Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2723, Did:0, useCase: 3
Autors: Jānis Rubulis

Ovečkins: "Nevaram attaisnoties ar veiksmes trūkumu vai nogurumu"

Ovečkins: "Nevaram attaisnoties ar veiksmes trūkumu vai nogurumu"
Aleksandrs Ovečkins (nr.8)
Foto: AP/Scanpix

Ar Kanādas izlases triumfu vakar noslēdzās pasaules hokeja čempionāts. Finālā kanādieši ar 6:1 sakāva Krievijas izlasi.

"Mums bija jāveido cieša aizsardzība, lai neļautu viņiem radīt vārtu gūšanas iespējas. Krievi tika pie dažiem momentiem, taču Smitijs (Maiks Smits) vairākas reizes glāba mūs no vārtu zaudējuma. Spēles lielāko daļu mēs gan pieturējāmies pie mūsu plāna un to veiksmīgi izpildījām," pēc panākuma sacīja Kanādas izlases aizsargs Džeiks Mazins.

"Pirms tik nozīmīgas spēles nedomā, ka uzvarēsi ar 6:1. Krievija ir tik bīstama komanda, ka pat ar divu vai trīs vārtu pārsvaru nevari vienkārši sēdēt aizsardzībā. Labi, ka mēs ieguvām lielāku vadību, un pēdējās piecās minūtēs vairāk izbaudījām spēli, jo zinājām, ka uzvara nāk arvien tuvāk," atzina Kanādas izlases kapteinis Sidnijs Krosbijs.

"Mūsu mērķis bija palikt pie savas spēles, neskatoties uz rezultātu vai pretinieku. Ar katru spēli palīdzējām viens otram uzlabot savu sniegumu. Atspēlēšanās no 0:3 pret Zviedriju bija milzīgs ieguvums komandai. Uzvara pret zviedriem ievērojami veicināja mūsu pārliecību, un mums šķita, ka varam tikt galā ar jebkuru izaicinājumu," turnīra svarīgāko momentu atcerējās kanādiešu kapteinis.

"Sākumā mēs bijām nedaudz nervozi. Visi izjutām milzīgu spiedienu un atbildības slogu. Pirmajās minūtēs nespējām iejusties spēlē un pēc tam centāmies kanādiešus noķert, taču vilciens jau bija aizgājis," norādīja Krievijas izlases aizsargs Dmitrijs Kuļikovs.

"Zaudēt vienmēr ir nepatīkami. Mums nedaudz pietrūka spēka, taču arī sudrabs ir medaļa. Mums vajadzēja pirmajiem gūt vārtus un aizķerties spēlē. Problēma bija arī gados jaunā aizsardzība. Kā risināt problēmas? Ir nepieciešami spēlētāji, jāpievērš uzmanība jauniešu hokejam," pēc zaudējuma komentēja Krievijas izlases galvenais treneris Oļegs Znaroks.

"Kā teica treneris – arī sudrabs ir medaļa. Mēs centāmies, taču pretī bija daudz spēcīgāka komanda. Mūsu jaunie hokejisti, kuriem tas bija pirmais fināls, ieguva vērtīgu pieredzi. Nav nozīmes, ar kādu rezultātu zaudē – 1:6 vai 1:3. Otrajā periodā pilnīgi izgāzāmies. Tajā pašā laikā nevaram attaisnoties ar veiksmes trūkumu – 1:6 ir un paliek 1:6," sacīja Krievijas uzbrucējs Aleksandrs Ovečkins.

"Grūti pateikt, vai pēc klubu sezonas mēs esam izspiesti kā citroni. Kāds bija labāk sagatavojies, cits – sliktāk. Visiem bija vienādi spēles noteikumi. Nav pareizi attaisnoties ar nogurumu," piebilda Ovečkins.

Izmantotie resursi:
Page Redirection
Чемпионат.com: новости спорта - Чемпионат


, 2015-05-18 10:01, pirms 10 gadiem
Tur nav ko attaisnoties ! Vnk Kanāda jūs izdupseja visos caurumos
Nav nozīmes, ar kādu rezultātu zaudē – 1:6 vai 1:3 Nu man kā Kanādas fanam ir liela nozime ar kādu rezultātu puifakas paņem priekša
, 2015-05-18 10:02, pirms 10 gadiem
Negaidīti objektīvi. Skaidrs, ka Kanāda ir ārpus konkurences, protams atsevišķā spēlē, TOP 6 komandas var ar to cīnīties.
, 2015-05-18 10:04, pirms 10 gadiem
labam dancotājam vienmēr olas maisa
Tas tāā.. značokam...
, 2015-05-18 10:09, pirms 10 gadiem
Redz, Znaroks pats atzīst, ka Krieviem nav rezerves, jo jaunie KHL aizsargi nevelk. Lai gan, KHL šie izskatījās tīri zolīdi.
Jāpiekrīt vien Sorokinam ar Puči - KHL degradē jaunos Eiropas hokejistus, jo ja tev ir kāds talants, tad tev vieta KHL ir garantēta, tāpat kā visai liela nauda. Agrāk hokejisti cīnijās un sitās lai tikai tiktu uz AHL, tad NHL. Bet tagad tie, kam mērķis ir nauda paliek KHL. Lūk rezultāts.
Latvijas izlase ir kļuvusti stipri vājāka, un pēdējos gados degradējās, jo vairs nav motivācijas doties uz izlasi - Ģjināmā vieta garantēta. Tas pats attiecas uz Krieviju - neskaitot Ovechkinu, Malkinu, Sjominu, Dacjuku, Kovalchuku, Radulovu - šiem vairs nav nekā.
Turpretī tās valstis, kam KHL nav aktuāls turpina augt - Zviedri, Čehi, Somi, Kanādieši, Amerikāņi, Dāņi, Francūži..
, 2015-05-18 10:15, pirms 10 gadiem
Vienmēr esmu bijis pret Krozbija un Ovečkina salīdzināšanu,jo viņiem kopējs ir tikai tas ,ka abi divi ir uzbrucēji,tomēr spēles stils pilnīgi atšķirīgs.Šajā čempī Ovečkins loģiski neko nepaspēja parādīt,jo ieradās pārāk vēlu.Lai arī krievu TV komentatori bļāva,kad Ovi iemeta vārtus ASV-Lūk kāpēc viņš mums vajadzīgs!Čiks vien bija.Kanādieši šogad rīkojās ļoti pārdomīgi.Atveda jau gatavu komandu,nevienu papildinājumu negaidīja,bet ar katru spēli tikai palielināja un palielināja apgriezienus.Krievi tai laikā tikai grozīja galvas uz rietumiem un gaidīja ,kad atbrīvosies vēl kāds no NHL.Un vēl nobeidzot par Ovečkinu un Krosbiju.Sidniju var apsveikt ar iestāšanos prestižā "tripl dabl" klubā ,Ovečkinam un pārējiem šīs paaudzes krieviem gan laikam tādi sasniegumi tikai sapņos var rādīties.
, 2015-05-18 10:19, pirms 10 gadiem
"Krievija[pretinieki] ir tik bīstama komanda, ka pat ar divu vai trīs vārtu pārsvaru nevari vienkārši sēdēt aizsardzībā."

Šo Krosbija teikto mums derētu ielāgot, jo cik reižu mēs sev radījām problēmās, esot vadībā,taču pēdējās 10 min vienkārši atsitoties...
, 2015-05-18 10:22, pirms 10 gadiem
alguns rakstīja: Vienmēr esmu bijis pret Krozbija un Ovečkina salīdzināšanu,jo viņiem kopējs ir tikai tas ,ka abi divi ir uzbrucēji,tomēr spēles stils pilnīgi atšķirīgs.Šajā čempī Ovečkins loģiski neko nepaspēja parādīt,jo ieradās pārāk vēlu.Lai arī krievu TV komentatori bļāva,kad Ovi iemeta vārtus ASV-Lūk kāpēc viņš mums vajadzīgs!Čiks vien bija.Kanādieši šogad rīkojās ļoti pārdomīgi.Atveda jau gatavu komandu,nevienu papildinājumu negaidīja,bet ar katru spēli tikai palielināja un palielināja apgriezienus.Krievi tai laikā tikai grozīja galvas uz rietumiem un gaidīja ,kad atbrīvosies vēl kāds no NHL.Un vēl nobeidzot par Ovečkinu un Krosbiju.Sidniju var apsveikt ar iestāšanos prestižā "tripl dabl" klubā ,Ovečkinam un pārējiem šīs paaudzes krieviem gan laikam tādi sasniegumi tikai sapņos var rādīties.
Kādā "tripl dabl"!?? Ir "tripl gold"!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-05-18 10:23, pirms 10 gadiem
WreckLV rakstīja: Redz, Znaroks pats atzīst, ka Krieviem nav rezerves, jo jaunie KHL aizsargi nevelk. Lai gan, KHL šie izskatījās tīri zolīdi.
Jāpiekrīt vien Sorokinam ar Puči - KHL degradē jaunos Eiropas hokejistus, jo ja tev ir kāds talants, tad tev vieta KHL ir garantēta, tāpat kā visai liela nauda. Agrāk hokejisti cīnijās un sitās lai tikai tiktu uz AHL, tad NHL. Bet tagad tie, kam mērķis ir nauda paliek KHL. Lūk rezultāts.
Latvijas izlase ir kļuvusti stipri vājāka, un pēdējos gados degradējās, jo vairs nav motivācijas doties uz izlasi - Ģjināmā vieta garantēta. Tas pats attiecas uz Krieviju - neskaitot Ovechkinu, Malkinu, Sjominu, Dacjuku, Kovalchuku, Radulovu - šiem vairs nav nekā.
Turpretī tās valstis, kam KHL nav aktuāls turpina augt - Zviedri, Čehi, Somi, Kanādieši, Amerikāņi, Dāņi, Francūži..
Jā - piekritīšu, ka KHL sāk patiesībā ielikt robu Eiropas hokejā (varbūt izņēmums ir Zviedrijas izlase).
Rīgas Dinamo spēlējot (kaut, vai sēžot uz rezervistu soliņa - alga ir 200 000 euro) - savukārt AHL 50 000 $ sezonā. Ja pat I.Kovaļūcks pameta New Jersey Devils (pirmās maiņas spēlētājs), lai kapātu Pēterburgas SKA - tad kaut, kas tiešām nav normāli!!!
Slēpts komentārs: flipsider
, 2015-05-18 10:28, pirms 10 gadiem
Ambrē rakstīja: Jā - piekritīšu, ka KHL sāk patiesībā ielikt robu Eiropas hokejā (varbūt izņēmums ir Zviedrijas izlase).
Rīgas Dinamo spēlējot (kaut, vai sēžot uz rezervistu soliņa - alga ir 200 000 euro) - savukārt AHL 50 000 $ sezonā. Ja pat I.Kovaļūcks pameta New Jersey Devils (pirmās maiņas spēlētājs), lai kapātu Pēterburgas SKA - tad kaut, kas tiešām nav normāli!!!
Minimālā alga RD nav 200 000 EUR, bet ap 100 000 EUR.
, 2015-05-18 10:32, pirms 10 gadiem
smiltene vanagi rakstīja: Minimālā alga RD nav 200 000 EUR, bet ap 100 000 EUR.
Būtību jau tas nemaina. KHL ir uzpūsto zvaigžņu līga,..Bet tajā brīdī kad NHL zvaigznes satiekas ar KHL zvaigznēm - rezultāts kļūst neglīts.
, 2015-05-18 10:33, pirms 10 gadiem
Respect Ovečkinam par to, ka nav bāba un pasaka kā ir.. 1:6 tomēr ir 1:6!
, 2015-05-18 10:34, pirms 10 gadiem
Kanāda parādīja ja viņi savāc sakarību komandu,nevis kaut kādus jauniešus, viņus apturēt ir praktiski neiespējami, tikai divas komandas kaut cik līdzīgi ar viņiem šai PČ cīnījās Zviedri un Franči, pārējās tika pārraukts kā ar ceļa rulli.

Viss lielākais prieks man ir par PENS spēlētāju Sidniju kuram nu ir triple-crown,jo viņš atbrauca ,ieraudzīja un uzvarēja.

Kanāda spēlē man acij tīkamu hokeju, kuru var baudīt, katru spēli.
, 2015-05-18 10:35, pirms 10 gadiem
WreckLV rakstīja: Redz, Znaroks pats atzīst, ka Krieviem nav rezerves, jo jaunie KHL aizsargi nevelk. Lai gan, KHL šie izskatījās tīri zolīdi.
Jāpiekrīt vien Sorokinam ar Puči - KHL degradē jaunos Eiropas hokejistus, jo ja tev ir kāds talants, tad tev vieta KHL ir garantēta, tāpat kā visai liela nauda. Agrāk hokejisti cīnijās un sitās lai tikai tiktu uz AHL, tad NHL. Bet tagad tie, kam mērķis ir nauda paliek KHL. Lūk rezultāts.
Latvijas izlase ir kļuvusti stipri vājāka, un pēdējos gados degradējās, jo vairs nav motivācijas doties uz izlasi - Ģjināmā vieta garantēta. Tas pats attiecas uz Krieviju - neskaitot Ovechkinu, Malkinu, Sjominu, Dacjuku, Kovalchuku, Radulovu - šiem vairs nav nekā.
Turpretī tās valstis, kam KHL nav aktuāls turpina augt - Zviedri, Čehi, Somi, Kanādieši, Amerikāņi, Dāņi, Francūži..
Beidz jau nu nejēdzības rakstīt:
1. Latvijas izlase nav kļuvusi vājāka
2. Motivācijai spēlēšanai izlasē ar RD mazs sakars.
3. Tavi "augošie" dāņi un francūži tāpat cīnijās parpalikšanu Top divīzijā un spilgti jaunie spēlētāji nav viņiem parādījušies pēdējajā laikā – dāņiem pat mazāk NHL spēlētāji ir palikuši, nekā bija.
, 2015-05-18 10:37, pirms 10 gadiem
WreckLV rakstīja: Būtību jau tas nemaina. KHL ir uzpūsto zvaigžņu līga,..Bet tajā brīdī kad NHL zvaigznes satiekas ar KHL zvaigznēm - rezultāts kļūst neglīts.
Labākie spēlētāji spēlē NHL, tas ir tā bijis un ir vēljoprojām, neviens to neapstrīd.
, 2015-05-18 10:38, pirms 10 gadiem
9ball rakstīja: Pirmkārt, nevis pufaikas, bet profesionāli, augsta līmeņa sportisti!
Ko tev konkrēti krievu spēlētāji sliktu ir darījuši? Tieši tas, ka Krievi nemeklē attaisnojumus un līdz ar to atdzīst, ka tika apspēlēti ir cieņas vērts.
aha, tad kad pakāsuši tad balti un pūkaini. Būtu vinnējuši, tad varētu klausīties pērles. Ieskaitot , atmaksa par sankcijām un bla bla bla
, 2015-05-18 10:46, pirms 10 gadiem
WreckLV rakstīja: Redz, Znaroks pats atzīst, ka Krieviem nav rezerves, jo jaunie KHL aizsargi nevelk. Lai gan, KHL šie izskatījās tīri zolīdi.
Jāpiekrīt vien Sorokinam ar Puči - KHL degradē jaunos Eiropas hokejistus, jo ja tev ir kāds talants, tad tev vieta KHL ir garantēta, tāpat kā visai liela nauda. Agrāk hokejisti cīnijās un sitās lai tikai tiktu uz AHL, tad NHL. Bet tagad tie, kam mērķis ir nauda paliek KHL. Lūk rezultāts.
Latvijas izlase ir kļuvusti stipri vājāka, un pēdējos gados degradējās, jo vairs nav motivācijas doties uz izlasi - Ģjināmā vieta garantēta. Tas pats attiecas uz Krieviju - neskaitot Ovechkinu, Malkinu, Sjominu, Dacjuku, Kovalchuku, Radulovu - šiem vairs nav nekā.
Turpretī tās valstis, kam KHL nav aktuāls turpina augt - Zviedri, Čehi, Somi, Kanādieši, Amerikāņi, Dāņi, Francūži..
Un kaut nav novērota tevis pieminētā spēlētāju degradācija KHL gan somu spēlētājiem, kas aizvadīja ļoti labu turnīru, gan piemēram tādiem spēlētājiem, kā DaKosta, Daugaviņš, Torensens, Holoss, utt. Nevajag jau liet...
, 2015-05-18 10:50, pirms 10 gadiem
smiltene vanagi rakstīja: Un kaut nav novērota tevis pieminētā spēlētāju degradācija KHL gan somu spēlētājiem, kas aizvadīja ļoti labu turnīru, gan piemēram tādiem spēlētājiem, kā DaKosta, Daugaviņš, Torensens, Holoss, utt. Nevajag jau liet...
Viņiem vieta KHL ir garantēta?
Slēpts komentārs: ugons12
, 2015-05-18 10:54, pirms 10 gadiem
flipsider rakstīja: Viņiem vieta KHL ir garantēta?
Es tikai atbildēju, komentāra autors WreckLV rakstīja:
"...KHL degradē jaunos Eiropas hokejistus, jo ja tev ir kāds talants, tad tev vieta KHL ir garantēta...
, 2015-05-18 10:54, pirms 10 gadiem
ugons12 rakstīja: 2. spēlētu aukstākā līmenī, bet no viņu spēles neko viņi nav pelnijuši, lai vai kāds bija šī gada rezultāts, tāpat visu izdarija KHL spēlētāji!
Moška jāspēlā tikai āra hallēs un plikiem?
, 2015-05-18 10:58, pirms 10 gadiem
Vispār tie algu cipari ir diezgan aizdomīgi. Vidējā alga RD ir 300 000 par pagājušo sezonu, pie minimālās algas 95 000 - 100 000, tas ir ņemot vērā, ka tur nekādas zvaigznes šosezon nespēlēja. !
Okay, varbūt Dārziņš, Indrašis, Rēdlihs vēl tur kāds bija pelnījis saņemt nedaudz vairāk nekā pārējie, bet pārsvarā jau visiem vajadzēja būt ap minimālo, jo ārpus KHL tādi cipari nevienam nespīdētu un arī iekš KHL būtu milzīgas grūtības pie līguma tikt.
Vai nav tā, ka daļa naudiņas nepaliek pie spēlētājiem, bet atgriežas klubā un tālāk tiek novirzīta konkrētiem ar sportu nesaistītiem mērķiem? Nu nav taču tajā kluba vadībā tadi auni lai Bičevskim, Bukartam, Jerofejevam 200 000 sezonā maksātu un 60 % sastāva tur pat minimālo nav pelnījuši.
, 2015-05-18 11:00, pirms 10 gadiem
pelikans rakstīja: Vispār tie algu cipari ir diezgan aizdomīgi. Vidējā alga RD ir 300 000 par pagājušo sezonu, pie minimālās algas 95 000 - 100 000, tas ir ņemot vērā, ka tur nekādas zvaigznes šosezon nespēlēja. !
Okay, varbūt Dārziņš, Indrašis, Rēdlihs vēl tur kāds bija pelnījis saņemt nedaudz vairāk nekā pārējie, bet pārsvarā jau visiem vajadzēja būt ap minimālo, jo ārpus KHL tādi cipari nevienam nespīdētu un arī iekš KHL būtu milzīgas grūtības pie līguma tikt.
Vai nav tā, ka daļa naudiņas nepaliek pie spēlētājiem, bet atgriežas klubā un tālāk tiek novirzīta konkrētiem ar sportu nesaistītiem mērķiem? Nu nav taču tajā kluba vadībā tadi auni lai Bičevskim, Bukartam, Jerofejevam 200 000 sezonā maksātu un 60 % sastāva tur pat minimālo nav pelnījuši.
Vidējā alga 300 tūkstoši? 30x300= 9 miljoni un tas ir gandrīz budžets...
, 2015-05-18 11:01, pirms 10 gadiem
flipsider rakstīja: Vidējā alga 300 tūkstoši? 30x300= 9 miljoni un tas ir gandrīz budžets...
Saviskis teica, ka vidējā ir 300 000.
Slēpts komentārs: mesut97
, 2015-05-18 11:06, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Moška jāspēlā tikai āra hallēs un plikiem?
tikai tā var spēlēt aukstākā līmenī
, 2015-05-18 11:07, pirms 10 gadiem
mxs rakstīja: tikai tā var spēlēt aukstākā līmenī
Lai spēlētu aukstākā līmenī ir jaspēlē Winter Classic
, 2015-05-18 11:13, pirms 10 gadiem
tiem, kas uzskata, ka KHL ir mega-talantu fabrika, kas tikai attīsta spēlētājus, ieteiktu noskatīties vakardienas spēli atkārtojumā un pievērst uzmanību tikai St.Pēterburgas CKA kapteiņa spēlei. Bijušais NHL drafta 1.numurs spēlēja vienkārši drausmīgi, lai gan KHL visi baigā starā par viņa lēnu tusnīšanos pa laukumu.
, 2015-05-18 11:19, pirms 10 gadiem
Pilnīgi precīzi izskaitļoji!
Kapļi no mhl tai skaitā arī vēl joprojām uzlecošā zvaigzne Indulis uz rokas saņem citu summu nekā rakstīts līgumā un noteikts reglamentā.
Droša bet slepena infa no 007!
pelikans rakstīja: Vispār tie algu cipari ir diezgan aizdomīgi. Vidējā alga RD ir 300 000 par pagājušo sezonu, pie minimālās algas 95 000 - 100 000, tas ir ņemot vērā, ka tur nekādas zvaigznes šosezon nespēlēja. !
Okay, varbūt Dārziņš, Indrašis, Rēdlihs vēl tur kāds bija pelnījis saņemt nedaudz vairāk nekā pārējie, bet pārsvarā jau visiem vajadzēja būt ap minimālo, jo ārpus KHL tādi cipari nevienam nespīdētu un arī iekš KHL būtu milzīgas grūtības pie līguma tikt.
Vai nav tā, ka daļa naudiņas nepaliek pie spēlētājiem, bet atgriežas klubā un tālāk tiek novirzīta konkrētiem ar sportu nesaistītiem mērķiem? Nu nav taču tajā kluba vadībā tadi auni lai Bičevskim, Bukartam, Jerofejevam 200 000 sezonā maksātu un 60 % sastāva tur pat minimālo nav pelnījuši.
, 2015-05-18 11:20, pirms 10 gadiem
kad RUS gāja prom Kanādas himnas laikā,Ovie stūma viņus atpakaļ !
, 2015-05-18 11:23, pirms 10 gadiem
scores rakstīja: Pilnīgi precīzi izskaitļoji!
Kapļi no mhl tai skaitā arī vēl joprojām uzlecošā zvaigzne Indulis uz rokas saņem citu summu nekā rakstīts līgumā un noteikts reglamentā.
Droša bet slepena infa no 007!
Tad jau sanāk, ka viņi nav pārmaksāti, ja vēl nodkļ valstij samaksāti un saulainas vecumdienas (pensija) garantētas, tad viss skaisti.
, 2015-05-18 11:29, pirms 10 gadiem
Starp citu, agrāk te daudzi krievijas izlasi slavināja, ka esot lieli cīnītāji, nekad nepadodoties, kārtīgi "mužiki" utt. Man liekas, ka tieši šādās spēlēs lieliski parādās spēlētāju vīrišķība. Vīrišķīgi ir ar godu pieņemt zaudējumu un apsveikt pretinieku, nevis ar asti kājstarpē aizmukt no ledus. Liels kauns krievijai!
, 2015-05-18 11:30, pirms 10 gadiem
Oļegs Znaroks: mums nedaudz pietrūka spēka
Man liekas Krievijas izspildījuma nekadas spēles vispār nebija Kanāda kā gribēja tā arī spēlēja
, 2015-05-18 11:33, pirms 10 gadiem
Man jautājums komentētājiem - sudraba medaļu ieguvējiem ir parasta lieta pamest laukumu un nepalikt uz uzvarētāju himnas atskaņošanu, vai vakar bija izņēmums? Tas izskatās diezgan nesmuki, neatceros, kad būtu redzējusi ko tādu citus gadus.
, 2015-05-18 11:34, pirms 10 gadiem
Par godu lielās uzvaras septiņdesmitgadei finālā tika gūti tieši septiņi vārti.
, 2015-05-18 11:35, pirms 10 gadiem
pelikans rakstīja: Tad jau sanāk, ka viņi nav pārmaksāti, ja vēl nodkļ valstij samaksāti un saulainas vecumdienas (pensija) garantētas, tad viss skaisti.
Būtu kāda līga, kas lielākajai daļai maksātu 100-200 tūkstošus?
Zviedrijā vidējā pie 150-200 tūkstošiem, Somijā, Čehijā pie 100 tūkstošiem...

Šveice, Vācija, Somija, Zviedrija, Čehija var samaksāt šādu ciparu, bet tikai tiem, kas velk komandu, nevis 3-4 maiņu spēlētājiem...
, 2015-05-18 11:36, pirms 10 gadiem
smiltene vanagi rakstīja: Beidz jau nu nejēdzības rakstīt:
1. Latvijas izlase nav kļuvusi vājāka
2. Motivācijai spēlēšanai izlasē ar RD mazs sakars.
3. Tavi "augošie" dāņi un francūži tāpat cīnijās parpalikšanu Top divīzijā un spilgti jaunie spēlētāji nav viņiem parādījušies pēdējajā laikā – dāņiem pat mazāk NHL spēlētāji ir palikuši, nekā bija.
Ja Latvija nav vājāka, bet Franči, Norvēģi, Austrieiši nav kļuvusi spēcīogāki - kas tad ir noticis? Agrāk visas šis izlases nebija mūsu pretinieki, tagad japriecajas par katru punktinu ko izlase dabon pret sim izlasem..
Djinamai un Kolhozam nav sakara ar spēlēšanu izlasē - kam tad ir? Tiem speletajiem kam labs ligums kabata, ar motivaciju izlase ir regularas problemas, bet kad pakala sak svilt - peksni sak rauties uz izlasi.
Cik tad Somiem sastava to KHL speletaju?8 no 23 speletajiem..un ne jau tie KHL speletaji ir vinu lideri.
, 2015-05-18 11:37, pirms 10 gadiem
Respect Ovečkinam par attieksmi.
Lūk konkrēts piemērs mūsu puišiem ar kādu attieksmi jādodas uz izlasi.
, 2015-05-18 11:38, pirms 10 gadiem
Muļķīgs jautājums – skaidrs, ka krievi uzvedās kā cirvji un parādīja savu vājumu un neaudzinātību. Ovečkins vēl centās pierunāt palikt, bet šie tāpat notinās...
, 2015-05-18 11:39, pirms 10 gadiem
murene rakstīja: Man jautājums komentētājiem - sudraba medaļu ieguvējiem ir parasta lieta pamest laukumu un nepalikt uz uzvarētāju himnas atskaņošanu, vai vakar bija izņēmums? Tas izskatās diezgan nesmuki, neatceros, kad būtu redzējusi ko tādu citus gadus.
Loģiski, ka tā nav nekāda tradīcija. Tā ir krievu nespēja zaudēt, gluži tāpat kā pretinieku himnas izsvilpšana. Ovechkins ar Malkinu un vēl dažiem jau palika ilgāk, itkā esot centušies arī parejos pierunat palikt.
, 2015-05-18 11:41, pirms 10 gadiem
vispār jau Krievijas izlasei būtu jābūt vairāk nekā apmierinātai ar šādu iznākumu - ja atmet visus "mi samije veļikije i siļnije utt.". Jo ja pavērtē visas play off spēles - pret Zviedriem - līdzīga spēle (sākumā Zviedrija neuzminēja ar GK - pēc tam saņēmās un panāca 3:3 (tajā mirklī pat krievu komentātori atzina zviedri izskatās daudz svaigāki - bet Malkina gols (kurš pēc tam pats atzina ka veiksme šeit bija stipri viņa pusē) iecēla Krieviju pusfinālā. Ar ASV izlasi vispār - ja nebūtu Babrovskis un veiksme - viss būtu beidzies jau pirmajās 2 trešdaļās, un beigās jau skatās rezultātu nevis sniegumu (jo pēc tā ASV bija stipri pārāki).
tā kā Krievija izspieda maksimumu no šī čempionāta (jāatzīst arī ka krievi sitās visās epizodēs, tas ir liels plus Znarokam - arī zvaigznes gūlās zem ripām nevis tikai gaidīja superpiespēles)....
, 2015-05-18 11:41, pirms 10 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Starp citu, agrāk te daudzi krievijas izlasi slavināja, ka esot lieli cīnītāji, nekad nepadodoties, kārtīgi "mužiki" utt. Man liekas, ka tieši šādās spēlēs lieliski parādās spēlētāju vīrišķība. Vīrišķīgi ir ar godu pieņemt zaudējumu un apsveikt pretinieku, nevis ar asti kājstarpē aizmukt no ledus. Liels kauns krievijai!
Nevajag aizmirst, Putins oficiāli veic kārtējo, tautas ļumpinizācijas programmu. Lai čempionāta organizētāji, pasaka paldies ka spēlētāji nepalika laukumā un paši neizsvilpa Kanādas himnu.
, 2015-05-18 11:49, pirms 10 gadiem
flipsider rakstīja: Būtu kāda līga, kas lielākajai daļai maksātu 100-200 tūkstošus?
Zviedrijā vidējā pie 150-200 tūkstošiem, Somijā, Čehijā pie 100 tūkstošiem...

Šveice, Vācija, Somija, Zviedrija, Čehija var samaksāt šādu ciparu, bet tikai tiem, kas velk komandu, nevis 3-4 maiņu spēlētājiem...
Team budgets around the world!!

budžeti par 2012/2013, Šveice būs uzreiz aiz KHL.

No RD sastāva tikai retais varētu Zviedrijas vai Šveices klubā nostiprināties, tie kas bija pietiekoši meistarīgai jau spēlē Moscow Dinamo vai citos KHL klubos un ir tur ja ne līderi, tad vērā ņemami spēlētāji. Tā ka vismaz uz papīra viss tas RD projektiņš ir stipri pārmaksāts.
, 2015-05-18 11:57, pirms 10 gadiem
WreckLV rakstīja: Ja Latvija nav vājāka, bet Franči, Norvēģi, Austrieiši nav kļuvusi spēcīogāki - kas tad ir noticis? Agrāk visas šis izlases nebija mūsu pretinieki, tagad japriecajas par katru punktinu ko izlase dabon pret sim izlasem..
Djinamai un Kolhozam nav sakara ar spēlēšanu izlasē - kam tad ir? Tiem speletajiem kam labs ligums kabata, ar motivaciju izlase ir regularas problemas, bet kad pakala sak svilt - peksni sak rauties uz izlasi.
Cik tad Somiem sastava to KHL speletaju?8 no 23 speletajiem..un ne jau tie KHL speletaji ir vinu lideri.
1. Par kuru laiku tu runā – nu jau tuvu desmit gadiem spēku samērs Top divīzijas 9.-16. vietu komandām ir izlīdzinājies.
2. Kurš no RD spēletājiem šogad/pagājušogad attieca izlasei.
3. Somiem bija tiešām komanda un kādu grūti izcelt, visi spēlēja labi, gan NHL, gan KHL, gan SM līgas un NLA spēlētāji...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-05-18 12:16, pirms 10 gadiem
alex777 rakstīja: Neviens nepiespiež spēlēt KHL. Var iet citu ceļu, un sisties Eiropā, pēc tam AHL utt. Piem. kā to darīja Ķēniņš.
Bet izvēlēties lielāku algu tādā traumatiskā sporta veidā kā hokejs, manuprāt, ir loģiski. Neviens nezina, kas būs rīt, un vai veselība ļaus spēlēt.
nekas nav loģiski, tas saucas ambīciju trūkums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-05-18 12:22, pirms 10 gadiem
alex777 rakstīja: Sporta novērotāj, tu ar ambīcijām bērnus barosi? Vai pagaidām vnk dzīvo ar māti?
es pietiekoši labi nopelnu priekš ģimenes un katru dienu cenšos ko jaunu sasniegt, bez ambīcijām, cilvēks ir vienkārši viduvējība, pelēkā masa, kura pa lielam tā arī neko nesasniedz
, 2015-05-18 12:23, pirms 10 gadiem
Respect Ovečkinam. Pateica, ka ir, atzina pretinieku spēku, nemeklēja atmazkas. Un kas galvenais - palika uz ledus klausities Kanadas himnu, ne ta ka vairums biedru:

https://www.youtube.com/watch?v=3E3...
, 2015-05-18 12:25, pirms 10 gadiem
visie heiteri kuri KHL sauc par kolhoza ligu sodien, 2016 pavasari priecasies ja RD tiks kolhoza ligas play off, un blaus "tikai riga"

Kanada sagrava krievus un pieradija, ka NHL ir nesalidzinami stipraka par KHL, un ka krieviem pret Kanadas labako sastavu nav nekadu izredzu un nebus tuvako gadu 5 laika stabili.

Bet tas jau nenozime, ka KHL ir kolhoza liga. Jo tada gadijuma kas ir Rigas Dinamo un kas ir LV hokejs?
, 2015-05-18 12:27, pirms 10 gadiem
Vienīgais respektējamais hokejists ir Ovečkins, vienmēr paticis viņš no krieviem
, 2015-05-18 12:31, pirms 10 gadiem
avipopo rakstīja: visie heiteri kuri KHL sauc par kolhoza ligu sodien, 2016 pavasari priecasies ja RD tiks kolhoza ligas play off, un blaus "tikai riga"

Kanada sagrava krievus un pieradija, ka NHL ir nesalidzinami stipraka par KHL, un ka krieviem pret Kanadas labako sastavu nav nekadu izredzu un nebus tuvako gadu 5 laika stabili.

Bet tas jau nenozime, ka KHL ir kolhoza liga. Jo tada gadijuma kas ir Rigas Dinamo un kas ir LV hokejs?
Tiesi ta, tikpat labi var teikt, ka ja nebutu RD daliba KHL, mes jau 3 gadus ka butu ara no Elites un varbut ari Soču OS nebutu kvalificejusies.
, 2015-05-18 12:34, pirms 10 gadiem
Dmitry rakstīja: Tiesi ta, tikpat labi var teikt, ka ja nebutu RD daliba KHL, mes jau 3 gadus ka butu ara no Elites un varbut ari Soču OS nebutu kvalificejusies.
Nevar gan teikt....DR nekādi nav uzlabojis LV izlases spēli....pirms tā kluba, izlase tieši tāpat spēlēja un nav pamata domāt, ka sliktāk spēlētu bez tā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-05-18 12:39, pirms 10 gadiem
alex777 rakstīja: Es piekrītu, bet alternatīvai jābūt vienmēr. CIlvēkiem mēdz būt dažādas situācijas. Kāds grib nopelnīt un negrib braukt prom, kāds grib pierādīt sevi pasaules labakajā līgā (uz šo brīdi tas neapšaubāmi ir NHL)
Nu ja esi labs spēlētājs, un piedaumā +/- tādu pašu summu kādā citā eiropas līgā, tad var tur iet sisties - jauns izaicinājums, it īpaši jaunajiem spēlētājiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-05-18 12:41, pirms 10 gadiem
Vates galvām gan maz vajag, ka mēles kā laidera vārti. Cik stundas atpakaļ piezemētos toņos smilkstējāt...
, 2015-05-18 12:42, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Nevar gan teikt....DR nekādi nav uzlabojis LV izlases spēli....pirms tā kluba, izlase tieši tāpat spēlēja un nav pamata domāt, ka sliktāk spēlētu bez tā
Ja, neuzlabojas un uzvara par zviedriem 2009. gada butu ari bez RD, un abam OS kvalificetos... Un 2013. gada PC Sveices vietaa sudrabu izcinitu, ja nebutu RD, vai ne?
, 2015-05-18 12:42, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Nevar gan teikt....DR nekādi nav uzlabojis LV izlases spēli....pirms tā kluba, izlase tieši tāpat spēlēja un nav pamata domāt, ka sliktāk spēlētu bez tā
Muļķīgs apgalvojums – nevar zināt, kā būtu ja būtu vai nebūtu. Bet viens tiešām ir skaidrs, jo vairāk LV spēlētāji spēlēs augsta līmeņa līgās, jo izlase spēlēs labāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-05-18 12:46, pirms 10 gadiem
bagatais77 rakstīja: ko tu tur murgo ezeli ko Putins ir uzlicis aiskaru visam valstim kas sosi vafeli negerim Obamai piemeram tada klaunu valsts ka latvija un pareizi izdarija slava Putinam latvija petusina suukaa pipeli latvijas gaili
Ak nabaga bidla, redzu ka tevi arī skārusi krievu ļumpināzācija.
, 2015-05-18 12:50, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Nevar gan teikt....DR nekādi nav uzlabojis LV izlases spēli....pirms tā kluba, izlase tieši tāpat spēlēja un nav pamata domāt, ka sliktāk spēlētu bez tā
Un vispar, ja reiz esi tik gudrs - definee, kas ir progress! Sveicei, kur es nesen dzivoju, ir augsta limena nacionalais cempionats, tapec sudrabs PC-2013 ir likumsakarigs. Italijai ar visiem naturalizetajiem kanadiesiem ta ari neizdodas nostiprinaties elitee. Austrija, Francija - progress ir acimredzams!
Mums ari ir progress - ir vieta elitee, ir spele, ir uzvaras, gadaas ari sivas cinas pret grandiem, varti pret lideriem, par Socu OS vispar atsevisks stasts.
Bet nu mes, fani, protams, gribam, nevis progresu, BET PROGRESU - lai aizejam Vacijai, Baltkrievijai garam ka stavosiem, kad katru gadu ir 1/4 finals, kad vieta astonniekaa ir pats par sevi skaidrs. Progresee visi, tur jau ta lieta, ka uz kopeja progresa tas musejais neko iespaidigs neliekas un pie neveiksmigas apstaklu sakritibas (ka sogad) esam spiesti pat pieradit savu piederibu elitei. Ta ir konkurence - citas valstis hokeja attistibai gulda naudu, un ar so faktu nevar nerekinaties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-05-18 12:54, pirms 10 gadiem
murene rakstīja: Man jautājums komentētājiem - sudraba medaļu ieguvējiem ir parasta lieta pamest laukumu un nepalikt uz uzvarētāju himnas atskaņošanu, vai vakar bija izņēmums? Tas izskatās diezgan nesmuki, neatceros, kad būtu redzējusi ko tādu citus gadus.
Tas nav normali, ta ir tipiska neciena pret pretinieku. Respect Oveckinam, Malkinam + vel daziem, kas tur palika.
, 2015-05-18 12:54, pirms 10 gadiem
Dmitry rakstīja: Un vispar, ja reiz esi tik gudrs - definee, kas ir progress! Sveicei, kur es nesen dzivoju, ir augsta limena nacionalais cempionats, tapec sudrabs PC-2013 ir likumsakarigs. Italijai ar visiem naturalizetajiem kanadiesiem ta ari neizdodas nostiprinaties elitee. Austrija, Francija - progress ir acimredzams!
Mums ari ir progress - ir vieta elitee, ir spele, ir uzvaras, gadaas ari sivas cinas pret grandiem, varti pret lideriem, par Socu OS vispar atsevisks stasts.
Bet nu mes, fani, protams, gribam, nevis progresu, BET PROGRESU - lai aizejam Vacijai, Baltkrievijai garam ka stavosiem, kad katru gadu ir 1/4 finals, kad vieta astonniekaa ir pats par sevi skaidrs. Progresee visi, tur jau ta lieta, ka uz kopeja progresa tas musejais neko iespaidigs neliekas un pie neveiksmigas apstaklu sakritibas (ka sogad) esam spiesti pat pieradit savu piederibu elitei. Ta ir konkurence - citas valstis hokeja attistibai gulda naudu, un ar so faktu nevar nerekinaties.
spēlētāju progress nodrošina izlases progresu un viss
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-05-18 12:57, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: spēlētāju progress nodrošina izlases progresu un viss
To tu kadai meicai pirti teikt vari, ne man - cilvekam, kas hokeju skatas ilgus gadus. PC-2000 Krievijas izlasei bija lieliski speletaji, pat NHL zvaigznes, bet vini nebija KOMANDA - tapec pakasa ne tikai Latvijai vien un ar savu individualismu palika godpilnaa 10. vietaa.
, 2015-05-18 12:58, pirms 10 gadiem
Dmitry rakstīja: To tu kadai meicai pirti teikt vari, ne man - cilvekam, kas hokeju skatas ilgus gadus. PC-2000 Krievijas izlasei bija lieliski speletaji, pat NHL zvaigznes, bet vini nebija KOMANDA - tapec pakasa ne tikai Latvijai vien un ar savu individualismu palika godpilnaa 10. vietaa.
Un? Kāds tam sakars ar LV izlasi? Ja mums būtu vairāk progresējošāku hokejistu, tad arī izlases līmenis celtos....
, 2015-05-18 13:01, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Un? Kāds tam sakars ar LV izlasi? Ja mums būtu vairāk progresējošāku hokejistu, tad arī izlases līmenis celtos....
Sakars tads, ka RD daudzi speletaji spele kopaa, pazist viens otru, pat varbut vienaa mainaa spele. Bet ja tu domaa, ka tagad aprilii sabrauks 10 individualisti, katrs no sava kraja, saks nesaspelejusies plosit visus pretiniekus... Tad nu paliec pie sava bullshit uzskata, let`s suppose you are right...
, 2015-05-18 13:01, pirms 10 gadiem
Dmitry rakstīja: Sakars tads, ka RD daudzi speletaji spele kopaa, pazist viens otru, pat varbut vienaa mainaa spele. Bet ja tu domaa, ka tagad aprilii sabrauks 10 individualisti, katrs no sava kraja, saks nesaspelejusies plosit visus pretiniekus... Tad nu paliec pie sava bullshit uzskata, let`s suppose you are right...
jā, šogad redzējām DR saspēlētību knapi elitē palikām

Sprukts kādu laiku atpakaļ pateica, ka ja visu sezonu spēlē kopā un vēl izlasē, tad tas vairs nav tas, nav tās degsmes, kad no dažādiem klubiem sanāk...

P.s. priekš tā ir sagatavošanās posms, lai saspēlētos
, 2015-05-18 13:03, pirms 10 gadiem
Krievi sasniedza maksimumu,ko šogad varēja sasniegt,jo Kanāda bija patiešām par visām izlasēm labāka
, 2015-05-18 13:03, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: jā, šogad redzējām DR saspēlētību knapi elitē palikām
Tur, lai cik nepatikami atzit, jautajums par passatdevi. Darzinam un Daugavinam bez meistaribas bija ari pasatdeve, tapec nospeleja pasaules limenii. Parejiem...
, 2015-05-18 13:04, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: jā, šogad redzējām DR saspēlētību knapi elitē palikām

Sprukts kādu laiku atpakaļ pateica, ka ja visu sezonu spēlē kopā un vēl izlasē, tad tas vairs nav tas, nav tās degsmes, kad no dažādiem klubiem sanāk...

P.s. priekš tā ir sagatavošanās posms, lai saspēlētos
priekš tā ir sagatavošanās posms... Kura var izdarit tikai pasu minimumu.
, 2015-05-18 13:09, pirms 10 gadiem
Dmitry rakstīja: priekš tā ir sagatavošanās posms... Kura var izdarit tikai pasu minimumu.
Bet interesanti, ka citiem ir no dažādiem klubiem, piemēram, Šveicei un viņi nez kāpēc augstāk bija....dīvaini ne?

Tas, ka sezonā spēlē kopā nekādā mērā nenozīmē, ka PČ viņi daudz labāk spēlēs nekā ja būtu no dažādiem klubiem
, 2015-05-18 13:12, pirms 10 gadiem
alex777 rakstīja: Tāpat nav normāli izsvilpt citas valsts himnu. Loģiski, ka tas nerāda pozitīvo imidžu par Krieviju ka valsts kopumā...Nav ko brīnīties, ka pat neitrālie līdzjutēji vakar jūta līdzi CAN
lai kā negribētos tur jāvelk paralēles visas valsts mērogā - nācās spēli skatīties caur Sat - un HD kvalitātē rādīja krievu Pervij HD - par komentātājiem neko silktu neteikšu - jo loģiski ka viņi simpatizēja savai izlasei kas ir dabiski. BET tikko spēle beidzās šie zibens ātrumā atvadījās (nesagaidot himnas , apbalvošanu, labāko spēlētāju paziņošanu utt) un kanāls sāka rādīt atkārtojumu kaut kādai filmai. Sajūta bija tāda ka nevis krievi būtu dabūjuši 2. vietu bet gan izlidojuši vēl grupu turnīrā.. Dīvaini varētu būt tā maigi teikts.
, 2015-05-18 13:13, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Bet interesanti, ka citiem ir no dažādiem klubiem, piemēram, Šveicei un viņi nez kāpēc augstāk bija....dīvaini ne?

Tas, ka sezonā spēlē kopā nekādā mērā nenozīmē, ka PČ viņi daudz labāk spēlēs nekā ja būtu no dažādiem klubiem
Šveici ar Latviju ir nekorekti salīdzināt – Šveice savā kopējajā hokeja attīstībā ir tālu priekšā Latvijai un tam ir arī pamatoti, objektīvi iemesli...
, 2015-05-18 13:21, pirms 10 gadiem
Dmitry rakstīja: Sakars tads, ka RD daudzi speletaji spele kopaa, pazist viens otru, pat varbut vienaa mainaa spele. Bet ja tu domaa, ka tagad aprilii sabrauks 10 individualisti, katrs no sava kraja, saks nesaspelejusies plosit visus pretiniekus... Tad nu paliec pie sava bullshit uzskata, let`s suppose you are right...
laikam vecums Tev ir kaut kur zem 20... atgādināšu, ka pirms 2009. PČ katru gadu tā arī bija un rezultāti (un arī sniegums) nemaz nebija sliktāki.
Tas nav bullshit, tie ie ir reāli fakti

Savukārt, pretējais piemērs ir Kazahstānas izlase - kā redzi, sistēmai "visi no viena kluba" nav īsti atdeves.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-05-18 14:10, pirms 10 gadiem
Dmitry rakstīja: priekš tā ir sagatavošanās posms... Kura var izdarit tikai pasu minimumu.
Cik sieviešu dibenus apgramstīji autobusā šodien?
';
, 2015-05-18 14:12, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: laikam vecums Tev ir kaut kur zem 20... atgādināšu, ka pirms 2009. PČ katru gadu tā arī bija un rezultāti (un arī sniegums) nemaz nebija sliktāki.
Tas nav bullshit, tie ie ir reāli fakti

Savukārt, pretējais piemērs ir Kazahstānas izlase - kā redzi, sistēmai "visi no viena kluba" nav īsti atdeves.
Vienīgā atdeve ir spēlētāju naturalizācija. Ja kāds domā, ka pret kazahiem nākamgad būs stabila uzvara, tad nebūt nav. Jo ja spēlēs Douss, Bočenskis, Dalmens, tad var sanākt viens čiks.
, 2015-05-18 14:16, pirms 10 gadiem
Nu varu teikt ka pēdējā trešdaļā Kanāda vais nespēlēja,viņi spēlējĀS!!!
, 2015-05-18 14:22, pirms 10 gadiem
Tikko pameklēju sīkāk par to gadījumu ar himnu..Ja var ticēt Somijas medijiem, tad komandu no laukuma nost aicināja Kovalchuks, kamēr Tihanovs, Ovechkins, Malkins, Dadonovs, Tarasenko, Panarins, un Kulikovs nekustējās ne no vietas, un nesekoja kapteinim. Cik var saprast pēc video atkārtojumiem - Kolvachuks stāvēja pie apmales, un centās dabūt nost no laukuma arī pārējos. Lieki piebilst, ka beidzamie no laukuma nogāja Malkins, Ovechkins, un Tihonovs - izskatījas, ka Malkins bija gatavs palikt lidz beigam, tik sakautrejas no komanda.s.
, 2015-05-18 14:32, pirms 10 gadiem
Sharps rakstīja: Vienīgā atdeve ir spēlētāju naturalizācija. Ja kāds domā, ka pret kazahiem nākamgad būs stabila uzvara, tad nebūt nav. Jo ja spēlēs Douss, Bočenskis, Dalmens, tad var sanākt viens čiks.
nav jau teikts, ka tieši viņi būs vilcēji. Tas tomēr būs attieksmes/motivācijas jautājums. Piemēram, Rīgā OS kvalifikācijā Delmens nebūt nebija baigais komandas līderis, citi kazahiem spēlēja ar lielāku atdevi.
, 2015-05-18 14:37, pirms 10 gadiem
WreckLV rakstīja: Tikko pameklēju sīkāk par to gadījumu ar himnu..Ja var ticēt Somijas medijiem, tad komandu no laukuma nost aicināja Kovalchuks, kamēr Tihanovs, Ovechkins, Malkins, Dadonovs, Tarasenko, Panarins, un Kulikovs nekustējās ne no vietas, un nesekoja kapteinim. Cik var saprast pēc video atkārtojumiem - Kolvachuks stāvēja pie apmales, un centās dabūt nost no laukuma arī pārējos. Lieki piebilst, ka beidzamie no laukuma nogāja Malkins, Ovechkins, un Tihonovs - izskatījas, ka Malkins bija gatavs palikt lidz beigam, tik sakautrejas no komanda.s.
Tie vīri amerikā pavadījuši daudz laika, dzīvojuši civilizētā pasaulē, tādēļ arī ir pārāki par pārējām krievu plukatām un lūzeriem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-05-18 15:05, pirms 10 gadiem
WreckLV rakstīja: Tikko pameklēju sīkāk par to gadījumu ar himnu..Ja var ticēt Somijas medijiem, tad komandu no laukuma nost aicināja Kovalchuks, kamēr Tihanovs, Ovechkins, Malkins, Dadonovs, Tarasenko, Panarins, un Kulikovs nekustējās ne no vietas, un nesekoja kapteinim. Cik var saprast pēc video atkārtojumiem - Kolvachuks stāvēja pie apmales, un centās dabūt nost no laukuma arī pārējos. Lieki piebilst, ka beidzamie no laukuma nogāja Malkins, Ovechkins, un Tihonovs - izskatījas, ka Malkins bija gatavs palikt lidz beigam, tik sakautrejas no komanda.s.
Kovaļčuks ir viens pretīgs sociopāts, laikam sāk savu politisko karjeru un drīz Krievijas domē sēdēs. Ja viņa nebūtu komandā un kapteinis būtu kāds ar smadzenēm iespējams tā komanda arī vairāk parādītu. Tad pēc tam brīnās kāpēc tāda attieksme pret Krievijas izlasi, paši jau to attieksmi veido ar savu necieņu un izdarībām. Visi "labie darbi" pēc šādiem izlēcieniem tiek aizmirsti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-05-18 15:49, pirms 10 gadiem
9ball rakstīja: Pirmkārt, nevis pufaikas, bet profesionāli, augsta līmeņa sportisti!
Ko tev konkrēti krievu spēlētāji sliktu ir darījuši? Tieši tas, ka Krievi nemeklē attaisnojumus un līdz ar to atdzīst, ka tika apspēlēti ir cieņas vērts.
cieņas vērts būtu palikt uz ledus, kamēr uzvarētāji saņem kausu, nevis aizskriet prom, nemāk zaudēt, tur tā lieta!
, 2015-05-18 15:58, pirms 10 gadiem
Lol, arī sudrabs ir medaļa. Tā varētu šveicieši teikt, bet ne jau krievi. Būtu ASV normāls sastāvs - tad būtu "arī bronza ir medaļa un kur tad vēl zviedri un somi.
, 2015-05-18 16:08, pirms 10 gadiem
ar vēsu galvu Latvija malači!Kānāda respekt un cieņa baigā ka nolika krievus pie vietas!
, 2015-05-18 16:48, pirms 10 gadiem
Sen jau teicu, ka Krieviem trūkst tādu aizsargu kāds ir Gončars.
Trūkst aizsargi-metēju. Gončars labākajās sezonas meta pa 15-20 goliem.
Kanādiešiem tas pats - pirmgadnieks Ekblads sezonā sametā 10+ golus, čempī iemeta 4 laikam. Bērnss arī sezonā sameta šķiet 15 golus, un čempī laikam 3-4.
Bet kas ir krieviem? Metēji ir tikai uzbrucēji.
, 2015-05-18 17:13, pirms 10 gadiem
Sakarīgi komentāri no Ovi puses - respect no manis, nez ko teiktu Radulovs(ja spēlētu) vai Kovi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-05-18 18:44, pirms 10 gadiem
9ball rakstīja: Tu esi kaut ko tādu dzirdējis no kāda Krievijas izlases spēlētāja? Plātīšanos un tamlīdzīgi? iemet video linkus kur to var redzēt, ja nē, tad turi muti ciet un savas domas par to kas būtu ja būtu.

Izrādiet tak vismaz kaut kādu cieņu sportistiem, beidziet visur bāzt iekša politiku.
Vairums Krievijas hokeja izlases spēlētāju svētdien nepatīkami pārsteidza pasauli, pēc graujošā 1:6 zaudējuma Kanādas valstsvienībai, laukumu pametot vēl pirms notikusi jauno čempionu sveikšana un viņu valsts himnas atskaņošana. Jāpiezīmē gan, ka ne visi Krievijas izlases spēlētāji vilšanos spēles iznākumā izrādīja šādā veidā; vairāki Oļega Znaroka trenētie hokejisti gan palika uz laukuma, tai skaitā Jevgēņijs Malkins, Viktors Tihonovs un Aleksandrs Ovečkins, taču arī viņi, lai arī uzkavējās ilgāk, Kanādas himnas atskaņošanu nesagaidīja.

Šiem cieņu,bļ !????
, 2015-05-18 19:17, pirms 10 gadiem
WreckLV rakstīja: Tikko pameklēju sīkāk par to gadījumu ar himnu..Ja var ticēt Somijas medijiem, tad komandu no laukuma nost aicināja Kovalchuks, kamēr Tihanovs, Ovechkins, Malkins, Dadonovs, Tarasenko, Panarins, un Kulikovs nekustējās ne no vietas, un nesekoja kapteinim. Cik var saprast pēc video atkārtojumiem - Kolvachuks stāvēja pie apmales, un centās dabūt nost no laukuma arī pārējos. Lieki piebilst, ka beidzamie no laukuma nogāja Malkins, Ovechkins, un Tihonovs - izskatījas, ka Malkins bija gatavs palikt lidz beigam, tik sakautrejas no komanda.s.
Es Tev pilnīgi piekrītu tie Krievijas spēlētāji, kas spēlē NHL noteikti ir savādak domājoši nekā no KHL un tas tiešām sākuma bija tā, ka šie spēlētāji, kurus to pieminēji vēlējas palikt līdz gala.Tas vienkārši izraisītu vēl lielāku apsmieklu un ažiotāžu, manuprāt,ja viņi paliktu . Es domāju pret Ovečkinu noteikti jābūt lielam respektam,kā pret spēlētaju, jo nevelti viņs ir kapteinis Vašingtonā.
Un tikpat labi izslēgšanas kārtā viņs tika tālak neka tas pats crosbijs ar pingviniem. Un es esmu pilnīgi pārliecināts ka individuālajā meistarība viņš noteikti ir labaks neka daudzi no Kanādiešu sastava PČ.
, 2015-05-18 22:10, pirms 10 gadiem
alguns rakstīja: Vienmēr esmu bijis pret Krozbija un Ovečkina salīdzināšanu,jo viņiem kopējs ir tikai tas ,ka abi divi ir uzbrucēji,tomēr spēles stils pilnīgi atšķirīgs.Šajā čempī Ovečkins loģiski neko nepaspēja parādīt,jo ieradās pārāk vēlu.Lai arī krievu TV komentatori bļāva,kad Ovi iemeta vārtus ASV-Lūk kāpēc viņš mums vajadzīgs!Čiks vien bija.Kanādieši šogad rīkojās ļoti pārdomīgi.Atveda jau gatavu komandu,nevienu papildinājumu negaidīja,bet ar katru spēli tikai palielināja un palielināja apgriezienus.Krievi tai laikā tikai grozīja galvas uz rietumiem un gaidīja ,kad atbrīvosies vēl kāds no NHL.Un vēl nobeidzot par Ovečkinu un Krosbiju.Sidniju var apsveikt ar iestāšanos prestižā "tripl dabl" klubā ,Ovečkinam un pārējiem šīs paaudzes krieviem gan laikam tādi sasniegumi tikai sapņos var rādīties.
vēl gadi pieci un krievijas izlase būs tur kur baltkrievi (spēka ziņā) jo KHL līmenis ir apmēram tāds un palīdzība no tiem kas amērikā, arī nav garantēta. Daži jau iespējams būs beiguši savu kareju
, 2015-05-18 23:31, pirms 10 gadiem
''Ir jāmāk zaudēt'' - labākais, ko var teikt presē zaudētāji. Visiem vienādi apstākļi, un ir jārespektē, gan sevi, gan pārējos. Ovečkins, parādīja piemēru. Visiem izlasē, ka viņš respektē pretiniekus, neskatoties uz to, kā beidzās mačs.