Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Ešams: "Negribēju sāpināt bērnu" (+video)

Ešams: "Negribēju sāpināt bērnu" (+video)
Ārons Ešams pret Džeju Bīglu
Foto: AFP/Scanpix

Pēc Nacionālās Hokeja līgas (NHL) spēles, kurā Pitsburgas "Penguins" savā laukumā ar 2:3 papildlaikā piekāpās Vašingtonas "Capitals" vienībai, komentāru sniedza Ārons Ešams, kurš trešā perioda sākumā "izslēdza" Džeju Bīglu.

Jau ziņojām, ka trešā perioda sākumā starp Ešamu un Bīglu notika duru vicināšana, kurā mājinieks Ešams nokautēja Džeju Bīglu, kurš esot guvis savainojumu. Kā atzīst Ešams, viņš nav vēlējies nevienu savainot. ''Kautiņi ir daļa no hokeja,'' saka hokejists. ''Neredzu lielu atšķirību starp Bīglu un, piemēram, Aleksandru Ovečkinu. Protams, negribēju sāpināt bērnu, taču tā sanāca. Kas attiecas uz maniem žestiem, tad biju uzbudināts un nenoturējos.''

Arī Ovečkins atzīst, ka kautiņi ir daļa no hokeja, taču šoreiz Ešams esot pārspīlējis. ''Protams, kautiņi ir daļa no hokeja. Taču šajā gadījumā Ešams krietni pārspīlēja. Bīgls nav nekāds kauslis un tas nav viņa darbs. Manā skatījumā Ešams izrādīja necieņu pret pretinieku,'' pārliecināts ir Ovečkins.

''Jūs redzējāt to, ko redzēju es,'' saka "Capitals" treneris. ''Džejs aizvadīja labu spēli, taču vēlāk viņam pretim stājās nopietns klients – hokejists, kurš pieradis kauties, kamēr Bīgls nav tāda tipa spēlētājs.''

Ārons Ešams pārmāca Džeju Bīglu


Izmantotie resursi:
www.bleacherreport.com
www.usatoday.com
www.sport-express.ru

Vai Ārons Ešams ir jāsoda?

  • 307

  • 62


  +1 [+] [-]

, 2011-10-14 13:43, pirms 13 gadiem
NHL nesaprastu Bīgls muktu prom, vai nokristu embrija pozā jau no paša sākuma, bet ja sāka boksēties nevis censties nolauzt, tad pats vien vainīgs, jo sākumā ar kulakiem vicinājās 3x vairāk par oponentu.

     [+] [-]

, 2011-10-14 13:48, pirms 13 gadiem
Vajadzēja bēgt prom, bet nu domāju ka Bīgls bija iekarsis spēlē un domāja ka ir baigais varonis... Žēl ka tā sanaaca

  -1 [+] [-]

, 2011-10-14 13:50, pirms 13 gadiem
flyer rakstīja: šajā video nevar redzēt tos slavenos žestus.

Te var noskatīties:
http://www.youtube.com/watch?v=KoBXfD2oHRg
pēc šitā video, viņš pat viņam neļāva ar seju novelties pret ledu jo turēja un lēnām nolaida zemā

     [+] [-]

, 2011-10-14 14:12, pirms 13 gadiem
quick rakstīja: Es neredzu nekādu paradoksu. Sitieni galvā ir daudz mazāk bīstami par kautiņiem, un kautiņš pats par sevi sākās tikai tāpēc, lai pārmācītu Bīglu, kurš rupji nospēlēja pret Letangu.
Nepiekrītu!!
Sitieni pa galvu-lai kādi arī tie būtu vienmēr ir bīstami,jo tas var novest pie smadzeņu satricinājuma un ja tas atkārtojas,tad cilvēks var palikt par invalīdu! Neaizmirsti kaut vai mūsu Ivanāna negadījumu-visu sezonu izčakarēja! Krosbijs arī skatītājos atsēdējies.

  +1 [+] [-]

, 2011-10-14 17:06, pirms 13 gadiem
Man tāds cujs, ka sniedzot interviju Ašmans nebija to domājis, kā "sist bērnu", bet gan sist jaunam/jaunietim vai jauniņajam !

     [+] [-]

, 2011-10-14 18:34, pirms 13 gadiem
es it kā varu apmēram saprast, par ko visi te cepjas, bet vienīgais, par ko te var piekasīties, ir Ešama divi žesti pēc KO, taču te ir viens bet - cik bieži gadās šitādu sitienu trāpīt? tur ir jābūt diezgan labam adrenalīna pieplūdumam un, kā zinām, tad tādos brīžos mēs varam izdarīt tādas lietas, ko parastot apstākļos nedarītu, tai pašā laikā, kad viņš jau sēdēja kastē un redzēja, cik čalis nopietni cietis, viņš ar nūju uzklaudzināja pa stiklu, izrādot Bīglam cieņu, viņam noejot no ledus. arī pēc spēles viņš atvainojas, tā kā neredzu problēmu. to, ka Bīgls pats uzprasījās, iebraucot pretinieku komandas vienam no līderiem sejā un pēc tam, nometot cimdus, piekrita cīņai, daudzi jau te ir apskaidrojuši. šeit tiešām var teikt, ka ir neveiksmīga spēles epizode, jo, kā zinām, NHL kautiņi ir spēles daļa. ja kādam ar to ir problēma, tad ir jāgriežas pret kautiņiem kā tādiem.

šo visu es saku pilnīgi neitrāli, jo nevina no komandām man nav tuva un arī neviens no iesaistītajiem spēlētājiem.

p.s. gribētos tikai pateikt caps faniem - saprotu, ka ir grūti paskatīties uz lietām objektīvi, kad tiek traumēts tavas komandas spēlētājs, bet vai godīgi varat apgalvot, ka jūsu reakcija būtu tik pat asa, ja šajā sitoācijā komandas būtu mainītām vietām (citiem vārdiem sakot - Ešams spēlētu caps, bet Bīgls Pitsburgā)?

  +1 [+] [-]

, 2011-10-14 18:41, pirms 13 gadiem
lietotajsk rakstīja: Nepiekrītu!!
Sitieni pa galvu-lai kādi arī tie būtu vienmēr ir bīstami,jo tas var novest pie smadzeņu satricinājuma un ja tas atkārtojas,tad cilvēks var palikt par invalīdu! Neaizmirsti kaut vai mūsu Ivanāna negadījumu-visu sezonu izčakarēja! Krosbijs arī skatītājos atsēdējies.
protams, ka sitieni pa galvu ir bīstami, bet kur tad viņi kaujoties sitīs? pa bruņām? no taviem vārdiem saprotu, ka esi pret kautiņiem kā tādiem. tad tā arī vajag teikt, nevis runāt kko riņķī apkārt. un iemesls, kapēc vispār kautiņš izcēlās - Bīgls iebrauc Letangam ar roku sejā, noraujot ķiveri... tas, pēc tavām domām ir ok, bet aizstāvēt savu komandas biedru ir nepareizi?

tikai nesproti mani nepareizi, es ļoti ceru, ka Bīglam viss būs kārtībā un ceru, ka nekad nevienam profesionālam sportisatam nebūtu traumas, bet dzīvē, diemžēl, viss notiek nedaudz savādāk...

     [+] [-]

, 2011-10-14 20:42, pirms 13 gadiem
neputns rakstīja: p.s. gribētos tikai pateikt caps faniem - saprotu, ka ir grūti paskatīties uz lietām objektīvi, kad tiek traumēts tavas komandas spēlētājs, bet vai godīgi varat apgalvot, ka jūsu reakcija būtu tik pat asa, ja šajā sitoācijā komandas būtu mainītām vietām (citiem vārdiem sakot - Ešams spēlētu caps, bet Bīgls Pitsburgā)?
Vismaz es Tev varu droši apgalvot,ka Vašingtonā publika nebļautu Asham,Asham (ja viņš spēlētu Capitals),kad pretinieku komandas spēlētājs guļ nokautā ar asiņainu muti pret ledu!

     [+] [-]

, 2011-10-14 21:21, pirms 13 gadiem
neputns rakstīja: protams, ka sitieni pa galvu ir bīstami, bet kur tad viņi kaujoties sitīs? pa bruņām? no taviem vārdiem saprotu, ka esi pret kautiņiem kā tādiem. tad tā arī vajag teikt, nevis runāt kko riņķī apkārt. un iemesls, kapēc vispār kautiņš izcēlās - Bīgls iebrauc Letangam ar roku sejā, noraujot ķiveri... tas, pēc tavām domām ir ok, bet aizstāvēt savu komandas biedru ir nepareizi?

tikai nesproti mani nepareizi, es ļoti ceru, ka Bīglam viss būs kārtībā un ceru, ka nekad nevienam profesionālam sportisatam nebūtu traumas, bet dzīvē, diemžēl, viss notiek nedaudz savādāk...
Es vienkārši iebildu quick teiktajam par to, ka sitieni galvā ir daudz mazāk bīstami par kautiņiem, kas taču būtībā ir viens un tas pats,jo sekas var būt vienādas!
Turklāt daži aizmirst,ka profesionālajiem bokseriem,atšķirībā no hokejistiem rokās ir uzvilkti boksa cimdi!
Vēl moments tāds,ka Beagle bija vizieris/aizsargstikls,kas var radīt nopietnas traumas abiem spēlētājiem, tāpēc kaušļi spēlē bez viziera.

Mans viedoklis ir tāds, ka 21.gs hokejisti ir daudz atlētiskāki,spēcīgāki (pateicoties farmācijas un citiem brīnumiem), nekā tas bija agrāk un palielinās vajadzība šajos kontakta sporta veidos vairāk pasargāt spēlētāju no traumām. Līdz ar to jā, es neatbalstu šādus kautiņus,jo hokejā tāpat pietiek visādas grūstīšanās un spēka paņēmienu. Es saprotu,ka ASV cīņu sporta veidi ir iecienīti,bet domāju,ka viņiem ir ļoti daudz citu vietu,kur iet skatīties kaušanos vistīrākajā formā

  +2 [+] [-]

, 2011-10-15 03:43, pirms 13 gadiem
Visu cienju Capitals komandai !
Uz krekliem var redzeet Jaroslavljas Lokomotiv pieminjas simbolu...