Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2897, Did:0, useCase: 3
Autors: Krišjānis Pundurs

Lieliska momentu realizācija un vārtsarga sniegums ieved Šveici finālā

Lieliska momentu realizācija un vārtsarga sniegums ieved Šveici finālā
Leonardo Dženoni veic skaistāko atvairījumu spēlē, glābjot Šveici pēc Antonī Boviljē metiena
Foto: IIHF

Skaistā cīņā pasaules čempionāta finālā iekļuva Šveices izlase, kas ar 3:2 apspēlēja Kanādas valstsvienību. Tādējādi Patrika Fišera trenētā Šveices izlase pēc piecu gadu pārtraukuma cīnīsies par zeltu, un gluži kā 2013. gadā, arī šoreiz pretī stāsies Zviedrija. Leonardo Dženoni uzvarētāju vārtos atvairīja 43 no 45 metieniem.

Abas komandas demonstrēja skatāmu un atklātu hokeju, spēli sākot visai augstā tempā, tomēr ripas kontrolē neliels pārsvars bija kanādiešiem. Pirmo vārtu gūšanas iespēju gan izveidoja Šveice, kad pēc rupjas aizsarga kļūdas savu komandu nācās glābt vārtsargam Dārsijam Kemperam. Šveicieši tika arī pie vairākuma, kas gan palika nerealizēts. Kanādai pamanāmākā bija ceturtā maiņa ar Barzalu, Boviljē un Beiliju uzbrukumā, kas radīja arī pirmo apdraudējumu pie Leonardo Dženoni vārtiem.

Kanādas aizsargi pieļāva vairākas kļūdas pēc pārdrošiem lēmumiem, uzsākot uzbrukumus, taču šveiciešiem pretiniekus sodīt neizdevās, Kemperam glābjot komandu pēc Meiera un Šervē metieniem. Otrā laukuma galā ar ļoti bīstamu metienu pēc pauzes izturēšanas atbildēja Makdeivids. Perioda izskaņā vētraini uzbruka šveicieši, kuriem momentu veidotāja funkcijas teicami pildīja Romāns Josi, taču veiksme stāvēja Kanādai klāt. Vārti brieda, un nepilnu pusotru minūti pirms beigām Tristans Šervē ar lielisku plaukstas metienu izvirzīja vadībā Šveici (0:1)

Otrā perioda sākumā vēl vienu karuseli uzbrukumā sagrieza Šveice, tomēr vietā bija Kempers. Ļoti bīstami uzbruka arī kanādieši, teicamas iespējas no vārtu priekšas neizmantojot ne Pažo, ne Dubuā. Dženoni nācās glābt savu komandu pēc Šena metiena tieši pretī vārtiem. Kanādas spiediens pieauga, un spēles 28. minūtē ļoti līdzīgā situācijā kā Šervē vārtu guvumā, izlīdzinājumu ar plaukstas metienu no kreisā iemetiena apļa panāca Bo Horvats (1:1).

Iespēju atgūt pārsvaru Šveicei sniedza Kempers, kurš pieļāva rupju kļūdu piespēlē, un aizsargam nācās pārkāpt noteikumus. Vairākumā šveiciešiem izdevās vadību atgūt, kad Fialas piespēli no vārtu priekšas vārtos pārvirzīja Gregorijs Hofmans (1:2). Teicamu sniegumu Šveices vārtos demonstrēja Dženoni, kurš, palicis bez nūjas, paspēja pārvietoties no vienas puses uz otru un atvairīja Boviljē metienu tukšā stūrī. Kanādieši turpināja uzbrukt, bet ne O`Railijs, ne Ekblads neizmantoja savas iespējas lieliskā Dženoni snieguma dēļ.

Bila Pītersa vadītie kanādieši nebija pietiekami disciplinēti, un trešās trešdaļas sākumā, spēlējot vairākumā, Šveice panāca jau divu vārtu pārsvaru, kad Andrigeto metienu meistarīgi pielaboja Geitans Hāss (1:3). Uzreiz iespēja deficītu sadeldēt bija Boviljē, kurš no tuvas distances meta virsū vārtsargam. Kanādieši pa vārtiem bija metuši divreiz vairāk, tomēr ripa spītīgi negribēja šķērsot vārtu līniju.

Sešas minūtes pirms trešās trešdaļas beigām pirmoreiz pie vairākuma tika arī Kanāda, kad nedaudz teatrāli krita Pareiko. Divreiz vārtu priekšā pie ripas tika O`Railijs, kurš izniekoja lielisku iespēju vienus vārtus atgūt. Kanādieši mainīja Kemperu pret sesto laukuma spēlētāju, un divas minūtes līdz trešdaļas beigām Koltons Pareiko ar spēcīgu metienu no zilās līnijas panāca 2:3. Pēdējās pamatlaika minūtēs Kanāda darīja visu, lai rezultātu izlīdzinātu, taču ar to izrādījās par maz. Trīs sekundes pirms spēles beigās izcila iespēja izraut savai komandai uzvaru bija O`Railijam, bet Šveici glāba Dženoni. Šveice pelnīti iekļūst pasaules čempionāta finālā, kur pēdējoreiz bija 2013. gadā, un, tāpat kā toreiz, tiksies ar Zviedriju.

Kanāda - Šveice 2:3 (0:1;1:1;1:1)

Vārti: 18:41 Šervē (Unterzanders, Kukans) 0:1, 27:20 Horvats (Dubuā, Pažo) 1:1, 29:40 Hofmans (Fiala, Andrigeto, vair.) 1:2, 44:14 Hāss (Andrigeto, Diazs, vair.) 1:3, 57:53 Pareiko (Makdeivids, Šens) 2:3
Soda minūtes: 6:2
Metieni: 45:17
Vārtsargi: Dārsijs Kempers - Leonardo Dženoni

Pasaules čempionāta pusfināli, 19. maijs

LaiksSpēleRezultāts
16:15Zviedrija – ASV6:0
20:15Kanāda – Šveice2:3

Slēpts komentārs: RocketsHardenLatvia
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: RocketsHardenLatvia
, 2018-05-19 22:41, pirms 7 gadiem
Mazliet soks,bet prieks,ka bus Eiropiesu finals
Lai aizokeaniesi sitas par Bronzu :d
, 2018-05-19 22:41, pirms 7 gadiem
Kanāda spēleja drausmīgi visu šo čempi, pārāk daudz individuāli, plus vēl brīžiem haotiski, kad rezultāts nelabvēlīgs.
Šveice manuprāt paņems čempi, tāds čujniķs ir un likšu uz viņiem kādu 10 euro.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-05-19 22:42, pirms 7 gadiem
Apsveicu Šveici.
Kārtīga jaunatnes sistēma, kārtīgs vietējais čempis. NHL veči. Skaisti.
, 2018-05-19 22:42, pirms 7 gadiem
PELNĪTI!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-05-19 22:43, pirms 7 gadiem
Bet nu domajat ko velaties.
Videjam krievam shie ir svetki, jo tiesi kanaada pieveica krieviju.

Bet pat neskatoties uz to kas tos utainos pieveica, prieks par sveici
, 2018-05-19 22:43, pirms 7 gadiem
Man neērti lūgt, bet...
Zaudēju visu naudu totalizatorā. Kāds nevar mazliet aizdot. Zinu dažas likmes, kas noteikti izies cauri, jau rīt varētu atdot!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-05-19 22:44, pirms 7 gadiem
Kili rakstīja: nez ko teiks tie, kas nolika OS

arī PČ zems līmenis, jo Kanāda netiek finālā, zaudējot Vācijas līmeņa komandai?
Kanādai vārtos nabagi un tie klauni, kas spēlēja laukumā totāli indivīdi jeb pārāk individuāli. Šveice arī nolasījusi jaudīgu sastāvu, tā kā šis turnīrs ir augstākas raudzes kā OS farss.
, 2018-05-19 22:44, pirms 7 gadiem
Kili rakstīja: nez ko teiks tie, kas nolika OS

arī PČ zems līmenis, jo Kanāda netiek finālā, zaudējot Vācijas līmeņa komandai?
Wtf?
“Vacijas limena komandai”

Kuraa briidi Sveice ir bijusi tik zemaa liimeni, ja to salidzini ar vaciju?
Jocigs esi?

LIELAAKA DALJA NO SVEICES IZLASES PAARSTAV LABAKO LIGU EIRAAZIJAA!! Sveices ligu!

+ nhl vechi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-05-19 22:45, pirms 7 gadiem
LTV publisks fuj ka neparāda pirmos pusfinālu pa LTV7 un otro parāda ar kavēšanos, jo redz tupais volejbols kuru praktiski neviens neskatās ir jārāda. pirmo periodu sāk vēl ar ierakstu, tikai 2 perioda sākumā vismaz pieslēdzās tiešraidei. Tas nav normāli, ja uzņēmāties rādīt, tad rādiet kā nākas
, 2018-05-19 22:45, pirms 7 gadiem
Kili rakstīja: šķiet es būšu vienīgais, kas prognozējis precīzu rezultātu
nebūsi viss!

Šveice malači! Vismaz kaut kas neierasts priekš PČ fināla beidzot!
, 2018-05-19 22:45, pirms 7 gadiem
RocketsHardenLatvia rakstīja: Dženoni vispār monstrs, turnīra MVP, bet finālā gaidām, kad izšaus vēl Nino.
Nino var izšaut zem deķa. Ceru, ka siereļus kārtīgi samizos. Pietiks tās cūcenes viņiem.
, 2018-05-19 22:45, pirms 7 gadiem
zaxx rakstīja: LTV publisks fuj ka neparāda pirmos pusfinālu pa LTV7 un otro parāda ar kavēšanos, jo redz tupais volejbols kuru praktiski neviens neskatās ir jārāda. pirmo periodu sāk vēl ar ierakstu, tikai 2 perioda sākumā vismaz pieslēdzās tiešraidei. Tas nav normāli, ja uzņēmāties rādīt, tad rādiet kā nākas
VOT ŠIM ES PILNĪBĀ PIEKRĪTU!!!!!
, 2018-05-19 22:45, pirms 7 gadiem
Kili rakstīja: nez ko teiks tie, kas nolika OS

arī PČ zems līmenis, jo Kanāda netiek finālā, zaudējot Vācijas līmeņa komandai?
Kāds sakars ar OS ? Šveice laba komanda, labi spēlē aizsardzībā ir arī vairāki nhl džeki, parsteigumu te nav. Kanāda jau tā šito čempi švaki spēlē. Nekas labs no Oilers, Islanders mixa nevar sanākt.
, 2018-05-19 22:45, pirms 7 gadiem
Tā tik būtu sensācija, ja sieri paņems zeltu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-05-19 22:46, pirms 7 gadiem
raiversons rakstīja: nebūsi viss!

Šveice malači! Vismaz kaut kas neierasts priekš PČ fināla beidzot!
Neierasts? Pirms dažiem gadiem bija tieši tāds pats fināls kā tagad būs.
, 2018-05-19 22:46, pirms 7 gadiem
zaxx rakstīja: LTV publisks fuj ka neparāda pirmos pusfinālu pa LTV7 un otro parāda ar kavēšanos, jo redz tupais volejbols kuru praktiski neviens neskatās ir jārāda. pirmo periodu sāk vēl ar ierakstu, tikai 2 perioda sākumā vismaz pieslēdzās tiešraidei. Tas nav normāli, ja uzņēmāties rādīt, tad rādiet kā nākas
Skatījos youtube bez reklāmām ar eng komentētājiem.
, 2018-05-19 22:46, pirms 7 gadiem
Kili rakstīja: nez ko teiks tie, kas nolika OS

arī PČ zems līmenis, jo Kanāda netiek finālā, zaudējot Vācijas līmeņa komandai?
Kanāda ar pirmā lielum NHL zvaigznēm ! UN arii amīsiem bija liela kalibra zvaigznes tomēr pēc zvaigžņotības statusa zviedri mierīgi turēja līdzi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-05-19 22:47, pirms 7 gadiem
BayernM rakstīja: Bet nu domajat ko velaties.
Videjam krievam shie ir svetki, jo tiesi kanaada pieveica krieviju.

Bet pat neskatoties uz to kas tos utainos pieveica, prieks par sveici
Krieviem būtu labāk, ja Kanāda uzvarētu PČ, jo tad varētu teikt, ka zaudēja nākamajiem čempioniem. Lai gan pēc tādas loģikas būtu labāk, ja finālā uzvarētu SWE, jutīšu līdzi Šveicei, kas pēc spēles stila vairāk līdzinās Latvijai.
, 2018-05-19 22:47, pirms 7 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Nino var izšaut zem deķa. Ceru, ka siereļus kārtīgi samizos. Pietiks tās cūcenes viņiem.
Nino iemetīs cepur triku un kārs kaklā zelta medaļu.
, 2018-05-19 22:49, pirms 7 gadiem
Eu eu kur visi kanaadaas fani ;DDDD suudlapa nevis klavlapa . ;DD apraavaas ar visaam savaam zvaigzneem ;DD
, 2018-05-19 22:49, pirms 7 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Tā tik būtu sensācija, ja sieri paņems zeltu.
Nē, visu savu haļavas porciju šie jau par 99% ir iztērējuši pret somiem un kanādiešiem ! Bet bez haļavščinas palīdzības viņiem zviedrus neuzveikt !
, 2018-05-19 22:49, pirms 7 gadiem
raiversons rakstīja: nebūsi viss!

Šveice malači! Vismaz kaut kas neierasts priekš PČ fināla beidzot!
Kas neierasts? Tas, ka viena no komandām visu laiku sēdēs aizsardzībā?
, 2018-05-19 22:50, pirms 7 gadiem
Luk ta Latvijai ir jaspele pec kadiem 5-7 gadiem...jo mes ar viniem ir stipri lidzigi...maza valsts, kura mil hokeju un ir bagata ar nelielo daudzumu talantu...vieniga atskiriba, ka tomer valsts tur(Sveice) vairak palidz jauniesu un bernu hokejam
, 2018-05-19 22:50, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: Nē, visu savu haļavas porciju šie jau par 99% ir iztērējuši pret somiem un kanādiešiem ! Bet bez haļavščinas palīdzības viņiem zviedrus neuzveikt !
Tad jau Latvija arī ar "haļavas porciju" paņēma 1 punktu no ASV, CAN, un ar SWE līdzīgi nospēlēja.
, 2018-05-19 22:50, pirms 7 gadiem
HNB-DRAUGS! rakstīja: Rit 10e uz sveici
skaties tik ka pēc tam ar savu 'acīti' nesanāk pakāsto naudu atpelnīt atpakaļ
, 2018-05-19 22:51, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: Kanāda ar pirmā lielum NHL zvaigznēm ! UN arii amīsiem bija liela kalibra zvaigznes tomēr pēc zvaigžņotības statusa zviedri mierīgi turēja līdzi
Kas tās par zvaigznēm ko tu muldi ? Vārtsargu līniju paskaties ar aizsargiem tas pats stāsts.
, 2018-05-19 22:51, pirms 7 gadiem
Šveice ir kruta. Vēlu uzvaru finālā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-05-19 22:51, pirms 7 gadiem
Kā jau vakar teicu - ļoti švaka spēle šajā turnīrā Kanādai. Labi, ka vēl līdz 1/2 finālam aizklukpurēja. Šveice malači - liels sasniegums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-05-19 22:51, pirms 7 gadiem
zaxx rakstīja: LTV publisks fuj ka neparāda pirmos pusfinālu pa LTV7 un otro parāda ar kavēšanos, jo redz tupais volejbols kuru praktiski neviens neskatās ir jārāda. pirmo periodu sāk vēl ar ierakstu, tikai 2 perioda sākumā vismaz pieslēdzās tiešraidei. Tas nav normāli, ja uzņēmāties rādīt, tad rādiet kā nākas
valsts TV latviešu startiem VIENMĒR jābūt prioritātei,,,ārzemju kaučuk dzenātāji var pagaidīt
, 2018-05-19 22:51, pirms 7 gadiem
Diemžēl vates zaudēja ne tikai šiem kanādiešiem, bet pat čehiem, kurus pieveikt spēja pat nevarīgie amerikāņi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-05-19 22:53, pirms 7 gadiem
vairogss rakstīja: Luk ta Latvijai ir jaspele pec kadiem 5-7 gadiem...jo mes ar viniem ir stipri lidzigi...maza valsts, kura mil hokeju un ir bagata ar nelielo daudzumu talantu...vieniga atskiriba, ka tomer valsts tur(Sveice) vairak palidz jauniesu un bernu hokejam
Atskjiriiba dziives liimeeni un finansees ir kosmiska, lai vareetu teikt ka esam liidziig. Iedziiviitaaju skaits un cilveeku resurss arii ir lielaaks.
, 2018-05-19 22:54, pirms 7 gadiem
Muštukovs gan prognozēs nokļūdijās.
, 2018-05-19 22:54, pirms 7 gadiem
CAN-USA par bronzu!! kapteiņi var izvilkt sērkociņus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-05-19 22:58, pirms 7 gadiem
hilss rakstīja: Krievija lika uzsvaru uz OS tas skaidrs un aizsūtija uz PČ 4 maiņas čekerus no CSKA, bet jeņki un kanādieši nolasa visas savas zvaigznes ar Makdeividu priekšā un kaunpilni zaudē visiem pēc kārtas. HA HA! Tas NHL ir tik neticami vājs. Acīm redzot pie vainas ir Vegasa kura padarījusi NHLiešus neticami vājus ka pat latvija mierīgi atņem šiem punktus.
Dažreiz tev pat sanāk tīri smieklīgi
NETICAMI vājš, forša vārdu izvēle

Tad fnālā cik spēlētāju būs no tā neticami vājā NHL? Un cik no KHL?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-05-19 23:00, pirms 7 gadiem
Spēlētāju, līgu pārstāvniecība cīņā par medaļām.

NHL-73
NLA-17
AHL-3
SHL-3
KHL-2 !!!
OHL-1
NCAA-1
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-05-19 23:02, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: Nē, visu savu haļavas porciju šie jau par 99% ir iztērējuši pret somiem un kanādiešiem ! Bet bez haļavščinas palīdzības viņiem zviedrus neuzveikt !
No tā, ko es redzēju, tur ne tikai iztērēts esošai veiksmes limits, bet jau paņemta laba tiesa kredītā
, 2018-05-19 23:03, pirms 7 gadiem
hilss rakstīja: Kanāda un USA varēs cīnīties par godpilno bronzu, tas būs liels sasniegums priekš viņiem. heh
Bet vispār labais, Somi izvaro kanādu ar 6-1. Zviedri izvaro USA ar 6-0 un tas tikai liecina ka NHL ar katru gadu paliek ar vien vājāka.
Somi un zviedri nespēlē NHL, trolli?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-05-19 23:04, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: No tā, ko es redzēju, tur ne tikai iztērēts esošai veiksmes limits, bet jau paņemta laba tiesa kredītā
nu varbūt ka arī kaut kā tā gan ! Bet par to mēs pavisam pārliecināties varēsim tik nākamajā PČ pēc gada
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-05-19 23:05, pirms 7 gadiem
hilss rakstīja: Kanāda un USA varēs cīnīties par godpilno bronzu, tas būs liels sasniegums priekš viņiem. heh
Bet vispār labais, Somi izvaro kanādu ar 6-1. Zviedri izvaro USA ar 6-0 un tas tikai liecina ka NHL ar katru gadu paliek ar vien vājāka.
Pastāsti taču savu versiju, kāpēc zviedru NHL'istus tu nepieskaiti pie NHL spēka Kāpēc zviedri neskaitās?
, 2018-05-19 23:06, pirms 7 gadiem
pusfināli pilnīgi neskatāmi...
zviedri samasēja amerikāņus jau otrajā periodā, ka varēja gulēt iet...intrigas nekādas tālāk
šveice nolikusi autobusu uzvilka kanādiešus, pagarinājumu nesagaidīju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-05-19 23:07, pirms 7 gadiem
arch122 rakstīja: CAN-USA par bronzu!! kapteiņi var izvilkt sērkociņus
aptirsās ziemeļamerikāņi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-05-19 23:08, pirms 7 gadiem
vairogss rakstīja: Luk ta Latvijai ir jaspele pec kadiem 5-7 gadiem...jo mes ar viniem ir stipri lidzigi...maza valsts, kura mil hokeju un ir bagata ar nelielo daudzumu talantu...vieniga atskiriba, ka tomer valsts tur(Sveice) vairak palidz jauniesu un bernu hokejam
Saprotu tavu domu, bet tomēr ļoti ceru, ka šitik traku aizsardzības hokeju mēs tomēr nespēlēsim nekad, pat ja reizēm tas nes uzvaru, tad jau daudz labāk spēlēt Hartlija piedāvāto stilu, kur pret ik vienu pretinieku ejam ar domu, ka uzvarēsim un kapajam kā līdzīgs ar līdzīgu,nevis cer, ka kkas iekritis, ka vārtsargam būs mūža spēle un tad uzliks autobusu, kur vārtos stāv nevis viens, bet seši.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-05-19 23:11, pirms 7 gadiem
hilss rakstīja: Krievija lika uzsvaru uz OS tas skaidrs un aizsūtija uz PČ 4 maiņas čekerus no CSKA, bet jeņki un kanādieši nolasa visas savas zvaigznes ar Makdeividu priekšā un kaunpilni zaudē visiem pēc kārtas. HA HA! Tas NHL ir tik neticami vājs. Acīm redzot pie vainas ir Vegasa kura padarījusi NHLiešus neticami vājus ka pat latvija mierīgi atņem šiem punktus.
Dacjuks un Kaprizovs lielākie čekeri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-05-19 23:13, pirms 7 gadiem
hilss rakstīja: Kanāda un USA varēs cīnīties par godpilno bronzu, tas būs liels sasniegums priekš viņiem. heh
Bet vispār labais, Somi izvaro kanādu ar 6-1. Zviedri izvaro USA ar 6-0 un tas tikai liecina ka NHL ar katru gadu paliek ar vien vājāka.
tu esi retas sugas d a u n i s, jo nesaproti, ka Kanadas izlase ir sastadita no speletajiem, kuri neiekluva NHL pleyoffa.......
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-05-19 23:14, pirms 7 gadiem
Kurš te smirdēja par to ka olimpiskās spēles bija labs turnīrs.nhl speletāji pierāda ka Khl ir miskaste
Kur tagad ir krievija.?zviedriem ir visi nhl spēletaij gandrīz.lūdzu rezultāts.šveice var aizmirst par zeltu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-05-19 23:15, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Saprotu tavu domu, bet tomēr ļoti ceru, ka šitik traku aizsardzības hokeju mēs tomēr nespēlēsim nekad, pat ja reizēm tas nes uzvaru, tad jau daudz labāk spēlēt Hartlija piedāvāto stilu, kur pret ik vienu pretinieku ejam ar domu, ka uzvarēsim un kapajam kā līdzīgs ar līdzīgu,nevis cer, ka kkas iekritis, ka vārtsargam būs mūža spēle un tad uzliks autobusu, kur vārtos stāv nevis viens, bet seši.
Kanādai un ASV vārtos murdi no AHL, neviena NHL pamatvārtsarga...brīnos kā šie nepierunāja nevienu NHL varotčiku uz PČ!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-05-19 23:17, pirms 7 gadiem
vot tā lūk. Savulaik bijām līdzīgi, pat pārāki par Šveici, tagad viņi ir te, a mēs...neesam slikti, bet tomēr ne te.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-05-19 23:21, pirms 7 gadiem
hilss rakstīja: Kanāda un USA varēs cīnīties par godpilno bronzu, tas būs liels sasniegums priekš viņiem. heh
Bet vispār labais, Somi izvaro kanādu ar 6-1. Zviedri izvaro USA ar 6-0 un tas tikai liecina ka NHL ar katru gadu paliek ar vien vājāka.
Vate savā spožumā.
73 NHL veči cīnās par medaļām, tik pat tas ir procentos, no dižās KHL-2.
, 2018-05-19 23:21, pirms 7 gadiem
Kili rakstīja: daudzi teica ka 2013.gadā Šveicei slotas kāts izšāva, kas mēs esam vienādā līmenī...

atkal slotas kāts izšauj?
2014. Gadā Latvija uzvar Šveici Soču Olimpiskajās spēlēs, gadu vēlāk 2015. Gada Pasaules čempionātā, Latvija uzvar Šveici atkal
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-05-19 23:23, pirms 7 gadiem
Vācija Olimpiskajās spēlēs tika Finālā, šoreiz Šveice tika Finālā. Tā kā te nevienam nevajag teikt uzreiz, ka Šveice vai Vācija ir labākās par Krieviju, Somiju, ASV, Kanādu, Zviedriju, Čehiju, vaj arī ar Slovākiju. Vienkārši šitajām valstīm baigi veicas uzvarēt spēcīgās zvaigžņu komandas. To jau redzēsim kā Vācijai un Šveicei nākošgad tas hoķis paveiksies.
, 2018-05-19 23:27, pirms 7 gadiem
Varbūt mums Latvijai nākošgad var tikt uz Finālu. Tikai ir tāda lieta, ka veicas bišku vājākām valstīm.
, 2018-05-19 23:27, pirms 7 gadiem
Autors pilnīgi viennozīmīgs šveiciešu fans. Apraksts ne pārāk atbilst laukumā redzētajam.
, 2018-05-19 23:30, pirms 7 gadiem
zviedri nedrīkst zaudēt Šveicei, tas nu būtu pārākais pazorņiks
, 2018-05-19 23:34, pirms 7 gadiem
Čipa es skatos pēc vikipēdijas kādas ir spēles nākošgad..
A.grupa
Russia
Sweden
Czech
Switzerland
Slovakia
Latvia
Austria
Italy

B.grupa
Canada
Finland
United States
Germany
Norway
Denmark
France
Great Britain
, 2018-05-19 23:37, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Kanādai un ASV vārtos murdi no AHL, neviena NHL pamatvārtsarga...brīnos kā šie nepierunāja nevienu NHL varotčiku uz PČ!
Kāpēc nepierunāja?
Varočiki bija, kuri gribēja braukt no NHL, bet treneri nolažoja šos paņemot.
, 2018-05-19 23:39, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: aptirsās ziemeļamerikāņi...
Varēji jau iemest kko par Keinu...
, 2018-05-19 23:41, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kāpēc nepierunāja?
Varočiki bija, kuri gribēja braukt no NHL, bet treneri nolažoja šos paņemot.
kurš bija tas gribētājs, kuru nepaņēma?
p.s. ZA sastāvu vāc GM, nevis treneri..
, 2018-05-19 23:43, pirms 7 gadiem
arch122 rakstīja: Varēji jau iemest kko par Keinu...
žēl bija skatīties uz Keinu, kā šo nodzina turnīra laikā spēlējot divās maiņās. šodien pat trijās lika strādāt...
, 2018-05-19 23:44, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kāpēc nepierunāja?
Varočiki bija, kuri gribēja braukt no NHL, bet treneri nolažoja šos paņemot.
Kurus ta nepaņēma? kuri gribēja braukt?
, 2018-05-19 23:47, pirms 7 gadiem
Rīt vismaz būs interesanti paskatīties arī spēli par 3. vietu, jo ZA derbijs varētu būt labs.
, 2018-05-19 23:47, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 tur gribēja braukt Puškins, iepazinies ar viņu!
, 2018-05-19 23:48, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: kurš bija tas gribētājs, kuru nepaņēma?
p.s. ZA sastāvu vāc GM, nevis treneri..
Komentētāji viena no spēlēm stāstīja kuri bija gatavi braukt. Cik atceros, tad viens no viņiem bija Mjurejs.
, 2018-05-19 23:51, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Komentētāji viena no spēlēm stāstīja kuri bija gatavi braukt. Cik atceros, tad viens no viņiem bija Mjurejs.
Mjurejs spēlēja play-off, kad sastāvs jau bija nokomplektēts...
p.s. LTV komentētāji(Kreipis un Stepītis) ir teicams izziņas avots...
, 2018-05-19 23:51, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: žēl bija skatīties uz Keinu, kā šo nodzina turnīra laikā spēlējot divās maiņās. šodien pat trijās lika strādāt...
Pret CZE sanāca. Nebija jau viens Keins. Bija Larkins un Gudro arī. Pret SWE nesanāca. Čehi manuprāt šogad krietni par vāju priekš pusfināliem, ar visiem pastiprimājumiem. Bet vārtsargi USA kā parasti.
, 2018-05-19 23:53, pirms 7 gadiem
arch122 rakstīja: Pret CZE sanāca. Nebija jau viens Keins. Bija Larkins un Gudro arī. Pret SWE nesanāca. Čehi manuprāt šogad krietni par vāju priekš pusfināliem, ar visiem pastiprimājumiem. Bet vārtsargi USA kā parasti.
Šodien Gudro notirsa spēli, tālāk varēja iet gulēt...
p.s. nafig Tev avatarā Espozito nevis Keins?
, 2018-05-19 23:54, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Mjurejs spēlēja play-off, kad sastāvs jau bija nokomplektēts...
p.s. LTV komentētāji(Kreipis un Stepītis) ir teicams izziņas avots...
Tādu faktu tie minēja. Cik taisnība nezinu.
, 2018-05-19 23:55, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Komentētāji viena no spēlēm stāstīja kuri bija gatavi braukt. Cik atceros, tad viens no viņiem bija Mjurejs.
Kviks bija tas kurš vilktu. Bet pats nebrauca. Tālāk Tavas un komentētāju fantāzijas.
, 2018-05-19 23:57, pirms 7 gadiem
arch122 rakstīja: Pret CZE sanāca. Nebija jau viens Keins. Bija Larkins un Gudro arī. Pret SWE nesanāca. Čehi manuprāt šogad krietni par vāju priekš pusfināliem, ar visiem pastiprimājumiem. Bet vārtsargi USA kā parasti.
Man jau arī šķiet, ka Keinu pārāk nodzenāja. Brīžiem bija sajūta, ka viņš visu laiku ir laukumā.
Gan jeņķu, gan kanādiešiem PČ laikā tā arī īsti neizdevās kļūt par KOMANDU. Viss vairāk balstijās uz spēlētāju individuālo meistarību un līderību.
, 2018-05-19 23:59, pirms 7 gadiem
arch122 rakstīja: Kviks bija tas kurš vilktu. Bet pats nebrauca. Tālāk Tavas un komentētāju fantāzijas.
Neko pats neizdomāju. Kā jau rakstīju-komentētāji sniedza šādu info. Neesmu noskaņots visu laiku apšaubīt komentētāju teikto, un tāpēc viņu teikto uztveru kā reālus faktus.
, 2018-05-19 23:59, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Šodien Gudro notirsa spēli, tālāk varēja iet gulēt...
p.s. nafig Tev avatarā Espozito nevis Keins?
Būtu PČ USA zelts šogad, būtu Keins. Ar to pietiek?
, 2018-05-20 00:01, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man jau arī šķiet, ka Keinu pārāk nodzenāja. Brīžiem bija sajūta, ka viņš visu laiku ir laukumā.
Gan jeņķu, gan kanādiešiem PČ laikā tā arī īsti neizdevās kļūt par KOMANDU. Viss vairāk balstijās uz spēlētāju individuālo meistarību un līderību.
Te es Tev piekrītu. Tas viss jau izpaudās spēlēs pret LV.
, 2018-05-20 00:03, pirms 7 gadiem
Pa lielam man vienalga, kurš tiek pie kuras vietas, bet KĀĀĀĀ tas var būt, ka abos pusfinālos komandas, kas izdara 40+ mentienus, zaudē spēli komandām, kas izdara attiecīgi 20 un 17 metienus... Kosmoss.
, 2018-05-20 00:04, pirms 7 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Autors pilnīgi viennozīmīgs šveiciešu fans. Apraksts ne pārāk atbilst laukumā redzētajam.
Varēja iztekti just, ka arī Tollijs ar Stepīti gribēja, lai Šveice tiktu finālā.
, 2018-05-20 00:05, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neko pats neizdomāju. Kā jau rakstīju-komentētāji sniedza šādu info. Neesmu noskaņots visu laiku apšaubīt komentētāju teikto, un tāpēc viņu teikto uztveru kā reālus faktus.
Kuri tieši? Toļiks brīnumus runā jau pasen. USA manuprāt paņēma tos kuri grib un var, par CAN īsti nezinu.
, 2018-05-20 00:05, pirms 7 gadiem
arch122 rakstīja: Būtu PČ USA zelts šogad, būtu Keins. Ar to pietiek?
, 2018-05-20 00:08, pirms 7 gadiem
arch122 rakstīja: Kuri tieši? Toļiks brīnumus runā jau pasen. USA manuprāt paņēma tos kuri grib un var, par CAN īsti nezinu.
Kā jau teicu, tad īsti neatceros, par kuriem vārtsargiem bija stāsts, jo tā pavirši klausījos.
, 2018-05-20 00:09, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: nē
Nu tak ej un kasies ar Ivaru Labāk atbildi jautājumu, ko netbildēji par Oilers vienreiz man.
, 2018-05-20 00:10, pirms 7 gadiem
arch122 rakstīja: Nu tak ej un kasies ar Ivaru Labāk atbildi jautājumu, ko netbildēji par Oilers vienreiz man.
ko es neatbildēju?
, 2018-05-20 00:10, pirms 7 gadiem
arch122 rakstīja: Nu tak ej un kasies ar Ivaru Labāk atbildi jautājumu, ko netbildēji par Oilers vienreiz man.
Bļin, kāpēc viņam jākasās ar mani, un kāpēc man vispār jākasās?
, 2018-05-20 00:14, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Bļin, kāpēc viņam jākasās ar mani, un kāpēc man vispār jākasās?
Tev vislaik niez ko pateikt diezgan pretēju man
p.s. skaisti Koreja nograbēja atpakaļ vai tomēr cīnījās par palikšanu ar Latviju?
, 2018-05-20 00:16, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: ko es neatbildēju?
Runa bija par Makdeivida spēlēšanu izlasē un tā pavilkās Oliers sūdīgo MG. Es ieminējos par Hola treidu uz NYD, Tu teici, ka tas nav tas trakākais un apklusi.
, 2018-05-20 00:17, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Tev vislaik niez ko pateikt diezgan pretēju man
p.s. skaisti Koreja nograbēja atpakaļ vai tomēr cīnījās par palikšanu ar Latviju?
Tu laikam prognozēs nekad nekļūdies?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-05-20 00:18, pirms 7 gadiem
arch122 rakstīja: Runa bija par Makdeivida spēlēšanu izlasē un tā pavilkās Oliers sūdīgo MG. Es ieminējos par Hola treidu uz NYD, Tu teici, ka tas nav tas trakākais un apklusi.
Hols atteicās spēlēt, kaut gan "visi" bija pārliecināti, ka viņš brauks...
Vai tad neredzi kāda un kā komanda tiek veidota ap Makdeivu? nez vai tur būs panākumi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-05-20 00:23, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Tev vislaik niez ko pateikt diezgan pretēju man
p.s. skaisti Koreja nograbēja atpakaļ vai tomēr cīnījās par palikšanu ar Latviju?
Koreja OS bija daudz sakarīgāka komanda nekā PČ.
Laikam jau taisnība komentētājiem, kuri teica, ka Korejas naturalizētajiem spēlētājiem OS spēlēt bija daudz lielāks smeķis, nekā PČ. Tīri atsita numuru, un viss.
, 2018-05-20 00:23, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tu laikam prognozēs nekad nekļūdies?
Kādas tad bija tās prgnozes par, kurām Tu runā? Koreja nekriitīs ārā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-05-20 00:25, pirms 7 gadiem
arch122 rakstīja: Kādas tad bija tās prgnozes par, kurām Tu runā? Koreja nekriitīs ārā?
Nē, ka Koreja būs daudz ''cietāks rieksts'', nekā tā faktiski nospēlēja.
, 2018-05-20 00:26, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Hols atteicās spēlēt, kaut gan "visi" bija pārliecināti, ka viņš brauks...
Vai tad neredzi kāda un kā komanda tiek veidota ap Makdeivu? nez vai tur būs panākumi...
Nu nav man nekādu vīziju par Oilers šosezonu skatoties. Pagājušo bija. Neesmu es vienīgais Ar pagājušo es domāju aizpagājušo.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-05-20 00:33, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, ka Koreja būs daudz ''cietāks rieksts'', nekā tā faktiski nospēlēja.
Koreja, Ungārija, Slovēnija, Kazahstāna būs "cietais rieksts" nākošgad Baltkrievijai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-05-20 00:35, pirms 7 gadiem
arch122 rakstīja: Koreja, Ungārija, Slovēnija, Kazahstāna būs "cietais rieksts" nākošgad Baltkrievijai.
Koreju man liekas var jau norakstīt. Tie ar Lietuvu cīnīsies par neizkrišanu uz zemāko savējo līmeni tik augstu uzlēkuši
, 2018-05-20 00:36, pirms 7 gadiem
arch122 rakstīja: Koreja, Ungārija, Slovēnija, Kazahstāna būs "cietais rieksts" nākošgad Baltkrievijai.
Njā,belari šogad galīgi nekādi. Kas viņiem tur notiek velns viņu zin, bet viņiem ir visi priekšnoteikumi, lai šī izlase nespēlētu sliktāk, kā tā pati Francija, vai Norvēģija.
, 2018-05-20 00:39, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Njā,belari šogad galīgi nekādi. Kas viņiem tur notiek velns viņu zin, bet viņiem ir visi priekšnoteikumi, lai šī izlase nespēlētu sliktāk, kā tā pati Francija, vai Norvēģija.
Viņiiem bija visi priekšnotiekumi, lai šī izlase nespēletu sliktāk kā Austrija, kas ir klasi zemāka par Tavām ieriekš minētjām...
, 2018-05-20 00:41, pirms 7 gadiem
HMB- VAFELEEM PEERIENS!!! rakstīja: kaads nba skatisies???
Neskatīšos, bet gribētos, lai Cavs paņemtu un būtu intriga.
, 2018-05-20 00:42, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Njā,belari šogad galīgi nekādi. Kas viņiem tur notiek velns viņu zin, bet viņiem ir visi priekšnoteikumi, lai šī izlase nespēlētu sliktāk, kā tā pati Francija, vai Norvēģija.
Notika sprādziens ko nepilnus 10 gadus atpakaļ pravietoja atzīts eksperts- Blogs: Baltkrievija – hokeja talantu sprādziena...
, 2018-05-20 00:42, pirms 7 gadiem
arch122 rakstīja: Viņiiem bija visi priekšnotiekumi, lai šī izlase nespēletu sliktāk kā Austrija, kas ir klasi zemāka par Tavām ieriekš minētjām...
Arī!
Arī Austrijai šim potenciālam vajadzētu būt lielākam. Pat neskatoties,ka EBEL spēlē daudz leģionāru.
, 2018-05-20 00:44, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Koreju man liekas var jau norakstīt. Tie ar Lietuvu cīnīsies par neizkrišanu uz zemāko savējo līmeni tik augstu uzlēkuši
Ko Tu zini? Uzlēks augstāk par pakaļu un uzvilks kazahus.
, 2018-05-20 00:45, pirms 7 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Notika sprādziens ko nepilnus 10 gadus atpakaļ pravietoja atzīts eksperts- http://sportacentrs.com/hokejs/21122010-blogs_baltkrievija_hokeja_talantu_spradzi
Neko smieklīgu tajā visā neredzu, jo belariem tiešām bija visi priekšnoteikumi, lai viņu hokejs tagad plauktu un zeltu.
Kāpēc tā nenotika, visticamāk, viņiem pašiem nav atbilžu.
, 2018-05-20 00:46, pirms 7 gadiem
arch122 rakstīja: Ko Tu zini? Uzlēks augstāk par pakaļu un uzvilks kazahus.
visādi varbūt protams. jāgaida moš turpinās naturalizēt tāpat kā belari, kazahi, ungāri...būs katrā ziņā interesants turnīrs pirmajā divīzijā atkal gan jau par divām biļetēm uz augšu.
p.s. Kazahstānā notiks čempis.
, 2018-05-20 00:47, pirms 7 gadiem
arch122 rakstīja: Ko Tu zini? Uzlēks augstāk par pakaļu un uzvilks kazahus.
Man jau arī šķiet, ka Korejas izlase vairāk bija tāds Phjončhanas OS projekts, un tālāk to nekāda spožā nākotne negaida.
Domāju, ka ķīnieši uz Pekinas OS hokejā uzcirtīs ko līdzīgu.
, 2018-05-20 00:48, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man jau arī šķiet, ka Korejas izlase vairāk bija tāds Phjončhanas OS projekts, un tālāk to nekāda spožā nākotne negaida.
Domāju, ka ķīnieši uz Pekinas OS hokejā uzcirtīs ko līdzīgu.
Man ar tā liekas, bet nu pagaidīsim nākošo gadu.
p.s. Ķīna protams to pašu darīs, Fāzels jau iedeva automātisko ceļazīmi šiem aizvakar startēt OS. Tik Ķīnas hokejs vēl lielākā pakaļā nekā Korejas...daudz būs jānaturalizē, lai sasniegtu kaut vai to pašu Korejas līmeni.
, 2018-05-20 00:50, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Arī!
Arī Austrijai šim potenciālam vajadzētu būt lielākam. Pat neskatoties,ka EBEL spēlē daudz leģionāru.
Nu ja godīgi! Man nav problēmu atzīt, ka BLR izkrišana man ir pārsteigums. Tanī pat laikā, ko viņi ir izuzinājuši paši? Nesenā laikā?
, 2018-05-20 00:51, pirms 7 gadiem
arch122 rakstīja: Nu ja godīgi! Man nav problēmu atzīt, ka BLR izkrišana man ir pārsteigums. Tanī pat laikā, ko viņi ir izuzinājuši paši? Nesenā laikā?
Jauns jau nekas nācis klāt, bet viņiem vel ir vecie resursi plus neslikti naturalizētie spēlētāji.
, 2018-05-20 00:52, pirms 7 gadiem
arch122 rakstīja: Nu ja godīgi! Man nav problēmu atzīt, ka BLR izkrišana man ir pārsteigums. Tanī pat laikā, ko viņi ir izuzinājuši paši? Nesenā laikā?
Belaru hokeja sistēma ir smieklīga...paši naturalizē nepārtraukti ZA hokejistus priekš izlases, kamēr belaru labākie hokejisti kļūst par krieviem , lai varētu spēlētu KHL kā neleģionāri
, 2018-05-20 00:53, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: visādi varbūt protams. jāgaida moš turpinās naturalizēt tāpat kā belari, kazahi, ungāri...būs katrā ziņā interesants turnīrs pirmajā divīzijā atkal gan jau par divām biļetēm uz augšu.
p.s. Kazahstānā notiks čempis.
Ungāri tomēr pamanās izaudzināt šo to. Nebija tik daudz to naturalizēto. Ir viņiem savējie pa Top līgām. tapēc es viņus vērtēju augstāk par KOR.
, 2018-05-20 00:54, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Belaru hokeja sistēma ir smieklīga...paši naturalizē nepārtraukti ZA hokejistus priekš izlases, kamēr belaru labākie hokejisti kļūst par krieviem , lai varētu spēlētu KHL kā neleģionāri
Jā, tas viņu gājiens ar pāriešanu RU hokeja pilsonībā tiešām ir pastulbs, ja skatās no izlases skata punkta.
, 2018-05-20 01:00, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, tas viņu gājiens ar pāriešanu RU hokeja pilsonībā tiešām ir pastulbs, ja skatās no izlases skata punkta.
brāļi Kosticini vien ko nozīmēja viņu izlasē...a belari Materuhinu viņu vietā naturalizē, kā arī ne visi iepriekš naturalizētie raujas spēlēt PČ. skatoties kas tur darās manuprāt loģiska izkrišana...
, 2018-05-20 01:35, pirms 7 gadiem
BayernM rakstīja: Bet nu domajat ko velaties.
Videjam krievam shie ir svetki, jo tiesi kanaada pieveica krieviju.

Bet pat neskatoties uz to kas tos utainos pieveica, prieks par sveici
tevi tas pis?
, 2018-05-20 01:44, pirms 7 gadiem
nikhcevo8 rakstīja: Eu eu kur visi kanaadaas fani ;DDDD suudlapa nevis klavlapa . ;DD apraavaas ar visaam savaam zvaigzneem ;DD
Kad uzvarēja Krievus visi te bikse
no priekiem pielika,kā zaudēja Šveicei tā lielie fani krūmos sēž un klusē.
, 2018-05-20 05:26, pirms 7 gadiem
zaxx rakstīja: LTV publisks fuj ka neparāda pirmos pusfinālu pa LTV7 un otro parāda ar kavēšanos, jo redz tupais volejbols kuru praktiski neviens neskatās ir jārāda. pirmo periodu sāk vēl ar ierakstu, tikai 2 perioda sākumā vismaz pieslēdzās tiešraidei. Tas nav normāli, ja uzņēmāties rādīt, tad rādiet kā nākas
Es saprotu ka tev tupais k-etīn pie vienas vietas Latvijas vārds! Bet parādīja pilnīgi normāli! Vienīgais varbūt varēja uz tiešraidi iziet tikai trešā trešdaļā, bet tas nav tik būtiski. Volejbols Latvijā nav nemaz tik nepopulārs sporta veids! Un ja izlase sasniegs kādus ievērojamākus rezultātus būs pat ļoti!
, 2018-05-20 05:36, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neko smieklīgu tajā visā neredzu, jo belariem tiešām bija visi priekšnoteikumi, lai viņu hokejs tagad plauktu un zeltu.
Kāpēc tā nenotika, visticamāk, viņiem pašiem nav atbilžu.
Gudrākajiem no viņiem ir bet neko padarīt nevar! Hokejs prasa diezgan lielus līdzekļus bet tauta nav bagāta, maz jauno censoņu, tāpat sistēma, tāpat kā lielākoties viss tajā valstī , vēl vecā padomju!
, 2018-05-20 06:39, pirms 7 gadiem
Paska Baltkrievijai var gadīties tas pats kā Ukrainas valstvienībai nevar nemaz tika augstākajā elitē. Ukraina pat 1.b divīzijā knapi noturējās, kas nav Ukrainas līmenis ar visādiem horvētiem, rumāņiem, pat par leišiem un eestiem. Belariem var tas pat gadīties kā Ukrainai, ja viņi tā pašvaki nospēlēs ar Kazahstānu, Lietuvu, Dienvidkoreju, Ungāriju un Slovēniju.
, 2018-05-20 06:41, pirms 7 gadiem
Labi vienīgais Japāna, bija Ukrainas līderis, bet šoreiz odziņu parādīja 1.b divīzijā mūsu abi Baltijas kaimiņi.
, 2018-05-20 06:42, pirms 7 gadiem
Lasu un smaidu, visi tagad dala līgas, tipa NHL zems līmenis. Zviedri ir NHL...ko tagad? Zviedri paņems čempi, tas ir skaidrs. Nav runa par līgām vispār, ir runa par treneriem. Hārtlijs, tieši tāpat kā Znaroks, var un māk uztaisīt komandu no otrā, trešā un ceturtā līmeņa spēlētājiem. Atceraties MVD, vissliktākie spēlētāji, bet MVD spēlēja finālā. Zviedri ir labi, to nevar noliegt, Šveicei veicās. Objektīvi, zviedri par 95% irr čempioni. Šveice nebija laba, Kanāda bija slikta...
, 2018-05-20 09:12, pirms 7 gadiem
NLA>NHL, jo Šveice uzvar Kanādu. Ja zviedri šodien uzvar tad NLA ... Esmu apjucis mērot līgas. Varbūt tomēr var nemērīt visas spēles saistībā ar līgā.
Šveice pirmā spēlē pamatlaikā neizšķirti ar Austriju. Tad NLA = EBEL.
Kurā vietā manā rangā KHL? Labāk nerakstīt, to mani "draugi" izlems.
, 2018-05-20 09:35, pirms 7 gadiem
Kanadiesi luzeri,ar tadu sastavu nevar Sveici uzvilkt,ap.irsas ar visiem mcdavidiem,mcdavidam lidz Crosbijam vel augt un augt,Crosbijs vismaz mak komandu par komandu sataisit,a sis tik individualo kacca un doma par sevi
, 2018-05-20 17:58, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: NLA>NHL, jo Šveice uzvar Kanādu. Ja zviedri šodien uzvar tad NLA ... Esmu apjucis mērot līgas. Varbūt tomēr var nemērīt visas spēles saistībā ar līgā.
Šveice pirmā spēlē pamatlaikā neizšķirti ar Austriju. Tad NLA = EBEL.
Kurā vietā manā rangā KHL? Labāk nerakstīt, to mani "draugi" izlems.
Haha! To jau visi tāpat zin!