Layout: current: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:697, Did:0, useCase: 3

Krievija izrauj uzvaru un tiek finālā

Gundars Zaburdajevs
Gundars Zaburdajevs

Krievija izrauj uzvaru un tiek finālā
Uzvaras vārtu autors Pāvels Dacjuks (pa kreisi)
Foto: AFP/Scanpix

Otrajā pasaules hokeja čempionāta pusfinālā Krievijas izlase ar 2:1 smagā cīņā pieveica mājniekus vāciešus, izcīnot vietu finālā, kur tā tiksies ar Čehiju. Uzvaras vārti Pāvelam Dacjukam.

Jau pirmais metiens pa Vācijas izlases vārtiem trāpīja pa stabiņu, arī pēc tam krievi izveidoja vairākus bīstamus uzbrukumus, tomēr vai nu neizdevās tikt līdz metienam, vai arī ar situāciju galā tika vārtsargs. Vācieši pārsvarā atbildēja ar pretuzbrukumiem, toties viņiem pirmajiem izdevās tikt pie vairākuma, kad noraidīts tika Jevgēņijs Malkins. Neilgi pēc tam vēl viens noraidījums krieviem – par Holcera grūšanu apmalē 5+20 saņēma Kuļomins. Vācija spēja radīt vairākus vārtu gūšanas momentus, turklāt panāca vēl vienu noraidījumu (Jemeļins). Vēl vienu lielo mazākumu Krievija neizturēja – metienu izdarīja Ehrofs, Kosečkins spēja to atsist, tomēr pirmais pie atlēkušās ripas bija Gocs, izvirzot Vāciju vadībā! Čempionāta saimnieki bija uz viļņa, tomēr nevajadzīgu noraidījumu nopelnīja Kreucers. Krievi uzbruka bīstami, tomēr mazākums tika izturēts.

Otro periodu ļoti bīstami iesāka krievi, kuru aktīvā spēle piespieda vāciešiem vairākas reizes veikt pārmetienu. Krievija tika pie vairākuma, bet jau pašā sākumā pēc Malkina kļūdas viens pret Kosečkinu izslidoja Šucs, tomēr veiksmīgāks bija vārtsargs. Neilgi pēc izturētā mazākuma vācieši izgāja divi pret vienu aizsargu, tiesa, arī šo momentu izmantot neizdevās – situācija beidzās ar izgrūstiem vārtiem. Arī krievi turpināja veidot momentus, līdz 11. minūtē rezultātu izlīdzināja. Ar garām piespēlēm Kovaļčuks un Gončars nogādāja ripu Malkinam. Ceps nepaspēja pārvietoties vārtos, līdz ar to – 1:1. Arī atlikušajā laikā pārsvars bija Krievijai, vāciešiem atbildot ar pretuzbrukumiem. Rezultāts nemainījās – pēc otrās trešdaļas neizšķirts.

Atsākoties spēlei, krievi metās uzbrukumā, radot vairākas labas vārtu gūšanas iespējas. Īpaši izdevīga tā bija Sušinskim, kurš nespēja apstrādāt ripu tukša vārtu stūra priekšā. Krievijas izlases spiediens bija liels, tomēr vācieši turējās pretī, arī paši ik pa laikam pārbaudot Kosečkina uzmanību. Piecas ar pusi minūtes pirms trešā perioda beigām Vācija nokļuva mazākumā. Tas tika izturēts, taču nepilnas divas minūtes līdz pamatlaika beigām tika pieļauta kļūda pie pretinieku zonas, Dacjuks aizskrēja pretuzbrukumā un metienu augšējā stūrī panāca 2:1. Vācija nomainīja vārtsargu pret sesto spēlētāju, centās atspēlēties, bet nekā – Krievija ar milzu grūtībām izcīna uzvaru un rīt 21:30 finālā tiksies ar Čehiju. Tikmēr Vācija 17:15 spēlē par bronzu mērosies spēkiem ar Zviedriju.

Pasaules čempionāts hokejā, pusfināls

Krievija – Vācija 2:1 (0:1, 1:0, 1:0)
Vārti:15:30 0:1 Gocs (Šucs, Ehrofs), 31:07 1:1 Malkins (Gončars, Kovaļčuks), 58:10 2:1 Dacjuks
Vārtsargi: Kosečkins - Ceps
Metieni: 32:27
Soda minūtes: 31:8

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +85 [+] [-]

, 2010-05-22 21:19, pirms 15 gadiem
sensācijas nenotika, bet visu cieņu Vācijai

 +36 [+] [-]

, 2010-05-22 21:19, pirms 15 gadiem
Žēl, tiešām žēl. Tā kapāt visu spēli, un šitā beigas atdot...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +30 [+] [-]

, 2010-05-22 21:19, pirms 15 gadiem
Abas bija pelnījušas, bet uzvarēja stiprākais

 +16 [+] [-]

, 2010-05-22 21:19, pirms 15 gadiem
kas par spēli!

 +70 [+] [-]

, 2010-05-22 21:19, pirms 15 gadiem
Es biju ar visām četrām par Vāciju... respekt viņiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +26 [+] [-]

, 2010-05-22 21:19, pirms 15 gadiem
Baigā škrobe...

 +20 [+] [-]

, 2010-05-22 21:19, pirms 15 gadiem
VISU CIEŅU! Vācija cīnijās godam un viņi bija pelnījuši spēlēt finālā,jā krievi ir meistarīgāki , bet tā nav komanda, katrs pats par sevi. Tikai nevajag man tagad brukt virsū, ka man tur kaut kāds lielais naids pret krieviem, bet tas viņu mūždien mēs uzvarēsim un parējie ir niecības visu izsaka!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +33 [+] [-]

, 2010-05-22 21:19, pirms 15 gadiem
Vācieši lika krievu zvaigznēm nolaisties uz zemes. Super spēle, visu cieņu Vācijas izlasei.

  +6 [+] [-]

, 2010-05-22 21:19, pirms 15 gadiem
Grūta uzvara, bet tas jau bija gaidāms. Domāju, ka Krieviem jabūt čempioniem, savādāk nemaz nedrīkst būt.

  +4 [+] [-]

, 2010-05-22 21:20, pirms 15 gadiem
Vācieši ļoooti sakarīgi izskatījās pret vareno Krieviju! Ļoti žēl, ka nebūs finālā sensācijas...

 +25 [+] [-]

, 2010-05-22 21:20, pirms 15 gadiem
Sviests
Žēl vāciešus...
Bet diemžēl paši ar kļūdu ļāva krieviem iemest. Krievu hokejs šķērsām...
Finālā Jāgs un Co šos izņems!

  +2 [+] [-]

, 2010-05-22 21:20, pirms 15 gadiem
Ehhh, kā prasijās, lai vācieši beigās izlīdzina..

 +30 [+] [-]

, 2010-05-22 21:20, pirms 15 gadiem
aiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiijjjjjjjjjjj gribēju lai friči paņem. nekas turēšu īkšķus, lai dabūn 3. viet

  +6 [+] [-]

, 2010-05-22 21:20, pirms 15 gadiem
Bikovs pareizi darīja, ka ņēma visas zvaigznes. Bez Malkina, Dacjuka un Gončara Krievijas izlase, iespējams, jau sen būtu mājās.

 +13 [+] [-]

, 2010-05-22 21:20, pirms 15 gadiem
atkal tiem rusiem veicas

  +4 [+] [-]

, 2010-05-22 21:20, pirms 15 gadiem
Ouch Tā kļūda Friči malači!Izdevies čempis savu skatītāju priekšā

  +9 [+] [-]

, 2010-05-22 21:20, pirms 15 gadiem
Vācija malači, cepuri nost, krievi pamatiigi pasvīda

  +5 [+] [-]

, 2010-05-22 21:20, pirms 15 gadiem
Kādas spēle. emocijas meistarība. Malači Vācieši, bet Krievi Zvēri!!!

 +21 [+] [-]

, 2010-05-22 21:20, pirms 15 gadiem
Visu cieņu vāciešiem , bija tik tuvu , bet nekā. Krieviem abas reizes pret vāciešiem grūti gāja...

 +13 [+] [-]

, 2010-05-22 21:20, pirms 15 gadiem
Apsveicu krievus
visu cienu vacijai

  +4 [+] [-]

, 2010-05-22 21:20, pirms 15 gadiem
Šoreiz monstruālajai Krievijai, kā caur adatas aci izdevās izraut uzvaru. Nekas, malači vācieši!!

 +11 [+] [-]

, 2010-05-22 21:20, pirms 15 gadiem
Krieviem nācās pasvīst par uzvaru!
Vācieši malači
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: bandidas

  +9 [+] [-]

, 2010-05-22 21:20, pirms 15 gadiem
čista pavezlo

žel jau tos vaciešus , varēja arī uzvarēt !

  +2 [+] [-]

, 2010-05-22 21:20, pirms 15 gadiem
nu Vacija labak izkatijas par Krieviem vinjiem bija jabut finala !!! malaci frici!!! Rit gan jau Jagrs radis brinumus

  +4 [+] [-]

, 2010-05-22 21:20, pirms 15 gadiem
Nu moins visu spēli cinijas Vācieši malači par šito turniru es varu pateikt

     [+] [-]

, 2010-05-22 21:20, pirms 15 gadiem
Kā jau Lielā paklāja biedri pie CZE - SWE spēles raksta norādīja, tad šeit izredzes ir 50/50. Tā arī bija, visu izšķīra viena kļūda, vieni vārti.

Krieviem par nelaimi finālā ir čehi, kuri ir gan turnīra favorīti, gan neērtāki krieviem pēc būtības.

  +4 [+] [-]

, 2010-05-22 21:20, pirms 15 gadiem
Bļin,nu cik tur trūka...ehhhhhh
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +14 [+] [-]

, 2010-05-22 21:21, pirms 15 gadiem
Krieviem knapi izdevās!!!!Dacjuks zvērs.visu cieņu Vācijai

  +3 [+] [-]

, 2010-05-22 21:21, pirms 15 gadiem
F*ck, fanoju par Vaciju... ;[
Bet apsveicu krievus ar PELNITU uzvaru!

  +4 [+] [-]

, 2010-05-22 21:21, pirms 15 gadiem
eh! zheeel

 +18 [+] [-]

, 2010-05-22 21:21, pirms 15 gadiem
Josiifs Staļins rakstīja: vācieši 1945.gada berlīnes murgu diemžēl neatrieba, cerēsim ka čehi atriebs prāgas 1968.gada pavasari
negribi nošauties?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +17 [+] [-]

, 2010-05-22 21:21, pirms 15 gadiem
Krievija shodien izskatijas vnk nozelojami!

 +13 [+] [-]

, 2010-05-22 21:21, pirms 15 gadiem
vācija wareja..!žēl..!

  +7 [+] [-]

, 2010-05-22 21:21, pirms 15 gadiem
Shadow_92 rakstīja: negribi nošauties?
Un vēl ir kāds kas liek tam trakajam plusus

  +7 [+] [-]

, 2010-05-22 21:21, pirms 15 gadiem
sorry..bet tas Bikovs ar to lentu izskatās debili..īstie čempioni šogad ir vācieši cepuri nost..krievi kārtējo reiz izgāzās..lai arī iespējams dabūs zeltu..bet tas jau vairs nebūs tas zelts..Latvijas izlasei nu ir paraugs Vācija..un trenera etalons Uve Krups..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +17 [+] [-]

, 2010-05-22 21:22, pirms 15 gadiem
žēl vācijas, bija pelnījuši uzvarēt :]

  +7 [+] [-]

, 2010-05-22 21:22, pirms 15 gadiem
uzskatu tieshi Datsyuku par labako krievu hokejistu

  +9 [+] [-]

, 2010-05-22 21:22, pirms 15 gadiem
cuukas tadi vineeja

 +12 [+] [-]

, 2010-05-22 21:22, pirms 15 gadiem
Ļoti žēl, ka nenoturējās līdz papildlaikam. Vācijas izlase spēlēja kā kulaks.

  +6 [+] [-]

, 2010-05-22 21:22, pirms 15 gadiem
gut gemaht !!!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-05-22 21:22, pirms 15 gadiem
Laba speele, maajinieki malachi, lika krievu staariem pamatiigi panervozeet..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-05-22 21:23, pirms 15 gadiem
Nu ko varu pateikt vieniigais truka veiksme

  +5 [+] [-]

, 2010-05-22 21:23, pirms 15 gadiem
Knapi, knapi

  -4 [+] [-]

, 2010-05-22 21:23, pirms 15 gadiem
fibezs rakstīja: žēl vācijas, bija pelnījuši uzvarēt :]
ko? speli skatijies vispar?

 +17 [+] [-]

, 2010-05-22 21:23, pirms 15 gadiem
Tikai un vienīgi par Čehiju finālā !!!

  +8 [+] [-]

, 2010-05-22 21:23, pirms 15 gadiem
krievija malači,grūtta spēle jo nenovērtēja Vāciju,bet galu gala vis nostajās savās vietas.ura ura ura.es par krieviju...........

     [+] [-]

, 2010-05-22 21:23, pirms 15 gadiem
Jeee es ari gribeju lai Krievi tiek Finālā

  +7 [+] [-]

, 2010-05-22 21:23, pirms 15 gadiem
Vacija nokapaja lidz pedejam,pilnigi skudrinas skreja pari mugurai Latvijai rekords ceturdalfinals,bet Vacijai,kura pat laiku atpakal bija pa mums vajaka panem un tagad cinisies pa bronzu!KAPE MES KADREIZ KO TADU NEVARAM!Luk ta esmu priecigs par Vacijas skaisto cinas speli un nepadosanos,rit novelu Vacijai bronzu vini to ir pelnijusi vairak neka Zviedrija

  +3 [+] [-]

, 2010-05-22 21:23, pirms 15 gadiem
Ovechk1n rakstīja: F*ck, fanoju par Vaciju... ;[
Bet apsveicu krievus ar PELNITU uzvaru!
Varbūt krievi bija pelnījuši, bet vācieši ar savu spēli bija nopelnījuši!

     [+] [-]

, 2010-05-22 21:23, pirms 15 gadiem
Vācu spēles disciplīna un milzīgā cīņas griba vilka viņus lēnītēm uz finālu, bet nu tomēr neaizvilka. Malači mājnieki!
Apsveicu Krievijas izlasi. Ceru uz tikpat spraigu finālu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-22 21:24, pirms 15 gadiem
Deutschland normal muren, tikai 2 vārti!!!! cepuri nost vārtu vīram un aizsargiem....

 +11 [+] [-]

, 2010-05-22 21:24, pirms 15 gadiem
Jā, krievi šodien nospēlēja galīgi nekā (pret jebkuru citu 1/2fināla komandu šitā spēlējot viņi būtu zaudējuši), taču pat ar viņu švako spēli bija pietiekoši, lai apspēlētu labu spēli (tādu kā visu čempionāta gaiti) rādošos vāciešus. Lūk arī visa aritmētika.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Kove1
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2010-05-22 21:25, pirms 15 gadiem
Tas ar bantiiti sevi sauc par treneri?

  +4 [+] [-]

, 2010-05-22 21:25, pirms 15 gadiem
Cepuri nost Vācijas priekša.

  -2 [+] [-]

, 2010-05-22 21:25, pirms 15 gadiem
Cieņu vāciešiem.. bet tomēr meistarība piederēja krieviem.

  +9 [+] [-]

, 2010-05-22 21:25, pirms 15 gadiem
Man ir sajutas, ka SC sez viens nacionalists un ar dazadiem nikiem raksta sudus par krieviem

     [+] [-]

, 2010-05-22 21:25, pirms 15 gadiem
С победой нас!!!!
ура!!!!

  -1 [+] [-]

, 2010-05-22 21:25, pirms 15 gadiem
Datsyukam skaists buzzar beaters, bet tā kļūda... laikam uz mirkli ciet aizgāja puisim

  -1 [+] [-]

, 2010-05-22 21:25, pirms 15 gadiem
krievijai jāsasit stūlbie čehi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-05-22 21:26, pirms 15 gadiem
MIHAILA rakstīja: sensācijas nenotika, bet visu cieņu Vācijai
tā jau ir sensācija, ka šamie tika līdz 4. vietai + vēl nospēlēja 1:2 pret pašu Krieviju. Un pasakiet vēl, ka tas ir normāli.

  +5 [+] [-]

, 2010-05-22 21:26, pirms 15 gadiem
Zeel biju par vaciesiem, labi nospeleja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-05-22 21:26, pirms 15 gadiem
Ernesto K1 rakstīja: Datsyukam skaists buzzar beaters, bet tā kļūda... laikam uz mirkli ciet aizgāja puisim
1.Buzzerbeater , neviss buzzAr beater + ar atstarpi.
2.Kopš kuriem laikiem hokejā ir buzzerbeater?

  -3 [+] [-]

, 2010-05-22 21:26, pirms 15 gadiem
UZMETA! Gribēju sarkano VOLGU mainīt pret balto VOLKSWAGENU, tagad- nekā! Rīt piedāvās ŠKODU! Mainīt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2010-05-22 21:26, pirms 15 gadiem
kupidons2010 rakstīja: krievijai jāsasit stūlbie čehi
kāpēc viņi ir stulbi?

     [+] [-]

, 2010-05-22 21:27, pirms 15 gadiem
Krievi uz vienas kājas slidojot apspēlēja tomēr vāciešus. Nebūtu tās entās minūtes mazākumā, arī 3 pret 5, vācieši neko neparādītu. Dēļ tā, ka guva pirmos vārtus arī spēle izvērsās tik sīva

     [+] [-]

, 2010-05-22 21:27, pirms 15 gadiem
Protams žēl vāciešu, tomēr labi ka finālā ir krievi, jo viņi parādīs skatāmāku spēli finālā, nekā vācieši.

  -2 [+] [-]

, 2010-05-22 21:27, pirms 15 gadiem
Grūta spēle, visu cieņu vāciešiem, bet prieks neviltots - Par Krieviju!!!

     [+] [-]

, 2010-05-22 21:27, pirms 15 gadiem
Malači Krievijas izlase parādīja, kura ir galvenā pretendente uz PČ titulu.

 +17 [+] [-]

, 2010-05-22 21:27, pirms 15 gadiem
IIZ 70 pēdējais nīkulis un losis

     [+] [-]

, 2010-05-22 21:27, pirms 15 gadiem
Snikers007 rakstīja: 1.Buzzerbeater , neviss buzzAr beater + ar atstarpi.
2.Kopš kuriem laikiem hokejā ir buzzerbeater?
nu un kā tad nosaukt pēdējo minūšu golu? atradis zin par ko piekasīties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-05-22 21:28, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: man personiski liekas,ka krievi pēc uzvaras pār kanādiešiem ir pazaudējuši iekšējo motivāciju,jo hokejistu prātos lielā atriebes kaisle ir nodzisusi,bet jauna nav radusies.
Iespējams, motivācijas trūkums bija tas, kas viņiem šitādas lažas lika pieļaut, taču rīt spēles likme būs cita, sastāvs arī mazliet uzlabots, un spēle arī būs citāda.

 +16 [+] [-]

, 2010-05-22 21:28, pirms 15 gadiem
Nu smirdīgo lenti Bikovs varētu sev d***ā iebāzt, ja Vācija būtu uzvarējusi!

     [+] [-]

, 2010-05-22 21:28, pirms 15 gadiem
pipec

  -2 [+] [-]

, 2010-05-22 21:28, pirms 15 gadiem
Josiifs Staļins rakstīja: vācieši 1945.gada berlīnes murgu diemžēl neatrieba, cerēsim ka čehi atriebs prāgas 1968.gada pavasari
cik ilgi pa vikipēdiju rakņājies?

  +3 [+] [-]

, 2010-05-22 21:28, pirms 15 gadiem
Viens no bēdīgākajiem vakariem manā mūžā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-05-22 21:29, pirms 15 gadiem
С победой нас!!!!
ура!!!

  +2 [+] [-]

, 2010-05-22 21:29, pirms 15 gadiem
IIZ 70

Tātad tu gribi teikt ka Somija,ASV arī ir nīkuļi, jo zaudēja tai pašai Dānijai. Šveice uzvarēja KANĀDU , bet zaudēja vācijai, tātad.. galugalā sanāk ka Vācija ir mīkstie? Nelõģiski! .. Nu tad ko tu te runā. Vācija šajā čempionātā spēlē labāk kā jebkad, un vēl pasaki ka tā nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-05-22 21:29, pirms 15 gadiem
Gingerninja rakstīja: Nebūtu tās entās minūtes mazākumā, arī 3 pret 5, vācieši neko neparādītu. Dēļ tā, ka guva pirmos vārtus arī spēle izvērsās tik sīva
adekvatakais komentars shaja treda :up

  +7 [+] [-]

, 2010-05-22 21:29, pirms 15 gadiem
Normali Abols pateica,Bikovam lentite piesprausta,vinam laikam svetki turpinas

  +3 [+] [-]

, 2010-05-22 21:29, pirms 15 gadiem
Vaciesi paradija spilgtu piemeru visam nominali vajakam komandam,ka ir jacinas ar hokeja superzvaigznem.Vini zaudeja,bet speles iznakums vareja but ari citadaks.Domaju ka Krups un pasi speletaji ir gandarigi par savu paradito sniegumu,jo Krievija speleja ar pilnu speku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-05-22 21:29, pirms 15 gadiem
malači ņemci!!!

finālā klasika.

     [+] [-]

, 2010-05-22 21:29, pirms 15 gadiem
Ernesto K1 rakstīja: nu un kā tad nosaukt pēdējo minūšu golu? atradis zin par ko piekasīties
Par pēdējās minūtes golu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-05-22 21:30, pirms 15 gadiem
Jo tuvāk nāca spēles beigas,jo vairāk sāku just līdzi vāciešiem.Lieliska spēle aizsardzībā.Zīmīgi ,ka izšķirošo golu ,krievi iemeta nevis kā pienāktos iespiežot pretinieku zonā,bet gan pretuzbrukumā.Manuprāt krievu varenais uzbrukums sāk buksēt.

     [+] [-]

, 2010-05-22 21:30, pirms 15 gadiem
masalskis123 rakstīja: Vsivairāk tracina tribīnes sēdošie fani Ar CCCP krekliem! VNK CIEST NEVARU
Skaudība?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2010-05-22 21:30, pirms 15 gadiem
Eh žēl, ka utainie vinnēja.... Visu cieņu Vācijai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-05-22 21:30, pirms 15 gadiem
madness rakstīja: Tagad paņem un ieskrien sienā ar galvu !!!!!!!!!!!!!
Tagad tu paņem un ieliec smadzenes galvā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +20 [+] [-]

, 2010-05-22 21:31, pirms 15 gadiem
Varetu Čehi fināla ta kartigi nomizot krievus.

  +3 [+] [-]

, 2010-05-22 21:31, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Ceru,ka čehiem iekšā vel gana daudz atriebes kaisles par Prāgas pavasari 1968.
Nekā nebūs! Čehu lažas beidzot beigsies Krievija būs ČEMPIONE!!!

     [+] [-]

, 2010-05-22 21:31, pirms 15 gadiem
sporta fans28 rakstīja: Varetu Čehi fināla ta kartigi nomizot krievus.
Varēja arī Kanāda tā kārtīgi samizot Krievus.. bet Krievi tāpat būs čempioni.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-05-22 21:31, pirms 15 gadiem
Reaktors rakstīja: tizlie veiksminieki.
Tizls esi tu.

  +9 [+] [-]

, 2010-05-22 21:32, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Jā, krievi šodien nospēlēja galīgi nekā (pret jebkuru citu 1/2fināla komandu šitā spēlējot viņi būtu zaudējuši), taču pat ar viņu švako spēli bija pietiekoši, lai apspēlētu labu spēli (tādu kā visu čempionāta gaiti) rādošos vāciešus. Lūk arī visa aritmētika.
Teikt, ka krievi apspēlēja vāciešus, būtu mazliet pārspīlēts. Rādītāji apmēram vienādi un uzvaru krieviem dāvāja vāciešu absolūti nepiedodama kļūda uzbrukuma zonā. Nepiespiesta kļūda. Tāda līmeņa kļūdām nav vietas pusfinālā.
Un tas, kā izskatījās Bikova kokainais ģīmis uz beigām arī liecināja, ka ne viss iet pēc plāna, tā, ka ne ar kādu pusspēku krievi nespēlēja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-05-22 21:32, pirms 15 gadiem
masalskis123 rakstīja: TU galīgs ambālis
Man pret viņiem nav nekas pretī! Vērojams, ka cilvēki hokeju mīl sen, nevis kā mūsu pašu vietēji leti poises ar Dinamo parādīšanos sāka iemīlēt hokēju

  +2 [+] [-]

, 2010-05-22 21:33, pirms 15 gadiem
Krievi čehus sasitīs lupatās, Krievi vnk pasīvi nospēlēja pret Vāciešiem, tik un tā uzvarēs, visi to zināja, pat Vācieši
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-05-22 21:33, pirms 15 gadiem
Reaktors rakstīja: tizlie veiksminieki.
Paskaties uz Čehiem labāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2010-05-22 21:34, pirms 15 gadiem
Справедливость восторжествовала. Случилось то, что должно было случится.

  +3 [+] [-]

, 2010-05-22 21:34, pirms 15 gadiem
Gingerninja rakstīja: Krievi čehus sasitīs lupatās, Krievi vnk pasīvi nospēlēja pret Vāciešiem, tik un tā uzvarēs, visi to zināja, pat Vācieši
++++
Es varu derēt puse kas te komentē spēli nav redzējuši. Jo ko darīja vairakumā Krievi. mierīgi slidinijās un šāva pa vārtiem. Tas arī viss. Pret Čehiju viss sāksies ar 0:0, un šodien Čehiem bija grūtāka spēle.

  +6 [+] [-]

, 2010-05-22 21:34, pirms 15 gadiem
hypocrisy rakstīja: Un tas, kā izskatījās Bikova kokainais ģīmis uz beigām arī liecināja, ka ne viss iet pēc plāna, tā, ka ne ar kādu pusspēku krievi nespēlēja.
vinjam tas gimis nemainas gan pie 7:1 gan 3:7

  +3 [+] [-]

, 2010-05-22 21:34, pirms 15 gadiem
hypocrisy rakstīja: Teikt, ka krievi apspēlēja vāciešus, būtu mazliet pārspīlēts. Rādītāji apmēram vienādi un uzvaru krieviem dāvāja vāciešu absolūti nepiedodama kļūda uzbrukuma zonā. Nepiespiesta kļūda. Tāda līmeņa kļūdām nav vietas pusfinālā.
Un tas, kā izskatījās Bikova kokainais ģīmis uz beigām arī liecināja, ka ne viss iet pēc plāna, tā, ka ne ar kādu pusspēku krievi nespēlēja.
Nepiespiestā kļūda. Bet kāpēc viņa radās. Gadījumā ne no nenormālās skriešanas pēc pretiniekiem?

Bikova kokainais ģīmis parādīja to, ka viņš nav apmierināts, kā komanda spēlē kopumā (un apmierinātam būt tur toč nav par ko) - un šitād "raz********tva" kā slidināšanās un spēlēšana ar domu "gan jau mēs viņus ja ne tagad, tad vēlāk" ir pirmais iemesls, lai visi Krievijas hokejisti (izņemot Košečkinu) dabūtu pa ausi.

     [+] [-]

, 2010-05-22 21:35, pirms 15 gadiem
hypocrisy rakstīja: Teikt, ka krievi apspēlēja vāciešus, būtu mazliet pārspīlēts. Rādītāji apmēram vienādi un uzvaru krieviem dāvāja vāciešu absolūti nepiedodama kļūda uzbrukuma zonā. Nepiespiesta kļūda. Tāda līmeņa kļūdām nav vietas pusfinālā.
Un tas, kā izskatījās Bikova kokainais ģīmis uz beigām arī liecināja, ka ne viss iet pēc plāna, tā, ka ne ar kādu pusspēku krievi nespēlēja.
Vācieši iesita vārtu dēļ tā idiota, kurš dabūja 5+20 min, un vēl kkas tur pārkāpa noteikumus, tad arī knapi iebakstīja vārtos. Ja nebūtu tā viena epizode, tad nekas īpaš nebija. Pēdējās 2 trešdaļas vispār friči tik meta ripu laukā

  +3 [+] [-]

, 2010-05-22 21:35, pirms 15 gadiem
paske12345 rakstīja: Paskaties uz Čehiem labāk
pirmkārt, vārds `čehi` nav jāraksta ar lielo burtu.
otrkārt, čehi cīnās un beigās arī izcīnīja uzvaru! krievi cīnījās? to slidināšanos var uzskatīt par cīņu? viņiem paveicās,ka vācieši pieļāva to kļūdu.

  +4 [+] [-]

, 2010-05-22 21:35, pirms 15 gadiem
masalskis123 rakstīja: Visvairāk tracina tribīnes sēdošie fani Ar CCCP krekliem! VNK CIEST NEVARU
atpalikušā valstī ar tur esošo diktatoru putinu un tur valdošo cenzūru, mediju ierobežošanu u.t.t. atpalikuši iedzīvotāji!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-05-22 21:36, pirms 15 gadiem
TO IIZ70- Baigi LABI pateikti vārdi! Pats, piespiedu kārtā tur biju. Ne velti Jāgram ir Nr86 JĀATCERAS! Par ČEHIEM un ŠVEIKU!

  +4 [+] [-]

, 2010-05-22 21:36, pirms 15 gadiem
gaidu no Jāgra vārtus

  +3 [+] [-]

, 2010-05-22 21:36, pirms 15 gadiem
iknowyou rakstīja: Jā un tāpēc jau 5min pirms spēles beigām izskatījās, ka Bikovs katram gadījumam meklē jau pasi, lai pa taisno skrietu uz lidostu un lidotu uz kādu nomaļu vietu, lai krievi viņu neatrod un neapvāc...
Bikovs ir tāds visu laiku

  +6 [+] [-]

, 2010-05-22 21:36, pirms 15 gadiem
Krieviem paveicās!!!

P.S Ar šo komentāru vajadzētu pietikt Burn`am.

     [+] [-]

, 2010-05-22 21:36, pirms 15 gadiem
Banzai rakstīja: atpalikušā valstī ar tur esošo diktatoru putinu un tur valdošo cenzūru, mediju ierobežošanu u.t.t. atpalikuši iedzīvotāji!
Pscē. Tu 9 gadīgais puika, pats saprati ko uzrakstīji. Krievi ir atpalikuši, tad kāpēc mēs viņus neuzvaram. Tu vsp. saproti ko nozīmē Atpalacis? Es nesaprotu kā tādus 9 gadīgos ibio mamma vsp. pie datora laiž.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-05-22 21:37, pirms 15 gadiem
RUBEN rakstīja: Krieviem paveicās!!!

P.S Ar šo komentāru vajadzētu pietikt Burn`am.
ahaha, +3

     [+] [-]

, 2010-05-22 21:38, pirms 15 gadiem
Čehiem nav īsti izredžu, jo izskatās vienīgais veids kā var apturēt Krievus ir, ja visi un viņu mātes spēlē aizsardzība un par uzbrukuma maz vai aizmirst, nav īsti čehu garā tas

  -1 [+] [-]

, 2010-05-22 21:38, pirms 15 gadiem
iknowyou rakstīja: Gingerninja neko nesaprot no sporta ^__^
laikam čalis sajaucis, šeit ienākot domādams, ka SC ir Šuvēju centrs, nevis Sportacentrs.
Piedot bet pēc tava iepriekšēja komentāra, var secināt ka tu arī neko nejēdz.

  -1 [+] [-]

, 2010-05-22 21:38, pirms 15 gadiem
Gingerninja rakstīja: Vācieši iesita vārtu dēļ tā idiota, kurš dabūja 5+20 min, un vēl kkas tur pārkāpa noteikumus, tad arī knapi iebakstīja vārtos. Ja nebūtu tā viena epizode, tad nekas īpaš nebija. Pēdējās 2 trešdaļas vispār friči tik meta ripu laukā
viņiem pie rezultāta 1:0 vajadzēja mesties pār galvu, pār kaklu uz priekšu?

  +1 [+] [-]

, 2010-05-22 21:38, pirms 15 gadiem
scorpio rakstīja: pirmkārt, vārds `čehi` nav jāraksta ar lielo burtu.
otrkārt, čehi cīnās un beigās arī izcīnīja uzvaru! krievi cīnījās? to slidināšanos var uzskatīt par cīņu? viņiem paveicās,ka vācieši pieļāva to kļūdu.
Un teikumu sāk ar lielo sākumburtu!!!
Nevis vācieši pielaida kļūdu, bet krievi piespieda to pieļaut. Visu cieņu Vācijai, bet nav pelnijuši atrasties finālā.

     [+] [-]

, 2010-05-22 21:38, pirms 15 gadiem
Cik diez friči samaksāja tiesnešiem? Ja latvija spēlētu, tad vismaz 60 min mazākumā! Labi, ka taisnība uzvarēja!

  +2 [+] [-]

, 2010-05-22 21:38, pirms 15 gadiem
scorpio rakstīja: viņiem pie rezultāta 1:0 vajadzēja mesties pār galvu, pār kaklu uz priekšu?
Viņiem vajadzēja k-ko veidot, neviss ieiet pie zilās linijas iemest zonā, un slidot prom.

  +8 [+] [-]

, 2010-05-22 21:39, pirms 15 gadiem
Visu cieņu Vācijas izlaseij!
Ka ari abas pusfināl spēles bija fantastiskas.
Nu Čehija ar Zviedriju bij šodienas saldais ēdiens.

  +2 [+] [-]

, 2010-05-22 21:39, pirms 15 gadiem
iknowyou rakstīja: Gingerninja neko nesaprot no sporta ^__^
laikam čalis sajaucis, šeit ienākot domādams, ka SC ir Šuvēju centrs, nevis Sportacentrs.
Tu esi debīls un mūžam paliksi debīls, bet ko var gribēt no negribēta mauku mājas augļa

  +1 [+] [-]

, 2010-05-22 21:39, pirms 15 gadiem
Sorry- 1968 -ir Prāgas Pavasaris!

  -2 [+] [-]

, 2010-05-22 21:39, pirms 15 gadiem
paske12345 rakstīja: Un teikumu sāk ar lielo sākum burtu!!!
Nevis vācieši pielaida kļūdu, bet krievi piespieda to pieļaut. Visu cieņu Vācijai, bet nav pelnijuši atrasties finālā.
Un sākumburtu raksta kopā, jo tas ir vārdu saliktenis.

  +3 [+] [-]

, 2010-05-22 21:39, pirms 15 gadiem
Snikers007 rakstīja: Pscē. Tu 9 gadīgais puika, pats saprati ko uzrakstīji. Krievi ir atpalikuši, tad kāpēc mēs viņus neuzvaram. Tu vsp. saproti ko nozīmē Atpalacis? Es nesaprotu kā tādus 9 gadīgos ibio mamma vsp. pie datora laiž.
nu tev arī neizskatās vairāk par 10.

  +6 [+] [-]

, 2010-05-22 21:39, pirms 15 gadiem
masalskis123 rakstīja: Visvairāk tracina tribīnes sēdošie fani Ar CCCP krekliem! VNK CIEST NEVARU
Viens utainais fans (pec tam, kad krievi iemeta 2 golu) tika kamera uz fakucus radija. Intelekts neizsmelams. Taa pat kaa tiem cccpistiem

  -2 [+] [-]

, 2010-05-22 21:40, pirms 15 gadiem
Krievija ir cempions jaaaaaaaaa!! OLE!!!!!!

  -1 [+] [-]

, 2010-05-22 21:41, pirms 15 gadiem
Snikers007 rakstīja: Viņiem vajadzēja k-ko veidot, neviss ieiet pie zilās linijas iemest zonā, un slidot prom.
kaut ko veidot, lai iekristu uz pretuzbrukumu? priekš kam tas vajadzīgs, ja var spēlēt uz rezultāta noturēšanu?

     [+] [-]

, 2010-05-22 21:41, pirms 15 gadiem
Snikers007 rakstīja: Un sākumburtu raksta kopā, jo tas ir vārdu saliktenis.
Un, ko man tagad darīt?

  +3 [+] [-]

, 2010-05-22 21:41, pirms 15 gadiem
scorpio rakstīja: viņiem pie rezultāta 1:0 vajadzēja mesties pār galvu, pār kaklu uz priekšu?
nu pie 1:1 vini slidoja lidz centram, meta ripu krievu zona un gaja mainities un ta visu 3 treshdalju un pec speles te vel kads raksta, ka krieviem noveicas un vacieshi pelnija uzvaru, lol

  +1 [+] [-]

, 2010-05-22 21:42, pirms 15 gadiem
Jā, cepuri nost vāciešiem! Te nu bija NHL un KHL meistari, neko jau nespīdēja pret Vācijas līgas spēletājiem... Latviešiem būtu ko pamācīties - kā jāspēlē pret top komandām..

     [+] [-]

, 2010-05-22 21:42, pirms 15 gadiem
Mārtiņš Ozoliņš rakstīja: Fināls ir JĀNOPELNA ar darbu-ne tikai veiksmi...

bet bronzai, kas zin, varbūt pietiks ar veiksmi
Ko tu tur mūldi? Krievi tak spēlēs pa zeltu..

  +6 [+] [-]

, 2010-05-22 21:42, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nepiespiestā kļūda. Bet kāpēc viņa radās. Gadījumā ne no nenormālās skriešanas pēc pretiniekiem?

Bikova kokainais ģīmis parādīja to, ka viņš nav apmierināts, kā komanda spēlē kopumā (un apmierinātam būt tur toč nav par ko) - un šitād "raz********tva" kā slidināšanās un spēlēšana ar domu "gan jau mēs viņus ja ne tagad, tad vēlāk" ir pirmais iemesls, lai visi Krievijas hokejisti (izņemot Košečkinu) dabūtu pa ausi.
Un kad tad ir bijusi tā mītiskā lieliskā, tehniskā, kombinacionālā spēle no Krievijas puses pēdējo 3 gadu laikā? Visu laiku tikai kā pa celmiem. Un to, ka ir uzvarēts jau cik tur spēļu, nevajag pieminēt. Tā spēle kā neizskatās ne pēc kā, tā neizskatās.

     [+] [-]

, 2010-05-22 21:42, pirms 15 gadiem
girto rakstīja: Nu smirdīgo lenti Bikovs varētu sev d***ā iebāzt, ja Vācija būtu uzvarējusi!
rit cehi vinam to palidzes izdarit, noteikti !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-22 21:42, pirms 15 gadiem
Snikers007 rakstīja: Un sākumburtu raksta kopā, jo tas ir vārdu saliktenis.
nu jā, jā, tagad pēkšņi sāc ievērot visus valodas likumus, lai varētu aizrādīt, bet paskaties uz saviem komentāriem pirms tam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-05-22 21:43, pirms 15 gadiem
scorpio rakstīja: nu jā, jā, tagad pēkšņi sāc ievērot visus valodas likumus, lai varētu aizrādīt, bet paskaties uz saviem komentāriem pirms tam.
Pasties spogulī, mērkaķi.

     [+] [-]

, 2010-05-22 21:45, pirms 15 gadiem
Snikers007 rakstīja: Pasties spogulī, mērkaķi.
nu un kas tad būs?

  +5 [+] [-]

, 2010-05-22 21:46, pirms 15 gadiem
hypocrisy rakstīja: Un kad tad ir bijusi tā mītiskā lieliskā, tehniskā, kombinacionālā spēle no Krievijas puses pēdējo 3 gadu laikā. Visu laiku tikai kā pa celmiem. Un to, ka ir uzvarēts jau cik tur spēļu, nevajag pieminēt. Tā spēle kā neizskatās ne pēc kā, tā neizskatās.
Tādā izteikti kombinacionālā spēlē neviens vairs nespēlē (krievi jau nu toč vismaz visu pēclokauta ēru), bet vairāk vai mazāk labi mači ir bijuši. Izslēgšanas mači ir izslēgšanas mači, estētiski smukas spēles tur reti kad ir (jebkurā līmenī un sporta veidā). Drīzāk ir raksturu cīņas, kas savā veidā, arī ir interesantas.

  +3 [+] [-]

, 2010-05-22 21:47, pirms 15 gadiem
Snikers007 rakstīja: Un sākumburtu raksta kopā, jo tas ir vārdu saliktenis.
neesi gadījumā kaut kāds skolotājs?

  -3 [+] [-]

, 2010-05-22 21:48, pirms 15 gadiem
madness rakstīja: SKATIES ,TEV KURPE ATSĒJUSIES,NEPAKRĪTI !!!!!!!!!!!!
Не морщи жопу, щегол.

     [+] [-]

, 2010-05-22 21:49, pirms 15 gadiem
arhivs X rakstīja: Vācijai pirmkārt, visu laiku veicās spēlēt pret komandām, kas turnīra pirmajā pusē spēlēja ar pusspēku (gods un slava, to viņi lieliski izmantoja) turklāt, pateicoties tai pašai citu top komandu ne 100% atdevei izdevās ceturtdaļfinālā, nokļūt pret šveici, kas sāka lieliski, bet, sākoties izšķirošajām spēlēm nebūt tā vairs nespīdēja (man lielākā vilšanās otrajā posmā). Atvainojiet, bet šveice, lai ar sākumā parādīja labu spēli, bet tā tomēr vēl nav Čehija, Zviedrija, Kanāda u.t.t. tieši tajā brīdī kad sākas izšķirošas spēles viņi bija galīgas nulles
Šveici, izskatās, ka paklupināja LV, uzvarot ar 5:0 norvēģus. Tieši tur salūza šveiciešu līdz tam lieliskā spēle.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-22 21:51, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nepiespiestā kļūda. Bet kāpēc viņa radās. Gadījumā ne no nenormālās skriešanas pēc pretiniekiem?

Bikova kokainais ģīmis parādīja to, ka viņš nav apmierināts, kā komanda spēlē kopumā (un apmierinātam būt tur toč nav par ko) - un šitād "raz********tva" kā slidināšanās un spēlēšana ar domu "gan jau mēs viņus ja ne tagad, tad vēlāk" ir pirmais iemesls, lai visi Krievijas hokejisti (izņemot Košečkinu) dabūtu pa ausi.
Ar ko tad Bikovs var buut neapmierinaats, tikai ar savu netalantiigo vadiishanu, slidinaajaas tikai beigaas, kad jau nebija speeka, a izvilka speeli individuaali labaakie- Gonchars, Malkins, Datsjuks, nevis komandas taktika, taadas nav vispaar. Ja arii krievi panems chempi, lielaakaa kluuda buus atstaat Bikovu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2010-05-22 21:52, pirms 15 gadiem
Snikers007 rakstīja: Pscē. Tu 9 gadīgais puika, pats saprati ko uzrakstīji. Krievi ir atpalikuši, tad kāpēc mēs viņus neuzvaram. Tu vsp. saproti ko nozīmē Atpalacis? Es nesaprotu kā tādus 9 gadīgos ibio mamma vsp. pie datora laiž.
pirmkārt snikerīt man ir tūlīt 24.
otrkārt kāds sakars mūsu izlasei ar krievijas uzvarēšanu šajā jautajumā? te runa ir par tām maikām ar cccp. un tā IR Atpalicība, ļoti labi saprotu vārda nozīmi. un zinot kas notiek krievijā... kada valsts, tādi iedzīvotaji!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-05-22 21:56, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tādā izteikti kombinacionālā spēlē neviens vairs nespēlē (krievi jau nu toč vismaz visu pēclokauta ēru), bet vairāk vai mazāk labi mači ir bijuši. Izslēgšanas mači ir izslēgšanas mači, estētiski smukas spēles tur reti kad ir (jebkurā līmenī un sporta veidā). Drīzāk ir raksturu cīņas, kas savā veidā, arī ir interesantas.
Vēl jau slovāki un latvieši cenšas to smuko spēli rādīt.
Bet par Krievijas spēku- ir viņš mazliet piedomāts. Jā potenciāls ir šaušalīgs, bet spēle kā ir viduvēja, tā ir.
Visu jau parādīs tuvākā nākotne, pēc 5-7 gadiem, kad pilnīgi jaunā hokeja paaudze pavisam nobīdīs kaktā ilgās domāšanas un saspēlēšanās ''mākslu''.

     [+] [-]

, 2010-05-22 21:57, pirms 15 gadiem
Banzai rakstīja: pirmkārt snikerīt man ir tūlīt 24.
otrkārt kāds sakars mūsu izlasei ar krievijas uzvarēšanu šajā jautajumā? te runa ir par tām maikām ar cccp. un tā IR Atpalicība, ļoti labi saprotu vārda nozīmi. un zinot kas notiek krievijā... kada valsts, tādi iedzīvotaji!
Nu lai viņi nēsā tās maikas un lieto PSRS simboliku. Tad jau atpalicība ir tā, Krievijas officiālā himna ir bijušās PSRS himna. Un kas notiek Krievijā, arī pie mums dzīvo traumēti cilvēki un daudz tā sauktie "patrioti".

     [+] [-]

, 2010-05-22 22:00, pirms 15 gadiem
TO -ArhīvsX -Finālā uzvarēs STIPRĀKIE GARĀ! Ceru, ka tās nebūs KRIEVU izlutinātās zvaigznes!

  -1 [+] [-]

, 2010-05-22 22:00, pirms 15 gadiem
hypocrisy rakstīja: Vēl jau slovāki un latvieši cenšas to smuko spēli rādīt.
Bet par Krievijas spēku- ir viņš mazliet piedomāts. Jā potenciāls ir šaušalīgs, bet spēle kā ir viduvēja, tā ir.
Visu jau parādīs tuvākā nākotne, pēc 5-7 gadiem, kad pilnīgi jaunā hokeja paaudze pavisam nobīdīs kaktā ilgās domāšanas un saspēlēšanās ''mākslu''.
Šāda tendence jau ir izteikta visā pasaulē - jo zemāks līmenis, jo izteiktāka pieturēšanās pie kādas klasiskās skolas (Kanādas, Padomju, Čehoslovākijas, Skandināvijas).

Latvijā jaunā paaudze pēc gadiem 5-7 šaubos vai kko darīs lietas labā, baidos, ka būs tieši otrādi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-05-22 22:00, pirms 15 gadiem
Nja. Manaa seetaa jau urlas kviec "Rossija" un vicina aizdedzinaatas duumu sveces...

  +3 [+] [-]

, 2010-05-22 22:00, pirms 15 gadiem
latviešu komentētāji ir galīgi ....
gribējās izslēgt skaņu pēc kārtējās uzgavilēšanas krievu bīstamajiem uzbrukumiem un vaimanāšanas par krievu spēli, kad vācieši nospēlēja izcili

  +1 [+] [-]

, 2010-05-22 22:01, pirms 15 gadiem
ļoti liela daļa ir pret Krieviju finālā, es tieši PAR Krieviju finālā. un bronza, lai tiek Vācijai!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-05-22 22:03, pirms 15 gadiem
Girtelis rakstīja: Nja. Manaa seetaa jau urlas kviec "Rossija" un vicina aizdedzinaatas duumu sveces...
Ну так вылазий из под стола и пойди выскажи им свое недовольство...

     [+] [-]

, 2010-05-22 22:05, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Šāda tendence jau ir izteikta visā pasaulē - jo zemāks līmenis, jo izteiktāka pieturēšanās pie kādas klasiskās skolas (Kanādas, Padomju, Čehoslovākijas, Skandināvijas).

Latvijā jaunā paaudze pēc gadiem 5-7 šaubos vai kko darīs lietas labā, baidos, ka būs tieši otrādi.
Nūūū, ar Latvijas jauno paaudzi viss ir pavisam skaidrs, diemžēl. Vairāk domāju ASV,Kanādu, skandināvus, to pašu Šveici.

  -1 [+] [-]

, 2010-05-22 22:06, pirms 15 gadiem
hypocrisy rakstīja: Nūūū, ar Latvijas jauno paaudzi viss ir pavisam skaidrs, diemžēl. Vairāk domāju ASV,Kanādu, skandināvus, to pašu Šveici.
Šīm izlasēm, tieši otrādāk, vairāk vajag iet uz Eiropas hokeju, krieviem, čehiem slovākiem uz Kanādas.
Somi/Zviedri gan ir tuvu tam optimālajam variantam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-22 22:08, pirms 15 gadiem
vetal7 rakstīja: no speelees 10. minuutes speeleet uz rezultaata notureesanu ?
Nē, atbildēt ar pretuzbrukumiem, bet pēdējās 5 min tiešām spēlēt no aizsardzības.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-05-22 22:12, pirms 15 gadiem
Neviena no šodienas pusfinālistiem nepārliecināja, ka tā nu būtu tiešām pelnījusi spēlēt finālā. Tāds joku čempionāts šoreiz.

  +1 [+] [-]

, 2010-05-22 22:13, pirms 15 gadiem
Žēl, ka sensācija izpalika... Visu cieņu Vācijai!!!

  +2 [+] [-]

, 2010-05-22 22:13, pirms 15 gadiem
vetal7 rakstīja: o4ko dergajetsja !!!
У него оно только на расширение привыкло работать.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-05-22 22:15, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Šīm izlasēm, tieši otrādāk, vairāk vajag iet uz Eiropas hokeju, krieviem, čehiem slovākiem uz Kanādas.
Somi/Zviedri gan ir tuvu tam optimālajam variantam.
Man liekas, ka Z-amerikāņi jau labu laiciņu ir sapludinājuši savās hokeja skolās ''eiropu'', sākot ar socbloka sabrukumu (un sekojošo spēlētāju un speciālistu pieplūdumu) pavisam straujos tempos.

  -1 [+] [-]

, 2010-05-22 22:17, pirms 15 gadiem
Dacjuks bija labākais no visām zvaigznēm. Apsveicu Krievus, lai veicas Finālā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-05-22 22:18, pirms 15 gadiem
Īstenībā krievus velk tikai NHL zvaigznes. Bez tām visdrīzāk spēlētu tāpat kā Kanāda šajā PČ.

  +2 [+] [-]

, 2010-05-22 22:18, pirms 15 gadiem
Yuri Gagarin rakstīja: У него оно только на расширение привыкло работать.
Nu re, juus abi urlas paraadiijaat savu intelektu nupat.
Man ir iisteniibaa vienalga, ko tie shaurpieriites tur kviec. Pie tam, vinji jau peec 3 minuuteem apklusa. Laikam aizgaaja kost, kaa jau vinjiem tas pienjemts, un tagad noluuzushi gulj zem galda. Gan jau juus abi ar taureni vetal7 arii esiet piekodushies jau.

     [+] [-]

, 2010-05-22 22:19, pirms 15 gadiem
hypocrisy rakstīja: Man liekas, ka Z-amerikāņi jau labu laiciņu ir sapludinājuši savās hokeja skolās ''eiropu'', sākot ar socbloka sabrukumu (un sekojošo spēlētāju un speciālistu pieplūdumu) pavisam straujos tempos.
Protams, tagad tās ir daudz vairāk, taču starptautiskā līmenī viņiem šai ziņā ir kur "pielikt". Kaut vai tāpēc, ka "uz vietas" komandas spēlē pēc saviem noteikumiem, ar savām tradīcijām (kaušļiem, stingro specializāciju utt.).

  +3 [+] [-]

, 2010-05-22 22:19, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Neviena no šodienas pusfinālistiem nepārliecināja, ka tā nu būtu tiešām pelnījusi spēlēt finālā. Tāds joku čempionāts šoreiz.
Piekrītu. Daļēji. Krievi šodien spēlēja bez iedvesmas un droši vien ar domu - gan jau mēs tos... (kā šiem ļautiņiem raksturīgs... ). Bet vācieši cīnījās kā lauvas, cik nu ļāva viņu meistarība, kas, izrādās, bija visnotaļ augsta! Vācierši šogad parādījuši labāko spēli savā vēsturē, un nevajag teikt, ka nav bijusi cienīga spēlēt finālā! Katrā ziņā par krieviem viņi ne par matu (vismaz šodien, uzsveru!) nebija sliktāki.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-22 22:23, pirms 15 gadiem
Iespējams - šī spēle kaut ko iemācīja krieviem, tāpēc rīt būs visai nopietna finālspēle...

  +3 [+] [-]

, 2010-05-22 22:24, pirms 15 gadiem
Cieņa un slava MŪSU komentoriem! Nekad netiek nolikti sportistu uzvārdi! Bet, ĻEONIDAM (no ROSSIJAS2) kā Šovinistam,- kaut tas NAV mūsu lauciņš, Čeha uzvārds ŅEMEC,jānospēlē kā ņemec, bet spēlē par čehiju! Nav ĒTISKI! Tik pat labi varētu tulkot krievu hokejistu uzvārdus- Kozlovs, Ovečkins,Bikovs -kā ĀŽTĒVIŅŠ, JĒRĀDIŅA unVAISLAS BULLIS- nu īstenā dzīvnieku ferma!Un pie mums, tas būs, tik ilgi, cik, santīmus dēvēs par kapeikām un maizīti lamās par HĻEBU!

  +2 [+] [-]

, 2010-05-22 22:25, pirms 15 gadiem
Girtelis rakstīja: Nu re, juus abi urlas paraadiijaat savu intelektu nupat.
Man ir iisteniibaa vienalga, ko tie shaurpieriites tur kviec. Pie tam, vinji jau peec 3 minuuteem apklusa. Laikam aizgaaja kost, kaa jau vinjiem tas pienjemts, un tagad noluuzushi gulj zem galda. Gan jau juus abi ar taureni vetal7 arii esiet piekodushies jau.
Меньше разговоров, больше дела. Ныряй обратно под стол, Мухтар тебя уже заждался.

  -1 [+] [-]

, 2010-05-22 22:29, pirms 15 gadiem
ka vispar vacieshu sejas par zaudejumu vareja but bedigas, lai vini priecajas vispar ka no grupas tika ara, krievijai ZELTU

  +8 [+] [-]

, 2010-05-22 22:29, pirms 15 gadiem
vetal7 rakstīja: коротко, но верно о латышах: В морду не даст, но под дверью НАСРЁТ !!! ne o vseh, o casti!
Ja tā tu runā, to pašu varu pateikt arī par krieviem - ne visiem, bet zināmu "daļu", kas to tik vien cenšas, kā noniecināt latviešu sasniegumus un uzd.rst latviešu līdzjutējiem uz galvas - diagnoze sen zināma, t.s. urlas. Nepatīk Latvija - taisies prom!

     [+] [-]

, 2010-05-22 22:30, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Protams, tagad tās ir daudz vairāk, taču starptautiskā līmenī viņiem šai ziņā ir kur "pielikt". Kaut vai tāpēc, ka "uz vietas" komandas spēlē pēc saviem noteikumiem, ar savām tradīcijām (kaušļiem, stingro specializāciju utt.).
Par to staptautisko līmeni jau arī tie šķēpi tiek lauzti
Bet, ja nopietni, man izskatās, ka kanādiešu 18gadnieku līmenis ir universālāks, un tas ļauj variēt trenerim- ja vajag, spēlējam kombinacionāli, ja vajag - rupji. No krieviem, kur nu vēl no mūsējiem neko tādu nesagaidīsi.

  -1 [+] [-]

, 2010-05-22 22:31, pirms 15 gadiem
Tā pat kā otrajā pasaules karā...knapi bet tomēr.

  +3 [+] [-]

, 2010-05-22 22:31, pirms 15 gadiem
denebs rakstīja: Ja tā tu runā, to pašu varu pateikt arī par krieviem - ne visiem, bet zināmu "daļu", kas to tik vien cenšas, kā noniecināt latviešu sasniegumus un uzd.rst latviešu līdzjutējiem uz galvas - diagnoze sen zināma, t.s. urlas. Nepatīk Latvija - taisies prom!
Все русские в Латвии за ДР и сборную болеют, баклажан.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-05-22 22:33, pirms 15 gadiem
vetal7 rakstīja: коротко, но верно о латышах: В морду не даст, но под дверью НАСРЁТ !!! ne o vseh, o casti!
Es tev pateikšu, ka krievi (ne visi, protams, bet t.s. urlas) šajā ziņā ir vēl daudz pretīgāki - piedirsīs ne tikai savas, bet arī citu bikses, kamēr tie tās novilkuši un guļ.

  +3 [+] [-]

, 2010-05-22 22:33, pirms 15 gadiem
Nemiroff rakstīja: Tā pat kā otrajā pasaules karā...knapi bet tomēr.
nevajag vismaz to briesmus laikus pieminēt. uzvara ir un paliek uzvara. knapi vai ne knapi, bet uzvara.

  +3 [+] [-]

, 2010-05-22 22:33, pirms 15 gadiem
Kāpēc Sjomins nespēlēja?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-05-22 22:36, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Krievu zvaigznes ir riktīgi nīkuļi.
Nabadziņi kanādiešus uzvarēja un tagad vairs nezin ko darīt.
Ceru,ka čehi izmantos ka krievi ir palikuši galīgi nemotivēti pēc uzvaras pār kanādiešiem.
Oi bl*e...latviešu zvaigznes šogad sevi nereāli labi parādīja!!

  -2 [+] [-]

, 2010-05-22 22:36, pirms 15 gadiem
Girtelis rakstīja: Nu re, juus abi urlas paraadiijaat savu intelektu nupat.
Man ir iisteniibaa vienalga, ko tie shaurpieriites tur kviec. Pie tam, vinji jau peec 3 minuuteem apklusa. Laikam aizgaaja kost, kaa jau vinjiem tas pienjemts, un tagad noluuzushi gulj zem galda. Gan jau juus abi ar taureni vetal7 arii esiet piekodushies jau.
latvieshi nedzer!!!111viens
ololo, dzer tikai krievi!!1
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-05-22 22:37, pirms 15 gadiem
VissOK rakstīja: Iespējams - šī spēle kaut ko iemācīja krieviem, tāpēc rīt būs visai nopietna finālspēle...
Ceru uz čehu uzvaru!!!

  +7 [+] [-]

, 2010-05-22 22:37, pirms 15 gadiem
Nu ko te daudz ko komentēt. Čehi čempioni.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-22 22:39, pirms 15 gadiem
madness rakstīja: Šaubies puis gan !!!Biju trīs gadi atpakaļ ciemos Daugavpilī pie armijasbiedra ,taisni hokeja laikā !!Knapi atradām ,vietu kur redzēt Latvijas spēli jo sanāca Krievijai un Latvijai vienlaicīgi spēlēt ,visā Daugavpilī tik klondaikā rādija LV spēles !!!!!!
Значит только в клондайке научились каналы переключать.

  +6 [+] [-]

, 2010-05-22 22:40, pirms 15 gadiem
lions991 rakstīja: Cieņa un slava MŪSU komentoriem! Nekad netiek nolikti sportistu uzvārdi! Bet, ĻEONIDAM (no ROSSIJAS2) kā Šovinistam,- kaut tas NAV mūsu lauciņš, Čeha uzvārds ŅEMEC,jānospēlē kā ņemec, bet spēlē par čehiju! Nav ĒTISKI! Tik pat labi varētu tulkot krievu hokejistu uzvārdus- Kozlovs, Ovečkins,Bikovs -kā ĀŽTĒVIŅŠ, JĒRĀDIŅA unVAISLAS BULLIS- nu īstenā dzīvnieku ferma!Un pie mums, tas būs, tik ilgi, cik, santīmus dēvēs par kapeikām un maizīti lamās par HĻEBU!
neko nesapratu
Ondrej Nemec - kads ir variants savadak sho uzvardu pateikt?
p.s. Leonids Vaisfelds ir ebrejs ja kas
p.s.2 ja tev nepatik ka vini tur komente, ko tu tad skaties to kanalu

     [+] [-]

, 2010-05-22 22:42, pirms 15 gadiem
ČEHIEM būs papildu MOTIVITĀCIJA 2015-PRĀGĀ! Cerams,ka nepildiesies MAIJU pareģojums par 2012 gadu! Tiksimies BRATISLAVĀ-2011!

  +1 [+] [-]

, 2010-05-22 22:42, pirms 15 gadiem
Ko, nobloķējāt, vai kas te par lietu? Es neesmu no tiem agresīvākajiem, ne tuvu, bet, ja man te kaut kāds izspļauj indes pilnus vārdus par latviešiem, es nevaru palikt atbildi parādā!!!

  +3 [+] [-]

, 2010-05-22 22:43, pirms 15 gadiem
denebs rakstīja: Ko, nobloķējāt, vai kas te par lietu? Es neesmu no tiem agresīvākajiem, ne tuvu, bet, ja man te kaut kāds izspļauj indes pilnus vārdus par latviešiem, es nevaru palikt atbildi parādā!!!
tu esi mans interneta varonis

  -1 [+] [-]

, 2010-05-22 22:44, pirms 15 gadiem
hypocrisy rakstīja: Par to staptautisko līmeni jau arī tie šķēpi tiek lauzti
Bet, ja nopietni, man izskatās, ka kanādiešu 18gadnieku līmenis ir universālāks, un tas ļauj variēt trenerim- ja vajag, spēlējam kombinacionāli, ja vajag - rupji. No krieviem, kur nu vēl no mūsējiem neko tādu nesagaidīsi.
Es gan teiktu, ka Kanādas sistēma ir tā, kas ļauj jaunajiem hokejistiem ātrāk sasniegt konkrētu līmeni, kurā viņi ir labāki par saviem Eiropas vienaudžiem. Tb nevis kā miksētās skolas produktiem, bet vairāk attīstītākiem/labākiem hokejistiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-22 22:45, pirms 15 gadiem
Yuri Gagarin rakstīja: Меньше разговоров, больше дела. Ныряй обратно под стол, Мухтар тебя уже заждался.
Iisti nesapratu tavu humoru. Gan jau tev pasham ir smiekliigi. Varu tikai pateikt vienu. Man ir pietiekoshi daudz draugu, pazinju, kaa arii koleegju krieviski runaajosho, kuri seko liidzi hokejam un ir par LV izlasi. Bet nav nevienas urlas, taadi kurus es piemineeju, kuri peec RUS un LV speeles skrien klaigaat "Rossija".

  +3 [+] [-]

, 2010-05-22 22:45, pirms 15 gadiem
PAR LIELU LATVIJU
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-22 22:50, pirms 15 gadiem
Visiem tagad baiga shkrobe par Krievijas uzvaru,ko tad jus gaidija?? Krievi tachu 2x pasaules chempioni,tikaj likumsakarigi ka tada limenja komanda pret cienigo pretiniku mak izraut uzvaru pedejas sekundes.Ta ka nevaig di..st... uzvareja tas kam bija jauzvar,Vacieshi jau ta izleca augstak par savu galvu

  +3 [+] [-]

, 2010-05-22 22:51, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Es gan teiktu, ka Kanādas sistēma ir tā, kas ļauj jaunajiem hokejistiem ātrāk sasniegt konkrētu līmeni, kurā viņi ir labāki par saviem Eiropas vienaudžiem. Tb nevis kā miksētās skolas produktiem, bet vairāk attīstītākiem/labākiem hokejistiem.
Iespējams, kaut gan esmu lasījis, ka z-amerikāņi, būdami absolūti racionāli ļautiņi, ņem pretī visu, kas iztur testu, tai skaitā daļu no padomijas gudrībām, kurpretī krieviem ir kaut kādas ''nacionālās īpatnības'', kas neļauj piemērot kanādiešu gudrības.

  +1 [+] [-]

, 2010-05-22 22:52, pirms 15 gadiem
Vacija nopelnija tikai Cieņu , ta cinities pret Hokejas Eliti ,pret Komandu kas nav piedzivojusi neviena zaudejuma. Bet ja bija tads faktors ka Krievijas Izlasei ši spele galigi negaja un tomer meistarība uzvareja!!!

  +5 [+] [-]

, 2010-05-22 22:53, pirms 15 gadiem
Josiifs Staļins rakstīja: vācieši 1945.gada berlīnes murgu diemžēl neatrieba, cerēsim ka čehi atriebs prāgas 1968.gada pavasari
Cik ilgi šito Wikipedijā meklēji?

  +2 [+] [-]

, 2010-05-22 22:54, pirms 15 gadiem
TOLiguid -Diemžēl, ja gribi skatīties hoķi,- skaties, kur rāda! 2.)-žīdi vienmēr bijuši uz kūdīšanu 3.)NEMEC- uzsvars čehiem vienmēr likts uz OTRĀS zilbes!

     [+] [-]

, 2010-05-22 22:54, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Šī spēle pierāda,ka Vacija pelnīti ir iekļuvusi 1/4 finālā.
Visu cieņu Vāciešiem. Ko šodien veidoja Krievi,grūti saprast.
Runajot par Bikovu, ar savu stulbumu gandrīz ierija.
Kurš saprātīgs treneris taisa eksperementus ar komandu sastāvu,ar sastāvu,kas nes uzvaras. Ja nebūtu RUS izlases atbalstītājs,noteikti fanotu par Vāciju šajā mačā. Vācieši spēlēja kā komanda,bez cīņas Krieviem neatdeva nevienu cm brīvā ledus. Spēlēja hokeju,taktisku,prātīgu.
Košečkinu vairāk nevēlētos redzēt vārtos,liels lempis. Komanda noteikti nejutās tik droši ar viņu vārtos,kā ar Varlamovu.
Kā domā, kas notiks pret čehiem?
Slēpts komentārs: Kove1
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-05-22 22:59, pirms 15 gadiem
lions991 rakstīja: TOLiguid -Diemžēl, ja gribi skatīties hoķi,- skaties, kur rāda! 2.)-žīdi vienmēr bijuši uz kūdīšanu 3.)NEMEC- uzsvars čehiem vienmēr likts uz OTRĀS zilbes!
nu un ja paradisies cehs ar uzvardu Vacietis cik joku bus LR interneta par to un cik pareizi vietejie komentetaji to sauks, ololo, atradi pie ka piekasities

  +2 [+] [-]

, 2010-05-22 23:02, pirms 15 gadiem
Vai cik smiekligi lasit komentus,ka visi apd...sa Kriviju... Kad LV izlase speles kaut tada pasha limeni ka shodien Krievi tad bus kut kada jega padiskutet,bet tagad pashi ne ko jedzigo nemakam uztaisit laukuma bet di..st jau makam diezgan smuki
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-05-22 23:05, pirms 15 gadiem
Kove1 rakstīja: krievi dzer pipe un tapat vinne :d
Var padomat ka Vacieshi vai Latvieshi nedzer un nepipe
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-05-22 23:07, pirms 15 gadiem
mono-tone2 rakstīja: Vai cik smiekligi lasit komentus,ka visi apd...sa Kriviju... Kad LV izlase speles kaut tada pasha limeni ka shodien Krievi tad bus kut kada jega padiskutet,bet tagad pashi ne ko jedzigo nemakam uztaisit laukuma bet di..st jau makam diezgan smuki
Kāds sakars ir Latvijas izlasei ar Krievijas izlases sniegumu? Tātad visi, kuru izlases nav vienā līmenī ar Krieviju, nedrīkst neko komentēt. Tātad neviens krievs neko nekomentēs par PČ futbolā šogad?

  -1 [+] [-]

, 2010-05-22 23:10, pirms 15 gadiem
hypocrisy rakstīja: Kāds sakars ir Latvijas izlasei ar Krievijas izlases sniegumu? Tātad visi, kuru izlases nav vienā līmenī ar Krieviju, nedrīkst neko komentēt. Tātad neviens krievs neko nekomentēs par PČ futbolā šogad?
komentes gan,bet neapd...s nevienu tas ir tochno,jo ipashi ja speles divas komandas ar kuram nau ne kadas sakaras turnira tabula
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-05-22 23:12, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Nekad neprognozēju spēles,kur spēlē komanda par ko fanoju. Tas nes neveiksmi
Domāju Čehiem ir daudz argumentu,ar ko atbildēt Krieviem.
Es arī esmu māņticīgs. Kamēr Blackhawks nespēlēs fināla ''mačbumbu'', neko neprognozēšu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-05-22 23:28, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Iespējams, motivācijas trūkums bija tas, kas viņiem šitādas lažas lika pieļaut, taču rīt spēles likme būs cita, sastāvs arī mazliet uzlabots, un spēle arī būs citāda.
Atkal tu runa ka Bikova trenera asistents,ka tu to zini ka Krievija rit uzlabos savu speli,tu skatos visu zini par Krievijas izlasi,vai vnk gribi izlikties par pashu gudrako! Esmu ieverojis ka muzdien vienmer visu zini un jau paredzi kas un ka bus,tieshi par Krievijas izlasi! Es ari varu runat par tam izlasem kuras vine,tad pastasti kko gudru par Zviedriju,Somiju,kas viniem nesanaca,ko vini uzlalboja vai neuzlaboja?

  +2 [+] [-]

, 2010-05-22 23:32, pirms 15 gadiem
To Liguid -Pat, ja būtu čehiem ne Mīž, viņī domātu, ka ,tas ir francūzis kāds, bet, nevis Gimlers,Gitlers unGamburga, kur neskan H ,kā pie Hļebuškas vai H....(locekļa)

     [+] [-]

, 2010-05-22 23:47, pirms 15 gadiem
tā vien gribas teikt, ka neko adekvātu no Tavas klavieres nesagaidīju ... ne jau mentalitāte uzvar, bet gan hokejisti laukumā!

Visu cieņu Vācijai, bet par krievu nemotivāciju ... uuuja ... kopš kuriem laikiem krievi ir jāmotivē pret čehiem?! Padomju laikā vienu laiku tikai čehi Pasaules čempjos spēja turēt līdzi ....

Lai uzvar spēcīgākais!

IIZ 70 rakstīja: Krievu zvaigznes ir riktīgi nīkuļi.
Nabadziņi kanādiešus uzvarēja un tagad vairs nezin ko darīt.
Ceru,ka čehi izmantos ka krievi ir palikuši galīgi nemotivēti pēc uzvaras pār kanādiešiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-22 23:59, pirms 15 gadiem
video golu,momentu ir kaut kur??????????????please

  +4 [+] [-]

, 2010-05-23 00:01, pirms 15 gadiem
Malkins, Ovechkins jau pateica, ka atriebiiba buus tiaki Sochos, sheit bija tikai tikai taada formalitaashu kaartoshana!
Cepuri nost Vaacieshiem, bet...riit no riita, kad palasiishos RUS netu, tur dominees- ...Krievija atriebjas....Krievija uzvar taapat kaa 1945tajaa u.t.t.//// Fakts!

     [+] [-]

, 2010-05-23 00:03, pirms 15 gadiem
Modritis rakstīja: Atkal tu runa ka Bikova trenera asistents,ka tu to zini ka Krievija rit uzlabos savu speli,tu skatos visu zini par Krievijas izlasi,vai vnk gribi izlikties par pashu gudrako! Esmu ieverojis ka muzdien vienmer visu zini un jau paredzi kas un ka bus,tieshi par Krievijas izlasi! Es ari varu runat par tam izlasem kuras vine,tad pastasti kko gudru par Zviedriju,Somiju,kas viniem nesanaca,ko vini uzlalboja vai neuzlaboja?
Bet jautaajums tikai viens- tev aarpraatiigi...atkaartoju...aarpraatiigi...interesee somijas, zviedrijas izlases????
Cilveeks runaa par to, ko vinjsh zina, nevis jeeli gvelzh par visu...

 +12 [+] [-]

, 2010-05-23 00:19, pirms 15 gadiem
Laikam tā Georga lentīte tatāram pie krūtīm bija ATBAIDOŠS simbols visām izlasēm. Bet, čehi -NEMĪŽ! ja mīž, tad riņķiem-68 uz krievu tankiem!

  +3 [+] [-]

, 2010-05-23 00:26, pirms 15 gadiem
njāāā gribējās tomēr sencāciju!

  +3 [+] [-]

, 2010-05-23 00:33, pirms 15 gadiem
iplaymyway rakstīja: njāāā gribējās tomēr sencāciju!
Taalu jau nebija, bet ...tieshaam Vaacieshiem cepuri nost, par to hokeju liidz 31 minuutei!

  +6 [+] [-]

, 2010-05-23 00:37, pirms 15 gadiem
Nu lai gan esmu tākā atbalstījis Krievijas izlasi iepriekš, tad jāatzīst ka nospēlēja viņi visai švaki, un ffriči pat bija pelnījuši, manuprāt, vismaz neizšķirtu pamatlaikā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2010-05-23 01:12, pirms 15 gadiem
tie6am negaiduju no vacie6iem kautko tadu bet krievia nepiedod kludas un luk rezultats gaidisim finalu krievija pret cehiju jagrs pret ovechkinu rossija champion (flag:ru)

  +1 [+] [-]

, 2010-05-23 01:32, pirms 15 gadiem
Krievs ir krievs, vienmér bijis teicams hokejs, bet Vácieši monstri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-23 06:21, pirms 15 gadiem
Происшествия

Около 40 хоккейных болельщиков подрались в Москве, один из них убит
Интерфакс 7 часов назад

Семнадцатилетний юноша погиб в драке между хоккейными болельщиками в субботу вечером в Москве в районе Строгинского шоссе, сообщил «Интерфаксу» источник в правоохранительных органах.

По его словам, драка произошла под Строгинским мостом.

«Конфликт произошел между двумя группами хоккейных болельщиков, возвращавшихся из спортивных баров после просмотра матча Россия — Германия. В драке участвовало около 40 человек. Во время драки юноше было нанесено 15 ножевых ранений, от которых он скончался в карете скорой помощи», — рассказал источник.

Он добавил, что на месте работает оперативно-следственная группа, несколько участников драки задержаны.

«Интерфакс» пока не располагает официальным подтверждением данной информации.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-05-23 08:03, pirms 15 gadiem
patīk tas, ka komanda cīnās un labi cīnās!

arhivs X rakstīja: Nesaprotu, kas jums tik šausmīgi patīk tajos vāciešos? Krievi sūdīgi nospēlēja un deva iespēju vāciešiem un tas arī bija viss...

     [+] [-]

, 2010-05-23 08:14, pirms 15 gadiem
Krieviem noraidujumu ir daudz

     [+] [-]

, 2010-05-23 08:38, pirms 15 gadiem
'Haljava! Vācieši labi spēlēja! Būtu tik interesanti ja vinji tiktu finālā un arī uzvarētu!

     [+] [-]

, 2010-05-23 09:10, pirms 15 gadiem
arhivs X rakstīja: Pirmkārt jau par vāciešiem bija skaidrs, ka viņi tā spēlēs jo citādi viņi nemaķ pēdējais fufelis beidzies...
pakomente Latvijas izlases speli saja cempi.

     [+] [-]

, 2010-05-23 10:55, pirms 15 gadiem
krahs rakstīja: pakomente Latvijas izlases speli saja cempi.
tishi ta pakomentejat savas speles chempi

Vienkarshi es smejos par Jums, par shis zemes mesla gabaliem, kas muzham mekles visadus klupashanas akmeneus Krievijas nācijā, bet toties, apziņa kad Jūs esat kudiš sliktāki un cūciskāki par viņiem Jums grauž līdz pat kaulam