jučeram karjera Latvijas izlasē beigusies!!!
, 2018-04-20 18:35, pirms 7 gadiem
7 periodus jau neēsam iemetuši vārtus un pilnīgi nekādi uzlabojumi uzbrukumā nav salīdzinot ar spēlēm pret Somiem
, 2018-04-20 18:35, pirms 7 gadiem
Māris Zāģis.
, 2018-04-20 18:36, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Jučerisms turpina dominēt izlasē. Cerams ka Jučeru izlases formā turpmāk neredzēsim. Lai viņam veicas Francijā.
Lyona šo pasūtija ar
, 2018-04-20 18:36, pirms 7 gadiem
Kā Salija laukumā,tā caur viņu goli birst kā pupas,fantastiska statistika...
, 2018-04-20 18:36, pirms 7 gadiem
nu ja tā godīgi, bez patriotisma čurašanas, izskatās ļoti slikti.... mūsējiem kājas vispār nekustās un saspēle kā u18 izlasei - hotiska. Hartlijs pa traku nodzenāja džekus, par varotčikiem pat nav ko runāt tur viss Sk.
, 2018-04-20 18:36, pirms 7 gadiem
Vidziņš rakstīja: Jučeram karjera Latvijas izlasē beigusies!!!
Izskatās ka bez variantiem. Viss mums amatieris sastāvā.
, 2018-04-20 18:37, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Jučerisms turpina dominēt izlasē. Cerams ka Jučeru izlases formā turpmāk neredzēsim. Lai viņam veicas Francijā.
Tu cerēji uz Jučera hettriku pirmajā trešdaļā?
, 2018-04-20 18:37, pirms 7 gadiem
san4ito rakstīja: Kam Pavlovs ir izlaizījis, ka vēl ir izlasē?
Tev to nesaprast? Nesaku ka viņš noteikti jāatstāj, bet 4.maiņai labi noder . Spēles laiks zem 10 minūtēm. Komandā uz sezonu varbūt neder,jo vaŗtus arī jāgūst bet uz 7-8 spēlēm izlasē var ņemt.
, 2018-04-20 18:37, pirms 7 gadiem
Jā, Jučers ir viens nelaimes putns... Perioda statistika zaebbis. Un tas ar visu to, ka slovāki ar diez kādi neizskatās.
, 2018-04-20 18:40, pirms 7 gadiem
super Lion Youcher- no future, aizvāciet viņu- šo Liepājas tvērējcimdu kāds beidzot no vārtiem !
, 2018-04-20 18:40, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Jučerisms turpina dominēt izlasē. Cerams ka Jučeru izlases formā turpmāk neredzēsim. Lai viņam veicas Francijā.
Joprojām ceri, ka LV izlasei atradīsies vārtsargs, kurš spēs spēlēt vārtos, aizsardzībā un uzbrukumā metīs vārtus?
, 2018-04-20 18:41, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Izskatās ka bez variantiem. Viss mums amatieris sastāvā.
Nesaprotu,kādēļ vispār to cilvēku vajadzēja raustīt?Tak zināja viņa spēju līmeni ,pazemoja tik čali kuro reizi.
, 2018-04-20 18:42, pirms 7 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Oskars Bārtulis nebūs
Bārtulis jau nebūtu debitants
, 2018-04-20 18:43, pirms 7 gadiem
san4ito rakstīja: Kam Pavlovs ir izlaizījis, ka vēl ir izlasē?
atbildu vēlreiz- normāls 4. maiņas rotācijas špīleris
, 2018-04-20 18:43, pirms 7 gadiem
pernambucano rakstīja: Jācer ka dinamiešu kodols organizēs pāris golus un savus klientus slovākus neatstāsim bez ģēres!
1. Slovakija nav Latvijas klienti hokejā..
2. Sarunāsim tā - pieņemsim, ka tiešam fano par Latvijas hokeju un neesi kremļa trollis, bet vairs nepiemini savos komentāros bravūrīgās ģēres vai līdžīgus izteicienus. Kā sāc muldēt par ģērēm, tā latviesiem neiet, lai pie kāda sporta vai komandas to rakstīt. "Noeksperimentējam"
, 2018-04-20 18:45, pirms 7 gadiem
Bobis būs iebraucis auzās ar miljons kandidātu pārbaudi un neatklāto talantu meklēšanu. Vai tik nevajadzēja jau no pirmās dienas strādāt tikai ar tiem, kas reāli var aizbraukt uz čempi. Iespēlēt kaut kādas saiknes/izspēles.
, 2018-04-20 18:46, pirms 7 gadiem
specha rakstīja: atbildu vēlreiz- normāls 4. maiņas rotācijas špīleris
Tieši tā. Bet vairakumā viņš tiek tikai tāpēc, ka nav labāku ko likt. Kad beidzot uzspēlēs Džeriņš, ja vēl piebrauks Bukijs jr., Ķēniņš, Balcers utt. tad arī Pavlovs būs 3. vai 4. maiņā, mazākumā un nevajadzēs šausmināties.
, 2018-04-20 18:46, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Joprojām ceri, ka LV izlasei atradīsies vārtsargs, kurš spēs spēlēt vārtos, aizsardzībā un uzbrukumā metīs vārtus?
Un tēlo nezinīti, ka vārtsargam ir ļoti nozīmīga loma komandā. Jo spēcīgāk spēlē vārtsargs, ja velk komandu glābj, tad komanda spēlē drošāk , pārliecinošāk. Labs vārtsargs spēcīgi iedvesmo komandu.
, 2018-04-20 18:48, pirms 7 gadiem
enndijzz rakstīja: Bobis būs iebraucis auzās ar miljons kandidātu pārbaudi un neatklāto talantu meklēšanu. Vai tik nevajadzēja jau no pirmās dienas strādāt tikai ar tiem, kas reāli var aizbraukt uz čempi. Iespēlēt kaut kādas saiknes/izspēles.
Bobam ir uzdevums un vēlme domāt arī par nākotni. Nevar iespēlēt īsto sastāvu jo visi nav pieejami un nez vai piekritīs līderi jau no pirmās treneiņa dienas visas spēles un treneiņus aizvadīt.
, 2018-04-20 18:49, pirms 7 gadiem
enndijzz rakstīja: Bobis būs iebraucis auzās ar miljons kandidātu pārbaudi un neatklāto talantu meklēšanu. Vai tik nevajadzēja jau no pirmās dienas strādāt tikai ar tiem, kas reāli var aizbraukt uz čempi. Iespēlēt kaut kādas saiknes/izspēles.
Bobis iebraucis auzās! Pārsmējos.
, 2018-04-20 18:49, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Joprojām ceri, ka LV izlasei atradīsies vārtsargs, kurš spēs spēlēt vārtos, aizsardzībā un uzbrukumā metīs vārtus?
Ar murdu vārtos uz uzvarām necerēt. Vienalga vai murds ir dēļ sliktas formas, negatavības vai vienkārši meistarības trūkuma. Laukuma spēlētājiem, vieglāk spēlēt ja aiz muguras ir vārtsargs, kurš var noķert. Nav mums laukumā Kanādas hokeja izlase vai Brazīlijas futbolisti, kas var spēlēt ar anoloģiju "metat mums cik gribat, iemetīsim tāpat par vienu vairāk." Tas, protams, neattaisno, to, kā pagaidām spēlē tie, kas ir laukumā, bet ar labu vai izcilu vārtsargu arī šādi spēlējot, var cerēt uz uzvaru - iekrīt mēsliņš, vārtsargs nosargā sausā...
, 2018-04-20 18:51, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Un tēlo nezinīti, ka vārtsargam ir ļoti nozīmīga loma komandā. Jo spēcīgāk spēlē vārtsargs, ja velk komandu glābj, tad komanda spēlē drošāk , pārliecinošāk. Labs vārtsargs spēcīgi iedvesmo komandu.
Mītu par to vārtsarga lielo nozīmi komandā uztur tādi tizli uzbrucēji un aizsargi, kādi, piemēram, ir šobrīd LV izlasē. Un, protams, fuņi. Vārtsargam nav ne par matu lielāka nozīmē komandā, kā jebkuram citam komandas spēlētājam.
, 2018-04-20 18:51, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Rīgā palika Džeriņš, nāks klāt Ķēniņš. Ja uz PČ brauks 14 uzbrucēji, tad no tiem ,kuri ir Slovākijā liekie varētu būt Krastenbergs, Batņa. Tas kā minējums. Zem jautājuma varētu būr Razgals. It kā ir labs, bet viņš tomēr neder īsti 4.maiņai , bet 1-2 ir par zaļu. Visticamāk ka būs 3.maiņa.
Aizmirsi arī Bukartu, Ziemeļamerikāņus, kas var tikt...
, 2018-04-20 18:52, pirms 7 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Ar murdu vārtos uz uzvarām necerēt. Vienalga vai murds ir dēļ sliktas formas, negatavības vai vienkārši meistarības trūkuma. Laukuma spēlētājiem, vieglāk spēlēt ja aiz muguras ir vārtsargs, kurš var noķert. Nav mums laukumā Kanādas hokeja izlase vai Brazīlijas futbolisti, kas var spēlēt ar anoloģiju "metat mums cik gribat, iemetīsim tāpat par vienu vairāk." Tas, protams, neattaisno, to, kā pagaidām spēlē tie, kas ir laukumā, bet ar labu vai izcilu vārtsargu arī šādi spēlējot, var cerēt uz uzvaru - iekrīt mēsliņš, vārtsargs nosargā sausā...
Nē, mēs noteikti uzvarēsim ar laukuma spēlētājiem, kuri periodā izdara vienu metienu pa pretinieku vārtiem.
, 2018-04-20 18:53, pirms 7 gadiem
šinī pārbaudes ciklā LV pagaidām ir iemetusi 4 golus: Kalns divus, pa vienam Ābols un Tralmaks...
, 2018-04-20 18:53, pirms 7 gadiem
vismaz Čalpa vārtos tagad
, 2018-04-20 18:54, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: šinī pārbaudes ciklā LV pagaidām ir iemetusi 4 golus: Kalns divus, pa vienam Ābols un Tralmaks...
Kalns vel ir izlases apritē? Nemanīju ka šis būtu atskaitīts.
, 2018-04-20 18:54, pirms 7 gadiem
Gints un Ģirts- l.tips, Ivars un Māris no Lejaskurz.- ZB
, 2018-04-20 18:56, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: vismaz Čalpa vārtos tagad
Kāda jēga?
, 2018-04-20 18:56, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Mītu par to vārtsarga lielo nozīmi komandā uztur tādi tizli uzbrucēji un aizsargi, kādi, piemēram, ir šobrīd LV izlasē. Un, protams, fuņi. Vārtsargam nav ne par matu lielāka nozīmē komandā, kā jebkuram citam komandas spēlētājam.
Par vārtsarga nozīmi, vienmēr ir runājuši treneri. Ej un uzvari pretinieku ja tev vārtos ir vārtsargs, kas neizdara kārtīgi savu darbu.
, 2018-04-20 18:56, pirms 7 gadiem
Lai Kurbads stāv vārtos !
, 2018-04-20 18:57, pirms 7 gadiem
Grūti šogad būs
, 2018-04-20 18:57, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: vismaz Čalpa vārtos tagad
Jā. 3:0
, 2018-04-20 18:57, pirms 7 gadiem
Visā visumā Latvija spēlē neredzēti jēli!
, 2018-04-20 18:57, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kalns vel ir izlases apritē? Nemanīju ka šis būtu atskaitīts.
Būtu lasījis rakstu, nevis tikai nācis meklēt kašķi komentāros zinātu atbildi uz savu jautājumu - Savukārt Latvijā paliks Egils Kalns, Andris Džeriņš, Oskars Cibuļskis, Kristaps Sotnieks, Roberts Kaļķis, Renārs Kārkls, Ralfs Freibergs un Ernests Tomass, kuri turpinās ledus treniņus.
, 2018-04-20 18:57, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kalns vel ir izlases apritē? Nemanīju ka šis būtu atskaitīts.
palika Rīgā, bet atskaitīts vēl nav.
, 2018-04-20 18:58, pirms 7 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Kāda jēga?
lai saprastu ,ka viņš arī ir caurums nevis PČ braucējs
, 2018-04-20 18:58, pirms 7 gadiem
enndijzz rakstīja: Bobis būs iebraucis auzās ar miljons kandidātu pārbaudi un neatklāto talantu meklēšanu. Vai tik nevajadzēja jau no pirmās dienas strādāt tikai ar tiem, kas reāli var aizbraukt uz čempi. Iespēlēt kaut kādas saiknes/izspēles.
Hārtlijs ir nolīgts uz pieciem gadiem, kurus visus viņš, cerams, šeit arī pavadīs. Varbūt ir vērts gadu vai divus upurēt.
, 2018-04-20 19:00, pirms 7 gadiem
Es jau redzu virsrakstu -"Nevarīgie slovāki sagrauj Latvijas izlasi."
, 2018-04-20 19:02, pirms 7 gadiem
neatceros ,kad pēdējo reizi tik švaki esam spēlējuši paŗbaudes spēlēs kā tagad.
, 2018-04-20 19:02, pirms 7 gadiem
Diemžēl ar dinamiešu kodola pūlēm pagaidām ir par maz ģērei.
, 2018-04-20 19:03, pirms 7 gadiem
Daļa no spēlētājiem nav gatavi un tā ir atbilde tiem kuri murgo ,ka treniņu nometne esot par garu.
, 2018-04-20 19:03, pirms 7 gadiem
Labu laiku atpakaļ nejauši satiekot Laviņu izteicos viņam,ka viņš ir totāls mudaks hokejā utml tagad ar vien vairāk gribu satikt job*no bezgalviņu
, 2018-04-20 19:03, pirms 7 gadiem
Ja būs vēl trīs parējie zaudējumi tad izlasei nav parliecības nekādas
, 2018-04-20 19:05, pirms 7 gadiem
Ir vārti un būs vēl.
, 2018-04-20 19:06, pirms 7 gadiem
vismaz iemetām vienus
, 2018-04-20 19:06, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: neatceros ,kad pēdējo reizi tik švaki esam spēlējuši paŗbaudes spēlēs kā tagad.
kaut kad Znaroka laikā, kad tika patēsts pat japāņiem...
, 2018-04-20 19:07, pirms 7 gadiem
Fūū, šodienas mērķis izpildīts. Varam atslābt.
, 2018-04-20 19:07, pirms 7 gadiem
3 metieni 30min. laikā ir daudz, daudz par maz!
, 2018-04-20 19:07, pirms 7 gadiem
Aiziet, maiss pavērās. Briest ģēre!
, 2018-04-20 19:08, pirms 7 gadiem
mozilla rakstīja: Labu laiku atpakaļ nejauši satiekot Laviņu izteicos viņam,ka viņš ir totāls mudaks hokejā utml tagad ar vien vairāk gribu satikt job*no bezgalviņu
Starp citu pozicionāli Laviņš bija un ir viens no labākajiem Latvijas aizsargiem.
, 2018-04-20 19:08, pirms 7 gadiem
ma4o rakstīja: Hārtlijs ir nolīgts uz pieciem gadiem, kurus visus viņš, cerams, šeit arī pavadīs. Varbūt ir vērts gadu vai divus upurēt.
šito PČ var ziedot , jo tā pat čupa labu spēlētāju nebūs
, 2018-04-20 19:09, pirms 7 gadiem
EUcerin rakstīja: 3 metieni 30min. laikā ir daudz, daudz par maz!
tā metienu statistika jau gan nesniedz pilnu ainu (lai arī jebkurā gadījumā tā ir katastrofāla!) ... tur netiek skaitīti ne metieni garām vārtiem, ne bloķētie...
, 2018-04-20 19:10, pirms 7 gadiem
coffijs rakstīja: Starp citu pozicionāli Laviņš bija un ir viens no labākajiem Latvijas aizsargiem.
Pilnīgi nepiekrītu. Tik daudz stulbu kļūdu no viņa puses kuras atveda mums vārtu zaudējumus, gan izlasē, gan iekš DR
, 2018-04-20 19:10, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: šito PČ var ziedot , jo tā pat čupa labu spēlētāju nebūs
katru gadu jau ir atbirums. Šis gads nav izņēmums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-04-20 19:11, pirms 7 gadiem
Pavlovs, Galviņš noteikti jāatskaita, nav ne azarta, ne precizitātes..
, 2018-04-20 19:12, pirms 7 gadiem
mozilla rakstīja: Pilnīgi nepiekrītu. Tik daudz stulbu kļūdu no viņa puses kuras atveda mums vārtu zaudējumus, gan izlasē, gan iekš DR
Tās kļūdas radās glābjot pozicionāli vāji spēlējošo pārinieku.
, 2018-04-20 19:14, pirms 7 gadiem
coffijs rakstīja: Tās kļūdas radās glābjot pozicionāli vāji spēlējošo pārinieku.
Nu nu, neko labāku par tā saucamo “Laviņa spēka paņēmienu” no viņa neesmu redzējis, a hoķim sekoju pietiekami ilgi.
, 2018-04-20 19:14, pirms 7 gadiem
Gaidīt no Pavlova, ka viņš mētis iekša, ja pēdeja divas sezonas 1 vārti
, 2018-04-20 19:15, pirms 7 gadiem
coffijs rakstīja: Tās kļūdas radās glābjot pozicionāli vāji spēlējošo pārinieku.
vo, vo - ja Laviņš bija laukumā, jebkuru kļūdu viņam defaultā pierakstīja
, 2018-04-20 19:15, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: katru gadu jau ir atbirums. Šis gads nav izņēmums.
šogad tomēr ir krietni lielāki robi nekā citus gadus
, 2018-04-20 19:15, pirms 7 gadiem
mozilla rakstīja: Nu nu, neko labāku par tā saucamo “Laviņa spēka paņēmienu” no viņa neesmu redzējis, a hoķim sekoju pietiekami ilgi.
Tas ir tavs viedoklis man savs un es hokejam nopietni sekoju no 1975 gada.
, 2018-04-20 19:16, pirms 7 gadiem
mozilla rakstīja: Nu nu, neko labāku par tā saucamo “Laviņa spēka paņēmienu” no viņa neesmu redzējis, a hoķim sekoju pietiekami ilgi.
tad jau Tu i tikpat gudrs kā Savickis ar Ulmani
, 2018-04-20 19:16, pirms 7 gadiem
ma4o rakstīja: Hārtlijs ir nolīgts uz pieciem gadiem, kurus visus viņš, cerams, šeit arī pavadīs. Varbūt ir vērts gadu vai divus upurēt.
Upurēt? Kāda vella pēc? Spēle ir vienkārši drausmīga. Kur, kaut mazs , progress?
, 2018-04-20 19:17, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: tad jau Tu i tikpat gudrs kā Savickis ar Ulmani
Paldies šie džeki ir diez ko gudri un dzīvo skaistāk nekā tu ahah
, 2018-04-20 19:17, pirms 7 gadiem
yes
, 2018-04-20 19:18, pirms 7 gadiem
mozilla rakstīja: Labu laiku atpakaļ nejauši satiekot Laviņu izteicos viņam,ka viņš ir totāls mudaks hokejā utml tagad ar vien vairāk gribu satikt job*no bezgalviņu
Izcils viedoklis! Spēlētājs kurš spēlējis olimpiādē, n-tajos PČ, Somijas, Zviedrijas, un Krievijas spēcīgākajās līgās izrādās totāls mudaks hokejā! Nešaubos, ka Jūs esat slavens zinātnieks, vai kosmonauts, nu vai vismaz ievērojams valstsvīrs!
, 2018-04-20 19:18, pirms 7 gadiem
mozilla rakstīja: Paldies šie džeki ir diez ko gudri un dzīvo skaistāk nekā tu ahah
Tev vēl ir laiks lūgt ulmaņa roku
, 2018-04-20 19:20, pirms 7 gadiem
+ Jučers arī jāpievieno mājuppalicējiem
, 2018-04-20 19:20, pirms 7 gadiem
mozilla rakstīja: Paldies šie džeki ir diez ko gudri un dzīvo skaistāk nekā tu ahah
es gan biju domājis tikai hokeju...
, 2018-04-20 19:21, pirms 7 gadiem
pernambucano rakstīja: Izcils viedoklis! Spēlētājs kurš spēlējis olimpiādē, n-tajos PČ, Somijas, Zviedrijas, un Krievijas spēcīgākajās līgās izrādās totāls mudaks hokejā! Nešaubos, ka Jūs esat slavens zinātnieks, vai kosmonauts, nu vai vismaz ievērojams valstsvīrs!
Vērtēt pēc tā kur viņš ir spēlējis ir diezko apšaubāmi. Girgis spēle Nhl, bet tādēļ viņu nevar saukt par izcilu spēlētāju. Pareizi ?
, 2018-04-20 19:21, pirms 7 gadiem
Lieciet man mīnusus, bet tā diena ir pienākusi, kad varu teikt - Pavlovs nav sliktākais spēlētājs laukumā.
, 2018-04-20 19:24, pirms 7 gadiem
mozilla rakstīja: Vērtēt pēc tā kur viņš ir spēlējis ir diezko apšaubāmi. Girgis spēle Nhl, bet tādēļ viņu nevar saukt par izcilu spēlētāju. Pareizi ?
Rodriga nebija izcils, bet totāls mudaks viņš nebija vēl jo vairāk! Labs, vidusmēra aizsargs, turklāt letiņš.
, 2018-04-20 19:25, pirms 7 gadiem
pernambucano rakstīja: Rodriga nebija izcils, bet totāls mudaks viņš nebija vēl jo vairāk! Labs, vidusmēra aizsargs, turklāt letiņš.
Kāda vispār starpība letiņš vai nē !?!? Ja mudaks tad mudaks, nav viņš labs aizsargs, sūdus vārīja viens divi, ļoti reti radīja ko pozitīvu.
, 2018-04-20 19:27, pirms 7 gadiem
mozilla rakstīja: Kāda vispār starpība letiņš vai nē !?!? Ja mudaks tad mudaks, nav viņš labs aizsargs, sūdus vārīja viens divi, ļoti reti radīja ko pozitīvu.
tas ir tikai Tavs viedoklis, kurš nebūt nav objektīvs...
, 2018-04-20 19:27, pirms 7 gadiem
mozilla rakstīja: Kāda vispār starpība letiņš vai nē !?!? Ja mudaks tad mudaks, nav viņš labs aizsargs, sūdus vārīja viens divi, ļoti reti radīja ko pozitīvu.
Laikam aliņu esi lietojis bez uzkodām lielā daudzumā,jo Laviņš stabili ir viens no visu laiku top izlases aizsargiem.
, 2018-04-20 19:28, pirms 7 gadiem
Haoss.
, 2018-04-20 19:28, pirms 7 gadiem
mozilla rakstīja: Kāda vispār starpība letiņš vai nē !?!? Ja mudaks tad mudaks, nav viņš labs aizsargs, sūdus vārīja viens divi, ļoti reti radīja ko pozitīvu.
Ja būtu kā tu apgalvo, nekur tālāk par Latvijas čempionātu viņš nebūtu ticis! Krievu politiķi apgalvo ka Eiropa pūst, taču nekautrejās tur sūtīt mācīties bērnus un iegādāties ipašumus. Kaut kā nelīmējās kopā...
, 2018-04-20 19:29, pirms 7 gadiem
Bindulis pagaidām arī nepārliecina...
, 2018-04-20 19:29, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: tas ir tikai Tavs viedoklis, kurš nebūt nav objektīvs...
ko Tu vispār iefiltrējies mana diskusijā ar pernambucano un coffijs ? Tavs viedoklis man arī neko neizsaka subjekt
, 2018-04-20 19:30, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Bindulis pagaidām arī nepārliecina...
Grūti kādu no aizsargiem uzteikt, ja nu vienīgi Galviņu, kuram arī pastāvīgi kāds no aizsardzības partneriem panikā atmet lēkājošu ripu.
, 2018-04-20 19:31, pirms 7 gadiem
mozilla rakstīja: ko Tu vispār iefiltrējies mana diskusijā ar pernambucano un coffijs ? Tavs viedoklis man arī neko neizsaka subjekt
mans zilonis, kā gribu, tā krāsoju.
mans viedoklis, kā gribu, tā paužu.
, 2018-04-20 19:31, pirms 7 gadiem
pernambucano rakstīja: Ja būtu kā tu apgalvo, nekur tālāk par Latvijas čempionātu viņš nebūtu ticis! Krievu politiķi apgalvo ka Eiropa pūst, taču nekautrejās tur sūtīt mācīties bērnus un iegādāties ipašumus. Kaut kā nelīmējās kopā...
Kāds sakars mūsu tēmai ar Tavu otro teikumu ? apslimis ar krievuslimibu ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-04-20 19:31, pirms 7 gadiem
0:3..... , šķiet šogad būs PČ jāpriecājas par palikšanu A grupā... tas tā uz doto brīdi mūsējo nespēju uzbrukumā skatoties..
, 2018-04-20 19:31, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Bindulis pagaidām arī nepārliecina...
It kā jā,bet viņam tā pirmā spēle izlasē šajā pavasarī un uz lielā laukuma.
, 2018-04-20 19:32, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Bindulis pagaidām arī nepārliecina...
ņemot vērā, ka pa taisno no ZAmerikas. tas ir saprotams.
, 2018-04-20 19:32, pirms 7 gadiem
mozilla rakstīja: Kāds sakars mūsu tēmai ar Tavu otro teikumu ? apslimis ?
Tas ir gana labs salīdzinājums! Jo hokejists ar tādu CV kā Laviņam nevar būt mudaks principā.
, 2018-04-20 19:34, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: ņemot vērā, ka pa taisno no ZAmerikas. tas ir saprotams.
Es jau arī nesaku, ka viņs nekam neder un tiks atskaitīts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-04-20 19:36, pirms 7 gadiem
pernambucano rakstīja: Tas ir gana labs salīdzinājums! Jo hokejists ar tādu CV kā Laviņam nevar būt mudaks principā.
Talāk par dr viņš nav ticis - tas līmenis ir nu tā... salasa ko lētāku un dod spēlēt. Izlasē tika tikai dēļ “pieredzes”, jo labu aizsargu kas grib vai var spēlēt izlasē ir maz. + manuprāt, ļoti pārvērtēts spēlētājs, kura līmenis ir reāli LČ un Dinamo siltumnīca kur neprasa rezultātus .
, 2018-04-20 19:38, pirms 7 gadiem
coffijs rakstīja: It kā jā,bet viņam tā pirmā spēle izlasē šajā pavasarī un uz lielā laukuma.
Esi pārliecināts, ka tajā mazpilsētā ir lielais laukums? uz skata neizskatās...
, 2018-04-20 19:39, pirms 7 gadiem
Slovāku juniori uzvar pašlaik Čehu juniorus ar 5:2
, 2018-04-20 19:40, pirms 7 gadiem
mozilla rakstīja: Talāk par dr viņš nav ticis - tas līmenis ir nu tā... salasa ko lētāku un dod spēlēt. Izlasē tika tikai dēļ “pieredzes”, jo labu aizsargu kas grib vai var spēlēt izlasē ir maz. + manuprāt, ļoti pārvērtēts spēlētājs, kura līmenis ir reāli LČ un Dinamo siltumnīca kur neprasa rezultātus .
Tiec tajā siltumnīcā vai Somijas vai Zviedrijas virslīgā, vai Maskavas Dinamo! Tur visi tā vien gaida ar atplestām rokām mudakus no Latvijas.
, 2018-04-20 19:40, pirms 7 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Tas tik nozīmē tikai to, ka treneriem +- vienāda līmeņa spēlmaņu izvēles gadījumā, priekšroka būtu jādod lielo, nevis mazo laukumu špīleriem
Kāpēc jo piemēram Bindulis tak ir Latvijas produkts un pēc nelielas adoptācijas viņam laukuma izmērs nebūs svarīgs.
, 2018-04-20 19:42, pirms 7 gadiem
coffijs rakstīja: Kāpēc jo piemēram Bindulis tak ir Latvijas produkts un pēc nelielas adoptācijas viņam laukuma izmērs nebūs svarīgs.
Kurš viņu taisās adoptēt?
, 2018-04-20 19:44, pirms 7 gadiem
pernambucano rakstīja: Tiec tajā siltumnīcā vai Somijas vai Zviedrijas virslīgā, vai Maskavas Dinamo! Tur visi tā vien gaida ar atplestām rokām mudakus no Latvijas.
Kad viņš tur spēlēja ? 98-2005? Tad viņš vel varbūt vilka, pēdējos 10 gados viņš bija totāls s*ds
, 2018-04-20 19:44, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Esi pārliecināts, ka tajā mazpilsētā ir lielais laukums? uz skata neizskatās...
Par izmēriem ,lai spriež skaistais dzinums,bet tak saproti ,ka pirmā spēle pēc pārlidojuma ir pirmā spēle.
, 2018-04-20 19:45, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Mītu par to vārtsarga lielo nozīmi komandā uztur tādi tizli uzbrucēji un aizsargi, kādi, piemēram, ir šobrīd LV izlasē. Un, protams, fuņi. Vārtsargam nav ne par matu lielāka nozīmē komandā, kā jebkuram citam komandas spēlētājam.
Tu atkal pārspēj pats sevi. Tik muļķīgu teikumu pat no tevis negaidīju. Tu progresē acīm redzami. Vārtsargam komandā ir tikpat liela nozīme kā jebkuram citam spēlētājam komandā. Vārtsargam nav lielāka loma kā citiem. Jābūt patiešām izcili... , lai kaut ko tādu samirgotu. Nezināju ka slikts vārtsargs ir tas pats kas viens slikts uzbrucējs komandā. Namejs pat kaut ko tādu spēj samurgot. Gaidu vēl kādu pērli no tevis.
, 2018-04-20 19:45, pirms 7 gadiem
bļin, kā Ševčenko ar visu spēku Karsumam uzmeta virsū...
, 2018-04-20 19:46, pirms 7 gadiem
Sevčenko sāpīgi kādam mūsējam pa kāju ar ripu trāpija
, 2018-04-20 19:47, pirms 7 gadiem
mozilla rakstīja: Kad viņš tur spēlēja ? 98-2005? Tad viņš vel varbūt vilka, pēdējos 10 gados viņš bija totāls s*ds
Nu, nav Tev taisnība. Uzprasi labāk kādam hokeja profam, redzēsi, ka Tev pastāstīs pilnīgi ko citu...
, 2018-04-20 19:47, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: Sevčenko sāpīgi kādam mūsējam pa kāju ar ripu trāpija
Karsumam
, 2018-04-20 19:48, pirms 7 gadiem
mozilla rakstīja: Kad viņš tur spēlēja ? 98-2005? Tad viņš vel varbūt vilka, pēdējos 10 gados viņš bija totāls s*ds
Kurš tad būtu tas diženais aizsardzības balsts, kurš gadu desmitiem spēlē bez kļūdām? Ļauj minēt. Tu?
, 2018-04-20 19:49, pirms 7 gadiem
mozilla rakstīja: Kad viņš tur spēlēja ? 98-2005? Tad viņš vel varbūt vilka, pēdējos 10 gados viņš bija totāls s*ds
Tu tak saproti esmu dinamo antifans,bet vai +/- rādītājs Laviņam dinamo nebija viens no labākajiem izņemot pēdējo sezonu.
, 2018-04-20 19:51, pirms 7 gadiem
coffijs rakstīja: Tu tak saproti esmu dinamo antifans,bet vai +/- rādītājs Laviņam dinamo nebija viens no labākajiem izņemot pēdējo sezonu.
Bija viens no labākajiem. Vienu sezonu kad Laviņu sāka lamāt viņam +/- koeficients bija labākais DR visas sezonas laikā.
, 2018-04-20 19:51, pirms 7 gadiem
coffijs rakstīja: Tu tak saproti esmu dinamo antifans,bet vai +/- rādītājs Laviņam dinamo nebija viens no labākajiem izņemot pēdējo sezonu.
Man vienalga kam Tu esi vai neesi fans es runāju par konkrētu kadru, un uz statistiku pajāt, pietiek ar redzēto ko viņš izpilda uz laukuma
, 2018-04-20 19:55, pirms 7 gadiem
Eh, bija tāds leģendārs aizsargu pāris Maticins-Laviņš
, 2018-04-20 19:55, pirms 7 gadiem
mozilla rakstīja: Man vienalga kam Tu esi vai neesi fans es runāju par konkrētu kadru, un uz statistiku pajāt, pietiek ar redzēto ko viņš izpilda uz laukuma
Sorokina, Ozoliņa, Rēdlihu, Pujaca u.c. kļūdas, tavā sarakstā nav pelnījušas godu iekļūt?
, 2018-04-20 19:56, pirms 7 gadiem
pernambucano rakstīja: Sorokina, Ozoliņa, Rēdlihu, Pujaca u.c. kļūdas, tavā sarakstā nav pelnījušas godu iekļūt?
Vot Krišjānis un Žora ir Laviņa līmenī
, 2018-04-20 19:56, pirms 7 gadiem
mozilla rakstīja: Man vienalga kam Tu esi vai neesi fans es runāju par konkrētu kadru, un uz statistiku pajāt, pietiek ar redzēto ko viņš izpilda uz laukuma
Tikai hokejā visu nosaka statistika, jo galarezultāts, vieta tabulā ir statistika. Aizsragiem īpaši skatās uz +/- koefcientu. Lai rāda ko vēlas, bet ja komanda ar šo spēlētāju laukumā sezonā vārtus daudz gūst un maz ielaiž, tad spēlētājs nav slikts.
, 2018-04-20 19:56, pirms 7 gadiem
mozilla rakstīja: Man vienalga kam Tu esi vai neesi fans es runāju par konkrētu kadru, un uz statistiku pajāt, pietiek ar redzēto ko viņš izpilda uz laukuma
Secinājums,ka tu neseko hokejam,bet ievēro dažas kļūdas.Pie tam Laviņa gadījumā viņa kļūdas glābjot pārinieku.Tipisks piemērs Galviņš kurš sūdus taisīja gan dinamo ,gan izlasē jo sevišķi Vankūverā un to glābjot stulbi izskatījās Lavinš.
, 2018-04-20 19:58, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: bļin, kā Ševčenko ar visu spēku Karsumam uzmeta virsū...
Tradīcijas dinamo spēlēs Jerofejevs kā snaiperis savējos traumēja.
, 2018-04-20 20:00, pirms 7 gadiem
mozilla rakstīja: Nu nu, neko labāku par tā saucamo “Laviņa spēka paņēmienu” no viņa neesmu redzējis, a hoķim sekoju pietiekami ilgi.
Laviņš ir viens no visu laiku labākajiem aizsargiem . Varbūt nevajadzēja tik ilgi karjeru vilkt, bet kopumā ļoti labā līmenī spēlēja. Var teikt arī ka karjeras zenītā bija augsta līmeņa aizsargs.
, 2018-04-20 20:00, pirms 7 gadiem
coffijs rakstīja: Secinājums,ka tu neseko hokejam,bet ievēro dažas kļūdas.Pie tam Laviņa gadījumā viņa kļūdas glābjot pārinieku.Tipisks piemērs Galviņš kurš sūdus taisīja gan dinamo ,gan izlasē jo sevišķi Vankūverā un to glābjot stulbi izskatījās Lavinš.
Viņi Abi divi ir ļoti līdzīgi savā “sliktumā”. Galviņš un bez Laviņa ideāli izceļas ar sūdiem
, 2018-04-20 20:01, pirms 7 gadiem
coffijs rakstīja: Secinājums,ka tu neseko hokejam,bet ievēro dažas kļūdas.Pie tam Laviņa gadījumā viņa kļūdas glābjot pārinieku.Tipisks piemērs Galviņš kurš sūdus taisīja gan dinamo ,gan izlasē jo sevišķi Vankūverā un to glābjot stulbi izskatījās Lavinš.
Tieši man vārdus izņēmi no mutes. Laviņš bieži kā pēdējais glāba komandu un ik pa brīdim kļūdas ko norakstīja uz Laviņu bija viņu pārinieka kļūda, jo nebija tur kur vajag.
, 2018-04-20 20:01, pirms 7 gadiem
mozilla rakstīja: Viņi Abi divi ir ļoti līdzīgi savā “sliktumā”. Galviņš un bez Laviņa ideāli izceļas ar sūdiem
Tad nosauc tos kuri sūdus netaisa?
, 2018-04-20 20:03, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Tieši man vārdus izņēmi no mutes. Laviņš bieži kā pēdējais glāba komandu un ik pa brīdim kļūdas ko norakstīja uz Laviņu bija viņu pārinieka kļūda, jo nebija tur kur vajag.
Ironiski ka kaut kur saskan dinamo fana un antifana viedoklis.
, 2018-04-20 20:04, pirms 7 gadiem
coffijs rakstīja: Tad nosauc tos kuri sūdus netaisa?
Kur tieši ? Ja par Dinamo par to nav jēgas runāt jo tur visi sūdus vārīja pēdējos gados. Izlasē piem. no A.Kuldas neesmu manījis tādas kļūdas kā no galviņa tāpat Freiberga un Sotnieka
, 2018-04-20 20:06, pirms 7 gadiem
mozilla rakstīja: Kur tieši ? Ja par Dinamo par to nav jēgas runāt jo tur visi sūdus vārīja pēdējos gados. Izlasē piem. no A.Kuldas neesmu manījis tādas kļūdas kā no galviņa tāpat Freiberga un Sotnieka
Aizej brilles nopērc
, 2018-04-20 20:06, pirms 7 gadiem
mozilla rakstīja: Kur tieši ? Ja par Dinamo par to nav jēgas runāt jo tur visi sūdus vārīja pēdējos gados. Izlasē piem. no A.Kuldas neesmu manījis tādas kļūdas kā no galviņa tāpat Freiberga un Sotnieka
Ok
, 2018-04-20 20:07, pirms 7 gadiem
mozilla rakstīja: Kur tieši ? Ja par Dinamo par to nav jēgas runāt jo tur visi sūdus vārīja pēdējos gados. Izlasē piem. no A.Kuldas neesmu manījis tādas kļūdas kā no galviņa tāpat Freiberga un Sotnieka
paskaties izlašu spēļu ierakstus, savi sūdi ir bijuši arī Kuldam.
, 2018-04-20 20:07, pirms 7 gadiem
Ir tādi hokeja līdzjutēji, kuri tikai kļūdas pamana, bet neseko līdzi cītīgi spēlei un nemana hokejistu stiprās puses. Arī Galviņam ir kļūdas pamanāmas, bet kopumā Galviņš šobrīd ir stabila izlases vērtība. Šajā sastāvā noteikti ir viens no labākajiem (vai pat labākais aizsargs). Ja Laviņu un Galviņu dēvē par vājiem aizsargiem kopumā, tad skaidrs kā cilvēks skatās hokeju. Piemēram Galviņam 426 spēles KHL un koeficients kopumā -1. Laviņam 227 spēles KHL un koefcients kopumā +5.
, 2018-04-20 20:07, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: paskaties izlašu spēļu ierakstus, savi sūdi ir bijuši arī Kuldam.
Stabili mazāk nekā Galviņam un ne tik “lieli”
, 2018-04-20 20:08, pirms 7 gadiem
mozilla rakstīja: Stabili mazāk nekā Galviņam un ne tik “lieli”
nu, nu... par to vēl zinātnieki strīdas
Un ko nozīmē "lieli"?
, 2018-04-20 20:08, pirms 7 gadiem
mozilla rakstīja: Kur tieši ? Ja par Dinamo par to nav jēgas runāt jo tur visi sūdus vārīja pēdējos gados. Izlasē piem. no A.Kuldas neesmu manījis tādas kļūdas kā no galviņa tāpat Freiberga un Sotnieka
Freibergs arī man ir top aizsargs ,bet Sočas kļūdu pret Franciju daudzi ilgi neaizmirsīs.
, 2018-04-20 20:10, pirms 7 gadiem
coffijs rakstīja: Freibergs arī man ir top aizsargs ,bet Sočas kļūdu pret Franciju daudzi ilgi neaizmirsīs.
Freibergs prekš vairākuma ir labs , bet nu ar daudz mēslu ir sataisijis aizsardzībā
, 2018-04-20 20:10, pirms 7 gadiem
coffijs rakstīja: Freibergs arī man ir top aizsargs ,bet Sočas kļūdu pret Franciju daudzi ilgi neaizmirsīs.
Nu ja, tā bija liela sotnieka kļūda kuru visi atcerās, bet tā jau viņš ļoti labi spēlē - stabili .
, 2018-04-20 20:12, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: Freibergs prekš vairākuma ir labs , bet nu ar daudz mēslu ir sataisijis aizsardzībā
Mazāk nekā Galviņš un Laviņš - mazāk uzkrītoši savus sūdus vāra
, 2018-04-20 20:12, pirms 7 gadiem
coffijs rakstīja: Ironiski ka kaut kur saskan dinamo fana un antifana viedoklis.
Vai tad vienmēr visu vērtē tikai pēc attieksmi pret DR. Nesen savam oponentam Bansam ieliku plusu,jo pilnīgā piekritu viņa izteiktajai domai. Kādreiz Namejam lieku plusus, ja domas sakrīt. Te tie DR antifani man automātiski liek mīnusus pat nelasot ko raksta. Viņi koncentrējas un to kas to saka, bet man vairāk interesē kādu domu pasaka.
Laviņš bija ļoti labs aizsargs. Ir hokejisti kuru kļūdas atklāti un viegli pamanīt un līdzjutēji kuri pašas spēles skatās pavirši ar draugiem , ar alu, runājoteis - tie parasti kritizēja Laviņu. Kuri skatījās cītīgi lai redzētu visu kopainu, tie viņu slavēja.
, 2018-04-20 20:14, pirms 7 gadiem
Bēdīgi izskatās nākamās sezonas Dinamo
, 2018-04-20 20:15, pirms 7 gadiem
welninsh rakstīja: Bēdīgi izskatās nākamās sezonas Dinamo
Tu jau zini sastāvu? Pat Ankipāns to nezin.
, 2018-04-20 20:19, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Tu jau zini sastāvu? Pat Ankipāns to nezin.
Paskaties kas paliek vai ir uzaicināti, tiem kam ir jau sakars ar dinamo un tie kam ir beigušies līgumi ar citiem. Protams ar pāris izņēmumiem kuru neuzaicināšana vienkārši nav iespējama. Mezrļikins