Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

"Kings" bez Ivanāna zaudē, sērijā līdzsvars

Jānis Pārums

"Kings" bez Ivanāna zaudē, sērijā līdzsvars
Anže Kopitars
Foto: AP/Scanpix

Šorīt Nacionālās Hokeja līgas (NHL) Stenlija kausa izcīņas pirmās kārtas spēlē zaudējumu piedzīvoja Raita Ivanāna klubs Losandželosas "Kings", kas savā laukumā ar 4:6 piekāpās Vankūveras "Canucks", kas tādejādi panāca līdzsvaru sērijā.

Pirmo divu trešdaļu laikā "Kings" trīskārt atradās minimālā vadībā (1:0, 2:1, 3:2), taču katru reizi "Canucks" spēja atspēlēties, bet pēdējās 20 minūtes aizvadīja ļoti pārliecinoši. Tiesa, vēl nepilnas septiņas minūtes līdz pamatlaika beigām rezultāts bija neizšķirts (4:4), taču tad perioda beigu daļā piektos vārtus Vankūverai iemeta Henriks Sedins, bet sestā ripa ielidoja jau tukšos vārtos - 4:6. Sērijā līdz ar to panākts neizšķirts - 2:2. Raitis Ivanāns spēlē nepiedalījās.

Uzvaras attālumā no nākamās kārtas nonākuši regulārā čempionāta uzvarētāji Vašingtonas "Capitals", kas viesos ar 6:3 apspēlēja Monreālas "Canadiens", sērijā panākot jau 3:1. Viens no galvenajiem uzvaras kaldinātājiem bija latviešu izcelsmes amerikānis Maiks Knuble, kurš guva divus vārtus, vienus no tiem - mazākumā. Aleksandram Ovečkinam divi vārti un rezultātīva piespēle.

Smagu uzvaru savā laukumā izcīnīja Bostonas "Bruins", kas otrajā pagarinājumā pārspēja Bufalo "Sabres" - 3:2. Spēles gaitā "Bruins" atradās iedzinēju lomā ar 0:2, spēja atspēlēties, bet uzvaras vārti otrā pagarinājuma astotajā minūtē Miroslava Šatana rēķinā. Sērijā "Bruins" tagad ir vadībā ar 3:1

Stenlija kausa izcīņa. 1. kārta

KomandasRez.Sēr
Kings (6) - Canucks (3)4:62:2
Canadiens (8) - Capitals (1)3:61:3
Bruins (6) - Sabres (3)3:2 2P3:1

Izmantotie resursi:
nhl.com

     [+] [-]

, 2010-04-22 12:54, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Krosbijs burtiski aiz ausīm velk Pitsburgu. Domāju, ka arī regulārajā viņš saņems MVP.
Kino,cik reizes dienā tev tas ir jāatkārto,lai diena nebūtu velti nodzīvota ?! Tas jau kļūst visai fobiski tavā izpildījumā. Vai arī plati ir ieķēris biku.

     [+] [-]

, 2010-04-22 12:58, pirms 14 gadiem
Kharlamovs321 rakstīja: Kino,cik reizes dienā tev tas ir jāatkārto,lai diena nebūtu velti nodzīvota ?! Tas jau kļūst visai fobiski tavā izpildījumā. Vai arī plati ir ieķēris biku.
Pietiek ar vienu

Tas būs viņam pašam duncis mugurā, ja viņš titulu nesaņems.

     [+] [-]

, 2010-04-22 12:59, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Capitals saistībā rodas tāda sajūta, ka Bekstroms un Ovečkins ir kā viens spēlētājs. Bekstroms veiksmīgi nopelnīja divus punktus uz "empty neteriem". Tas arī ir iemesls, kāpēc es vērtēju augstāk Krosbija produktivitāti, jo viņš kā centra spēlētājs ir viens no labākajiem vārtu guvējiem līgā un spēlē bez tiešām augstas klases malējiem uzbrucējiem. Jā, reizēm sanāk uzspēlēt kopā ar Malkinu, bet arī Malkins ir centrs un tas ir tikai vairākumā. Šādos apstākļos nav viegli uzturēt augstu rezultivitāti.

P.S. Gaidu Kharlamova gājienu
Sagaidīji manējo

Ko lai tev pasaka... Sazvani Pitsburgas vadību un pasaki, ka trīs gadus pēc kārtas ar pirmo izvēli ņemt centrus ir pilnīga drafta kļūda, jo viņi nevar spēlēt kopā vienā maiņā, kā tandēms Bekstrēms, Ovečkins... Tikpat labi Stāla vietā 2006. varēja ņemt Kesselu vai Okposo (būtu tev malējie uzbrucēji) un starpcitu arī to pašu Bekstrēmu PIT varēja paņemt pirms Vašingtonas, bet nu jā cik atceros neviens tobrīd īpaši augstu Bekstrēmu nevērtēja, pirmajā gadā pēc drafta viņš pat vēl nespēlēja NHL un daudzi tajā gadā būtu ņēmuši Kesselu viņa vietā... Bet Vašingtona tieši uz to spieda, ka vajadzīgs nākotnes spēles veidotājs Ovečkina maiņā un skaties tagad, izrādās paņēmuši gan spēles veidotāju gan neapšaubāmu 2006. gada drafta līderi...
Tātad iespējas izveidot labu tandēmu bija abām komandām... Ja pitsburga izvēlējās komandu būvēt ap trīs jauniem un perspektīviem centriem un veidot vienlīdzīgas maiņas, bet Vašingtona veidot triecienmaiņu, un tad nu tagad kā ir sanācis tā ir jāspēlē... Kapēc neviens Vašingtonas atbalstītājs nečīkst, ka Vašingtonā nav divi augstākās klases centri?

     [+] [-]

, 2010-04-22 13:13, pirms 14 gadiem
edze rakstīja: Sagaidīji manējo

Ko lai tev pasaka... Sazvani Pitsburgas vadību un pasaki, ka trīs gadus pēc kārtas ar pirmo izvēli ņemt centrus ir pilnīga drafta kļūda, jo viņi nevar spēlēt kopā vienā maiņā, kā tandēms Bekstrēms, Ovečkins... Tikpat labi Stāla vietā 2006. varēja ņemt Kesselu vai Okposo (būtu tev malējie uzbrucēji) un starpcitu arī to pašu Bekstrēmu PIT varēja paņemt pirms Vašingtonas, bet nu jā cik atceros neviens tobrīd īpaši augstu Bekstrēmu nevērtēja, pirmajā gadā pēc drafta viņš pat vēl nespēlēja NHL un daudzi tajā gadā būtu ņēmuši Kesselu viņa vietā... Bet Vašingtona tieši uz to spieda, ka vajadzīgs nākotnes spēles veidotājs Ovečkina maiņā un skaties tagad, izrādās paņēmuši gan spēles veidotāju gan neapšaubāmu 2006. gada drafta līderi...
Tātad iespējas izveidot labu tandēmu bija abām komandām... Ja pitsburga izvēlējās komandu būvēt ap trīs jauniem un perspektīviem centriem un veidot vienlīdzīgas maiņas, bet Vašingtona veidot triecienmaiņu, un tad nu tagad kā ir sanācis tā ir jāspēlē... Kapēc neviens Vašingtonas atbalstītājs nečīkst, ka Vašingtonā nav divi augstākās klases centri?
Es runāju par faktu kā tādu, nevis to, kāpēc tā ir noticis. Pašam Krosbijam jau vieglāk no tā nepaliek, ka komandai bija šāda taktika. Un runājot par pieeju es teiktu, ka tā ir 100 % sevi attaisnojusi (divi fināli to apliecina).

     [+] [-]

, 2010-04-22 13:34, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Es runāju par faktu kā tādu, nevis to, kāpēc tā ir noticis. Pašam Krosbijam jau vieglāk no tā nepaliek, ka komandai bija šāda taktika. Un runājot par pieeju es teiktu, ka tā ir 100 % sevi attaisnojusi (divi fināli to apliecina).
Es jau nesaku, ka nav attaisnojusi... Daudzas komandas šāda pieeja attaisno...
Vnk saprotu, ka tev nepatīk nedz Vašingtona, nedz Ovečkins, bet nesaprotu to, ka ja rakstā ir minēts par to, ka Vašingtona ir vinnējusi spēli un Ovečkins ir iemetis golu, kāds sakars tam, ka Krosbijam nav maiņas partneru??? Vašingtona pie tā ir vainīga? Un starpcitu neteiktu, ka Poņikorovskis ar Guerīnu būtu hujovie partneri...

     [+] [-]

, 2010-04-22 13:35, pirms 14 gadiem
Vai arī kas ar viņu tur kopā spēlē? Viens no nosauktajiem to4na...

     [+] [-]

, 2010-04-22 13:52, pirms 14 gadiem
Es par 90% esmu pārliecināts, ka Capitals tiks līdz konferences finālam, kur visticamāk spēlēs pret Penguins. Capitals šogad ir daudz stiprāki nekā 2009. vai 2008. gadā! To vien pierāda regulārās sezonas statistika - visvairāk uzvaras mājasspēlēs, visvairāk uzvaras izbraukumā, labākais vairākums, 7 spēlētāji ar vismaz 21 gūtajiem vārtiem un 3 spēlētāji ar 84 un vairāk punktiem.
Jā, piekrītu, apgalvojumam, ka regulārai sezonai ir maz, kas kopīgs ar playoff, tomēr, balsoties uz regulārās sezonas rezultātiem un statistiku var noteikt galveno Stenlija kausa favorītu. Capitals šosezon noteikti tāds ir!
Par labu Capitals ir arī tas, ka praktiski nav traumēto, visi ir veseli. Protams, Capitals nevar saukt par psiholoģiski noturīgu komandu, kāda, manuprāt, ir Pitsburga un Detroita. Un vēl viens mīnus ir pārāk daudz zaudētie vārti. Tiko Capitals nespēlē agresīvi uzbrukumā un sāk pārāk daudz riskēt viduszonā un aizsardzības zonā, tā rodas problēmas un tiek zaudēti vārti! Spilgts piemērs tam bija 1. un 2. spēle pret Montreālu. Daudzi to saista ar vājo spēli aizsardzībā un nestabīlo vārtsargu, bet, manuprāt, šie apgalvojumi Capiltas pēdējās divās spēlēs tika atspēkoti.

Visbeidzot par Flayers. Domāju, ka Devils šonakt uzvarēs, pie nosacījuma, ja Brodērs darbosies kā svētdienas spēlē un Kovalčuks piekops izteiktu Devils stilu! Filadelfijai bez diviem top uzbrucējiem Kārtera un Ganje būs ļoti grūti. Būs jāiesaista rezervisti!

     [+] [-]

, 2010-04-22 13:55, pirms 14 gadiem
edze rakstīja: Es jau nesaku, ka nav attaisnojusi... Daudzas komandas šāda pieeja attaisno...
Vnk saprotu, ka tev nepatīk nedz Vašingtona, nedz Ovečkins, bet nesaprotu to, ka ja rakstā ir minēts par to, ka Vašingtona ir vinnējusi spēli un Ovečkins ir iemetis golu, kāds sakars tam, ka Krosbijam nav maiņas partneru??? Vašingtona pie tā ir vainīga? Un starpcitu neteiktu, ka Poņikorovskis ar Guerīnu būtu hujovie partneri...
Šeit rakstu tāpēc, ka taisīt atsevišķu topiku būtu muļķīgi.

Gerins ir veterāns, kurš kuru katru brīdi beigs karjeru, bet Poņikaovskis avarage spēlētājs.

Es vairāk gribu uzsvērt to, ka Krosbijam nav tādu tiešām patstāvīgu partneru (Par augstu meistarību nemz nerunājot). Ovečkins jau kādus 3 gadus pamatā spēlē kopā ar Sjominu un Bekstremu. Protams, ka šādos apstākļos ir vieglāk vākt rezultivitātes punktus un to der ņemt vērā izkleidzot tādus lozungus kā Ovi the beat utt. Tas tāds vienkārši domu grauds.

     [+] [-]

, 2010-04-22 13:58, pirms 14 gadiem
rockefeller rakstīja: Es par 90% esmu pārliecināts, ka Capitals tiks līdz konferences finālam, kur visticamāk spēlēs pret Penguins. Capitals šogad ir daudz stiprāki nekā 2009. vai 2008. gadā! To vien pierāda regulārās sezonas statistika - visvairāk uzvaras mājasspēlēs, visvairāk uzvaras izbraukumā, labākais vairākums, 7 spēlētāji ar vismaz 21 gūtajiem vārtiem un 3 spēlētāji ar 84 un vairāk punktiem.
Jā, piekrītu, apgalvojumam, ka regulārai sezonai ir maz, kas kopīgs ar playoff, tomēr, balsoties uz regulārās sezonas rezultātiem un statistiku var noteikt galveno Stenlija kausa favorītu. Capitals šosezon noteikti tāds ir!
Par labu Capitals ir arī tas, ka praktiski nav traumēto, visi ir veseli. Protams, Capitals nevar saukt par psiholoģiski noturīgu komandu, kāda, manuprāt, ir Pitsburga un Detroita. Un vēl viens mīnus ir pārāk daudz zaudētie vārti. Tiko Capitals nespēlē agresīvi uzbrukumā un sāk pārāk daudz riskēt viduszonā un aizsardzības zonā, tā rodas problēmas un tiek zaudēti vārti! Spilgts piemērs tam bija 1. un 2. spēle pret Montreālu. Daudzi to saista ar vājo spēli aizsardzībā un nestabīlo vārtsargu, bet, manuprāt, šie apgalvojumi Capiltas pēdējās divās spēlēs tika atspēkoti.

Visbeidzot par Flayers. Domāju, ka Devils šonakt uzvarēs, pie nosacījuma, ja Brodērs darbosies kā svētdienas spēlē un Kovalčuks piekops izteiktu Devils stilu! Filadelfijai bez diviem top uzbrucējiem Kārtera un Ganje būs ļoti grūti. Būs jāiesaista rezervisti!
Favorītus apbolūti nevar nosaukt tur jau tā lietas būtība! Tu it kā pats pasaki, ka regulārajam turnīram ir maz sakara ar PO un nākamajā teikumā pats to noliedz

Pajautā Bostonai, Sanhosē, Čikāgai, Ņūdžersijai vai regulārais turnīrs nosaka favorītus. Nē, nenosaka. Nosaka tikai to, kuras komandas vispār piedalīsies PO un kādas būs to starta pozīcijas.

     [+] [-]

, 2010-04-22 14:54, pirms 14 gadiem
Ļoti žēl, ka Sarbes zaudēja

     [+] [-]

, 2010-04-22 15:02, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Šeit rakstu tāpēc, ka taisīt atsevišķu topiku būtu muļķīgi.

Gerins ir veterāns, kurš kuru katru brīdi beigs karjeru, bet Poņikaovskis avarage spēlētājs.

Es vairāk gribu uzsvērt to, ka Krosbijam nav tādu tiešām patstāvīgu partneru (Par augstu meistarību nemz nerunājot). Ovečkins jau kādus 3 gadus pamatā spēlē kopā ar Sjominu un Bekstremu. Protams, ka šādos apstākļos ir vieglāk vākt rezultivitātes punktus un to der ņemt vērā izkleidzot tādus lozungus kā Ovi the beat utt. Tas tāds vienkārši domu grauds.
1) Ovečkins spēlē ar Bekstrēmu un Knūblu (domāju, ka ar Gerinu vienā bļodā metams), Sjomins spēlē 2. maiņā.
2) Bekstrēms tikai šogad pirmo gadu ir tas Bekstrēms par kuru te satraucies un viņš tāds ir, jo jau kopš sākuma tika iespēlēts kopā ar Ovečkinu un vairāk vai mazāk Ovečkins sekmēja Bekstrēma straujo progresu.
Jā piekrītu šogad jau Bekstrēms ir vērojams kā augstākās klases spēlētājs un tas noņem pārlieku lielo līdera lomu no Ovečkina. Vašingtona vairs nav 1 cilvēka komanda, kurš savējos varēja aizvilkt līdz PO, bet nejau līdz kausam... Šobrīd Vašingtonā ir līderu grupa no kuriem viens ir izteikts komandas līderis un bez viņiem vēl vairāki nozīmigi atslēgas spēlētāji, tādējadi veidojot saturīgu komandu, kas šogad ,gribot tev vai negribot, ir vieni no galvenajiem pretendentiem uz kausu un tu to zini, tāpēc jau tik ļoti te satraucies katrā rakstā par savu Krosbiju ...

     [+] [-]

, 2010-04-22 15:02, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Favorītus apbolūti nevar nosaukt tur jau tā lietas būtība! Tu it kā pats pasaki, ka regulārajam turnīram ir maz sakara ar PO un nākamajā teikumā pats to noliedz

Pajautā Bostonai, Sanhosē, Čikāgai, Ņūdžersijai vai regulārais turnīrs nosaka favorītus. Nē, nenosaka. Nosaka tikai to, kuras komandas vispār piedalīsies PO un kādas būs to starta pozīcijas.
Ja uzmanīgi izlasīji manis rakstīto, tad es savu domu tikai papildinu nevis noliedzu. Favorītus var noteikt un ir jānosaka. Tas, ka PO šogad komandas pirmās spēles aizvadījuši līdzīgi nebūt nenozīmē, ka nav favorītu. Es savā komentārā koncentrējos uz Vašingtonu un viņi ri favorīti, grozi kā gribi, gan pēc regulārās sezonas snieguma, gan pēc pēdējo spēļu snieguma!

     [+] [-]

, 2010-04-22 15:04, pirms 14 gadiem
rockefeller rakstīja: Es par 90% esmu pārliecināts, ka Capitals tiks līdz konferences finālam, kur visticamāk spēlēs pret Penguins. Capitals šogad ir daudz stiprāki nekā 2009. vai 2008. gadā! To vien pierāda regulārās sezonas statistika - visvairāk uzvaras mājasspēlēs, visvairāk uzvaras izbraukumā, labākais vairākums, 7 spēlētāji ar vismaz 21 gūtajiem vārtiem un 3 spēlētāji ar 84 un vairāk punktiem.
Jā, piekrītu, apgalvojumam, ka regulārai sezonai ir maz, kas kopīgs ar playoff, tomēr, balsoties uz regulārās sezonas rezultātiem un statistiku var noteikt galveno Stenlija kausa favorītu. Capitals šosezon noteikti tāds ir!
Par labu Capitals ir arī tas, ka praktiski nav traumēto, visi ir veseli. Protams, Capitals nevar saukt par psiholoģiski noturīgu komandu, kāda, manuprāt, ir Pitsburga un Detroita. Un vēl viens mīnus ir pārāk daudz zaudētie vārti. Tiko Capitals nespēlē agresīvi uzbrukumā un sāk pārāk daudz riskēt viduszonā un aizsardzības zonā, tā rodas problēmas un tiek zaudēti vārti! Spilgts piemērs tam bija 1. un 2. spēle pret Montreālu. Daudzi to saista ar vājo spēli aizsardzībā un nestabīlo vārtsargu, bet, manuprāt, šie apgalvojumi Capiltas pēdējās divās spēlēs tika atspēkoti.

Visbeidzot par Flayers. Domāju, ka Devils šonakt uzvarēs, pie nosacījuma, ja Brodērs darbosies kā svētdienas spēlē un Kovalčuks piekops izteiktu Devils stilu! Filadelfijai bez diviem top uzbrucējiem Kārtera un Ganje būs ļoti grūti. Būs jāiesaista rezervisti!
Es personīgi par to lai austrumu fināls būtu Caps - Pens.
Un par Caps - nu šis ir ja ne ''tagad vai nekad'', tad ļoti tuvu tam. (to pašu var teikt par ''šprotēm'' rietumos.
Jo nu tā komanda ir būvēta ilgi, un šaubos vai nākošgad viņiem tā komanda paliks labāka. Bekstromam, ja nemaldos jāpagarina līgums utt.
Un jā - Vašingtona spēlēja vājākās konferences vājākajā divīzijā, kas arī nedaudz visu atvieglo. Bet es nenoliedzu, ka Caps ir top komanda līgā.
Un es nezinu kāpēc, bet manliekas ka tuvākā, vai drīzāk, tālākā nākotnē Pitsburga aizmainīs Malkinu.

     [+] [-]

, 2010-04-22 15:11, pirms 14 gadiem
rockefeller rakstīja: Ja uzmanīgi izlasīji manis rakstīto, tad es savu domu tikai papildinu nevis noliedzu. Favorītus var noteikt un ir jānosaka. Tas, ka PO šogad komandas pirmās spēles aizvadījuši līdzīgi nebūt nenozīmē, ka nav favorītu. Es savā komentārā koncentrējos uz Vašingtonu un viņi ri favorīti, grozi kā gribi, gan pēc regulārās sezonas snieguma, gan pēc pēdējo spēļu snieguma!
Šīs nakts spēlē Caps divas ripas iemeta tukšos vārtos Nekādu spilgto sniegumu pret neizteiksmīgo Montreālu es neredzu.

     [+] [-]

, 2010-04-22 15:20, pirms 14 gadiem
Kalvinators rakstīja: Es personīgi par to lai austrumu fināls būtu Caps - Pens.
Un par Caps - nu šis ir ja ne ''tagad vai nekad'', tad ļoti tuvu tam. (to pašu var teikt par ''šprotēm'' rietumos.
Jo nu tā komanda ir būvēta ilgi, un šaubos vai nākošgad viņiem tā komanda paliks labāka. Bekstromam, ja nemaldos jāpagarina līgums utt.
Un jā - Vašingtona spēlēja vājākās konferences vājākajā divīzijā, kas arī nedaudz visu atvieglo. Bet es nenoliedzu, ka Caps ir top komanda līgā.
Un es nezinu kāpēc, bet manliekas ka tuvākā, vai drīzāk, tālākā nākotnē Pitsburga aizmainīs Malkinu.
Tu domā, ka aizmainīs dēļ blāvā snieguma?

     [+] [-]

, 2010-04-22 15:21, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Šīs nakts spēlē Caps divas ripas iemeta tukšos vārtos Nekādu spilgto sniegumu pret neizteiksmīgo Montreālu es neredzu.
Un...!? Tu to saki tā, it kā tā būtu necieņas izrādīšana pretiniekam. Kas tagad nemest tukšos vārtos?
Tu laikam spēli neredzēji, jeb arī spilgts sniegums tev asociējas ar 5:0 pirmajā periodā. Vašingotna parādja ļoti saturīgu sniegumu, Varlamovs labi nospēlēja.

     [+] [-]

, 2010-04-22 15:24, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Šīs nakts spēlē Caps divas ripas iemeta tukšos vārtos Nekādu spilgto sniegumu pret neizteiksmīgo Montreālu es neredzu.
Spēli vispār skatijies?

     [+] [-]

, 2010-04-22 15:27, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Tu domā, ka aizmainīs dēļ blāvā snieguma?
Nē, es nezinu, man vienkārši ir tāda sajūta, neprasi kāpēc.

     [+] [-]

, 2010-04-22 15:29, pirms 14 gadiem
edze rakstīja: Spēli vispār skatijies?
Es skatījos 2 periodus.
Un jā - tikpat labi varēja uzvarēt Monreāla, kurai, ja nemaldos, pat bija vairāk SOG.
Knubles gols 6 sekundes pirms 2. perioda beigām diezgan salauza spēli par labu caps.
tikai 3. spēlē Caps izskatījās pārliecinoši šajā sērijā.

     [+] [-]

, 2010-04-22 15:34, pirms 14 gadiem
Kalvinators rakstīja: Nē, es nezinu, man vienkārši ir tāda sajūta, neprasi kāpēc.
Tāpēc, ka krieviem tāds raksturs, ka viņiem nepatīk būt otrajiem ciemā... Un skaidrs, ka Krosbiju no augstākā pakāpiena Pitsburgā neizstumt, pat pagājušā gada plejofu MVP to neizdarīja... Atbildēju tavā vietā?

     [+] [-]

, 2010-04-22 15:41, pirms 14 gadiem
Kalvinators rakstīja: Es skatījos 2 periodus.
Un jā - tikpat labi varēja uzvarēt Monreāla, kurai, ja nemaldos, pat bija vairāk SOG.
Knubles gols 6 sekundes pirms 2. perioda beigām diezgan salauza spēli par labu caps.
tikai 3. spēlē Caps izskatījās pārliecinoši šajā sērijā.
Pirmie divi periodi bija līdzīgi, bet 3. pilnīgi dominēja Caps... Pēc 2 vārtiem Montreālas bezcerība izpaudās viņu vārtsargā, kam nervi nenoturēja un pēc ielaista gola ar ripu met Capitals barā, kuri svin golu... Pēc tam jau abas komandas vairāk vai mazāk noslidinājās līdz galam un montreāla noņemot vārtsargu uzreiz dabuja šaibu iekšā... No kino tā arī nesapratu kapēc lai nemest tukšos vārtos...

     [+] [-]

, 2010-04-22 15:50, pirms 14 gadiem
edze rakstīja: Tāpēc, ka krieviem tāds raksturs, ka viņiem nepatīk būt otrajiem ciemā... Un skaidrs, ka Krosbiju no augstākā pakāpiena Pitsburgā neizstumt, pat pagājušā gada plejofu MVP to neizdarīja... Atbildēju tavā vietā?
Jā, nu Malkins šķiet būtu pirmās maiņas centrs jebkurā citā NHL komandā
Bet arī Krozbijs pelnīti ir ''augstāk'' par Malkinu - pagājušogad, jā, Malkinam MVP, taču skatoties visus gadus kopumā, Krosbijs tomēr IR labāks gan kā spēlētājs, gan līderis. Šo PO sākums to apliecina. Es domāju šīs spēles kopā, jo Malkinam bija abi pirmie Pitsburgas vārti PO.
Nu jā, hailaitos redzēju to Praisa epizodi - nesmuki sanāca. Bet Caps izvilka Varlamovs - nu viņš tiešām plosījās, bet Monreāla kurai regulārajā sezonā šķiet bija labākais vārtusargu duets, nebija ko likt pretī.

     [+] [-]

, 2010-04-22 16:09, pirms 14 gadiem
edze rakstīja: Pirmie divi periodi bija līdzīgi, bet 3. pilnīgi dominēja Caps... Pēc 2 vārtiem Montreālas bezcerība izpaudās viņu vārtsargā, kam nervi nenoturēja un pēc ielaista gola ar ripu met Capitals barā, kuri svin golu... Pēc tam jau abas komandas vairāk vai mazāk noslidinājās līdz galam un montreāla noņemot vārtsargu uzreiz dabuja šaibu iekšā... No kino tā arī nesapratu kapēc lai nemest tukšos vārtos...
Var mest, bet par būtisku pārsvaru no Caps runas neiet ne runas šajā sērijā.

     [+] [-]

, 2010-04-22 19:38, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Capitals saistībā rodas tāda sajūta, ka Bekstroms un Ovečkins ir kā viens spēlētājs. Bekstroms veiksmīgi nopelnīja divus punktus uz "empty neteriem". Tas arī ir iemesls, kāpēc es vērtēju augstāk Krosbija produktivitāti, jo viņš kā centra spēlētājs ir viens no labākajiem vārtu guvējiem līgā un spēlē bez tiešām augstas klases malējiem uzbrucējiem. Jā, reizēm sanāk uzspēlēt kopā ar Malkinu, bet arī Malkins ir centrs un tas ir tikai vairākumā. Šādos apstākļos nav viegli uzturēt augstu rezultivitāti.

P.S. Gaidu Kharlamova gājienu
Juus bijaat sarunaajushi, kursh shodien saaks?

     [+] [-]

, 2010-04-22 19:45, pirms 14 gadiem
Kroks rakstīja: Jā,tev taisnība būšu ieguvis nepatiesu info

Bet nu neko,būs vien jācīnās ar Filliju! Ja aizsardzībā Caps nelažos, tad ir reāla iespēja uzvarēt
Par sho arii vakar domaaju, pashlaik abaas seerijaas 3:1, nesteidzos notikumiem pa priekshu, bet vareetu sanaakt reaali labs paaris!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-22 19:46, pirms 14 gadiem
RUBEN rakstīja: Ko var vārīties. Tak skaidrs ka Caps ar savu spēli kausu nedabūs... Tāpat arī Pens savu "luck`u" ir izsmēluši pagajušajā SCF.
Jaa, jaa, mees jau zinaam, kuri ir "iistie kausa mantinieki"...

     [+] [-]

, 2010-04-22 19:49, pirms 14 gadiem
Kharlamovs321 rakstīja: Maz ko tu kur redzētu.Domāju Krozbijs gan sevi tavā komandā neredz. Es tev uzdevu jautājumu,kur tu redzi Caps nestabilitāti,pretī saņēmu murgojumu par nākotnes vīzijām. Es jautaju uz doto brīdi. Kur tu redzi Pingvīnu stabilitati ? Kas tas noteicošais,ja sērijas ir identiskas un Monreāla noteikti ir spēcīgaks pretinieks par Senatoriem.
Es visas spels skatijos gan CAps,gan Pitsburgas,ja skatities ka nospeleja Caps,tad vnk mMonreala nenoramli daudz pashi kludijas un tapec tur tads rezultats,pat krievu komentetajs teica ka Monereala kludas,tapec Caps ir vadiba,bet ja naks komanda ar specigaku aizsardzibu tad nezinu vai vinai kkas sanaks!!

     [+] [-]

, 2010-04-22 21:41, pirms 14 gadiem
Modritis rakstīja: Es visas spels skatijos gan CAps,gan Pitsburgas,ja skatities ka nospeleja Caps,tad vnk mMonreala nenoramli daudz pashi kludijas un tapec tur tads rezultats,pat krievu komentetajs teica ka Monereala kludas,tapec Caps ir vadiba,bet ja naks komanda ar specigaku aizsardzibu tad nezinu vai vinai kkas sanaks!!
Modrīti,atklāsu tev noslēpumu,vārti vienmēr tiek gūti pēc aizsardzības un vārtsarga kļūdas. Ja neviens nekļūdītos,tad rezultāts būtu 0:0