Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:320, Did:0, useCase: 3
Autors: Andrejs Siliņš

Skrastiņš: "Sapulcināts labākais sastāvs"

Skrastiņš: "Sapulcināts labākais sastāvs"
Kārlis Skrastiņš
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f-64

"Varam pacīnīties par punktiem," par spēli pret ASV izlasi sarunā ar laikrakstu "Diena" saka Latvijas valstsvienības aizsargs Kārlis Skrastiņš, kurš dalās iespaidos par pirmo treniņu izlasē šogad.

"Pēc sezonas beigām uz ledus esmu bijis divas reizes. Kādas četras reizes esmu trenējies atlētikas zālē. Mūsu komandas fiziskās sagatavotības treneris man izstrādāja detalizētu treniņu plānu, lai sagatavotos pasaules čempionātam.," savu gatavību raksturo Kārlis. "Biju plānojis, ka "Panthers" spēlēs Stenlija kausa izcīņā. Tikai regulārā čempionāta priekšpēdējā spēļu dienā uzzinājām, ka netiksim izslēgšanas stadijā. Tā kā biju gatavojies uz garāku sezonu, zināju, ka, netiekot Stenlija kausa izcīņā, braukšu uz izlasi. Iepriekšējos trīs gadus mocīja savainojumi, un pēc sezonas jutos saguris. Tagad jūtos labi."

"Komandā esmu tikai vienu dienu, bet var just, ka gaisotne ir ļoti laba. Sapulcināts labākais sastāvs! Jā, tāpēc jācīnās par ceturtdaļfinālu. Ar Krišu [Krišjāni Rēdlihu] kopā jau spēlējām pasaules čempionātā pie Kurta Lindstrēma 2003.gadā Somijā. Domāju, ka sapratīsimies labi. Nav jau tā, ka abu aizsargu vietas laukumā tiek stingri sadalītas. Jāskatās pēc situācijas. No kuras puses uzbrūk pretinieks, tam aizsargam nedaudz jāizvirzās uz priekšu."

Runājot par pirmajiem pretiniekiem ASV izlasi, Skrastiņš ir optimistisks: "Amerikāņiem ir labs ģenerālmenedžeris Braiens Burks. Sastāvā ir iekļauts mūsu komandas aizsargs Kīts Balārds. Vēl dažiem no "Panthers" piedāvāja spēlēt, bet viņi atteicās. Balārds nākamgad grib tikt uz olimpiādi, tāpēc piekrita braukt uz Šveici. Zinu, ka treneris Rons Vilsons prot sapurināt komandu. Pret ASV gan spēlēsim, kad viņi tikai ceturto dienu būs Eiropā. Varam pacīnīties par punktiem..."

Izmantotie resursi:
Laikraksts "Diena"


, 2009-04-23 00:23, pirms 16 gadiem
Nu tik peec uzvaras!

Lai kriit lielaa amerika!
, 2009-04-23 00:26, pirms 16 gadiem
Jāņem USA beidzot!
, 2009-04-23 00:27, pirms 16 gadiem
Skrastina Zelta vaardi !
, 2009-04-23 00:27, pirms 16 gadiem
Viss pašu rokās
SARAUJ LATVIJA!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-04-23 00:28, pirms 16 gadiem
sastāvs jau labs,bet telefonstabs būtu noderējis,īpaši pret ASV!!!
, 2009-04-23 00:28, pirms 16 gadiem
šogad varam iekost visiem, tik jātic sev un Latvijas hokeja dieviem
, 2009-04-23 00:29, pirms 16 gadiem
man kka sogad laba prieksnojauta
, 2009-04-23 00:29, pirms 16 gadiem
Davaij dzeki spriezam pec chepionata, ir labs sastavs vai nav
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: puslaiks
, 2009-04-23 00:34, pirms 16 gadiem
Kaža komandu apdāvinās ar pieredzi
, 2009-04-23 00:36, pirms 16 gadiem
PALDIES TEV Skrastiņ, ka atbrauci, saku visu Latvijas fanu vārdā
Es esmu laimīgs!
Lai ari izdodas ka labakajam LV izlases sastavam attiecigi nospelet!!!
, 2009-04-23 00:48, pirms 16 gadiem
Kazha īsts latvieshu puika ceru , ka vinsh tiks pie C burta uz kreklu
, 2009-04-23 00:51, pirms 16 gadiem
Lai izdodas pasam Skarastinjam arii pierast pie Eiropas! Arii pats vinjs 4. dienu buus Eiropaa
Slēpts komentārs: vese-lows
, 2009-04-23 01:02, pirms 16 gadiem
buus buus labi
, 2009-04-23 01:09, pirms 16 gadiem
Liekas ka tiešām ir izredzes pacīnīties par astotdaļfinālu. Un man patīk, ka Latvija nespēlē čempja pirmajā dienā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-04-23 01:25, pirms 16 gadiem
Es ieķīlāju māju uz Latvija to score over 1,5. Vienkārši tā jābut, Jeņķi būs mīksti pirmajā spēlē, LV viņus izdrāzīs; es ticu!!!!

LV vinnēs, šaubu nav!!!! Ai bilīv!!!!!
Slēpts komentārs: malish
, 2009-04-23 01:51, pirms 16 gadiem
malish rakstīja: Ja lat tiek talak ar kadam hokeja izlasem wini speles?
Krieviju, Šveici un Vāciju / Franciju.
, 2009-04-23 01:54, pirms 16 gadiem
Nja! Gruti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-04-23 02:51, pirms 16 gadiem
Kā saceit jāsaka: "Par LIELU LATVIJU !"
jāņem ASV, atceros,skaistās uzvaras iepriekšējos čempjos
, 2009-04-23 03:16, pirms 16 gadiem
Neaizmirsti savas izlases zaudejumus! Tak pietiek slaweet! Esat realisti!
, 2009-04-23 03:58, pirms 16 gadiem
malish rakstīja: Neaizmirsti savas izlases zaudejumus! Tak pietiek slaweet! Esat realisti!
vismaz viens reālists. Arī es gribētu, lai LV izlase tiek trijniekā vai uzvar čempi, bet nu tak biku ar galvu jādomā. Visiem pirms katra čempja baigā priekšnojauta, ka nu šogad toč būs. Rīgas čempī visus gribēja paņemt - ar ko tas beidzās visi atcerās (LV-Can)
, 2009-04-23 04:26, pirms 16 gadiem
vese-lows rakstīja: vismaz viens reālists. Arī es gribētu, lai LV izlase tiek trijniekā vai uzvar čempi, bet nu tak biku ar galvu jādomā. Visiem pirms katra čempja baigā priekšnojauta, ka nu šogad toč būs. Rīgas čempī visus gribēja paņemt - ar ko tas beidzās visi atcerās (LV-Can)
Nečīkstat, mazuļi!!!! Tikai ar labām domām! Kaut vai padirsīsim, bet tāpēc mēs esam fani, lai atbalstītu vai tur vai kas! Cīņa par 100% ir galvenais, un to jau mēs visi redzēsim! Nekad nepadosimies bez cīņas! Bez lieliem sapņiem nav pat mazu rezultātu! Liekam iekšā pat bez telefonstaba!
, 2009-04-23 05:47, pirms 16 gadiem
bull666, 00:29, pirms 5 stundām, citēt
man kka sogad laba prieksnojauta
===============
man arī tāda sajūta ir katru gadu, tikai mūsējie nekur nav tikuši un diezvai šogad tiks
, 2009-04-23 07:26, pirms 16 gadiem
Ar Skrastiņu izlase musu komandas morale augs jo tas takš ir "dzelzs vīrs"
, 2009-04-23 07:42, pirms 16 gadiem
IRON MAN
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-04-23 08:26, pirms 16 gadiem
Kaut tik nu nebutu ka Vacija 2001 gada, kad ari bija labakais sastavs.
, 2009-04-23 08:27, pirms 16 gadiem
sasperjods rakstīja: Kurš zin, kāpēc Skrastiņš spēlē tikai tad, ja Ivanāns nespēlē?!
Izskatās, ka te ir atslēga Raičas nebūšanai.
Patik aiz ausim pievilkt faktus? Raitis tachu tikai viena chempi piedalijies ir a Skrastins ir izlaidis pedejos 2 vai 3.
, 2009-04-23 08:28, pirms 16 gadiem
sasperjods rakstīja: Kurš zin, kāpēc Skrastiņš spēlē tikai tad, ja Ivanāns nespēlē?!
Izskatās, ka te ir atslēga Raičas nebūšanai.
Padomā ar galvu pirms kko raksti.
Skrastiņš izlasē nav spēlējis vairākus pēdējos gadus, lai gan Ivanāns izlasē pirmo reizi bija tikai pagājušo gadu.
Skrastiņu vienkārši mocīja savainojumi.
, 2009-04-23 08:28, pirms 16 gadiem
jācer uz uzvaru aiziet saņēmās savējie
, 2009-04-23 08:31, pirms 16 gadiem
sasperjods rakstīja: Kurš zin, kāpēc Skrastiņš spēlē tikai tad, ja Ivanāns nespēlē?!
Izskatās, ka te ir atslēga Raičas nebūšanai.
Tā tikai vienu gadu ir bijis
, 2009-04-23 08:44, pirms 16 gadiem
parasti prastais NHL dalībnieku neko neizsakošais koments...pī...
, 2009-04-23 08:51, pirms 16 gadiem
Banzai rakstīja: Viss pašu rokās
SARAUJ LATVIJA!!!
Un tiesnešu!!!
PROZĪT!!
PAR LIELU LATVIJU!!!
, 2009-04-23 09:08, pirms 16 gadiem
Kopš NHL sezonas beigām Karsums 10 dienas nav slidojis - Skrastiņš pat 4reiz svaru zālē pabijis. Lūk atšķirība starp Ironman un jauno gurķi!
, 2009-04-23 09:09, pirms 16 gadiem
ja asv nebus saspeelejusies, var sanaakt kaut kas labs! +3
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-04-23 09:17, pirms 16 gadiem
6.speletajs rakstīja: Naw labaakais sastaavs! Ivanans, daugaviņš! Bet 2 maiņas ir labs 3 videveeja 4 maiņa lai neielaizh vartus!
Izlasē spēle LABĀKIE SPĒLĒTĀJI, nevis SKAĻĀKIE UZVĀRDI...
, 2009-04-23 09:26, pirms 16 gadiem
jāņem būs tie punkti no asv
, 2009-04-23 09:26, pirms 16 gadiem
Kaut kā katru gadu atkārtojas viens un tas pats-nu tik visus sitīsim-nu tik būs-bet rezultātā pakāšam relatīvi vājākām komandām,jo jāsakrīt vairākiem faktoriem,lai no tiem pašiem amerikāņiem kādu punktu izrautu,jo nu nepārliecināja aizsardzības varēšana pārbaudes spēlēs-cerams,ka Masaļskis būs atkal glābējs.Un ar zviedriem nav ko sisties-jātaupa spēki pret austriešiem!
, 2009-04-23 09:30, pirms 16 gadiem
CitizenKein rakstīja: Kopš NHL sezonas beigām Karsums 10 dienas nav slidojis - Skrastiņš pat 4reiz svaru zālē pabijis. Lūk atšķirība starp Ironman un jauno gurķi!
Karsumam bija jāpārved visa iedzīve no Bostonas uz Tampu, Skrastiņš mierīgi varēja gatavoties, te ar ir starpība, un ja Karsumam būtu kādas problēmas ar motivāciju un darba spējām, tad viņš pat Tampas trešajā maiņā nebūtu nospēlējis tās spēles, tā kā nevajag te lekt augumā.... Pats esi ko sasniedzis ?
, 2009-04-23 09:41, pirms 16 gadiem
Ar Duļevski,būs s.ūdi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-04-23 09:57, pirms 16 gadiem
Ir labi būt optimistiem, bet man labāk patīk kategorija optimists/reālists. Nu nav ASV kaut kāda 3. pasaules valsts hokejā! Pat ja mums šķiet, ka viens vai otrs sastāvs viņiem ir pašvaks, tie ir un paliek NHL spēlētāji, kuriem ir tāda pieredze par kuru daudzi mūsējie nevar atļauties pat sapņot. Vienīgā problēma viņiem ir motivācija. Neatceros pēdējo reizi, kad mēs lielajos turnīros kādi no lielajām izlasēm esam tā pamatīgi iekoduši. Ir pat gluži otrādi, top pašu ASV mēs vaiors nevaram nolauzt, pret Krieviju un Zviedriju sāk trīsstāvīgi rezultāti parādīties utt. Bet skatīsimies ka būs.
, 2009-04-23 09:59, pirms 16 gadiem
Rafaello rakstīja: Es ieķīlāju māju uz Latvija to score over 1,5. Vienkārši tā jābut, Jeņķi būs mīksti pirmajā spēlē, LV viņus izdrāzīs; es ticu!!!!

LV vinnēs, šaubu nav!!!! Ai bilīv!!!!!
visu vai neko
gribi apiet ekonomisko krīzi??
, 2009-04-23 09:59, pirms 16 gadiem
bull666 rakstīja: man kka sogad laba prieksnojauta
Tieshi ta, man ari kaut ka liekas ka bus labi PČ!
, 2009-04-23 10:03, pirms 16 gadiem
Neskatoties uz labāko sastāvu man ir tādas sūdīgas priekšnojautas! Dot Dies , ka es maldos!
Ar Austriju mēs vienmēr mocamies pēdējā laikā, tāpat kā ar Vāciju! Ka tik nesanāk atkal spēlēt par palikšanu!!!
, 2009-04-23 10:03, pirms 16 gadiem
Ir sajūta, ka šogad būs labi!
, 2009-04-23 10:04, pirms 16 gadiem
krimbis rakstīja: Ar Duļevski,būs s.ūdi!
, 2009-04-23 10:06, pirms 16 gadiem
Rafaello rakstīja: Es ieķīlāju māju uz Latvija to score over 1,5. Vienkārši tā jābut, Jeņķi būs mīksti pirmajā spēlē, LV viņus izdrāzīs; es ticu!!!!

LV vinnēs, šaubu nav!!!! Ai bilīv!!!!!
Ja visu mūsējo izlases spēlētāju mājas būtu ieķīlātas uz šo spēli.. tad arī es uzliktu uz totalizatora

Metot jokus pie malas, pret Amīšiem tomēr varam aizķerties.
, 2009-04-23 10:08, pirms 16 gadiem
GODALGAS!! mēs jau nākam !!! vai vismaz 6 vietaa
, 2009-04-23 10:10, pirms 16 gadiem
Bet Skrasts tiks dziits kaa zirgs vairakumos, mazaakumos, vienados sastavos.
, 2009-04-23 10:11, pirms 16 gadiem
staRr rakstīja: Ja visu mūsējo izlases spēlētāju mājas būtu ieķīlātas uz šo spēli.. tad arī es uzliktu uz totalizatora

Metot jokus pie malas, pret Amīšiem tomēr varam aizķerties.
Tam es piekrītu, ka ja netaisīs lielus sūdus, un vārtusargam būs ļoti laba diena, tad uz ASV izlases atklimatizācijas dziļākās bedres rēķina, varam aizķerties, jo 3-4 diena, skaitās tā smagākā....
, 2009-04-23 10:14, pirms 16 gadiem
kino rakstīja: Ir labi būt optimistiem, bet man labāk patīk kategorija optimists/reālists. Nu nav ASV kaut kāda 3. pasaules valsts hokejā! Pat ja mums šķiet, ka viens vai otrs sastāvs viņiem ir pašvaks, tie ir un paliek NHL spēlētāji, kuriem ir tāda pieredze par kuru daudzi mūsējie nevar atļauties pat sapņot. Vienīgā problēma viņiem ir motivācija. Neatceros pēdējo reizi, kad mēs lielajos turnīros kādi no lielajām izlasēm esam tā pamatīgi iekoduši. Ir pat gluži otrādi, top pašu ASV mēs vaiors nevaram nolauzt, pret Krieviju un Zviedriju sāk trīsstāvīgi rezultāti parādīties utt. Bet skatīsimies ka būs.
Nu, tur es Tev piekriitu - pretii naaks NHL komanda: jauna, mobila un ambicioza. Logjiski, ka Latvija shajaa machaa nebuus favoriiti. Visvairaak mani paarsteidza shajaa sakaraa Znaroka teiktais, ka neesot jeegas mekleet ASV vieniigaas paarbaudes speeles video, jo amiishi katru gadu speeleejot vienaadi un vinsh tur nekaa jauna neieraudziishot!!! Pilniigs pizhiks - kaa ko taadu var pateikt galvenais treneris!!!
, 2009-04-23 10:26, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: Nu, tur es Tev piekriitu - pretii naaks NHL komanda: jauna, mobila un ambicioza. Logjiski, ka Latvija shajaa machaa nebuus favoriiti. Visvairaak mani paarsteidza shajaa sakaraa Znaroka teiktais, ka neesot jeegas mekleet ASV vieniigaas paarbaudes speeles video, jo amiishi katru gadu speeleejot vienaadi un vinsh tur nekaa jauna neieraudziishot!!! Pilniigs pizhiks - kaa ko taadu var pateikt galvenais treneris!!!
Nu tas taču ir Znaroks Tik tālu viņam kā trenerim vairāk par 5 (desmit baļļu skalā) neliktu.
, 2009-04-23 10:31, pirms 16 gadiem
Procentuālās iespējas uzvarēt Latviajs izlasei. ASV 35%, Zviedriju 5%, Austriju 80%. Ja spēle ar ASV būtu nevis pirmā bet trešā tad liktu kādus 15 pret ASV, bet tgad jāņem vērā saspēlētības trūkums un arī klimatizācija pie tam ASV laikam spēlēs ar Latviju tieši ceturtajā dienā pēc ierašanās Eiropā un tieši ceturto aklimatizācijas dienu uzskata par grūtāko. varbūt arī citi ar vēsu galvu pateiktu savus procentus par Latvijas uzvaru. Ja tiksim nākamā kārtā tad cerības uzvarēt Vāciju 60%, Šveici 25%, Krieviju 5% ja tomēr Francija būs tad 75%.
Iespēju uzvarēt ceturtdaļfinālā 10%.
, 2009-04-23 10:33, pirms 16 gadiem
FUNS rakstīja: Procentuālās iespējas uzvarēt Latviajs izlasei. ASV 35%, ...
Totalizatori gan nav tik optimistiski - shie Latvijas shances veertee kaa ~15%
, 2009-04-23 10:35, pirms 16 gadiem
Tā arī vērtētu kā jau teicu ja ASV spelētu kaut arī otro vai trešo spēli, bet pirmo pie tam tieši ,,īstajā,, dienā ceturtajā-bieži esmu dzirdējis ka tā ir visgrūtākā. Vēl ņemu vērā ka mums ar amerikāņiem ir laba spēļu bilance.
, 2009-04-23 10:39, pirms 16 gadiem
FUNS rakstīja: Tā arī vērtētu kā jau teicu ja ASV spelētu kaut arī otro vai trešo spēli, bet pirmo pie tam tieši ,,īstajā,, dienā ceturtajā-bieži esmu dzirdējis ka tā ir visgrūtākā. Vēl ņemu vērā ka mums ar amerikāņiem ir laba spēļu bilance.
ceturtajaa???
Tu ko jauc jau 21.04 vinji speeleeja pret Shveici. Pret Latviju speelees 25.04. Ja vinji Shveicee ieradaas speeles dienaa - tad taa jau ir 5. diena, ja dienu agraak - tad taa ir jau 6. diena...
, 2009-04-23 10:45, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: ceturtajaa???
Tu ko jauc jau 21.04 vinji speeleeja pret Shveici. Pret Latviju speelees 25.04. Ja vinji Shveicee ieradaas speeles dienaa - tad taa jau ir 5. diena, ja dienu agraak - tad taa ir jau 6. diena...
Nestrīdos, lasīju ka ASV zaudēja Šveicei otrdien ar 2-5 kaut arī spēlējuši pavisam nesen ierodoties tātad sanāk 4 varbūt 5 diena.
, 2009-04-23 10:48, pirms 16 gadiem
Jaauzvar gan USA gan SWE,pret AUS varees atpuusties.Man vienalga ja kaads domaa ka esmu traks,bet tiessi taa jaamotivee komandu.Lai Austrija taupaas par palikssanu A grupaa,jo Latvijai liidz speelei ar vinniem buus jau 4-5 vai 6 punkti.
ps.Ko taupa taupiitaajs,to laupa laupiitaajs.
Mees aplaupiisim visus...
PAR LIELU LATVIJU...
, 2009-04-23 10:51, pirms 16 gadiem
FUNS rakstīja: Nestrīdos, lasīju ka ASV zaudēja Šveicei otrdien ar 2-5 kaut arī spēlējuši pavisam nesen ierodoties tātad sanāk 4 varbūt 5 diena.
paskaiti pats: ja ASV ieradaas speeles dienaa pre Shveici:
21.04 1. diena speele pret Shveici
22.04 2. diena
...
25.04 5. diena speele pret Latviju. Ja ieradaas dienu pirms speeles ar Shveici, tad 6. diena.
, 2009-04-23 10:57, pirms 16 gadiem
Viss būs kā vajag un paņemsim ASV!!!! Mūsējie fani sataisīs milzu troksni arēnā!!!
, 2009-04-23 10:58, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: paskaiti pats: ja ASV ieradaas speeles dienaa pre Shveici:
21.04 1. diena speele pret Shveici
22.04 2. diena
...
25.04 5. diena speele pret Latviju. Ja ieradaas dienu pirms speeles ar Shveici, tad 6. diena.
Saskaitīju no 21-25 aprīlim ir 4 dienas/pilnas diennaktis/. ASV spēlē ar Latviju iespējams aptuveni 100 stundas pēc ierašanās.
, 2009-04-23 10:58, pirms 16 gadiem
Nu pret ASV varēsim punktus gūt tikai tādā gadījumā, ja Edgars mūs izvilks. Ja jeņķi ieliks mums 3 šaibas, tad varēsim sākt gatavoties spēlei ar Austriju.

Katrā ziņā sastāvs ļoti patīk. Kaut kā liekas, ka galvenā spēle par iekļūšanu 1/4finālā būs pret Šveici.
, 2009-04-23 11:00, pirms 16 gadiem
lai musu lidzjuteji un augstaakie speki mums paliidz
UZ PRIEKSU LETINI
, 2009-04-23 11:01, pirms 16 gadiem
eziitis rakstīja: ...

Katrā ziņā sastāvs ļoti patīk. Kaut kā liekas, ka galvenā spēle par iekļūšanu 1/4finālā būs pret Šveici.
To veel nevar zinaat, ka Shveice buus nospeeleejusi - vinji var mieriigi ielasiit punktus gan no ASV, gan arii pat no zviedriem...
, 2009-04-23 11:03, pirms 16 gadiem
zzirgagalva rakstīja: Jaauzvar gan USA gan SWE,pret AUS varees atpuusties.Man vienalga ja kaads domaa ka esmu traks,bet tiessi taa jaamotivee komandu.Lai Austrija taupaas par palikssanu A grupaa,jo Latvijai liidz speelei ar vinniem buus jau 4-5 vai 6 punkti.
ps.Ko taupa taupiitaajs,to laupa laupiitaajs.
Mees aplaupiisim visus...
PAR LIELU LATVIJU...
Ja jau esi tāds optimists tad liec naudu uz uzvaru pret SWE. Protams ka komanda jāmotivē spēlēt uz uzvaru vienmēr. Bet domāju tev pašam taču arī sanāk kaut kur kaut ko darīt pret jūtami stiprāku -motivācija uzvarēt ir liela, bet zemapziņā jau sēž ka viņš ir stiprāks un piemēram ja pēc 2 periodiem ir 4-0 SWE labā vai pēc pirmā ir 3-0 tad ir jāspēlē mierīgi nosvērti nevis ,,ledus jāgrauž ,, lai uzvarētu. Tā spēlēja Dinamo šosezon ja juta ka zaudēs at;laida nedaudz ja juta ka var ieķerties sitās līdz pēdējam-un rezultātā 10 vieta un uzvaras izbraukumā pret bars, Lokomativ, ACSK utt. Ceru ka izlase arī tā spēlēs ja jūt ka var aizķerties lai sitās bet ja ir paŗāk daudz aizlaists tad spēlēt normāli/bez rupjām kļūdām nolaidībām un paviršībām bet netrakojot.
, 2009-04-23 11:03, pirms 16 gadiem
Kas tad tie NHL veči ir? Vismaz Znaroks viņus augstu nevērtē. Viņš izlasē iekļāvis kārtīgu veci - pienapuiku Jekimovu, kuru NHL veci ar vienu pirkstu pār bortu pārmetīs. Tā kā bilde skaidra un nav ko tērēt laiku, jo ASV zaudēs ar desmit vārdu starpību.
, 2009-04-23 11:08, pirms 16 gadiem
man kka liekas ka visi ir paraak optimistiski , - tur "jaanjem" utt..

pašam arii kka šogad , liekas ka ir lielākas iespeejas vinet ASV , bet tas laikam no šitiem visiem raxtiem optimistiskajiem

ja ticeesim , tad izdosies! arii ta to var nosaukt
, 2009-04-23 11:09, pirms 16 gadiem
Vienmer var but labaks sastavs..
, 2009-04-23 11:10, pirms 16 gadiem
Galvenais ir cīņa, ko tur taupīties?! Manuprāt 5 dienas nokapāt ir normāli, ņemsim par piemēru play-off spēles, tur ideja ir līdzīga, un uzvar tas kurš nepadodas, un cīnās līdz galam.

P.S. Man kā hokeja fanam, patīk kad LV džeki cīnās, pat ja zaudē, bet spēle bija laba, man ir prieks un nevienu spēlētāju pēc tādas spēles vainot nevar, savukārt ja viņī "taupītos", un pēc tam pakāstu, tad paši zinat, kas notiek
, 2009-04-23 11:12, pirms 16 gadiem
alvissj rakstīja: Kas tad tie NHL veči ir? Vismaz Znaroks viņus augstu nevērtē. Viņš izlasē iekļāvis kārtīgu veci - pienapuiku Jekimovu, kuru NHL veci ar vienu pirkstu pār bortu pārmetīs. Tā kā bilde skaidra un nav ko tērēt laiku, jo ASV zaudēs ar desmit vārdu starpību.
Znaroks ļoti augstu vērtē NHL večus, Ivanānu neskaitīsim-laukumā bez grūstīšanās un kaušanos veļ kaut kas ir jāprot.
Pameklēšu tavu niku kad Jekimovs gūs vārtus Un ja jekimovu pārmetīs pār bortu, tad viņš visticamāk būs komandai nopelnījis 2 minūtes.
, 2009-04-23 11:15, pirms 16 gadiem
Labaak es lieku savu naudu uz SWE,jo man taadaas loterijaas nekad neveicaas.Vai arii es akli ticeesu un man vienalga par skeptikkiem
, 2009-04-23 11:26, pirms 16 gadiem
6.speletajs rakstīja: Naw labaakais sastaavs! Ivanans, daugaviņš! Bet 2 maiņas ir labs 3 videveeja 4 maiņa lai neielaizh vartus!
Es tā kā vairāk uzticos extra klases sportista teiktajam nevis kārtējam anonīmajam interneta komentētājam
, 2009-04-23 11:57, pirms 16 gadiem
alvissj rakstīja: Kas tad tie NHL veči ir? Vismaz Znaroks viņus augstu nevērtē. Viņš izlasē iekļāvis kārtīgu veci - pienapuiku Jekimovu, kuru NHL veci ar vienu pirkstu pār bortu pārmetīs. Tā kā bilde skaidra un nav ko tērēt laiku, jo ASV zaudēs ar desmit vārdu starpību.
Paarmetiis paar bortu, ja to izdariis korekti, tad Jekimovs pats vainiigs, bet zinot, ka ne vienmeer ir shie korektie panjeemieni, tad...TAS MUMS NAAKS PAR LABu...noraidiijums un muusejie vairaakuma! Taa kaa nechiiksti arii mazi ciniishi gaazh lielu vezumu...
Un atceroties, kaadi viiri musm ir bijushi visus chempionatus, nu...bija kaadi baisie milzhi??? Nebija...Un redz, nekas slikts nav noticis, tikai paaris sirmi mati uzticiigiem liidzjuteejiem vairaak....bet IZlase veel joprojama A grupaa.... Lai gan katru gadu taadi chinkstulji kaa tu paredz B grupu,sagraaves u.t.t.
, 2009-04-23 11:58, pirms 16 gadiem
Ļeļa kungs rakstīja: Izlasē spēle LABĀKIE SPĒLĒTĀJI, nevis SKAĻĀKIE UZVĀRDI...

...nepiekritīšu...ja tu saki ka spēlē LABĀKIE, tad kapēc nav Kaspars Saulietis? tikai un vienīgi Znaroka ambīciju dēļ.
, 2009-04-23 12:01, pirms 16 gadiem
aaziits rakstīja: ...nepiekritīšu...ja tu saki ka spēlē LABĀKIE, tad kapēc nav Kaspars Saulietis? tikai un vienīgi Znaroka ambīciju dēļ.
es gan teiktu nevis Znaroka ambiiciju, bet pasha Saliesha ambiiciju deelj...
, 2009-04-23 12:14, pirms 16 gadiem
aaziits rakstīja: ...nepiekritīšu...ja tu saki ka spēlē LABĀKIE, tad kapēc nav Kaspars Saulietis? tikai un vienīgi Znaroka ambīciju dēļ.
Saulietis atbrauca uz OS kvalifaakciju kaa staars... Bet neko neparaadija pat trenninjos, un logjiski, ka trenris uzticas tam, kas stradaa, nevis cilveekma kam deguns augshaa...
Un veel...vispirms uzziniet vaarda ambiicijas noziimi...
letonika.lv: Letonika.lv. Enciklopēdijas - Latvijas...

+ Sauliesha statistika ar liecina par visu

30spelees 2 vaarti 2piespeeles 4punkti 63 soda minuutes
, 2009-04-23 12:23, pirms 16 gadiem
30spēlēs 3varti 2piespēles 5punkti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-04-23 12:37, pirms 16 gadiem
Kat ik naw ta ka lat wine ASV un zaude AUS. Un Aus Ir mazak ìelaìstu ripu un tiek talak! Lat pieradijusi pedejos lielajos turniros ka ir liels caurums kur war iemest
, 2009-04-23 12:56, pirms 16 gadiem
vss buutu ideali ja buutu ivanaans !!!!
, 2009-04-23 13:16, pirms 16 gadiem
6.speletajs rakstīja: Naw labaakais sastaavs! Ivanans, daugaviņš! Bet 2 maiņas ir labs 3 videveeja 4 maiņa lai neielaizh vartus!

Paskaidro, kapec butu janem Ivanans un daugavins?? Jā, Kuldu vareja izmeginat, saulieti vareja izmeginat... Savakushies te berni, kuri neko nejedz no hokeja un tik malj savu. Ivanans, daugavins... Abi shosezon neko spozhu neparadija un bija virkne speletaju, kuri speleja n-tos limenus augstak par Daugavu KHL, kuri ir noderigaki par Ivananu. kauslis mums nav vajadzigs. ja ta padomaa, tad Sprukts ari nav nekads mazais!
, 2009-04-23 13:17, pirms 16 gadiem
number33 rakstīja: vss buutu ideali ja buutu ivanaans !!!!
Kam vins vajadzigs? Un, kapec viss butu ideali? Paghrustities varetu?? Mums vajadzigs hokejs, nevis kaushanas! Nemts speletaju no aizokeana tikai, lai vins pasez uz solina un iziet uz kadam 4-5 min uz ledu, nav jegas!
, 2009-04-23 13:26, pirms 16 gadiem
Reķi un Ivanānu tomer vel vajadzētu!
, 2009-04-23 13:34, pirms 16 gadiem
.. ja baidies vilka mezhaa nelein.. tas pat jekimovu.. kur nu veel labaak dzhekam augt.. ja ne shitadaa kompanija sasit punus un zilumus, toties kas par pieredzi tiks guuta.
Raicha ( lai arii es domaju ka katrs latvietis no NHL buutu noderiigs) izlasot Zanroka kaidrojumu kapec NEE... VIS IR OK .. tiri pamatots..( lai ga vinja spriedumama par to ka vairakuma nevaretu izmantot - nepiekriitu...
Rekjis... 50/50,, bet to ka Baartulis tiek gaidiits par to prieks.... tatad Komanda pamazitem atjaunojas..
man tikai nejmot pieredzi no iepriekshjiem gadiem mazliet maac bailes par to ka 1) nasharu izmantojot to ka amiishi itka tikai ieshuupojas izliekotis par 100% tiek vinneeti, skaista saspringta masha tiek papuusts zviedriem, un spelei ar Austriju ( jo tie jau arii gatavojas tyikai tai vienigajai pret mums) var nepietikt speeka..
, 2009-04-23 13:35, pirms 16 gadiem
6.speletajs rakstīja: Naw labaakais sastaavs! Ivanans, daugaviņš! Bet 2 maiņas ir labs 3 videveeja 4 maiņa lai neielaizh vartus!
davaj nesaksim atkal par Ivananu - ši tema jau sen izrunata................
, 2009-04-23 13:38, pirms 16 gadiem
jipii rakstīja: tak beidzat ar to ivanānu ņemties
čalis ne pa jokam štatos žagojas pēdējo 2 nedēļu laikā
pilnigi piekritu, tieciet vienreiz tam pari, ko var te nidet visu laiku it ka tas ko baigi mainitu ka pie katras intervijas gauzas ka Ivanas negbus, kautgan nemaz nav vajadzigs
, 2009-04-23 13:42, pirms 16 gadiem
alvissj rakstīja: Kas tad tie NHL veči ir? Vismaz Znaroks viņus augstu nevērtē. Viņš izlasē iekļāvis kārtīgu veci - pienapuiku Jekimovu, kuru NHL veci ar vienu pirkstu pār bortu pārmetīs. Tā kā bilde skaidra un nav ko tērēt laiku, jo ASV zaudēs ar desmit vārdu starpību.
he he, tas jau nav boks, uzvaru nedod par to vai esi kadu borta iegrudis bet gan par gutajiem vartiem - un tiesi to jekimovs pieradija spele pret slovakiju - vinu tur metaja gar bortiem bet vienalga pamanijas iemest......... hmmmm un salidzinot ar klinsukalnu Ivananu kurs visus sit ka mietus zeme - cik vins vartus guvis ???????????????
, 2009-04-23 13:45, pirms 16 gadiem
Varbūt mums arī krīze dēļ tā, ka Ivanāna nav?
, 2009-04-23 13:59, pirms 16 gadiem
tas ir tikai loģiski! :0
, 2009-04-23 14:04, pirms 16 gadiem
Sastāvs jau labs, bet varēja būt vēl stipri labāks, ja Oļega banda nestūrētu šito mašīnu...
, 2009-04-23 14:11, pirms 16 gadiem
Kāds lūdzu var pateikt vai čempī būs neizšķirti rezultāti vai nē? Nevar saprast uz ko lai liek totalizātorā
Sanx.
, 2009-04-23 14:13, pirms 16 gadiem
kontrabanda rakstīja: Kāds lūdzu var pateikt vai čempī būs neizšķirti rezultāti vai nē? Nevar saprast uz ko lai liek totalizātorā
Sanx.
taksh IIHF jau 3. gadu neizshkjirtus vairs nepieljauj - ja pamatlaiks nosleedzas neizshkjirti, seko papildlaiks un, ja vajag, peecspeeles metienu seerija.
, 2009-04-23 14:16, pirms 16 gadiem
Sanx Abrags
, 2009-04-23 14:56, pirms 16 gadiem
kontrabanda rakstīja: Kāds lūdzu var pateikt vai čempī būs neizšķirti rezultāti vai nē? Nevar saprast uz ko lai liek totalizātorā
Sanx.
Lasi, totalizatorā, ja tiek pieļauti neizšķirti, tiek rakstīts, ka tiek ņemts vērā pamatlaika rezultāts! Palasi noteikumus, tad ar sapratīsi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-04-23 15:19, pirms 16 gadiem
latviacankickya*** rakstīja: visi te baigie optimisti pec cempionaata atkal visi buus viilusies
Tas tachu nekas, ljauj vismaz mums optimistiem papriecaaties par to, kas vareetu buut naakotnee, tas nekas, ka buus jaaviljas, bet mees vismaz nedaudz buusim papriecaajushies...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-04-23 15:47, pirms 16 gadiem
Jāatgriežas ar sasniegtu 1/4 finālu.
, 2009-04-23 15:50, pirms 16 gadiem
Novēlu Skrastiņam uzvaras vārtus pret USA iemest
, 2009-04-23 15:56, pirms 16 gadiem
pret ameriku suudi juks!
, 2009-04-23 16:20, pirms 16 gadiem
youtube.com: YouTube - Amazing Alexei Kovalev Stickhandling...

Vaidzetu pamacities no sitaa tad jau butu labi?
, 2009-04-23 16:22, pirms 16 gadiem
Galvenais lai musejie notic.. tad bus laba spele
savadak var but visadi
, 2009-04-23 17:04, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: es gan teiktu nevis Znaroka ambiiciju, bet pasha Saliesha ambiiciju deelj...
Man jau vairaakak gan liekas, ka pasha Sauliesa ambiciju deel, bet nestriideeshos. JO man liekas ka uz sho cempi vinjs nevienu aizsargu nevareetu izkonkureet
, 2009-04-23 17:26, pirms 16 gadiem
refresh rakstīja: sastāvs jau labs,bet telefonstabs būtu noderējis,īpaši pret ASV!!!
jaa staba pietruuks!
, 2009-04-23 17:35, pirms 16 gadiem
Hmm... Nu Itka Jau Labakais Bet Esmu Spitigs Vel Joprojam Gribeju Lai Panem Ivananu Un Kuldu. Bet Sastavs Ir Labs! Un ASV Jauzvar! Bez Uzvaras Nevar!
, 2009-04-23 18:14, pirms 16 gadiem
jurkoo rakstīja: Man jau vairaakak gan liekas, ka pasha Sauliesa ambiciju deel, bet nestriideeshos. JO man liekas ka uz sho cempi vinjs nevienu aizsargu nevareetu izkonkureet
tas gan, jo uzbrucējam tas ir diezgan pagrūti...
, 2009-04-23 18:23, pirms 16 gadiem
6.speletajs rakstīja: Naw labaakais sastaavs! Ivanans, daugaviņš! Bet 2 maiņas ir labs 3 videveeja 4 maiņa lai neielaizh vartus!
dumjsh tu esi!
, 2009-04-23 18:56, pirms 16 gadiem
šogad labs sastavs. panjemsim to USA ta ka tadu siera kluci pa reni
, 2009-04-23 19:18, pirms 16 gadiem
Ulrihs rakstīja: Kaut tik nu nebutu ka Vacija 2001 gada, kad ari bija labakais sastavs.
Lohs
, 2009-04-23 20:42, pirms 16 gadiem
krist-apsss rakstīja: man taada ir katru gadu ...
pilnīgi piekrītu, bet shogad mazliet savādāka tāda ticamāka nekā citus gadus
, 2009-04-23 21:02, pirms 16 gadiem
Peleeciits rakstīja: Saulietis atbrauca uz OS kvalifaakciju kaa staars... Bet neko neparaadija pat trenninjos, un logjiski, ka trenris uzticas tam, kas stradaa, nevis cilveekma kam deguns augshaa...
Un veel...vispirms uzziniet vaarda ambiicijas noziimi...
letonika.lv: Letonika.lv. Enciklopēdijas - Latvijas...

+ Sauliesha statistika ar liecina par visu

30spelees 2 vaarti 2piespeeles 4punkti 63 soda minuutes
...vinsh nespeleja OS klalifikaacijaa
, 2009-04-23 21:04, pirms 16 gadiem
viko21 rakstīja: youtube.com: YouTube - Amazing Alexei Kovalev Stickhandling...



Vaidzetu pamacities no sitaa tad jau butu labi?
masters...
, 2009-04-23 23:45, pirms 16 gadiem
nu pret Vāciju būtu atriebšanās mačs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-04-24 12:29, pirms 16 gadiem
Skrastins spes vairak nekaa Znaroks un Vitolins kopaa!!!
Saliedes komandu ,tad jau redzesiet!!
Sarauj!!!!