Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:167, Did:0, useCase: 3
Autors: Jānis Pārums

Uzvara, kas nepārliecina

Uzvara, kas nepārliecina
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

Šovakar Latvijas hokeja izlase gatavojoties pasaules čempionātam aizvadīja otro pārbaudes spēli, tiekoties ar Dānijas izlasi un spraigā cīņā pēcspēles metienos izcīnīja uzvaru ar 4:3.

Pirms spēles īpaši tika godināti tie, kas veicinājuši Latvijas hokeja attīstību: Artūrs Irbe, Leonīds Tambijevs (izlases visu laiku rezultatīvākais spēlētājs), Aleksandrs Semjonovs (visvairāk spēļu Latvijas izlasē) Grigorijs Panteļejevs, Aigars Cipruss, Aleksandrs Kerčs, Andrejs Maticins, treneri Haralds Vasiļjevs, Leonīds Beresņevs, Aleksandrs Klinšovs, Vjačeslavs Nazarovs.

Spēles rezultāts tika atklāts jau spēles 51. sekundē, kad pēc Georgija Pujaca un Mārtiņa Cipuļa vārtus guva Aleksejs Širokovs. Brīdi vēlāk bija vēl viena bīstama epizode pie dāņu vārtiem, taču šoreiz vārtsargs bija vietā. Pēc iespaidīgā sākuma spēle laukumā kļuva mierīgāka, tomēr ik pa brīdim kāda no izlasēm izcēlās ar bīstamiem uzbrukumiem. 6. minūtē laba izdevība bija dāņu uzbrucējam Rasmusam Olsenam, taču Sergejs Naumovs savu cietoksni nosargāja. Pēc četrām minūtēm izbrukumā izrāvās Miķelis Rēdlihs un bīstami uzmeta pa vārtiem – dāņu vārtu vīrs Patriks Galbraits atvairīja gan šo, gan Jāņa Sprukta metienu, kurš bija pirmais pie atsistās ripas. Manāmi aktīvāk pirmajā trešdaļā uzbruka Latvijas izlase, taču nedaudz piemirsa par savu vārtu drošību – 15. minūtē praktiski brīvs no pāris metru attāluma ripu starp Naumova kājsargiem raidīja Tors Dreslers, panākot neizšķirtu – 1:1. Pirmajā trešdaļā rezultāts vairs nemainījās.

Otro trešdaļu sekmīgāk uzsāka Dānijas hokejisti ik pa laikam iespiežot mūsējos savā aizsardzības zonā un apdraudot Sergeja Naumova sargāto vārtu drošību. Divas labas izdevības dāņiem bija ceturtajā minūtē, tomēr tās netika izmantotas. Astotajā minūtē Latvijas izlasi no vārtu guvuma glāba tikai vārtu stabiņš... Īsu brīdi pēc tam dāņi nopelnīja noraidījumu un latvieši praktiski uzreiz izmantoja savu iespēju – saņēmis ripu vārtu priekšā Mārtiņš Cipulis to raidīja Galbraita būrī – 2:1. Izvirzījušies vadībā Latvijas hokejisti arī pārņēma iniciatīvu un nebija ilgi jāgaida līdz trešajiem vārtiem – pēc elegantas Jāņa Sprukta piespēles, Aleksejs Širokovs guva savus otros vārtus mačā – 3:1. Trešdaļas izskaņā izcēlās asumi pie Latvijas izlases vārtiem un tiesneši karstgalvjus apsēdināja uz noraidīto soliņa. Vairākās epizodēs savu nerūsošo meistarību nodemonstrēja Naumovs, tādejādi rezultāts pēc perioda palika nemainīgs.

Trešais periods iesākās ar abpusējām kļūdām. Diemžēl vienā no situācijām muļķīgu kļūdu pieļāva Arvīds Reķis – metot ripu ārā no zonas, viņš piespēlēja pretiniekam Kristoferam Kjērgārdam, kurš latvieša dāvanu izmantoja nevainojami un glābējs nebija pat Naumovs – 3:2. Trešdaļas vidū laukumā noritēja līdzīga cīņa, ar vairākām labām epizodēm katrai no komandām, taču rezultāts palika nemainīgs. 16. un 17. minūtē divas lieliskas izdevības izcelties bija Jurim Štālam (otrajā gadījumā viņš izgāja praktiski viens pret pretinieku vārtsargu), taču neviena no iespējām netika izmantota. 19. minūtē dāņi nomainīja vārtsargu pret sesto laukuma spēlētāju un šāda taktika attaisnojās - uzvarējuši iemetienā dāņi guva trešos vārtus - šoreiz Naumovu pārspēja Jespers Dagmārds, panākot neizšķirtu - 3:3. Ar šādu rezultātu noslēdzās arī pamatlaiks.

Pagarinājumā latviešiem bija pat trīs labas izdevības gūt vārtus, taču vai nu paši nospēlēja nospēlēja uzbrukuma noslēgumā vai dāņus glāba vārtsargs, līdz ar to rezultāts nemainījās. Saspringtā pēcspēles metienu sērijā Latvija tomēr izrādījās pārāka. Uzvaras vārti - Viktora Bļinova rēķinā.

Šī bija Latvijas izlases otrā pārbaudes spēle un pēdējā savu skatītāju priekšā. Pirmajā mačā latvieši ar 1:2 pēcspēles metienos atzina Somijas izlases pārākumu. Līdz pasaules čempionātam Latvijas hokeja izlase aizvadīs vēl četras pārbaudes spēles – pret Slovākiju (17.04.), Dāniju (19.04), Zviedriju (24.04.) un Baltkrieviju (26.04.). Pasaules čempionāts norisināsies no 2. līdz 18. maijam.

Sastītie video:
Video: Latvija - Dānija. Preses konference

Pārbaudes spēle hokejā.
14. aprīlis. Arēna Rīga.
Latvija - Dānija 4:3 (1:1, 2:0, 0:2, 1:0)

Vārti: 0:51 1:0 Širokovs (Pujacs, Cipulis), 14:46 1:1 Dreslers (Jakobsens, Hārds), 27:45 2:1 Cipulis (Sprukts, Širokovs, vair.) 30:39 3:1 Širokovs (Cipulis, Sprukts), 44:49 3:2 Kjērgārds, 18:39 3:3 Dagmārds (Lasens, Kristiansens), 65:00 4:3 Bļinovs (pēcsp. met.).


, 2008-04-14 22:32, pirms 17 gadiem
Jāskatās basis, pat Barona un ASK trilleri ir mierīgāki! Nezinu, ko darīšu čempī – ar sirmiem matiem palikšu! ;D
Manas domas par spēli:
kas ar komandu? Tik slikti spēlē un turklāt tā ir tikai Dānija! Ja šitā čempī tizlosies.... Bet tomēr paldies par uzvaru, vismaz varēšu pagulēt!
, 2008-04-14 22:32, pirms 17 gadiem
It kā jau labi, ka uzvara, bet gribētos redzēt to cīņassparu, ko parādīja U18 un U20.
, 2008-04-14 22:32, pirms 17 gadiem
Uzdevums: Oļegs Znaroks divu pārbaudes spēļu laikā izlietojis 1,3 litrus Fruktis Style želejas. Cik daudz želejas viņš izlietos visa čempionāta laikā?

P.S- Jānim Matulim foršas ūsas.
P.P.S- Kā pārbaudes spēli, labāku nemaz nevarēja vēlēties!

Naumovs nepatika
Ernštreitam beidzot vairs nav zili riņķi zem acīm!
, 2008-04-14 22:32, pirms 17 gadiem
Fiksie eSportS!
Apsveicu! LV!!
, 2008-04-14 22:32, pirms 17 gadiem
mierinu sevi ar domu, ka taa ir tikai paarbaudes speele...
, 2008-04-14 22:32, pirms 17 gadiem
ssitaadu speeli veerojot jaw sirds var apstaaties!!!!
Slēpts komentārs: extremists
, 2008-04-14 22:33, pirms 17 gadiem
Speja man pakutinat nervus tie bullisi .
, 2008-04-14 22:33, pirms 17 gadiem
njā, varēja labāk...
, 2008-04-14 22:33, pirms 17 gadiem
nu beigaas ielaida divus nevajdziigus vaartus vareeja jau vineet pamatlaikaa - chempii taadas kljuudas kad esam vadiibaa pieljaut nevar!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-04-14 22:33, pirms 17 gadiem
Pirmkaart Naumovs kaa isets...galiigi nepaaarliecinaaji, tiesi to pasu, otrkaart, var teikt par visu izlasi...

cereesim, ka tikai nogurums, vai gluzi vienkaarsi - = Latvijas izlase!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-04-14 22:33, pirms 17 gadiem
nu tas nav smuki, uzvarēt dāņus tikai bulīšos...ar somiem nospēlēja kā līdzīgs ar līdzīgu, bet pret dāņiem....
visu nepārāk interesanta spēle (salīdzinot ar spēli ar Somiju)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-04-14 22:33, pirms 17 gadiem
Ļoti nepatika Naumova spēle. Tas, ka viņš visu laiku apstādina spēli (spēlē pārāk piesardzīgi- lai neteiktu bailīgi), ir pierasta lieta, un to jau četrdesmit gados nepārmācīsi un neiemācīsi, bet metienus atsit tieši pretī, nenovirzot ripu sānis, bija lielākā kļūda. No vienas puses liekas, kāpēc viņam vajag savos gados spēlēt izlasē, jo Masaļskis droši vien nav sliktāks ( uz doto brīdi). Pozitīvais ir tas, ka viņam ir skaista ķivere (nav vairs ar Krievijas karogu). Arī bulīši tikai pastiprināja bažas. Lauris Dārziņš pretstatā spēlei ar Somiju - šodien gan nolažojās. Ņiživijs kā jau vienmēr - labi strādā ar nūju un pelnīti viņš izpildīja (un izpildīja sekmīgi) bulīšus.
, 2008-04-14 22:33, pirms 17 gadiem
extremists rakstīja: Nu spele tada nestabila...latvija izlidos no a grupas...
ka es jums saku..

tu gan patriots!
, 2008-04-14 22:33, pirms 17 gadiem
Naumovs,kas nepārliecina
, 2008-04-14 22:33, pirms 17 gadiem
labi, ka nav nekas teikts par pēcspēles loteriju....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-04-14 22:34, pirms 17 gadiem
kas ar Dārziņu notiek?? Kā var tik bezatbildīgi bullīšus izpildīt???
, 2008-04-14 22:34, pirms 17 gadiem
Buus Gruuti Muuseejiem Kanaadaa! Diemzheel....
, 2008-04-14 22:34, pirms 17 gadiem
Malači,ka uzvarēja pēc pilnas programmas un nepadevās
, 2008-04-14 22:34, pirms 17 gadiem
labi ka tā
slikts sniegums, izskatās ka jau kuro gadu mūsus slānīs lielie milži, agrāk varēja prasīt lai cīnās, bet tagad...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-04-14 22:35, pirms 17 gadiem
3 puslaika ,iespejams jau sak svinēt uzvar !
, 2008-04-14 22:35, pirms 17 gadiem
Uzliku totalizatora uz nichu ar domu ka man tur neveicaas,lai Latvija uzvar sanaaca abi forshi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-04-14 22:35, pirms 17 gadiem
Piekriitu virsrakstam !! Ja knapi pakaasham somiem, tad Daanji jaw buutu japspeele paaarliecinoshaak :/
, 2008-04-14 22:35, pirms 17 gadiem
no 2. līdz 18. maijam
, 2008-04-14 22:35, pirms 17 gadiem
beigaas apbalvoshanaa tas fujaks buchas dzekiem deva
, 2008-04-14 22:35, pirms 17 gadiem
Tiešam neparliecina!
, 2008-04-14 22:35, pirms 17 gadiem
Ar tadu izlasi nav ko darit Kanada
Ka parasti megina ispelet uz tuksiem vartiem, lai gan labak mestu pa vartiem vairak un tad jau ari butu rezultats
Ka parasti vaji iskatas izlase
, 2008-04-14 22:36, pirms 17 gadiem
Ne tikai Naumovs jāvaino bālajā spēlē, bet pati izlase kopumā. Es ļoti būšu priecīgs, ja Latvijas izlase paliks augstākajā hokeja sabiedrībā !
, 2008-04-14 22:36, pirms 17 gadiem
man ljoti patika sprukts...malacis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-04-14 22:37, pirms 17 gadiem
Man bažas radīja Navumova neparliecinošā spēlē.
p.s. bija ari dažas aizsargu kļudas pie varetu zaudējumiem,bet tas tā
, 2008-04-14 22:37, pirms 17 gadiem
bāli
Slēpts komentārs: renox
Slēpts komentārs: Sports_Man
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-04-14 22:39, pirms 17 gadiem
nu tas man riebjaas.. letinji tak ir skopa tauta, bet hokejaa gan redz ir daasni, ir gatavi atdot pat visskaistaako gola iespeeju citam ...

nu tak jaamet ir pashiem, it sevishkjji tur kur 3 pret 1 bija... nu kursh dod blakus piespeli, ja pa vidu staav pretinieks, un otra puse briva... tak uz otru malu jaadod .....

gudri jau te var vaavuljot cerams ka viss buus ok, un Znaroks veel pabriidinas muuseejos.. un cerams ka Daugadvinjsh ar Ivanaanu ievediis jaunas veesmas muusu izlase.. un to sapurinaas
, 2008-04-14 22:39, pirms 17 gadiem
Daugava un Ivans atbauks un buus chikiniekaa...
Slēpts komentārs: newage
, 2008-04-14 22:40, pirms 17 gadiem
"Pasaules čempionāts norisināsies no 2. līdz 18. aprīlim." .. autoram nedaudz miseejaas..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-04-14 22:40, pirms 17 gadiem
renox rakstīja: Naumovs nepārliecina.
Bet par pozitīvo - veterāni šodien pierādiju, ka lai nu ko, bet nūjas tehnika viņiem ir.


tāpēc jau vajag bulīšos laist piertedzējušos, nevis jauniņos.
Slēpts komentārs: latvietis14
Slēpts komentārs: IevaMi
Slēpts komentārs: MKoncis
, 2008-04-14 22:41, pirms 17 gadiem
Nepārliecinoši, bet veči izdarīs secinājumus. Nr. 16 U-18 un tagad, verbūt sakritība, bet bija labi abi!
, 2008-04-14 22:41, pirms 17 gadiem
Pilnigi piekritu parak daudz saspelejas, labak mestu un skrietu pec atlekosas


mrPO rakstīja: nu tas man riebjaas.. letinji tak ir skopa tauta, bet hokejaa gan redz ir daasni, ir gatavi atdot pat visskaistaako gola iespeeju citam ...

nu tak jaamet ir pashiem, it sevishkjji tur kur 3 pret 1 bija... nu kursh dod blakus piespeli, ja pa vidu staav pretinieks, un otra puse briva... tak uz otru malu jaadod .....

gudri jau te var vaavuljot cerams ka viss buus ok, un Znaroks veel pabriidinas muuseejos.. un cerams ka Daugadvinjsh ar Ivanaanu ievediis jaunas veesmas muusu izlase.. un to sapurinaas
, 2008-04-14 22:41, pirms 17 gadiem
neparliecinosi, bet tomeer
, 2008-04-14 22:41, pirms 17 gadiem
Nu slikti jau musejie saspelejas viduszona Tiesam! Bet tas tapec ka vini gatavo fizisko , bet ko tur pa menesi var izgatovot
, 2008-04-14 22:41, pirms 17 gadiem
Buus labi! Paarbaudes speele ir paarbaudes speele... Kur speeleeja muusu izlases puishi pirms 10 gadiem... un kur speelee tagadeejie izlases puishi... Taapeec, nav ko vinjus nopelt... Vinji nospeeleeja labi...!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-04-14 22:43, pirms 17 gadiem
*uz laukuma valdija neliels, tomēr hauss. nezinu kapēc bet ar to otra jušanu ir pašvaki...bet laika ir vēl daudz...
*Kaut kas ar Naumovu nebija kārtībā...negribu gluži viņam visu vainu uzvelt, bet bišku vajag...
*aizsargi cerams zina, kur ir viņu vieta....
*Sprukta maiņa bija laba
*Bulīši visiem tīri tā neko
*Jāpiestrādā pie vrākuma, mazākuma izspēls
Bet Uzvara paliek Uzvara!
, 2008-04-14 22:43, pirms 17 gadiem
Spēles ziņā (1. un 2. periods + papildlaiks) mēs bijām paarāki - tas arī pats galvenais.
Un parasta treniņspēle, īstie spēku samēri parādīsies tikai Kanādā.
, 2008-04-14 22:43, pirms 17 gadiem
skrim rakstīja: Pilnigi piekritu parak daudz saspelejas, labak mestu un skrietu pec atlekosas

Lai jau saspeeleejas, ja tik taam piespeeleem taa precizitaate buutu labaaka... Ja jau Daanji gandriiz visu atshifree, tad kas buus ar Kanaadu un ASV?..
, 2008-04-14 22:44, pirms 17 gadiem
nu bez vecajiem bukiem mēs nevaram. jaunie skrien met un cīnās, bet vecie noder tādās epizodēs kā pēcspēles soda metieni
Slēpts komentārs: SAWLE
, 2008-04-14 22:44, pirms 17 gadiem
Ko ar tadu speli pret kanadu daris...nevelos skatitiees tos 10:0....
kautkas nav kartiba un pirmais kas jamaina ir kverpl*s Lipmans..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-04-14 22:47, pirms 17 gadiem
Yurchix Znaroks pirms 10gadiem speleja Vacijas 2liga
, 2008-04-14 22:47, pirms 17 gadiem
nospēlēja ne tik labi :/ bet nu bullīši gan man patika. uzdeva pa nerviem

bet nu jā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-04-14 22:48, pirms 17 gadiem
Kanada neviens nedos brivi saspeleties un tur vel tas laukums ir mazaks kur saspeleties bus vel grutak ir jamet no jebkuras vietas un jajiet pec atlekosajam ripam

marexgold rakstīja: Lai jau saspeeleejas, ja tik taam piespeeleem taa precizitaate buutu labaaka... Ja jau Daanji gandriiz visu atshifree, tad kas buus ar Kanaadu un ASV?..
, 2008-04-14 22:48, pirms 17 gadiem
Njā... man arī vairāk jautājumu nekā atbilžu... Naumova spēle galīgi nepārliecināja (un neiepriecināja) moš šim tomēr jau vecums liek par sevi manīt... vai arī vairs tās slodzes lāga netur...? Ko šis tādā Dinamo darīs... es piem. nezinu...KHL nebūs Dānijas izlases līmeņa spēles... Ja tiešām nedo die's kaut kas ar Masalu notiek (tfu tfu tfu...), tad moš tiešām labāk tagad kādā pārbaudes spēlē arī Žabu iespēlēt... ? Vēlviens moments līdz kuram laikam PČ nevajadzētu nonākt ir pēcspēles soda metienu sērija.... ok, cepuri nost Ņiživija priekšā (izskatās, ka šis varētu būt labs "štata bullīšu metējs" ), bet par mūsu vārtsargu spējām tos bullīšus atvairīt man arī nav īstas pārliecības... tāpat principā bez maiņas Cipulis - Sprukts- Širokovs (kas arī sameta visus pamatlaika golus) vairāk nevieni tā lāga kaut ko saveidot nevarēja... a pretī mums nebija ne USA, ne Kanāda, bet Dānija.... = slovēņu līmeņa komanda.... moš tiešām šie bija biš noguruši un lāga paskriet pēc slodzēm nevarēja un šito spēli var tiešām norakstīt uz noguruma rēķina un uz nākamajām spēlēm šie atkal ieies ritmā, jo savādāk Kanādā ar tādu spēli kā šodien būs stipri pagrūti no grupas izkļūt....
, 2008-04-14 22:49, pirms 17 gadiem
labāk, lai nepārliecinošs sniegums draudzības spēlēs, nevis čempionātā... atceramies kā basketbola izlasei gāja ar draudzības spēlēm
, 2008-04-14 22:49, pirms 17 gadiem
Jānis Pārums


Pasaules čempionāts norisināsies no 2. līdz 18. aprīlim
Vai tiesham APRILī!?!?!?!:-)
, 2008-04-14 22:49, pirms 17 gadiem
Atbrauks Daugava -uzvareesim visus!!P.S.Izsauciet vaartsargu no U-18..
, 2008-04-14 22:49, pirms 17 gadiem
Tā besī visi šitie pārgudreļi!
Tajā epizodē vajadzēja spēlēt tā, bet tajā šitā.
Kad paši tur spēlēsiet, tad arī varēsiet visu darīt pēc savām teorijām no malas. Piecas reizes apskatās atkārtojumu no augšas un tad bļauj, ka tā darīt esot stulbi.
Spēlātāji un treneri taču ir profesionāļi un viņi paši saprot kā labāk. Hokejistiem katram ir savs spēles stils un tā viņi spēlē.
, 2008-04-14 22:49, pirms 17 gadiem
Haloz rakstīja: Nu sorryvečī bet ja Naumovs būs Dinamo vārtsargs...tad mēs regulāri ielaidīsim pa 5 ripām!

Kādas tad Tev ir alternatīvas? Irbe? Žabotinskis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-04-14 22:52, pirms 17 gadiem
Bļin....piedodiet, bet tiešām nesaprotu ko te var stresot un ārdīties, ka izkritīs no grupas u.t.t. Kad spēlēs kanādā, tad redzēs...šitās ir tikai pārbaudes spēles...Uzvara šeit nav svarīga. Es piemēram priecājos ka bija bullīši beigās...džeki dabuja patrennēties spēlē tos...a kas zin..moš kanādā būs bullīts jātaisa un tieši ši "sliktā" spēle būs devusi kādu labu izvēli...Toč jūs nesaprotu. Labāk kļūdīties pārbaudes spēlēs, lai ir ko analizēt un ko uzlabot...pfff
, 2008-04-14 22:52, pirms 17 gadiem
Ko noziimee nepaarliecina, Lavinsh knapi vilka dziiviibu intervijas laikaa, dzheki ir pamatiigaa bedree, visa shii ģinamo epopeja ir ienaakusi arii izlasee un dzhekiem liek nenormaalas slodzes, varbuut kaads "Chaakurs" vareetu izskaidrot cik tas lietderiigi, bet nu shajaa speelee tas bija aciimredzami...Cipa vieniigais kas skreeja visu speeli, paareejie izskatiijaas kaa nodziiti zirgi, pulveris pietika vien 1 periodam, Herbis, Cipa, Aļiks un Janka izskataas visai iespaidiigi, neskatoties arii uz nogurumu...neredzu iemeslu panikai...pats galvenais lai shis nogurums neturpinaas arii Pasaules chempii, liidziigi precedenti jau ir bijushi ieprieksheejos gados, arii basketbola izlases gadiijumaa...taa kaa nebuusim tik negatiivi, izlase izskataas kaa nekad speeciiga!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-04-14 22:53, pirms 17 gadiem
skrim rakstīja: Kanada neviens nedos brivi saspeleties un tur vel tas laukums ir mazaks kur saspeleties bus vel grutak ir jamet no jebkuras vietas un jajiet pec atlekosajam ripam

Nu jaa... taa jau tas tomeer ir gan... taadu plashumu kaa sheit nebuus...
, 2008-04-14 22:54, pirms 17 gadiem
Musu KOMANDA ir PASAULES dream team nu pec uzvardiem protams!!!!!!!!!
, 2008-04-14 22:54, pirms 17 gadiem
da labi neburat te draamu .....vinjiem tak tikko tik beigushies fizisko slodzhu treninji un nogurums bija manaams.speeles veidoshana tikai tagad saaksies!
, 2008-04-14 22:56, pirms 17 gadiem
Dzhonis rakstīja: Ko noziimee nepaarliecina, Lavinsh knapi vilka dziiviibu intervijas laikaa, dzheki ir pamatiigaa bedree, visa shii ģinamo epopeja ir ienaakusi arii izlasee un dzhekiem liek nenormaalas slodzes, varbuut kaads "Chaakurs" vareetu izskaidrot cik tas lietderiigi, bet nu shajaa speelee tas bija aciimredzami...Cipa vieniigais kas skreeja visu speeli, paareejie izskatiijaas kaa nodziiti zirgi, pulveris pietika vien 1 periodam, Herbis, Cipa, Aļiks un Janka izskataas visai iespaidiigi, neskatoties arii uz nogurumu...neredzu iemeslu panikai...pats galvenais lai shis nogurums neturpinaas arii Pasaules chempii, liidziigi precedenti jau ir bijushi ieprieksheejos gados, arii basketbola izlases gadiijumaa...taa kaa nebuusim tik negatiivi, izlase izskataas kaa nekad speeciiga!!!

epopeja ir riktīga, un man liekas, ka tas apzināti katram pa nerviem kko iedod. kautkā nelaikā tas uzpeldēja
nu ja, līdz chempim vēl varāk kā 2 nedēļas un gan jau no tās bedres tiks lauka un saniegs jaunas virsotnes.
, 2008-04-14 22:56, pirms 17 gadiem
nu ceru ka treneri šajā spēlē ietrenēja sastāvus un radīja secinājumus spēle tiešām nervoza

milzīgs prieks par Širokova maiņu, vienīgie kuri guva vārtus pamatlaikā..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-04-14 22:56, pirms 17 gadiem
Da beidzat cepties viss buus o.k., sitaa ir tikai treninspeele peec lielaam slodzeem taapeec arii bija neskataama un samociita! Vairaak man satrauc, kur brauc latvieshu tauta, ja palasot sos komentaarus liekas, ka vismaz pusei nav pilns rublis!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-04-14 22:59, pirms 17 gadiem
Danija pec statistikas PEDOFILISM ir 10 reiz biezhak neka eiropa
tas nav joks !!!!!!
, 2008-04-14 22:59, pirms 17 gadiem
spele bija interesanta un aizraujosa ,bet bulisi bija nervu kutnosi,bet vispar letina malaci ,lai veicas ari talaja kanada
, 2008-04-14 23:00, pirms 17 gadiem
deemy rakstīja: kas ar Dārziņu notiek?? Kā var tik bezatbildīgi bullīšus izpildīt???


Kaa saprast "bezatbildiigi buliishus izpildiit"? Tu pats esi kaut vienu iemetis?
, 2008-04-14 23:02, pirms 17 gadiem
Ieshu iedzershu kaut ko ................
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-04-14 23:04, pirms 17 gadiem
nu manaa skatiiijumaa speele arii nebij no taam labaakajam, bet j anjem veeraa peedeejo ned treninjus tad jau nav nemaz tik traki, dzeki atjeegsies no shiim slodzeeem un buus ok!!!! un galu galaa paarbaudes speele i rtikai paarbaudes speele, bez nekaadas likmes iipashas atbildiibas utt, ta kaa muusu komandas speeku raksturu un meistariibu objektiiivi varees noveerteeet tikai kanaadaa!!! bet nu naumovs gan shod krita aaraa...


aa un veeel, stepiitim vienam vnk jaaaizliedz komenteet hokeju, vinjsh izklausiijaas peec parasta seetas puikas kuram unliktas uz ausiim austinjas un mikrafons pie mutes, bez nekaadaam padziljinaataam zinaashanaaam, bez preciiiza savas domas formuleejuma, da vispaar pretiiigi bij klausiities vinju!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-04-14 23:06, pirms 17 gadiem
Uzkāpjat uz ledus un uzspēlējat pēc smagiem treniņiem svara zālē, tad redzēsim,un sasniedziet kko kā šie spēlētāji
visi mācās no kļūdām.
tiešām nesaprotu,tik gudros kommentētājus. teikt ir viens,bet spēlē to izdarīt ir cits.!
tapec gudri d i r s t,nav malku cirst!
, 2008-04-14 23:06, pirms 17 gadiem
Tā takš tikai pārbaudes spēle - nav ko uztraukties!
, 2008-04-14 23:07, pirms 17 gadiem
Pečura Labs! Vajadzēja vairāk laukumā sūtīt! Bet moš jau taupa Kanādai!?!
, 2008-04-14 23:08, pirms 17 gadiem
To britiw.Smuks jaunvaards-koordinaali.To SAWLE.Hauss-tas ir labaakais apziimeejums,tam kas notika laukumaa.Nu riktiigs hauss!
, 2008-04-14 23:08, pirms 17 gadiem
Hose rakstīja: Labāk sūdīga uzvara, nekā skaists zaudējums, lai gan šī gluži nebija tā reize. Ceru, ka šī bija LV sliktākā spēle dēļ "bedres", bet turpmāk tikai uz augšu. Noteikti uzskatu, ka vārtos jābūt LV labākajam vārtu vīram - Žaby
Naumovam neko nepārmetu, jo kādu laiciņu viņš izticis bez spēlēšanas + aizsardzība bija ļoti nepārliecinoša. Uz Sergeja rēķina varam pierakstīt tikai 3.vārtus, jo pozīcijas izvēle nebija tā veiksmīgākā.
Ļoti ceru, ka mūsu superstārs Dārziņš atgūsies no "bedres", lai varētu atkal vest komandu pēc jauniem panākumiem
Gaidām Ivanānu un Daugaviņu un asinām slidas + slīpējam aizsardzību!

Sarauj, Latvija!

bet cik reizes vinjsh ripu vnk atsita savaa priekshaa peec nepaaraak speeciiigiem metieniem... mani naumova speele vispaar paaarsteidza negatiivaa veidaaa....
, 2008-04-14 23:09, pirms 17 gadiem
njaa... tomeer pret daaniju gaidiiju citu rezultaatu, bet shaadu speeli ar norakstiit lielaakoties uz slodzeem, tomeer vechiem jaasanjemaas, nedriikst tik viegli beigaas atdod speeli it kaa jau buutu uzvara!!!
, 2008-04-14 23:09, pirms 17 gadiem
Znarokam es iraudziju ir jauns shrams zem acim!!!
, 2008-04-14 23:10, pirms 17 gadiem
Bet tik un taa nesaprotu kaapeec tie trenninji tagad peedeejaa briidii ir tik smagi un svariigi, ja visa sezona ne pa jokam nospeleeta??... nu nav iisti riktiigi, ja speelees nevar iekusteeties... un emocionaalais paceelums arii nebija kaa gribeetos maajas speelee...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-04-14 23:11, pirms 17 gadiem
camel 08 rakstīja: pret Kanādu un ASV mēs būsim nulles,piem pasaki kādu amerikāni(bet ne spēlētāju)kurš pazītu kādu mūsējo?A ja pasaka Greckis vai Krosbijs to pat Āfrikā zinās

BALDERIS
, 2008-04-14 23:12, pirms 17 gadiem
marexgold rakstīja: Bet tik un taa nesaprotu kaapeec tie trenninji tagad peedeejaa briidii ir tik smagi un svariigi, ja visa sezona ne pa jokam nospeleeta??... nu nav iisti riktiigi, ja speelees nevar iekusteeties... un emocionaalais paceelums arii nebija kaa gribeetos maajas speelee...

nu tas taapeec lai peec iespeejas labaak sagatavotos fiziski chempim. tagad gan buus atpuutas.
, 2008-04-14 23:13, pirms 17 gadiem
Interesanti ir tas, ka Irbi daudzi pensijaa suutiija jau 36 gados (kad vinjsh speeleeja patiesi labi)... Bet Naumovu slavee 39-os (arii neslikti speelee savam liimenim)... Vai nav taisniiba, ka pavasara liidzjuteeji ir visnezinoshaakie un visstulbaakie? Jaasaka atklaati, man riebjas, ka par hokejistiem spriedelee nejeegas...

P.S. Pats esmu tikai fans, bet nu riebjas, ka dazhi eksemplaari te spriedelee par vecumiem... pashi neapjeedzot katra dzheka patiesaas iespeejas...
, 2008-04-14 23:15, pirms 17 gadiem
1. Vai hokeja saimiecības vadītāji (vadītājs?) ir domājuši, ka Irbem, Tambijeva, Semjonovam, u.c. tā kā derētu uzrīkot vienu normālu atvadu maču?! Bez viņiem nebūtu uzvaru pār Krieviju Pēterburgā, pār Baltkrieviem Rīgā Sporta pilī no 2-4 uz 5-4 pēdējās 5 minūtēs, utt. Vai tiešām viņi domā, ar koka slidām var atpirkties? Vai tas, ka izlase jau laikam 12 reizi no 1997.gada spēlēs hokeja elitē, nav arī šito džeku nopelns?
2. Kur palika Baldera simboliskais krekls no Sporta pils, kas nesen tika nojaukta?
, 2008-04-14 23:16, pirms 17 gadiem
ATKAL darbojamies laikam ar IEMIDZINĀŠANAS FAKTORU!!!

P.S. Cer ka iemidzināsim KANĀDU, ASV un pārējās čepionāta komadas????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-04-14 23:17, pirms 17 gadiem
Uzvara, tas labi,bet tā tikai ir pārbaudes spēle,un ja vēlamies ieņemt labu vietu. Man vislabāk patika bullīši, malacis Sergej!
, 2008-04-14 23:18, pirms 17 gadiem
Kera rakstīja: 1. Vai hokeja saimiecības vadītāji (vadītājs?) ir domājuši, ka Irbem, Tambijeva, Semjonovam, u.c. tā kā derētu uzrīkot vienu normālu atvadu maču?! Bez viņiem nebūtu uzvaru pār Krieviju Pēterburgā, pār Baltkrieviem Rīgā Sporta pilī no 2-4 uz 5-4 pēdējās 5 minūtēs, utt. Vai tiešām viņi domā, ar koka slidām var atpirkties? Vai tas, ka izlase jau laikam 12 reizi no 1997.gada spēlēs hokeja elitē, nav arī šito džeku nopelns?
2. Kur palika Baldera simboliskais krekls no Sporta pils, kas nesen tika nojaukta?

Jaa, piemeeram Irbes godinaashana vispaar bija zem katras kritikas, manupraat vinsh kopaa ar paareejiem dzhekiem ir pelniijis iistu atvadu machu, nevis piecminuuti pirms speeles...vinsh ir daudz vairaak pelniijis, taapat kaa Cipa, Tambiks un paareejie...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-04-14 23:18, pirms 17 gadiem
teiksu taaa- Masalskis likas labaks par Naumovu, uzkatu ka Edgaram jabuut pamatvartsargam, Patika J.Redliha atdevepie saviem vartiem grustija Danus nepajokam paris epizodes, vieniigais Jekabam bija paris kludas piespelees, Sirokovs malacis izmantoja savas izdeviibas, Darzins un Stals ciinijas ar lielu pasatdevi, bet riba negaja vartos, patika Galvina un Latvina aizsargu paris, Sprukts deva labas, idealas piespeles bet dazas bija nevietaa......Patikami parsteigts biju ka 3. perioda Berzina vieta speleja Pecura, vismaz Znaroks kko variee mainas

tads mansvirspusejais skatijums par so speeli
, 2008-04-14 23:19, pirms 17 gadiem
es tak teicu ka naumovs nevelk,nevar saņemties un aiziet pensijaa.
, 2008-04-14 23:20, pirms 17 gadiem
labaiss71 rakstīja: es tak teicu ka naumovs nevelk,nevar saņemties un aiziet pensijaa.

Kamer vinsh dzer ar Znaroku vinsh speles!
, 2008-04-14 23:21, pirms 17 gadiem
e neredzeeju speeli, bet pajautaashu-"kas labaak- paarbaudes speelees skriet liidz krishanai un uzvilkt otro Somijas sastaavu ar rezultaatu, lai peec tam chempii no taas pashas Somijas atrauties 5;0 vai paciiksteeties ar Daaniju, nolaisties uz zemes, maaciities no kljuudaamun mobilizeeties vajadzigai speelei chempii?"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-04-14 23:21, pirms 17 gadiem
Defense, Goalkeeper
, 2008-04-14 23:23, pirms 17 gadiem
Nav ko stresot! Jā, es ar cerēju ka uzveiks pārliecinošāk un sākums bija daudzsološs! taču ātrā ripa šoreiz bija par sliktu mums! Atslābām! Dāņi saņēmās un kapāja tīri labi!
Otrajā periodā viss Latvijas zīmē! 2:0!!!
Trešais it kā ok, bet tad liktenīgā kļūda! Reķis pieredzējis, nedrīkst tā! Vajadzēja tad gar apmali mest, nevis pa centru, starp diviem dāņiem, turklāt esot pēdējajam! Dāņu trešie vārti jau ar labi, zaudēja iemetienu, izspēlēja un labs metiens!
Pagarinājumā gan mūsējiem bija jāiemet. 3 labas izdevības, viena normāla!
Bullīši, ui... spriedzīte, patika!Kopumā jau ok, nemot vērā, ka ļoti lielas fiziskās slodzes bijušas! Ar katru spēli jāpaliek labāk un paliks!
Patika ļoti Širokova-Sprukta-Cipuļa trijnieks! Pretinieku bermuda 3stūris!
Naumos - vot tieši viņš, nevis izlase nepārleicina! Kaut gan izšķirīgo ripu metienos atsita!
Būs labi!
Par Lielu Latviju!
SARAUJ!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-04-14 23:28, pirms 17 gadiem
Ivars37 rakstīja:
Nē,es nēesmu experts,bet redzu,kas notiek ar Naumovu pēdējā sezonā!Viņa komanda bija viena no divām,kas netika Baltkrievijas čempja play-off!Tas jau ir rādītājs,ka viņš nav bijis savas komandas glābējs!
Žabotinskim stabila sezona LM sastāvā!Par Masaļski grūti ko teikt!


nu sezona Naumovam Gomela bija samera laba, takaa nevajag vinu norakstiit!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-04-14 23:32, pirms 17 gadiem
Kera rakstīja: 1. Vai hokeja saimiecības vadītāji (vadītājs?) ir domājuši, ka Irbem, Tambijeva, Semjonovam, u.c. tā kā derētu uzrīkot vienu normālu atvadu maču?! Bez viņiem nebūtu uzvaru pār Krieviju Pēterburgā, pār Baltkrieviem Rīgā Sporta pilī no 2-4 uz 5-4 pēdējās 5 minūtēs, utt. Vai tiešām viņi domā, ar koka slidām var atpirkties? Vai tas, ka izlase jau laikam 12 reizi no 1997.gada spēlēs hokeja elitē, nav arī šito džeku nopelns?
2. Kur palika Baldera simboliskais krekls no Sporta pils, kas nesen tika nojaukta?


Šeit gan esmu nedaudz pārsteigts par Dzhoņa nereaģēšanu, jo tas taču skaidrs, ka Baldera kreklu pievākuši "Ģinamo" darboņi lai vēlāk to izdevīgi pārdotu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-04-14 23:36, pirms 17 gadiem
Chomi... mees visi esam smiekliigi... jo gaidiijaam ko vairaak... Sagaidiijaam realitaati... diemzheel...

Es buushu ljoti prieciigs... Un esmu gatavs pastraadaat kaadu netipisku lietu, ja muusu puishi shogad ienjems 7. vietu... Esmu gatavs "nodziit" pliku pauri... un ne tikai...

Ja juus neesat gatavi uz ko taadu, neesat liidzjuteeji... mani draugi jau piefikseeja soliijumu(un es ar prieku to izpildiishu, ja komanda tieshaam izciiniis 7-to vietu).

Veiksmi visiem!
, 2008-04-14 23:36, pirms 17 gadiem
Ja, Naumovs laikam ir palicis vecs, ne reakcijas atrums, ne speles izpratne, ne fiziskais.
Kritika no manas puses ari Rekim, vinu var salidzinat ar Tribuncovu, riskanta spele, daudz noraidijumi.
Un vispar, sovakar nebija cinasspara!
, 2008-04-14 23:37, pirms 17 gadiem
make78 rakstīja: Tā bija tikai pārbaudes spēle....Un atļaušos atgādināt, ka ''tikai'' dāņi arī jau kuro gadu ir "A'' grupā un ir zobus parādījuši stiprākiem...bet tev jau to nesaprast

Taa jau ir Napoleonistu tendence, Daanji jau sen kaa speelee A grupaa, un nav nekaadi caurkriteeji, lai arii shiisdienas speele nav raadiitaajs, tomeer tas arii paraaada cik speeciigs ir vinju vieteejais chempis...un tas savukaart ir pieraadiijums ka mees arii taadu varam uztaisiit, bet nee mums kaa Napoleonistiem vajag iekarot visu un laabaak uzreiz...lai dziivo Ģinamo un vinja ceelie aizsargi Kira, Viecha, Guncha, Jurka un Aicis!!!
, 2008-04-14 23:44, pirms 17 gadiem
Šī bija tikai pārbaudes spēle, kad pēc kārtīgām fiziskām slodzēm spēlētājiem nebija svaigums, it sevišķi pēdējā trešdaļa izskatījās tāda samocīta... Būtu spēles sākumā realizējuši vairāk momentu viss būtu kārtībā!!! Nav ko izteikt pārsteidzīgus secinājumus, nāks tuvāk čempis un būs i nenogurdināms azarts, i vārtu momentu realizācija!!
, 2008-04-14 23:44, pirms 17 gadiem
Es iedomājos - ja Kirovs šādu spēli uz to sadūšosies (tobiš naudiņu atliks...), tad varbūt īsi pirms mākslīgi atdzimušā Dinamo atjaunošanas spēles? uz autortiesībām idejai nepretendēju, bet varbūt kāc augstāk stāvošs vai žurnālistu aprindām tuvāx par šādas spēles iespējamību var apjautāties? Koka slida manā uztverē ir tāds mazliet ironisks un neizdevies joks (jeb vadība to sauc par pateicību).

Jaa, piemeeram Irbes godinaashana vispaar bija zem katras kritikas, manupraat vinsh kopaa ar paareejiem dzhekiem ir pelniijis iistu atvadu machu, nevis piecminuuti pirms speeles...vinsh ir daudz vairaak pelniijis, taapat kaa Cipa, Tambiks un paareejie...
[/quote]
, 2008-04-14 23:46, pirms 17 gadiem
Nu man jau šodien viss vairāk patika Balderis!
ps. Tie kas bija halle sapratīs!
, 2008-04-14 23:47, pirms 17 gadiem
Man liekas, ka LM nebūtu problēmu šo Latvijas izlasi vismaz vienā no divām spēlēm uzvarēt, it īpaši, ja vārtos stāv Naumovs!
, 2008-04-14 23:48, pirms 17 gadiem
knapi,.bet UZVAREKA!
, 2008-04-14 23:52, pirms 17 gadiem
Ļoti ļoti švaki izskatāmies vārtu priekšā dāņi pie mūsu vārtiem darīja ko gribēja ja tā spēlēsim pret ASV un Kanādu būs sagrāves bez variantiem.

Patika ka uzbrukā daudz tiek lietots metiens kā krievi saka "shodu" kas ar arī deva augļus citādi nekā iepriecinoša daudz lažas aizsardzībā un joprojām pārāk bieži vārtu priekšā nav neviena mūsējā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-04-15 00:03, pirms 17 gadiem
Dzhonis rakstīja: Taa jau ir Napoleonistu tendence, Daanji jau sen kaa speelee A grupaa, un nav nekaadi caurkriteeji, lai arii shiisdienas speele nav raadiitaajs, tomeer tas arii paraaada cik speeciigs ir vinju vieteejais chempis...un tas savukaart ir pieraadiijums ka mees arii taadu varam uztaisiit, bet nee mums kaa Napoleonistiem vajag iekarot visu un laabaak uzreiz...lai dziivo Ģinamo un vinja ceelie aizsargi Kira, Viecha, Guncha, Jurka un Aicis!!!


kas ir pierādījums, ka mēs arī tādu varam uztaisīt???
, 2008-04-15 00:05, pirms 17 gadiem
C'mon - džekiem vienkārši fiziskā bedre un viss... ko te var ņemties. Pirms mača redzējāt ģīmjus? Pārguruši galīgi. Viss būs ok.
, 2008-04-15 00:06, pirms 17 gadiem
Spraiga un skataama speele.
, 2008-04-15 00:07, pirms 17 gadiem
Latvijai ir potenciaals tikai vins pareizi jaaatiista!!!
, 2008-04-15 00:11, pirms 17 gadiem
Izlase šai gadījumā ir caurkritusi, jo pirmkārt nav treneru un izlasei nav rokraksta, tāpēc labākā gadījumā būs tikai 1 spēle lai noturētos virs ūdens un stafetes kociņu nodotu nākamgad tālāk kādam..
Otrkārt, nekādīgi nesaprotu runas par vecumiem, izlase jēdziens ir labākie no labākiem vai labākie līdz 27 ..??
Bet pats galvenais, cik no šiem spēlētājiem būtu cienīgi pārstāvēt Dinamo leģendu un būtu par to vērts maksāt.. ?? .. es redzu tikai Njiživiju, Spruktu, Širokovu uzbrukumā, kādi 2-3 zem jautājuma zīmes uz pārbaudes laiku, aizsardzībā Pujacs.. un tas ir viss, diemžēl..
, 2008-04-15 00:20, pirms 17 gadiem
Oh, kā nevajadzēja Tribuncovu dzīt projām, labāk jau Ūsainais pats būtu tinies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-04-15 00:22, pirms 17 gadiem
....ka es Jums saku, Reķim ir vieta tur pat kur Tribuncovam.....
, 2008-04-15 00:24, pirms 17 gadiem
Kanādā jāņem čempionāts. Apakšgrupā ASV un Kanādu pieveiksim uz tā rēķina, ka pēc 99 tablo aizgriežas atpakaļ uz nullēm, bet pārējais jau ir formalitāte.
, 2008-04-15 00:38, pirms 17 gadiem
Pat galva sasāpējās skatoties bullīšus,vot tur toč bija saspringti!bet nu var paslavēt ka vismaz uzvarējām!
Protams neesmu baigi kompetenta bet manas domas par spēli tādas,ka Dārziņa šodienas sniegumi mani apbēdināja..domāju ka parādīs kaut ko labāku!Vismaz ar somiem bija prieks uz viņu skatīties!
Kā arī ne visai patīk kā mūsējie spēlē diezgan pasīvi savā zonā,ļaujot spēlētājiem ieiet,un daudzos momentos atstāj vienus,domāju pie tā būtu jāpiestrādā!
Par spēli kopumā domāju bija salīdzinoši laba,bet tas ka 2.spēli pēc kārtas līdz bullīšiem jāiet,nu tas gan ir slikti,cerams PČ tā nebūs!Laigan vēl laiciņš ir,un cerēsim ka saņemsies,un visas kļūdas nolīdzinās!Gaidu ar nepacietību Ivanānu un Daugaviņu,laigan protams 2.cilvēki nespēs visu glābt,bet domāju kādu uguntiņu spēlei piešķirs!
Veiksmi puišiem turpmākajās pārbaudes spēlēs!Un Lai veicas PČ,fani ar jums!
, 2008-04-15 00:48, pirms 17 gadiem
Nu nav pamata pārlieku lielam uztraukumam, jo jau no pirmajām minūtēm varēja redzēt, ka hokējisti ir pēc lielām slodzēm un ātruma galīgi nebija.

To jau arī Znaroks teica, ka tā būs. Tā ka viss vēl ir OK.

Labi jau arī tas, ka mūsējie iemeta 3 golus spēlē. un tas tomēr ir labi. ja atceramies iepriekšējo čempi, kad labi ja 1 gols sanāca spēlē iemest.
, 2008-04-15 00:54, pirms 17 gadiem
Totolv.com rakstīja: C'mon - džekiem vienkārši fiziskā bedre un viss... ko te var ņemties. Pirms mača redzējāt ģīmjus? Pārguruši galīgi. Viss būs ok.

piekrītu!! būs jau labi, saglabāsim vietu, bet arī nekur augstu nebūsim! anyway, lai veicas!
, 2008-04-15 00:56, pirms 17 gadiem
taču vai nu paši nospēlēja nospēlēja uzbrukuma
, 2008-04-15 00:57, pirms 17 gadiem
Smaga spēle kas manuprāt ir laba zīme... Galviņš pārsteidza...Oļegs ar pārsteidza neaizskaramo Armandu 3. perī uz bankas nolikdams...
, 2008-04-15 01:01, pirms 17 gadiem
Paskatījos Samsunglīgas statistikā! Galviņš spēlējis šosezon Rīgā 11 spēles,bet absolūti neko nav parādījis! Gandrīz vai pilnīgs nulle !Kā tādu vispār ņem izlasē? Vai tad citās līgās, kur viņš vēlāk ganījās, uzrādīja kaut nopietnāku?
, 2008-04-15 01:04, pirms 17 gadiem
Un vēl! Liekas, ka Znarokam beidzot ir pielecis, ka Bērziņs, kas Samsunglīgā bija beigu galā, tomēr nevar būt izlases spēlētājs!
, 2008-04-15 01:09, pirms 17 gadiem
manas domas ir ka, mums sogad jaizkrit, lai "Kira" pamet LHf vadibu!!! Bet grozi ka gribi ta bija tikai parbaude un galvena cina bus pret Sloveniju cempi!!! Slikti, ka mums ir parbaudes spele ar viniem.... Gan aju bus labi....
, 2008-04-15 01:13, pirms 17 gadiem
kasparssp rakstīja: manas domas ir ka, mums sogad jaizkrit, lai "Kira" pamet LHf vadibu!!! Bet grozi ka gribi ta bija tikai parbaude un galvena cina bus pret Sloveniju cempi!!! Slikti, ka mums ir parbaudes spele ar viniem.... Gan aju bus labi....

Ja krīt no grupas - lidos treneri nevis Kira
par kādu pārbaudes spēli ar Sloveniju Tu runā?
, 2008-04-15 01:14, pirms 17 gadiem
Naumovam jau vecums nenaak vien sD
, 2008-04-15 01:18, pirms 17 gadiem
kasparssp rakstīja: manas domas ir ka, mums sogad jaizkrit, lai "Kira" pamet LHf vadibu!!! Bet grozi ka gribi ta bija tikai parbaude un galvena cina bus pret Sloveniju cempi!!! Slikti, ka mums ir parbaudes spele ar viniem.... Gan aju bus labi....


nav mums pārbaudes spēle ar Slovēniju. laikam jauc ar Slovākiju, jo ar to gan ir!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-04-15 01:40, pirms 17 gadiem
njā, apbrīnojami, cik gadus jau Slovākija pastāv un ar mums regulāri uzspēlē, Slovēnija jau arī labu laiku ar mums krusto nūjas, bet daudzi hokeja līdzjutēji (varbūt citi arī, bet hokeja līdzjutēju starpā tas baigi uzkrītoši) joprojām jauc šīs valstis. Es nesaprotu, kā var neatšķirt.
bet kad mūs sajauc ar Lietuvu, Igauniju vai pat sauc par USSR, tad gan tādiem, kas paši S-niju no S-kijas neatšķir, ir spalvas gaisā, ne?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-04-15 07:11, pirms 17 gadiem
vakar no laikuma speeleetajiem izceelaas tik 1 maiņa kur speeleeja Širokovs,Cipulis un Sprukts paareejaas mainjas bija-taadas, nekaadas var redzeet ko dot taa saspeeleeshanaas sezonas gaitaa kad jau viens otru izprot un papildina!
cerams ka taada sadarbiiba Dinamo komandaa muusu izlasei dos tikai plusus
, 2008-04-15 07:14, pirms 17 gadiem
neiks rakstīja: Un vēl! Liekas, ka Znarokam beidzot ir pielecis, ka Bērziņs, kas Samsunglīgā bija beigu galā, tomēr nevar būt izlases spēlētājs!


te es tev pilniibaa piekriitu un Bērzins starp Mikjeli un Lauri ir vnk nekas!
vismaz labi ka Oļegs mani sadzirdeeja un ielika speeles beigaas Pečuru blakus abiem iepriekshmineetajiem speeleetaajiem taa vismaz radaas uzreiz kaadas biistamas situaacijas pie pretinieku vaartiem!
, 2008-04-15 07:24, pirms 17 gadiem
kā vienmēr - ar spēcīgiem kā ar līdzīgiem, bet ar vājiem mokās...Kirov, vēl neesi nolīdzis psihologu!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-04-15 07:58, pirms 17 gadiem
Red fuckers pa dirsu...!!!Yehoooo!!!!White Bullets rullē!!!
, 2008-04-15 08:11, pirms 17 gadiem
Nu spēle kā jau spēle ar mūsējo pieslīšanos.Varbūt mūsējie nav slikti, bet acīmredzams progres ir Dānijas hokejā.Naūmovs nu .... nu.... nebija tas labākais šajā spēlē.Un atkal bija vairāki momenti kur jāmet pa vārtiem,bet nē mēģina atdot vēl to pēdējo piespēli
, 2008-04-15 08:40, pirms 17 gadiem
mrosis rakstīja: Piekriitu virsrakstam !! Ja knapi pakaasham somiem, tad Daanji jaw buutu japspeele paaarliecinoshaak :/


Cerams ka izlase tiesham ir zem lielam slodzem, jo cita izskaidrojuma nav sai minimalai uzvarai, jo DANIJAI vel nebija 6 vadosie uzbruceji no amerikas atbraukushi
, 2008-04-15 08:44, pirms 17 gadiem
galviņam jāpaliek mājās, arī Reķis nepārliecināja. Rēdlihi malači arī Bļinovs kapāja. Uzskatu ka ir vienkārši vairāk jāmet pa vārtiem, nevis jācenšas izspēlēt līdz pēdējam. Labi ka būs Raitis ar Daugavu, bet vai viņi saspēlēsies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-04-15 08:57, pirms 17 gadiem
tur Tev riktīgi piekrītu, totalizatori dara savu, Vakar speciali neliku uz Latviju, jo reiz uz līdzīgu grabekli jau uzskapu
kam ir izdeviigas shiis "paardotaas" speeles? Tikai un vieniigi kaadam, kas tuvu izlasei staav. 100% nopirkta speele (ja negribiet piekrist-nepiekriitiet, es zinu). Nekaadu shaubu. jau kuro reizi. Muusu puishi speeleeja labaak, bet tikai peekshnji stulbas kljuudas.
[/quote]
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-04-15 09:07, pirms 17 gadiem
jocīgi, ka tik daudz kritisku komentāru! tā jau parasta pārbaudes spēle...

Znaroks tak pateica, ka komanda pēc slodzēm ir bedrē! un ja gribam čempī būt cīņasspējīgi, tad pagājušā nedēļā slodzēm un šajā nedēļā bedrei ir jābūt!

vismaz nebūs kā Muižnieka izlasēm, kuras no bedres izkāpj mēnesi pirms čempionāta un uz izšķirošajām spēlēm formas virsotne jau sen kā garām!

Visu cieņu Naumovam par to, ka viņš izlasē ir - ar Masaļski un Žabotinski vien bailīgi būtu uz Kanādu braukt.
, 2008-04-15 09:14, pirms 17 gadiem
man patiik bullishhi
, 2008-04-15 09:33, pirms 17 gadiem
Labi, ka tā beidzās un spēle bija ar tādu sižetu! Spēlētājiem cerams pieleks, ka nav nekādi superstāri un ka jāspēlē līdz beigām.
Un atkal bija labais trenniņš kā jāspēlē papildlaiks un kā jāmet sodiņi! Progress redzams!
, 2008-04-15 09:35, pirms 17 gadiem
Daukis rakstīja: jocīgi, ka tik daudz kritisku komentāru! tā jau parasta pārbaudes spēle...

Znaroks tak pateica, ka komanda pēc slodzēm ir bedrē! un ja gribam čempī būt cīņasspējīgi, tad pagājušā nedēļā slodzēm un šajā nedēļā bedrei ir jābūt!

Par šito es ar brīnos, skaidri tak pateica ka nodzīti ir, bet neviens jau neklausās...Kāda jēga pirms čempja sasist švakos, uzvarēt vai cienīgi zaudēt stiprajiem un čempī neko neparādīt. Tagad nav maču, tagad ir treniņprocess un spēle ar Dāniju ir šī procesa daļa un nav svarīgs kaut kādas teniņspēles rezultāts, svarīgs ir PČ
, 2008-04-15 10:11, pirms 17 gadiem
neiks rakstīja: Paskatījos Samsunglīgas statistikā! Galviņš spēlējis šosezon Rīgā 11 spēles,bet absolūti neko nav parādījis! Gandrīz vai pilnīgs nulle !Kā tādu vispār ņem izlasē? Vai tad citās līgās, kur viņš vēlāk ganījās, uzrādīja kaut nopietnāku?


Vispār jau viņš SPL spēlēja tikai pašā sezonas sākumā, tāpēc SPL statistika galīgi nebūtu rādītājs par derīgumu vai nederīgumu izlasei. Un ja tevi tik ļoti interesē tieši statistika, tad lūdzu: Austrijas čempionātā viņam 33 spēlēs bija 2 vārti, 7 piespēles, 24 soda minūtes un +/- koeficients -5.
, 2008-04-15 10:16, pirms 17 gadiem
Nu Dārziņa maiņa nepārliecināja šodien, labi bija Sprukts-širokovs-cipulis. Pēc manām domām Bļinovam un Štālam kā trešo uzbrucēju vajadzētu kādu citu klāt. Patika, ka trešajā periodā Bērziņu nomainīja ar Pečuru, varētu vēl tā pāris spēles pamēģināt paeksperimentēt. Nu par bullīšiem- tā tomēr ir zināma laimes spēle arī....
, 2008-04-15 10:16, pirms 17 gadiem
viss ir labs ks labi beidzas
, 2008-04-15 10:18, pirms 17 gadiem
kāpēc nekur neraksta, kāda bija metienu attiecība? iemetienu attiecība? laikam nav tik svarīgi kādam....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-04-15 10:20, pirms 17 gadiem
riat80 rakstīja: kāpēc nekur neraksta, kāda bija metienu attiecība? iemetienu attiecība? laikam nav tik svarīgi kādam....

Neviens to neskaita - tapēc ar neraksta
, 2008-04-15 10:22, pirms 17 gadiem
Visu cienju izlasei.....bet....neredzu PČ neko citu kaa grupu turniiraa divus paarliecinoshus zaudeejumus un vienu 50/50 speeli ar sloveeniem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-04-15 10:44, pirms 17 gadiem
galvenais, ka uzvareja! vakar arena visu balsi noblavu, tagad pat parunat nevaru!
, 2008-04-15 10:58, pirms 17 gadiem
Latvijas hokeja valstvienības galvenais treneris Oļegs Znaroks pēc uzvaras pār Dāniju teica, ka viņam spēle patikusi. Taču pēc preses konferences viņš izteicās, ka spēle pret Somiju bijusi mazliet labāka, jo tā bijusi dzīvāka. Turklāt jāņem vērā, ka spēlē pret Somiju hokejistiem bijis mazāks nogurums.

manas domas praktiski! nav pamats uztraukumam
, 2008-04-15 11:42, pirms 17 gadiem
Tās Naumova vārtupriekšā atsistās ripas ASV un Kanāda nepiedos!
, 2008-04-15 11:44, pirms 17 gadiem
Ja ielaist tik idiotiskus vārtus pēdējā minūtē, man bija skaidrs, ka dāņi mainīs vātsargu un 4:2 būs likts, a še tev, ielaiž mūsējie- hiņas. Bet par pašu spēli vienādos sastāvos spēlējām bezmazvai kā vairākumā būtu, bet vairākumā nu bezjēgā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-04-15 12:07, pirms 17 gadiem
huy rakstīja: Neviens to neskaita - tapēc ar neraksta

neticu kā pārbaudes spēlēs nav spēles protokola....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-04-15 13:33, pirms 17 gadiem
Nu Jūs spēli vakar skatījāties? Ok Bļinovs bullīti iemeta, bet cik reizes viņš nenosedza savu pretspēlētāju vārtu priekšā. Vispār tas izskatījās diez gan traģiski kā dāņi izrīkojās ar mūsējiem pie mūsu vārtiem, ja tik brīvi ļausim pretiniekiem spēlēt savu vārtu priekšā no ASV un Kanādas atkal dabūsim iekšā 7-8 ripas.

Vienīgais, kas iepriecināja bija metieni bez ripas apstrādes tā teikt shodu. Lai gan kādās 3-4 labās epizodēs joprojām par daudz mānam pauzējam u.t.t.

Vēl labi redzams ka trijniekam Štāls Bļinovs Dzeriņš galīgi saspēle neiet tur vajadzētu pamēģināt Pečuru vai Džeriņu.

Vēl derētu pie Ņiživija un Vasiļjeva pielikt kādu plecīgāku lielāku uzbrucēju jo ja vienā maiņā ir 3 mazie tad dāņi viņus tur izlīmēja gar bortiem bez variantiem, baidos ka pret ziemeļamerikāņiem būs tas pats.

Mazo maiņa arī visvairāk grēkoja ar to ka neviens nav pie vārtiem it kā metam no distances bet nevins nedežurē lai dabūtu atlekušo ripu.


Nu ja visi liek sastāvus tad uzlikšu arī savējo

Širokovs - Sprukts - Cipulis

Dārziņš - Pečura - Rēdlihs

Ivanans - Džeriņš - Džeriņš

Daugaviņš - Vasiļjevs - Ņiživijs

rezervē (Štāls)




Bet ja man jāprognozē ko Znaroks paņems tad šobrīd izskatās

Širokovs - Sprukts - Cipulis

Dārziņš - ? - Rēdlihs

Macijevskis - Vasiļjevs - Ņiživijs

Ivanans - ? - Daugaviņš

Rezervē (?)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-04-15 14:14, pirms 17 gadiem
Matulis alu bija sadzeeries..
, 2008-04-15 14:25, pirms 17 gadiem
kashkjels rakstīja: Ko ta neviens neraksta par Rekji???? Vinjsh taksh taadu daavanu uzdaavinaaja Daanjiem!!! Un veel te dazhs labs raksta, ka vinjsh esot aizsardziibas balsts! Tribuncovs 100 punkt nebuutu ko taadu izdariijis, a vinjam veel Znachoks kriit kraagaa par to ka pret somiem nolaidis uudeni, tad jau Rekji vajadzeetu arii mest araa no izlases! Ne taa?????

abiem nav vietas izlasē, ne Reķim, ne Tribuncovam...
, 2008-04-15 14:27, pirms 17 gadiem
loti svaka spele dazas momentas darija kaut kadu mulkibu
, 2008-04-15 14:27, pirms 17 gadiem
Volx rakstīja: Es jau labak Redliha vietā ņemtu Macijevski(tas par Edgara sastavu) - vakar bija labs.Taisnība ir par tiem mazajiem - nu Kanadieši un ASV viņus iznīcinas un nekada tolka nebūs ja neskaita izravienus kur viņus sagaidīs masīvs aizsargs un nostums malā ..............nu varbūt metienu paspēs izdarīt bet tas būs kkavets un vārtsargam ķerams ja nu vienīgi haļava


Nu Macijevski atvaino bet ja līdz 32 gadiem viņš PČ neko spīdošu nav rādijis nedomāju ka viņš tagad atvērsies, pret dāņiem viņš vienmēr ir labi spēlējis bet pret citiem it sevišķi PČ diez gan viduvēji. Lai gan neuztrauksimies varēja redzēt ka visiem ir ļoti smagas kājas cerams ka līdz Kanādai bus viņi ārā no bedres.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-04-15 15:02, pirms 17 gadiem
Hipotenūza rakstīja: Uzdevums: Oļegs Znaroks divu pārbaudes spēļu laikā izlietojis 1,3 litrus Fruktis Style želejas. Cik daudz želejas viņš izlietos visa čempionāta laikā?

P.S- Jānim Matulim foršas ūsas.
P.P.S- Kā pārbaudes spēli, labāku nemaz nevarēja vēlēties!

Naumovs nepatika
Ernštreitam beidzot vairs nav zili riņķi zem acīm!





par Naumovu pilniigi piekrritu peedeejais gols bija vispaar psc.
, 2008-04-15 15:03, pirms 17 gadiem
riat80 rakstīja: neticu kā pārbaudes spēlēs nav spēles protokola....

Protokols ir, tik protokolā nav atzimēts metienu skaits, iemetieni. Pie mums to skaita ja notiek PČ. Mēs vēl neesam lidz galam Eiropā...
, 2008-04-15 15:38, pirms 17 gadiem
Spele nebija parleicinatu, bet es domaju, ka puisi pieliks un viss izdosies, lai veicas jums dzeki!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-04-15 16:17, pirms 17 gadiem
noskatiijos shodien visu machu.. juutas ka ir bijushas fizuhas nodarbes.. ir bijushas kljuudas u.tt bet nu neteikshu ka izlase izskataas vaaji.... ir aatrums ... ir azarts... puikas kapaajas.... veel 2,5 nedeljas buus parbaudes speles..... un ieprieksheja PC danji palika 10.tie.. un pec speles .. rakstura un stila nu izskatijas musejie paaraaki.... taa ka lai veicas...!!! Nu Serjoga kastee..... nuuuu.... neteikshu neko labak.... bet tas nenoziime ka nav ko labuy pateikt nostaveja ok.... izvilka dahzus kuru praktiski nevareja.. un nepanjema to 3 kuru itka vajadzeeja.... bet laika gadi dod savu.... varbuut arii nogurums..... bet lai veicaas!!!!!!
, 2008-04-15 16:25, pirms 17 gadiem
šorīt ltv1 ziņās dzirdu- Un vakar Latvijas hokeja izlase SAGRĀVA Dāniju ar 4:3
, 2008-04-15 16:42, pirms 17 gadiem
Nevaru tā īsti pateikt, vai man patika spēle vai nepatika, jo it kā bija labi momenti, biš nervu kute ar, bet visā visumā iespaidu neatstāja. Biju šokēts par Herbertu, kaut kas ar viņu nav riktīgi. Varbūt čomiņā taupīja spēku vai kaut kā tā, bet nu katastrofāli nospēlēja zem savu prasmju un pieredzes līmeņa. Piekrītu kaut kur iepriekš ieliktam postam...Galviņš tas ir kaut kāds ārprāc (Jēci arī gribētos pieminēt)...šitādu tizlumu aizsardzībā sen nebiju redzējis. Patika Jerofejevs. Runājot par Reķa lažu...nu ko var teikt, džekiņs anormāli kļūdījās, bet tajā pašā laikā parādīja spēli par kuru visi agrāk jūsminājās Ozoliņa izpildījumā. Reizes trīs, kad bija uzbrukums uz Dāņu vārtiem centra uzbrucēja vietā parādījās Reķis, kuram bija iespējas rezultatīvi noslēgt uzbrukumu (protams var arī iekrist šādā veidā). Slava un gods Cipulim, Širokovam, Dārziņam un protams Ņiživijam. Patika arī tas ka viens no ātrākajiem uz laukuma bija Macijevskis, man šķiet ka ielika pat kloķīti Miķelim. Protams nevar nepieminēt Spruktu...cilvēks kurš vienmēr visus mierina lai neiesaistās klopēs...Dāni aizlidināja ar Sambo cienīgu metienu.

Visādā ziņā interesanta spēle, kuru gribētos redzēt labākā kvalitātē
, 2008-04-15 17:28, pirms 17 gadiem
Palasīju kādus pirmos divdesmit komentārus.Un kļuvu pavisam izbrīnīts.No kurienes tik liels negatīvisms?Pirmkārt,tā ir pārbaudes spēles,kas vien jau teic priekšā,ka ir ģenerālmēģinājums(šis pat ir tikai mēģinājums,jo līdz čempim vēl tālu)pirms lielā iznāciena,ka daudz kas tiek pārbaudīts.Patika,ka pēdējā trešdaļā Saviels ar Pečuru tika izlaisti laukumā.Nezinu kā jums,bet Pečuras sniegums man patika.Otrkārt,pēc loģikas mūsu situācijā tā būtu jābūt un spriežot pēc spēlētāju komentāriem,tā arī ir,ka pašlaik čaļi ir riktīgā formas bedrē.Saprotams,ka meistarība paliek,bet nespēj uz doto brīdi skrieties visu spēli,ko varēja redzēt spēles beigās,kad dāņi pārtvēra iniciatīvu.Treškārt,lielu spēles daļu mūsējie dominēja,varēja redzēt,ka esam klasi tomēr pārāki.Bet motivācijas acīmredzami nebija,lai sistos visu spēli(vismaz aizsardzībā,daudz paviršību bija savā zonā) un spēka arī nebija,lai sistos līdz galam.Vienīgais,kas nepatika šajā spēlē,bija Naumova sniegums.Nekādus lielos podus nesavārīja,bet,manuprāt,pirmais un trešais jo īpaši ir daļēji uz viņa sirdsapziņas,tad vēl biežās ripas atsišanas vārtu priekšā,kas viņa vecumā ir vienkārši nepiedodami.Vēl gan laiks viņam ir uzlabot sniegumu,bet uz doto brīdi Edgars viņam,šķiet,ir priekšā.
Tiešām liels fuij tiem,kas tagad tik ļoti kritizē Latvijas izlasi un jau paredz drošu atvadīšanos no A grupas.Es saredzu diezgan labu potenciālu šai izlasei+Z-amerikāņi to vēl tikai pastiprinās.Neprognozēšu iznākumu,bet nojauta ir diezgan laba.Vienu gan pateikšu - no A grupas mēs neizkritīsim!
, 2008-04-15 17:35, pirms 17 gadiem
Ko jus nematies, ta tak tik parbaudes spele kur treneri izmegina speletajus un kombinacijas,
, 2008-04-15 17:38, pirms 17 gadiem
apshalnieks rakstīja: Ko jus nematies, ta tak tik parbaudes spele kur treneri izmegina speletajus un kombinacijas,

Tieši tā.Pie tam.Grūti mācībās,viegli kaujās.Iespējams,ka pat labi,ka izvērtās tik smagas spēles beigas.Būs no kā mācīties vismaz.
, 2008-04-15 18:31, pirms 17 gadiem
Naumovs nu galīgi nepārliecinoši spēlē,Masaļskis nu sit punkti labāks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-04-15 20:05, pirms 17 gadiem
tada ta latvija neparliecina