Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:320, Did:0, useCase: 3
Autors: Valdis Bērziņš

Krievija grūtā mačā uzvar Baltkrieviju un iekļūst pusfinālā

Krievija grūtā mačā uzvar Baltkrieviju un iekļūst pusfinālā
Iļja Kovaļčuks
Foto: AFP

Pasaules čempioni krievi iekļuvuši šī gada turnīra pusfinālā, šodien Bernē grūtā spēlē, divreiz atspēlējoties, ar 4:3 pieveicot Baltkrievijas izlasi. Uzvaras vārtus 3.perioda 8.minūtē guva Iļja Kovaļčuks.

Baltkrievi šajā čempionātā demonstrējuši ļoti saturīgu spēli, kas pasaules čempioniem krieviem šodien nesolīja vieglu pastaigu.

Mača pirmais periods aizritēja ar nelielu krievu pārsvaru, taču čempioni aizrāvās ar skaistu kombināciju izspēlēm, kas panākumus nedeva. Lielisks baltkrievu vārtos bija Andrejs Mezins. Pirmajās 20 minūtēs tuvāk vārtu guvumam bija baltkrievi, kuri kādā no epizodēm perioda sākumā trāpīja pa vārtu stabiņu. Pēc pirmā perioda 0:0.

Trakais otrais periods...

Otro periodu labāk sāka baltkrievi un pašā tā sākumā nopelnīja skaitlisko vairākumu. Tajā baltkrievi mērķtiecīgi kombinēja, līdz guva vārtus. Iļja Brizgalovs atvairīja Mihaila Grabovksa metienu, bet veiklākais krievu vārtu priekšā bija Konstantīns Koļcovs – 1:0. Krievi pēc tam manāmi aktivizējās un pēc nepilnām trim minūtēm panāca izlīdzinājumu, kad precīzs metiens no asa leņķa padevās Vitālijam Proškinam – 1:1.

Turpinājumā iniciatīva piederēja krieviem. Viņiem bija arī lielais vairākums, taču ar tā realizāciju nesekmējās – čempioni pārkombinējās, par ko tika sodīti. Oļegs Antoņenko drīz vien panāca 2:1 baltkrievu labā, trāpot no kreisā iemetienu apļa, pasīvi pret viņu aizsardzībā nospēlēja Oļegs Tverdovskis. Taču drīz vien krievi otro reizi šajā mačā panāca izlīdzinājumu – Vitālijs Atjušovs baltkrievu zonā apslidoja aizsargu un meta precīzi, 2:2.

Pagāja tikai 23 sekundes, un krievi pirmo reizi šajā mačā izvirzījās vadībā. Aleksandrs Radulovs izslidoja no aiz vārtiem un meta pa Andreja Mezina sargātajiem vārtiem, Mezins viņa metienu atvairīja, bet pirmais pie ripas nokļuva Aleksandrs Frolovs – 3:2 krievi vadībā. Taču arī krievi nespēja noturēt pārsvaru. Perioda izskaņā viņi īsā laikā sapelnīja divus noraidījumus, un baltkrievi ieguva lielo vairākumu, ko ar tālu metienu realizēja Ruslans Salejs – 3:3. Trakais otrais periods beidzās ar šādu rezultātu.

Atkal Kovaļčuks

Pēc otrā perioda Krievijas komandā notika vārtsargu maiņa. Iļjas Brizgalova vietā vārtos stājās Aleksandrs Jerjomenko. Krievu pārsvars pēdējā trešdaļā šaubas neradīja. Perioda astotajā minūtē Iļja Kovaļčuks pretuzbrukumā izslidoja no kreisās malas uz centru un no vārtu priekšas netraucēts (pasīvi spēlēja aizsargi) pārspēja Mezinu – 4:3. Kovaļčuks guva uzvaras vārtus arī pērnā gada pasaules čempionāta finālmačā. Pāris minūtes vēlāk Kovaļčukam bija vēl viena iespēja, kad viņš ar lielisku solo gājienu tika cauri baltkrievu aizsardzībai, taču Mezinu pārspēt nespēja.

Baltkrieviem reālākā iespēja glābt situāciju bija piecas minūtes pirms mača beigām, kad viņiem bija vairākums, taču ilgi neizdevās izvietoties krievu zonā, un iespēja tika izniekota. Mača beigās čempioni pārliecinoši kontrolēja situāciju. Baltkrievi tikai pusminūti pirms mača beigām spēja nomainīt Mezinu pret sesto laukuma spēlētāju, taču izglābties atlikušajā laikā viņi nespēja. Krievi uzvarēja ar 4:3 un iekļuva pusfinālā. Viņu pretinieks tajā kļūs zināms pēc šī vakara otrā mača, kurā somi sacentīsies ar ASV.

Baltkrievi šogad turnīrā ieņems 8.vietu, un baltkrievu šodienas zaudējums nozīmē to, ka, ja Latvija rīt piekāpsies Kanādai, tad mūsējie būs 7.vietā.

Pasaules čempionāts, ceturtdaļfināls

Krievija – Baltkrievija 4:3 (0:0, 3:3, 1:0)
Vārti: 0:1 Koļcovs (Grabovskis, Salejs, vair) 22:39, 1:1 Proškins (Kovaļčuks, Tereščenko) 25:18, 1:2 Antoņenko (Grabovskis, Kaļužnijs) 33:52, 2:2 Atjušovs (Radulovs) 36:39, 3:2 Frolovs (Zinovjevs) 37:02, 3:3 Salejs (Antoņenko, Grabovskis, vair.) 39:22, 4:3 Kovaļčuks (Mozjakins) 47:22
Vārtsargi: Brizgalovs (no 40:00 Jerjomenko) - Mezins
Metieni: 32:22
Soda minūtes: 16:10


Slēpts komentārs: GetLost
, 2009-05-06 19:28, pirms 16 gadiem
bet spēle bija primā!
, 2009-05-06 19:28, pirms 16 gadiem
Jēēē esam vismaz 7. Varbūt pat augstāk
, 2009-05-06 19:28, pirms 16 gadiem
Atklāta tiesāšana par labu "traktoriem"...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-06 19:29, pirms 16 gadiem
Slikti ļoti! Biju par Baltkrieviju! Mums pašiem sev vieta jāizcīna nevis jācer ka Baltkrievi zaudēs!
, 2009-05-06 19:29, pirms 16 gadiem
mums jau par labu bet zeel baltkrievu
, 2009-05-06 19:29, pirms 16 gadiem
Spēle bija skatāma un interesanta
Žēl palika Baltkrieviju, tā cīnijās, bet pretī bija pasaules čempioni
, 2009-05-06 19:29, pirms 16 gadiem
nu bljaviens zel baltkrievu vareja krievi norauties..
, 2009-05-06 19:29, pirms 16 gadiem
Caur adatas aci izlida,
Visu cienu BLR,
apsveicam Latviju ar vismaz 7 vietu
, 2009-05-06 19:29, pirms 16 gadiem
Pavisam nedaudz Baltkrieviem pietrūka, cīnījās godam, malači
, 2009-05-06 19:29, pirms 16 gadiem
Laba spēle, mums 7 vieta garantēta , protams ceram uz augstāku
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-06 19:29, pirms 16 gadiem
Baltkrievi vairāk bija pelnijuši. tā cinijās.
Slēpts komentārs: bandidas
, 2009-05-06 19:29, pirms 16 gadiem
Malači Baltkrievi, cīnījās līdz pēdējai minūtei!!!! Žēl, domāju, ka uzvaru viņi bija pelnījuši...bet nu neko darīt..

P.s. Var manit, ka KHL spēlējošās valstis kļūst stiprākas ( tas vairāk uz BLR un LV )
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-06 19:30, pirms 16 gadiem
Spēle laba,bet nu TIESNEŠI

Cik var noraidīt un bremzēt spēli dēļ sīkiem pārkāpumiem!
, 2009-05-06 19:30, pirms 16 gadiem
Šitais bija , Baltkrievi reāli varēja paņemt!
, 2009-05-06 19:30, pirms 16 gadiem
riit mes sakausim Kanādiešus!!
un tad atriebsim Baltriekuvus finālā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-06 19:30, pirms 16 gadiem
Baltkrievi turējās!
Prieks par LV
, 2009-05-06 19:30, pirms 16 gadiem
cepuri nost baltkriviem...krievija kaarteejo reizi nepaarliecina!!!!super speeele
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-06 19:31, pirms 16 gadiem
biju par baltkrieviem, neskatoties, ka vinju zaude dotu mums augstaaku vietu kopveerteejumaa!
, 2009-05-06 19:31, pirms 16 gadiem
Bija jau labi!
, 2009-05-06 19:31, pirms 16 gadiem
bandidas rakstīja: haļava
Ka vienmer,ne????
, 2009-05-06 19:31, pirms 16 gadiem
Apsveicu Krievus , labi spēlēja arī Baltkrievi!
, 2009-05-06 19:31, pirms 16 gadiem
Prieks, ka baltkrievi nocīnijās godam un pavisam nesalūza, kad krievi iemeta 2 golus 23 sekunžu laikā, spēle patika. Jānovēl krieviem vairs Brizgalovu nelikt būrī, savādāk medaļas arī var neieraudzīt.
Slēpts komentārs: boltinho
, 2009-05-06 19:32, pirms 16 gadiem
smagi..Brizgalovs nav vārtsags nr 1 krievijai
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-06 19:32, pirms 16 gadiem
Baigi laba spēle bija!
Slēpts komentārs: boltinho
, 2009-05-06 19:33, pirms 16 gadiem
Baltkrievi bija pelnījuši uzvarēt.
, 2009-05-06 19:34, pirms 16 gadiem
Baltkrieviem visu cieņu!!! Cīnījās tā, ka prieks skatīties, tā ir jāspēlē!
Sasprindzināta spēle, skatāma, baudāma un līdzi jūtama.

Lai gan es tomēr mazliet vairāk jutu līdzi krieviem.

Šā vai tā, jāapsveic arī mūsējie ar garantēto 7.vietu! Juhū!
, 2009-05-06 19:34, pirms 16 gadiem
žēl ...
Slēpts komentārs: BekhemsLV
, 2009-05-06 19:34, pirms 16 gadiem
A šitais vispār pipec, nomainīt Fīniksas "Coyoties" pamata vārtsargu!
Slēpts komentārs: boltinho
, 2009-05-06 19:34, pirms 16 gadiem
Elephant rakstīja: Slikti ļoti! Biju par Baltkrieviju! Mums pašiem sev vieta jāizcīna nevis jācer ka Baltkrievi zaudēs!
vaitad muuseejie jau nau pelniijushi buut 7tiitie ??? manupraat cits jau vinjiem sho vietu neizciiniija :p
, 2009-05-06 19:35, pirms 16 gadiem
TV 6 cūkas, grūti pagaidīt pus min lai nosauc labāko spēlētāju, bet jāparāda reklāma un pēctam skujviņzin cik gadus vecus video rullīšus, kas 20reizes jau rādīti pipec
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-06 19:35, pirms 16 gadiem
tā biju par baltkrieviem ,bet tomēŗ par krieviem !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: ar4iks
, 2009-05-06 19:35, pirms 16 gadiem
Rumbish rakstīja: Spēle laba,bet nu TIESNEŠI

Cik var noraidīt un bremzēt spēli dēļ sīkiem pārkāpumiem!
Taisnība!Bremzēja krievus ne pa jokam,kādam laikam nebija vēlams ka krievi tiek pusfinālā.
, 2009-05-06 19:35, pirms 16 gadiem
var teikt ka Brizgalova dēļ viss izvērtās tik smagi...
Slēpts komentārs: Rincha
, 2009-05-06 19:36, pirms 16 gadiem
Reaktors rakstīja: Nolāpītie krievi.. viņi ir tādi balamutes, ka bija pelnījuši zaudēt .
Balamutes? NHL super stars ()kowalcuks) apsties ka wins nowerte musu komandu!! kura wieta balamutes?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-06 19:36, pirms 16 gadiem
graabekls rakstīja: vaitad muuseejie jau nau pelniijushi buut 7tiitie ??? manupraat cits jau vinjiem sho vietu neizciiniija :p
Katrs saņem to ko izcīna!!! Ir pašiem jācīnās un jākapā, ja grib kautko sasniegt! Nevis jācer uz citu komandu veiksmi! Šodien Baltkrievija ar savu cīņas sparu un enerģiju bija pelnījuši vairāk uzvaru! Bet, protams, tas ir mans subjektīvais viedoklis kuram vari piekrist vai nē..
, 2009-05-06 19:37, pirms 16 gadiem
eliot rakstīja: Atklāta tiesāšana par labu "traktoriem"...
Trešā sākumā 3-4 krievu pārkāpumus ignorēja, kompensējot iepriekšējo 3 pret 5, tā ka uz "zebrām" nav ko "braukt"...
, 2009-05-06 19:37, pirms 16 gadiem
Tiesaja pa labu baltkriewiem bet rus ir labakie
, 2009-05-06 19:37, pirms 16 gadiem
Reaktors rakstīja: Nolāpītie krievi.. viņi ir tādi balamutes, ka bija pelnījuši zaudēt .
butthurt detected
, 2009-05-06 19:37, pirms 16 gadiem
Baltkrievi cinijas godam
, 2009-05-06 19:38, pirms 16 gadiem
nu žēl līdz asarām, baltkrievi bija pelnījuši uzvaru, atšķirībā no krieviem, kas kā vienmēr iedomājas, ka ir pasaules naba un uzskata, ka visas spēles ir uzvarējuši jau pirms to sākuma. Nu nekas es domāju, ka Finland aplauzīs viņiem ragus.
, 2009-05-06 19:38, pirms 16 gadiem
Nujā krievi bija diezgan apšaubāmi. Būs par ko tagad padomāt. Bet no otras puses, ja paskatās krievu un baltkrievu savstarpējās spēles pasaules čempionātos, tad krieviem nav nevienas pārliecinošas uzvaras (vairāk par diviem vārtiem). Nu un šī spēle nebija izņēmums. Neērts pretinieks, ko lai saka.
Tagad jāiet paskatīties Krievijas sporta mediji. heh.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-06 19:38, pirms 16 gadiem
WeedMan's rakstīja: bet pasaki ka krievi nav piderasi?
visi krievi ir sukas! un tu arī ja esi krievs ubag!
ololo, rage! rage! rage!
vel viens butthurted
Slēpts komentārs: boltinho
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-06 19:39, pirms 16 gadiem
orlis rakstīja: TV 6 cūkas, grūti pagaidīt pus min lai nosauc labāko spēlētāju, bet jāparāda reklāma un pēctam skujviņzin cik gadus vecus video rullīšus, kas 20reizes jau rādīti pipec
heh , ti chto... eto zhe pristuplenie pokazatj luchshih igrokov i gimn , kogda igraet Rossija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-06 19:40, pirms 16 gadiem
Esam vismaz 7.
Slēpts komentārs: boltinho
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-06 19:40, pirms 16 gadiem
archa07 rakstīja: jā.. Nu ja mums tiesās šitā pat... Tad uz neko cerēt nevaram žēl Baltkrievu, tur bija viņu spēle un viņu uzvara, bet ko darīt... Kā sacīt jāsaka-Tiesneši palīdz stiprākajiem!
neceri, ka tiesās par labu mums! Noteikti kanāda būs tiesnešu favorīts.
, 2009-05-06 19:41, pirms 16 gadiem
Somiem liels uzdevums priekšā.

Protams, ja viņi šovakar vinnēs ASV.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-06 19:42, pirms 16 gadiem
archa07 rakstīja: jā.. Nu ja mums tiesās šitā pat... Tad uz neko cerēt nevaram žēl Baltkrievu, tur bija viņu spēle un viņu uzvara, bet ko darīt... Kā sacīt jāsaka-Tiesneši palīdz stiprākajiem!
Nepārspīlē. Tiesneši te nu toč bija ņipričom. Tiesāja dīvaini, bet izteiktas tiesāšanas par labu kādam nebija.
, 2009-05-06 19:43, pirms 16 gadiem
WeedMan's rakstīja: bet pasaki ka krievi nav piderasi?
visi krievi ir sukas! un tu arī ja esi krievs ubag!
tev der paārstēties, nopietni!
laikam viss ko māki ir braukšana augumā citiem interneta lietotājiem...
, 2009-05-06 19:43, pirms 16 gadiem
archa07 rakstīja: jā.. Nu ja mums tiesās šitā pat... Tad uz neko cerēt nevaram žēl Baltkrievu, tur bija viņu spēle un viņu uzvara, bet ko darīt... Kā sacīt jāsaka-Tiesneši palīdz stiprākajiem!
saskaiti cik krievi bij mazakuma, pat 3vs5, tu speli vispar skatijies? vai tev vel pirms speles shis koments jau bij sagatavots?
Slēpts komentārs: FUNS
, 2009-05-06 19:44, pirms 16 gadiem
bishki nepaveicas vismaz bij prieks skatities, ta cereju, ka krievi shon vaks koferus.
, 2009-05-06 19:44, pirms 16 gadiem
Willis rakstīja: Apseveicu Latviju ar 7 vietu Pasaules Čempionātā !
ar vismaz 7.vietu, lai gan laikam augstāk netiksim. Cerams ka būs tikpat līdzvērtīga spēle.
, 2009-05-06 19:44, pirms 16 gadiem
Vispār Krievijai tiešām ir ko pārdomāt. Baltkrievi parādīja tādu sniegumu, ka Krievijas izlasei nācās uztraukties ne pa jokam.
Un, ja atceras - arī spēlē pret Zviedriju nemaz tik pārliecinoši nebija.

Bet jāsaka, kas jāsaka - krievi presingu izturēt māk, un viņu līmenis viņus izvelk. Haļavas šajā spēlē nebija, un katri iesietie vārti bija pelnīti.
, 2009-05-06 19:45, pirms 16 gadiem
atnāku mājās, ieslēdzu TV un esmu šokēts, mazgātie krievi tur niču pret krieviem, malači dienvidu kaimiņi, visu cieņu par tādu spēli!
, 2009-05-06 19:46, pirms 16 gadiem
Lai gan biju par Baltkrieviem! Gribēju tomēr lai esam tai 7 vietā un MAN LATVIJAS liktenis ir svarīgāks!!! Nekā dažiem labiem!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-06 19:47, pirms 16 gadiem
archa07 rakstīja: jā.. Nu ja mums tiesās šitā pat... Tad uz neko cerēt nevaram žēl Baltkrievu, tur bija viņu spēle un viņu uzvara, bet ko darīt... Kā sacīt jāsaka-Tiesneši palīdz stiprākajiem!
Mums tie tiesneši vienmēr interesē tāpat kā krievi piesienas tiesnešiem-kopumā šogad tiesā labi ir kļūdas bet galvenais atklāti nevienam nepalīdz-pat Šveicei ne un šajā spēlē arī tiesneši nevienam nepalīdz-tiesneši kļūdās bet ne vairāk. Varbūt tas ir padomju laika sindroms ka bijušās PSRS republikās ļoti kasās visu laiku tie tiesāšanas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-06 19:47, pirms 16 gadiem
Mezins divas ripas galīgi neredzēja,trešo ielaida starp kājām.Varētu teikt ka krieviem drusku pavēicās,bet vienmēr veicās stiprākiem.
, 2009-05-06 19:48, pirms 16 gadiem
ripa09 rakstīja: Lai gan biju par Baltkrieviem! Gribēju tomēr lai esam tai 7 vietā un MAN LATVIJAS liktenis ir svarīgāks!!! Nekā dažiem labiem!!
tur lielas nozimes nau, 7,8 vieta, bet par velvienu sensaciju, pie tam, ljoti skaista macha es nebutu pret
Slēpts komentārs: boltinho
, 2009-05-06 19:50, pirms 16 gadiem
nepatika Radulovs-- visu laiku neapmierinās vai abižots kautko di.....
, 2009-05-06 19:50, pirms 16 gadiem
Alexij rakstīja: Kovaļčuks atkal apliecina savu augsto meistarību. Tieši tad kad visvairāk vajag viņš ņems un iebliezīs... Tā jau ir klase
Ilja- monstrs
, 2009-05-06 19:51, pirms 16 gadiem
boltinho rakstīja: Okupanti speles finala,,,
Vai tad Kovaļčuks ,Radulovs okupēja Latviju-man šķita ka tur bija Višinskis Staļins utt. Ja mani senči kaut ko okupē tad tas nenozīmē ka es esmu okupants/
, 2009-05-06 19:52, pirms 16 gadiem
murziks rakstīja: smagi..Brizgalovs nav vārtsags nr 1 krievijai
nu viņš jau arī nebija pirms šīs spēles!!!
, 2009-05-06 19:52, pirms 16 gadiem
FUNS rakstīja: Vai tad Kovaļčuks ,Radulovs okupēja Latviju-man šķita ka tur bija Višinskis Staļins utt. Ja mani senči kaut ko okupē tad tas nenozīmē ka es esmu okupants/
Zinu zinu,,,es ta pat te vienam pa prieku uzrakstiju!!!
, 2009-05-06 19:52, pirms 16 gadiem
weedman_s ir pilnīgs idiots lohs urods un viņa māte ir pista kuce!Prieks par Krieviem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-06 19:53, pirms 16 gadiem
qazass rakstīja: nepatika Radulovs-- visu laiku neapmierinās vai abižots kautko di.....
Radulovam trauma bija, bet viņš cinas līdz beigām. Malacis!!!
Slēpts komentārs: ovechkin8
, 2009-05-06 19:54, pirms 16 gadiem
Reaktors rakstīja: aizver pāksti
Kāpēc? Viņam ir patiesiba!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-06 19:54, pirms 16 gadiem
Reaktors rakstīja: aizver pāksti
OJ OJ OJ
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-06 19:55, pirms 16 gadiem
FUNS rakstīja: Vai tad Kovaļčuks ,Radulovs okupēja Latviju-man šķita ka tur bija Višinskis Staļins utt. Ja mani senči kaut ko okupē tad tas nenozīmē ka es esmu okupants/
baaac... ta jau mes danijas okupanti kurshi tie pashi letinji vien bija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-06 19:56, pirms 16 gadiem
ovechkin8 rakstīja: weedman_s ir pilnīgs idiots lohs urods un viņa māte ir pista kuce!Prieks par Krieviem
kur admini skatas?
, 2009-05-06 19:56, pirms 16 gadiem
Pridurki vienmēr auro, tas ir viņu problēmas.!!!
Naciki ir naciki.......
, 2009-05-06 19:56, pirms 16 gadiem
Nātrija Hidroksīds rakstīja: Jā, 8 vieta būtu pielīdzināma kārtējai okupācijai ne
Nu, bet!
, 2009-05-06 19:57, pirms 16 gadiem
ovechkin8 rakstīja: weedman_s ir pilnīgs idiots lohs urods un viņa māte ir pista kuce!Prieks par Krieviem
tu ar ne ar ko labāks neesi.
, 2009-05-06 19:57, pirms 16 gadiem
Cepuri nost belaru priekšā! Spēlēja labi un cienīgi. Spēle izvērtās ļoti aizraujoša un interesanta. Cerēsim, ka visas turpmākās spēles būs vēl tikai aizraujošākas.
, 2009-05-06 19:57, pirms 16 gadiem
masalskis123 rakstīja: Un jau 4 reizi saku KRIEVI ŠOGAD NEBŪS ČEMPIONI viņus izsitīs jau pusfinālā!!
varu derēt 98% esports.lv apmeklētāju ir dziļi piekāst ko tu domā...
, 2009-05-06 19:57, pirms 16 gadiem
masalskis123 rakstīja: Un jau 4 reizi saku KRIEVI ŠOGAD NEBŪS ČEMPIONI viņus izsitīs jau pusfinālā!!
Uzliec 1000 Ls uz šito!!!
Strjomna?
, 2009-05-06 19:59, pirms 16 gadiem
LuissH1 rakstīja: Labāk būt nacikam nekā urlai ar semuškām.
Do chego zhe bezkulturshina.
Nda, mozgov u ljudej nekotorih k sozhaleniju prosto ne imeetsja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-06 20:00, pirms 16 gadiem
Nastradamus rakstīja: varu derēt 98% esports.lv apmeklētāju ir dziļi piekāst ko tu domā...
wtf? Ja domā, tad domā! Lai domā kā grib! ko piesienies? Tu nevari atbildēt par visiem esporta procentiem!
, 2009-05-06 20:01, pirms 16 gadiem
LuissH1 rakstīja: Labāk būt nacikam nekā urlai ar semuškām.
luchshe bytj chempionom mira
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-06 20:02, pirms 16 gadiem
lai ariii mums ir labaaak ka krievija uzvareeeja tomeer es ljoti cereeeju ka vinnees baltkrievi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: boltinho
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-06 20:04, pirms 16 gadiem
ripa09 rakstīja: wtf? Ja domā, tad domā! Lai domā kā grib! ko piesienies? Tu nevari atbildēt par visiem esporta procentiem!
nē nu vienkārši viņš tik aktīvi propagandē savu viedokli, jo laikam viņam šķiet, ka tas kādu ļoti interesē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-06 20:04, pirms 16 gadiem
Cut_Throat rakstīja: Vecais tēvs tev to pateica ?
nē,tavs sencis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-06 20:06, pirms 16 gadiem
trakais v.2 rakstīja: jobnatie krievi man nepatīk viņi
Tavas problēmas!!
Sidi i zlisj i rvi sebe volosi na mashonke, a potom ot bezsilija, 4to vsem nasratj na tebja vibrosisj s okna boshkoju ob asfalt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-06 20:07, pirms 16 gadiem
Krievi izskatījās nepārliecinoši, viņiem būs jāpieliek, lai pārspētu somus pusfinālā, bet pret Kanādu vispār ir ļoti maz variantu.

Baltkrieviem ir ļoti laba komanda, Mezins ir labs, Salejs kā vienmēr parādā labu sniegumu un arī Grabovskis un brāļi Kosticini ir spēks (zinu ka viens no viņiem nespēlēja). Būs interesanti vērot viņus olimpiādē.
, 2009-05-06 20:07, pirms 16 gadiem
Nastradamus rakstīja: nē nu vienkārši viņš tik aktīvi propagandē savu viedokli, jo laikam viņam šķiet, ka tas kādu ļoti interesē.
āāā, ok! miers
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-06 20:09, pirms 16 gadiem
qazass rakstīja: nepatika Radulovs-- visu laiku neapmierinās vai abižots kautko di.....
No sāniem baigi līdzīgs Ipoļitam -"Likteņa ironija jeb vieglu garu".
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-06 20:10, pirms 16 gadiem
kap'ec esports.lv nebano visus shitos rasu naida kurinatajus?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-06 20:14, pirms 16 gadiem
trakais v.2 rakstīja: mazais urļik,baigi varens jūties?
Zināji,ka tādi lohi kā tu,dzimst tikai no šmeka donoru bankas? un pēc tam tādus daunīšus adoptē geji man tiešām tevis žēl,neraudi lūdzu urļilk
atkal parādījās vēlme tikt nobanotam?
, 2009-05-06 20:15, pirms 16 gadiem
kalcium rakstīja: kap'ec esports.lv nebano visus shitos rasu naida kurinatajus?
Jā, es arī esmu pārsteigts, šeit bano par diskutēšanu bez lamāšanas, bet ar apšaubāmiem argumentiem. (Bimbabols,Dravnieks)

Bet atklāta lamāšanās tiek ignorēta...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-06 20:16, pirms 16 gadiem
trakais v.2 rakstīja: mazais urļik,baigi varens jūties?
Zināji,ka tādi lohi kā tu,dzimst tikai no šmeka donoru bankas? un pēc tam tādus daunīšus adoptē geji man tiešām tevis žēl,neraudi lūdzu urļilk
Fuu, plja, kakoj kusok govneca valjajecca. Uzhas skoka voni.
Mazais eto tvoj mozg i bolshaja ku4a govneca vokrug
4e takoje URĻIKS do sih por ne pojmu, a na s4et mazais ti pogorja4ilsja. Hotja tebe mozhno, ti zhe DAUNITO!!!
Pri4em prosto DAUNJONISH 4elovek , a ne latish, russkij ili belorus!!!!!!
, 2009-05-06 20:16, pirms 16 gadiem
Nu ko, apsveicu visus, mūsējie tagad vismaz 7. vietā šajā čempī. Bet godīgi sakot gribējās, lai baltkrievi uzvarētu...Ne jau tādēļ, ka man būtu kaut kas pret Krievijas hokejistiem, bet vairāk dēļ tiem Krievijas faniem, kas dzīvo Latvijā, noliek Latvijas hokeju un braukā ar svešas valsts simboliku logā. Man ir pretīgi skatīties...Ceru, ka rītdien arī Latvijas hokejisti liks justies mums tikpat lepniem kā baltkrievi šodien saviem līdzjutējiem. Par labu spēli rītdien!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-06 20:20, pirms 16 gadiem
trakais v.2 rakstīja: Kas tev atkal kait?
Es pateicu,ka man nepatīk krievi Jā,es viņus ienīstu,man poh ko citi par mani domā Un es nedzīvoju valstī ar diktatoru,savu viedokli izsaku brīvi! Un es neredzu neko rupju...
Tu pats esi iegājies krievijas neta adresēs?droši vien nē! Palasi,ko viņi pie komentāriem raksta par Latviju un latviešiem... Tev patiktu ko tādu lasīt? es neticu,ka patiktu! Tā kā nemāci mani,pats zinu ko daru,es netaisos klusēt.Man vienalga,ja mani banos,bet viedokli es pateikšu
Lasot tevi saprotu ka tev jādzīvo Krievijā-tur dzīvo tāda naida pilni kā tu un krievi lamā latviešus tieši dēļ tādiem kāds esi pats. Civilizētākie piekāpjās pirmie-krievi visu laiku bļaus un lāmāsies uz slimiem neapvainojos un esmu lasījis ko krievi raksta-vai tu apvainotos uz garīgi slimu vai piedzērušos-lai lamājās man viņi netraucē.
, 2009-05-06 20:21, pirms 16 gadiem
trakais v.2 rakstīja: iemācies alfabētu un tad rakstīt mošk smadzeņu limtis tev atļaus
хорошо, хорошо, батя, пойду учить, только какой именно?
Да мне всё равно что ты ответишь. Ты показал свой уровень всем, в независимости от нации!!!
Давай, Veiksmi tev tavā grūtā dzīvē!!!!
, 2009-05-06 20:22, pirms 16 gadiem
trakais v.2 rakstīja: Kas tev atkal kait?
Es pateicu,ka man nepatīk krievi Jā,es viņus ienīstu,man poh ko citi par mani domā Un es nedzīvoju valstī ar diktatoru,savu viedokli izsaku brīvi! Un es neredzu neko rupju...
Tu pats esi iegājies krievijas neta adresēs?droši vien nē! Palasi,ko viņi pie komentāriem raksta par Latviju un latviešiem... Tev patiktu ko tādu lasīt? es neticu,ka patiktu! Tā kā nemāci mani,pats zinu ko daru,es netaisos klusēt.Man vienalga,ja mani banos,bet viedokli es pateikšu
'
Jā, noteikti man nepatiktu lietas, ko viņu propoganda raksta par Latviju.
BET man arī nepatīk tas ko tu raksti par viņiem.
Nopērc domēnu Es ienīstu krievus. lv un raksti savas pārdomas, bet kapēc tev jāpiesārņo publiskā telpa, kur normāli cilvēki vēlas apspriest sporta notikumus,un paust savu viedokli par SPORTU!
, 2009-05-06 20:22, pirms 16 gadiem
trakais v.2 rakstīja: Kas tev atkal kait?
Es pateicu,ka man nepatīk krievi Jā,es viņus ienīstu,man poh ko citi par mani domā Un es nedzīvoju valstī ar diktatoru,savu viedokli izsaku brīvi! Un es neredzu neko rupju...
Tu pats esi iegājies krievijas neta adresēs?droši vien nē! Palasi,ko viņi pie komentāriem raksta par Latviju un latviešiem... Tev patiktu ko tādu lasīt? es neticu,ka patiktu! Tā kā nemāci mani,pats zinu ko daru,es netaisos klusēt.Man vienalga,ja mani banos,bet viedokli es pateikšu
Un tev jabut tam cirka merkakjim, kas dara to pashu ko krievi? shestaks nelaimigais.
, 2009-05-06 20:24, pirms 16 gadiem
Simron rakstīja: Nu ko, apsveicu visus, mūsējie tagad vismaz 7. vietā šajā čempī. Bet godīgi sakot gribējās, lai baltkrievi uzvarētu...Ne jau tādēļ, ka man būtu kaut kas pret Krievijas hokejistiem, bet vairāk dēļ tiem Krievijas faniem, kas dzīvo Latvijā, noliek Latvijas hokeju un braukā ar svešas valsts simboliku logā. Man ir pretīgi skatīties...Ceru, ka rītdien arī Latvijas hokejisti liks justies mums tikpat lepniem kā baltkrievi šodien saviem līdzjutējiem. Par labu spēli rītdien!!!!
Jā, gribēju arī savai mašīnai pielikt Latvijas karodziņu, bet man īstenībā ir BAIL, ka Krievi pa nakti logus neizsitīs! Visur redzu tos krievu karogus, vnk pretīgi - Latvijā!
, 2009-05-06 20:25, pirms 16 gadiem
Es gan pa Krieviem varbūt atņems kausu iedomīgajiem Kanādiešiem un parādīs KHL spēku un mums ir garantēta septītā vieta lai mums rīt viss izdodas.
, 2009-05-06 20:25, pirms 16 gadiem
krievi izlīda caur mezina kājstapri.
, 2009-05-06 20:26, pirms 16 gadiem
kharlamovs rakstīja: Stulbeni un cik Latviešu dzīvo citās valstīs,tie arī nav Latvieši ?
atšķīrībā no krieviem viņi nepieprasa sev kaut kādas privilēģijas, piemēram, latviešu valodu kā valsts valodu, bet runā tās valsts valodā kurā dzīvo un ciena valsti kurā dzīvo.
P.S. Pēc LAT-RUS sēles dzirdēju divu Latvijas "pilsoņu" sarunu: "Nu kā mūsējie vakar šos samazgāja"!, protmas saruna notika krievu valodā un es izlaidu visus "mātes" vārdus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-06 20:28, pirms 16 gadiem
Россия заслужила победу , поединок был сложный , Россия получала довольно не нужные удаления , Брызгалов показал невнятную и неуверенную игру. Мне обидно когда хоккеистов России , а заодно и нормальных русских людей поливают грязью , какие-то несознательные латыши в возрастном диапазоне от 15 до 25 лет.
, 2009-05-06 20:28, pirms 16 gadiem
trakais v.2 rakstīja: esmu es laimīgs savā dzīvē esmu sasniedzis daudz,nevis lieki muti virinājis Esi lasījis Latvijas vēsturi augstkolā?tad sapratīsi,kāpēc tā rakstu.
Esmu studējis vēsturi un mācu vēsturi joprojām bet tevi saprast nevaru-laikam jau tolerances lojalitātes trūkums tevi nomāc jeb esi pilns ar kompleksiem.
, 2009-05-06 20:28, pirms 16 gadiem
trakais v.2 rakstīja: esmu es laimīgs savā dzīvē esmu sasniedzis daudz,nevis lieki muti virinājis Esi lasījis Latvijas vēsturi augstkolā?tad sapratīsi,kāpēc tā rakstu.
ta ej uz savu augstskolu un muldi, na*uj sports a politiku jajauc?! jei bogu, apsities ap stabu, mok mozgojamais pareiza vieta iekritis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-06 20:31, pirms 16 gadiem
kharlamovs rakstīja: Varu pateikti vienu,Krievu hokeja līdzjutēji 95% allhockey.ru priecājās un apsveica Latviju pēc uzvarām par Zviedriju un Šveici! Esportā 95% vienmēr vēl Krieviem zaudi un noliek viņus,pat pēc viņu uzvarām nespēj pārdzivot,ka viss nenotika kā vēlējās un tad nāk uz Esportu izšpļaut žulti!
Super-šis komentārs tieši ,,naglai uz galvas,,.
, 2009-05-06 20:31, pirms 16 gadiem
Baigi žēl Baltkrievus viņi bija pelnijuši uzvarēt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-06 20:31, pirms 16 gadiem
kharlamovs rakstīja: Varu pateikti vienu,Krievu hokeja līdzjutēji 95% allhockey.ru priecājās un apsveica Latviju pēc uzvarām par Zviedriju un Šveici! Esportā 95% vienmēr vēl Krieviem zaudi un noliek viņus,pat pēc viņu uzvarām nespēj pārdzivot,ka viss nenotika kā vēlējās un tad nāk uz Esportu izšpļaut žulti!
Krievi,Krievija visulaiku pa Latvijas hokeju labu raksta...+1
, 2009-05-06 20:32, pirms 16 gadiem
kharlamovs rakstīja: Varu pateikti vienu,Krievu hokeja līdzjutēji 95% allhockey.ru priecājās un apsveica Latviju pēc uzvarām par Zviedriju un Šveici! Esportā 95% vienmēr vēl Krieviem zaudi un noliek viņus,pat pēc viņu uzvarām nespēj pārdzivot,ka viss nenotika kā vēlējās un tad nāk uz Esportu izšpļaut žulti!
vo vo, praktisk visos rus portalos pec zviedrijas un ari pec shveices speles, lielaka dalja veltija atzistoshus vardus musu virziena, nevis nodirsa...
Slēpts komentārs: Tjipa-abs
, 2009-05-06 20:33, pirms 16 gadiem
labs via nu mees septiitie.. vai ja uzvaram tad 4 niekaa..
, 2009-05-06 20:36, pirms 16 gadiem
ripa09 rakstīja: Jā, gribēju arī savai mašīnai pielikt Latvijas karodziņu, bet man īstenībā ir BAIL, ka Krievi pa nakti logus neizsitīs! Visur redzu tos krievu karogus, vnk pretīgi - Latvijā!
ko tad teikt amīšiem par meksikāņu karogiem pa visu valsti?
Slēpts komentārs: Tjipa-abs
, 2009-05-06 20:37, pirms 16 gadiem
Baltkrievi malači - cīnījās un bija tuvu panākumama (tikai patraucēja divi ātri zaudētie vārti)
P.S
OMG tauta te ir esports runājam tak par sportu, nevis katru reizi bezjēdzīgi maļam vienu un to pašu.
, 2009-05-06 20:38, pirms 16 gadiem
Tjipa-abs rakstīja: atkal tiem sunjiem urlaam paveicaas
Neapdirsies suns
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Tjipa-abs
, 2009-05-06 20:40, pirms 16 gadiem
trakais v.2 rakstīja: esmu es laimīgs savā dzīvē esmu sasniedzis daudz,nevis lieki muti virinājis Esi lasījis Latvijas vēsturi augstkolā?tad sapratīsi,kāpēc tā rakstu.
Tu, šķiet, pat pamatskolas vēstures kursā esi bijis nesekmīgs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-06 20:41, pirms 16 gadiem
santech rakstīja: Fuu, plja, kakoj kusok govneca valjajecca. Uzhas skoka voni.
Mazais eto tvoj mozg i bolshaja ku4a govneca vokrug
4e takoje URĻIKS do sih por ne pojmu, a na s4et mazais ti pogorja4ilsja. Hotja tebe mozhno, ti zhe DAUNITO!!!
Pri4em prosto DAUNJONISH 4elovek , a ne latish, russkij ili belorus!!!!!!
iists urlas piemeers
, 2009-05-06 20:41, pirms 16 gadiem
kharlamovs rakstīja: Varu pateikti vienu,Krievu hokeja līdzjutēji 95% allhockey.ru priecājās un apsveica Latviju pēc uzvarām par Zviedriju un Šveici! Esportā 95% vienmēr vēl Krieviem zaudi un noliek viņus,pat pēc viņu uzvarām nespēj pārdzivot,ka viss nenotika kā vēlējās un tad nāk uz Esportu izšpļaut žulti!
Taču Krievijā puse no iedzīvotājiem nav latvieši, kas uzsver savu tautību, vicinot savus karogus pa labi un pa kreisi, noliekot krievus un stāstot, cik laba dzīve Latvijā, bet uz turieni pārvākties negrib Personīgi man, pret krieviem kā tautību nekas nav, bet ir pret lielu daļu krievu, kas dzīvo Latvijā, un dara manis iepriekšminēto. Ja piemēram anglis UK fano par futbolu, bļaustās, ka futbols UK rullē, svin un ārdās pa Londonu, tad man nekas nav pretīm, bet ja tas pats anglis atbrauc uz LV, un bļauj, cik te štruntīgi, bet cik UK labi, un cik laba tur tā komanda, tad arī sāk veidoties riebums gan pret angli, gan pret to futbola komandu.
, 2009-05-06 20:43, pirms 16 gadiem
kharlamovs rakstīja: Tad jau Latviešiem kas aizbrauc uz Iriju arī ir jāaizmirst,gan sava valoda,gan sava karoga krāsas.Aizved mani kaut uz ziemeļpolu,es kā biju Latvietis tā arī palikšu.Tieši tas pats ir ar Krievim un tu gribi lai viņi atsakās no savas izcelsmes un kaunās par to! Neredzu iemeslu kāpēc viņiem tas būtu jadara.Runājot par Īriju tad neaizmirsti ka paši īri svešā mēle runā un savu valodu vispār gandrīz ir aizmirsuši.Pateicoties civilizētajiem britiem! Tāpēc nevajag Rus izlikti par visnežēligākajiem zvēriem.Vēsturē dažas nācijas liek viņiem nobālēt ar savu labsirdību!
latvieshi iirijaa un anglijaa ar vieteejiem iedziivotaajiem runaa vinju valodaa jo pietiek smadzenju lai to iemaaciitos a sheit urlas ar suudainu mietu neiemaaciisi kaut vienu vaardu latviski.......
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-06 20:47, pirms 16 gadiem
LuissH1 rakstīja: [quote kharlamovs]
Tad jau Latviešiem kas aizbrauc uz Iriju arī ir jāaizmirst,gan sava valoda,gan sava karoga krāsas.
Es domāju, ka viņi vismaz neapdirš zemi kas viņiem dod naudu, pajumti, ēdienu, iespēju braukt uz hokeja čempionātu, mašīnu, pārticību, stabilitāti utt
tur jau taa lieta anglji jau uzskata ka latvija ir krievijas sastaavdalju un taapeec izturaas slikti pret letinjiem a kad izskaidro vinjiem ka mees esam neatkariiga valsts un nevaram vinjus ciest attieksme mainaas par visiem 100%
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-06 20:51, pirms 16 gadiem
kharlamovs rakstīja: Droši kad Briti brauc uz Latviju Mildai kājas mazgāt arī domā ka ir Krievijā?
zini lai labaak mazgaa kaajas nekaa paliek sheit uz dziivi un piedirsh latviju ar savu klaatbuutni uz muuzhu kaa to dara dazha laba cita tautiiba
, 2009-05-06 20:52, pirms 16 gadiem
Tjipa-abs rakstīja: tur jau taa lieta anglji jau uzskata ka latvija ir krievijas sastaavdalju un taapeec izturaas slikti pret letinjiem a kad izskaidro vinjiem ka mees esam neatkariiga valsts un nevaram vinjus ciest attieksme mainaas par visiem 100%
Tici man angļiem ir pilnīgi po... no kurienes tu esi, polis,lietuvietis, rumānis, vai sazin kas, ka tik tu pa leetu naudu (prieksh UK) izdari vinju melnos straadnieku darbus.
, 2009-05-06 20:52, pirms 16 gadiem
Kharlamova kungs, neiet runa par allhockey.ru, tur tiešām raksta hokeja pazinēji. Runa ir par vienkārši delfi.lv, delfi .ru, tvnet.lv.... Palasiet tur krievvalodīgo komentārus...Arī es rakstīju, ka man nav nekas pret Krievijas hokejistiem, īstenībā spēlē labu hokeju. Bet vienkārši nepatīk šī Latvijas krievu fanu uzvedība...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-06 20:55, pirms 16 gadiem
Simron rakstīja: Kharlamova kungs, neiet runa par allhockey.ru, tur tiešām raksta hokeja pazinēji. Runa ir par vienkārši delfi.lv, delfi .ru, tvnet.lv.... Palasiet tur krievvalodīgo komentārus...Arī es rakstīju, ka man nav nekas pret Krievijas hokejistiem, īstenībā spēlē labu hokeju. Bet vienkārši nepatīk šī Latvijas krievu fanu uzvedība...
Jā, tas tā ir, bet kapēc jāļauj nolaist esports līdz delfu līmenim , kur ir gandrīz tikai starpnacionālā di***nās ?
, 2009-05-06 20:55, pirms 16 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Tici man angļiem ir pilnīgi po... no kurienes tu esi, polis,lietuvietis, rumānis, vai sazin kas, ka tik tu pa leetu naudu (prieksh UK) izdari vinju melnos straadnieku darbus.
atljaushos nepiekrist melnos darbus tur dariija krievvalodiigie dunduki kas nemaak valodu man nevaidzeeja neviena anglja priekshaa zemoties mees kopaa piipeejaam aaraa kameer urljiki raavaas melnaas miesaas
, 2009-05-06 20:55, pirms 16 gadiem
[quote nastradamus]
ko tad teikt amīšiem par meksikāņu karogiem pa visu valsti?
[/quot
Bet mēs runājam par mums :p
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-06 20:59, pirms 16 gadiem
Tjipa-abs rakstīja: atljaushos nepiekrist melnos darbus tur dariija krievvalodiigie dunduki kas nemaak valodu man nevaidzeeja neviena anglja priekshaa zemoties mees kopaa piipeejaam aaraa kameer urljiki raavaas melnaas miesaas
Tu gribi teikt ka visi, latvieši kas aizbrauca uz Lielbritāju strādā par advokātiem, neiroķirurgiem, banku menedžeriem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-06 21:01, pirms 16 gadiem
LuissH1 rakstīja: Labāk būt nacikam nekā urlai ar semuškām. Man labāk tomēr civilizēti cilvēki patīk nekā senalu galvas "krievi" labuma meklētāji. Īstie krievi dzīvo Krievijā nevis kā poļi blandās pa pasauli
Ko tu te irs na*!?Ne jau vissi Krievi ir urlas,starp citu par to dzivosanu pasaki tiem letiniem kas laimi Irija baukusi meklet!Kretine ta sauktie latviesu patrioti kas neprot cilvecigi runat...pasties spoguli un redzesi riktigu urlu,jo urlam nav nacionalitates,parasti vinus pec izturesanas veida var atpazit!
, 2009-05-06 21:02, pirms 16 gadiem
Rebjata, davajte smotretj hokkej.
Vedj vseh nas objedinjaet eti emocii.
Mi zhe druzhno zhivem, prosto jestj s obejih storon urodi...
livetv.ru: LiveTV / прямая трансляция Финляндия - США...
za hokkej!!!
, 2009-05-06 21:02, pirms 16 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Tu gribi teikt ka visi, latvieši kas aizbrauca uz Lielbritāju strādā par advokātiem, neiroķirurgiem, banku menedžeriem?
nee taa es neesmu teicis vinek latvieshi ar savu centiibu izsitaas par karjeras kaapneem un kaut ko vismaz panaak kameer dazhi labi citi deelj taa ka nespeej iemaaciities valodu raujaas pa apakshu un lielaakaa dalja no tiem ir krievvalodiigii .protams es nesaku ka visi krievi ir slikti ir ari normaali cilveki kas ciena valsti kuraa dziivo un runaa muusu valodaa betr diemzheel taadu ir ljoti maz. lielaakaa dalja tik braukaa mashiinaas ar krievijas karogiem un saukaa latvijas pamatiedziivotaajus par nacistiem ........
, 2009-05-06 21:04, pirms 16 gadiem
Nezinu cik taisnība raksta autoram Bērziņam,bet LNT sporta ziņās teica,ka BLR pēc šī zaudējuma nebūs zemāk par 7 vietu!
Kur ir taisnība?
, 2009-05-06 21:05, pirms 16 gadiem
ripa09 rakstīja: īstenībā ir tā, ka mums skauž, ka Krievi labi spēlē! un mums nepatīk krievi kas dzīvo Latvijā(kuri fano ) par Krieviju! un viss...
Vnk atradāt par ko strīdēties! Visiem ir sava taisnība!
atljaushos nepiekrist es krievus neciehu par to ka okupeeja muusu valsti un ar hokejistu speeku tam nau nekaada sakara
, 2009-05-06 21:06, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Nezinu cik taisnība raksta autoram Bērziņam,bet LNT sporta ziņās teica,ka BLR pēc šī zaudējuma nebūs zemāk par 7 vietu!
Kur ir taisnība?
Vai tad skaita punktus par vārtiem vai kā? šeit nekas tāds nav ziņots!
, 2009-05-06 21:07, pirms 16 gadiem
Tjipa-abs rakstīja: atljaushos nepiekrist es krievus neciehu par to ka okupeeja muusu valsti un ar hokejistu speeku tam nau nekaada sakara
Dziļais konflikts!Skaidrs
, 2009-05-06 21:08, pirms 16 gadiem
ripa09 rakstīja: Vai tad skaita punktus par vārtiem vai kā? šeit nekas tāds nav ziņots!
Varbūt LNT kļūdās,jo man arī šķiet,ka skatās pēc izcīnītiem punktiem apakšgrupās!?
, 2009-05-06 21:08, pirms 16 gadiem
Tjipa-abs rakstīja: nee taa es neesmu teicis vinek latvieshi ar savu centiibu izsitaas par karjeras kaapneem un kaut ko vismaz panaak kameer dazhi labi citi deelj taa ka nespeej iemaaciities valodu raujaas pa apakshu un lielaakaa dalja no tiem ir krievvalodiigii .protams es nesaku ka visi krievi ir slikti ir ari normaali cilveki kas ciena valsti kuraa dziivo un runaa muusu valodaa betr diemzheel taadu ir ljoti maz. lielaakaa dalja tik braukaa mashiinaas ar krievijas karogiem un saukaa latvijas pamatiedziivotaajus par nacistiem ........
Johaidi stap Larviesiem ari slinku netruxt! Sezh pagalmos zlurgu pa 50 saniem rij un sudzas cik sudiga dzive,un pie visa vainigi krievi!
Sen jau bija laiks saprast ka,vainigi pie tadas dzives esm mes pasi! Jo pasi pielaujam "resnaiem" varas viriem "krukit" ar valsti ka labpatikas...
Politika...ble kamer 30 cilveki lems sev par labu ko ievelet valsts galvgali,tikmer ari ta "cuku ferma" zels un plaiks!Un tikai viniem ir izdevigi ka mes te kurinam nacionalo naidu,jo mazak domajam par realitati!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Tjipa-abs
, 2009-05-06 21:10, pirms 16 gadiem
te gan karsti iet, būs daudz banu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-06 21:11, pirms 16 gadiem
basn parto ka aizstaavu savu taisniibu ir siikums
, 2009-05-06 21:12, pirms 16 gadiem
Juri$$$ rakstīja: te gan karsti iet, būs daudz banu!
Man jau liekas,ka adminiem ir dziļi po uz to banošanu,jo tāpat pāreģistrējas,un viss sākas no sākuma!
, 2009-05-06 21:13, pirms 16 gadiem
Dresden rakstīja: Johaidi stap Larviesiem ari slinku netruxt! Sezh pagalmos zlurgu pa 50 saniem rij un sudzas cik sudiga dzive,un pie visa vainigi krievi!
Sen jau bija laiks saprast ka,vainigi pie tadas dzives esm mes pasi! Jo pasi pielaujam "resnaiem" varas viriem "krukit" ar valsti ka labpatikas...
Politika...ble kamer 30 cilveki lems sev par labu ko ievelet valsts galvgali,tikmer ari ta "cuku ferma" zels un plaiks!Un tikai viniem ir izdevigi ka mes te kurinam nacionalo naidu,jo mazak domajam par realitati!
laikam buusi sajaucis latvieshus ar urlaam tie jau rij leetu zljurgu un seezh pagalmaa rijot semackas un mekleejot kaskji ar latvieshiem letinji kaa normaali cilveeki dzer aldara alinju pagalmaa un eed shashljikus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-06 21:14, pirms 16 gadiem
viennoziimigi nepelniita uzvara krieviem Ar taadu speeli finaals vinjiem nespiid
, 2009-05-06 21:15, pirms 16 gadiem
lab poh pa visu riit kanaada jaasakapaa jaaiet iedzert aldariits uz muuseejo veseliibu
, 2009-05-06 21:15, pirms 16 gadiem
Mani savukart daudz vairak ir piekasusi pasi letini,bet es uzskatu ,labak dalisos ar pedejo maizes garozu ar cilveku,neka ar suda cupu.Un man galigi vienalga kada vinam tautiba!Te kads teica par skaudibu,pilnigi piekritu cilvekam.
Es sakara ar hokkeju rakstiju krievi saita,bez manis tir vel kadi 3-5 cilveki bija no Latvijas un Baltkrievijas...lika mus no visam pusem,bet bija loti daudz adekvatu krievu kas raxtija par labu mums.
vnk uzskatu cilvecigums ir 1 vieta,sudigu cilveku netruxt ne viena tautiba!
, 2009-05-06 21:15, pirms 16 gadiem
eu eksperti, kur var redzeet tieshraidi ASV-FIN?
, 2009-05-06 21:16, pirms 16 gadiem
LuissH1 rakstīja: Tevi pašu jau ari kaukad nobanoja.
Tieši pirms gada,kad iekarsu diskusijā ar sīkiem krieveļiem pēc PČ fināla RU:CAN!
Tad vel banoja,bet tagad laikam sapratuši,ka nav vērts! ja nu vienīgi varbūt kādam iegriež lielo banu-IP!
, 2009-05-06 21:17, pirms 16 gadiem
kk21 rakstīja: eu eksperti, kur var redzeet tieshraidi ASV-FIN?
http://ru.justin.tv/viasat
nazdorovje
, 2009-05-06 21:18, pirms 16 gadiem
Tjipa-abs rakstīja: laikam buusi sajaucis latvieshus ar urlaam tie jau rij leetu zljurgu un seezh pagalmaa rijot semackas un mekleejot kaskji ar latvieshiem letinji kaa normaali cilveeki dzer aldara alinju pagalmaa un eed shashljikus
aaaaaa tu uzskati "Aldara" alinu par normalu!? )))))

Normali letini dzer Tervetes,Uzavas,Brengulu alu!

P.S.Pasties verigak uz tiem "bomzisiem" dazreiz...tici man taja sabiedriba netruxt letinju!
, 2009-05-06 21:19, pirms 16 gadiem
Simron rakstīja: Kharlamova kungs, neiet runa par allhockey.ru, tur tiešām raksta hokeja pazinēji. Runa ir par vienkārši delfi.lv, delfi .ru, tvnet.lv.... Palasiet tur krievvalodīgo komentārus...Arī es rakstīju, ka man nav nekas pret Krievijas hokejistiem, īstenībā spēlē labu hokeju. Bet vienkārši nepatīk šī Latvijas krievu fanu uzvedība...
nu lūk tieši tāpēc jāizskauž šādu naidošanos, lai esports.lv ir normāls sporta draugu portāls, nevis nacionālu ķīviņu vieta
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-06 21:21, pirms 16 gadiem
LuissH1 rakstīja: un mani nobanoja pēc LH uzvaras F1 pēc diskusijas ar tevi

Es tas nebiju,jo man nav admina tiesības!
, 2009-05-06 21:22, pirms 16 gadiem
Dresden rakstīja: aaaaaa tu uzskati "Aldara" alinu par normalu!? )))))

Normali letini dzer Tervetes,Uzavas,Brengulu alu!

P.S.Pasties verigak uz tiem "bomzisiem" dazreiz...tici man taja sabiedriba netruxt letinju!
nu aldari es anglijaa atdzeeros liidz baltajaam peliiteem pasham vairaak patiik baskjinieks vai ceesinieks bet taakaa pasham slinkums vilkties uz veici panjeemu alinju no leduskapja ko laikam bija senciits nopircis
, 2009-05-06 21:22, pirms 16 gadiem
Nastradamus rakstīja: nu lūk tieši tāpēc jāizskauž šādu naidošanos, lai esports.lv ir normāls sporta draugu portāls, nevis nacionālu ķīviņu vieta
Piekritu,galu-gala mes vissi fanojam par hokeju,nevis par politikiem!

P.S.Ar nepacietibu gaidu ritdienas sensaciju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-06 21:23, pirms 16 gadiem
Tjipa-abs rakstīja: basn parto ka aizstaavu savu taisniibu ir siikums
Piedod, tev nav taisnība. Tu saki ka tev nav pretenziju pret krieviem kā nāciju, bet tev ļoti nepatīk daži krievi kas dzīvo latvijā un ir lojāli krievijai.
Tad kāda velna pēc tu ieraksti komentāru "atkal tiem sunjiem urlaam paveicaas" Krievijas-Baltkrievijas mača apskatā, kurā nepiedalijās neviens Latvijas krievs, un pat nevies krievs, kurš būtu jebkādā veidā negatīvi izteicies par latviju.
, 2009-05-06 21:26, pirms 16 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Piedod, tev nav taisnība. Tu saki ka tev nav pretenziju pret krieviem kā nāciju, bet tev ļoti nepatīk daži krievi kas dzīvo latvijā un ir lojāli krievijai.
Tad kāda velna pēc tu ieraksti komentāru "atkal tiem sunjiem urlaam paveicaas" Krievijas-Baltkrievijas mača apskatā, kurā nepiedalijās neviens Latvijas krievs, un pat nevies krievs, kurš būtu jebkādā veidā negatīvi izteicies par latviju.
nu gadiijaas dusmaas aizsvilties nu parraak man daudzkas negatiivs saistaas ar krieviju....
, 2009-05-06 21:31, pirms 16 gadiem
РОССИЯ ЧЕМПИОН!!! Я хоть и за Латвию болею тоже, но меня просто раздражает когда завистливые латиши обсирают русских!!! потомучто русские лучше играют в хоккей, и вообще потомучто россия не такая как лфтвия.... а какая латвия "хорошая и богатая страна" знают ужде во всем мире, и Латвия сейчас во всем мире известна кризисом... А вы сидите тут и радуетесь! и урлами русских называете! имейте уважение к людям. Латышей очень многие ненавидять, тока вот очевидно сдесь русских мало, поэтому вас большинство
, 2009-05-06 21:34, pirms 16 gadiem
Simron rakstīja: Runa ir par vienkārši delfi.lv, delfi .ru, tvnet.lv.... Palasiet tur krievvalodīgo komentārus...
nopietnie resursi, lol, anonymus vs. anonymus, internet fights, trollju un provakatoru majasvieta
palasi tur ari latvieshu komentarus, kursh saka pirmais?
u? no U!
lulz
';
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-06 21:37, pirms 16 gadiem
Russkij20 rakstīja: РОССИЯ ЧЕМПИОН!!! Я хоть и за Латвию болею тоже, но меня просто раздражает когда завистливые латиши обсирают русских!!! потомучто русские лучше играют в хоккей, и вообще потомучто россия не такая как лфтвия.... а какая латвия "хорошая и богатая страна" знают ужде во всем мире, и Латвия сейчас во всем мире известна кризисом... А вы сидите тут и радуетесь! и урлами русских называете! имейте уважение к людям. Латышей очень многие ненавидять, тока вот очевидно сдесь русских мало, поэтому вас большинство
pirmaam kaartaam iemaacies runaat valsts valodaa otraam kaartaam nau nekaadas skaudiibas un tavu srano krievu izlasi un treshaam kaartaam juus jau kaa blusas vairojaties taapeec arii esat vairaakuma.. da joptv ja tev kautkas shinii valstii nepatiik tad brauc un dziivo uz savu sapnu zemi krieviju bet juus jau ar suudainu mietu pat aaraa neizdziisi chiikstat ka juus te apbizho un apvaino da brauciet un dziivojiet savaa krievijaa ja jums tur tik labi un atstaajiet muusu valsti pilntiesiigiem taas iedziivotaajiem ....
, 2009-05-06 21:42, pirms 16 gadiem
Tjipa-abs rakstīja: pirmaam kaartaam iemaacies runaat valsts valodaa otraam kaartaam nau nekaadas skaudiibas un tavu srano krievu izlasi un treshaam kaartaam juus jau kaa blusas vairojaties taapeec arii esat vairaakuma.. da joptv ja tev kautkas shinii valstii nepatiik tad brauc un dziivo uz savu sapnu zemi krieviju bet juus jau ar suudainu mietu pat aaraa neizdziisi chiikstat ka juus te apbizho un apvaino da brauciet un dziivojiet savaa krievijaa ja jums tur tik labi un atstaajiet muusu valsti pilntiesiigiem taas iedziivotaajiem ....
tipichnoe mirozvozzrenie glupogo cheloveka , da uzh ...
, 2009-05-06 21:42, pirms 16 gadiem
kk21 rakstīja: eu eksperti, kur var redzeet tieshraidi ASV-FIN?
http://atdhe.net/watch-uni.php?g=127801
, 2009-05-06 21:44, pirms 16 gadiem
Tjipa-abs rakstīja: pirmaam kaartaam iemaacies runaat valsts valodaa otraam kaartaam nau nekaadas skaudiibas un tavu srano krievu izlasi un treshaam kaartaam juus jau kaa blusas vairojaties taapeec arii esat vairaakuma.. da joptv ja tev kautkas shinii valstii nepatiik tad brauc un dziivo uz savu sapnu zemi krieviju bet juus jau ar suudainu mietu pat aaraa neizdziisi chiikstat ka juus te apbizho un apvaino da brauciet un dziivojiet savaa krievijaa ja jums tur tik labi un atstaajiet muusu valsti pilntiesiigiem taas iedziivotaajiem ....
Viņi jau aerī tur nevienam n@#ui nav vajadzīgi, tādēļ d!rš uz visiem, kas patrāpās pa rokai
, 2009-05-06 21:48, pirms 16 gadiem
Tjipa-abs rakstīja: juus jau ar suudainu mietu pat aaraa neizdziisi
a tu meginaji, vai tu te ta, interneta parunaties?
, 2009-05-06 21:48, pirms 16 gadiem
Luix rakstīja: Viņi jau aerī tur nevienam n@#ui nav vajadzīgi, tādēļ d!rš uz visiem, kas patrāpās pa rokai
kam esi vajadzigs tu?
, 2009-05-06 21:51, pirms 16 gadiem
Liquid rakstīja: kam esi vajadzigs tu?
taadiem pashiem normaaliem letinjiem kaa vinsh un es
Slēpts komentārs: Russkij20
, 2009-05-06 21:54, pirms 16 gadiem
Tjipa-abs rakstīja: taadiem pashiem normaaliem letinjiem kaa vinsh un es
gays?
, 2009-05-06 21:58, pirms 16 gadiem
Russkij20 rakstīja: Я умею говорить по латышски, я специально это не делаю, что бы тебя позлить... ой чтобы латвия без русских делала...нигде кроме латвии латышский ненужен. а сейчас кто из деревень в ригу приезжает им без русского никуда не устроиться на работу даже, потомучто русский нужен тоже! Поэтому молчи по поводу иди учи латышский, я то его знаю, а вот ты наврядли русский...
nu malacis ka nerunaa lai pakaitinaatu ar to arii apsveicu. ko mees dariitu bez krieviem ??? dziivotu briivaa valstii jau gadus 90.. latvieshu valoda ir vajadziiga mums latvieshiem a kur juusu krievu valoda ir vajadziiga?? ja neskaita protams krieviju... par to ka riigaa nevar dabuut darbu ja nemaak krieviski nevaig liet piiliites. mums ir viena valsts valoda un taa ir latvieshu .. ja iestaajas darbaa ir vajadziiga lavieshu anglju un veelams vaacu valoda krievu valodu vispaar neviens neprasa protams ja tas nau krievu uznjeemums. par savaam valodas zinaashanaam nesuudzos briivi runaaju latviski angliski un "krieviski" jo diemzheel dziivoju arii taados laikos kad shiivaloda bij nepiecieshama lai maizi nopirktu bet par tevi es stipri shaubos vait u zini pat perfekti savu dzimto valodu
, 2009-05-06 21:59, pirms 16 gadiem
Liquid rakstīja: gays?
tu ?? nu nevaig jau visiem to staastiit
, 2009-05-06 21:59, pirms 16 gadiem
LuissH1 rakstīja: Labi, biju piedzēries un sarakstīju kaut ko neadekvātu. Laikam
Kam negadās!
, 2009-05-06 21:59, pirms 16 gadiem
Tjipa-abs rakstīja: nu nevaig jau visiem to staastiit
tu jau pastastiji, thnx 4 info
, 2009-05-06 22:01, pirms 16 gadiem
biwenj rakstīja: tipichnoe mirozvozzrenie glupogo cheloveka , da uzh ...
peds
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-06 22:04, pirms 16 gadiem
Tjipa-abs rakstīja: nu malacis ka nerunaa lai pakaitinaatu ar to arii apsveicu. ko mees dariitu bez krieviem ??? dziivotu briivaa valstii jau gadus 90.. latvieshu valoda ir vajadziiga mums latvieshiem a kur juusu krievu valoda ir vajadziiga?? ja neskaita protams krieviju... par to ka riigaa nevar dabuut darbu ja nemaak krieviski nevaig liet piiliites. mums ir viena valsts valoda un taa ir latvieshu .. ja iestaajas darbaa ir vajadziiga lavieshu anglju un veelams vaacu valoda krievu valodu vispaar neviens neprasa protams ja tas nau krievu uznjeemums. par savaam valodas zinaashanaam nesuudzos briivi runaaju latviski angliski un "krieviski" jo diemzheel dziivoju arii taados laikos kad shiivaloda bij nepiecieshama lai maizi nopirktu bet par tevi es stipri shaubos vait u zini pat perfekti savu dzimto valodu
Ну перфекто пока незнаю, учусь покачто в школе, но неволнуйся разговаритваю свободно, и пишу тоже... я ничего не имею против латышей, тока нахера вы русских обсераете. вы не будете трогать, и вас не будут! а русский знать нужно, да вот приедь ты в любую ситрану,хоть в ту же италию, дажде там наидутся люди говорящие по русси, в ресторанах техже...в=а что в чехии, в беларусии, Украина, франция Англия многие знают русский, а латвию даже страну на карте незнаю такую....
, 2009-05-06 22:06, pirms 16 gadiem
Tikko iemeta! Somija
, 2009-05-06 22:07, pirms 16 gadiem
kharlamovs rakstīja: nevaru normālu adresi atrasti uz spēli ASV vs Suomi! Visas kaut kādas gļukainas,vieni lagi.
Jā,justin arī aizgāja ciet!
Atliek vien gaidīt,kad pa TV6 pēc futenes rādīs!
Tāpēc mūku no šejienes ārā,lai nezinātu šķotu!
, 2009-05-06 22:07, pirms 16 gadiem
Russkij20 rakstīja: Ну перфекто пока незнаю, учусь покачто в школе, но неволнуйся разговаритваю свободно, и пишу тоже... я ничего не имею против латышей, тока нахера вы русских обсераете. вы не будете трогать, и вас не будут! а русский знать нужно, да вот приедь ты в любую ситрану,хоть в ту же италию, дажде там наидутся люди говорящие по русси, в ресторанах техже...в=а что в чехии, в беларусии, Украина, франция Англия многие знают русский, а латвию даже страну на карте незнаю такую....
labs piekritu tev
, 2009-05-06 22:07, pirms 16 gadiem
Krievija panems sito chempi
, 2009-05-06 22:08, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Jā,justin arī aizgāja ciet!
Atliek vien gaidīt,kad pa TV6 pēc futenes rādīs!
pa tv6 takš rāda tagad!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-06 22:12, pirms 16 gadiem
Russkij20 rakstīja: Ну перфекто пока незнаю, учусь покачто в школе, но неволнуйся разговаритваю свободно, и пишу тоже... я ничего не имею против латышей, тока нахера вы русских обсераете. вы не будете трогать, и вас не будут! а русский знать нужно, да вот приедь ты в любую ситрану,хоть в ту же италию, дажде там наидутся люди говорящие по русси, в ресторанах техже...в=а что в чехии, в беларусии, Украина, франция Англия многие знают русский, а латвию даже страну на карте незнаю такую....
nu latvieshi parasti jau kaskji pirmie nemeklee ... piemeers vakar eju pa ielu runaaju ar draudzeni vienk savaa nodabaa iet garaam triis krievvalodiigi un saak kaut ko d.... tikai taapeec ka runaaju latviski un tas nau pirmais gadiijums.... runaajot par to ka latviju nezin.. latviju nezin tikai taapeec ka muusu valsti bija opupeejushi krievi. anglijaa zin tikai taadu lietu kaa baltijas valstis zin un ciena taapeec ka mums bijusi gruuta dziive.. runaajot par krievu valodu aarzemees. iipashi celjojis nekur neesmu anglijaa krieviski dzirdeeju runaajot tikai paaris poljus paarsvaraa latvieshi ar paareejiem leishiem un poljiem runaa angliski. paaris gadus atpakalj biju polijaa un chehijaa uzprasiiju paaris cilvekiem paaris lietas krieviski par to mani gandriiz atskaldiija jo domaaja ka esmu krievs, kad paskaidroju ka esmu no latvijas un saaku runaat angliski attieksme mainiijaas par 100%
, 2009-05-06 22:12, pirms 16 gadiem
ripa09 rakstīja: pa tv6 takš rāda tagad!

Neķer muļķus,jo es zinu ko šobrīd rāda TV6 LV!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-06 22:14, pirms 16 gadiem
kharlamovs rakstīja: es labāk iešu gulēt un mēģināšu pamosties uz NHL Pitzburga vs Caps
te normāli rāda!
atdhe.net: Watch Live Sports
, 2009-05-06 22:14, pirms 16 gadiem
lab nau laika man vairaak runaaties ,jo riit agri uz darbu, beigaas tik pateiskhu ka neuzskatu ka visi krievi ir slikti ir arii paaris iznjeemumi kurus es cienu , bet diemzheel taadi ir retums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-06 22:15, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja:
Neķer muļķus,jo es zinu ko šobrīd rāda TV6 LV!
vai vai vai, es ļoti atvainojos! es vnk netā skatos, un man otrā istabā skatās tapēc domāju ka tas tv6
, 2009-05-06 22:16, pirms 16 gadiem
kharlamovs rakstīja: jā rāda Chelsea va Barcelona.Meli es dēļ tevīm sīko pamodināju jo skriedams noliku uz gurķa!
ak vai, piedošanu es tā ļoti negribēju !
, 2009-05-06 22:16, pirms 16 gadiem
Tjipa-abs rakstīja: nu latvieshi parasti jau kaskji pirmie nemeklee ... piemeers vakar eju pa ielu runaaju ar draudzeni vienk savaa nodabaa iet garaam triis krievvalodiigi un saak kaut ko d.... tikai taapeec ka runaaju latviski un tas nau pirmais gadiijums.... runaajot par to ka latviju nezin.. latviju nezin tikai taapeec ka muusu valsti bija opupeejushi krievi. anglijaa zin tikai taadu lietu kaa baltijas valstis zin un ciena taapeec ka mums bijusi gruuta dziive.. runaajot par krievu valodu aarzemees. iipashi celjojis nekur neesmu anglijaa krieviski dzirdeeju runaajot tikai paaris poljus paarsvaraa latvieshi ar paareejiem leishiem un poljiem runaa angliski. paaris gadus atpakalj biju polijaa un chehijaa uzprasiiju paaris cilvekiem paaris lietas krieviski par to mani gandriiz atskaldiija jo domaaja ka esmu krievs, kad paskaidroju ka esmu no latvijas un saaku runaat angliski attieksme mainiijaas par 100%
Я тоже мгног путешествую, я прсто говорю по русски, и поэотму мне чаще встречаются русскоговорящие, а ты сразу по английски, поэтому ты даже незнаешь говорят ли они по русски, или нет... а вот в Чехии к примеру заходишь в ресторан- о вы говорите по русски??? -Да - из россии?- нет из латвии... ООО Ну тогда скидку сделаем, а то у вас там ужас что творится в стране
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-06 22:23, pirms 16 gadiem
kharlamovs rakstīja: tas Hyvanens labs špīleris,cik dzirdēju Dinamo Minsk spēlē! Labu leģionāru Belari nopirkuši!
Šķiet ka no MnD šogad var visādus brīnumus sagaidīt,jo arī treneris (Glens Henlons) šiem būs labs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-06 22:26, pirms 16 gadiem
kharlamovs rakstīja: Es par ASV jo negribu lai Suomi ar Rus spēlē!

Man gan gribētos,lai Suomi atkal ar RU uzspēlē,jo vel no CCCP laikiem atceros,ka krievi nevarēja ar šiem tikt nekādi galā! Atceros ka 1988 gada OS Kalgari CCCP vienīgo zāģi sagādāji tieši somi,kas gan CCCP netraucēja izcīnīt kārtējo OS zeltu tajā laikā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-06 22:29, pirms 16 gadiem
kharlamovs rakstīja: Jo vairāk spēcīgu komandu KHL jo interesantāk!Par RD transfēriem gan neko nedzird! Viss gluho kā tankā!
Nu,Sējējs teica,ka pēc PČ nākšot klajā ar dažām RD nākošās sastāva aprisēm!
Man gan vairāk interesē šodien no KHL prezidenta Medveģeva izskanējusī ziņa par KHL komandu samazināšanu!
Medvedevs vēlas pirkt NHL klubu

Kuras tad būs tās komandas,kas tiks atsijātas!
, 2009-05-06 22:30, pirms 16 gadiem
rutube.ru: ртйчеф фч :: RuTube - vienīgā saite,kur man normāli rāda! Par ASV!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-06 22:31, pirms 16 gadiem
Obanā!
Jau 1:3
Lai gan metienu attiecība 34/18
Ešs vnk lielisks vārtos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-06 22:31, pirms 16 gadiem
Va vella,kā jeņķi dod!
Laikam šogad nopietni noskaņojušies uz medaļām!
3:1
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-06 22:37, pirms 16 gadiem
kharlamovs rakstīja: Viņš teica ka visas komandas,kam līdz noteiktajam datumam būs parādi un neizmaksātas algas spēlētājiem!
Nu,RD faniem atliek vien cerēt,ka RD ar finansēm ir viss Ok,un pēkšņi neuzpeldēs visādi brīnumi,kā tas bija ar ASK/Rīga!
, 2009-05-06 22:39, pirms 16 gadiem
O,vel nevar zināt kuros kapos glabās!!
3:2
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-06 22:41, pirms 16 gadiem
Tjipa-abs rakstīja: nu malacis ka nerunaa lai pakaitinaatu ar to arii apsveicu. ko mees dariitu bez krieviem ??? dziivotu briivaa valstii jau gadus 90.. latvieshu valoda ir vajadziiga mums latvieshiem a kur juusu krievu valoda ir vajadziiga?? ja neskaita protams krieviju... par to ka riigaa nevar dabuut darbu ja nemaak krieviski nevaig liet piiliites. mums ir viena valsts valoda un taa ir latvieshu .. ja iestaajas darbaa ir vajadziiga lavieshu anglju un veelams vaacu valoda krievu valodu vispaar neviens neprasa protams ja tas nau krievu uznjeemums. par savaam valodas zinaashanaam nesuudzos briivi runaaju latviski angliski un "krieviski" jo diemzheel dziivoju arii taados laikos kad shiivaloda bij nepiecieshama lai maizi nopirktu bet par tevi es stipri shaubos vait u zini pat perfekti savu dzimto valodu
tu nopietni domā, ka krievu valoda vajadzīga TIKAI Krievijā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-06 22:51, pirms 16 gadiem
Cik palicis līdz spēles beigām?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-06 23:15, pirms 16 gadiem
Skatos te ir daži baigie naži kurina naidu pret cittautiešiem.. Beidziet jaukt sportu ar politiku.. joptvai tadu deļ tiek bojats priekšstats par latviešiem.. Runajot par spēli.. Ko lai saku..biju par Belarus.. Vienmer esmu jūtis līdzi mazajiem.. Uzvareja stiprakais..nu ta apsveicu.. Vismaz Krievija nenogriezis gāzi belariem tas tads mazs humoriņš
, 2009-05-06 23:39, pirms 16 gadiem
Krievija ar savu speli nebija pelnijusi uzvaret
, 2009-05-07 00:12, pirms 16 gadiem
Baltkrievi bija pelnījuši uzvaru, gan cīņasspars, gan spēli rādīja labāku viņi. Krieviem liela jo liela cūcene šī uzvara, un ar tādu spēli nav pelnījuši medaļas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-07 06:44, pirms 16 gadiem
Kaspiņš rakstīja: Skatos te ir daži baigie naži kurina naidu pret cittautiešiem.. Beidziet jaukt sportu ar politiku.. joptvai tadu deļ tiek bojats priekšstats par latviešiem.. Runajot par spēli.. Ko lai saku..biju par Belarus.. Vienmer esmu jūtis līdzi mazajiem.. Uzvareja stiprakais..nu ta apsveicu.. Vismaz Krievija nenogriezis gāzi belariem tas tads mazs humoriņš
nu jaa pareizi prieks jums krieviem jau labs latvietis ir tikai taads kas klusee un neizsaka viedokli laikam jau esi no valdiibas jo muusu valstviiri domaa tiehi taapat
, 2009-05-07 06:46, pirms 16 gadiem
Nastradamus rakstīja: tu nopietni domā, ka krievu valoda vajadzīga TIKAI Krievijā?
ja godigi tad jaa jo shii valoda nau nekas iipash pareejaas valstiits cilveeki ir pietiekami attiistiiti un saprot ljoti labi angliksi protams ja neskaita franciju un vaaciju kur cilveeki principa peec runaa tikai savaas valsts valodaas, tur buutu mums ko pamaaciities no vinjiem ja neviens latvietis ar krievu nerunaatu krieviski agri vai velu naaktos vinjiem iemaaciities latviski jo savaadaak vinji pat maizi nevareetu nopirkt veikalaa
, 2009-05-07 06:53, pirms 16 gadiem
kharlamovs rakstīja: Tad jau Latviešiem kas aizbrauc uz Iriju arī ir jāaizmirst,gan sava valoda,gan sava karoga krāsas.Aizved mani kaut uz ziemeļpolu,es kā biju Latvietis tā arī palikšu.Tieši tas pats ir ar Krievim un tu gribi lai viņi atsakās no savas izcelsmes un kaunās par to! Neredzu iemeslu kāpēc viņiem tas būtu jadara.Runājot par Īriju tad neaizmirsti ka paši īri svešā mēle runā un savu valodu vispār gandrīz ir aizmirsuši.Pateicoties civilizētajiem britiem! Tāpēc nevajag Rus izlikti par visnežēligākajiem zvēriem.Vēsturē dažas nācijas liek viņiem nobālēt ar savu labsirdību!
es nerunāju par cilvēkiem, kas apstākļu spiesti ir izbraukuši no savas valsts, bet par tiem kuri ir dzimuši kādā valstī, šajā gadījumā Latvijā un ja kāds būdams piedzimis Latvijā un nodzīvojis te gadus 30 nav iemācījies neviena vārda latviski, tad jāsāk šaubīties par viņa gara spējām. nedomā, man nekas nav pret krieviem kā tautu, jauki un mīļi cilvēki, man ir pretenzijas pret tiem, kas būdami Latvijas pilsoņi un kuri ir dzimuši Latvijā tomēr uzskata, ka viņu dzimtā valsts ir krievija un ka viņus te nežēlīgi apspiež, nu tad lai viņi brauc uz to krieviju un visas problēmas būs atrisinātas, pareizāk sakot vainīgi nav viņi bet visādas ždanokas un plineri, kas to visu putru vāra. un vispār šis ir sporta portāls tā ka izbeigsim šo neauglīgo diskusiju
, 2009-05-07 07:05, pirms 16 gadiem
nameisis rakstīja: es nerunāju par cilvēkiem, kas apstākļu spiesti ir izbraukuši no savas valsts, bet par tiem kuri ir dzimuši kādā valstī, šajā gadījumā Latvijā un ja kāds būdams piedzimis Latvijā un nodzīvojis te gadus 30 nav iemācījies neviena vārda latviski, tad jāsāk šaubīties par viņa gara spējām. nedomā, man nekas nav pret krieviem kā tautu, jauki un mīļi cilvēki, man ir pretenzijas pret tiem, kas būdami Latvijas pilsoņi un kuri ir dzimuši Latvijā tomēr uzskata, ka viņu dzimtā valsts ir krievija un ka viņus te nežēlīgi apspiež, nu tad lai viņi brauc uz to krieviju un visas problēmas būs atrisinātas, pareizāk sakot vainīgi nav viņi bet visādas ždanokas un plineri, kas to visu putru vāra. un vispār šis ir sporta portāls tā ka izbeigsim šo neauglīgo diskusiju
vareetu ieliktu 100+
, 2009-05-07 08:44, pirms 16 gadiem
Nu līdz ar 1/4 finālu sākais korumpētais sports. Nav vairs interesanti. Un šodien mūsējie tā noraus pa biksēm, ka nezinās cik veci. Es gan sapnī redzēju, ka Latvija uzvar 5:1, un līdz ar to šis 7. maijs tika kalendārā atzīmēta kā oficiāla brīvdiena Bet mēs es domāju varētu to pieprasīt ja LV vinnē CAN vai ne?
, 2009-05-07 09:16, pirms 16 gadiem
Tikdaudz komentaru par pasu speli!!!! Arprac!!!
, 2009-05-07 09:30, pirms 16 gadiem
palasiet komentarus seit livetv.ru: LiveTV / прямая трансляция Канада - Латвия... .Secinajumi...tikai museja saita tik traki ap*irs cittautiesus!
, 2009-05-07 14:27, pirms 16 gadiem
Dresden rakstīja: palasiet komentarus seit livetv.ru: LiveTV / прямая трансляция Канада - Латвия... .Secinajumi...tikai museja saita tik traki ap*irs cittautiesus!
Skatos tur ivars77 arī iemaldījies ar segvārdu ( liepajas spartachs) spolē krievu līdzjutējiem pakaļa! Fuj, tā nolikt savu valsts komandu!!!!