Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2873, Did:0, useCase: 3
Autors: Kārlis Justovičs

Lundkvists Ķelnē ierodas ar uzvaru, Somija pārvelk svītru mājinieku cerībām

Lundkvists Ķelnē ierodas ar uzvaru, Somija pārvelk svītru mājinieku cerībām
Somijas izlases hokejisti līksmo par gūtajiem vārtiem
Foto: Thomas Samson/AFP/Scanpix

Pasaules čempionāta hokejā desmitās dienas vēlajās spēlēs Zviedrija Ķelnē ar 4:2 apspēlēja Dāniju, kamēr Somija Parīzē ar 3:2 pagarinājumā uzveica Šveici, sperot platu soli iekļūšanai ceturtdaļfinālā.

Nīlanderam 2+1, Zviedrija ar izbīli notur uzvaru pār Dāniju

Zviedrijas izlase pirms spēles ar Dāniju saņēma ļoti vērtīgu papildinājumu sastāvā - no Ņujorkas "Ŗangers" bija ieradies vārtsargs Hendriks Lundkvists, kura motivācija šim turnīram bija viena - uzvarēt čempionātā kopā ar savu dvīņu brāli Joelu Lundkvistu. Dānijai, turpretim, šī spēle neko daudz neizšķīra, jo jebkādas iespējas iekļūt ceturtdaļfinālā dāņiem bija zudušas, kamēr arī draudi izkrist no elites divīzijas Dānijai nebija aktuāli tādēļ, ka Dānija būs nākošā Pasaules čempionāta rīkotājvalsts.

Spēles rezultātu jau trešajā minūtē atklāja Joels Lundkvists, panākot Zviedrijai 1:0. Zviedri dominēja lielākajā daļā no pirmā perioda. Dānijai perioda otrajā daļā bija trīs iespējas spēlēt skaitliskajā vairākumā, tomēr dāņi tās neizmantoja, rezultātam saglabājoties 1:0 Zviedrijas labā pēc pirmā perioda.

Otrajā periodā saņēmās dāņi, perioda vidusdaļā nopelnot sev divu vīru vairākumu, tomēr zviedri spēja lieliski nospēlēt aizsardzībā un neitralizēt jebkādus dāņu centienus iekarot Handrika Lundkvista cietoksni. Drīz pēc lielā mazākuma izturēšanas Viljams Nīlanders, skaisti apspēlējot dāņu vārtsargu Serensenu, dubultoja Zviedrijas pārsvaru - 2:0. Pēc nepilnām četrām minūtēm Nīlanders izspēlēja skaistu saspēli ar Niklasu Bekstrēmu, gūstot trešos Zviedrijas vārtus - 3:0. Ar šādu rezultātu arī beidzās otrais periods.

Trešajā periodā Zviedrijas izlase sāka spēlēt pavirši, dodot vairākas iespējas Dānijai samazināt rezultāta starpību. 50. minūtē Mortenss Madsens panāca 1:3, izmantojot zviedru aizsargu neuzmanību savā zonā. Dāņi 56. spēles minūtē spēja pietuvoties vēl tuvāk - Markuss Lauridsens panāca jau 2:3. Tomēr dāņiem neizdevās atspēlēties - drīz vien nopelnīts noraidījums, kuru gūtajos vārtos pārvērsa Niklass Bekstrēms - 4:2. Ar to arī dāņu pretestība bija galā un Zviedrija izcīnīja visnotaļ likumsakarīgu uzvaru ar 4:2.

Dānija - Zviedrija 2:4 (0:1; 0:2; 2:1)
Vārti: 2:19 J. Lundkvists (Krīgers, Ēriksons) 0:1, 35:20 Nīlanders (J. Klingberjs, Lindberjs) 0:2, 39:06 Nīlanders (Bekstrēms) 0:3, 49:11 Madsens (Ēlers) 1:3, 55:17 Lauridsens (Ēlers, Regīns) 2:3, 57:31 Bekstrēms (J. Klingberjs, Nīlanders) 2:4.
Soda minūtes: 4:12
Metieni: 21:33 (5:13; 8:12; 8:8)
Vārtsargi: Serensens (līdz 58:15) - Lundkvists

Filpula izrauj Somijai uzvaru, Francija paliek aiz svītras

Šveices izlase lūkoja turpināt samērā veiksmīgi iesākto turnīru (vienīgais zaudējums pret Franciju (3:4) pagarinājumā) un padziļināt Somijas izlases bēdu ieleju, no kuras somi tā īsti nevar izlīst jau visa turnīra garumā - izcīnītas trīs ļoti neizteiksmīgas uzvaras pār Baltkrieviju (3:2), Slovēniju (5:2 (no 0:1)), Norvēģiju (3:2 OT), kā arī piedzīvots fiasko pret Franciju (1:5) un izlaists trīs vārtu pārsvars pret Čehiju (3:4 p.m.).

Šveicieši spēles sākumā nopelnīja sev noraidījumu, tomēr to izturēja un, uzreiz pēc noraidītā spēlētāja iziešanas laukumā, guva pirmos vārtus spēlē - to paveica Fabriss Hercogs (1:0). Spēles 11. minūtē šveicieši guva savus otros vārtus - Žēls Genacī ar šķīlienu no zilās līnijas cauršāva nepārliecinoši spēlējošo somu vārtsargu Junasu Korpisalo un panāca 2:0. Korpisalo uzreiz tika nomainīts un viņa vietā vārtos stājās Hari Sateri. Šveice dominēja pirmajā periodā, tomēr somiem izdevās vienus vārtus atgūt - Jūso Hietanens pēc ripas lēkāšanas vārtu priekšā to iebakstīja vārtos, panākot 1:2.

Otrajā periodā somi uzlaboja savu spēli, tomēr arī nopelnīja divus noraidījumus, kas, iespējams, liedza Somijai atspēlēties. Rezultāts saglabājās tāds pats kā pēc pirmā perioda - 2:1 Šveices izlases labā.

Trešajā periodā somi metās atspēlēties un tas viņiem arī izdevās - 48. minūtē Miko Rantanens vairākumā panāca 2:2. Abām komandām pamatlaika beigās bija pa iespējai spēlēt vairākumā, tomēr nevienai neizdevās šīs iespējas realizēt. Bija nepieciešams pagarinājums. Pagarinājuma trešajā minūtē Valteri Filpula ar ātrām māņkustībām pārspēja šveiciešu vārtasrgu Leonardo Dženonī - Somijas uzvara ar 3:2!

Šveice - Somija 2:3 (2:1; 0:0; 0:1; 0:1)
Vārti: 4:40 Hercogs (Ričards, Unterzanders) 1:0, 10:30 Genacī (Lēfels) 2:0, 19:01 Hietanens (Savinainens, Aho) 2:1, 47:40 Rantanens (Lajunens, Aho) 2:2, 62:24 Filpula (Savinainens, Hietanens) 2:3.
Soda minūtes: 20:12
Metieni: 27:27 (13:4; 8:13; 6:9; 0:1)
Vārtsargi: Dženonī - Korpisalo (līdz 10:30), Sateri (no 10:30)

PČ desmitās dienas grafiks

LaiksGrupaSpēleRezult.
17:15ASlovākija - ASV1:6
17:15BFrancija - Čehija2:5
21:15ADānija - Zviedrija2:4
21:15BŠveice - Somija2:3 OT

A grupas kopvērtējums

VKomandaSUUPZPZVārtiP
1.ASV6500126:1115
2.Krievija5410027:514
3.Zviedrija6401125:1113
4.Latvija5300211:99
5.Vācija6211216:209
6.Dānija5020411:224
7.Slovākija6012310:244
8.Itālija600156:301

B grupas kopvērtējums:

VKomandaSpēlesUUPZPZVārtiP
1.Kanāda5401022:813
2.Čehija6320122:1113
3.Šveice6222017:1012
4.Somija6221115:1511
5.Norvēģija5202110:108
6.Francija6120219:187
7.Baltkrievija6101411:244
8.Slovēnija6001512:321

Izmantotie avoti:
Ice Hockey World Championship - 2017 WM -...


, 2017-05-14 23:42, pirms 8 gadiem
Parīzes grupā viss skaidrs ar komandām kuras spēlē 1/4.finālā.
Kanāda.Čehija.Šveice,Somija.
Atliek vien noskaidrot tikai vietu sadalījumu grupā.
, 2017-05-14 23:44, pirms 8 gadiem
Atbrauca labākais Caps spēlētājs un uzreiz taisa rezultātu. Ne velti vairums saprātūgu cilvēku Bakstromu uzskata par Caps motoru nevis Ovi.
Kāpēc pa tv zviedrus izrunā normãli, bet te kā pajoliņus pieraksta?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-05-14 23:50, pirms 8 gadiem
Bē grupa tiešām interesanta. Gandrīz vai nedaudz franču žēl, savās mājās trīs uzvaras, bet tik sestā vieta savā grupā..
, 2017-05-14 23:51, pirms 8 gadiem
1/4 tiek Kanāda, ASV, Krievija, Latvija, Zviedrija, Čehija, Somija, Šveice
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-05-14 23:55, pirms 8 gadiem
Tagad zviedriem ar visiem papildinājumiem būtu kauns nepaņemt zeltu. Uz papīra labākais sastāvs čempionātā
, 2017-05-14 23:58, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Parīzes grupā viss skaidrs ar komandām kuras spēlē 1/4.finālā.
Kanāda.Čehija.Šveice,Somija.
Atliek vien noskaidrot tikai vietu sadalījumu grupā.
Es gan tā neteiktu. Parēķini vēlreiz. Prozit!
, 2017-05-15 00:01, pirms 8 gadiem
Pafantazēsim. Norvēģi paņem vienu punktu pret CAN, jo punktus vajag kā ēst. Pēc tam CAN paņem arī somi, bet Šveice parauj priedē čehus. Mēs papildlaikā uzvelkam fričus, un ceturtdaļfinālā spēlējam pret saviem klientiem šveiciešiem. Prozit!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-05-15 00:06, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Tev pašam smiekli nenāk par savu apcerējumu?
Tieši kurā pozīcijā?
, 2017-05-15 00:07, pirms 8 gadiem
Šindleru Jēkabs rakstīja: Tieši kurā pozīcijā?
visnerealakais ir tas, ka norvegi varetu panemt kadu punktu no CAN.
, 2017-05-15 00:08, pirms 8 gadiem
Šindleru Jēkabs rakstīja: Pafantazēsim. Norvēģi paņem vienu punktu pret CAN, jo punktus vajag kā ēst. Pēc tam CAN paņem arī somi, bet Šveice parauj priedē čehus. Mēs papildlaikā uzvelkam fričus, un ceturtdaļfinālā spēlējam pret saviem klientiem šveiciešiem. Prozit!
kad dzer, tad uzkost ari vajag..........
, 2017-05-15 00:11, pirms 8 gadiem
PSL123 rakstīja: visnerealakais ir tas, ka norvegi varetu panemt kadu punktu no CAN.
Labi, ka Tu nespēlē NOR izlasē. Prozit!
, 2017-05-15 00:13, pirms 8 gadiem
Ha-ha rakstīja: kad dzer, tad uzkost ari vajag..........
Iekodies savā vāverē. Prozit!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-05-15 00:44, pirms 8 gadiem
Izskatās, ka Dāņi par vēlu uzņēma formu šajā čempionātā. Labākais sniegums pēdējās spēlēs pret grandiem.
, 2017-05-15 00:49, pirms 8 gadiem
Ja Itālija uzvelk Dāniju, kas brauc uz B grupu?
, 2017-05-15 00:51, pirms 8 gadiem
Šindleru Jēkabs rakstīja: Iekodies savā vāverē. Prozit!
Prozit!
, 2017-05-15 01:15, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Principā visās nosauktajās spēlēs nosauci maz ticamus variantus. Faktiski lielākā iespēja no tā visa ir tiešām, ka Latvija uzvar fričus, bet arī uz to bukmeikeri neliek lielas cerības
Dzīve ir interesanta lieta. 1980.g. Leikplesidā sarkanā mašīna zaudēja amerikāņu studentiem, mēs 1991.g. Latvija atguva neatkarību, bet Sočos mēs bijām tuvu lielam indiāņu brīnumam. Prozit!
, 2017-05-15 01:17, pirms 8 gadiem
Šindleru Jēkabs rakstīja: Tieši kurā pozīcijā?
Visiem šiem rēķinātājiem (kā tu) vajadzētu atcerēties, ka ir teorija un ir realitāte
, 2017-05-15 01:19, pirms 8 gadiem
hokejs1un2 rakstīja: Itāļi, jo slovāki viņus vinnēja.
Slovāki, jo savstarpējās spēlēs itāliešiem būs 4p., dāņiem 2p., bet slovākiem 3p. Jāliek likme uz Itālija tīro uzvaru, jo dāņiem po barabanu tā spēle. Prozit!
, 2017-05-15 01:20, pirms 8 gadiem
tomaats rakstīja: Visiem šiem rēķinātājiem (kā tu) vajadzētu atcerēties, ka ir teorija un ir realitāte
Man nepatīk teorija. Man patīk sapņot. Prozit!
, 2017-05-15 01:20, pirms 8 gadiem
hokejs1un2 rakstīja: Itāļi, jo slovāki viņus vinnēja.
Nafig Tu atbildi, ja nezini? Itāļi tad būtu sestie, priekšā gan slovākiem, gan dāņiem.
, 2017-05-15 01:27, pirms 8 gadiem
objektiivais rakstīja: Atbrauca labākais Caps spēlētājs un uzreiz taisa rezultātu. Ne velti vairums saprātūgu cilvēku Bakstromu uzskata par Caps motoru nevis Ovi.
Kāpēc pa tv zviedrus izrunā normãli, bet te kā pajoliņus pieraksta?
Tas jau pat vairs nav īpaši jāizceļ, ka Aita nav motors, tas ir oficiāli. Tāpēc jau tika pazemināts uz trešo maiņu ar attiecīgu spēles laiku. Un abi ielaistie goli izšķirošajā spēlē Aitas maiņai ar zaudētu ripu savā zonā.
Aita nav motors, Aita ir lomas spēlētājs. Nāvīgs vantaimeris vairākumā.
, 2017-05-15 01:28, pirms 8 gadiem
osio rakstīja: Ja Itālija uzvelk Dāniju, kas brauc uz B grupu?
Ja slovāki nedabūn punktus pret zviedriem. Skatās savstarpējos punktus. Tad slovākiem būs 2p, itāļiem 3 vai 4p, dāņiem 2 vai 3p. Tad sanāk ka slovāki lido ārā.
, 2017-05-15 06:59, pirms 8 gadiem
1edriks1 rakstīja: Ja slovāki nedabūn punktus pret zviedriem. Skatās savstarpējos punktus. Tad slovākiem būs 2p, itāļiem 3 vai 4p, dāņiem 2 vai 3p. Tad sanāk ka slovāki lido ārā.
būtu labi
, 2017-05-15 07:34, pirms 8 gadiem
Šindleru Jēkabs rakstīja: Es gan tā neteiktu. Parēķini vēlreiz. Prozit!
Ja Tu pieļauj, ka Norvēģi uzvarēs Kanādu, tad jā, bet ja viņi uzvar tikai belarus, tad NORGE vienalga paliek aiz FIN un SUI, jo savstarpējās spēlēs norvēģi abām šīm komandām zaudēja.
, 2017-05-15 07:40, pirms 8 gadiem
Nevaru sagaidīt,kad beidzot zviedri sāks spēlēt nopietni hokeju.Pašlaik viņi demonstrē individuālo meistarību un spēles disciplīnas ignorēšanu.
, 2017-05-15 07:53, pirms 8 gadiem
coffijs rakstīja: Nevaru sagaidīt,kad beidzot zviedri sāks spēlēt nopietni hokeju.Pašlaik viņi demonstrē individuālo meistarību un spēles disciplīnas ignorēšanu.
Pie tam viņiem ir piemetusies ''zvaigžņu slimība'', jo lasot un klausoties intervijas ar viņiem, tad tāda sajūta, ka zelta medaļu izcīnīšana zviedriem jau ir pabeigts process. Pašsaprotama lieta, ka tās viņiem būšot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-05-15 09:08, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Ivar, Tu klausies un lasi ko viņi saka? Pratar du och läser svenska?
Diemžēl, bet tikai pastarpināto informāciju, un tik cik google tulkotājā var iztulkot. Zviedru valodas zināšanas man nav.
, 2017-05-15 09:11, pirms 8 gadiem
Swordsman rakstīja: Nafig Tu atbildi, ja nezini? Itāļi tad būtu sestie, priekšā gan slovākiem, gan dāņiem.
Mana laža, piekrītu. Atbildēju, nepārbaudot faktus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-05-15 09:34, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Nu lūk! Izdari secinājumus no google tulkotāja. Jā, nevar noliegt, ka ažiotāža ir liela, jo tāds sastāvs uz pasaules čempi laikam jau vēl nav bijis. Un tagad pasaki, vai tad krievi nerunā, ka viņu mērķis ir zelts? Un pēc tam salīdzini abu komandu sastāvus. Varbūt apšaubi, ka NHL ir stiprākā līga pasaulē? Turklāt zviedriem ir daudzi spēlētāji, kas spēlē NHL vadošajās maiņās
Protams, ka visu hokeju lielvalstu ambīcijas ir saprotams, un viņām grēks būtu ko pārmest par to, bet tikai pieredze rāda, ka nereti ar zvaigžņotu sastāvu vien ir stipri par maz. Vismaz patreiz zviedri vairāk runā par zelta medaļām, bet pamaz dara, lai ievērojami uzlabotu savu spēli, jo nepamet sajūta, ka viņi visās spēlēs mokās uz laukuma, un nevis spēlē brīvi un atraisīti. Atšķirībā no tiem pašiem vatņikiem un jeņķiem.
, 2017-05-15 09:38, pirms 8 gadiem
1edriks1 rakstīja: Ja slovāki nedabūn punktus pret zviedriem. Skatās savstarpējos punktus. Tad slovākiem būs 2p, itāļiem 3 vai 4p, dāņiem 2 vai 3p. Tad sanāk ka slovāki lido ārā.
Esi tik pārliecnāts? Pie šāda rasklada Slovāki paliek 7. jā vietā savā grupā un Dāņi 8. jā (tas, ka Dānija nekrīt ārā no Elites, nenozīmē ka viņiem tiks dota augstāka vieta grupā!) Ejam tālāk, ja Dānija ir pēdējā savā gupā, tad no Elites krīt ārā 14. vieta, tā, savukārt, tiek aprēķināta no divām 7. jām katrā grupā un pagaidām B grupā Balktrieviem arī ir tikai 4 punkti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-05-15 09:45, pirms 8 gadiem
Ja itāļi uzvar dāņus,tad visiem ir 4 pts.
Skatoties savstarpējās spēles tad,itāļiem 4 pts (3 pts pret dāņiem un 1 pts pret slovākiem),slovākiem 3 pts (uzvara pret ita 2 pts un zaudējums dāņiem bullīšos 1pts) dāņiem 2 punkti ( 0 punkti pret ita,un 2 pts pret slovākiem).
Kurš tad lido ārā,ja reiz dāņi nevar izlidot?Nākamai no beigām,un tie būtu slovāki?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-05-15 09:48, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Esi tik pārliecnāts? Pie šāda rasklada Slovāki paliek 7. jā vietā savā grupā un Dāņi 8. jā (tas, ka Dānija nekrīt ārā no Elites, nenozīmē ka viņiem tiks dota augstāka vieta grupā!) Ejam tālāk, ja Dānija ir pēdējā savā gupā, tad no Elites krīt ārā 14. vieta, tā, savukārt, tiek aprēķināta no divām 7. jām katrā grupā un pagaidām B grupā Balktrieviem arī ir tikai 4 punkti
Baltktieviem un slovākiem abiem pa 4 pts ir...ko skatās tālāk,uzvaras pamatlaikā vai vārtu attiecību?
, 2017-05-15 09:49, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Protams, ka visu hokeju lielvalstu ambīcijas ir saprotams, un viņām grēks būtu ko pārmest par to, bet tikai pieredze rāda, ka nereti ar zvaigžņotu sastāvu vien ir stipri par maz. Vismaz patreiz zviedri vairāk runā par zelta medaļām, bet pamaz dara, lai ievērojami uzlabotu savu spēli, jo nepamet sajūta, ka viņi visās spēlēs mokās uz laukuma, un nevis spēlē brīvi un atraisīti. Atšķirībā no tiem pašiem vatņikiem un jeņķiem.
Jeņķiem pagaidām lieka veiksme arī nāk palīgā. Neesmu redzējusi visas spēles, bet cik ir redzēts katrā spēlē pa kadam mēsliņam iekrīt, kur pretinieku vārtsargs nolažo vai kkur pilnīgi nogļuko laukuma spēletāji. Bet tādas nopietnas dominances nav arī tur, kur it kā vajadzētu būt. Individuāli meisterīgi, spēlē brīvi, bez stresa, jo no viņiem tradicionāli neviens neko negaida, bet es neticu, ka viņi tiks pie medāļiem, to, protams, rādīs laiks. Savukārt zviedriem liekas, ka tas favorītu statuss mazliet sasaista spēli, lai gan mani nepamet sajūta, ka viņiem grupas spēles ir kā pārbaudenes, NHL veči ir NHL veči, bet arī viņiem ir kaut nedaudz kopā jāpaspēlē, lai no individuāliem meisteriem sāktu veidoties komanda. Gaidu PO, būs interesanti, katrā ziņā viens no interesantākajiem PČ, kuru atminos.
, 2017-05-15 09:52, pirms 8 gadiem
kexx rakstīja: Ja itāļi uzvar dāņus,tad visiem ir 4 pts.
Skatoties savstarpējās spēles tad,itāļiem 4 pts (3 pts pret dāņiem un 1 pts pret slovākiem),slovākiem 3 pts (uzvara pret ita 2 pts un zaudējums dāņiem bullīšos 1pts) dāņiem 2 punkti ( 0 punkti pret ita,un 2 pts pret slovākiem).
Kurš tad lido ārā,ja reiz dāņi nevar izlidot?Nākamai no beigām,un tie būtu slovāki?
Skati augšā manu komentāru! Ja Dāņi paliek pēdējie grupā, tad lidos ārā kopvērtējumā 14. vieta Pie tava varianta tā varētu būt vai nu Baltkrievija, vai arī Slovākija un ja Arhīvam ir taisnība, ka uzvaras netiek skaitītas, tad skaitīs vārtu starpību
, 2017-05-15 09:53, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Redzot hokeju, kādu dāņi demonstrēja pēdējās spēlēs, neticu, ka viņi zaudēs itāļiem
Bet dāņiem bija vakar smaga spēle pret zviedriem,un dāņi izskrist nevar no elites,tapēc iespējams īpaši neiespings...bet itāļi,ar šo vietu uzvaru var palikt elitē...un domāju ka atdos visus savus spēkus.
Ja viņi panāks 1:0,tad domājams ka noliks tādu autobusu priekšā,kad dāņi var arī netikt cauri.
Atceramies kā mūsējie mocījās ar ita,un cik tur trūka,ka varēja arī pasēt ar 1:2,nevis uzvarēt ar 2:1.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-05-15 09:56, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Kā Tu visu tik labi zini? To, ka viņi spēlē šausmīgi nedisciplinēti, un ir problēmas ar vairākumu un vārtu gūšanu, tiek diskutēts visu laiku. Tikai pagaidām tas īsti nestrādā. Mazāk lasi "vatņiku" atreferējumus!
Lai nu ko, bet šogad info par PČ nesmeļos no vatņiku portāliem.
Pamatā no IIHF mājas lapas caur to pašu googles tulkotāja, un nacionālo federāciju mājas lapām.
, 2017-05-15 09:58, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Skati augšā manu komentāru! Ja Dāņi paliek pēdējie grupā, tad lidos ārā kopvērtējumā 14. vieta Pie tava varianta tā varētu būt vai nu Baltkrievija, vai arī Slovākija un ja Arhīvam ir taisnība, ka uzvaras netiek skaitītas, tad skaitīs vārtu starpību
Arhīvs neko nav teicis,ko skatās primāri,vai cik uzvaras ir pamatlaikā vai tikai vārtu attiecību.
Pat ja skatās abūs variantus,tad slovākiem nav ne uzvaras pamatlaikā,kā arī sliktāka vārtu attiecība...tapēc slovākiem pie tāda rasklada jācer uz dāņiem,lai tie vismaz paņem punktu pret ita.
, 2017-05-15 09:58, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Kā Tev patīk NBA kepku cīņas par kaut kādām amerikosu blicēm?

Subaars, 09:46, pirms 5 minūtēm, ignorēt, atbildēt
kols00 rakstīja: Zazu vainot ir tāpat kā vainot Lee, kurš sēdēja uz soliņa un Lenards uzkāpa uz viņa kājas.
Līdz šim nekas tāds nebija noticis, Zaza nav rupjš spēlētājs
Tad kad es tevi to pretīgo ģīmi būšu izsmērējis pret asfaltu, tad arī nebūšu pārāk rupjš, jo tā jau agrāk nav noticis.
Viens vārds ZAZA jau daudz ko izsaka, LV pērtiķbolisti savā repertuārā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-05-15 10:01, pirms 8 gadiem
Pie tam belariem pēdējā spēle pret norvēģiem,kur belari var paņmet punktus.Slovāki pret zviedriem toč neko nepaņems.
, 2017-05-15 10:02, pirms 8 gadiem
kexx rakstīja: Arhīvs neko nav teicis,ko skatās primāri,vai cik uzvaras ir pamatlaikā vai tikai vārtu attiecību.
Pat ja skatās abūs variantus,tad slovākiem nav ne uzvaras pamatlaikā,kā arī sliktāka vārtu attiecība...tapēc slovākiem pie tāda rasklada jācer uz dāņiem,lai tie vismaz paņem punktu pret ita.
Baltkrieviem vēl ir spēle pret Norvēģiem, bet Slovākiem pret Zviedriem, ja galarezultātā neskaitīs pamatlaika uzvaras, tad vārtu starpība var mainīties, piemēram, ja Slovāki minimāli pakāš Zviedriem, bet Norvēģi pārliecinoši uzvar Baltkrievus, tāds scenārījs ir par labu Slovākiem
, 2017-05-15 10:04, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Nu, pilnīgi neiespējami jau nav, vienkārši esmu dāņu labās vakardienas spēles iespaidā
Nu protams,ja dāņi vakar būtu zviedrus uzvarējuši,tad viņiem būtu iespēja apsteigt tabulā,vai Lv vai Ger,bet tagad varētu nebūt nekādas motivācijas,atšķirībā no itāļiem.
, 2017-05-15 10:08, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Baltkrieviem vēl ir spēle pret Norvēģiem, bet Slovākiem pret Zviedriem, ja galarezultātā neskaitīs pamatlaika uzvaras, tad vārtu starpība var mainīties, piemēram, ja Slovāki minimāli pakāš Zviedriem, bet Norvēģi pārliecinoši uzvar Baltkrievus, tāds scenārījs ir par labu Slovākiem
Nu tas ir vēl mazticamāks iznākums,nekā itāļiem uzvarēt dāņus.
Belari paņems punktus no norvēģiem noteikti,citādi viņi var mājup nedoties,ja sanāks tā ka viņiem izšķirošā spēlē par palikšanu elitē,nevar paņemt punktus pret norvēģiem.
, 2017-05-15 10:08, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Jeņķiem pagaidām lieka veiksme arī nāk palīgā. Neesmu redzējusi visas spēles, bet cik ir redzēts katrā spēlē pa kadam mēsliņam iekrīt, kur pretinieku vārtsargs nolažo vai kkur pilnīgi nogļuko laukuma spēletāji. Bet tādas nopietnas dominances nav arī tur, kur it kā vajadzētu būt. Individuāli meisterīgi, spēlē brīvi, bez stresa, jo no viņiem tradicionāli neviens neko negaida, bet es neticu, ka viņi tiks pie medāļiem, to, protams, rādīs laiks. Savukārt zviedriem liekas, ka tas favorītu statuss mazliet sasaista spēli, lai gan mani nepamet sajūta, ka viņiem grupas spēles ir kā pārbaudenes, NHL veči ir NHL veči, bet arī viņiem ir kaut nedaudz kopā jāpaspēlē, lai no individuāliem meisteriem sāktu veidoties komanda. Gaidu PO, būs interesanti, katrā ziņā viens no interesantākajiem PČ, kuru atminos.
Nevar visu laiku krist "mēsliņi", ja neesi pretinieku zonā un nemet pa vārtiem!
, 2017-05-15 10:09, pirms 8 gadiem
Nemaz tik spoži tiem zviedriem negāja. Treneriem vajadzētu apsvērt domu šos 16 NHL spēlētājus nomainīt pret citiem 16 NHL spēlētājiem, zviedriem jau tādu netrūkst. Joks
, 2017-05-15 10:11, pirms 8 gadiem
Nez vai paši kvēlākie dāņu, itāļu hokeja fani(kuru nav īpaši daudz) ir tā domājuši par savām vietām, kā to dara sportacentrā!
Itālijā hokejs ir ūdenspolo līmenī, bet ūdenspolo ar to pietiek, lai būtu profesionāla līga un izcīnītu uzvaras, medaļas PČ, OS!
, 2017-05-15 10:12, pirms 8 gadiem
Abas līgas:
Serie A1 (water polo)- Serie A1 (pallanuoto maschile) 31,800

Serie A (ice hockey)- Campionato italiano di hockey su ghiaccio 35,399
, 2017-05-15 10:13, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Nevar visu laiku krist "mēsliņi", ja neesi pretinieku zonā un nemet pa vārtiem!
Tieši tā,jeņķi ir jauni un ļoti ātri,un viņiem ir grūti izsekot līdzi,un vārtsargs arī nevar izsekot līdz.
, 2017-05-15 10:16, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Parīzes grupā viss skaidrs ar komandām kuras spēlē 1/4.finālā.
Kanāda.Čehija.Šveice,Somija.
Atliek vien noskaidrot tikai vietu sadalījumu grupā.
A kur NOR.Teorētiski viņi var būt pat 1!!!
, 2017-05-15 10:17, pirms 8 gadiem
Basketbols: Serie A (pallacanestro maschile) 174,704
Futbols: Serie A 1,071,974
, 2017-05-15 10:18, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Nez vai paši kvēlākie dāņu, itāļu hokeja fani(kuru nav īpaši daudz) ir tā domājuši par savām vietām, kā to dara sportacentrā!
Itālijā hokejs ir ūdenspolo līmenī, bet ūdenspolo ar to pietiek, lai būtu profesionāla līga un izcīnītu uzvaras, medaļas PČ, OS!
Kādā sakarā? Atkal tu sāc savu tupo pedagoģiju? Ko vēlies pierādīt? Visi zina, ka hokejs nav Itālijā top sports. Un? Tā ir viņu problēma!
, 2017-05-15 10:19, pirms 8 gadiem
kexx rakstīja: Tieši tā,jeņķi ir jauni un ļoti ātri,un viņiem ir grūti izsekot līdzi,un vārtsargs arī nevar izsekot līdz.
ZA " tādi mēsliņi" ir katru spēli, jo laukums mazāks!
, 2017-05-15 10:23, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Kādā sakarā? Atkal tu sāc savu tupo pedagoģiju? Ko vēlies pierādīt? Visi zina, ka hokejs nav Itālijā top sports. Un? Tā ir viņu problēma!
Pēc komentāriem spriežot: Latvijas problēma vai Latvijas hokeja līdzjūtēju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-05-15 10:32, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Pēc komentāriem spriežot: Latvijas problēma vai Latvijas hokeja līdzjūtēju!
Kāpēc? Tāpēc, ka mīlam hokeju? Mēs uztveram emocioāli! Ļoti labi!
, 2017-05-15 10:36, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: ZA " tādi mēsliņi" ir katru spēli, jo laukums mazāks!
Arī uz lielā laukuma viņi ir ārti un joņo bez paguruma pazīmēm.
, 2017-05-15 10:39, pirms 8 gadiem
kexx rakstīja: Arī uz lielā laukuma viņi ir ārti un joņo bez paguruma pazīmēm.
Visi diezgan jauni(izņemot vienu vārtsargu, kas stipri paceļ vidējo), bet viņi ir starp labākajiem no desmitiem tūkstošu citu jauno hokejistu! Labākais- tas attiecas arī uz fizisko sagatavotību!
, 2017-05-15 10:42, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Kā Tev patīk NBA kepku cīņas par kaut kādām amerikosu blicēm?

Tu esi TIIIK nožēlojams Pēkšņi baigais "amerikoss" kļuvis, lai tikai burtam ieziepētos ASV baša izlasi gan ar prieku paskatījies, ko.
, 2017-05-15 10:44, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Visi diezgan jauni, bet viņi ir starp labākajiem no desmitiem tūkstošu citu jauno hokejistu! Labākais- tas attiecas arī uz fizisko sagatavotību!
Zinu,amīši ir ātri un fiziski izturīgi tajā vecumā ne tikai hokejā,citos sporta veidos arī.To viņos ir labi ielikuši jau mazotnē.
, 2017-05-15 10:50, pirms 8 gadiem
kexx rakstīja: Zinu,amīši ir ātri un fiziski izturīgi tajā vecumā ne tikai hokejā,citos sporta veidos arī.To viņos ir labi ielikuši jau mazotnē.
Ja ir milzīga konkurence un sistēma, tad vienmēr labākie būs top pasaulē!
Peldēšana, vieglatlētika u.c.
, 2017-05-15 10:57, pirms 8 gadiem
Slovākiem un belariem ir labi tas,ka viņi spēlēs rīt,zinās jau ita-den spēles iznākumu,tipa vajadzēs rīt iespringt vai nē,vai dāņi visu nokārtos,vai pašiem rīt būs jāpiepūlas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-05-15 11:11, pirms 8 gadiem
kexx rakstīja: Nu tas ir vēl mazticamāks iznākums,nekā itāļiem uzvarēt dāņus.
Belari paņems punktus no norvēģiem noteikti,citādi viņi var mājup nedoties,ja sanāks tā ka viņiem izšķirošā spēlē par palikšanu elitē,nevar paņemt punktus pret norvēģiem.
Domā būs tik vienkarši? Norvēģiem arī ir vajadzīgi punkti
, 2017-05-15 11:15, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Domā būs tik vienkarši? Norvēģiem arī ir vajadzīgi punkti
Ja šodien Kanādai pagrūž,tad vairs nē,jo somiem ir zaudēts savstarpējā spēlē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-05-15 11:21, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Neienāk prātā, ka arī norvēģi ir pietiekoši ambicioza komanda un viņiem nav vienalga kuru vietu viņi ieņem beigu tabulā?
Nepietiekami attiecībā pret kanādiešiem.Kanādieši vairs neatļausies vaļības kā bija pret šveici.
, 2017-05-15 11:21, pirms 8 gadiem
kexx rakstīja: Ja šodien Kanādai pagrūž,tad vairs nē,jo somiem ir zaudēts savstarpējā spēlē.
Arī par piekto vietu grupā ir vērts iespringt Tas kopvērtējumā dod vietu desmitniekā un papildus bonusus IIHF rangā P.S. Latvija desmitnieku jau ir nodrošinājusi, taču mūsu interesēs ir nepalikt kopvērtējumā aiz Francijas, tas tā, ja nu gadījumā 1/4 fināls nespīd, bet ceru uz to labāko!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-05-15 11:29, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Nevar visu laiku krist "mēsliņi", ja neesi pretinieku zonā un nemet pa vārtiem!
Vai es saku, ka visu laiku? Bet reizēm pietiek ar vienu mēsliņu, lai lauztu spēles gaitu. Skaidrs, ka ne jau kāds viņus tagad vazās, taču laba komanda, meisterīgi spēlētāji, par to vispār nav runas, bet viņi ne tuvu nerāda atbilstošu sniegumu tam, cik viņiem ir punktu un kuru vietu savā grupā ieņem, ir tas , ko es gribu pateikt.
, 2017-05-15 11:30, pirms 8 gadiem
Starp citu, iemetīšu pāris domugraudus par mūsējo šīvakara spēli pret Krieviju Daudzi uzskata, ka tas ir baltais karogs tieši šai spēlei, es gan saku, ka tas varētu būt Boba taktisks gājiens izraut uzreiz divas uzvaras divās atlikušajās dienās Loģika ir vienkārša, ja ar svaigiem gurķiem un svaigu vārtsargu nekas nesanāk pret Krieviem, tad nākamajā dienā ar svaigiem līderiem un pamatvārstargu ir lielākas izredzes pret Vāciju Savukārt, izmetot visu labāko arsenālu šovakar, rītdienai spēka var nepietikt un šajā gadījumā viena uzvara šovakar neko diži nedos Bet ja tīri matemātiski aprēķina 6 punktu variantu ar iespēju saglabāt izredzes uz 3 punktiem pret Vāciju, tad tas, ko izvēlējās Bobs, ir pareizi un racionāli, jo lielas veiksmes gadījumā mes pat varam pacelties līdz 2.-3. vietai savā grupā, tā lūk!
, 2017-05-15 11:36, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Abas līgas:
Serie A1 (water polo)- Serie A1 (pallanuoto maschile) 31,800

Serie A (ice hockey)- Campionato italiano di hockey su ghiaccio 35,399
Ja pareizi saprotu, tu biji tas wiki frīks? Interesanti būtu uztaisit aptauju, cik no SC lietotājiem un ari sporta faniem, kas nelieto so portālu, ir kaut reizi atveruši wiki sev interesējošā sporta lapu. Es personīgi tur eju, lai uzzinatu pamata info par to, par ko neko nezinu, ne jau es tagad iešu wiki lasīt informāciju par hokeju
, 2017-05-15 11:37, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Skatos, Flipis atkal ar saviem wiki skaitļiem uzbāžas, Burts ar Arhīvu audzina pērtiķus
Man pašam tas šķita interesanti par to ūdenspolo un hokeju.
Nav slikti hokejam, ja ūdenspolo top komandas- hokejā ir 15-20v!
, 2017-05-15 11:41, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Vai es saku, ka visu laiku? Bet reizēm pietiek ar vienu mēsliņu, lai lauztu spēles gaitu. Skaidrs, ka ne jau kāds viņus tagad vazās, taču laba komanda, meisterīgi spēlētāji, par to vispār nav runas, bet viņi ne tuvu nerāda atbilstošu sniegumu tam, cik viņiem ir punktu un kuru vietu savā grupā ieņem, ir tas , ko es gribu pateikt.
Pret Zviedriju nospēlēja tāpat kā Latviju! Ja pret Zviedriju bija vajadzīga visa meistarība, tad pret Latviju "iekrita mēsliņš"
, 2017-05-15 11:42, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Diezgan minimāli esmu skatījies ASV baša izlasi. Bet man patiešām liekas smieklīgi latviešu ķīviņi savā starpā par kaut kādām ASV savstarpējām līgas spēlēm.
Vai tev liekas ari smieklīgi, ja latviešj ķīvejas par kaut kādām Spānijas/Anglijas/Itālijas/Vācijas utt. savstarpējām līgas spelēm? Nu, tas futbola sakarā, tur kīvējas tā, kā nekur manliekas.
, 2017-05-15 11:43, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Ja pareizi saprotu, tu biji tas wiki frīks? Interesanti būtu uztaisit aptauju, cik no SC lietotājiem un ari sporta faniem, kas nelieto so portālu, ir kaut reizi atveruši wiki sev interesējošā sporta lapu. Es personīgi tur eju, lai uzzinatu pamata info par to, par ko neko nezinu, ne jau es tagad iešu wiki lasīt informāciju par hokeju
Kā redzi, tad Itālijā pamata info par ūdenspolo un hokeju- iegūst vikipēdijā un tas ir ļoti līdzīgs!
Nav jau svarīgi skaitļi, bet tendences: Somijā hokejs nr1 un arī Somijas hokeja līga ir nr1!(priekšā futbolam)!
, 2017-05-15 11:50, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Diezgan minimāli esmu skatījies ASV baša izlasi. Bet man patiešām liekas smieklīgi latviešu ķīviņi savā starpā par kaut kādām ASV savstarpējām līgas spēlēm.
Un vispār, pričom tur ASV līga. Tas vnk ir pasaules labākais basketbols, tas ir tāpat, kā ČL futbolā apspriest. Tu to visu ļoti labi zini, pats esi līdis NBA komentos. Kā ir pasaules kauss, tā pats fano par jeņķiem.
Karoče, stāsts par to, ka vnk gribēji pazīmēties tētim Burtam

p.s. Konkrētajā spēlē taču arī latvietis minimāli piedalījās, tev baigi bieži kāds latvietis NBA konferences finālā? Netēlosi tak, ka to arī nezini
, 2017-05-15 12:03, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: IIHF mājas lapā var skatīties tīro statistiku. Tie raksteļi tur brīžiem ir pilnīgs sviests un bieži ar humora piedevu. Tos es īpaši vērā neņemu.
Domā, ka jāvadās no SC komentāru sadaļā pieejamajām atziņām?
, 2017-05-15 12:10, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Starp citu, iemetīšu pāris domugraudus par mūsējo šīvakara spēli pret Krieviju Daudzi uzskata, ka tas ir baltais karogs tieši šai spēlei, es gan saku, ka tas varētu būt Boba taktisks gājiens izraut uzreiz divas uzvaras divās atlikušajās dienās Loģika ir vienkārša, ja ar svaigiem gurķiem un svaigu vārtsargu nekas nesanāk pret Krieviem, tad nākamajā dienā ar svaigiem līderiem un pamatvārstargu ir lielākas izredzes pret Vāciju Savukārt, izmetot visu labāko arsenālu šovakar, rītdienai spēka var nepietikt un šajā gadījumā viena uzvara šovakar neko diži nedos Bet ja tīri matemātiski aprēķina 6 punktu variantu ar iespēju saglabāt izredzes uz 3 punktiem pret Vāciju, tad tas, ko izvēlējās Bobs, ir pareizi un racionāli, jo lielas veiksmes gadījumā mes pat varam pacelties līdz 2.-3. vietai savā grupā, tā lūk!
Zviedri slovākiem nezaudēs, tāpēc otrā vieta nereāla. Toties krievi amīšiem gan var vēsi zaudēt Tāpēc, ja nu brīnums pret krieviju, tad varam gan paši tālāk par pusfinālu sapņot, gan vates uzsūtīt Kanādai
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-05-15 12:23, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Tev jau vairakas reizes ir teikusi, ka lielaka daļa nesaprot ko tu tur kalkulē. Kads ūdenspolo hokeja 15-20 vieta
Kas tur tik briesmīgi nesaprotams.

Viņs sameklēja, ka Itālijā ar hoķi nodarbojas apmēram tikpat daudz purnu, cik ar ūdenspolo.

Ūdenspolo ar to pietiek, lai būtu top komanda.
Hoķim pieiek priekš 15.-20. vietas.

Tā, ka, ja spriež tikai pēc Itālijas, tad hoķī tā konkurence niknāka.
, 2017-05-15 12:24, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Tev jau vairakas reizes ir teikusi, ka lielaka daļa nesaprot ko tu tur kalkulē. Kads ūdenspolo hokeja 15-20 vieta
Nu ja tādas ir tās problēmas, tad sportacentrs varētu uzlikt banu!
Shēma ir vienkārša: ar Itālijas ūdenspolo līgu var tikt līdz PČ, OS medaļām, bet ar Itālijas līgas hokejistiem nevar tikt augstāk par 15 vietu!
, 2017-05-15 12:29, pirms 8 gadiem
Swordsman rakstīja: Zviedri slovākiem nezaudēs, tāpēc otrā vieta nereāla. Toties krievi amīšiem gan var vēsi zaudēt Tāpēc, ja nu brīnums pret krieviju, tad varam gan paši tālāk par pusfinālu sapņot, gan vates uzsūtīt Kanādai
Viena no retajām reizēm kad piekrītu tev
, 2017-05-15 12:34, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Nu ja tādas ir tās problēmas, tad sportacentrs varētu uzlikt banu!
Shēma ir vienkārša: ar Itālijas ūdenspolo līgu var tikt līdz PČ, OS medaļām, bet ar Itālijas līgas hokejistiem nevar tikt augstāk par 15 vietu!
Tas tik norāda uz to, ka ārpus Itālijas Hokejs ir populārāks par ūdenspolo
, 2017-05-15 12:39, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Tas tik norāda uz to, ka ārpus Itālijas Hokejs ir populārāks par ūdenspolo
Par to nemaz nav jautājumu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-05-15 16:32, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: tas norāda uz to, ka ūdenspolo ir atīstīts sporta veids Itālijā. Apmeram, kā pie mums kamanas, bobslejs. Tad jau var teikt, ka ar mūsu kamanu līgam ir pietiekami, lai tiktu OS medaļas, bet ar hokeja līgām 13.-14. vieta. Cik zinu, tad taja regionā - D-slāvija, Ungarija visi griez to polo. Sīkāk varetu pastastīt Hulis ar Parsportu, kas cītīgi sekoja OS ūdenspolo komandam.
1. Es runāju par komandu sporta veidiem.
2. Kur te Latvijā kādas kamanu, bobsleju līgas? Ir atlases, tad arī izlasē tiek labākie!

3. Hokejā labākās līgas ir tās par kurām ir lielākā interese: NHL, KHL, AHL,SHL,NLA, DEL, Čehu līga!
Itāļu līga ir ļoti tālu no šīm līgām- intereses un līmeņa ziņā!