Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3
Autors: Ulvis Brože

"Coyotes" paziņo par atteikšanos no šogad draftēta aizsarga viņa skandalozās pagātnes dēļ

"Coyotes" paziņo par atteikšanos no šogad draftēta aizsarga viņa skandalozās pagātnes dēļ
Mičels Millers. Foto: Tri-City Storm

Nacionālās hokeja līgas klubs Arizonas “Coyotes” paziņojis par atteikšanos no nule draftā ar 111. numuru izvēlētā aizsarga Mičela Millera. Pirms pāris dienām tika publicēts stāsts par to, kā skolā viņš aizskāris savu klasesbiedru. Tobrīd “Coyotes” norādīja, ka palīdzēs Milleram kļūt par labāku cilvēku, bet lēmums mainīts.

Šonedēļ plašāku publiku sasniedza stāsts, kā 2016. gadā Mičels Millers un vēl viens skolnieks stājušies tiesas priekšā. Viņi pie atbildības saukti par sava klasesbiedra, kuram ir attīstības traucējumi, aizskaršanu. Millers viņam vairāku gadu garumā veltījis rasistiskus uzbrukumus, bet tiesas priekšā nācās stāties pēc tam, kad klasesbiedram iemānīta konfekte, kuru pirms tam Millers izmērcējis skolas tualetēs.

Pēc raksta publicēšanas Arizonas “Coyotes” nāca klajā ar paziņojumu, kurā pavēstīja, ka bija lietas kursā par Millera pagātni, taču vēlas viņam palīdzēt kļūt par labāku cilvēku. Viņš tika draftēts ar 111. numuru, kaut daudzās drafta prognozēs bija atrodams otrajā kārtā. Tikpat daudzas prognozes, uzzinot par Millera pagātni, viņu vispār dzēsa no saviem sarakstiem. Arī daudzas komandas, uzzinot par incidentu, atvadījās no idejas draftēt Milleru. Tādējādi viņš noslīdēja līdz ceturtajai kārtai. Tā bija “Coyotes” šā gada drafta pirmā izvēle.

Interesanti, ka Bils Ārmstrongs par “Coyotes” ģenerālmenedžeri kļuva neilgi pirms drafta, taču viņa iepriekšējā darba vieta Sentluisas “Blues” neļāva viņam piedalīties draftēšanā, ņemot vērā Ārmstronga zināšanas par “Blues” plāniem. Līdz ar to nemaz nav skaidrs, kuram piederēja gala vārds par Millera draftēšanu, jo “Coyotes” varas gaiteņos vasarā notika lielas izmaiņas.

“Esam pieņēmuši lēmumu par atteikšanos no Millera tiesībām,” teica “Coyotes” prezidents Havjers Gutjeress. “Pirms Mičela draftēšanas bijām lietas kursā par 2016. gadā notikušo. Neatbalstām šādu rīcību, bet uzskatījām, ka varam palīdzēt Mičelam mācīties un kļūt par līderi, lai citi neatkārtotu šādas darbības. Tagad esam uzzinājuši vairāk par notikušo, īpaši, par to, kādu iespaidu tas atstājis uz upuri un viņa ģimeni. Noskaidrotais nesaskan ar mūsu vērtībām, tāpēc kā organizācija pieņēmām lēmumu par atteikšanos no tiesībām.”

Zināms, ka Millers pirms drafta visām NHL komandām izsūtījis vēstuli, kurā paskaidrojis, ka mācījies no notikušā. Tāpat viņš iekļāvis rekomendācijas no bijušajiem treneriem. Taču kļuvis zināms, ka viņš nekad nav atvainojies savam upurim par izdarīto, kaut tiesas spriedumā tika iekļauts, ka viņam tas obligāti jāizdara. Arī lietas tiesnesis sprieduma nolasīšanas laikā paudis, ka neredz Millerā nožēlu par notikušo.

Millers tagad kļuvis par brīvo aģentu, tomēr maz ticams, ka kāda cita NHL komanda uzņems viņu savās rindās.

Plānots, ka 18 gadus vecais Millers nākamajā sezonā spēlēs Ziemeļdakotas Universitātē (NCAA), taču arī tā saņēmusi publisku kritikas devu, tāpat kā ASV hokeja jumtorganizācija, kas iepriekš iekļāvusi Milleru izlases sastāvā Hlinkas turnīram.

Izmantotie resursi:
https://www.tsn.ca/arizona-coyotes-...


, 2020-10-29 22:55, pirms 4 gadiem
Dno
, 2020-10-30 00:07, pirms 4 gadiem
Lašara ar 111.numuru, tagad varēs konfektes tualetē mērcēt uz pilnu slodzi 😁😁😁
Tomēr labi, ka profesionālās organizācijas biki skatās arī uz intelektu un reputāciju, liek padomāt tiem, kas vēl tikai taisās atsaldēt savas smadzenes 👍
, 2020-10-30 00:08, pirms 4 gadiem
Čalis ZA ir norakstijis sev karjeru par to izgājienu.
, 2020-10-30 00:14, pirms 4 gadiem
1 loģiku nesaprotu - ja jau bija zināms par pagātni - kāda vella pēc draftēja, lai tagad atteiktos? Lab, nedraftēja Ārmstrongs, bet kāds cits, taču vai tad tik nopietnā organizācijā nav vienotas politikas?
Un arī - citus par narkotiku lietošanu no komandas neizmet, te izmet jauno čali, par kuru sākumā teica grib palīdzēt kļūt labākam. Kā tad notiek palīdzība - izmetot?
, 2020-10-30 00:16, pirms 4 gadiem
Afro amerikānis ir bijis cietušais un Millers viņu saucis pa N
, 2020-10-30 00:42, pirms 4 gadiem
Dināmo
, 2020-10-30 01:01, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: 1 loģiku nesaprotu - ja jau bija zināms par pagātni - kāda vella pēc draftēja, lai tagad atteiktos? Lab, nedraftēja Ārmstrongs, bet kāds cits, taču vai tad tik nopietnā organizācijā nav vienotas politikas?
Un arī - citus par narkotiku lietošanu no komandas neizmet, te izmet jauno čali, par kuru sākumā teica grib palīdzēt kļūt labākam. Kā tad notiek palīdzība - izmetot?
Cik es sapratu lieta ir tāda, ka viņš uzrakstīja visām NHL komandām atvainošanos par to un kad viņš labosies, un to kad viņš ir atvainojis tam cilvēkam par to, bet beigās izrādījās, viņš nemaz nav atvainojies personiski par to tai ģimenei un cilvēkam, tur tā problēma, bet nu coyotes vadība paši vainīga, pašiem jau to vajadzēja pārbaudīt, vai viņš ir kaut kā atvainojies tai ģimenei personīgi vai nē.
, 2020-10-30 01:51, pirms 4 gadiem
Rakstā nav minēts, ka cietušais no tās konfektes, kas pabija skolas wc saķēra HIV/STS. Cerams to čali dzīve sodīs vēl par šiem izgājieniem...
, 2020-10-30 04:34, pirms 4 gadiem
A.Iverson 3# rakstīja: Rakstā nav minēts, ka cietušais no tās konfektes, kas pabija skolas wc saķēra HIV/STS. Cerams to čali dzīve sodīs vēl par šiem izgājieniem...
No tevis rakstītā secinu,ka cietušais ticis aplipināts ar minētām slimībām - tas ir fakts vai tava iedoma?!
111 nr pirmklasīgs stulbenis,vecāki tādi paši,reiz neprata izaudzināt vai vismaz godam izlabot situāciju.
PS veselā miesā reti ir vesels gars
, 2020-10-30 07:23, pirms 4 gadiem
austrumnieks rakstīja: Cik es sapratu lieta ir tāda, ka viņš uzrakstīja visām NHL komandām atvainošanos par to un kad viņš labosies, un to kad viņš ir atvainojis tam cilvēkam par to, bet beigās izrādījās, viņš nemaz nav atvainojies personiski par to tai ģimenei un cilvēkam, tur tā problēma, bet nu coyotes vadība paši vainīga, pašiem jau to vajadzēja pārbaudīt, vai viņš ir kaut kā atvainojies tai ģimenei personīgi vai nē.
Ja nemaldos tad koijotiem neilgi pirms drafta nomainījās GM un visā organizācijā valdīja diezgan liels haoss.
, 2020-10-30 07:34, pirms 4 gadiem
A.Iverson 3# rakstīja: Rakstā nav minēts, ka cietušais no tās konfektes, kas pabija skolas wc saķēra HIV/STS. Cerams to čali dzīve sodīs vēl par šiem izgājieniem...
Apēdot lietas ar HIV nav iespējams saslimt.
, 2020-10-30 07:47, pirms 4 gadiem
jositis rakstīja: Apēdot lietas ar HIV nav iespējams saslimt.
Protams nav,bet pašlaik ir viltus ziņu un melu laiks.Bet kopumā piekrītu režisoram A.Hermanim,ka šis laiks sāk atgādināt filmu Kāds pārlaidās pār dzeguzes ligzdu,kad visu uzmana medmāsas Mičelas modrā acs un ,kurš kaut kam nepiekrīt to uz lobotomiju.Jo politkorektums jau sāk tracināt nu izdarīja čalis sliktas lietas,bet katram tak ir jādod iespēja laboties.
, 2020-10-30 07:48, pirms 4 gadiem
Brīžiem tik spēju nobrīnīties, kādi lopi apkārt dzīvo.
Visa tā agresija (arī pret dzīvniekiem), ņirgāšanās utt. Tas ir sviests. Ja būtu reāli sodi, tad varbūt kaut kas mainītos, bet kļūda, manuprāt, ir tajā momentā, ka ir uzskats - varmākam esot vajadzīga psihologa vai psihiatra palīdzība nevis reāls sods.
Tas ir tāpat kā ar izvarotājiem - viņi nemainās nekad.
, 2020-10-30 07:49, pirms 4 gadiem
coffijs rakstīja: Protams nav,bet pašlaik ir viltus ziņu un melu laiks.Bet kopumā piekrītu režisoram A.Hermanim,ka šis laiks sāk atgādināt filmu Kāds pārlaidās pār dzeguzes ligzdu,kad visu uzmana medmāsas Mičelas modrā acs un ,kurš kaut kam nepiekrīt to uz lobotomiju.Jo politkorektums jau sāk tracināt nu izdarīja čalis sliktas lietas,bet katram tak ir jādod iespēja laboties.
Bet viņš to darija vairākus gadus no vietas. Par ko te vēl diskutēt? Tā nav nedz kļūda, nedz nejaušība, viņš to darija apzināti.
, 2020-10-30 08:58, pirms 4 gadiem
coffijs rakstīja: Protams nav,bet pašlaik ir viltus ziņu un melu laiks.Bet kopumā piekrītu režisoram A.Hermanim,ka šis laiks sāk atgādināt filmu Kāds pārlaidās pār dzeguzes ligzdu,kad visu uzmana medmāsas Mičelas modrā acs un ,kurš kaut kam nepiekrīt to uz lobotomiju.Jo politkorektums jau sāk tracināt nu izdarīja čalis sliktas lietas,bet katram tak ir jādod iespēja laboties.
Piekrītu, ka ikvienam ir jādod tiesības laboties un, manuprāt, nav pareizi, ja jaunības kļūda uzspiež cilvēkam zīmogu uz visu dzīvi. Konkrētā gadījumā gan visa tā atvainošanās izskatās pēc aprēķina, jo čalim bija laika uzdrukāt 30 vēstules, bet neatradās laika, lai personīgi atvainotos tam vienam cilvēkam, kuram nodarīja pāri.
Te ar politkorektumu patiesībā maz sakara, protams, fakts, ka cietušais ir melnais konkrētajā brīdī pastiprina situāciju, bet bullijings ir nopietna problēma, ne tikai pusaudžu vidū, starpcitu, bet pieaugušam cilvēkam ir nobriedusi psihe, viņš ar to var veiksmīgāk tikt galā, kamēr pusaudžu gadījumā tas pazemošanas un ņirgāšanās akts parasti atstāj sekas uz cilvēka visu atlikušo mūžu.
Ja šī kļūst par "paraugprāvu", tad lai tā būtu, jo šobrīd čalis saņem būtībā vissmagāko sodu, kādu varēja saņemt, būs citiem varmakam par ko padomāt.
, 2020-10-30 09:14, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Piekrītu, ka ikvienam ir jādod tiesības laboties un, manuprāt, nav pareizi, ja jaunības kļūda uzspiež cilvēkam zīmogu uz visu dzīvi. Konkrētā gadījumā gan visa tā atvainošanās izskatās pēc aprēķina, jo čalim bija laika uzdrukāt 30 vēstules, bet neatradās laika, lai personīgi atvainotos tam vienam cilvēkam, kuram nodarīja pāri.
Te ar politkorektumu patiesībā maz sakara, protams, fakts, ka cietušais ir melnais konkrētajā brīdī pastiprina situāciju, bet bullijings ir nopietna problēma, ne tikai pusaudžu vidū, starpcitu, bet pieaugušam cilvēkam ir nobriedusi psihe, viņš ar to var veiksmīgāk tikt galā, kamēr pusaudžu gadījumā tas pazemošanas un ņirgāšanās akts parasti atstāj sekas uz cilvēka visu atlikušo mūžu.
Ja šī kļūst par "paraugprāvu", tad lai tā būtu, jo šobrīd čalis saņem būtībā vissmagāko sodu, kādu varēja saņemt, būs citiem varmakam par ko padomāt.
nesen tas Akima Aliu BLM fonds par līdztiesību hokejā pieprasīja čali sodīt un sods sekoja. izskatās pēc pasūtījuma, nekas vairāk...kad tiek mainītas pozīcijas. ierasta prakse. par viņa pārkāpumu jau sen bija zināms un sods izciests.
vēl NHL daudz būs no tā fonda uzbraucienu un naudas šantāzās, nekā citādāk to nosaukt nevar. melnas līnijas viņiem vajag uz laukuma zilo vietā un katru gadu cik tur miljonu dolāru fonda darbībai, jau piemirsu vinu prasības.

p.s. NBA tur tak vēl trakāk iet tupošie bimbisti vien ko vērts, nez cik tālu līgas ies pakļaujoties tiem rasistiem no BLM.
, 2020-10-30 09:17, pirms 4 gadiem
Vienkārši klubā sabijās, ka Millers savu kroņa numuru ar konfekti neatkārto arī koijotu ģērbtuvēs.
, 2020-10-30 09:24, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: nesen tas Akima Aliu BLM fonds par līdztiesību hokejā pieprasīja čali sodīt un sods sekoja. izskatās pēc pasūtījuma, nekas vairāk...kad tiek mainītas pozīcijas. ierasta prakse. par viņa pārkāpumu jau sen bija zināms un sods izciests.
vēl NHL daudz būs no tā fonda uzbraucienu un naudas šantāzās, nekā citādāk to nosaukt nevar. melnas līnijas viņiem vajag uz laukuma zilo vietā un katru gadu cik tur miljonu dolāru fonda darbībai, jau piemirsu vinu prasības.

p.s. NBA tur tak vēl trakāk iet tupošie bimbisti vien ko vērts, nez cik tālu līgas ies pakļaujoties tiem rasistiem no BLM.
Tu pilnīgi stulbs esi? Kāds sakars tavam satraukumam, par to, kur amīšu miljardieri ir spiesti savu naudu atmest ar to, ko es rakstīju, ka bullijings ir nopietna problēma un tā nebūt nav jauna. Gribētu redzēt, kādu dziesmiņu tu par šo jautājumu dziedātu, ja kāds no taviem puikām kļūtu par ilgstošu grupveida ņirgāšanās un pazemošanas objektu.
, 2020-10-30 09:27, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Tu pilnīgi stulbs esi? Kāds sakars tavam satraukumam, par to, kur amīšu miljardieri ir spiesti savu naudu atmest ar to, ko es rakstīju, ka bullijings ir nopietna problēma un tā nebūt nav jauna. Gribētu redzēt, kādu dziesmiņu tu par šo jautājumu dziedātu, ja kāds no taviem puikām kļūtu par ilgstošu grupveida ņirgāšanās un pazemošanas objektu.
gribēju pateikt , ka to problēmu neviens neiznīdēs tādiem līdzekļiem.
tā nav pareizā forma kā cīnīties ar problēmām skolās.
un man satraukuma nekāda par ASV problēmām. tikai iekomentēju savu redzējumu uz šo lietu.
nebūtu to čali nodraftējuši hvz kurā kārtā un nekas izcils, neviens pat neuzzinātu.
būtu pirmais numurs atrastu veidu kā izglābt, tagad pofig uz tādu čalīti.
, 2020-10-30 09:34, pirms 4 gadiem
A.Iverson 3# rakstīja: Rakstā nav minēts, ka cietušais no tās konfektes, kas pabija skolas wc saķēra HIV/STS. Cerams to čali dzīve sodīs vēl par šiem izgājieniem...
nesaķēra. bija jāveic testi, kas par laimi bija negatīvi.
, 2020-10-30 09:50, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: 1 loģiku nesaprotu - ja jau bija zināms par pagātni - kāda vella pēc draftēja, lai tagad atteiktos? Lab, nedraftēja Ārmstrongs, bet kāds cits, taču vai tad tik nopietnā organizācijā nav vienotas politikas?
Un arī - citus par narkotiku lietošanu no komandas neizmet, te izmet jauno čali, par kuru sākumā teica grib palīdzēt kļūt labākam. Kā tad notiek palīdzība - izmetot?
Lai cik tas varbūt jocīgi neskanētu - no narkotiku atkarības cilvēku var ārstēt un iespējams pat izārstēt (vai vismaz apārstēt, lai cilvēks var dzīvot pilnvērtīgu dzīvi), taču no kretī.nisma izārstēt nevar. Ja cilvēks ir preteklis pa dzīvi, tad tas ir uz mūžu
, 2020-10-30 09:55, pirms 4 gadiem
Pārāk nesvarīgs spēlētājs, lai riskētu ar kluba reputāciju. Tīrs bizness, kas arī pareizi.
, 2020-10-30 10:05, pirms 4 gadiem
A.Iverson 3# rakstīja: Rakstā nav minēts, ka cietušais no tās konfektes, kas pabija skolas wc saķēra HIV/STS. Cerams to čali dzīve sodīs vēl par šiem izgājieniem...
Pērtiķbolista cienīgs komentārs Kur ir pierādījumi, ka tieši no tās atejas končas ir noķerts HIV? Pilns NBA ar afropērtiķiem, kuri pusaudžu gados ir krietni nopietnākus pārkāpumus nodarījuši, a te tāds cepiens par sīku huliganismu, kurš sabojā čalim visu NHL karjeru, pipiec Viņš ir vainīgs tikai ar to, ka ir BALTS un paņirgājies par melno, būtu otrādi, neviens i neierunātos
, 2020-10-30 10:07, pirms 4 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: No tevis rakstītā secinu,ka cietušais ticis aplipināts ar minētām slimībām - tas ir fakts vai tava iedoma?!
111 nr pirmklasīgs stulbenis,vecāki tādi paši,reiz neprata izaudzināt vai vismaz godam izlabot situāciju.
PS veselā miesā reti ir vesels gars
Stulbenis, kurš profesionāli izauga līdz NHL draftam?
, 2020-10-30 10:10, pirms 4 gadiem
coffijs rakstīja: Protams nav,bet pašlaik ir viltus ziņu un melu laiks.Bet kopumā piekrītu režisoram A.Hermanim,ka šis laiks sāk atgādināt filmu Kāds pārlaidās pār dzeguzes ligzdu,kad visu uzmana medmāsas Mičelas modrā acs un ,kurš kaut kam nepiekrīt to uz lobotomiju.Jo politkorektums jau sāk tracināt nu izdarīja čalis sliktas lietas,bet katram tak ir jādod iespēja laboties.
Negaidīti prātīgs komentārs no Kafijonkuļa puses Starp citu, laba filma, biju aizmirsis nosaukumu, medmāsu Mičelu tik atcerējos, paldies, ka atgādināji!
, 2020-10-30 10:12, pirms 4 gadiem
mapost rakstīja: Stulbenis, kurš profesionāli izauga līdz NHL draftam?
Un ko viņam tas drafts tagad dod? Tas arī būs viņa lielākais panākums viņa profesionālajā karjerā un var jau vainot visus citus, bet pats vien būs pie tā vainīgs.
, 2020-10-30 10:14, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Piekrītu, ka ikvienam ir jādod tiesības laboties un, manuprāt, nav pareizi, ja jaunības kļūda uzspiež cilvēkam zīmogu uz visu dzīvi. Konkrētā gadījumā gan visa tā atvainošanās izskatās pēc aprēķina, jo čalim bija laika uzdrukāt 30 vēstules, bet neatradās laika, lai personīgi atvainotos tam vienam cilvēkam, kuram nodarīja pāri.
Te ar politkorektumu patiesībā maz sakara, protams, fakts, ka cietušais ir melnais konkrētajā brīdī pastiprina situāciju, bet bullijings ir nopietna problēma, ne tikai pusaudžu vidū, starpcitu, bet pieaugušam cilvēkam ir nobriedusi psihe, viņš ar to var veiksmīgāk tikt galā, kamēr pusaudžu gadījumā tas pazemošanas un ņirgāšanās akts parasti atstāj sekas uz cilvēka visu atlikušo mūžu.
Ja šī kļūst par "paraugprāvu", tad lai tā būtu, jo šobrīd čalis saņem būtībā vissmagāko sodu, kādu varēja saņemt, būs citiem varmakam par ko padomāt.
Kas ir bullijings?
, 2020-10-30 10:16, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Un ko viņam tas drafts tagad dod? Tas arī būs viņa lielākais panākums viņa profesionālajā karjerā un var jau vainot visus citus, bet pats vien būs pie tā vainīgs.
Lai brauc uz Eiropu vai Krieviju, varbūt ka tur izsitiesies līdz kādam Davosas vai SKA līmenim, arī nav slikti, labāk, nekā nekas!
, 2020-10-30 10:22, pirms 4 gadiem
mapost rakstīja: Kas ir bullijings?
Latviski jau laikam šis termins nav tulkots. Latviski izmanto terminu mobings, kas gan pilnībā neatspoguļo to, kas ir "bullying", jo papildus emocionālajai pazemošanai klāt nāk arī fiziskais faktors.
, 2020-10-30 10:23, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Un ko viņam tas drafts tagad dod? Tas arī būs viņa lielākais panākums viņa profesionālajā karjerā un var jau vainot visus citus, bet pats vien būs pie tā vainīgs.
Šajā gadījumā sods būs nesamērams ar padarīto
Pareizi Zaipis rakstija, tas bija afropērtiķu lobija pasūtījums, tiem ar visām varēm vajag pēc iespējas vairāk savējos iekš NHL iedabūt, viss pārējais ir lirika
, 2020-10-30 10:24, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Un ko viņam tas drafts tagad dod? Tas arī būs viņa lielākais panākums viņa profesionālajā karjerā un var jau vainot visus citus, bet pats vien būs pie tā vainīgs.
nebūtu draftēts par tādu čalīti neviens neuzzinātu. ja grib hokeju turpināt spēlēt tagad var doties piemēram uz Krieviju. draudzeņu un sievu klapētāji ar turpina tur spēlēt. vai uz Baltkrieviju pie batjkas, tur tagad ielas klapē visus pēc kārtas.
p.s. cik atceros mūsu NBA basketbolistiem vēl joprojām ar diezgan nopietnas problēmas ar izvarošanām un kāda klapēšanu tajā demokrātiskajā ASV. Latvijā gan jau čaļi varēs spēlēt un nekas.
p.p.s. tas jau tur pārvērties par biznesu. un tam nav nekāda sakara ar problēmām skolās.
, 2020-10-30 10:30, pirms 4 gadiem
A.Iverson 3# rakstīja: Rakstā nav minēts, ka cietušais no tās konfektes, kas pabija skolas wc saķēra HIV/STS. Cerams to čali dzīve sodīs vēl par šiem izgājieniem...
https://www.insider.com/mitchell-mi...
Vismaz šeit raksta pretējo - testēja hepatītu, HIV un STS - testi negatīvi.
, 2020-10-30 10:33, pirms 4 gadiem
mapost rakstīja: Šajā gadījumā sods būs nesamērams ar padarīto
Pareizi Zaipis rakstija, tas bija afropērtiķu lobija pasūtījums, tiem ar visām varēm vajag pēc iespējas vairāk savējos iekš NHL iedabūt, viss pārējais ir lirika
Man tak dziļi pajāt i uz to mičelu i nhl un amīšu problēmām. Tas, par ko runāju ir globāla problēma un, ja jums liekas, ka kkas tāds notiek tikai Amerikā un ka par to vispār nebūtu jārunā, jo cietušais bija melnais un tā automātiski nav problēma, jo stulbais BLM un melnie rasisti.... tad man ir grūti saprast, vai jūs vairāk paši esat stulbi vai vnk naivi
, 2020-10-30 10:33, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Latviski jau laikam šis termins nav tulkots. Latviski izmanto terminu mobings, kas gan pilnībā neatspoguļo to, kas ir "bullying", jo papildus emocionālajai pazemošanai klāt nāk arī fiziskais faktors.
Bully latviski tulkojas kā huļigāns - tātad huligānisms
, 2020-10-30 10:38, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Man tak dziļi pajāt i uz to mičelu i nhl un amīšu problēmām. Tas, par ko runāju ir globāla problēma un, ja jums liekas, ka kkas tāds notiek tikai Amerikā un ka par to vispār nebūtu jārunā, jo cietušais bija melnais un tā automātiski nav problēma, jo stulbais BLM un melnie rasisti.... tad man ir grūti saprast, vai jūs vairāk paši esat stulbi vai vnk naivi
Patiesībā šis pat izskatās pēc paraugprāvas.. Tieši dēļ tā, ka BLM... Ja būtu aizticis balto - visticamāk, būtu piekāst. Protams, tā ir tikai mana demagoģija, bet paskatoties, kādus jokus taisa tie paši NBA spēlētāji un tikko draftētie nākamie NBA spēlētāji - tur nav tik drastisku risinājumu. Šeit piesola iespēju laboties un beigās atstaj uz ielas. Paturēt viņu un izmācīt, ka huļiganoties nevar, rasistot nevar būtu daudz labaks PR, kā izmest.
Un tas, ko te pirmīt man atbildēja, ka kretinismu izārstēt nevar atšķirībā no narkotiku lietošanas - var. Un tas pat ir krietni vieglāk, tikai prasa laiku un pūles. Tagad Arizona ir lieki izmetusi drafta izvēli un vismaz daļā cilvēku šķiet kā muļļas - nevajadzeja draftēt un miers.
, 2020-10-30 10:39, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Man tak dziļi pajāt i uz to mičelu i nhl un amīšu problēmām. Tas, par ko runāju ir globāla problēma un, ja jums liekas, ka kkas tāds notiek tikai Amerikā un ka par to vispār nebūtu jārunā, jo cietušais bija melnais un tā automātiski nav problēma, jo stulbais BLM un melnie rasisti.... tad man ir grūti saprast, vai jūs vairāk paši esat stulbi vai vnk naivi
es neesmu ne stulbs , ne naivs. tās problēmas visur pastāv skolās. Latvijā vai kur citur.
es par ko citu. tas čalītis to izdarījis 8 .klasē un sodu saņēmis. turpinājis mācīties un spēlēt hokeju, tātad viss bija ok. pēkšņi viņu 18 gados nodraftē NHL un sākas scēna it kā viņš to ir izdarījis pēc drafta 8.oktobrī un tagad oktobra beigās viņa stāsts izlien, jo izrādās , ka tas nav ok bijis. vajag vēl sodīt.
p.s. tas stāsts bija visiem zināms un viņš to nav slēpis.
, 2020-10-30 10:40, pirms 4 gadiem
visiem kuri tīņa gados ir uzdirsuši klasesbiedram atņemt kļuškas un formas. hokejam tādus nevajag. Domājams visā pasaulē (ieskaitot amatierus) paliks kādas 10 komandas.
, 2020-10-30 10:42, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: visiem kuri tīņa gados ir uzdirsuši klasesbiedram atņemt kļuškas un formas. hokejam tādus nevajag. Domājams visā pasaulē (ieskaitot amatierus) paliks kādas 10 komandas.
To var attiecināt uz jebkuru jomu ne tikai hokeju - daži nesaprot to. Cilveki, kamēr jauni un stulbi sadara daudz sūdu. Svarīgākais - vai prot mainīties un apstāties.
, 2020-10-30 10:44, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: To var attiecināt uz jebkuru jomu ne tikai hokeju - daži nesaprot to. Cilveki, kamēr jauni un stulbi sadara daudz sūdu. Svarīgākais - vai prot mainīties un apstāties.
nu kau kādus sūdus točās es neliku makšķerēt, tik ļauns es nebiju, bet ja atcerās kā ar muti braucu, man NHLā pienāktos kādi 40 mūža ieslodzījumi un 18 nāvessodi. Labi ka ir EHLs kur var no tā sviesta paslēpties
, 2020-10-30 10:50, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: nu kau kādus sūdus točās es neliku makšķerēt, tik ļauns es nebiju, bet ja atcerās kā ar muti braucu, man NHLā pienāktos kādi 40 mūža ieslodzījumi un 18 nāvessodi. Labi ka ir EHLs kur var no tā sviesta paslēpties
tāpēc arī EHL tika aizklapēts, ka tur tādi spēlē
, 2020-10-30 10:53, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Man tak dziļi pajāt i uz to mičelu i nhl un amīšu problēmām. Tas, par ko runāju ir globāla problēma un, ja jums liekas, ka kkas tāds notiek tikai Amerikā un ka par to vispār nebūtu jārunā, jo cietušais bija melnais un tā automātiski nav problēma, jo stulbais BLM un melnie rasisti.... tad man ir grūti saprast, vai jūs vairāk paši esat stulbi vai vnk naivi
Kāda vēl globāla problēma? LPSR laikos tak ar skolās bija "ģedovščina", nekas traks tur nav, paņirgājās nedaudz par mums gadus 2-3 vecāki skolnieki, tad mēs uz jauniņajiem atspēlējamies, PSRS armijā ar tas pats bija, tā bija NORMA Tagad, kad visi esam izauguši, to visu ar humoru atceramies, ar saviem skolasbiedriiem, gan vecākajiem, gan jaunākajiem, ir visai labas un draudzīgas attiecības, ko skolas gados nudien iedomāties nevarēja
, 2020-10-30 10:55, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Patiesībā šis pat izskatās pēc paraugprāvas.. Tieši dēļ tā, ka BLM... Ja būtu aizticis balto - visticamāk, būtu piekāst. Protams, tā ir tikai mana demagoģija, bet paskatoties, kādus jokus taisa tie paši NBA spēlētāji un tikko draftētie nākamie NBA spēlētāji - tur nav tik drastisku risinājumu. Šeit piesola iespēju laboties un beigās atstaj uz ielas. Paturēt viņu un izmācīt, ka huļiganoties nevar, rasistot nevar būtu daudz labaks PR, kā izmest.
Un tas, ko te pirmīt man atbildēja, ka kretinismu izārstēt nevar atšķirībā no narkotiku lietošanas - var. Un tas pat ir krietni vieglāk, tikai prasa laiku un pūles. Tagad Arizona ir lieki izmetusi drafta izvēli un vismaz daļā cilvēku šķiet kā muļļas - nevajadzeja draftēt un miers.
Es jau savā pirmajā komentārā rakstīju, ka tā ir uztaisīta par paraugprāvu un tas, ka cietušais bija melnais šā brīža situācijā to par tādu visticamāk arī padarīja, nevienā brīdī nenoliedzu. Bet vai nebūtu gudrāk šajā situācijā izcelt mobingu un huligānismu pusaudžu vidū, kas ir globāla problēma un nav nekādi saistīta tikai ar rasi, nevis vnk nonivelēt to līdz kārtējiem BLM kustības taisnības cīniņiem?
, 2020-10-30 11:02, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Es jau savā pirmajā komentārā rakstīju, ka tā ir uztaisīta par paraugprāvu un tas, ka cietušais bija melnais šā brīža situācijā to par tādu visticamāk arī padarīja, nevienā brīdī nenoliedzu. Bet vai nebūtu gudrāk šajā situācijā izcelt mobingu un huligānismu pusaudžu vidū, kas ir globāla problēma un nav nekādi saistīta tikai ar rasi, nevis vnk nonivelēt to līdz kārtējiem BLM kustības taisnības cīniņiem?
Sīka huligānisma problēma nav tik bīstama un aktuāla, it sevišķi globālajā aspektā, lai to astevišķi izdalītu un taisītu no tās paraugprāvas
, 2020-10-30 11:05, pirms 4 gadiem
mapost rakstīja: Kāda vēl globāla problēma? LPSR laikos tak ar skolās bija "ģedovščina", nekas traks tur nav, paņirgājās nedaudz par mums gadus 2-3 vecāki skolnieki, tad mēs uz jauniņajiem atspēlējamies, PSRS armijā ar tas pats bija, tā bija NORMA Tagad, kad visi esam izauguši, to visu ar humoru atceramies, ar saviem skolasbiedriiem, gan vecākajiem, gan jaunākajiem, ir visai labas un draudzīgas attiecības, ko skolas gados nudien iedomāties nevarēja
Bars pret baru vai viens pret vienu ir pavisam cita lieta un vecuma atšķirība te nav noteicošais. Tā nopietnā problēma sākas tajā brīdī, kad bars (kvai divi) iet pret vienu (parasti kkādā veidā vājāku vai atšķirīgu) un savu izvēlēto upuri sistemātiski pazemo. Vai tiešām gribi teikt, ka kam tādam vajadzētu būt normai un kkam sabiedrībā pieņemam?
, 2020-10-30 11:07, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: nu kau kādus sūdus točās es neliku makšķerēt, tik ļauns es nebiju, bet ja atcerās kā ar muti braucu, man NHLā pienāktos kādi 40 mūža ieslodzījumi un 18 nāvessodi. Labi ka ir EHLs kur var no tā sviesta paslēpties
Tu arī tagad ar muti brauc, vai tad kkas ir mainījies?
, 2020-10-30 11:08, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Bars pret baru vai viens pret vienu ir pavisam cita lieta un vecuma atšķirība te nav noteicošais. Tā nopietnā problēma sākas tajā brīdī, kad bars (kvai divi) iet pret vienu (parasti kkādā veidā vājāku vai atšķirīgu) un savu izvēlēto upuri sistemātiski pazemo. Vai tiešām gribi teikt, ka kam tādam vajadzētu būt normai un kkam sabiedrībā pieņemam?
viņš domā PSRS laiku kategorijās. tad vājākos un atšķirīgos lika citās iestādēs un izolēja no sabiedrības.
viņš nezin kas darās mūsdienās Latvijā dzīvojot franku krustojumā. tagad bērni ir daudz cietsirdīgāki manuprāt.
, 2020-10-30 11:17, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: viņš domā PSRS laiku kategorijās. tad vājākos un atšķirīgos lika citās iestādēs un izolēja no sabiedrības.
viņš nezin kas darās mūsdienās Latvijā dzīvojot franku krustojumā. tagad bērni ir daudz cietsirdīgāki manuprāt.
Kad es skolā strādāju, man vienā mācāmajā klasē bija meitene ar dauna sindromu, viegla formā, bet atšķīrās viņa no citiem. Un zin kas bija interesantākais? Visi par viņu rūpējās un aizstāvēja, ja bija tāda nepieciešamība, arī klases potenciālie bulliji, jo to darīja visi. Iekļaujošā izglītība nav vieglākais ceļš, bet, manuprāt, tā ir atslēga uz labāku sabiedrību
, 2020-10-30 11:24, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Kad es skolā strādāju, man vienā mācāmajā klasē bija meitene ar dauna sindromu, viegla formā, bet atšķīrās viņa no citiem. Un zin kas bija interesantākais? Visi par viņu rūpējās un aizstāvēja, ja bija tāda nepieciešamība, arī klases potenciālie bulliji, jo to darīja visi. Iekļaujošā izglītība nav vieglākais ceļš, bet, manuprāt, tā ir atslēga uz labāku sabiedrību
es ar atbalstu tādu izglītību. bet redzu daudz problēmu. katrā vietā tās ir savādākas. uzskatu, ka lielākā manā pusē ļoti daudz sovjetiku (tipa asteusa) tipa vecāku, kas bērniem ieliek pamatus audzināšanā, nevis paši bērni...
p.s. tāpat daudz kur redzu, ka pedagogi ar tādi pat sovjetu laiku maposti, kuriem nav vietas skolā...
, 2020-10-30 11:26, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Tu arī tagad ar muti brauc, vai tad kkas ir mainījies?
tagad jau salīdzinoši maz
, 2020-10-30 11:39, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Es jau savā pirmajā komentārā rakstīju, ka tā ir uztaisīta par paraugprāvu un tas, ka cietušais bija melnais šā brīža situācijā to par tādu visticamāk arī padarīja, nevienā brīdī nenoliedzu. Bet vai nebūtu gudrāk šajā situācijā izcelt mobingu un huligānismu pusaudžu vidū, kas ir globāla problēma un nav nekādi saistīta tikai ar rasi, nevis vnk nonivelēt to līdz kārtējiem BLM kustības taisnības cīniņiem?
To var darīt - cīnīties ar mobingu, huliganismu utt, taču šajā situācijā to kontekstu ir tik ļoti daudz, ka nevar iztikt bez blakus esošā - tā paša rasisma.
Un es būšu ļoti cinisks, bet mazās devās tas ir vajadzīgs. Ne jau, protams, kā šeit kad gadiem ilgi persona a kopā ar citām personām apsmej, izņirgā un fiziski aizskar personu x, bet mazās, samērīgās devās "huļigānisms" bērnībā vai pusaudžu gados ir vajadzīgs. Kāpēc? Jo bez nelielas paņirgāšanās, pakacināšanas utt bērns pieaugot nonāks situācijā, kādā nonāk siltumnīcā audzēts stāds, kuru ziemas aukstumā iznes ārā. Neiztikt visu mūžu nesaskaroties ar ņirgām, rupjībām -šis ir tāds, kā treniņš, iespēja uzaudzēt ādu pieaugušo dzīvei. Paskaties uz to pašu SC - te ir pilns ar klasiskiem cyber bullies.
Problēma ir tajā, ka pasaulē, tajā , ka pasaulē pazūd robežas tam, ko var un ko nevar ļaut bērnam, pusaudzim -līdz ar to bērni pazaudē robežas. Un tam ir 2-3 pamata iemesli. 1. Ekonomiskā nevienlīdzība -skaudība, iespēju trūkums vai tieši pretēji -pārākuma apziņa vienmēr virza uz vardarbību. 2. Attieksmes maiņa no vecāku puses. Rietumu pasaulē, lēnām izzūd pienākuma apziņa kļūt par māti. Nu un arī par tēvu, vienkārši lielākā problēma ir tieši mātišķā instinkta trūkums. Kāpēc? Jo tas atņem vēlmi rūpēties par bērnu ja tas tiek radīts. 1. vietā ir karjera un vai izglītība un tikai tad seko ģimene. + jau iepriekšminētais ekonomiskais trūkums. Ja vecāki visu laiku pavada darbā un nevelta laiku bērnam - viņš ņems paraugu no apkārtējiem - tv, spēlēm, mūziķiem un tur negatīvā piemēra netrūkst, tāpat arī darīš stulbības vienkārši, lai pievērstu uzmanību. Un 3. par kru mani droši vien sitīs krustā daudzi - pārāk maigās audzināšanas metodes, kas daudziem bērniem un pusaudžiem liek aizmirst to, ka viņiem ir ne tikai tiesības bet arī pienākumi. Skolotāji vairs bērniem neko īsti pateikt nevar, jo var pārkāpt bērnu tiesības. Bērniem nav respekta pret skolotājiem, līdz ar to skolotāji nevar nokontrolēt bērnu savstarpējās attiecības. Un tas pats veidojas mājās - ne visiem bērniem pietiek ar "Izbeidz, nedari tā." Dažiem vajag to siksnu vai žagaru, kas mūsdienās skaitās vardarbība. Un ja mājās bērns nav izaudzināts, tad skolā viņu ne tik neizaudzinās.
Un tevis pieminētā iekļaujošā izglītībā strādā pilnībā tikai ideālsabiedrībā, jo iekļaujošā izglītība var nostrādāt gan labo piemēru - tavs aprakstītais gadījums, gan slikto piemēru, kad, piemēram, klasē sākotnēji visi dzīvo draudzīgi, taču ietekmējas no klases krutā un visi paliek par bulijiem. Vai vēl jo vairāk soc. māju princips - bērni samācās no pieagušajiem un neapzināti pārved to uz citiem berniem dārziņos, skolās.
, 2020-10-30 11:40, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: gribēju pateikt , ka to problēmu neviens neiznīdēs tādiem līdzekļiem.
tā nav pareizā forma kā cīnīties ar problēmām skolās.
un man satraukuma nekāda par ASV problēmām. tikai iekomentēju savu redzējumu uz šo lietu.
nebūtu to čali nodraftējuši hvz kurā kārtā un nekas izcils, neviens pat neuzzinātu.
būtu pirmais numurs atrastu veidu kā izglābt, tagad pofig uz tādu čalīti.
Tieši šis ir pareizais veids, kā ar to cīnīties. Diemžēl mūsdienu pasaulē ir nepieciešamas paraugprāvas, lai citi sāktu domāt. Un šis ir lielisks piemērs tam, lai nākamie profesionāļi 2x padomātu, ka šāda veida pazemošana var ļoti atsaukties uz nākotni.
, 2020-10-30 11:45, pirms 4 gadiem
Bzh rakstīja: Tieši šis ir pareizais veids, kā ar to cīnīties. Diemžēl mūsdienu pasaulē ir nepieciešamas paraugprāvas, lai citi sāktu domāt. Un šis ir lielisks piemērs tam, lai nākamie profesionāļi 2x padomātu, ka šāda veida pazemošana var ļoti atsaukties uz nākotni.
muļķības.
tu tagad runā citā dimensijā, kad par vienu nodarījumu var sodīt visu turpmāko personas dzīvi.
p.s.
ir pat daudz kur it kā demokrātijā pat bērni tiek sodīti par vecāku vai radinieku grēkiem. starp citu Latvijā ar daži normatīvie akti to pieļauj...kā Staļina laikos tip "rebenok vraga naroda"
, 2020-10-30 11:48, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: muļķības.
tu tagad runā citā dimensijā, kad par vienu nodarījumu var sodīt visu dzīvi. daudz kur it kā demokrātijā pat bērni tiek sodīti par vecāku vai radinieku grēkiem. starp citu Latvijā ar daži normatīvie akti to pieļauj...
Bet kā tad savādāk? Ja man ir krimināla pagātne, tad man tā ir un no tā es nevaru izvairīties, kaut arī 100x esmu nožēlojis un labojies.
Te ir tas pats - par miljonāru čalis spēlējot hokeju nekļūs, bet visas pārējās profesijas, kuras nav tik slavenas - tur grāmatveži, juristi, trauku mazgātāji, viņam joprojām ir pieejamas. Ja vien viņš to gribēs
, 2020-10-30 11:55, pirms 4 gadiem
Bzh rakstīja: Tieši šis ir pareizais veids, kā ar to cīnīties. Diemžēl mūsdienu pasaulē ir nepieciešamas paraugprāvas, lai citi sāktu domāt. Un šis ir lielisks piemērs tam, lai nākamie profesionāļi 2x padomātu, ka šāda veida pazemošana var ļoti atsaukties uz nākotni.
Ir nu gan domāšana. 10-14 gados jau lielākā daļa domā, ka būs zvaigzne un mediji vaktēs katru viņu soli
Reāli piemēri būtu, ja skola būtu kritēriji, ka par šādu uzvedību netiek pārcelts nākošajā klasē, kas nozīmētu, ka esi zaudējis cieņu daudzu acīs.
, 2020-10-30 11:56, pirms 4 gadiem
Bzh rakstīja: Bet kā tad savādāk? Ja man ir krimināla pagātne, tad man tā ir un no tā es nevaru izvairīties, kaut arī 100x esmu nožēlojis un labojies.
Te ir tas pats - par miljonāru čalis spēlējot hokeju nekļūs, bet visas pārējās profesijas, kuras nav tik slavenas - tur grāmatveži, juristi, trauku mazgātāji, viņam joprojām ir pieejamas. Ja vien viņš to gribēs
hokejs nav nekāda citādāka profesija par tevis nosauktajām, sevišķi juristi vai grāmetveži...
diezgan dīvains salīdzinājums un absurds, hokeju nevar spēlēt un mijonu pelnīt, bet par juristu mācīties var un pelnīt miljonus
, 2020-10-30 11:56, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: hokejs nav nekāda citādāka profesija par tevis nosauktajām, sevišķi juristi vai grāmetveži...
Cik populārus grāmatvežus Tu zini? Un sportistus?
, 2020-10-30 11:58, pirms 4 gadiem
Bzh rakstīja: Cik populārus grāmatvežus Tu zini? Un sportistus?
Microsoft, Apple uzņēmēji paši sākumā bija grāmatveži
, 2020-10-30 12:03, pirms 4 gadiem
Bzh rakstīja: Cik populārus grāmatvežus Tu zini? Un sportistus?
es reti kurai NHL komandai zinu īpašniekus, kas apgroza miljardus ar grāmatvežu un juristu palīdzību, lai izklaidētos par dažiem desmitiem vai simtu miljonu no savas peļņas savā primārajā biznesā ko atmet algotņiem hokeja, baša un citās cīņu arēnās savam hobijam...
, 2020-10-30 12:04, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Microsoft, Apple uzņēmēji paši sākumā bija grāmatveži
Tiešām Geitss bija grāmatvedis? Ja nemaldos, tad viņš uzrakstīja dos-u un vienā brīdī pārtrauca studijas. Bet pilnīgi iespējams, ka es kļūdos.
Katrā ziņā slaveni viņi kļuva ne jau tāpēc, ka grāmatveži
Vienīgais, kurš no grāmatvežiem nāk prātā, ir mūsu pašu Dombrovskis. Un arī ne tāpēc, ka grāmatvedībā ir milzīgi sasniegumi
, 2020-10-30 12:05, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: es reti kurai NHL komandai zinu īpašniekus, kas apgroza miljardus ar grāmatvežu un juristu palīdzību, lai izklaidētos par dažiem desmitiem miljonu ko atmet algotņiem hokeja, baša un citās arēnās...
Īpašnieki pelna ļoti maz! Tā ir viņu iespēja izrādīties un iejusties sabiedrībā!
, 2020-10-30 12:06, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Īpašnieki pelna ļoti maz! Tā ir viņu iespēja izrādīties un iejusties sabiedrībā!
davaj beidz muldēt. paņemam katru NHL komandu un sākam skatīties?
ar kuru sāksim?
Arizona ? tur kur nabags tika nodraftēts?
, 2020-10-30 12:06, pirms 4 gadiem
Bzh rakstīja: Tiešām Geitss bija grāmatvedis? Ja nemaldos, tad viņš uzrakstīja dos-u un vienā brīdī pārtrauca studijas. Bet pilnīgi iespējams, ka es kļūdos.
Katrā ziņā slaveni viņi kļuva ne jau tāpēc, ka grāmatveži
Vienīgais, kurš no grāmatvežiem nāk prātā, ir mūsu pašu Dombrovskis. Un arī ne tāpēc, ka grāmatvedībā ir milzīgi sasniegumi
Microsoft dibinātāji paši bija juristi, grāmatveži, jo paši slēdza līgumus, rēķināja, utt!
, 2020-10-30 12:08, pirms 4 gadiem
Arizonas īpašnieki :
https://en.wikipedia.org/wiki/Alex_...

Owner of Meruelo Group
Owner of Arizona Coyotes (NHL)
Owner of KWHY-TV
Owner of KLOS, KLLI, KPWR, KDAY and KDEY-FM
Owner of Fuji Food
Owner of Grand Sierra Resort
Owner of Sahara Las Vegas
Owner of Colom Island

2 miljardi

p.s. flip beidz sviestu dzīt
, 2020-10-30 12:11, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Arizonas īpašnieki :
https://en.wikipedia.org/wiki/Alex_...

Owner of Meruelo Group
Owner of Arizona Coyotes (NHL)
Owner of KWHY-TV
Owner of KLOS, KLLI, KPWR, KDAY and KDEY-FM
Owner of Fuji Food
Owner of Grand Sierra Resort
Owner of Sahara Las Vegas
Owner of Colom Island


2 miljardi
Viņi pelna no līgas kolektīvā līguma, kas darbojas līdzīgi kā pašvaldību dotācijas Latvijā! Turīgākie dalās ar tiem kam neiet tik labi!
, 2020-10-30 12:13, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Viņi pelna no līgas kolektīvā līguma, kas darbojas līdzīgi kā pašvaldību dotācijas Latvijā! Turīgākie dalās ar tiem kam neiet tik labi!
ko man tagad gribi iestāstīt par NHL izklaidi un hobiju? jeb to , ka īpašniekiem nav primārs bizness un sports ir tik izklaide?
, 2020-10-30 12:14, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: es reti kurai NHL komandai zinu īpašniekus, kas apgroza miljardus ar grāmatvežu un juristu palīdzību, lai izklaidētos par dažiem desmitiem vai simtu miljonu no savas peļņas savā primārajā biznesā ko atmet algotņiem hokeja, baša un citās cīņu arēnās savam hobijam...
Es nesaprotu, ko Tu ar šo gribi teikt Es nesaku, ka čalis nepelnīs milijonus. Iespējams, ka viņš būs ļoti labs jurists, kas aizstāvēs šādus pazemotos skolēnus. Es saku, ka viņš milijonus nepelnīs spēlējot hokeju
Btw, grāmatvežiem, lai arī tie "slēpj" un apgroza milijardus, tik lielas algas nemaz nav. Juristiem ir savādāk, sevišķi ASV
, 2020-10-30 12:14, pirms 4 gadiem
Bez šī kolektīvā līguma- vairāki klubi bankrotēti, jo izmaksas pārsniedz ienakumus!
, 2020-10-30 12:15, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Bez šī kolektīvā līguma- vairāki klubi bankrotēti, jo izmaksas pārsniedz ienakumus!
arī ar kolektīvo līgumu klubi bankrotē un tiek pārdoti , ja īpašniekam apnicis hobijs vai nenes nekādu kapeiku viņa miljardu biznesā vai pats bankrotē!
, 2020-10-30 12:16, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: ko man tagad gribi iestāstīt par NHL izklaidi un hobiju? jeb to , ka īpašniekiem nav primārs bizness un sports ir tik izklaide?
Bizness tas ir Ņujorkā, lielajos tirgos, ne mazajos tirgos!
Mazie tirgi ir laimīgi, ka lielie tirgi nosedz viņu izmaksas!
, 2020-10-30 12:17, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: arī ar kolektīvo līgumu klubi bankrotē un tiek pārdoti , ja īpašniekam apnicis hobijs vai nenes nekādu kapeiku viņa miljardu biznesā vai pats bankrotē!
NHL tā ir bijis, bet NBA rets gadījums!
, 2020-10-30 12:17, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Microsoft dibinātāji paši bija juristi, grāmatveži, jo paši slēdza līgumus, rēķināja, utt!
Ja es noslēdzu līgumu, es esmu jurists?
Ja es pats maksāju nodokļus (nevis manā vietā to izdara darba devējs), es esmu grāmatvedis?
Tur nah mācīties 4 gadus - pietiek, ja saslēdz dažus līgumus un veic dažus vienkāršus aprēķinus, lai kļūtu par grāmatvedi un juristu vienā personā. Var jau dzīt demagoģiju, bet nu mēru jāzina
, 2020-10-30 12:17, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Bizness tas ir Ņujorkā, lielajos tirgos, ne mazajos tirgos!
Mazie tirgi ir laimīgi, ka lielie tirgi nosedz viņu izmaksas!
klau beidz betonēt vispārzināmu tuftu
, 2020-10-30 12:18, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: NHL tā ir bijis, bet NBA rets gadījums!
NBA rets gadījums? kur Sietlas supersoniki? un citi darījumi par komandu pirkšanu.
pat futbolā , tas kas NFL ir bankroti un komadu pārdošanas. nav tas nekāds rets gadījums.
, 2020-10-30 12:19, pirms 4 gadiem
Bzh rakstīja: Ja es noslēdzu līgumu, es esmu jurists?
Ja es pats maksāju nodokļus (nevis manā vietā to izdara darba devējs), es esmu grāmatvedis?
Tur nah mācīties 4 gadus - pietiek, ja saslēdz dažus līgumus un veic dažus vienkāršus aprēķinus, lai kļūtu par grāmatvedi un juristu vienā personā. Var jau dzīt demagoģiju, bet nu mēru jāzina
Prasīji kā var kļūt par slavenu grāmatvedi
, 2020-10-30 12:23, pirms 4 gadiem
Un čalis tika NCAA ar šādu pagātni? Nu nav tur kkas kārtībā.
, 2020-10-30 12:23, pirms 4 gadiem
flip tava piesauktā bagātā Ņujorka ar rangers un knicks tik no 2010.gada vada tagadējie īpašnieki.
paskatījos speciāli.
domāju , ja paskatītos citas komandas situācija būtu identiska.
varētu pat pateikt , kurai firmai vai ģimenei ir visvecākais bizness NHL vai NBA un nav pārdots, bankrots vai kā citādi pārgājis? būtu interesanti visiem un tad mazāk gvelztu muļķības komentos mēs visi.
, 2020-10-30 12:24, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: NBA rets gadījums? kur Sietlas supersoniki? un citi darījumi par komandu pirkšanu.
pat futbolā , tas kas NFL ir bankroti un komadu pārdošanas. nav tas nekāds rets gadījums.
Es par Sietlu pat aizmirsu!
Māki ar faktiem nolikt
, 2020-10-30 12:27, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: flip tava piesauktā bagātā Ņujorka ar rangers un knicks tik no 2010.gada vada tagadējie īpašnieki.
paskatījos speciāli.
domāju , ja paskatītos citas komandas situācija būtu identiska.
varētu pat pateikt , kurai firmai vai ģimenei ir visvecākais bizness NHL vai NBA un nav pārdots, bankrots vai kā citādi pārgājis? būtu interesanti visiem un tad mazāk gvelztu muļķības komentos mēs visi.
Tur ir dinastijas!
https://en.wikipedia.org/wiki/Charl...
, 2020-10-30 12:29, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Es par Sietlu pat aizmirsu!
Māki ar faktiem nolikt
tā ir veca komanda, kad vēl skatījos NBA. domāju pēc viņiem ar bijušas kādas pārbraukšanas un maiņas. ka tik nebija ar Ohlamas komandu vai Thunder, maz sekoju katrā ziņā.
par NHL noteikti visu zinu par pārcelšanos .
, 2020-10-30 12:30, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Tur ir dinastijas!
https://en.wikipedia.org/wiki/Charles_Dolan
US$5.4 billion
ar basi un hokeju nopelna? labs !
, 2020-10-30 12:31, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: tā ir veca komanda, kad vēl skatījos NBA. domāju pēc viņiem ar bijušas pārbraukšanas un maiņas. ka tik nebija ar Ohlamas komandu vai Thunder, maz sekoju katrā ziņā.
NBA bijušas pārcelšanās deļ dabas katastrofām!
, 2020-10-30 12:33, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: NBA bijušas pārcelšanās deļ dabas katastrofām!
Vankuverā kāda dabas katastrofa notika?
, 2020-10-30 12:35, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Vankuverā kāda dabas katastrofa notika?
Rezultātu katastrofa
The Grizzlies ended up going 101-359 from 1995-2001, the worst record in the NBA during that 6-year span. Then, before the start of the 2001-2002 season, the Grizzlies moved to Memphis, and many fans wondered what had gone wrong. How could Vancouver, one of the mos
, 2020-10-30 12:36, pirms 4 gadiem
Another reason Vancouver could not hold onto the Grizzlies was the lack of home game attendance. Attendance was at more than 17,000 per game at General Motors Place in Vancouver's first season, but dropped each of the next two seasons. During the Grizzlies' last two seasons in Vancouver, attendance fell below 14,000. Over that span, the Grizzlies franchise lost tens of millions of dollars, while showing little signs of future progress.

The NBA strike in 1998 certainly did not help the financial situation and may have contributed to the Grizzlies being bought by Michael Heisley. Heisley had promised to keep the Grizzlies in Vancouver, but ended up moving the franchise to Memphis just one year later.
, 2020-10-30 12:41, pirms 4 gadiem
par ko tagad te tiek runāts?
, 2020-10-30 12:41, pirms 4 gadiem
Lai brauc pie krieviem. Tur viņš būs "savs pacans"!
, 2020-10-30 12:46, pirms 4 gadiem
Vispār traki, ka ASV džekiņa izdarības tiek tiražētas visās hokeja valstīs
Tā jau var aiziet, ka nekur to džeku neņems darbā!
ASV mierīgi vari nonākt sliktākajās vietās un visiem par tevi būs p....
, 2020-10-30 12:59, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: To var attiecināt uz jebkuru jomu ne tikai hokeju - daži nesaprot to. Cilveki, kamēr jauni un stulbi sadara daudz sūdu. Svarīgākais - vai prot mainīties un apstāties.

A čalis ir mainijies? Ja viņš jau pat tupa nav atvainojies. Lietas apstākļus sīki nezinu, bet domāju tur varētu būt tas "sāls" kapēc Koijoti tagad mainija viedokli + protams, domāju arī BLM marazms tagad savu artavu šis lietas "razkruķīšanā" atkal gan jau ir devis, lai uztaisītu "paraugprāvu". Čaļa vienīgais stulbums ir tajā, ka nav atvainojies, ja būtu pie tam vēl teiksim publiski to izdarijis no sērijas "biju sīks un stulbs, sorry", tad tagad pat tādiem BLM idiņiem būtu mazāk iespēju viņam ko pārmest, jo jaunībā visādus sūdus mēdz sataisīt, kad liekas, ka "ūdens līdz ceļiem ir"...
, 2020-10-30 13:31, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: par ko tagad te tiek runāts?
ja esi ZA ieklapējis skolā kādu skolnieku vai pēc tam dzīvē draudzeni / sievu tad par kaučuka ripas klapētāju ar kļušku tu nevari strādāt! jākļūst par juristu vai grāmatvedi!
, 2020-10-30 14:07, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Bars pret baru vai viens pret vienu ir pavisam cita lieta un vecuma atšķirība te nav noteicošais. Tā nopietnā problēma sākas tajā brīdī, kad bars (kvai divi) iet pret vienu (parasti kkādā veidā vājāku vai atšķirīgu) un savu izvēlēto upuri sistemātiski pazemo. Vai tiešām gribi teikt, ka kam tādam vajadzētu būt normai un kkam sabiedrībā pieņemam?
Ja Baltais fiziski un garīgi veselais "pazemo" neBalto garīgo un fizisko krōpli, kuram vispār labāk būtu nepiedzimt, bet vēlāk tas Baltais kļūst par NHL prospektu, tad vai dēļ kaut kāda melnā krōpļa ir vērts bojāt čalim Hokejista karjeru? Problēma ir tanī, ka pēdējā gadsimta laikā ir SAGRAUTA IEDZIMTĀS HIERARHIJAS PRINCIPI, pēc kuriem cilvēce dzīvoja un vadījās gadu tūkstošiem, taču tagad, nezin kāda hrena pēc, tiek liktas vienādības zīmes tur, kur viņas vispār nedrīkstētu pastāvēt Ja gados jauns, vesels, heteroseksuāls Baltais vīrietis tik novienādots tiesibās ar vecu, slimu, klibu, melnu lesbijieti, vai tādai būtu jābut mūsdienu vispārinātai normai?
, 2020-10-30 14:14, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Kad es skolā strādāju, man vienā mācāmajā klasē bija meitene ar dauna sindromu, viegla formā, bet atšķīrās viņa no citiem. Un zin kas bija interesantākais? Visi par viņu rūpējās un aizstāvēja, ja bija tāda nepieciešamība, arī klases potenciālie bulliji, jo to darīja visi. Iekļaujošā izglītība nav vieglākais ceļš, bet, manuprāt, tā ir atslēga uz labāku sabiedrību
Atradusi ar ko lepoties Tā vietā, lai iznīdētu daunus, proti darīt visu nepieciešamo, lai tie NEDZIMTU kā tādi jeb arī tiktu aftenizēti, jo tā būtu labāk VISIEM, tu aozināti vai arī neapzināti promoutē tos uz integrāciju normālaja sabiedrībā, lai cita sabiedrības daļa tos pieņemtu kā normālu parādību
Tā vienmēr bija, ir un būs ANOMALIJA, nevis norma un jo tādu ir mazāk jeb viņu vispār nav, jo sabriedībai kopumā ir vieglāk!
, 2020-10-30 14:37, pirms 4 gadiem
maposts ibio , franku krustojuma bomzis!
es nez smieties vai raudāt pēc tādiem deģenerātu komentiem.
, 2020-10-30 14:40, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: maposts ibio , franku krustojuma bomzis!
es nez smieties vai raudāt pēc tādiem deģenerātu komentiem.
Iecietības paraugs
, 2020-10-30 14:48, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Iecietības paraugs
tāds pats dzīvnieks(čurbans) nevis baltais cilvēks , kas frankos nogriež galvas baltajiem...
, 2020-10-30 15:03, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: maposts ibio , franku krustojuma bomzis!
es nez smieties vai raudāt pēc tādiem deģenerātu komentiem.
Vai tad Itāļu dučē Mussolīnī bija slikts diktators? Es tik izsaku faktiski viņa deklarētās idejas
Ar viņu viss bija pilnīgā kārtībā, viņš nebija deģenerāts, par deģenerātiem un dergadātiem ir kļuvusi mūsdienu sabiedrība kopumā, tieši tāpēc viss ir nolaists līdz plintusam, kad kaut kādi afromuhamedi griež galvas Eiropiešiem VIŅU pašu teritorijā
, 2020-10-30 15:08, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Iecietības paraugs
Tā saucamā iecietība vispār kā tāda ir sērga Pret žurkām, blaktīm un tarakāniem tu tak ar nebūsi iecietīgs, vai ne tā? Neputne tak ar nav iecetīga pret Kolorado vabolēm vai kādiem citiem kaitniekiem viņas ķirbju plantācijā Kāpēc mēs visi neesam iecietīgi pret Koronkas vīrusa baciļiem, tie tak ar grib dzīvot
, 2020-10-30 15:23, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: maposts ibio , franku krustojuma bomzis!
es nez smieties vai raudāt pēc tādiem deģenerātu komentiem.
smejies
, 2020-10-30 15:25, pirms 4 gadiem
Man Vācijas, Francijas "auklēšanās" ar nav saprotama, bet slikti, ka tās valdības nesaprot, ka visiem iebraucējiem ir vienalga vai tur bija
kari Eiropā pirms 80 gadiem vai nebija.
Piemērs, ja tu esi kādam ko sliktu izdarījis pirms 80 gadiem tas nenozīmē, ka tagad visiem jābūt par kājslauķi.
, 2020-10-30 15:27, pirms 4 gadiem
mapost rakstīja: Vai tad Itāļu dučē Mussolīnī bija slikts diktators? Es tik izsaku faktiski viņa deklarētās idejas
beigās deģenerātu nošāva kā suni un beigtu aiz kājām pakāra Milānā
, 2020-10-30 15:36, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: beigās deģenerātu nošāva kā suni un beigtu aiz kājām pakāra Milānā
nez kurš režīms ir beidzies cienīgi pasaules vēsturē?
pat mūsu autokrāts Ulmanis, kuru daļa pielūdza kaut kur pazuda sovjetu plašumā par valsts nodevību un tautas nodošanu čekistiem...
, 2020-10-30 15:42, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: nez kurš režīms ir beidzies cienīgi pasaules vēsturē?
+/- kas nāk prātā ir Pinočets