Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:167, Did:0, useCase: 3

Ivanāns: "Izlasē spēlēšu!"

Ivanāns: "Izlasē spēlēšu!"
Raitis Ivanāns
Foto: Romāns Kokšarovs,
Sporta Avīze

Latvijas hokejists Raitis Ivanāns pēc konsultēšanās ar Ziemeļamerikas ārstiem ir gatavs atlikt gurna operāciju, lai varētu palīdzēt savai nacionālajai valstsvienībai maijā notiekošajā pasaules čempionātā Kanādā, vēsta "Latvijas Avīze".

"Parunāju ar kluba ārstu, un viņš teica, ka ķirurģisku iejaukšanos var atlikt uz vēlāku laiku, tāpēc šovasar droši vien operācijas nebūs. Arī klubs uz to nespiež. To, ka ar gurnu kaut kas nav īsti kārtībā, es jūtu, taču spēlēt tas netraucē. Izgāju terapijas kursu, viss ir puslīdz kārtībā. Apmeklēju trenažieru zāli, pirmdien sāku slidot," laikrakstā citēts hokejists.

Ivanāns arī apliecināja savu gatavību aizstāvēt Latvijas izlases krāsas gaidāmajā čempionātā. "Var pielikt punktu visām spekulācijām – izlasē es spēlēšu. Nezinu, kam bija izdevīgi teikt, ka 14. aprīlī būšu Rīgā uz pārbaudes maču ar Dāniju, bet tā bija dezinformācija," sacīja Ivanāns.

Hokejists arī norādīja, ka treneri vēl neesot izlēmuši kā viņu labāk izmantot spēlē, taču Ivanāns ir gatavs jo īpaši palīdzēt fiziskajā spēlē. "Viņi zina, kā es spēlēju, un gan jau būs ko izdomājuši. Neesmu tas, kurš atbrauks un iemetīs desmit golus. Pašam šķiet, ka varētu palīdzēt fiziskajā spēlē un cīņā vārtu priekšā. Varu pateikt pretiniekiem kādu skarbāku vārdu. Par kaušanos gan jāaizmirst, jo tad uzreiz būs diskvalifikācija. Redzēju pāris momentus no izlases mačiem, un, spriežot pēc tiem, mūsu džeki asākos momentos visi ir iekšā cīņā, neviens nepaliek malā. Tas ir ļoti, ļoti svarīgi," piebilda hokejists.

Izmantotie resursi:
Latvijas Avīze

  +1 [+] [-]

, 2008-04-16 09:26, pirms 17 gadiem
als rakstīja: Nu vispār jau A. Džeriņš un Pečura arī abi ir centri!


Jā, ir. Bet, kā jau teicu, manuprāt, viņi šobrīd izlasē ir vairāk nākotnes vārdā, tāpat kā arī Brancis. Nedomāju, ka viņi šogad var izkonkurēt kādu no pārējiem centriem. Pečuras spēlēšana 3. periodā pret Dāniju 1. maiņā drīzāk bija kā audzinošs moments Bērziņam, kā arī vēl viena iespēja atrādīties zviedriem. Ja viņš tiešām tiks spēlēt Zviedrijas Elites sērijā vai citur labā līmenī, tad jau nākošgad būs pavisam nopietns pretendents uz spēlēšanu izlasē.

  +1 [+] [-]

, 2008-04-16 09:28, pirms 17 gadiem
Beidzot
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-04-16 09:29, pirms 17 gadiem
Kāds nākotnes vārdā, vai pensijas vārdā! Citās izlasēs spēlē labākie, bet mums trenerim simpātiskākie un tie kas vairāk un dziļāk ielīduši

  +5 [+] [-]

, 2008-04-16 09:30, pirms 17 gadiem
Ivars37 rakstīja: Labi,nestrīdēšos par NHL,bet mani neviens nepārliecinās,ka spēlētājs kas nekad nav spēlējis Latvijas izlasē automātiski to izdarīs! Džeki nedēļam sviedrējas nometnē,lai atstrādātu sadarbības,bet šis atbrauks un uzreiz iekļausies!Neticu!

Vinsh fiziski varbuut pat ir gatavaaks par dazhiem kas te lej sviedrus...NHL sezona tik tiko beidzaas, un no treninjzaales jau vinsh taapat nav izgaajis ne mirkli, neshaubos par vinja fizisko ne mirkli, varbuut vieniigi par sapratni un Eiropas noteikumiem...taas vareetu buut probleemas, taapat domaaju ka treneri vinju izmantos pareizi, specifiskaam lietaam...

     [+] [-]

, 2008-04-16 09:30, pirms 17 gadiem
zzk rakstīja: Jā, ir. Bet, kā jau teicu, manuprāt, viņi šobrīd izlasē ir vairāk nākotnes vārdā, tāpat kā arī Brancis. Nedomāju, ka viņi šogad var izkonkurēt kādu no pārējiem centriem. Pečuras spēlēšana 3. periodā pret Dāniju 1. maiņā drīzāk bija kā audzinošs moments Bērziņam, kā arī vēl viena iespēja atrādīties zviedriem. Ja viņš tiešām tiks spēlēt Zviedrijas Elites sērijā vai citur labā līmenī, tad jau nākošgad būs pavisam nopietns pretendents uz spēlēšanu izlasē.


Es piem. drīzāk A. Džeriņu gribētu redzēt izlasē... un jau šogad, jo domāju par tādu Bērziņu viņš (kā minimums) nav sliktāks! A par Pečuru varētu arī piekrist... moš nākamgad!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2008-04-16 09:34, pirms 17 gadiem
Daugaviņu nevar ņemt tikai tapēc, ka viņš nav bijis kopā ar komandu visu laiku- viņš vēl nav profesionālis, lai varētu ielekt braucošā vilcienā!

     [+] [-]

, 2008-04-16 09:35, pirms 17 gadiem
zzk rakstīja: Par izlasi - domāju, ka viņš spēlēs 4. maiņā, ja vispār spēlēs. Pirmās 3 jau ir skaidras par 99%: Rēdlihs - Bērziņš - Dārziņš; Širokovs - Sprukts - Cipulis; Ņiživijs - Vasiļjevs - Daugaviņš... A. Džeriņš un Pečura šobrīd ir kopā ar izlasi vairāk nākotnes vārdā. Bļinovs no palikušajiem vienīgais spēlē centrā, attiecīgi 4. maiņā malās spēlēs 2 no šiem: Ivanāns, Štāls, Macijevskis, G. Džeriņš...


Par pirmajām 2 maiņām tas ir vairāk kā skaidrs - taču, iespējams, 3. maiņā Daugaviņš blakām "vecajiem" kautkā īsti nerakstās, bez tam Macijevskis tur labi izskatījās pret dāņiem.
A par Bļinovu - viņš pagaidām vēl nerāda gaidīto sniegumu, teorētiski jau viņam konkurence ir: Pečura (kuru gan laukumā Znaroks pret dāņiem, pēc Laviņa vārdiem, laukumā uzlaida Bērziņa pabiedēšanai), A.Džeriņš (nezinu kāpēc, bet Znaroks viņu centrā nemaz nemēģina) un Brancis (kura cerības aizbraukt uz Kanādu ir visai teorētiskas). No malējiem patreiz visbālāk izskatās Štāls, tāpēc viņa izredzes aizbraukt uz Kanādu ir niecīgas. Arī G. Džeriņš patreiz rāda diezgan vāju sniegumu.

Par aizsargiem - man domāt, ka Laviņam, Pujacam vietas ir jau ir garantētas par 99%. Diezgan drošs kandidāts ir arī Galviņš. Neticu, ka Znaroks nepaņems Reķi (kaut viņam šogad ne īpaši spēle vedās abās pārbaudes spēlēs). Uz atlikušajām 3 vietām stabilākais kandidāts ir Jerofejevs. Paliek vēl 2 vietas - patreiz reālākie kandidāti uz tām ir K.Rēdlihs un Saviels, savukārt, Andersona izredzes ir diezgan teorētiskas...

     [+] [-]

, 2008-04-16 09:36, pirms 17 gadiem
Jāskatās, kādos virknējumos mūsējie spēlēs rīt un sestdien. Tomēr kaut kā man šķiet, ka treneri diez vai jauks ārā pirmās divas maiņas, kā arī saikni Ņiživijs - Vasiļjevs trešajā maiņā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-04-16 09:38, pirms 17 gadiem
Nu tad jau vismaz tagad ir gaidams labaks turpinajums.

     [+] [-]

, 2008-04-16 09:40, pirms 17 gadiem
par aizsargiem es piekrītu Abragam - ja nebūs traumu, tad visreālāk devītais paliks Andersons

  -1 [+] [-]

, 2008-04-16 09:43, pirms 17 gadiem
Ivars 37
Kur tad viņš tiks uz tām pārbaudes spēlēm, cik tad viņu tajā Kanādā būs!

     [+] [-]

, 2008-04-16 09:45, pirms 17 gadiem
Jāņem vērā arī Znaroka vadības stils treniņos- lamāšanās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-04-16 09:47, pirms 17 gadiem
Ivars37 rakstīja: Jā,tagad sapratu Tavu hokeja izpratni! Krieviski tā labi skan>sila jesķ,uma ņenada!
Būtu jau super,ja pietiktu tikai ar spēku!Pat regbijā ir jabūt spēles izpratnei,kur nu vel hoķī!

Nu ja vinjam nebuutu saprashanas vinsh NHL pat par slidu asinaataaju netiktu...nenoveertee vinju pa zemu, dzheks maak speeleet hokeju, tikai tas ka vinsh nav speeleejis pie Eiropas standartiem, tas vareetu sagaadaat lielas gruutiibas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-04-16 09:49, pirms 17 gadiem
zzk rakstīja: par aizsargiem es piekrītu Abragam - ja nebūs traumu, tad visreālāk devītais paliks Andersons


A jūs J. Rēdlihu gadienā neesat aizmirsuši? Vai moš jau esat "norakstijuši"...?

     [+] [-]

, 2008-04-16 09:53, pirms 17 gadiem
als rakstīja: A jūs J. Rēdlihu gadienā neesat aizmirsuši? Vai moš jau esat "norakstijuši"...?


es ne - patreiz izkatās, ka aizsargu "rangā" 8-tais ir J.Rēdlihs un 9. Andersons. tā kā visticamāk uz Kanādu tiks ņemti 13 uzbrucēji un 7 aizsargi, tad šie abi paliek zem svītras... Andersonu pieminēju, jo viņa izredzes ir minimālas, savukārt J.Rēdlihs vēl var izkonkurēt Savieku vai pat savu bračku.

     [+] [-]

, 2008-04-16 09:53, pirms 17 gadiem
als rakstīja: A jūs J. Rēdlihu gadienā neesat aizmirsuši? Vai moš jau esat "norakstijuši"...?


Laviņš - Galviņš, Reķis - Pujacs, K. Rēdlihs - Jerofejevs, J. Rēdlihs - Saviels, Andersons... kuru mēs būtu piemirsuši?

     [+] [-]

, 2008-04-16 10:01, pirms 17 gadiem
tikai lūdzu, nekaujies tik daudz, būs bargi sodi

  -3 [+] [-]

, 2008-04-16 10:09, pirms 17 gadiem
Nekas labs tur nav gaidāms - Ivanāns nekad nav spēlējis Latvijas izlasē, ne spēlētāji ne treneri viņu nav redzējuši darbībā,nezina kāds viņš ir sadarbībā, jau pirms čempionāta viņš atzīst, ka viņam ir veselības problēmas( ja neizdosies spēle - būs uz ko atsaukties). Tas ir kā kaķi maisā pirkt(uz maisiņa gan rakstīts NHL) .....

  +1 [+] [-]

, 2008-04-16 10:20, pirms 17 gadiem
nu nezinu vai tiešām Savielam atradīsies vieta izlasē... drīzāk J.Redlihs būs sastāvā. Laigan Andersons spēlē Cehijā mani viņa spēle itnemaz nepārliecina.
es pagaidām krastā atstātu Andersonu un Savielu. Nevar aizmirst, ka Amerikā sitās Bārtulis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-04-16 10:29, pirms 17 gadiem
varbūt Ivanāns ir tieši tas kas mūsu izlasei visu laiku pietrūka - cilvēks kam būs drosme iet vārtu priekšā un pretiniekiem dot pa purnu, kā arī kādu ripu pie reizes iemetīs vārtos... Lai izdodas!!! Ceru ieraudzīt viņu izlases sastāvā!

  +3 [+] [-]

, 2008-04-16 10:30, pirms 17 gadiem
Ivars37 rakstīja:
Nez kāpēc Latvijas hokeja izlase pasaules rangā ir tikai 10. vietā???
Pēc šeit rakstītiem komentāriem,man sāk likties,ka katrs kārtīgs letiņš ir hokeja experts un pasaules līmeņa špīleris!

Ja te piestraadaa pie matemaatikas, sadala proporcionaali iedz. skaitu, halles, hokejistus...tad taa arii ir - mees esam Nr. 1 starp hokeja pundurvalstiim

  +2 [+] [-]

, 2008-04-16 10:33, pirms 17 gadiem
alps rakstīja: Nekas labs tur nav gaidāms - Ivanāns nekad nav spēlējis Latvijas izlasē, ne spēlētāji ne treneri viņu nav redzējuši darbībā,nezina kāds viņš ir sadarbībā, jau pirms čempionāta viņš atzīst, ka viņam ir veselības problēmas( ja neizdosies spēle - būs uz ko atsaukties). Tas ir kā kaķi maisā pirkt(uz maisiņa gan rakstīts NHL) .....

ko Tu domā ar teikumu - neviens nav redzējis? Atliek tikai NHL sezonas laikā attiecīgajā laikā ieslēgt TV attiecīgo kanālu (piem., NASN) un lūdzu!!! Pēc Tevis teiktā sanāk ka Ivanāns ir galīgi neformā utt., tikai nez kādēļ viņš NHL regulāri tika laukumā atšķirībā no Ozoliņa. Tu runā tā it kā NHL būtu kādi sētas mači Afganistānā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-04-16 10:45, pirms 17 gadiem
Tiko Ivars37 iebrauca loti dzilas auzas.... Ja kaut nedaudz citigak paskatitos regbiju, tad saprastu, ka tur kombenes ir krietni sarezgitakas kaa hokeja.... Un salidzinajums, ka pat regbija ir vajadzigas samadzenes ir loti nekorekts...

     [+] [-]

, 2008-04-16 10:47, pirms 17 gadiem
Dzhonis rakstīja: Ja te piestraadaa pie matemaatikas, sadala proporcionaali iedz. skaitu, halles, hokejistus...tad taa arii ir - mees esam Nr. 1 starp hokeja pundurvalstiim


vairs jau nē. piemēram, Slovēnija ir mazāka valsts un mazāk hokeja haļļu

     [+] [-]

, 2008-04-16 10:57, pirms 17 gadiem
playthegame rakstīja: nu nezinu vai tiešām Savielam atradīsies vieta izlasē... drīzāk J.Redlihs būs sastāvā. Laigan Andersons spēlē Cehijā mani viņa spēle itnemaz nepārliecina.
es pagaidām krastā atstātu Andersonu un Savielu. Nevar aizmirst, ka Amerikā sitās Bārtulis


Nu, nezinu, nezinu - patreiz Saviels par J.Rēdlihu labāk izskatās...
Ja Filadelfija pakāš pirmajā kārtā, tad Bārtulis jau ir brīvs - taču tomēr šaubos, vai izlasē praktiski nespēlējis Bārtulis būtu lietderīgāks par treniņnometnēs iespēlētajiem aizsargiem... AHL tomēr vēl nav brīvbiļete uz izlasi...

  -3 [+] [-]

, 2008-04-16 11:05, pirms 17 gadiem
Forši! Nevaru vien sagaidīt šā debiju izlasē!
Kāds varbūt zin sīkāk kā Ivanāns nokļuva Amerikā, sāka spēlet hoķi, vai dzīvojis vispar latvijā, vai dzimis Amerikā? Kā šim ar LV valodu?

  -3 [+] [-]

, 2008-04-16 11:06, pirms 17 gadiem
nu sudigi, cereeju ka vareesi kopitaru izrubiit jau pirmajaa taima
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja