Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Daugaviņš iekļauts neaizsargāto spēlētāju sarakstā

Jānis Celmiņš

Daugaviņš iekļauts neaizsargāto spēlētāju sarakstā
Kaspars Daugaviņš
Foto: AFP/Scanpix

Latvijas hokejists Kaspars Daugaviņš, kurš pārstāv Nacionālās Hokeja līgas (NHL) klubu Otavas "Senators", nosūtīts uz fārmklubu Binhemtonas "Senators", turklāt kļuvis zināms, ka uzbrucējs iekļauts arī neaizsargāto spēlētāju sarakstā.

Iekļaušana neaizsargāto spēlētāju sarakstā nozīmē, ka divu diennakšu (48 stundu) laikā Daugaviņu drīkst izvēlēties jebkurš cits Nacionālās Hokeja līgas (NHL) klubs, maksājot viņam tādu pašu summu, kāda norādīta viņa spēlētāja līgumā. Ja tas nenotiks, Daugaviņš, visticamāk, sezonu sāks Otavas "Senators" fārmklubā Binhemtonas "Senators" Amerikas hokeja līgā (AHL).

Hokeja eksperti gan prognozē, ka Dugaviņam iespēja uzspēlēt "Senators" lielajā komandā gan varētu tikt dota, jo viņa līgumā ir punkts par iespēju lauzt to, ja līdz 15. decembrim latviešu hokejists NHL nebūs aizvadījis vismaz desmit spēles.

Piektdienas pēcpusdienā Daugaviņš sarunā ar portālu Sportacentrs.com pauda, ka iekļūt Otavas „Senators” rindās būs ļoti grūta ( Daugaviņš: "Būs grūti…" ), kas nu ir apstiprinājies.

 +16 [+] [-]

, 2011-09-30 21:51, pirms 14 gadiem
stulbums

  +3 [+] [-]

, 2011-09-30 21:51, pirms 14 gadiem
nu nēēē!! :/
Slēpts komentārs: Dzimmiy

  +3 [+] [-]

, 2011-09-30 21:53, pirms 14 gadiem
sākas...

 +27 [+] [-]

, 2011-09-30 21:53, pirms 14 gadiem
Nu kapēc?
Jaunajā hokeja sezonā mums vispār neveicas, ne tikai Latvijā, bet visā pasaulē!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +25 [+] [-]

, 2011-09-30 21:54, pirms 14 gadiem
nevaretu gluzi tekt ka parsteigums...zinot kas vinam prieksa staveja un cik uzbrucejiem jau bija vienvirziena ligumi.Jacer kadam vinju vajadzes

 +20 [+] [-]

, 2011-09-30 21:55, pirms 14 gadiem
Pussolītis tuvāk Dinamo, laikam jau tomēr līdz ziemassvētkiem būs jau Rīgas sastāvā

  -2 [+] [-]

, 2011-09-30 21:55, pirms 14 gadiem
Atsaldēja
Slēpts komentārs: arkas18
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +17 [+] [-]

, 2011-09-30 21:56, pirms 14 gadiem
jurkoo rakstīja: Nu tas nozīmē to, ka Daugaviņš jau pussolīti atkal ir tuvāk Dinamo
jautajums ir tads...vai pie tadas speles kadu rada RD..mums tiesam vajag vinu komanda?Viens NHL uzspelejusais Karsums nekadu progresu pedejos divos gados ieks RD nav paradijis..pat nevar isti saprast ka vinjs tik talu ieks NHL ielida.

  +8 [+] [-]

, 2011-09-30 21:57, pirms 14 gadiem
pašam neapnīk tā čakarēšana

     [+] [-]

, 2011-09-30 21:57, pirms 14 gadiem
Paardaugava tik dažāda, Pardaugava tik savāda

 +24 [+] [-]

, 2011-09-30 21:57, pirms 14 gadiem
nu ja jau viņš atbilst NHL līmenim, tad kāda cita komanda noteikti izmantos iespēju!

 +16 [+] [-]

, 2011-09-30 21:57, pirms 14 gadiem
ES ļoti ceru, ka viņu kāds izvēlēsies. Tātad ja izvēlas tātad arī uz viņu paļaujas un no viņa kko gaida.
Slēpts komentārs: Charge

 +11 [+] [-]

, 2011-09-30 22:00, pirms 14 gadiem
Charge rakstīja: Lai tak nāk spēlēt uz Dinamo un miers!
diez vai RD speli var saukt par spelesanu..drizak par mullasanos.Ja ta turpinas tad labak lai iet uz kadu citu KHL komandu kaut vai pie Znaroka or something.Nevajag visus degradet vieteja komanda

  +7 [+] [-]

, 2011-09-30 22:00, pirms 14 gadiem
Nomainiit klubu vinjam gan dereetu!! ja veel tiktu uz lielo komandu buutu vienk. perfekti! lai veicas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: neoxeo

  +3 [+] [-]

, 2011-09-30 22:09, pirms 14 gadiem
Nu ko lai saka, ja navari cīnīties par Stenlija kausu, tad sāc mest acis uz Gagarina kausa pusi Daugaviņš labi varētu papildinānt Dināmo sastāvu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-09-30 22:10, pirms 14 gadiem
rainmaker rakstīja: diez vai RD speli var saukt par spelesanu..drizak par mullasanos.Ja ta turpinas tad labak lai iet uz kadu citu KHL komandu kaut vai pie Znaroka or something.Nevajag visus degradet vieteja komanda
Znarokam vajag jo šobrīd viņi ļoti mokās pret Lev.... un Mikuš pat iemeta....

  -1 [+] [-]

, 2011-09-30 22:12, pirms 14 gadiem
Pedejais_latvietis rakstīja: ps kas ar Kuldu notiek ? 48 h jav ir pagājušas. ?
Ir. Nevienam viņš nebija vajadzīgs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +21 [+] [-]

, 2011-09-30 22:18, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Bet vai RD viņu vajag?
Viņiem jau ir divi izbrāķēti NHL spēlētāji.
Cinists teiktu, ka DR sastāvā ir 25 NHL izbrāķēti spēlētāji. Lielākā daļa ir tik izbrāķēti, ka NHL uz viņu pusi nekad nav pat paskatījies.

  -4 [+] [-]

, 2011-09-30 22:19, pirms 14 gadiem
OlegsZnaroks rakstīja: bet iedomajies, vins tiek pie spelem NHL, samet entas ripas ir ritigs snaipers, nakamgad ligums par 1milj. !!! Hokejs ir ka loterija, ir kad peveicas, ir kad ne ... perc perc tas biljetes, bet neka, bet varbut ari paspid kkas !
Latišiem nespīd

     [+] [-]

, 2011-09-30 22:20, pirms 14 gadiem
Le Saint rakstīja: Cinists teiktu, ka DR sastāvā ir 25 NHL izbrāķēti spēlētāji. Lielākā daļa ir tik izbrāķēti, ka NHL uz viņu pusi nekad nav pat paskatījies.
Ciniski,bet patiesi.

  +2 [+] [-]

, 2011-09-30 22:22, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Bet vai RD viņu vajag?
Viņiem jau ir divi izbrāķēti NHL spēlētāji.
un vai tad citās komandās nav tādu.... un tapēc hokejs ir beidzies ja netiek NHL....70% spēlē no sirds lai arī kur viņi būtu un ir stulbi teikt tu esi slikts ja netiki NHL....

 +10 [+] [-]

, 2011-09-30 22:27, pirms 14 gadiem
Lev samazgaja Znaroku ka nemetas.Laikam sak iejusties KHL
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-09-30 22:28, pirms 14 gadiem
Njā, augstu tika draftēts, bet šķiet pats neizmantoja iespējas un pieļāva kļūdas. Es vainotu agro iespēlēšanu izlasē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-09-30 22:31, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Bet vai RD viņu vajag?
Viņiem jau ir divi izbrāķēti NHL spēlētāji.
Uz kādiem 15 goliem, 30 punktiem jau pavilktu... Dinamo būtu viens līderiem, ņemot vērā šā brīža komandas zemo kvalitāti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-09-30 22:33, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Uz kādiem 15 goliem, 30 punktiem jau pavilktu... Dinamo būtu viens līderiem, ņemot vērā šā brīža komandas zemo kvalitāti.
Ja vien arī viņš nepazustu (kā tagad populāri teikt) tulkojumā.
Karsums un Sprukts konkrēti pazuduši,bet manās acīs Karsums vienmēr ir bijis labāks spēlētājs par Daugavu.

  +2 [+] [-]

, 2011-09-30 22:34, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: nekad neesmu sapratis to kāpēc ir cilvēki, kam eksistē tikai NHL... Čehija 1998. gadā OS zeltu izcīnīja ar 12 NHL spēlētājiem sastāvā, iepriekš PSRS pat ne ar vienu....
Ir labi jāspēlē hokejs- ja ne NHl, tad KHL, ja ne tur, tad jebkurā top līgā citur Eiropā.

Mani maz interesē tas vai kāds spēlē AHL 1. maiņā vai NHL 4... Nav pat dižas starpības starp AHL 2. un NHL 3. maiņu... un reāli, nu nevelk Daugava uz neko vairāk... kā varbūt tā 3. maiņa NHL un 20 kaut kā sezonā savākti punkti. Un? Ja arī viņš tur būtu?

NHL spēlētāji mums vēl būs, ne viens vien... bet galvenais, lai būtu kaujasspējīga izlase un man vienalga no Elitserien, NLA vai kādām citām zvaigznēm tā sastāv.... Somijai PČ bija 5 NHL spēlētāji šogad.........
Tapēc, ka ceram, ka Latvijas hokejisti ir labāki. NHL ir kvalitātes zīme, kur ir ļoti augsta spēlētāju kvalitāte.
P.S. Starp NHL 3. un AHL 2. maiņu ir milzīga starpība.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-09-30 22:37, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja vien arī viņš nepazustu (kā tagad populāri teikt) tulkojumā.
Karsums un Sprukts konkrēti pazuduši,bet manās acīs Karsums vienmēr ir bijis labāks spēlētājs par Daugavu.
Kā spēlētājs var nepazust, ja nepastāv konkurence. Karsums var rēķināties ar vietu RD, tik ilgi kamēr klubs pastāvēs.

     [+] [-]

, 2011-09-30 22:38, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Tas ir visam NHL hokejam parasts, ka 2 maiņas ir meistari un pārējās divas ''tiem, kam paveicās''... man šķiet, ka neviens NHL 3. maiņas džeks KHL nav ne sūda parādījis...
Hossa, Marcels... Toresens, Patriks. Vēl var minēt Elisonu, Hartiganu.

     [+] [-]

, 2011-09-30 22:39, pirms 14 gadiem
swimpis2 rakstīja: Pilnīgi stulbs teksts
Es taču nesaku, ka es esmu cinists. Esmu reālists un apzinos, ka ar tādiem resursiem un "kvalificētiem" treneriem kā mums esam un būsim tur kur esam. Vairāk blatņiku jauniešu izlasēs, vairāk tupu treneru kā Tambijevu un maucam tik tālāk.

  +2 [+] [-]

, 2011-09-30 22:40, pirms 14 gadiem
Le Saint rakstīja: Es taču nesaku, ka es esmu cinists. Esmu reālists un apzinos, ka ar tādiem resursiem un "kvalificētiem" treneriem kā mums esam un būsim tur kur esam. Vairāk blatņiku jauniešu izlasēs, vairāk tupu treneru kā Tambijevu un maucam tik tālāk.
* ciniķis.

     [+] [-]

, 2011-09-30 22:42, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Njā, augstu tika draftēts, bet šķiet pats neizmantoja iespējas un pieļāva kļūdas. Es vainotu agro iespēlēšanu izlasē.
??? īsti nesaprotu kā tas izpaužas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-30 22:43, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: * ciniķis.
hahaha. Paldies par labojumu. Sakombinēju vārdu ciniķis ar cionists.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-30 22:47, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: nekad neesmu sapratis to kāpēc ir cilvēki, kam eksistē tikai NHL... Čehija 1998. gadā OS zeltu izcīnīja ar 12 NHL spēlētājiem sastāvā, iepriekš PSRS pat ne ar vienu....
Ir labi jāspēlē hokejs- ja ne NHl, tad KHL, ja ne tur, tad jebkurā top līgā citur Eiropā.

Mani maz interesē tas vai kāds spēlē AHL 1. maiņā vai NHL 4... Nav pat dižas starpības starp AHL 2. un NHL 3. maiņu... un reāli, nu nevelk Daugava uz neko vairāk... kā varbūt tā 3. maiņa NHL un 20 kaut kā sezonā savākti punkti. Un? Ja arī viņš tur būtu?

NHL spēlētāji mums vēl būs, ne viens vien... bet galvenais, lai būtu kaujasspējīga izlase un man vienalga no Elitserien, NLA vai kādām citām zvaigznēm tā sastāv.... Somijai PČ bija 5 NHL spēlētāji šogad.........
Daļa taisnības tev noteikti ir. NHL ir savādāks dzīvnieks nekā KHL. KHL visas 4 maiņas cenšas spēlēt hokeju, bet NHL tikai 2 vai krutākās komandās 3 maiņas. Trešā un ceturtā maiņa ir darba rūķi, kur skills nav tik ļoti vajadzīgs. Ja talantīgs spēlētājs netiek pirmajās divās maiņās, tad arī trešajai/ceturtajai maiņai viņa talants nav vajdzīgs un tāpēc kļūst par AHL komandu līderiem.

  +1 [+] [-]

, 2011-09-30 22:47, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: es vēl varu saukt - Veinhandls, Červenka....

tie ir spēlētāji, kuri kaut kādu iemeslu dēļ nevilka 1,2 maiņai NHL (vai nu par lēnu vai mazu vai par maz agresīvi vai slinki aizsardzībā), nevis NHL tipisks 3. maiņas materiāls.

Respektīvi- spēlētāji ar meistrības limeni, kas ļautu viņiem spēlēt 1,2 maiņā NHL, JA VIEN kaut kādā aspektā ZA viņi nebūtu izgāzušies.

Ar t.s. "tipisko NHL 3. maiņas materiālu" es domāju džekus kuri pa lielam uz neko vairāk nepretendē, bet ļoti labi dara savu darbu (piem. Ankipāns no RD... Bukarts par viņu ir labāks spēlētājs, bet kaut kā viņam trūkst lai ielauztos 1,2 maiņā... un viņš nav darbarūķis, tāpēc neder arī trešajai...)
Redz NHL 3. maiņā spēlē spēlētāji, kas prot daudzus spēles aspektus. (Mūsu minētie spēlētāji), Viņi ir pārāki par savām alternatīvām citās līgās. Tas ka viņi šķietami izpilda vienus un tos pašus uzdevumus, nemaina faktu, ka spēlētāju kvalitāte ir ļoti atšķirīga.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-09-30 22:50, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Ja mēs izietu cauri NHL stabilam 20-30 pts sezonā materiālam, kas ir KHL šobrīd cauri, tad nez vai mēs tur atrastu labākus večus par Veinhandlu, Červenku, Hosu, Toresenu, Elisonu u.t.t.

Uz sitienu tas pats Niko Kapanens.... stabils NHL vecis, 30-40 pts sezonā. Kas viņš ir KHL? Viņam ir tāds statuss te kā Toresenam, Červenkam, Veinhandlam???
Kā jau minēji tad viņi noteikti nav 3., 4. maiņas spēlētāji. Piemēram, kas Marcels par čekeri? Aizsardzībā totāls sliņķis. Bet priekš KHL labs prospekts. Tāpat arī Veinhandls un vēl daži.

  -1 [+] [-]

, 2011-09-30 22:50, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Ja mēs izietu cauri NHL stabilam 20-30 pts sezonā materiālam, kas ir KHL šobrīd cauri, tad nez vai mēs tur atrastu labākus večus par Veinhandlu, Červenku, Hosu, Toresenu, Elisonu u.t.t.

Uz sitienu tas pats Niko Kapanens.... stabils NHL vecis, 30-40 pts sezonā. Kas viņš ir KHL? Viņam ir tāds statuss te kā Toresenam, Červenkam, Veinhandlam???
Protams, ka ir. Lundmarkam ar ir leģendas statuss. 100+ spēles NHL un tu esi zvaigzne KHL.

     [+] [-]

, 2011-09-30 22:51, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Redz NHL 3. maiņā spēlē spēlētāji, kas prot daudzus spēles aspektus. (Mūsu minētie spēlētāji), Viņi ir pārāki par savām alternatīvām citās līgās. Tas ka viņi šķietami izpilda vienus un tos pašus uzdevumus, nemaina faktu, ka spēlētāju kvalitāte ir ļoti atšķirīga.
Te mēs atkal nonākam pie stāsta, ka ''visi nevar spēlēt klavieres un visi nevar arī tās nest''.

     [+] [-]

, 2011-09-30 22:52, pirms 14 gadiem
Assasinss' rakstīja: Kā jau minēji tad viņi noteikti nav 3., 4. maiņas spēlētāji. Piemēram, kas Marcels par čekeri? Aizsardzībā totāls sliņķis. Bet priekš KHL labs prospekts. Tāpat arī Veinhandls un vēl daži.
Marcels bija labs čekeris Rangers sastāvā. Viņam nebija po... par aizsardzību. KHL daudzi palaižās Paskaties, kaut vai uz Jāgra statiem Flyers sastāvā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-30 22:54, pirms 14 gadiem
Assasinss' rakstīja: Te mēs atkal nonākam pie stāsta, ka ''visi nevar spēlēt klavieres un visi nevar arī tās nest''.
NHL klavieres nes laba līmeņa pianisti

  +1 [+] [-]

, 2011-09-30 22:54, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Paskaties, kaut vai uz Jāgra statiem Flyers sastāvā.
Jāgram KHL laukumi par lielu, skills ir, bet knapi ātrāks par Ozoliņu vairs ir. Vairākumā savus punktus Jāgrs vēl salasīs.

  +6 [+] [-]

, 2011-09-30 22:55, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Marcels bija labs čekeris Rangers sastāvā. Viņam nebija po... par aizsardzību. KHL daudzi palaižās Paskaties, kaut vai uz Jāgra statiem Flyers sastāvā.
A kāpēc viņam rauties KHL aizsardzībā? It īpaši Rīgā pie Šuplera viņš bija zvaigzne sameta 35 ripas nopelnīja jaunu lielāku līgumu. Kad bija jaunāks tad NHL arī bija kā bullim sarkana lupata, kad rausies melnām miesām, lai tikai tur tiktu. Tagad diezvai viņš skrietu uz NHL.
Šeit daļēji jāpiekrīt ZA izplatītam viedoklim, ka KHL ir slinkuma līga.

  +2 [+] [-]

, 2011-09-30 22:56, pirms 14 gadiem
psc, japiedzeras

  -2 [+] [-]

, 2011-09-30 22:57, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Hossa, Marcels... Toresens, Patriks. Vēl var minēt Elisonu, Hartiganu.
Iemet shos speletajus KHL treshaja maina tad redzesi kadi vini labi shpileri,bet ja komandas spele uz viniem ka KHL tad vini ar NHL butu dizi!

     [+] [-]

, 2011-09-30 22:58, pirms 14 gadiem
Kur es varu redzēt, kas Kaspars ievietots neaizsargātajos un nosūtīts uz AHL?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-09-30 22:58, pirms 14 gadiem
Le Saint rakstīja: Jāgram KHL laukumi par lielu, skills ir, bet knapi ātrāks par Ozoliņu vairs ir. Vairākumā savus punktus Jāgrs vēl salasīs.
Ļoti šaubos vai laukumu izmēram ir nozīme... Jāgrs var dominēt vienmēr un visur, pie nosacījuma, ka to vēlas. KHL viņš to nevēlējās.

     [+] [-]

, 2011-09-30 22:59, pirms 14 gadiem
Assasinss' rakstīja: A kāpēc viņam rauties KHL aizsardzībā? It īpaši Rīgā pie Šuplera viņš bija zvaigzne sameta 35 ripas nopelnīja jaunu lielāku līgumu. Kad bija jaunāks tad NHL arī bija kā bullim sarkana lupata, kad rausies melnām miesām, lai tikai tur tiktu. Tagad diezvai viņš skrietu uz NHL.
Šeit daļēji jāpiekrīt ZA izplatītam viedoklim, ka KHL ir slinkuma līga.
Atkal daļēji piekrītu, bet pie slinkuma vainojami lielie laukumi, kad tiek pazaudēta ripa, čista nolaižas rokas visu to gaisa gabalu dzīties pakaļ.

Tāpat lielie laukumi padara vairākuma izspēli nebaudāmi, četrinieks izkārtojas kvadrātā un tad ļauj ap viņiem laist apkārt šaibu, jo cīnīties par to jau tāpat nav jēgas borti pārāk tāli un nevar normāli pressurot uzbrucējus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-09-30 23:00, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Ļoti šaubos vai laukumu izmēram ir nozīme... Jāgrs var dominēt vienmēr un visur, pie nosacījuma, ka to vēlas. KHL viņš to nevēlējās.
Mjā, Jāgrs izlasē un Jāgrs Omskā bija divi pavisam dažādi spēlētāji.

  -3 [+] [-]

, 2011-09-30 23:00, pirms 14 gadiem
OlegsZnaroks rakstīja: ari fakts ... et vairs nav tas vertibas janunajiem, kas bija vecajiem(Zoltokam, Balderim, Karlim, Ozo,Irbe)
Ja apzinās, ka Bārtuļa līgums bija Flyers GM kļūda, vispār paliek skumji.

  +3 [+] [-]

, 2011-09-30 23:00, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: NHL klavieres nes laba līmeņa pianisti
Nu kā Haris Vītoliņs izteicās kādā intervija, ka ja viņa komandai vajag labu uzbrucēju viņš labāk ņemtu AHL 1. maiņas uzbrucēju nekā kādu kurš jau vairākas sezonas spēlē NHL 3 vai 4. maiņā, jo tas 3. maiņas uzbrucējs nezina kā ir izvilkt maču kad rezultāts ir 2:3 un vārtsargs ir noņemts. Viņš mierīgi pilda savus pienākumus saņem savu algu, bet svarīgus golus nemet. Atšķirībā no fārma 1. maiņas spēlētāju kuram visai bieži nākas saskarties ar tādu situāciju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-30 23:03, pirms 14 gadiem
Le Saint rakstīja: Atkal daļēji piekrītu, bet pie slinkuma vainojami lielie laukumi, kad tiek pazaudēta ripa, čista nolaižas rokas visu to gaisa gabalu dzīties pakaļ.

Tāpat lielie laukumi padara vairākuma izspēli nebaudāmi, četrinieks izkārtojas kvadrātā un tad ļauj ap viņiem laist apkārt šaibu, jo cīnīties par to jau tāpat nav jēgas borti pārāk tāli un nevar normāli pressurot uzbrucējus.
Bija bēdīgi skātīties kā mūsējie OS mazākumā met ripu ārā gar bortu- viegli palaiž ripu gar apmali un domā, ka lieta izdarīta. Kādus trīs golus laikam tā ielaidām, kad uzbrucēji pie zilās līnijas apturēja ripu. Tas pats bija junioriem.

     [+] [-]

, 2011-09-30 23:04, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: tajā pašā laikā Červenka izlasē un Červenka Omskā bija tas pats cilvēks... abos gadījumos rezultatīvāks par Jāgru
Un kāda ir tevis teiktajam jēga?

  +1 [+] [-]

, 2011-09-30 23:05, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: tajā pašā laikā Červenka izlasē un Červenka Omskā bija tas pats cilvēks... abos gadījumos rezultatīvāks par Jāgru
Gribētos redzēt kā Červenka spēlēs kad viņam būs tikpat gadu cik tagad Jāgram.

     [+] [-]

, 2011-09-30 23:06, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Ja apzinās, ka Bārtuļa līgums bija Flyers GM kļūda, vispār paliek skumji.
Termiņš bija kļūda, bet bet tas, ka vienvirziena, tas jau nav svarīgi. Daudzas komandas tagad vadā apkārt figviņzig cik daudz aizsargus/uzbrucējus ar 1-virziena dīliem.

     [+] [-]

, 2011-09-30 23:06, pirms 14 gadiem
Vinu jau nu toc no waiveriem nepanems. Un reali nav nekadas 48 stundas, jo ja ir gribetajs kadam speletajam tad vinu panems dazu stundu laika. Ja jau Hamilu nepanema no Bostonas neviens tad Daugavinu jau no pilnigi noteikti nepanems.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-09-30 23:09, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: tāda, ka varbūt Jagrs izlasē un Omskā bija tas pats cilvēks, bet vnk Omskā viņam bija citi partneri un cita situācija
Nevaru to apstrīdēt, bet domāju, ka galvenā vaina ir motivācijā. Tāpat bija ar Demitru Canucks sastāvā un olimpiskajās spēlēs. Vienā turnīrā pasīvs un neienteresēts "pasažieris", otrā izlases varonis un neapšaubāms līderis. Vaina ir čaiņikā.

  -1 [+] [-]

, 2011-09-30 23:10, pirms 14 gadiem
Ontario rakstīja: Vinu jau nu toc no waiveriem nepanems. Un reali nav nekadas 48 stundas, jo ja ir gribetajs kadam speletajam tad vinu panems dazu stundu laika. Ja jau Hamilu nepanema no Bostonas neviens tad Daugavinu jau no pilnigi noteikti nepanems.
Takš katrā klubā ir pa tādam AHL 1. maiņas spēlētājam ar nelielu NHL pieredzi. Kaspara gadījumu ļoti simbolisku. Viņu varbūt kāds paņemtu, ja viņam būt paliela pieredze spēlējot NHL, jo AHL spēlētāji ir katrā fārmā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-30 23:18, pirms 14 gadiem
Nu ko...jagaida ko Kaspars teiks, jo...vinja noteikumi gan bija biku citaadi!
Domaaju, ka RD ir tuvu, jo neticu, ka iesiiksteejushais Senators spees kaut ko izmainiit!
Gaidam , Kaspar RD, ja vien kaads KHL "briesmonis" nepiedaavas kaut ko iipashi labu!

     [+] [-]

, 2011-09-30 23:20, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: un viņam pēkšņi motivācija Lokomotiv parādījās pagājušogad?? Citi takš atpūsties uz KHL brauc....
Laba komanda, uzbrūkošs hokejs un laba sezona. Neatceros,ka kāds no Loko spēlētājie, būtu bijis baigais kapātājs pret Rīgu pleioffos. Komandām patika ar Jarosļavļu ielaisties atklātā hokejā un samaksāja par to. Demitra ir rādījis labus satus visur, pat manis minētajā sezonā ar Canucks. ne viss hokejs ir izsakāms statistikā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-30 23:34, pirms 14 gadiem
Nui kāds tur brīnums? Nu nav viņš nhl līmeņa spēlētājs..

     [+] [-]

, 2011-09-30 23:35, pirms 14 gadiem
Daugavam vnk nepaveicās ar Otavu kā tādu, jocīgi, ka AHL čempionam nedod pat iespēju deldēt soliņu. Treneru korpus nav labvēlīgs.
Ja NHL tīmi neņem tad Eiropa ir vieta, kur cīnīties un padarīt KHL tuvu NHL levelim.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-30 23:37, pirms 14 gadiem
Piekrītu praktiski visam tevis sacītajam. Taču Ankipāns nav tik labs, ka te daudzi uzskata. Viņam bez apbrīnojama cīņasspara ir gaužām maz hokeja atribūtu. Bet acīmredzamākais ir hokeja fiškas trūkums. Man pofig, ka viņš nejēdz lieliski ne mest, ne piespēlēt, bet ļaunākais ir tas, ka viņs nezin, kur laukumā viņam vajag atrasties. Sāpīgi skatīties, cik reizes Sprukts pie bortiem piespēlē Ankipānam, kurš atkal ir aizpeldējis no vietas laukumā, kur viņam būtu jāaatrodas.

Starp citu esmu lasījis, ka Pelšam esot tāda pati problēma.

     [+] [-]

, 2011-09-30 23:40, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: tas pats par mūsu aizsargu Koļesņikovu... pirms sezonas (pēc CHL drafta pareizāk) Matulis izteica domu, ka ''ko tur meklēt MHL viduvējībai, ko U20 neņem pat CHL"... Kā redzams, tad 8 sp. 7pts (pagājušogad HK Rīga 38 sp. 1+3) un laikam pirmais (vai otrais) aizsargu trijnieks. Protams, šajā vecumā grūti par ko spriest objektīvi, jo tomēr spēlētāji pa gadu var baigi mainīties, bet tomēr... ir viela pārdomām.
Neesmu redzējis protams nevinu K-ņika spēli OHL, bet pieņemu, ka atšķirībā no HK Rīgas treneru kolektīva, tur viņu pareizi izmanto vairākumā, lekot viņam fakin mest pa vārtiem, jo metiens viņam ir zajebis pat priekš pasaules hokeja līmeņa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-09-30 23:57, pirms 14 gadiem
Ja nebutu nodzinis usas, varbut ka kads cits klubs ari panmetu vinu, ka reklamas seju.
From Mustache Rides to Bus Rides: Daugavins on...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-10-01 00:04, pirms 14 gadiem
nu ko, paliek tikai Raitis...

  +4 [+] [-]

, 2011-10-01 00:25, pirms 14 gadiem
3 Kaldera Kausa īpašnieki. Vieni no labākajiem komandā. Bet..nevienam nevajadzīgi. Draņķigi mums ar hokeju iet.

  +1 [+] [-]

, 2011-10-01 00:41, pirms 14 gadiem
Nu, DAUGAVA, nepadodies!!! LV apgaismojums ir atkarīgs no Tevis. Trīs HESi jau sabūvēti... Laiks kādam nākt un visu salikt pa plauktiem...
TICAM...

  +1 [+] [-]

, 2011-10-01 01:41, pirms 14 gadiem
"jo viņa līgumā ir punkts par iespēju lauzt to, ja līdz 15. decembrim latviešu hokejists NHL nebūs aizvadījis vismaz desmit spēles"

Kāda šķirba ka ir iespēja lauzt līgumu ja nenospēlēs tās 10 spēles??? Viņiem tā vai tā ne silts ne auksts, par vienu letiņu mazāk nu un? Baigi jau iebiedēja ar to ka var lauzt līgumu lol
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-10-01 02:33, pirms 14 gadiem
Ļoti žēl ka nenovērtē mūšu Lāčplēsi. Kaspars malacis. Vēlu viņam visu to labāko karjerā!

     [+] [-]

, 2011-10-01 07:44, pirms 14 gadiem
Nu ko jūs ņematies,ja Senators būtu pa īstam gribējuši viņu,viņš arī jau būtu sastāvā ar vienvirzienu.Tas pats attiecas uz citām NHL komandām,tur tak arī labāk ņem vietējo nevis importu,ja neesi baigais talants.

     [+] [-]

, 2011-10-01 09:01, pirms 14 gadiem
3. rindkopā drukas kļūda ''Dugaviņam''

Lai ņem kāds cits klubs Ottava vairs nezin kas ir labs ...

     [+] [-]

, 2011-10-01 09:08, pirms 14 gadiem
tas jau nekas, viņš ir ļoti labs spēlētājs un varētu spēlēt jebkurā klubā arī Otavā. Vienkārši ir tik labas atsauksmes un tādā garā...

ehhh...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-10-01 09:39, pirms 14 gadiem
moska asv un kanada jau laiciigi saveejos jaunos talantus trenee augsaa lai sochos nav lieki konkurenti celjaa peec zelta

  +1 [+] [-]

, 2011-10-01 10:02, pirms 14 gadiem
gliemezis007 rakstīja: moska asv un kanada jau laiciigi saveejos jaunos talantus trenee augsaa lai sochos nav lieki konkurenti celjaa peec zelta
ķipa Latvijas izlase?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-10-01 15:02, pirms 14 gadiem
Nu ko, laikam uz RD

  +1 [+] [-]

, 2011-10-01 15:58, pirms 14 gadiem
Varētu kāds no žurnālistiem sazināties ar viņu un pajautāt vai vispar par viņu kāds interesējas šobrīd vai viņš uz B-Sens..

  +3 [+] [-]

, 2011-10-01 16:31, pirms 14 gadiem
man gan liekas ka daugavins un kulda vnk čakarē savu profesionalo karjeru-mes tak visi redzam kak negrib nhl dot tas speles spelet-ja reiz nedod tad nafig to ligu!!! RD jums abiem vieta atradisies!!!

  -1 [+] [-]

, 2011-10-01 17:51, pirms 14 gadiem
Daugaviņa un NHL sakarā tomēr esmu optimists.

     [+] [-]

, 2011-10-01 18:20, pirms 14 gadiem
canuks20 rakstīja: man gan liekas ka daugavins un kulda vnk čakarē savu profesionalo karjeru-mes tak visi redzam kak negrib nhl dot tas speles spelet-ja reiz nedod tad nafig to ligu!!! RD jums abiem vieta atradisies!!!
Jā, blakus nūju skapim vēl ir nedaudz vietas.

     [+] [-]

, 2011-10-01 18:25, pirms 14 gadiem
Kādi jaunumi? Varbūt kāds klubs tomēr interesējas?

  +1 [+] [-]

, 2011-10-01 18:40, pirms 14 gadiem
Zeel atzit,bet nav jabut nekadam ekspertam,lai saprastu,ka NHL vins nevienam tur nav vajadzigs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-10-01 21:18, pirms 14 gadiem
BTW izskatās, ka arī Troters izvēlējies labāk uzspēlēt AHL nekā Rīgā. :/