Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:320, Did:0, useCase: 3

Video: Zembergs un Matulis vērtē izlases maiņas

Pirms rīt paredzētās ceturtdaļfināla spēles ar Kanādu piedāvājam pēdējo video no pasaules hokeja čempionāta Bernē, kurā hokeja eksperti Māris Zembergs ("Diena") un Jānis Matulis ("Sporta Avīze") piekrita portālam eSports.lv sniegt Latvijas hokeja izlases virknējumu novērtējumu. Video izmantoti Romāna Kokšarova ("Sporta Avīze", "f64") uzņemtie fotoattēli, kā arī fragmenti no "The White Stripes" dziesmas "Seven Nation Army."
Vērtējums: +43

  +2 [+] [-]

, 2009-05-06 20:38, pirms 16 gadiem
Salika visu pa plauktiņiem. Bērziņa 3-nieks varbūt nespēlē slikti, bet lieta tāda, ka pienesums rezultātā viņiem gadu no gada neieaug un pat laikam samazinās. Ja sākumā ar pretinieku pakausēšanu, dažu vairākumu nopelnīšanu un neielaišanu pilnībā pietika priekš čaliem, kas tikko sākuši izlasē spēlēt, tad laikam ejot gribās redzēt kaut kādu progresu redzēt, bet progresa nav. Bērziņš vispār izskatās iemidzis, it kā dotumi čalim ir, bet gribētos lielāku aktivitāti un niknumu. Man liekas viņus vispār vajag izjaukt dažādās maiņās (ne jau šogad protams), jo kopā kaut kā viņiem sanāk arvien mazāk. Sprukta maiņai škiet viss pulveris aiziet pretinieku nodomu jaukšanā un Ankipāns tomēr šķiet krīt nedaudz ārā, tāpēc tā spēle sanāk vairāk katram pašam par sevi. Širokovs nemaz nav slikts un domāju 4-maiņai pilnīgi pietiek, spēlē fiziski un aktīvi, tas ka neiemt nav svarīgi, galvenais lai neielaiž, katrā gadījumā izskatās noderīgāks nekā Jekimovs. Jerofejevs-Bārtulis varētu spēlēt augstāk, vismaz kā 3-ais pāris, jo izskatās labāk kā Laviņš/Sorokins-Sotnieks. Ciprusa vietā šķiet varēja ņemt arī to pašu Pečuru. Ciprusa sniegums ir drošāks un prognozējamāks, bet izskatās, ka vecums tomēr dara savu un grūti viņam nākas tiem ātrumiem izsekot. Bet kopumā nav ko daudz gausties, 2.posma ieskaitē mums bija 15 goli, somiem - 16, bet somiem noteikti uzbrucējiem meistarības ir gana, tā kā rezultivitāte nav slikta, vienkārši nevar gribēt lai visi met iekšā, ja spēlējam no aizsardzības un lielāko spēles daļu pavadam atsitoties aizsardzībā.

  +1 [+] [-]

, 2009-05-06 20:42, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Viss, protams, ir relatīvi kā teica Alberts, taču vai ar lietderības koeficientu ir "jāpiesedzas" OS kvalifikācijas pārliecinoši labākajai maiņai?

Otrā maiņa tiek slavēta tieši par to, ka var iemest. Ielaist... nu sanāk, bet hokejā uzbrucējiem ir viens nerakstīts likums, ja metīsi golus, uz aizsardzību tiks pievērtas acis. Savā laikā jau A.Kerčs aizsardzībā arī spēlēja tā... apzīmēja spēlēšanu, taču kā samētāja golus, tā visiem mutes ciet.

Par Ciprusu... divi mīnusi nopelnīti pirmajā spēlē pret ASV un viens - pret Krieviju (tieši pret to, pirms kuras Ciprusam jau tāpat "nogulētus" golus 3 kādus ierakstīja, bet daži citi pa -3 nopelnīja). Ta ka kopumā, pa spēlēm skatoties, nav nemaz tik traģiski.

Tu pats ar sevi nonāc pretrunās. Nav jau Cipruss tik slikts, tikai -1 pret krieviem, bija jau sliktāki ar -3, bet jau nākošaja teikumā saki, ka viņi jau baigi foršie, jo daudz met iekšā! Apreģeļis, ekspert!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-05-06 20:44, pirms 16 gadiem
vabole rakstīja: Nepiekrītu:
1) kritizē pirmo maiņu, bet viņiem visiem pozitīvi lietderības koeficienti;
2) slavēja otro, bet pie tik daudz samestajiem lietderībai vajadzēja būt daudz labākai, kāda jēga samest ja salaiž vairāk...
3) cipruss - kāda tur laba spēle aizsardzībā ja viņam -5...???
Kritizē,jo ir 1 maiņa,kurai ir jāmet goli nevis jānotur rezultāts!!!

     [+] [-]

, 2009-05-06 20:47, pirms 16 gadiem
aigars076 rakstīja: Tu pats ar sevi nonāc pretrunās. Nav jau Cipruss tik slikts, tikai -1 pret krieviem, bija jau sliktāki ar -3, bet jau nākošaja teikumā saki, ka viņi jau baigi foršie, jo daudz met iekšā! Apreģeļis, ekspert!!!
Neko aprediļatsa nevajag. Tiek skatīts turnīrs kopumā, izceļot to, kas nu kuram ir jādara un kas ir izdarīts.

Tb, Cipruss nospēlēja labāk nekā citi, augstākās maiņās spēlējošie, nekļūdās pārāk daudz, nu bet tie mīnusi salasās, jo ja pretī izlaiž pretinieku pirmās maiņas, tad īstu argumentu, ko pretī likt mūsu ceturtajiem nav.
Savukārt Vasiļjeva trijnieks ir pietiekoši rezultatīvs visa turnīra gaitā un vienas spēles neveiksme ("sabojāts" koeficients) nav noteicošais, lai vērtētu viņu spēli, jo kā nekā, bet tieši viņi ir Latvijas uzbrukuma galvenais spēks.

  +1 [+] [-]

, 2009-05-06 20:48, pirms 16 gadiem
Bet Vasiļjeva maiņa jau lielāko daļu golu ir vairākumā salikuši, tādēļ arī koeficents tāds. Turklāt, ja vispār neviens nevarētu iemest, tad arī pārējiem nolaistos rokas cīnīties. Pareizi ir, kamēr uzbrucēji met golus, tikmēr pārējais ir daudz maz poh, turklāt aizsargi jau arī šiem tādi jēli piespēlēti - Galviņš un Pujacs aizsardzībā nepārliecina.

     [+] [-]

, 2009-05-06 20:50, pirms 16 gadiem
a par Bārtuli tā ari nevienu vārdu nepateica...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2009-05-06 20:58, pirms 16 gadiem
vabole rakstīja: Nepiekrītu:
1) kritizē pirmo maiņu, bet viņiem visiem pozitīvi lietderības koeficienti;
2) slavēja otro, bet pie tik daudz samestajiem lietderībai vajadzēja būt daudz labākai, kāda jēga samest ja salaiž vairāk...
3) cipruss - kāda tur laba spēle aizsardzībā ja viņam -5...???
Zinaaji, ka speeleetaajam par uzvaras bulliiti ieskaita golu, bet pie lietderiibas koeficientas tas netiek ņemts veeraa?
Zinaaji, ka par vairaakumaa guutajiem vaartiem lietderiibas koeficients nemainaas?
Zinaaji, ka Tev niks ir "vabole"?

  -2 [+] [-]

, 2009-05-06 21:02, pirms 16 gadiem
Rihis rakstīja: Zinaaji, ka speeleetaajam par uzvaras bulliiti ieskaita golu, bet pie lietderiibas koeficientas tas netiek ņemts veeraa?
Zinaaji, ka par vairaakumaa guutajiem vaartiem lietderiibas koeficients nemainaas?
Zinaaji, ka Tev niks ir "vabole"?
zināju, bet veseli cilvēki runā pēc būtības nevis cenšas izcelties ar lētām asprātībām...

  +1 [+] [-]

, 2009-05-06 21:02, pirms 16 gadiem
Tb, Cipruss nospēlēja labāk nekā citi, augstākās maiņās spēlējošie, nekļūdās pārāk daudz, nu bet tie mīnusi salasās.

Kur viņš nospēlēja labāk???

  -2 [+] [-]

, 2009-05-06 21:06, pirms 16 gadiem
aigars076 rakstīja: Tb, Cipruss nospēlēja labāk nekā citi, augstākās maiņās spēlējošie, nekļūdās pārāk daudz, nu bet tie mīnusi salasās.


Kur viņš nospēlēja labāk???
Konkrētā spēles komponentā (aizsardzībā), konkrētā spēlē (pret Krieviju).

  +1 [+] [-]

, 2009-05-06 21:11, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Konkrētā spēles komponentā (aizsardzībā), konkrētā spēlē (pret Krieviju).
Nu tad izlasi savu ieprieksējo komentāru:"Neko aprediļatsa nevajag. Tiek skatīts turnīrs kopumā, izceļot to, kas nu kuram ir jādara un kas ir izdarīts."

Tad spēle ar Krieviju vai turnīrs kopumā???

  -2 [+] [-]

, 2009-05-06 21:14, pirms 16 gadiem
aigars076 rakstīja: Nu tad izlasi savu ieprieksējo komentāru:"Neko aprediļatsa nevajag. Tiek skatīts turnīrs kopumā, izceļot to, kas nu kuram ir jādara un kas ir izdarīts."

Tad spēle ar Krieviju vai turnīrs kopumā???
Kopumā. Izceļot vienu spēli, kurā Aigars nospēlēja labāk, nekā tika gaidīts.

  +1 [+] [-]

, 2009-05-06 21:14, pirms 16 gadiem
vabole rakstīja: zināju, bet veseli cilvēki runā pēc būtības nevis cenšas izcelties ar lētām asprātībām...
bet slimi cilveeki apskaidro peec BUUTIIBAS, kaapeec pirmajai maiņai ir pozitiivi koeficienti, bet otrai, nee..

     [+] [-]

, 2009-05-06 21:27, pirms 16 gadiem
man zhel ka Shtala DR izchakareja! laikam jau drusk juliusam nedereja ta Shtala amerikas spele, bet kpc ta 1. mainja gaja? fakts- R2K shtals bija ljoti labs, bezierunam labaks par berzinju, tikai redz berzinsh ir centrs, bet shtalu nopudeleja! shtalu vaidzeja attistit, uzka4at skilus DR un nebutu vinsh sliktaks par Darzinju, ja tik butu dots normals speles laiks khl!

  -2 [+] [-]

, 2009-05-06 21:32, pirms 16 gadiem
Namejs latgaļu karotājs rakstīja: man zhel ka Shtala DR izchakareja! laikam jau drusk juliusam nedereja ta Shtala amerikas spele, bet kpc ta 1. mainja gaja? fakts- R2K shtals bija ljoti labs, bezierunam labaks par berzinju, tikai redz berzinsh ir centrs, bet shtalu nopudeleja! shtalu vaidzeja attistit, uzka4at skilus DR un nebutu vinsh sliktaks par Darzinju, ja tik butu dots normals speles laiks khl!
J.Šupleram acīmredzami "takoi hokkei ņe nužen". Tb ne A.Širokovam, ne J.Štālam (jo vēl vairāk), kuri spēlē visai fizisku hokeju kkā visa sezona mīnusā... .

  -1 [+] [-]

, 2009-05-06 21:36, pirms 16 gadiem
Pilnīgi piekrītu par Pujacu! viņš tādus sūdus taisa!!!

  +3 [+] [-]

, 2009-05-06 21:41, pirms 16 gadiem
Matulim laba frizūra. (ieteikums neaudzēt tādus kādi bija!)

  +3 [+] [-]

, 2009-05-06 21:43, pirms 16 gadiem
Straka rakstīja: Matulim laba frizūra. (ieteikums neaudzēt tādus kādi bija!)
Un vēl kko uztetovēt uz galvas ar!

  -1 [+] [-]

, 2009-05-06 21:51, pirms 16 gadiem
Sliktākajā gadījumā 7ā vieta... nu vāji, vāji!

Man šie abi prātvēderi galīgi pie sirds neiet. Gudri spriedelēt var jebkurš, tāpēc ir portāls Delfi.

  +1 [+] [-]

, 2009-05-06 21:59, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Un vēl kko uztetovēt uz galvas ar!
Nē, nopietni.

     [+] [-]

, 2009-05-06 21:59, pirms 16 gadiem
sweet.caramel rakstīja: Sliktākajā gadījumā 7ā vieta... nu vāji, vāji!

Man šie abi prātvēderi galīgi pie sirds neiet. Gudri spriedelēt var jebkurš, tāpēc ir portāls Delfi.
Darbs viņiem tāds. Vieniem maksā par grāvju rakšanu, otriem par sīko mācīšanu, trešiem - par versiju un variantu piedāvāšanu... .

  +1 [+] [-]

, 2009-05-06 21:59, pirms 16 gadiem
Straka rakstīja: Nē, nopietni.
Es arī nopietni.

     [+] [-]

, 2009-05-06 22:16, pirms 16 gadiem
Nu bljā visus kritizē bet astoņniekā ir psc. Kas tad tur velk īsti?

     [+] [-]

, 2009-05-06 22:22, pirms 16 gadiem
tulamore rakstīja: Nu bljā visus kritizē bet astoņniekā ir psc. Kas tad tur velk īsti?
Vienmēr var nospēlēt labāk, kur nu vēl Latvijas izlase.

  +2 [+] [-]

, 2009-05-06 22:22, pirms 16 gadiem
FREDIJS UN BARNIJS!

  +1 [+] [-]

, 2009-05-06 22:28, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: J.Šupleram acīmredzami "takoi hokkei ņe nužen". Tb ne A.Širokovam, ne J.Štālam (jo vēl vairāk), kuri spēlē visai fizisku hokeju kkā visa sezona mīnusā... .
Man par šito ir uz Šupleru neliels zobs - viņš nolēma komandu taisīt tādu mīkstu, ne uz fizisko spēli balstītu. Atlaida Petrovicki, spēlētāju, kurš var citiem iedot pa ķobi, kā arī cīnīties vārtu priekšā, jo pans Šuplers nenovērtēja viņa fizisko spēli, bet rezultativitātes punktu bija maz. Tad nu visa komanda tāda mīksta beigās sanāca. Atceries, maskavieši mūs vēl par pūkainīšiem sauca. Un paši pūkainākie RD ir tieši Bērziņa trio. Ok, Miķelis tagad ir iemācījies mesties virsū spēlētājiem pie bortiem, bet Lauris ar Armandu pilnīgi bez niknuma spēlē. Laikam tāda mentalitāte.

     [+] [-]

, 2009-05-06 22:33, pirms 16 gadiem
bonis2 rakstīja: Man par šito ir uz Šupleru neliels zobs - viņš nolēma komandu taisīt tādu mīkstu, ne uz fizisko spēli balstītu. Atlaida Petrovicki, spēlētāju, kurš var citiem iedot pa ķobi, kā arī cīnīties vārtu priekšā, jo pans Šuplers nenovērtēja viņa fizisko spēli, bet rezultativitātes punktu bija maz. Tad nu visa komanda tāda mīksta beigās sanāca. Atceries, maskavieši mūs vēl par pūkainīšiem sauca. Un paši pūkainākie RD ir tieši Bērziņa trio. Ok, Miķelis tagad ir iemācījies mesties virsū spēlētājiem pie bortiem, bet Lauris ar Armandu pilnīgi bez niknuma spēlē. Laikam tāda mentalitāte.
Bērziņš epizodēm ir gana agresīvs... .
Bet nu ko var gribēt no Latvijas hokejistiem, ja viņi tiek trenēti "tamborēt", nevis sisties pie bortiem. Neatkarīgi no auguma parametriem.

  -2 [+] [-]

, 2009-05-06 22:49, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Bērziņš epizodēm ir gana agresīvs... .
Bet nu ko var gribēt no Latvijas hokejistiem, ja viņi tiek trenēti "tamborēt", nevis sisties pie bortiem. Neatkarīgi no auguma parametriem.
Labi, ka Raiča netamborē, bet kārtīgi sit. Bet viņš jau to visu nav apguvis pie "izcilajiem" LV treneriem, bet gan štatos..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-06 23:59, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Bērziņš epizodēm ir gana agresīvs... .
Bet nu ko var gribēt no Latvijas hokejistiem, ja viņi tiek trenēti "tamborēt", nevis sisties pie bortiem. Neatkarīgi no auguma parametriem.
Agresīvs viņš vārtu priekšā cīnoties par atlekošajām un aizstāvot savus vārtus, bet trūkst agresivitātes pašam uzbrūkot, brīžos kad ir ripa, grib visu abiem malējiem uzgruzt.

  +1 [+] [-]

, 2009-05-07 00:12, pirms 16 gadiem
Ir Uzdevums..

  +1 [+] [-]

, 2009-05-07 00:44, pirms 16 gadiem
Diez ko Matulis rītā skūs???

     [+] [-]

, 2009-05-07 01:15, pirms 16 gadiem
Nu kur tad visi Mikjeliisha un Lairiisha draudzinji, pareizi pateica, regress....
Kapeec redzu tik ka Lavinju un sorokinu noliek, kapeec par Pujacu neko nesaka, Lavinjsh normaali kapaa, un kursh labaak speeleetu ja buutu taadi uzbruceeji, kuri normaali pretinieku zonaa nevar nostaaties, tik kaa nodirst te maakat, citreiz liekas pohuj kas savaara suudus tikai lavinjsh vainiigs....
Aunu bars!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja