Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:697, Did:0, useCase: 3
Autors: Kristaps Klaužs

Krievu tiesnesis: "Rolineka vārtus nevajadzēja ieskaitīt" (video)

Krievu tiesnesis: "Rolineka vārtus nevajadzēja ieskaitīt" (video)
Iļja Kovaļčuks meklē taisnību pie mača galvenā tiesneša
Foto: AFP/Scanpix

Pēc vakardienas pasaules hokeja čempionātā finālspēles viens no labākajiem Krievijas tiesnešiem Aleksandrs Zaicevs atzina, ka čehu otros vārtus skaitīt nevajadzēja.

Atgādināsim, ka vakar Vācijā tika aizvadīts pasaules hokeja čempionāta finālmačs, kurā Čehijas izlase ar 2:1 pārspēja pēdējo divu gadu čempioni Krieviju. Čehi tādējādi kļuva par pasaules čempioniem pirmo reizi kopš 2005. gada. Otros vārtus čehi guva diezgan strīdīgā veidā, jo ripa trāpīja pa Tomaša Rolineka slidu, taču tiesnesis, noskatoties video atkārtojumu, nolēma šos vārtus ieskaitīt, jo čehu uzbrucējs ar slidu nespēlēja apzināti.

Tikmēr krievu tiesnesis Zaicevs uzskata, ka šos vārtus nevajadzēja ieskaitīt. ''Spēles iznākums ir nedaudz negaidīts, lai arī paredzēju, ka spēle būs sīva,'' iesāk krievu tiesnesis. ''Čehi ceturtdaļfinālā un pusfinālā spēles laikā zaudēja, taču beigās atspēlējās un izrāva uzvaru, kas nozīmē to, ka komanda bija vienota. Uzskatu, ka mūsu izlasei šādas vienotības nebija. Jā, mums bija pasaules klases zvaigznes, taču čehi ļoti labi spēlēja aizsardzībā.''

''Runājot par Rolineka gūtajiem vārtiem, tad es tādus vārtus neieskaitītu. Varēja redzēt, ka Rolineks sāka bremzēt, lai ripa trāpītu pa viņa slidu un ielidotu vārtos. Cita lieta ir tā, ka spēles galvenais tiesnesis nepieņem lēmumu, bet to dara tiesnesis, kurš sēž pie ekrāna un skatās atkārtojumu.
Runājot par Pāvela Dacjuka vārtiem, tad izskatījās, ka vārtus viņš guva tad, kad laiks jau bija beidzies, taču rodas jautājums – kāpēc neatskanēja sirēna?''

Izmantotie resursi:
allhockey.ru

Kādas ir Jūsu domas par Rolineka gūtajiem vārtiem?

  • 630

  • 257



, 2010-05-24 15:30, pirms 15 gadiem
Sākas!!!
, 2010-05-24 15:30, pirms 15 gadiem
katram sava tasnība

gaidam protestus
, 2010-05-24 15:30, pirms 15 gadiem
Nu par to,ka krievs viņus neieskaitītu tas ir vairāk kā skaidrs.
Mēs jau esam pārliecinājušies kā Jūs tiesājat KHL!
, 2010-05-24 15:31, pirms 15 gadiem
and here we go...
, 2010-05-24 15:31, pirms 15 gadiem
Es jau domāju, cik tad ilgi noturēsies! Nekas gan jau tikai tas ir sākums. Kustības uz vārtiem nebija, golu nākas skaitīt.
, 2010-05-24 15:31, pirms 15 gadiem
ej cirst urla
, 2010-05-24 15:32, pirms 15 gadiem
ka tik krievi nezaudetu!!! vinji nespej atziit ka Cehi vinneja!
pasi vainigi ka saskrienas sava starpa
, 2010-05-24 15:33, pirms 15 gadiem
Man jau likās, ka patiesībā tiesneši ir vainīgi krievu zaudējumā...
, 2010-05-24 15:33, pirms 15 gadiem
ieskaitīt Rolineka vārtus vajadzēja, jo nebija apzinatas kustības ar slidu
, 2010-05-24 15:33, pirms 15 gadiem
pašiem spēlēt labāk vajadzēja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: skverzaks1
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-24 15:34, pirms 15 gadiem
skverzaks1 rakstīja: Stulbie pokemoni mīnus licēji
Kas baigi kārojas "Burn"
, 2010-05-24 15:35, pirms 15 gadiem
Krieviem vajag iemācīties zaudēt ar godu!

Ja Zaicevam ir problēmas ar dzirdi, tad vajag aiziet pie ausu daktera un viņš paskatīsies, kas par problēmu - sirēna atskanēja brīdī, kad Dacjuks bija kustībā un vairs nespēja apstāties. Vārti netika ieskaitīti pamatoti, uz ko norāda arī tas, ka paši krievi nemetās apstrīdēt vārtu guvuma neieskaitīšanu.

Tas pats attiecas uz Zaiceva redzi - tur var palīdzēt acu dakteris, izrakstot kādas stiprākas brillītes! Rolineka vārti bija jāieskaita, jo viņš bija ātrumā kopā ar vienu krievu hokejistu un ripa vienkārši atsitās pret viņa slidu, ielidojot vārtos, nevis viņš apzināti pagrieza kāju, lai to ievirzītu vārtos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-24 15:36, pirms 15 gadiem
Gan jau kaut kādi protesti būs, bet ja bija pretenzijas, tad tās vajag uzreiz izteikt.
Par tiem vārtiem - Hmm ieskaitāmi vārti.
Ja tādus būtu iesituši krievi, tad nemaz tādu rakstu nebūtu
, 2010-05-24 15:36, pirms 15 gadiem
Burn te visu ietekme skatoties pec minusiem !!! tagad citi liek citiem minusus lai tik pasi dabutu savu burn!!! nav jau tik dargs lai nopirktu nevis bojatu te skatu!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-24 15:37, pirms 15 gadiem
Ir bijuši visādi kari- Krustu kari, Zvaigžņu kari- bet tagad ir arī Burnu kari
Slēpts komentārs: Viesulis
, 2010-05-24 15:37, pirms 15 gadiem
Krieviem vnk vajadzeja pašiem labak nospelet nevis tagad meklet vainu tiesnesos!

Pelniti vakar uzvareja Čehija
, 2010-05-24 15:37, pirms 15 gadiem
''Runājot par Rolineka gūtajiem vārtiem, tad es tādus vārtus neieskaitītu. Varēja redzēt, ka Rolineks sāka bremzēt, lai ripa trāpītu pa viņa slidu un ielidotu vārtos. a ko tad vinam bija jadara?? jaslido pilna atruma vartos ieksa??? ja jau vins itka apzinati esot bremzejis
tik trulu attaisnojumu vel pameklet un kadai jabut precizitatei brezmejot lai tiesi trapitu ar kaju pa ripu ta lai izskatitios ka nejausi smiekls nak ... un tas esot labakais Krievu tiesnesis?????????
, 2010-05-24 15:37, pirms 15 gadiem
nu jā Krievs ir krievs
ko padarīs?
ja uzvarētu tad teiktu malači
zaudēja uzreiz redz ko
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-24 15:38, pirms 15 gadiem
Varēja redzēt, ka Rolineks sāka bremzēt..

Tiešām dīvaini, ka spēlētājs, tuvojoties ar lielu ātrumu pretinieku vārtiem, brīdi pirms sadursmes ar tiem bremzē.
, 2010-05-24 15:38, pirms 15 gadiem
Nezinu par ko var krievi sudzeties - vinji visu pirmo periodu bija vairaakumaa - vareeja golus mest uz nebeedu... Bet ja pashi nevar iemest - tagad javaino tiesneshus. Ja varbut pret Jagru kad izmantoja speka panjemienu vareja arii nedot noraidijumu - jo izskatijas tiirs speka panjemiens, bet viss pareejais bija tiiri.
, 2010-05-24 15:38, pirms 15 gadiem
Protams, ka nevajadzēja ieskaitīt.Pirmos arī nē, tāpēc, ka tos iemeta pārāk ātri.Jau 20-jā sekundē.Tos, kurus iemeta krievi, gan vajadzēja ieskaitīt.Tas nekas, ka pēc sirēnas.Noraidīja krievus arī pārāk daudz.Un vispār tiesneši lauza spēles gaitu par labu krieviem...Arī Kanareikins saka to pašu.Neesmu dzirdējis vēl Krikunovu, tas savas pērles pagaidām tur pie sevis...

Šādas uzstāšanās nav nekas jauns.Zināma lieta.Šis Zaicevs varētu varbūt arī pavērtēt, kāpēc netika ieskaitīti čehu gūtie vārti pret RUS Vankūverā brīdī, kad rezultāts bija 2:1 krievu labā.
Būtu interesanti dzirdēt viņa viedokli.
, 2010-05-24 15:38, pirms 15 gadiem
Izskatās, ka krievu hakeri ielauzušies sportacentrs.com un liek visiem komentāriem, kas ir pret tiesneša viedokli mīnusus...
, 2010-05-24 15:38, pirms 15 gadiem
Tak samierinaties!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-24 15:39, pirms 15 gadiem
miliuss rakstīja: Burn te visu ietekme skatoties pec minusiem !!! tagad citi liek citiem minusus lai tik pasi dabutu savu burn!!! nav jau tik dargs lai nopirktu nevis bojatu te skatu!!
man ir ideja.. burn saņem tas, kuram visvairāk mīnusu
, 2010-05-24 15:39, pirms 15 gadiem
Nolaižieties uz zemes krievi! Neesat jūs nekādi kingi! Izlase nesastāv tikai no superzvaigznēm. Izlase ir komanda.
, 2010-05-24 15:39, pirms 15 gadiem
atkal jau saakas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-24 15:42, pirms 15 gadiem
Ticiet vai nē, bet ne velti viņš ir labākais krievu tiesnesis - viņš tiesā godīgi, nevis kādam par labu, pat pašai Krievijai nē. Ja tā nebūtu, tad viņš nebūtu viens no labākajiem. Un tas ir tikai loģiski, ka pēc tāda gola sākās kritika par tiesāšanu, jo gols tiešām bija ĻOTI apšaubāms!
, 2010-05-24 15:42, pirms 15 gadiem
kāda tam vairs starpība, bet ja nopietni, tad man vispār nepatīk, ka hokejā skaita vārtus, kuri tiek gūti ar kāju, kaut vai nespeciāli, vai kustībā, nevaig skaitīt. Miķeļa variants pret Kanādu arī, nejau viņš speciāli iesita, slidojot trāpijās rikošets, bet neieskaitīja, šeit arī bremzējot, Rolinekam trāpija un gols.
, 2010-05-24 15:42, pirms 15 gadiem
vakardienas spēlē uzvarēja tā izlase kurai vairāk uzsmaidija veiksme...un tā bija Čehijas izlase
, 2010-05-24 15:43, pirms 15 gadiem
Yuri rakstīja: BET SIRĒNA PĒC PIRMĀ PERIODA TIEŠĀM NEBIJA !!!
NEBIJA NEBIJA NEBIJA!!!
nu un? arī OS bija līdzīgs gadījums, kad ASV vārtus pret Šveici, bet tos neieskaitīja, jo vārti tika gūti tieši tajā brīdī, kad spēles hronometrā iedegās jau visas nulles...
, 2010-05-24 15:43, pirms 15 gadiem
Yuri rakstīja: BET SIRĒNA PĒC PIRMĀ PERIODA TIEŠĀM NEBIJA !!!
NEBIJA NEBIJA NEBIJA!!!
So what? Gribēji, lai vinji vel tagad speelee?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-24 15:44, pirms 15 gadiem
ai ko stresot lai jau krievi patelo abbizotos.gan nomierinasies
, 2010-05-24 15:44, pirms 15 gadiem
pamto savu viedokli????? kas Tur bija apsaubams, kas, nu kas Tev liek apsaubit vartu guvumu??? Tu redzeji kkadu merketu kustibu? vai ari Ceham liela atruma tuvojoties vartiem vaidzeja ielidot pasam ieksa vartos nevis piebremzet pie vartiem????
kapec tad vsp speletaji bremze. kapec neskrien sienas vai vartiem virsu ar visu atrumu????
esk8er rakstīja: Ticiet vai nē, bet ne velti viņš ir labākais krievu tiesnesis - viņš tiesā godīgi, nevis kādam par labu, pat pašai Krievijai nē. Ja tā nebūtu, tad viņš nebūtu viens no labākajiem. Un tas ir tikai loģiski, ka pēc tāda gola sākās kritika par tiesāšanu, jo gols tiešām bija ĻOTI apšaubāms!
, 2010-05-24 15:45, pirms 15 gadiem
Yuri rakstīja: Vankūverā viss bija zemā līmenī !
kāpēc zemā līmenī? tas bija tikai un vienīgi korekti, jo video atkārtojumā bija redzams, ka ripa iekrīt vārtos brīdī, kad laiks jau iztecējis.
, 2010-05-24 15:46, pirms 15 gadiem
čehiem pret krieviem motivāciju nekad nav vajadzējis
, 2010-05-24 15:47, pirms 15 gadiem
Lai to pašu pasaka kādi 3-4 citu valstu tiesneši, tad varbūt ticēšu. Krievu tiesnesi ar viedokli, kas skan par labu krieviem, es neuztveršu nopietni.

Viss bija kā vajag. Neticat? Paprasat kādam pieredzējušam čehu tiesnesim.
, 2010-05-24 15:48, pirms 15 gadiem
BETONETAJS rakstīja: pamto savu viedokli????? kas Tur bija apsaubams, kas, nu kas Tev liek apsaubit vartu guvumu??? Tu redzeji kkadu merketu kustibu? vai ari Ceham liela atruma tuvojoties vartiem vaidzeja ielidot pasam ieksa vartos nevis piebremzet pie vartiem????
kapec tad vsp speletaji bremze. kapec neskrien sienas vai vartiem virsu ar visu atrumu????
Nevajadzēja lidot vārtos. Viss bija pareizi. Viņš pareizi darīja bremzējot, lai jau ripa vārtos iet, viņai jau nekas vārtos nenotiks, tikai pašu vārtu guvumu, manuprāt, nevajadzēja skaitīt!
, 2010-05-24 15:48, pirms 15 gadiem
Yuri rakstīja: Ko tad saka latvieši?
njā bet mūsu tiesneši klusē
, 2010-05-24 15:51, pirms 15 gadiem
Runčuks rakstīja: čehiem pret krieviem motivāciju nekad nav vajadzējis
Nevienai komandai pret krieviem nebūtu jāmeklē motivācija.
, 2010-05-24 15:52, pirms 15 gadiem
Jurichs4 rakstīja: Es jau domāju, cik tad ilgi noturēsies! Nekas gan jau tikai tas ir sākums. Kustības uz vārtiem nebija, golu nākas skaitīt.
protams, ka kustības nebija, bet krievu tiesnesis taču paskaidro, ka Rolineks bremzēja apzināti, tātad kustību uz vārtiem neveica ar iepriekšēju nodomu, tāda ir krievu tiesneša loģika
, 2010-05-24 15:53, pirms 15 gadiem
esk8er rakstīja: Nevajadzēja lidot vārtos. Viss bija pareizi. Viņš pareizi darīja bremzējot, lai jau ripa vārtos iet, viņai jau nekas vārtos nenotiks, tikai pašu vārtu guvumu, manuprāt, nevajadzēja skaitīt!
un ko par to saka IIHF 'Rulebook'? tik labi pārzini tiesāšanas nianses? Esmu pārliecināts, ka šādas situācijas tiesneši semināros ir izķidājuši līdz nelabumam...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-24 15:55, pirms 15 gadiem
ja es buutu krievs gan jau es ar taa pateiktu!
, 2010-05-24 15:57, pirms 15 gadiem
iknowyou rakstīja: Es tikai nesaprotu vienu - kāpēc tagad jāliek sportacentrs.com kaut kāda viduvēja tiesneša subjektīvais viedoklis?
Mani personīgi pilnībā nerausta ko kaut kāds krievs domā. Lai skaita vai neskaita - tāpēc jau viņš netiesāja to finālu, un droši vien nekad netiesās finālus.
Finālu viņš netiesāja, jo ir krievs + manuprāt, viņš jau ir bijušais tiesnesis.
Un domāju, ka ir citi tiesneši, kas arī viņam piekristu, kā kurš interpretē.
, 2010-05-24 15:57, pirms 15 gadiem
iknowyou rakstīja: Es tikai nesaprotu vienu - kāpēc tagad jāliek sportacentrs.com kaut kāda viduvēja tiesneša subjektīvais viedoklis?
Mani personīgi pilnībā nerausta ko kaut kāds krievs domā. Lai skaita vai neskaita - tāpēc jau viņš netiesāja to finālu, un droši vien nekad netiesās finālus.
Ā, tagad finālos ļausim tiesāt tās valsts, trenerim, kura tur piebalās? Izcila Tev loģika.
, 2010-05-24 15:57, pirms 15 gadiem
Nu tie jau nebūtu krievi bez visas šitās h*****
, 2010-05-24 15:59, pirms 15 gadiem
sitadi raksti jau izskatas pec naida kurinasanas
, 2010-05-24 16:01, pirms 15 gadiem
Nu tak bija tur kustiba vinjam ar slidu tapec, ka vinsh izvairijas no sadursmes ar vartsargu un vartiem, tapec to slidu ta sagrieza un ripa no tas trapija vartos, bet ta nebija tisha kustiba... Vai ka es negribeju lai ieskaita tos vartus, te bija jaskaita..

Un runajot par saliedetibu - nekad neesmu atminejies Krievijas un jebkuru citu izlsai pilnu ar pasaules klases zvaigznem, kura speletu saliedeti, nemza negatavojoties turniram kopa... Vaiarki izcili speletaji krieviem jau tikai pedejam mirkli ievienojas..
, 2010-05-24 16:03, pirms 15 gadiem
jureks rakstīja: Nu tie jau nebūtu krievi bez visas šitās h*****
Drizak latvieshi ir tie, kas parsti mekle kur tik pakašķētos!
, 2010-05-24 16:03, pirms 15 gadiem
Nezin kapēc visi esat piemirsuši ka Miķelim tādu golu neieskaitija šajā čempī.Tiesnešiem ir jāpieņem lēmums skaitit vai neskaitī,nevis prātot par kustībām un tīši vai netīši.Ja skaita tad skaita visiem,ja neskaita tad neskaita.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-24 16:05, pirms 15 gadiem
BETONETAJS rakstīja: pamto savu viedokli????? kas Tur bija apsaubams, kas, nu kas Tev liek apsaubit vartu guvumu??? Tu redzeji kkadu merketu kustibu? vai ari Ceham liela atruma tuvojoties vartiem vaidzeja ielidot pasam ieksa vartos nevis piebremzet pie vartiem????
kapec tad vsp speletaji bremze. kapec neskrien sienas vai vartiem virsu ar visu atrumu????
tici man - ja vinjam vajadzeetu nedaudz pielikt tai aatrumaa, lai ripa traapiitu pa slidu, vinjsh i nedomaatu un ar mieriigu sirdi ieliktos tajos vaartos un vaartusargaa nemaz nebremzeejot...
, 2010-05-24 16:06, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: un ko par to saka IIHF 'Rulebook'? tik labi pārzini tiesāšanas nianses? Esmu pārliecināts, ka šādas situācijas tiesneši semināros ir izķidājuši līdz nelabumam...
Pats esi? Tā aizsvilies par savu taisnību, par saviem čehiem. Krievi tev kādi necilvēki ir?
, 2010-05-24 16:06, pirms 15 gadiem
Gols un kur nu vēl kronis visam Jagra simulācija ! Kur visp varējanedot 2 min, kur nu vēl 5+20 noraka krievus !
, 2010-05-24 16:07, pirms 15 gadiem
Krievijas parlamenta apakšpalāta nosoda tiesneša, kurš sēž pie ekrāna un skatās atkārtojumu, lēmumu ieskaitīt Rolineka gūtos vārtus
, 2010-05-24 16:08, pirms 15 gadiem
Ieslēdzat spēles atkārtojumu un ieklausaties, ka sirēna bija.
Es nesaprotu, kā var tā hokeju skatīties.
, 2010-05-24 16:09, pirms 15 gadiem
Nja tagad sākas runas par to ka notiesaaja krievus!!!!
Čehi uzpirka utt.
Vienmeer kaads kluudas bet nu nebija ta ka notiesaaja cehiem saakumaa bij 3 noraidiijumi buutu krivu iemetussi 2-3 ripas un nekas taads nebuutu! PAŠI VAINĪGI! naw ko tgd cehus nolikt!!!!
Čehi vnk gribeeja un panaaca
, 2010-05-24 16:13, pirms 15 gadiem
Yuri rakstīja: Vankūverā viss bija zemā līmenī !
Pastīsiemies, kā būs Sočos.
, 2010-05-24 16:14, pirms 15 gadiem
esk8er rakstīja: Pats esi? Tā aizsvilies par savu taisnību, par saviem čehiem. Krievi tev kādi necilvēki ir?
Tu pavisam kukū??? Es kaut vienā vārdā apgalvoju, kuram ir taisnība??? Es vispār spēli neredzēju - tāpēc, nespriežu par lietām, kuras neredzēju. Vnk ieteicu meklēt taisnību nevis pļāpās, bet pirmavotā - noteikumos.

P.S. tā kā tie ir pietiekami gari, es tos neesmu visus izlasījis. taču atsevisķas lietas esmu tajos pētījis.
, 2010-05-24 16:14, pirms 15 gadiem
tie vārti bija jāskaita!!!
Slēpts komentārs: Ozy2010
, 2010-05-24 16:15, pirms 15 gadiem
Čehija nemak spleet viniem trapijas halavnijs gads.. =)
, 2010-05-24 16:16, pirms 15 gadiem
tipiski komentaari no krievu puses
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-24 16:20, pirms 15 gadiem
Ta pa vārtiem ta viss skaidrs, bet par noraidījumiem, it sevišķi 20 minūšu pret Jāgru... Kāda starpība kāds tev uzvārds, uz laukuma visi vienādi, turklāt spēlēs sākumā uz abām pusēm tika piedoti noraidījumi, bet beigās sazin kas tiek izzīsts...
čempionāts pēc tiesāšanas ir viens no švakākajiem, kas redzēts... ļoti neizlēmīgi tiesneši, veinreiz dod, otrai par tādu pašu pārkāpumu pat nepaskatās virsū...
, 2010-05-24 16:21, pirms 15 gadiem
nu pareizi - krievs par krieviem, ko tad jūs gaidījāt?! ka šis sāks dziedāt par to, ka krievu vārtus nebija jāskaita, vai, ka šiem finālā vispār nebija jābūt?! sviests! Čehija ir čempione un punkts, samierinaties taču, duraki!
, 2010-05-24 16:23, pirms 15 gadiem
Raitcha rakstīja: Ta pa vārtiem ta viss skaidrs, bet par noraidījumiem, it sevišķi 20 minūšu pret Jāgru... Kāda starpība kāds tev uzvārds, uz laukuma visi vienādi, turklāt spēlēs sākumā uz abām pusēm tika piedoti noraidījumi, bet beigās sazin kas tiek izzīsts...
čempionāts pēc tiesāšanas ir viens no švakākajiem, kas redzēts... ļoti neizlēmīgi tiesneši, veinreiz dod, otrai par tādu pašu pārkāpumu pat nepaskatās virsū...
āha, bet noraidījumi gan bija absurdi! un statistikā arī - 10:31 min
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-24 16:25, pirms 15 gadiem
auns,viņš sāka bremzēt,lai paliktu vārtu priekšā un tos apdraudētu,priekš kam uzbrucējam slidot aiz vārtiem,tas tiesnesis varētu paskaidrot,protams uzbrucējs mēģina apdraudēt vārtus utt.
nesen nhl ieskaitīja vārtus,kur ripa atleca vispirms no labās slidas,tad pret kreiso slidu un ieslīdēja vārtos,turklāt uzbrucējs nebija vārtsarga laukumā,tātad no attāluma
, 2010-05-24 16:25, pirms 15 gadiem
Manuprat, nevajadzeja skaitit, jo kustiba art kaju bija !
Tas ir pilnīgi v ienalga vai apzināti vai nē |!
ja slida ir uz vietas tikai tad var ieskatīt vārtus !
, 2010-05-24 16:26, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: Tu pavisam kukū??? Es kaut vienā vārdā apgalvoju, kuram ir taisnība??? Es vispār spēli neredzēju - tāpēc, nespriežu par lietām, kuras neredzēju. Vnk ieteicu meklēt taisnību nevis pļāpās, bet pirmavotā - noteikumos.

P.S. tā kā tie ir pietiekami gari, es tos neesmu visus izlasījis. taču atsevisķas lietas esmu tajos pētījis.
Atvaino, sajaucu tevi ar betonētāju
Tam kkas nepatika
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-24 16:45, pirms 15 gadiem
wildo rakstīja: Nolaižieties uz zemes krievi! Neesat jūs nekādi kingi! Izlase nesastāv tikai no superzvaigznēm. Izlase ir komanda.
LABĀKAIS KOMENTĀRS!
Pilnīgi piekrītu
, 2010-05-24 16:48, pirms 15 gadiem
Nu man liekas, ka "kicking motion" nebija, tātad - vārti jāieskaita! Apzināta kustība ar kāju nebija, kā Karsuma gadījumā!

nu krievs kā krievs!
, 2010-05-24 16:52, pirms 15 gadiem
ko lai saka krievi vienkarsi nemak zaudet
, 2010-05-24 16:59, pirms 15 gadiem
Nu katram savs viedoklis.Man liekas ka bija jāieskaita.Bet atkal ja šādus vārtus iesistu pret Latviju viedoklis būtu savādāks.
, 2010-05-24 17:03, pirms 15 gadiem
Krievi tik tiešām nemāk zaudēt
te jau parādās kaut kas līdzīgs Pļuščenko izgājieniem!!
kauns Krievijai!!! priecātos par 2. vietu nevis par kādu zemāku
, 2010-05-24 17:05, pirms 15 gadiem
Krieviem vajadzēja labāk spēlēt nevis apstrīdēt tiesnešus.
Bet, kas attiecas uz to golu, tad pēc noteikumiem it kā jāskaita. No otras puses, ja runājam par būtību, nav šaubu, ka reizēm kustības turpināšana arī ir apzināta. Es domāju, ka šī noteikumu maiņa nav attaisnojusies, jo samērā regulāri rada domstarpības. Vai nu jāatgriežas pie agrākiem laikiem, kad ar kāju neskaitās, vai jāskaita visu.
, 2010-05-24 17:07, pirms 15 gadiem
king98 rakstīja: Nu katram savs viedoklis.Man liekas ka bija jāieskaita.Bet atkal ja šādus vārtus iesistu pret Latviju viedoklis būtu savādāks.
tu elementaari noteikumus nepaarzini. biedrs Zaicevs, kas jau ir bijushais tiesnesis pensijaa, aciimredzot, arii ne.

ir pilniigi nebuutiski, vai chehu speeleetaajs bremzeeja apzinaati taa, lai ripu raidiitu vaartos ar slidu, vai neapzinaati. buutiski ir tikai viens apstaaklis, ka nebija speeriena jeb kicking motion (angl.). speeriena nebija - vaarti ir guuti noteikumu robezhaas.
, 2010-05-24 17:07, pirms 15 gadiem
Yuri rakstīja: Tipiska nodir*ana no latviešu puses. Kaut ko tomēr mēs mākam
es nevienu nenodirshu,bet taa tac parasti notiek ja krievi zaudee,vinji vienkaarshi neprot zaudeet
, 2010-05-24 17:09, pirms 15 gadiem
Yuri rakstīja: BET SIRĒNA TIEŠĀM NEBIJA !!!
sireni patiesam bija akls esi ka neredzeji kad jau vins pat uzmetis nebija jau sirena bija
, 2010-05-24 17:10, pirms 15 gadiem
Kā vispār ir iespējams, ka cits tā paša sporta veida tiesnesis aprunā un apšauba savu kolēģu darbu un lēmumus?! Kaut ko tādu tikai krievs var izdarīt...
, 2010-05-24 17:15, pirms 15 gadiem
Juniors rakstīja: Es domāju, ka šī noteikumu maiņa nav attaisnojusies, jo samērā regulāri rada domstarpības. Vai nu jāatgriežas pie agrākiem laikiem, kad ar kāju neskaitās, vai jāskaita visu.
es, savukaart, uzskatu, ka shii noteikumu mainja tieshi ir ieviesusi noteiktiibu noteikumos. tiesneshiem vairs nav jaaziilee un patvaljiigi jaainterpretee, vai speeleetaajs apzinaati speeleeja ar slidu vai nee. tagad tam vairs nav nemazaakaas noziimes, svariigi ir, vai ir bijis speeriens, un to noteikt, lai arii ne vienmeer, tomeer ir krietni vienkaarshaak. nav vairs buutiska speeleetaaja kustiibas motivaacija, ko patiesi noteikt ir neiespeejami.
, 2010-05-24 17:21, pirms 15 gadiem
Man garšo siers.
, 2010-05-24 17:23, pirms 15 gadiem
CB4 rakstīja: Sākas!!!
Jā un pirmos Iļja Muromieša gūtos vārtus pēc perioda laika beigām noteikti vajadzēja ieskaitīt, kā vienmēr "taisnīgie" krievu tiesneši.
, 2010-05-24 17:23, pirms 15 gadiem
ronaldo96 rakstīja: sireni patiesam bija akls esi ka neredzeji kad jau vins pat uzmetis nebija jau sirena bija
liidz shim sireenas dzirdeeja nevis redzeeja
, 2010-05-24 17:29, pirms 15 gadiem
Ko var dir-st visu laiku, zaudejat, tad stavat klusu
, 2010-05-24 17:32, pirms 15 gadiem
Yuri rakstīja: Tipiska nodir*ana no latviešu puses. Kaut ko tomēr mēs mākam
nu kotur yuri gagarin, aplauzies, kāda apdi**ana, tā ir vienkārši atkal jūsu krievu raudāšana, jums atkal kāds pāri nodarījis, jo jums taču pienācās zelts, vai ne? tup*rilije krieveļi
, 2010-05-24 17:34, pirms 15 gadiem
un šodien vajadzētu pacelt valsts karogu par godu čehijas uzvarai!!!!
, 2010-05-24 17:42, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Viss ir Ok. Kādu laiku pacepsies krievu prese un publika,un tad atkal būs miers mājās. Pats galvenais,lai krievi kaut ko iemācās no šīm kļūdām, ko viņi pielaida šajā PČ. Kaut gan reālā dzīve rāda,ka viņiem ar tiem grābekļiem uz kuriem kāpj divreiz ir tā kā ir.
Krievs nekad nav macijies no savam kļūdām.Vienmēr uzkāpj uz tā paša grabekļa
, 2010-05-24 17:46, pirms 15 gadiem
man patik shitie "krievi nemak zaudet", "krievi paliek krievi", a sezonas laika katrs Dinamo Riga zagis te tika norakstits uz sogiem, lol
, 2010-05-24 18:01, pirms 15 gadiem
Re, ko viens krievs saka:
Хоккей, не только игра мастерства, класса игроков, скорости и темперамента, но и УМА! Ума нашим и нехватило! В 3 периоде чехи развели наших как лохов: - падая на лед (без причины) корчась от боли и сбрасывая краги. этим они не только тянули время, но и сформировали мнение судейской бригады о грубости Российской команды. Нашим нужно нетолько анализировать собственные ошибки, но и учиться играть в УМНЫЙ ХОККЕЙ. В умный хоккей на этом чемтионате играли только: Федоров, Афиногенов, Ковальчук, ДАЦЮК, Малкин. Особое мнение по Овечкину - "сила есть ума не надо", так по бестолковому носиться по площадке может любой дурак.
, 2010-05-24 18:02, pirms 15 gadiem
Cílem je, aby bylo počítáno, ty ruské!
, 2010-05-24 18:03, pirms 15 gadiem
Vēl cepaas par kaut kaadu sirēnu, ja vārtus neskaitiitu tad buutu 0:0
, 2010-05-24 18:31, pirms 15 gadiem
krievus vajag iznīdēt kā sugu. Kā vīrusu kkādu..
, 2010-05-24 18:32, pirms 15 gadiem
Flipers rakstīja: krievus vajag iznīdēt kā sugu. Kā vīrusu kkādu..
JO?
, 2010-05-24 18:36, pirms 15 gadiem
elpot paliks vieglāk. Iedomājies, pamosties vienu rītu un uz pasaules nebūtu neviena krieva, nebūtu žiguļu, visas fabrikas ar ķīmiskiem dūmiem. Kas pa gaisu uzreiz būtu.
, 2010-05-24 18:40, pirms 15 gadiem
eh veca dziesma ar jaunu izpilditaju.. cit tad var meklet vainu citos,varbut pienacis istais laiks meklet vainu sevi?
Cehi pelniti uzvareja vinji bij saliedeta un speciga KOMANDA!
, 2010-05-24 18:52, pirms 15 gadiem
Es teiktu, ka vajadzēja, bet šis vērtējums nav viennozīmīgs, jo patiesībā jau bija kustība, tikai vai apzināt? Spēles laikā šķita, ka neapzināta...bet lai nu paliek.
, 2010-05-24 18:55, pirms 15 gadiem
Kāda vairs tam tagad starpība??? Tāpat vakar Pasaules labākais un skaistākais hokejs zaudēja čehiem! Pelnīti nepelnīti,tas jau ir no citas sērijas!
, 2010-05-24 19:00, pirms 15 gadiem
neatskaneeja sireena tapeec ka tu esi losis..
, 2010-05-24 19:00, pirms 15 gadiem
Ooo 4au nacikji ka iet? Vakar jau jums svetki bija apsveicu!
, 2010-05-24 19:36, pirms 15 gadiem
Ir tomer krievi luzeri! Tikai luzeri neprot zaudet ar godu!
, 2010-05-24 19:37, pirms 15 gadiem
gii1981 rakstīja: Kāda vairs tam tagad starpība??? Tāpat vakar Pasaules labākais un skaistākais hokejs zaudēja čehiem! Pelnīti nepelnīti,tas jau ir no citas sērijas!
Ak tad tu esi dailslodoshanas fans
, 2010-05-24 19:41, pirms 15 gadiem
budzis rakstīja: Ir tomer krievi luzeri! Tikai luzeri neprot zaudet ar godu!
Kapec neprot zaudeja un zaudeja ne ko ne padarsi ka ir ta ir vot kanadie6i to4na neprot kad ar kriviju speleja 3 perioda jau kauties saka
, 2010-05-24 19:50, pirms 15 gadiem
Lai nu kā, bet es pilnīgi piekrītu šim tiesnesim. Vārti tik tiešām tika gūti acīm redzot laicīgi bremzējot.
, 2010-05-24 19:54, pirms 15 gadiem
Tāpat varēja pakomentēt Jemeļina noraidījumu. Uzskatu, ka tur vispār nebija noraidījums. Jāgrs rāvās gar borta malu, paslidinājis mazliet ripu uz priekšu un Jemeļins Laviņa stilā izdarīja spēka paņēmienu. Tā pat nebija grūšana, bet normāli pārcēla pāri pār sevi Jāgru. Ja tiesneši uzskatīja, ka Jāgrs bija bez šaibas un tā ir bloķēšana, tad visā čempionātā vajadzēja katru otro noraidīt, jo daudzi spēlētāji izdara spēka paņēmienus pie borta pēc tam, kad pretinieks ir atbrīvojie no šaibas.
, 2010-05-24 20:40, pirms 15 gadiem
fanu klubs#13 rakstīja: Nezin kapēc visi esat piemirsuši ka Miķelim tādu golu neieskaitija šajā čempī.Tiesnešiem ir jāpieņem lēmums skaitit vai neskaitī,nevis prātot par kustībām un tīši vai netīši.Ja skaita tad skaita visiem,ja neskaita tad neskaita.
Miķelis tīšām uzsita pa ripu ar slidu tāpēc to iekšā nevajag jaukt
, 2010-05-24 20:41, pirms 15 gadiem
SC rakstīja: neatskaneeja sireena tapeec ka tu esi losis..
oho kā tad tas to var ietekmēt???
, 2010-05-24 20:43, pirms 15 gadiem
Vārtus neskaita, ja ir bijusi apzināta SPĒRIENA KUSTĪBA, tāda nebija un viss To, kāpēc Rolineks bremzēja, zina tikai viņš pats un neviens video tiesnesis pasaulē.
, 2010-05-24 21:54, pirms 15 gadiem
Katram savi tarakāni galvā...
, 2010-05-24 22:12, pirms 15 gadiem
Nevienai no komandām kas spēlēja finālā nejutu līdzi!!! Jo esmu tikai un vienīgi par LATVIJU !!! Par tiem vārtiem - tiesneša vietā tos neieskaitītu jo čehu spēlētājs redzot, ka ar nūju nespēs nospēlēt speciāli bremzē ar slidām slīpi vienai kājai esot par pēdas tiesu priekšā tā palielinot laukumu, kur ripai atsisties un ielidot vārtos...tie, kas spēlē hokeju to var viegli pamanīt ,bet ierindas skatītājs neko nesaskata!!!
, 2010-05-24 22:46, pirms 15 gadiem
Visi tādā veidā gūtie vārti ir strīdīgi,protams,ka normāls profesionāls hokejists neskries uz pilnu klapi vārtos,bet bremzēs,tāpat man neviens neiestāstīs,ka hokejisti nemāk pareizi slidas pagriezt bremzējot tā,lai ripa ietu vārtu virzienā!!!Tas pats ir arī futbolā,citi džeki,tā pieliks roku galvas vietā,ka Jūs bez atkārtojuma to neredzēsiet....
, 2010-05-24 23:15, pirms 15 gadiem
Ko gan citu krievu tiesnesis pateiks.
Kaut gan spēles video, aks redams apollo.lv, pašu krievu komentētaji atzina, ka šādu ripu visticamāk ieskaitīs un vārti bija!
, 2010-05-24 23:17, pirms 15 gadiem
, 2010-05-24 23:25, pirms 15 gadiem
nu shi intervija speciali sheit ielikta delj ta lai latvieshem butu vel uz ko pad*rst
, 2010-05-24 23:26, pirms 15 gadiem
Viesulis rakstīja: Krieviem vajag iemācīties zaudēt ar godu!

Ja Zaicevam ir problēmas ar dzirdi, tad vajag aiziet pie ausu daktera un viņš paskatīsies, kas par problēmu - sirēna atskanēja brīdī, kad Dacjuks bija kustībā un vairs nespēja apstāties. Vārti netika ieskaitīti pamatoti, uz ko norāda arī tas, ka paši krievi nemetās apstrīdēt vārtu guvuma neieskaitīšanu.

Tas pats attiecas uz Zaiceva redzi - tur var palīdzēt acu dakteris, izrakstot kādas stiprākas brillītes! Rolineka vārti bija jāieskaita, jo viņš bija ātrumā kopā ar vienu krievu hokejistu un ripa vienkārši atsitās pret viņa slidu, ielidojot vārtos, nevis viņš apzināti pagrieza kāju, lai to ievirzītu vārtos.
Krievi arī zaudēja ar godu, ja nepamanīji. Par spīti tam, ka tiesnesis visu spēli pretviņiem tiesāja, cīnījās līdz pēdējai sekundei. Bikovs pat ne1 reizi pēc mača neieminējās par tiesneša kļūdām, kaut arī tās bija acīmredzamas.

Tev vajadzētu savus stulbos principus pret krieviem atmest un reāli paskatīties, kas vakar notika uz laukuma. Visi raudātu, ja šāda tiesāšana būtu pret Latviju, vai tad ne?
, 2010-05-24 23:36, pirms 15 gadiem
Ja godīgi es vēl ļoti ilgi un dikti konsultētos ar kolēģiem par šiem vārtiem... Neesmu ne1 fans un nesaprotu kapēc cilvēki atbalsta tos komentārus kur norok uzreiz to Zaicevu! Tas čalis jau neraksta, ka tas izšķīra spēles likteni vai vēl kādas muļķības, vienk izsaka savu subjektīvo viedokli par to attiecīgo epizodi! Es spēli skatījos un uzmanīgi vēroju atkārtojumus! Mani pārsteidza tiesneša lēmums ieskaitīt vārtus! Pie sevis jau nodomāju - nē, nē šie jau točna ar slidu. Tomēr ieskaitīja?? w0w! Es ja būtu tiesnesis vārtus neieskaitītu un nejau tāpēc, ka Rolineks man bārā neuzsauca vai ir kādas antipātijas pret Čehijas izlasi. Vienk spēlētāji parasti ejot uz vārtiem nevis bremzē bet slido garām un ņem tādu kā apli un cīnas tālāk!!! Šis bija ļōōti aizdomīgs un pretējs tiesneša lēmums man un arī daudziem citiem, kuri acīmredzot šeit neapgrozās, jo ir manāmi tikai antikrievi, būtu licies daudz korektāks. Bet ko nu vairs, ja tā padomā....
, 2010-05-24 23:45, pirms 15 gadiem
PS Beigu beigās es secinu, ka Rolineks bija pietiekoši prasmīgs lai situāciju pavirzītu tā, ka gūtie vārti izskatītās tā fifty fifty un attiecīgi tas fujaks kurš video tiesnesis vārtus ieskaitīja lai gan citi varbūt neieskaitītu. Arī tā ir meistarība. Bet es sliecos uz to, ka tas viss bija apzināti! Beigta balle.
, 2010-05-25 02:58, pirms 15 gadiem
Karsums(ja nemaldos) identiksi iesita, bet neieskatīja, tāpēc biju dmājis, ka arī šos neieskatīs, bet nē ieskaitīja. Neatceros tik kurā spēlē, ja kāds atceras tad uzrakstat.
, 2010-05-25 04:29, pirms 15 gadiem
Man ar liekas, ka nevajadzēja ieskaitīt, bet tas, ka tiesneši palīdzēja čehiem uzvarēt šo spēli ir fakts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-06-01 01:31, pirms 15 gadiem
Kas ta par dziesmu kas skan kad ieskaita vartus???

Paldies jau ieprieks